TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:37 Cuines - Bacallà amb samfaina rossa
tancar

Bacallà amb samfaina rossa

S'escriu samfaina, però a Girona, ho diuen amb "x", "xamfaina". Però avui ens centrarem en la "essa" sorda de rossa, perquè fem una samfaina rossa. Amb essa sorda. Perquè fem una samfaina amb la ceba enrossida.

15:55 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

L'Emili passa per la botiga per veure la Sílvia i l'Ivan el tracta de pesat. Després de la visita, l'Emili queda molt tocat i la Sílvia s'emprenya amb l'Ivan per haver sigut desagradable. Per això, queda amb l'Emili per demanar-li disculpes i, per compensar-lo, el convida a sopar. Durant el sopar, l'Emili se sobrepassa i li fa una carícia a la Sílvia. Però ella li deixa clar que no poden ser amics.

A banda, la Gemma comença a exercir d'àvia i, a petició del Manel, substitueix l'Andreu en una activitat que havien de fer plegats amb el seu net, el Nico. Llavors, l'Andreu intenta lligar amb la dona del parc i aquesta el rebutja. Més tard, la Joana parla de la Gemma com una superàvia i l'Andreu se sent gelós. A més, s'assabenta que la Gemma ha organitzat un sopar familiar sense comptar amb ell i se sent bandejat. Per aquest motiu, l'Andreu ataca injustament la Gemma i la tracta de mala àvia.

La Cèlia li demana al Quique que parli amb la Sol i li faci entendre que ha de marxar del pis de seguida que pugui. La Sol li fa saber al Quique que marxarà a finals de setmana a casa d'un amic. Però la Cèlia coneix molt la seva germana i no se'n refia. Malgrat tot, el Quique està convençut que la Sol ha sigut sincera i li demana a la Cèlia que es relaxi d'una vegada. Ell argumenta que d'aquí poc la Sol se n'anirà i tot s'haurà arreglat.

16:29 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Avui provarem d'explicar com ha quedat el tema de l'euro ordre de Llarena a Bèlgica,. Amb el Jair entrarem en la precampanya de les municipal. La Judit s'enfronta de nou a la ruleta de l'entrevista improvisada i tancarem amb el Peyu.

21:00 Telenotícies vespre
22:10 Sense ficció - Bond, jo també em dic James Bond
tancar

Bond, jo també em dic James Bond

Bond, James Bond. Es pot estar a l'altura d'un nom tan icònic? Aquest documental és una exploració de la identitat masculina a través de la vida i la personalitat d'un grup d'homes que comparteixen nom. El 1952, a Jamaica, l'escriptor Ian Fleming buscava un nom per al seu seductor i sofisticat agent secret; el va trobar a la coberta d'una guia d'ocells, i així és com va crear James Bond, el paradigma del mascle alfa. El 2022, coincidint amb el 60è aniversari de la saga cinematogràfica, el cineasta Matthew Bauer ha fet una investigació de la vida d'un grapat d'homes d'entorns molt diversos que es diuen tots James Bond. Entre d'altres, un fan suec obsessionat amb tot el que té a beure amb l'agent 007, un director de teatre novaiorquès gai, un afroamericà acusat d'assassinat, i dues dones que han hagut de fer de la necessitat virtut. El documental de Matthew Bauer és una reflexió agosarada i punyent sobre la masculinitat, el gènere i la raça a l'ombra d'un fenomen global de la cultura popular.

23:34 Sense ficció - Per molts anys, Mr. Bean!
tancar

Per molts anys, Mr. Bean!

Documental que es va fer per celebrar el 30è aniversari de l'arribada d'una llegenda de l'humor a les pantalles televisives. El dia 1 de gener del 1990, la cadena de televisió britànica ITV va emetre l'episodi pilot d'una sèrie d'humor titulada "Mr. Bean" protagonitzada per l'actor Rowan Atkinson. El personatge de Mr. Bean reprodueix enginyosament les frustracions de la vida quotidiana però amb conseqüències desastroses. Aquest documental explora la màgia que s'amaga darrere d'aquest heroi tan curiós i explica com amb només 14 episodis va causar sensació arreu del món i encara fa riure avui dia. Després de la sèrie, se n'han fet dues pel·lícules i una sèrie d'animació. I a més, és tot un fenomen a les xarxes. Mr. Bean té 150 milions de seguidors i acumula més d'11.000 visionats. Amb imatges de la sèrie i entrevistes als seus creadors, descobrirem la història que s'amaga darrere d'aquest personatge tan emblemàtic.

00:28 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem que el Tribunal de Justícia de la Unió Europea ha dit que Bèlgica no pot denegar l'extradició de Lluís Puig i de la resta d'exiliats si no demostra deficiències greus en el sistema judicial espanyol o vulneració de drets fonamentals, i això obre la porta que el jutge Llarena dicti noves euroordres. Per la seva part, els exiliats interpreten la decisió com una victòria més davant la justícia espanyola i entenen que la sentència reconeix el que fa 5 anys que defensen.
Analitzem que el Fons Monetari Internacional creu que la inflació ha tocat sostre i, per primer cop en un any, millora les previsions de creixement mundial i de la zona euro. I abordem que continuen les negociacions entre el Departament de Salut i el sindicat Metges de Catalunya per evitar les vagues convocades per demà, dijous i divendres.
Entrevistem Lluís Puig, exconseller de Cultura; María Elena Morán, escriptora i autora de la novel·la "Volver a cuándo"; i la periodista Eva Piquer ens presenta la seva darrera obra: "Aterratge".
Els tertulians d'avui són Joan Maria Clavaguera, Betona Comín, Mireia Vives i Isabel Llauger.

02:18 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - República Rumbera
04:59 Folc a l'estudi - Lobato Gonsales
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 Pel·lícula - Els set magnífics
tancar

Els set magnífics

A l'Amèrica de després de la guerra civil, en ple salvatge Oest, un petit poble anomenat Rose Creek viu sota el control despietat de l'industrial Bartholomew Bogue. Els seus habitants són gent honrada i estan desesperats, i prenen la decisió de contractar un grup de pistolers per defensar-se i fer justícia.
L'encarregat de trobar els homes adequats per fer aquesta feina serà el Sam Chisolm, que té antics greuges amb el Bartholomew Bogue. El Sam reunirà un variat grup de caçadors de recompenses, jugadors i assassins a sou que protegiran el poble contra el Bogue i els seus homes. Mentre es preparen per al violent enfrontament que saben que està a punt de passar, els set mercenaris entendran que, en realitat, estan lluitant per alguna cosa més que diners.

00:25 Les de l'hoquei - Tot canvia
tancar

Tot canvia

La nova jugadora del Minerva, la Janina, arriba per revolucionar l'equip. La seva presència dins i fora de la pista alterarà el dia a dia de les noies, i també la d'en Lluc. D'altra banda, l'Anna es prepara per anar-se'n a Lisboa, al judici, mentre el seu retrobament amb en Germán no va com ella s'esperava. Per a la Terrats tampoc no serà fàcil resoldre els problemes econòmics del club i acceptarà l'ajuda de Toni Alcober, el pare de la Raquel, el nou espònsor, que voldrà imposar les seves condicions.

01:20 Els habitants de la fi del món - Alaska
tancar

Alaska

Ben Fogle passa uns dies amb el matrimoni Turner, en Mike i la Fran, que l'acullen a la cabana de fusta que tenen als boscos d'Alaska. Descobreix com viuen de manera autosuficient treballant la terra i caçant amb trampes els animals que els envolten. En Mike i la Fran han de combatre els incendis forestals a l'estiu i el fred a l'hivern, però poques vegades visiten la civilització. En Ben aprèn a sobreviure al bosc lluitant contra els mosquits i suportant vint-i-quatre hores al dia de llum solar.

02:03 La meva terra - ... dels Emirats Àrabs Units, Ras al-Khaimah
tancar

... dels Emirats Àrabs Units, Ras al-Khaimah

L'Ali viu en els Emirats Àrabs Units, al cor de la península Aràbiga, i ens explica com és la seva vida quotidiana, molt marcada per la religió i les tradicions. L'acompanyem a l'escola, a resar a la mesquita i al desert amb els camells de la seva família. I també ens ensenya la cosa que més li agrada fer: anar amb el seu pare al desert a entrenar un falcó.

02:28 Nens de la ruta de la seda - El nen dels ocells
tancar

El nen dels ocells

Quan mira al seu voltant, en Reshat veu els pous de petroli de l'Azerbaidjan. Quan mira amunt, veu els coloms que volen cap al cel. Troba a faltar el seu pare, que es va morir fa un any, i que també estimava els coloms. En Reshat li demana al millor ocellaire del poble que li ensenyi a ensinistrar coloms, perquè el seu somni és ser ocellaire i tenir-ne molts. Però al final, mentre aprèn a ensinistrar-los, descobreix què vol de veritat.

02:50 Somiem el futur - La moda del futur
tancar

La moda del futur

Fora que visquin en un camp naturista, els nou mil milions d'habitants que viuran a la Terra el 2050 hauran de vestir-se. De l'alta costura al prêt-à-porter, la indústria de la moda haurà de fer front a diverses qüestions: la proliferació de marques, el consum en massa, la superproducció, l'incompliment de les condicions laborals a la cadena de fabricació, l'ús de productes químics. Però a més d'aquests reptes, la moda viu una autèntica mutació perquè les innovacions científiques i tecnològiques ens ofereixen perspectives increïbles. Demà al nostre armari hi tindrem roba ecològica i peces intel·ligents sorprenents dignes de les més grans fantasies de la ciència-ficció.

03:39 GR Barcelona - L'estadi urbà
tancar

L'estadi urbà

"A la ville de Barcelona"
Els Jocs del 92 van ser el punt d'inflexió de Barcelona i des de llavors la ciutat és una de les més preparades a nivell mundial per a la pràctica de competicions. Però la realitat és que l'esport forma part de l'ADN de la ciutat, no només en el sentit professional de la paraula, i els seus carrers i la seva gent l'han convertida en un gran estadi urbà. En aquest gran recorregut practicarem escalada al Climbat La Foixarda, passejarem en bicicleta adaptada pel Parc Fluvial del Besòs, farem Txi Kung al Parc de la Ciutadella, aprendrem que important que és l'alimentació per a l'esport i jugarem a futbol amb l'Isaac Cuenca, jugador del FC Barcelona, al seu primer club.

04:08 Karakia - Osvaldo (Sao Tomé, Sao Tomé i Príncipe)
tancar

Osvaldo (Sao Tomé, Sao Tomé i Príncipe)

Més enllà del seu passat colonial i les grans plantacions de cacau que encara s'hi conserven, l'illa de Sao Tomé atresora una cultura rica, vitalista i una cuina condimentada que l'Osvaldo ha aconseguit reproduir a casa seva, a Barcelona.

04:38 Thalassa - El joc de la pesca
04:55 Blogs Europa
05:05 L'illa del tresor - John Irving
tancar

John Irving

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:32 L'illa del tresor - Joan Margarit
tancar

Joan Margarit

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:56 Videoclips - The `Penguins - Tira pel dret ( aka l'Antonieta )
Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - Pescadors de diumenge
tancar

Pescadors de diumenge

Fent surf prop de la platja, en Yann i l'Auru es troben amb l'Igor, un dofí soldat que ha estat entrenat per atacar les persones. Entre tots el volen calmar com sigui perquè pot suposar un perill per als pescadors i altra gent del poble. Quan el tracta una mica més, l'Auru descobreix que tots dos tenen certs punts en comú.

06:12 Zoom, el dofí blanc - El dofí prehistòric
tancar

El dofí prehistòric

En una de les seves sortides al mar el Zoom, el Yann i l'Auru troben l'esquelet d'un dofí prehistòric. És un descobriment molt important, però cal que un especialista estudiï l'esquelet per confirmar-lo. L'oncle Patrick truca a la seva amiga Anita, que farà un llarg viatge per anar a Maotou. Però un petit detall fa pensar a en Yann que potser l'esquelet que han trobat no és el que s'imaginen. I si l'Anita travessa mig planeta per res?

06:27 George de la jungla - George x 4
tancar

George x 4

Un bon dia, un helicòpter deixa una caixa enorme al bell mig de la jungla amb un contingut inesperat: un vehicle 4X4 espectacular sense destinatari conegut. En Simi intenta convèncer en George que els vehicles de motor no estan fets per la jungla, perquè contaminen molt, i vol que el vagi a tirar daltabaix del Pou Sense Fons. Però la veu de l'ordinador del cotxe convenç en George perquè hi vagi a fer un volt.

06:38 Presto! L'escola de màgia - El conill d¿or
tancar

El conill d¿or

Els mags de Presto estan contentíssims perquè han derrotat els alumnes d'As de Piques i han guanyat el Conill d'Or. Però, mentre la Lisa i el Vincent es barallen pel trofeu, la Tro s'adona que, al conill, li passa alguna cosa: es mou sol! I és que resulta que el trofeu el manipulen els alumnes d'As de Piques, que volen aconseguir el Llibre de l'Impossible! Aconseguiran enxampar-los a temps, els nostres amics?

06:49 Presto! L'escola de màgia - El teatre de les il·lusions
tancar

El teatre de les il·lusions

SINOPSI EP 1 - El teatre de les il·lusions
A Presto tots estan trasbalsats per la visita de la inspectora Greta Burxeta, que té fama de ser molt estricta. Mentre la Lisa prepara els efectes especials per al número que ha preparat la Nica per a l'ocasió, un accident deixa el teatre fet un desastre. L'únic que s'alegra d'aquest contratemps és el Daniel, que vol aprofitar l'oportunitat per vendre la mansió. La Violeta i el Vincent hauran de distreure la inspectora mentre la Lisa i el Dylan intenten crear una il·lusió per fer veure que no ha passat res.

07:01 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Amb els ulls tancats
tancar

Amb els ulls tancats

SINOPSI Per mirar d'impedir que els bandits fugin de Nottingham després d'haver robat als vilatans, la Marian els llança un conjur per deixar-los enlluernats, però amb la mala sort que, just en aquell moment, apareix en Robin i és ell qui en pateix els efectes. Veient el que ha passat, els bandits volen aprofitar l'ocasió per robar arreu del comtat i en Robin haurà d'aprendre a valer-se de l'oïda i de l'olfacte per aturar-los.

07:12 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un drac de mascota
tancar

Un drac de mascota

SINOPSI Mentre passeja amb el seu os Geri pel bosc, la Solveig veu que l'Scarlett li porta uns pastissets per esmorzar al Derke, que ara té l'aparença de drac. Quan se n'assabenten la Liv i l'Stig, no poden resistir la temptació de mirar de trobar el drac i capturar-lo. I, per aconseguir-ho, entabanaran l'Scarlett fent-li creure que el seu pare era un guerrer viking i que volen que sigui un d'ells.

07:24 Dracs: Cap a nous horitzons - Adeu, Gustav, adeu
tancar

Adeu, Gustav, adeu

Els genets dels dracs reben una visita inesperada a la base de la Riba dels Dracs: en Gustav, un adolescent a qui en Singlot havia promès que podria entrar a formar part dels genets quan estigués preparat. Però en Gustav és un tabalot i li han de dir que encara no està preparat i que se'n vagi. El problema més gros, però, arriba quan, en tornar cap a Fred, el captura en Dagur.

07:47 Ideafix i els irreductibles - El despertadir de Lutècia
tancar

El despertadir de Lutècia

El gall Simfònix s'encarrega de despertar els habitants de Lutècia cada dia, però el seu quiquiriquic no agrada a tothom. Per no haver-lo de sentir cada matí, la Monalisa decideix raptar-lo i fer-ne un bon brou. En Mutus i l'Alagàbius, a l'aguait sota el galliner, l'atrapen quan surt a cantar. Però els gals de seguida s'adonen de la seva absència perquè s'han quedat adormits i tot va tard.

07:59 Ideafix i els irreductibles - El glavi d'en Camulogen
tancar

El glavi d'en Camulogen

L'Abraracúrcix es queixa a l'Homeopàtix per haver-li venut el glavi d'en Camulogen a en Semblangropius. Indignat pel que considera una ofensa intolerable, arrabassa l'espasa al romà. En Semblangropius crida la legió immediatament, però els únics disposats a auxiliar-lo són l'Arcabús i els seus beagles. L'Abraracúrcix acaba resignant-se que el glavi sigui d'en Semblangropius, però la Karabella, la seva dona, no.

08:10 Dinotren - Uns peus grossos que piquen ben fort
tancar

Uns peus grossos que piquen ben fort

La Tiny perd la closca brillant favorita de la Shiny i està molt amoïnada. Tot i que el pare i el Buddy miren d'ajudar-la a trobar-ne una altra, la Tiny està cada vegada més nerviosa i enfadada i comença a picar de peus a terra, fins que coneix la Daphne, una daspletosaure que li ensenya que picar de peus pot ser un ball divertit en lloc d'un senyal de mal humor.

08:23 Titó - Excursió a la granja d'ovelles
tancar

Excursió a la granja d'ovelles

Avui anem d'excursió amb en Titó a una granja d'ovelles. Descobrirem com s'esquilen i amb la llana en farem coixins. Acabarem l'escursió amb una guerra de coixins amb el John C.

08:32 El Mic i els seus amics - El Cargol i la Mosca esmorzen
tancar

El Cargol i la Mosca esmorzen

Són els amics més petits i quan es desperten, es busquen per esmorzar junts.

08:42 Jasmine & Jambo - El cap als núvols
tancar

El cap als núvols

La JASMINE recorda un dia que van tocar amb el JAMBO dalt dels núvols, però al JAMBO se li ha esborrat el record. La JASMINE intenta de totes les maneres que el seu amic recuperi aquella vivència però no se'n surten. Fins que descobreix que la música és una de les millors maneres de portar-nos records.

08:50 Numberblocks - El divuit
tancar

El divuit

El Deu va a tota pastilla i el Vuit va a tot drap però en direcció contrària i, inevitablement, xoquen i, inevitablement, es forma el Divuit, que intentarà saber qui és.

08:55 L'abella Maia - En Flip salva la reina
tancar

En Flip salva la reina

Les vespes han descobert una llavor molt estranya que fa tornar bojos els insectes unes quantes hores, i l'aprofiten per entrar a la cambra de l'abella reina i segrestar-la. Com a rescat demanen totes les reserves de mel del rusc. La Maia demana ajuda a les formigues, però elles també cauen víctimes d'aquesta misteriosa llavor. Al final, se li acut un pla i el posa en pràctica amb l'ajuda d'en Willi i en Flip.

09:07 L'abella Maia - To-xi-kant
tancar

To-xi-kant

Una formiga emmascarada, en To-xi-kant, segresta la Maia mentre ella juga amb en Willi. La condició per alliberar-la és enfrontar-se en un duel amb el coronel Paul; el guanyador serà coronel de les formigues. En To-xi-kant és molt bon lluitador, i tot indica que el coronel Paul perdrà el duel, si no troba alguna debilitat del seu contrincant. La Maia i en Willi espien en To-xi-kant mentre s'entrena i li veuen la cara: té una cicatriu en forma de llampec.

09:18 Masha i l'os - Golf per tres
tancar

Golf per tres

L'os està molt nerviós perquè la Masha i el panda no paren de barallar-se, discutir i competir entre ells. Demana als llops que l'ajudin i ells li recomanen que faci alguna cosa que el relaxi, com ara jugar a golf. A l'os li sembla que li pot anar bé i es prepara per anar a jugar a golf. Però la Masha i el panda li diuen que volen a anar amb ell.

09:25 Masha i l'os - La millor medecina
tancar

La millor medecina

A la terra del pingüí, l'hivern és molt llarg i l'os convida el seu amic a casa seva, on ja ha arribat la primavera. La Masha està molt contenta perquè ja pot jugar amb els rierols que es formen quan es fon la neu. Ella i el pingüí hi fan navegar uns barcos de joguet, però la pobra Masha acaba agafant un bon refredat. No es troba gens bé, i no vol menjar res, però l'os té una medecina ideal perquè es curi.

09:32 Masha i l'os - Un quartet difícil
tancar

Un quartet difícil

El pare de l'os ha vingut de visita i li ensenya a la Masha fotos de l'àlbum familiar. La Masha s'emociona quan veu que, fa temps, els ossos havien format un quartet i els demana que tornin a tocar junts. Però tocar en un quartet no és gens fàcil, sobretot quan els músics no s'entenen i no s'ajuden entre ells. Haurà canviat la cosa, des que els ossos eren petits? Seran capaços de tocar tots junts?

09:39 Pirata i Capitano - L'herba de Barbaroja
tancar

L'herba de Barbaroja

La Murana ha trobat un bagul amb el tresor de Barbaboja, un avantpassat seu, però quan el vol obrir amb un bri d'herba d'or de l'illa Galopagos, el Roberto fa un esternut i el bri d'herba desapareix volant. Enfadada, la Murana agafa el Roberto com a ostatge fins que la Pirata no li porti un altre bri d'herba, però el problema és que l'illa Galopagos costa molt de trobar, perquè no para mai quieta.

09:50 Pirata i Capitano - La corona de nacre
tancar

La corona de nacre

La Pirata i el Capitano es disposen a anar a l'illa de Nacre a buscar la famosa corona de nacre, protegida per un munt de trampes i per una ciclop gegant i esgarrifosa. Quan hi arriben, la Penèlope, la "ciclop gegant i esgarrifosa", segresta el Roberto perquè li faci de cuiner. Però, quan per fi la Pirata i companyia troben el seu amic, s'emporten una sorpresa que els deixa a tots amb un pam de nas.

10:01 Pirata i Capitano - La revolució de les estrelles
tancar

La revolució de les estrelles

La Pirata, el Capitano i les Piratestrelles busquen el tresor d'un naufragi, però quan localitzen les restes i troben el cofre, no hi ha res a dins. Aleshores, les Piratestrelles troben un mapa del tresor que només elles poden llegir, i la Pirata les nomena capitanes per aquesta aventura. Vet aquí, doncs, que la Calavera Rosa, comandada per la Plic, la Plac i la Ploc, se'n va a la recerca d'aquest nou tresor.

10:11 La família Teixó-Guineu - L'instint de la Guineta
tancar

L'instint de la Guineta

Les guineus, com tots sabeu, tenen un instint molt desenvolupat. La Guineta vol resoldre el misteri de la desaparició de les nous del rebost del cau, només refiant-se del seu instint. Però en comptes de pensar-s'ho bé abans d'acusar algú, ho fa indiscriminadament, cosa que provoca tensions i malentesos.

10:23 La família Teixó-Guineu - La castanya màgica
tancar

La castanya màgica

La Trufa troba una pedra molt brillant a la vora del riu. Quan l'ensenya a en Pinxo, ell es queda fascinat i la vol costi el que costi. Al final aconsegueix enredar la seva germana petita i l'hi canvia per una "castanya màgica", que, segons ell, li concedirà tots els desitjos. Però la Trufa de seguida s'adona que la castanya no en té res, de màgica.

10:35 Pat, el gos - La geocerca
tancar

La geocerca

Com que fa un bon dia, la mare de la Lola li instal·la una aplicació de geocerca al mòbil perquè surti a trobar un tresor misteriós. Però en la recerca del tresor tindrà competència: d'una banda el seu veí Víctor amb el seu gos Tanc; i de l'altra, els tres coloms. Però la Lola compta amb un avantatge important: l'enginy del seu gos Pat.

10:42 Pat, el gos - La casa encantada
tancar

La casa encantada

El Caputxet es fica en una casa misteriosa. Els coloms han vist com hi entrava. La Lola vol recuperar el seu mixet, però el Víctor li explica que la casa està encantada i intenta fer-li por. El Pat haurà d'ajudar la Lola a trobar el Caputxet.

10:49 Pat, el gos - La miniatura de la Lola
tancar

La miniatura de la Lola

La Lola ha de preparar una miniatura per als deures de classe. Els coloms decideixen que els pot servir per a la pel·lícula que estan fent. El Pat haurà d'aconseguir recuperar la miniatura, i d'una sola peça.

10:56 Wow! English Method - Primary Gold - A Good Start (Story)
11:02 Wow! English Method - Primary Gold - My hometown was... (Story)
11:07 Wow! English Method - Primary Gold - Silly Snack Swap (bonus)
11:14 Pfffirates - El peix volador
tancar

El peix volador

Al Pat i a la Lily els hi agradaria tenir un animal domesticat com el senyor Duncan, que té el Kaiser. Per això surten al mar a buscar un animal per capturar-lo i domesticar-lo, i el primer que troben és el tauró-toro. Al cap de poca estona, ja el tenen capturat, però això no vol dir que l'animal faci el que ells li manen. Com que veuen que no el podran domesticar, el volen tornar al mar, però no és gens fàcil.

11:28 Yakari - Els senyors de les planes
tancar

Els senyors de les planes

Els bisons tornen a les planes i els sioux es preparen per caçar-ne per tenir menjar per l'hivern. El Yakari i el Llavor de Bisó ho volen anar a veure, però es perden enmig dels bisons. El Yakari parla amb el bisó guaita, que li explica que hi ha un bisó que està enfadat amb els sioux perquè la seva femella, que està prenyada, ha desaparegut i es pensa que és per culpa d'ells. Al final la troba i l'ajuda a defensar-se dels llops. I així és com es fan amics.

11:40 Yakari - El Yakari i el foraster
tancar

El Yakari i el foraster

Mentre el Yakari és al bosc, arriba un pelicà que s'ha perdut en plena migració. Està ferit i se'l veu molt pocatraça, però el Yakari i els seus amics el curen i l'ajuden, i després queden sorpresos de la gran habilitat que té volant.

11:51 George de la jungla - La cançó d'en George
tancar

La cançó d'en George

A la jungla tothom espera amb il·lusió el concert de la Cantora Blava, la millor veu del món de l'òpera del moment i que, a més a més, havia sigut la professora de cant d'en George quan era petit. Però just abans de l'actuació apareixen un parell de caçadors i capturen la diva. Per rescatar-la, en George haurà de superar el seu trauma infantil amb la música i enfrontar-se als segrestadors.

12:03 George de la jungla - La reina del desert
tancar

La reina del desert

Cada tres anys arriba el moment de la Gran Festa de la Platja a la jungla, i per poder-la fer cal negociar amb la reina del desert perquè aporti la sorra necessària. Però el Gran Consell dels Simis considera que en George no és prou bon negociador i decideix substituir-lo temporalment... per un tronc. En George haurà de demostrar que té més qualitats per ser rei que un tros de fusta.

12:14 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - Una situació enganxosa
tancar

Una situació enganxosa

El Po prepara uns farcellets pel Pregadéu, molt desanimat perquè l'ha deixat la nòvia. Però li queden molt enganxosos i sense voler-ho acaba destrossant la sala d'entrenament. El panda descobreix que la va construir el Taotie i decideix demanar-li ajuda, sense saber que l'inventor és un vell enemic del Shifu.

12:36 Presto! L'escola de màgia - Una bona història
tancar

Una bona història

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 13 Le conte est bon
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 13 Una bona història
Traducció: Judit Altadill

El Vincent fa un truc que inclou una història, però el Dylan la troba avorrida. Llavors el Vincent el desafia a preparar-ne una de millor. El Dylan està convençut que, per trobar un tema apassionant, primer l'ha de viure, i es dedica a descobrir noves experiències que l'ajudin a trobar-lo. Però finalment s'adona que l'únic que necessita per crear una història convincent per al seu truc de màgia és la seva pròpia imaginació.

12:47 Presto! L'escola de màgia - Hàbit no fa mag
tancar

Hàbit no fa mag

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 15 L'habit ne fait pas le magicien
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 15 L'hàbit no fa el mag
Traducció: Judit Altadill

Abans d'un espectacle important, el Vincent ha perdut la confiança en si mateix. Aprofitant-se de la situació, el Dentdedrac li ofereix una capa màgica... invisible, que assegura que li donarà un poder extraordinari. És obvi que és tan sols una trampa per deixar-lo en ridícul. A ell i, per extensió, a Presto. Però el Dylan i els altres aviat trobaran una solució original perquè el seu company i l'escola no quedin malament.

12:59 Vicky, el viking - L'espasa invencible
tancar

L'espasa invencible

Buscant la Tyrfing, l'espasa invencible, en Halvar i en Vicky descobreixen que la gemma que els va donar un camperol agraït funciona com una mena de navegador que els condueix a l'espasa màgica. El que no saben és que un senyor de la guerra planeja prendre'ls la Tyrfing així que la trobin. Finalment, però, en Vicky descobreix la manera de fer actuar l'espasa, que fa fugir l'usurpador cames ajudeu-me.

13:10 Dracs: Cap a nous horitzons - Adeu, Gustav, adeu
tancar

Adeu, Gustav, adeu

Els genets dels dracs reben una visita inesperada a la base de la Riba dels Dracs: en Gustav, un adolescent a qui en Singlot havia promès que podria entrar a formar part dels genets quan estigués preparat. Però en Gustav és un tabalot i li han de dir que encara no està preparat i que se'n vagi. El problema més gros, però, arriba quan, en tornar cap a Fred, el captura en Dagur.

13:32 Les Sisters - Una selfie amb el Joi-D
tancar

Una selfie amb el Joi-D

El Joy D. és a Pom-les-Bains d'incògnit i disfressat per promocionar el seu últim disc. El primer que el reconegui i es faci una selfie amb ell guanyarà un viatge a les Bahames. La Wendy i el Maxence i els pares no volen deixar escapar aquesta oportunitat. I perquè la Marine no se'ls enganxi com una paparra, no l'hi expliquen. Però com que la Wendy i els pares actuen de manera molt estranya, la Marine decideix espiar-los...

13:44 Les Sisters - Gat amagat
tancar

Gat amagat

La Marine troba un gatet al carrer i el porta a casa sense dir-ne res als pares. Aconsegueix convèncer la seva germana perquè l'ajudi a amagar-lo... fins que aquesta descobreix que el seu nòvio Maxence té al·lèrgia al pèl de gat. Llavors la Wendy no vol que el gat es quedi a casa per res del món. Però la Marine no es dona per vençuda...

13:56 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'odissea d'en Blinky
tancar

L'odissea d'en Blinky

Arran de les desventures a la Torre d'en Gatto, en Blinky s'ha transformat en humà. Mentre el trol experimenta de primera mà els avantatges i desavantatges de ser un humà, en Jim descobreix l'assassí que l'assetja.

14:20 Haikyu!! - El punt de vista
tancar

El punt de vista

El Karasuno, que no té ni el Hinata ni el Kageyama ni el Tsukishima, s'enfronta a l'institut Tokonami en un partit amistós d'entrenament. D'altra banda, el Hinata, que mentre plega pilotes observa el partit que disputen els millors de primer any de la prefectura, s'adona que la seva tècnica consisteix a córrer darrere la pilota i recorda un episodi de la seva infantesa on va aprendre el concepte "salt de lectura" en el tenis.

14:44 Black Clover - La masmorra
tancar

La masmorra

Mentre els membres dels Toros Negres discuteixen quin nom posar-li a l'antiocell que va darrere de l'Asta des de l'examen per entrar en un orde de cavallers mags, en Finral i en Yami tornen del castell amb la notícia que els han encomanat la missió d'ocupar una masmorra que hi ha al costat del regne del Diamant, per evitar que sigui saquejada. Per petició del rei dels mags, hi anirà l'Asta, acompanyat de la Noelle i d'en Luck. Quines aventures els esperen, a la masmorra?

15:08 El detectiu Conan - La història d'amor dels inspectors de la comissaria central de policia. El dit anular de la mà esquerra (1a)
tancar

La història d'amor dels inspectors de la comissaria central de policia. El dit anular de la mà esquerra (1a)

"El detectiu Conan" és una sèrie d'animació japonesa de misteri protagonitzada per un "nen" detectiu: en Conan. El protagonista és un famós detectiu, en Shinichi Kudo, a qui uns perversos homes vestits de negre van fer prendre un verí que es pensaven que era mortal, però que de fet el va convertir en un nen. Per no revelar als seus enemics que no ha mort i poder-los trobar perquè li donin l'antídot, Shinichi adoptarà un nou nom basat en el seu escriptor preferit, Arthur Conan Doyle: Conan.

El petit detectiu farà veure que té els pares malalts i la Ran, la "nòvia" d'en Shinishi, l'acollirà a casa seva (sense saber que en Conan en realitat n'està enamorat). Amb ells viu el pare de la Ran, el desastrós detectiu Kogoro Mouri. En Conan farà un nou grup d'amics, infants "com ell", amb qui crearà la Lliga de Detectius Juvenils.

D'aquesta manera en Conan resol una gran quantitat de delictes, amb els seus dots d'observació, amb astúcia i uns quants trucs creats pel professor Agasa, el seu veí i l'única persona que coneix l'autèntica identitat d'en Conan. Però, com que en Conan és un nen i no pot treballar, qui s'endú tots els mèrits de la tasca detectivesca d'en Conan és el pare de la Ran.

La sèrie està basada en un manga amb el mateix nom de l'autor Aoyama Gosho. A cada episodi hi ha un misteri per resoldre i, per poder trobar els culpables dels sovint sanguinaris delictes, s'ha de fer anar força el cervell, perquè són casos dignes del més agut Sherlok Holmes! La sèrie té 456 capítols de mitja hora cadascun.

15:36 El xai Shaun - La disfressa
tancar

La disfressa

En Pidsley, el gat de la granja, que ha vist un documental sobre animals salvatges a la tele, ha decidit disfressar-se de lleopard per fer una broma al ramat. En Shaun, que està convençut que hi ha una fera que els vol atacar, ja té el pla perfecte per atrapar-la. Avui hi haurà corredisses! No t'ho perdis!

15:43 El xai Shaun - Culs de got
tancar

Culs de got

En Shaun, sense voler, ha fet malbé les ulleres del granger. Ara, ell i en Bitzer van de bòlit intentant que el seu amo, que és molt curt de vista, no provoqui cap desastre per la granja. La solució potser seria trobar-li unes altres ulleres, però no sembla pas tan fàcil. Quina una se n'empescarà, aquesta vegada, en Shaun?!

15:51 Els o-o-ossets - Els súperossos
tancar

Els súperossos

El Bjorn i el Bucky estan llegint un còmic sobre un valent súperheroi que lluita contra el mal. Quan acaben, tots dos tenen ganes de convertir-se en el súperheroi que protegeixi els habitants del bosc. Cadascú amb els seus súperpoders particulars, competiran per veure qui aconsegueix aquest honor.

15:56 Els o-o-ossets - D'acampada
tancar

D'acampada

El Bucky, el Bjorn, la Franny i el Pollet se'n van d'acampada al bosc. A l'anada segueixen les indicacions del "Memoriomàtic" del Bucky, però l'endemà a l'hora de tornar veuen que l'aparell s'ha quedat sense piles. Per sort, el Bjorn va deixar un rastre de cireres d'arboç.

16:01 Els o-o-ossets - Joe el fonedís
tancar

Joe el fonedís

La Franny ha instal·lat una piscina al jardí de casa, però l'ha d'omplir a còpia d'anar a buscar galledes d'aigua a la font. Per no fer-ho tota sola, demana ajuda al Bucky i el Bjorn, però els dos ossos estan jugant a indis i li diuen que no en tenen ganes.

16:06 El Mic i els seus amics - L'esternut del Cargol
tancar

L'esternut del Cargol

El Cargol s'ha refredat. Sort que el Mic té una idea i li fa una bufanda. Ara el Cargol ja no passarà fred!

16:16 Masha i l'os - Vull menjar coses bones
tancar

Vull menjar coses bones

La Masha es lleva a casa de l'os i té gana, però quan l'os li posa un plat de farinetes es queixa perquè diu que sempre menja el mateix. Tampoc vol beure llet, ni menjar sopa. Al final, se'n va a veure els veïns del bosc, que segons ella, sempre tenen coses bones per menjar. Però res del que mengen els altres animals li acaba de fer el pes, i cada vegada té més gana.

16:23 Masha i l'os - Qui vols que s'ho cregui?
tancar

Qui vols que s'ho cregui?

L'os prova de pescar a l'estany mentre l'ossa i la Masha miren una revista. Però la Masha no para de comentar tot el que veu a la revista i l'os es posa nerviós perquè creu que li espanta els peixos. Enfadat, agafa la barca i se'n va a pescar a una altra banda, però allà on va, hi ha un peix que té ganes de jugar amb ell i de prendre-li el pèl... O no és un peix?

16:30 Pirata i Capitano - La llarga migdiada de l¿Oubò
tancar

La llarga migdiada de l¿Oubò

Els nostres amics han anat a buscar el tresor del Mac Becaines a l'illa dels Roncs. Està amagat en una cova protegida per uns esbarzers impenetrables. Quan intenta obrir-se pas, l'Oubò es punxa amb una espina i immediatament cau en un son molt profund. L'única manera de despertar-lo és donar-li una sopa de bolets safir, que són dificilíssims de trobar. I, naturalment, la Pirata i la seva tripulació surten rumb a l'aventura!

16:42 Dinotren - Dinosaures a la neu
tancar

Dinosaures a la neu

La família Pteranòdon va a passar el dia al pol nord, on el Buddy, el Don i les seves germanes veuran la neu per primer cop. Però durant el viatge el revisor els adverteix que a l'hivern al pol nord és fosc, perquè la nit polar s'allarga fins a l'estiu. La hipòtesi del Buddy no es fa esperar. Segons ell, per culpa del fred i de la foscor no hi ha dinosaures al pol nord.

16:53 Dinotren - Les coníferes del Cretaci
tancar

Les coníferes del Cretaci

La família Pteranòdon va amb el Dinotren i, quan els menuts comencen a parlar dels arbres que veuen per la finestra, la mare els explica què són les coníferes i com en feien servir les branques per decorar els nius i celebrar el solstici d'hivern. El revisor els proposa que baixin a l'estació de la Ciutat dels Troodons per anar a veure les coníferes més altes del món i de passada participar a la festa del solstici d'hivern.

17:05 Jasmine & Jambo - El blues del capvespre
tancar

El blues del capvespre

La JASMINE vol trobar la inspiració per fer una cançó ben bonica. Cada dia, s'endinsa en la natura, mira llibres d'art i observa com juguen els amics... Però quan arriba el vespre, es reuneix amb el JAMBO per mirar la posta de sol i expressa la seva tristor per no trobar la inspiració. Un dia, es desperta i fa núvol: la idea de no poder gaudir de la posta de sol inspira finalment la JASMINE.

17:12 Els mixets - Els mixets fan diana
tancar

Els mixets fan diana

Un dia que els mixets dibuixaven a la seva habitació, en Tortell va llençar una bola de paper a la paperera i en Flam i la Dolça es van quedar parats de la punteria que tenia. En Tortell els va dir que sempre l'encertava, i van decidir fer una aposta: qui tingués més punteria es menjaria les postres dels altres dos. Llavors, van començar a llançar tota mena de coses, des de joguines fins a préssecs, i van fer un bon escampall.

17:17 Els mixets - La floreta de la mare
tancar

La floreta de la mare

Un dia, els mixets van fer una guerra de coixins, un coixí va anar a parar al test de la flor que agradava més a la mare, i es va trencar. Els mixets van mirar de salvar la flor, però la cosa no va funcionar i la planta es va començar a pansir. Quan la mare ho va veure, els va dir què havien de fer per salvar la flor i la van canviar de test. Els mixets van aprendre que, quan els torni a passar una cosa així, ho han de dir de seguida a la mare perquè els ajudi a solucionar-ho.

17:22 El Mic i els seus amics - Cases per jugar
tancar

Cases per jugar

El Mic s'inventa un espai per seure-hi i jugar. Quan en Cincsegons el veu, ell també és vol fer una casa per jugar.

17:32 L'hora de berenar
17:34 Titó - Excursió amb conills
tancar

Excursió amb conills

Els conills són tan bufons! Avui anem d'excursió a veure una mare conilla amb els seus conillets. Jugarem a fet i amagar amb ells: "Conillets, esteu ben amagadets?". Acabarem trobant un conill una mica més gros del compte: en John C!

17:45 Numberblocks - El forat
tancar

El forat

El Cinc i els seus amics descobreixen un forat que els fa caure el cap! Aprendrem a comptar endavant i endarrere i a sumar fins a cinc.

17:49 Numberblocks - A fet a amagar
tancar

A fet a amagar

El Cinc és tan bo jugant a fet a amagar que troba els altres sense aixecar els ulls del llibre. Però com? Aprendrem a sumar fins a cinc amb els Numberblocks.

17:54 L'abella Maia - Un regal caigut del cel
tancar

Un regal caigut del cel

Un ramat de vaques ha travessat el prat i han deixat una tifa just davant del rusc. Precisament avui que la reina ha convidat a prendre gelea a la Reina del rusc de la Malva Reial per decidir com es repartiran les flors del prat! Han de fer una bona impressió i l'entrada del rusc ha d'estar impecable. T'imagines a qui li tocarà avui fer la feina bruta?!

18:06 Ideafix i els irreductibles - Nit en blanc a Lutècia
tancar

Nit en blanc a Lutècia

En Voldenix es queixa als Irreductibles que li han robat un flascó del seu amo. Resseguint el rastre que ha deixat el mussol, de local en local, per tot Lutècia, l'Ideafix s'acaba adonant que en Voldenix no ha dit la veritat. De fet, no li han robat el flascó, sinó que l'ha perdut en una aposta amb la Banda de les Catacumbes. Per recuperar la penyora, per tant, caldrà tornar-se-la a jugar.

18:18 Vicky, el viking - La dansa de la victòria
tancar

La dansa de la victòria

Els vikings de Flake arriben a Irlanda on presencien una competició de dansa tradicional entre un capitost irlandès i el seu lloctinent. Ofès per la reacció burleta dels vikings, l'irlandès desafia en Halvar a superar-lo a la pista de ball, o els cremarà el drakar i no podran tornar a casa. En Halvar prova d'aprendre a ballar a corre-cuita, però, al final, és en Vicky qui enlluerna els irlandesos amb una dansa espurnejant.

18:30 Vicky, el viking - El tresor oblidat
tancar

El tresor oblidat

Les dones de Flake intercepten en Halvar i la seva tripulació quan proven de salpar de nit per assaltar un vaixell carregat d'or que ha de passar per allà. Primer cal llaurar el camp per tenir pa l'any vinent. Després de perdre l'arada i de provar de fer servir l'àncora, els vikings llauren el camp, on en Vicky ha escampat monedes d'or que ha trobat enterrades, i encara són a temps d''anar a assaltar el vaixell.

18:42 Presto! L'escola de màgia - Uns pares empipadors
tancar

Uns pares empipadors

Els pares del Vincent noten que el seu fill està una mica abatut, i decideixen passar uns dies a l'escola per animar-lo. Però això encara fa sentir pitjor el Vincent, ja que provoca les burles dels seus companys. La situació els diverteix fins que els pares del Vincent comencen a interferir en cada truc que fan, i arriba un moment que ja no poden més: se'ls han de treure de sobre com sigui! Però no els resultarà gens fàcil, trobar la manera...

18:53 Presto! L'escola de màgia - El Vincent vol ser un As de piques
tancar

El Vincent vol ser un As de piques

El Vincent vol formar part dels As de Piques i, per deixar-lo entrar al grup, li exigeixen que robi el nou invent de la Lisa per a ells. Si s'hi nega, el faran passar per culpable d'haver pispat la cartera del Truman. Després de diversos intents, el Vincent aconsegueix robar l'invent de la Lisa, però ella i el Dylan el descobreixen de seguida. Llavors la Lisa maquina un pla per treure el Vincent d'aquest embolic i alhora desemmascarar els autèntics lladres de la cartera del Truman.

19:04 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'odissea d'en Blinky
tancar

L'odissea d'en Blinky

Arran de les desventures a la Torre d'en Gatto, en Blinky s'ha transformat en humà. Mentre el trol experimenta de primera mà els avantatges i desavantatges de ser un humà, en Jim descobreix l'assassí que l'assetja.

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:47 Beta Podcast - Balls, plantes i molts trucs de màgia - Betapodcast 53
tancar

Balls, plantes i molts trucs de màgia - Betapodcast 53

La Lola ens explica què és un hort urbà i què hi podem cultivar i el Jan s'enfronta a alguns dels balls més mítics de TikTok.

19:59 Sakura, la caçadora de cartes - La Sakura, en Toya i la Ventafocs
tancar

La Sakura, en Toya i la Ventafocs

"Sakura, la caçadora de cartes" és la simpàtica història de la Sakura Kishimoto, una esbojarrada estudiant de 10 anys que un dia es troba un llibre prohibit que conté una sèrie de cartes, totes diferents. Un cop de vent fa que les cartes es barregin i s'escampin pertot arreu. Així comença una recerca que durarà tota la sèrie. Les cartes són màgiques i porten la desgràcia allà on van, de manera que el deure de la Sakura és trobar-les totes i tornar-les al llibre d'on han sortit. La sèrie es basa en la llegenda de la caixa de Pandora, però en fa una adaptació moderna amb la qual els més joves es poden identificar. Els capítols segueixen la captura de cada una de les cartes, per exemple, la carta del "tro", de la "il·lusió", de l'"aigua", etc.

Entre els personatges més destacats de la sèrie, hi ha en Toyo, el germà gran de la Sakura, un jove amb molt èxit amb les noies, i en Li Shaoran, que té la mateixa edat que la protagonista i que és de Hong Kong. El misteriós Li competeix amb la Sakura en la recerca de cartes i objectes. La Tomoyo és la millor amiga de la Sakura i li encanta fer que la protagonista es vesteixi de manera diferent per a cada aventura.


70 capítols de 25 minuts

20:26 Ràndom - Busquem "El millor mag del Ràndom"
tancar

Busquem "El millor mag del Ràndom"

El David i la Maria celebren el Dia Internacional del Mag amb un concurs on tres joves mags, el Max, la Natalie i el Cesc, competeixen per guanyar el premi "El millor mag del Ràndom".

20:53 Hoodie - Només t'has de disculpar...
tancar

Només t'has de disculpar...

La Flo vol deixar el Pieter, però el Basim l'ajuda a veure que tothom mereix una última oportunitat. El Pieter vol arreglar les coses amb la Flo, però just llavors la Kenza li diu on és el Soufian.

21:07 Haikyu!! - Els obsessos del vòlei
tancar

Els obsessos del vòlei

El Karasuno s'enfronta a un punt de partit del Shiratorizawa, però el Kageyama i el Tsukishima aconsegueixen capgirar el marcador novament. Acorralat, el Shiratorizawa fa servir el seu últim temps mort. L'equip del Tanji Washijo surt molt fort, però gràcies a una jugada brillant del Nishinoya, el Karasuno torna a tenir punt de partit. El Tsukishima toca una rematada de l'Ushiwaka i el Hinata té l'ocasió d'organitzar un atac des de darrere que pot ser decisiu per al partit.

21:32 El detectiu Conan - Tres dies amb en Heiji Hattori (4a part)
tancar

Tres dies amb en Heiji Hattori (4a part)

"El detectiu Conan" és una sèrie d'animació japonesa de misteri protagonitzada per un "nen" detectiu: en Conan. El protagonista és un famós detectiu, en Shinichi Kudo, a qui uns perversos homes vestits de negre van fer prendre un verí que es pensaven que era mortal, però que de fet el va convertir en un nen. Per no revelar als seus enemics que no ha mort i poder-los trobar perquè li donin l'antídot, Shinichi adoptarà un nou nom basat en el seu escriptor preferit, Arthur Conan Doyle: Conan.

El petit detectiu farà veure que té els pares malalts i la Ran, la "nòvia" d'en Shinishi, l'acollirà a casa seva (sense saber que en Conan en realitat n'està enamorat). Amb ells viu el pare de la Ran, el desastrós detectiu Kogoro Mouri. En Conan farà un nou grup d'amics, infants "com ell", amb qui crearà la Lliga de Detectius Juvenils.

D'aquesta manera en Conan resol una gran quantitat de delictes, amb els seus dots d'observació, amb astúcia i uns quants trucs creats pel professor Agasa, el seu veí i l'única persona que coneix l'autèntica identitat d'en Conan. Però, com que en Conan és un nen i no pot treballar, qui s'endú tots els mèrits de la tasca detectivesca d'en Conan és el pare de la Ran.

La sèrie està basada en un manga amb el mateix nom de l'autor Aoyama Gosho. A cada episodi hi ha un misteri per resoldre i, per poder trobar els culpables dels sovint sanguinaris delictes, s'ha de fer anar força el cervell, perquè són casos dignes del més agut Sherlok Holmes! La sèrie té 456 capítols de mitja hora cadascun.

21:55 L'Hora Boomer - Ones
tancar

Ones

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:12 Ranma - A l'escola, no s'hi va a jugar
tancar

A l'escola, no s'hi va a jugar

L'endemà al matí, Ranma descobreix que l'han matriculat a l'institut Furinkan, el d'Akane i Nabiki. En arribar-hi, descobreix que la seva nòvia és molt popular, i que se suposa que qui la derroti en combat sortirà amb ella. Akane es desfà dels rivals sense problemes, però Kuno Tatewaki, el capità de l'equip de kendo, és més dur de rosegar. Ranma hi intervé i s'enfronta a Kuno, però un panda el fa sortir del camp de batalla. Tots dos s'han fet mal, però Ranma té un problema més immediat: a la tarda, acaba fora de classe amb Akane i, com que es posen a xerrar, Kuno sent que estan promesos i decideix venjar-se.

22:36 Oliana Molls - La batalla dels sorolls
tancar

La batalla dels sorolls

SÈRIE JUVENIL D'AVENTURES. OLIANA MOLLS, EL PROTAGONISTA, VIURÀ EN CADA EPISODI UNA NOVA AVENTURA DIVERTIDA I TREPIDANT. AJUDAT PER LA SEVA AMIGA BETTY APRICOT I ELS SEUS VEINS MARCONI, HORTÈNSIA I TINA, DESBARATARÀ ELS MALIGNES PROPÒSITS DELS DOLENTS DE LA SÈRIE, SOCIETAT I ANÒNIMA

22:56 Bestial! - El casuari
tancar

El casuari

Al nord de Queensland, hi ha l'hàbitat principal del casuari, un ocell molt singular i molt esquiu que no vola i està en perill d'extinció. Els nois el busquen a la selva pluvial amb molt de compte de no acostar-s'hi massa, perquè és un ocell que té unes urpes molt esmolades. En busquen de dia, de nit, per la terra, per l'aigua i per l'aire però no hi ha manera de trobar-ne cap.

23:19 Sam Fox: Aventures extremes - Felí a l'atac
tancar

Felí a l'atac

En Sam, en Rikki i en Harry es queden en un refugi de la selva del Perú mentre el seu pare va a buscar un jaguar per intentar filmar-lo. En Harry no es pot estar mai quiet i acaba tocant sense voler una granota que, d'entrada, tot fa pensar que és molt verinosa. Per salvar-lo, decideixen sortir del refugi per anar a buscar el seu pare, però a fora els espera un jaguar famolenc.

23:43 George de la jungla - Fort com un arbre
tancar

Fort com un arbre

L'Ursula està una mica tipa que en George xoqui constantment contra tots els arbres de la jungla quan es desplaça amb la liana i decideix aplicar els seus coneixements científics per evitar que continuï passant. Però quan en George té un problema amb el doctor i s'hi ha d'enfrontar, descobreix que no té prou força per guanyar-lo. L'Ursula haurà de descobrir el motiu de la debilitat sobtada del rei de la jungla.

23:54 George de la jungla - La cançó d'en George
tancar

La cançó d'en George

A la jungla tothom espera amb il·lusió el concert de la Cantora Blava, la millor veu del món de l'òpera del moment i que, a més a més, havia sigut la professora de cant d'en George quan era petit. Però just abans de l'actuació apareixen un parell de caçadors i capturen la diva. Per rescatar-la, en George haurà de superar el seu trauma infantil amb la música i enfrontar-se als segrestadors.

00:05 Les Sisters - Hipnotitzada
tancar

Hipnotitzada

Hipnotitzada involuntàriament per un vídeo, la Wendy es converteix en una nena petita. A la Marine li toca fer el paper de germana gran. Intentarà de totes totes trobar l'hipnotitzador perquè desperti la Wendy. El mag li ensenyarà a fer obeir la Wendy fent petar els dits.

00:17 Les Sisters - Els perills de l'amnèsia
tancar

Els perills de l'amnèsia

La Marine li pren el mòbil a la seva germana i l'hi acaba trencant. Per evitar que la Wendy es posi feta una fúria, fa veure que pateix un atac d'amnèsia. La Wendy hi cau de quatre grapes i s'esforça perquè la seva germana recuperi la memòria sotmetent-la a situacions que li provoquin un xoc emocional.

00:28 Les Sisters - De tal germana, tal germana
tancar

De tal germana, tal germana

La Marine imita la Wendy com si fossin germanes bessones. Al principi a la gran li fa gràcia, però de seguida es converteix en una murga, sobretot quan la Marine entra amb ella a la piscina. Sempre els passa el mateix: per culpa de les rucades que fa la Marine, el socorrista acaba fent fora de la piscina la Wendy i els seus amics.

00:39 En Grizzy i els Lèmmings - L'hàbit no fa l'os
tancar

L'hàbit no fa l'os

Els lèmmings han aconseguit una caixa sencera de crema de xocolata amb avellanes, que han afanyat a amagar de la vista d'en Grizzy. I, com que els nostres lèmmings són prudents i molt murris, és impossible sorprendre'ls quan accedeixen al seu estoc de crema de cacau secret. Fins que en Grizzy descobreix un anell màgic que li permet adoptar l'aparença d'un lèmming.

00:46 En Grizzy i els Lèmmings - Os animat
tancar

Os animat

Els lèmmings estan tots assegudets al sofà mirant uns dibuixos animats en què un ratolí fa bromes pesades a un gat. En Grizzy, que té intenció de fer una migdiada, apaga la televisió i confisca les piles del comandament a distància per assegurar-se que no podran tornar a posar el seu programa. Potser s'ho hauria d'haver pensat dues vegades abans d'interposar-se entre una colla de lèmmings i el seu interès per l'animació.

00:53 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings aràcnids
tancar

Lèmmings aràcnids

Els lèmmings han atrapat una aranya molt petita que fan servir per fer salt de pont amb la seva teranyina enganxosa i elàstica. Però en Grizzy no té cap intenció de deixar que l'aranya l'atrapi en la seva teranyina i decideix liquidar l'insecte. No obstant això, la tasca es complica molt més quan descobreix que les aranyes li fan por.

00:59 En Grizzy i els Lèmmings - Aquestes sabtes son meves
tancar

Aquestes sabtes son meves

Els lèmmings inventen un joc nou molt divertit que consisteix a saltar i rebotar amb les noves vambes del guarda forestal. En Grizzy, que vol relaxar-se, els les pren, però s'adona de seguida que són més còmodes que les seves sandàlies.

01:06 En Grizzy i els Lèmmings - Mirallet, mirallet
tancar

Mirallet, mirallet

Pescant salmons a la vora del riu, en Grizzy troba un mirall molt vell, propi d'un conte de fades. En lloc de reflectir la imatge de la persona que s'hi mira, el mirall reflecteix una versió idealitzada del seu voltant. Tant li fa si es tracta d'en Grizzy o dels lèmmings: qualsevol pot veure el món dels seus somnis, però ningú no el vol compartir.

01:12 Ghostforce - Catàstrofe
tancar

Catàstrofe

L'Andy falla un triple a l'últim segon d'un partit quan la Liv era just a sota de la cistella i li havia demanat que li passés la pilota, però ell se juga el triple i perden. Aquest incident li fa perdre la confiança en ell mateix i, quan s'enfronten amb un fantasma triple que amenaça la ciutat, no n'encerta ni una. Per capturar el fantasma, l'Andy haurà de recuperar la confiança en ell mateix i recordar la importància de treballar en equip.

01:24 Ghostforce - Gelistèria
tancar

Gelistèria

La Liv té tantes ganes de provar un blàster espectral que els ensenya la senyoreta Jones, que l'agafa sense permís per anar a lluitar contra un fantasma. Hi va tota sola i sense dir res mentre tots els altres estan distrets. Però quan dispara el blàster contra el fantasma, no aconsegueix ben bé l'efecte que s'esperava, sinó ben al contrari: el fantasma passa a mode augmentat i la Liv s'adona que la situació se li has escapat de les mans.

01:35 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Julia Child
tancar

Soc la Julia Child

El Xavier vol muntar una maqueta d'una nau espacial, però hi ha tantes peces que li sembla massa difícil. Per això la Berby el porta a conèixer Julia Child, una cuinera fantàstica i molt divertida que va ensenyar a cuinar a gent de tot el món. Julia Child sempre deia que tot és molt més fàcil quan fas les coses pas a pas, i tenia tota la raó.

01:46 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Neil Armstrong
tancar

Soc el Neil Armstrong

La Yadina sempre menja el mateix per dinar, sandvitx de formatge amb gelatina, fins que arriba un dia que se li acaba la gelatina. El Xavier i el Brad l'animen perquè tasti una cosa nova, però no hi ha manera. Per això la Berby la porta a conèixer Neil Armstrong, que es va passar tota la vida provant coses noves, pas a pas, fins que va arribar a la Lluna!

01:57 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Jackie Robinson
tancar

Soc el Jackie Robinson

La Yadina arriba al parc infantil i es troba un nen que no la deixa pujar als gronxadors, perquè diu que només hi poden pujar els nens que porten camisa blava. Ella no sap què fer, i per això la Berby la porta a conèixer Jackie Robinson, el primer jugador de beisbol negre que va jugar a les Grans Lligues i que, tot i que molta gent el tractava malament, sempre va tractar bé a tothom.

02:08 L'Alícia i en Lewis - Un cop de vareta màgica
tancar

Un cop de vareta màgica

A l'Alícia li encanta fer veure que fa màgia amb una vareta de joguina i, quan arriba al País de les Meravelles, l'hi ensenya a en Lewis. I quina sorpresa que tenen tots dos quan s'adonen que allà la vareta funciona de veritat. Però la màgia, si no es fa bé, té els seus riscos, i aviat ho comprovaran quan la vareta vagi a parar a les mans d'en Charlie, el nebot malcriat de la reina.

02:19 L'Alícia i en Lewis - La gran vetllada
tancar

La gran vetllada

La Carole i en Bastien assagen un ball per la festa de l'escola i l'Alícia també s'hi vol afegir, però li diuen que s'ha de ballar en parella, i que si balla sola farà el ridícul. L'Alícia es posa molt trista, però al País de les Meravelles comprovarà que l'important a l'hora de ballar és passar-s'ho bé. I tant se val si balles en parella, sol o en grup: mentre et diverteixis, no faràs mai el ridícul.

02:30 L'Alícia i en Lewis - Bubblemania
tancar

Bubblemania

El senyor Bonpunt demana a l'Alícia que desi uns xiclets nous que ha portat a l'escola. Ella ho fa a contracor i abans de tornar a classe s'esquitlla un moment al País de les Meravelles per ensenyar-los a en Lewis. Allà, el conill se n'empassa un i no paren de sortir-li bombolles de la boca. Buscant-li una cura, embruten de xiclet tot el que troben.

02:41 BabyRiki - El sabó relliscós
tancar

El sabó relliscós

En Krash i en Chiko ja s'han llevat, i després de fer el llit els toca rentar-se. Però no troben el sabó enlloc. En Chiko rellisca amb el terra i s'adona que és pel rastre que ha anat deixant la pastilla de sabó humida. Ell i en Krash van seguint aquest rastre fins que finalment troben el sabó. En aquest episodi, els més menuts aprenen que és important rentar-se després de llevar-se cada matí.

02:46 BabyRiki - La campana
tancar

La campana

En Krash troba una campana de metall. Primer es pensa que és un gronxador, però quan s'hi gronxa cau. Després es pensa que és un casc i tampoc li va bé. I quan la vol fer servir de galleda per posar-hi sorra, tampoc se'n surt. Al final s'adona que sí que és una campana. En aquest episodi, els més menuts aprenen que hi ha moltes coses que estan fetes de metall.

02:50 BabyRiki - Passatgers al tren!
tancar

Passatgers al tren!

En Krash i en Chiko tenen cadascun un tren. El d'en Krash és una màquina i prou, i va molt rabent. En canvi, el d'en Chiko té vagons, i quan els seus amiguets li demanen que els porti, els hi deixa pujar. El mal és que, al final, els vagons van tan carregats que la màquina no els pot arrossegar. En aquest episodi, els més menuts aprenen coses dels trens.

02:55 BabyRiki - La finestra
tancar

La finestra

La Pandy i en Chiko s'estan fent una caseta. Però tot d'una es posa a bufar un vent molt fort i els entra a la casa, perquè a les finestres només hi tenen els marcs. Han de buscar alguna cosa transparent que tapi els forats de les finestres. Troben cel·lo, i sembla que vagi bé, però de seguida s'hi enganxen tot de coses. En aquest episodi, els més menuts aprenen què és el vidre.

02:59 BabyRiki - La princesa i el lladre
tancar

La princesa i el lladre

La Pandy i la Rosa fan veure que estan dins d'un conte, i es fan una disfressa amb tela i un tros de paper. La Pandy decideix fer de lladre, mentre que la Rosa serà una princesa. Però la Pandy es deixa portar massa pel seu paper de lladre i fa enfadar la Rosa. Al final totes dues acaben caient a l'aigua i la disfressa de la Pandy es fa malbé, així que té un gran disgust. Tanmateix, a la Rosa se li acut una idea per animar-la, que alhora farà que es converteixi en un lladre bo. En aquest episodi, la quitxalla aprèn coses sobre la tela.

03:04 Kiwi - The pirate ship
tancar

The pirate ship

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:08 Kiwi - The sweet seller
tancar

The sweet seller

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:13 Kiwi - The mermaid
tancar

The mermaid

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:17 Kiwi - The goose's gift
tancar

The goose's gift

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:22 Kiwi - Baby dragons
tancar

Baby dragons

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:26 Kiwi - Twiki the superhero
tancar

Twiki the superhero

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:31 Els o-o-ossets - Bones maneres
tancar

Bones maneres

La Franny vol ensenyar normes d'urbanitat als seus amics ossos, però el Bucky diu que no serveixen per a res. Llavors, el Bjorn li proposa a la Franny una gran estratègia per convèncer el Bucky que aprendre bones maneres li pot servir, fins i tot, per salvar la vida.

03:36 Els o-o-ossets - Fa cinc minuts
tancar

Fa cinc minuts

El Bucky i el Bjorn estan jugant a futbol i, d'un canyardo, el Bucky esclafa amb la pilota un dels millors pastissos que ha fet la Franny. Per evitar-li el disgust, l'os idea una màquina que fa que pugui retrocedir cinc minuts en el temps per esmenar l'error comès.

03:41 Els o-o-ossets - La màquina de la pinça
tancar

La màquina de la pinça

El Bucky ha creat una màquina recreativa que consisteix a agafar els objectes que hi ha dins amb una pinça dirigida amb una palanca. Però per moltes coses que hi fiqui no aconsegueix agafar-ne cap. Al final, ha d'anar a casa del Bjorn a demanar-li més objectes per seguir omplint la màquina.

03:46 Els o-o-ossets - El porcupòtam
tancar

El porcupòtam

El Bucky destrossa el ninot de neu del Bjorn i l'arbre de Nadal de la Franny, però en lloc de reconèixer que ha sigut ell, en culpa un monstre imaginari que ha sortit del bosc: el porcupòtam. Però ni la Franny ni el Bjorn se'l creuen i decideixen donar-li una lliçó.

03:51 Els o-o-ossets - La pura veritat
tancar

La pura veritat

La Franny no para d'inventar-se històries i, tot i les protestes del Bucky i del Bjorn, ella insisteix que són certes. El Bucky, tip de mentides, crea una màquina que obliga a qui passi per dins a dir sempre la veritat. I la nova sinceritat de la Franny aviat començarà a ser molesta.

03:56 Els o-o-ossets - Les ulleres de color de rosa
tancar

Les ulleres de color de rosa

El Bucky està tot deprimit perquè no li agrada gens la tardor. Els seus amics el volen convèncer perquè surti a jugar a fora, però es queda ensopit a casa. Fins que decideix crear unes ulleres de color de rosa amb què pot veure el món com li agradaria que fos.

04:01 Els o-o-ossets - El carter pollet
tancar

El carter pollet

El Bucky i el Bjorn es fan un tip de fer viatges amunt i avall de casa de l'un a casa de l'altre per anar a buscar i portar coses que necessiten. Per estalviar-se esforços, entrenen el Pollet perquè els faci de carter. Però el pobre ocellet acabarà esgotat amb tanta feinada.

04:06 Comptem amb la Paula - Els nans de jardí i els nans de ciutat
tancar

Els nans de jardí i els nans de ciutat

Els cosins del senyor Nan de jardí, els nans de ciutat, venen a fer una visita als nans de jardí. Però sembla que no s'avenen gaire bé, ja que tenen costums molt diferents. La Paula i els altres hauran d'intentar ajudar-los a resoldre els seus conflictes.

04:17 Comptem amb la Paula - L'oncle Esfinx es posa trist
tancar

L'oncle Esfinx es posa trist

Al desert, l'oncle Esfinx, el senyor Mercader i l'Àmil tenen un petit malentès que fa que l'oncle Esfinx es posi molt trist. La Paula i els altres hauran de lligar caps i parlar amb cadascun per descobrir què ha passat, i així aconseguir posar pau entre els afectats i aclarir l'embolic.

04:26 Comptem amb la Paula - L'extraterrestre camaleònic
tancar

L'extraterrestre camaleònic

A l'Espai exterior, la Paula, l'Àstrid i els altres entren a una sala a la qual el senyor Astronauta els havia deixat ben clar que no podien entrar. Tot va bé fins que se n'escapa un alienígena, que els nostres amics hauran d'atrapar com sigui i portar-lo on era abans que torni el senyor Astronauta. Però resulta que l'alienígena se sap amagar molt bé, i no els ho posarà gens fàcil.

04:36 Comptem amb la Paula - La festa sorpresa del Noi de la selva
tancar

La festa sorpresa del Noi de la selva

És l'aniversari del Noi de la selva, i la canalla i els amics de la selva decideixen preparar-li una festa sorpresa. Però, mentre fan els preparatius, tindran alguns problemes per mantenir el secret i no revelar-li la sorpresa abans d'hora al Noi de la selva. Aconseguiran que la festa sigui tot un èxit, o algú l'espatllarà?

04:45 Comptem amb la Paula - Nois contra noies
tancar

Nois contra noies

A l'Extrem Orient, els germans Wong, la Sue-Mae i els nostres amics tenen una disputa: els nois asseguren que les noies no poden fer arts marcials, i les noies estan segures que els nois no poden fer gimnàstica. Així, doncs, decideixen enfrontar-se en una competició esportiva de nois contra noies. Els nois faran gimnàstica i, les noies, arts marcials. Quin equip guanyarà?

04:55 Leo, el guardabosc - El pangolí malai
tancar

El pangolí malai

Mentre juga a cavallers amb el gosset Heroi, el Leo troba una cria de pangolí al jardí. La seva germana Katie l'informa que es tracta d'un pangolí de Malàisia, un animaló que, sense la seva mare, corre un greu perill. Els dos petits guardaboscos se'n van de viatge a la selva per portar el pangolí a casa seva, però, primer, hauran d'esquivar un ferotge tigre.

05:05 Leo, el guardabosc - El dragó de Komodo
tancar

El dragó de Komodo

El Leo troba un ou al jardí. Sorprenentment, en lloc de sortir-ne un ocellet, en surt un petit llangardaix. La Katie li explica que es tracta d'una cria de dragó de Komodo. El Rocky avisa els dos germans que, quan portin el dragó al seu lloc d'origen, han d'evitar zones on hi hagi dragons de Komodo adults, ja que se'l podrien menjar. Sort que l'Heroi els ajudarà en la missió!

05:15 Leo, el guardabosc - El coala
tancar

El coala

Al jardí del Leo apareix un petit coala. La Katie li explica que els coales no són ossos, sinó marsupials i que viuen als eucaliptus i s'alimenten de les fulles d'aquests arbres. Quan els nens van a la selva a alliberar el coala, el guardabosc Rocky els aconsella que busquin un eucaliptus on no visqui cap més coala, ja que aquests animals mengen moltes fulles cada dia i no els agrada compartir arbre.

05:25 Oddbods - Oddbods salvatges
tancar

Oddbods salvatges

Quan l'Slick, el Fuse, el Zee i el Pogo tornen d'una acampada al bosc, tenen un petit contratemps i acaben perduts en un lloc perillós i desconegut. Sense res per menjar i amb la furgoneta destrossada, seran capaços de trobar una forma de tornar a la civilització abans de la gran tempesta?

05:32 Oddbods - S'ensuma una tragèdia
tancar

S'ensuma una tragèdia

El Jeff sent una olor desagradable que surt de casa del Zee, així que li insisteix en "ajudar-lo" a fer neteja. Però cap dels dos sap que aquesta pudor ha viatjat suficientment lluny com per arribar al morro d'una ieti, que s'enamora d'aquest aroma. És així com, sense voler-ho, un problema de neteja es convertirà en un problema molt més pelut.

05:39 Oddbods - Un dia repetitiu
tancar

Un dia repetitiu

Després d'un dia terrible, el Fuse es topa amb un dels artefactes de la Bubbles: un aparell que fa retrocedir el temps. El pobre encara no sap que això li farà reviure un cop rere l'altre el mateix dia fins que sigui capaç de controlar la seva ira.

05:46 Oddbods - Una jugada mestra
tancar

Una jugada mestra

El Pogo aconsegueix el nou casc de realitat virtual Splat Ninja, que l'incita a participar en una lluita de kungfu mentre es desplaça des de la porta de casa fins a la mansió del Jeff. El Jeff està decorant la sala d'estar, però es deixa endur per la curiositat i la remodelació de casa seva comença a anar malament!

05:52 Oddbods - La conspiració dels cereals
tancar

La conspiració dels cereals

Quan el Zee s'adona que la Bubbles i el Fuse han plantat una deliciosa collita, comença una sèrie d'avariciosos atacs nocturns als camps de blat. El Fuse imitarà els complicats dissenys que els alienígenes fan als conreus per poder fer-se'n un tip cada nit sense que el descobreixin.

Progrmació BD ....
06:24 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:48 Onze - Fitxatge "last minute", "El Colegiado" i "Ronda Perversa"
tancar

Fitxatge "last minute", "El Colegiado" i "Ronda Perversa"

A falta d'un dia pel final del mercat d'hivern, el Barça podria accelerar la contractació d'un jugador "low cost" per substituir probablement Dembélé. El Joan Fàbregas analitza la polèmica arbitral de la jornada, amb algunes jugades molt comentades durant el cap de setmana. El David Balaguer continua enrojolant els tertulians de l'Onze amb les seves preguntes punyents.

08:23 Edge Channel - Edge Stories cap. 4
tancar

Edge Stories cap. 4

Edge Esport Stories és un programa d'esports d'aventura que us ofereix una barreja d'esdeveniments destacats, documentals i històries breus d'arreu del món. Deixa't sorprendre per les imatges més espectaculars i les aventures més intrèpides del món de l'esport.

09:12 Edge Channel - Epic Trails cap. 9
tancar

Epic Trails cap. 9

Un camí és alguna cosa més que una via que uneix un punt A amb un punt B. Una bona ruta és l'oportunitat d'explorar nous paisatges i de marcar-se nous reptes. A "Epic Trails" busquem els senders més èpics del món!
En el capítol d'avui, descobrim Saint Jean's Coast, al Canadà.

09:35 Edge Channel - Epic Trails cap. 10
tancar

Epic Trails cap. 10

Un camí és alguna cosa més que una via que uneix un punt A amb un punt B. Una bona ruta és l'oportunitat d'explorar nous paisatges i de marcar-se nous reptes. A "Epic Trails" busquem els senders més èpics del món!
En el capítol d'avui, descobrim el Pennine Way la primera i una de les més conegudes rutes d'Anglaterra.

09:56 Karakia - Osvaldo (Sao Tomé, Sao Tomé i Príncipe)
tancar

Osvaldo (Sao Tomé, Sao Tomé i Príncipe)

Més enllà del seu passat colonial i les grans plantacions de cacau que encara s'hi conserven, l'illa de Sao Tomé atresora una cultura rica, vitalista i una cuina condimentada que l'Osvaldo ha aconseguit reproduir a casa seva, a Barcelona.

10:26 Els quaderns de cuina de la Julie - Els quaderns de cuina de la Julie en gran format. Pels camins del País Basc
tancar

Els quaderns de cuina de la Julie en gran format. Pels camins del País Basc

La Julie visita dues de les set regions històriques del País Basc: Lapurdi i la Baixa Navarra. Acompanya en Michel i la Dominique a pescar calamarsons, que la Dominique guisarà amb la tinta. En Christian, un cuiner que no vol que sigui dit, serà l'organitzador, juntament amb el seu fill Hugo, del gran banquet que tindrà lloc al cim del Larhun, on només es pot arribar amb un cremallera. La Julie els acompanya a caçar tudons, que pare i fill rostiran a la brasa acompanyats de ceps i salsa de vi negre. En Patxiku i en Julien, membres d'una societat gastronòmica masculina, faran crancs farcits i cocotxes, perquè la Julie pugui triar quina de les dues receptes és més adient per a fer-la al cim de la muntanya. En Michel, la Maïté i la Maritxu faran cuixes de xai fumades a la brasa i acompanyades de lletons i fesols. En Dominic, especialista en sidra basca, n'hi farà arribar una bota per a remullar el banquet. En Ramuntxo és productor de pebrots d'Ezpeleta, ingredient omnipresent a la cuina basca, fins i tot a la pastisseria! La mateixa Julie farà un pastís de xocolata amb caramel de sidra i pebre d'Ezpeleta! En Jean-Pierre, pastisser consagrat, farà un gran pastís a base de bescuits farcits de crema, per homenatjar "Els quaderns de cuina de la Julie".

11:25 Onze - Fitxatge "last minute", "El Colegiado" i "Ronda Perversa"
tancar

Fitxatge "last minute", "El Colegiado" i "Ronda Perversa"

A falta d'un dia pel final del mercat d'hivern, el Barça podria accelerar la contractació d'un jugador "low cost" per substituir probablement Dembélé. El Joan Fàbregas analitza la polèmica arbitral de la jornada, amb algunes jugades molt comentades durant el cap de setmana. El David Balaguer continua enrojolant els tertulians de l'Onze amb les seves preguntes punyents.

12:59 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

15:03 Bèsties - Bèsties amb banyes
tancar

Bèsties amb banyes

Els cérvols, els cabirols i les cabres salvatges són els protagonistes d'aquest capítol. Es mostrarà la biologia d'aquestes espècies, des de l'espectacular bram dels cérvols fins a la cria dels cabirols, i es veurà quins problemes tenen per sobreviure i quina feina fan els centres de recuperació de fauna salvatge.

15:30 Thalassa - El regne més petit del món
15:52 A taula - A Carèlia
tancar

A Carèlia

Carèlia és un antic paisatge cultural del nord d'Europa que actualment pertany a Rússia en la seva pràctica totalitat. L'idioma i les tradicions van quedar suprimides durant l'era soviètica, però mica en mica recuperen la normalitat en el dia a dia. El "kalitki" i el "kalakukko" són dos exemples destacats de la tradició culinària careliana. També ho són els guisats en olles de fang, com les que fa el terrissaire Roman Leontjew.


1

16:20 Els habitants de la fi del món - Alaska
tancar

Alaska

Ben Fogle passa uns dies amb el matrimoni Turner, en Mike i la Fran, que l'acullen a la cabana de fusta que tenen als boscos d'Alaska. Descobreix com viuen de manera autosuficient treballant la terra i caçant amb trampes els animals que els envolten. En Mike i la Fran han de combatre els incendis forestals a l'estiu i el fred a l'hivern, però poques vegades visiten la civilització. En Ben aprèn a sobreviure al bosc lluitant contra els mosquits i suportant vint-i-quatre hores al dia de llum solar.

17:04 E3 - NBA: Aparteu les criatures que ve Anteto
tancar

NBA: Aparteu les criatures que ve Anteto

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. Giannis Antetokounmpo és un aler pivot grec d'origen nigerià que juga als Milwaukee Bucks. Fa 2 metres i 11 centímetres i té una agilitat i capacitat de salt sobrenaturals. Doncs això, aparteu les criatures... i els defenses rivals!

17:16 Top gols La Lliga - Jornada 19
17:41 Sala de Premsa - Xavi Hernández
18:05 Bàsquet Euroleague Women - DVTK Hun Therm-Spar Girona
tancar

DVTK Hun Therm-Spar Girona

L'Uni Girona juga a Hongria un dels partits més importants de la temporada. L'equip gironí visita la pista del DVTK Miskolc, quan els dos equips tenen el mateix balanç de 6 victòries i 5 derrotes a manca de 3 jornades pel final de la fase regular. La victòria és fonamental per seguir amb totes les opcions d'acabar entre els quatre primers i disputar els quarts de final. El Miskolc va guanyar a Fontajau per 58 a 64 en la primera volta i la lluita pel basket-average també és important. L'Uni, amb la moral d'haver-se posat líder en solitari de la Lliga Femenina vol trencar amb la mala ratxa com a visitant en els últims partits europeus.
Els comentaris són de Xevi Bardolet i l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

18:55 Zona UFEC
19:03 Bàsquet Euroleague Women - DVTK Hun Therm-Spar Girona
tancar

DVTK Hun Therm-Spar Girona

L'Uni Girona juga a Hongria un dels partits més importants de la temporada. L'equip gironí visita la pista del DVTK Miskolc, quan els dos equips tenen el mateix balanç de 6 victòries i 5 derrotes a manca de 3 jornades pel final de la fase regular. La victòria és fonamental per seguir amb totes les opcions d'acabar entre els quatre primers i disputar els quarts de final. El Miskolc va guanyar a Fontajau per 58 a 64 en la primera volta i la lluita pel basket-average també és important. L'Uni, amb la moral d'haver-se posat líder en solitari de la Lliga Femenina vol trencar amb la mala ratxa com a visitant en els últims partits europeus.
Els comentaris són de Xevi Bardolet i l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

20:00 Un dia de partit - Tancament de mercat
22:59 Onze - Mercat tancat, Gavi inscrit i "La punyalada"
tancar

Mercat tancat, Gavi inscrit i "La punyalada"

L'Onze comença una hora abans del tancament del mercat d'hivern i està pendent de les últimes novetats. Jordi Grau, Aïna Cerdà, Jofre Mateu i Joan Poquí opinen sobre la inscripció de Gavi amb fitxa del primer equip que finalment el Barça ha pogut formalitzar. El Xavi Cazorla clava les seves punyalades en forma de moments curiosos, pífies i situacions divertides que han passat a l'Onze en l'última setmana.

00:37 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

01:03 Onze - Mercat tancat, Gavi inscrit i "La punyalada"
tancar

Mercat tancat, Gavi inscrit i "La punyalada"

L'Onze comença una hora abans del tancament del mercat d'hivern i està pendent de les últimes novetats. Jordi Grau, Aïna Cerdà, Jofre Mateu i Joan Poquí opinen sobre la inscripció de Gavi amb fitxa del primer equip que finalment el Barça ha pogut formalitzar. El Xavi Cazorla clava les seves punyalades en forma de moments curiosos, pífies i situacions divertides que han passat a l'Onze en l'última setmana.

02:40 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

03:07 Bàsquet Euroleague Women - DVTK Hun Therm-Spar Girona
tancar

DVTK Hun Therm-Spar Girona

L'Uni Girona juga a Hongria un dels partits més importants de la temporada. L'equip gironí visita la pista del DVTK Miskolc, quan els dos equips tenen el mateix balanç de 6 victòries i 5 derrotes a manca de 3 jornades pel final de la fase regular. La victòria és fonamental per seguir amb totes les opcions d'acabar entre els quatre primers i disputar els quarts de final. El Miskolc va guanyar a Fontajau per 58 a 64 en la primera volta i la lluita pel basket-average també és important. L'Uni, amb la moral d'haver-se posat líder en solitari de la Lliga Femenina vol trencar amb la mala ratxa com a visitant en els últims partits europeus.
Els comentaris són de Xevi Bardolet i l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

04:45 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:11 E3 - F1 H2O Sharjah
tancar

F1 H2O Sharjah

El mundial de Fórmula 1 de l'aigua de la UIM torna a Sharjah, als Emirats Àrabs Units, amb la disputa de les dues últimes curses de la temporada per decidir el campionat del món de llanxes ràpides del 2022, la de Sharjah i la de l'Orient Mitjà.

05:39 E3 - F1 H2O Middle Est
tancar

F1 H2O Middle Est

El mundial de Fórmula 1 de l'aigua de la UIM torna a Sharjah, als Emirats Àrabs Units, amb la disputa de les dues últimes curses de la temporada per decidir el campionat del món de llanxes ràpides del 2022, la de Sharjah i la de l'Orient Mitjà.

05:56 E3 - F1 H2O Sharjah
tancar

F1 H2O Sharjah

El mundial de Fórmula 1 de l'aigua de la UIM torna a Sharjah, als Emirats Àrabs Units, amb la disputa de les dues últimes curses de la temporada per decidir el campionat del món de llanxes ràpides del 2022, la de Sharjah i la de l'Orient Mitjà.