TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:34 Cuines - Mona de xocolata amb melmelada
tancar

Mona de xocolata amb melmelada

Fem una crida als padrins i padrines de Catalunya. Us proposem una recepta de mona de Pasqua que us farà triomfar entre els vostres fillols i filloles com mai. I, a més a més, ens ajuda a fer-la un personatge del Super3, en Titó!

15:55 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La Gemma està preocupada perquè la Sílvia no li ha confirmat si anirà al casament.

La Maite s'incomoda quan s'adona que l'Andreu no l'ha convidat al casament de la Gemma. D'altra banda, el Jordi sent una conversa telefònica de la Maite en la qual li sembla entendre una història sorprenent.

El Montero convenç l'Ivan perquè porti el Valeri a una trobada amb els seus amics.

16:32 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:14 Està passant - + info
tancar

+ info

El Toni, parlarà de la sequera i després, amb el Jair, ens desvetllaran la Gran Mentida del Papa Francesc. L'@OyeSherman, ha trobat coses sobre la primavera i el Sarrats, vol fer un duel entre els pobles finalistes dels escuts de Catalunya.

21:00 Telenotícies vespre
22:05 Crims - Jordi Comas (part 2)
tancar

Jordi Comas (part 2)

La Carme Hospital ha aconseguit sobreviure a l'assalt de tres encaputxats a casa seva. Han matat el seu marit, president de la patronal gironina i una persona molt estimada a la Costa Brava.
Els Mossos comencen una investigació per saber qui hi ha darrere del crim del Jordi Comas, una investigació que no serà gens fàcil.

22:54 Crims - Manoli
tancar

Manoli

L'estiu del 2004, desapareix una noia de 19 anys a Ponts, a la Noguera. Quan reconstrueixen els seus últims moviments, els Mossos esbrinen que la nit que va desaparèixer, la Manoli havia quedat amb un home amb qui tenia una relació.

23:56 Zona Franca - + info
tancar

+ info

Zona Franca, el nou late show de TV3. Un programa irreverent i arriscat per a la franja més nocturna de la tele. Una cita diària, a les nits de dilluns a dijous, amb els punts de vista més agosarats a partir d'una estructura clàssica de late: monòleg, entrevista central i les seccions dels col·laboradors amenitzat pel públic de plató i una banda en directe composada exclusivament per dones.
Amb aquesta aposta el Zona Franca també és un programa abocat a les xarxes amb l'objectiu d'experimentar amb les noves narratives que ens ajudin a arribar als públics més joves que consumeixen audiovisual fora de la televisió.

00:49 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem que Esquerra insisteix que la sentència de Laura Borràs està vinculada a la corrupció i lamenta que Junts no prengui cap mesura. En cas que finalment perdi l'escó, Marta Vilalta ha fet una crida a la CUP i Junts per refer consensos. Per la seva banda, els comuns demanen a Borràs que s'aparti. Abordem que Yolanda Díaz ha retret Podem la seva absència la presentació ahir de de Sumar, mentre els morats aposten per seguir negociant i unir forces per impedir un govern de la dreta i l'extrema dreta. Des del PSOE, esperen que cristal·litzi el pacte al voltant de la vicepresidenta.
Entrevistem Antonio Baños, autor de l'assaig "Barcelona no té solució; i els escriptors David Gálvez Casellas i Oriol Canals.
Els tertulians d'avui són Iva Anguera, Mireia Vives i Bernat Surroca.

02:36 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Chakatunga
04:59 Folc a l'estudi - Enric Ez
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:17 Un viatge per tastar - El Japó
tancar

El Japó

Sushi casolà, amanida de "nato" i "nuggets" a la japonesa
L'imperi del Sol Naixent proposa un veritable repte a la Marina i en Louis, perquè, aquí, l'esfera privada es reserva a la família, i no s'acostuma a tenir convidats a casa, i menys si són estrangers! Cuina marinera, sabors i ingredients poc coneguts, síndries quadrades, cruïlles de treballadors, vestits excèntrics, lluites de sumo i temples imperials: de Tòquio a Kyoto, tot passant per Nagoya, els àpats submergeixen la Marina i en Louis en una cultura de la qual no tenen cap referent, però on la delicadesa, la generositat i el refinament acaben per fer-los caure sota l'encís del Japó.
Àpats
Ca la Yuka, al cor de la megalòpolis de Tòquio
Ca la Naomi, a Nagoya per veure un combat de sumo
Ca la Miwa i el seu marit "bronze", a la zona rural japonesa

22:45 60 minuts - Els alertadors a l'ONU
tancar

Els alertadors a l'ONU

"Alertadors" explica la història de les conseqüències a les quals s'enfronten els experts quan denuncien una gran quantitat de casos d'abús sexual i de corrupció dins de l'organització. Els seus testimonis de primera mà apunten una cultura de represàlies, "intocabilitat" i silenci que arriba fins al cim de la organització.

23:41 Trinxeres - De Faió a Flix: la batalla de l'Ebre 1
tancar

De Faió a Flix: la batalla de l'Ebre 1

Aquest és el primer dels dos capítols dedicats a la Batalla de l'Ebre, la més mortífera de la Guerra Civil Espanyola. El recorregut comença a Faió, un dels punts pels quals l'exèrcit republicà creua el riu la matinada del 25 de juliol de 1938, i avança per Vilalba dels Arcs, la Fatarella i Flix.
El poble de Vilalba dels Arcs va ser línia de front i a la Fatarella hi havia el gran contingent dels brigadistes internacionals i la línia de defensa republicana. A Flix, l'electroquímica va ser utilitzada per l'exèrcit republicà per fabricar explosius, per la qual cosa la població va ser permanentment bombardejada per l'aviació franquista.
A Faió, enmig d'una recreació històrica de la Batalla de l'Ebre, el programa coneix Germán Visús, un home de 100 anys antibel·licista que va lluitar amb l'exèrcit franquista. També explica la seva història Dominga Clua que, sent una nena, va patir intensament la repressió franquista a Vilalba dels Arcs.

00:31 Un viatge per tastar - El Japó
tancar

El Japó

Sushi casolà, amanida de "nato" i "nuggets" a la japonesa
L'imperi del Sol Naixent proposa un veritable repte a la Marina i en Louis, perquè, aquí, l'esfera privada es reserva a la família, i no s'acostuma a tenir convidats a casa, i menys si són estrangers! Cuina marinera, sabors i ingredients poc coneguts, síndries quadrades, cruïlles de treballadors, vestits excèntrics, lluites de sumo i temples imperials: de Tòquio a Kyoto, tot passant per Nagoya, els àpats submergeixen la Marina i en Louis en una cultura de la qual no tenen cap referent, però on la delicadesa, la generositat i el refinament acaben per fer-los caure sota l'encís del Japó.
Àpats
Ca la Yuka, al cor de la megalòpolis de Tòquio
Ca la Naomi, a Nagoya per veure un combat de sumo
Ca la Miwa i el seu marit "bronze", a la zona rural japonesa

00:58 Els quaderns de cuina de la Julie - Turena
tancar

Turena

Avui la Julie i la seva Micheline ens duran per la Turena, el país de Tours, presidit pel riu Loira i els seus famosos castells renaixentistes. Aquests castells eren construïts amb les pedres de tova calcària extretes de pobles com Crissay-sur-Manse, on les cavernes resultants de l'extracció eren habitades posteriorment. També coneixerem la rara i exclusiva gallina de Turena i assistirem a una pescada d'alburns del riu, que es mengen en fritada com a peixet.

01:50 El nanomon: La clau de la nostra supervivència - El nanomon: La clau de la nostra supervivència
tancar

El nanomon: La clau de la nostra supervivència

La naturalesa és una font inesgotable de coneixement. Després de 3.000 milions d'anys d'evolució, ha creat mecanismes extraordinaris, fins i tot a escala microscòpica, que permeten a les plantes i els animals que ens envolten protegir-se, créixer, desplaçar-se o sobreviure als atacs dels elements.
Aquest "nanomon" interpel·la a la nostra imaginació amb la seva bellesa i enginy. Els científics han aconseguit per fi revelar els seus misteris gràcies a la fotònica. Aquest documental ens proposa un viatge sense precedents a aquesta altra dimensió, que ha trobat solucions inspirades en la naturalesa per fer front als reptes ecològics i climàtics que ens amenacen.

02:37 L'animal interior - Els forçuts
tancar

Els forçuts

En aquest cinquè episodi, descobrirem quin són els forçuts del món animal. I potser ens sorprendrà saber que a vegades les aparences enganyen i que l'animal més fort del món no necessàriament ha de ser el més musculat, el més voluminós o el més vistós. Des del lleopard fins a l'escarabat piloter, passant per la boa constrictora i el diable de Tasmània, repassarem les diferents espècies que competeixen pel títol de campió dels pesos pesants del regne animal.

03:22 Viure als Pirineus - Un múixer dels Pirineus (Tardor - Hivern)
tancar

Un múixer dels Pirineus (Tardor - Hivern)

El múixer explica una història d'amor entre un home i els seus gossos. François Pagnoux porta trineus amb gossos: és un "múixer". L'apassionen la muntanya i els grans espais i des de fa anys s'ha instal·lat amb la seva família a Font-Romeu, als Pirineus Orientals. Aquest espai natural s'ha convertit en el seu terreny de joc.
François ens farà descobrir l'activitat de múixer als Pirineus. Acostumat a les temperatures sueques, François s'ha adaptat molt bé al clima dels Pirineus.
La seva dona Laurence, una antiga guarda forestal, l'acompanya en aquesta aventura. La Laurence ara treballa al costat d'en François i l'ajuda a ocupar-se dels gossos. En aquest episodi, ens farà descobrir els seus coneixements de la fauna i la flora dels Pirineus.
Pel que fa a en François, ha tingut el privilegi d'observar els últims brams que indiquen l'aparellament dels cérvols durant la tardor, abans de la llarga temporada d'hivern, que aquest any, triga a fer-se del tot present. Finalment, la neu acaba fent la seva aparició però, com que els gruixos acumulats es troben lluny dels nivells habituals, seguirem l'activitat d'en François mentre treballa amb una màquina de premsar la neu per preparar les pistes de manera que s'adaptin més bé a les necessitats dels gossos i per poder compartir amb els visitants, en especial amb diversos grups de joves adolescents que han vingut del sud-est de França, la seva passió pels seus animals.

03:49 GR Pirineus - Comença un dolç viatge
tancar

Comença un dolç viatge

"GR Pirineus" va fer la temporada passada un recorregut pel Camí de Sant Jaume. Ara, aquest programa de descoberta de la Catalunya rural i més desconeguda, iniciarà un segon viatge cap als orígens del país, a través dels Pirineus i amb 26 capítols, per mostrar els valors esportius, històrics i espirituals del territori. Amb la presentació de Marc de las Heras, el programa farà camí, amb una primera ruta amb sortida de Girona, i, després de diversos recorreguts per la Costa Brava, el Pirineu i el Prepirineu, i un últim itinerari amb arribada a Sant Feliu de Guíxols.

04:19 Karakia - Sara (Yaoundé)
tancar

Sara (Yaoundé)

Encara que la Sara va néixer a la capital del Camerun, a Yaoundé, ens va voler explicar que la gent allà no pertany al lloc on neix, sinó a la cultura dels seus avantpassats. La Sara és molt tradicionalista i una gran defensora dels costums del seu poble, el bamiléké. Lluny ara de la seva terra, viu a Ripollet entre la cultura catalana i el respecte al llegat dels pares, que intenta no oblidar. A la cuina de casa seva, per exemple, hi conviuen estris sofisticats entre els més senzills: el long, la pedra de triturar o el ngweng, un morter fet amb fusta de baobab. Un dels plats més emblemàtics de la seva cultura és el kondré, un guisat ben condimentat a base de plàtan mascle i carn de porc, especialment significatiu durant els rituals de casament.

04:54 Xarxa Natura - Garrotxa
tancar

Garrotxa

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:00 Blogs Europa
05:08 L'illa del tresor - Pilar Rahola
tancar

Pilar Rahola

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:32 L'illa del tresor - Montserrat Tura
tancar

Montserrat Tura

MONTSERRAT TURA A "L'ILLA DEL TRESOR"

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del Tresor" del 33, amb la consellera d'Interior, Montserrat Tura.

Carregant litres de tolerància-illa, Montserrat Tura es passeja aquest diumenge amb bicicleta per la platja del tresor sense perdre de vista en Joan Barril i en Joan Ollé, els imprudents copilots en aquest tour de la consellera d'Interior. L'interior de la consellera en format musical, mèdic, familiar i sentimental també aflora al llarg d'una conversa intensa i d'alt voltatge.

A més, L'illa dóna vida a un afrancesat canvi climàtic, converteix Cervantes en un escriptor poliglota i tres sirenes demostren que, al capdavall, jugar amb l'aire és bufar i fer ampolles.

05:57 Videoclips - New George - La humanitat
Progrmació BD ....
06:00 BabyRiki - La caseta del peix
tancar

La caseta del peix

En Krash i en Chiko s'han fet una basseta per jugar amb el seu barquet, però els fa falta més aigua. Quan en Chiko en va buscar a la bassa gran, amb una galleda, agafa un peix sense voler. I llavors el posen a la seva basseta. Però veuen que està trist. Miren de jugar-hi i de donar-li menjar, però s'adonen que el peix vol tornar a casa seva, amb els altres peixos.

06:06 Hardball - Ho sento, Salwa
tancar

Ho sento, Salwa

La Tiffany perd un partit contra la Salwa. Per venjar-se'n, penja un vídeo de la Sra. Crapper ballant amb una fotografia de mida natural del capità dels Bullfrogs des del compte de la Salwa. La Sra. Crapper hi cau i, com a càstig, li diu a la Salwa que no es pot entrenar a l'escola. En Jerry vol convèncer en Mikey que la substitueixi en el torneig, però ell no ho veu gens clar.

06:32 Presto! L'escola de màgia - El truc de les caixes de l¿adeu
tancar

El truc de les caixes de l¿adeu

La Violeta i la Nica troben un antic truc del Leo Lúgubre anomenat "les caixes de l'adeu" i, emocionada, la Violeta està impacient per recrear-lo. Però el Lorenzo l'adverteix que alguns objectes, i fins i tot animals, han desaparegut per sempre, quan es fa aquest truc... A causa d'això, els animals de Presto se senten amenaçats i intentaran trobar la manera de destruir les caixes. Però la Violeta i el Vincent, decidits a fer el truc, no els ho posaran fàcil.

06:43 Presto! L'escola de màgia - El substitut
tancar

El substitut

SINOPSI EP 4 - El substitut

Durant una classe, l'Emilie pateix un desafortunat accident i es trenca una cama. Cal trobar-li un substitut i, davant la gran sorpresa dels alumnes, resulta que el seu nou professor serà el Kurt Dentdedrac, que, curiosament, passava per allà. La Lisa i el Dylan no tenen cap dubte que en porta alguna de cap. I els seus temors es confirmen quan el Kurt els para una trampa per treure'ls del mig i així poder-se apoderar del Llibre de l'Impossible.

06:53 Presto! L'escola de màgia - La Nica es duplica
tancar

La Nica es duplica

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 24 Nica se dédouble
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 24 La Nica es duplica
Traducció: Judit Altadill

La Nica és una persona incapaç de dir que no. Així, doncs, quan la Lisa i la Violeta li demanen que sigui la seva ajudant a la Jornada de Portes Obertes, ella ho accepta sense dubtar. Però resulta que la Lisa i la Violeta han d'assajar en dos escenaris diferents... i a la mateixa hora! Per no fallar a cap de les dues, la Nica farà tot el que podrà per ser a tots dos llocs. Aconseguirà sortir airosa de la situació?

07:05 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El lladregot d'en Robin!
tancar

El lladregot d'en Robin!

La Isabelle, la filla del xèrif, es fa passar per una princesa. Els bandits s'ho empassen i la segresten, però els vilatans acusen del segrest en Robin perquè un llenyataire l'ha vist amb la nena. A en Robin se li acut aleshores demanar un rescat al príncep Joan, el qual, convençut de poder-lo atrapar, hi accedeix. Però els únics que cauen a l'emboscada són els bandits.

07:17 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un heroi anomenat Little John
tancar

Un heroi anomenat Little John

El poble de Nottingham està fart dels lladres que saquegen el poble cada dos per tres. Per això, decideixen entregar tot l'or a la colla d'en Robin Hood, perquè els el custodiïn. Al Petit John se li acut guardar-lo a la bota, on està convençut que no el buscarà ningú. Però la darrera víctima dels robatoris, una venedora de formatge, sedueix el noi i se les empesca per treure'n informació.

07:29 Dracs: Cap a nous horitzons - Encegada
tancar

Encegada

En Singlot està intentant domar un trifibló quan arriba l'Astrid i li diu que s'acosten tempestes. Quan la noia va a mirar què fan els dracs als estables, es troba que un llamp hi ha calat foc i que s'estan ensorrant. De resultes de l'incendi, queda cega, almenys de moment. Però els nostres amics han de buscar els dracs, que han fugit espaordits, i tenen un trifibló amb molt males rondant per l'illa...

07:52 Dinotren - Ennuvolat amb probabilitat de diversió
tancar

Ennuvolat amb probabilitat de diversió

El Larry Lambeosaure es riu dels seus veïns pteranòdons, que creuen que els núvols fan ploure, i els convida a fer un pícnic a l'Estany perquè té clar que no plourà. Quan agafen el Dinotren, els pteranòdons pregunten al revisor què són els núvols, i ell els explica que n'hi ha de molts tipus i que, efectivament, són els que produeixen la pluja. Després juguen a buscar núvols i van cap a l'Estany a fer el pícnic.

08:03 Dinotren - Una granota ben grossa
tancar

Una granota ben grossa

Els nens juguen a "Soc el més gros" i el Don decideix ser la granota més grossa del món. El pare els porta amb el Dinotren a buscar la granota més grossa de la història, el llegendari beelzebufo. Un cop arriben a l'estació del Riu dels Beelzebufos, el Dent els acompanya riu amunt amb el rai a buscar la granota suposadament imaginària, però acaba sent ben real.

08:15 Les cançons de la Masha - On a tothom li agrada cantar
tancar

On a tothom li agrada cantar

La Masha vol ser una gran cantant lírica i fer una gira per tot el món, però arriba a casa l'os i sense voler li destrossa l'hort. Llavors, ell la posa a regar les cols. Mentrestant, canta sobre com li agradaria convertir-se en una 'prima donna' i actuar en teatres d'òpera. Però convertir-se en cantant d'òpera és molt difícil, cal treballar molt, anar a poc a poc i aprendre moltes coses.

08:21 Titó - Excursió amb la mona de Pasqua
tancar

Excursió amb la mona de Pasqua

Ja falta poc pel Dilluns de Pasqua! Avui anirem d'excursió amb en Titó i farem una mona de xocolata. I al final apareixerà en JohnC per pintar-la!

08:33 El Mic i els seus amics - L'endevinalla del pinzell
tancar

L'endevinalla del pinzell

Llarg i prim, de cap pelut. Em suques a la pintura i pinto, tossut.

08:43 Colourblocks - El Vermell
tancar

El Vermell

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

08:48 Colourblocks - El Blau
tancar

El Blau

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

08:53 Colourblocks - El Groc
tancar

El Groc

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

08:59 Numberblocks - Us toca!
tancar

Us toca!

Els Numberblocks han acabat un número musical i demanen als Numberblobs que hi ha al públic que ells també facin un espectacle.

09:04 Numberblocks - Ara ens veus...
tancar

Ara ens veus...

Els Numberblocks troben una entrada secreta a l'amagatall d'un mag on hi ha un llibre d'encanteris i una vareta.

09:08 Numberblocks - Els deu grans èxits del deu
tancar

Els deu grans èxits del deu

El Numberblock número Deu ens presenta la llista dels deu grans èxits de la cançó cantats pels números de l'U al Deu.

09:13 Numberblocks - Quin número és?
tancar

Quin número és?

Els Numberblocks U, Dos i Tres participen al concurs "Quin número és?", on han d'anar endevinant diferents números sense comptar-los.

09:17 Numberblocks - Diversió amb la taula de l¿u
tancar

Diversió amb la taula de l¿u

El Numberblock número U segueix les indicacions d'un mapa del tresor que el portarà a descobrir la taula de l'u.

09:22 La colla de la selva al rescat! - Al fons de l'avenc
tancar

Al fons de l'avenc

L'Ernest, un kiwi inventor, va a veure la colla perquè un terratrèmol ha dividit la seva vila en dos i els demana ajuda per reparar-la. La colla baixa al fons de l'avenc i, amb l'ajuda de l'Ernest i el bromista Patrick, tornen a tancar la falla.

09:33 La colla de la selva al rescat! - La roca de la por
tancar

La roca de la por

Un auto-anomenat fantasma que s'amaga darrere d'una roca té atemorit una manada d'elefants i els roba tot el menjar. La colla ràpidament descobreix que aquest fantasma només és un animal molt particular que la Batricia s'encarrega de "modificar".

09:44 La colla de la selva al rescat! - Els robins són eterns
tancar

Els robins són eterns

La Mélina, un amor de joventut d'en Gilbert, ha robat els robins de la selva per crear un làser malvat. Vol prendre el poder de la selva i també del cau de la colla i, per fer-ho, compta amb un exèrcit de crancs disposats a fer el que calgui per ella.

09:54 La colla de la selva al rescat! - La baia sagnant
tancar

La baia sagnant

Alguna cosa estranya li passa a una tortuga: des que s'ha menjat un fruit vermell i lluent s'ha quedat immòbil, i la seva companya es dirigeix a la colla perquè l'ajudin. Per la seva banda, la Batricia busca el millor pintallavis per seduir en Gilbert i creu haver-lo trobat quan veu el meravellós fruit vermell. La colla de la selva haurà d'anar a buscar l'antídot que salvarà la tortuga i la Batricia.

10:06 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Massa cortès per ser veritat.
tancar

Massa cortès per ser veritat.

L'Artús, la Ginebra, en Sagramor, en Tristany i en Galvany han sortit a córrer pel bosc. Després de córrer, en Galvany té molta gana i agafa unes pomes de l'Artús sense demanar-li permís ni donar-li les gràcies. Els seus amics el renyen i diuen que hauria de ser més cortès, però ell no els fa cas perquè, segons ell, ser cortès és per als febles, no pas per als cavallers.

10:17 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Quatre prínceps i una escudera
tancar

Quatre prínceps i una escudera

La Ginebra està molt furiosa perquè no ha pogut muntar els grius amb els quatre escuders, l'Artús, en Galvany, en Sagramor i en Tristany. Quan s'adorm, somia que és una escudera i que pot fer tot el que fan els escuders, fins i tot muntar grius. Malauradament, quan vol despertar-se del somni, no pot, i els escuders, convertits en prínceps, intentaran ajudar-la a desvetllar-se.

10:27 Artús i els vailets de la Taula Rodona - El cavall daurat
tancar

El cavall daurat

El rei Uter, amb sir Ulfius i en Galvany, capturen un preciós cavall daurat. El rei el vol muntar tant sí com no en una desfilada, perquè tothom el pugui veure i aclamar, però, un cop capturat el cavall, a Camelot es fa de nit i tots els súbdits i cavallers del regne s'adormen. En Merlí prepara una poció per despertar-los, però... què poden fer perquè torni a sortir el sol?

10:38 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Entre dos sortilegis
tancar

Entre dos sortilegis

El regne de Camelot està amenaçat per una epidèmia de fam, i en Merlí vol preparar una poció per multiplicar els queviures dels súbdits. Per fer-la, necessita una alga màgica que és al fons del llac de les fades, i encarrega a la Morgana que vagi a demanar-l'hi a la fada Viviana. Però la cosa no acaba de sortir com s'esperava, perquè la fada també vol la Morgana d'aprenenta.

10:49 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Per un hivern a Constantinoble
tancar

Per un hivern a Constantinoble

Els saxons han bloquejat el camí ral de Cardiff i el rei ha anul·lat les vacances d'en Sagramor a la seva ciutat, Constantinoble. L'escuder, frustrat i desesperat perquè els seus amics no volen desobeir el rei per ajudar-lo, accepta un pla de viatge de la Igerna que pot posar en perill el regne de Camelot. Mentrestant, els vailets de la Taula Rodona hauran de salvar una unicorn màgica.

11:00 Yakari - L'orella caiguda
tancar

L'orella caiguda

Som a l'hivern, fa molt de fred i hi ha molta neu. L'Orella Caiguda volta pel campament i es fica a la tenda del Yakari buscant companyia i escalfor. A part del Yakari, també hi ha l'Arc del Cel, que li demana al seu amic que li expliqui una història. Com que hi ha el gos, el Yakari pensa que és un bon moment per explicar-li la història de l'Orella Caiguda, que ella no la sap.

11:12 Yakari - Una guia en la nit
tancar

Una guia en la nit

A la tribu comencen a faltar les provisions perquè no troben caça pels voltants. Per això els caçadors decideixen anar a explorar les Males Terres, un territori ple de perills, per veure si hi troben bisons. El Yakari també hi vol anar, però l'Esguard Dret li diu que no, perquè és massa perillós per un nen. Però aquella nit el nostre amic té un somni i arriba a la conclusió que el seu pare està en perill.

11:23 Yakari - Dos amics sorprenents
tancar

Dos amics sorprenents

El Yakari i el Fill del Tro cullen cireres al bosc i, de cop i volta, arriba corrent el Collar de Plata, un pècari, i els demana ajuda. L'acompanya un llobató que ha recollit perquè estava sol i perdut. Però ara no sap com fer-s'ho perquè pugui tornar amb la seva manada. El Yakari i el Fill del Tro li diuen que l'ajudaran i tots quatre es posen en marxa cap al territori dels llops.

11:35 Yakari - A la recerca dels arbres de neu
tancar

A la recerca dels arbres de neu

El Yakari s'estranya quan veu que l'Ull Passat Per Aigua i el Cérvol Lent estan a punt d'anar-se'n del campament de bon matí. I és que la Trena de Nit els ha demanat que li portin escorça d'arbre de neu per curar una malaltia dels ulls del Roc Tranquil. Aquests arbres només creixen en un lloc determinat, i al Yakari també li agradaria anar-hi. Però els dos indis li diuen que val més que se'n vagi a jugar.

11:46 Yakari - La gran caminada de l'Ull Passat per Aigua
tancar

La gran caminada de l'Ull Passat per Aigua

En aquest episodi, els nostres amics fan una competició i guanya el que cull més llenya de tots. El Llavor de Bisó, però, pensa que és un joc indigne d'un caçador i diu que vol fer heroïcitats per aconseguir la ploma que distingeix els valents. A més, s'estranya molt que l'Ull Passat per Aigua en tingui una, perquè és un indi que es passa la vida dormint. Llavors el Roc Tranquil els explica als tres amics una història que els deixa bocabadats.

11:58 Herois amb cua - El dofí
tancar

El dofí

Un grup de gent es banya al mar i, de cop i volta, els rodeja un grup de dofins. Els dofins es comporten d'una manera agressiva i piquen a l'aigua amb la cua. El pare aconsegueix sortir del cercle i llavors veu un tauró blanc que s'acosta cap a ell. Els dofins els estaven protegint! Els dofins no se'n van fins que el tauró no ha marxat. Sabien que el tauró era un perill per a la família? Per què els han protegit, els dofins? Els "Detectius d'animals" ho investiguen.

12:23 Herois amb cua - El dromedari
tancar

El dromedari

Una nit, després que una presa d'un riu que hi ha a prop d'un refugi d'animals d'una granja es trenqui i tots els animals corrin el perill d'ofegar-se, el dromedari Humphrey fa sonar l'alarma. Es posa a cridar tan fort que desperta la família, al moment just perquè puguin rescatar els animals dels seus estables. Volia advertir-los del perill, el Humphrey, o simplement tenia por? Els "Detectius d'animals" ho investiguen.

12:48 Els Mini Ninges - La lluna de la guineu
tancar

La lluna de la guineu

Per extreure ferro d'una mina, la Shoko desvia un riu i inunda la clariana on descansen els Yokais, els poderosos esperits del bosc, que només poden sortir de les seves estàtues les nits de lluna plena. Per evitar ofegar-se, l'única opció que els queda és convertir el Guillot en una lluna plena. Els Mini Ninges, si volen recuperar el Guillot, hauran d'aturar la Shoko, que està a punt de fer volar tota la mina.

12:59 Els Mini Ninges - Entre la maça i la paret
tancar

Entre la maça i la paret

Mentre els Mini Ninges intenten evitar que la Shoko destrueixi el bosc que impedeix a l'Ashida veure la Fortalesa de l'Oest, el Futo perd la seva maça que, llançada per una catapulta, acaba precisament a la fortalesa. La maça és molt important per al Futo, que la considera màgica, i decideix anar-la a recuperar. Però, evidentment, no li resultarà tan fàcil com es pensa, ja que, quan arriben a la fortalesa, els estan esperant.

13:09 Els Mini Ninges - El perillós Kawaii
tancar

El perillós Kawaii

La Shoko se'n va al desert a posar trampes per caçar el Monstre del Desert per a l'Ashida. Allà també hi ha el Hiro, la Suzume i el Futo que, per casualitat, troben una bestiola encantadora amagada entre unes roques. El Futo, entendrit, se l'emporta a casa d'amagat. Per sort, el Mestre Ninja el descobreix, ja que en realitat es tracta del kawaii, un perillós animal que devora tot el que troba.

13:20 Dracs: Cap a nous horitzons - Encegada
tancar

Encegada

En Singlot està intentant domar un trifibló quan arriba l'Astrid i li diu que s'acosten tempestes. Quan la noia va a mirar què fan els dracs als estables, es troba que un llamp hi ha calat foc i que s'estan ensorrant. De resultes de l'incendi, queda cega, almenys de moment. Però els nostres amics han de buscar els dracs, que han fugit espaordits, i tenen un trifibló amb molt males rondant per l'illa...

13:41 Dracs: Cap a nous horitzons - Guerra de nervis (1a part)
tancar

Guerra de nervis (1a part)

En Singlot i els genets de dracs preparen una acció contra en Viggo i els seus homes per recuperar l'ull de drac, però quan la duen a la pràctica troben que algú ja ha atacat el campament dels caçadors i descobreixen en Viggo en un amagatall subterrani. En Viggo els explica que el seu germà Ryker l'ha traït i ha agafat el comandament dels caçadors, i s'ofereix per ajudar-los. Però... se'n poden fiar?

14:03 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Un llamp en un pot
tancar

Un llamp en un pot

Els destins dels caçadors de trols i els prínceps d'Akiridon-5 es tornen a entrecreuar. En Krel i l'Aja han d'ajudar en Jim, en Toby i la Claire a capturar l'energia d'un llamp. Mentrestant, l'Aja ha de recuperar l'arma que va perdre al bosc.

14:27 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - La venjança del drac (2a part)
tancar

La venjança del drac (2a part)

El Ke-Pa, un drac sobrenatural que ha tornat a la Vall de la Pau en morir el Presseguer Sagrat de la Saviesa Celestial, busca el portador del txi de l'heroi per alliberar els seus germans dimonis, dominar la vall i conquerir el món. El Shifu ha expulsat el Po del poble, però el Guerrer del Drac, desobeint el seu mestre, torna al Palau de Jade per donar un cop de mà als Cinc Furiosos i lluitar contra el drac.

14:51 El detectiu Conan - Busquem la Maria! (1a part)
tancar

Busquem la Maria! (1a part)

L'endemà de l'excursió a Kyoto, una bloguera molt fan de la família Kudo assegura que va veure en Shinichi al temple Kiyomizu i que els rumors sobre la seva mort són falsos. En Shinichi i companyia hauran de desmentir la notícia abans que els Homes de Negre comencin a sospitar. Mentrestant, la Haibara i els Detectius Júnior busquen la Maria, una companya que ha faltat a classe sense avisar.

15:14 El detectiu Conan - Busquem la Maria! (2a part)
tancar

Busquem la Maria! (2a part)

Els Detectius Júnior aconsegueixen resoldre el joc de pistes i descobreixen el tresor que havia amagat l'àvia de la Maria. Mentrestant, en Shinichi i en Heiji hauran de buscar la manera de desmentir les especulacions sobre la participació d'en Shinichi en el cas de Kyoto, i comptaran amb la col·laboració de dos aliats inesperats, que també els ajudaran a desxifrar una pista clau sobre els Homes de Negre.

15:36 Els o-o-ossets - Pel·li, pel·li, pel·li!
tancar

Pel·li, pel·li, pel·li!

Tota orgullosa, la Franny presenta al Bjorn i el Bucky la pel·lícula que ha rodat amb el Pollet, però els dos ossos la troben ridícula i decideixen rodar-ne una de millor. La Franny, però, també hi troba pegues, i els proposa fer-ne una altra que combini tots dos estils.

15:42 Els o-o-ossets - Jugant a auxiliars de vol
tancar

Jugant a auxiliars de vol

La Franny explica als seus amics que el seu gran somni és ser auxiliar de vol en un avió. Llavors, el Bucky en construeix un, i tots els de la colla col·laboren per fer realitat el somni de la guineueta. Però quan l'aeronau està a punt d'enlairar-se, els confessa una cosa.

15:47 Els o-o-ossets - La màquina de la pinça
tancar

La màquina de la pinça

El Bucky ha creat una màquina recreativa que consisteix a agafar els objectes que hi ha dins amb una pinça dirigida amb una palanca. Però per moltes coses que hi fiqui no aconsegueix agafar-ne cap. Al final, ha d'anar a casa del Bjorn a demanar-li més objectes per seguir omplint la màquina.

15:52 Els o-o-ossets - El parc d'atraccions
tancar

El parc d'atraccions

El Bucky està tip de jugar al gronxador i necessita emocions més fortes. Amb la col·laboració del Bjorn, construeix una immensa muntanya russa. Els dos amics tenen ganes de burlar-se de la Franny quan hi pugi i es mori de por. Però resulta que la guineu s'ho passa pipa.

15:57 Els o-o-ossets - Un jardí per la Franny
tancar

Un jardí per la Franny

La Franny vol fer un jardí, però no sap ben bé com posar-s'hi. El Bjorn i el Bucky s'ofereixen a ajudar-la i cadascú fa un jardí al seu estil: el Bjorn, un de natural; i el Bucky, un d'artificial ple de flors de plàstic. I la Franny queda enamorada del jardí artificial.

16:02 El Mic i els seus amics - Veig, veig des del cotxe
tancar

Veig, veig des del cotxe

Avui cantem una cançó per jugar al veig, veig quan anem amb cotxe.

16:12 Pirata i Capitano - L¿Arbre de la Confiança
tancar

L¿Arbre de la Confiança

Aquesta nit hi ha eclipsi de lluna. Segons la tradició, els pirates pengen un full amb el seu pitjor malson d'una branca de l'Arbre de la Confiança i, d'aquesta manera, ja no es farà realitat. Quan els nostres amics es reuneixen a l'illa on hi ha l'arbre, descobreixen que no han sigut els primers d'arribar: també hi són la Murana i el Dani, el Pepe Martingales i el Dodo-el-Dur.

16:23 Pirata i Capitano - El viatge de la Bombolla
tancar

El viatge de la Bombolla

El Capitano i l'Ananàs Wilson han d'entregar una caixa d'eines de jardineria a l'illa dels Cussis. Mentre la fa baixar a la platja des de l'hidroavió, l'Ananàs perd el control i la caixa cau. Amb el cop, una tortuga es fa mal a la pota. Els nostres amics truquen a la Calavera Rosa perquè el Roberto la curi amb un dels seus cataplasmes i pugui tornar amb les seves companyes.

16:34 Pirata i Capitano - La gavina
tancar

La gavina

L'Omàntol Blau dona la bandera de la Sirena de Plata al Capitano perquè l'hi pugui regalar a la Pirata, però també l'adverteix que últimament hi ha un lladregot pocavergonya que es dedica a robar les banderes dels vaixells pirates. Es tracta del Barbudo, que, amb una gavina que té engabiada, torna a fer de les seves. La missió d'avui és doble: recuperar les banderes i alliberar la pobra gavina!

16:45 Dinotren - La vall dels estigimolocs
tancar

La vall dels estigimolocs

El Buddy, com que va sortir d'un ou perdut que va recollir la Sra. Pteranòdon, no sap de quina espècie és. La seva mare adoptiva li proposa anar a agafar el Dinotren per visitar diferents famílies de dinosaures i mirar d'esbrinar-ho. Comencen anant a veure els estigimolocs. El Buddy i la Tiny es fan amics de l'Spikey, i el Buddy pensa que li agradaria ser estigimoloc perquè tenen unes banyes molt guais.

16:57 Dinotren - A la Tiny li encanta el peix
tancar

A la Tiny li encanta el peix

El Sr. Pteranòdon s'emporta tota la mainada a pescar a l'Estany amb el Dinotren. Quan hi arriben, els ensenya la tècnica, i la primera de provar-ho és la Shiny, que se'n surt sense problema. El Don també ho fa bé. En canvi, la pobra Tiny no aconsegueix agafar cap peix. Però llavors el Buddy li proposa un pla per agafar peixos de l'Estany entre tots dos, amb un sistema diferent.

17:09 Les cançons de la Masha - Una vegada al salvatge oest
tancar

Una vegada al salvatge oest

La casa de l'os s'ha convertit en un 'saloon', i l'os, en un xèrif del salvatge Oest. Els llops i l'os de l'Himàlaia, buscat per la justícia, tanquen l'os a la presó i obliguen la porqueta a fer-los de criada. Quan la Masha ho veu decideix parar-los els peus. Es vesteix de vaquera, i travessa tots els Estats Units per anar a ajudar el seu amic, que està en un destret.

17:16 El Mic i els seus amics - Les flors han arribat
tancar

Les flors han arribat

Amb l'inici de la primavera, el Mic i els seus amics descobreixen com els colors ho omplen tot: les flors han arribat!

17:26 Colourblocks - El Vermell coneix el Blau
tancar

El Vermell coneix el Blau

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

17:31 Colourblocks - El Groc coneix el Vermell i el Blau
tancar

El Groc coneix el Vermell i el Blau

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

17:35 Colourblocks - El Verd
tancar

El Verd

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

17:40 Titó - Excursió amb animals grossos
tancar

Excursió amb animals grossos

Avui anirem d'excursió a veure animals moooolt grossos. Ens trobarem hipopòtams, elefants i girafes. En JohnC ens ensenyarà que les girafes tenen el coll molt llarg... i també la llengua!

17:49 Numberblocks - L¿u
tancar

L¿u

Un cub cau del cel, coneix el seu número i descobreix un món
meravellós, que li fa venir ganes de cantar i de comptar fins a l'u. Ho
aprendreu tot sobre el número 1 amb el Numberblock U!

17:54 Numberblocks - Un altre u
tancar

Un altre u

L'U descobreix que costa molt jugar a tennis si ets l'únic cub del món. Es troba un mirall màgic i coneix l'Altre U, i junts fan el Dos. En aquest episodi de Numberblocks aprendrem a sumar.

18:00 La colla de la selva al rescat! - La invasió ja ha començat
tancar

La invasió ja ha començat

Els flamencs creuen que els límuls són extraterrestres que han envaït el seu estany. A causa d'un malentès romàntic entre en Gilbert i la Batricia, la colla de la selva es troba dividida entre les dues ribes de l'estany. Després d'una batalla campal, en Maurice s'adona que tot ha estat un malentès: els flamencs i els límuls no s'han intentat comunicar entre ells i els extraterrestres encara no han arribat.

18:11 La colla de la selva al rescat! - Missió recuperar la calma
tancar

Missió recuperar la calma

Una llúdriga pacífiques demanen ajuda a la colla de la selva per evitar que un grup de hàmsters continuïn saquejant la seva vila. Només els posa una condició: no fer servir la violència. La colla de la jungla se'n van cap a la vila per dialogar amb ells però no ho aconsegueixen, i intenten atrapar els hàmsters amb una gàbia i tampoc no se'n surten. Finalment, proposen que tothom es faci petons... la qual cosa fa que els hàmsters fugin definitivament.

18:21 La colla de la selva al rescat! - Capità Cauet
tancar

Capità Cauet

Qui és aquest tal Capità Cauet que vol ser tan valent com la colla de la selva i que desafia el Gran Furax? Acabarà substituint la colla? En Maurice s'amoïna però, per sort, els "Valents Vigilants" tornen a posar les coses a lloc.

18:32 La colla de la selva al rescat! - La sorra de foc
tancar

La sorra de foc

En Maurice s'ha de tornar a fer les ratlles, gairebé ja no se li veuen perquè mentre jugaven al "Jedi", l'Al i en Bob han vessat el barril de pintura taronja d'en Maurice. La colla de la selva va a buscar el pintor Umberto perquè els doni el taronja, però ja no en té, així que han d'anar cap al desert. Allà coneixen en Bud, un fennec molt dolent, que s'autoanomena "el guardià de la sorra de foc" i que vol deixar la colla de la selva sense aigua.

18:44 Presto! L'escola de màgia - El misteri de les cartes desaparegudes
tancar

El misteri de les cartes desaparegudes

L'àvia de la Violeta li ha regalat un joc de cartes del tarot que fa generacions que pertany a la seva família. Però, com que són tan valuoses, la Violeta no s'atreveix a fer-les servir. De sobte, les cartes desapareixen i, desesperada, la Violeta acut al Dylan perquè l'ajudi a trobar-les. Tots dos faran de detectius i investigaran cada petita pista per descobrir el lladre i recuperar el joc de cartes.

18:55 Presto! L'escola de màgia - Escapem de l¿escola
tancar

Escapem de l¿escola

En honor a Houdini, el Lorenzo ha preparat un complicat joc d'escapisme en grup per als nostres mags. L'objectiu de l'exercici és aconseguir sortir de Presto després d'anar superant tots els obstacles que el Lorenzo ha anat deixant pel camí, des de trencaclosques fins a trucs de màgia i il·lusions. El Vincent sembla que està decidit a superar l'exercici tot sol, però la resta s'adonen que la clau de l'èxit rau precisament en el treball en equip i el sacrifici.

19:05 Presto! L'escola de màgia - Els convidats infernals
tancar

Els convidats infernals

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 26 La colocation infernale
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 26 Els convidats infernals
Traducció: Judit Altadill

El Dentdedrac demana al Lorenzo si ell i els alumnes d'As de Piques es poden quedar a Presto durant un temps, ja que se'ls ha cremat l'escola. Però la Lisa i el Dylan no són ximples, i de seguida s'adonen que el Llibre de l'Impossible està en perill. Malgrat la rivalitat entre els alumnes d'As de Piques i els de Presto, la Nica coneix l'Otto i es fan amics i, quan arriba el moment de la veritat, ell ha de triar entre els seus companys o la seva nova amiga.

19:17 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Un llamp en un pot
tancar

Un llamp en un pot

Els destins dels caçadors de trols i els prínceps d'Akiridon-5 es tornen a entrecreuar. En Krel i l'Aja han d'ajudar en Jim, en Toby i la Claire a capturar l'energia d'un llamp. Mentrestant, l'Aja ha de recuperar l'arma que va perdre al bosc.

19:42 Dracs: El regal de la fúria nocturna - Dracs: El regal de la fúria nocturna
tancar

Dracs: El regal de la fúria nocturna

DRACS: EL REGAL DE LA FÚRIA NOCTURNA (How to Train Your Dragon: Gift of the Night Fury)

Direcció: Tom Owens
Guió: Adam F. Goldberg. (Llibres: Cressida Cowell)
Producció: DreamWorks Animation
País: Estats Units
Any: 2011
Durada: 21 minuts
Música: Dominic Lewis
Gènere: Animació

A l'illa del Fred, els vikings conviuen amb els dracs, que són uns membres més de la família. Cada any, a l'hivern, persones i dracs celebren la festa de la Petonada. Aquest any, però, tots els dracs se'n van del poble de cop i volta, i ningú sap per què. L'únic que es queda és l'Esdentegat, el drac d'en Singlot, que li regala una cua protètica perquè pugui ser lliure i volar sense ell. Finalment, en Singlot descobreix per què han marxat els dracs i també rep un regal de l'Esdentegat.

20:04 El detectiu Conan: Història d'amor a la comissaria - El detectiu Conan: Història d'amor a la comissaria
tancar

El detectiu Conan: Història d'amor a la comissaria

EL DETECTIU CONAN: HISTÒRIA D'AMOR A LA COMISSARIA (Meitanei Conan: Honcho no keiji koi monogatari)

Direcció: Shunsuke Ishikawa


Aquest especial reuneix diversos episodis de la sèrie on assistim a l'evolució de la relació entre l'inspector Takagi i la inspectora Sato.

21:35 Mike el magnífic - Atenció, terra lliscant
tancar

Atenció, terra lliscant

Una revista d'arquitectura ha de fer una sessió fotogràfica a cals Mikkelsen i la Laura encarrega al Mike que vigili que tot estigui en ordre. Però ha encerat el terra perquè faci més goig i ara rellisca de mala manera. I quan es presenten els ossos rentadors per robar, el Freddy i el Mike són incapaços de mantenir-se drets, però en canvi el Mercury demostra un gran do per al patinatge artístic.

21:42 Mike el magnífic - Fluffy, el fugitiu
tancar

Fluffy, el fugitiu

Abans de marxar a la feina, l'Stephen li encomana una missió al Mike: que vigili de prop el gatet Fluffy perquè no surti de casa, perquè no agafi puces com l'última vegada que va sortir. Però el Fluffy no s'està mai quiet i tota l'estona busca la manera de fugir. Per acabar-ho d'adobar, els ossos rentadors aprofiten que el Mike està distret empaitant el gat per mirar d'entrar a la casa a robar.

21:48 Mike el magnífic - El Mike, engabiat
tancar

El Mike, engabiat

A la nit hi ha d'haver lluna plena, i els Mikkelsen surten a veure-la a casa d'uns amics, de manera que el Mike s'haurà de quedar a vigilar la casa, cosa que vol aprofitar per convidar la seva estimada Iris a sopar i a veure la lluna amb el telescopi de la família. Però els ossos rentadors tenen uns altres plans: robar el telescopi i, de passada, tot el menjar de la nevera.

21:55 L'Hora Boomer - So
tancar

So

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:10 Ranma - El retorn del director
tancar

El retorn del director

El director de l'Institut Furinkan torna dels EUA amb noves idees: rapar al zero els nois i que les noies portin els cabells molt curts. Malgrat la indignació dels alumnes, diu que només revocarà l'ordre si troben el coco que conté la contraordre. Tenen tres dies per trobar-lo, però sembla que no existeixi. Finalment, Ranma amenaça el director i el director demana perdó als alumnes... i intenta obligar-los a tallar-se els cabells a l'estil samurai.

22:33 El món d'en Beakman - Els tornados, la beakmania i l'extinció d'incendis
tancar

Els tornados, la beakmania i l'extinció d'incendis

Sèrie nord-americana "El món d'en Beakman", produïda per Columbia Tristar International Television.

A "El món d'en Beakman", un excèntric científic, respon les preguntes dels joves teleespectadors sobre ciència, natura i el món que els envolta. Per respondre, Beakman demostra tot el que explica a través d'experiments casolans. La sèrie abordarà temes com les propietats i utilitats del carbó, un dels elements més abundants de la Terra, analitzarà el camuflatge dels animals o el creixement de les llavors i explicarà l'evolució dels ponts al llarg de la història, entre altres temes. Beakman també entrevistarà coneguts personatges del món de la ciència, com el jove inventor Thomas Edison.

A "El món d'en Beakman", realitat i fantasia es barregen i donen com a resultat una entretinguda i, alhora, didàctica sèrie.

22:54 Bestial! - El solraig clapejat
tancar

El solraig clapejat

En aquest episodi, el Kayne i el Brandon visiten la costa de Nova Gal·les del Sud, on hi ha una de les últimes colònies de solraig clapejat, un tauró en perill d'extinció del qual només en queden uns 400 exemplars. Aquest cop, la missió que el Brandon encarrega al Kayne és fer una foto a un solraig sota l'aigua. Però abans d'arribar al desenllaç, viuran moltes altres experiències: saltaran en caiguda lliure, menjaran crancs, faran surf per les dunes, nedaran amb els dofins...

23:18 Bestial! - Pingüins
tancar

Pingüins

El Brandon i el Kayne van a l'illa de Bruny a buscar un pingüí petit. El primer animal que troben és un ualabi albí. L'endemà, el Kayne es posa a fer surf per veure si troba pingüins, però res. Al cap de poc, els nois troben ossos marins. I quan ja gairebé havien perdut l'esperança de trobar pingüins, veuen uns homes que fiquen un pal en un forat a la sorra.

23:42 Les Sisters - La meva estimada consola
tancar

La meva estimada consola

La Wendy està deprimida: el Maxence no li fa cas perquè s'ha comprat una consola nova i no deixa de jugar-hi ni un instant. Per aixecar la moral a la seva germana, la Marine dona un ultimàtum al Maxence: "O la consola o la nòvia, tu tries!". Naturalment el Maxence tria la Wendy... però al cine, quan passegen o quan són junts a casa, no es pot estar de treure la consola discretament...

23:53 Les Sisters - Les germanes ventafocs
tancar

Les germanes ventafocs

La Wendy i la Marine descobreixen que els seus pares van a un concert del Joy D. sense elles. S'adonen llavors que no ajuden gens ni mica en les feines de casa. Amb l'esperança de rebre una recompensa, decideixen fer dissabte. Però a força de netejar i endreçar, s'acaben tornant maniàtiques de la neteja i es converteixen en les germanes Ventafocs!

00:05 Les Sisters - Missió papa i mama
tancar

Missió papa i mama

Missió molt arriscada per les dues germanes. Es pensen que els pares han discutit per culpa seva i perquè facin les paus volen preparar-los un sopar romàntic. La Wendy i la Marine inicien una batalla de "sorpreses romàntiques" i comencen a discutir. El sopar amb espelmes corre el risc de convertir-se en una autèntica desgràcia...

00:16 Les Sisters - Perfum de princesa
tancar

Perfum de princesa

La Wendy acaba de rebre un perfum que ha comprat. Fa molt bona olor i vol ensenyar-l'hi al Maxence. Però a la Marine també li agradaria fer la mateixa olor que una princesa. I posats a fer, voldria compartir-la amb les seves amigues i els seus gairebé mil ninos. La Wendy s'hi nega, però per fer realitat els seus desitjos, la Marine està disposada a fer el que calgui.

00:28 Les Sisters - Atac de "nidonescència"
tancar

Atac de "nidonescència"

Alerta roja! A la Marine li surt un gra a la cara com a la Wendy i es pensa que s'està convertint en una adolescent. La Wendy farà tot el possible perquè s'ho cregui perquè es vol venjar de la seva germana petita per haver-li pres la pomada pels grans. La Wendy decideix fer-li a la Marine un curset per adolescents...

00:39 En Grizzy i els Lèmmings - Somnis per encàrrec
tancar

Somnis per encàrrec

Despertat de sobte per un malson ple de lèmmings, en Grizzy troba per casualitat la màquina de somnis del guardabosc. Es tracta d'un casc en què es pot programa un tema determinat abans de caure a l'instant en un son ple de somnis agradables al gust del consumidor. Però qui pot dormir en condicions envoltat de lèmmings que també volen somiar?

00:46 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings elementals
tancar

Lèmmings elementals

En Grizzy descobreix per casualitat un antic medalló indi amb un símbol de vent inscrit que dona a aquell que el porta el poder de dominar els corrents d'aire. Per al nostre os panxacontent, és ideal per controlar-ho tot a distància sense haver d'aixecar-se del sofà.Per als lèmmings, en canvi, serveix per inventar jocs nous d'allò més al·lucinants i esbojarrats.

00:53 En Grizzy i els Lèmmings - Mainadera ursina
tancar

Mainadera ursina

Una baldufa índia màgica capaç de modificar l'edat mental de qui la mira com gira fa comportar en Grizzy com un nadó de deu mesos. Això pot ser la situació ideal per dominar-lo, però els lèmmings s'adonaran de seguidaque encarregar-se d'un nadó, per molt bufó i graciós que sigui, és una feinada de ca l'ample i s'estimen més que torni a ser un os adult normal.

00:59 En Grizzy i els Lèmmings - Ant art de Sant Martí
tancar

Ant art de Sant Martí

Un corn màgic aterra al musell d'un ant. L'enorme bèstia aleshores es torna gràcil, vola i deixa un rastre d'arc de Sant Martí al darrere. Veient aquesta criatura fantàstica, en Grizzy somia ensinistrar-la per regalar-l'hi a l'ossa dels seus amors.El problema és que als lèmmings els encantaria jugar a rodeo a lloms d'un unicorn tan original. Enfilats d'alt d'un arc de Sant Martí es veu la vida d'un altre color.

01:06 En Grizzy i els Lèmmings - Os de radar
tancar

Os de radar

Buscant el comandament a distància de la televisió, en Grizzytroba un aparell que permet localitzar el manat de les claus gràcies a un clauer proveït de rastrejador. De seguida se li acut enganxar aquest dispositiu al pot de crema de xocolata amb avellanes per si de cas se l'emporten els lèmmings. El sistema és encara més eficaç connectat a un patinet que ressegueix el rastre sol.

01:12 Ghostforce - Piranyak
tancar

Piranyak

Tothom està molt revolucionat perquè s'ha posat a la venda un mòbil molt esperat. Té unes prestacions molt espectaculars i diuen que és el mòbil de les estrelles. L'Andy sap que els pares no li voldran comprar aquest mòbil, però tot i això, somia tenir-lo. Quan arriba a l'institut i s'assabenta que al Drake n'hi han regalat un, es mor d'enveja i s'obsessiona encara més amb el mòbil. Mentrestant, es desperta un fantasma molt perillós que hipnotitza la gent.

01:24 Ghostforce - Dinozós
tancar

Dinozós

L'olor que fa la carn de senglar de l'entrepà que es menja l'Andy desperta un fantasma prehistòric que dormia amagat en un esquelet de dinosaure. El fantasma té forma de tiranosaure gegant i a tothom que toca el converteix en piranya. Una de les primeres víctimes és el pobre Mike. L'Andy i la Liv se n'escapen pels pèls i sortiran a caçar-lo amb el Brillant i el Fantocotxe.

01:39 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Fred Rogers
tancar

Soc el Fred Rogers

El Xavier, la Yadina i el Brad han anat a conèixer Fred Rogers, que els porta al seu programa de televisió "El veïnat del senyor Rogers". Al final, el Xavier decideix confessar per què són allà, i s'adona que els seus amics se l'estimen tal com és, no perquè tingui un Museu Secret i se'ls emporti a viure aventures al·lucinants. El Museu Secret estarà tancat uns quants dies, però segur que tornarà a obrir!

01:49 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Johann Sebastian bach
tancar

Soc el Johann Sebastian bach

El Xavier vol participar en el concert de l'escola i s'adona que, si no vol quedar fatal, ha de fer alguna cosa, i ràpid! La Berby l'envia a Alemanya, a l'any 1692, a conèixer ni més ni menys que Johann Sebastian Bach. Bach, de ben petit, ja era tot un geni, però tenia molt clar el que havia de fer. La lliçó d'avui és que, si vols aprendre a fer bé alguna cosa, t'hi has d'esforçar i practicar molt.

02:00 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Marie Curie
tancar

Soc la Marie Curie

Després de quedar-se fora del Club de Papallones perquè és massa petit, el Brad busca la manera de poder aprendre més coses de la seva gran passió. Com que no se'n surt, la Berby envia el Xavier, la Yadina i el Brad a Polònia, a l'any 1884, per conèixer la Marie Curie, una científica que no va deixar mai de perseguir el seu somni i que va arribar a guanyar dos premis Nobel.

02:11 L'Alícia i en Lewis - Una visita inoblidable (1a part)
tancar

Una visita inoblidable (1a part)

L'Alícia i la seva família han canviat de casa. A partir d'ara anirà a una escola diferent i haurà de fer amics nous. El pare li regala un rellotge molt curiós que ha trobat fent neteja a les golfes. Quina sorpresa quan veu que es transforma en clau i que, quan la fica al pany de l'armari, s'obre una porta màgica que porta a un altre món. A l'altra banda de la porta, en Lewis també té una bona sorpresa.

02:22 L'Alícia i en Lewis - Una visita inoblidable (2a part)
tancar

Una visita inoblidable (2a part)

L'Alícia li explica a en Lewis que mirarà de recuperar la clau que li ha de permetre tornar al País de les Meravelles. Desafiarà a un partit de bàsquet al nen que la té. En Lewis la vol acompanyar tant sí com no, i es pren un glop del xarop d'empetitir per amagar-se a la cartera de l'Alícia. Mentrestant, al País de les Meravelles estan desesperats per arreglar el rellotge espatllat.

02:33 L'Alícia i en Lewis - Tothom guanya
tancar

Tothom guanya

L'Alícia, que està molt desanimada perquè ha perdut un torneig d'hoquei a l'escola, se'n va al País de les Meravelles a veure el seu amic Lewis. Ell li proposa jugar a croquet contra la reina, però l'Alícia no sap que la reina és tan egoista que no permet que guanyi ningú que no sigui ella. L'Alícia i en Lewis miraran de fer-la canviar d'opinió i que pugui guanyar el que ho faci millor.

02:44 BabyRiki - Les ballerines
tancar

Les ballerines

La Pandy i la Rosa ballen com si fossin ballarines de ballet clàssic. Però els costa molt fer figures aguantant l'equilibri amb una sola cama. Sort que, al cap d'una estona de provar diferents coses, veuen que la solució és ballar juntes i així arreglen el problema de l'equilibri. En aquest episodi, els més menuts aprenen com s'ha de fer per mantenir l'equilibri i no caure.

02:49 BabyRiki - El guix
tancar

El guix

La Pandy troba un guix groc i el vol fer servir per dibuixar un gran laberint per jugar-hi. Però en va trencant trossets per ajudar els seus amics. Al final, quan vol dibuixar el laberint a terra, resulta que se li fa malbé el tros de guix que li quedava. Però sort que els seus amics l'ajuden! En aquest episodi, els més menuts aprenen que, ajudant els altres, fas que estiguin contents.

02:53 BabyRiki - La meva fulla
tancar

La meva fulla

La Pandy i la Rosa cuiden les seves plantes i en Chiko està trist perquè no en té cap. Quan per fi en troba una, sense voler li trenca una fulla i li sap molt de greu. Però llavors la posa amb aigua i la fulla treu arrels. I les seves amigues l'ajuden a plantar-la en un test. En aquest episodi, els més menuts aprenen què són les plantes d'interior i com alegren la casa.

02:58 BabyRiki - Els bolets
tancar

Els bolets

Els nostres amiguets troben diferents bolets i aprenen els noms, les formes i els colors que tenen. N'hi ha que són molt macos. I la Rosa i en Wally es disfressen de bolet. La Pandy, que té un paraigua vermell, hi afegeix unes taques blanques i també diu que és un bolet. En aquest episodi, els més menuts aprenen que hi ha diferents classes de bolets i que alguns són verinosos.

03:02 BabyRiki - Masteguem
tancar

Masteguem

En Krash, buscant una pastanaga, troba un pebrot i l'hi dona a la Rosa. En Wally també té el seu cogombre, però en Krash segueix sense trobar cap pastanaga. I llavors, quan s'asseu a reposar, resulta que s'ha assegut damunt d'una pastanaga. Prova d'arrencar-la de terra i no pot fins que no l'ajuden els seus amics. En aquest episodi, els més menuts aprenen que hi ha diferents classes de verdures.

03:07 Kiwi - Tea time
tancar

Tea time

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:11 Kiwi - The aquarium
tancar

The aquarium

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:16 Kiwi - The sunrise
tancar

The sunrise

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:20 Kiwi - Snack time
tancar

Snack time

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:25 Kiwi - The colors
tancar

The colors

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:29 Els o-o-ossets - Anem per feina!
tancar

Anem per feina!

Els de la colla del bosc estan jugant a futbol, però no poden fer el partit de revenja perquè tothom té moltes coses a fer. Llavors, el Bucky munta unes avionetes increïblement ràpides perquè tots facin el que han de fer molt de pressa i puguin continuar jugant a futbol.

03:35 Els o-o-ossets - El repartidor d'amabilitat
tancar

El repartidor d'amabilitat

El Bjorn, el Bucky i la Franny n'estan més que tips, de les malifetes de l'os rentador Sammy. Llavors, el Bucky inventa un aparell que llança un raig que transforma el Sammy en un animal dòcil i servicial. Però, ben aviat, tanta amabilitat també començarà a causar cansament.

03:40 Els o-o-ossets - Qui és la millor?
tancar

Qui és la millor?

El Bucky i el Bjorn estan molt sorpresos per la quantitat de coses que sap fer la Sonya. Comencen a sentir tanta admiració per ella, que la Franny es posa gelosa. Però vet aquí que hi ha una habilitat en què la Sonya no pot superar la Franny.

03:45 Els o-o-ossets - El quatre ulls
tancar

El quatre ulls

El Val està molt disgustat perquè el Sammy se'n riu d'ell per portar ulleres. A més, el considera un covard que no s'atreveix a competir contra ell fent una cursa d'obstacles. Però el Bucky li fa unes superulleres al talp amb què s'atrevirà a acceptar el desafiament del Sammy.

03:50 Els o-o-ossets - La bèstia nocturna
tancar

La bèstia nocturna

El Bjorn li explica a la Franny que en un llibre que està llegint ha après que hi ha unes aranyes gegants que tenen quatre ulls. La Franny agafa tanta por que li sembla veure els ulls de l'aranya brillant en la foscor. I el Bjorn surt a investigar.

03:55 Els o-o-ossets - La desfilada
tancar

La desfilada

La Franny ha organitzat una desfilada de carrosses perquè hi participin tots els seus amics. El Val, el Sammy, la Sonya i el Bjorn tenen problemes per acabar la carrossa i demanen ajuda al Bucky. I el pobre os va tan atabalat ajudant a tothom que no pot acabar la seva.

04:00 Els o-o-ossets - Una història de pesca
tancar

Una història de pesca

El Bjorn està decidit a passar el dia pescant tranquil·lament assegut a la gandula vora el riu, però la Franny, el Sammy, la Sonya i el Bucky no paren de fer-li propostes perquè pesqui més i millor. El Bjorn acaba amb una muntanya de peixos, però molt cansat i atabalat.

04:05 Els o-o-ossets - Meitat i meitat
tancar

Meitat i meitat

El Sammy i la Sonya es barallen per la repartició d'un pastís i porten la disputa a extrems insospitats. La Franny idea un gran pla per reconciliar els dos germans: un partit de bàdminton en què s'hauran d'enfrontar al Bjorn i el Bucky, que s'hauran de deixar guanyar.

04:10 Comptem amb la Paula - Fem riure en Barba-roja
tancar

Fem riure en Barba-roja

En Maurici demana ajuda a la Paula i els altres per fer somriure el capità Barba-roja, perquè resulta que li ha de fer una foto pel seu nou carnet de pirata i ell no ho aconsegueix. Els nens proven tot el que se'ls acudeix per fer riure el capità, però no hi ha manera, no funciona res! Aconseguiran, finalment, dibuixar un somriure a la cara d'en Barba-roja?

04:20 Comptem amb la Paula - Un nas per l'oncle Esfinx
tancar

Un nas per l'oncle Esfinx

L'oncle Esfinx no té nas, i això el posa molt trist, perquè el fa sentir diferent a la resta. Els nens de seguida es disposen a ajudar-lo, i li prometen que li faran un nas del seu gust. Després de diversos intents, sembla que ho aconsegueixen. El problema és que el resultat no és exactament el que l'oncle Esfinx s'imaginava.

04:30 Comptem amb la Paula - S'ha acabat fer màgia
tancar

S'ha acabat fer màgia

El senyor Nan de jardí ha perdut els seus poders màgics, i necessitarà que els nostres amics l'ajudin a superar el seu dia a dia sense la màgia. Però li és molt difícil, perquè ell està acostumat a fer servir la màgia per a tot. Podrà recuperar els seus poders màgics algun dia?

04:39 Comptem amb la Paula - Veïns nous
tancar

Veïns nous

A l'Illa del tresor, una població de crancs busca una casa nova per l'estiu, i decideixen quedar-se al vaixell del capità Barba-roja. Com era d'esperar, però, al capità no li fa pas cap gràcia, i en Maurici i els nostres amics hauran de fer el possible per fer-los fora del vaixell. Ara bé, com ho aconseguiran?

04:49 Comptem amb la Paula - L'ocell del príncep Àmil
tancar

L'ocell del príncep Àmil

El príncep Àmil té una nova mascota, un ocell que es diu Ester. Però sembla que té algun problema, perquè no sap volar... L'Àmil demana ajuda a la Paula i els seus amics perquè li ensenyin a volar. Després de diversos intents per fer que l'Ester aixequi el vol, la canalla descobrirà una peculiaritat sobre aquest ocell.

05:01 Leo, el guardabosc - El pop mimètic
tancar

El pop mimètic

L'aprenenta de guardabosc Farah demana ajuda als seus amics, el Leo i la Katie, perquè l'ajudin a localitzar un pop mimètic. Els pops mimètics tenen l'extraordinària capacitat de fer-se passar per altres animals i per això són molt difícils de veure. La Farah vol que els dos germans l'ajudin a estudiar el comportament del pop. El problema és que es camufla tan bé que no el veuen per enlloc.

05:12 Leo, el guardabosc - La galera
tancar

La galera

La Farah està molt amoïnada per un conflicte que ha vist sota el mar i demana ajuda als seus companys guardaboscos, el Leo i la Katie. Resulta que dos animals molt ferotges s'estan barallant des de fa estona. Sorprenentment, no es tracta d'animals enormes, sinó de dues petites galeres multicolors. El Rocky els explica que les galeres són molt agressives i que es llancen al combat si veuen possibilitats de guanyar-lo.

05:21 Leo, el guardabosc - El dragó de Komodo
tancar

El dragó de Komodo

La Farah ha trobat un ou mentre explorava l'illa de Komodo i per saber de quin ocell és truca al Leo i la Katie. La Katie en busca informació i descobreix que no es tracta d'un ou d'ocell, sinó de dragó de Komodo, el rèptil més gros del món. Però quan els dos germans arriben a l'illa de Komodo per buscar el niu on hi havia l'ou, neix la cria de dragó.

05:31 Leo, el guardabosc - El cranc gegant del Japó
tancar

El cranc gegant del Japó

L'aprenent de guardabosc Kai truca al Leo per explicar-li que ha trobat una pota de cranc enorme a la platja. Els nens, intrigats, descobreixen que és la pota d'un cranc gegant del Japó, un dels crancs més grosos del món. Com que els preocupa el benestar de l'animal sense una de les seves potes, es submergeixen al mar per buscar-lo. Quan troben el cranc esguerrat, decideixen ajudar-lo fabricant-li una pota mecànica.

05:40 Leo, el guardabosc - L'illa dels conills
tancar

L'illa dels conills

El Kai truca al Leo per explicar-li que ha perdut la mascota de la seva germana, un conillet que es diu Taques. El problema és que se li ha escapat a l'illa dels Conills, una illa diminuta del Japó on viuen centenars de conills. El Leo i la Katie es desplacen fins allà per ajudar-lo a trobar el conill, però de seguida veuen que, amb tants conills, localitzar-ne un de concret no serà fàcil.

05:50 Leo, el guardabosc - El macaco del Japó
tancar

El macaco del Japó

El Kai té mal dia: tot li surt malament i està molt atabalat. El Leo i la Katie es proposen fer alguna cosa per ajudar el seu amic a relaxar-se: anar a unes fonts termals. Quan estan en remull a l'aigua calenta s'adonen que estan envoltats de micos. En realitat es tracta de macacos del Japó, uns animals molt llestos que passen el dia a les fonts termals per protegir-se del fred.

Progrmació BD ....
06:13 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:34 Gol a gol - Gol a Gol
tancar

Gol a Gol

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans de la màxima categoria del futbol estatal: el Barça, l'Espanyol i el Girona.

08:05 E3D - Tenis: ATP Challenger Girona
10:05 E3D - Mundialito femení: At. Madrid-Espanyol 2009
tancar

Mundialito femení: At. Madrid-Espanyol 2009

Cambrils, al Baix Camp, acull la 28a edició del mundialet! Amb més de 3.000 jugadors i jugadores procedents de 25 països dels cinc continents, és un dels tornejos de futbol formatiu més prestigiosos del món. Clubs com el Barça, el Girona, l'Espanyol, el València, l'Atlètic de Madrid, el Liverpool, el PSV, el Milan, l'Inter, l'Olympique de Lió o el club que acull el torneig, l'UFC Cambrils, són alguns dels equips més destacats que hi prenen part.
La televisió pública de Catalunya torna a apostar pel futbol formatiu femení i aquest és el protagonista dels partits que es poden seguir a través d'Esport3.
La narració dels partits és de Josep Coch i els analistes del torneig són David Sánchez (coordinador de l'UFC Cambrils), Roger Juncosa (coordinador del futbol femení de la Fundació de Futbol Base Reus) i Marc Carrasco.

11:09 E3D - Mundialito femení: Cambrils-Barça 2009
tancar

Mundialito femení: Cambrils-Barça 2009

Cambrils, al Baix Camp, acull la 28a edició del mundialet! Amb més de 3.000 jugadors i jugadores procedents de 25 països dels cinc continents, és un dels tornejos de futbol formatiu més prestigiosos del món. Clubs com el Barça, el Girona, l'Espanyol, el València, l'Atlètic de Madrid, el Liverpool, el PSV, el Milan, l'Inter, l'Olympique de Lió o el club que acull el torneig, l'UFC Cambrils, són alguns dels equips més destacats que hi prenen part.
La televisió pública de Catalunya torna a apostar pel futbol formatiu femení i aquest és el protagonista dels partits que es poden seguir a través d'Esport3.
La narració dels partits és de Josep Coch i els analistes del torneig són David Sánchez (coordinador de l'UFC Cambrils), Roger Juncosa (coordinador del futbol femení de la Fundació de Futbol Base Reus) i Marc Carrasco.

12:30 21 - Luis - Luis!
tancar

Luis - Luis!

Canvi obligat, dèiem fa quinze dies... i ha arribat després del desastre de Montilivi. Adéu a Diego López, temps per a un ídol com Luis García, encarregat de buscar la salvació. Debat encès sobre el compte enrere d'una Lliga dramàtica.

13:30 Esport Club - + info
tancar

+ info

En Jordi Sanuy i Víctor Patsi us expliquen l'última hora esportiva i l'analitzen amb el seu equip de col·laboradors.
El programa és molt actiu a les xarxes socials. L'"Esport Club" té presència a Twitter, a Facebook i a Instagram. L'espai dirigeix moltes accions de participació amb l'audiència a través de les xarxes socials.

14:33 Som Tossuts - Somriure ampli, dents grogues
tancar

Somriure ampli, dents grogues

Per una banda, la victòria contra l'Espanyol va significar tres punts crucials per al Girona, que es van festejar a Montilivi gairebé com un títol. Però, per l'altra banda, els incidents entre aficionats i, al costat gironí, tornar a encaixar un gol en l'única ocasió del rival van tacar una mica la tarda. Analitzem la vessant futbolística del partit amb Javi Salamero i Albert Dorca a plató, i Francesc Cargol ens desvela que no sempre el Girona surt amb la pilota jugada des del darrere en funció dels escenaris del partit. La pinzellada periodística la traçarà la veu de les retransmissions del Girona al Carrusel de la SER, Núria Vilamala. Ens visita telemàticament una llegenda del Girona: Felipe Sanchón, la setmana abans de la visita al Barça, on el santboià es va formar. I també haurem de parlar dels incidents a la graderia. Salvador Garcia-Arbós, col·laborador del programa que els va presenciar de prop, ens en donarà testimoni, reforçat amb imatges de Marc Boix i Cristina Busquets, els enviats de TV3 a Montilivi.

15:04 E3 - Tertúlia Catràdio
15:30 Ciclisme : Volta País Basc - 1a. etapa
tancar

1a. etapa

Seguim els finals d'etapa de la Volta al País Basc. Aquesta 62a edició de la prova ciclista basca, també coneguda com a la Itzulia, comença a Vitòria i acaba a Eibar. El recorregut del 2023 està format per sis etapes, totes en línia, amb els habituals recorreguts trencacames de les carreteres del País Basc. La novetat d'enguany és que no hi ha cap contrarellotge i que l'última etapa no s'acaba al santuari d'Arrate, com era tradicional des de feia molts anys.
Els comentaris són d'Arcadi Alibés i l'anàlisi tècnica d'Àngel Edo, exciclista.

17:35 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

17:52 E3 - NBA: Els més baixets també esmaixen
tancar

NBA: Els més baixets també esmaixen

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga del món de bàsquet i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. En aquesta ocasió toca fer memòria per veure com els jugadors de menys alçada de l'NBA també saben esmaixar. No volem fer-nos grans!

17:57 La frontal - El CF Montblanc i la formació en valors
tancar

El CF Montblanc i la formació en valors

"La frontal" visita el CF Montblanc en un capítol en què descobrim un projecte engrescador, impulsat gràcies a la bona feina institucional liderada pel president, Antonio González, amb una aposta per la formació en valors. Els jugadors de proximitat són el pal de paller del club. Nens i nenes de Montblanc i la Conca de Barberà que creixen com a futbolistes i com a persones a l'entitat.
Conversem amb el president, Antonio González, amb el coordinador i jugador del primer equip, Oriol Blavi, i amb la jugadora Francina Massagué.
També gaudim dels resums i gols de la jornada de la Primera Federació (masculina i femenina), Segona i Tercera Federació, així com de la Primera Catalana. A la secció "El nostre bar", Carles Fité tasta els millors plats dels bars dels estadis i pavellons del futbol català.

18:29 Som Tossuts - Somriure ampli, dents grogues
tancar

Somriure ampli, dents grogues

Per una banda, la victòria contra l'Espanyol va significar tres punts crucials per al Girona, que es van festejar a Montilivi gairebé com un títol. Però, per l'altra banda, els incidents entre aficionats i, al costat gironí, tornar a encaixar un gol en l'única ocasió del rival van tacar una mica la tarda. Analitzem la vessant futbolística del partit amb Javi Salamero i Albert Dorca a plató, i Francesc Cargol ens desvela que no sempre el Girona surt amb la pilota jugada des del darrere en funció dels escenaris del partit. La pinzellada periodística la traçarà la veu de les retransmissions del Girona al Carrusel de la SER, Núria Vilamala. Ens visita telemàticament una llegenda del Girona: Felipe Sanchón, la setmana abans de la visita al Barça, on el santboià es va formar. I també haurem de parlar dels incidents a la graderia. Salvador Garcia-Arbós, col·laborador del programa que els va presenciar de prop, ens en donarà testimoni, reforçat amb imatges de Marc Boix i Cristina Busquets, els enviats de TV3 a Montilivi.

19:00 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

20:00 Vaques Sagrades - Bojan: "Ansu no és el culpable de tot el soroll al seu voltant"
tancar

Bojan: "Ansu no és el culpable de tot el soroll al seu voltant"

Bojan Krkic, futbolista del Barça entre el 2007 i el 2011, ha passat pel "Vaques Sagrades" per repassar la seva carrera. També hem comentat l'actualitat blaugrana i ens ha donat la seva visió de la gestió del talent jove.

21:00 21 - Luis - Luis!
tancar

Luis - Luis!

Canvi obligat, dèiem fa quinze dies... i ha arribat després del desastre de Montilivi. Adéu a Diego López, temps per a un ídol com Luis García, encarregat de buscar la salvació. Debat encès sobre el compte enrere d'una Lliga dramàtica.

22:00 Vaques Sagrades - Bojan: "Ansu no és el culpable de tot el soroll al seu voltant"
tancar

Bojan: "Ansu no és el culpable de tot el soroll al seu voltant"

Bojan Krkic, futbolista del Barça entre el 2007 i el 2011, ha passat pel "Vaques Sagrades" per repassar la seva carrera. També hem comentat l'actualitat blaugrana i ens ha donat la seva visió de la gestió del talent jove.

23:00 Onze - Tebas dimissió? Messi cada cop més a prop i "Ronda perversa"
tancar

Tebas dimissió? Messi cada cop més a prop i "Ronda perversa"

El Barça ha demanat la dimissió de Tebas en un episodi més de la guerra que el club blaugrana té amb el president de la Lliga. Xavi Torres, Helena Condis, Juanjo Pallàs i Lluís Carrasco parlen de l'assumpte i també de l'acostament de Messi al Barça, que cada dia que passa es veu més clar. El David Balaguer torna després d'una breu absència a incomodar els membres de la taula amb les seves preguntes íntimes.

00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:49 Onze - Tebas dimissió? Messi cada cop més a prop i "Ronda perversa"
tancar

Tebas dimissió? Messi cada cop més a prop i "Ronda perversa"

El Barça ha demanat la dimissió de Tebas en un episodi més de la guerra que el club blaugrana té amb el president de la Lliga. Xavi Torres, Helena Condis, Juanjo Pallàs i Lluís Carrasco parlen de l'assumpte i també de l'acostament de Messi al Barça, que cada dia que passa es veu més clar. El David Balaguer torna després d'una breu absència a incomodar els membres de la taula amb les seves preguntes íntimes.

02:22 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:37 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

03:38 Vaques Sagrades - Bojan: "Ansu no és el culpable de tot el soroll al seu voltant"
tancar

Bojan: "Ansu no és el culpable de tot el soroll al seu voltant"

Bojan Krkic, futbolista del Barça entre el 2007 i el 2011, ha passat pel "Vaques Sagrades" per repassar la seva carrera. També hem comentat l'actualitat blaugrana i ens ha donat la seva visió de la gestió del talent jove.

04:38 21 - Luis - Luis!
tancar

Luis - Luis!

Canvi obligat, dèiem fa quinze dies... i ha arribat després del desastre de Montilivi. Adéu a Diego López, temps per a un ídol com Luis García, encarregat de buscar la salvació. Debat encès sobre el compte enrere d'una Lliga dramàtica.

05:45 E3 - F1 H2O Indonèsia
tancar

F1 H2O Indonèsia

La temporada 2023 del Mundial de motonàutica de la UIM comença a Indonèsia. És el primer cop que la Fórmula 1 de l'aigua es disputa a aquest arxipèlag, el més gran del món, situat al sud-est d'Àsia. La competició té lloc al llac Toba, al nord de Sumatra, sobre l'antiga caldera d'un volcà enorme que va esclatar fa 70.000 mil anys i que va provocar canvis en el clima del planeta.
Els comentaris són de Vicenç Prados.