TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

12:24 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

13:26 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

14:30 Telenotícies migdia
15:42 Pel.lícula - Un pla perfecte
tancar

Un pla perfecte

UN PLA PERFECTE (Gambit)

Direcció: Michael Hoffman
Guió: Ethan Coen, Joel Coen
Producció: Crime Scene Pictures, Michael Lobell Productions
País: Estats Units
Any: 2012
Durada: 89 minuts
Fotografia: Florian Ballhaus
Música: Rolfe Kent
Intèrprets: Colin Firth, Cameron Diaz, Alan Rickman, Tom Courtenay, Stanley Tucci, Cloris Leachman, Anna Skellern, Togo Igawa, Sarah Goldberg

Harry Deane és un restaurador d'art que elabora un pla per estafar en Lionel Shabandar, l'home més ric d'Anglaterra i gran col·leccionista d'art. Li vol vendre un fals Monet, i fa servir d'esquer la sexy PJ, una excèntrica reina del "rodeo" de Texas que es farà passar per la dona que té la pintura perquè el seu avi la va localitzar a finals de la Segona Guerra Mundial. El pla d'en Harry no resultarà tan perfecte com ell espera. Remake de la pel·lícula del 1966 dirigida per Ronald Neame i protagonitzada per Michael Caine i Shirley McLaine.

17:07 Pel.lícula - Benvinguts a Vil·la Capri
tancar

Benvinguts a Vil·la Capri

BENVINGUTS A VIL·LA CAPRI (Just getting started)

Direcció i guió: Ron Shelton
Producció: Broad Green Pictures, Endurance Media, Entertainment One, Gerber Pictures, Reel Chefs Catering
País: Estats Units
Any: 2017
Durada: 91 minuts
Fotografía: Barry Peterson
Música: Alex Wurman
Intèrprets: Morgan Freeman, Tommy Lee Jones, René Russo, Joe Pantoliano, Glenne Headly, Elizabeth Ashley, Mel Raido, Sheryl Lee Ralph, Alma Sisneros, Graham Beckel, Kristen Rakes, George Wallace, Nick Peine, Eli Goodman, Drago Sumonja, Kat Sawyer


En Duke, que és el director d'un resort de luxe per gent gran però que està bé, porta el negoci a la seva manera i no fila prim amb les despeses. Té unes quantes nòvies residents, uns amics que li fan costat i viu com un rei. Però tot d'un plegat s'hi instal·la en Leo, un paio amb molt de carisma i molt segur d'ell mateix que sembla que li vulgui prendre el lloc a en Duke. I encara es compliquen més les coses quan apareix la directora regional de la corporació de residències-resort, la Suzie, disposada a fer una auditoria. Tot d'estranys accidents, que semblen atemptats contra en Duke, se sumen a la rivalitat entre en Duke i en Leo per la Suzie.

18:45 Pel.lícula - Wild Rose
tancar

Wild Rose

WILD ROSE (Wild Rose)

Direcció: Tom Harper
Guió: Nicole Taylor
Producció: BFI Film Fund, Creative Scotland, Fable Pictures, Film4 Productions
País: Gran Bretanya
Any: 2018
Durada: 95 minuts
Fotografia: George Steel
Música: Jack C. Arnold
Intèrprets: Jessie Buckley, Julie Walters, Sophie Okonedo, Jamie Sives, Ashley Shelton, James Harkness, Gemma McElhinney, Tracy Wiles, J. Thomas Bailey, Daniel Campbell, James McElvar, Janey Godley, Vanya Eadie, Jeffrey Wilkerson, Aly Bain, Marianne McIvor, Neil MacColl, Phil Cunningham, Stuart Nisbet

La Rose-Lynn Harlan és una jove de Glasgow que acaba de sortir de la presó en llibertat condicional. Té dos fills petits per mantenir i porta un sistema de monitoratge electrònic que no li permet sortir de casa de set del vespre a set del matí. Però ella es vol guanyar la vida fent de cantant de country i està convençuda que per aconseguir-ho ha d'anar a Nashville, la ciutat del country per excel·lència. Aquesta il·lusió l'esperona, però amb la situació que té no li serà fàcil complir-la.

20:25 No tenim vergonya
20:41 No tenim vergonya
20:53 No tenim vergonya
21:00 Telenotícies vespre
22:10 Polònia - + info
tancar

+ info

Espai de sàtira política, estretament lligat a l'actualitat.
Gags, paròdies i musicals protagonitzats per personatges del món de la política i la cultura protagonitzen gags, paròdies i musicals amb l'humor inconfusible del programa.

22:50 APM? - + info
tancar

+ info

L'"APM?" analitza de forma desenfadada l'actualitat i el món de la televisió, i alhora incorpora cada vegada més continguts provinents d'internet i de les xarxes socials.

Aquesta temporada l'"APM?" compta amb noves seccions i potencia la participació dels espectadors.

23:36 Pel.lícula - Corre el rumor...
tancar

Corre el rumor...

CORRE EL RUMOR... (Rumor has it...)

Idioma versió original: anglès
Producció: Warner Bros. Pictures, Village Roadshow Pictures, Section Eight i Spring Creek Productions, 2005 (Estats Units i Austràlia)
Direcció: Rob Reiner
Durada: 95 minuts
Guió: Ted Griffin
Fotografia: Peter Deming (color)
Música: Marc Shaiman
Intèrprets: Jennifer Aniston (Sarah), Kevin Costner (Beau), Shirley MacLaine (Katharine), Mark Ruffalo (Jeff), Richard Jenkins (Earl), Christopher McDonald (Roger)

Sarah s'acaba de prometre amb Jeff i tots dos van a Pasadena a un casament de la família d'ella. Allà Sarah s'assabenta d'un rumor que corre: que el llibre i la posterior pel·lícula "El graduat" estan basats en la història de la seva família. Sarah comença a indagar sobre el passat familiar per esbrinar si el rumor és cert o no, si ella és filla biològica del seu pare, si la seva mare va ser feliç en el seu matrimoni, i un seguit d'altres qüestions que la portaran fins a San Francisco.

01:20 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Willy Fuego
04:59 Folc a l'estudi - Barcelona Blue Grass Band
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:19 Quan arribin els marcians - Consum de plataformes i "Pares normals"
tancar

Consum de plataformes i "Pares normals"

Analitzem les conseqüències del consum a través de plataformes, que no deixa de créixer en aquest planeta i que accelera i facilita la capacitat d'adquirir béns i serveis per part dels humans.

22:55 El documental - L'eufòria d'existir
tancar

L'eufòria d'existir

El primer llargmetratge de la ballarina i coreògrafa Réka Szabó és aquest documental sobre una supervivent hongaresa de l'Holocaust i un espectacle de dansa basat en la seva vida.
Acabada la Segona Guerra Mundial, a vint anys, Éva Fahidi torna sola a Hongria després de sobreviure al camp de concentració d'Auschwitz, on 49 membres de la seva família, incloent-hi la seva mare, el seu pare i la seva germana petita, van ser assassinats.
Avui, a noranta anys, Éva accepta la proposta de pujar a l'escenari per primera vegada per recrear el seu viatge vital.
Paral·lelament a la creació de l'obra, Éva genera una relació emocional fortíssima amb les seves companyes.

00:20 Dibuixant Max - Dibuixant Max
tancar

Dibuixant Max

Una producció de la Perifèrica produccions i Oberon Cinematogràfica, en coproducció amb IB3 televisio i la participació de Televisió de Catalunya, el Consell de Mallorca i IEB

Francesc Capdevila, Max, és un autor referent del còmic a Espanya des dels anys 70. Sempre en experimentació constant. Combina humor, frescor, espontaneïtat i gamberrisme, surrealisme i reflexions filosòfiques. Així com del pou surt l'aigua, diu, des de les ombres, el subconscient no menteix mai.

Direcció i guió: Cesc Mulet i Max
Guió: Cesc Mulet i Max
Productor: Cesc Mulet i Antonio Chavarrías
Productor executiu TVC: Jordi Ambròs
Productor delegat TVC: Daniel Barea
Director fotografia: Jaume Caldentey
Muntatge: Roberto Rodríguez
Directora de producció: Núria cano
Música: Kiko Barrenengoa
Lingüista: David Arnau
Grafisme: Luis Ozonas
Veu en off: Marta Vives i Max

01:30 Quan arribin els marcians - Consum de plataformes i "Pares normals"
tancar

Consum de plataformes i "Pares normals"

Analitzem les conseqüències del consum a través de plataformes, que no deixa de créixer en aquest planeta i que accelera i facilita la capacitat d'adquirir béns i serveis per part dels humans.

02:05 El documental - L'eufòria d'existir
tancar

L'eufòria d'existir

El primer llargmetratge de la ballarina i coreògrafa Réka Szabó és aquest documental sobre una supervivent hongaresa de l'Holocaust i un espectacle de dansa basat en la seva vida.
Acabada la Segona Guerra Mundial, a vint anys, Éva Fahidi torna sola a Hongria després de sobreviure al camp de concentració d'Auschwitz, on 49 membres de la seva família, incloent-hi la seva mare, el seu pare i la seva germana petita, van ser assassinats.
Avui, a noranta anys, Éva accepta la proposta de pujar a l'escenari per primera vegada per recrear el seu viatge vital.
Paral·lelament a la creació de l'obra, Éva genera una relació emocional fortíssima amb les seves companyes.

03:27 Les migracions secretes - El tallarol de casquet
tancar

El tallarol de casquet

Hi ha desenes de milions d'aquests discrets ocells que nien a Europa. El tallarol de casquet és un autèntic conqueridor i la increïble varietat del seu sistema migrador fascina els científics. Mentre que uns migren cap a Espanya i l'Àfrica Occidental, altres es dirigeixen cap al Mediterrani Oriental i l'Àfrica Oriental. Però ara s'ha descobert una tercera estratègia: hi ha tallarols de casquet que migren cap al nord per passar-hi l'hivern! I cada any n'hi ha més.

04:19 Karakia - Nathalie (Bretanya) / Elmira (Almati)
tancar

Nathalie (Bretanya) / Elmira (Almati)

Després de viure a mig món, l'espai vital de la Nathalie es reparteix ara entre Barcelona i Ceret, al Vallespir. La seva terra, però, l'espai que omple els seus records, és la Bretanya, hereva d'antigues tradicions celtes. No fa tant de temps, la ruta de la seda passava encara per Almati, la regió del Kazhakstan on va néixer l'Elmira. Les seves tradicions, hereves de la cultura nòmada, conserven moltes creences d'arrel xamànica, com les que li va ensenyar la seva àvia els dies de lluna nova i que ara recorda des de Vic.

04:55 Thalassa - Els guardians de la serra
05:13 Xarxa Natura - Aiguamolls de l''Alt Empordà
tancar

Aiguamolls de l''Alt Empordà

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:18 L'illa del tresor - + info
tancar

+ info

Joan Barril i Joan Ollé tornen a instal·lar la seva "Illa del Tresor" al 33, en una edició especial dedicada a la poesia.

La nit de Sant Esteve, L'illa traspua lirisme pels quatre punts cardinals en un especial que ret homenatge a la paraula i la poesia visual. Alguns dels moments més emotius de la història del programa tornaran a florir durant quaranta intensíssims minuts. Convidats com Ariadna Gil, José Agustín Goytisolo, Manuel Rivas, Montserrat Tura, Joan Brossa, Carme Riera i Joan Margarit recitaran o compartiran els seus versos preferits; instants d'alquímia verbòfila de la mà de Joan Barril i Joan Ollé; regals visuals com la versió en format 'cava' de Los peces en el río, i fins i tot l'adaptació a cappella i en anglès d'El 25 de desembre amb els joans i la Monica Green.

05:55 Videoclips - Jorra i Gomorra - Monument
05:57 Videoclips - Sick Boys - You put a spell on me
Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - Xaman per un dia
tancar

Xaman per un dia

El Ramana ha de passar el dia fora del poble i, contra tot pronòstic, nomena el Yann com a substitut seu. El Yann queda sorprès, però no s'hi pot negar. No triga a descobrir que la vida d'un xaman és molt més complicada del que s'imaginava i acaba provocant més d'un desastre. Per sort, compta amb la Timéti, l'aprenenta del Ramana, perquè l'ajudi en les seves obligacions.

06:12 Zoom, el dofí blanc - L'ocell rar
tancar

L'ocell rar

En una de les seves sortides al mar amb el Yann, l'Auru i la Timéti, la Clarissa fereix sense voler un ocell molt rar, un mascarell blau. No els queda més remei que portar l'ocell ferit al iot del Van Krook per curar-lo. Però és un exemplar tan poc comú que més d'un s'hi interessa per fer-ne diners i els nostres herois no saben en qui confiar per salvar-lo.

06:23 Zoom, el dofí blanc - Atrapat!
tancar

Atrapat!

Les grans pluges de l'estació han fet caure tots els cocos madurs a terra i ja es comencen a podrir. Tot el poble s'ha de posar a recollir-los per evitar que facin més pudor i que arribin els mosquits. L'Auru es fa l'orni i s'amaga dintre d'una cova per no haver de treballar, però les coses no sempre surten com tots voldríem...

06:39 Presto! L'escola de màgia - Escapem de l¿escola
tancar

Escapem de l¿escola

En honor a Houdini, el Lorenzo ha preparat un complicat joc d'escapisme en grup per als nostres mags. L'objectiu de l'exercici és aconseguir sortir de Presto després d'anar superant tots els obstacles que el Lorenzo ha anat deixant pel camí, des de trencaclosques fins a trucs de màgia i il·lusions. El Vincent sembla que està decidit a superar l'exercici tot sol, però la resta s'adonen que la clau de l'èxit rau precisament en el treball en equip i el sacrifici.

06:50 Presto! L'escola de màgia - Operació Dylan
tancar

Operació Dylan

Ha arribat un accessori nou al País de les Meravelles, i el Mick i el Dylan es tornen bojos per aconseguir-lo. El problema és que només n'hi ha un. Llavors el Truman proposa un duel de màgia entre els dos mags, i el qui faci el millor truc se l'emportarà. Però el Dylan té un problema: el Daniel els ha prohibit sortir de l'escola després de les cinc, i el duel és a les sis! Les noies intentaran cobrir el seu amic, però el Vincent farà tot el que podrà per delatar-lo.

07:04 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Perill a la ciutat prohibida
tancar

Perill a la ciutat prohibida

El Po i els nens arriben, per fi, a la Ciutat Prohibida. Després d'un intent d'assassinat, la Xiao demana al Po i les Quatre Constel·lacions que la protegeixin durant el funeral del seu pare.

07:28 Dracs: Cap a nous horitzons - Moments difícils
tancar

Moments difícils

El mercader Johann topa amb un curiós remolí marí als Estrets de Baldur, que s'empassa tot de vaixells d'altres mercaders. Al mateix temps, a l'illa del Fred es troben que no hi arriba cap mercant amb provisions i cada cop tenen menys menjar. Els nostres amics descobreixen que en Viggo ha encadenat una Mort Submarina, un drac que provoca grans remolins al mar, al fons dels Estrets, per tancar aquella ruta marítima.

07:49 Dracs: Cap a nous horitzons - El dia més llarg
tancar

El dia més llarg

Hi ha dues setmanes a l'estiu que a l'illa del Fred no es pon el sol en cap moment, i els fredians aprofiten les hores de llum per fer feina. Però a partir del vuitè dia, la son comença a causar estralls entre la població. Per això en Singlot envia la resta dels genets a Riba amb l'ordre de netejar els dracs mentre ell se'n va a explorar una illa on trobarà uns dracs força agressius

08:11 Canta i Balla - Canta i balla amb l'S3
tancar

Canta i balla amb l'S3

Recull de cançons de sèries i programes de l'S3: Jasmine and Jambo, Uau Ka Kau, Mic, Fa la la i Number blocks

08:45 El Mic i els seus amics - Ballem i cantem!
tancar

Ballem i cantem!

Amb les cançons del programa MIC i d'altres de populars, avui toca ballar i cantar tots plegats.

08:57 Ronja, la filla del bandoler - Nascuda en la tempesta
tancar

Nascuda en la tempesta

En Mattis i el seu grup de bandolers paren una emboscada a uns comerciants per robar-los el que tenen. Mentre es baralla amb la banda rival, la dels bandolers d'en Borka, una emergència l'obliga tornar al seu castell: la seva filla Ronja és a punt de néixer. És nit de tempesta, en què cau un llamp que parteix en dos el castell on viuen.

09:22 Ronja, la filla del bandoler - El primer viatge al bosc
tancar

El primer viatge al bosc

En Mattis i els seus bandolers estan tan embadalits amb la nouvinguda que fins i tot se salten la feina per poder quedar-se amb la petita Ronja. Amb els anys, la Ronja creix i es converteix en una nena energètica i riallera. Un dia, en Mattis decideix que la seva filla ha d'aprendre el que implica viure al bosc i li proposa que surti a explorar-lo.

09:44 Ronja, la filla del bandoler - El bosc, les estrelles i els nans
tancar

El bosc, les estrelles i els nans

La Ronja s'aventura al bosc per primera vegada i tot és pura emoció: hi ha arbres gegants, un riu, un llac i criatures de tota mena. De tant que corre i juga, queda esgotada i s'adorm sobre una roca. Quan es desperta ha caigut la nit. Quan enfila el camí cap a casa, es topa amb una colla de nans grisos...

10:07 Presto! L'escola de màgia - Ajudant a jornada completa
tancar

Ajudant a jornada completa

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 17Assistante à temps plein
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 17 Ajudant a jornada completa
Traducció: Judit Altadill

El Vincent enganxa la Lisa fent un truc amb un material que estava prohibit a Presto, i li fa xantatge: o es converteix en la seva ajudant a jornada completa o ho explicarà al Lorenzo. La Lisa accepta el xantatge, però el seu company s'aprofita de la situació i no para d'exigir-li un munt de tasques desagradables. Però el que la Lisa no sap és que el Lorenzo acabava de notificar que la nova variant d'aquell material sí, que estava permesa...

10:18 Presto! L'escola de màgia - On s¿ha ficat, el xef?
tancar

On s¿ha ficat, el xef?

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 19 Où est donc Chef ?
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 19 On s'ha ficat, el xef?
Traducció: Judit Altadill

El Dylan i el Vincent fan servir el xef per fer un truc espectacular. Però, per accident, el robot s'acaba espatllant. Com que no volen admetre el seu error, decideixen fer totes les tasques domèstiques en lloc seu, fins que trobin una solució. Tanmateix, ben aviat es troben aclaparats per la situació i, finalment, no tenen cap més remei que confessar-ho tot a la Lisa, l'única capaç de reparar el xef.

10:29 Presto! L'escola de màgia - Un truc arriscat
tancar

Un truc arriscat

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 14 Le tour risqué
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 14 Un truc arriscat
Traducció: Judit Altadill

Per superar un repte en equip que els proposa el Lorenzo, la Lisa i el Dylan intenten preparar un truc complicat. Però els defectes de l'un i de l'altre afecten la seva relació, i aviat deixen de parlar-se. Tots dos intenten trobar un altre company, però no se'n surten. Finalment hauran d'entendre que la clau de l'èxit rau a acceptar les diferències de l'altre i a convertir els punts dèbils en virtuts.

10:40 Ideafix i els irreductibles - Nit en blanc a Lutècia
tancar

Nit en blanc a Lutècia

En Voldenix es queixa als Irreductibles que li han robat un flascó del seu amo. Resseguint el rastre que ha deixat el mussol, de local en local, per tot Lutècia, l'Ideafix s'acaba adonant que en Voldenix no ha dit la veritat. De fet, no li han robat el flascó, sinó que l'ha perdut en una aposta amb la Banda de les Catacumbes. Per recuperar la penyora, per tant, caldrà tornar-se-la a jugar.

10:51 Ideafix i els irreductibles - La Monalisa per el seu somriure
tancar

La Monalisa per el seu somriure

Per aconseguir que el general Labiè s'interessi en seu projecte de construcció d'unes arenes triangulars, en Semblangròpius encarrega a en Lèntix que segresti la Monalisa. Quan s'adona de la desaparició de la seva mascota, en Labiè ordena escorcollar tot Lutècia, casa per casa. Llavors, per evitar que els legionaris romans acabin descobrint el seu cau, els Irreductibles decideixen alliberar l'estirada gata romana, que, un cop descobreix el que ha fet en Semblangropius, s'oposa enèrgicament al seus plans.

11:02 Ideafix i els irreductibles - Una pispa d'anada i tornada
tancar

Una pispa d'anada i tornada

En Labienus recluta en Lèntix per dur a terme falsos robatoris a les cases dels gals, que els romans resolen ràpidament per guanyar-se la confiança de la població. L'alarma sona al cau dels Irreductibles quan hi arriba la Vitamina queixant-se que han entrat a robar a cals seus amos i s'han emportat la seva menjadora. L'Ideafix sospita de seguida dels romans i, amb l'ajuda del mussol Voldenix, els Irreductibles aviat descobreixen el complot.

11:14 Pat, el gos - El grimpador per a gats
tancar

El grimpador per a gats

La Lola està avorrida a casa, vol fer alguna cosa per passar l'estona i, com que no s'està de res, decideix construir el grimpador per a gats més alt del món perquè hi pugui jugar el Caputxet. Com sempre, el trio de coloms mirarà d'esguerrar-li els plans i el Pat hi haurà d'intervenir perquè no se surtin amb la seva.

11:22 Pat, el gos - El millor endemà de les nostres vides
tancar

El millor endemà de les nostres vides

La Lucy fa un petit paper en una pel·lícula, però perd un accessori important, que resulta que han robat els coloms. La Lola l'ajudarà a buscar-lo, mentre el Pat fa tot el possible per recuperar-lo a temps.

11:28 Pat, el gos - Un Nadal de màxima seguretat
tancar

Un Nadal de màxima seguretat

S'acosta el Nadal, i el Pat haurà de fer mans i mànigues perquè la Lola no faci cap trencadissa i es quedi sense regals.

11:36 En Grizzy i els Lèmmings - Mosca xocolatera
tancar

Mosca xocolatera

Els lèmmings s'adonen que en Grizzy s'allunya del pot de crema de xocolata amb avellanes sempre que persegueix una mosca que li fa la guitza zumzejant al seu voltant. Però no hi ha cap mosca que aguanti prou els embats d'en Grizzy perquè els lèmmings puguin prendre-li el pot. De manera que decideixen entrenar una mosca a fons perquè resisteixi prou estona per poder arrambar amb la crema.

11:43 En Grizzy i els Lèmmings - Os ingràvid
tancar

Os ingràvid

Barallant-se per un pot de crema de xocolata, en Grizzy i els lèmmings provoquen una reacció en cadena que envia el pot a l'espai, on fa malbé l'estació espacial. Entre la ferralla que cau del cel just davant de la cabana, els lèmmings descobreixen una andròmina que anul·la la gravetat. De seguida hi veuen no només una manera de passar-s'ho pipa, sinó també una eina per arrabassar-li la cabana a en Grizzy.

11:49 En Grizzy i els Lèmmings - Prediccions ursines
tancar

Prediccions ursines

Perseguint els lèmmings, que li han pres el pot de crema de xocolata amb avellanes, en Grizzy s'estampa contra una atracció de fira amb una pitonissa de cartró i la seva bola de vidre. Des seguida s'adona que, a través de la bola de vidre, pot preveure les malifetes que els lèmmings li preparen. Fins que la bola es trenca... però el seu poder passa a la tauleta del guardabosc!

11:56 En Grizzy i els Lèmmings - Os irressistible
tancar

Os irressistible

En Grizzy troba una ampolleta que conté un elixir d'amor: tot aquell que en beu s'enamora immediatament del primer que veu. En Grizzy ja s'imagina encaterinant irresistiblement la seva ossa adorada. Però no pensa en la potineria dels lèmmings ni preveu que el caribú amb qui solen jugar a domadors de "rodeo" es pugui beure la poció màgica. I encara menys que, veient-lo a ell primer que a ningú, se n'enamori perdudament!

12:02 En Grizzy i els Lèmmings - Os sota estricta protecció
tancar

Os sota estricta protecció

Els lèmmings reclamen poder jugar al seu torn amb el telèfon mòbil del guardabosc, però a en Grizzy no li agrada compartir res i, de fet,és molt hàbil aixafant tot aquell que se li acosta sense deixar ni per un moment de jugar la seva partida. Però això no quedarà així! Els lèmmings inventen un sistema de protecció infal·lible que els ha de permetre recuperar el mòbil sense perill.

12:09 En Grizzy i els Lèmmings - Ós sota control
tancar

Ós sota control

Per assegurar-se que els lèmmings no li prenguin la xocolata mentre dorm, en Grizzy converteix la nevera en una caixa forta. Els lèmmings intenten d'assaltar-la en va, fins que enxampen en Grizzy obrint-la somnàmbul. Malauradament, en Grizzy es desperta en el moment crucial i els lèmmings faran tot el possible per tornar-lo a adormir.

12:16 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - Atureu el missatger
tancar

Atureu el missatger

El Shifu espera que arribi al Palau de Jade un missatger que li ha de portar un pergamí amb un tractat de pau que, si no convenç els dos bàndols implicats, podria abocar la Xina a una guerra de mil anys. Per culpa d'un malentès, el Shifu no rep el missatge i el Po i la Tigressa han de buscar el missatger i impedir que entregui el pergamí al seu destinatari final.

12:39 Dracs: Cap a nous horitzons - Moments difícils
tancar

Moments difícils

El mercader Johann topa amb un curiós remolí marí als Estrets de Baldur, que s'empassa tot de vaixells d'altres mercaders. Al mateix temps, a l'illa del Fred es troben que no hi arriba cap mercant amb provisions i cada cop tenen menys menjar. Els nostres amics descobreixen que en Viggo ha encadenat una Mort Submarina, un drac que provoca grans remolins al mar, al fons dels Estrets, per tancar aquella ruta marítima.

13:00 Dracs: Cap a nous horitzons - El dia més llarg
tancar

El dia més llarg

Hi ha dues setmanes a l'estiu que a l'illa del Fred no es pon el sol en cap moment, i els fredians aprofiten les hores de llum per fer feina. Però a partir del vuitè dia, la son comença a causar estralls entre la població. Per això en Singlot envia la resta dels genets a Riba amb l'ordre de netejar els dracs mentre ell se'n va a explorar una illa on trobarà uns dracs força agressius

13:22 Inazuma Eleven - Els cavallers anglesos, els Cavallers de la Reina
tancar

Els cavallers anglesos, els Cavallers de la Reina

La selecció anglesa és el primer rival de l'Inazuma Japó. El partit no sembla gens fàcil, perquè els Cavallers anglesos tenen més experiència i tradició. A més, tenen molt d'interès a no decebre les esperances de milions de persones. Com reaccionaran els nostres herois, davant aquesta pressió?

13:43 Inazuma Eleven - Per fi! La meva pròpia tècnica!
tancar

Per fi! La meva pròpia tècnica!

El partit està sent tan dur com semblava; les supertàctiques dels Cavallers de la Reina estan fent molt de mal a l'Inazuma Japó, sobretot quan en Mark és incapaç de parar-los els xuts amb les tècniques de sempre. Potser ha arribat l'hora d'oblidar el que ja sap i provar alguna cosa completament nova.

14:06 Haikyu!! - L'engranatge
tancar

L'engranatge

El Karasuno juga l'últim partit de l'estada contra el Fukurodani, l'equip més fort de tots. Els jugadors del Karasuno, cansats de perdre, volen donar la sorpresa i celebrar la victòria a la barbacoa de comiat. El Takeda creu que els nois han millorat molt les seves tècniques particulars i durant el partit comprova que, efectivament, els engranatges comencen a funcionar.

14:30 Hoodie - La feina
tancar

La feina

La Dorien fa que el Pieter vegi que ha d'adreçar el problema d'arrel, i decideix oferir-li una feina al Soufian en lloc de diners. A més, i de forma accidental, dona a la Dorien una altra pista sobre el Basim. A mida que s'estreny el setge al voltant del Basim, la Flo fa veure la veritat al Pieter: ha causat problemes i ara els ha d'arreglar.

14:44 El detectiu Conan - En Conan cau per un penya-segat (2a part)
tancar

En Conan cau per un penya-segat (2a part)

Per salvar en Yuji Isehara de la banda del Zorro, en Conan es llança daltabaix d'un penya-segat i desapareix. La Ran i companyia no se'n saben avenir i no es volen ni imaginar la possibilitat d'haver perdut el seu amic, però, en realitat, tothom el dona per mort. La pròxima a desaparèixer és l'Ai, que rep un missatge que podria ser el principi de la salvació del seu amic de l'ànima.

15:05 El detectiu Conan - El cas Nobunaga, 450è aniversari
tancar

El cas Nobunaga, 450è aniversari

El doctor Agasa i la Lliga de Detectius Júnior se'n van a Gifu convidats per un amic del doctor. Allà visiten els principals monuments de la ciutat. Després de veure un espectacle de superherois, els Nobuna Gaizers, en Mitsuhiko s'adona que s'ha descuidat de demanar-los els autògrafs i hi torna corrents per veure si encara els troba. La resta l'esperen, però en Mitsuhiko no torna. Ell i els Nobuna Gaizers han desaparegut.

15:28 El xai Shaun - Pizzes per emportar-se
tancar

Pizzes per emportar-se

Surt una oloreta més bona de casa del granger! S'ha comprat unes pizzes que han d'estar per llepar-se'n els bigotis. I la pizzeria no està pas gaire lluny de la granja. En Shaun acaba de tenir la idea més esbojarrada que se li ha acudit mai. Es disfressaran d'homes i de dones i se n'aniran tot el ramat a comprar... pizzes! Els hi acompanyes?!

15:35 El xai Shaun - Pel·lícula d'època
tancar

Pel·lícula d'època

Un equip de filmació ha triat la granja per rodar-hi una pel·lícula d'època. Quan la Segaboca es menja la cinta, el Shaun i el ramat hi han d'intervenir per assegurar-se que la pel·lícula s'acaba i arriba als cinemes de tot arreu.

15:41 El xai Shaun - La casa del terror
tancar

La casa del terror

En Timmy no havia vist mai cap pel·lícula de por. Avui no se'n podrà estar i, molt encuriosit, entrarà a la casa del granger per veure la televisió. En Shaun sap que si el troben, li arrissaran el pèl. Per això ha decidit organitzar una missió per rescatar-lo. El pla està estudiat fins a l'últim segon. El granger fins i tot es pensarà que la casa està encantada...!

15:48 Masha i l'os - Festa sobre gel
tancar

Festa sobre gel

L'estany està completament glaçat. La Masha vol aprendre a patinar sobre gel, però l'os hiberna i no troba ningú que n'hi vulgui ensenyar. Tot i això, la nena no es dona per vençuda i li posa uns patins de rodes a l'os i l'empeny fins a l'estany glaçat, on es desperta. Un cop allà, a l'os no li queda cap més remei que ensenyar la Masha a patinar.

15:55 Masha i l'os - Prohibit el pas!
tancar

Prohibit el pas!

L'os planta pastanagues, les rega i les cuida per tenir una collita de pastanagues ben grosses. Però hi ha un conill que les vol per una altra cosa, les pastanagues. L'os es posa a fer guàrdia per evitar que el conill se les mengi, però al final s'adorm, i l'endemà li demana a la Masha que li vigili l'hort mentre ell dorm. A la Masha, al principi no li fa gaire gràcia però al final accepta.

16:01 El Mic i els seus amics - La Mosca i el llitet de la nina
tancar

La Mosca i el llitet de la nina

El Mic prepara el llitet per a la nina grenyuda i a la Mosca li venen ganes de posar-s'hi.

16:12 Els o-o-ossets - El Bucky 2
tancar

El Bucky 2

El Bucky està enllestint un dels seus invents, però els seus amics no paren d'interrompre'l perquè els ajudi a solucionar problemes. Tip d'interrupcions, crea un doble seu perquè el substitueixi quan calgui i així poder continuar fent el que més li agrada. Però el doble aviat li exigirà privilegis.

16:18 Els mixets - Fem pa
tancar

Fem pa

Un dia, els mixets van anar al parc a jugar en un estany amb uns velers que havien fet amb crostons de pa sec. Quan en Pansa ho va veure, li va semblar molt estrany malgastar el pa així, en comptes de menjar-se'l, perquè el seu pare era flequer i a casa seva se n'aprofitava fins a l'última engruna. El pare d'en Pansa va ensenyar als mixets tot el procés d'elaboració del pa, i així van aprendre que és molt important aprofitar-lo bé.

16:22 Els mixets - Fent el pallasso amb en Boris
tancar

Fent el pallasso amb en Boris

En Boris vol ser pallasso, però quan prova de fer un número, no fa gens de gràcia. Els mixets decideixen ajudar-lo i descobreixen que té un talent natural.

16:28 L'abella Maia - Els amics del prat
tancar

Els amics del prat

Al prat, fan un festival, i en Flip hi tocarà el violí, i la Maia, en Willi i els seus amics hi representaran una obra de teatre sobre l'amistat. Però en els assajos, la cosa comença a anar malament, i acaben tots discutint i marxant de l'obra. La Maia està molt trista i demana a en Flip que l'ajudi a fer entendre als altres que l'amistat és una cosa molt important.

16:40 L'abella Maia - A les seves ordres!
tancar

A les seves ordres!

A la Maia li agrada donar ordres a tothom, sobretot a en Willi, que ja en comença a estar tip. Un dia, a en Ben se li encasta la bola que porta contra un forat i en Max hi queda atrapat a dins. La Maia va a buscar el coronel Paul perquè l'ajudi, però resulta que està afònic i li diu a ella que el substitueixi fins que torni a tenir veu. Ara, la Maia s'adonarà que donar ordres potser no és tan fàcil com sembla.

16:52 L'abella Maia - La gelosia
tancar

La gelosia

De vegades, en Willi i la Maia discuteixen. Un dia, després d'una discussió d'aquestes, la Lara aprofita la situació per afalagar en Willi i fer-se passar per la seva millor amiga. En realitat, el que vol és que en Willi li porti una mica de gelea reial pel seu cutis; però agafar gelea reial és un delicte contra la Corona. La Maia, quan ho sap, mira de fer-li entendre a en Willi que la Lara es vol aprofitar d'ell per tenir el que vol.

17:03 Titó - Excursió a buscar el Tió
tancar

Excursió a buscar el Tió

S'acosta Nadal i ha arribat l'hora d'anar d'excursió a buscar el tió al bosc! Seguirem el rastre de peles de mandarines fins a trobar-lo. En JohnC li ha portat un cistell ple de menjar. S'ho acabarà tot?

17:12 Titó - Excursió a la policia
tancar

Excursió a la policia

A l'excursió d'avui pujarem a un cotxe i a una moto de policia. Li encendrem els llums i les sirenes. I la sorpresa final d'en JohnC serà moníssima: un gos policia!

17:21 Titó - Excursió amb gegants
tancar

Excursió amb gegants

Avui anem d'excursió amb en Titó i coneixerem la Mulassa, els Gegants del Pi i els Gegants de la Ciutat. Cantarem "El gegant del pi" acompanyats de gralles i timbals.

17:30 Titó - Excursió a la cova
tancar

Excursió a la cova

Avui anem d'excursió a la muntanya de Montserrat. A dins de la muntanya! Entrarem en una cova i descobrirem què són les estalactites i les estalagmites. En JohnC ens proposarà una endevinalla amb sorpresa final!

17:38 Titó - Excursió amb tractor
tancar

Excursió amb tractor

Avui amb en Titó anirem d'excursió amb tractor. Si, si, amb tractor! Anirem a un camp de patates i les collirem. Però aquest cop en JonhC no apareixerà...perquè s'ha perdut!!!!

17:47 Titó - Excursió al camp de blat
tancar

Excursió al camp de blat

Avui anirem d'excursió a un camp de blat. En JohnC apareixerà amb una segadora! I després de segar el blat, descobrirem com es fa la farina i el pa.

17:59 Ideafix i els irreductibles - Nit en blanc a Lutècia
tancar

Nit en blanc a Lutècia

En Voldenix es queixa als Irreductibles que li han robat un flascó del seu amo. Resseguint el rastre que ha deixat el mussol, de local en local, per tot Lutècia, l'Ideafix s'acaba adonant que en Voldenix no ha dit la veritat. De fet, no li han robat el flascó, sinó que l'ha perdut en una aposta amb la Banda de les Catacumbes. Per recuperar la penyora, per tant, caldrà tornar-se-la a jugar.

18:10 Ideafix i els irreductibles - La Monalisa per el seu somriure
tancar

La Monalisa per el seu somriure

Per aconseguir que el general Labiè s'interessi en seu projecte de construcció d'unes arenes triangulars, en Semblangròpius encarrega a en Lèntix que segresti la Monalisa. Quan s'adona de la desaparició de la seva mascota, en Labiè ordena escorcollar tot Lutècia, casa per casa. Llavors, per evitar que els legionaris romans acabin descobrint el seu cau, els Irreductibles decideixen alliberar l'estirada gata romana, que, un cop descobreix el que ha fet en Semblangropius, s'oposa enèrgicament al seus plans.

18:21 Ideafix i els irreductibles - Una pispa d'anada i tornada
tancar

Una pispa d'anada i tornada

En Labienus recluta en Lèntix per dur a terme falsos robatoris a les cases dels gals, que els romans resolen ràpidament per guanyar-se la confiança de la població. L'alarma sona al cau dels Irreductibles quan hi arriba la Vitamina queixant-se que han entrat a robar a cals seus amos i s'han emportat la seva menjadora. L'Ideafix sospita de seguida dels romans i, amb l'ajuda del mussol Voldenix, els Irreductibles aviat descobreixen el complot.

18:35 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El malson d¿en derke
tancar

El malson d¿en derke

SINOPSI: En Derke té un malson recurrent en el qual el Derke hàmster sempre acaba devorat pel Derke drac. La Marian sap un encanteri que el pot ajudar a superar-ho, però, com no podia ser d'una altra manera, un error en el conjur acaba enviant en Derke i en Robin al malson d'en Derke, on en Robin haurà d'ajudar en Derke a superar la seva por per poder tornar a la vida real.

18:47 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Els jocs dels senyors
tancar

Els jocs dels senyors

SINOPSI: Com cada any, el rei Ricard s'entrena per participar en els Jocs dels Senyors, on competeix amb el comte Gudfred i el baró Fitzwalter en diverses proves per guanyar els tres cofres d'or del premi. Però, a causa d'un accident provocat pels bessons Rolf i Ralf, es lesiona i no pot competir. Llavors designa com a substitut el príncep Joan, que no és allò que en podríem dir un practicant del joc net.

18:58 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El visitant
tancar

El visitant

SINOPSI: L'Stig crema per accident la casa del seu pare, el cap viking Harald, però s'inventa l'excusa que és culpa del príncep Joan. Per mirar d'evitar una guerra, en Robin convida el cap viking a passar uns dies a Nottingham mentre li reconstrueixen la casa, però la cosa es complica quan hi arriba el príncep Joan amb la intenció de recaptar impostos dels vilatans i en Harald li para els peus.

19:11 Inazuma Eleven - Els cavallers anglesos, els Cavallers de la Reina
tancar

Els cavallers anglesos, els Cavallers de la Reina

La selecció anglesa és el primer rival de l'Inazuma Japó. El partit no sembla gens fàcil, perquè els Cavallers anglesos tenen més experiència i tradició. A més, tenen molt d'interès a no decebre les esperances de milions de persones. Com reaccionaran els nostres herois, davant aquesta pressió?

19:33 Inazuma Eleven - Per fi! La meva pròpia tècnica!
tancar

Per fi! La meva pròpia tècnica!

El partit està sent tan dur com semblava; les supertàctiques dels Cavallers de la Reina estan fent molt de mal a l'Inazuma Japó, sobretot quan en Mark és incapaç de parar-los els xuts amb les tècniques de sempre. Potser ha arribat l'hora d'oblidar el que ja sap i provar alguna cosa completament nova.

19:57 Haikyu!! - Una força simple i pura
tancar

Una força simple i pura

El Karasuno s'enfronta al Kakugawa, l'equip del qual és membre el jugador més alt de les eliminatòries. Es tracta del Yudai Hyakuzawa, que imposa molt de respecte per la seva alçada, però que fa poc que juga a voleibol i ni tan sols coneix gaire bé el reglament. El Kageyama i el Hinata comencen a ser molt efectius amb el seu nou superàpid i el Hinata dona la victòria al seu equip amb un punt de bloqueig en una rematada del Hyakuzawa.

20:22 My Hero Academia: Dos herois - My Hero Academia: Dos herois
tancar

My Hero Academia: Dos herois

SINOPSIS

Mentre els alumnes de l'institut Yûei es preparen per passar les vacances d'estiu, l'All Might i l'Izuku reben una invitació per visitar una ciutat mòbil flotant coneguda amb el nom d'Illa I. Allà està a punt d'inaugurar-se una gran exposició, l'Expo-I, on es mostraran els principals avenços tecnològics dels científics especialitzats en dons, pensats per ajudar els herois a dur a terme la seva difícil tasca. Quan arriben a l'illa l'Izuku coneix la filla d'un gran amic de l'All Might, la Melissa, que li recorda a ell mateix en el passat, perquè no té cap do. De sobte, durant la festa de recepció de l'Expo-I, un malvat desconegut saboteja el sistema de seguretat i tots els convidats que hi ha a la festa són agafats com a ostatges.

21:56 L'Hora Boomer - Patum
tancar

Patum

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:10 Les aventures del Capità Enciam - Les tres erres
22:13 Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà - L'explosió de ràbia. El contraatac d'en Kuwabara
tancar

L'explosió de ràbia. El contraatac d'en Kuwabara

Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà

Yu Yu Hakusho, la sèrie d'animació considerada la successora de Bola de Drac, al 3xl.net

"Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà" és una sèrie que ha fet història i que ha estat considerada com una de les millors sèries d'animació de tots els temps. Creada per Yoshihiro Togashi i produïda pel conegut Studio Pierrot, barreja la fantasia amb l'acció i la lluita.

La sèrie, de 112 episodis de 25 minuts cadascun, ens narra les aventures del jove Yusuke Uramei, un noi de 14 anys que té totes les característiques pròpies d'un antiheroi. Però en Yusuke farà un canvi quan perdi la vida per salvar un nen petit que està a punt de ser atropellat. A partir d'aleshores en Yusuke entrarà al món del Més Enllà i es convertirà en un valent detectiu espiritual.

22:37 Oh! Bongònia
23:05 Bestial! - Formigues meleres
tancar

Formigues meleres

Al cor del Desert Central, el Kayne i el Brandon busquen aliments tradicionals per preparar un banquet pels ancians de Papunya, una comunitat aborigen. Amb l'ajuda de gent de la zona, cullen vegetals i unes larves molt grosses. Però abans de servir el banquet, han d'acompanyar les dones de Papunya a buscar una exquisidesa molt apreciada: les formigues meleres, que viuen sota terra a més d'un metre de profunditat.

23:29 Sam Fox: Aventures extremes - Rescat en ple incendi
tancar

Rescat en ple incendi

El que per a en Rikki, la Josie i en Sam havia de ser una excursió tranquil·la amb bicicleta pel bosc es converteix en tota una aventura. En Sam cau de la bici i queda atrapat en un penya-segat, i l'única manera de sortir-ne és ficar-se en una cova i veure fins a on arriba. A la cova hi troba un diable de Tasmània ferit i decideix salvar-lo. Però, un cop aconsegueix sortir-ne i es retroba amb els seus amics, es presenta un altre problema: un incendi que avança ràpidament i amenaça d'atrapar-los.

23:53 George de la jungla - Com un George a l'aigua
tancar

Com un George a l'aigua

Un bon dia, en George descobreix que el llac no és un mirall, sinó que està ple d'aigua i que sota l'aigua hi ha peixos i altres animals que també necessiten la seva ajuda. Gràcies a la ciència del Bruixot, es canvia els pulmons per unes ganyes per poder exercir de rei de la jungla sota l'aigua. Però la seva intervenció alterarà l'equilibri natural de la vida al llac i complicarà molt les coses.

00:04 George de la jungla - Un narrador que déu-n'hi-do
tancar

Un narrador que déu-n'hi-do

Després d'evitar una catàstrofe gràcies als consells del narrador, en George decideix convertir la veu del cel en el seu ajudant personal. D'entrada, tenir un ajudant que ho veu tot i ho sap tot sembla ideal per un rei de la jungla, però aviat el narrador es voldrà convertir en el protagonista i l'heroi absolut de la sèrie i es dedicarà a apartar en George dels seus amics.

00:15 Les Sisters - El "zoròscop"
tancar

El "zoròscop"

La Marine creu molt en l'horòscop, però la Wendy no. La Marine està decidida a demostrar a la seva germana que l'horòscop diu la veritat, encara que per fer-ho hagi de forçar una mica la situació. Però els plans de la Marine se'n van en orris i les dues germanes acaben perseguides per una vaca que entra al menjador de casa.

00:27 Les Sisters - Infermeres a domicili
tancar

Infermeres a domicili

El pare està malalt. La mare ha d'anar a treballar i encomana a les germanes que li donin el medicament perquè li baixi la febre. Però la Marine i la Wendy ho aprofiten per jugar i s'obliden del seu pare que, afectat pel deliri que li provoca la febre, llença el medicament a la pica. Les germanes li preparen un remei casolà que multiplica els efectes al·lucinògens de la febre.

00:38 Les Sisters - L'admirador secret
tancar

L'admirador secret

La Marine troba una nota a la seva motxilla que creu que li ha escrit un admirador secret. Però la Marine no vol tenir nòvio i la Wendy l'ajudarà a descobrir qui és l'autor de la nota. Podria ser el Titouain, el noi que sempre ronda la Marine amb el seu monopatí?

00:49 En Grizzy i els Lèmmings - Ós tancac amb pany i clau
tancar

Ós tancac amb pany i clau

En Grizzy guarda el menjar dins la nova caixa forta a prova de lladres, ja que no vol compartir-lo amb els lèmmings. L'os es diverteix observant com els rosegadors intenten obrir-la en va, fins que s'adona que el cordill amb la clau que té al coll no és tan resistent com creia.

00:56 En Grizzy i els Lèmmings - Melancolia pels lèmmings
tancar

Melancolia pels lèmmings

En Grizzy està impressionat amb l'espectacle de màgia que ha vist per la tele, en el qual transformen una perdiu en un ram de flors. L'os decideix intentar-ho amb els lèmmings, que l'exasperen amb els seus continus jocs, per desfer-se'n una vegada per totes... I sembla que funciona!

01:03 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings hivernals
tancar

Lèmmings hivernals

Un Grizzy molt acalorat veu un anunci de gelats i li venen ganes de prendre'n un. Malauradament, els lèmmings ja els han agafat tots del congelador del garatge per construir una pista de neu de gelat de maduixa i vainilla. Però en Grizzy no està disposat que el gelat que tant li ve de gust acabi a terra!

01:09 En Grizzy i els Lèmmings - Ós augmentat
tancar

Ós augmentat

Els lèmmings han descobert un joc nou totalment diferent: un programa de realitat augmentada a la tauleta del guarda forestal. Els rosegadors s'han de moure per la cabana mirant la pantalla de la tauleta, on apareixen obstacles com si fossin a la cabana. En Grizzy, però, els la pren i es torna addicte al joc de pesca de salmons.

01:16 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings sota pressió
tancar

Lèmmings sota pressió

L'únic que hi ha per menjar a la cabana del guarda forestal és un formidable exemplar de salmó... que no es pot menjar, perquè és dins d'un bloc de gel. En Grizzy està famolenc i decideix desfer el gel amb l'eixugador. Resulta, però, que els lèmmings ja el fan servir com a coet dins del sistema de canonades.

01:22 Ghostforce - Hipnolleó
tancar

Hipnolleó

La Liv admira tant la senyoreta Jones i li agradaria tant ser com ella que, sense adonar-se'n, l'imita en tot. L'Andy i el Mike miren fer-li veure que potser en fa un gra massa i que també ha de confiar en el seu criteri. Quan la senyoreta Jones s'equivoca analitzant un fantasma, la Liv s'adona que fins i tot la millor científica del món es pot equivocar, i que està molt bé tenir-la com a model, però també ha de confiar en la seva intuïció.

01:34 Ghostforce - Trapella
tancar

Trapella

Arriba el Dia de les Bromes i tothom en fa. L'Andy i la Liv enreden de valent el Mike. La senyoreta Jones i el Brillant els fan una broma als nois de la Ghostforce. I fins i tot el fantasma que apareix de cop és especialista a fer bromes. El Mike, en canvi, no hi té gens de traça. Però les bromes del fantasma poden arribar a ser perilloses, i la Ghostforce l'haurà de capturar per evitar que la gent prengui mal per culpa seva.

01:46 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el James Naismith
tancar

Soc el James Naismith

El Xavier, la Yadina i el Brad es troben al parc per jugar a hoquei i resulta que porten tres pilotes, però cap estic. Com que es queden sense poder jugar a res, la Berby se'ls emporta a conèixer James Naismith, un professor, esportista i inventor que es va inventar el bàsquet, perquè sempre li agradava provar idees diferents. Quin joc s'inventaran el Xavier, la Yadina i el Brad amb tres pilotes?

01:57 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Temple Grandin
tancar

Soc la Temple Grandin

El Ben, el nen nou de la classe de la Yadina, va de visita al museu. Com que la Yadina viu allà, li vol fer de guia de tot el museu, però resulta que el Ben és autista i li agrada fer les coses a la seva manera. La Yadina es vol fer amiga d'ell, però abans la Berby la porta a conèixer Temple Grandin, una nena autista que li ensenyarà que pensar i fer les coses d'altres maneres pot ser molt interessant.

02:08 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Albert Einstein
tancar

Soc l'Albert Einstein

El Xavier té molta curiositat per saber de què és la nova exposició del museu i no para de fer-se preguntes. Com que no troba respostes enlloc, la Berby el porta a conèixer Albert Einstein, un físic que va descobrir moltes coses fent-se preguntes constantment. Encara se'l considera una de les persones més intel·ligents de la història, i al Xavier li agradaria arribar a ser com ell!

02:19 L'Alícia i en Lewis - Safari de plimboletes
tancar

Safari de plimboletes

L'Alícia i els seus amics del País de les Meravelles van a buscar plimboletes. Els bessons Plimdí i Plimdum ensenyaran a l'Alícia i a en Lewis que les plimboletes viuen en llibertat i que s'han de domesticar per aprofitar-ne els poders. A més, cada espècie de plimboleta s'ha de domesticar d'una manera diferent. I com podrà comprovar l'Alícia, n'hi ha de ben curioses!

02:30 L'Alícia i en Lewis - A tota màquina
tancar

A tota màquina

De vegades, com més volem córrer, pitjor. Fins i tot en una cursa, val més no voler anar massa de pressa. La Carole mira fer-l'hi entendre a l'Alícia, però ella no ho veu gens clar. Al País de les Meravelles, l'Alícia i els seus amics es troben que han de fer una cursa contra la reina, i aquí sí que l'Alícia entendrà que no serveix de res voler anar massa de pressa.

02:41 L'Alícia i en Lewis - El món al revés
tancar

El món al revés

Al País de les Meravelles, la reina ha demanat a les cartes que capturin el Revers, un ésser molt curiós que té el poder d'invertir les coses. I tot i que el Revers és molt petit, la reina es vol aprofitar dels seus poders i no el deixa tornar amb el seu pare. A l'Alícia i els seus amics els fa molta pena i el volen ajudar a tornar a casa.

02:52 BabyRiki - El senyor hipopòtam
tancar

El senyor hipopòtam

El Krash i la Rosa discuteixen sobre si poden jugar amb un hipopòtam que no coneixen. La Rosa diu que no, però el Krash està ben decidit. Llavors el narrador els explica que no han de jugar amb desconeguts, tot i que semblin amables o els ofereixin caramels. Així doncs, decideixen jugar als desconeguts: un farà de desconegut, i l'altre haurà d'actuar correctament i no accedir a jugar amb ell. Sembla que han après la lliçó! Finalment, el narrador els diu que si els pares o algun adult els dona permís, sí que poden interactuar amb desconeguts. En aquest episodi, els Babyriki aprenen com s'han de comportar amb els desconeguts.

02:57 BabyRiki - La botiga
tancar

La botiga

La Rosa i el Wally juguen a mare i fill, i se'n van a comprar. La Rosa li diu al Wally que l'esperi un moment mentre va a agafar la fruita. El Wally, però, distret per totes les coses interessants del seu voltant, comença a passejar per la botiga. Quan s'adona que s'ha perdut, el Wally comença a córrer per la botiga a veure si troba la mare, tot i que sense èxit. Llavors se li acut que, perquè la mare el trobi, s'ha de quedar quiet i cridar la mare perquè el trobi. Quan la Rosa sent la seva veu, el troba de seguida. Han après que el millor és establir un lloc de trobada on han d'anar si un dels dos es perd.

03:01 BabyRiki - Pirates
tancar

Pirates

Mentre sopen, la Pandy decideix ser un pirata: es lliga un tovalló al cap i deixa de fer servir els coberts. La resta de seguida s'hi apunten i fan el mateix. Però com es netejaran les mans, si duen el tovalló al cap? Llavors la Pandy diu que els pirates es netegen les mans refregant-les en els altres, i així ho fan. Més tard, el Wally pregunta què fan, els pirates, si volen alguna cosa que és d'algú altre, i la Pandy li diu que l'agafen com si fos seva, així que el Wally comença a beure's tots els gots de suc de la taula i, per accident, l'últim cau sobre la Rosa, que es posa a plorar. Finalment els Babyriki s'adonen que el joc ha anat massa lluny, i la Pandy suggereix jugar a ser mariners i comportar-se adequadament a taula.

03:06 BabyRiki - Les normes
tancar

Les normes

La Rosa i la Pandy estan jugant a fer veure que són en un museu, i el Krash està jugant a pilota. Llavors el Krash va a parar dins del museu, i les noies li diuen que no hi pot jugar a pilota, ja que al museu hi ha unes normes determinades que s'han de seguir. Però un cop el Krash aprèn les normes, la Rosa i la Pandy li diuen que ara són en un cafè, amb unes altres normes. El Krash se sent perdut, les normes no paren de canviar! Finalment, la Rosa i la Pandy el conviden a un nou joc: han creat un estadi! Aquí sí, que es pot jugar a pilota, saltar i cridar! Ara el Krash ha entès que per a cada joc, hi ha unes normes diferents!

03:10 BabyRiki - El regal del Wally
tancar

El regal del Wally

El Wally ha fet un dinosaure de joguina, i n'està molt orgullós. Llavors el narrador li pregunta si és un regal d'aniversari pel Chiko. Però el Wally no vol regalar la seva joguina, així que l'amaga i va a la festa d'aniversari amb les mans buides. Tanmateix, quan veu com de content es posa el Wally amb els regals dels seus amics, canvia d'opinió i decideix regalar el seu dinosaure al Chiko. Finalment, s'adona que fer regals als altres a vegades és més satisfactori que rebre'ls.

03:14 Kiwi - The improvised concert
tancar

The improvised concert

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:19 Kiwi - The case of the pyramids
tancar

The case of the pyramids

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:24 Kiwi - Detective Twiki
tancar

Detective Twiki

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:28 Kiwi - Carnival
tancar

Carnival

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:32 Kiwi - The soccer game
tancar

The soccer game

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:37 Els o-o-ossets - Ossos de circ
tancar

Ossos de circ

Al Bjorn li faria molta il·lusió assistir a una funció de circ, però al bosc és impossible trobar-ne cap. Llavors, el Bucky i la Franny comencen a assajar en secret diversos números de circ i, fins i tot, munten una gran carpa per donar-li una sorpresa al seu amic.

03:43 Els o-o-ossets - La balada dels dos cavallers
tancar

La balada dels dos cavallers

El Bucky s'inventa un joc en què, per ser nomenat cavaller, cal superar tres proves difícils. La Franny és qui proposa les proves al Bucky i el Bjorn, però l'os bru no les troba prou perilloses i s'inventa les seves, convençut que serà ell qui aconseguirà el títol de cavaller.

03:48 Els o-o-ossets - Ja hi jugarem demà
tancar

Ja hi jugarem demà

El Bjorn i el Bucky sempre juguen al que volen ells i quan volen ells, i la Franny està tipa que no vulguin jugar mai al que ella proposa. Després de jugar als mosqueters, als cowboys i als àliens, la guineu diu que ja és hora que juguin a mestres.

03:53 Els o-o-ossets - La fada de les dents
tancar

La fada de les dents

Durant una festa de pijames, la Franny i el Bjorn descobreixen que el Bucky pràcticament no es raspalla mai les dents. Després, quan s'adorm, el Bucky somia que coneix la fada de les dents i, quan es desperta, no sap si el que ha passat és un somni o és real.

03:58 Els o-o-ossets - Els amics perfectes
tancar

Els amics perfectes

El Bucky no té gens de ganes d'anar a jugar amb els seus amics perquè troba que tot el que fan, comparat amb els seus invents, és molt avorrit. Per mirar de solucionar el problema, crea una màquina molt complexa amb què vol aconseguir els amics més interessants del món.

04:03 Els o-o-ossets - Pastissos superfàcils
tancar

Pastissos superfàcils

El Bucky se'n riu de la Franny perquè ha trigat una setmana a perfeccionar la recepta d'un pastís. La guineu, ofesa, li diu que en faci un ell, si tan fàcil creu que és. El Bucky accepta el repte a canvi que ella munti alguna cosa, com ara una bicicleta.

04:08 Els o-o-ossets - El dia sense fi
tancar

El dia sense fi

El Bucky comenta als seus amics que és una llàstima que es faci de nit perquè dormir és una pèrdua de temps. Llavors, se li acut crear una mena de sol artificial que fa tanta llum que sembla que sempre sigui de dia i així poden passar moltes més hores jugant.

04:13 Comptem amb la Paula - Animals parlants
tancar

Animals parlants

El senyor Granger demana ajuda a la Paula i els seus amics per cuidar els seus animals mentre ell és fora. Els promet que els deixarà unes instruccions perquè sàpiguen exactament què han de fer, però, quan arriba la canalla, no les troben per enlloc. Ara com sabran què necessita cada animal?

04:23 Comptem amb la Paula - Missió de rescat
tancar

Missió de rescat

A l'Espai exterior, al senyor Astronauta li arriba una missió molt important. L'Àstrid i els nostres amics volen acompanyar-lo, però ell no ho permet, perquè seria massa perillós. Però, de sobte, els nens reben un missatge de socors del senyor Astronauta: té problemes, i necessita la seva ajuda! Aconseguiran rescatar-lo i acabar de completar la missió amb èxit?

04:33 Comptem amb la Paula - L'espelma eterna
tancar

L'espelma eterna

Se'n va la llum al quarto de jugar. A en Billy li fa molta por la foscor, i els nens pregunten al superordinador on poden trobar una llum que no s'apagui mai. Resulta que aquesta llum existeix, i s'anomena "l'espelma eterna". Per aconseguir-la, els nostres amics s'hauran d'enfrontar a les seves pors i ficar-se a la cova més fosca del món!

04:42 Comptem amb la Paula - Temps de sequera
tancar

Temps de sequera

Les altes temperatures i la falta de pluja han fet que s'assequés tota l'aigua del parc. No hi ha aigua enlloc, ni tan sols a l'estany on viu en Merlió! La Paula i els altres hauran d'ajudar els seus amics del parc a trobar aigua i salvar el parc de la sequera.

04:52 Comptem amb la Paula - El concurs de ball a l'espai
tancar

El concurs de ball a l'espai

A l'Espai exterior s'hi organitza un concurs de ball per decidir qui és el millor ballarí de tot l'univers. La Calcu s'hi vol presentar, així que la canalla se'n va cap a l'espai. Allà, hauran de competir amb extraterrestres, que no els ho posaran gens fàcil. Aconseguirà ser nomenada la millor ballarina de l'univers, la Calcu?

05:02 Leo, el guardabosc - El cavallet de mar de ventre gros
tancar

El cavallet de mar de ventre gros

El Kyle, el Leo i la Katie se'n van a fer submarinisme. A la platja, troben dos cavallets de mar que tenen un comportament estrany: s'empaiten, però no sembla que es vulguin fer mal. La Katie descobreix que es tracta de cavallets de mar de ventre gros, i el mascle empaita la femella per aparellar-s'hi. Els nens decideixen ajudar-lo a conquistar la seva enamorada, però les seves estratègies de seducció no triomfaran.

05:12 Leo, el guardabosc - El kea
tancar

El kea

El Kyle, el Leo i la Katie se'n van d'excursió. Volen pujar a una muntanya molt alta de Nova Zelanda. Tot just abans de posar-se en marxa, un lloro els pren la clau de l'Ornitorrinc U. La Katie descobreix que és un kea, una espècie de lloro molt llest. Els nens li preparen una trampa per distreure'l i prendre-li la clau, però el guardabosc Rocky els adverteix que potser serà massa simple per enredar el kea.

05:22 Leo, el guardabosc - El kàkapo
tancar

El kàkapo

El Kyle truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda: és a Nova Zelanda amb un ocell que no se'n recorda de volar. Els dos petits guardaboscos es desplacen de seguida cap allà per informar el seu amic que l'ocell que ha trobat és un kàkapo, una espècie de lloro que viu a terra perquè no sap volar. Però els nens estan decidits a ajudar-lo a fer realitat el seu somni.

05:32 Oddbods - Un amic perillós
tancar

Un amic perillós

Quan el Fuse està d'acampada, els seus plans de passar una estona relaxant al bosc se'n van en orris gràcies al seu amic més trapella, el Pogo, que també es va apuntar a l'acampada. De mica en mica, el Fuse es va enfurismant mentre el Pogo s'ho va prenent tot a broma, la qual cosa desencadena una batalla de bromes entre tots dos. Però una de les bromes surt malament, i els Oddbods acaben perduts al bosc juntament amb un os famèlic. Seran capaços de prendre's la supervivència seriosament?

05:39 Oddbods - De-zee-tjades vacances
tancar

De-zee-tjades vacances

Mentre el Zee dorm al sofà de fora de casa seva, un fullet que promociona unes vacances a la platja li cau a la falda. Això fa que s'adoni de les ganes que té de prendre's unes vacances de tant no fer res, i anar a no fer res a la platja! Per desgràcia, no té ni els diners ni l'energia per organitzar-ho, però veu una oportunitat en les ganes que té la Bubbles de fer una cerca del tresor, així que li dona un mapa que ella seguirà, tot portant-lo, sense adonar-se'n, de vacances a la platja. Una idea genial... sempre que la Bubbles no descobreixi el seu engany. Però, quina possibilitat hi ha?

05:46 Oddbods - Rodem al ring
tancar

Rodem al ring

Quan el programa Splat Ninja anuncia que busca noves estrelles, el Pogo i el Slick decideixen gravar la seva pròpia audició per guanyar el lloc de feina. Mentrestant, al Zee, que fa de càmera, li interessen molt més els rotllos de xocolata que hi ha a la taula del bufet, que no pas el rotllo que s'estan muntant el Pogo i el Slick per l'audició!

05:52 Oddbods - Dia gris
tancar

Dia gris

La Newt està decidida a fer una festa d'estiu perfecta pels seus amics, inspirada en una sessió fotogràfica d'una revista. Però quan arriba el gran dia, s'adona que el seu jardí està molt més sec del que a ella li agradaria. En veure un dels invents meteorològics de la Bubbles, aconsegueix persuadir-la perquè la deixi utilitzar-lo i que el seu jardí aguanti la calor. Això no obstant, la seva impaciència fa que la Newt acabi amb un núvol de pluja que la persegueix per tot arreu.

Progrmació BD ....
06:04 E3 - L'home més fort del món Giants Live: World Tour finals
tancar

L'home més fort del món Giants Live: World Tour finals

Les figures més importants d'aquest esport es donen cita a Glasgow per decidir el guanyador de la final de la gira mundial de "L'home més fort del món". És el primer cop que aquest esdeveniment visita Escòcia. T'ho perdràs?

06:52 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:12 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

08:46 Aire Lliure - Triquell
tancar

Triquell

L'escenari de gravació de l'últim "Aire lliure" d'aquest estiu serà l'aeròdrom d'Empuriabrava, on l'atleta Núria Picas convida el cantant Cesc Triquell a fer un salt amb paracaigudes i un vol espectacular en el túnel del vent. Després d'una intensíssima jornada de gravació, Triquell posarà punt i final a la temporada d'"Aire lliure", interpretant "Under Pressure", de Queen.

09:20 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

10:55 Futbol : Pretemporada Girona - Girona FC-Standard de Lieja
12:55 Vaques Sagrades - Javier Clemente: "Xavi ha estat una figura com a jugador però el món de l'entrenador és una altra història. Ca
tancar

Javier Clemente: "Xavi ha estat una figura com a jugador però el món de l'entrenador és una altra història. Ca

Avui, al "Vaques Sagrades", ens ha visitat Javier Clemente. L'exseleccionador espanyol i exentrenador de l'Espanyol ha reflexionat sobre les diferències del futbol actual i el de la seva època; ha repassat la seva trajectòria professional així, com la seva relació amb els mitjans de comunicació. Tot plegat amb la seva particular manera de veure les coses.

13:56 Rurals - Tocant el cel
tancar

Tocant el cel

Els tres joves viuen a l'alta muntanya, amb la mà gairebé poden tocar el cel, ja que els seus municipis són el teulat de Catalunya.

14:24 Xarxa Natura - Plans de Sió
tancar

Plans de Sió

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

14:30 Xarxa Natura - Medes
tancar

Medes

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

14:37 Horitzons - Toscana, la bella Itàlia
tancar

Toscana, la bella Itàlia

Al centre d'Itàlia, la Toscana evoca bellesa, cultura i història. Però la regió no es redueix a la seva capital, Florència. Aquest episodi ens farà descobrir una altra Toscana. Entre mar i muntanya, la regió ofereix paisatges exuberants, sembrats de vil·les magnífiques i de pobles de patrimoni excepcional. De Siena a Pisa, de l'illa d'Elba a Chianti, sense oblidar Carrara i el seu marbre, els habitants de la Toscana han conservat amb passió les tradicions heretades d'un passat fastuós i pròsper. Benvinguts a la Bella Italia!

15:28 La meva terra - ... dels Emirats Àrabs Units, Ras al-Khaimah
tancar

... dels Emirats Àrabs Units, Ras al-Khaimah

L'Ali viu en els Emirats Àrabs Units, al cor de la península Aràbiga, i ens explica com és la seva vida quotidiana, molt marcada per la religió i les tradicions. L'acompanyem a l'escola, a resar a la mesquita i al desert amb els camells de la seva família. I també ens ensenya la cosa que més li agrada fer: anar amb el seu pare al desert a entrenar un falcó.

15:55 Futbol : Primera Federació - UE Cornellà-Múrcia
17:55 Bàsquet Euroleague Women - Spar Girona-DVTK Hun Therm
18:43 E3 - NBA: L'explosiu inici de curs de Ja Morant
tancar

NBA: L'explosiu inici de curs de Ja Morant

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. Ja Morant, el base dels Memphis Grizzlies, ha tingut una arrencada de temporada espectacular. No et perdis aquell recull de jugades!

18:54 Bàsquet Euroleague Women - Spar Girona-DVTK Hun Therm
19:45 Motards
20:14 ESPORTS360 - Esports360: Portal Attack
tancar

Esports360: Portal Attack

A la Catalunya Central és missió impossible trobar una bici clàssica al mercat. Totes tenen amo i corren la Portal Attack, la cursa més boja del panorama ciclístic de casa nostra.

20:30 Handbol: EHF Champions - Barça-Aalborg
22:29 Temps de neu
23:00 Onze - L'ADN Barça, a debat, Araújo volia jugar el mundial i "Minguella Fever"
tancar

L'ADN Barça, a debat, Araújo volia jugar el mundial i "Minguella Fever"

Després de l'eliminació d'Espanya al mundial de Qatar des de Madrid s'ha posat en dubte l'estil de la selecció, molt semblant al del Barça. Hi ha debat aquí, també? Carles Fité, David Bernabéu i Víctor Lozano enceten l'acalorada tertúlia on també es parla de la tornada d'Araújo i les seves declaracions on ha dit que estava a punt de jugar al mundial. El Minguella entra al plató amb la seva forma característica de veure i viure el futbol.

00:34 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:53 Onze - L'ADN Barça, a debat, Araújo volia jugar el mundial i "Minguella Fever"
tancar

L'ADN Barça, a debat, Araújo volia jugar el mundial i "Minguella Fever"

Després de l'eliminació d'Espanya al mundial de Qatar des de Madrid s'ha posat en dubte l'estil de la selecció, molt semblant al del Barça. Hi ha debat aquí, també? Carles Fité, David Bernabéu i Víctor Lozano enceten l'acalorada tertúlia on també es parla de la tornada d'Araújo i les seves declaracions on ha dit que estava a punt de jugar al mundial. El Minguella entra al plató amb la seva forma característica de veure i viure el futbol.

02:26 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:45 Handbol: EHF Champions - Barça-Aalborg
04:06 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

04:26 Bàsquet Euroleague Women - Spar Girona-DVTK Hun Therm