TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou
13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:48 Cuines - Verdures a la sal
tancar

Verdures a la sal

Hi ha maneres i maneres de cuinar els vegetals. Avui els fem a la sal, que ens en potencia el gust i pràcticament es fa sol.

16:06 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

L'Eva necessita explicar-li a l'Andreu que la Paloma ha descobert la seva aventura amb l'Ernest i l'ha acomiadat de la feina, però el Quim els interromp i no es pot sincerar.
El Manel té l'oportunitat d'embolicar-se amb una excompanya de l'empresa de neteja, però no ho fa perquè encara té molt present la Carla. Després, queda amb la Carla i li ofereix ajuda econòmica per la a criatura. Però la Carla també espera d'ell una implicació emocional.
El Toni Petit li explica al seu pare que va anul·lar el sopar amb la Patri perquè no vol tornar a tenir una decepció. Mentrestant, la Patri fa la primera classe de conduir i el Toni aprofita per sondejar-la discretament a propòsit d'una possible futura cita amb el seu fill.
La Naiara deixa anar en un dinar familiar que se n'anirà a viure a Berlín. El Toni pensa que la seva filla s'està equivocant i discuteix amb ella. I el Jair, que no en sabia res, se sent dolgut perquè ella no l'ha tingut en compte.

16:49 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa, presentat per Toni Soler, ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Soler està acompanyat en el plató per Jair Domínguez, Elisenda Carod, Magí García, Òscar Andreu, Peyu i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:12 Joc de cartes - Les millors postres de Barcelona
tancar

Les millors postres de Barcelona

Del final d'un àpat en depèn el record que ens n'emportem. I en això qui mana són les postres. Aquesta setmana busquem el restaurant de Barcelona on les postres deixen més bona boca.

El primer restaurant que vol sorprendre amb el dolç serà el Bar Omar, el projecte personal de l'Omar Díaz, que aposta per les tapes i unes postres tradicionals en un ambient desenfadat. Seguirem la ruta per aturar-nos a l'Ugot Bruncherie, on la pastissera israeliana Adí Nachshon desplega el seu do amb el dolç en un local de brunch amb tocs de l'Orient mitjà. La tercera parada serà a Cal Trapella, des d'on l'Àlex Merino dona nom al restaurant amb un estil desenfadat, sense convencionalismes ni protocols. I acabarem el tour barceloní al Comida Codac, un restaurant tan singular i creatiu en el concepte com ho és el seu propietari, el Miquel Coulibaly.

Qui brodarà el final de l'àpat amb les postres més bones de Barcelona? I qui s'emportarà finalment els 5.000 ??

23:41 Joc de cartes - El millor restaurant de cuina sostenible a Barcelona
tancar

El millor restaurant de cuina sostenible a Barcelona

Aquest any, Barcelona és la capital mundial de l'alimentació sostenible i, a "Joc de Cartes", ho volem celebrar com millor sabem. Quatre negocis que comparteixen la seva preocupació pel medi ambient lluitaran per convertir-se en el millor restaurant de cuina sostenible de la ciutat.
La primera parada serà a l'Eixample, a La Barra del Gourmet, on el xef Marc Grañó beu de la cuina basca i francesa, però amb el millor producte català de proximitat. Tot seguit, anirem fins a les Corts per conèixer el restaurant L'Ariadna i en Jordi i la seva cap de sala, Ariadna Soteras, que, a part de fer el servei a taula, també assessora els clients perquè mengin de manera saludable.
Tornarem a l'Eixample per visitar La Forquilla. Allà, el Vidal Gravalosa ho gestiona tot sense cap ajuda, des de la cuina fins a la neteja dels lavabos, i, tot i així, treu temps per fer-ho de manera sostenible. I tancarem el programa al Contracorrent Bar, al Fort Pienc, un petit local on la sommelier Anna Pla i la seva parella posen sobre la taula els productes del seu hort urbà.

01:03 Zona Franca - Capítol 32: Kapo 013
01:57 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem que el govern i els Comuns han tancat un acord pels pressupostos de la Generalitat mentre es mantenen les negociacions amb PSC i Junts per sumar prou majoria. I abordem el nou xoc entre els socis de coalició del govern espanyol pel referèndum pactat que vol impulsar Esquerra. Des d'Unides Podem creuen que s'hauria d'estudiar, mentre que el PSOE continua enrocat que no cap a la Constitució.
Entrevistem Jaume Guardiola, president del Cercle d'Economia; Josep Palau i Sanmartí, autor d'"El camí dels nàufrags. Viatge a la perillosa costa de l'illa de Vancouver", i Quim Español, escriptor, autor d'"Un lloc en el temps".
Els tertulians d'avui són Eduard Voltas, Núria Orriols i Betona Comín.

03:39 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

05:00 Folc a l'estudi - Picot
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:18 Quèquicom - Arqueologia d'un naufragi
tancar

Arqueologia d'un naufragi

Fem immersió en un vaixell romà que va naufragar fa 2.000 anys a les Illes Formigues i que s'ha conservat intacte. Què el va fer naufragar? Com era la seva estructura? Què duia a les àmfores?

22:48 Quèquicom - Modelats per les hormones
tancar

Modelats per les hormones

Quèquicom divulga des de 2006 la ciència, la natura i la tecnologia d'una manera amena, clara i rigorosa amb la voluntat de fomentar l'esperit crític i la curiositat intel·lectual en l'espectador. És una producció del Departament de Documentals de TV3.

23:21 Quèquicom - Canvi climàtic: nivell crític.
tancar

Canvi climàtic: nivell crític.

Quèquicom divulga des de 2006 la ciència, la natura i la tecnologia d'una manera amena, clara i rigorosa amb la voluntat de fomentar l'esperit crític i la curiositat intel·lectual en l'espectador. És una producció del Departament de Documentals de TV3.

23:54 23,5°, el ritme de la terra - La mà invisible
tancar

La mà invisible

En aquest episodi coneixerem els corrents marins i els vents que, gràcies a la inclinació de 23,5 graus de la Terra sobre el seu eix, han connectat des de sempre les zones més allunyades del planeta. D'aquests corrents no només se n'aprofiten els animals marins en les seves migracions anuals, sinó també les poblacions humanes, que al llarg de mil·lennis han recorregut vastes distàncies per instal·lar-se en tots els racons del món.

00:50 Quèquicom - Arqueologia d'un naufragi
tancar

Arqueologia d'un naufragi

Fem immersió en un vaixell romà que va naufragar fa 2.000 anys a les Illes Formigues i que s'ha conservat intacte. Què el va fer naufragar? Com era la seva estructura? Què duia a les àmfores?

01:20 Quèquicom - Modelats per les hormones
tancar

Modelats per les hormones

Quèquicom divulga des de 2006 la ciència, la natura i la tecnologia d'una manera amena, clara i rigorosa amb la voluntat de fomentar l'esperit crític i la curiositat intel·lectual en l'espectador. És una producció del Departament de Documentals de TV3.

01:53 Quèquicom - Canvi climàtic: nivell crític.
tancar

Canvi climàtic: nivell crític.

Quèquicom divulga des de 2006 la ciència, la natura i la tecnologia d'una manera amena, clara i rigorosa amb la voluntat de fomentar l'esperit crític i la curiositat intel·lectual en l'espectador. És una producció del Departament de Documentals de TV3.

02:24 23,5°, el ritme de la terra - La mà invisible
tancar

La mà invisible

En aquest episodi coneixerem els corrents marins i els vents que, gràcies a la inclinació de 23,5 graus de la Terra sobre el seu eix, han connectat des de sempre les zones més allunyades del planeta. D'aquests corrents no només se n'aprofiten els animals marins en les seves migracions anuals, sinó també les poblacions humanes, que al llarg de mil·lennis han recorregut vastes distàncies per instal·lar-se en tots els racons del món.

03:17 Horitzons - Japó, les illes desconegudes
tancar

Japó, les illes desconegudes

Lluny del Japó urbanitzat i futurista, format per les seves quatre illes principals, hi ha milers de petites illes perdudes enmig del mar on sembla que el temps s'hagi aturat. Entre la naturalesa i el món sagrat, el descobriment de quatre d'aquestes petites illes desconegudes porta el viatger cap a un periple emocionant i inoblidable. Centres espirituals o paradisos salvatges, oasis tropicals o guardianes de la tradició, cadascuna d'aquestes illes ofereix, a la seva manera, un Japó sorprenent.

04:08 Thalassa - UN VIATGE PEL MEDITERRANI
04:27 Els crims de Split. Les noies asssassinades a Krac - Els crims de Split. Les noies asssassinades a Krac
tancar

Els crims de Split. Les noies asssassinades a Krac

ELS CRIMS DE SPLIT. LES NOIES ASSESSINADES A KRAC (Der Kroatien Krimi: Der Mädchenmörder von Krac)

Direcció: Michael Kreindl
Guió: Christoph Darnstädt
Producció: Constantin Television, Pakt Media, Degeto Film, ARD, Das Erste (ARD).
País: Alemanya
Any: 2016
Durada: 89 min
Fotografia: Stefan Spreer, Anton Klima
Música: Titus Vollmer
Intèrprets: Neda RahmanianLenn KudrjawizkiAdriana Altaras


Branka Maric i Emil Perica investiguen la mort d'Eva Tomic, una noia de divuit anys. Pocs mesos abans, en aquesta regió muntanyosa de Croàcia, ja havien trobat una altra noia assassinada. De la investigació se'n va encarregar un inspector d'allò més incompetent, i no van arribar a trobar mai el culpable. Ara sembla que tots dos casos podrien estar relacionats i que es podria tractar d'un assassí en sèrie, Però què amaguen la germana de l'Eva, la seva millor amiga i el seu nòvio?

05:54 Videoclips - Guillem Ramisa - No m'expliquis merdes
05:56 Videoclips - Arc de Triomf - Per un món
Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - Els monstres de Maotou
tancar

Els monstres de Maotou

L'Auru, el Yann, la Timéti i la Marina es preparen per passar una nit a la platja sota les estrelles. Però entre els pocs peixos que pesquen per sopar, uns cocos que troben esberlats a terra i les brometes de l'Auru, dormen una mica intranquils. Per això a la matinada la descoberta d'unes criatures estranyes els fa fugir a gairebé tots esperitats.

06:12 Zoom, el dofí blanc - Un creuer romàntic
tancar

Un creuer romàntic

Pel seu aniversari el Patrick li regala al Yann la llicència de navegació i el jove aprova l'examen. Quan el Papa Tuanaku i la Tapuna busquen un vaixell per fer un creuer romàntic, el Yann els proposa portar-los amb el Taaora. L'únic problema és que l'oncle Patrick no en sap res i que un sisme està a punt de castigar la costa de Maotou. El creuer promet ser més mogudet del que es pensaven!

06:23 Zoom, el dofí blanc - El misteri de les bales de canó
tancar

El misteri de les bales de canó

El Yann, la Timéti i l'Auru descobreixen unes restes d'un naufragi plenes de "tikis" robats als habitants de Maotou. Al voltant del galió enfonsat el Yann troba unes pedres grosses que semblen bales de canó. Quan hi tornen l'endemà, han desaparegut molts "tikis" i han aparegut bales de canó! El Yann i els seus amics investiguen per desvelar el misteri.

06:38 Presto! L'escola de màgia - La predicció de la Violeta
tancar

La predicció de la Violeta

Mentre la Nica i el Vincent es preparen per un concurs d'Internet de màgia extrema, la Violeta llegeix les cartes del tarot... i prediu que aviat hi haurà una catàstrofe! Espantada, comença a prendre mesures extremes per protegir els seus companys, fins al punt que no els deixa fer pràcticament res. Cansats de tantes precaucions, finalment troben la manera d'aturar la seva amiga: fingiran una catàstrofe falsa.

06:49 Presto! L'escola de màgia - El rei dels estafadors
tancar

El rei dels estafadors

El Dylan es troba un gat negre rondant pel jardí i decideix quedar-se'l, tot i la negativa de la Violeta, que al·lega que els gats negres porten mala sort. Li posa el nom de Marco. D'entrada, a tots els sembla un gat encantador, però no es comporta de la mateixa manera amb els animals de Presto, i la Tro no pot suportar-ho més. Temorosa que el Marco ocupi el seu lloc, ordirà un pla per ajudar els joves mags a descobrir la seva cara oculta.

07:01 Kung Fu Panda: Les potes del destí - L'emperadriu es desperta
tancar

L'emperadriu es desperta

A l'illa del volcà, el Po i els nens es retroben amb el Li, l'àvia, el Ping, el gall, el Wing i el Wong, i entre tots col·laboren per descobrir el que passa a l'illa. La Xiao comença a sospitar d'alguns dels seus súbdits.

07:25 Dracs: Cap a nous horitzons - Encegada
tancar

Encegada

En Singlot està intentant domar un trifibló quan arriba l'Astrid i li diu que s'acosten tempestes. Quan la noia va a mirar què fan els dracs als estables, es troba que un llamp hi ha calat foc i que s'estan ensorrant. De resultes de l'incendi, queda cega, almenys de moment. Però els nostres amics han de buscar els dracs, que han fugit espaordits, i tenen un trifibló amb molt males rondant per l'illa...

07:48 Ideafix i els irreductibles - El pacte de les pocions
tancar

El pacte de les pocions

Aïllat al bosc per la legió romana, l'Asmàtix es troba sol i avorrit. En Semblangropius el convenç que tothom s'ha oblidat d'ell i li proposa posar-se al dia fabricant " pocions romanes " adaptades a les necessitats dels lutecis i les lutècies moderns. Delerós d'ajudar els gals com sigui com sigui, el vell druida acaba acceptant. Els Irreductibles, escandalitzats, sabotegen una de les pocions. Lluny de disgustar-se, però, en Labienus pensa en les possibles aplicacions militars.

07:59 Ideafix i els irreductibles - Urgència Pollastrix
tancar

Urgència Pollastrix

La Patatafarcida va a buscar l'Amnèsix per demanar-li que vagi a curar en Pollàstrix, que és al llit amb febre. Anant a Lutècia, l'Amnèsix s'arrisca a ser arrestat, ja que els druides tenen prohibida l'entrada a la ciutat. Per això recórrer a una poció d'invisibilitat. El problema és que en Voldenix l'ha alterat i el druida acaba convertit en ratolí. En aquest estat, per curar en Pollàstrix, necessitarà la col·laboració dels Irreductibles.

08:12 Numberblocks - La terra plana
tancar

La terra plana

El Quatre li llança al Caixonet un bastó per jugar i, corre que correràs perseguint el bastó, el Caixonet arriba a la Terra Plana, on tot és pla i té només dues dimensions.

08:17 Titó - Excursió amb gegants
tancar

Excursió amb gegants

Avui anem d'excursió amb en Titó i coneixerem la Mulassa, els Gegants del Pi i els Gegants de la Ciutat. Cantarem "El gegant del pi" acompanyats de gralles i timbals.

08:29 El Mic i els seus amics - El llenyataire va pel camí de Nadal
tancar

El llenyataire va pel camí de Nadal

El camí porta a un bosc on el llenyataire talla llenya per poder encendre un foc que escalfarà tothom.

08:39 Uau Ka Kau - Abraça com un os, estreny com una papallona
tancar

Abraça com un os, estreny com una papallona

La Ka sap fer un munt de coses, fins i tot pilotar una nau per tota la galàxia. Però n'hi ha una que encara ha d'aprendre: abraçar els seus amics sense escalfar-los amb la seva superforça. Mentrestant, al niu, els pollets també expressen els seus sentiments.

08:49 Jasmine & Jambo - Treball en harmonia
tancar

Treball en harmonia

És Nadal i hi ha moltes coses a fer: fer un ninot de neu, guarnir l'arbre, cantar nadales... Però tothom ho vol fer tot i al mateix temps. El ninot de neu té tres nassos, l'arbre és un desastre i les cançons sonen malament. La JASMINE i el JAMBO s'hauran de coordinar per treballar en harmonia i que cadascú faci la feina que li surt més bé.

08:57 Masha i l'os - Digne d'una reina
tancar

Digne d'una reina

El rei lleó va a visitar l'os, i la Masha, enlluernada per la visita, segueix el rei per tot arreu i no para de dir-li que les coses que fa no són dignes d'un rei. El lleó, cansat de sentir-la, firma un document on declara que està de vacances i que, mentrestant, la Masha farà de reina en lloc seu. Al principi, la Masha n'està encantada, però de mica en mica, li puja el poder al cap.

09:05 Masha i l'os - El primer dia d'escola
tancar

El primer dia d'escola

S'acaben les vacances d'estiu i comença l'escola. La Masha vol anar a l'escola com els altres nens i li demana a l'os que n'hi munti una. L'os s'afanya a construir una escola i l'endemà ja la té a punt per començar les classes. La Masha s'asseu al pupitre i l'os mira d'ensenyar-li a escriure, a sumar i a llegir. Però fer-li de mestre a la Masha és bastant esgotador.

09:11 Masha i l'os - Tornar a casa no és fàcil
tancar

Tornar a casa no és fàcil

Els animals de casa la Masha, tot i que la troben a faltar, estan força contents i tranquils, però l'os l'enyora moltíssim i està molt trist. Llavors, truquen per telèfon i és la Dasha, que diu són a l'estació i que l'os les vagi a buscar. La Masha ha començat el viatge molt bé com una persona madura i assenyada, però només ha fet falta que aparegués una mosca al tren per capgirar-ho tot.

09:18 Pirata i Capitano - L'illa de les Gavines
tancar

L'illa de les Gavines

Mentre els pirates juguen tranquil·lament a cartes, una invasió de gavines els espatlla la partida i els fa posar de molt mal humor, fins al punt que el Barbudo les vol fer fora a canonades. Per sort, abans que el Barbudo agafi el canó, arriba la Pirata, que amb l'ajuda del Roberto troba una solució per espantar les gavines sense fer-los mal. Ara bé, la solució no és fàcil i resulta una mica arriscada.

09:29 Pirata i Capitano - La cerca del tresor
tancar

La cerca del tresor

La Pirata està trista perquè fa un mes que no troba cap tresor. El Capitano i la tripulació li volen aixecar els ànims i, en secret, li organitzen una cerca del tresor. Li posaran pistes i mapes en llocs estratègics, perquè ella els trobi i es pensi que assenyalen l'emplaçament d'un tresor de veritat. Al principi, tot va com una seda, però aviat les coses es compliquen una mica.

09:39 Pirata i Capitano - La sopa de musclos a l'estil Roberto
tancar

La sopa de musclos a l'estil Roberto

El Roberto vol cuinar una sopa de musclos molt especial i necessita que la tripulació de la Calavera Rosa li trobi dos ingredients: els musclos i una fulla de gusí. Els pirates van a buscar els musclos a l'illa de la Calavera, i el Capitano va a buscar la fulla a l'illa de Gusà. Cadascun viurà una aventura a la seva illa, però al final aconseguiran els ingredients i el Roberto es podrà lluir amb la seva sopa.

09:51 Els o-o-ossets - Els lladres de maduixes
tancar

Els lladres de maduixes

La Franny vol fer un pastís de maduixes per als seus amics, però els ocells se li mengen totes les maduixes de l'hort. El Bucky, el Sammy i el Val proposen estratègies diferents per fer fora els ocells, però la tàctica que donarà més bons resultats serà la del Bjorn.

09:57 Els o-o-ossets - El dia perfecte
tancar

El dia perfecte

Com que els de la colla no es posen d'acord sobre què fer durant el dia, el Bucky inventa una màquina que planifica les jornades fins a l'últim detall. Amb la programació feta, se'n van tots al bosc a passar un dia perfecte, però una tempesta els esguerra els plans.

10:02 El grill Apol·lo i les bestioles - La festa d'en Frederic
tancar

La festa d'en Frederic

En Frederic no para d'empipar les bestioles del jardí. Quan l'Apol·lo li pregunta què li passa, el mosquit li contesta que està avorrit i que no vol estar sol. Llavors, el grill li proposa que organitzi una festa. El problema és que, quan en Frederic convida les bestioles, totes li diuen que no perquè estan tipes de les seves bromes. Però l'Apol·lo té una idea genial perquè tothom tingui ganes d'apuntar-s'hi.

10:14 El grill Apol·lo i les bestioles - El somni d'en Lleó
tancar

El somni d'en Lleó

En Lleó té un somni en què la mainadera que tenia quan era petit li comença a dir alguna cosa, però sempre es desperta a mitja frase i es queda molt intrigat. A més, li costa molt dormir. Per mirar de treure l'entrellat d'aquest misteri, demana ajuda a l'Apol·lo i la Mireia, que proven diversos mètodes per fer-lo dormir. Però, com més intenta adormir-se, més li costa i més neguitós es posa.

10:26 L'Alícia i en Lewis - L'amagatall dels guillats
tancar

L'amagatall dels guillats

Un nen de l'escola es riu de l'Alícia perquè porta una gorra groga, ella se'n va disgustada al País de les Meravelles i es posa a jugar a l'amagatall amb els seus amics. Però resulta que no sap una de les regles més importants d'aquest joc: la reina de cors diu que qui juga al joc de l'amagatall i no se'l troba, desapareix per sempre. La gorra groga serà important.

10:38 L'Alícia i en Lewis - El fals culpable
tancar

El fals culpable

L'Alícia trenca un gerro de casa i diu que ha sigut el gat. Quan el pare li demana que pensi quin càstig li han de posar, ella s'escapoleix al País de les Meravelles. Allà, juntament amb en Lewis, hauran de descobrir qui és el lladre del reinamòbil perquè no els castiguin a ells. Hauran de fer de detectius i investigar qui pot ser el lladre.

10:50 Wow! English Method - Kindergarten Red - Silly Shadows (Story)
10:55 Wow! English Method - Kindergarten Red - Maggie's Magic Potion (Story)
11:02 Wow! English Method - Kindergarten Red - Wacky Weather Walk (Story)
11:08 Wow! English Method - Kindergarten Red - In my House Part 2 (song)
11:10 Wow! English Method - Kindergarten Red - Let's Play Part 1 (song)
11:13 Wow! English Method - Kindergarten Red - On the Farm Part 2 (song)
11:16 Pat, el gos - Un gat a la ciutat
tancar

Un gat a la ciutat

Mentre miren un documental sobre panteres, el Víctor i el seu gos Tanc confonen el Caputxet amb una pantera i creen l'alarma a la ciutat. La Lola i el Pat l'hauran de trobar abans no prengui mal.

11:24 Pat, el gos - Maxigolf
tancar

Maxigolf

La Lola construeix una pista de minigolf al pati de casa i convida el Víctor a jugar-hi. Quan veu que la Lola el guanya, el Víctor diu que s'avorreix i proposa jugar a "maxigolf", una modalitat de golf "fora de pistes" amb regles que s'inventa ell sobre la marxa. El Víctor fa trampes, però, la Lola, amb l'ajuda del Pat, també li passa la mà per la cara.

11:30 Pat, el gos - Pànic a la perruqueria d'animals
tancar

Pànic a la perruqueria d'animals

El Pat i el Caputxet tenen hora a la perruqueria d'animals, però tot es complica quan una clienta es confon a l'hora de recollir la seva mascota i s'emporta el Caputxet en lloc del seu hàmster. La Lola i el Pat faran tot el possible per recuperar-lo.

11:38 En Grizzy i els Lèmmings - El barret màgic
tancar

El barret màgic

En Grizzy troba un barret màgic a la cabana del guardabosc que fa aparèixer coses -que cal haver-hi introduït prèviament- tocant-lo amb una vareta màgica. De manera que de seguida pensa a impressionar la seva ossa estimada amb un número de màgia. Però els lèmmings s'apoderen del barret i descobreixen la manera de ficar-s'hi i sortir-ne a voluntat. En Grizzy també hi entra i, al final, l'interior del barret és un guirigall.

11:45 En Grizzy i els Lèmmings - Os animat
tancar

Os animat

Els lèmmings estan tots assegudets al sofà mirant uns dibuixos animats en què un ratolí fa bromes pesades a un gat. En Grizzy, que té intenció de fer una migdiada, apaga la televisió i confisca les piles del comandament a distància per assegurar-se que no podran tornar a posar el seu programa. Potser s'ho hauria d'haver pensat dues vegades abans d'interposar-se entre una colla de lèmmings i el seu interès per l'animació.

11:52 En Grizzy i els Lèmmings - Músculs exprés
tancar

Músculs exprés

L'ossa de qui en Grizzy està enamorat ha perdut la seva flor preferida, que ha anat a parar sota una roca gegant. En Grizzy prova d'aixecar-la, però pesa massa. De seguida decideix començar una rutina de culturisme intensiva amb l'aparell de gimnàstica passiva del guardabosc. El problema és que els lèmmings ja l'estan fen servir amb un caribú per muntar-se el seu "rodeo" particular. Fins que, accidentalment, un curtcircuit incrementa l'eficàcia de l'electroestimulació.

11:58 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings de construcció
tancar

Lèmmings de construcció

Per poder fer una becaina tranquil, en Grizzy tanca l'armari on el guardabosc desa el menjar per evitar que els lèmmings n'agafin, i, per evitar que forcin el cadenat que hi posa, llença totes les eines de la cabana barranc avall. Però els lèmmings troben un capsa de miniblocs de construcció amb què poden fer moltes coses: un martell per trencar el cadenat, per exemple... o qualsevol altra cosa que se'ls acudeixi.

12:05 En Grizzy i els Lèmmings - Control de masses
tancar

Control de masses

Buscant el comandament a distància de la televisió, en Grizzy descobreix un aparell que controla diverses parts de la cabana. Clic! Un botó per encendre i apagar la llum! Clic! Un altre per veure tots els racons de la cabana! Per fi, en Grizzy podrà desfer-se dels lèmmings des del sofà! Però compte de perdre el control...

12:13 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - Enorme!
tancar

Enorme!

El Pregadéu, fart de les limitacions que li imposa tenir un cos tan petit, va al mercat de Moshu acompanyat del Guerrer del Drac i compra una poció de màgia negra per fer-se més gros. Al principi està contentíssim amb els resultats, però aviat les seves noves dimensions posen en perill els seus amics i de retruc tota la Vall de la Pau.

12:36 Presto! L'escola de màgia - Res no és el que sembla
tancar

Res no és el que sembla

Els nostres mags comencen a trobar cables, potes de taula i moltes altres coses rosegades, i tot apunta cap a una única culpable, la Maggie. I la Nica se sent incòmoda, perquè és responsable del comportament del seu ratolí. Però, mentre intenta demostrar la innocència de la Maggie, la Nica aviat descobreix la presència d'un altre ratolí a l'escola. Decidida a fer sortir la veritat a la llum, farà tots els possibles per protegir la Maggie del Vincent i el Daniel.

12:47 Presto! L'escola de màgia - Escapem de l¿escola
tancar

Escapem de l¿escola

En honor a Houdini, el Lorenzo ha preparat un complicat joc d'escapisme en grup per als nostres mags. L'objectiu de l'exercici és aconseguir sortir de Presto després d'anar superant tots els obstacles que el Lorenzo ha anat deixant pel camí, des de trencaclosques fins a trucs de màgia i il·lusions. El Vincent sembla que està decidit a superar l'exercici tot sol, però la resta s'adonen que la clau de l'èxit rau precisament en el treball en equip i el sacrifici.

12:59 Dracs: Cap a nous horitzons - Encegada
tancar

Encegada

En Singlot està intentant domar un trifibló quan arriba l'Astrid i li diu que s'acosten tempestes. Quan la noia va a mirar què fan els dracs als estables, es troba que un llamp hi ha calat foc i que s'estan ensorrant. De resultes de l'incendi, queda cega, almenys de moment. Però els nostres amics han de buscar els dracs, que han fugit espaordits, i tenen un trifibló amb molt males rondant per l'illa...

13:20 Inazuma Eleven - Una situació desesperada! La derrota de l'Inazuma Japó?
tancar

Una situació desesperada! La derrota de l'Inazuma Japó?

El partit no pot anar pitjor per a la selecció japonesa: no tan sols tenen baixes molt importants, sinó que la defensa de l'equip rival no els dona cap oportunitat. Però, si volen guanyar el partit, hauran de demostrar que l'esperit de l'Inazuma Japó és dins de tots els jugadors i no tan sols d'en Mark.

13:41 Inazuma Eleven - El secret de la Cammy!
tancar

El secret de la Cammy!

El duel contra l'Argentina ha provocat canvis a l'equip i els jugadors. Ara que hi ha un moment de pausa abans del proper partit, és hora de fer un petit descans i observar què fan els rivals. És llavors quan en Mark és a punt de descobrir què s'amaga darrere la Cammy Travis.

14:04 Haikyu!! - Una força simple i pura
tancar

Una força simple i pura

El Karasuno s'enfronta al Kakugawa, l'equip del qual és membre el jugador més alt de les eliminatòries. Es tracta del Yudai Hyakuzawa, que imposa molt de respecte per la seva alçada, però que fa poc que juga a voleibol i ni tan sols coneix gaire bé el reglament. El Kageyama i el Hinata comencen a ser molt efectius amb el seu nou superàpid i el Hinata dona la victòria al seu equip amb un punt de bloqueig en una rematada del Hyakuzawa.

14:29 Hoodie - El duel de parkour
tancar

El duel de parkour

El Pieter corre cap a Vrijbeek, però la Kenza, la Flo i el Basim ja han començat a actuar. Tots tres es coordinen i aconsegueixen protegir la Dorien del Soufian. Quan, per fi, arriba el Hoodie, el Soufian s'escapa i el malson més gran del Pieter es fa realitat: un duel de parkour amb el seu mestre.

14:42 El detectiu Conan - El testimoni mecànic
tancar

El testimoni mecànic

Kyoichi Kusumi, president d'una empresa d'enginyeria que fabrica robots, fa anar en Kogoro a les seves oficines perquè investigui si algun dels seus treballadors està robant tecnologia punta. En Kogoro sospita de Takeshi Tanizaki, un home que ha inventat un ratolí robòtic i que és menystingut pels seus companys. Però poc després hi ha una fuita de gas a l'edifici i en Takeshi apareix mort. I un testimoni inesperat ha presenciat el crim.

15:03 El detectiu Conan - El destí encreuat de dues persones
tancar

El destí encreuat de dues persones

Un lladre que fuig corrents després de robar a casa d'una dona gran topa amb en Genta, que cau a terra i es fa un nyanyo al cap. El noi, enfadat, comença a empaitar-lo, però li acaba perdent la pista. Per localitzar-lo demana ajuda a la Lliga de Detectius Júnior. Finalment, quan el troben, descobreixen que no se'n recorda de res per culpa d'un cop al cap que s'ha donat quan ha caigut daltabaix d'un terraplè.

15:26 El xai Shaun - El corb
tancar

El corb

S'ha fet de nit i en Bitzer ha aplegat tot el ramat per anar a dormir. Mentre s'acaben de preparar per fer una bona clapada, comencen a sentir els esgarips d'un corb que té ganes de festa, i comença la festa de veritat. El problema és que fer callar un corb no és tan fàcil com sembla, i avui els caldrà molta imaginació si volen descansar una estona.

15:32 El xai Shaun - Dia de bugada
tancar

Dia de bugada

Que n'és de divertit jugar amb la roba que hi ha al penjador! La roba neta del granger, és clar. Llàstima que el joc acabarà malament. En Shaun i companyia s'enredaran amb les cordes i deixaran tota la bugada feta una porqueria. Ara els toca tornar a rentar tota la roba abans que se n'adoni el granger... O en Bitzer!

15:38 El xai Shaun - El conill
tancar

El conill

El nebot del granger ha vingut de visita a la granja i ho ha fet amb la seva mascota, un conillet molt bufó. Mentre dinen, el Bitzer és l'encarregat de vigilar que no li passi res al conill. Poca feina, ben mirat. Fins que el conill desapareix, és clar! El Shaun i el ramat l'ajudaran a recuperar-lo, però fa tot l'efecte que no entenen ni què han de buscar!

15:46 Masha i l'os - Reformes a casa
tancar

Reformes a casa

El Bigotis i Ratlles li envia a l'os una foto de tots dos i l'os la vol penjar a la paret. Però no és tan fàcil, i el que sembla que serà una cosa molt ràpida de fer s'acaba complicant i al final es transforma en una reforma de tota la casa que tampoc para de complicar-se. Al final, la Masha demanarà ajuda als animals del bosc, i tots junts, li donaran una sorpresa a l'os.

15:52 Masha i l'os - Pugem a cavall
tancar

Pugem a cavall

El tigre ve a visitar l'os i tots dos es posen a jugar a escacs. La Masha, que està jugant a hoquei amb el conill, s'interessa de seguida per aquell joc que no coneix i hi vol aprendre a jugar. De seguida es torna tota una especialista en els escacs. Els dos animals no entenen com és que una nena els guanya totes les partides amb tanta facilitat i no paren de voler-hi jugar per veure si la guanyen.

16:00 El Mic i els seus amics - Tardor: bolets, castanyes i cargols
tancar

Tardor: bolets, castanyes i cargols

El Mic i els seus amics juguen a fer un teatret de la tardor. Amb elements que han trobat per casa, cadascú s'ha fet una disfressa.

16:10 Els o-o-ossets - Ficat en el paper
tancar

Ficat en el paper

La Franny, el Bucky i el Bjorn han representat una obra de teatre sobre un valent rei que mata un drac per salvar la princesa. El Bucky, que feia el paper de rei, està tan fascinat amb el seu personatge que no es treu la disfressa i continua fent de rei.

16:16 Els mixets - Els mixets karatekes
tancar

Els mixets karatekes

Un dia, la Dolça va compondre una melodia. Al pare li va agradar tant que va demanar a l'oncle Muffin que vingués a escoltar la cançó aquell vespre. La Dolça tenia moltes ganes de tocar bé davant de l'oncle Muffin i va assajar tot el dia. Els altres mixets també volien escoltar la melodia, però la Dolça es va posar tan nerviosa que ja no la sabia tocar.

16:21 Els mixets - El Flam fa de guia
tancar

El Flam fa de guia

Un dia, la mare i els mixets van anar a fer una visita guiada per una ciutat antiga. La mare i en Flam tenien molt d'interès a sentir el que explicava la guia, però la Dolça i en Tortell ho trobaven molt avorrit i no en volien saber res. Com podia ser interessant una ciutat on no hi havia ni mòbils ni aparells de música? Però en Flam sabia un munt de coses de l'antiguitat i al final, els va saber despertar l'interès per la història.

16:25 Els mixets - Fer la maleta
tancar

Fer la maleta

El pare ha de marxar un parell de dies de viatge de negocis i els mixets decideixen ajudar-lo a fer les maletes. Però pensar què és realment necessari i què és totalment prescindible no és tan fàcil com sembla.

16:31 L'abella Maia - Males companyies
tancar

Males companyies

La Beatriu, amb els insectes petits del prat, s'hi avorreix molt perquè juguen a uns jocs que ella troba molt infantils. Un dia, de casualitat, topa amb en Doz, que la convenç que es faci de la banda de les vespes perquè així podrà fer una vida molt més emocionant. Il·lusionada, la Beatriu accepta. Però per entrar a la banda de les vespes, haurà de superar una prova: haurà de robar el ceptre de la reina del rusc de les Mil Flors.

16:43 L'abella Maia - Maia!
tancar

Maia!

La reina ha d'anar a veure la seva cosina i vol que la Maia la substitueixi mentre ella és fora. Per la Maia, que no sap res de protocols reials, que l'hagi triat a ella és tota una sorpresa. Llavors, en Beeswax, que n'està molt gelós, li para una trampa per fer-la quedar malament davant de la reina: li diu que en Flip està molt malalt i aprofita que la Maia el va a veure per embrutar la sala del tron.

16:54 Jasmine & Jambo - Els mil vinils d'en Jambo
tancar

Els mil vinils d'en Jambo

La JASMINE descobreix la infinita col·lecció de discos de vinil del JAMBO i queda fascinada. Però poc després, alguns dels discos més preuats del JAMBO comencen a desaparèixer. El JAMBO i la JASMINE investiguen fins que descobreixen que el culpable és el DUDUÀ. Però, alhora, també és la solució: o potser no heu vist mai un camaleó musical?

17:02 Masha i l'os - El primer dia d'escola
tancar

El primer dia d'escola

S'acaben les vacances d'estiu i comença l'escola. La Masha vol anar a l'escola com els altres nens i li demana a l'os que n'hi munti una. L'os s'afanya a construir una escola i l'endemà ja la té a punt per començar les classes. La Masha s'asseu al pupitre i l'os mira d'ensenyar-li a escriure, a sumar i a llegir. Però fer-li de mestre a la Masha és bastant esgotador.

17:09 El Mic i els seus amics - El llenyataire va pel camí de Nadal
tancar

El llenyataire va pel camí de Nadal

El camí porta a un bosc on el llenyataire talla llenya per poder encendre un foc que escalfarà tothom.

17:19 L'hora de berenar
17:22 Titó - Excursió a la policia
tancar

Excursió a la policia

A l'excursió d'avui pujarem a un cotxe i a una moto de policia. Li encendrem els llums i les sirenes. I la sorpresa final d'en JohnC serà moníssima: un gos policia!

17:34 Numberblocks - Us toca!
tancar

Us toca!

Els Numberblocks han acabat un número musical i demanen als Numberblobs que hi ha al públic que ells també facin un espectacle.

17:39 Numberblocks - Ara ens veus...
tancar

Ara ens veus...

Els Numberblocks troben una entrada secreta a l'amagatall d'un mag on hi ha un llibre d'encanteris i una vareta.

17:43 Uau Ka Kau - Abraça com un os, estreny com una papallona
tancar

Abraça com un os, estreny com una papallona

La Ka sap fer un munt de coses, fins i tot pilotar una nau per tota la galàxia. Però n'hi ha una que encara ha d'aprendre: abraçar els seus amics sense escalfar-los amb la seva superforça. Mentrestant, al niu, els pollets també expressen els seus sentiments.

17:55 Ideafix i els irreductibles - El pacte de les pocions
tancar

El pacte de les pocions

Aïllat al bosc per la legió romana, l'Asmàtix es troba sol i avorrit. En Semblangropius el convenç que tothom s'ha oblidat d'ell i li proposa posar-se al dia fabricant " pocions romanes " adaptades a les necessitats dels lutecis i les lutècies moderns. Delerós d'ajudar els gals com sigui com sigui, el vell druida acaba acceptant. Els Irreductibles, escandalitzats, sabotegen una de les pocions. Lluny de disgustar-se, però, en Labienus pensa en les possibles aplicacions militars.

18:07 Ideafix i els irreductibles - Urgència Pollastrix
tancar

Urgència Pollastrix

La Patatafarcida va a buscar l'Amnèsix per demanar-li que vagi a curar en Pollàstrix, que és al llit amb febre. Anant a Lutècia, l'Amnèsix s'arrisca a ser arrestat, ja que els druides tenen prohibida l'entrada a la ciutat. Per això recórrer a una poció d'invisibilitat. El problema és que en Voldenix l'ha alterat i el druida acaba convertit en ratolí. En aquest estat, per curar en Pollàstrix, necessitarà la col·laboració dels Irreductibles.

18:19 Robin Hood, el trapella de Sherwood - En estat de xoc
tancar

En estat de xoc

SINOPSI: El xèrif i els seus homes empaiten en Robin amb un carro-presó quan, per accident, el carro cau damunt d'en Harald, que pescava tranquil·lament al riu. Com a conseqüència del cop, en Harald perd la memòria, cosa que el príncep Joan aprofita per fer-li creure que el cop l'hi ha donat en Robin atacant-lo a traïció, i per proposar-li d'unir forces per capturar el nostre heroi.

18:31 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Una simple serventa
tancar

Una simple serventa

SINOPSI: El rei Ricard i la princesa Marian han de marxar un parell de dies en una missió diplomàtica, cosa que fa pensar a l'Scarlett que tindrà un parell de dies lliures, però el príncep Joan aprofita per dir-li que durant aquests dies serà la seva criada personal. L'Scarlett es cansarà ben aviat de les impertinències i malifetes del príncep i cercarà la manera de venjar-se'n amb l'ajuda d'en Robin.

18:45 Inazuma Eleven - Una situació desesperada! La derrota de l'Inazuma Japó?
tancar

Una situació desesperada! La derrota de l'Inazuma Japó?

El partit no pot anar pitjor per a la selecció japonesa: no tan sols tenen baixes molt importants, sinó que la defensa de l'equip rival no els dona cap oportunitat. Però, si volen guanyar el partit, hauran de demostrar que l'esperit de l'Inazuma Japó és dins de tots els jugadors i no tan sols d'en Mark.

19:06 Inazuma Eleven - El secret de la Cammy!
tancar

El secret de la Cammy!

El duel contra l'Argentina ha provocat canvis a l'equip i els jugadors. Ara que hi ha un moment de pausa abans del proper partit, és hora de fer un petit descans i observar què fan els rivals. És llavors quan en Mark és a punt de descobrir què s'amaga darrere la Cammy Travis.

19:30 Info K - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:46 Beta Podcast
20:02 Haikyu!! - Avancem
tancar

Avancem

El Johzenji sembla que es reactiva després que la seva delegada els faci un discurs, però el Terushima no aconsegueix bastir un atac sincronitzat amb la mateixa precisió que els jugadors del Karasuno. Ara el Karasuno s'ha d'enfrontar a l'institut Wakutani. El partit és força igualat i el Wakutani té un jugador, el Nakashima, amb habilitats semblants al Hinata i al Petit Gegant. Malauradament, en una jugada, el Daichi cau estès a terra.

20:26 Ràndom - Posem a prova l'experiment de l'ou i el coet
tancar

Posem a prova l'experiment de l'ou i el coet

Posem a prova l'experiment de l'ou i el coet

Avui els nens i les nenes del "Ràndom" han decidit el final que els esperava al David i la Maria: que els caigués moc verd per sobre o fer una trucada aleatòria del seu telèfon.

20:49 Hoodie - Fer campana
tancar

Fer campana

La Flo vol trucar la Dorien per atrapar el llançador de maons, però el Pieter vol parlar amb el Soufian abans de fer-ho. El llançador de maons es desempallega del Pieter sense fer parkour, i l'equip s'adona que no és el Soufian.

21:03 El detectiu Conan - La contrasenya del formulari de matrimoni (1a part)
tancar

La contrasenya del formulari de matrimoni (1a part)

La Yumi ha anat a un restaurant italià amb la Miwako Sato. Allà li ha comentat que fa temps en Shukichi li va donar un sobre i li va demanar que el guardés. Mentre passegen, la Yumi descobreix per casualitat que en Shukichi és en realitat un gran mestre de shogi. Quan busca el sobre no el troba, i el conserge de l'edifici on viu no li posarà les coses gens fàcils.

21:25 El detectiu Conan - La contrasenya del formulari de matrimoni (2a part)
tancar

La contrasenya del formulari de matrimoni (2a part)

Després de buscar un segon paper per poder trobar la contrasenya que desbloqueja l'ordinador i recuperar el sobre, en Conan s'adona que estava equivocat, i que la manera de descobrir la contrasenya és una altra. Finalment troben el sobre al lloc més inesperat. Quan tornen cap a casa, l'Ai li explica a en Conan que en Koji Haneda, germanastre d'en Shukichi Haneda, apareixia a la llista de víctimes de l'APTX 4869.

21:46 Mike el magnífic - La quarta tortuga
tancar

La quarta tortuga

El Mike i l'Iris juguen a tenis al jardí de casa quan apareix una tortuga vella que camina amb bastó i el Mike li etziba un cop de raqueta sense voler. El Mike porta la pobra tortuga a dins de casa perquè es recuperi, però res no és el que sembla. La tortuga és una lladregota experta en arts marcials i la lesió l'ha simulat per poder robar un ou de joieria molt valuós.

21:55 L'Hora Boomer - Mudança
tancar

Mudança

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:10 Les aventures del Capità Enciam - Els petits canvis són poderosos
22:13 Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà - El deute d'en Toguro. El millor premi
tancar

El deute d'en Toguro. El millor premi

Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà

Yu Yu Hakusho, la sèrie d'animació considerada la successora de Bola de Drac, al 3xl.net

"Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà" és una sèrie que ha fet història i que ha estat considerada com una de les millors sèries d'animació de tots els temps. Creada per Yoshihiro Togashi i produïda pel conegut Studio Pierrot, barreja la fantasia amb l'acció i la lluita.

La sèrie, de 112 episodis de 25 minuts cadascun, ens narra les aventures del jove Yusuke Uramei, un noi de 14 anys que té totes les característiques pròpies d'un antiheroi. Però en Yusuke farà un canvi quan perdi la vida per salvar un nen petit que està a punt de ser atropellat. A partir d'aleshores en Yusuke entrarà al món del Més Enllà i es convertirà en un valent detectiu espiritual.

22:37 Oh! Bongònia
23:05 Bestial! - El solraig clapejat
tancar

El solraig clapejat

En aquest episodi, el Kayne i el Brandon visiten la costa de Nova Gal·les del Sud, on hi ha una de les últimes colònies de solraig clapejat, un tauró en perill d'extinció del qual només en queden uns 400 exemplars. Aquest cop, la missió que el Brandon encarrega al Kayne és fer una foto a un solraig sota l'aigua. Però abans d'arribar al desenllaç, viuran moltes altres experiències: saltaran en caiguda lliure, menjaran crancs, faran surf per les dunes, nedaran amb els dofins...

23:29 Sam Fox: Aventures extremes - Un tros d'ocell
tancar

Un tros d'ocell

En Rikki, en Sam i la Josie fan una excursió amb caiac per un riu australià. El dia promet molt, però, de cop i volta, es troben uns bidons plens d'oli de motor que podrien contaminar el riu. Per evitar la desgràcia, en Rikki i la Josie intenten fer una presa per impedir que baixin riu avall mentre en Sam va a buscar ajuda. La presència d'un casuari, una au molt agressiva, li complicarà una mica la vida. Però no serà l'únic perill que es trobarà.

23:53 George de la jungla - El George que volia ser rei
tancar

El George que volia ser rei

A la jungla no tot són animalons adorables i paisatges espectaculars. També hi ha els bretolèmmings, uns rosegadors que, a diferència dels lèmmings, els seus parents, no es tiren daltabaix dels penya-segats, sinó que hi tiren els altres animals de la jungla. Però com que en George no fa favoritismes i els defensa d'una parella de rinoceronts enfadats, decideixen convertir-lo en el seu déu particular i venerar-lo. Però de seguida queda clar que són uns animals d'idees canviants.

00:04 George de la jungla - La pela del destí
tancar

La pela del destí

Des de ben petit, en Simi sempre ha volgut ser membre del Consell dels Simis, però quan per fi li arriba l'oportunitat de formar-ne part i portar la pela de plàtan sagrada, s'adona que la feina és avorrida i que els seus companys són una colla de ganduls presumptuosos. Una sensació que en el seu moment també va tenir en Cecil, un antic membre del Consell que es va tornar dolent i que ara busca venjança.

00:15 Les Sisters - De tal germana, tal germana
tancar

De tal germana, tal germana

La Marine imita la Wendy com si fossin germanes bessones. Al principi a la gran li fa gràcia, però de seguida es converteix en una murga, sobretot quan la Marine entra amb ella a la piscina. Sempre els passa el mateix: per culpa de les rucades que fa la Marine, el socorrista acaba fent fora de la piscina la Wendy i els seus amics.

00:27 Les Sisters - Un germanet per les germanes
tancar

Un germanet per les germanes

La Marine sent una conversa entre els seus pares i creu que la seva mare espera un fill. La Wendy salta d'alegria: la Marine serà la germana gran del menut i la deixarà tranquil·la! La Marine li demana a un amic el seu germà petit per poder practicar-hi i se l'endú a casa. Però cuidar un nen petit no és tan fàcil...

00:38 Les Sisters - El toc de la Marine
tancar

El toc de la Marine

La Marine es creu que és una artista de la moda i està farta d'heretar la roba vella de la seva germana gran. Vol triar la roba nova de la Wendy amb ella. Però les dues germanes tenen gustos molt diferents. La Marine acaba donant el seu toc personal al vestit nou de la Wendy. Quin desastre! O no... a totes les amigues els encanta el toc que la Marine dóna a les seves creacions!

00:50 En Grizzy i els Lèmmings - Os exaltat
tancar

Os exaltat

En Grizzy es desfà dels lèmmings aixafant-los amb un dels pesants baguls del guardabosc, que treu immediatament de la cabana amb els seus enemics enganxats com adhesius. El que no sap és que el bagul conté un dron multifuncional, amb palanca de control i casc de realitat virtual, que permet el pilotatge "integrat". Amb aquesta tecnologia d'avantguarda a l'abast, els lèmmings decideixen recuperar el control de la situació.

00:56 En Grizzy i els Lèmmings - La font de la joventut
tancar

La font de la joventut

Els lèmmings descobreixen una bassa extraordinària en una antiga cova índia que té el poder de rejovenir tot aquell que s'hi submergeix. Llavors decideixen ruixar una mica amb aquesta aigua de la joventut en Grizzy, i aquest es converteix instantàniament en un cadell inofensiu del qual es poden desfer fàcilment. Ara bé, l'efecte de l'aigua de la joventut només és temporal. Per mantenir-se jove, cal ruixar-se una vegada i una altra.

01:03 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings de construcció
tancar

Lèmmings de construcció

Per poder fer una becaina tranquil, en Grizzy tanca l'armari on el guardabosc desa el menjar per evitar que els lèmmings n'agafin, i, per evitar que forcin el cadenat que hi posa, llença totes les eines de la cabana barranc avall. Però els lèmmings troben un capsa de miniblocs de construcció amb què poden fer moltes coses: un martell per trencar el cadenat, per exemple... o qualsevol altra cosa que se'ls acudeixi.

01:09 En Grizzy i els Lèmmings - Os intemporal
tancar

Os intemporal

En Grizzy i els lèmmings descobreixen un antic cementiri indi sota la cabana del guardabosc. Quan activen accidentalment un disc màgic que representa la Terra, viatgen de cop a la prehistòria. Allà, en Grizzy té sort de dur una bossa de ganxets de formatge, amb la qual manté a ratlla un trio de tiranosaures rex amb cara de pocs amics. Però quan els ganxets s'acaben han d'arrencar a córrer tots.

01:16 En Grizzy i els Lèmmings - Os irressistible
tancar

Os irressistible

En Grizzy troba una ampolleta que conté un elixir d'amor: tot aquell que en beu s'enamora immediatament del primer que veu. En Grizzy ja s'imagina encaterinant irresistiblement la seva ossa adorada. Però no pensa en la potineria dels lèmmings ni preveu que el caribú amb qui solen jugar a domadors de "rodeo" es pugui beure la poció màgica. I encara menys que, veient-lo a ell primer que a ningú, se n'enamori perdudament!

01:23 Ghostforce - Prehistorrible
tancar

Prehistorrible

Mentre fan l'acte d'inauguració d'una exposició dedicada a la prehistòria, es desperta un fantasma i congela tots els assistents amb els seus poders. Entre ells, la Liv i en Mike. Per tant, d'entrada, l'Andy s'haurà d'espavilar per mirar de capturar el fantasma tot sol, però justament li havia promès a la Carla que li faria un favor urgent que no pot deixar per més tard. Quin dilema! Per sort, el Brillant també està disponible i encantat de poder ajudar.

01:34 Ghostforce - Caorió
tancar

Caorió

El professor Pascal ensenya el cel als alumnes. El Mike s'enfada perquè la Liv és més ràpida que ell contestant les preguntes d'astronomia que els fa el professor i no li deixa cap oportunitat de lluir-se com és habitual. Quan apareix un fantasma molt perillós de nivell 9, el Mike haurà de deixar de banda les rancúnies i treballar en equip amb els companys per capturar-lo.

01:46 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Jesse Owens
tancar

Soc el Jesse Owens

Avui, la Yadina, el Xavier i el Brad han anat a jugar a bitlles. Al Brad li encanta, aquest joc, i vol fer una exhibició de les seves habilitats davant dels seus amics. Però just al costat té un nen que el desconcentra i no li deixa llançar la bola recta. Aleshores la Berby els porta a Alabama el 1921, per conèixer Jesse Owens, un dels millors atletes de la història.

01:57 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Ella Fitgerald
tancar

Soc l'Ella Fitgerald

La Yadina i el Xavier s'han preparat una coreografia per a la festa d'aquesta nit, però el Brad no hi vol anar perquè diu que no sap ballar. Aleshores, la Berby els porta a Nova York el 1934 a conèixer Ella Fitzgerald, una gran cantant que un dia es va presentar a un concurs de talents. En comptes de ballar com tenia previst, l'Ella va decidir ser ella mateixa i va triomfar amb la seva veu.

02:07 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Jigonsaseh
tancar

Soc la Jigonsaseh

Al Museu hi ha tot de caixes buides que els nostres amics volen aprofitar per construir diferents jocs. El problema és que cadascun vol construir una cosa diferent, i com que no es posen d'acord acaben barallats. Per això la Berby els porta a conèixer Jigonsaseh, que va viure a Nord-amèrica fa mil anys i que va ensenyar a la gent de la seva època a resoldre els problemes de manera pacífica.

02:18 L'Alícia i en Lewis - Bubblemania
tancar

Bubblemania

El senyor Bonpunt demana a l'Alícia que desi uns xiclets nous que ha portat a l'escola. Ella ho fa a contracor i abans de tornar a classe s'esquitlla un moment al País de les Meravelles per ensenyar-los a en Lewis. Allà, el conill se n'empassa un i no paren de sortir-li bombolles de la boca. Buscant-li una cura, embruten de xiclet tot el que troben.

02:30 L'Alícia i en Lewis - El gat ets tu
tancar

El gat ets tu

En Bastien li explica a l'Alícia que està ensinistrant el seu animaló i ella vol provar d'ensinistrar l'Eco. Però el gat no li fa cas i ella se'n va cap al País de les Meravelles a provar-ho amb en Chester. Allà, a més de comprovar que ensinistrar un gat no és tan fàcil com s'esperava, li tocarà arreglar el desgavell que ha provocat amb el berenar de la reina.

02:41 L'Alícia i en Lewis - L'Eco és un monstret
tancar

L'Eco és un monstret

L'Alícia se'n va al País de les Meravelles i el seu gat, l'Eco, s'esquitlla darrere seu sense que ella se n'adoni. Un cop allà, veu que tots li tenen molta por, perquè al Gran Llibre hi diu que una criatura semblant causarà un gran desgavell a tot el país. L'Alícia sap que el seu gatet no hi farà cap mal, però quan el mira d'agafar per tornar-lo a casa, l'Eco s'escapa i comencen a passar tot de coses.

02:52 BabyRiki - La galleda
tancar

La galleda

La Rosa, la Pandy i en Krash volen jugar tots tres amb la mateixa galleda i es barallen per tenir-la. Però quan en Krash l'arrossega per la sorra com si fos una excavadora i la Pandy la pica pel cul amb la pala quan està de cap per avall, la Rosa l'aixeca i es troba que s'ha fet un castell de sorra. D'aquesta manera, descobreixen que jugant junts s'ho passen molt més bé.

02:56 BabyRiki - Juguem
tancar

Juguem

La Rosa va tan esverada jugant que li desmunta el flam de sorra a en Chiko, després fa caure a terra en Wally i s'acaba quedant encallada a dins d'una molla. Però llavors demana ajuda amb educació, dient "sisplau", i els altres l'ajuden. I tot seguit els diu "gràcies". En aquest episodi, els més menuts aprenen a dir "sisplau" i "gràcies".

03:01 BabyRiki - El patinet
tancar

El patinet

En Krash li agafa el patinet a la Rosa, tot i que ella li ha dit que no l'agafés. I va tan de pressa que de poc que no cau per un barranc. Sort que la Rosa el salva. Però el patinet es fa malbé. En Krash li hauria d'haver fet cas a la Rosa. En aquest episodi, els més menuts aprenen què vol dir que et diguin que "pots" o que "no pots" fer una cosa.

03:05 BabyRiki - Els jocs
tancar

Els jocs

En Chiko i la Pandy veuen una fotografia d'un porter que atura una pilota i decideixen jugar a futbol. Però per jugar-hi necessiten dos pals i una pilota. Què poden fer servir per fer de pilota? Una gran madeixa de llana o una boleta tan petita que ni la Pandy la pot xutar? En aquest episodi, els més menuts aprenen què vol dir gros o gran i petit.

03:09 BabyRiki - Bona nit, estrelleta
tancar

Bona nit, estrelleta

En Krash badalla mentre camina cap al llit, en Chiko ja s'està tapant amb la manta i la Pandy ja és al llit i dorm profundament. Però en canvi en Wally està ben despert. I té ganes de fer gresca i de jugar. Fins que li encarreguen posar a dormir les estrelletes. Mentre els passa l'esponja i els diu bona nit, es troba que ell també comença a badallar.

03:14 Kiwi - The sculpture
tancar

The sculpture

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:19 Kiwi - The meal
tancar

The meal

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:23 Kiwi - The library
tancar

The library

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:28 Kiwi - The merry-go-round
tancar

The merry-go-round

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:32 Kiwi - The kiwi's ice creams
tancar

The kiwi's ice creams

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:37 Els o-o-ossets - El domador de circ
tancar

El domador de circ

El Bucky ha muntat un circ i vol fer de domador. Ha disfressat el seu robot de tigre i mira d'ensinistrar-lo, però el Bjorn i la Franny li diuen que ho hauria de fer amb un animal salvatge de debò. I el Bucky tria el Pollet per fer de tigre.

03:42 Els o-o-ossets - En paraules d'ocell
tancar

En paraules d'ocell

El Bjorn i la Franny es lamenten de no poder entendre què diuen els ocells. El Bucky, tot i que creu que els ocells no tenen res interessant a dir, inventa una màquina que tradueix la seva piuladissa. I els tres amics se'n van als aiguamolls a descobrir què diuen els agrons.

03:47 Els o-o-ossets - El descobridor
tancar

El descobridor

La Franny està amoïnada perquè algú li ha pres la margarida més bonica que tenia al jardí. Al Bjorn, a més, li han desaparegut uns poms d'herbes remeieres. El Bucky es posa el barret de detectiu i es proposa trobar el lladre seguint les misterioses petjades que ha deixat a terra.

03:52 Els o-o-ossets - El Buchy dona un cop de mà
tancar

El Buchy dona un cop de mà

El Bucky se sent tan col·laborador amb tothom que crea una empresa de serveis per ajudar els seus amics. Tant el Bjorn com la Franny li demanen ajuda per resoldre diversos problemes, i ell els resol amb eficàcia. Però s'entusiasma tant amb la feina, que crea nous problemes on no n'hi havia.

03:57 Els o-o-ossets - Odissea submarina
tancar

Odissea submarina

El Bucky i el Bjorn s'estan preparant per sortir d'expedició a bord d'un submarí, i la Franny vol anar-hi i ser la capitana. Però, si els vol acompanyar, primer haurà de fer un curset intensiu de formació que consta d'unes proves molt difícils, com la de salvar un dofí.

04:02 Els o-o-ossets - Un món fantasia
tancar

Un món fantasia

La Franny i el Bjorn estan jugant a cavallers amb uns pals que fan d'espases. Quan el Bucky els veu, se li acut la idea d'inventar un aparell que faci realitat tot allò que un s'imagina. Però la Franny i ell tenen una imaginació tan desbordant que tot sortirà de mare.

04:07 Els o-o-ossets - Com en un videojoc
tancar

Com en un videojoc

El Bucky i el Bjorn s'estan entrenant per participar als Jocs del Bosc, una competició en què s'han d'enfrontar en diverses modalitats esportives. El Bjorn es comença a preparar de valent, però el Bucky s'entrena jugant als videojocs. Quan arriba el dia de la competició, un dels dos ho guanyarà tot.

04:12 Comptem amb la Paula - Corrents fins a la meta
tancar

Corrents fins a la meta

En Tim ensenya als seus amics la col·lecció de monedes que li ha regalat el seu pare. La Paula en veu una amb una sirena en una cara i en Billy es pregunta si no devia pertànyer a alguna sirena. Per esbrinar-ho, se'n van tots plegats al Món submarí, on, després d'ajudar un calamar a trobar el seu dorsal, participen en una cursa en què el premi per guanyar-la és una moneda.

04:23 Comptem amb la Paula - El Baró Blau
tancar

El Baró Blau

La Paula ha perdut el seu estel amb forma de rombe, i ella i els seus amics decideixen anar al País dels núvols a buscar-lo. Allà troben el Baró Blau, que, tot i que primer se'l vol quedar per a la seva col·lecció, accedeix a ajudar-los a trobar-lo. Per aconseguir-ho han de passar quatre arcs de Sant Martí i construir un objecte amb núvols de formes diferents.

04:32 Comptem amb la Paula - La missió de la Calcu
tancar

La missió de la Calcu

Jugant a buscar coses de formes diferents, la Paula, en Billy i en Tim troben a faltar la Calcu. De fet, els ha deixat una nota dient-los que ha anat a ajudar el pastisser. Per això decideixen anar al País dels dolços a buscar-la. Allà el pastisser els demana que l'ajudin a decorar un pastís per a la festa d'aniversari de la pastisseria. Llavors apareix la Calcu i participen tots a la festa.

04:42 Comptem amb la Paula - Construïm un robot
tancar

Construïm un robot

La Paula, en Billy i en Tim estant construint el seu propi robot de joguina quan veuen que li falta un braç. Llavors, per trobar un braç de recanvi, decideixen anar a la Fabrica de joguines, on un robot de debò els diu que els ajudarà a aconseguir el braç de recanvi que necessiten si l'ajuden a trobar cinc joguines defectuoses a la cadena de muntatge.

04:51 Comptem amb la Paula - La copa aèria
tancar

La copa aèria

Tres avions de paper arriben volant al quarto de jugar de casa de la Paula. Cada un és una invitació per participar a la Copa Aèria, una cursa en què la Paula, en Billy i en Tim competiran en velocitat i astúcia amb el Baró Blau. Per guanyar la cursa, a més de volar més de pressa que ningú, cal saber lletrejar els números.

05:01 Leo, el guardabosc - El cranc gegant del Japó
tancar

El cranc gegant del Japó

L'aprenent de guardabosc Kai truca al Leo per explicar-li que ha trobat una pota de cranc enorme a la platja. Els nens, intrigats, descobreixen que és la pota d'un cranc gegant del Japó, un dels crancs més grosos del món. Com que els preocupa el benestar de l'animal sense una de les seves potes, es submergeixen al mar per buscar-lo. Quan troben el cranc esguerrat, decideixen ajudar-lo fabricant-li una pota mecànica.

05:12 Leo, el guardabosc - L'illa dels conills
tancar

L'illa dels conills

El Kai truca al Leo per explicar-li que ha perdut la mascota de la seva germana, un conillet que es diu Taques. El problema és que se li ha escapat a l'illa dels Conills, una illa diminuta del Japó on viuen centenars de conills. El Leo i la Katie es desplacen fins allà per ajudar-lo a trobar el conill, però de seguida veuen que, amb tants conills, localitzar-ne un de concret no serà fàcil.

05:21 Leo, el guardabosc - El macaco del Japó
tancar

El macaco del Japó

El Kai té mal dia: tot li surt malament i està molt atabalat. El Leo i la Katie es proposen fer alguna cosa per ajudar el seu amic a relaxar-se: anar a unes fonts termals. Quan estan en remull a l'aigua calenta s'adonen que estan envoltats de micos. En realitat es tracta de macacos del Japó, uns animals molt llestos que passen el dia a les fonts termals per protegir-se del fred.

05:31 Oddbods - Poti-poti
tancar

Poti-poti

El Pogo pateix una humiliació quan no és capaç d'obrir un pot de cogombrets en un esdeveniment del veïnat. El Fuse encara li fa passar més vergonya obrint-lo amb facilitat. Això fa que el Pogo trami un pla per ridiculitzar el Fuse: un pot que no es pot obrir si no es prem un interruptor secret. Aquest pot genera frustració al Fuse cada vegada que intenta obrir-lo i fa que, per accident, la situació es converteixi en un poti-poti perillós.

05:39 Oddbods - Empatx de sucre
tancar

Empatx de sucre

El Jeff guanya una pila de caramels gegant a la loteria nacional i la vol compartir amb els amics. Però aviat s'adonen que, per més que en mengin, no hi ha manera que la immensa pila baixi. El pot de caramels gegantí que hi ha al seu jardí no triga a crear problemes. El Jeff està desesperat per desfer-se'n, però... com ho aconseguirà? Potser el pròxim llançament espacial de la Bubbles té la resposta...

05:45 Oddbods - Franken-ninot
tancar

Franken-ninot

El Fuse fa mal a la Newt sense voler. Com que se'n sent culpable, es fa responsable de cuidar-la fins que es recuperi. La falta de delicadesa del Fuse fa que els seus esforços no donin el resultat que esperava i trenca el ninot preferit de la Newt. En comptes de confessar-ho i agreujar, així, la tristesa de la Newt, decideix arreglar-lo ell mateix. Al cap i a la fi, pot ser gaire difícil?

05:52 Oddbods - La cua de sirena
tancar

La cua de sirena

La maledicció d'una sirena fa que al Jeff li creixi una cua de peix vergonyosa cada vegada que es mulla. El Jeff ho ha de mantenir en secret i, alhora, aconseguir que el seu recital d'arpa no faci aigües.

Progrmació BD ....
06:01 Motards - Maletes des del Vallès a 80 països
tancar

Maletes des del Vallès a 80 països

A "Motards" visitem Shad, una empresa de Mollet del Vallès especialitzada en maletes per a motos. Les seves creacions arriben a 80 països d'arreu del món. Provarem el Neos EV, el primer escúter elèctric fabricat per Yamaha. Homologat com a ciclomotor, està concebut totalment per a la mobilitat urbana. A l'"En Ruta" d'aquesta setmana recorrerem la Terra Alta i anirem d'Horta de Sant Joan a Corbera d'Ebre. Coneixerem la importància de portar armilles d'alta visibilitat i sabrem quines característiques tenen els pneumàtics esportius. FinaIment, al "Retrovisor", una trail dels anys 80, l'XL 200 de la japonesa Honda, una de les primeres quatre temps de baixa cilindrada que van arribar a Catalunya.

06:29 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:49 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

08:20 Aire Lliure - Jordi Buch
tancar

Jordi Buch

Jordi Buch, de 38 anys, té una pseudoacondroplàsia, una malaltia minoritària que afecta el creixement i que provoca tota mena de dolors muscular i malformacions.
Malgrat els 1,45 m d'alçada, Jordi Buch és un ciclista consumat que ha participat en nombroses aventures per tot el mon, però que últimament ha saltat a la fama per les seves participacions en la Titan Desert, una de les competicions de BTT més dures.

08:55 Karakia - Audrey (illa de la Reunió, França)
tancar

Audrey (illa de la Reunió, França)

L'Audrey va sortir de l'illa de la Reunió per conèixer altres realitats i cultures i assolir nous reptes professionals. Li agrada molt viatjar i en un d'aquests viatges, a l'Argentina, va conèixer l'Esteve, una català amb qui ara viu a cavall entre Girona i Barcelona. Va néixer a Saint Denis, capital de l'illa i autèntic aiguabarreig de cultures. Malgaixos (de Madagascar), àrabs, indis, xinesos, europeus... hi conviuen amb bona harmonia. La cuina no és aliena a aquesta barreja que l'Audrey també ha heretat. Es tracta d'una cuina molt aromàtica, gràcies a les espècies asiàtiques, sobretot, però també a cultius locals com la vainilla, el "combavas" (un cítric originari de l'Índia) o el gingebre-mango. Amb aquest i d'altres ingredients, l'Audrey va preparar un sopar pels amics a base de diferents "rougails" (un tipus de guisat); "samoussas", similars a les empanades índies del mateix nom i "bouchons", uns farcellets de pasta amb porro i botifarra. A l'illa també és costum macerar el rom que s'hi destil·la, és el que es coneix com a "rhum arrangé". S'hi posen herbes i fruites i es deixa reposar durant mesos.

09:25 Xarxa Natura - Baix Ter
tancar

Baix Ter

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

09:32 Gent de mercats - Mercats de Santa Caterina, Vilafranca i el Clot
tancar

Mercats de Santa Caterina, Vilafranca i el Clot

La nova temporada de "Gent de mercats i comerços" començarà visitant el mercat de Santa Caterina de Barcelona per conèixer el David, un carnisser enamorat de l'òpera. L'equip del programa també parlarà amb l'Anna, una estilista gastronòmica d'aquelles que aconsegueixen que mengem pels ulls, i serà testimoni del renaixement de la Brunells, una pastisseria emblemàtica del barri.
A Vilafranca del Penedès, la docusèrie descobrirà com ha estat per a l'Àgueda convertir-se en agricultora i comerciant partint de zero. A més, coneixerà l'Oriol, el xef propietari del Cigró d'Or, situat sobre el Mercat de la Carn, i veurà com s'ha hagut d'adaptar a la crisi de la Covid-19. També sortirà a fer un tomb amb el Salvador, l'últim pastor de Vilafranca, que alhora és carnisser.
"Gent de mercats i comerços" anirà fins al mercat del Clot de Barcelona, on l'Enric, tot un expert en el món de la pasta, explicarà com el mercat va adaptar-se als pitjors moments de la pandèmia. També sortirà al carrer per conèixer la Tutu, que introduirà els espectadors a la cuina vietnamita amb un somriure, mentre, amb el restaurant tancat, prepara menjar per emportar. I, entre altres històries, coneixerà la del Ferran i la Pilar, mare i fill de la bodega Sopena, un establiment del segle XIX en ple eix comercial del Clot.

10:23 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

11:55 Futbol: pretemporada R.C.D. Espanyol - RCD Espanyol-Malines
tancar

RCD Espanyol-Malines

El Torí, novè classificat de la Serie A italiana, és el rival triat per l'Espanyol per fer un amistós de preparació per a la Lliga després de la pausa del Mundial de Qatar. El partit es disputarà a l'Arena Football Center de San Pedro del Pinatar, a Múrcia, on els blanc-i-blaus, que ocupen la 16a posició a la Lliga, encara sense reforços d'hivern, però ja amb el mundialista Martin Braithwaite, estan fent un stage de preparació.
Els comentaris són d'Oriol Vidal, i l'anàlisi tècnica, de Marc Mayola.

12:46 Especials Esports - Entrevista Sergi Darder
13:01 Futbol: pretemporada R.C.D. Espanyol - RCD Espanyol-Malines
tancar

RCD Espanyol-Malines

El Torí, novè classificat de la Serie A italiana, és el rival triat per l'Espanyol per fer un amistós de preparació per a la Lliga després de la pausa del Mundial de Qatar. El partit es disputarà a l'Arena Football Center de San Pedro del Pinatar, a Múrcia, on els blanc-i-blaus, que ocupen la 16a posició a la Lliga, encara sense reforços d'hivern, però ja amb el mundialista Martin Braithwaite, estan fent un stage de preparació.
Els comentaris són d'Oriol Vidal, i l'anàlisi tècnica, de Marc Mayola.

13:53 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

14:59 E3 - NBA: Malabarismes per començar el curs
15:11 Boscos - Boscos de Ribera (Flix)
tancar

Boscos de Ribera (Flix)

Navegant pel riu Ebre descobrirem què són els boscos de ribera i quins són els arbres que els formen. Veurem com els cavalls són els responsables de mantenir els marges dels rius i aprendrem com es controlen les poblacions d'ocells salvatges amb l'Eladi Ribes, un anellador que ha censat més de 8.000 ocells. En Marc Viñas ens portarà en barca Ebre avall per veure en quin estat es troben els àlbers i els altres arbres que formen els boscos de ribera. Ens ensenyarà quins experiments i investigacions hi porten a terme per protegir aquestes espècies. I en Martí Boada descobrirà aquí l'extensió
de tamarius més espectacular que ha vist mai.

15:38 Horitzons - Hawaii, la màgia del Pacífic
tancar

Hawaii, la màgia del Pacífic

Les illes de l'arxipèlag de Hawaii tenen tots els ingredients que han donat forma al mite del paradís perdut enmig del Pacífic. Més enllà dels clixés i lluny de les onades de turistes, aquest episodi ens descobreix els llocs autèntics i salvatges de les illes, tant a Maui i Kauai com a Big Island, on les llegendes es transmeten al ritme dels vents alisis. Gràcies a tot de trobades inesperades, apareixerà tota la cultura hawaiana, en una naturalesa volcànica poderosa que els cants i les danses del hula miren d'apaivagar.

16:31 Nens de la ruta de la seda - El nen dels ocells
tancar

El nen dels ocells

Quan mira al seu voltant, en Reshat veu els pous de petroli de l'Azerbaidjan. Quan mira amunt, veu els coloms que volen cap al cel. Troba a faltar el seu pare, que es va morir fa un any, i que també estimava els coloms. En Reshat li demana al millor ocellaire del poble que li ensenyi a ensinistrar coloms, perquè el seu somni és ser ocellaire i tenir-ne molts. Però al final, mentre aprèn a ensinistrar-los, descobreix què vol de veritat.

16:55 Bàsquet Euroleague Women - CBK Mersin-Spar Girona
17:42 E3 - NBA: L'explosiva tardor de Doncic
17:53 Bàsquet Euroleague Women - CBK Mersin-Spar Girona
18:41 E3 - NBA: Cistelles de les que valen
18:52 E3 - NBA: Plasticitat d'inici de temporada
18:59 Tot Costa
19:57 Bàsquet : Eurocup Women - Cadí La Seu-Castors Braine
20:44 E3 - NBA: Jugades top de l'inici de curs 2/2
tancar

NBA: Jugades top de l'inici de curs 2/2

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. En aquest capítol hi trobem el segon lliurament de les millors jugades del començament de la temporada. Ja us vam dir que n'hi havia més!

20:56 Bàsquet : Eurocup Women - Cadí La Seu-Castors Braine
21:54 E3 - L'home més fort del món Giants Live: Britain's Strongest Man
22:42 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

23:00 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:54 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

02:28 Bàsquet Euroleague Women - CBK Mersin-Spar Girona
04:05 Bàsquet : Eurocup Women - Cadí La Seu-Castors Braine