TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

13:48 Zona zàping
14:30 Telenotícies migdia
15:44 Tarda de cine - La llum entre els oceans
tancar

La llum entre els oceans

LA LLUM ENTRE ELS OCEANS (The light between the oceans)

Direcció: Derek Cianfrance
Guió: Derek Cianfrance (Novel·la: M.L. Stedman)
Producció: Coproducción EEUU-Reino Unido-Nueva Zelanda; DreamWorks SKG / Heyday Films / Participant Media
País: Gran Bretanya
Any: 2016
Durada: 125 minuts
Fotografía: Adam Arkapaw
Música: Alexandre Desplat
Intèrprets: Michael Fassbender, Alicia Vikander, Rachel Weisz, Bryan Brown, Anthony Hayes,Caren Pistorius, Leon Ford, Benedict Hardie, Florence Clery

Un home esgotat per la Primera Guerra Mundial accepta una feina de faroner a l'illa de Janus per fugir del món. Coneix una dona jove i bonica amb qui s'acaba casant. La dona té dos avortaments naturals i cau en una profunda depressió. Un dia veuen un bot de rems a la deriva, que porta un home i una criatura acabada de néixer. Corren a rescatar-los però es troben que l'home és mort. Dubten sobre si informar-ne o no i quedar-se l'infant, que finalment és el que fan. No és fins anys més tard que descobreixen que la criatura encara té una mare que l'està buscant.

17:59 Tarda de cine - La temporada del miracle
tancar

La temporada del miracle

LA TEMPORADA DEL MIRACLE (The miracle season)

Direcció: Sean McNamara
Guió: David Aaron Cohen, Elissa Matsueda
Producció: LD Entertainment, Apex Entertainment
País: Estats Units
Any: 2018
Durada: 96 minuts
Fotografia: Brian Pearson
Música: Roque Baños
Intèrprets: Helen Hunt, William Hurt, Danika Yarosh, Erin Moriarty, Nesta Cooper, Tiera Skovbye, Burkely Duffield, Rebecca Staab, Jason Gray-Stanford, Natalie Sharp, Ava Grace Cooper, Bailey Skodje, Larissa Albuquerque, Sean McNamara, Jillian Fargey, Lee Booker, Lillian Doucet-Roche, Eli Gabay, Cedric De Souza, Jan Bos, Candus Churchill, J.C. Williams

Basada en fets reals, la pel·lícula explica la història de l'equip femení de voleibol d'un institut de secundària d'Iowa que s'ha de refer de la mort de la jugadora estrella de l'equip en un accident de moto. L'any anterior havien guanyat la lliga estatal i tenien l'esperança de revalidar el títol. La Caroline era la capitana i l'ànima de l'equip i, tot i que vivia un moment molt difícil perquè la seva mare tenia una malaltia terminal, era una noia plena d'energia i de vitalitat que encomanava les ganes de viure a tothom que tenia a prop. Sense ella, les altres jugadores de l'equip es veuen incapaces de continuar jugant a voleibol, però s'hi esforçaran, perquè és el que la Caroline hauria volgut.

19:44 No tenim vergonya
19:58 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

21:00 Telenotícies vespre
22:07 Col·lapse - La cullereta
tancar

La cullereta

El programa "Col·lapse" entrevistarà aquest dissabte Uri Geller.

Aquest dissabte també passaran pel "Col·lapse" les dues grans il·lustradores infantils de Catalunya: Pilarín Bayés, i Roser Capdevila, "mare" de les Tres Bessones.

Manuela Trasobares, que acaba de treure el llibre "Voluntad de poder" serà una altra de les convidades d'aquesta setmana.

"Memorias de un ex-nazi: 22 años en la extrema derecha" és el llibre que ha escrit David Saavedra, que va format part de l'extrema dreta espanyola durant 20 anys i que es va tatuar l'esquena amb un retrat enorme de Rudolf Hess. Ustrell també entrevistarà Saavedra en el programa de dissabte.

Eduard Boet serà un altre dels protagonistes. Sergi Pàmies, que aquesta setmana abordarà l'entreteniment.

L'actuació musical del "Col·lapse" la posarà el quintet mallorquí Da Souza.

00:58 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Muchacho y los Sobrinos
05:00 Folc a l'estudi - Roigé
Progrmació BD ....
21:56 Cicle de cinema europeu - La gran bellesa
tancar

La gran bellesa

LA GRAN BELLESA (La grande bellezza)

Direcció: Paolo Sorrentino
Guió: Paolo Sorrentino, Umberto Contarello
Producció: Coproducció Itàlia-França; Indigo Film, Medusa Produzione, Pathé, France 2 Cinema, Babe Film, Canal+, Mediaset
Any: 2013
Durada: 142 min
Fotografia: Luca Bigazzi
Música: Lele Marchitelli
Intèrprets: Toni Servillo, Carlo Verdone, Sabrina Ferilli, Serena Grandi, Galatea Ranzi, Isabella Ferrari, Giulia Di Quilio, Luca Marinelli, Giorgio Pasotti, Massimo Popolizio

A Roma, durant l'estiu, aristòcrates, arribistes, homes polítics, criminals d'alt vol, periodistes, actors, nobles decadents, prelats, artistes i intel·lectuals teixeixen una trama de relacions inconsistents que es desenvolupen en fastuosos palaus i viles. El centre de totes les reunions és Jep Gambardella, un escriptor de 65 anys que va escriure un sol llibre i practica el periodisme. Indolent i decebut, la mirada perpètuament amarada de gintònic, assisteix a aquesta desfilada d'una humanitat buida i descomposta, poderosa i depriment.

00:07 Nens de la ruta de la seda - La nena del karma
tancar

La nena del karma

La Hnin és una nena d'onze anys que viu en un poblet de Birmània. Un dia, unes monges budistes van a la seva escola a explicar a les alumnes què significa ser monja i el pes que té el karma en la vida de la gent. La Hnin i una amiga seva decideixen que se'n faran i, tot i que el seu pare li diu que s'ho rumiï bé perquè s'haurà de separar de la família, ella ho vol provar.

00:30 Nens de la ruta de la seda - El nen forçut
tancar

El nen forçut

En Lochin és un nen de l'Uzbekistan que forma part d'una companyia de circ familiar. Tot i que des de fa una temporada li toca fer de pallasso als espectacles, ell el que vol de debò és ser l'home forçut, com el seu avi. Gràcies a la seva força de voluntat i entrenant-se molt, anirà enfortint els músculs i s'anirà preparant per aconseguir el repte que s'ha proposat: deixar que un cotxe li passi per sobre el braç. Se'n sortirà?

00:53 La batalla de Notre-Dame - La batalla de Notre-Dame
tancar

La batalla de Notre-Dame

Aquell dilluns de primavera, el primer dia de Setmana Santa, quan Notre-Dame celebra el cinquè ofici del dia, sona una alarma i demanen als feligresos que en surtin al més de pressa possible mantenint la calma. La catedral es buida a poc a poc mentre un vigilant surt a buscar l'origen de les flames... sense èxit. Ningú no avisa els bombers. Tanmateix, sense que ningú vegi res el foc pren amb força just sota l'agulla, que en aquell moment s'estava restaurant. Van passar trenta minuts preciosos que es van perdre abans d'avisar els bombers. Notre-Dame va començar així una nit de bogeria i perill. Tot el món va seguir el curs dels esdeveniments, però ningú sabia el que passava entre bastidors. Si les flames no van devorar del tot la catedral de Notre-Dame va ser gràcies a un decisió presa en qüestió de minuts. Després de l'impacte de la caiguda de l'agulla, el general Gallet dibuixa en un tros de paper l'estratègia de l'última oportunitat per salvar Notre-Dame. Posa en joc la vida d'un munt d'homes i dones. Amb aquest paper a les mans ha d'aconseguir el vistiplau del president de la República en persona en uns instants de rara intensitat. Aquest documental ens presenta els episodis menys coneguts d'una lluita excepcional. Com uns bombers molt joves que no s'havien enfrontat mai a un incendi van saber mantenir la sang freda. Com l'esfondrament de l'agulla va provocar una ràfega d'aire enorme que va tancar les portes de la catedral i hi va deixar atrapats dins uns quants bombers. Com el tresor de Notre-Dame, la corona, un clau i un tros de la creu on suposadament van crucificar Jesucrist, es va conservar gràcies a una cursa contra rellotge i a un SMS salvador. Com un primer ministre no va poder retenir les llàgrimes. Com el general Gallet va prendre una de les decisions més complicades de la seva carrera en què posava en perill la vida dels seus homes i dones. Com el cap del grup de bombers enviat a la torre nord va salvar la vida gràcies a l'equip de respiració que duia a l'esquena. Tots recordaran com es va lluitar el 15 d'abril de 2019 a la batalla de Notre-Dame. Un cop donat per extingit l'incendi de la catedral, s'obre un nou capítol de la seva història: el de la seva reconstrucció i el seu renaixement

01:49 El cinema que no veiem - El cinema que no veiem
tancar

El cinema que no veiem

Les produccions catalanes fa anys que lluiten per tenir més visibilitat a sales de cinema, en TV·i en plataformes en línia, però els que comencen, sovint amb pel·lícules de baix cost i pocs recursos, ho tenen encara pitjor. Tres directors i tres directores de cinema independents catalans ens parlen de com veuen el cinema del país. Els acompanyen responsables de sales de cinema i festivals de Catalunya, així com de l'administració, tot fent una radiografia bastant precisa de com està el sector. El documental és conduït per l'actor Octavi Pujades, que ha treballat tant en el cinema industrial com en el més independent.

03:07 GR Barcelona - Revolució a la fàbrica
tancar

Revolució a la fàbrica

"La roda ja girava, i la revolució va arrelar amb força. Però tot va començar gràcies a un fet concret: la fabricació de les indianes".
Barcelona va ser una de les grans capitals europees de la indústria des de finals del segle XIX fins a finals del XX. Aquesta revolució va transformar la ciutat i, fins fa pocs anys, el seu skyline estava definit per centenars de xemeneies fumejants. Ara ja no fumegen, però moltes d'aquestes xemeneies segueixen decorant el paisatge urbà. Aquest gran recorregut farà un homenatge a la història industrial de Barcelona entenent què eren les indianes i per què van ser tan importants les indianes al Museu de l'Estampació de Premià de Mar, descobrint que molts dels edificis del Raval tenen un passat industrial excepcional, aprendrà a fer una bufanda amb un teler tradicional, visitarà la fàbrica de creació de la Fabra i Coats, participant d'un assaig de la companyia Insectotròpics,
farà running pel Parc de l'Espanya Industrial i pel barri de Sants, i s'acabarà visitant una de les fàbriques més antigues de Barcelona que segueix en actiu, però actualitzada, l'antiga fàbrica Damm.

03:33 GR Barcelona - Nens Grans
tancar

Nens Grans

"M'agraden aquests moments que et transporten a la infantesa, reviure el passat, sentir-te com un nen..."
Perquè els més petits també poden viure plenament una ciutat com Barcelona, plena de propostes per a totes les edats. Aquest gran recorregut s'ha proposat
descobrir activitats destinades a nens, o orientades a ells, però que normalment són més de "grans". Així es començarà fent un taller de cuina amb l'Ada Parellada, després s'aprendrà com es fan els caramels artesans de Papabubble al seu obrador del barri Gòtic, s'anirà fins a Vilafranca del Penedès per assistir a un assaig de la mainada dels Castellers de Vilafranca, es recomanaran museus que organitzen visites per a nens i s'acabarà a l'assaig de la Sant Andreu Jazz Band, un grup de Jazz format per nens i nenes de 8 a 18 anys dirigit pel Joan Chamorro.

04:00 km33 - Camerun, cuiners sense fronteres
tancar

Camerun, cuiners sense fronteres

En Flip busca pel Camerun els llocs on es van conèixer els seus pares. Marxa amb el Paco, un amic que també és cuiner. Descobreixen mercats, menjars exòtics i receptes. Recorren la selva i la sabana, i acaben remullant-se a la platja. I a més a més: El Camerun en dades, informacions útils per planificar un viatge; Allotjaments de religiosos, llocs econòmics on només s'hi dorm o també viure-hi experiències; moure's per l'Àfrica Occidental, els vols d'avió com a alternativa a les carreteres precàries i les llargues distàncies.

04:39 Blogs Europa
04:46 Blogs Europa
04:56 L'illa del tresor - + info
tancar

+ info

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:23 L'illa del tresor - Carles Santos
tancar

Carles Santos

Artista dodecafònic i desbordant, Santos visita "L'Illa del tresor" la vigília de Tots Sants per ressuscitar els esperits de la paraula i la música: el mar i la pesca, la relació amb el piano, l'ànima de la paella i la seva apostasia són alguns dels arguments que travessen una conversa més que harmònica. Al seu costat, Joan Barril i Joan Ollé repassen i reinventen objectes funeraris i analitzen un inventari de diferents pols, mentre viatgem a les profunditats de la retina a través de les imatges del fotògraf Francesc Fàbregas.

05:50 Videoclips - Pepet i Marieta - Poliamor
05:56 Videoclips - El Arrebato i Miguel Poveda - Primaveras en el pelo
Progrmació BD ....
06:00 Leo, el guardabosc - El lèmur volador malai
tancar

El lèmur volador malai

Un lèmur volador malai apareix al jardí del Leo. La seva germana, la Katie, li explica que aquests lèmurs recorren grans distàncies a la selva planant d'arbre en arbre. Però l'exemplar que ha trobat el Leo encara és molt petit i necessita la mare perquè li ensenyi a planar. Els germanets, doncs, s'organitzen en un tres i no res per anar fins al sud-est asiàtic i portar l'animaló al seu hàbitat natural.

06:10 Leo, el guardabosc - El clau becfalçat oriental
tancar

El clau becfalçat oriental

Un ocell amb un bec enorme empaita una sargantana pel jardí del Leo. La Katie descobreix que es tracta d'un calau becfalçat oriental, un ocell originari del sud-est asiàtic. El guardabosc Rocky els explica, a més, que és un calau mascle i que, com que és època de cria, és l'encarregat d'alimentar la seva parella i els pollets. Els dos germanets se'n van a la selva a portar l'ocell amb la seva família.

06:20 Leo, el guardabosc - L'emú comú
tancar

L'emú comú

És el dia de Pasqua, i el Rocky ha portat un cistell ple d'ous de Pasqua al Leo i la Katie. Mentrestant, reben una trucada de l'aprenent de guardabosc Kyle, que els explica que ha trobat un ou enorme de color verd. La Katie troba a internet que és un ou d'emú. I els germanets es posen en marxa per ajudar el Kyle a tornar l'ou als seus pares, dos emús molt amoïnats.

06:35 L'Ernest i la Rebecca - Per l'amor d'en Dentetes
tancar

Per l'amor d'en Dentetes

A l'escola hi ha un concurs de recitació de poesia, i qui guanyi es podrà endur a casa durant les vacances el conillet d'Índies de la classe, en Dentetes. La Rebecca vol guanyar, però s'haurà d'enfrontar a la millor de la classe, que és la Marie-Agnès.

06:47 L'Ernest i la Rebecca - En Bro
tancar

En Bro

La Rebecca demana a la Coralie que la porti al cine aquell vespre a veure una pel·lícula. La Coralie li diu que és massa petita per anar al cine de vespre, però la Rebecca creu que és prou gran i està disposada a demostrar-ho com sigui, fins i tot cuidant el nen a qui la Coralie fa de cangur.

06:57 Zoom, el dofí blanc - La ciutat enfonsada (1a part)
tancar

La ciutat enfonsada (1a part)

El Papa Tuanaku avisa els nois que el Reldan, l'home que va intentar robar el "tiki" del far abandonat, s'ha escapat de la presó. Han d'anar amb molt de compte i mantenir-se la marge de l'assumpte. Però duts per la seva passió, decideixen amagar el "tiki" de Tane en un lloc segur. Al far descobreixen un mural estrany que els posa sobre la pista d'una misteriosa ciutat enfonsada.

07:09 Zoom, el dofí blanc - La ciutat enfonsada (2a part)
tancar

La ciutat enfonsada (2a part)

El Yann, la Timéti i l'Auru aconsegueixen retenir el Reldan al Galió i troben la pista final que els durà a la ciutat enfonsada. Però el Reldan no tira la tovallola i torna a escapar-se. Segueix el Yann i els seus amics amb la intenció de prendre'ls el trident de Mofa'ana, un ceptre amb poders misteriosos que reposa a les profunditats de la ciutat enfonsada.

07:21 Masha i l'os - Qui soc?
tancar

Qui soc?

La Masha s'ha adormit i arriba tard a classe. Amb les presses, anant cap a casa l'os, li passa de tot i tots els animals se n'enriuen. A classe, la Masha ha d'aprendre a triar un ofici. Ella vol tenir una feina seriosa perquè ningú se n'hi enrigui, però li costa molt triar quina: cada feina té els seus avantatges i els seus inconvenients. L'os la convenç perquè triï una feina que s'adigui amb la seva manera de ser.

07:28 Masha i l'os - Vull menjar coses bones
tancar

Vull menjar coses bones

La Masha es lleva a casa de l'os i té gana, però quan l'os li posa un plat de farinetes es queixa perquè diu que sempre menja el mateix. Tampoc vol beure llet, ni menjar sopa. Al final, se'n va a veure els veïns del bosc, que segons ella, sempre tenen coses bones per menjar. Però res del que mengen els altres animals li acaba de fer el pes, i cada vegada té més gana.

07:35 Masha i l'os - Una bona excursió
tancar

Una bona excursió

La Masha veu unes fotografies d'una excursió que va fer l'os de petit amb el seu pare per anar a veure uns volcans i li diu que, en comptes d'anar a pescar com sempre, podrien anar d'excursió a veure els volcans i fer-s'hi una foto. La nena i l'os posen tot el que necessiten a la motxilla i se'n van. El camí és llarg, costerut, i ple de dificultats, però la Masha està molt il·lusionada.

07:43 Dinotren - L'aniversari del Diamant
tancar

L'aniversari del Diamant

Els pares Pteranòdon celebren l'aniversari del dia que es van conèixer, i tots dos volen fer un regal sorpresa a l'altre. Els fills ajuden els pares a decidir el regal, i el pare li ha de buscar un diamant a la mare a la cova del mar i la mare decideix que li prepararà un bon sopar al pare. Però com que tots dos volen que sigui una sorpresa, la cosa es complica una mica.

07:54 Dinotren - Setmana aquàtica: L'Elasmosaure
tancar

Setmana aquàtica: L'Elasmosaure

La família Pteranòdon va amb el Dinotren i l'aqüivagó a una estació submarina per portar l'Elmer Elasmosaure a casa seva. Al començament, el Buddy és reticent a viatjar per sota de l'aigua, però de seguida canvia d'opinió quan veu com n'és d'espectacular la vida a l'oceà.

08:06 El Mic i els seus amics - Cases per jugar
tancar

Cases per jugar

El Mic s'inventa un espai per seure-hi i jugar. Quan en Cincsegons el veu, ell també és vol fer una casa per jugar.

08:16 Titó - Excursió al galliner
tancar

Excursió al galliner

Avui ens hem llevat ben d'hora per anar d'excursió al galliner. Hem donat l'esmorzar a les gallines i hem omplert un cistell d'ous. En JohnC ens sorprèn explicant-nos que aquestes gallines no viuen soles, viuen amb alpaques!

08:26 Els o-o-ossets - Mirant les estrelles
tancar

Mirant les estrelles

El Bjorn es vol aprendre totes les constel·lacions de l'univers, però de nit no pot llegir el llibre perquè li agafa son. El seu amic Bucky decideix ajudar-lo construint un gran planetari dins de la seva cabana, però s'inventa les constel·lacions i el Bjorn es disgusta una mica amb ell.

08:31 Els o-o-ossets - El millor per fer memòria
tancar

El millor per fer memòria

El Bjorn ha fet uns nusos en uns cordills per recordar que l'endemà se'n van de pesca molt d'hora amb el Bucky. El Bucky li diu que no és un sistema gens fiable per fer memòria i decideix inventar una màquina que li recorda contínuament les coses que ha de fer.

08:36 Ideafix i els irreductibles - La competició de bastet
tancar

La competició de bastet

L'Homeopàtix regala a en Labiè una estatueta de la deessa egípcia Bastet. Un cop al palau de la Lloba, Bastet atorga poders a la Monalisa per dominar les voluntats. La mascota d'en Labiè aprofita l'ocasió per hipnotitzar la Vitamina, la gata de l'Homeopàtix, per atreure l'Ideafix i poder parar-li una trampa. En Devòrix, que està enamorat de la Vitamina, es posa gelós, però, gràcies a això, els Irreductibles salven la situació.

08:48 Ideafix i els irreductibles - Fragància gal·la
tancar

Fragància gal·la

La Vitamina, la gata de l'Homeopàtix, de qui en Devòrix està enamorat, va a refugiar-se al cau dels Irreductibles després de barallar-se amb la Monalisa. Allà explica a l'Ideafix que en Labiè planeja arrencar tot el vesc de la regió per fabricar un perfum perquè els legionaris no facin tanta pudor. A l'Ideafix se li acut la idea de substituir el perfum per una potinga pudent, però en Voldenix ho converteix en un filtre d'amor.

09:00 Manduka - Enric Masip. Més que un aperitiu
tancar

Enric Masip. Més que un aperitiu

Han convidat la Paula a veure un partit al Camp Nou des de la llotja. I allà s'ha adonat que el millor club del món ha d'oferir els millors aperitius del món per als seus convidats i convidades. Per això, ha convidat l'Enric Masip, llegenda de l'handbol blaugrana i assessor del president Laporta, per ensenyar-li com fer-los. La Paula i l'Enric prepararan tres tipus d'aperitiu dedicats a les diferents seccions del club: "Xilenes de sobrassada", "Pivots de pesto" i "Defenses d'olivada i xerri". Mandukosíssims!

09:27 Lara i Kali - El rastre dels dinosaures
tancar

El rastre dels dinosaures

La Lara i la Kali tenen una missió: localitzar una petjada de dinosaure que suposadament es troba al Pallars Jussà. Per arribar-hi, la Lara i la Kali hauran de travessar un riu que passa per sota les roques, fer nit al mig de la muntanya, escalar parets altíssimes i enginyar-se-les per trobar una petjada en una àrea enorme. Durant l'aventura, la Lara ens explicarà més trucs de supervivència i una pila de curiositats sobre els dinosaures.

09:48 Ideafix i els irreductibles - L'assumpte del collaret
tancar

L'assumpte del collaret

Amb ganes de retrobar el seu amo, la Turbina es deixa ensarronar per en Lèntix, el traficant de falçs, que fingeix adoptar-la. A en Lèntix li interessa la rapidesa i l'olfacte de la Turbina per poder robar als romans un collaret de robins que en Labiè pensa regalar a la seva mascota, la Monalisa. Els Irreductibles intenten en va que la Turbina s'adoni del seu error i l'hauran de salvar dels romans tant sí com no.

10:00 Ideafix i els irreductibles - Galls gals per als romans
tancar

Galls gals per als romans

El bard Gustdúrix ha tornat a la ciutat, però les seves cançons han canviat i ara canta a l'amor a Roma. Això -i els galls que fa- fa sospitar l'Ideafix que es pot tractar d'un impostor. El fals Gustdúrix està al servei del general Labiè, que l'utilitza com a mitjà de propaganda per sotmetre els romans. Però, si és així, que se n'ha fet de l'autèntic Gustdúrix? Només localitzant-lo, els Irreductibles podran desemmascarar l'impostor.

10:12 Vicky, el viking - Nàufrags
tancar

Nàufrags

En Gilby està gelós d'en Vicky i aprofita que un vaixell encalla davant de Flake per provar de demostrar la seva vàlua salvant els nàufrags d'enfonsar-se. Es tracta dels cunyats i el nebot d'en Tjure, que venien de visita. L'únic que aconsegueix en Gilby, però, és afegir-se al naufragi. Finalment, hi intervé en Vicky, que, mitjançant una àncora i un sistema de politges, els porta a tots a terra sans i estalvis.

10:25 Vicky, el viking - El túnel
tancar

El túnel

En Halvar i els seus homes entren en un túnel on el nan Gondrel té un tresor amagat. Després de moltes peripècies, amb la por de perdre's i de no sortir amb vida del túnel, aconsegueixen el tresor, que no és altra cosa que un mapa per trobar el tresor del fonedís nan. Escarmentats, però, ho deixen córrer i s'acontenten d'haver descobert el millor tresor que posseeixen: el seu valor.

10:36 Yakari - Un os molt mandrós
tancar

Un os molt mandrós

El Yakari es desperta en plena nit per un crit de l'Arc del Cel, que s'espanta perquè li ha entrat un uapití al tipi i ha llepat una pedra blanca. El Yakari li ensenya la pedra al Pou de Saviesa i ell li diu que és una pedra de sal i que els uapitís necessiten sal per créixer. Com que no convé que tornin al campament a causa dels caçadors, el Yakari decideix aclarir per què es comporten d'aquella manera.

10:48 Yakari - El bon gra
tancar

El bon gra

Una forta sequera afecta la tribu del Yakari: fa molta calor i les provisions escassegen. I llavors veuen uns senyals de fum d'una tribu amiga que els demana ajuda perquè ja no tenen menjar. Tot i que ells no en tenen gaire, decideixen enviar-los provisions, i la Trena de Nit s'ofereix a portar-les, perquè aquella és la tribu on va néixer. El Yakari la vol acompanyar i tots dos es posen en marxa amb les provisions.

11:00 Presto! L'escola de màgia - El conill d¿or
tancar

El conill d¿or

Els mags de Presto estan contentíssims perquè han derrotat els alumnes d'As de Piques i han guanyat el Conill d'Or. Però, mentre la Lisa i el Vincent es barallen pel trofeu, la Tro s'adona que, al conill, li passa alguna cosa: es mou sol! I és que resulta que el trofeu el manipulen els alumnes d'As de Piques, que volen aconseguir el Llibre de l'Impossible! Aconseguiran enxampar-los a temps, els nostres amics?

11:12 Presto! L'escola de màgia - Ajudant a jornada completa
tancar

Ajudant a jornada completa

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 17Assistante à temps plein
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 17 Ajudant a jornada completa
Traducció: Judit Altadill

El Vincent enganxa la Lisa fent un truc amb un material que estava prohibit a Presto, i li fa xantatge: o es converteix en la seva ajudant a jornada completa o ho explicarà al Lorenzo. La Lisa accepta el xantatge, però el seu company s'aprofita de la situació i no para d'exigir-li un munt de tasques desagradables. Però el que la Lisa no sap és que el Lorenzo acabava de notificar que la nova variant d'aquell material sí, que estava permesa...

11:23 Les Sisters - En la pell de la meva germana
tancar

En la pell de la meva germana

La Wendy promet a la seva germana que li donarà el mòbil vell, però finalment l'hi dóna al Maxence. Per venjar-se, la Marine li pren a la Wendy el mòbil nou, li pren l'habitació i fins i tot... les amigues. Per recuperar les seves coses, la Wendy farà servir les mateixes armes que la seva germana.

11:35 Les Sisters - El superpremi
tancar

El superpremi

El premi de la rifa de l'escola és una tauleta i la Marine la vol sigui com sigui. La Wendy veu que és la seva oportunitat de no haver de deixar-li la seva i decideix ajudar sa germana a comprar el màxim de bitllets per tenir més possibilitats que els toqui el premi. Però per això necessiten diners. I si munten una paradeta per vendre coses de casa?

11:46 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Despeses d'itinerància
tancar

Despeses d'itinerància

En Jim vol localitzar la pedra natal d'en Gunmar, i els nostres herois no tenen més remei que visitar un volcà que amaga perills insospitats i que és més lluny que no es pensaven. Mentrestant, l'Strickler es protegeix de la ira del caçador de trols aprofitant-se de l'amor que en Jim sent per la seva mare.

12:08 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'odissea d'en Blinky
tancar

L'odissea d'en Blinky

Arran de les desventures a la Torre d'en Gatto, en Blinky s'ha transformat en humà. Mentre el trol experimenta de primera mà els avantatges i desavantatges de ser un humà, en Jim descobreix l'assassí que l'assetja.

12:31 Els germans Kratt - Fem salts ben alts!
tancar

Fem salts ben alts!

Mentre els germans Kratt investiguen els poders animals de les llagostes, la Koki i l'Aviva ajuden el Nolan i la Sani a fer una catapulta. L'equip es fa amic d'una llagosta, que bategen amb el nom de Catapulta per la manera com s'impulsa per saltar. Però llavors veuen aparèixer les aeronaus de la Donita Donata i la Paisley Paviment que van cap a les oficines del Zach Virusmàtic... Quina en porten de cap?

12:53 Els germans Kratt - El Bernat Americà
tancar

El Bernat Americà

Explorant uns pantans, els germans Kratt troben un bernat americà i, com que és de color blau, el Martin està molt content. Tots plegats queden bocabadats amb les característiques i les habilitats d'aquest ocell; tots menys el Chris, que voldria un ocell verd per ell. L'equip Kratt es posa a estudiar a fons el bernat americà per fer-ne un disc de poder animal, però alhora també s'haurà d'enfrontar amb el Zach, que miniaturitza la nau Tortuga per quedar-se tots els invents de l'equip.

13:13 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Optigami
tancar

Optigami

L'Esfinx Fosc coneix la identitat secreta d'alguns aliats de Ladybug i decideix tramar un pla per treure'n profit. I per estar segur de tenir èxit, fa tornar la seva akumatitzada més temible. Per la seva banda, a la Marinette i els seus amics els conviden a una cerimònia en què l'Adrien ha de rebre un premi atorgat per la revista de moda de l'Audrey Bourgeois. Però el que havia de ser una festa es convertirà en un malson quan l'Audrey es torni a transformar en la Style Queen i l'Adrien i la Marinette quedin tancats a dins d'un ascensor junts, sense poder transformar-se en Ladybug i el Gat Noir...

13:35 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Sentibombollaire
tancar

Sentibombollaire

L'Esfinx Fosc ha descobert que l'Alya és la Guineu Roja. La Marinette ho sap i li fa por que faci servir aquesta informació contra la seva millor amiga. Sobretot ara que li ha confiat el prodigi de la guineu de manera permanent. I si s'ha equivocat? La Marinette se'n va corrents a casa de l'Alya per explicar-li els seus temors, i mentrestant l'Esfinx Fosc crea un sentimonstre que empresona tots els éssers estimats de l'Alya en bombolles que floten al cel de París. I només els alliberarà si la Guineu Roja traeix Ladybug i el Gat Noir. Aconseguirà impedir que el seu malson es faci realitat, la Marinette?

13:56 Presto! L'escola de màgia - El Kiki se¿n va
tancar

El Kiki se¿n va

Títol original: Presto! Le Manoir magique - Ep. 12 Kiki se fait la malle
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 12 El Kiki se'n va
Traducció: Judit Altadill

Quan la Lisa demana al xef que sigui el seu nou ajudant, el Kiki se sent deixat de banda i decideix anar-se'n de Presto. Però la Lisa de seguida descobreix que el xef no serveix, com a ajudant, i llavors s'adona que el Kiki ha desaparegut. Totes les pistes indiquen que ha fugit de l'escola, així que, juntament amb els seus amics, inicia una recerca desesperada per poder demanar-li disculpes abans que sigui massa tard.

14:08 Presto! L'escola de màgia - El Lorenzo fa d¿alumne
tancar

El Lorenzo fa d¿alumne

El Kurt desafia el Lorenzo a representar un número tecnològic. És un registre que el vell mestre no coneix gaire, i per això demana a la Lisa que li faci classes de màgia tecnològica. Ella s'esforça a transmetre tots els seus coneixements a aquest alumne especial que es distreu amb massa facilitat. Aconseguirà, el Lorenzo, sorprendre el Kurt Dentdedrac i els alumnes de l'escola As de Piques amb un truc modern?

14:19 Vicky, el viking - El fill d'en Tjure
tancar

El fill d'en Tjure

En Tjure ha tingut un fill i està exultant. El nadó no deixa dormir ningú, i en Halvar s'ha d'enfrontar l'endemà amb en Baltac, un cap rival, en un duel en què es juga l'or del seu poble. Mort de son, en Halvar encaixa una derrota darrere l'altra, però en Vicky afirma que l'autèntic campió de Flake és el fill d'en Tjure, que, efectivament, fa fora en Baltac amb els seus plors eixordadors.

14:31 Vicky, el viking - Aigües poc profundes
tancar

Aigües poc profundes

En Halvar i els seus homes arriben a una illa on hi ha un fortí ple de tresors --entre els quals, un ocell d'or màgic-- custodiat per un gegant. Distret el gegant, els vikings entren al fortí i troben el tresor, però hi entren també els pirates i, quan el gegant torna, fugen cames ajudeu-me. Ja a bord del drakar, l'Urobe prova d'invocar en va els poders de l'ocell d'or, els pirates embarranquen i han de deixar anar llast.

14:43 El xai Shaun - Don són companyia
tancar

Don són companyia

Tothom s'ha adonat de seguida que l'ovella nova que ha arribat avui a la granja, després d'una bona dutxa, resulta que és ben bufona. Tant, que en Shaun se n'ha enamorat a primera vista! I saps què és capaç de fer en Shaun quan l'amor truca al seu cor?! No t'ho perdis!

14:49 El xai Shaun - La caseta del gos
tancar

La caseta del gos

En Bitzer està convençut que, ara que s'ha quedat sense caseta per culpa d'un accident, el granger n'hi comprarà una altra d'últim model. Però s'equivoca... I quan veu la caseta tan atrotinada que li ha construït el seu amo, decideix fer la maleta i anar-se'n de casa. Et sembla que hi pot fer alguna cosa, en Shaun, perquè s'hi repensi?!

14:55 El xai Shaun - La barca
tancar

La barca

El granger ha agafat en Bitzer perquè l'ajudi a arreglar una barca vella, però a la primera de canvi, les ovelles i els porcs, amb en Shaun al capdavant, converteixen la reforma en un joc de pirates amb totes les de la llei. Per tots els xais esquilats! Això no ho supera ni el mateix Barbanegra! Tothom a bord, que comença l'aventura!

15:01 El xai Shaun - Què passa, gos?
tancar

Què passa, gos?

Un globus aerostàtic acaba d'aterrar al camp on pasturen les ovelles. Elles, molt encuriosides, se l'han mirat de dalt a baix i, sense saber gaire com, s'hi han enlairat amb rumb desconegut. Ara el que està desesperat és en Bitzer, que fa mans i mànigues per recuperar el seu ramat sa i estalvi!

15:07 El xai Shaun - Quic-quiri-Shaun!
tancar

Quic-quiri-Shaun!

El gall ha desaparegut i ara no hi ha ningú que desperti els animals de la granja. Quan en Shaun descobreix que ha estat cosa de la guineu, decideix iniciar una missió de rescat d'allò més temerària amb en Bitzer. Seran a temps de trobar el gall perquè pugui despertar la resta de la granja? O hauran de buscar algun altre mètode per fer llevar tothom?!

15:13 El xai Shaun - Salvem l'abocador
tancar

Salvem l'abocador

El granger ha decidit construir un camp de golf als seus terrenys per impressionar la gent del poble. Això vol dir que en Shaun i el ramat es quedaran sense el seu estimat abocador, i una cosa així no la poden permetre de cap manera. Ara només falta trobar la manera de convèncer el granger que es faci enrere, i ja saps que a en Shaun, d'idees, no n'hi falten!

15:19 El xai Shaun - L'entrenament d'en Bitzer
tancar

L'entrenament d'en Bitzer

En Bitzer, convençut que el granger té intenció de buscar-li un substitut, inicia un entrenament molt rigorós per posar-se en forma amb l'ajuda d'en Shaun. Un cop acabat, en Bitzer comença a portar la granja amb mà de ferro, com si es tractés d'un campament militar. Qui l'aturarà abans que faci tornar boig tothom?!

15:26 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Com triar un drac
tancar

Com triar un drac

Les barques de pesca de l'illa del Fred pateixen atacs i saquejos reiterats d'un enorme drac marí. Amb les barques és impossible de seguir perquè, en comparació, són massa lentes. Per això en Singlot intenta convèncer el seu pare que es busqui un drac apropiat per a ell. Però l'Stoic és partidari de fer sempre les coses a la vikinga, fins que prova l'Esdentegat.

15:47 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Retrat d'en Singlot Musculat
tancar

Retrat d'en Singlot Musculat

En Capdellauna rep l'encàrrec de pintar un retrat d'en Toic amb el seu fill, per penjar-lo a la Casa Gran, on hi ha els retrats de tots els caps vikings. Però el resultat és molt decebedor per a en Singlot. I per demostrar el seu valor al seu pare, s'embarca en una aventura que el portarà fins al tresor d'en Hamish I, el cap viking més venerat, i que encara no ha trobat mai ningú per la dificultat de les pistes.

16:09 Sam Fox: Aventures extremes - L'atac de l'os
tancar

L'atac de l'os

La Laura, l'Emma, en Sam i en Rikki són a Noruega per veure l'aurora boreal. Quan en Rikki i en Sam se separen del grup per anar a recuperar unes arengades que en Rikki s'ha deixat a la cabana, la situació es comença a complicar. Els enxampa una tempesta, es refugien en una cova i acaben despertant un os que hibernava. Una àguila i uns llops acabaran d'arrodonir l'aventura. Al final, però, tenen la sort de veure l'aurora boreal, que ho compensa tot.

16:35 Sam Fox: Aventures extremes - La febre del cocodril
tancar

La febre del cocodril

En Sam està convalescent perquè ha tingut malària i s'ha de quedar a casa fins que li passi del tot la febre. Però això no vol dir que no hagi de viure cap aventura. Si ell no s'acosta als problemes, els problemes li venen sols. Una família de cocodrils envaeix la casa i en Sam ha de salvar en Jordan d'un atac d'asma mentre les pluges amenacen d'inundar tota la zona. Un dia qualsevol, per ell, vaja.

16:59 Ronja, la filla del bandoler - Enemics al castell
tancar

Enemics al castell

La Ronja s'ha trobat un nen misteriós, en Birk, a l'altra banda de l'Esquerda de l'Infern. Primer sent curiositat per ell, però quan s'assabenta que és el fill d'en Borka, el rival del seu pare, canvia d'actitud. El pitjor és que en Birk li diu que ell i els bandolers d'en Borka s'han instal·lat a la part nord del castell, i la Ronja sap que el seu pare no s'ho prendrà gens bé.

17:22 Ronja, la filla del bandoler - Els bandolers cara a cara
tancar

Els bandolers cara a cara

En Borka i els seus bandolers s'han instal·lat a la part nord del castell d'en Mattis sense que ningú se n'adonés. En Mattis, enfurismat, puja a l'Esquerda de l'Infern amb els seus homes decidit a fer-los fora. La Ronja té un disgust en descobrir que el seu pare també és un lladre, com en Borka, i decideix anar al bosc per esbargir-se. No és l'única...

17:46 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un rei de més
tancar

Un rei de més

El príncep Joan descobreix un joglar pèssim que s'assembla molt al rei En Ricard, i aprofita l'absència del monarca per fer-lo aparèixer com un rei tirànic i poder arrabassar-li el tron. En un primer moment, l'impostor aconsegueix enganyar a tothom i el príncep és aclamat pel poble; però en Robin s'adona del frau i fa tornar En Ricard a temps de desbaratar els plans de l'aprofitat del seu germanet.

17:57 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un nadó al cau d'en Robin
tancar

Un nadó al cau d'en Robin

El xèrif i els seus homes persegueixen Lady Sable, que, mentre fuig, abandona el seu nadó al bosc. En Robin, amb l'ajuda de la Marian i l'Scarlett, intenta rescatar la dama, presonera al castell, mentre en Tuck i en Petit John es queden al bosc amb el nadó. En Robin aconseguirà alliberar Lady Sable i alguna cosa que el príncep vol aconseguir.

18:08 Robin Hood, el trapella de Sherwood - En Tuck, el valent
tancar

En Tuck, el valent

En Tuck salva un nen del poble de caure per un barranc, però ningú no li reconeix el mèrit, que s'emporta en Robin, com sempre. Per fer-li recuperar l'autoestima, en Robin barrina un pla: es deixarà enxampar per la guàrdia del castell i deixarà que en Tuck el salvi. Però el príncep Joan els para una trampa i el pla es complica. Aquesta vegada, en Robin està atrapat de debò, i només el pot rescatar en Tuck.

18:20 Presto! L'escola de màgia - L¿invent desaparegut
tancar

L¿invent desaparegut

El Truman li proposa a la Lisa de fer una exposició dels seus invents màgics d'alta tecnologia a la botiga. Però, durant els preparatius, el seu últim invent desapareix. El Dylan i la Lisa de seguida es posen a investigar per intentar esbrinar quin dels sospitosos és el culpable: el Vincent, el Mick o el Daniel? Però totes les pistes porten sempre a un carreró sense sortida... A vegades, les coses no són el que semblen.

18:30 Presto! L'escola de màgia - La Lisa espontània
tancar

La Lisa espontània

La Lisa no pot fer res sense pensar-ho bé, i és incapaç de trencar les normes. Arriba un moment que els seus amics comencen a evitar-la, perquè sempre els espatlla la diversió. Llavors el Vincent s'ofereix a fer-li classes d'espontaneïtat, i neix una nova Lisa, una que diu coses sense pensar i que actua impulsivament. Però aquest canvi de personalitat no tindrà l'efecte esperat...

18:42 La pitjor bruixa - Mala màgia
tancar

Mala màgia

SINOPSI La Mildred no es vol creure que la seva mare no va tornar la màgia que ella li va donar, però quan la veu fent desaparèixer professores i alumnes de l'escola, entén que és veritat. Espantada, la Mildred demana ajuda a la senyoreta Hardbroom, que li explica un secret de quan era petita per fer-li veure que la situació és molt perillosa. Llavors la Mildred ha de prendre una decisió molt difícil.

19:11 La pitjor bruixa - La volta al castell
tancar

La volta al castell

SINOPSI Sense saber-ho, la Mildred ha desfet l'encanteri que va convertir en estàtua l'Indigo Moon, una noia eixelebrada a qui la senyoreta Hardbroom havia donat màgia quan encara estudiava per bruixa. L'Indigo és màgica, però no sap controlar-se i no para de fer disbarats. Un dels disbarats és una cursa amb escombra contra l'Ethel al voltant del castell. El recorregut és molt perillós, i al final les professores acabaran descobrint l'Indigo.

19:37 Manduka - Enric Masip. Més que un aperitiu
tancar

Enric Masip. Més que un aperitiu

Han convidat la Paula a veure un partit al Camp Nou des de la llotja. I allà s'ha adonat que el millor club del món ha d'oferir els millors aperitius del món per als seus convidats i convidades. Per això, ha convidat l'Enric Masip, llegenda de l'handbol blaugrana i assessor del president Laporta, per ensenyar-li com fer-los. La Paula i l'Enric prepararan tres tipus d'aperitiu dedicats a les diferents seccions del club: "Xilenes de sobrassada", "Pivots de pesto" i "Defenses d'olivada i xerri". Mandukosíssims!

20:05 Lara i Kali - El rastre dels dinosaures
tancar

El rastre dels dinosaures

La Lara i la Kali tenen una missió: localitzar una petjada de dinosaure que suposadament es troba al Pallars Jussà. Per arribar-hi, la Lara i la Kali hauran de travessar un riu que passa per sota les roques, fer nit al mig de la muntanya, escalar parets altíssimes i enginyar-se-les per trobar una petjada en una àrea enorme. Durant l'aventura, la Lara ens explicarà més trucs de supervivència i una pila de curiositats sobre els dinosaures.

20:26 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Problemes greus al poble dels pandes
tancar

Problemes greus al poble dels pandes

Els quatre nens han d'abandonar el Po sense saber si és viu o no, i van cap al poble dels pandes a organitzar la defensa contra el Jindiao.

20:49 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Secrets perduts en la foscor
tancar

Secrets perduts en la foscor

Mentre van a buscar el Po, els nens coneixen un aliat inesperat que els ajudarà a sortir dels túnels que hi ha sota el poble dels pandes. Mentrestant, el Jindiao aconsegueix entrar a la cova de les Quatre Constel·lacions.

21:11 Els pingüins de Madagascar - L'orcocell / Anellats
tancar

L'orcocell / Anellats

El Recluta, mentre feia guàrdia, ha vist una orca gegantina que volava pel cel. Evidentment, no s'ho ha empassat ningú que pugui existir un animal d'aquestes característiques. Això vol dir que el Recluta s'haurà d'enfrontar tot sol al terrorífic orcocell! Més tard, els pingüins s'hauran de refiar dels lèmurs si volen salvar el zoo. No t'ho perdis!

21:34 Els pingüins de Madagascar - La bondat recompensada / L'ós rentador de l'antifaç
tancar

La bondat recompensada / L'ós rentador de l'antifaç

A contracor, en Rico ha acabat regalant la seva nina a una nena. El Recluta li ha assegurat que quan fas una bona obra, a canvi sempre tens una recompensa. Com ara que et capturi l'Agent X?! Més tard, els pingüins capturaran un ós rentador que es dedicava a robar el menjar dels animals del zoo. Pot ser que ho fes per donar-lo als animals del parc que passen gana?!

21:56 L'Hora Boomer - D'oca en oca
tancar

D'oca en oca

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:13 Ranma - Mal d'amors
tancar

Mal d'amors

Ranma segueix Akane fins al riu. Quan s'hi acosta, Akane li clava un cop i li cura l'estrebada del coll. Akane està una mica més animada i comencen a empaitar-se fins que Ranma cau al riu. Després, van a menjar-se una hamburguesa i Akane li explica la història de Kasumi i el Dr. Tofu. Ranma creu que Akane hauria d'abandonar en favor de la seva germana.

22:37 El món d'en Beakman - La pluja, la beakmania i els volcans
tancar

La pluja, la beakmania i els volcans

Sèrie nord-americana "El món d'en Beakman", produïda per Columbia Tristar International Television.

A "El món d'en Beakman", un excèntric científic, respon les preguntes dels joves teleespectadors sobre ciència, natura i el món que els envolta. Per respondre, Beakman demostra tot el que explica a través d'experiments casolans. La sèrie abordarà temes com les propietats i utilitats del carbó, un dels elements més abundants de la Terra, analitzarà el camuflatge dels animals o el creixement de les llavors i explicarà l'evolució dels ponts al llarg de la història, entre altres temes. Beakman també entrevistarà coneguts personatges del món de la ciència, com el jove inventor Thomas Edison.

A "El món d'en Beakman", realitat i fantasia es barregen i donen com a resultat una entretinguda i, alhora, didàctica sèrie.

22:58 Fora de control - Episodi 5
tancar

Episodi 5

El Dru i el Kal respiren tranquils quan veuen que el Tim torna a l'institut. Però el noten canviat. Mentrestant, uns treballadors de l'ajuntament descobreixen el túnel on s'amaguen els Incontrolats, i els bessons han de decidir si poden confiar en la seva tia Maya, que acaba de començar a treballar per la Iniciativa Infantil Global.

23:21 Fora de control - Episodi 6
tancar

Episodi 6

La Kymara penja un vídeo al seu compte i posa els Incontrolats en perill. A casa els Sharma arriba un convidat, el Jiao, un alumne xinès d'un programa d'intercanvi escolar que no treu l'ull de sobre al Dru i al Kal.

23:43 Els germans Kratt - El misteri dels pingüins del Pol Nord?
tancar

El misteri dels pingüins del Pol Nord?

Els germans Kratt són al pol sud, on aprenen coses dels pingüins i els seus poders. Llavors, reben un missatge de la Nua, que és al pol nord: hi ha trobat tres pingüins. Això, als germans Kratt els estranya i els preocupa, perquè de pingüins només n'hi ha al pol sud i no estan acostumats als depredadors que hi ha al pol nord. L'equip es posa a investigar el misteri i mira de tornar els pingüins cap a casa.

00:03 Els germans Kratt - El temple dels tigres
tancar

El temple dels tigres

Els germans Kratt tenen la sensació d'haver perdut el sentit animal, que els permet detectar qualsevol espècie. Per recuperar-lo se'n van a l'Índia a aprendre coses d'un animal que viu molt compenetrat amb la natura: el tigre de Bengala. Però un cop allà s'enduran una bona sorpresa: els ha seguit la Donita, que vol caçar tigres per a la línia de moda que ha de treure.

00:24 Les misterioses ciutats d'or - A l'altra banda del mirall
tancar

A l'altra banda del mirall

En Tao creu que els plànols per construir la setena ciutat d'or són al castell de Chambord, i per això tota la colla torna a Zimbàbue per travessar la porta que hi duu. Investigant pel castell, troben la manera d'arribar a una cova molt gran que té un llac al mig. Allà, llegeixen unes inscripcions que diuen on s'ha de construir la cova i tenen una sorpresa molt gran. Mentrestant, uns guerrers capturen la Laguerra i en Gaspard.

00:47 Les misterioses ciutats d'or - Caiguts del cel
tancar

Caiguts del cel

Sobrevolant el Kilimanjaro amb el Gran Còndor, els nostres amics troben les restes de la nau voladora de l'Ambrosius, però a la nau no hi ha ni els artefactes de Mu que busquen, ni la Laguerra i en Gaspard. Per trobar-los pensen a dividir-se: uns es deixaran capturar pels mateixos que han fet presoners els dos tripulants de la nau, i els altres els vigilaran des del Gran Còndor. Però llavors apareix un núvol de llagostes.

01:09 Les misterioses ciutats d'or - El sacrifici
tancar

El sacrifici

Un cop capturats, en Mendoza i els mariners van a parar a un poble massai on també han agafat presoners la Laguerra i en Gaspard. El bruixot diu que per salvar-se de la plaga de llagostes que té el poble desesperat, han de sacrificar els presoners. La Zia, l'Esteban i en Tao hauran d'arribar a temps per evitar-ho, però no els serà fàcil trobar la pista dels seus amics, i de la Laguerra i en Gaspard.

01:31 Perduts a Oz - Màgia del no res
tancar

Màgia del no res

La Dorothy i l'Espantaocells estan captius treballant a l'abocador de regals del rei dels noms. Al cap d'un mes, a Ciutat Maragda, l'Oest continua sense trobar explicació a la poderosa màgia que, espontàniament, li surt de dins. La seva mare està tan amoïnada que decideix preparar un conjur per eliminar-l'hi. Però l'Ojo se'n va a demanar ajuda a la Glinda per impedir-ho.

01:52 Perduts a Oz - L'estació de la calma
tancar

L'estació de la calma

Arriba el dia de la festa d'aniversari del rei dels noms, un nen capritxós i malvat que converteix en figureta tot aquell qui no li cau bé. La Dorothy vol aprofitar les últimes ratxes de vent de l'estació ventosa per fugir en la barca de vela, però ella i l'Espantaocells primer hauran d'actuar davant del monarca. Mentrestant, l'Oest arriba a una sorprenent conclusió pel que fa als seus problemes de màgia.

02:14 En Grizzy i els Lèmmings - Ós polar
tancar

Ós polar

Nutty Hill pateix una terrible onada de calor, i en Grizzy cerca, en va, una manera de refrescar-se. De sobte, se li acudeix de refugiar-se dins de la nevera, on les temperatures són més suportables. Només hi ha un petit problema: el frigorífic és ple de lèmmings.

02:21 En Grizzy i els Lèmmings - Un ós molt golafre
tancar

Un ós molt golafre

En Grizzy està frustrat: quan està a punt de menjar un salmó gros i ben fresc amb melmelada, assegut al sofà i amb la televisió encesa, s'adona que el pot és buit! La seva frustració es torna ràbia quan descobreix que l'últim pot el tenen els lèmmings, que organitzen una mena de pícnic.

02:27 En Grizzy i els Lèmmings - Ós digital
tancar

Ós digital

Una vibració irritant interromp la migdiada d'en Grizzy, que descobreix que es tracta del mòbil del guarda forestal. L'aparell té moltes funcions, entre les quals hi ha un videojoc molt addictiu. Però els lèmmings també el volen per fer servir l'aplicació de música i transformar el garatge en una discoteca.

02:34 En Grizzy i els Lèmmings - Un ós del juràssic
tancar

Un ós del juràssic

El desglaç allibera un misteriós ou gegant que llisca fins a la cabana. Els lèmmings veuen com l'ou es trenca i en surt una cria de dinosaure que els confon immediatament amb les seves "mares". En Grizzy no vol el nou intrús, però què pot fer per guanyar-se el respecte d'un grup de lèmmings armats amb un T-Rex, encara que en sigui un de petit?

02:40 BabyRiki - Un cos fort
tancar

Un cos fort

En Krash i la Pandy troben una ampolla amb una etiqueta amb una imatge d'un atleta. Conté una beguda màgica que et fa súper fort. En Krash creu que ell ja és prou fort i que no la necessita. I prova de moure l'ampolla per demostrar-ho, però no pot: és massa pesada. Però quan beu líquid, llavors sí que la belluga. El líquid màgic de l'ampolla no és altra cosa que aigua.

02:45 BabyRiki - Qui no s'ha amagat para
tancar

Qui no s'ha amagat para

Els babyrikis saben que ha arribat l'estiu i es dediquen a buscar-lo, com si juguessin a fet i amagar. La Rosa topa amb una floreta i crida: "L'he trobat!" En Krash veu una fulla amb una gota de rosada i també es pensa que l'ha trobat. En Chiko descobreix una papallona i està segur que ha trobat l'estiu. I en Wally es pensa que l'estiu és la maduixa que ha collit.

02:50 BabyRiki - Un matí energètic
tancar

Un matí energètic

En Wally s'ha llevat i esmorza. Però en Krash i en Chiko no volen esmorzar. Volen jugar amb un robot. Però el robot deixa de funcionar perquè s'ha quedat sense energia. En Krash i en Chiko el volen fer esmorzar per veure si es refà, però el robot obté l'energia d'una pila. Al final, en Krash i en Chiko estan molt cansats i es pensen que també s'hauran de canviar la pila.

02:54 BabyRiki - El drac afamat
tancar

El drac afamat

En Chiko i en Wally juguen a ser buscadors de tresors. Però no poden arribar al tresor perquè el guarda el drac afamat Krash. Miren de distreure'l amb jocs, però el drac no vol jugar a res. I llavors troben la solució: convidar-lo a un bon sopar. I el drac, un cop atipat, els deixa arribar al tresor. Però, mentrestant, a en Chiko i a en Wally també els ha vingut gana.

02:58 BabyRiki - En nyam-nyam
tancar

En nyam-nyam

En aquest episodi, els babyrikis coneixen en Nyam-nyam, un personatge amb una boca enorme que té una gana de llop. Primer el troba la Rosa, que li dona una galeta. Després en Krash li dona una pastanaga i en Chiko un carbassó. I, com que els hi fa molta gràcia que sigui tan golafre, li segueixen donant menjar. Però, al final, el pobre Nyam-nyam ha menjat massa i no es troba bé.

03:03 Kiwi - The kiwi's ice creams
tancar

The kiwi's ice creams

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:08 Kiwi - The farm
tancar

The farm

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:12 Kiwi - The kiwi go skiing
tancar

The kiwi go skiing

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:17 Kiwi - The modeling clay
tancar

The modeling clay

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:21 Kiwi - The calendar
tancar

The calendar

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:26 Els o-o-ossets - El domador de circ
tancar

El domador de circ

El Bucky ha muntat un circ i vol fer de domador. Ha disfressat el seu robot de tigre i mira d'ensinistrar-lo, però el Bjorn i la Franny li diuen que ho hauria de fer amb un animal salvatge de debò. I el Bucky tria el Pollet per fer de tigre.

03:31 Els o-o-ossets - En paraules d'ocell
tancar

En paraules d'ocell

El Bjorn i la Franny es lamenten de no poder entendre què diuen els ocells. El Bucky, tot i que creu que els ocells no tenen res interessant a dir, inventa una màquina que tradueix la seva piuladissa. I els tres amics se'n van als aiguamolls a descobrir què diuen els agrons.

03:36 Els o-o-ossets - El descobridor
tancar

El descobridor

La Franny està amoïnada perquè algú li ha pres la margarida més bonica que tenia al jardí. Al Bjorn, a més, li han desaparegut uns poms d'herbes remeieres. El Bucky es posa el barret de detectiu i es proposa trobar el lladre seguint les misterioses petjades que ha deixat a terra.

03:41 Els o-o-ossets - El Buchy dona un cop de mà
tancar

El Buchy dona un cop de mà

El Bucky se sent tan col·laborador amb tothom que crea una empresa de serveis per ajudar els seus amics. Tant el Bjorn com la Franny li demanen ajuda per resoldre diversos problemes, i ell els resol amb eficàcia. Però s'entusiasma tant amb la feina, que crea nous problemes on no n'hi havia.

03:46 Els o-o-ossets - Odissea submarina
tancar

Odissea submarina

El Bucky i el Bjorn s'estan preparant per sortir d'expedició a bord d'un submarí, i la Franny vol anar-hi i ser la capitana. Però, si els vol acompanyar, primer haurà de fer un curset intensiu de formació que consta d'unes proves molt difícils, com la de salvar un dofí.

03:51 Els o-o-ossets - Un món fantasia
tancar

Un món fantasia

La Franny i el Bjorn estan jugant a cavallers amb uns pals que fan d'espases. Quan el Bucky els veu, se li acut la idea d'inventar un aparell que faci realitat tot allò que un s'imagina. Però la Franny i ell tenen una imaginació tan desbordant que tot sortirà de mare.

03:56 Els o-o-ossets - Com en un videojoc
tancar

Com en un videojoc

El Bucky i el Bjorn s'estan entrenant per participar als Jocs del Bosc, una competició en què s'han d'enfrontar en diverses modalitats esportives. El Bjorn es comença a preparar de valent, però el Bucky s'entrena jugant als videojocs. Quan arriba el dia de la competició, un dels dos ho guanyarà tot.

04:01 Els o-o-ossets - Bolets i fulles
tancar

Bolets i fulles

El Bjorn i el Bucky surten a buscar bolets. El Bjorn en troba una carretada, però el Bucky no en troba cap ni un. Empipat, decideix inventar una màquina amb què assegura que trobarà tots els bolets que hi ha al bosc. Però el resultat no és el que esperava i la màquina acabarà tenint una altra utilitat.

04:06 Comptem amb la Paula - Col·legues nous
tancar

Col·legues nous

El Porc i el Panda s'han barallat, i convoquen unes proves per trobar un substitut l'un de l'altre, ja que necessiten un copresentador pel gran xou de l'Extrem Orient. A les proves, divideixen els aspirants en dos equips: els d'un equip hauran de competir entre ells per convertir-se en el nou col·lega del Porc i, els de l'altre, per ser el nou col·lega del Panda. Trobaran el seu nou col·lega ideal, tots dos?

04:17 Comptem amb la Paula - El millor amic d'en Barba-roja
tancar

El millor amic d'en Barba-roja

El capità Barba-roja demana ajuda a la Paula i els altres per recuperar el senyor Lloro, que resulta que últimament sembla que prefereix estar amb en Maurici i no amb ell. Està realment desesperat per tornar-se a guanyar el seu millor amic. La canalla provarà tot el que se li acudeixi per aconseguir que el capità recuperi el Lloro, però no serà pas gens fàcil.

04:26 Comptem amb la Paula - Pluja de meteorits
tancar

Pluja de meteorits

L'Àstrid convida la Paula i els altres a veure una pluja de meteorits a l'Espai exterior. Un cop allà, els nens es passegen per tota la nau per trobar el lloc perfecte des d'on veure la pluja de meteorits, però no és tan fàcil com es pensaven, ja que cada lloc des d'on l'intenten veure té algun inconvenient. Aconseguiran veure aquest fenomen tan especial, finalment?

04:36 Comptem amb la Paula - Operació fem content el nostre Amic
tancar

Operació fem content el nostre Amic

El senyor Amic sempre està de mal humor, i no té mai ganes de fer res. Els nens, juntament amb els amics de la selva, pensen un pla per canviar l'humor del senyor Amic i fer que estigui content. Però, a l'hora de la veritat, les coses no van com s'havien imaginat: tot acaba sortint a l'inrevés!

04:45 Comptem amb la Paula - Abracadabra
tancar

Abracadabra

En Tim es converteix en un mag i vol ensenyar uns quants trucs de màgia als seus amics, però no li surten. Segons ell, és perquè la vareta màgica deu estar trencada, i la canalla se'n va al desert a comprar una vareta nova per en Tim. Però el que s'acaba comprant és un utensili molt més poderós del que s'hauria pogut imaginar mai.

04:55 Leo, el guardabosc - El picot negre pitblanc
tancar

El picot negre pitblanc

Al jardí del Leo se sent un soroll estrany: és un repic constant. El produeix un ocell que el nen no havia vist mai. La Katie troba a internet que és un exemplar de picot negre pitblanc, un ocell que s'alimenta dels insectes que troba a les soques dels arbres. Els germans emprenen de seguida un viatge per portar l'ocell amb la seva parella. I, gràcies a les indicacions del Rocky, segur que ho aconsegueixen.

05:06 Leo, el guardabosc - El dugong
tancar

El dugong

El Leo s'està remullant a la piscina i, tot d'una, li surt un animal molt estrany de l'aigua. La Katie en busca ràpidament informació a internet i descobreix que és un dugong, un mamífer que corre un greu perill d'extinció. Els germans es posen en marxa ràpidament per portar el dugong a una zona segura, però pel camí uns pescadors furtius els persegueixen per intentar caçar el seu nou amic.

05:15 Leo, el guardabosc - El dofí mular
tancar

El dofí mular

Mentre juga al jardí amb els peixets de l'estany, el Leo hi troba una cria de dofí. La Katie li explica que és un dofí mular, una espècie de dofins molt intel·ligents, ja que tenen el cervell molt gros. Com que es tracta d'una cria, tots dos germans es mobilitzen ràpidament per portar-lo amb la seva mare. Però durant la travessia s'hauran d'enfrontar a un vaixell de pesca que vol caçar el seu amiguet.

05:25 Oddbods - Un amic perillós
tancar

Un amic perillós

Quan el Fuse està d'acampada, els seus plans de passar una estona relaxant al bosc se'n van en orris gràcies al seu amic més trapella, el Pogo, que també es va apuntar a l'acampada. De mica en mica, el Fuse es va enfurismant mentre el Pogo s'ho va prenent tot a broma, la qual cosa desencadena una batalla de bromes entre tots dos. Però una de les bromes surt malament, i els Oddbods acaben perduts al bosc juntament amb un os famèlic. Seran capaços de prendre's la supervivència seriosament?

05:32 Oddbods - De-zee-tjades vacances
tancar

De-zee-tjades vacances

Mentre el Zee dorm al sofà de fora de casa seva, un fullet que promociona unes vacances a la platja li cau a la falda. Això fa que s'adoni de les ganes que té de prendre's unes vacances de tant no fer res, i anar a no fer res a la platja! Per desgràcia, no té ni els diners ni l'energia per organitzar-ho, però veu una oportunitat en les ganes que té la Bubbles de fer una cerca del tresor, així que li dona un mapa que ella seguirà, tot portant-lo, sense adonar-se'n, de vacances a la platja. Una idea genial... sempre que la Bubbles no descobreixi el seu engany. Però, quina possibilitat hi ha?

05:39 Oddbods - Rodem al ring
tancar

Rodem al ring

Quan el programa Splat Ninja anuncia que busca noves estrelles, el Pogo i el Slick decideixen gravar la seva pròpia audició per guanyar el lloc de feina. Mentrestant, al Zee, que fa de càmera, li interessen molt més els rotllos de xocolata que hi ha a la taula del bufet, que no pas el rotllo que s'estan muntant el Pogo i el Slick per l'audició!

05:46 Oddbods - Dia gris
tancar

Dia gris

La Newt està decidida a fer una festa d'estiu perfecta pels seus amics, inspirada en una sessió fotogràfica d'una revista. Però quan arriba el gran dia, s'adona que el seu jardí està molt més sec del que a ella li agradaria. En veure un dels invents meteorològics de la Bubbles, aconsegueix persuadir-la perquè la deixi utilitzar-lo i que el seu jardí aguanti la calor. Això no obstant, la seva impaciència fa que la Newt acabi amb un núvol de pluja que la persegueix per tot arreu.

05:52 Oddbods - El monstre de les escombraties
tancar

El monstre de les escombraties

La casa del Zee està tan bruta que fins i tot ell creu que és hora de fer el que no havia fet fins ara... netejar! Però mentre el Zee és fora de casa comprant els productes de neteja, el Jeff decideix començar a netejar sense ell i, després d'una sèrie de contratemps, es transforma en un monstre d'escombraries gegant. Sobreviurà, el Jeff, quan el Zee torni a casa i es disposi a caçar el monstre?

Progrmació BD ....
06:07 E3 - F1 H2O Middle Est
tancar

F1 H2O Middle Est

El mundial de Fórmula 1 de l'aigua de la UIM torna a Sharjah, als Emirats Àrabs Units, amb la disputa de les dues últimes curses de la temporada per decidir el campionat del món de llanxes ràpides del 2022, la de Sharjah i la de l'Orient Mitjà.

06:35 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

08:09 Temps de neu - Baqueira Beret vibra amb el freeride
tancar

Baqueira Beret vibra amb el freeride

L'espectacle del Freeride World Tour ha tornat a la Vall d'Aran. L'estació de Baqueira Beret ha organitzat amb èxit una nova edició d'aquesta competició amb els millors especialistes del món. El dia abans de la prova, l'aranès Aymar Navarro va anunciar la seva retirada.

08:38 Handbol: Lliga Asobal - Fraikin BM Granollers-Barça
tancar

Fraikin BM Granollers-Barça

El Granollers, segon classificat de la Lliga Asobal amb 26 punts, rep el líder de la competició, el Barça, que ha guanyat tots els partits que ha jugat i porta 30 punts. Si hi ha algú capaç de fer patir els culers a la Lliga Asobal, són els vallesans. I, a més, juguen a casa. Partidàs a la vista!!!!
Els comentaris són de Vicenç Prados, l'anàlisi tècnica de l'excapità del Barça, Víctor Tomàs, i a peu de vista, Mireia Vicente.

10:21 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

11:55 E3D - Waterpolo Copa del Rei: Zodiac CN At. Barceloneta-CN Barcelona 1a. semifinal
tancar

Waterpolo Copa del Rei: Zodiac CN At. Barceloneta-CN Barcelona 1a. semifinal

La piscina Finetwork Aquatics de Sabadell acull la primera semifinal de la 37a edició de la Copa del Rei de waterpolo. Qui es plantarà a la final?
Els comentaris són de Xevi Bardolet, i l'anàlisi tècnica, del campió olímpic, Jordi Sans.

13:18 E3 - NBA: Les 10 jugades defensives del 2022
tancar

NBA: Les 10 jugades defensives del 2022

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. En aquest capítol cridem el mític "Defense! Defense!" i ens traiem el barret davant la tasca de protecció de la pròpia cistella. Quins taps!

13:25 E3D - Waterpolo Copa del Rei: 2a. semifinal
tancar

Waterpolo Copa del Rei: 2a. semifinal

La piscina Finetwork Aquatics de Sabadell acull la segona semifinal de la 37a edició de la Copa del Rei de waterpolo. Qui es plantarà a la final?
Els comentaris són de Xevi Bardolet, i l'anàlisi tècnica, del campió olímpic, Jordi Sans.

14:38 Zona zàping
15:11 Sala de Premsa - Michel
15:25 Handbol: Lliga Asobal - Fraikin BM Granollers-Barça
tancar

Fraikin BM Granollers-Barça

El Granollers, segon classificat de la Lliga Asobal amb 26 punts, rep el líder de la competició, el Barça, que ha guanyat tots els partits que ha jugat i porta 30 punts. Si hi ha algú capaç de fer patir els culers a la Lliga Asobal, són els vallesans. I, a més, juguen a casa. Partidàs a la vista!!!!
Els comentaris són de Vicenç Prados, l'anàlisi tècnica de l'excapità del Barça, Víctor Tomàs, i a peu de vista, Mireia Vicente.

16:42 Sala de Premsa - Xavi Hernández
17:10 Bàsquet: lliga Endesa - Spar Girona-Casademont Saragossa
tancar

Spar Girona-Casademont Saragossa

L'Uni Girona, líder en solitari de la Liga Endesa, rep a casa el Saragossa, quart classificat, en la 20a jornada de la competició.
Els comentaris són de Joan Ferran i, l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

17:57 Esport Club Cap de Setmana - Esport Club
tancar

Esport Club

Magazín amb tota l'actualitat esportiva del cap de setmana, amb atenció especial a la jornada de futbol i les principals competicions del nostre esport.

18:09 Bàsquet: lliga Endesa - Spar Girona-Casademont Saragossa
tancar

Spar Girona-Casademont Saragossa

L'Uni Girona, líder en solitari de la Liga Endesa, rep a casa el Saragossa, quart classificat, en la 20a jornada de la competició.
Els comentaris són de Joan Ferran i, l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

18:55 Futbol : Primera Federació - UE Cornellà-Barça Atlètic
tancar

UE Cornellà-Barça Atlètic

El duel entre el Cornellà i el Barça Atlètic té un escenari poc habitual: la Ciutat Esportiva Dani Jarque, a Sant Adrià de Besós. El Cornellà no pot utilitzar l'RCDE Stadium, com ha fet durant tota la temporada, perquè l'Espanyol hi juga el mateix dia contra l'Osasuna en partit de la Primera Divisió. Mala notícia per a un conjunt verd que ve de perdre a Castelló i que s'havia aconseguit fer fort com a local, amb dues victòries en els dos últims partits disputats a casa. El filial barcelonista, mentrestant, ha sortit de la zona de "playoff" per diferència de gols, després de l'empat contra la Reial Societat B, i s'obliga a obtenir, per primer cop, dues victòries consecutives fora de casa per consolidar la seva posició a la zona alta. El nou fitxatge dels blaugranes, el davanter argentí Lucas Román, tindrà una nova oportunitat de debutar.
Jordi Sunyer comenta el partit i Jordi Gonzalvo en fa l'anàlisi tècnica.

19:51 Esport Club Cap de Setmana - Esport Club
tancar

Esport Club

Magazín amb tota l'actualitat esportiva del cap de setmana, amb atenció especial a la jornada de futbol i les principals competicions del nostre esport.

20:01 Futbol : Primera Federació - UE Cornellà-Barça Atlètic
tancar

UE Cornellà-Barça Atlètic

El duel entre el Cornellà i el Barça Atlètic té un escenari poc habitual: la Ciutat Esportiva Dani Jarque, a Sant Adrià de Besós. El Cornellà no pot utilitzar l'RCDE Stadium, com ha fet durant tota la temporada, perquè l'Espanyol hi juga el mateix dia contra l'Osasuna en partit de la Primera Divisió. Mala notícia per a un conjunt verd que ve de perdre a Castelló i que s'havia aconseguit fer fort com a local, amb dues victòries en els dos últims partits disputats a casa. El filial barcelonista, mentrestant, ha sortit de la zona de "playoff" per diferència de gols, després de l'empat contra la Reial Societat B, i s'obliga a obtenir, per primer cop, dues victòries consecutives fora de casa per consolidar la seva posició a la zona alta. El nou fitxatge dels blaugranes, el davanter argentí Lucas Román, tindrà una nova oportunitat de debutar.
Jordi Sunyer comenta el partit i Jordi Gonzalvo en fa l'anàlisi tècnica.

20:58 Sala de Premsa - Xavi Hernández
21:24 Zona zàping
21:55 E3 - NBA: Mitchell, el nou cavaller
tancar

NBA: Mitchell, el nou cavaller

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. Expeditiu i molt dinàmic, tant en atac com en defensa, Donovan Mitchell finta i esmaixa, tira i palmeja, bloqueja i clava taps que semblen mastegots! Amb aquest escorta d'1,91 metres no es pot donar mai la jugada per acabada. Compte, que hi torna!!!

22:05 Vaques Sagrades - Reina: "El Barça guanyarà la Lliga, n'estic convençut"
tancar

Reina: "El Barça guanyarà la Lliga, n'estic convençut"

Miguel Reina, que va ser porter del Barça entre el 1965 i el 1973, ha passat pel "Vaques Sagrades". Ha repassat la seva carrera futbolística i ha lloat la figura de Ter Stegen, actual porter blaugrana. I ens ha explicat els motius que el van fer marxar del Barça l'estiu del 1973.

23:00 Gol a gol - Gol a Gol
00:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:55 Gol a gol - Gol a Gol
02:26 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:50 Futbol : Primera Federació - UE Cornellà-Barça Atlètic
tancar

UE Cornellà-Barça Atlètic

El duel entre el Cornellà i el Barça Atlètic té un escenari poc habitual: la Ciutat Esportiva Dani Jarque, a Sant Adrià de Besós. El Cornellà no pot utilitzar l'RCDE Stadium, com ha fet durant tota la temporada, perquè l'Espanyol hi juga el mateix dia contra l'Osasuna en partit de la Primera Divisió. Mala notícia per a un conjunt verd que ve de perdre a Castelló i que s'havia aconseguit fer fort com a local, amb dues victòries en els dos últims partits disputats a casa. El filial barcelonista, mentrestant, ha sortit de la zona de "playoff" per diferència de gols, després de l'empat contra la Reial Societat B, i s'obliga a obtenir, per primer cop, dues victòries consecutives fora de casa per consolidar la seva posició a la zona alta. El nou fitxatge dels blaugranes, el davanter argentí Lucas Román, tindrà una nova oportunitat de debutar.
Jordi Sunyer comenta el partit i Jordi Gonzalvo en fa l'anàlisi tècnica.

04:31 Bàsquet: lliga Endesa - Spar Girona-Casademont Saragossa
tancar

Spar Girona-Casademont Saragossa

L'Uni Girona, líder en solitari de la Liga Endesa, rep a casa el Saragossa, quart classificat, en la 20a jornada de la competició.
Els comentaris són de Joan Ferran i, l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.