TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:29 Tot es mou
13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:43 Cuines - Biquini de tomàquets
tancar

Biquini de tomàquets

Hi ha les illes Bikini, el vestit de bany que també porta aquest nom i, per últim, l'entrepà que farem avui: el biquini.

15:59 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

L'Assumpta torna a aparèixer al Burger i la Marta s'incomoda molt i se'n va. El Toni petit comenta amb el seu pare i la Gemma el comportament estrany de la Marta cada vegada que ve al Burger una clienta. La Marta explica a la Gemma que aquesta clienta és l'Assumpta
L'Emili troba un as de cors a la seva cartera, però no hi dona importància. La Sílvia, en canvi, es queda mosca.
L'Andreu esbronca l'Eva per haver fet servir el seu pis, sense avisar-lo, per follar amb l'Ernest. No està disposat a fer-li més de còmplice ni de coartada per la seva infidelitat al Litus. Per culpa d'aquest incident, l'Eva decideix parlar de manera seriosa amb l'Ernest.

16:41 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

En el programa d'avui el Toni ens presenta les mesures per activar l'ús del català, seguim el partit de la selecció argentina amb l'Òscar i tres argentins, farem una mirada a l'arxiu amb la Sherman i el Magí analitzarem les xxss.

21:00 Telenotícies vespre
22:09 Joc de cartes - El millor restaurant informal del Baix Ebre
tancar

El millor restaurant informal del Baix Ebre

Marc Ribas visita Tortosa, l'Ametlla de Mar i Deltebre per conèixer quatre propostes gastronòmiques desenfadades i autèntiques a la comarca del Baix Ebre. L'objectiu d'aquesta setmana és trobar el millor restaurant informal de la comarca.

Començarem a La Tasca de Sant Jordi, el restaurant que la Susana Teresa Lees acaba d'obrir en una urbanització de l'Ametlla de Mar amb la intenció de crear un espai familiar i divertit. El segon àpat el farem a Los Banys, el restaurant que el Gerard Riera va obrir a Tortosa per poder oferir el que ell, com a client, no trobava enlloc. I ens quedarem a la capital ebrenca per conèixer La Tasca Bohèmia, un restaurant de fa més de 40 anys on la Mari Lozano encara canta els plats i passa el compte de memòria. Acabarem la ruta pel Baix Ebre a Deltebre, a Lo Raconet de Fermín, on la Yolanda Ramos prepara la cuina deltaica que va aprendre de ben petita al restaurant de la seva mare.

Qui s'emportarà els 5.000 euros i aixecarà el títol del millor restaurant informal del Baix Ebre? I qui guanyarà el Plat Estrella del programa que aquesta temporada escull en Marc després de tots els àpats?

23:48 Joc de cartes - La millor recepta amb ostró a l'Ampolla
tancar

La millor recepta amb ostró a l'Ampolla

"Joc de cartes" continua el seu recorregut per Catalunya i en aquest capítol la furgoneta del programa farà parada a l'Ampolla, on es barreja l'aigua salada del Mediterrani i l'aigua dolça de l'Ebre per donar lloc al sabor únic de la seva ostra. Marc Ribas mirarà de trobar la millor recepta amb ostró visitant quatre restaurants de la població.
El primer serà Can Marqués, on la seva propietària, Lorena Barberà, intentarà demostrar que no es va equivocar fa pocs mesos quan va deixar la feina d'administrativa per obrir el restaurant. La segona visita serà al Rodamar, un restaurant minimalista i innovador que mira de sorprendre el client de la mà del seu xef i propietari, Hèctor Roda.
Continuarem al Bama Beach Club, "més que un restaurant" segons Aitor Ema, el seu propietari, que presumeix de terrassa, vistes i gosadia amb les seves receptes d'ostró. I acabarem al Restaurant del Mar i amb la seva propietària, Sílvia Márquez, guanyadora en tres ocasions del concurs d'ostres de l'Ampolla.

01:05 Zona Franca - Capítol 26: Ángela Cervantes
01:59 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem de l'enèsima bronca al Congrés amb la ministra d'Igualtat al centre de la diana a propòsit de les conseqüències de la llei del "només sí és sí". Montero ha acusat el PP de "promoure la cultura de la violació". Abordem que una quarantena d'entitats de diversos àmbits han protestat davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per alertar que la derogació del delicte de sedició pot obrir la porta a l'augment de la repressió contra el dret de protesta al carrer elevant les penes de presó i els casos en què es pot aplicar.

Entrevistem Laia Estrada, diputada CUP; Martí Boada i Pilar Vélez, co-comissaris de l'exposició "Toquem fusta", i Cristina Garcia, escriptora i autora de la novel·la "Els irredempts".

Els tertulians d'avui són Antoni Gelonch, Mireia Vives i Germà Capdevila.

03:54 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

05:00 Folc a l'estudi - Eva Verde & Publio Delgado
Progrmació BD ....
21:58 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:19 Quèquicom - QQC i ...els gossos
tancar

QQC i ...els gossos

Jaume Vilalta experimenta la mossegada d'un gos policia. A la veu de l'ensinistrador el gos passa a ser com un xaiet. Com ensinistrar sense castigar?

22:50 Quèquicom - Nitrogen fins a l'arrel
tancar

Nitrogen fins a l'arrel

La increïble i cruenta història del N, un element que és a les proteïnes, als explosius i als fertilitzants. Però els nitrats enverinen l'aigua. Una empresa catalana ha inventat un mètode eficaç de descontaminació.

23:22 Quèquicom - Insectes que ens donen ales
tancar

Insectes que ens donen ales

Quèquicom divulga des de 2006 la ciència, la natura i la tecnologia d'una manera amena, clara i rigorosa amb la voluntat de fomentar l'esperit crític i la curiositat intel·lectual en l'espectador. És una producció del Departament de Documentals de TV3.

00:00 23,5°, el ritme de la terra - La tempesta silenciosa
tancar

La tempesta silenciosa

Ni massa alt ni massa baix, l'angle d'inclinació de 23,5 graus de la Terra és el que marca el ritme miraculós de la vida. Els pols nord i sud són les regions més afectades per aquesta inclinació, i per aquest motiu en aquest episodi coneixerem les estacions a l'Àrtic i a l'Antàrtida, i veurem com marquen la vida de la fauna que hi habita.

00:58 Quèquicom - QQC i ...els gossos
tancar

QQC i ...els gossos

Jaume Vilalta experimenta la mossegada d'un gos policia. A la veu de l'ensinistrador el gos passa a ser com un xaiet. Com ensinistrar sense castigar?

01:29 Quèquicom - Nitrogen fins a l'arrel
tancar

Nitrogen fins a l'arrel

La increïble i cruenta història del N, un element que és a les proteïnes, als explosius i als fertilitzants. Però els nitrats enverinen l'aigua. Una empresa catalana ha inventat un mètode eficaç de descontaminació.

02:02 Quèquicom - Insectes que ens donen ales
tancar

Insectes que ens donen ales

Quèquicom divulga des de 2006 la ciència, la natura i la tecnologia d'una manera amena, clara i rigorosa amb la voluntat de fomentar l'esperit crític i la curiositat intel·lectual en l'espectador. És una producció del Departament de Documentals de TV3.

02:36 23,5°, el ritme de la terra - La tempesta silenciosa
tancar

La tempesta silenciosa

Ni massa alt ni massa baix, l'angle d'inclinació de 23,5 graus de la Terra és el que marca el ritme miraculós de la vida. Els pols nord i sud són les regions més afectades per aquesta inclinació, i per aquest motiu en aquest episodi coneixerem les estacions a l'Àrtic i a l'Antàrtida, i veurem com marquen la vida de la fauna que hi habita.

03:30 La fossa - + info
tancar

+ info

L'Andrea troba una foto d'en Jaume de jove amb una noia. La noia de la foto resulta ser una jove belga, Zoé Gossens, oficialment desapareguda a l'Índia, membre d'una comuna hippy que es va establir al poble. L'Andrea descobreix que l'Àngel, amic de la Joana, també n'havia format part; i sospita, a través d'un objecte trobat, que la Zoé pot tenir relació amb la fossa.

04:11 Karakia - Elin, temps de fika
tancar

Elin, temps de fika

Aquest capítol comença amb una "fika", una pausa, una estona que a Suècia la gent dedica a prendre un cafè o un te, amb uns "kanelbullar" (pastes de canyella), unes galetes o un tall de pastís... Li hem demanat a l'Elin, la nostra protagonista, que "allargui" aquest moment de pausa i que ens dediqui un llarg parèntesi per aprendre, amb ella, més coses del seu país. L'Elin va créixer a Skara, una petita i mil·lenària població del sud de Suècia. Periodista "freelance", escriu per a diferents mitjans suecs i en especial de la seva regió, amb la capital a Göteborg. A més de Comunicació, ha estudiat Humanitats, Antropologia Social i Filologia Hispànica. La seva inquietud, però, va més enllà dels estudis. Ha viscut a Santiago de Xile, a Madrid i a Londres i, un cop a Barcelona, li ha costat ben poc adaptar-s'hi i fer seu el català. A part del bon clima, de la llum, de sortir molt al carrer, ens explica que li agrada com la gent es pren aquí la vida, amb aquell punt d'improvisació que sembla impossible als països nòrdics, on tot s'ha de planificar meticulosament. La casualitat ha fet que a sota de casa seva hi hagi la botiga de mobles d'una altra sueca, la Sofia, a qui abans no coneixia. I aquesta avinentesa es pot dir que desencadena la part gastronòmica del programa. Juntes faran plats com l'"skangenröra", una torrada amb gambes que es pren com a aperitiu, com les patates amb arengs. Com a plat principal, unes "kötbullar" (mandonguilles) i de postres... "smulpaj", un típic pastís que farceixen de maduixes i gerds.

04:46 Thalassa - Sons de mar
05:04 L'illa del tresor - Joan Margarit
tancar

Joan Margarit

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:28 L'illa del tresor - Mario Vargas Llosa
tancar

Mario Vargas Llosa

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del tresor" amb l'escriptor Mario Vargas Llosa.

"Travesuras de la niña mala" és el nou treball del novel·lista peruà Mario Vargas Llosa. Però aquest dimarts, a "L'illa del tresor", el Premi Cervantes també ens visita per recórrer entremaliadures vitals i desventures biogràfiques: el seu retrobament amb el pare, la seva dèria pels hipopòtams i la xocolata de Can Foix, la banda sonora de la seva terra i, fins i tot, la connexió amb la raimoniana "Al Vent".

I compassant les paraules del candidat a Nobel, Joan Barril i Joan Ollé componen un emotiu inventari de records, participen en una lectura del Quixot en sis idiomes, i ens conviden a assistir a un memorial del temps on conflueixen objectes de l'antiguitat i la modernitat.

05:57 Videoclips - Rosalía - Juro que
Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - A la recerca del toki pou tangata
tancar

A la recerca del toki pou tangata

En Ramana, el xaman, ha perdut una destraleta molt important que es diu toki pou tangata. Està desesperat perquè diu que sense el poder de la destral tota l'illa de Maotou corre un gran perill, per això demana al Yann i a l'Auru que l'ajudin a buscar-la. Mentrestant, la Timéti marxa misteriosament del poble i ningú sap on és.

06:12 Zoom, el dofí blanc - L'illot en perill
tancar

L'illot en perill

En Yann i la Timéti descobreixen un bon dia que en un illot prop de casa seva hi volen construir una zona residencial per a multimilionaris. Darrere les obres hi ha el terrible Van Crook, diu que l'illot és propietat seva i que per això hi pot fer el que vulgui. Però en Zoom i els seus amics faran tots els possibles per evitar-ho.

06:23 Zoom, el dofí blanc - La desaparició de la tortuga
tancar

La desaparició de la tortuga

Els nostres amics troben a alta mar una tortuga verda que va a pondre els ous a la platja on va néixer. Però l'endemà, quan la van a veure, descobreixen que ha desaparegut misteriosament. En Yann, el Zoom i en Patrick la van a buscar, però la Marina, volent-hi ajudar, embolica encara més la troca i acaba dins del vaixell d'uns pescadors furtius molt dolents.

06:38 Presto! L'escola de màgia - La mansió encantada
tancar

La mansió encantada

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 23Le Manoir Hanté
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 23 La mansió encantada
Traducció: Judit Altadill

Mentre els nostres amics juguen a espantar-se els uns als altres, comencen a sentir uns sorolls estranys per l'escola. Decidits a trobar la causa dels sorolls, i, després de descartar un possible intrús o les mascotes, aconsegueixen capturar el principal sospitós, el Daniel. Però ben aviat descobriran que el presumpte fantasma és qui menys s'esperaven...

06:49 Presto! L'escola de màgia - La Nica es duplica
tancar

La Nica es duplica

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 24 Nica se dédouble
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 24 La Nica es duplica
Traducció: Judit Altadill

La Nica és una persona incapaç de dir que no. Així, doncs, quan la Lisa i la Violeta li demanen que sigui la seva ajudant a la Jornada de Portes Obertes, ella ho accepta sense dubtar. Però resulta que la Lisa i la Violeta han d'assajar en dos escenaris diferents... i a la mateixa hora! Per no fallar a cap de les dues, la Nica farà tot el que podrà per ser a tots dos llocs. Aconseguirà sortir airosa de la situació?

07:01 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Sacrifici als confins del temps
tancar

Sacrifici als confins del temps

Els nens estan desesperats per tornar al poble dels pandes i ajudar la seva gent. El Po decideix que ha de trobar la manera de derrotar el Jindiao abans que controli el món.

07:25 Dracs: Cap a nous horitzons - L'última gran subhasta
tancar

L'última gran subhasta

El mercader Johann avisa els genets de dracs que en Viggo està preparant una subhasta de dracs i en Singlot ordeix un pla per esguerrar-li el negoci. En Carademoc es farà passar per un dels participants a la subhasta mentre la resta de genets s'infiltren a l'illa. La part més difícil del pla, però, serà convèncer en Toic perquè els deixi tot l'or de l'illa de Fred per poder licitar a la subhasta.

07:49 Ideafix i els irreductibles - La patrulla de la gàl·lia
tancar

La patrulla de la gàl·lia

L'Ideafix acompanya l'Asmàtix a una reunió de veterans de guerra al capdamunt del Gran Colomar, ja que va coix i, a més, en Volacrobàtix sempre fa befa de la seva pota de fusta. Mentrestant, al Palau de la Lloba, en Semblangropius convenç el general Labiè de posar a prova un projecte d'exterminació de coloms amb àguiles. Els excombatents de la Patrulla de la Gàl·lia hauran de tancar files davant de l'agressió.

08:00 Ideafix i els irreductibles - El combat de les catacombes
tancar

El combat de les catacombes

La Vitamina ha desaparegut a les catacumbes, i la Picarina proposa a l'Ideafix que s'hi infiltri, fent-se passar per un paio dur, per esbrinar què li ha passat. Tot i els consells que li donen, els companys de l'Ideafix no confien que doni la talla. La Turbina, pel seu compte, corre a demanar ajuda a en Voldenix i, sense el seu consentiment, dona a l'Ideafix una poció que el va transformant.

08:13 Numberblocks - Blocs de construcció
tancar

Blocs de construcció

El Deu i el Nou troben una extraterrestre perduda que els demana ajuda per pujar fins a la seva nau espacial. Per aconseguir-ho, l'extraterrestre té el poder de fabricar blocs de construcció per fer una torre gegant i enfilar-se fins a la nau.

08:18 Titó - Excursió amb peixos
tancar

Excursió amb peixos

Avui anirem d'excursió a veure animals marins. Rajades, cavallets de mar, pops... i taurons! I sabeu a qui ens trobarem banyant-se amb els taurons? Si, en JohnC!

08:30 El Mic i els seus amics - Amagats a la pinassa
tancar

Amagats a la pinassa

El Cargol i la Mosca s'amaguen a sota la pinassa. El joc d'amagar-se és un dels que més agrada els nens i nenes més petits.

08:40 Uau Ka Kau - Tot cau
tancar

Tot cau

El Uau i la Ka descobreixen més coses del nostre planeta. La Terra és rodona, les coses no hi floten, els objectes cauen a terra, i tot plegat per una cosa anomenada gravetat, uauuu! Mentrestant, el Bep també desafia la gravetat amb les seves ales supersòniques!

08:51 Jasmine & Jambo - Agafa la batuta
tancar

Agafa la batuta

La JASMINE ha fet una cançó i la vol cantar amb les LALALÀS, però el conjunt sona molt malament. La JASMINE intenta donar-los les ordres correctes, però no se'n surt i es desespera. No és fins que dona instruccions al JAMBO per penjar un quadre que s'adona que potser ha de renunciar a cantar i dirigir. En el fons, saber portar la batuta també forma part de la música.

08:59 Masha i l'os - La classe del piano
tancar

La classe del piano

Mentre cull bolets, l'os troba un piano de cua molt maco i se l'emporta cap a casa. L'arregla, l'afina i, content, es posa a tocar una cançó. Al cap de poc, apareix la Masha, que s'enamora del piano i li demana a l'os que li ensenyi a tocar-lo, perquè vol arribar a ser una pianista famosa. Però de seguida s'adonarà que tocar bé el piano és molt més difícil del que es pensa.

09:05 Masha i l'os - La `dolce vita'
tancar

La `dolce vita'

Just quan l'os ja està a punt per anar a pescar, arriba la Masha i li demana que li faci l'esmorzar. Però li doni el que li doni, ella no ho vol perquè només vol menjar coses dolces. L'os, cansat i impacient perquè se li fa tard, se'n va i la deixa a casa. Llavors, la Masha aprofita per fer un munt de caramels de tots els gustos. Però després de menjar-ne tants li comencen a fer mal les dents.

09:11 Masha i l'os - Sol a casa
tancar

Sol a casa

Arriben les festes de Nadal. L'os les vol passar dormint, però la Masha no ho pensa permetre, perquè per ella són unes festes d'alegria i regals. L'os, mig adormit, es posa a decorar la casa, però no té gaire sort. La Masha troba un barret màgic, es disfressa de pallasso i va pel bosc repartint regals i alegria a tots els animalons. El barret màgic també té un regal especial per l'Os.

09:18 Pirata i Capitano - L'estret de les Quatre Tempestes
tancar

L'estret de les Quatre Tempestes

L'Omàntol Blau ha cridat el Capitano a l'illa de les Barracudes per ensenyar-li una vella carta de navegació que permetrà que els vaixells travessin el perillós estret de les Quatre Tempestes sense encallar a les roques. La carta està signada, però no queda clar si l'autor és un pirata avantpassat de la Murana, o un aviador avantpassat del Capitano. Només hi ha una manera d'esbrinar-ho: anar a l'estret i buscar pistes antigues.

09:29 Pirata i Capitano - El fanal màgic
tancar

El fanal màgic

La Pirata i els seus amics estan a punt de trobar el tresor de la ciclop Antíope. L'última pista és un fanal amb uns dibuixos que marquen el camí al lloc on està amagat. A la Penèlope li fa il·lusió descobrir el seu primer tresor, i fa equip amb el Roberto per mirar de trobar-lo abans que els altres. Els dos grups se separen i, de sobte, comencen a passar coses rares.

09:39 Pirata i Capitano - Un remei per a la Popeta
tancar

Un remei per a la Popeta

La Popeta no es troba gens bé. Segons el "Llibre de la Pirateria", per curar-la necessiten flor de prímula i alga zebrada. Els nostres amics es divideixen en dos equips: uns van al fons del mar a buscar l'alga zebrada, i els altres, a l'illa Malaia a buscar la flor de prímula. El Roberto té molta por de volar, però puja a l'hidroavió perquè vol ajudar la Popeta.

09:51 Els o-o-ossets - Miss Bosc
tancar

Miss Bosc

La Franny i la Sonya organitzen un concurs per elegir Miss Bosc. El Bjorn, el Val i el Pollet seran els membres del jurat, i el Bucky i el Sammy faran d'assessors de les noies. Però en lloc d'assessorar, el que fan els nois és imposar els seus gustos.

09:56 Els o-o-ossets - No tinc sort
tancar

No tinc sort

La Franny es lamenta que no té sort i que per això és tan dolenta en els jocs d'habilitat. Perquè no deixi de jugar amb ell i el Bjorn, el Bucky inventa un casc que dona bona sort a qui el porta. Automàticament, la Franny comença a fer-ho tot bé.

10:02 El grill Apol·lo i les bestioles - Enemigues íntimes
tancar

Enemigues íntimes

La Petúnia, una abella mainadera, i la Silene, una abella obrera, no s'avenen gens. Un dia es posen a discutir per veure qui té la feina més important del rusc. Quan la reina Margarida ho veu, es posa molt trista, perquè no li agrada gens que les seves abelles es barallin. L'Apol·lo té una idea perquè les dues abelles es reconciliïn: encarregar-los una feina perquè la facin juntes.

10:14 El grill Apol·lo i les bestioles - Els tramposos
tancar

Els tramposos

En Frederic i l'Incògnit munten una parada al jardí per fer el joc de triler, que consisteix a demanar a algú que endevini sota quin got s'amaga una boleta. Els habitants del jardí hi aposten els seus objectes preferits i, com que els insectes nocturns fan trampes, sempre perden. Quan l'Apol·lo ho descobreix, decideix desafiar en Frederic i l'Incògnit a un joc que no podran guanyar ni amb trampes.

10:26 L'Alícia i en Lewis - Visca la reina!
tancar

Visca la reina!

La reina de cors s'autoproclama "La reina més meravellosa". Però com que veu que l'Alícia no l'aplaudeix, li exigeix que li digui el compliment més virolat que li hagin dit; si no, no la deixarà tornar al País de les Meravelles. Per trobar-lo, l'Alícia, en Lewis i els bessons van a la contrada del Bravos, on tothom felicita tothom tota l'estona, i entre tots provaran de regalar-li un compliment amb tots els colors de l'arc de Sant Martí.

10:37 L'Alícia i en Lewis - L'ocell estrany
tancar

L'ocell estrany

En Lewis demana ajuda a l'Alícia perquè ha de regalar una obra d'art a la reina i no sap què triar. L'Alícia li diu que li regali una pedra pintada ben maca, com les que fa amb els seus amics de l'escola. En Lewis tria una pedra grossa i llisa per pintar-la, però apareix un ocell molt estrany que li reclama la pedra perquè diu que és un ou seu.

10:49 Wow! English Method - Kindergarten Red - Musical Mischief! (Story)
10:53 Wow! English Method - Kindergarten Red - Farm Animal Magic (Story)
10:59 Wow! English Method - Kindergarten Red - The Perfect Place for a Swing (Story)
11:04 Wow! English Method - Kindergarten Red - In my House Part 2 (song)
11:06 Wow! English Method - Kindergarten Red - Pick Them All Part 1 (song)
11:08 Wow! English Method - Kindergarten Red - Mr. Sun-Zoo animals (bonus)
11:15 Pat, el gos - Tirurí
tancar

Tirurí

La Lola troba un petit papagai al jardí de casa i li vol fer una foto per penjar-la a internet, però els coloms pesats de sempre es posaran gelosos i miraran de ser ells els protagonistes de la foto.

11:23 Pat, el gos - El concurs de bellesa
tancar

El concurs de bellesa

Al barri organitzen un concurs de bellesa de mascotes i la Lola pensa d'enviar-hi el Pat, però el gos li fa veure que val més enviar-hi el gat Caputxet. Entre tots dos el prepararan per al concurs. El guanyarà?

11:30 Pat, el gos - Superbitlles
tancar

Superbitlles

El Víctor desafia la Lola a una partida de bitlles per veure qui és el millor jugador del barri, i està ben decidit a fer trampes. El Pat, però, se n'adona ràpidament i es veu obligat a intervenir-hi per ajudar la Lola a no perdre la partida. Al mateix temps, el Caputxet desapareix i el Pat haurà de fer el possible per recuperar-lo.

11:37 En Grizzy i els Lèmmings - El poder de la teleportació
tancar

El poder de la teleportació

En Grizzy troba en un cofre amerindi dues gerres idèntiques que es comuniquen entre elles. Si fica la mà dins d'una, surt per l'altra; tant li fa la distància que hi hagi entre les gerres. Això és perfecte per a la naturalesa mandrosa d'en Grizzy, tret que els lèmmings s'adonin dels increïbles jocs que poden jugar amb les gerres màgiques.

11:43 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings elementals
tancar

Lèmmings elementals

En Grizzy descobreix per casualitat un antic medalló indi amb un símbol de vent inscrit que dona a aquell que el porta el poder de dominar els corrents d'aire. Per al nostre os panxacontent, és ideal per controlar-ho tot a distància sense haver d'aixecar-se del sofà.Per als lèmmings, en canvi, serveix per inventar jocs nous d'allò més al·lucinants i esbojarrats.

11:50 En Grizzy i els Lèmmings - Os volador
tancar

Os volador

Els lèmmings han aconseguit uns imants que fan levitar els objectes on s'enganxen. Com no podria ser d'una altra manera, en Grizzy n'és la primera víctima: el fan fora de la cabana a bord del seu sofà transformat en ovni. Però durant l'aterratgeen Grizzy descobreix per casualitat que l'imant que du enganxat al front li permet volar com en Peter Pan. Això segur que encaterinarà la seva Wendy plantígrada particular.

11:56 En Grizzy i els Lèmmings - L'esperit de l'àguila
tancar

L'esperit de l'àguila

Els lèmmings han trobat una figureta índia en forma d'àguila que té el poder de donar al seu portador les capacitats de la rapinyaire. A en Grizzy li agradaria impressionar l'ossa dels seus amors volant majestuosament, però, per confiscar el tòtem màgic als lèmmings, que ara tenen la rapidesa de l'àguila, el nostre os galant haurà de ser murri... com un puma.

12:03 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings sota pressió
tancar

Lèmmings sota pressió

L'únic que hi ha per menjar a la cabana del guarda forestal és un formidable exemplar de salmó... que no es pot menjar, perquè és dins d'un bloc de gel. En Grizzy està famolenc i decideix desfer el gel amb l'eixugador. Resulta, però, que els lèmmings ja el fan servir com a coet dins del sistema de canonades.

12:09 En Grizzy i els Lèmmings - L'ós net
tancar

L'ós net

En Grizzy vol regalar un anell de plàstic, que troba molt bonic, a la seva ossa estimada. Però primer l'ha de rentar, perquè l'ha trobat a les escombraries. Això no seria pas cap problema si no fos perquè els lèmmings fan servir l'única pastilla de sabó de la casa com a trineu.

12:17 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - Un regal d'upa
tancar

Un regal d'upa

Arriba la Festa del Solstici d'Hivern a la Vall de la Pau i el Po no té prou diners per comprar al seu pare el regal que es mereix. Disposat a fer-lo content, decideix convertir-se en caçador de recompenses per capturar un perillós convicte que s'ha escapat de la presó de Chor Gom i pel qual ofereixen una elevada recompensa.

12:39 Presto! L'escola de màgia - El truc de les caixes de l¿adeu
tancar

El truc de les caixes de l¿adeu

La Violeta i la Nica troben un antic truc del Leo Lúgubre anomenat "les caixes de l'adeu" i, emocionada, la Violeta està impacient per recrear-lo. Però el Lorenzo l'adverteix que alguns objectes, i fins i tot animals, han desaparegut per sempre, quan es fa aquest truc... A causa d'això, els animals de Presto se senten amenaçats i intentaran trobar la manera de destruir les caixes. Però la Violeta i el Vincent, decidits a fer el truc, no els ho posaran fàcil.

12:50 Presto! L'escola de màgia - La Lisa espontània
tancar

La Lisa espontània

La Lisa no pot fer res sense pensar-ho bé, i és incapaç de trencar les normes. Arriba un moment que els seus amics comencen a evitar-la, perquè sempre els espatlla la diversió. Llavors el Vincent s'ofereix a fer-li classes d'espontaneïtat, i neix una nova Lisa, una que diu coses sense pensar i que actua impulsivament. Però aquest canvi de personalitat no tindrà l'efecte esperat...

13:02 Dracs: Cap a nous horitzons - L'última gran subhasta
tancar

L'última gran subhasta

El mercader Johann avisa els genets de dracs que en Viggo està preparant una subhasta de dracs i en Singlot ordeix un pla per esguerrar-li el negoci. En Carademoc es farà passar per un dels participants a la subhasta mentre la resta de genets s'infiltren a l'illa. La part més difícil del pla, però, serà convèncer en Toic perquè els deixi tot l'or de l'illa de Fred per poder licitar a la subhasta.

13:23 Inazuma Eleven - En Mark contra l'Archer!
tancar

En Mark contra l'Archer!

L'Archer Hawkins és el més misteriós de tots els membres de l'equip de l'Inazuma Japó. Sembla que no hagi jugat mai a futbol i, tot i així, és a la selecció. En Mark intenta acostar-se a ell, però, per fer-ho, necessitarà l'ajuda de l'antic entrenador del Raimon, que li revelarà el secret que l'Archer oculta.

13:44 Inazuma Eleven - Canvi de selecció?
tancar

Canvi de selecció?

La concentració de l'Inazuma Japó rep la visita inesperada de la Lina Schiller, l'antiga entrenadora del Raimon. Però no ve sola, sinó amb el Neo Japó, un equip format per antics rivals que no van ser escollits per anar a la selecció nacional. El seu objectiu és senzill: substituir l'Inazuma Japó per anar ells al Futbol Frontier Internacional!

14:07 Haikyu!! - El desig
tancar

El desig

En el segon dia de l'estada, el Karasuno s'enfronta al Nekoma, que té un jugador nou que es diu Lev. Els de Sendai no guanyen ni un sol set: l'atac ràpid comença a fallar contra els instituts potents. El Hinata, conscient d'això, anuncia al Kageyama que no tancarà els ulls quan remati en els atacs ràpids i el Kageyama s'hi oposa. Els dos companys s'enfaden.

14:31 Hoodie - L'ordinador
tancar

L'ordinador

L'equip creu que s'han d'acomiadar, però el Basim aconsegueix esborrar informació de l'ordinador. Embriagada per la victòria, la Flo vol declarar el seu amor al Pieter, però ell està enfadat perquè va aixafar el pla de les festes del barri. Quan el Pieter torna a casa, la Dorien és amb un visitant inesperat: el Soufian.

14:47 El detectiu Conan - La trampa del sistema de seguretat
tancar

La trampa del sistema de seguretat

En Kogoro i en Conan acompanyen a casa seva una clienta que ha estat víctima d'un robatori per revisar la seguretat del seu pis. Quan ja se'n van senten un soroll. Un veí ha caigut des de la terrassa. És un accident o un assassinat? Quan la policia entra al pis de la víctima hi troba una joia de la clienta d'en Kogoro. L'home mort era el lladre que robava al barri?

15:08 El detectiu Conan - El mateix escenari del crim que fa disset anys (1a part)
tancar

El mateix escenari del crim que fa disset anys (1a part)

Disset anys enrere, el campió de shogi Koji Haneda va viatjar als Estats Units i el van assassinar a l'hotel on s'allotjava. Aquella mateixa nit i al mateix hotel també va morir Amanda Hughes, una dona nord-americana rica amiga d'en Koji Haneda. En Conan i en Subaru Okiya sospiten que el cas podria estar relacionat amb un assassinat recent que investiga la policia. Si més no, els escenaris dels dos crims s'assemblen massa per ser casualitat.

15:30 El xai Shaun - El tour de la granja
tancar

El tour de la granja

El granger està en molt mala forma física, i el Shaun decideix animar-lo a recuperar-la fent servir una improvisada bicicleta estàtica que ha muntat amb una que era a la pila de deixalles. La bicicleta salta de la fixació i de seguida la tenim amb el seu ciclista improvisat corrent amunt i avall per la granja amb el Shaun, el Bitzer i la resta perseguint-lo.

15:36 El xai Shaun - El robatori de l'osset de peluix
tancar

El robatori de l'osset de peluix

El granger descobreix que es poden guanyar molts diners amb joguines antigues. Quan troba l'osset de peluix del Timmy el fica en una caixa forta d'última generació convençut que val una fortuna. Com s'ho faran el Shaun i els altres per recuperar l'osset de la gran fortalesa i tornar-lo al pobret Timmy?

15:42 El xai Shaun - El gran Timmy
tancar

El gran Timmy

Sorpresa! S'acaba d'instal·lar un circ en un camp a la vora d'on pasturen en Shaun i companyia. En Timmy, que és un xai molt menudet, és el que està més encuriosit de tots. Ell no n'havia vist mai cap, de circ. Per això ha decidit anar-hi tot sol. No sap pas què ha fet... Si el granger no se n'adona, potser no podrà tornar mai més. Pot fer-hi alguna cosa en Shaun?

15:49 Masha i l'os - El dia de la mel
tancar

El dia de la mel

L'os agafa un bon pot de mel i li porta a l'ossa juntament amb un ram de flors. Però quan arriba allà on és ella, veu que l'os de l'Himàlaia se li ha avançat amb un pot més gros i un bon ram de roses vermelles. Trist, torna cap a casa i es menja tot el pot de mel. La Masha, quan arriba a casa d'ell, el troba molt trist i es pensa que és perquè se li ha acabat la mel.

15:57 Masha i l'os - Pluja per tenir bolets
tancar

Pluja per tenir bolets

L'os i els altres animals del bosc estan preocupats perquè no troben bolets. La Masha vol saber què és el que fa sortir els bolets. Quan l'os li explica que els bolets, per créixer, necessiten pluja, ella vol saber què s'ha de fer perquè plogui. El conill, per treure-se-la de sobre, li diu que ha de cantar una cançó, i la Masha, entusiasmada, es posa a cantar de diverses maneres i amb diversos instruments a veure si així, fa ploure.

16:05 El Mic i els seus amics - El poble de les cases rodones
tancar

El poble de les cases rodones

El Mic dibuixa cases amb forma rodona i a cada casa hi posa una nina o una joguina. Així, s'inventa el poble de les cases rodones.

16:16 Els o-o-ossets - Ja soc gran!
tancar

Ja soc gran!

La Franny vol jugar a jocs perillosos amb el Bjorn i el Bucky, però els ossos li diuen que no perquè és massa petita. Llavors, la guineueta es fa unes alces per semblar més alta i convèncer els seus amics que ja pot començar a fer coses pròpies de grans.

16:22 Els mixets - Aventura a l'espai
tancar

Aventura a l'espai

Fa mal temps i els mixets s'han de quedar a casa. Per divertir-se s'inventen una aventura a l'espai exterior i desgavellen tota la casa. Quan els pares arriben i ho veuen, el pare els encomana la missió d'endreçar l'espai.

16:27 Els mixets - Els walkie-talkies
tancar

Els walkie-talkies

SINOPSI

Els pares regalen uns walkie-talkies als mixets perquè es puguin comunicar entre ells. Però la sorpresa vindrà quan els surti pel walkie-talkie la ràdio de la policia i hagin d'ajudar a resoldre una desaparició.

16:32 L'abella Maia - L'orquirosa
tancar

L'orquirosa

En Flip explica a la Maia i a en Willi la llegenda de l'orquirosa, una flor que només floreix cada cent anys, que només dura unes hores i que fa feliç a tots els que en beuen el nèctar. L'endemà, al prat, la Maia troba una flor molt curiosa que podria ser una orquirosa. La notícia s'escampa com la pólvora pel rusc i pel prat, i tothom vol tastar el nèctar d'aquesta flor màgica.

16:44 L'abella Maia - Recorda'm que et devori
tancar

Recorda'm que et devori

La Tecla rep un paquet de la seva germana, la Bella, que li retreu que no li escrigui, i li regala una llibreta perquè hi apunti que li ha d'enviar cartes de tant en tant. En Theo se'n va a jugar a la teranyina de la Tecla perquè la senyoreta Kassandra ha explicat a classe que la Tecla, com que és vella i perd la memòria, no és gaire perillosa. Però ara, l'aranya s'apunta les coses a la llibreta que li ha enviat la seva germana.

16:55 L'abella Maia - El pol·len de tots els gustos
tancar

El pol·len de tots els gustos

Els guanyadors del concurs sorpresa d'aquest any seran els que facin la millor bola de pol·len. En Willi i la Maia s'hi presenten junts i tenen clar que el premi, que és un pastís, serà per ells! La pega és que en Willi, el dia que van explicar a classe com es feien les boles de pol·len, es va adormir, com de costum. El que no sap és que avui tindrà d'aliada una abella negra!

17:07 Jasmine & Jambo - La cançó de l'estiu
tancar

La cançó de l'estiu

La JASMINE i els amics munten un grup de música, Les Cuques, que triomfa immediatament. Les LALALÀS embogeixen cada cop que apareixen. Tots plegats es passen l'estiu viatjant pel món, tocant el seu èxit. Però a poc a poc, comencen a cansar-se. Ser famós està bé, però s'està acabant l'estiu i encara no han tingut temps de banyar-se a la platja.

17:14 Masha i l'os - La volta ciclista al bosc
tancar

La volta ciclista al bosc

L'os i la Masha passegen amb bicicleta pel bosc i, de cop, els passa l'os de l'Himàlaia molt de pressa pel costat i fa caure l'os, que s'enfada moltíssim. Veient que els dos ossos estan a punt de barallar-se, la Masha els proposa que en lloc de barallar-se facin una cursa de bicicletes. Tots dos hi estan d'acord, però el conillet i l'os de l'Himàlaia volen guanyar sigui com sigui, encara que sigui fent trampes.

17:22 El Mic i els seus amics - La sabata fa de cotxe
tancar

La sabata fa de cotxe

El Mic fa servir la seva sabata per portar la nina amunt i avall. Sembla que vagi en cotxe!

17:32 L'hora de berenar
17:34 Titó - Excursió al Castell Medieval
tancar

Excursió al Castell Medieval

Avui anem d'excursió a un castell medieval. Pujarem a la torre de guaita i descobrirem què és un merlet. Un cavaller arribarà al castell... és en JohnC!

17:43 Numberblocks - El robatori
tancar

El robatori

Els Numberblocks Setze, Disset, Divuit, Dinou i Vint hauran de superar tots els
guàrdies i els sistemes de seguretat del Museu dels Números, on han entrat de
nit per endur-se'n un objecte de gran valor.

17:48 Numberblocks - El signe de multiplicar
tancar

El signe de multiplicar

Alguns dels Numberblocks amb els números més alts juguen a dividir-se en
números petits i a sumar-se, però per a un fanàtic de la velocitat com el Divuit,
la cosa va massa a poc a poc i cal trobar un sistema més ràpid: la multiplicació.

17:53 Uau Ka Kau - Tot cau
tancar

Tot cau

El Uau i la Ka descobreixen més coses del nostre planeta. La Terra és rodona, les coses no hi floten, els objectes cauen a terra, i tot plegat per una cosa anomenada gravetat, uauuu! Mentrestant, el Bep també desafia la gravetat amb les seves ales supersòniques!

18:05 Ideafix i els irreductibles - La patrulla de la gàl·lia
tancar

La patrulla de la gàl·lia

L'Ideafix acompanya l'Asmàtix a una reunió de veterans de guerra al capdamunt del Gran Colomar, ja que va coix i, a més, en Volacrobàtix sempre fa befa de la seva pota de fusta. Mentrestant, al Palau de la Lloba, en Semblangropius convenç el general Labiè de posar a prova un projecte d'exterminació de coloms amb àguiles. Els excombatents de la Patrulla de la Gàl·lia hauran de tancar files davant de l'agressió.

18:17 Ideafix i els irreductibles - El combat de les catacombes
tancar

El combat de les catacombes

La Vitamina ha desaparegut a les catacumbes, i la Picarina proposa a l'Ideafix que s'hi infiltri, fent-se passar per un paio dur, per esbrinar què li ha passat. Tot i els consells que li donen, els companys de l'Ideafix no confien que doni la talla. La Turbina, pel seu compte, corre a demanar ajuda a en Voldenix i, sense el seu consentiment, dona a l'Ideafix una poció que el va transformant.

18:28 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El fan
tancar

El fan

SINOPSI El príncep Joan és fora, visitant lord Gudfred, i a Nottingham no hi ha ni rastre d'en Perdigan l'hipnotitzador, ni de la Bohèmia, ni de l'Erik el Borni, ni d'invasions vikingues... En fi, que tothom està encantat de poder viure amb una mica de tranquil·litat. Tothom menys en Terry, un jove fan d'en Robin Hood que farà mans i mànigues per poder-lo veure en acció, encara que això suposi posar en perill la seva pròpia vida.

18:44 Inazuma Eleven - En Mark contra l'Archer!
tancar

En Mark contra l'Archer!

L'Archer Hawkins és el més misteriós de tots els membres de l'equip de l'Inazuma Japó. Sembla que no hagi jugat mai a futbol i, tot i així, és a la selecció. En Mark intenta acostar-se a ell, però, per fer-ho, necessitarà l'ajuda de l'antic entrenador del Raimon, que li revelarà el secret que l'Archer oculta.

19:05 Inazuma Eleven - Canvi de selecció?
tancar

Canvi de selecció?

La concentració de l'Inazuma Japó rep la visita inesperada de la Lina Schiller, l'antiga entrenadora del Raimon. Però no ve sola, sinó amb el Neo Japó, un equip format per antics rivals que no van ser escollits per anar a la selecció nacional. El seu objectiu és senzill: substituir l'Inazuma Japó per anar ells al Futbol Frontier Internacional!

19:30 Info K - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:45 Beta Podcast
19:58 Haikyu!! - Surt la lluna
tancar

Surt la lluna

El Karasuno torna a fer una estada a Tòquio, a l'institut Shinzen. És l'última abans de les eliminatòries, i els jugadors estan molt motivats. En el primer partit, contra l'institut Fukurodani, sembla que, malgrat els esforços que han fet tots, les coses no els surten gaire bé. Tanmateix, l'entrenador Nekomata s'ho mira des de la banqueta i aprecia millores importants en l'equip del Karasuno. D'altra banda, el Tsukishima sembla que no s'esforci tant com els altres, i n'hi ha que es pregunten per què.

20:22 Ràndom - L'Aleix Manzano va al camp a fer de pagès
tancar

L'Aleix Manzano va al camp a fer de pagès

L'Aleix Manzano va al camp a fer de pagès

La Yvette i la Carla són dues nenes que han vingut a jugar al "Ràndom" després d'enviar una fotografia. Les hem posat a prova amb el joc de les ganyotes. I hem enviat l'Aleix Manzano al camp, entre vaques i porcs, per descobrir la feina dels pagesos.

20:47 Hoodie - La feina
tancar

La feina

La Dorien fa que el Pieter vegi que ha d'adreçar el problema d'arrel, i decideix oferir-li una feina al Soufian en lloc de diners. A més, i de forma accidental, dona a la Dorien una altra pista sobre el Basim. A mida que s'estreny el setge al voltant del Basim, la Flo fa veure la veritat al Pieter: ha causat problemes i ara els ha d'arreglar.

21:00 El detectiu Conan - L'home que es mor dues vegades (2a part)
tancar

L'home que es mor dues vegades (2a part)

En Haruyuki Shinkai, el secretari del senyor Takarada, apunyala el seu amo i es pensa que l'ha mort, però en realitat l'home havia mort estrangulat dues hores abans. Primer sembla que l'assassí pot haver estat el seu germà petit, en Koji, però, poc després, la seva dona, que s'hi va casar pels diners, es queda sense coartada. Molts indicis apunten en la seva direcció. Tots tres tenien motius per voler-lo veure mort, però un d'ells ha dit un munt de mentides.

21:23 El detectiu Conan - La banda de noies mal avingudes (1a part)
tancar

La banda de noies mal avingudes (1a part)

Un dia en sortir de classe, al Cafè Poirot, la Sonoko suggereix a la Ran i la Masumi que formin un grup de música. Descobreixen que en Toru Amuro toca molt bé la guitarra i també el conviden a formar part del grup. Van a un estudi de so per començar a assajar i en Conan els hi acompanya. A l'estudi també hi ha un altre grup de música format per noies que tenen una conversa una mica tensa. Al cap de poca estona, troben morta una de les noies.

21:44 Mike el magnífic - La pista de gel
tancar

La pista de gel

Fa una calor insuportable i el Mike aprofita per convidar l'Iris a un còctel refrescant. Però quan els ossos rentadors Freddy i Mercury veuen la màquina de fer glaçons miren de robar-la... amb tan mala sort que cau a la piscina i la transforma en una pista de gel. Les tortugues estan encantades amb la novetat i aprofiten per jugar a hoquei sobre gel, però el Mike tindrà problemes per moure's sobre el gel i alhora mirar de foragitar els ossos rentadors.

21:51 Mike el magnífic - Robotix 3000
tancar

Robotix 3000

La partida de dames del Mike i l'Iris queda sobtadament interrompuda per la irrupció a la casa dels ossos rentadors Freddy i Mercury, que hi han entrat com sempre amb la intenció de robar. Amb el que no compten els ossos rentadors és amb el robot aspiradora, que els confondrà amb brossa i els començarà a empaitar, fins que un cop trastocarà el robot i portarà el caos a la casa.

21:58 L'Hora Boomer - Megazero reloaded
tancar

Megazero reloaded

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:14 Les aventures del Capità Enciam - Alto el foc
22:17 Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà - La mort de la Genkai. El desenllaç d'una història de 50 anys enrere
tancar

La mort de la Genkai. El desenllaç d'una història de 50 anys enrere

...DE 50 ANYS ENRERE

22:41 Oh! Bongònia
23:10 Bestial! - El dingo
tancar

El dingo

En aquest episodi de "Bestial!", el Kayne i el Kamil visiten l'illa de Fraser, davant la costa de Queensland, per complir una altra missió de les seves. El Kayne ha de trobar un dingo i aconseguir fer una encaixada amb la pota de l'animal. El dingo és el depredador terrestre més gran d'Austràlia, però, tot i que està emparentat amb el gos, els nostres amics han de tenir en compte que és un animal salvatge; per tant, aquesta missió serà especialment perillosa i només la podran dur a terme amb l'ajuda d'experts.

23:34 Sam Fox: Aventures extremes - La tempesta de sorra
tancar

La tempesta de sorra

Els Fox van a Egipte a visitar les piràmides amb en Rikki i l'Emma, una noia que estudia al Caire. En Hamadi els fa de guia, però es troben una tempesta de sorra pel camí i decideixen tornar al campament base. En Sam i l'Emma, però, tenen un problema amb els camells i acaben separant-se del grup. Es refugien en un pou i hi queden atrapats. Quan passa la tempesta i aconsegueixen sortir-ne, es troben un xacal del desert i han de buscar la manera de despistar-lo per poder tornar finalment al campament.

23:58 George de la jungla - Per la ciència
tancar

Per la ciència

L'Ursula li envia un vídeo a la seva professora com a treball de tesi sobre els bretolèmmings, uns rosegadors molt peculiars que es dediquen a tirar els altres animals daltabaix dels penya-segats. Però al vídeo hi apareixen unes imatges de la Magnolia que desperten la curiositat de la professora Lang. Immediatament li encarrega a l'Ursula que la investigui a fons amb l'objectiu secret d'acabar capturant-la per exhibir-la com a raresa de la natura.

00:09 George de la jungla - De bufó se n'ha de venir de mena
tancar

De bufó se n'ha de venir de mena

El doctor està fart que en George sempre li frustri els plans malèfics que s'empesca i decideix concentrar-se a dominar els més petits de la jungla, els animalons de la llar d'infants. Però, un cop allà, descobreix el poder insuperable dels ullets rodonets i les galtones molsudetes dels petitons, que els fan irresistiblement bufons, i decideix inventar un maquillatge que concentri aquest poder per fer realitat el seu somni de dominar la jungla.

00:20 Les Sisters - Amor galàctic
tancar

Amor galàctic

La Marine està mirant una pel·lícula de ciència-ficció i es convenç que el Maxence és un extraterrestre disfressat d'humà que ha vingut a la Terra a segrestar la seva germana Wendy per emportar-se-la al seu planeta. Farà tot el possible per salvar-la i fer fora el terrible extraterrestre, sense adonar-se que es tracta del pobre Maxence disfressat.

00:31 Les Sisters - La meva germana és una zombi
tancar

La meva germana és una zombi

A la Wendy li surt un gra espantós a la cara. La Marine li prepara una crema a base de camembert que encara empitjora les coses. Li surten tants grans que sembla un zombi. Aviat els veïns surten a caçar zombis pel barri. Pobra Wendy!

00:42 Les Sisters - En la pell de la meva germana
tancar

En la pell de la meva germana

La Wendy promet a la seva germana que li donarà el mòbil vell, però finalment l'hi dóna al Maxence. Per venjar-se, la Marine li pren a la Wendy el mòbil nou, li pren l'habitació i fins i tot... les amigues. Per recuperar les seves coses, la Wendy farà servir les mateixes armes que la seva germana.

00:54 En Grizzy i els Lèmmings - Per molts anys, lèmmings
tancar

Per molts anys, lèmmings

Els lèmmings fan una festa sorpresa d'aniversari per a un membre del grup. En Grizzy, però, fa la migdiada després d'haver fet. Per evitar que s'assabenti de la festa, els lèmmings li tapen les orelles i els ulls, però justament quan canten "Per molts anys", en Grizzy es desperta i intenta aturar l'escàndol, que només empitjora la migranya que té. Però els lèmmings continuaran la seva festa tant sí com no.

01:01 En Grizzy i els Lèmmings - El poder de les flors
tancar

El poder de les flors

Una ràfega de vent s'emporta la flor que l'ossa estimada d'en Grizzy duia als cabells. L'os veu que té una oportunitat d'or de conquistar-la si aconsegueix recuperar la flor i tornar-l'hi. Però els lèmmings, que juguen a pujar dalt d'un caribú, s'adonen que la flor fa esternudar la seva muntura, i això fa que el joc sigui deu vegades més divertit!

01:07 En Grizzy i els Lèmmings - El poder de la teleportació
tancar

El poder de la teleportació

En Grizzy troba en un cofre amerindi dues gerres idèntiques que es comuniquen entre elles. Si fica la mà dins d'una, surt per l'altra; tant li fa la distància que hi hagi entre les gerres. Això és perfecte per a la naturalesa mandrosa d'en Grizzy, tret que els lèmmings s'adonin dels increïbles jocs que poden jugar amb les gerres màgiques.

01:14 En Grizzy i els Lèmmings - Ós rebobinador
tancar

Ós rebobinador

En Grizzy troba un cronòmetre al garatge que permet rebobinar el temps durant un minut i, fins i tot, aturar el temps i el moviment al seu voltant. Això li donarà un avantatge força gran envers els lèmmings, sempre, però, que no li prenguin el cronòmetre.

01:20 En Grizzy i els Lèmmings - Aerolínia lemming
tancar

Aerolínia lemming

Una sèrie d'estranys objectes s'han convertit en globus aerostàtics i ara floten per tota la cabana, i molesten en Grizzy quan mira la televisió. Quan veu que els lèmmings dalt d'aquests curiosos zepelins, en Grizzy entén que els haurà de prendre tan de pressa com pugui la bombona d'heli i els globus si vol veure la televisió tranquil·lament.

01:27 Ghostforce - Cartomag
tancar

Cartomag

La senyoreta Jones s'adorm mentre estudia un fantasma de nivell 8. Quan l'Andy, la Liv i el Mike arriben al laboratori amb moltes ganes d'entrenar-se i la troben adormida, l'Andy agafa el fantasma per entrenar-se sense dir-l'hi a ella, i això que els seus companys l'avisen que és una imprudència. Tot i la seva aparença, el fantasma és més perillós del que sembla i s'escapa de la sala d'entrenament. No serà gens fàcil capturar un fantasma que es teletransporta.

01:38 Ghostforce - Gratera
tancar

Gratera

L'Andy s'ofereix a cuidar el gos del professor Pascal perquè ell pugui anar a fer una conferència, però li surt l'oportunitat d'anar a veure el jugador de bàsquet Michael Collins, el seu gran ídol i pare del Mike, i deixa el gos al laboratori amb la senyoreta Jones. Quan els nois marxen, es desperta un fantasma que s'escapa del laboratori i comença a fer malifetes per la ciutat. Hauran d'interrompre el partit de bàsquet per salvar Nova York d'un fantasma molt pelut!

01:50 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Louis Pasteur
tancar

Soc el Louis Pasteur

El Xavier vol fer un experiment científic amb un volcà, però ho té tot tan mal organitzat i tan mal endreçat, que acaba sent un desastre. Per això la Berby el porta a conèixer Louis Pasteur, un científic molt ordenat que li ensenya que, abans de començar a fer qualsevol cosa, has de pensar molt bé tot el que et farà falta. És la manera d'evitar sorpreses d'última hora!

02:01 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Rachel Carson
tancar

Soc la Rachel Carson

El Brad faria el que fos per ajudar les papallones monarca a migrar a Mèxic. Han de fer un viatge de 4.800 quilòmetres i està molt trist perquè no sap què fer per elles. Per això la Berby el porta a conèixer Rachel Carson, una biòloga marina que va fer moltes coses per protegir el planeta, com ara escriure llibres que van ajudar molta gent a entendre que cal tenir cura dels nostres mars i oceans.

02:12 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Harriet Tubman (1a part)
tancar

Soc la Harriet Tubman (1a part)

La Yadina, el Xavier i el Brad no es posen d'acord sobre qui és el millor superheroi del món mundial. Per això la Berby els portarà a Maryland, a l'any 1833, on coneixeran Harriet Tubman, una petita esclava molt valenta que va ajudar molts dels seus companys a escapar-se de l'esclavatge i es va convertir en tota una heroïna de la seva època.

02:23 L'Alícia i en Lewis - La nina reial
tancar

La nina reial

L'Alícia ajuda a en Lewis i als bessons a endreçar el saló del tron. Sense voler, desa la nina de dormir de la reina en un bagul, que l'envia fora del castell. Si no vol que en Lewis es passi la vida fent la funció que fins ara feia la nina, s'haurà d'espavilar a recuperar-la. Per sort, els bessons li donaran un cop de mà.

02:35 L'Alícia i en Lewis - El fals culpable
tancar

El fals culpable

L'Alícia trenca un gerro de casa i diu que ha sigut el gat. Quan el pare li demana que pensi quin càstig li han de posar, ella s'escapoleix al País de les Meravelles. Allà, juntament amb en Lewis, hauran de descobrir qui és el lladre del reinamòbil perquè no els castiguin a ells. Hauran de fer de detectius i investigar qui pot ser el lladre.

02:46 L'Alícia i en Lewis - La festa del silenci
tancar

La festa del silenci

L'Alícia i els seus amics han de fer música a l'escola però els assajos no van gaire bé, els instruments no van gaire coordinats. Al País de les Meravelles, la Reina s'ha inventat un decret nou: és la Festa del Silenci i queden rigorosament prohibits tots els sorolls forts. En Lewis té un problema, perquè el rellotge li sonarà molt aviat i no sap com evitar-ho.

02:57 BabyRiki - El sabó relliscós
tancar

El sabó relliscós

En Krash i en Chiko ja s'han llevat, i després de fer el llit els toca rentar-se. Però no troben el sabó enlloc. En Chiko rellisca amb el terra i s'adona que és pel rastre que ha anat deixant la pastilla de sabó humida. Ell i en Krash van seguint aquest rastre fins que finalment troben el sabó. En aquest episodi, els més menuts aprenen que és important rentar-se després de llevar-se cada matí.

03:02 BabyRiki - La campana
tancar

La campana

En Krash troba una campana de metall. Primer es pensa que és un gronxador, però quan s'hi gronxa cau. Després es pensa que és un casc i tampoc li va bé. I quan la vol fer servir de galleda per posar-hi sorra, tampoc se'n surt. Al final s'adona que sí que és una campana. En aquest episodi, els més menuts aprenen que hi ha moltes coses que estan fetes de metall.

03:06 BabyRiki - Passatgers al tren!
tancar

Passatgers al tren!

En Krash i en Chiko tenen cadascun un tren. El d'en Krash és una màquina i prou, i va molt rabent. En canvi, el d'en Chiko té vagons, i quan els seus amiguets li demanen que els porti, els hi deixa pujar. El mal és que, al final, els vagons van tan carregats que la màquina no els pot arrossegar. En aquest episodi, els més menuts aprenen coses dels trens.

03:10 BabyRiki - La finestra
tancar

La finestra

La Pandy i en Chiko s'estan fent una caseta. Però tot d'una es posa a bufar un vent molt fort i els entra a la casa, perquè a les finestres només hi tenen els marcs. Han de buscar alguna cosa transparent que tapi els forats de les finestres. Troben cel·lo, i sembla que vagi bé, però de seguida s'hi enganxen tot de coses. En aquest episodi, els més menuts aprenen què és el vidre.

03:15 BabyRiki - La princesa i el lladre
tancar

La princesa i el lladre

La Pandy i la Rosa fan veure que estan dins d'un conte, i es fan una disfressa amb tela i un tros de paper. La Pandy decideix fer de lladre, mentre que la Rosa serà una princesa. Però la Pandy es deixa portar massa pel seu paper de lladre i fa enfadar la Rosa. Al final totes dues acaben caient a l'aigua i la disfressa de la Pandy es fa malbé, així que té un gran disgust. Tanmateix, a la Rosa se li acut una idea per animar-la, que alhora farà que es converteixi en un lladre bo. En aquest episodi, la quitxalla aprèn coses sobre la tela.

03:19 Kiwi - The invitation
tancar

The invitation

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:24 Kiwi - A friendly whale
tancar

A friendly whale

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:28 Kiwi - The baby crocodile
tancar

The baby crocodile

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:33 Kiwi - Strawberry pie
tancar

Strawberry pie

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:37 Kiwi - Housecleaning
tancar

Housecleaning

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:42 Els o-o-ossets - El dia perfecte
tancar

El dia perfecte

Com que els de la colla no es posen d'acord sobre què fer durant el dia, el Bucky inventa una màquina que planifica les jornades fins a l'últim detall. Amb la programació feta, se'n van tots al bosc a passar un dia perfecte, però una tempesta els esguerra els plans.

03:47 Els o-o-ossets - L'artista de debò
tancar

L'artista de debò

El Sammy descobreix que la seva germana, la Sonya, té molta traça fent dibuixos amb pasta. Quan veu que els seus amics queden encantats amb les petites obres d'art, els hi diu que ell n'és l'autor per endur-se tot el mèrit. El problema ve quan li comencen a encarregar dibuixos.

03:52 Els o-o-ossets - Una sorpresa pels nois
tancar

Una sorpresa pels nois

El Bucky, el Bjorn, el Val i el Sammy s'han organitzat per fer casetes per als ocells i penjar-les als arbres. Mentrestant, la Franny els vol preparar un bon pastís per donar-los una sorpresa, però la Sonya no és capaç de guardar el secret i ho explica a tothom.

03:57 Els o-o-ossets - Obsessió per les fotos
tancar

Obsessió per les fotos

El Bucky regala als seus amics unes tauletes amb una aplicació de fotografia on poden publicar les fotos que fan i rebre comentaris dels altres. De seguida, tots s'enganxen a fer fotos a tort i a dret. Tots, menys el Bjorn, que s'estima més guardar les imatges boniques a la memòria.

04:02 Els o-o-ossets - Menjar en tub
tancar

Menjar en tub

El Bucky s'inventa un sistema per condensar el menjar dins d'uns petits tubs. D'aquesta manera, segons ell, no cal perdre el temps cuinant i es pot continuar jugant ràpidament. Al començament, tothom està entusiasmat amb la idea, però aviat començaran a enyorar el menjar normal fet a casa.

04:07 Els o-o-ossets - Protegir l'entorn
tancar

Protegir l'entorn

El Bjorn i la Franny estan molt preocupats per les plantes en perill d'extinció que hi ha al seu bosc. El Bjorn li proposa envoltar-les amb tanques per evitar que les aixafin o les arrenquin. Però, amb tantes tanques, el Bucky i el Sammy no poden anar en bici.

04:12 Els o-o-ossets - L'aniversari del Bjorn
tancar

L'aniversari del Bjorn

El Bjorn convida tots els amics a celebrar la seva festa d'aniversari. L'os polar està tan nerviós per totes les coses que ha de preparar per als seus convidats que no descansa gens bé i s'adorm. Quan els amics arriben a casa seva l'endemà, no té res a punt.

04:19 Comptem amb la Paula - Aprenents d'astronauta juvenil
tancar

Aprenents d'astronauta juvenil

A en Tim li agradaria ser un astronauta de veritat, i a la Paula se li acudeix que podrien demanar-li al senyor Astronauta que els n'ensenyi. Així, doncs, els cinc amics se'n van cap a l'Espai exterior, on passen a ser aprenents d'astronauta juvenil. Aconseguiran superar la formació del senyor Astronauta per convertir-se en uns autèntics astronautes?

04:30 Comptem amb la Paula - El príncep Tim
tancar

El príncep Tim

En Tim està convençut que un príncep no té obligacions, i l'Àmil té ganes de fugir de les normes de palau, així que decideixen intercanviar-se els papers durant un dia. Però resulta que no tot és el que sembla, i finalment aprendran que la vida de l'altre no és tan ideal com es pensaven.

04:39 Comptem amb la Paula - Carrera d'obstacles a la selva
tancar

Carrera d'obstacles a la selva

A la selva, en Tim i en Billy estan a punt de fer una carrera de cotxes quan arriba el senyor Tòtem. Per fer-la encara més emocionant, els proposa de posar-hi uns quants obstacles i, un cop ho té tot preparat, els explica les instruccions. En Billy aprofita per practicar una mica, però, en Tim, ben confiat, està convençut que no li cal practicar gens. Qui guanyarà aquesta carrera d'obstacles?

04:49 Comptem amb la Paula - La bufanda infinita
tancar

La bufanda infinita

El senyor Granger demana ajuda als nostres amics perquè l'alliberin d'una bufanda. Però com pot ser, que s'hagi quedat atrapat en una bufanda? Quan arriben a la granja, ho entenen de seguida: hi ha una bufanda que rodeja tota la granja, i sembla que no s'acabi mai! Aconseguiran trobar la persona que l'està teixint i, el més important, aturar-la?

04:58 Comptem amb la Paula - Mentider
tancar

Mentider

A l'Extrem Orient, en Toby pateix una caiguda mentre practica una tècnica de karate amb els seus germans, i es fa mal a la cama. De seguida els en dona la culpa i, ells, com que se'n senten responsables, comencen a portar-se bé amb el seu germà petit. Però sembla que en Toby amaga alguna cosa...

05:08 Leo, el guardabosc - La migale
tancar

La migale

El Leo troba una aranya enorme dins d'un forat que hi ha al jardí. La Katie l'avisa que no és una aranya normal i corrent, sinó una migale, una de les aranyes més grosses del món, originària de Sud-amèrica. Els aprenents de guardabosc se'n van cap allà per alliberar la migale al seu hàbitat natural, prenent totes les precaucions perquè no els piqui i evitant llocs on hi hagi depredadors que se la puguin menjar.

05:19 Leo, el guardabosc - El lleó marí de Califòrnia
tancar

El lleó marí de Califòrnia

Al jardí del Leo apareix un lleó marí que fa jocs malabars amb una pilota. La Katie troba a internet que es tracta, exactament, d'un lleó marí de Califòrnia, un animal molt intel·ligent. El guardabosc Rocky també els explica que és una cria i que és imprescindible que estigui amb la seva mare perquè l'alimenti i el protegeixi. I els germans es posen en marxa immediatament per portar-lo a casa seva.

05:28 Leo, el guardabosc - La tortuga estrellada
tancar

La tortuga estrellada

Jugant a futbol, el Leo troba una pilota estranya. Però no és pas una pilota! La Katie li explica que és una tortuga estrellada. El Rocky els comenta que és possible que s'hagi escapat d'una casa on la tenien de mascota, cosa que està prohibida a molts països. Els dos petits guardaboscos es posen en marxa per portar la tortuga al seu hàbitat, però pel camí se les hauran amb un caçador furtiu.

05:38 Oddbods - El monstre de les escombraties
tancar

El monstre de les escombraties

La casa del Zee està tan bruta que fins i tot ell creu que és hora de fer el que no havia fet fins ara... netejar! Però mentre el Zee és fora de casa comprant els productes de neteja, el Jeff decideix començar a netejar sense ell i, després d'una sèrie de contratemps, es transforma en un monstre d'escombraries gegant. Sobreviurà, el Jeff, quan el Zee torni a casa i es disposi a caçar el monstre?

05:46 Oddbods - Pogo el poderós
tancar

Pogo el poderós

Després que un meteorit es precipiti sobre el seu jardí, el Pogo rep poders de telecinesi, amb alguns efectes secundaris desafortunats. El Pogo utilitza els nous poders per ajudar els seus amics Oddbods, però la seva part més trapella s'apodera de les seves accions i s'acaba convertint més en una molèstia que en una ajuda. Mentrestant, la Bubbles fa un descobriment sorprenent i se'n adona que el meteorit amaga moltes més coses del que es pensaven.

05:52 Oddbods - Un lladregodd al barri
tancar

Un lladregodd al barri

El Jeff ha de marxar inesperadament de casa, i demana a la Newt que li regui les plantes. Però després de veure la notícia sobre un lladre que ronda pel barri, la Newt s'obsessiona i decideix protegir el carrer de possibles robatoris, sense adonar-se'n que en realitat el lladre es troba a casa del Jeff.

Progrmació BD ....
06:45 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:02 Onze - Guerra Tebas-Barça, partits decisius del mundial i "La punyalada"
tancar

Guerra Tebas-Barça, partits decisius del mundial i "La punyalada"

Les dificultats que el Barça tindrà per fitxar al mercat d'hivern per les noves mesures de la lliga han tornat a obrir la caixa dels trons. La guerra entre Tebas i Laporta és motiu de debat a la taula de l'Onze que formen Jofre Mateu, Víctor Lozano i David Bernabéu. Els grups del mundial arriben al moment decisiu i ja han caigut els primers classificats per vuitens de final amb un apassionant i tens Estats Units-Iran que ha classificat els nord-americans. El Xavi Cazorla porta cada setmana els moments més divertits i curiosos del programa.

08:34 Aire Lliure - Punt i final amb Gertrudis
tancar

Punt i final amb Gertrudis

Punt i final amb Gertrudis
Els convidats de la Judit Mascó en el setè i últim capítol de la segona temporada d'"Aire Lliure" seran el components del grup Gertrudis, els autors del tema "Aire", la sintonia amb què setmana a setmana hem obert el programa. Veurem un resum de les millors imatges graves al llarg de tot un any.

09:20 Aire Lliure - Montseny
tancar

Montseny

Judit Mascó saltarà en parapent des del cim del Turó de l'home per aterrar al Circ Cric a on la rebrà Tortell Poltrona. També visitarem l'escola Rogelio Rivel especialitzada en la preparació de futurs artistes i tocarem temes culturals que identifiquen el Montseny, com les castanyes, les bruixes de Viladrau, el bandoler Serrallonga o el grup musical Dorian, que va compondre part dels seus èxits des d'Espinelves.

10:06 Rurals - Començar de zero
tancar

Començar de zero

Amb empenta, esforç i sense pors, tres joves tiren endavant els seu negocis que han començat de zero.

10:36 Gent de mercats - Mercats de Sant Antoni i Provençals a Barcelona i Mercat Central de Reus
tancar

Mercats de Sant Antoni i Provençals a Barcelona i Mercat Central de Reus

Avui visitem el remodelat mercat de Sant Antoni per conèixer la Maria Masclans, part d'una nissaga centenària de bacallaners, que gestiona dues parades i un bar. Ah! I amb quatre fills encara té temps de posar d'acord els companys, com a presidenta dels comerciants d'alimentació. Veurem com, en un mercat tan antic, hi ha paradistes que s'han criat pràcticament junts i vides senceres que transcorren entre aquestes parets. Sant Antoni és "dos mercats en un", com ens expliquen els Bernaus, d'una de les botigues dels encants de roba que amb la remodelació s'han pogut oblidar d'allò de muntar i desmuntar parada cada dia. Al mercat de fruites i verdures de Mercabarna, coneixerem l'empresa de cítrics que ara porta la Montse Sanahuja, i al seu orgullós pare, el Florencio, que hi va de tant en tant per retrobar-se amb antics companys i clients, com la Carme, que té parada a Sant Antoni. També visitarem el mercat de Provençals per encomanar-nos pel bon rotllo que es respira entre els seus paradistes que munten taules al bell mig del mercat per dinar junts el dia que obren per la tarda. Amb el Juan Antonio, d'una família de carnissers, ens mourem entre les parades del mercat ambulant dels dimecres, on, al seu torn, hi té clients de fa molts anys, com la Mari. Celebrarem el Corpus al mercat Central de Reus, i veurem com fa la coca amb cireres, típica d'aquest dia, la bloguera Marta Jubert, que compra les cireres a l'Anna Gisbert. Un bon amic de l'Anna, que va a diari a la seva parada i a la de la pesca salada dels Vidal, és el Ferran Cerro, un cuiner que ha voltat molt per restaurants amb estrella fins a establir-se a casa, en un establiment propi on fa la cuina amb productes frescos comprats al dia. Històries de tots els sabors a Gent de Mercats.

11:27 Onze - Guerra Tebas-Barça, partits decisius del mundial i "La punyalada"
tancar

Guerra Tebas-Barça, partits decisius del mundial i "La punyalada"

Les dificultats que el Barça tindrà per fitxar al mercat d'hivern per les noves mesures de la lliga han tornat a obrir la caixa dels trons. La guerra entre Tebas i Laporta és motiu de debat a la taula de l'Onze que formen Jofre Mateu, Víctor Lozano i David Bernabéu. Els grups del mundial arriben al moment decisiu i ja han caigut els primers classificats per vuitens de final amb un apassionant i tens Estats Units-Iran que ha classificat els nord-americans. El Xavi Cazorla porta cada setmana els moments més divertits i curiosos del programa.

13:00 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

15:04 Horitzons - Les petites perles del Carib
tancar

Les petites perles del Carib

Les Petites Antilles s'estenen del sud de l'arc antillà fins al subcontinent sud-americà. Són les discretes germanes petites de les Grans Antilles. Barbados i Saint Vincent i Les Grenadines són algunes de les perles d'aquest collar que ha estat batejat amb el nom "d'illes del vent". Menys conegudes, les Petites Antilles ofereixen al viatger una autenticitat reconfortant i una naturalesa encara molt ben conservada. A partir de des seves poblacions d'origen amerindi, es va produir un mestissatge arran de la colonització europea i l'arribada d'esclaus africans. Avui dia, els habitants de les illes han elevat l'alegria de viure a la categoria d'art. Parèntesi de calma i de bellesa, aquestes diminutes ex-colònies de l'Imperi Britànic estan molt allunyades de la imatge convencional que normalment es té d'aquest racó del Carib.

15:56 Thalassa - El Serrallo, barri mariner
16:10 Thalassa - Un mar de vinyes
16:22 Amèrica del Sud: La ruta dels extrems - La serralada dels Andes
tancar

La serralada dels Andes

Com aclimatar-se a l'altitud? Fred, vent, manca d'oxigen: el nostre viatge a través dels Andes és una exploració dels límits dels humans en aquest entorn hostil. Des de La Paz, la capital més alta del món, fins als xamans de la serralada d'Apolobamba i al llac Titicaca, a 3.800 metres sobre el nivell del mar. A Bolívia i després al Perú, sortim a conèixer els pobles que s'han adaptat a l'altitud.

17:15 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.30
tancar

Ultimate Fishing Show cap.30

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

17:38 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.31
tancar

Ultimate Fishing Show cap.31

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

18:01 Vaques Sagrades - Víctor Tomàs: "Els meus millors records de l'handbol són les remuntades al Palau"
tancar

Víctor Tomàs: "Els meus millors records de l'handbol són les remuntades al Palau"

Ha passat pel "Vaques Sagrades" una llegenda de l'handbol del Barça. Hem repassat la seva carrera i hem descobert un munt d'anècdotes personals d'en Víctor Tomàs a dos dies que la seva samarreta amb el dorsal 8 sigui retirada al Palau Blaugrana

18:59 Tot Costa
20:01 Handbol: EHF Champions - Prèvia Barça-THW Kiel
tancar

Prèvia Barça-THW Kiel

Prèvia, amb entrevistes a convidats especials i protagonistes de l'acte de comiat, com són exentrenadors i companys de vestidor. Inclou un reportatge sobre la carrera esportiva i posterior retirada del Víctor. Està presentat per Joan Ramon Vallvé i compta amb la participació del mateix Víctor Tomàs.

20:35 Handbol: EHF Champions - Barça-THW Kiel
tancar

Barça-THW Kiel

El Barça es torna a enfrontar al Kiel en el marc de la vuitena jornada del grup B de la Champions. Els alemanys són l'únic equip de la competició que ha aconseguit arrencar un punt als blaugranes i lluiten per no allunyar-se de les primeres places. Els catalans volen mantenir el liderat.
Els comentaris són de Joan Ramon Vallvé, l'anàlisi tècnica de l'exjugador del Granollers Marc Garcia i, a peu de vista, Mireia Vicente.

22:18 Handbol: EHF Champions - Homenatge Víctor Tomàs
tancar

Homenatge Víctor Tomàs

Després del Barça-Kiel de Champions, Víctor Tomàs rep l'homenatge del Palau Blaugrana amb la retirada de la samarreta amb el número 8 del que va ser capità de l'equip d'handbol durant l'última dècada.
Retirat prematurament el 2020, a causa d'una malaltia cardíaca, la covid havia endarrerit el seu comiat oficial. En les seves 18 temporades al primer equip, Tomàs va acumular un total de 69 títols, entre els quals destaquen tres Copes d'Europa, 5 Mundials de clubs, 12 Lligues i 11 Copes del Rei, entre d'altres. És el tercer esportista del club amb millor palmarès, al darrere d'Aitor Egurrola, de la secció d'hoquei patins i de David Barrufet, també d'handbol.

23:00 Onze
00:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:48 Onze
02:20 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:36 Handbol: EHF Champions - Barça-THW Kiel
tancar

Barça-THW Kiel

El Barça es torna a enfrontar al Kiel en el marc de la vuitena jornada del grup B de la Champions. Els alemanys són l'únic equip de la competició que ha aconseguit arrencar un punt als blaugranes i lluiten per no allunyar-se de les primeres places. Els catalans volen mantenir el liderat.
Els comentaris són de Joan Ramon Vallvé, l'anàlisi tècnica de l'exjugador del Granollers Marc Garcia i, a peu de vista, Mireia Vicente.

03:59 Handbol: EHF Champions - Homenatge Víctor Tomàs
tancar

Homenatge Víctor Tomàs

Després del Barça-Kiel de Champions, Víctor Tomàs rep l'homenatge del Palau Blaugrana amb la retirada de la samarreta amb el número 8 del que va ser capità de l'equip d'handbol durant l'última dècada.
Retirat prematurament el 2020, a causa d'una malaltia cardíaca, la covid havia endarrerit el seu comiat oficial. En les seves 18 temporades al primer equip, Tomàs va acumular un total de 69 títols, entre els quals destaquen tres Copes d'Europa, 5 Mundials de clubs, 12 Lligues i 11 Copes del Rei, entre d'altres. És el tercer esportista del club amb millor palmarès, al darrere d'Aitor Egurrola, de la secció d'hoquei patins i de David Barrufet, també d'handbol.

04:35 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

04:51 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.30
tancar

Ultimate Fishing Show cap.30

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

05:15 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.31
tancar

Ultimate Fishing Show cap.31

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

05:58 E3 - L'home més fort del món Giants Live: The World Open
tancar

L'home més fort del món Giants Live: The World Open

La gira mundial de "L'home més fort del món" arriba a Manchester, al Regne Unit, per viure l'Open Mundial. Des que Eddie Hall va aixecar de 500 quilos l'any 2016, ningú no ho ha pogut superar en competició. En aquest capítol, s'intenten aixecar 505 quilos. S'admeten apostes!