TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

11:59 Manduka - Hamburguesa vegetal. Eloi Cordomí
tancar

Hamburguesa vegetal. Eloi Cordomí

Un convidat amb molta preocupació pel canvi climàtic, el medi ambient i la meteorologia. I la Paula amb ganes de fer una hamburguesa... Quina recepta podrien fer? Queda clar: una hamburguesa vegetal. I com que l'Eloi és molt simpàtic però no sap fer res a la cuina, la Paula aprofitarà per ensenyar-li a fer una maionesa i fer xips de patata molt saludables al microones.

12:26 Manduka - Jaume Copons i Liliana Fortuny. Llibrets d'èxit
tancar

Jaume Copons i Liliana Fortuny. Llibrets d'èxit

Per primera vegada, un escriptor i una il·lustradora són els convidats de la Paula al programa. I no són dos autors qualssevol; són els autors de la col·lecció "Agus i els monstres", que ha estat traduïda a més de 10 llengües. Per això, la Paula ha pensat que, a banda de parlar de com es fa un llibre i de cultura en general, la millor recepta que poden fer són uns llibrets..., uns llibrets d'èxit!

12:54 Atrapa'm si pots - Especials - Especial infantils - 12
tancar

Especial infantils - 12

Aquest cap de setmana fem un espcial Atrapa'm Juniors. Sis nens i nenes concursaran al programa per aconseguir un fantàstic cap de setmana per a tota la família. Tots ells fan primer d'ESO no us perdeu els seus coneixements.
Els protagonistes són: Alana de Centelles, en Pau de Santa Bàrbara, Àneu de Sort, en Jan de Girona, la Naia de Roses i la Sofia de Barcelona. Molta sort a tots i totes.

13:59 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:43 Cuines - Pastís de poma amb caramel
tancar

Pastís de poma amb caramel

El pastís de poma és possiblement el pastís més famós de la cultura occidental. Segurament va néixer de manera simultània en diferents llocs d'Europa, però els nord-americans se l'han fet seu i l'han convertit en icona pastissera del país. Avui fem pastís de poma amb caramel.

16:00 Amb la vida al davant - Episodi 10
tancar

Episodi 10

En aquest episodi, entre altres coses, l'Alma s'ha enfadat amb la seva mare, que ara viu amb ella a ca la Solana, perquè ha deixat en Vilson, i se n'ha anat amb en Rodolphe a París, però està molt descentrada i les coses no van bé. La Caroline i la Solana s'han reconciliat, després que la Caroline es va enfadar molt quan va conèixer la seva història amb en Fadi. El noi, de fet, es troba indecís entre totes dues... Però això passa a segon terme quan la policia el deté acusant-lo falsament d'agressió a la policia i el tanquen a la presó. L'Alma torna a enfocar-se en l'examen final per tenir el títol d'advocada i entra en escena en Mercier, un altre advocat, professor seu, que li encarrega que li prepari la documentació per parlar en una entrevista a la televisió sobre el problema de la siderúrgia. En Didier li fa una proposta formal de matrimoni a la Caroline, però ella prefereix en Fadi, en contra de l'opinió de la Micheline.

16:54 Amb la vida al davant - Episodi 11
tancar

Episodi 11

En aquest episodi, entre altres coses, la Solana, que no ha deixat d'investigar sobre l'autèntica identitat del seu pare, aconsegueix conèixer la seva germana i s'assabenta de com era en realitat la vida d'ell. La Caroline aconsegueix treure en Fadi de la presó en llibertat condicional per mitjà de testimonis falsos, un dels quals és d'en Roger, un miner que ajuda molt al bar i que va darrere de la Micheline. El que ningú no sap és que el fet que en Roger faci aquest testimoni farà descobrir un altre secret. La policia va anar al lloc des d'on en Rodolphe emetia amb la ràdio lliure a Denain i ara ha trobat un lloc per emetre a Chambries. Per això està força amb l'Alma a casa de la Solana. La Solana i en Vilde s'associen per tirar endavant el projecte de les caràtules de discos, però a la impremta de la Solana no tothom hi estarà d'acord.

17:38 Amb la vida al davant - Episodi 12
tancar

Episodi 12

En aquest episodi, entre altres coses, en Fadi i la Caroline decideixen casar-se, i això genera situacions incòmodes amb la Micheline i encara més amb en Didier. L'Alma confronta en Roger amb el que ha descobert i li fa confessar el motiu real de la seva presència a Chambries i quines són les seves intencions. En el procés d'associar-se, la Solana i en Vilde es troben que no poden acabar de tancar el projecte sense la firma d'en Vilson, que, lògicament, no en sap res i que de cap manera acceptaria una col·laboració amb la Solana. Però la situació legal de l'assumpte s'anirà complicant cada cop més fins a arribar a un final inesperat. Per una altra banda, mentre tothom és a l'ajuntament assistint al casament d'en Fadi i la Caroline, apareix un convidat no previst i això ocasionarà un canvi en la situació, que no anirà exactament com s'havia previst.

18:32 Escola d'infermeria - La germana Elisabeth
tancar

La germana Elisabeth

La calma que regna a Fredenslund es veu amenaçada amb l'arribada de la germana Elisabeth, una subdirectora molt estricta que no només està en contra que els nois puguin estudiar infermeria, sinó que també està decidida a corregir qualsevol conducta que li sembli impròpia. Mentrestant, en John i la Nina sembla que inicien un idil·li. L'Anna té el dilema moral de si ha de dir a un pacient que es morirà, mentre que en Bent no veu cap motiu per dir-l'hi i el vol enviar a casa; l'Anna decideix avisar el fill del pacient perquè siguin a temps de fer les paus. En Peter i la Birgit comuniquen a la seva mare que són parella; en Bent recluta en Christian perquè l'ajudi en la seva recerca i l'Anna no accepta que el seu pare ofereixi feina a l'Ole.

19:21 Escola d'infermeria - Ells i nosaltres
tancar

Ells i nosaltres

L'Else, que té problemes de diners, obre un saló de bellesa clandestí a l'hospital. La germana Elisabeth i la Margrethe pugnen per l'autoritat a Fredenslund; mentrestant, es va fent evident que la germana Elisabeth no tracta tothom igual, encara que l'Anna primer no ho vol admetre. La Ruth ha tingut un accident i li toca patir en pròpia carn les normes estrictes que ha establert ella mateixa. L'arribada de dos nens groenlandesos provoca comentaris i comportaments discriminatoris i se'ls acusa d'haver portat una epidèmia fins que es descobreix el motiu de la indisposició d'unes quantes persones. Mentrestant, la recerca d'en Bent i en Christian dona els primers resultats, però quan en Bent se'n queda tot el mèrit, en Christian es disgusta i es planteja passar a cirurgia amb en John.

20:09 Escola d'infermeria - Sota pressió
tancar

Sota pressió

Sembla que tothom té problemes: l'Else continua amb el saló de bellesa i l'Ole nega que té problemes de diners. Mentrestant, la germana Elisabeth no para de fer la vida impossible als alumnes de Fredenslund i, a més, sorprèn la Nina fent una classe d'educació sexual que no estava inclosa al currículum del curs. Arran d'aquesta classe, l'Anna demana ajuda a la Nina per ajudar una pacient que ja té vuit fills. La Nina es troba una mica estranya i no sap què li passa. L'idil·li incipient de la Ruth s'acaba, queda molt alterada i s'equivoca en l'administració de medicació i proves als pacients, cosa que perjudicarà la recerca d'en Bent.

21:00 Telenotícies vespre
22:07 Més enllà d'Eufòria - Més enllà d'Eufòria
tancar

Més enllà d'Eufòria

"Més enllà d''Eufòria'", un documental que recull el seguiment de les vides dels 16 concursants de la primera edició del concurs musical després de la final. El programa, que inclou imatges inèdites de moments tan significatius com els del backstage al concert del Palau Sant Jordi, és el resultat de 150 hores de gravació i més de 4 mesos de seguiment en què els protagonistes parlen de temes tan diversos com la gestió de l'èxit o els seus somnis.


Per primera vegada, l'audiència podrà ser testimoni de moments tan personals com l'arribada de la Mariona a la Industrial Musical i l'enregistrament del seu primer single després del programa, el dia a dia de la Núria a Madrid treballant com a actriu de musical o la relació tan estreta de l'Edu amb la seva família. Per citar alguns altres exemples, també serem testimonis de com el Joan i l'Estela es converteixen en referents a les seves localitats durant i després del programa. Tot això mentre coneixem com els 16 participants s'enfronten als concerts finals al Palau Sant Jordi davant de 34.000 persones i a la gestió de les seves carreres.

23:28 Pel.lícula - Benvinguts al nord
tancar

Benvinguts al nord

BENVINGUTS AL NORD (Bienvenue chez les Ch'tis)

Direcció: Dany Boon
Guió: Dany Boon, Franck Magnier, Alexandre Charlot
Producció: Pathé Renn Productions, Hirsch, TF1 Films Production, Les Productions du Chicon, Région Nord-Pas-de-Calais, Canal+, CNC, Cinecinema
País: França
Any: 2008
Durada: 101 minuts
Fotografía: Pierre Aïm
Música: Philippe Rombi
Intèrprets: Kad Merad, Dany Boon, Zoé Félix, Philippe Duquesne, Line Renaud, Michel Galabru, Stéphane Freiss, Anne Marivin, Guy Lecluyse, Patrick Bosso, Zinedine Soualem


Phillippe Abrams és un funcionari de correus al que destinen, contra la seva voluntat, a un petit poble de la frontera francesa amb Bèlgica. Quan arriba al seu nou destí, trova un lloc idíl·lic i amb gent encantadora, tot i que assegura a la seva dona en la distancia que viu en un autèntic infern.

01:20 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Chakatunga
05:00 Folc a l'estudi - Enric Ez
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:18 Tatuats pels Pirineus - Ramat de camins: Una gran aventura
tancar

Ramat de camins: Una gran aventura

En aquest capítol la reportera Eva Clausó anirà fins a Tornafort (Pallars Sobirà) per conèixer la Núria Quera, una escriptora enamorada del Pirineu amb qui farà alguns trams del primer viatge que van fer fa 60 anys Espinàs i Cela. Durant aquest aventura coneixerà unes vaques molt banyudes i anirà a visitar unes vinyes a Sort. Per rematar-ho, no hi faltarà una gran aventura amb uns rucs ben catalans, el Rovelló i el Gaudí, que la portaran a conèixer la botiga més petita del món a Altron. Tot plegat, enmig d'una gran tempesta.

22:54 A taula - A Pantel·leria
tancar

A Pantel·leria

L'illa volcànica de Pantel·leria està situada entre Sicília i Tunísia, i és coneguda per les tàperes, com les que conreen Luciano Modica i la seva família. Aquesta poncella de la taperera es cull a mà, es conserva amb sal i intervé en tota mena de plats. A banda de les tàperes, altres especialitats gastronòmiques de Pantel·leria són els "baci panteschi", una pasta amb forma de flor, i els "mustazzoli", unes galetes d'allò més elaborades.



1

23:20 A taula - A Delfinat
tancar

A Delfinat

La regió històrica de Delfinat, amb el seu clima variable, es presta al conreu de la nou. René Berger i la seva dona Elisabeth, juntament amb els fills, exploten 450 nogueres amb un sistema híbrid: han introduït maquinària per la collita però segueixen donant valor a les vetllades de pelar nous, ajudats per familiars i amics. La nou, de fet, apareix en molts plats típics de la regió, sigui en pastissos, amanides o en els elaborats "ravioles".


1

23:48 Els quaderns de cuina de la Julie - La Gironda, a la Gascunya
tancar

La Gironda, a la Gascunya

La Julie organitza dos pícnics amb dues colles diferents. El primer és a vora mar, i contra rellotge perquè la marea puja inexorablement. En Joël fa un carpaccio de mújol contra el ceviche de mújol fet per la Julie. L'Emmanuel, xef de cuina, fa uns bunyolets molt originals amb les ostres proporcionades per la Catherine, ostraire professional. En Pascal, flequer i pastisser, s'encarrega de les postres: una mena de lioneses molt especials.
El segon pícnic és terra endins, entre rengleres de vinyes. En Sylvain, un flequer molt poc convencional, hi portarà un pa gegant, fet a quatre mans amb la Julie, i unes postres sorpresa. La Luce, boletaire empedreïda, ensenyarà a la Julie a collir ceps, que serviran perquè el xef Frédéric en faci una coca de ceps força peculiar. En Frédéric, d'altra banda, té la seva pròpia versió del famós entrecot a la bordelesa, que serà aclamada efusivament per tota la colla.

00:56 Tatuats pels Pirineus - Ramat de camins: Una gran aventura
tancar

Ramat de camins: Una gran aventura

En aquest capítol la reportera Eva Clausó anirà fins a Tornafort (Pallars Sobirà) per conèixer la Núria Quera, una escriptora enamorada del Pirineu amb qui farà alguns trams del primer viatge que van fer fa 60 anys Espinàs i Cela. Durant aquest aventura coneixerà unes vaques molt banyudes i anirà a visitar unes vinyes a Sort. Per rematar-ho, no hi faltarà una gran aventura amb uns rucs ben catalans, el Rovelló i el Gaudí, que la portaran a conèixer la botiga més petita del món a Altron. Tot plegat, enmig d'una gran tempesta.

01:32 A taula - A Pantel·leria
tancar

A Pantel·leria

L'illa volcànica de Pantel·leria està situada entre Sicília i Tunísia, i és coneguda per les tàperes, com les que conreen Luciano Modica i la seva família. Aquesta poncella de la taperera es cull a mà, es conserva amb sal i intervé en tota mena de plats. A banda de les tàperes, altres especialitats gastronòmiques de Pantel·leria són els "baci panteschi", una pasta amb forma de flor, i els "mustazzoli", unes galetes d'allò més elaborades.



1

01:58 A taula - A Delfinat
tancar

A Delfinat

La regió històrica de Delfinat, amb el seu clima variable, es presta al conreu de la nou. René Berger i la seva dona Elisabeth, juntament amb els fills, exploten 450 nogueres amb un sistema híbrid: han introduït maquinària per la collita però segueixen donant valor a les vetllades de pelar nous, ajudats per familiars i amics. La nou, de fet, apareix en molts plats típics de la regió, sigui en pastissos, amanides o en els elaborats "ravioles".


1

02:23 Ciutats al mar - Vancouver. La modèlica metròpoli del Canadà
tancar

Vancouver. La modèlica metròpoli del Canadà

La ubicació de Vancouver és única al món: al peu l'oceà Pacífic i amb els cims de les Coast Mountains de teló de fons. Aquí, urbanitat i natura es fonen. Per molts, la passió per estar a l'aire lliure i gaudir d'un entorn verge és més que un passatemps. Des de temps immemorials, aquesta metròpoli ha atret gent d'arreu del món. Dels 2,5 milions d'habitants, la meitat són de les anomenades "minories visibles" i no tenen l'anglès com a llengua materna.

03:08 Ciutats al mar - Amsterdam. Vida als canals
tancar

Amsterdam. Vida als canals

La xarxa de canals d'Amsterdam connecta passat i present. Construïts en l'època gloriosa de la ciutat, en un principi van servir per transportar mercaderies, activitat que mica en mica es va reprenent. Arran d'aigua són moltes més les experiències creatives i sostenibles que hi tenen lloc, des de la rehabilitació d'unes antigues drassanes com a lloc de treball, a un emplaçament artístic, passant per cases flotants, venda ambulant, campanyes de neteja i projectes de sensibilització amb la immigració.

03:51 GR Pirineus - Somnis de volcans
tancar

Somnis de volcans

En el vuitè gran recorregut, el Marc anirà de Besalú a Santa Pau, creuant la zona volcànica de la Garrotxa. En total uns 40 quilòmetres, repartits en dues jornades, fets a peu, en bici i en globus. Desprès de passejar pel magnífic casc antic de Besalú, el Marc aprendrà a fer forja artística. Tot seguit, enfilarà camí passant per Argelaguer, un poble que amaga el laberint de l'home de les cabanes, i seguirà per Tortellà, Montagut, Begudà i finalment la capital, Olot, on descobrirà el museu dels volcans.

04:20 Karakia - Greg (Indiana) / Lilia (Orhei)
tancar

Greg (Indiana) / Lilia (Orhei)

La Lilia prové de la regió d'Orhei, a la República de Moldàvia. Al seu territori, el riu marca el tarannà de la vida quotidiana. La recerca de benestar l'ha acabat portant lluny del Nistru, com ells anomenen el Dnièster, però, a canvi, s'ha sentit ben acollida a prop de l'Ebre, a Alcanar especialment, on ha viscut els primers anys i on també s'està la família. La seva mare, la Nelia, l'ajuda a mantenir les arrels gastronòmiques.

04:56 Xarxa Natura - Cap de Creus
tancar

Cap de Creus

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:01 L'illa del tresor - Araceli Segarra
tancar

Araceli Segarra

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:26 L'illa del tresor - Jose Mari Bakero
tancar

Jose Mari Bakero

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:55 Videoclips - Minova - Teleapàtic
Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - El so misteriós
tancar

El so misteriós

Bussejant, bussejant, en Yann sent un so molt misteriós. Ell i el seu oncle volen investigar d'on ve, però la gent del poble no veu tan clar que ho hagin de fer. En Ramana explica la llegenda d'un pop gegant que pot portar la desgràcia al poble i ningú té ganes de comprovar què pot passar si el fan enfadar.

06:12 Zoom, el dofí blanc - El galió enfonsat
tancar

El galió enfonsat

En Jack i en Yann surten a fer una expedició submarina per explorar les restes del vaixell Resolution, un dels galions del capità Cook. La història diu que es va enfonsar amb un gran tresor prop de les costes de Maotou, però es veu que ells no són els únics que li segueixen la pista; en Van Crook, en Blaise i en Rico també hi van al darrere.

06:23 Zoom, el dofí blanc - La música de l'aigua
tancar

La música de l'aigua

L'atoll pateix les conseqüències d'un huracà: és com si el mar s'hagués quedat sense peixos. Mentre que el Yann busca una explicació científica a aquest fenomen, l'Auru i la Marina sorprenen el Ramana, la Timéti, la Maévi i la Faratina en un estrany ritual que consisteix a donar cops a l'aigua per demanar l'ajuda de l'Esperit de l'aigua. Qui aconseguirà fer tornar els peixos a Maotou?

06:38 Presto! L'escola de màgia - El problema de ser superfamosa
tancar

El problema de ser superfamosa

Els nostres amics publiquen els seus vídeos de trucs a Internet. Però a la Nica no li surt gaire bé el número i, per por que el seu vídeo no obtingui cap visualització, la Lisa fa servir un programa que genera visualitzacions automàticament. El problema és que el programa es descontrola, i el vídeo de la Nica obté milions de visualitzacions falses. La fama fa angoixar molt la Nica, i la Lisa i el Dylan s'enfronten a un dilema: no saben si confessar-li la seva mentida, o fer el que calgui perquè no s'adoni de la veritat.

06:49 Presto! L'escola de màgia - L¿última il·lusió
tancar

L¿última il·lusió

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 18 La dernière illusion
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 18 L'última il·lusió
Traducció: Judit Altadill

En Lorenzo se'n va de vacances, i el Daniel aprofita la situació per posar en marxa la venda de la mansió. Però primer s'haurà de desfer dels aprenents de mag, i per això comença a imposar noves normes que converteixen la vida dels nostres amics en un autèntic malson. Però ells no l'hi posaran pas fàcil, i faran servir les seves habilitats com a mags per trobar la manera d'evitar la venda de Presto.

07:01 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Qui té un os té un amic
tancar

Qui té un os té un amic

SINOPSI: La Solveig s'enfada amb el seu pare, el comte viking Harald, que no la deixa anar a entrenar-se amb els altres vikings perquè diu que és massa petita, i decideix sortir amb el seu amic inseparable, l'os Geri, per fer l'entrenament pel seu compte. Però el Geri es distreu amb la mel d'un rusc d'abelles i acaba sent capturat pel príncep Joan, que el fa tancar a les masmorres del castell.

07:12 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La loteria reial
tancar

La loteria reial

SINOPSI: El rei Ricard s'adona que les arques públiques estan força buides i accepta el consell del príncep Joan d'organitzar una loteria com a manera de recaptar diners dels vilatans. Però en Robin, que sap que és el príncep Joan qui està buidant les arques, sospita que darrere de la idea de la loteria el príncep amaga alguna trampa per manipular el sorteig i fer-se encara més ric.

07:24 Yakari - Sabotatge al dic dels castors
tancar

Sabotatge al dic dels castors

En aquest episodi, el Yakari i el Fill del Tro passegen pel bosc i, de sobte, es troben els castors, que estan molt enfeinats. La crescuda del riu els ha fet malbé el dic i l'han de reparar. Però és que, a més, algú es dedica a sabotejar-los la feina. I, evidentment, el Yakari decideix ajudar-los i investigar què passa.

07:36 Yakari - El Pota Blanca
tancar

El Pota Blanca

En aquest episodi, el Yakari té un somni en què veu un puma jove que està en perill i ell el vol salvar. El somni el deixa molt impressionat, i l'endemà en parla amb el Fill del Tro. Llavors el Cérvol Lent li demana que vagi al bosc a buscar escorça de bedoll per reparar les canoes. I ell i el Fill del Tro se n'hi van. Però, quan hi són, comencen a passar coses que li recorden el somni que ha tingut.

07:48 Uau Ka Kau - La veu
tancar

La veu

La Ka ha perdut la veu. No, no s'ha quedat afònica, als robots no se'ls irrita gola. Caldrà molt més que una caramel o unes gàrgares perquè torni a parlar com l'autèntica Ka. Mentrestant, al niu, el pollets volen donar la nota, encara que sigui desafinada.

07:59 El Mic i els seus amics - Cantem i ballem!
tancar

Cantem i ballem!

Al Cançoner del Mic hi ha tant cançons tradicionals com pròpies del programa, i totes són per cantar i ballar en família.

08:10 Pirata i Capitano - La dent del gusasaure
tancar

La dent del gusasaure

Mentre busquen un tresor, la Pirata i la seva tripulació troben una dent gegant. La Cavalleta Sàvia els explica que es tracta d'una incisiva de gusasaure, l'avantpassat del Gran Gusà, un animal gegant que va viure fa milions d'anys, a l'època dels dinosaures. Els nostres amics decideixen organitzar una excavació arqueològica per buscar la resta de l'esquelet, però el Dodo-el-Dur i el Pepe Martingales ho han sentit tot i els segueixen d'amagat.

08:21 Titó - Excursió amb gegants
tancar

Excursió amb gegants

Avui anem d'excursió amb en Titó i coneixerem la Mulassa, els Gegants del Pi i els Gegants de la Ciutat. Cantarem "El gegant del pi" acompanyats de gralles i timbals.

08:31 Dinotren - Flors per la mama
tancar

Flors per la mama

Els nens de la família Pteranòdon volen fer "el dia de la mare", un dia en què la seva mare faci festa de les obligacions quotidianes, i a més, rebi algun regal de cada fill. Se'n van a l'Estany, amb el pare, amb el Dinotren, i allà tots busquen alguna cosa per regalar-li a la mare. El Buddy i la Tiny li volen portar unes flors vermelles ben grosses.

08:42 Dinotren - La Laura giganotosaure
tancar

La Laura giganotosaure

El Buddy i la Tiny veuen un ocell que no havien vist mai i els desperta la curiositat. La seva mare els explica que si volen saber més coses sobre els ocells, han d'anar a veure la Laura Giganotosaure, una passatgera assídua del Dinotren, perquè és una experta observadora d'ocells.

08:54 Ideafix i els irreductibles - El combat de les catacombes
tancar

El combat de les catacombes

La Vitamina ha desaparegut a les catacumbes, i la Picarina proposa a l'Ideafix que s'hi infiltri, fent-se passar per un paio dur, per esbrinar què li ha passat. Tot i els consells que li donen, els companys de l'Ideafix no confien que doni la talla. La Turbina, pel seu compte, corre a demanar ajuda a en Voldenix i, sense el seu consentiment, dona a l'Ideafix una poció que el va transformant.

09:06 Ideafix i els irreductibles - Fúria al fòrum
tancar

Fúria al fòrum

Durant el fòrum d'agricultura, que té lloc a Lutècia, l'Ideafix i en Devòrix es barallen. Mentrestant, la Monalisa, farta que l'Arcabús i els seus beagles siguin incapaços d'enxampar els Irreductibles, decideix posar-se al capdavant de la legió canina per parar-los una trampa. La Picarina prova de fer reconciliar els seus companys, perquè sap que, si estan dividits, els Irreductibles tenen totes les de perdre davant dels romans.

09:17 Vicky, el viking - Andalusia
tancar

Andalusia

A Andalusia, els vikings es fan amics d'en Rodrigo, un bover que porta el seu toro a beure al pou. Però l'amo de les terres els surt al pas i desafia en Halvar a una cursa contra el toro a canvi de la seva llibertat. En Vicky dubta que en Halvar corri més que el brau i va a buscar la bandera vermella del drakar perquè el seu pare esgoti el toro i guanyi la cursa.

09:29 Vicky, el viking - El tresor invisible
tancar

El tresor invisible

El rei viking, que ha sortit d'excursió al camp, sent una olor deliciosa procedent de Flake. Immediatament, envia el seu conseller a buscar la cuinera, que no és altra que l'Ylva, per emportar-se-la al castell. En Halvar s'hi oposa, però ella s'entrega per evitar que el facin presoner. Tot amb tot, en Vicky se les empesca per rescatar la seva mare a canvi d'una suposada armadura invisible, que el rei accepta convençut que el farà invencible.

09:42 Presto! L'escola de màgia - El son del drac
tancar

El son del drac

Han alçat una estàtua en honor del Lorenzo Presto i el Kurt Dentdedrac, i tindrà lloc una cerimònia per retre'ls homenatge. Però, enmig d'una discussió amb el Dylan, el Dentdedrac intenta hipnotitzar-lo, amb la mala sort que el truc se li gira en contra i el fa caure en un son profund. Com que saben la importància que l'acte té per al Lorenzo, la Lisa i el Dylan troben la manera de manipular el Dentdedrac com si fos una marioneta perquè hi assisteixi, tot i que enganyar la resta no serà tan fàcil com es pensaven.

09:53 Presto! L'escola de màgia - Els asos del monopatí
tancar

Els asos del monopatí

A la Nica se li ha acudit un supertruc nou amb el monopatí, però sembla que cap dels seus amics de Presto està disposat a fer-lo amb ella, i per això acut a l'Otto, dels As de Piques. Però, mentre assagen el número, comencen a produir-se incidents molt estranys, i l'Otto està convençut que és cosa dels amics de la Nica, que estan gelosos. Però potser les coses no són el que semblen...

10:05 Dracs: Cap a nous horitzons - Les ales de la guerra (2a part)
tancar

Les ales de la guerra (2a part)

Mentre els genets de dracs i els fredians es preparen per enfrontar-se als caçadors aeris i els seus dracs, en Singlot viatja a l'illa d'on són originaris els socarradors per mirar d'estudiar-los de prop i trobar alguna manera de derrotar-los sense haver de recórrer la força. Un cop allà, i quan està a punt de ser socarrat per un dels socarradors, troba un aliat inesperat.

10:26 Theodosia - El pou de la desesperació
tancar

El pou de la desesperació

La Theodosia i la Safiya arriben de cop i volta a Egipte. Seguint les indicacions de l'Ull, arriben al temple de Hatxepsut, on hi ha molta gent excavant: són les serps del caos que busquen el bastó d'Osiris. Mentrestant, a Londres, el Henry i el Will l'únic que poden fer és esperar que les noies tornin al museu. Però el Will, per casualitat, descobreix la corda màgica que té el poder de fer desaparèixer coses i no sap que pot ser molt perillosa.

10:50 Theodosia - El noi rebel
tancar

El noi rebel

La Theodosia, la Safiya i el Henry busquen urgentment un encanteri perquè el Will deixi de ser invisible. És urgent perquè cada vegada està més dèbil. Ara que té el bastó d'Osiris, la Theo podrà protegir millor els seus amics i el museu. Però el mestre de les serps no està disposat a renunciar al bastó i buscarà la manera de tenir-lo i fer que el caos regni a tot el món.

11:14 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - El Sr. Colom 72
tancar

El Sr. Colom 72

Des que és la guardiana dels prodigis, la Marinette renuncia a l'amor i se centra a buscar la manera que Ladybug impedeixi les reakumatitzacions de l'Esfinx Fosc. Fins i tot quan l'Alya intenta fer-la canviar d'idea dient-li que l'Adrien i la Kagami han trencat, a la Marinette se li fica al cap que els ha de reconciliar en comptes d'aprofitar l'oportunitat per ella. Però el seu pla desastrós provoca la 72a reakumatizació del senyor Colom. Els seus ocells transformen les persones en coloms malèfics, fins i tot la Kagami i l'Adrien. La lluita de Ladybug ajudarà la Marinette a retrobar l'amor?

11:36 Els Mini Ninges - Buscant deseperadament el Dakko
tancar

Buscant deseperadament el Dakko

El malvat senyor Ashida decideix crear un altre tipus de samurais, més àgils i més ràpids, per poder vèncer els Mini Ninges, i per aconseguir-ho segresta el Dakko, el tanuki de l'Aika, la noia del poblat que sempre llança floretes al Hiro. El Hiro li promet que el recuperaran, però ara el Dakko només obeeix les ordres de la Shoko i és un animal molt difícil de capturar.

11:47 Els Mini Ninges - El Kitsune s'escapa
tancar

El Kitsune s'escapa

El Kitsune està fart del tracte que rep per part del senyor Ashida i decideix fugir de la fortalesa per començar una vida nova al poblat, feliç, cuidant el seu hort i en pau amb la natura. Quan el malvat Ashida s'adona que la seva nova vida sense el Kitsune és un calvari, ordena a la Shoko que l'obligui a tornar, fent servir les seves males arts, naturalment.

11:57 Els Mini Ninges - Desitjos al vent
tancar

Desitjos al vent

Durant el festival del Tanabata tothom demana un desig, l'escriu i el penja en un dels quatre Arbres dels Desitjos que hi ha a la Terra sota els Núvols. Enguany, el malvat Ashida, per evitar que desitgin coses contra ell, ha decidit destruir tots els Arbres dels Desitjos amb una catapulta gegant. Els Mini Ninges intentaran aturar-lo, però també tindran dret a demanar algun desig!

12:11 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - El padrí
tancar

El padrí

Als lladres de la Vall de la Pau els encanta la nova sopa especial del senyor Ping, i el Po fa un tracte amb tots ells: si prometen que no tornaran a robar, podran menjar cada dia la sopa del seu pare. A poc a poc, el restaurant del senyor Ping es converteix en un cau de lladres i ell, en un autèntic cap de la màfia.

12:34 Presto! L'escola de màgia - L¿increïble talent de la Violeta
tancar

L¿increïble talent de la Violeta

La màgia no és l'única passió de la Violeta: resulta que ara canta metal acompanyada d'una arpa. Il·lusionada, decideix preparar-se per fer la prova d'accés a l'Estrella Cantant, però els seus amics no se n'alegren gens... perquè canta molt malament! El problema és que no troben la manera de dir-l'hi sense ofendre-la. Finalment, els animals no podran suportar-ho més i hauran de passar a l'acció per intentar aturar-la.

12:45 Presto! L'escola de màgia - El son del drac
tancar

El son del drac

Han alçat una estàtua en honor del Lorenzo Presto i el Kurt Dentdedrac, i tindrà lloc una cerimònia per retre'ls homenatge. Però, enmig d'una discussió amb el Dylan, el Dentdedrac intenta hipnotitzar-lo, amb la mala sort que el truc se li gira en contra i el fa caure en un son profund. Com que saben la importància que l'acte té per al Lorenzo, la Lisa i el Dylan troben la manera de manipular el Dentdedrac com si fos una marioneta perquè hi assisteixi, tot i que enganyar la resta no serà tan fàcil com es pensaven.

12:56 Dracs: Cap a nous horitzons - Cap drac abandonat
tancar

Cap drac abandonat

Els instints depredadors d'en Garff provoquen molts maldecaps a en Singlot i els seus amics, que volen reparar la Riba dels Dracs. En Cuadepeix li busca en una illa una llar nova que sembla ideal. Però resulta que a l'illa hi viuen uns dracs semblants a serps, els alareptants, que escupen verí. I el mal és que en Garff no se'n pot defensar, perquè el seu ambre immobilitzador no els fa res.

13:19 Inazuma Eleven - El rival més fort!
tancar

El rival més fort!

Per fi en Mark i el seu avi poden parlar després de tant de temps separats. No es tracta només d'un retrobament entre avi i net, també és un cara a cara on en Mark coneixerà l'entrenador i el capità de l'equip a qui s'enfrontaran a la final del torneig. Ben aviat, en Mark comprova que el rival és un equip molt fort.

13:40 Inazuma Eleven - L'entrenament amistós especial amb en Paolo!
tancar

L'entrenament amistós especial amb en Paolo!

L'Inazuma Japó ha d'entrenar més i millor que mai, si vol estar preparat per a la final. Però un entrenament no és el mateix que un partit, i per això arriben en Paolo i els seus companys de l'Orfeo, que els mostraran com juguen els Petits Gegants. Si els japonesos són capaços de superar-los, el camí cap a la victòria serà més fàcil!

14:04 Hoodie - De Pit
tancar

De Pit

Quan la Kenza i la Flo sospiten que el Soufian col·labora amb el llançador de maons, la Flo intenta demostrar, el secret, la naturalesa malvada del Soufian. Mentrestant, el Pieter deixa clar que un superheroi no pot estimar.

14:16 Hoodie - La broma més sonada de totes
tancar

La broma més sonada de totes

El Pieter accepta posar a prova el Soufian amb la condició que, si passa la prova, l'acceptin. Tot i haver-la superat, la Flo segueix sense confiar en ell. Mentrestant, el rap del Basim resulta ser tot un èxit.

14:26 Hoodie - El descens faraònic
tancar

El descens faraònic

El Basim ha d'atraure el llançador de maons, però la por el posa el perill. El Hoodie ha de fer un salt arriscat, però quan la Flo intenta que no es preocupi, cau.

14:38 ZombieLars - Mig àngel
tancar

Mig àngel

El Lars acompanya el Robert a visitar la tomba de la seva mare, ja que seria el dia del seu aniversari. Allà es troben amb un munt de gent que també ha anat a visitar-la, i una senyora els diu que la Lihn era un àngel. És possible que el Robert sigui meitat àngel, llavors? Mentre l'Anna i la Tess els esperen a l'autobús, un ocell xoca contra una finestra i queda malferit.

14:53 ZombieLars - La legió dels forasters
tancar

La legió dels forasters

Un grup de teatre format per dos artistes va a representar una funció a l'escola de Bekkebakken. Per la sorpresa del Lars i els seus amics, un dels artistes li dona dissimuladament una nota amb una hora i un lloc de trobada. Resulta que, en realitat, són dos resistents que formen part de l'anomenada "Legió dels forasters", un grup que recluta joves per lluitar contra els antiforasters. S'hi unirà, la nostra colla?

15:08 Sense sortida - Capítol 12
tancar

Capítol 12

El Michael, davant les amenaces del Doni de matar els seus fills, accedeix a posar en marxa la seqüència de detonació de la bomba termonuclear. Però li falten els codis de seguretat, i el Doni obliga la Rose a anar-los a buscar. Mentrestant, la Jen es troba acorralada per nens afectats per la ràbia roja.

15:31 El xai Shaun - Observant la natura
tancar

Observant la natura

Un equip de filmació s'ha presentat a la granja per gravar un exemplar d'ocell molt poc comú que ha fet el niu allà a la vora. D'entrada, el granger està encantat amb tot el desplegament, però quan s'adona que un dels càmeres està gravant el ramat jugant un partit de criquet, comencen els maldecaps! El protagonista ja no és l'ocell, són les ovelles!

15:38 El xai Shaun - En Shaun, granger
tancar

En Shaun, granger

Avui el granger s'ha hagut de quedar al llit perquè està malalt. A en Bitzer li ha tocat fer d'infermer i en Shaun serà l'encarregat de fer totes les tasques de la granja. S'ha de netejar, munyir les vaques, donar menjar a tots els animals... Quina feinada! A més, ja et pots imaginar com seran els resultats... Sort que no ho ha de fer cada dia!

15:44 El xai Shaun - L'intrús
tancar

L'intrús

El granger ha encarregat al Bitzer que faci fora de la granja un corb que no para de fer la guitza. El Shaun ha tingut una idea de les seves i s'ha disfressat d'una manera molt enginyosa per espantar-lo. Ara el problema és que l'han confós pel lladre de gallines que fa temps que ronda per la granja! I això ja són paraules majors!

15:50 El xai Shaun - Tornar-ho al remitent
tancar

Tornar-ho al remitent

El granger rep un regal misteriós del seu cosí dels antípodes. Com que el regal no l'acaba de convèncer decideix llançar-lo però no para de tornar. El granger acaba convençut que té poders màgics.

15:58 El Mic i els seus amics - Truita a la paella
tancar

Truita a la paella

Avui el Mic i en Cincsegons juguen amb una manualitat que és una truita de paper retallat enganxada en una paella de cartró.

16:08 Masha i l'os - No fem el mico
tancar

No fem el mico

La Masha no vol ni estudiar, ni netejar, ni endreçar, ni res. I tipa que l'os sempre li digui el que ha de fer, se'n va de casa seva. Quan surt, es troba amb una colla de micos que van amb un cotxe antic i els diu que vol anar amb ells. Al principi, li agrada molt, això de fer tota l'estona el que vol..., però arriba un moment que veu que potser no és el que li toca a ella.

16:14 Masha i l'os - El món és un teatre
tancar

El món és un teatre

La Masha, la Dasha, el panda i el porquet estan avorrits i cansats de jugar sempre al mateix. La Dasha proposa fer una funció de teatre i a tots els sembla una idea estupenda, però a l'hora de decidir quin tipus d'obra han de fer, no es posen d'acord. La Dasha vol fer un drama, la Masha vol fer una òpera i el panda vol fer un ballet. Al final, decideixen fer un muntatge on es combinin les tres coses.

16:22 Comptem amb la Paula - On t'has ficat?
tancar

On t'has ficat?

És un dia molt calorós i la Paula proposa als seus amics de fer uns ventalls de paper que els ajudin a fer la calor més suportable. Però, de sobte, els ventalls desapareixen i una ploma de lloro sospitosa suggereix que el culpable no és altre que el capità Barba-roja. Aconseguiran recuperar els seus ventalls, la Paula i els seus amics?

16:34 L'abella Maia - En Flip salva la reina
tancar

En Flip salva la reina

Les vespes han descobert una llavor molt estranya que fa tornar bojos els insectes unes quantes hores, i l'aprofiten per entrar a la cambra de l'abella reina i segrestar-la. Com a rescat demanen totes les reserves de mel del rusc. La Maia demana ajuda a les formigues, però elles també cauen víctimes d'aquesta misteriosa llavor. Al final, se li acut un pla i el posa en pràctica amb l'ajuda d'en Willi i en Flip.

16:46 El Mic i els seus amics - Cançons per tot arreu
tancar

Cançons per tot arreu

Per despertar-se, per fer de pirata... cantar cançons sempre va bé!

16:57 Pirata i Capitano - La cançó del Bucaner
tancar

La cançó del Bucaner

Qualsevol pirata del Gran Oceà pot escriure una cançó i enregistrar-la a la Roca Cantaire, on tothom la pot escoltar. Els nostres amics de la Calavera Rosa en tenen una, i l'Omàntol Blau també. Qui no en té cap és el Bucaner. I a sobre, si en tingués una, tampoc la podria cantar, perquè té veu de nen petit. Aleshores decideix raptar l'Oubò perquè escrigui una cançó en honor seu i la canti a la Roca.

17:08 Titó - Excursió a la granja
tancar

Excursió a la granja

Avui tenim una excursió plena d'animals! Anirem amb en Titó a la granja i veurem ponis, ovelles, conills, gallines... i el JohnC ens portarà a fer una volta amb carro!

17:18 Dinotren - Això no és un dinosaure
tancar

Això no és un dinosaure

El Dinotren va ple d'animals entusiasmats que van al Carnaval de l'Estany. La família Pteranòdon també hi va, i els menuts volen participar en tots els jocs i pujar a totes les atraccions. El senyor Lambeosaure ha organitzat un concurs que consisteix a donar un premi al que aconsegueixi més fulles i que serà motiu de discussió, perquè el Keenan considera que només hi poden participar els dinosaures. Però els de les altres espècies no hi estan d'acord.

17:30 Dinotren - El jardí de la Tiny
tancar

El jardí de la Tiny

La Tiny i els seus germans se'n van amb el Dinotren a l'Estany a veure flors, perquè a ella li encanten les flors. El revisor li explica que podria tenir flors al costat del niu, a la terrassa dels Pteranòdons, si hi plantés un jardí sembrant llavors de les seves plantes preferides. I, un cop a l'Estany, tots es dediquen a arreplegar-ne. Després, a casa, busquen un bon lloc per fer el jardí.

17:42 Pat, el gos - Kungfu hàmster
tancar

Kungfu hàmster

Inspirat per un còmic que ha vist, el Boleta es converteix en un mestre del kungfu. El Pat l'haurà d'aturar abans que destrossi tot el que es trobi, especialment el projecte de ciències de la Lola.

17:49 Pat, el gos - La pàgina voladora
tancar

La pàgina voladora

Mentre la Lola intenta fer una ullada a l'última pàgina del nou còmic del seu pare, aquesta surt volant per la finestra. El Pat intentarà fer el que sigui per trobar-la i portar-l'hi a la Lola abans que el seu pare se n'adoni.

17:56 Pat, el gos - Colomzilla
tancar

Colomzilla

El Pat ha d'aturar els coloms després que s'hagin apoderat de l'equip de química de la Lola i el Víctor. Sobretot, s'haurà de fer càrrec d'un dels coloms, que s'ha begut el contingut d'un flascó i s'ha convertit en un supercolom!

18:03 Pat, el gos - La cangur de fures
tancar

La cangur de fures

Per poder robar la guardiola de la Lola, el Marcel li demana que cuidi el seu conillet, que en realitat és la seva fura Esquitllet disfressada. El Pat haurà de fer el possible per aconseguir sabotejar el seu pla recargolat.

18:11 Ideafix i els irreductibles - La torca de la Turbina
tancar

La torca de la Turbina

En Labiè ha promulgat una nova llei de romanització: tots els objectes típicament gals, inclosos els mostatxos, seran requisats! Entre els bens decomissats hi ha la torca, el collaret que du al coll la Turbina. Per recuperar-lo, juntament amb la resta de coses, caldrà localitzar el lloc on els romans les han enterrades. Com sempre, la Turbina recorre a en Voldenix, el mussol aprenent de druida, que li proporciona una branqueta detectora de metalls.

18:22 Ideafix i els irreductibles - Una pispa d'anada i tornada
tancar

Una pispa d'anada i tornada

En Labienus recluta en Lèntix per dur a terme falsos robatoris a les cases dels gals, que els romans resolen ràpidament per guanyar-se la confiança de la població. L'alarma sona al cau dels Irreductibles quan hi arriba la Vitamina queixant-se que han entrat a robar a cals seus amos i s'han emportat la seva menjadora. L'Ideafix sospita de seguida dels romans i, amb l'ajuda del mussol Voldenix, els Irreductibles aviat descobreixen el complot.

18:33 Ideafix i els irreductibles - El discret encant de l'invisible
tancar

El discret encant de l'invisible

En Semblangròpius fa una guia turística perquè hi surtin els millors comerços de Lutècia. Els que no obtinguin una valoració suficient seran substituïts per botigues romanes. Per evitar-ho, l'Ideafix pensa un pla per destruir les tauletes amb les valoracions. A la Turbina li sembla massa complicat i en pensa un altre, però no li fan cas perquè no se sap explicar, de manera que recorre a en Voldenix, que li prepara una poció d'eloqüència... amb efectes secundaris.

18:46 Vicky, el viking - El canal
tancar

El canal

Per avançar una setmana el retorn a casa, en Halvar decideix fer drecera per un canal danès. El canal és de peatge, però en Halvar té intenció de passar-hi d'amagat. Després d'un primer intent fallit, ho proven per segona vegada seguint les indicacions d'en Vicky: emboliquen el carregament amb la vela de recanvi i l'arrosseguen sota la superfície. A més, convencen l'encarregat del canal que no els cobri amenaçant-lo de denunciar-lo a l'amo del canal per negligència.

18:58 Vicky, el viking - L'atac de les xinxes pudents
tancar

L'atac de les xinxes pudents

Aprofitant que els vikings de Flake han sortit a caçar, el pirata Sven planeja raptar les seves dones i fills per vendre'ls. En Vicky, però, s'empesca la manera de retenir-los una estona per poder anar a demanar ajuda al seu pare. Un cop al bosc, mentre es preparen per contraatacar, en Vicky descobreix l'origen d'una estranya pudor que els té esverats: unes xinxes pudents que li serviran per fer fora del poblat els pirates.

19:09 Vicky, el viking - Un viking de debò
tancar

Un viking de debò

En Vicky ha de superar una prova d'iniciació per arribar a ser un viking de debò: trobar un escut amagat al bosc. Per evitar que corri cap perill real, en Halvar compta amb la col·laboració dels seus homes: en Faxe es disfressarà d'ós i en Tjure, l'Snorre i l'Ulme construiran una passarel·la sota un aiguamoll per on en Vicky el podrà creuar. Al final, en Vicky troba l'escut sense cap dificultat i es converteix en tot un viking.

19:22 Presto! L'escola de màgia - La màgia de l¿amor
tancar

La màgia de l¿amor

De visita al País de les Meravelles, els nostres amics s'adonen que el Truman està enamorat de l'Emilie. Malauradament, el noi és tan maldestre que no li serà pas fàcil, aconseguir una cita amb ella, i per això els aprenents de mag decideixen ajudar-lo. Mentre el Dylan i la Nica li ensenyen un truc per impressionar l'Emilie, la Lisa i la Violeta intenten esbrinar si són compatibles. Però la màgia de l'amor és més complicada del que sembla...

19:33 Presto! L'escola de màgia - Una bona història
tancar

Una bona història

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 13 Le conte est bon
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 13 Una bona història
Traducció: Judit Altadill

El Vincent fa un truc que inclou una història, però el Dylan la troba avorrida. Llavors el Vincent el desafia a preparar-ne una de millor. El Dylan està convençut que, per trobar un tema apassionant, primer l'ha de viure, i es dedica a descobrir noves experiències que l'ajudin a trobar-lo. Però finalment s'adona que l'únic que necessita per crear una història convincent per al seu truc de màgia és la seva pròpia imaginació.

19:44 Presto! L'escola de màgia - El conill d¿or
tancar

El conill d¿or

Els mags de Presto estan contentíssims perquè han derrotat els alumnes d'As de Piques i han guanyat el Conill d'Or. Però, mentre la Lisa i el Vincent es barallen pel trofeu, la Tro s'adona que, al conill, li passa alguna cosa: es mou sol! I és que resulta que el trofeu el manipulen els alumnes d'As de Piques, que volen aconseguir el Llibre de l'Impossible! Aconseguiran enxampar-los a temps, els nostres amics?

19:57 El món prodigiós. Xangai, la llegenda de Ladydragon - El món prodigiós. Xangai, la llegenda de Ladydragon
tancar

El món prodigiós. Xangai, la llegenda de Ladydragon

EL MÓN PRODIGIÓS: XANGAI, LALLEGENDA (Miraculous World: Shangai, the legend of Lady Dragon)

Direcció: Thomas Astruc
Guió: Thomas Astruc, Nicky Baker Diàlegs:: Cindy Morrow
Producció: Zagtoon, Method Animation, SAMG Animation, Toei Animation
País: França
Any: 2021
Durada: 52 min
Fotografia: Animació
Música: Matteo Locasciulli
Intèrprets: Animació

Per fi han arribat les vacances, i la Marinette està molt feliç per tots els plans que té amb els seus amics, fins que descobreix que l'Adrien ha hagut de marxar amb el seu pare a Xangai, a la Xina. Afortunadament, allà és on viu l'oncle Wang, i resulta que s'acosta el seu aniversari! Per retrobar-se amb les seves arrels i, de passada, amb l'Adrien, la Marinette decideix anar a Xangai per donar-li el regal a l'oncle Wang en persona. Però just després d'arribar, la Marinette perd les seves coses, entre les quals hi havia la Tikki i el prodigi que li permet transformar-se en Ladybug! Per trobar-les s'ajunta amb la Fei, sense ser conscient que en realitat és ella, qui li ha robat les coses.

20:52 En Grizzy i els Lèmmings - Os zen
tancar

Os zen

En Grizzy descobreix l'interès de l'ossa dels seus amors per la meditació. Per seduir-la, es proposa demostrar-li que ell també pot adoptar l'actitud zen. Evidentment, això demana entrenament, però sobretot molta voluntat i concentració per desfer-se dels lèmmings enredaires sense perdre els estreps i quedar fatal amb la seva enamorada. Amb paciència i dedicació tot s'aconsegueix, però. O gairebé tot.

21:01 ZombieLars - Irene, la sirena
tancar

Irene, la sirena

La Irene, una companya de classe, es mostra interessada en el Robert, qui de seguida se sent afalagat i deixa de banda un pla que tenia amb els seus amics per quedar amb ella. A la resta de la colla no els acaba de fer gaire gràcia, la Irene, perquè cada setmana està amb un noi diferent, i tenen por que faci mal al seu amic. A més, la seva estranya actitud els fa sospitar que potser és una forastera...

21:16 ZombieLars - Mig àngel
tancar

Mig àngel

El Lars acompanya el Robert a visitar la tomba de la seva mare, ja que seria el dia del seu aniversari. Allà es troben amb un munt de gent que també ha anat a visitar-la, i una senyora els diu que la Lihn era un àngel. És possible que el Robert sigui meitat àngel, llavors? Mentre l'Anna i la Tess els esperen a l'autobús, un ocell xoca contra una finestra i queda malferit.

21:33 Sense sortida - Capítol 12
tancar

Capítol 12

El Michael, davant les amenaces del Doni de matar els seus fills, accedeix a posar en marxa la seqüència de detonació de la bomba termonuclear. Però li falten els codis de seguretat, i el Doni obliga la Rose a anar-los a buscar. Mentrestant, la Jen es troba acorralada per nens afectats per la ràbia roja.

21:55 L'Hora Boomer - Les joguines diabòliques
tancar

Les joguines diabòliques

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:15 Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà - La increïble habilitat del mestre dels jocs
tancar

La increïble habilitat del mestre dels jocs

Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà

Yu Yu Hakusho, la sèrie d'animació considerada la successora de Bola de Drac, al 3xl.net

"Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà" és una sèrie que ha fet història i que ha estat considerada com una de les millors sèries d'animació de tots els temps. Creada per Yoshihiro Togashi i produïda pel conegut Studio Pierrot, barreja la fantasia amb l'acció i la lluita.

La sèrie, de 112 episodis de 25 minuts cadascun, ens narra les aventures del jove Yusuke Uramei, un noi de 14 anys que té totes les característiques pròpies d'un antiheroi. Però en Yusuke farà un canvi quan perdi la vida per salvar un nen petit que està a punt de ser atropellat. A partir d'aleshores en Yusuke entrarà al món del Més Enllà i es convertirà en un valent detectiu espiritual.

22:39 Oliana Molls - Un assumpte amb molta punta
tancar

Un assumpte amb molta punta

SÈRIE JUVENIL D'AVENTURES. OLIANA MOLLS, EL PROTAGONISTA, VIURÀ EN CADA EPISODI UNA NOVA AVENTURA DIVERTIDA I TREPIDANT. AJUDAT PER LA SEVA AMIGA BETTY APRICOT I ELS SEUS VEINS MARCONI, HORTÈNSIA I TINA, DESBARATARÀ ELS MALIGNES PROPÒSITS DELS DOLENTS DE LA SÈRIE, SOCIETAT I ANÒNIMA

22:59 Bestial! - Serp bruna reial
tancar

Serp bruna reial

El Kayne i el Kamil viatgen fins a la primera línia d'una invasió molt greu, la del gripau gegant, una espècie molt verinosa que extermina la serp bruna reial i en fa disminuir dràsticament la població. Coneixeran una colla de nois i noies caçagripaus molt motivats i aniran a un centre de recerca que potser podrà ajudar el Kayne en la missió que té encomanda: trobar una serp bruna reial i portar-la a un lloc segur.

23:23 Sam Fox: Aventures extremes - L'atac de la cobra
tancar

L'atac de la cobra

En Sam i en Rikki se'n van a Tanzània a un congrés de joves interessats en la natura. Abans d'arribar a les instal·lacions del congrés es troben amb la seva amiga Emma en plena sabana. Mentre esperen el cotxe que els ha de portar a la seva destinació, l'Emma trepitja un formiguer de formigues de foc, que la piquen. La reacció al·lèrgica obliga en Sam a anar a buscar ajuda. Per salvar la seva amiga, s'haurà d'enfrontar a un lleó, una cobra i, fins i tot, als caçadors furtius.

23:47 George de la jungla - El lavabo dels simis
tancar

El lavabo dels simis

En Simi està una mica cansat que en George no se'n separi ni un moment i, aconsellat per les noies, li diu que potser estaria bé que tingués altres amics a part d'ell. En George troba consol en en Joel Jungla, un personatge misteriós propietari de la cadena de restaurants MacJungles, que l'enredarà perquè porti el misteriós lavabo del rei simi Punyalçat al seu restaurant. Però el lavabo està maleït.

23:58 George de la jungla - Els bells contra les bèsties
tancar

Els bells contra les bèsties

Mentre l'Ursula intenta fer fotos dels seus amics, en George acaba accidentalment amb el cap a dins de la boca d'un os. Però quan el treuen d'allà, en surt amb un tupè espectacular que fa que tothom el trobi guapíssim. El seu nou estatus de guapo el portarà a ajuntar-se amb els paons, que se n'aprofitaran per tirar endavant un pla malèfic per fer fora els lletjos de la jungla.

00:09 Les Sisters - La "germanetitis"
tancar

La "germanetitis"

A la Wendy li surten tot de granets i no para d'esternudar i de gratar-se quan se li acosta la Marine. I si s'ha tornat al·lèrgica al corconet? La Wendy li explica que ha agafat la "germanetitis", una al·lèrgia a les germanetes que pateixen alguns adolescents. I això vol dir que la Marine no podrà tornar a jugar amb la seva germana? No. Perquè la Wendy es curi només cal que la Marine no se li acosti en tota la tarda.

00:21 Les Sisters - Doncs la meva germana més
tancar

Doncs la meva germana més

La Nat no para de fardar de germà. Farta, la Marine li diu que la seva germaneta és campiona de kungfu i la inscriu en un concurs! Què? La Wendy al·lucina: només va fer sis mesos de kungfu quan anava al parvulari. Però no passa res. L'entrenadora Marine s'ocuparà de la seva carrera, i com que la Wendy és una superdotada guanyarà el concurs. Pronòstic esportiu, premonició o desastre absolut?

00:32 Les Sisters - John Kevin Bryan
tancar

John Kevin Bryan

La Wendy està deprimida: el Maxence fa un dia que no li diu res. La Marine està decidida a animar la seva germana. Per això decideix xatejar amb ella fent-se passar per un personatge que s'ha inventat: un noi molt guapo que es diu John Kevin Bryan. Però el noi fictici torna boja la Wendy, que el vol conèixer sigui com sigui.

00:44 En Grizzy i els Lèmmings - Somnis per encàrrec
tancar

Somnis per encàrrec

Despertat de sobte per un malson ple de lèmmings, en Grizzy troba per casualitat la màquina de somnis del guardabosc. Es tracta d'un casc en què es pot programa un tema determinat abans de caure a l'instant en un son ple de somnis agradables al gust del consumidor. Però qui pot dormir en condicions envoltat de lèmmings que també volen somiar?

00:50 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings elementals
tancar

Lèmmings elementals

En Grizzy descobreix per casualitat un antic medalló indi amb un símbol de vent inscrit que dona a aquell que el porta el poder de dominar els corrents d'aire. Per al nostre os panxacontent, és ideal per controlar-ho tot a distància sense haver d'aixecar-se del sofà.Per als lèmmings, en canvi, serveix per inventar jocs nous d'allò més al·lucinants i esbojarrats.

00:57 En Grizzy i els Lèmmings - Mainadera ursina
tancar

Mainadera ursina

Una baldufa índia màgica capaç de modificar l'edat mental de qui la mira com gira fa comportar en Grizzy com un nadó de deu mesos. Això pot ser la situació ideal per dominar-lo, però els lèmmings s'adonaran de seguidaque encarregar-se d'un nadó, per molt bufó i graciós que sigui, és una feinada de ca l'ample i s'estimen més que torni a ser un os adult normal.

01:03 En Grizzy i els Lèmmings - Ant art de Sant Martí
tancar

Ant art de Sant Martí

Un corn màgic aterra al musell d'un ant. L'enorme bèstia aleshores es torna gràcil, vola i deixa un rastre d'arc de Sant Martí al darrere. Veient aquesta criatura fantàstica, en Grizzy somia ensinistrar-la per regalar-l'hi a l'ossa dels seus amors.El problema és que als lèmmings els encantaria jugar a rodeo a lloms d'un unicorn tan original. Enfilats d'alt d'un arc de Sant Martí es veu la vida d'un altre color.

01:10 En Grizzy i els Lèmmings - Os de radar
tancar

Os de radar

Buscant el comandament a distància de la televisió, en Grizzytroba un aparell que permet localitzar el manat de les claus gràcies a un clauer proveït de rastrejador. De seguida se li acut enganxar aquest dispositiu al pot de crema de xocolata amb avellanes per si de cas se l'emporten els lèmmings. El sistema és encara més eficaç connectat a un patinet que ressegueix el rastre sol.

01:17 Ghostforce - Cripop
tancar

Cripop

El Mike està frustrat perquè diu que no li surt res com tenia previst. Els seus amics arriben tard al museu i no poden fer la visita que ell havia planificat. Llavors, quan s'han d'enfrontar amb un fantasma que omple tota la ciutat d'escuma, els plans que el Mike fa per neutralitzar-lo tampoc surten bé... Gràcies a l'experiència d'avui, el noi s'adonarà que de vegades, perquè tot surti bé, s'ha de saber improvisar.

01:28 Ghostforce - Fantoescumós
tancar

Fantoescumós

Tots els alumnes preparen el ball de l'institut amb il·lusió menys el Mike, que li fa vergonya ballar davant de tothom perquè es pensa que no ho fa prou bé. Un fantasma molt estrany es desperta a la biblioteca i, quan surt al carrer, es fusiona amb un altaveu i comença a recórrer tota la ciutat deixant un rastre de bombolles amb persones a dins que es veuen obligades a ballar.

01:40 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Eleanor Roosevelt
tancar

Soc l'Eleanor Roosevelt

Quan es repartien les feines que s'han de fer avui al museu, al Xavier li ha tocat la de repartir mapes, i com que li ha semblat una mica avorrida, la Berby l'ha portat a conèixer Eleanor Roosevelt, esposa del president Theodore Roosevelt i primera dama dels Estats Units, una dona que sempre va aprofitar totes les oportunitats que va tenir per ajudar els altres.

01:51 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Lou Gehrig
tancar

Soc el Lou Gehrig

Avui no para de ploure i, per si no n'hi hagués prou, estan netejant tots els terres del museu. El Xavier, la Yadina i el Brad estan tancats en una habitació i ja no saben què fer. S'avorreixen tant que la Berby els porta a conèixer Lou Gehrig, un dels millors jugadors de beisbol de la història, que deia que ens hem de fixar sempre en les coses bones.

02:01 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Marie Owens
tancar

Soc la Marie Owens

La Yadina es vol disfressar d'agent de policia, però un nen que està pintant al museu li taca la disfressa de pintura. Com que ni ella ni el Xavier ni el Brad saben com reaccionar, la Berby els porta a conèixer Marie Owens, la primera dona agent de policia dels Estats Units. Marie Owens tenia una manera molt peculiar de solucionar els problemes: sent sempre positiva.

02:12 L'Alícia i en Lewis - El forat de la memòria
tancar

El forat de la memòria

Arriben les vacances i la Carole diu a l'Alícia i a en Bastien que se'n va tot l'estiu fora. I als dos nens els fa por que la seva amiga s'oblidi d'ells. Llavors, l'Alícia se'n va corrents al País de les Meravelles a parlar amb en Lewis. Allà, troba el seu amic al camp de pensaments buscant una cosa que se li ha oblidat. El problema vindrà quan l'Alícia punxi sense voler la pilota que guarda els records de la seva amistat.

02:24 L'Alícia i en Lewis - El convidat en miniatura
tancar

El convidat en miniatura

La seva mare, sovint, li diu a l'Alícia que és massa petita per fer segons quines coses, però al País de les Meravelles el més petit és en Charlie. En Lewis i l'Alícia l'hauran de cuidar una estona mentre la reina juga a croquet. Però ell no els hi posarà fàcil, i veuran que de vegades, això de ser gran i petit és molt relatiu, i encara més al País de les Meravelles.

02:35 L'Alícia i en Lewis - El concurs reial
tancar

El concurs reial

A l'Alícia no li agrada fer trampes, ni amb els amics de l'escola ni al País de les Meravelles. Per això, quan la reina li diu a en Lewis que es deixi guanyar al concurs reial, ell no l'hi diu a la seva amiga. Però quan ella se n'adona, busca una solució per jugar al màxim de les seves possibilitats i que en Lewis no en pateixi cap conseqüència negativa.

02:46 BabyRiki - Busquem la mare del pollet
tancar

Busquem la mare del pollet

La Rosa i la Pandy juguen amb una cria d'animal i la seva mare. La Pandy té un mixet i la mare gat. La Rosa té un pollet, però no té la mare del pollet. I es posa a buscar-la, però no la troba. Encara sort que la Pandy l'ajuda i l'acaben trobant: és una gallina. En aquest episodi, els més menuts aprenen coses de les cries dels animals.

02:50 BabyRiki - La tortuga
tancar

La tortuga

En Chiko té una tortuga i la Pandy també vol tenir una mascota. Ho prova amb una pedra i li porta menjar. Però acaba descobrint que les mascotes han de ser animals domèstics. Està trista perquè no té cap mascota, però llavors en Chiko li proposa que l'ajudi a cuidar la seva tortuga. En aquest episodi, els més menuts aprenen que hi ha diferents animals que poden ser mascotes.

02:55 BabyRiki - Les llavors
tancar

Les llavors

La Pandy i en Chiko mengen fruita i troben una llavor, i es posen a buscar de quina fruita pot ser aquella llavor. Però totes les que troben (groselles, nabius, agrassons, raïm) són massa petites per tenir aquella llavor. Fins que descobreixen una síndria enorme, que té llavors com la seva, de la mateixa mida. En aquest episodi, els més menuts aprenen que hi ha diferents menes de fruites.

02:59 BabyRiki - El tresor de la sirena
tancar

El tresor de la sirena

La Pandy es prepara per banyar-se i convida la Rosa a ficar-se a la banyera amb ella. Però la seva amiga té por de mullar-se una corona que porta i no s'anima. Fins que juguen a ser ella una sirena i la Pandy un tauró. I llavors, com que s'ho passa tan bé, ja no vol sortir de l'aigua. En aquest episodi, els més menuts aprenen que va molt bé banyar-se.

03:03 BabyRiki - Amics grossos
tancar

Amics grossos

La Pandy i en Chiko topen amb un gran dinosaure. Primer, la Pandy s'espanta molt, però veu que és de joguina i li passa la por. Llavors hi vol jugar a pilota, però el dinosaure no torna les pilotes que li llancen. Finalment, la nostra amiga s'adona que el pot fer servir de tobogan. I s'ho passen molt bé, jugant-hi d'aquesta manera. En aquest episodi, els més menuts aprenen coses dels dinosaures.

03:08 Kiwi - The fortune teller
tancar

The fortune teller

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:13 Kiwi - Marshmallow tasting
tancar

Marshmallow tasting

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:17 Kiwi - A well deserved holiday
tancar

A well deserved holiday

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:22 Kiwi - The genie of the lamp
tancar

The genie of the lamp

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:26 Kiwi - An inconsiderate weasel
tancar

An inconsiderate weasel

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:31 Els o-o-ossets - El millor lloc del món
tancar

El millor lloc del món

El Bucky construeix una màquina de teletransport perquè el porti a veure els racons més macos del planeta. Ell i el Bjorn hi entren i van viatjant de punta a punta del món amb la idea de trobar el lloc més increïble. Però a tot arreu on arriben troben alguna pega.

03:36 Els o-o-ossets - El dinosaure del pollet
tancar

El dinosaure del pollet

El Bucky està perdent una partida a les bitlles, fins que utilitza una bola gegant... que en realitat és un ou enorme d'on surt un temible pterodàctil. El Bucky, el Bjorn i la Franny estan molt amoïnats perquè creuen que el pterodàctil ha segrestat el Pollet, i ideen un pla per rescatar-lo.

03:41 Els o-o-ossets - Els secrets de la màgia
tancar

Els secrets de la màgia

El Bjorn li fa uns trucs de màgia molt dolents al Bucky, que es proposa fer els millors trucs del món amb ajuda de la seva gran inventiva. Però el seu debut com a mag no serà tan triomfal com esperava. En canvi, el de la Franny sí que ho serà.

03:46 Els o-o-ossets - Un ninja autèntic
tancar

Un ninja autèntic

Al Bucky se li fica a la closca ser el millor ninja del món. Amb ajuda d'una motoserra, talla una mica els arbres que vol partir d'una sola puntada de peu. I la demostració de les seves habilitats de ninja davant de la Franny i el Bjorn acabarà en desastre.

03:51 Els o-o-ossets - Una visita inesperada
tancar

Una visita inesperada

Quan el Bucky, el Bjorn, la Franny i el Pollet estan a punt de veure un episodi de la seva sèrie favorita a la tele, l'antena s'espatlla. El Bucky s'enfila a la teulada per arreglar-la, però vet aquí que no és cap avaria, sinó un ocellet que s'hi ha instal·lat.

03:56 Els o-o-ossets - L'illa deserta
tancar

L'illa deserta

El Bucky, el Bjorn i la Franny surten a navegar en un veler que ha fet el Bucky. La pega és que s'ha descuidat de posar-hi timó. Quan una tempesta els fa naufragar en una illa deserta, l'única manera de tornar cap a casa serà construint un altre vaixell.

04:01 Els o-o-ossets - Gol!
tancar

Gol!

El Bucky i el Bjorn estan jugant un partit de futbol, i la Franny s'hi vol apuntar. Els dos ossos acorden que el primer dels dos que marqui un gol s'endurà la Franny al seu equip. Però resulta que la petita guineu no té ni idea de jugar a futbol.

04:06 Comptem amb la Paula - El bosc de corall
tancar

El bosc de corall

Un braçalet de corall de la mare de la Paula es trenca mentre la colla jugava a disfressar la Guixet. Per poder-lo reparar, la Paula i els seus amics viatjaran fins al Món Submarí, on aprendran la importància de demanar permís educadament per fer les coses.

04:17 Comptem amb la Paula - Aa... aa... atxum!
tancar

Aa... aa... atxum!

El Baró Blau ha promès a la Paula i la seva colla que els portarà en un viatge d'aventura pel País dels Núvols, però a darrera hora ho han de deixar córrer perquè, pobre, està molt refredat. De totes maneres, la Paula i companyia decideixen anar-lo a veure i, seguint els savis consells de la senyora Núvol, el cuidaran.

04:26 Comptem amb la Paula - El picatalps
tancar

El picatalps

La Paula i els seus amics veuen a la tele un anunci del Picatalps, el nou joc que estan creant a la fàbrica de joguines, i decideixen anar-hi per veure si el senyor president els deixa provar aquesta nova joguina. Un cop a la fàbrica, els nostres amics descobriran la importància d'estalviar aigua i electricitat.

04:35 Comptem amb la Paula - Falta el número dotze
tancar

Falta el número dotze

La Paula té un rellotge nou molt maco amb els números que brillen a la foscor, però mentre l'ensenya a la colla s'adona que hi falta el número dotze. Per aconseguir-ne un altre, viatjaran tots plegats a la fàbrica de joguines per veure si el senyor president els pot donar un número dotze brillant per al rellotge.

04:45 Comptem amb la Paula - L'estrella groga del collaret
tancar

L'estrella groga del collaret

La Paula i els seus amics juguen a fer collarets i braçalets, però la Paula troba que li falta una peça en forma d'estrella groga per poder acabar el seu collaret. La colla viatjarà fins a la fàbrica de joguines per poder-ne aconseguir alguna, però primer hauran d'aprendre com es fa una sèrie combinant objectes diferents.

04:55 Leo, el guardabosc - L'òliba
tancar

L'òliba

Una òliba apareix al jardí del Leo. El nen està desconcertat amb els xiscles que fa, ja que són molt diferents dels udols del mussol. La Katie li explica que els mussols i les òlibes, tot i ser aus nocturnes, són espècies diferents. Els germans se'n van al bosc a buscar-li una casa com cal a l'òliba, i el Rocky els aconsella que mirin arbres que tinguin forats a les soques.

05:05 Leo, el guardabosc - L'elefant asiàtic
tancar

L'elefant asiàtic

El Leo troba un elefantet al jardí. Segons la informació que llegeix la Katie a internet, es tracta d'una cria d'elefant asiàtic. El Rocky els explica també que els elefants asiàtics estan en perill d'extinció per la desaparició del seu hàbitat. Els germans es posen immediatament en marxa per portar l'elefantet amb la seva mare i el seu ramat. Però pel camí troben un "ferotge" animal que els fa alentir el pas.

05:15 Leo, el guardabosc - La tortuga llaüt
tancar

La tortuga llaüt

El Leo troba una capsa que conté el que creu que són pilotes de tennis taula. Però d'una de les "pilotes" en surt una tortugueta. Segons li diu la Katie, en realitat són ous de tortuga llaüt, la tortuga marina més grossa del planeta. El Rocky els explica que les tortugues llaüt dipositen els ous en platges de sorra. I els germanets de seguida es posen en marxa per localitzar el niu i tornar-hi els ous.

05:25 Oddbods - Caps de carbassa
tancar

Caps de carbassa

Una competició de talla de carbasses per Halloween promet ser tota una diversió per als Oddbods. Però les carbasses que el Zee ha "trobat" porten la maledicció d'una bruixa que el transforma en diversos personatges de Halloween. Els seus amics s'horroritzen. Serà capaç de fer tornar el Zee al seu estat normal, la Newt?

05:32 Oddbods - El regal perfecte
tancar

El regal perfecte

És l'aniversari de la Bubbles i la Newt té por que el seu regal no estigui a l'altura dels que li han fet els seus amics. Desitjosa de trobar el millor regal, la Newt es torna boja per comprar-li alguna cosa, però aviat s'adona que comprar un regal per a la seva millor amiga no és tan fàcil. La Newt va justa de temps i corre el perill de donar a la Bubbles únicament la tristesa de fer anys!

05:39 Oddbods - El bittlet d'or
tancar

El bittlet d'or

Després de veure per la televisió un anunci d'una xocolatina que podria contenir un bitllet per una exclusiva festa en una discoteca, l'Slick s'embarca en una cerca desesperada per aconseguir tantes xocolatines com pugui per tal d'obtenir l'esmunyedís bitllet.

05:46 Oddbods - Ja has ficat la pota!
tancar

Ja has ficat la pota!

El Jeff es fa arreglar l'entrada de casa seva perquè quedi perfecta. El Pogo li fa la guitza fent veure que camina sobre el ciment humit i el fa tornar boig. Però una de les bromes del Pogo surt malament i queda atrapat al ciment que acaben de col·locar. El Jeff s'enfurisma i els seus intents de salvar la seva nova entrada fan que tots dos quedin ben encallats.

05:52 Oddbods - Superbod
tancar

Superbod

L'Slick obté superpoders i fa tot el que pot per ser un superheroi exemplar, però l'única cosa que fa és crear problemes als seus amics. Quan un meteorit amenaça la ciutat, serà capaç de salvar-la, l'Slick el Superbod?

Progrmació BD ....
06:06 E3 - Muntanyes que es desfan
06:30 Temps de neu - Esquís "made in" Catalunya
tancar

Esquís "made in" Catalunya

Aquesta setmana Temps de neu visita la fàbrica d'esquís Rossignol a Artés, Bages, una de les més importants el mon. Ho farem molt ben acompanyats de Quim Salarich, el millor eslalomista català de la història, que ens mostrarà els diferents processos en la fabricació d'un esquí.

06:57 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:26 Tot Costa
08:27 Aire Lliure - Castells
tancar

Castells

Aire Lliure visitarà aquesta setmana tres comarques veïnes de la Catalunya Central: el Solsonès, la Noguera i la Segarra. La Judit Mascó esquiarà en ple hivern amb la cantant Beth a l'estació del Port del Comte. I a la primavera farà la ruta dels Castells al costat de l'actor Santi Millán BTT: També escalarà una de les parets del Congost de Mu ben a prop de Camarasa.

09:16 Aire Lliure - Delta
tancar

Delta

En l'Aire Lliure dedicat a les Terres de l'Ebre, la Judit Mascó farà una ruta en bicicleta al costat del periodista Albert Om per descobrir la biodiversitat tan característica de la zona i rebrà les primeres lliçons d'esgrima en el centre de tecnificació que aquest esport té a la localitat d'Amposta.

10:05 La meva terra - ... del Senegal
tancar

... del Senegal

L'Anna té 12 anys i viu en un poblet de la costa del Senegal. Té molts germans i, quan no va a escola, ajuda la seva mare a fer les feines de casa. La mare es dedica a vendre peix. A l'Anna li encanta cantar i ballar, i també li agrada molt sentir les llegendes tradicionals que passen de pares a fills i d'avis a nets.

10:30 Nens de la ruta de la seda - La nena del karma
tancar

La nena del karma

La Hnin és una nena d'onze anys que viu en un poblet de Birmània. Un dia, unes monges budistes van a la seva escola a explicar a les alumnes què significa ser monja i el pes que té el karma en la vida de la gent. La Hnin i una amiga seva decideixen que se'n faran i, tot i que el seu pare li diu que s'ho rumiï bé perquè s'haurà de separar de la família, ella ho vol provar.

10:53 Nens de la ruta de la seda - El nen forçut
tancar

El nen forçut

En Lochin és un nen de l'Uzbekistan que forma part d'una companyia de circ familiar. Tot i que des de fa una temporada li toca fer de pallasso als espectacles, ell el que vol de debò és ser l'home forçut, com el seu avi. Gràcies a la seva força de voluntat i entrenant-se molt, anirà enfortint els músculs i s'anirà preparant per aconseguir el repte que s'ha proposat: deixar que un cotxe li passi per sobre el braç. Se'n sortirà?

11:17 Temps de neu - Esquís "made in" Catalunya
tancar

Esquís "made in" Catalunya

Aquesta setmana Temps de neu visita la fàbrica d'esquís Rossignol a Artés, Bages, una de les més importants el mon. Ho farem molt ben acompanyats de Quim Salarich, el millor eslalomista català de la història, que ens mostrarà els diferents processos en la fabricació d'un esquí.

11:45 E3D - Padbol: Barça-Espanyol
tancar

Padbol: Barça-Espanyol

Encara no saps què és el padbol? Doncs aprofita l'oportunitat que et dona la televisió pública de Catalunya per conèixer aquest esport i gaudeix d'allò més amb aquest partit de primer nivell. Es tracta d'un partit d'exhibició entre exjugadors del Barça i de l'Espanyol. S'enfronten les parelles formades per Santi Ezquerro i Jofre Mateu contra Joan Capdevila i Javi Márquez. I no et preocupis si hi ha res que se t'escapa, que els comentaris del Jordi Sunyer i l'anàlisi tècnica del campió de Catalunya, Fide Santiago, t'ho deixaran tot ben clar. Som-hi!

13:00 Sala de Premsa - Xavi Hernández
13:25 Vaques Sagrades - Camacho: "Em preocupa que al Mundial de Qatar hi hagi un problema de seguretat"
tancar

Camacho: "Em preocupa que al Mundial de Qatar hi hagi un problema de seguretat"

José Antonio Camacho, exfutbolista i exentrenador, ha visitat el "Vaques Sagrades". L'exseleccionador espanyol tem que pugui haver enfrontaments entre aficions durant la cita mundialista. Camacho, llegenda madridista, ha repassat la seva carrera com a futbolista i també com a entrenador, en especial el seu pas per la banqueta de l'Espanyol.

14:04 Vaques Sagrades - Manolo Clares reivindica la importància del davanter centre del Barça
tancar

Manolo Clares reivindica la importància del davanter centre del Barça

L'exjugador del FC Barcelona, Manolo Clares (1974-1979) ha passat pel programa Vaques Sagrades i, a més de recordar la seva etapa de blaugrana, ha reivindicat la figura del davanter centre del Barça com un dels pals de paller de l'equip.
Clares, que era el davanter centre de l'equip que liderava Johan Cruyff, ha volgut donar la importància que es mereix a la figura de Robert Lewandowski per ser un jugador capaç de decidir un partit i que marca les diferències, tal i com va passar en el partit de dissabte passat del Barça a València.
A més de reviure els seus cinc anys com a blaugrana, Manolo Clares pot presumir de tenir una similitud amb Leo Messi. Tant ell com l'argentí han marcat cinc gols en un mateix partit, Clares contra el València i Messi contra el Bayer Leverkusen.

14:32 E3 - Esport Global: Miquel Pucurull, mai no és tard
tancar

Esport Global: Miquel Pucurull, mai no és tard

Miquel Pucurull i Fontova va néixer a Barcelona el 3 de desembre del 1938. És un atleta popular català, destacat en maratons, que amb 83 anys d'edat continua corrent cada dia de la seva vida. T'explica el perquè i com ho fa. Atreveix-te a escoltar-lo!

14:55 Boscos - Boscos de Pi Negre (Pallars)
tancar

Boscos de Pi Negre (Pallars)

A l'Alt Àneu i el Pallars Sobirà hi ha els boscos més representatius del Pirineu: els boscos de pi negre. El Lluís i la Sandra Pallé parlaran de la sortida que té avui en dia la fusta d'aquest tipus de pi. L'escorça d'un bedoll pot servir per beure l'aigua de la font, tal i com ha fet en Josep Orteu, durant els 20 anys que ha estat pastor. I l'equip del programa acompanyarà l'educadora ambiental Montse Ballbé i un grup de nens a la seva classe de natura per veure on els animals es crien, creixen i pasturen en llibertat.

15:20 Horitzons - El Quebec, una altra Amèrica
tancar

El Quebec, una altra Amèrica

El Quebec, la província canadenca més extensa, ocupa un lloc a part a l'Amèrica del Nord. Aquest enclavament francòfon en un continent anglosaxó, ha sabut guardar la seva especificitat cultural i les seves arrels tot obrint-se al món, com demostra la cosmopolita Mont-real. Però el Quebec també són els immensos espais verges on la naturalesa és la reina, un país on l'hospitalitat i l'escalf humà contrasten amb les grans extensions desertes i gelades. Tothom qui el visita, s'adona que el Quebec es mereix de totes totes el seu lema: "Ho recordo".

16:11 Gent de mercats - Mercats d'Olot, Roses i La Llagosta
tancar

Mercats d'Olot, Roses i La Llagosta

Avui us presentarem els personatges, els productes i les històries de tres nous mercats. A la Llagosta coneixerem la Gemma, que des del seu forn i el seu despatx de pa abasteix tot el mercat. Coneixerem també el trosset de Jaén que el Francisco ha portat a la Llagosta, i parlarem amb la Sílvia, que s'ha passat la vida darrere el taulell. I veurem com la Fina, que és la costurera del mercat i la presidenta per sorteig, està al cas de tot el que hi passa perquè el seu pare li fa l'informe d'anècdotes diari.

A Olot, hi trobarem una altra Fina, de cognom Puigdevall, xef del Restaurant Les Cols, i la seva filla Martina. Grans ambaixadores de la Garrotxa, totes dues ens acompanyaran a plaça per descobrir els fesolaires, carnissers i peixaters d'un mercat ple de vida. Entre aquests últims, el Miquel i el Pol, sogre i gendre, que seran els nostres ulls a la llotja de Roses.

I és a Roses on coneixerem les peculiaritats d'un mercat amb un futur incert. Allà parlarem amb el Santi, forner i president de l'Associació de Comerciants, i la Maria, una olivaire que, quan surt del mercat, encara té temps ¿i forces!¿ per repartir pizzes a domicili.

Cada mercat és un món ple d'històries. Aquestes són només algunes de les que ens esperen al "Gent de Mercats i Comerços" d'avui.

17:01 Dakar - Especial Dakar 2023
tancar

Especial Dakar 2023

Esport3 estrena la prèvia del ral·li més famós i dur del món. El Dakar 2023 serà una aventura de costa a costa. Del mar Roig al golf Pèrsic, creuant un oceà de sorra de 8.500 quilòmetres.
Qui seran els protagonistes que lluitaran per guanyar o sobreviure al desert d'Aràbia? En el plató entrevistem els pilots Carles Checa, Laia Sanz, Isidre Esteve, Gerard Farrés i Joan Pedrero i el copilot de Carlos Sainz, Lucas Cruz, així com la resta de participants catalans.
Francesc Sòria condueix el programa, amb l'anàlisi tècnica dels periodistes Xavi Guillén i Carles Pérez i de l'expilot Marc Guasch.
Esport3 farà el seguiment cada dia des de l'1 de gener amb una doble edició, a les 15.30 i a les 20.45.

18:13 Sala de Premsa - El Derbi
18:59 Tot Costa
20:02 Bàsquet: lliga Endesa - Barça CBS-Spar Gran Canària
21:47 E3D - Padbol: Barça-Espanyol
tancar

Padbol: Barça-Espanyol

Encara no saps què és el padbol? Doncs aprofita l'oportunitat que et dona la televisió pública de Catalunya per conèixer aquest esport i gaudeix d'allò més amb aquest partit de primer nivell. Es tracta d'un partit d'exhibició entre exjugadors del Barça i de l'Espanyol. S'enfronten les parelles formades per Santi Ezquerro i Jofre Mateu contra Joan Capdevila i Javi Márquez. I no et preocupis si hi ha res que se t'escapa, que els comentaris del Jordi Sunyer i l'anàlisi tècnica del campió de Catalunya, Fide Santiago, t'ho deixaran tot ben clar. Som-hi!

23:01 E3 - NBA: Els vols de Lebron amb els Lakers
tancar

NBA: Els vols de Lebron amb els Lakers

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor Lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. En aquest capítol volem amb LeBron Raymone James, el polivalent jugador de Los Angeles Lakers. Esteu preparats per enlairar-se amb The King?

23:08 Tot Costa
00:10 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:31 Gol a gol - Un any amb Xavi
02:17 Tot Costa
03:19 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

03:40 Bàsquet: lliga Endesa - Barça CBS-Spar Gran Canària
05:16 Sala de Premsa - El Derbi