TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:31 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

12:19 Futbol: amistosos F.C. Barcelona - Vissel Kobe-FC Barcelona
14:30 Telenotícies migdia
15:41 Cuines - Crema de carbassó i hamburguesa a la napolitana
tancar

Crema de carbassó i hamburguesa a la napolitana

Avui us proposem una crema de carbassó amb un toc final especial i us animem a perdre la por de fer hamburgueses a casa, amb una recepta ben especial.

15:59 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La Sílvia busca pis per canviar d'aires i acaba fent la reserva d'un que és molt car. La Gemma aconsella la seva amiga sobre aquesta decisió.
El Marc fa fora de casa el Marcel, cansat que surti de festa i faci el que li dona la gana.

L'amic virtual de l'Èric envia un missatge pel xat al Miquel.

16:39 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

El Toni, ens parlarà de les festes rave i, el Jair, de l'informe de l'ONU sobre el canvi climàtic. El Marc Giró, aprovarà o cancel·larà vídeos i, el Peyu, repassarà l'actualitat de Comarques.

21:00 Telenotícies vespre
22:12 Sense ficció - Sense metges, camí del col·lapse
tancar

Sense metges, camí del col·lapse

D'aquí a un termini de cinc anys es jubilaran prop del 30 per cent dels metges i metgesses que ara treballen al sistema sanitari. En falten, i en faltaran, a gairebé totes les especialitats, però sobretot a l'assistència primària, la baula principal -i la més feble- de tota l'estructura sanitària. Es pot sostenir l'atenció universal i gratuïta amb aquest panorama? "Sense metges, camí del col·lapse" busca les respostes als interrogants sobre el futur del sistema sanitari català.

23:24 Sense ficció - Essencials
tancar

Essencials

"Essencials" és un documental que es teixeix a partir de les experiències i visions de professionals, alhora que activistes pel dret a la salut i de les lluites que empenyen els moviments socials contra la privatització, la precarització i el desmantellament del sistema de salut pública.
El documental recull l'activisme de la Plataforma del CAP Raval Nord i la seva lluita incansable per aconseguir la cessió de la capella de la Misericòrdia.

00:32 Zona Franca - Capítol 112: Laia Manzanares i Dorian
tancar

Capítol 112: Laia Manzanares i Dorian

Zona Franca, el nou late show de TV3. Un programa irreverent i arriscat per a la franja més nocturna de la tele. Una cita diària, a les nits de dilluns a dijous, amb els punts de vista més agosarats a partir d'una estructura clàssica de late: monòleg, entrevista central i les seccions dels col·laboradors amenitzat pel públic de plató i una banda en directe composada exclusivament per dones.
Amb aquesta aposta el Zona Franca també és un programa abocat a les xarxes amb l'objectiu d'experimentar amb les noves narratives que ens ajudin a arribar als públics més joves que consumeixen audiovisual fora de la televisió.

01:32 Més 324 - + info
tancar

+ info

"Més 324", un espai de debat diari sobre temes d'interès i d'actualitat, amb els millors especialistes i protagonistes del dia, dirigit i presentat per Xavier Graset.

03:18 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Te Descargo
04:59 Folc a l'estudi - Malacara Blues Band
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:17 The Who: Maximum R&B - The Who: Maximum R&B
23:05 Pel·lícula - Tommy
tancar

Tommy

TOMMY

Producció: Homdale, Robert Stigwood, 1975
Direcció: Ken Russell
Durada: 108 minuts
Guió: Ken Russell, segons l'òpera de Pete Townshed i The Who
Fotografia: Dick Bush i Ronnie Taylor (color)
Música: Pete Townshed i The Who
Intèrprets: Oliver Reed (Frank Hobbs)
Ann-Margret (Nora Walker)
Roger Daltrey (Tommy)
Elton John (geni del "pinball")
Eric Clapton (predicador)
Keith Moon (oncle Ernie)
Jack Nicholson (especialista)
Paul Nicholas (cosí Kevin)
Tina Turner (reina àcida)

La història de Tommy, que es torna cec, sord i mut després de presenciar l'assassinat del seu
pare, ens explica les dificultats del seu viatge per la vida, perdut en els propis somnis, i els fets
extraordinaris posteriors a la seva recuperació miraculosa.

Novè llarg-metratge del megalòman Ken Russell, realitzat entre "Mahler" i "Lisztomania".
"Tommy" es basa en l'òpera-rock de Pete Townshend i The Who, de la qual s'han gravat dues
versions, en doble disc, que han tingut un gran èxit a tot el món: més de deu milions de còpies
venudes. Roger Daltrey, en el paper de Tommy, Oliver Reed i Ann Margaret encapçalen un gran
repartiment, ple de figures rellevants de la música "pop".

00:54 Els habitants de la fi del món - Texas
tancar

Texas

En Ben passa una setmana en un desert de Texas prop de la frontera amb Mèxic, amb en John Wells, un prestigiós fotògraf de moda que vivia a Nova York i que va abandonar els diners, la fama i una casa de somni per convertir-se en un cowboy autosuficient que ha de treballar de valent per sobreviure en unes condicions hostils. En Ben no acaba d'entendre la manca de comoditats al costat de grans mesures de seguretat, fins que s'adona que la regió és un niu de narcotraficants. En John, que va venir al desert buscant solitud, aprofita qualsevol oportunitat de vida social que li proporciona aquest entorn tan dur.

01:37 Ben Fogle: Retorn a la fi del món - Texas
tancar

Texas

El Ben Fogle torna al paisatge àrid del salvatge oest per visitar un dels primers protagonistes d'aquesta sèrie, el John Wells, un antic fotògraf de moda que va abandonar la comoditat de la ciutat de Nova York per l'abrusador desert de Texas. Descobrirà com per culpa d'un greu accident el John va estar a punt de perdre-ho tot. I sabrà quin impacte va tenir en la seva vida aquest accident en aquest desert remot.

02:22 Amèrica del Sud: La ruta dels extrems - La serralada dels Andes
tancar

La serralada dels Andes

Com aclimatar-se a l'altitud? Fred, vent, manca d'oxigen: el nostre viatge a través dels Andes és una exploració dels límits dels humans en aquest entorn hostil. Des de La Paz, la capital més alta del món, fins als xamans de la serralada d'Apolobamba i al llac Titicaca, a 3.800 metres sobre el nivell del mar. A Bolívia i després al Perú, sortim a conèixer els pobles que s'han adaptat a l'altitud.

03:14 Bèsties - El porc senglar
tancar

El porc senglar

Es desvelarà la vida secreta dels porcs i les seves relacions amb altres animals del bosc i també, és clar, les seves relacions amb l'home. A la major part del país, el porc és una especie de caça que té por de l'home. A Collserola, però, la situació canvia i els porcs s'acosten a les cases buscant menjar, estimulats per gent que els en dóna expressament. Però, a la llarga, això és perjudicial per als mateixos porcs, que han de ser capturats i retirats de la natura perquè han perdut l'instint de supervivència al bosc i s'han convertit en paràsits dels humans.

03:37 GR Terres del sud - La ruta del Cister, cap. 2
tancar

La ruta del Cister, cap. 2

Avui continuem la Ruta del Cister on la vam deixar, a la Serra del Tallat. Des de Montblanquet, concretament. I anirem direcció Vallbona de les Monges, on descobrirem el seu monestir i, també, el seu impressionant Parc Eòlic. Acabarem aquesta segona jornada a pocs metres d'aquí, a Rocallaura, fent nit a l'Antic Balneari i bevent la seva aigua miraculosa d'una manera molt especial.
L'endemà al matí passarem per Belltall, Forès i Rocafort de Queralt, on farem cargols dolços i picants alhora! Després tirarem cap a Montbrió de la Marca, el Pont d'Armentera, el lloc idoni per fer una bona sessió de teràpia amb animals. I, finalment, acabarem a Santes Creus, visitant-ne el monestir, l'únic deshabitat de la ruta... -o això crec- i coneixent el taller del "Pepitu" Cunillera, un sabater molt particular!
En total, 56 quilòmetres, dividits en dos jornades i fets en bicicleta... Tot per acabar aquest repte vital, que no ens deixarà de sorprendre ni un instant..

04:18 Karakia - Tortillas - Guacira - "Indis" catalans
tancar

Tortillas - Guacira - "Indis" catalans

Tres històries: "Tortillas" de Centreamèrica, aromes del Brasil i cultura índia a Sabadell:
L'Àngels i en Ramón són una parella d'emprenedors que van decidir, tot i el poc costum de menjar-ne que hi ha encara a Catalunya, muntar una fàbrica de 'tortillas' de blat de moro. Herència de maies i asteques, les 'tortillas' continuen sent el principal acompanyament dels àpats a tot Amèrica Central. La seva versatilitat fa que cada vegada més trobin el seu lloc també a la cuina europea.
La Guacira és de São Paulo i el seu respecte per les altres cultures és tan gran que les integra ràpidament en el seu dia a dia i en el de la seva família, que, a més de la catalana, també suma la part italiana del marit. Això no treu que s'enyori permanentment d'aquells records que té gravats més intensament a la memòria, els de la seva infància al Brasil: els sorolls de cocció a les olles, la pluja caient sobre les teules, l'olor d'un pastís acabat de fer.
La Sònia i l'Edgar tenen un restaurant de cuina índia a Sabadell i un centre de ioga i danses d'aquell enorme país asiàtic. La passió que senten per tota cultura de l'Índia, i especialment del Rajasthan, es feia més gran a mesura que hi viatjaven i tornaven amb nous coneixements per transmetre i divulgar. Tot plegat va agafar una nova dimensió quan van acollir la Pooja.

05:10 Thalassa - S'ALBUFERA DES GRAU
05:27 L'illa del tresor - Javier Tomero
tancar

Javier Tomero

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:51 Videoclips - Vienna & Roserona - El bany
05:54 Videoclips - Marc Xalabarder - Tindràs la meva mà
05:57 Videoclips - Setembre - Sota la cendra
Progrmació BD ....
06:00 Itch - El noi explosiu
tancar

El noi explosiu

El senyor Flowerdew es nega a tornar-li la pedra radioactiva a l'Itch, al·legant que la companyia Greencorp ha acceptat fer-li unes proves als seus laboratoris de Suïssa. El Tim, un alumne que acaba d'arribar a l'institut, ajuda l'Itch a recuperar-la, amb la col·laboració de la Jack i de la Lucy. D'altra banda, l'Itch cada vegada està més convençut que els que van entrar a robar a casa seva buscaven la pedra.

06:27 Presto! L'escola de màgia - L¿última il·lusió
tancar

L¿última il·lusió

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 18 La dernière illusion
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 18 L'última il·lusió
Traducció: Judit Altadill

En Lorenzo se'n va de vacances, i el Daniel aprofita la situació per posar en marxa la venda de la mansió. Però primer s'haurà de desfer dels aprenents de mag, i per això comença a imposar noves normes que converteixen la vida dels nostres amics en un autèntic malson. Però ells no l'hi posaran pas fàcil, i faran servir les seves habilitats com a mags per trobar la manera d'evitar la venda de Presto.

06:38 Presto! L'escola de màgia - El problema de ser superfamosa
tancar

El problema de ser superfamosa

Els nostres amics publiquen els seus vídeos de trucs a Internet. Però a la Nica no li surt gaire bé el número i, per por que el seu vídeo no obtingui cap visualització, la Lisa fa servir un programa que genera visualitzacions automàticament. El problema és que el programa es descontrola, i el vídeo de la Nica obté milions de visualitzacions falses. La fama fa angoixar molt la Nica, i la Lisa i el Dylan s'enfronten a un dilema: no saben si confessar-li la seva mentida, o fer el que calgui perquè no s'adoni de la veritat.

06:49 Ideafix i els irreductibles - L'Idefix s'olora el panorama
tancar

L'Idefix s'olora el panorama

A instàncies d'en Semblangròpius, el general Labiè ordena perfumar Lutècia amb lavanda. Volent esbrinar què passa, l'Ideafix rep una gran dosi de perfum i perd l'olfacte. Desesperat, acut a demanar ajuda al druida Amnèsix, però en Voldenix s'hi posa pel mig i no li serveix de res. Els Irreductibles, mentrestant, proven de destruir les àmfores ambientadores que hi ha escampades per tota la ciutat. Per acabar amb l'olor de lavanda, però, caldrà anar fins a l'origen del problema.

07:00 Ideafix i els irreductibles - El discret encant de l'invisible
tancar

El discret encant de l'invisible

En Semblangròpius fa una guia turística perquè hi surtin els millors comerços de Lutècia. Els que no obtinguin una valoració suficient seran substituïts per botigues romanes. Per evitar-ho, l'Ideafix pensa un pla per destruir les tauletes amb les valoracions. A la Turbina li sembla massa complicat i en pensa un altre, però no li fan cas perquè no se sap explicar, de manera que recorre a en Voldenix, que li prepara una poció d'eloqüència... amb efectes secundaris.

07:12 Dracs: els nou regnes - Doctor Desastre
tancar

Doctor Desastre

Quan els Protectors dels dracs intenten fer tornar uns dracs de foc al seu Regne, d'on havien sortit, en D'Angelo s'ensorra i abandona, ja que s'ha equivocat i els ha donat per menjar uns ous d'un altre drac de foc enorme, que evidentment s'ha empipat molt. Però al final tots els Protectors col·laboraran per fer fora els dracs de foc, recuperar els ous... i calmar l'enorme mare.

07:36 La colla de la selva al rescat! - El plàtan fatal
tancar

El plàtan fatal

Han desaparegut Tots els plàtans de la selva! Aquí hi passa alguna cosa, i pot ser que el Gran Tony no sigui del tot innocent. S'haurà d'enfrontar a en Goliat i en Miguel, que s'uniran per enfrontar-se a aquesta missió plena d'acció!

07:47 La colla de la selva al rescat! - Mala sort
tancar

Mala sort

Mala sort o superstició? La situació és una mica més complicada pel castor Pollux, víctima d'una sèrie de desgràcies molt contagioses. Sigui com sigui, hi ha una cosa ben clara: la colla de la selva no podran comptar amb la sort per arribar al fons d'aquesta missió.

07:58 La colla de la selva al rescat! - El meu sogre, la meva sogra i jo.
tancar

El meu sogre, la meva sogra i jo.

És l'època de les arnes cendroses, uns insectes tòxics que no s'han de menjar. Ups! Massa tard, l'Al se n'ha menjat una i ara s'ha inflat com un globus. Només hi ha un botànic amb prou experiència per crear l'antídot perquè l'Al recuperi la seva forma normal: en Ghislain, el pare d'en Gilbert. La trobada entre la Batricia i els seus sogres, que tenen uns costums una mica estranys, no sortirà com ella somiava...

08:08 Dinotren - Collars i emocions
tancar

Collars i emocions

El Buddy i els seus germans van a jugar a l'Estany amb el Tank, un triceratop, que sempre té gana. I s'adonen que té un collar al voltant del cap que sembla que li faci més nosa que servei. Entre tots intentaran descobrir per a què serveix el collar del Tank sense gaire èxit. Fins que arriba el Keenan, un pinxo que els vol fer la guitza.

08:22 Titó - Excursió a munyir cabres
tancar

Excursió a munyir cabres

A l'excursió d'avui amb en Titó munyirem una cabra i amb la llet en farem mató.

08:31 El Mic i els seus amics - En Cincsegons estén la roba
tancar

En Cincsegons estén la roba

A l'estenedor en Cincsegons hi penja la roba perquè s'assequi. I al Cargol li agrada rebre les gotetes d'aigua que en ragen.

08:42 Uau Ka Kau - Invasió de tèrmits
tancar

Invasió de tèrmits

L'arbre màgic té nous habitants. En concret un milió i mig. I mengen fusta, molta fusta. Perill! Els tèrmits convertiran l'arbre màgic en serradures! Què serà d'en Kau sense la seva branca? Els pollets descobreixen que hi ha molts tipus d'ocells, de quin tipus seran ells?

08:52 Numberblocks - Fem figures
tancar

Fem figures

Els Numberblocks visiten una galeria d'art on el Disset ha creat "La paret de les formes" i els Numberblocks hi poden fer tota mena de figures.

08:57 Numberblocks - Ara en 3D
tancar

Ara en 3D

Els Terribles Dosos tenen ganes de fer entremaliadures i, amb l'ajuda d'uns miralls, es converteixen en l'Octotrapella que provoca el caos a tot el País dels Números.

09:02 Masha i l'os - La classe del piano
tancar

La classe del piano

Mentre cull bolets, l'os troba un piano de cua molt maco i se l'emporta cap a casa. L'arregla, l'afina i, content, es posa a tocar una cançó. Al cap de poc, apareix la Masha, que s'enamora del piano i li demana a l'os que li ensenyi a tocar-lo, perquè vol arribar a ser una pianista famosa. Però de seguida s'adonarà que tocar bé el piano és molt més difícil del que es pensa.

09:09 Masha i l'os - Reformes a casa
tancar

Reformes a casa

El Bigotis i Ratlles li envia a l'os una foto de tots dos i l'os la vol penjar a la paret. Però no és tan fàcil, i el que sembla que serà una cosa molt ràpida de fer s'acaba complicant i al final es transforma en una reforma de tota la casa que tampoc para de complicar-se. Al final, la Masha demanarà ajuda als animals del bosc, i tots junts, li donaran una sorpresa a l'os.

09:15 Masha i l'os - Programa de varietats
tancar

Programa de varietats

L'os i el panda convoquen els animals del bosc per veure programes per satèl·lit amb l'antena i la tele que s'acaben de comprar. Al cap d'una estona, arriba la Masha, es baralla amb el panda i sense voler trenquen la tele. Perquè l'os no s'adoni que la tele està trencada i els castigui, la nena i l'osset es posen a fer programes ells mateixos fent veure que els fan a la tele.

09:21 Masha i l'os - Qui vols que s'ho cregui?
tancar

Qui vols que s'ho cregui?

L'os prova de pescar a l'estany mentre l'ossa i la Masha miren una revista. Però la Masha no para de comentar tot el que veu a la revista i l'os es posa nerviós perquè creu que li espanta els peixos. Enfadat, agafa la barca i se'n va a pescar a una altra banda, però allà on va, hi ha un peix que té ganes de jugar amb ell i de prendre-li el pèl... O no és un peix?

09:28 Masha i l'os - I acció!
tancar

I acció!

Com que no para de nevar i no pot sortir a jugar a fora, la Masha s'avorreix molt. L'os li diu unes quantes coses que pot fer, però a ella tot l'avorreix, fins que al final se li acut la idea de fer una pel·lícula i es vol posar de seguida a rodar-la. A l'os, però, li sembla que abans s'ha de fer el guió, i ell i la nena no es posen d'acord en el tipus de pel·lícula que han de fer.

09:34 Masha i l'os - Bon viatge
tancar

Bon viatge

L'os comença a fer les maletes perquè se'n vol anar de viatge. La Masha, mentrestant, vol jugar amb els animals, però ells, quan la veuen venir, s'amaguen. Enfadada, se'n va a casa l'os i veu que està a punt de marxar. L'os no té cap intenció d'emportar-se la Masha de viatge, però no se la podrà treure de sobre tan fàcilment. A més, la nena li complicarà molt la cosa, fins i tot abans de marxar.

09:40 Pirata i Capitano - El secret de l'Ananàs Wilson
tancar

El secret de l'Ananàs Wilson

L'Ananàs Wilson té el cap als núvols. La Popeta Salma li posa un còctel de fruites al davant, i ell ni tan sols se n'adona. Poc després, el Capitano arriba amb l'hidroavió per repartir el correu. N'hi ha per a tothom: per a les Piratestrelles, per al Robert, per a l'Oubò i per a la Pirata. Quan l'Ananàs Wilson llegeix la seva carta, puja a l'hidroavió i s'enlaira tot sol. Què li deu passar?

09:51 Pirata i Capitano - Dodo Primer el Dur
tancar

Dodo Primer el Dur

La Popeta Salma ha cridat el Capitano perquè la vingui a ajudar: el Dodo el Dur i el Picapinça fa hores que es barallen a crits a la taverna i li han espantant tots els clients. Resulta que el Dodo ha descobert una illa meravellosa. Les illes del Gran Oceà són de tothom, però el Dodo diu que els habitants de l'illa li han suplicat que sigui el seu sultà.

10:02 Pirata i Capitano - L'Ananàs Wilson s'atabala
tancar

L'Ananàs Wilson s'atabala

L'Associació de Pilots del Gran Oceà ha decidit que l'Ananàs Wilson ja està preparat per fer les proves i treure's el títol de pilot. Quan el Capitano ajuda el seu amic a repassar la teoria per a l'examen oral, comprova que l'Ananàs domina perfectament la matèria. A més a més, a la part pràctica no pot fallar, perquè és un pilot excel·lent. Fins que descobreix que la seva examinadora és... l'Ananàs Bàrbara!

10:13 Pirata i Capitano - On ets, Gusí?
tancar

On ets, Gusí?

El Capitano i l'Ananàs Wilson sobrevolen tranquil·lament el Gran Oceà. De sobte, el Gusà se'ls tira a sobre i gairebé fa que s'estavellin. L'ocell cau a l'aigua, esgotat, i la Pirata va a rescatar-lo amb la Calavera Rosa. Quan el tornen a la seva illa, s'adonen que el problema és que un dels gusís s'ha perdut i el Gusà havia sortit a buscar-lo. Però resulta que el Dodo-el-Dur hi té alguna cosa a veure.

10:23 Zoom, el dofí blanc - Tupapau, que ets aquí?
tancar

Tupapau, que ets aquí?

Al poble de Maotou tothom està molt trasbalsat. S'hi senten veus, hi ha aparicions estranyes i a la porta del gran cap hi han escrit unes inscripcions amenaçadores. Tothom té molta por, pensen que són els Tupapaus, els esperits de l'illa, i que estan molt enfadats. En Yan i la Timéti no ho veuen gaire clar i miren d'investigar tots aquests fenòmens.

10:35 Zoom, el dofí blanc - El Zoom petit
tancar

El Zoom petit

El Zoom i el Yann troben un dofí petit i la seva mare. De seguida el Zoom s'hi fa molt amic i en Yann n'està una mica gelós. Però ben aviat ho haurà de superar perquè un gran perill amenaça els seus convidats. En Rico i en Blaise volen capturar la mare i el fill per vendre'ls com si fossin una mercaderia.

10:47 Zoom, el dofí blanc - El pintor dels mars del Sud
tancar

El pintor dels mars del Sud

En Yann descobreix en un llibre d'art vell una pintura que el deixa fascinat. Es tracta de l'obra d'un pintor que es va establir a Maotou i en va pintar molts racons, fa molts i molts anys. L'últim que se'n sap és que va naufragar amb totes les seves pertinences, i en Yann decideix anar-les a buscar per regalar-li un dels seus quadres a la Timéti.

10:59 Wow! English Method - Primary Bronze - One day at the park (Story)
11:04 Wow! English Method - Early Primary Orange - Faster and Faster Part 1 (song)
11:07 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Tell me what you see! Part 2 (song)
11:09 Wow! English Method - Early Primary Green - My Family Part 2 (song)
11:12 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Small Car, Big Steve, Big Car, Small Steve (Story)
11:17 Wow! English Method - Early Primary Green - Dont' be Scared! Part 2 (song)
11:20 Pfffirates - Sobreinflat
tancar

Sobreinflat

Arriba el dia de l'aniversari del Pat i el senyor Duncan anuncia als aspirants a pfffirata que faran un torneig de força. La primera prova és una ronda de polsos entre les tres tripulacions, i al Pat li toca el contrincant més fort de tots: l'Scott. La Lily el veu molt desanimat i està disposada a fer el que sigui perquè torni a estar content i passi un bon dia d'aniversari.

11:31 Yakari - El Yakari i les banyes de vellut
tancar

El Yakari i les banyes de vellut

En aquest episodi, el Yakari i el Llavor de Bisó juguen a un joc de punteria. Però el Llavor de Bisó fa una trampeta perquè el Yakari falli el blanc i li va ben just que no fa mal al Roc Tranquil. L'ancià decideix que també vol jugar, però, de cop i volta, li agafa un mal d'esquena tan fort que no es pot moure. El Pou de Saviesa diu que hi ha un remei molt especial que seria perfecte per curar-lo i el Yakari i el Fill del Trop decideixen anar-lo a buscar.

11:43 Yakari - Un fenòmen estrany
tancar

Un fenòmen estrany

En aquest episodi, el Yakari vol anar a buscar unes plantes especials que la Trena de Nit necessita per fer un cataplasma que alleujarà unes molèsties que té l'Ull Passat Per Aigua. Però, quan va a buscar el Fill del Tro, ell li diu que està molt nerviós, i els altres cavalls també, perquè tots noten una cosa molt estranya en l'ambient però no saben què és.

11:55 Yakari - La primera gran escapada
tancar

La primera gran escapada

El poltre Fletxa de Foc no ha sortit mai del clos on hi ha els cavalls i té moltes ganes de galopar i viure aventures. El Fill del Tro se n'adona i, juntament amb el Yakari, demanen permís a la mare del poltre per fer una sortida tots tres junts. La mare els fa responsables de la seguretat del menut. El poltre està contentíssim i molt il·lusionat galopant pertot arreu.

12:06 Ideafix i els irreductibles - Molles de pa i circ
tancar

Molles de pa i circ

En Semblangropius fa escassejar el pa a Lutècia; l'únic lloc on n'hi ha és al circ, preparat per repartir-lo de franc entre el públic. Aquest nou pla per romanitzar els gals forçant-los a apreciar els espectacles circenses priva l'Amnèsix de les seves molles de pa. El vell colom, sense esperança que els Irreductibles n'hi puguin portar, agafa el toro per les banyes i, contravenint les ordres de l'Ideafix, decideix anar a buscar-lo personalment.

12:18 Ideafix i els irreductibles - El discret encant de l'invisible
tancar

El discret encant de l'invisible

En Semblangròpius fa una guia turística perquè hi surtin els millors comerços de Lutècia. Els que no obtinguin una valoració suficient seran substituïts per botigues romanes. Per evitar-ho, l'Ideafix pensa un pla per destruir les tauletes amb les valoracions. A la Turbina li sembla massa complicat i en pensa un altre, però no li fan cas perquè no se sap explicar, de manera que recorre a en Voldenix, que li prepara una poció d'eloqüència... amb efectes secundaris.

12:29 Ideafix i els irreductibles - La competició de bastet
tancar

La competició de bastet

L'Homeopàtix regala a en Labiè una estatueta de la deessa egípcia Bastet. Un cop al palau de la Lloba, Bastet atorga poders a la Monalisa per dominar les voluntats. La mascota d'en Labiè aprofita l'ocasió per hipnotitzar la Vitamina, la gata de l'Homeopàtix, per atreure l'Ideafix i poder parar-li una trampa. En Devòrix, que està enamorat de la Vitamina, es posa gelós, però, gràcies a això, els Irreductibles salven la situació.

12:41 Els Mini Ninges - El samarità Samurai
tancar

El samarità Samurai

La Shoko ha trobat un cadell de pandakuji perdut al bosc. El senyor Ashida es posa molt content, perquè aquests animals llegendaris poden triplicar la seva mida, i, si troba la seva família, tindrà un exèrcit de samurais gegants. El problema és que els únics que saben on viuen són els Mini Ninges. Amb l'ajuda del Kitsune, l'Ashida idea un pla perquè el Futo s'avingui a portar el cadell al refugi secret dels pandakujis.

12:52 Els Mini Ninges - La terra on mai es pon el Sol
tancar

La terra on mai es pon el Sol

La Shoko ha manipulat el Rellotge Sagrat del Sol, i ara, a la Terra sota els Núvols, no es fa mai de nit, i els rius i els pous s'estan assecant. El Mestre Ninja envia els Mini Ninges al desert a buscar el rellotge per reparar-lo, però al llarg del camí s'hauran d'enfrontar a la calor extrema i a la set, i hauran d'anar amb molt de compte amb els miratges.

13:02 Els Mini Ninges - El mestre del camuflatge
tancar

El mestre del camuflatge

Els Mini Ninges han començat un entrenament amb els ulls tapats per aprendre a veure-hi amb les orelles, però les coses no surten tan bé com s'esperaven. Al mateix temps, l'Ashida ha creat un nou samurai espia a partir d'un camaleó. El pla és que segueixi els nostres amics sense ser vist i localitzi la nau ninja, perquè la Shoko la pugui atacar amb els seus samurais. Aconseguiran el seu objectiu?

13:14 Les Sisters - Com enyoro el Max!
tancar

Com enyoro el Max!

El Maxence ha d'anar a passar un cap de setmana d'acampada amb els seus amics, sense la Wendy i sense cobertura per trucar-li ni enviar-li missatges. La Wendy està supernerviosa. No podrà passar dos dies seguits sense el seu Maxence! La Marine intentarà desintoxicar la seva germana del seu nòvio...

13:25 Les Sisters - El "zoròscop"
tancar

El "zoròscop"

La Marine creu molt en l'horòscop, però la Wendy no. La Marine està decidida a demostrar a la seva germana que l'horòscop diu la veritat, encara que per fer-ho hagi de forçar una mica la situació. Però els plans de la Marine se'n van en orris i les dues germanes acaben perseguides per una vaca que entra al menjador de casa.

13:36 Les Sisters - Infermeres a domicili
tancar

Infermeres a domicili

El pare està malalt. La mare ha d'anar a treballar i encomana a les germanes que li donin el medicament perquè li baixi la febre. Però la Marine i la Wendy ho aprofiten per jugar i s'obliden del seu pare que, afectat pel deliri que li provoca la febre, llença el medicament a la pica. Les germanes li preparen un remei casolà que multiplica els efectes al·lucinògens de la febre.

13:47 Les Sisters - L'admirador secret
tancar

L'admirador secret

La Marine troba una nota a la seva motxilla que creu que li ha escrit un admirador secret. Però la Marine no vol tenir nòvio i la Wendy l'ajudarà a descobrir qui és l'autor de la nota. Podria ser el Titouain, el noi que sempre ronda la Marine amb el seu monopatí?

13:59 Dracs: els nou regnes - Doctor Desastre
tancar

Doctor Desastre

Quan els Protectors dels dracs intenten fer tornar uns dracs de foc al seu Regne, d'on havien sortit, en D'Angelo s'ensorra i abandona, ja que s'ha equivocat i els ha donat per menjar uns ous d'un altre drac de foc enorme, que evidentment s'ha empipat molt. Però al final tots els Protectors col·laboraran per fer fora els dracs de foc, recuperar els ous... i calmar l'enorme mare.

14:24 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Quan cauen els llamps
tancar

Quan cauen els llamps

La gent de l'illa del Fred veuen que, quan hi ha una tempesta, cauen molts llamps sobre el poblat. I això no havia passat mai. Ho atribueixen a la ira del deu Thor, que creuen que deu estar enfadat. Com que els llamps van seguint les perxes metàl·liques on va parant a reposar l'Esdentegat, en Míldiu el culpa del problema. I exigeix que l'expulsin de l'illa. Ben aviat gairebé tots els fredians li fan costat.

14:46 El detectiu Conan - La cruïlla de la por
tancar

La cruïlla de la por

Hi ha hagut una accident entre dos cotxes en una cruïlla molt perillosa que la gent de la comarca coneix com "la cruïlla de la por" per la quantitat d'accidents que hi arriba a haver. En l'accident, el conductor d'un dels dos cotxes mor quan el cotxe s'encén per l'impacte, però és realment un accident? D'entrada bé ho sembla, tot els indicis apunten que sí, però en Conan no s'ho acaba de creure.

15:10 Inuyasha - El ball de la Kagura i el mirall de la Kanna
tancar

El ball de la Kagura i el mirall de la Kanna

Miroku es retroba amb una joveneta a la que està unit per una relació molt especial. Una nova filla de Naraku, Kanna, roba l'ànima de la noia.

15:35 Els o-o-ossets - Pensant en veu alta
tancar

Pensant en veu alta

El Bucky es menja tots els polos que havia preparat per compartir amb els seus amics i es queda afònic. Per poder comunicar-se amb ells s'inventa una màquina que li llegeix els pensaments i els verbalitza. Però funciona tan bé que, fins i tot, revela els secrets que vol amagar.

15:40 Els o-o-ossets - Una aventura diminuta
tancar

Una aventura diminuta

La Franny, el Bucky i el Bjorn no poden agafar unes pilotes que han rodolat fins a sota d'un moble. Llavors, el Bucky crea un aparell que llança un raig reductor que els encongeix per poder recuperar les pilotes. Però després no poden accionar l'aparell per tornar a la mida normal.

15:45 Els o-o-ossets - El parc d'atraccions
tancar

El parc d'atraccions

El Bucky està tip de jugar al gronxador i necessita emocions més fortes. Amb la col·laboració del Bjorn, construeix una immensa muntanya russa. Els dos amics tenen ganes de burlar-se de la Franny quan hi pugi i es mori de por. Però resulta que la guineu s'ho passa pipa.

15:50 Els o-o-ossets - La perla del Nord
tancar

La perla del Nord

El Bjorn ha fet un vaixell en miniatura preciós, i el Bjorn té tantes ganes de veure com navega que se l'endu al riu sense permís. Però el corrent se l'emporta i, com que no s'atreveix a dir-li al seu amic que tot és culpa seva, s'inventa una història de pirates robòtics.

15:55 Els o-o-ossets - Bucky FM
tancar

Bucky FM

El Bucky s'avorreix com una ostra preparant la pista de gel per poder jugar a hoquei. Per entretenir-se crea el seu propi programa de ràdio i es passa les hores punxant música i xerrant. Però la Franny i el Bjorn s'hi empipen una mica perquè els deixa sols fent la feina.

15:56 Els o-o-ossets - Anem per feina!
tancar

Anem per feina!

Els de la colla del bosc estan jugant a futbol, però no poden fer el partit de revenja perquè tothom té moltes coses a fer. Llavors, el Bucky munta unes avionetes increïblement ràpides perquè tots facin el que han de fer molt de pressa i puguin continuar jugant a futbol.

16:01 El Mic i els seus amics - Juguem a fet i amagar a l'hort
tancar

Juguem a fet i amagar a l'hort

Per als més petits un hort és un espai d'aventura ple de misteri i coses per observar.

16:11 Pirata i Capitano - La revolució de les estrelles
tancar

La revolució de les estrelles

La Pirata, el Capitano i les Piratestrelles busquen el tresor d'un naufragi, però quan localitzen les restes i troben el cofre, no hi ha res a dins. Aleshores, les Piratestrelles troben un mapa del tresor que només elles poden llegir, i la Pirata les nomena capitanes per aquesta aventura. Vet aquí, doncs, que la Calavera Rosa, comandada per la Plic, la Plac i la Ploc, se'n va a la recerca d'aquest nou tresor.

16:22 Pirata i Capitano - L'estàtua del Prior
tancar

L'estàtua del Prior

L'Omàntol Blau encarrega una missió molt important a tots els pirates: han de salvar l'estàtua del Prior, el primer pirata, que es troba al capdamunt d'un volcà que està a punt de despertar-se. Tots els pirates prometen que treballaran junts, però, a l'hora de la veritat, la Pirata i la seva tripulació són els únics que no van a la seva. Al final tots aprendran que hi ha feines que només es poden fer amb la col·laboració de tothom.

16:33 Dinotren - Petey el petinosaure
tancar

Petey el petinosaure

El Buddy i la Tiny tenen ganes de jugar però no es posen d'acord en el joc. La Tiny voldria volar i el Buddy no pot jugar a res que impliqui volar perquè no en sap. Mentre ho discuteixen, la mare els diu que va a visitar una amiga petinosaure, i el Buddy i la Tiny l'hi acompanyen amb el Dinotren. A la Vall dels Petinosaures coneixen el Petey, un petinosaure molt simpàtic que els porta a veure la seva vall i els proposa un joc molt especial.

16:45 Dinotren - Cuirassat com un anquilosaure
tancar

Cuirassat com un anquilosaure

El Sr. Pteranòdon porta els nens a veure un partit de dinobol en què juga l'heroi del pare, el Hank Anquilosaure. Després del partit, els nens acaben jugant amb el Hank i aprenen per què els anquilosaures estan recoberts d'una pesant cuirassa, que els fa ser molt lents però que els protegeix de qualsevol atac.

16:57 L'hora del Timmy - El Timmy troba un tresor
tancar

El Timmy troba un tresor

El Timmy i els altres animalons de l'escola s'ho estan passant molt bé jugant a pirates. El Timmy és el capità i porta el mapa que els ha de conduir fins al tresor. Després de mil i una peripècies i de buscar pertot arreu, troben la marca que assenyala on hi ha el tresor i s'emporten una sorpresa increïble. Sobretot per la senyoreta Harriet!

17:07 L'hora del Timmy - El Timmy i el superconill
tancar

El Timmy i el superconill

Avui el mestre ha portat una joguina nova a l'escola, un conill vestit de superheroi que de seguida ha fet volar la imaginació del Timmy. Ell ha sigut el primer de jugar-hi, però després ha hagut d'aprendre a compartir-la amb els seus companys, encara que els altres no juguin a jocs de superherois. Com s'ho pot fer el Timmy per jugar tota l'estona amb el superconill i que tothom estigui content?

17:16 El Mic i els seus amics - Soroll de pluja al paraigua
tancar

Soroll de pluja al paraigua

Al Mic li agrada sentir el so de la pluja quan cau a sobre el seu paraigua obert.

17:27 Uau Ka Kau - Invasió de tèrmits
tancar

Invasió de tèrmits

L'arbre màgic té nous habitants. En concret un milió i mig. I mengen fusta, molta fusta. Perill! Els tèrmits convertiran l'arbre màgic en serradures! Què serà d'en Kau sense la seva branca? Els pollets descobreixen que hi ha molts tipus d'ocells, de quin tipus seran ells?

17:37 L'hora de berenar - Escola La Vila i Escola Sant Miquel
17:39 Titó - Excursió amb autocar
tancar

Excursió amb autocar

Avui anem d'excursió a veure un autocar. Veurem com és per dins i descobrirem com el netegen per fora. Sabeu qui és el conductor? En John C! Que avui ens porta com a sorpresa una cançó en anglès.

17:47 Numberblocks - Diversió amb la taula de l¿u
tancar

Diversió amb la taula de l¿u

El Numberblock número U segueix les indicacions d'un mapa del tresor que el portarà a descobrir la taula de l'u.

17:51 Numberblocks - El vint té molts amics
tancar

El vint té molts amics

El Vint està gelós del Deu perquè veu que té molts amics que sumen deu. Entre tots els Numberblocks ajudaran el Vint a adonar-se que ell també pot tenir molts amics.

17:57 Ideafix i els irreductibles - A toc de xiulet
tancar

A toc de xiulet

Per fer creure els gossos de la legió, en Semblangròpius dona a en Mutus i a l'Alagàbius un xiulet amb cinc registres, un per a cada ordre. Només sentir el xiulet, els gossos de la legió canina obeeixen cegament, però també els Irreductibles, que no poden evitar complir les ordres dels guàrdies romans a l'instant. Sort, però, que la Picarina és immune als sons del xiulet! Només ella pot ajudar els seus companys.

18:08 Ideafix i els irreductibles - La Webzina abandona el niu
tancar

La Webzina abandona el niu

En Semblangròpius ha creat un servei de correus amb coloms missatgers que permet als lutecis comunicar-se amb la resta de l'Imperi. Obligada a abandonar el Gran Colomar, la Webzina s'escapa dels seus pares i entra encantada a formar part de servei postal. Quan el pare de la colomina s'assabenta que se l'emporten engabiada a Roma, vola a salvar-la, i l'Ideafix també corre darrere seu per si les coses es compliquen.

18:20 La colla de la selva al rescat! - El meu sogre, la meva sogra i jo.
tancar

El meu sogre, la meva sogra i jo.

És l'època de les arnes cendroses, uns insectes tòxics que no s'han de menjar. Ups! Massa tard, l'Al se n'ha menjat una i ara s'ha inflat com un globus. Només hi ha un botànic amb prou experiència per crear l'antídot perquè l'Al recuperi la seva forma normal: en Ghislain, el pare d'en Gilbert. La trobada entre la Batricia i els seus sogres, que tenen uns costums una mica estranys, no sortirà com ella somiava...

18:31 La colla de la selva al rescat! - La minicolla al pou dels bojos
tancar

La minicolla al pou dels bojos

La minicolla cau accidentalment al fons del Pou dels Bojos, on el basilisc Alberic els demana ajuda per alliberar la princesa del regne del pou de les urpes d'en Totor, una malvada tortuga gegant. La valentia no depèn de l'edat!

18:43 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Intuïció
tancar

Intuïció

El Monarca té molt mala sort amb el poder de la intuïció. O bé el Lucky Charm de Ladybug s'adapta sempre a cada situació, o bé l'imprevisible Gat Noir ho espatlla tot a l'últim segon. Però quan Tecnologies Tsurugi decideixen provar el seu nou avió espacial, Monarca pensa que és una ocasió única per tenir una segona oportunitat de veritat. Està disposat a fer el que calgui per aprofitar-la i intentar apoderar-se dels prodigis.

19:05 Dracs: els nou regnes - Vol en família
tancar

Vol en família

L'Eugene troba la Jun, en Tom, en D'Angelo i l'Alex amb els seus amics dracs al Cau, i els exigeix entrar a formar part del Club dels Dracs i tenir un drac per a ell. Tot i que no n'estan gens convençuts, els Protectors decideixen donar-li una oportunitat de crear un vincle amb un drac, amb l'esperança que no reveli el seu secret. Hi haurà algun drac a qui li agradi l'Eugene?

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:47 Betapodcast - Ens visita l'Elena Gadel - Betapodcast 107
tancar

Ens visita l'Elena Gadel - Betapodcast 107

L'Elena Gadel, cantant, actriu i jurat d'"Eufòria", visita el nostre magatzem!

20:05 Sakura, la caçadora de cartes: Les cartes transparents - La Sakura i el pingüí capgirat
tancar

La Sakura i el pingüí capgirat

Quan surten de l'institut, la Sakura, la Tomoyo, l'Akiho i en Shaoran es troben amb en Kaito que ve de comprar. En Shaoran, quan arriba a casa, es posa en contacte amb l'Eriol i li diu que ha notat que en Kaito té algun poder màgic. L'Eriol sospita que és un mag amb cert poder d'una societat anglesa que no té gaire bona reputació. Poc després, la Sakura nota la presència d'una carta, i ella i en Kero la segueixen fins al parc del rei Pingüí.

20:31 Ràndom - Carlota Bruna ens tira la canya
tancar

Carlota Bruna ens tira la canya

Ens capbussem al mar amb l'activista pel medi ambient Carlota Bruna, que ens explica tots els secrets del nou programa "Al mar!". I descobrim qui ha guanyat la segona partida del Super Bowling Ràndom.

20:57 La casa d'Anubis - La casa dels farsants
tancar

La casa dels farsants

L'Alfie i en Jerome preparen un càsting per enredar els alumnes de setè i ho podrien acabar pagant molt car. La Patricia decideix amagar la mostra d'elixir de la vida que van trobar al soterrani. Mentrestant, la Nina anirà a visitar la Sarah, que li explicarà molts més secrets d'en Rufus, d'en Victor i del destí de la seva família.

21:08 El detectiu Conan - La safata antiga no es pot amagar (2a part)
tancar

La safata antiga no es pot amagar (2a part)

El cas sembla estancat. L'assassí ha sigut molt meticulós i ha deixat el mateix rastre de sang a les tres safates perquè sigui impossible identificar l'autèntica. Els tres clients de l'antiquari es comencen a posar nerviosos a mesura que passa el temps i no hi ha cap taxador que pugui venir per ajudar a trobar la safata autèntica. Mentrestant, en Conan descobreix més coses sobre la misteriosa família Akai.

21:32 El detectiu Conan - La safata antiga no es pot amagar (3a part)
tancar

La safata antiga no es pot amagar (3a part)

En Conan i la Masumi expliquen com és possible que el rastre de sang de la part del darrere de les tres safates no coincideixi amb el bec de la grua del davant. Quan troben la manera correcta de col·locar-les, per fi aconsegueixen identificar el culpable. El doctor Agasa descobreix l'autèntic valor del seu plat i en Conan comença a sospitar quina és la identitat de la Mary Sera.

21:56 L'Hora Boomer - Clubisupersom
tancar

Clubisupersom

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:14 Ranma - La salsa d'amor d'en Ranma i l'Ukyo
tancar

La salsa d'amor d'en Ranma i l'Ukyo

Fa deu anys, Ukyo va fer una salsa especial però Ranma, en tastar-la, la va llençar per terra i després la va "refer" ficant de tot a l'olla. Ara, Ukyo tasta la salsa i es desmaia de tan dolenta que és i es deprimeix molt. Soun li demana que es quedi a casa els Tendo fins que es recuperi. Ranma es mostra molt amable amb ella perquè té remordiments i tothom comença a sospitar que passa alguna cosa. De petits, Ranma i Ukyo s'havien promès que, si la salsa quedava bé, es casarien i Ranma cuidaria Ukyo sempre més. Ranma decideix confessar tota la veritat sobre la salsa, però Ukyo no se'l creu.

22:37 Fes Flash
23:04 Bestial! - Animals urbans
tancar

Animals urbans

En aquest episodi de "Bestial!", el Kayne i el Kamil s'endinsen a la ciutat de Sydney per complir una missió diferent de totes les altres. Aquest cop és el Kayne qui encarrega la missió al Kamil, però no pas una missió qualsevol. En una cursa contrarellotge de 24 hores per la ciutat, el Kamil haurà de complir cinc missions per ajudar diversos animals urbans: la guineu voladora, el pingüí petit, el talègol, el nínox gros i la serp negra de panxa vermella.

23:28 Bestial! - La taràntula
tancar

La taràntula

El Kamil vol que el Kayne superi les pors que té, per això el desafia a atrapar una taràntula i extreure-li el verí. Per trobar-la s'endinsaran tots dos a la selva pluvial, on membres del poble tjapukai els portaran de nit a veure animals. Però res no pot preparar el Kayne per al terrible moment en què es trobarà cara a cara amb una taràntula. Aconseguirà complir la missió i superar la por de les aranyes?

23:51 Siyaya. Veniu a explorar - A la recerca dels Set Grans (2a part): L'elefant
tancar

A la recerca dels Set Grans (2a part): L'elefant

En aquest episodi, els nois de l'equip van a veure una cova on aprendran moltes coses de la història dels seus avantpassats, els khoisans. Després, a l'autobús zebra la tensió augmenta quan una manada d'elefants bloqueja la carretera i els nois hi queden encallats. Més endavant, l'equip veurà com adormen una elefanta des d'un helicòpter, li podran sentir el batec del cor i comprovaran el tacte que té. A més, descobriran com es relacionen els elefants dins de la manada.

00:17 Les Sisters - El "zoròscop"
tancar

El "zoròscop"

La Marine creu molt en l'horòscop, però la Wendy no. La Marine està decidida a demostrar a la seva germana que l'horòscop diu la veritat, encara que per fer-ho hagi de forçar una mica la situació. Però els plans de la Marine se'n van en orris i les dues germanes acaben perseguides per una vaca que entra al menjador de casa.

00:29 Les Sisters - Infermeres a domicili
tancar

Infermeres a domicili

El pare està malalt. La mare ha d'anar a treballar i encomana a les germanes que li donin el medicament perquè li baixi la febre. Però la Marine i la Wendy ho aprofiten per jugar i s'obliden del seu pare que, afectat pel deliri que li provoca la febre, llença el medicament a la pica. Les germanes li preparen un remei casolà que multiplica els efectes al·lucinògens de la febre.

00:40 Les Sisters - L'admirador secret
tancar

L'admirador secret

La Marine troba una nota a la seva motxilla que creu que li ha escrit un admirador secret. Però la Marine no vol tenir nòvio i la Wendy l'ajudarà a descobrir qui és l'autor de la nota. Podria ser el Titouain, el noi que sempre ronda la Marine amb el seu monopatí?

00:51 En Grizzy i els Lèmmings - Aquestes sabtes son meves
tancar

Aquestes sabtes son meves

Els lèmmings inventen un joc nou molt divertit que consisteix a saltar i rebotar amb les noves vambes del guarda forestal. En Grizzy, que vol relaxar-se, els les pren, però s'adona de seguida que són més còmodes que les seves sandàlies.

00:58 En Grizzy i els Lèmmings - L'ós cangur
tancar

L'ós cangur

En Grizzy fa de mainader del cadell de la seva ossa estimada. No hi ha dubte que en Grizzy ho farà bé, perquè no té intenció de córrer cap risc..., però l'os no ha pensat en els lèmmings! El nadó els ha captivat amb el rot que fa després de dinar, i ara els rosegadors volen donar-li molta soda per provocar-li "el gran rot".

01:04 En Grizzy i els Lèmmings - Ós tancac amb pany i clau
tancar

Ós tancac amb pany i clau

En Grizzy guarda el menjar dins la nova caixa forta a prova de lladres, ja que no vol compartir-lo amb els lèmmings. L'os es diverteix observant com els rosegadors intenten obrir-la en va, fins que s'adona que el cordill amb la clau que té al coll no és tan resistent com creia.

01:11 En Grizzy i els Lèmmings - Melancolia pels lèmmings
tancar

Melancolia pels lèmmings

En Grizzy està impressionat amb l'espectacle de màgia que ha vist per la tele, en el qual transformen una perdiu en un ram de flors. L'os decideix intentar-ho amb els lèmmings, que l'exasperen amb els seus continus jocs, per desfer-se'n una vegada per totes... I sembla que funciona!

01:17 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings hivernals
tancar

Lèmmings hivernals

Un Grizzy molt acalorat veu un anunci de gelats i li venen ganes de prendre'n un. Malauradament, els lèmmings ja els han agafat tots del congelador del garatge per construir una pista de neu de gelat de maduixa i vainilla. Però en Grizzy no està disposat que el gelat que tant li ve de gust acabi a terra!

01:24 Ghostforce - Sorra-roc
tancar

Sorra-roc

El Mike està molt content perquè ha quedat per passar la tarda amb el seu pare, però el Michael Collins és un home molt ocupat i se n'ha descuidat... L'Andy i la Liv se'n van amb els pares i una amiga cap a la fira, però la senyoreta Jones els truca perquè vagin a capturar urgentment un fantasma que està omplint de sorra tot Nova York. També els hi ajuda el Brillant, que es comporta d'una manera una mica curiosa.

01:36 Ghostforce - Paniclic
tancar

Paniclic

A casa els Baker fan neteja de coses velles. L'Andy es vol desfer d'una càmera de fotos instantània perquè la considera un trasto vell que ja no serveix per res, però la Liv està segura que els seus pares la voldran conservar. Llavors, es desperta un fantasma que dormia enmig de tot pòsters de pel·lícules velles i de seguida es fusiona amb la càmera de fer fotos. I el flaix de la màquina es torna una arma molt poderosa pel fantasma.

01:47 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'elegit (2a part)
tancar

L'elegit (2a part)

Just quan en Jim comença a fer-se a la idea de convertir-se en caçador de trols, topa amb en Bular, l'assassí del seu predecessor, que també està disposat a liquidar-lo a ell. Amb l'ajuda d'en Blinky i l'Aaarrrgghh!!!, en Jim i en Toby hauran d'intentar refugiar-se al mercat del Cor de Pedra.

02:09 Dracs: Cap a nous horitzons - L'ull de drac (2a part)
tancar

L'ull de drac (2a part)

En Singlot rescata els seus amics capturats per en Dagur i recupera un objecte misteriós, que bateja amb el nom d'"ull de drac". Un cop a l'illa del Fred, l'examinen i veuen que hi ha un pany de clau que té la mateixa forma que una cicatriu del braç de la curandera Gothi, causada per una mossegada, quan era jove d'una raça, desconeguda de drac: l'espectre de neu.

02:31 Els meus veïns pirates - La maledicció dels pirates plantofaires
tancar

La maledicció dels pirates plantofaires

Un dia, el Jim i la seva família arriben a casa i la troben tota neta i polida, i amb olor de lavanda. Sembla que han caigut víctimes de la maledicció dels pirates plantofaires. Si no es fan a la mar immediatament, no podran tornar a navegar mai més i es convertiran en "peu-secs", és a dir, en gent normal. Però la Matilda no creu en malediccions i decideix investigar què ha passat.

02:42 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Terra incògnita, segona part
tancar

Terra incògnita, segona part

L'Aja, en Krel i en Vex exploren la Terra buscant la tecnologia per reparar la nau. Quan el director de l'institut exigeix conèixer els pares de l'Aja i en Krel, els prínceps transformen dos robots de manteniment en els seus progenitors "humans".

03:05 Mags: contes d'Arcàdia - Passant a la història
tancar

Passant a la història

A Camelot, el rei Artús ordena capturar i empresonar tots els trols. Quan veu en Jim, el fa tancar a la masmorra i després el condemna a mort. Per salvar-lo, en Douxie haurà de viatjar a una altra època i recuperar el mapa del temps.

03:27 Pfffirates - Una mica d'aire fresc
tancar

Una mica d'aire fresc

A l'illa Calipso tothom es mor de calor, però el Pat troba una solució per refrescar l'ambient: el cargol frescal del senyor Duncan. És un cargol de mar que quan el sacseges, bufa aire fresc. Els Korsaris roben el cargol al vell pirata mentre dorm i el connecten a la vàlvula principal de l'illa, però com sempre, el Pat es passa de rosca i l'illa es torna una nevera.

03:39 Pfffirates - El rei Stede
tancar

El rei Stede

L'Stede s'enfada amb tots els seus amics perquè no el deixen jugar al joc de matar i li fan fer d'àrbit. Llavors, se'n va sol cap a la selva i es fa amic d'uns tucatocs ratllats, que són uns ocells una mica curtets. Quan els altres s'adonen que l'Stede se n'ha anat, el van a buscar i li demanen que torni, però ell prefereix quedar-se amb els tucatocs perquè ells sí que l'accepten.

03:49 Zoom, el dofí blanc - La desaparició de la tortuga
tancar

La desaparició de la tortuga

Els nostres amics troben a alta mar una tortuga verda que va a pondre els ous a la platja on va néixer. Però l'endemà, quan la van a veure, descobreixen que ha desaparegut misteriosament. En Yann, el Zoom i en Patrick la van a buscar, però la Marina, volent-hi ajudar, embolica encara més la troca i acaba dins del vaixell d'uns pescadors furtius molt dolents.

04:01 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Celia Cruz
tancar

Soc la Celia Cruz

La Yadina vol cantar una cançó a la festa d'aniversari de la seva àvia, però, quan li diuen que hi haurà tota la família, es posa nerviosa i ja no té clar si serà capaç de fer-ho. Per això la Berby la porta a conèixer Celia Cruz, la reina de la salsa, que li ensenyarà que, quan estàs nerviós, portar una cosa que sigui especial per a tu et pot ajudar a estar més tranquil.

04:12 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Rukmini Devi
tancar

Soc la Rukmini Devi

El Xavier i la Yadina han d'anar a una tradició de la seva família, però els sembla molt avorrida, perquè s'han de fer un tip de caminar només per anar a fer un pícnic a sota d'un arbre. La Berby, perquè vegin la importància de les tradicions, els porta a conèixer Rukmini Devi, una ballarina índia que va recuperar un ball tradicional que estava gairebé perdut, per explicar les històries del seu poble.

04:23 L'Alícia i en Lewis - Vota l'Alícia!
tancar

Vota l'Alícia!

Quan juguen a alguna cosa, en Bastien sempre guanya l'Alícia i ella ja està cansada de perdre. Ara, ha tornat a perdre i se'n va al País de les Meravelles a veure si pot guanyar en alguna cosa en algun lloc. Allà, en Lewis es prepara per a les eleccions a mestre del temps i ella s'hi vol presentar a veure si guanya. La rivalitat entre tots dos els portarà problemes, i l'Alícia potser veurà que guanyar no és el més important.

04:35 BabyRiki - L'aneguet
tancar

L'aneguet

En Chiko està jugant amb el seu aneguet de goma, i després s'hi vol banyar. En Krash, jugant a pilota, el fa caure al fons d'una pica buida i en Chiko es queda sense aneguet. Llavors en Krash mira de fer-n'hi un de nou amb una tovallola i després amb una pedra, però no se'n surt. En aquest episodi, els més menuts aprenen què és la goma.

04:40 BabyRiki - Busquem la mare del pollet
tancar

Busquem la mare del pollet

La Rosa i la Pandy juguen amb una cria d'animal i la seva mare. La Pandy té un mixet i la mare gat. La Rosa té un pollet, però no té la mare del pollet. I es posa a buscar-la, però no la troba. Encara sort que la Pandy l'ajuda i l'acaben trobant: és una gallina. En aquest episodi, els més menuts aprenen coses de les cries dels animals.

04:44 Kiwi - The puppet
tancar

The puppet

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

04:49 Els o-o-ossets - Un regal per al Bucky
tancar

Un regal per al Bucky

Falta poc per l'aniversari del Bucky i no para d'empaitar el Bjorn perquè li digui què li regalarà. Però el Bjorn vol que sigui una gran sorpresa i no l'hi diu. El Bucky, llavors, intenta enredar la Franny perquè li tregui la informació al Bjorn i li passi a ell.

04:55 Els o-o-ossets - El nino desaparegut
tancar

El nino desaparegut

La Franny demana al Bucky i el Bjorn que li vigilin un moment el seu nino favorit, però una ventada se l'endu molt lluny. Perquè la Franny no s'enfadi, el Bjorn se'n va a buscar el nino mentre el Bucky se l'emporta a passejar pel bosc per distreure-la una estona.

05:00 Comptem amb la Paula - A la recerca del tresor
tancar

A la recerca del tresor

Mentre juga a pirates amb els seus amics, la Paula troba a faltar un dels seus aneguets de goma. Per trobar-lo, haurà de viatjar fins a l'Illa del Tresor, on l'espera el pirata Barba-roja, que els encarregarà que, si volen recuperar l'aneguet de goma perdut, busquin un tresor enterrat sota el cocoter amb tres fulles i dos cocos.

05:10 Comptem amb la Paula - Qui té la nostra poma?
tancar

Qui té la nostra poma?

Mentre preparen el berenar per anar de pícnic, la Paula i els seus amics troben a faltar una poma. Per recuperar-la, hauran d'anar fins al parc i trobar quatre papallones perquè aparegui el Nan de Jardí i els digui què han de fer per trobar la poma perduda i poder anar de pícnic.

05:20 Comptem amb la Paula - Muuu, muuu, et busco a tu
tancar

Muuu, muuu, et busco a tu

La Paula i els seus amics, en Billy i en Tim, juguen amb uns animals de granja de joguina i decideixen posar-ne dos de cada mena a cada cleda. Compten els porcs i els cavalls i els agrupen de dos en dos. De vaca, però, només n'hi ha una. L'altra, seguint les indicacions d'un mapa, la van a buscar a una granja de debò on el granger els ajuda a trobar-la.

05:30 Leo, el guardabosc - L'elefant africà
tancar

L'elefant africà

El Leo i la Katie van fins a la sabana a ajudar la Jane a esbrinar quin problema té un elefantet que està molt trist. Gràcies a les explicacions del guardabosc Rocky, dedueixen que el petit elefant està moix perquè encara no sap utilitzar bé la trompa, com fa el seu germà gran. I els tres nens es proposen ensenyar-li quatre nocions bàsiques per aprendre a fer servir la trompa com els elefants grans.

05:40 Leo, el guardabosc - L'hipopòtam
tancar

L'hipopòtam

La Jane truca al Leo i la Katie perquè ha vist un gran grup d'hipopòtams amuntegats en una bassa de fang molt petita. Els aprenents de guardaboscos descobreixen que els hipopòtams vivien en un llac molt extens que es va assecar per la calor i es van haver de traslladar a la bassa. El Rocky explica als nens que hi ha un riu a prop, i decideixen guiar els hipopòtams fins allà.

05:50 Leo, el guardabosc - El goril·la de muntanya
tancar

El goril·la de muntanya

Hi ha hagut un terratrèmol a la selva, i la Jane avisa el Leo i la Katie perquè la vagin a ajudar a comprovar que tots els animals estiguin bé. Primer van a veure un grup de goril·les de muntanya que, sorprenentment, tenen com a líder el guardabosc Rocky. Resulta que el goril·la líder ha desaparegut durant el terratrèmol i la resta de goril·les han acceptat el Rocky com a substitut seu.

Progrmació BD ....
06:00 E3 - Gran Premi de Zhengzhou, Xina. Campionat del Món d'F1 H2O de la UIM. Motonàutica
tancar

Gran Premi de Zhengzhou, Xina. Campionat del Món d'F1 H2O de la UIM. Motonàutica

El Mundial de motonàutica de la UIM es desplaça fins a la República Popular de la Xina per disputar el segon campionat de la temporada. La Fórmula 1 de l'aigua visita la ciutat de Zhengzhou, bressol del Kung Fu.
Els comentaris són de Sebastià Roca.

06:28 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:47 Onze - Messi, més a prop? Ressaca de la Champions femenina i "Ronda perversa"
tancar

Messi, més a prop? Ressaca de la Champions femenina i "Ronda perversa"

La reunió entre Jorge Messi i Joan Laporta ha suposat un gir de guió en el serial de la possible tornada de Messi al Barça. Carles Fité, Aïna Cerdà i Xavi Torres parlen del futur de l'argentí i de la celebració per la Champions femenina. El David Balaguer posa contra les cordes els membres de la taula amb les seves preguntes íntimes.

08:23 Aire Lliure - Ripollès
tancar

Ripollès

Ripollès

L'esport, la ramaderia, la història, el teatre i la música clàssica seran els principals elements del programa que dedicarem al Ripollès. L'atleta paralímpic Eric Villalón serà el convidat de Judit Mascó. Visitarem la Vall de Núria a l'estiu i a l'hivern practicant esports familiars, com una sortida amb raquetes de neu sota la lluna plena.

09:09 Un viatge per tastar - El Canadà
tancar

El Canadà

Al Canadà, la Marine i en Louis exploren la Colúmbia Britànica. La seva història, que tot just té cent cinquanta anys, es pot trobar als seus plats. Plats xinesos i italians, receptes poloneses i ucraïneses. Aquí, la cuina s'ha vist enriquida per les influències estrangeres, fruit de successives onades d'immigració. Un gresol increïble i en renovació constant.

09:37 Thalassa - ES CUBELLS
09:56 Gent de mercats - Mercat Municipal de Sitges, Mercat Central de Tarragona i Mercat d'Horta a Barcelona
tancar

Mercat Municipal de Sitges, Mercat Central de Tarragona i Mercat d'Horta a Barcelona

En aquest capítol ens sumarem a l'Ester i la Vinyet, mare i filla, en la seva trobada setmanal al mercat de Sitges, i amb elles aprendrem com es fa un autèntic arròs a la sitgetana. Allà ens trobarem amb el Ricky, un cuiner anglès tatuat fins a les celles (literalment) convençut que la galeria del producte fresc que és el mercat és el millor reclam per acostar la cuina catalana als visitants de la població. El mercat de Sitges també hi trobem una parada de venda directa de fruita i horta, la del Daniel, un excomercial que ven el que produeixen els camps que conrea. L'acompanyarem a Mercabarna, on hi ha la cooperativa de pagesos d'agricultura ecològica de la qual és soci per endur-se el que necessita i ell no té. Al mercat Central de Tarragona seguirem el Josep en les seves tres ocupacions, la de llibreter, la de venedor de pastissos al mercat i la de casteller, tot un senyor de Tarragona! Si encara no ho heu fet, us convidem a sentir com sona el carilló i a conèixer la Carmeta, una peixatera nascuda al Serrallo molt pessimista amb l'estat actual de la mar. També visitarem el mercat d'Horta, a Barcelona, on coneixerem l'Eva, la florista del mercat, poc convençuda de la reforma integral que s'hi ha de fer, i al pessebrista oficial, que reprodueix les parades en figuretes. Finalment, comprarem números per a una rifa que involucra tot el mercat. Tot això acompanyat de moltes més històries de la nostra Gent de Mercats!

10:43 Xarxa Natura - Riu Garona
tancar

Riu Garona

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

10:49 Onze - Messi, més a prop? Ressaca de la Champions femenina i "Ronda perversa"
tancar

Messi, més a prop? Ressaca de la Champions femenina i "Ronda perversa"

La reunió entre Jorge Messi i Joan Laporta ha suposat un gir de guió en el serial de la possible tornada de Messi al Barça. Carles Fité, Aïna Cerdà i Xavi Torres parlen del futur de l'argentí i de la celebració per la Champions femenina. El David Balaguer posa contra les cordes els membres de la taula amb les seves preguntes íntimes.

12:26 E3D - Futbol platja: Melistar-Roses
13:26 E3D - Futbol platja femení: Roses-Bonaire
14:25 Top gols La Lliga - Jornada 38
tancar

Jornada 38

"Top gols La Lliga" repassa cada setmana tots els gols de la jornada de la Primera Divisió. Amb la locució de Catalunya Ràdio i d'altres emissores catalanes, viu i emocionat amb els gols dels equips del nostre país i també amb els de la resta d'equips de la màxima categoria estatal de futbol.

14:54 Boscos - Retalls de Bosc (Els Ports)
tancar

Retalls de Bosc (Els Ports)

En Martí Boada recorre el massís d'Els Ports per descobrir què són els retalls de bosc i els tipus d'arbres que els formen: el teix, la blada i el boix grèvol, i presenta l'animal que hi habita: la fagina. En aquesta zona en Salvador Miralles ha reintroduït la cabra de Rasquera i ha recuperat receptes tradicionals amb la carn d'aquesta cabra. La Teresa Pallarès, una antiga cuinera que va deixar el seu restaurant de Barcelona per venir a viure entre les tranquil·les muntanyes dels Ports, mostra com fer artesanalment espelmes amb cera d'abella.

15:20 GR Pirineus - Comença un dolç viatge
tancar

Comença un dolç viatge

"GR Pirineus" va fer la temporada passada un recorregut pel Camí de Sant Jaume. Ara, aquest programa de descoberta de la Catalunya rural i més desconeguda, iniciarà un segon viatge cap als orígens del país, a través dels Pirineus i amb 26 capítols, per mostrar els valors esportius, històrics i espirituals del territori. Amb la presentació de Marc de las Heras, el programa farà camí, amb una primera ruta amb sortida de Girona, i, després de diversos recorreguts per la Costa Brava, el Pirineu i el Prepirineu, i un últim itinerari amb arribada a Sant Feliu de Guíxols.

15:50 Amèrica del Sud: La ruta dels extrems - La serralada dels Andes
tancar

La serralada dels Andes

Com aclimatar-se a l'altitud? Fred, vent, manca d'oxigen: el nostre viatge a través dels Andes és una exploració dels límits dels humans en aquest entorn hostil. Des de La Paz, la capital més alta del món, fins als xamans de la serralada d'Apolobamba i al llac Titicaca, a 3.800 metres sobre el nivell del mar. A Bolívia i després al Perú, sortim a conèixer els pobles que s'han adaptat a l'altitud.

16:43 E3D - Torneig de la Corunya. Santander Golf Tour. Golf
tancar

Torneig de la Corunya. Santander Golf Tour. Golf

El Reial Club de Golf de la Corunya és l'escenari de la cinquena prova de la temporada 2023, en la vuitena edició del Santander Golf Tour. Entre les 25 participants, destaca la presència de Clara Moyano i Camilla Hedberg, dues jugadores que ja saben què és guanyar en el RCG de la Corunya, un dels camps més exigents del circuit.
Els comentaris són d'Enric Vilalta.

17:04 Futbol: amistosos F.C. Barcelona - Vissel Kobe-FC Barcelona
18:59 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

20:02 Futbol: amistosos F.C. Barcelona - Vissel Kobe-FC Barcelona
21:58 WRC - Ral.li Itàlia resum final
tancar

Ral.li Itàlia resum final

Resum de la sisena prova del Campionat del Món de ral·lis de la FIA (World Rally Championship). La cursa es disputa a l'illa de Sardenya. Aquesta és una de las proves més dures del calendari i el ral·li d'enguany no serà una excepció, ja que las altes temperatures i les estretes i accidentades pistes de terra obliguen els equips a competir al límit.
Els comentaris són de Sebastià Roca, i l'anàlisi tècnica, de Santi Torres.

22:50 Zona UFEC - + info
tancar

+ info

"Zona UFEC" és l'espai que pren el pols a la situació de l'esport català en les diferents disciplines. A través de reportatges i entrevistes, i en col·laboració amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, cada setmana repassem els èxits i el treball dels esportistes catalans en les competicions de casa nostra i d'arreu del món.

23:00 Onze - Messi, hores decisives, Juve marxa de la Superlliga i "La punyalada"
tancar

Messi, hores decisives, Juve marxa de la Superlliga i "La punyalada"

El futur de Messi es decidirà en les pròximes hores després que la Liga hagi donat l'ok al pla econòmic del Barça. Lluís Carrasco, Jofre Mateu, Jordi Grau i Sique Rodríguez debaten sobre el possible retorn de Messi i sobre la més que probable defunció de la Superlliga després que la Juve hagi marxat del projecte. El Xavi Cazorla clava les seves punyalades destacant els moments més divertits i surrealistes del programa.

00:31 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:53 Onze - Messi, hores decisives, Juve marxa de la Superlliga i "La punyalada"
tancar

Messi, hores decisives, Juve marxa de la Superlliga i "La punyalada"

El futur de Messi es decidirà en les pròximes hores després que la Liga hagi donat l'ok al pla econòmic del Barça. Lluís Carrasco, Jofre Mateu, Jordi Grau i Sique Rodríguez debaten sobre el possible retorn de Messi i sobre la més que probable defunció de la Superlliga després que la Juve hagi marxat del projecte. El Xavi Cazorla clava les seves punyalades destacant els moments més divertits i surrealistes del programa.

02:23 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:45 Futbol: amistosos F.C. Barcelona - Vissel Kobe-FC Barcelona
04:41 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:03 WRC - Ral.li Itàlia resum final
tancar

Ral.li Itàlia resum final

Resum de la sisena prova del Campionat del Món de ral·lis de la FIA (World Rally Championship). La cursa es disputa a l'illa de Sardenya. Aquesta és una de las proves més dures del calendari i el ral·li d'enguany no serà una excepció, ja que las altes temperatures i les estretes i accidentades pistes de terra obliguen els equips a competir al límit.
Els comentaris són de Sebastià Roca, i l'anàlisi tècnica, de Santi Torres.