TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

07:29 TN Matí - + info
tancar

+ info

L'edició del matí dels "Telenotícies", conduïda per Ariadna Oltra, per arrencar el dia amb un repàs exhaustiu a l'actualitat.

08:30 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és el magazín informatiu diari de referència a TV3, dirigit i presentat per Lídia Heredia.

Cada matí us mantenim informats, us expliquem què passa i per què passa. I sempre ho fem des del màxim rigor i buscant tots els punts de vista sobre una mateixa notícia. Amb aquestes premisses hem aconseguit consolidar-nos com el programa líder indiscutible de la franja matinal.

11:01 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Ricard Ustrell és un magazín d'actualitat social i política, amb reporters al carrer, moltes connexions, sense tertúlies i amb públic al plató. Tota una nova generació de periodistes s'estrenarà en televisió per aportar un punt de vista jove, inèdit i modern del que passa a Catalunya.

El programa s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. Al menjador s'hi analitzaran les notícies més importants del migdia. A la sala d'estar, els temes d'interès social d'investigació pròpia. A la cuina, quatre periodistes especialitzats hi explicaran històries de medi ambient, feminismes, ciutadania, vida digital, etc. I l'altell és l'espai per a la reflexió, on aportaran la seva visió del món noms destacats del món del periodisme i de la universitat.

13:55 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:38 Cuines - Arròs amb conill
tancar

Arròs amb conill

Aquest arròs amb conill vindria a ser com un "arròs de bosc" d'aquells que feien els caçadors o llenyataires, que posaven a l'arròs el que anaven trobant al camp: bolets, verdures.. I carn, es clar! Aquesta vegada hem caçat un conill.

15:53 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

L'Anna està esperançada perquè finalment la Sílvia ha accedit a quedar amb ella. La Sílvia no sap si podrà perdonar la seva filla, però ho vol intentar. A l'últim moment rep una trucada de l'hospital. En Miquel explica a la Cristina que la Noe la va veure fent-se un petó amb en Bruno. En Miquel i la Noe acaben parlant d'ells com a parella i sembla que avancen en la seva reconciliació. La Noe anima en Quique a lluitar per la seva relació. El Quique li fa cas i arriba a casa disposat a arreglar les coses amb la Cristina, però ni s'imagina el que l'espera. L'Andreu té feina mirant de torejar els canvis d'humor de la Pili, amoïnada pel procés de fecundació in vitro.

16:33 Tot es mou
20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa, presentat per Toni Soler, ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Soler està acompanyat en el plató per Jair Domínguez, Elisenda Carod, Magí García, Òscar Andreu, Peyu i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:06 Sense ficció - Jorge Fernández Díaz contra el mal
tancar

Jorge Fernández Díaz contra el mal

L'arribada de Jorge Fernández Díaz al govern espanyol l'any 2011 va suposar una renovació radical de la cúpula policial existent fins a aquell moment i l'inici de la guerra bruta.

23:07 Més 324 - + info
tancar

+ info

"Més 324", un espai de debat diari sobre temes d'interès i d'actualitat, amb els millors especialistes i protagonistes del dia, dirigit i presentat per Xavier Graset.

00:33 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

00:54 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:02 Rumba a l'estudi - Rumba Gitana
05:00 Folc a l'estudi - Jordi Molina
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - El Gran Dictat
tancar

El Gran Dictat

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:15 Pel·lícula - L'escola de la vida
tancar

L'escola de la vida

L'ESCOLA DE LA VIDA (L'école Buissonnière)

Direcció: Nicolas Vanier
Guió: Jérôme Tonnerre, Nicolas Vanier
Producció: Radar Films, France 2 Cinema, Studiocanal
País: França
Any: 2017
Durada: 110 minuts
Fotografia: Eric Guichard
Intèrprets: François Cluzet, Jean Scandel, Eric Elmosnino, François Berléand, Valérie Karsenti, Thomas Durand


En Paul, un nen que viu en un orfanat d'un barri pobre del Paris del 1927, és adoptat per la Celestine, la minyona d'un aristócrata, i el seu marit, un guardabosc treballador de la gran finca de Sologne, propietat del comte de La Fresnaye. Acostumat a la ciutat, el nen descobreix un món misterios i inquietant ple de natura, estanys i conreus, on coneixerà altres persones com en Totoche, qui li farà descobrir tots els secrets del bosc.

00:04 Curtcircuit 33 - DIES CURTS FILMOTECA
tancar

DIES CURTS FILMOTECA

Especial DIES CURTS ¿ Cicle Filmoteca de Catalunya: UN PASEO POR NEW YORK HARBOR, HERENCIA, EL CORAZÓN, LUNA CAUTIVA SERPIENTE ROJA BANDEJA DE PLATA, POESIA.

01:10 El Brasil, una història natural - Cor salvatge
tancar

Cor salvatge

La praderia de la regió central del Brasil és la zona més desconeguda del país. És un misteri que no hi pasturin herbívors grossos, però és l'hàbitat del llop de crinera, de l'estrambòtic os formiguer i dels tèrmits arquitectes que construeixen nius amb aire condicionat, a prova d'aigua i de foc. A més del mussol de lloriguera, hi trobem l'armadillo, que fa nius sota terra, i els espavilats caputxins, que viuen als penya-segats.

02:00 El món des de l'aire - De La Manga del Mar Menor a Peñíscola
tancar

De La Manga del Mar Menor a Peñíscola

En aquest episodi viatjarem des de la Manga del Mar Menor fins a Peníscola i, naturalment, farem la major part del viatge seguint la costa, una costa abocada de manera aclaparadora al turisme de sol i platja. Però també passarem per indrets com l'illa de Tabarca, la ciutat de València, rica en monuments antics i en arquitectura ultramoderna, o les serres de Bèrnia i d'Irta, amb una tranquil·litat que contrasta amb el bullici de les platges.

02:25 Curtcircuit 33 - DIES CURTS FILMOTECA
tancar

DIES CURTS FILMOTECA

Especial DIES CURTS ¿ Cicle Filmoteca de Catalunya: UN PASEO POR NEW YORK HARBOR, HERENCIA, EL CORAZÓN, LUNA CAUTIVA SERPIENTE ROJA BANDEJA DE PLATA, POESIA.

03:28 Quatre colors, quatre desitjos - El verd
tancar

El verd

Episodi dedicat al verd, un color cobejat per la seva relació amb la natura. En algunes cultures, com la malgaixa o l'europea medieval, el verd s'associa amb el perill i la por. Al llarg del temps, la fabricació del pigment verd ha tingut efectes letals a causa de l'ús d'elements tòxics com l'arsènic o el radi. I el paisatgista urbà Patrick Blanc fa murs vegetals que porten el verd de la natura a la ciutat.

04:13 Karakia - Elin, temps de fika
tancar

Elin, temps de fika

Aquest capítol comença amb una "fika", una pausa, una estona que a Suècia la gent dedica a prendre un cafè o un te, amb uns "kanelbullar" (pastes de canyella), unes galetes o un tall de pastís... Li hem demanat a l'Elin, la nostra protagonista, que "allargui" aquest moment de pausa i que ens dediqui un llarg parèntesi per aprendre, amb ella, més coses del seu país. L'Elin va créixer a Skara, una petita i mil·lenària població del sud de Suècia. Periodista "freelance", escriu per a diferents mitjans suecs i en especial de la seva regió, amb la capital a Göteborg. A més de Comunicació, ha estudiat Humanitats, Antropologia Social i Filologia Hispànica. La seva inquietud, però, va més enllà dels estudis. Ha viscut a Santiago de Xile, a Madrid i a Londres i, un cop a Barcelona, li ha costat ben poc adaptar-s'hi i fer seu el català. A part del bon clima, de la llum, de sortir molt al carrer, ens explica que li agrada com la gent es pren aquí la vida, amb aquell punt d'improvisació que sembla impossible als països nòrdics, on tot s'ha de planificar meticulosament. La casualitat ha fet que a sota de casa seva hi hagi la botiga de mobles d'una altra sueca, la Sofia, a qui abans no coneixia. I aquesta avinentesa es pot dir que desencadena la part gastronòmica del programa. Juntes faran plats com l'"skangenröra", una torrada amb gambes que es pren com a aperitiu, com les patates amb arengs. Com a plat principal, unes "kötbullar" (mandonguilles) i de postres... "smulpaj", un típic pastís que farceixen de maduixes i gerds.

04:48 Xarxa Natura - Banyoles
tancar

Banyoles

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

04:53 24h Europa. The Next Generation - 09:00 - 10:00
Progrmació BD ....
06:00 El detectiu Conan - Tothom mirava (2a part)
tancar

Tothom mirava (2a part)

El presumpte assassinat que en Heiji, la Kazuha i l'inspector Otaki han vingut a investigar a Tòquio ha resultat que era un suïcidi. Quan ja marxaven, han vist com un home es matava d'un tret a l'ascensor del mateix edifici. Aquesta vegada, el que semblava un suïcidi resultarà ser un assassinat, i entre els veïns hi ha tres sospitosos. En Conan i en Heiji descobriran l'enginyós truc que ha fet servir el culpable.

06:25 El detectiu Conan - En Heiji Hattori i la mansió del vampir (1a part)
tancar

En Heiji Hattori i la mansió del vampir (1a part)

En Heizo Hattori envia l'inspector Otaki a una mansió per assistir a una reunió en què s'ha de decidir qui heretarà la finca. En Conan i en Heiji se li colen al cotxe per acompanyar-lo. Darrere seu els segueixen en Mouri, la Ran i la Kazuha. Al vespre, la Ran i la Kazuha troben el propietari de la mansió a dins d'un taüt amb una estaca clavada al pit, però quan tornen a obrir el taüt, descobreixen que ha desaparegut.

06:47 Dinotrux - La peça de diamant
tancar

La peça de diamant

Els nostres amics estan voltant pel Bosc Fosc i el Ty es queda atrapat sense voler en una teranyina gegant de xocaràcnid. Com que els cables són tan gruixuts no els poden trencar, i el Revvit i el Clic-Clac, que busquen una peça més esmolada per tallar la teranyina i alliberar el seu amic, topen amb un Otto místic que els hi parla de la llegendària Peça de Diamant de l'Antiguitat.

07:11 Mike el magnífic - La invitació
tancar

La invitació

El Mike no se'n sap avenir: la seva veïna, la preciosa gosseta Iris, el convida a casa seva a menjar uns pastissets. Aleshores el Mike s'adona que va tot brut i que no es pot presentar d'aquella manera a casa de la seva enamorada, i decideix anar-se a rentar. Però, mentrestant, apareixen els ossos rentadors Freddy i Mercury disposats a saquejar la casa dels Mikkelsen i la cosa es complica.

07:18 Mike el magnífic - Fluffystein
tancar

Fluffystein

Aprofitant que el Mike està distret fent jocs malabars per impressionar l'Iris, els ossos rentadors entren a la casa i comencen a barrejar a la batedora tota mena d'ingredients sense solta ni volta. Però sense voler aboquen la barreja a terra i el gatet Fluffy en beu... i es transforma a l'instant en una bola de pèl psicòpata amb una predilecció especial per les cues d'os rentador i de gos.

07:25 Mike el magnífic - Mike, el musculat
tancar

Mike, el musculat

El Mike veu que l'Iris llegeix una revista on hi ha una foto d'un gos molt musculat i decideix impressionar-la amb l'aparell de musculació del seu amo. Malauradament, la cosa no és tan fàcil com sembla, sobretot si -com és el cas del Mike- tens més panxeta que músculs. I, per acabar-ho d'adobar, l'aparició de les tortugues Athos, Portos i Aramis i dels ossos rentadors Freddy i Mercury encara ho complica més tot.

07:33 Mike el magnífic - Bombardeig fotogràfic
tancar

Bombardeig fotogràfic

La Louise li fa una foto al Mike abans de marxar a l'escola i la posa a imprimir. Però, quan surt de la impressora, el Mike s'adona que la nena ha fet servir un filtre del mòbil i que hi surt amb perruca, corona de princesa i maquillat, de manera que decideix llençar-la per por que la vegi l'Iris. Malauradament, un accident farà que comencin a sortir-ne còpies i a volar per tot arreu.

07:39 Mike el magnífic - Jocs Olímpics al jardí
tancar

Jocs Olímpics al jardí

Les tortugues Athos, Portos i Aramis organitzen una competició esportiva al jardí amb una copa molt bonica per a qui guanyi. I l'Iris convenç el Mike perquè hi participi mentre ella fa de jutge de la competició. Alhora, els ossos rentadors també es volen endur la copa... robant-la. Però finalment el Mercury decideix que ell també vol participar i guanyar la copa esportivament.

07:47 Pat, el gos - A l'últim moment
tancar

A l'últim moment

La Lola i el Víctor estan acabant un treball de l'escola, i van justos de temps. Aconsegueixen acabar-lo i surten disparats, però quan arriben a l'escola la Lola s'adona que s'ha descuidat a casa els deures... que resulta que han robat els coloms! El Pat haurà d'actuar de pressa per poder recuperar-los a temps.

07:54 Pat, el gos - La festa dels batuts
tancar

La festa dels batuts

La Lola vol fer una festa amb batuts de fruita i convidar-hi els amics, però li falta llet. Quan va a la botiga a comprar-ne només en queda una ampolla i el Víctor també la vol. A més, el malèfic trio de coloms farà els possibles per robar el cistell amb els ingredients per fer el batut. El Pat els haurà de parar els peus.

08:01 Pat, el gos - El cavallet de la Lola
tancar

El cavallet de la Lola

La Lola descobreix un antic cavallet de fusta de quan era petita, però està ple de tèrmits. Mentre va amb el seu pare a comprar un producte exterminador de tèrmits, el Pat haurà de protegir-lo del Caputxet i, especialment, dels coloms, que se senten superatrets pels tèrmits.

08:10 Pat, el gos - El Pat necessita una becaina
tancar

El Pat necessita una becaina

La Lucy vol recuperar uns auriculars que va deixar a la Lola, però els coloms els hi han robat per no sentir el soroll que els envolta i poder dormir. El Pat haurà de fer tot el que pugui per recuperar-los abans que la Lucy se n'adoni.

08:16 Pat, el gos - El cavaller Sir Pat
tancar

El cavaller Sir Pat

La Lola, la Lucy, l'Hugo i el Pat juguen als cavallers medievals, però al joc s'hi afegeix el Víctor en el paper del malvat Cavaller Negre. I, havent-hi en joc un tresor de galetes, els coloms també s'apunten a la gresca. Qui guanyarà, el bé o el mal?

08:23 Els mixets - Coses velles i una de nova
tancar

Coses velles i una de nova

Els mixets fan endreça i separen les joguines que ja no fan servir de les que es volen quedar. En Flam troba un tricicle que tenia de petit i, encara que ja no li va a la mida, se'l vol quedar tant sí com no.

08:28 Els mixets - Una nit al bosc
tancar

Una nit al bosc

Els mixets van amb els pares a fer acampada en una reserva natural. De primer, el bosc i les bestioles que hi viuen no els fan gaire gràcia, però al final s'ho passen d'allò més bé.

08:33 Els mixets - Perdonar i oblidar
tancar

Perdonar i oblidar

En Tortell i en Flam es posen a fer una maqueta de casa seva. Sense voler, en Tortell trenca la part que estava fent en Flam i li ofereix que ell li trenqui la seva part per compensar-ho. Al final ho trenquen tot, fins que s'adonen que és molt més fàcil perdonar-se mútuament.

08:39 Els mixets - Reformes
tancar

Reformes

Els pares volen arreglar les golfes de casa per poder-les aprofitar com una habitació més. Els mixets els volen ajudar i aprofiten un moment que els pares no hi són per donar-los una sorpresa. Però de seguida s'adonaran que pintar i empaperar no són feines tan fàcils com semblen.

08:56 La roca dels Frarets - La cursa dels caus
tancar

La cursa dels caus

L'Oona i la May es desafien a fer una cursa per dins dels caus subterranis per veure quina de les dues és la més ràpida. Serà una cursa intensa i plena d'entrebancs que tindrà, però, un guanyador ben inesperat.

09:03 La roca dels Frarets - Excursió a la cova
tancar

Excursió a la cova

La família Fraret se'n va d'excursió a una cova submarina. Un cop hi són, el pare els proposa jugar a cuit i amagar. Però el Baba té tanta gana que no està per jocs. La mare haurà de sortir corrents a pescar perquè li passi el mal humor.

09:09 La roca dels Frarets - A bussejar més fondo
tancar

A bussejar més fondo

L'Oona vol practicar la tècnica de la immersió i li demana al Baba que li busqui una pedra ben especial per tirar-la a l'aigua i baixar al fons a buscar-la. Al final, l'Oona la llença tan fondo que li costa recuperar-la. Sort que els amics no pararan d'animar-la.

09:15 La roca dels Frarets - L'arc de Sant Martí
tancar

L'arc de Sant Martí

L'Oona veu un arc de Sant Martí preciós que s'ha format al salt d'aigua. Entusiasmada, se'n va corrents a buscar el Baba perquè el vegi. Però s'entretenen tant pel camí que, quan arriben a lloc, l'arc de Sant Martí ja no hi és.

09:21 La roca dels Frarets - Les llums de la nit
tancar

Les llums de la nit

L'Oona s'està fent gran i, com tots els frarets a la seva edat, ha d'anar fins al mar tota sola de nit. Per no perdre's s'haurà de guiar per la llum de la lluna. Però vet aquí que el cel està molt ennuvolat i l'ocellet s'haurà d'espavilar per trobar el camí.

09:27 Wow! English Method - Kindergarten Red - Steve's Colourful Hot Air Balloon (Story)
09:32 Wow! English Method - Early Primary Green - Park Magic (Story)
09:38 BabyRiki - Pandy's bow
tancar

Pandy's bow

La Pandy no troba el seu llacet, i llavors s'adona que el té el Krash, i que l'ha lligat al seu nou estel. La Pandy li demana que li torni el seu llaç, però el Krash s'hi nega i li proposa de fer volar l'estel junts. La Pandy no vol jugar de cap de les maneres, ella només vol el seu llaç, així que tots dos s'enfaden. Més tard, el Krash s'adona que el té lligat a l'estel sí que era el llaç de la Pandy, així que li demana perdó i fan les paus, i finalment es diverteixen fent volar l'estel plegats. En aquest episodi, els Babyriki aprenen la importància de demanar perdó i fer les paus.

09:43 BabyRiki - Superheroe
tancar

Superheroe

Els Babyriki juguen als oficis. Tenim un és constructor, un metge, un cuiner i una sastressa, i el Krash decideix ser el superheroi de la ciutat. Però necessita un dolent al qual perseguir, i resulta que ningú vol fer de dolent. El Krash s'enfada, perquè creu que totes aquestes professions són avorrides, però llavors cau des d'una torre de cubs. Llavors els seus amics venen a ajudar-lo, i cadascú fa servir les habilitats pròpies de la seva professió. Així, els Babyriki es converteixen en uns herois pel Krash, i ell decideix convertir-se en un superconductor d'autobús per portar-los a treballar.

09:47 Zoobabu - Duck
tancar

Duck

Endevina qui s'amaga dins la capsa! És un ocell? És un ós? És Zoobabu! El joc d'endevinalles més divertit al què hagis jugat mai. Has vist mai una trompa tan grossa? I una pell tota tacada de blanc i negre? I has vist aquest, com s'arrossega poc a poc? Pas a pas, tot seguint els indicis, una capsa et donarà les claus per tal d'esbrinar quin animal s'hi amaga, a dins. Zoobaub és la primera sèrie en 3D estereoscòpic per a TV, Blue-Ray i VOD.

09:50 Wow! English Method - Primary Gold - Not now, Bob! (Story)
09:55 Wow! English Method - Primary Bronze - That's not how we sleep! (Story)
10:02 Kikoriki - La maslenitsa
tancar

La maslenitsa

A la primavera se celebra la Maslenitsa. Una festa en què és típic menjar blinis amb melmelada i al final cremar un espantaocells de palla, que simbolitza la fertilitat i les bones collites. Mentre construeixen el típic espantaocells, el Wally s'hi queda atrapat a dintre accidentalment.

10:08 Kikoriki - El Chako
tancar

El Chako

El Chiko ha dit una mentida als seus amics, però quan li demanen que ho demostri, es veu acorralat i se sent tan avergonyit que decideix marxar a viure a un altre lloc per sempre. Però quan està a punt d'anar-se'n, s'hi repensa i troba una solució més original.

10:14 Kikoriki - Escriure poemes és fantàstic
tancar

Escriure poemes és fantàstic

La Rosa es lleva, fa les feines de la casa, llegeix una mica, escriu una carta i es troba que ja no té res més per fer i s'avorreix. Al mateix temps, veu passar per la finestra el Krash molt atrafegat perquè té una professió. Llavors la Rosa pensa que la solució per omplir el seu temps és tenir una professió, també, i vol provar de ser poeta, com el Wally.

10:20 Kikoriki - La salut del Chiko
tancar

La salut del Chiko

El Chiko té un llibre de medicina de símptomes de les diferents malalties i li sembla que els té tots. Es comença a preocupar per la seva salut i es torna cada cop més aprensiu, fins al punt que ja no vol sortir de casa per por dels microbis. Però finalment, quan cau per una escala i es trenca la cama, s'adona que adoptar tantes precaucions no li ha servit per conservar la salut.

10:27 Comptem amb la Paula - Construïm un vaixell
tancar

Construïm un vaixell

La Paula i els seus amics construeixen un vaixell pirata per jugar i, mentre compten les diferents formes que han fet servir per fer-lo, troben una bandera pirata que dedueixen que és del capità Barba-roja i decideixen viatjar fins a l'Illa del Tresor per tornar-l'hi. Però el malvat pirata se'n voldrà aprofitar perquè li construeixin un vaixell a ell i l'ajudin a trobar un tresor.

10:37 Comptem amb la Paula - Jo no he sigut!
tancar

Jo no he sigut!

La Paula i els seus amics se'n van de pícnic a l'Illa del tresor. Quan arriben a la platja contemplen bocabadats uns castells de sorra que ha fet el capità Barba-roja. Malauradament, n'hi ha que, segons els indicis, els ha fet malbé ell mateix, però no ho reconeix. La mainada refà el castell aixafat i, després, fan el pícnic. Però resulta que en Tim s'ha descuidat la fruita... i en culpa en Billy.

10:50 Espies de veritat - De vacances
tancar

De vacances

Quan les noies arriben al seu destí de vacances, Hawaii, es troben immerses en un misteri que implica la desaparició d'alguns investigadors del volcà de l'illa. Quan descobreixen qui hi ha darrere de tot aquest entramat, les noies intenten parar-li els peus i s'infiltren al seu cau. Malauradament, però, no ho aconsegueixen. Finalment, tot resulta una prova que en Jerry ha elaborat expressament per saber si han de rebre més instruccions.

11:13 La màgica Do-Re-Mi - L'estel brillant de la Hazuki!
tancar

L'estel brillant de la Hazuki!

La Shiori, una companya de classe, estava molt malalta i ha hagut de ser hospitalitzada. En Masaru Yada, que és molt amic d'ella, li donarà ànims tocant-li una cançó amb la trompeta. La Hazuki, en canvi, es pensarà una altra cosa i en començarà a estar una mica gelosa. On és el seu estel brillant?

11:34 La màgica Do-Re-Mi - El viatge de sisè: que dur que és, ser cap de grup!
tancar

El viatge de sisè: que dur que és, ser cap de grup!

La classe de sisè està preparant el viatge més divertit del segle! Primer de tot han de fer grups i escollir un cap de cada grup perquè s'encarregui de l'organització: decidir el trajecte, el mitjà de transport, fer que tothom es posi d'acord... Tot i així, la Floreta està decidida a ser un dels caps!

11:57 En Grizzy i els Lèmmings - Os exaltat
tancar

Os exaltat

En Grizzy es desfà dels lèmmings aixafant-los amb un dels pesants baguls del guardabosc, que treu immediatament de la cabana amb els seus enemics enganxats com adhesius. El que no sap és que el bagul conté un dron multifuncional, amb palanca de control i casc de realitat virtual, que permet el pilotatge "integrat". Amb aquesta tecnologia d'avantguarda a l'abast, els lèmmings decideixen recuperar el control de la situació.

12:04 En Grizzy i els Lèmmings - La font de la joventut
tancar

La font de la joventut

Els lèmmings descobreixen una bassa extraordinària en una antiga cova índia que té el poder de rejovenir tot aquell que s'hi submergeix. Llavors decideixen ruixar una mica amb aquesta aigua de la joventut en Grizzy, i aquest es converteix instantàniament en un cadell inofensiu del qual es poden desfer fàcilment. Ara bé, l'efecte de l'aigua de la joventut només és temporal. Per mantenir-se jove, cal ruixar-se una vegada i una altra.

12:10 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings de construcció
tancar

Lèmmings de construcció

Per poder fer una becaina tranquil, en Grizzy tanca l'armari on el guardabosc desa el menjar per evitar que els lèmmings n'agafin, i, per evitar que forcin el cadenat que hi posa, llença totes les eines de la cabana barranc avall. Però els lèmmings troben un capsa de miniblocs de construcció amb què poden fer moltes coses: un martell per trencar el cadenat, per exemple... o qualsevol altra cosa que se'ls acudeixi.

12:17 En Grizzy i els Lèmmings - Os intemporal
tancar

Os intemporal

En Grizzy i els lèmmings descobreixen un antic cementiri indi sota la cabana del guardabosc. Quan activen accidentalment un disc màgic que representa la Terra, viatgen de cop a la prehistòria. Allà, en Grizzy té sort de dur una bossa de ganxets de formatge, amb la qual manté a ratlla un trio de tiranosaures rex amb cara de pocs amics. Però quan els ganxets s'acaben han d'arrencar a córrer tots.

12:23 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, soc un artista
tancar

Jo, Elvis Riboldi, soc un artista

La Jennifer creu que les pintures de l'Elvis a classe d'art són una porqueria. Però un crític queda molt impressionat per les obres salvatges de l'Elvis i les fa passar per seves! Indignada, l'Emma no pensa deixar que aquest home se surti amb la seva. Disfressats d'artistes moderns, l'Elvis i l'Emma entren sense permís en una exposició d'art per demostrar qui és el veritable artista!

12:34 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, em torno superllest
tancar

Jo, Elvis Riboldi, em torno superllest

L'Elvis ha d'aprovar un examen molt difícil per poder tenir vacances d'estiu. En Boris l'ajuda a estudiar, però no se'n surt. Com a alternativa, en Boris acaba creant el llestificador: unes ulleres que tornen superllest a qui les porta. Però quan l'Elvis les prova, l'ego li puja al cap i perd la noció del que està bé i està malament!

12:48 Les Sisters - Super Georgette
tancar

Super Georgette

Els pares se'n van fora a passar el cap de setmana i la senyora Georgette, la veïna, s'ofereix a fer de cangur de les nenes. La Marine i la Wendy, empipades amb la decisió dels seus pares, estan disposades a fer-li veure'n de tots colors. Però la senyora Georgette havia sigut vigilant d'un internat de noies i és un os dur de rosegar...

12:59 Les Sisters - L'arma definitiva
tancar

L'arma definitiva

Remenant per l'habitació de la Wendy, la Marine troba amagat entre la roba un examen de mates amb una nota de dos sobre 20. El corconet té l'arma definitiva per obligar la seva germana a fer el que ella vulgui. Perquè si els pares saben que ha suspès, ja pot dir adeu al concert dels "Vandalize". Comença així una autèntic malson per l'adolescent obligada a satisfer tot els capricis de la seva germana...

13:12 Les Sisters - La meva germana és una zombi
tancar

La meva germana és una zombi

A la Wendy li surt un gra espantós a la cara. La Marine li prepara una crema a base de camembert que encara empitjora les coses. Li surten tants grans que sembla un zombi. Aviat els veïns surten a caçar zombis pel barri. Pobra Wendy!

13:24 Un drama total d'illa - Per jugar s'ha de patir
tancar

Per jugar s'ha de patir

Avui es dissolen els equips i ara els campistes s'han de buscar la vida. A més, per afegir una mica més de drama al còctel, tornen l'Izzy i l'Eva per demanda popular i amb ganes de divertir-se! En el repte de "Per jugar s'ha de patir", els participants patiran abusos de tota mena. Qui serà capaç de fer passar un ós per la perruqueria de les piranyes i aconseguir la immunitat?!

13:46 Un drama total d'illa - Busca i vés amb compte
tancar

Busca i vés amb compte

Avui els nostres herois hauran de jugar a la Recerca del Tresor, però en lloc de buscar el botí hauran de trobar les claus que obren el cofre, amagades en llocs que els obligaran a jugar-se la vida! Qui serà el pròxim campista que passarà pel Moll de la Vergonya? Qui perdrà la calma? Qui es quedarà sense dinar?! Aviat ho sabrem!

14:06 La Pantera Rosa - Rosòleg
14:13 La Pantera Rosa - L'enhorabona, és rosa
14:18 La Pantera Rosa - Llamps roses
14:24 La Pantera Rosa - Les mil i una nits roses
14:29 La Pantera Rosa - El sabotejador rosa
14:36 El xai Shaun - Quina gaita!
tancar

Quina gaita!

Avui, els xais s'han trobat una gaita vella a les escombraries i s'han pensat que era un animaló que estava malalt. Abans de tornar-lo a deixar en llibertat, l'hauran de curar, esclar... I curar un gaita, a part de còmic, pot arribar a ser una mica complicat...

14:43 El xai Shaun - En Shaun ho soluciona
tancar

En Shaun ho soluciona

El granger s'ha comprat una taula de billar nova, però abans de poder-la instal·lar a l'interior de la granja, en Bitzer i el ramat hi han jugat una estona i l'han esquinçat de dalt a baix. Ara els toca arreglar-la abans que se n'adoni el granger. Tots compten que en Shaun sempre ho soluciona tot. Però vols dir que se'n sortirà, aquesta vegada?!

14:49 El xai Shaun - Investigació a la granja
tancar

Investigació a la granja

L'empipador xiulet del Bitzer està posant les nervis de punta als residents de la granja. Però quan desapareix, el "detectiu Shaun" sospita que ha sigut un robatori. Per tant decideix perseguir el culpable, però durant la investigació no para de trobar pistes falses que no el porten enlloc.

14:55 El xai Shaun - El xiulet nou d'en Bitzer
tancar

El xiulet nou d'en Bitzer

En Bitzer creu que el futur ha arribat quan rep un paquet amb un nou aparell tecnològic que serveix per controlar les coses de la granja. Tanmateix quan l'invent comença a funcionar malament en Bitzer enyora molt el seu antic xiulet.

15:05 El detectiu Conan - El misteri de la piscina (2a part)
tancar

El misteri de la piscina (2a part)

La Masumi i en Conan descobreixen com s'ho ha fet l'assassí per fer desaparèixer el cos de la víctima i després tornar-lo a fer aparèixer, i finalment resolen el cas. En el moment de dir-se adeu, la Masumi diu alguna cosa que a la Ran li recorda un moment de la seva infantesa i li fa pensar que ja coneixia la Masumi. Mentre s'allunyen, la Ran mira enrere i veu la Masumi parlant amb la nena rossa misteriosa.

15:26 El detectiu Conan - La predicció meteorològica de la reina
tancar

La predicció meteorològica de la reina

En Conan, la Ran i el detectiu Mouri han anat als estudis de Nichiuri Televisió i han conegut la famosa meteoròloga Yasumi Sekine. Però just abans que se'n vagin, la Yasumi cau daltabaix d'un pis i es mor. En Conan, com sempre, va trobant totes les pistes i els indicis més amagats fins a resoldre el misteri d'aquesta caiguda mortal i n'explica els detalls fent-se passar per en Kogoro.

15:48 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i el príncep i el captaire
tancar

Les Tres Bessones i el príncep i el captaire

Les Bessones viuen de ben a prop la història de dos nois anglesos que són exactament iguals sense ser bessons: un és príncep i l'altre, captaire. Les nenes arriben a Londres quan tots dos es coneixen i tenen una idea: s'intercanvien la roba. Però els soldats del rei fan fora de palau el príncep sense saber que és ell, mentre que les nenes i el captaire s'hi queden...

16:12 Les Tres Bessones - L'home de Mayapán
tancar

L'home de Mayapán

Les bessones se'n van d'excursió amb l'escola. A la primera entremaliadura l'Avorrida les envia a Mayapan. Juan, que els farà d'amfitrió, les introduirà al món de la cultura maia.

16:35 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas dels arbres cap per avall
tancar

El cas dels arbres cap per avall

El Noddy i l'Orelles preparen un pícnic a la Plaça de les Joguines. Mentrestant, el Deltoide i els Minis fan voltes en un carrusel. Al Deltoide li agrada molt, fer voltes al carrusel. Mentre esperen que comenci el pícnic, l'Orelles decideix fer una becaina perquè està cansat. Quan es desperta, tots els arbres de la Plaça de les Joguines estan cap per avall. Què pot haver passat? El Noddy decideix investigar-ho.

16:47 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas del coet espacial perdut
tancar

El cas del coet espacial perdut

Totes les joguines estan emocionades perquè l'Expertasaure ha inventat un coet per anar a l'espai. Van a mirar l'enlairament per la pantalla gegant, però es talla la connexió i no veuen més ni el coet ni l'Expertasaure. Tots es pensen que ella ja és a l'espai, però, com que no veuen el coet al cel, el Noddy es posa a buscar-la amb l'ajuda del Deltoide, que té por que els extraterrestres hagin raptat l'Expertasaure.

16:59 Els mixets - Les aventures dels putxinel·lis
tancar

Les aventures dels putxinel·lis

Els mixets troben uns putxinel·lis fets amb mitjons en una capsa de joguines velles i decideixen crear uns personatges per viure aventures. El que no s'esperen és que la mare i el pare també hi volen participar.

17:03 Els mixets - La fira dels Mixets
tancar

La fira dels Mixets

SINOPSI

Els mixets van a la fira amb els pares, i es volen fer una foto on surtin tots contents. El problema és que, de cada atracció que proven, sempre hi ha algú que en surt descontent, i n'han de buscar una que agradi a tothom.

17:08 Els mixets - Socorristes
tancar

Socorristes

Els mixets van a pescar amb el pare i l'avi, i l'avi els explica que de jove havia fet de socorrista a la platja. De seguida els tres germans somien que són socorristes i salven vides de gent en perill, però de sobte es trobaran que han de salvar una vida de debò.

17:13 Wow! English Method - Kindergarten Red - Follow me! (song)
17:15 Wow! English Method - Kindergarten Red - Steve's Colourful Hot Air Balloon (Story)
17:19 Wow! English Method - Early Primary Green - What's your favourite colour? (song)
17:22 Wow! English Method - Early Primary Green - Park Magic (Story)
17:29 El Mic i els seus amics - La capsa de bombons
tancar

La capsa de bombons

Amb fang, pintura i una ouera el Mic i en Cincsegons juguen a fer una capsa plena de bombons de diferents gustos. Que bons!

17:55 Una mà de contes - Vull portar arracades!
tancar

Vull portar arracades!

El Bernat és un nen com els altres. Bé, com tots els altres potser no que no ho és. O això és el que la gent pensava. El Bernat no vol sentir-se diferent i tampoc entén per què cada cop que explica les coses que li agraden, tothom el jutja. Per això decideix preguntar a tothom què ha de fer per ser com els demés, però finalment serà ell mateix qui trobarà la resposta.

18:03 Una mà de contes - Sextina de les ones
tancar

Sextina de les ones

Aquest conte parla d'una artista que, buscant inspiració, va recordar un poema de quan era petita. Era una Sextina. La Sextina és una forma poètica molt antiga en que no cal rimar però si tenir molt enginy per combinar paraules. El poeta Joan Brossa en feia moltes, i aquest conte s'ha fet per celebrar el centenari del seu naixement.

18:09 Leo, el guardabosc - La Junonia Orithya
tancar

La Junonia Orithya

Mentre busca fulles pel jardí, el Leo troba una eruga molt bonica. La Katie en busca informació a internet i descobreix que és l'eruga d'una papallona que es diu Junonia orithya, que s'alimenta d'una planta molt concreta. Els germanets agafen el jeep per porta l'eruga a un lloc on creixi la planta que li agrada, però pel camí troben altres erugues de la mateixa espècie en un terreny que està a punt de ser edificat.

18:20 Leo, el guardabosc - L'orca
tancar

L'orca

El Leo està gravant el cant dels ocells que viuen al jardí. De cop, però, sent un cant molt estrany. Però no és d'un ocell, sinó d'una orca! Resulta que el guardabosc Rocky porta dins d'un camió una gran orca que vivia captiva en un zoològic. Els dos petits guardaboscos l'acompanyen en el viatge per alliberar-la al mar i, pel camí, encara ajuden una altra orca que ha quedat embarrancada en una platja.

18:30 Wow! English Method - Primary Gold - What is it? - Under the Sea (bonus)
18:37 Wow! English Method - Primary Bronze - Dr Bob! (song)
18:39 Wow! English Method - Primary Gold - Not now, Bob! (Story)
18:45 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Quina família!
tancar

Quina família!

La Louise, la filla de Lord Godofred, s'avorreix i el seu pare ha tingut la pensada de deixar-la uns quants dies al castell de Nottingham perquè canviï d'aires i es distregui. El rei Ricard promet al pare de la noia que renunciarà al tron si li passa res, i la princesa Marian també la rep amb entusiasme. Però la Louise s'estima més passar el dia al bosc amb en Robin que no pas tancada entre quatre parets.

18:56 Robin Hood, el trapella de Sherwood - En Robin de mai no acabar
tancar

En Robin de mai no acabar

El dia es torça, i en Robin desitja tornar enrere en el temps per provar de redreçar-lo. De seguida, la Marian troba un encanteri que fa recular el rellotge fins a trenc d'alba. Una vegada i una altra, en Robin es lleva i prova d'evitar les calamitats que no ha pogut impedir abans. No és fàcil, però, perquè, quan sona el despertador, en Tuck cau de l'hamaca i li trenca l'arc.

19:08 Pat, el gos - Passem el dia al museu
tancar

Passem el dia al museu

La Lola ajuda la seva mare a preparar una exhibició al museu. La mare li demana que vigili uns quadros, però el que no sap és que el Marcel pretén robar-los. Així doncs, el Marcel decideix fer-se passar pel guàrdia del museu per distreure la Lola i que l'Esquitllet tingui via lliure. Però no s'esperen que el Pat els sabotejarà el pla.

19:16 Pat, el gos - Tres ocells i un cabàs
tancar

Tres ocells i un cabàs

L'Hortènsia li encarrega a la Lola que faci de cangur del Boleta, però la Lola ha d'acabar els deures, i deixa el Boleta, que és al seu nou i modern cabàs, amb el Pat. Llavors el Boleta se n'escapa i el Caputxet decideix fer-hi una becaina, però els coloms l'agafen i segresten el mixet. El Pat farà el possible per aturar-los.

19:22 Pat, el gos - La medalla
tancar

La medalla

La Lola i el Pat guanyen una medalla en una competició. El Víctor està trist perquè ell no n'ha guanyat cap, i la Lola decideix ajudar-lo a preparar-se per a alguna prova. Mentrestant, els coloms roben la medalla de la Lola, així que el Pat haurà d'intentar recuperar-la com sigui.

19:29 Pat, el gos - Inseparables
tancar

Inseparables

La Lola ha de fer un treball de ciències amb el Víctor, i li encarrega al Pat que, mentrestant, vigili el Caputxet. Els coloms decideixen segrestar-lo, i el Pat haurà de provar de recuperar-lo al mateix temps que intenta escapar-se de les urpes del Tanc. Però resulta que els coloms també segresten el peluix del Tanc, així que el Pat i el Tanc s'hi hauran d'enfrontar junts.

19:36 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Harriet Tubman (1a part)
tancar

Soc la Harriet Tubman (1a part)

La Yadina, el Xavier i el Brad no es posen d'acord sobre qui és el millor superheroi del món mundial. Per això la Berby els portarà a Maryland, a l'any 1833, on coneixeran Harriet Tubman, una petita esclava molt valenta que va ajudar molts dels seus companys a escapar-se de l'esclavatge i es va convertir en tota una heroïna de la seva època.

19:48 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Harriet Tubman (2a part)
tancar

Soc la Harriet Tubman (2a part)

El Xavier, la Yadina i el Brad han avançat una mica en el temps. Encara són a Maryland, però 24 anys més tard. Harriet Tubman ja no és una esclava, ara és lliure i lidera una organització secreta que es dedica a alliberar altres esclaus. La colla del Museu Secret l'acompanyarà a rescatar els seus pares i portar-los a un lloc segur, on es podran reunir amb la resta de la família.

20:00 Info K - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 19.30 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 12 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Laia Servera
Producció: Edgar Ger
Realització: Marta De Lucas
Cap d'edició: Eva Varas
Redacció: Irene Blay, Nuria Casals, Miquel Piris, Jordi Aguilera, Nuria Vilanova
Ajudant de realització:Jordi Ysas
Postproducció vídeo: Lluís Xufré
Producció Executiva: Belén Samper

20:17 Dracs: Cap a nous horitzons - L'ull de drac (2a part)
tancar

L'ull de drac (2a part)

En Singlot rescata els seus amics capturats per en Dagur i recupera un objecte misteriós, que bateja amb el nom d'"ull de drac". Un cop a l'illa del Fred, l'examinen i veuen que hi ha un pany de clau que té la mateixa forma que una cicatriu del braç de la curandera Gothi, causada per una mossegada, quan era jove d'una raça, desconeguda de drac: l'espectre de neu.

20:39 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'aigua del príncep
tancar

L'aigua del príncep

El sol pica fort a Nottingham. Fa calor, una calor increïble! A causa d'una badada d'en Ralf i en Rolf, el pou del castell queda inservible. Tant se val. Per saciar la set del Príncep Joan, el xèrif pren la pedra que purifica l'aigua del poble. Sense aigua potable, la pobra gent es veu obligada a comprar l'aigua al Príncep Joan a uns preus exorbitants. En Robin està disgustat i decideix obligar el Príncep Joan a tornar la pedra purificadora fent-li creure que ha perdut l'enteniment.

20:51 Robin Hood, el trapella de Sherwood - A la recerca d'en Flynn
tancar

A la recerca d'en Flynn

En Ralf i en Rolf sorprenen la Marian practicant encanteris amb en Derke. L'arresten i se l'emporten al castell perquè s'expliqui davant del príncep Joan. Per sort, en Robin se les empesca per interceptar el comboi enmig del bosc. Tanmateix, en Flynn fuig amb la vareta de la Marian i tots li van al darrere. Després d'una persecució rocambolesca, en Robin aconsegueix la vareta i la Marian fa un encanteri als bessons perquè oblidin el que han vist.

21:03 Avatar, la llegenda de la Korra - Una nova era espiritual
tancar

Una nova era espiritual

Les ànimes de la Korra i la Jinora busquen portals al món dels esperits. Arriba un moment, però, que se separen, i la Korra pren la seva identitat de quan era petita. És amb la mirada d'una nena petita que s'endinsa en el món dels esperits, guiada per l'Iroh, conegut de l'avatar Aang. Mentrestant, la Jinora arriba a la biblioteca dels esperits, on busca informació sobre els portals.

21:25 Avatar, la llegenda de la Korra - La nit de les mil estrelles
tancar

La nit de les mil estrelles

S'acosta el dia de la gran estrena de "Nuktuk, l'heroi del Sud" i en Mako aconsella des de la presó al seu germà Bolin que tingui els ulls ben oberts per si en Varrick en porta alguna de cap. Mentrestant, la Korra i en Tenzin viatgen a Ciutat República per mirar un cop més de convèncer el president Raiko que s'uneixi a la guerra contra l'Unalaq abans que pugui alliberar en Vaatu, l'esperit fosc.

21:49 La Pantera Rosa - Berenar rosa
Progrmació BD ....
06:00 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:23 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

06:42 Programes Externs Esports - NBA: Best Dunk from every team 2020
06:50 Onze
08:20 Nascar - Nascar Kansas
09:44 Especials Esports - 360: Black Hole, del cel al fons del pou
09:56 Viure als Pirineus - Un hoteler dels Pirineus (Primavera - Estiu)
tancar

Un hoteler dels Pirineus (Primavera - Estiu)

En Cinto Gabriel és fill d'una nissaga d'hotelers que regenta l'hotel Cardós ajudat per la família. La seva feina és l'atenció als clients, però, en realitat, fa una mica de tot.

10:23 Viure als Pirineus - Un guarda de refugi dels Pirineus (Primavera - estiu)
tancar

Un guarda de refugi dels Pirineus (Primavera - estiu)

«Un guarda de refugi dels Pirineus» ens presenta una història d'amor entre un home i una muntanya, la Pierre Saint Martin. És una història que va començar fa més de quaranta anys en una vall veïna. Als seus 62 anys, Jean Hourticq, és tot un representant de la història d'aquesta regió, la del Lapiaz més gran d'Europa, un territori calcari de relleu accidentat i gorgues profundes. Aquest home de muntanya dirigeix, des de fa 22 anys, el refugi Jeandel, situat en un pic rocós, a 1.600 metres d'alçada, un refugi que provoca la curiositat d'excursionistes, escaladors i aventurers de tota mena. Cada dia, en Jean i la seva dona hi garanteixen els àpats, l'allotjament i la millor acollida possible a tots els visitants que passen pel refugi. A tots dos, units també per l'amor a la muntanya, els agrada conèixer gent i compartir-hi bons moments.
La temporada d'estiu s'acaba i nosaltres seguirem la parella en el moment en què aturen la seva activitat, a les portes de la jubilació. L'Anthony, fill d'en Jean, garantirà la pervivència del refugi, sota la tutela benvolent del seu pare. Es tracta d'una transmissió que va molt més enllà del que podria ser un petit negoci familiar, perquè perllonga en el temps una història íntima i antiga entre les muntanyes dels Pirineus i tots aquells que hi conviuen.
S'acosta l'hivern, i l'Anthony i la Camille, que a partir d'ara s'ocuparan de les instal·lacions, es troben davant d'un nou repte que truca a la porta del refugi Jeandel...

10:50 Thalassa - Els guardians de la serra
11:08 Obrint plaça - Els sentits
tancar

Els sentits

Els castells es viuen intensament amb tots els sentits. Coneixerem el cas del Xavi Figueras, dels Xicots de Vilafranca, un casteller que va perdre la visió de molt jove i que continua assajant i fent castells. En el seu cas, sentits com el tacte o l'oïda guanyen tot el protagonisme a l'hora d'enfilar-se, i li fan viure els castells amb una intensitat molt especial. També veurem com dos fenòmens de la cuina creativa, els germans Torres, busquen estimular els sentits amb les seves propostes gastronòmiques. Amb la psicòloga Maria Seix descobrirem com l'equitació terapèutica ajuda gent a encarar i superar problemàtiques i discapacitats mitjançant el contacte amb els cavalls a través de tots els sentits. I acabarem estimulant els sentits fent un tast de vins de la mà del viticultor Miquel Torres.

11:35 Obrint plaça - Buscant els límits
tancar

Buscant els límits

. L'ésser humà sempre vol superar-se. Els límits hi són per trencar-los. Però fins on poden arribar els castells? Quines construccions seran possibles en els pròxims anys? Els castells de deu pisos són una frontera que mai es podrà sobrepassar? Amb membres de Minyons de Terrassa, Castellers de Vilafranca i Jove dels Xiquets de Tarragona en parlarem i recordarem també grans fites d'aquestes colles que, en el seu moment, els van permetre trencar els propis límits. Amb el doctor Jaume Rosset parlarem dels límits de la resistència i la força humanes i descobrirem que amb entrenament i tècnica encara es podrà pujar més amunt. També compartirem una jornada amb l'excampió del món de trial Jordi Tarrés, un esportista que va revolucionar el món del trial encadenant diversos títols mundials i demostrant que els límits es podien anar superant. I l'Aina i el Biel experimentaran la possibilitat de trencar una barrera fins ara insuperable per a l'ésser humà: volaran al Túnel de Vent d'Empuriabrava.

12:00 Bèsties - El gall fer
tancar

El gall fer

Aquest ocell majestuós i desconegut servirà de fil conductor per conèixer la vida als boscos de l'alta muntanya pirinenca, on el gall conviu amb pigots de diverses espècies, martes i mussols pirinencs. Es veurà com viuen els pigots i la càmera serà testimoni de la problemàtica de la conservació del gall i de les espècies boscanes, com els mussols pirinencs, que depenen dels forats naturals o bé dels forats que fan els pigots per sobreviure, ja que necessiten fer el niu a dins un forat i ells sols no saben fer-lo. Les caixes-niu supleixen d'alguna manera la manca de forats naturals.

12:26 Karakia - Lali (Córdoba, Argentina)
tancar

Lali (Córdoba, Argentina)

La Lali és originària de Córdoba. Allà sentia limitats els seus somnis i se'n va voler anar a Itàlia, a la Toscana, d'on és originària la família del pare. Però en un viatge per Europa va decidir que Catalunya era un bon lloc per començar una nova vida. Ara fa uns anys que viu a Martorell i comprovem que els seus referents gastronòmics continuen sent, encara, els de la seva infantesa: les "empanadas" i el "locro". Amb algunes variacions, aquestes dues icones de la cuina argentina li permeten reviure molts records de l'altre cantó de l'oceà.

12:57 Onze
14:28 Futbol Cat. - + info
tancar

+ info

A "FutbolCat", mirem de passar una bona estona al voltant del futbol català de Segona Divisió i les categories inferiors. No només resumim i analitzem els partits de la jornada a Segona A, Segona B, Tercera i Primera Divisió femenina, sinó que també sentim els protagonistes, repassem l'actualitat i les millors imatges de la setmana, recuperem partits històrics i proposem jocs visuals a l'espectador. Tot, sota la direcció de Lluís Cervelló, la realització de Marià Ejarque i la participació dels redactors especialitzats en els equips catalans a TV3.

14:58 Futbolint - Futbolint
15:29 Programes Externs Esports - Sail GP Episodi 1
15:53 Programes Externs Esports - NBA: Best Block from every team 2020
16:01 Quatre colors, quatre desitjos - El verd
tancar

El verd

Episodi dedicat al verd, un color cobejat per la seva relació amb la natura. En algunes cultures, com la malgaixa o l'europea medieval, el verd s'associa amb el perill i la por. Al llarg del temps, la fabricació del pigment verd ha tingut efectes letals a causa de l'ús d'elements tòxics com l'arsènic o el radi. I el paisatgista urbà Patrick Blanc fa murs vegetals que porten el verd de la natura a la ciutat.

16:48 Thalassa - Pescadors de Cadaqués
17:06 Xarxa Natura - Medes
tancar

Medes

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

17:13 El Brasil, una història natural - Una selva fràgil
tancar

Una selva fràgil

Una selva enigmàtica, poc coneguda, que havia ocupat un milió de quilòmetres quadrats al llarg de la costa del Brasil. Tot i que s'ha reduït a un 7%, encara hi queden animals ben curiosos. La mona més grossa i més afectuosa de l'Amèrica del Sud, falciots que travessen les cascades i fan el niu a la paret de roca llisa darrere l'aigua, matriarcats de coatís, formigues assassines, ocells que triguen deu anys a aprendre la dansa nupcial.

18:04 No tenim vergonya - NTV Esports 2
18:34 Top gols La Lliga - Jornada 37: 2a. Divisió
19:01 Top gols La Lliga - Jornada 34: 1a. Divisió
19:29 Futbol Sala - Industries Santa Coloma-Córdoba Patrimonio
21:22 Zona UFEC
21:31 Programes Externs Esports - Trail del Fars 2021
21:46 Monster Jam - Monster Jam San Antonio ep.12
22:31 Zona Champions - Zona Champions: Champions Quiz 12
23:00 Onze
00:34 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:58 Onze
02:30 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:54 Futbol Sala - Industries Santa Coloma-Córdoba Patrimonio
04:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

04:55 Top gols La Lliga - Jornada 34: 1a. Divisió
05:22 Top gols La Lliga - Jornada 37: 2a. Divisió