TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

09:29 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

10:29 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

11:29 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

11:47 Info K - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 19.30 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 12 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Laia Servera
Producció: Edgar Ger
Realització: Marta De Lucas
Cap d'edició: Eva Varas
Redacció: Irene Blay, Nuria Casals, Miquel Piris, Jordi Aguilera, Nuria Vilanova
Ajudant de realització:Jordi Ysas
Postproducció vídeo: Lluís Xufré
Producció Executiva: Belén Samper

12:10 El punt D - M de Masturbació
tancar

M de Masturbació

Ara que les relacions sexuals disminueixen, el sexe en solitari no para d'augmentar. Per què ens agrada tant masturbar-nos? Els orgasmes són millors? Entre els principals beneficis hi ha l'autoconeixement del propi cos per incrementar el plaer sexual. Com m'he de masturbar? Només és per a persones solteres? I la masturbació en parella? I amb joguines? El boom del satisfyer ha fet replantejar l'estereotip de què la masturbació és cosa d'homes. M'hi puc "enganxar"? Per què em sento culpable? És dolent per la salut? Resolem els dubtes sobre la pràctica sexual més comuna a tot el món i més estesa en tota la història. Capítol narrat per Joel Díaz.

12:37 El punt D - I d'Identitat sexual
tancar

I d'Identitat sexual

Una de les preguntes que més sovint es fa una persona embarassada és "Què serà, nen o nena?". La resposta posa en marxa un munt d'accions que ens condicionaran al llarg de la vida. Però què passa si has nascut amb penis i en realitat ets una dona? O al revés? O si no vols ser ni home ni dona? O vols ser les dues coses a la vegada? En aquest capítol aclarim conceptes que sovint es confonen, com sexe biològic i gènere. Expliquem què és la identitat de gènere i que no té res a veure amb l'orientació sexual. Parlem de persones intersexuals, CIS, transgènere, no-binàries¿ I descobrim que vivim en un món divers en què no tot és ni blanc ni negre, ni rosa ni blau. Capítol narrat per Miki Nuñez.

12:56 El punt D - F de Fantasies sexuals
tancar

F de Fantasies sexuals

Qui, alguna vegada, no s'ha muntat una pel·lícula mental i s'ha posat calent? Tots tenim fantasies sexuals. N'hi ha que ens fan vergonya i ens fan sentir culpables. Si m'excito pensant en dones, soc lesbiana? He d'explicar-les a la meva parella? Les he de fer realitat? N'hi ha que augmenten el nostre desig sexual, com un afrodisíac per la ment. I d'on traiem les idees? És el mateix que un somni eròtic? En general, tots fantasiegem amb el mateix: pits i penis enormes, trios, sexe en llocs públics¿ Quina creus que és la més habitual? Capítol narrat per Arnau Tordera.

13:24 El punt D - D de Desig
tancar

D de Desig

Hi ha persones que sempre van calentes i d'altres que mai en tenen ganes. Quin paper juguen el cervell i les hormones en el desig sexual? Què ens excita? Qui ens atrau? El desig sempre és espontani o es pot treballar? Els homes van més calents que les dones? Què passa quan, en una parella, els dos no tenen les mateixes ganes? Què pot activar el nostre desig: el porno, la novetat, obrir la parella? I si no em posa ningú, soc asexual? Capítol narrat per Gemma Polo.

13:44 Zona zàping
14:30 Telenotícies migdia
15:44 Tarda de cine - La reina del desert
tancar

La reina del desert

LA REINA DEL DESERT (Queen of the desert)

Direcció i guió: Werner Herzog
Producció: Werner Herzog Filmproduktion, Benaroya Pictures, H Films, Raslan Company of America
País: Alemanya
Any: 2015
Durada: 128 minuts
Fotografía: Peter Zeitlinger
Música: Klaus Badelt
Intèrprets: Nicole Kidman, James Franco, Robert Pattinson, Damian Lewis, Christopher Fulford, Holly Earl, Mark Lewis Jones, Jay Abdo, Michael Jenn, Christina Low


A començaments del segle XX, la Gertrude Bell, una jove britànica de bona família, sent una atracció magnètica pel desert que l'empeny a emprendre rutes per tot l'Orient Mitjà durant una època de gran efervescència política: la caiguda de l'imperi otomà i la repartició del territori entre les potències colonials. Gràcies als seus viatges, la Gertrude es converteix en una experta en la vida dels beduïns i en les complexes relacions entre les diferents tribus, fins al punt que es torna indispensable per al govern britànic.

18:50 Rugbi - Rugbi 13 Final Superlliga: Dragons Catalans-Saint Helens
21:00 Telenotícies vespre
22:10 Preguntes Freqüents - + info
tancar

+ info

"Preguntes freqüents" vol entretenir i informar els espectadors el cap de setmana. Amb l'objectiu de donar resposta a totes les qüestions que es plantegen els espectadors, cada dissabte a la nit Cristina Puig buscarà en directe les claus de l'actualitat per entendre-la millor, amb un to amè i distès.
El programa, que jugarà amb elements informatius, debats, tertúlies, entrevistes i entreteniment, oferirà una nova manera de tractar els problemes que ocupen i preocupen els catalans, des d'una perspectiva diferent.
Cada setmana, la conductora s'envoltarà de col·laboradors i convidats per analitzar la realitat catalana des d'un nou punt de vista que combina la informació més rigorosa i l'anàlisi de l'actualitat, amb humor i entreteniment, donant veu als protagonistes.
Cristina Puig presenta "Preguntes freqüents" i l'acompanyaran Pilar Rahola i Quico Sallés, que cada setmana passaran pel programa per donar resposta a les qüestions que es plantegin en aquest programa de TV3 amb la col·laboració d'El Terrat.

01:30 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Noël Meya
05:00 Folc a l'estudi - Inxa Impro Quintet
Progrmació BD ....
21:55 De bon humor - Els showmans
tancar

Els showmans

És evident que hi ha gent que té un do per fer-nos riure, per captar la nostra atenció. Fent màgia, cantant, xerrant o explicant acudits són capaços de deixar-nos amb la boca oberta un dia darrere l'altre.

22:44 De bon humor - Altres maneres de fer humor
tancar

Altres maneres de fer humor

Riure, a part de per passar una bona estona, té moltes altres utilitats. Per vendre, per seduir, per cridar l'atenció... En aquest capítol veurem com utilitzen l'humor els publicistes, els músics i els dibuixants satírics.

23:34 Lo Cartanyà - Casablanca
tancar

Casablanca

El Manel, un galant madur que recorre Espanya en bicicleta, fa una paradeta al poble perquè és el primer convidat d'un nou programa que presenta el Cartanyà a Canal In. La Maria coneix el Manel i es queda enlluernada. Queden per sopar en secret, però el Miquel s'assabenta de tot i té por de perdre la seva dona. Li demana ajuda al seu fill.

00:10 Concerts 33 - Concert Borriana Big Band
tancar

Concert Borriana Big Band

Concert de Borriana Big Band a la seva població, Borriana (La Plana Baixa), l'any 2020 en plena pandèmia. Aquest concert forma part del cicle #CuidemLaCultura, que va impulsar Acció Cultural del País Valencià i 10 ajuntaments

01:07 L'odissea del menjar - El gust del foc
tancar

El gust del foc

El foc és un element que ha marcat la història de la gastronomia i fins i tot l'evolució de la humanitat. En aquest episodi descobrim la importància de la invenció del foc, que va separar definitivament l'home dels altres animals i que va permetre la cocció dels aliments, un factor decisiu en el sorgiment de la civilització. A partir d'un element que mai ha canviat, com el foc, cada cultura humana ha creat diferents mètodes de cocció i ha desenvolupat una cuina singular que la defineix.

02:05 De bon humor - Els showmans
tancar

Els showmans

És evident que hi ha gent que té un do per fer-nos riure, per captar la nostra atenció. Fent màgia, cantant, xerrant o explicant acudits són capaços de deixar-nos amb la boca oberta un dia darrere l'altre.

02:54 De bon humor - Altres maneres de fer humor
tancar

Altres maneres de fer humor

Riure, a part de per passar una bona estona, té moltes altres utilitats. Per vendre, per seduir, per cridar l'atenció... En aquest capítol veurem com utilitzen l'humor els publicistes, els músics i els dibuixants satírics.

03:41 Lo Cartanyà - Casablanca
tancar

Casablanca

El Manel, un galant madur que recorre Espanya en bicicleta, fa una paradeta al poble perquè és el primer convidat d'un nou programa que presenta el Cartanyà a Canal In. La Maria coneix el Manel i es queda enlluernada. Queden per sopar en secret, però el Miquel s'assabenta de tot i té por de perdre la seva dona. Li demana ajuda al seu fill.

04:15 Els cims de les delícies - Serra da Estrela, a Portugal
tancar

Serra da Estrela, a Portugal

Al poblet de Linhares da Beira, a la Serra da Estrela, a Portugal, l'alcalde Paulo Mimoso ha obert un restaurant amb la intenció de frenar l'envelliment de la població, retenir-hi el jovent i dinamitzar-ne l'economia. Els seus dos cuiners, l'André i en João, reinventen constantment els plats tradicionals de la contrada, presentant-los de manera innovadora i sorprenent. En Paulo es cuida de subministrar-los els productes de la rodalia visitant pagesos i ramaders: el pa, els ous, les figues, els espinacs, els pebrots, les herbes aromàtiques com el llorer i el romaní, els embotits com el chouriço i la morcela, el bacallà salat, la carn de vedella, de xai i de cabrit..., i l'especialitat més gloriosa d'aquesta terra, el formatge amb denominació protegida Queijo Serra da Estrela, són les viandes que corren cada dia pels fogons del restaurant.

04:41 Els cims de les delícies - La serralada dels Karawanken, a Àustria
tancar

La serralada dels Karawanken, a Àustria

Al sud de Klagenfurt, la capital del land austríac de la Caríntia, s'estén la serralada dels Karawanken, on en Friedhelm i la Gertraud viuen en un immens
vedat de caça, del qual ell és el guardabosc. En aquest paradís terrenal hi tenen una caseta sense corrent elèctric ni aigua corrent, on cuinen amb foc de llenya tot allò que cacen, i ho aromatitzen amb herbes collides a l'hortet de casa. La raça d'ovella "d'ulleres" va quedar gairebé extingida perquè el deliri racista dels nazis només acceptava "l'ovella blanca de muntanya de raça pura alemanya", és a dir sense les clapes negres que la caracteritzaven.
Després d'una llarga recerca, la Gertraud i en Friedhelm, juntament amb uns amics, encara van trobar 21 femelles i uns quants mascles que podrien ser un punt de partida per a la recuperació d'aquella raça. I se'n van sortir! Avui són proveïdors dels cuiners de l'alta gastronomia vienesa, començant per Patrick Müller, un dels xefs més creatius i més peculiars de la ciutat.

05:07 Xarxa Natura - Montsant
tancar

Montsant

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:12 El petit tren de Sichuan - El petit tren de Sichuan
tancar

El petit tren de Sichuan

A Sichuan, al bell mig de la Xina, sembla com si el temps s'hagués aturat. Un tren de vapor, l'últim del país, és l'únic mitjà de transport que comunica vuit llogarets. No hi ha carreteres. Tot s'ha de transportar amb aquest tren: passatgers, bestiar, queviures, mobles i bicicletes. En aquest documental acompanyarem maquinistes, camperols, hotelers i alumnes de primària i descobrirem com és que aquest ferrocarril de via estreta té un paper tan important en les seves vides.

Progrmació BD ....
06:00 La vaca Connie - Viatjant a les terres del sud
tancar

Viatjant a les terres del sud

Al bosc hi ha una papallona que, tot i que l'hivern està a punt d'arribar, no se'n vol anar cap a les terres del sud, on hi fa més calor. La Connie està molt amoïnada i farà mans i mànigues per convèncer-la que se n'ha d'anar abans que arribi el fred i les nevades.

06:07 La vaca Connie - La gorreta d'en Wally
tancar

La gorreta d'en Wally

En Wally li ha deixat a en Patch la gorreta de llana que li ha fet la senyora aranya. Com que són tan amics... Però el gosset, que és tan enjogassat, l'ha perduda sense voler. Com s'ho farà, si no la troba? Potser la Connie, que és tan traçuda, l'ajudaria a fer-ne una altra...

06:17 La vaca Connie - La Connie busca un tresor
tancar

La Connie busca un tresor

La mare ha dit a la Connie que surti a buscar el millor tresor de tots els que hi ha. Tota decidida, la vaqueta comença a passejar pel bosc preguntant als seus amics quin és, per ells, el millor tresor. La pega és que tots li contesten una cosa diferent. I per tu, quin és millor tresor

06:24 Tex - El rugit de la bèstia
tancar

El rugit de la bèstia

Les nits al poble del Tex són tranquil·les i silencioses, fins que una nit uns esgarrifosos rugits desperten tot el poble. Tots pensen que una bestiola passeja de nit pels carrers del poble. El Tex, que dorm com un tronc, no ha sentit els rugits i els diu que s'ho han imaginat, però a la nit següent torna a rugir la bèstia i atemoreix a tots els habitants del poble... El Tex buscarà la bèstia, però no en trobarà cap rastre... serà una bèstia invisible?

06:35 Tex - El Menjatot
tancar

El Menjatot

Els habitants del poble estan preocupats perquè hi ha algun monstre desconegut que s'està menjant tota la vegetació del bosc. El Tex buscarà l'afamat monstre i descobrirà, amb sorpresa, que no és un monstre sinó un robot que es menja tot el que troba al seu pas i que ara va cap al poble, i corre el perill que totes les cases acabin a la panxa del robot Menjatot.

06:46 Pat, el gos - Colomzilla
tancar

Colomzilla

El Pat ha d'aturar els coloms després que s'hagin apoderat de l'equip de química de la Lola i el Víctor. Sobretot, s'haurà de fer càrrec d'un dels coloms, que s'ha begut el contingut d'un flascó i s'ha convertit en un supercolom!

06:54 Pat, el gos - La cangur de fures
tancar

La cangur de fures

Per poder robar la guardiola de la Lola, el Marcel li demana que cuidi el seu conillet, que en realitat és la seva fura Esquitllet disfressada. El Pat haurà de fer el possible per aconseguir sabotejar el seu pla recargolat.

07:01 Pat, el gos - La casa domòtica
tancar

La casa domòtica

Els coloms roben el comandament que controla la nova casa domòtica de la Lola, i així aconsegueixen que la Lola i el Pat es quedin tancats a fora. Així tenen via lliure per segrestar el Caputxet. El Pat haurà d'aconseguir el comandament per poder salvar el gatet.

07:07 Tib i Tatoum - Darrere un dinossaure n'hi pot haver un altre
tancar

Darrere un dinossaure n'hi pot haver un altre

En aquest episodi, la gent del poblat està molt amoïnada perquè hi ha algú que roba els queviures que tenen al rebost comunitari. En Lud acusa en Tatum de ser-ne el culpable, perquè hi ha una empremta que sembla que és d'ell. Però la Kori insisteix que ha vist una mena de monstre que voltava prop del poblat i que pot ser el responsable. Això no obstant, els caçadors es preparen per perseguir en Tatum, i en Tib està molt angoixat.

07:19 Tib i Tatoum - La cova celeste
tancar

La cova celeste

En aquest episodi, l'Aron explica als nens la història de la cova celeste, una cova meravellosa d'on surt una llum blavosa i que té estrelles a dins. En Lud se'n burla dient que és mentida, però l'Aron li diu que ell personalment la va poder veure quan era jove. Llavors en Tib i la Tara decideixen buscar la cova celeste, i la Kori se'ls afegeix també en la recerca. El problema és que ells tres no són els únics que hi estan interessats.

07:33 Misha, la gata violeta - Buscant el Joanot
tancar

Buscant el Joanot

La senyora Canitx ha marxat de vacances i li ha deixat el seu peix Joanot a la Verònica perquè el vigili. Per un imprevist, en Joanot acaba damunt del cotxe del pare de la Misha... i el pare es dirigeix al rentat de cotxes. La Verònica, la Misha i en Llorenç perseguiran al pare per evitar que li pugui passar res al Joanot.

07:39 Misha, la gata violeta - Què li passa a la Senyora Canitx?
tancar

Què li passa a la Senyora Canitx?

Quan la Misha i els seus amics estan avorrits, juguen a molestar la Sr. Canitx. La truquen al timbre i s'amaguen o en Llorenç li fa ensurts... és molt divertit veure com s'enfada. Però la Senyora Canitx avui està molt estranya, perquè no s'enfada. De fet, la senyora Canitx està molt amable. Massa amable. Ja no és divertit. Fins i tot descobreixen que pot estar a la botiga i a casa seva alhora. Què està passant? La Misha i els seus amics decideixen investigar i el resultat és sorprenent. Al barri hi ha 3 senyores Canitx. S'ha multiplicat? NO! És que són 3 bessones, que cada mes es reuneixen per fer el te a casa d'una d'elles.

07:46 Louie - Louie, dibuixa'm un coet
tancar

Louie, dibuixa'm un coet

En Louie i la Yoko s'han quedat bocabadats! S'han trobat un ou dins d'un niu, tot sol! No hi ha cap animaló a la vora i no saben qui n'és la mare. I l'ou es comença a trencar! De pressa, Louie, dibuixa-li una mare! Sí, però què? Una gallina? Un estruç? Un cigne? Un ànec? Un cocodril?! S'hi haurà de fixar molt bé, en Louie, per endevinar-ho!

07:52 Louie - Louie, dibuixa'm una ovellal
tancar

Louie, dibuixa'm una ovellal

Avui els nostres amiguets juguen a indis. Tenen arcs i fletxes i no paren de córrer amunt i avall... Però per ser indis de veritat haurien de tenir cavalls. Això rai! En Louie en dibuixarà un! Però és un cavall salvatge! Com s'ho farà en Louie per poder-hi pujar? Fixa-t'hi bé, que té més d'un truc amagat, el nostre amiguet!

07:59 Comptem amb la Paula - El germà bessó del senyor Tòtem
tancar

El germà bessó del senyor Tòtem

El senyor Explorador aconsegueix atrapar el senyor Tòtem, i té la intenció d'emportar-se'l al seu país per exhibir-lo a la Societat Nacional d'Exploradors. La Paula i els altres hauran de pensar un pla ben enginyós per alliberar el seu amic sense que el senyor Explorador s'adoni que ha desaparegut. Ara bé, ho aconseguiran?

08:09 Comptem amb la Paula - Fem girar les rodes
tancar

Fem girar les rodes

A la selva, el senyor Explorador ha caigut en una trampa mentre intentava trobar l'entrada a El Dorado, i la Paula i els altres han de treballar en equip per aconseguir alliberar-lo. Més tard, hauran de tornar a fer-ho per ajudar el senyor Explorador a obrir el que ell creu que és la porta d'accés a El Dorado, però algú fa anar malament el grup una i una altra vegada i se sent malament. Li hauran de fer veure que no passa res, per cometre errors, i que el que compta és no rendir-se.

08:19 Mya Go - L'eclipsi
tancar

L'eclipsi

La família Go va amb la família Make al turó de Cadadia a veure un eclipsi amb unes ulleres especials. Ostres, no! El papa Make ha perdut totes les ulleres! Com s'ho faran, ara, per veure l'eclipsi?

08:25 Mya Go - El fons marí
tancar

El fons marí

El Doggy Go necessita una corretja nova per sortir a passejar. La mama Go, la Mya Go y el Sammy Go van a la botiga d'animals de l'avi Care. El Sammy Go s'emociona molt quan veu tots els animals, sobretot els peixos!

08:30 El Mic i els seus amics - La Maria Castanya
tancar

La Maria Castanya

En Cincsegons sap la història de perquè les castanyes primer es posen un abric de punxes i, quan es fan grosses, se'l treuen.

08:57 Manduka - QUIN BON ROTLLO!! . ROBA ESTESA
tancar

QUIN BON ROTLLO!! . ROBA ESTESA

Molt bon rotllo és el que li provoca a la Paula sentir la música del grup Roba Estesa. Per això ha decidit convidar tres de les vuit noies que integren el grup. Amb elles, el programa no serà un rotllo, però sí la recepta: rotlles vietnamites. Una recepta fàcil, exòtica i ideal per compartir abans o després d'un concert o una nit que es vulgui fer un sopar fast food però saludable. Un programa que aprofitaran per parlar dels eixos que identifiquen el grup: feminisme i activisme.

09:23 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Com triar un drac
tancar

Com triar un drac

Les barques de pesca de l'illa del Fred pateixen atacs i saquejos reiterats d'un enorme drac marí. Amb les barques és impossible de seguir perquè, en comparació, són massa lentes. Per això en Singlot intenta convèncer el seu pare que es busqui un drac apropiat per a ell. Però l'Stoic és partidari de fer sempre les coses a la vikinga, fins que prova l'Esdentegat.

09:49 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Retrat d'en Singlot Musculat
tancar

Retrat d'en Singlot Musculat

En Capdellauna rep l'encàrrec de pintar un retrat d'en Toic amb el seu fill, per penjar-lo a la Casa Gran, on hi ha els retrats de tots els caps vikings. Però el resultat és molt decebedor per a en Singlot. I per demostrar el seu valor al seu pare, s'embarca en una aventura que el portarà fins al tresor d'en Hamish I, el cap viking més venerat, i que encara no ha trobat mai ningú per la dificultat de les pistes.

10:10 Les misterioses ciutats d'or - El fum que trona
tancar

El fum que trona

Gràcies al rei de Zimbàbue, els nostres amics resolen l'enigma del sòcol de la piràmide de Mu i ja saben on han d'anar a buscar la cinquena ciutat d'Or. Però l'Ambrosius, amb l'ajuda de la Laguerra, també desxifra l'enigma, descobreix on s'amaga la ciutat i hi arriba abans que ells. Aquesta vegada, en Tao ha decidit no acompanyar els seus amics perquè prefereix quedar-se una temporada a Chambord.

10:37 Les misterioses ciutats d'or - Ofir
tancar

Ofir

L'Ambrosius arriba abans que els nostres amics a les portes de la ciutat d'or i l'obre. Per la seva banda, l'Esteban, la Zia i els seus acompanyants s'escapen d'en Magon i de la sentència de mort de l'Ambrosius i arriben a la ciutat darrere seu. Mentrestant, a Chambord, Nostradamus li ensenya el seu observatori a en Tao i li continua parlant de Leonardo da Vinci i els seus invents.

11:04 Els germans Kratt - Bandit, el turó de peus negres
tancar

Bandit, el turó de peus negres

En Martin, impacient, surt a provar la nova Excavapedres de l'Aviva abans que estigui acabada. Vola sense control i s'estavella en una praderia oculta on queda encallat i hi troba una colónia desconeguda de turons de peus negres.

11:25 Mike el magnífic - Mike, el musculat
tancar

Mike, el musculat

El Mike veu que l'Iris llegeix una revista on hi ha una foto d'un gos molt musculat i decideix impressionar-la amb l'aparell de musculació del seu amo. Malauradament, la cosa no és tan fàcil com sembla, sobretot si -com és el cas del Mike- tens més panxeta que músculs. I, per acabar-ho d'adobar, l'aparició de les tortugues Athos, Portos i Aramis i dels ossos rentadors Freddy i Mercury encara ho complica més tot.

11:32 Mike el magnífic - Un cadell d'os rentador
tancar

Un cadell d'os rentador

El Mike veu que la gosseta Iris fa ioga i la vol imitar. Però com que el gatet Fluffy no para d'empipar, el llença lluny, amb la mala sort que va a parar dins del sac de carbó de la barbacoa, del qual sortirà ben pintat de negre. Això farà que el Freddy i el Mercury, els ossos rentadors, el confonguin amb un cadell d'os rentador.

11:39 Mike el magnífic - L'equivocació
tancar

L'equivocació

Mentre l'Iris fa la becaina, els ossos rentadors Freddy i Mercury li prenen el seu porquet de joguina, però els cau al jardí dels Mikkelsen i el Mike es pensa que és una joguina del gatet Fluffy i l'hi dona. Quan l'Iris es desperta i s'adona que el porquet és a casa del Mike, es pensa que ha sigut ell qui l'hi ha robat i s'enfada molt.

11:50 Mike el magnífic - La invitació
tancar

La invitació

El Mike no se'n sap avenir: la seva veïna, la preciosa gosseta Iris, el convida a casa seva a menjar uns pastissets. Aleshores el Mike s'adona que va tot brut i que no es pot presentar d'aquella manera a casa de la seva enamorada, i decideix anar-se a rentar. Però, mentrestant, apareixen els ossos rentadors Freddy i Mercury disposats a saquejar la casa dels Mikkelsen i la cosa es complica.

11:56 Mike el magnífic - La festa
tancar

La festa

És l'aniversari del Mike, que està molt content davant de la perspectiva de celebrar-lo en companyia de l'Iris. Però vet aquí que la gosseta ha decidit convidar tots els animals del barri. Quan els ossos rentadors veuen que hi ha una festa, només tenen una idea al cap: robar el pastís d'aniversari i els regals del Mike, que haurà de fer el possible per fer-los fora i que no li espatllin la celebració.

12:04 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - El Cavaller Negre
tancar

El Cavaller Negre

L'Armand d'Argencourt perd les eleccions municipals davant del senyor Bourgeois. Aprofitant el disgust del perdedor, l'Esfinx l'akumatitza en el Cavaller Negre, un avantpassat seu que havia governat París amb mà de ferro i que vol reclutar un exèrcit de cavallers. Mentrestant a l'institut han d'elegir el delegat de classe, que des de fa molts cursos és la Chloé, que s'aferra al càrrec.

12:27 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Kung Food
tancar

Kung Food

L'oncle de la Marinette, un cuiner molt famós a la Xina, arriba a París per participar en un concurs mundial de xefs. Però com sempre, l'enveja i la mala fet de la Chloé provocarà problemes que l'Esfinx sabrà aprofitar en benefici seu.

12:48 Els bons ossos bruns - La revisió mèdica del Vick
tancar

La revisió mèdica del Vick

L'amo del Vick l'obliga a passar una revisió mèdica per saber si té les condicions físiques idònies per continuar fent de llenyataire. El dos germans ossos ho senten, i el Bruc es fa passar per un metge que fa revisions a domicili per poder falsificar els resultats i que el llenyataire es quedi sense feina.

13:00 Els bons ossos bruns - La batalla per salvar el bosc
tancar

La batalla per salvar el bosc

El Vick ja ha tornat a sortir al bosc a talar arbres, i el Bruc i el Barzer s'organitzen ràpidament per mirar de parar-li els peus. Però el Bruc s'acaba enfadant amb el seu germà perquè és tan sapastre que cada cop que intenten atacar el llenyataire, ho esguerra tot.

13:10 Els bons ossos bruns - El rei del bosc
tancar

El rei del bosc

A la tele de cal Vick, el Warren, el Bruc i el Barzer veuen uns dibuixos animats sobre el rei dels micos. El Bruc, entusiasmat, decideix emular-lo i fer de rei del bosc per protegir els arbres. Però de seguida xoca amb el Vick, que se'n riu d'ell per anar disfressat i saltar pel bosc com un mico.

13:22 Mike el magnífic - La campana de la vergonya
tancar

La campana de la vergonya

L'Stephen li ha hagut de posar una campana al Mike perquè no es pugui gratar, però la campana li impedeix de moure's normalment i a més li fa molta vergonya que el vegi l'Iris. El Freddy i el Mercury, els ossos rentadors, aprofitaran l'ocasió per mirar d'entrar a la casa a robar menjar. El Mike s'haurà d'espavilar per impedir-ho i alhora vigilar que el gatet Fluffy no prengui mal.

13:29 Mike el magnífic - De cap a la piscina
tancar

De cap a la piscina

El Mike vol impressionar l'Iris saltant a la piscina des del trampolí, però no sap que les tortugues han buidat l'aigua per fer-hi un skatepark i cau de cap al fons de la piscina. Mentre el pobre gos busca la manera de sortir-ne, els ossos rentadors aprofiten per robar unes salsitxes del congelador per fer-les a la barbacoa. Podrà sortir el Mike a temps per impedir-ho?

13:36 Mike el magnífic - Busca, Mike, busca
tancar

Busca, Mike, busca

Mentre el Mike es mira enamorat l'Iris, que pren el sol al jardí de casa seva, un cop sobtat de vent s'endú la preciosa pamela que duia la gosseta. I mentre el Mike està distret mirant de recuperar el barret, els ossos rentadors Freddy i Mercury entren a casa seva per engegar la màquina de fer crispetes. El Mike recorrerà a l'ajuda d'un dron per mirar de recuperar el barret i alhora posar a ratlla els ossos rentadors.

13:42 Mike el magnífic - L'atac del robot
tancar

L'atac del robot

El Mike vol sorprendre l'Iris amb els seus dots artístics fent una escultura d'argila de la gosseta, però el gatet Fluffy no para d'empipar. Per distreure'l, el Mike fa sortir el robot teledirigit que tenen a casa, però els ossos rentadors Freddy i Mercury de seguida tenen la idea diabòlica d'apoderar-se del comandament per fer servir el robot per robar el pollastre que hi ha al forn.

13:49 Mike el magnífic - El Mike, detectiu privat
tancar

El Mike, detectiu privat

L'Stephen no troba les claus del cotxe per anar a la feina i es lamenta de no tenir un gos policia que el pugui ajudar a buscar-les. Un cop el seu amo és fora, el Mike assumirà el rol de detectiu privat per anar buscant proves i eliminant sospitosos fins a arribar a trobar les claus.

13:56 Gos pudent - El Gos Pudent i el gos fumut
tancar

El Gos Pudent i el gos fumut

El Gege?, motivat per un concurs de gossos policia, fa la ronda al barri. Pensant-se que el Gos Pudent esta? en perill (quan el que esta? fent e?s "banyar-se" a les escombraries), el pobre Gege? corre a ajudar-lo, pero? perd l'olfacte a causa de la pestile?ncia que despre?n el Gos Pudent. Tothom es fum d'ell i aleshores es deprimeix i es pensa que e?s un "Gos Fotut". El Gos Pudent fara? mans i ma?nigues per ajudar-lo a retrobar l'olfacte.

14:08 Gos pudent - La dent perduda del Gos Pudent
tancar

La dent perduda del Gos Pudent

Per acceptar un repte idiota proposat pel Caniche i el Basset, el Gos Pudent perd la seva u?ltima dent de llet (que el Bernat troba a les clavegueres). Desesperat, decideix anar a buscar la dent per acomiadar-se'n. Pero? resulta que el Bulldog i el Chihuahua estan convenc?uts que e?s a la dent on hi ha el poder del Gos Pudent...

14:19 Gos pudent - El Gos Pudent i els seus amics
tancar

El Gos Pudent i els seus amics

El Gat Xafat llegeix al Gos Pudent una histo?ria increi?ble que narra com es van cone?ixer per primera vegada... Tot va anar de pizzes, d'amistat, de formatges vells i tambe? d'una vaca sense la qual res d'aixo? no hauria passat.

14:32 La Pantera Rosa - Plat combinat rosa
tancar

Plat combinat rosa

L'amo del restaurant Joe està saturat de feina i decideix posar un anunci per contractar un cambrer. La pantera rosa passa per davant i accepta el repte de treballar de cuinera. Així començarà a veure les dificultats que hi ha per servir tots els treballadors d'una obra propera que són d'allò més exigents i malcarats.

14:38 La Pantera Rosa - Agraïment rosa
14:43 La Pantera Rosa - L'instructora de vol rosa
14:48 La Pantera Rosa - Rosa a la garjola
14:54 La Pantera Rosa - El doctor rosa
15:00 El xai Shaun - En Shaun fotògraf
tancar

En Shaun fotògraf

Avui, tot pasturant, en Shaun s'ha trobat una càmera que han perdut uns excursionistes i s'ha posat a fer fotos a tot el ramat. Hi haurà retrats per tothom. I quin tip de riure que es faran! Riuran i riuran fins que en Bitzer, el gos del granger, comenci a seguir el rastre de la càmera desapareguda. S'ha acabat la diversió i comencen les corredisses!

15:07 El xai Shaun - Qui és la mare?
tancar

Qui és la mare?

Avui en Shaun ha ensopegat amb una colla de pollets acabats de néixer. D'entrada, li ha fet molta gràcia, però de seguida s'ha adonat que els pollets estan convençuts que ell és la seva mare. Aviat se'n cansarà i decidirà desempallegar-se'n. Però com s'ho pot fer? Primer potser els haurà de buscar una altra mare. Però d'on la treurà?

15:13 El xai Shaun - Esperits i fantasmes
tancar

Esperits i fantasmes

És una nit fosca i tempestuosa i el ramat no pot dormir. Se senten sorolls de totes menes i cada cop estan tots més espantats. Algú ha de sortir a investigar qui és el responsable de tot aquest enrenou. Són esperits? Són fantasmes?! Aviat el detectiu Shaun en treurà l'entrellat. Abans, però, segur que s'endurà uns quants ensurts...

15:23 El xai Shaun - Febre del dissabte a la nit
tancar

Febre del dissabte a la nit

Avui en Shaun s'ha trobat un tocadiscos vell del granger i no se li ha acudit altra cosa que organitzar una festa a l'estable. La música serà boníssima, es faran un tip de ballar, la diversió està assegurada... Fins que apareguin els porquets trapelles, és clar. La festà continuarà, però d'una altra manera! Comencen les corredisses!

15:32 Bestial! - La taràntula
tancar

La taràntula

Els licòsids són unes aranyes força grosses que, a diferència de la resta d'araneids, no atrapen les preses fent una teranyina, sinó que les cacen directament, gràcies a la gran rapidesa amb què es mouen. Malgrat que al Kayne no li agraden gaire les aranyes, aquesta vegada la missió consistirà a atrapar un licòsid..., però això no és tot: el Kamil li té reservada una sorpresa, que potser no serà gaire agradable.

15:57 Siyaya. Veniu a explorar - El cap de Bona Esperança (4a part): Màxim suspens
tancar

El cap de Bona Esperança (4a part): Màxim suspens

En aquest episodi, l'equip de joves exploradors, amb el capità al capdavant, continua explorant, descobrint animals i vivint experiències noves i trepidants al Parc Nacional de Table Mountain. En aquesta ocasió, tenen l'oportunitat d'estudiar el peculiar entorn natural del parc i observar algunes plantes i animals curiosos, com ara líquens i aranyes. Després de pujar fins al cim de la muntanya, acaben l'aventura amb una sorpresa: una activitat extrema que no oblidaran mai.

16:24 El xou de la Pantera Rosa - Nyigo-nyigo rosa/No és una senyora, és Notre Dame/Misèries roses
tancar

Nyigo-nyigo rosa/No és una senyora, és Notre Dame/Misèries roses

A la ciutat de París hi ha una invasió de lladres especialitzats en estrebades. El comissari està obsessionat a detenir-ne un en concret: el que li va robar la bossa a la seva senyora. L'inspector Clouseau és l'encarregat de buscar-lo i, seguint una idea del Deux-Deux, es disfressa de dona per parar una trampa al pispa. Però el comissari el confon amb una dona de debò.

16:45 Tib i Tatoum - Un dinosaure guillat
tancar

Un dinosaure guillat

En aquest episodi, en Tib se sorprèn quan veu que en Tatum es comporta d'una manera molt estranya. El que passa és que se li ha ficat una paparra al nas i l'animal es desespera per treure-se-la, però això ningú no ho sap. Les noies li aconsellen que li doni valeriana, i en Tib mira de calmar-lo de diverses maneres, però no se'n surt. Llavors en Lud aprofita l'ocasió per dir que el dinosaure s'ha tornat boig i que és un perill. I, a sobre, en Tatum entra al poblat.

16:57 Tib i Tatoum - Qui vol jugar amb la Kori?
tancar

Qui vol jugar amb la Kori?

En aquest episodi, la Kori està enfadada perquè no pot anar a jugar amb la resta de la colla perquè li diuen que és massa petita. En Tib pensa que la solució seria buscar-li un amic que li fes companyia, igual com ell té en Tatum. Ho prova amb un conill, però en Tatum l'espanta, i finalment la Kori es fa amiga d'una aranya. Però hi ha algú que també es vol fer amiga d'ella, amb unes altres intencions.

17:09 Artús i els vailets de la Taula Rodona - L'espasa maleïda
tancar

L'espasa maleïda

En Mordred decideix destruir Camelot i clava una espasa embruixada a l'arbre d'en Merlí que provoca un gran daltabaix al regne. La Morgana descobreix quina en porta de cap en Mordred, i juntament amb l'Artús busquen la manera d'arrencar l'espasa de l'arbre i posar fi al malefici que amenaça Camelot. Però l'única manera d'arrencar-la és posant-se el guant d'una armadura que es troba al Santuari dels Maleïts.

17:20 Artús i els vailets de la Taula Rodona - L'arquer sense sostre
tancar

L'arquer sense sostre

Els saxons del rei Horsa tenen la intenció d'envair Camelot. Merlí, que vol evitar la guerra, proposa al rei Uter organitzar un torneig de tir amb arc, i que el rei saxó es comprometi que, si guanyen els arquers de Camelot, renunciarà a envair-los. No cal dir que el millor arquer de Camelot és la princesa Ginebra, però, com que és una dona, ho tindrà difícil per poder-hi participar.

17:31 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Sagramor, el matagegants
tancar

Sagramor, el matagegants

En Sagramor aconsegueix capturar un griu que s'escapava. Però, quan espera rebre les felicitacions del rei, Uter Pendragó atorga la glòria i els honors de la gesta a Sir Ulfius. En Sagramor ja està tip que totes les gestes dels vailets de la Taula Rodona es considerin simples proeses, però de sobte se li apareix un personatge, Katoc el Roig, que li diu que el pot ajudar.

17:42 Zip Zip - El perfum d'en Sam
tancar

El perfum d'en Sam

En Sam fa molt de temps que no es banya i fa una pudor insuportable. Per més que tothom li digui que aquella ferum no es pot aguantar, ell es nega a banyar-se. En Washington decideix crear un desodorant de senglar amb una fórmula especial, i li surt molt més eficaç del que es pensava. Ara en Sam fa una olor tan bona que tothom li va al darrere, fins al punt que ha de fugir i tot.

17:54 Zip Zip - El punt que no es deixava atrapar
tancar

El punt que no es deixava atrapar

El senyor Livingstone arriba a casa tot entusiasmat amb un punter làser que acaba de comprar. De seguida es posa a jugar-hi amb els gats de la casa, la Victòria i en Sam. Com que en Sam en realitat és un senglar, al principi no hi troba la gràcia. En Washington el convenç perquè almenys faci veure que hi vol jugar. Al final, en Sam i la Victòria s'obsessionen tant amb el punt vermell que en Washington ha de buscar una solució perquè no acabin bojos tots plegats.

18:05 Zip Zip - L'amor és sord
tancar

L'amor és sord

En Sam veu un guitarrista de rock a la televisió i queda al·lucinat. El senyor Livingstone fa neteja i precisament troba una guitarra elèctrica de joguina de quan era petit i decideix llençar-la. En Sam la va a buscar al contenidor i es posa a tocar com un boig. La Victòria, per treure's de sobre l'Ullals, un gat que li va al darrere, li diu que ella ja té un gat a la seva vida, que és en Sam, el seu nòvio guitarrista.

18:17 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, i la triple amenaça
tancar

Jo, Elvis Riboldi, i la triple amenaça

L'Elvis és segrestat per un trio de dolents venjatius, vells coneguts. Ell intenta convertir-los en bones persones perquè el deixin marxar, però l'únic que aconsegueix és que els malfactors s'enamorin de la seva saviesa ridícula i vulguin que formi part de la seva banda... per a sempre.

18:28 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, carter
tancar

Jo, Elvis Riboldi, carter

És el dia de portar els fills a la feina, i l'Elvis acompanya la Irlanda a lliurar el correu. Després de tot un dia portant cartes, l'Elvis perd un paquet que fa sis anys que espera arribar al seu destinatari. Mare i fill hauran de començar una boja carrera d'obstacles per trobar el destinatari que viu al misteriós edifici amb una W a dalt¿

18:38 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, i Míster Mico
tancar

Jo, Elvis Riboldi, i Míster Mico

Quan en Míster Mico, l'estimat ninot de peluix de l'Elvis quan era petit, cau sense voler a les mans d'un dissenyador de moda, l'Elvis i els seus amics s'han d'empescar un pla d'allò més complicat per recuperar-lo abans no es converteixi en una peça de la darrera creació del dissenyador.

18:49 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, i la cabana vora el llac
tancar

Jo, Elvis Riboldi, i la cabana vora el llac

L'Elvis i tot el grup d'amics van a la cabana del llac del senyor Lugosi per fer-li una festa sorpresa a l'Emma pel seu aniversari. Però quan arriben a la casa, en Lugosi no hi és, i tot d'una comencen a passar coses estranyes i paranormals... Pot ser que siguin en una casa encantada?

19:00 Zoom, el dofí blanc - El son del Ramana (1a part)
tancar

El son del Ramana (1a part)

Per culpa d'una ensopegada de la Clarissa, el Ramana cau en un son profund. Només hi ha una manera de despertar-lo: que toqui la "Poémari", la perla llegendària que protegeix l'illa des de fa segles. El Yann i els seus amics surten a buscar la perla per salvar el Ramana. Però la Clarissa parla al seu oncle Van Krook de l'existència de la Poémari. El milionari fa que el Blaise i el Rico segueixin els nostres herois per robar-los la perla.

19:12 Zoom, el dofí blanc - El son del Ramana (2a part)
tancar

El son del Ramana (2a part)

El Blaise i el Rico roben la pedra Poémari i el volcà de l'illa es desperta. Maotou desapareixerà sota la lava si els nostres herois no poden recuperar la perla llegendària ràpidament. El Yann i els seus amics li han de prendre la perla al Van Krook. Acabaran convencent-lo, amb l'ajuda de la Clarissa, que salvi Maotou i desperti el Ramana?

19:23 Zoom, el dofí blanc - Boda a Maotou
tancar

Boda a Maotou

Per tenir més clients al seu restaurant, la Maéva decideix organitzar bodes a Maotou. El Yann li proposa gravar un vídeo promocional pel seu projecte i convenç l'oncle Patrick perquè faci el paper de nuvi. Tot va de primera fins que el Ramana anuncia que... ha fet una cerimònia de debò i que la Maéva i el Patrick estan casats! La Maéva i la Timéti han d'anar a viure al galió fins que trobin una solució. Però la convivència no serà bufar i fer ampolles.

19:34 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El titellaire
tancar

El titellaire

Un titellaire ambulant arriba a Nottingham per fer riure els vilatans amb els seus titelles. Però el príncep Joan no s'agafa amb gens d'humor que l'obra es burli d'ell i fa tancar el titellaire a la masmorra. En Robin Hood i la seva colla intentaran rescatar-lo.

19:50 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'altre Robin
tancar

L'altre Robin

El príncep Joan lloga un pillet que s'assembla molt a en Robin per robar als camperols i culpar-ne en Robin Hood. Capturat i entregat pel poble, en Robin, en comptes d'escapar-se de les masmorres del castell, anima el seu sòsia per mitjà de la Marian i la Scarlett a robar al príncep. De manera que el príncep suplica a en Robin que atrapi el lladre. Un cop alliberat, en Robin desemmascara el seu doble i recupera el seu prestigi.

20:02 Gos pudent - El Gos Pudent, a la lluna
tancar

El Gos Pudent, a la lluna

El Gos Pudent voldria trobar extraterrestres que viuen a la Lluna. Amb l'ajuda del Gat Xafat, construeix un coet. Pero? el Bulldog i el Chihuahua hi veuen l'ocasio? per descobrir finalment el poder secret del Gos Pudent...

20:14 Gos pudent - El Gos Pudent torna a la lluna
tancar

El Gos Pudent torna a la lluna

La rata Bernat es cola dins el cubell del Gos Pudent i del Gat Xafat, fent- se passar per un habitant de la Lluna. Pero? el Gat Xafat no es mama el dit i, seguint-li el joc, li proposa d'ajudar-lo a tornar a casa seva...

20:26 Gos pudent - Un diamant per al Gos Pudent
tancar

Un diamant per al Gos Pudent

El Mimi i el Vivi roben un diamant. Per fugir de la policia, l'amaguen dins el cubell del Gos Pudent. Quan aquest u?ltim descobreix aquesta pedra tan estranya, es pregunta quin u?s podria donar-li. Com que la troba bonica, decideix regalar-la. A la vida, com me?s dones, me?s reps...

20:41 Hardball - Missió impossible
tancar

Missió impossible

En Mikey comença a entrenar-se per participar en el torneig i és evident que té molta potència, però li falta precisió. En Jerry li fa entomar ous al vol perquè sigui més precís, però li costa molt. Mentrestant, en Kevin li diu a la Salwa que haurà d'aconseguir el mòbil de la Tiffany per poder demostrar que va ser ella qui va enviar el vídeo de la senyor Crapper.

21:02 Jamie Johnson - D'heroi a no res
tancar

D'heroi a no res

Després d'haver-li fet el gol en la prèvia del partit a en Leon Tibbs, el porter del Hawkstone, en Jamie es troba de sobte convertit en una celebritat: el vídeo del gol s'ha fet viral, tothom el para pel carrer, i fins i tot la Indira, la noia més guapa del col·legi, li demana de fer-se unes selfies tots dos junts. Però en Jamie no està preparat per ser famós i aviat li pujaran els fums al cap.

21:30 Itch - Rock-and-roll
tancar

Rock-and-roll

L'Itch demana a la Jack que tregui la pedra del lloc on l'ha amagat per guardar-la en un altre lloc més segur, però els motoristes misteriosos cada vegada tenen els nois més acorralats. L'endemà, l'Itch, el Tim i la Jack van a veure el Cake a l'hospital on està ingressat, i la Lucy demana a l'Itch que porti a analitzar la pedra per intentar salvar el seu pare.

21:52 Lucas, etc: guerra de bromes - La dutxa infinita
tancar

La dutxa infinita

A Guerra de bromes, el Lucas i el Nathan, el seu germanastre, emprenen una guerra de càmeres ocultes per veure qui li gasta la millor (o pitjor) broma a l'altre. En aquest episodi, el Lucas, que sap que un dels punts febles del Nathan és l'obsessió per la higiene, decideix gastar-li una broma interminable a la dutxa.

Progrmació BD ....
06:11 Programes Externs Esports - Sea Otter Europe 2021
06:37 Zona zàping
07:11 Ral·li - WRC Ral.li Finlàndia resum final
08:04 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

08:28 Vaques Sagrades - Bernd Schuster, l'alemany que va jugar al Barça, Madrid i Atlètic. "No hase falta desir nada más".
tancar

Bernd Schuster, l'alemany que va jugar al Barça, Madrid i Atlètic. "No hase falta desir nada más".

Una de les grans estrelles juntament amb Maradona del Barça dels 80. Idol de tota una generació de culés, compara la situació que pateix Koeman a la banqueta del Barça amb la que ell va viure a la del Reial Madrid.

09:34 Onze
11:06 Speedway - Speedway Torun 1
11:55 Nascar - Nascar Talladega
13:25 Programes Externs Esports - Cycling Week Barcelona
13:42 Programes Externs Esports - Diamonds in the Sand ep. 1
14:08 Programes Externs Esports - Diamonds in the Sand ep. 2
14:34 Speedway - Speedway Torun 2
15:23 Vaques Sagrades - Bernd Schuster, l'alemany que va jugar al Barça, Madrid i Atlètic. "No hase falta desir nada más".
tancar

Bernd Schuster, l'alemany que va jugar al Barça, Madrid i Atlètic. "No hase falta desir nada más".

Una de les grans estrelles juntament amb Maradona del Barça dels 80. Idol de tota una generació de culés, compara la situació que pateix Koeman a la banqueta del Barça amb la que ell va viure a la del Reial Madrid.

16:30 Vela - Sail GP Andalusia
16:55 Futbol Femení - At. Madrid-Barça
18:55 Futbol :1era RFEF - Gimnàstic de Tarragona-CE Sabadell
20:55 Rugbi - Rugbi 13 Final Superlliga: Dragons Catalans-Saint Helens
21:16 Futbol Femení - At. Madrid-Barça
22:55 Vaques Sagrades - Bernd Schuster, l'alemany que va jugar al Barça, Madrid i Atlètic. "No hase falta desir nada más".
tancar

Bernd Schuster, l'alemany que va jugar al Barça, Madrid i Atlètic. "No hase falta desir nada más".

Una de les grans estrelles juntament amb Maradona del Barça dels 80. Idol de tota una generació de culés, compara la situació que pateix Koeman a la banqueta del Barça amb la que ell va viure a la del Reial Madrid.

00:01 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:25 Rugbi - Rugbi 13 Final Superlliga: Dragons Catalans-Saint Helens
02:45 Futbol Femení - At. Madrid-Barça
04:27 Vela - Sail GP Andalusia