TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

12:05 La cuina del rebuig - Països Baixos
tancar

Països Baixos

SINOPSI EP 3 - ELS PAÏSOS BAIXOS
Com que els Països Baixos són un dels majors exportadors de carn del món, en David es dirigeix a Amsterdam per aprendre'n més sobre els hàbits de menjar ràpid de la ciutat i el popular i saborós aperitiu anomenat "Frikadel". La pròxima parada és al restaurant d'en Jonathan Karpathios, on el xef gurmet demostrarà que totes les parts d'un animal són comestibles, ja que és fonamental la necessitat d'alimentar el món fins al no tan llunyà 2050 sense malgastar més recursos. El viatge continua fins a la Universitat de Wageningen, on l'entomòleg Arnold Van Huis explica com més de 1900 espècies comestibles d'insectes podrien proporcionar a la humanitat una alternativa alimentària perfecta a causa del seu alt valor proteic. Amb això en ment, en David uneix forces amb la Marian Peters, una nutricionista i propietària d'una granja d'insectes, per demostrar a l'escola De Prinsenakker a Bennekom els avantatges de l'alimentació amb insectes i per preparar algunes receptes d'alt nivell. Al final, la gran pregunta: de què ens alimentarem al futur?

12:30 La cuina del rebuig - Bèlgica
tancar

Bèlgica

WASTECOOKING - SINOPSI EPISODI 4
BÈLGICA
Després de deixar enrere els Països Baixos, en David arriba a Brussel·les, a la Place du Jeu de Balle, on el plat estrella són els musclos amb patates fregides. A continuació, per comprovar com de ben organitzada està la cuina del Parlament Europeu respecte al malbaratament alimentari, en David i el xef gurmet Claude Pohlig preparen menús imaginatius amb les sobres de la cuina i una mica d'inspiració creativa.
Tot i que Europa dona suport a la idea d'estalviar menjar, 90 tones d'aliments acaben a la paperera, amb la impressionant xifra de 180 kg de residus per ciutadà, un senyal alarmant que el canvi encara és lent. Mentrestant, a Herstal, la Tamara Gremmelspacher, activista i "pescaire d'escombraries", espera que en David l'acompanyi en una reunió amb l'alcalde Frédéric Dearden per parlar de la seva iniciativa per prohibir la pèrdua d'aliments dels supermercats. Al final, entenem que tot i que conscienciar la gent és fàcil, la lluita contra la pèrdua d'aliments és un procés de diversos nivells, que inclou polítics, cuiners i consumidors.

12:59 Cuines - Creps amb dulce de leche
tancar

Creps amb dulce de leche

És possible que el "dulce de leche" no fos inventat a l'Argentina, però s'ha de reconèixer que en aquest país els agrada tant que se l'han fet seu. Avui fem unes creps farcides amb "dulce de leche"

13:14 Cuines - Salmó amb salsa de parmesà i pakores
tancar

Salmó amb salsa de parmesà i pakores

El forn és un gran aliat per cuinar el salmó d'avui, que acompanyarem d'una salsa amb molt de sabor. I també farem uns bunyols especials i especiats.

13:36 Cuines - Gall dindi amb salsa de carn
tancar

Gall dindi amb salsa de carn

El gall dindi és una carn saludable que pot ser molt tendra i gustosa, com en aquesta recepta amb salsa de carn.

14:00 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:36 El paradís de les senyores - Episodi 299
tancar

Episodi 299

En aquest episodi, entre altres coses, en Salvatore i en Marcello regalen a en Vittorio i la Marta unes entrades per assistir en directe al Festival de Sanremo com a agraïment pels favors que ells els han fet. I, tot i que és molt precipitat, la Marta es posa un vestit preciós del Paradís i se'n van tots dos cap allà. La Silvia està a punt de confessar-ho tot a en Luciano però s'atura a l'últim moment. En Federico ha decidit no retocar la seva primera novel·la i en comença una altra, amb una visió molt més madura. I en Rocco està amoïnat perquè té un examen a l'escola nocturna i li sembla que serà incapaç d'aprovar-lo.

16:19 El paradís de les senyores - Episodi 300
tancar

Episodi 300

En aquest episodi, entre altres coses, en Marcello i la Roberta tenen una conversa bastant tensa perquè ell sap que ella el va veure besant-se amb la Lorena. L'Armando ha rebut una carta d'Alemanya que causarà un gran trasbals. Intenta parlar-ne amb en Salvatore, que està molt ocupat, i acaba deixant-ho per més tard. El problema és que, abans que ell pugui parlar-ne amb en Salvatore, l'Agnese troba la carta per casualitat. En Federico, d'acord amb en Paolo i les noies, li prepara una sorpresa a la Roberta presentant-se a la cafeteria sense que ella ho sàpiga. I en Vittorio i la Marta tornen de Sanremo molt satisfets de l'experiència.

17:03 El paradís de les senyores - Episodi 301
tancar

Episodi 301

En aquest episodi, entre altres coses, l'Agnese, en Salvatore i en Rocco estan desfets per la notícia que ha arribat sobre en Giovanni des d'Alemanya, i en Rocco sospita que l'Armando se la pot haver inventat per aproximar-se a l'Agnese. Mentrestant, al Paradís es preparen per les vendes del dia de Sant Valentí, i en Luciano ha pensat donar-li una sorpresa a la Silvia fent-li ell el sopar aquell dia per mirar d'animar-la, perquè fa dies que la troba estranyament trista. Per sort, l'Armando li farà unes classes de cuina ja que en Luciano no sap cuinar gens. I l'Umberto comença a pensar que la solució dels seus problemes econòmics pot ser vendre Vil·la Guarnieri.

17:48 Habitació 301 - Episodi 1
tancar

Episodi 1

El dia del dotzè aniversari de la mort del Tommi, la família Kurttis decideix anar-se'n de vacances a l'illa grega de Cos. Tots menys el Seppo, el pare del Tommi, que s'ha fet enrere i ha decidit no anar de viatge amb la resta de la família. A Grècia coneixen el Leo, un noi que s'assembla molt a l'Elias, l'autor de la mort del Tommi, i que s'està a l'habitació 301 amb la seva nòvia, la Niina.

18:30 Habitació 301 - Episodi 2
tancar

Episodi 2

El Leo i la Niina s'emporten el Kalle a escalar, amb el permís de la mare, però sense que el Risto ho sàpiga. Convençut que el Leo és l'Elias, el Risto lloga un cotxe i surt desesperat a buscar el seu net. Durant la celebració de Sant Joan, la Leena anuncia davant de tota la família que està embarassada, sense que el Mikko, el seu marit, en sabés res.

19:19 No tenim vergonya - + info
tancar

+ info

"No Tenim Vergonya" revisa 35 anys de grans moments a Televisió de Catalunya. Se'ls mira des d'un altre punt de vista, per comparar-los amb la realitat actual o repassar moments televisius molt recordats. Mai, però, des d'un punt de vista nostàlgic.
NTV és una cadena de televisió. I, com a tal, conté tota mena d'elements (molinets, publicitat...) i de programes (informatius, d'esports, magazines, musicals, concursos...).
De què es nodreix la seva programació? De l'arxiu de la televisió pública catalana revisionada sense complexos. D'aquí ve el nom de la cadena, "No Tenim Vergonya".

19:39 No tenim vergonya - + info
tancar

+ info

"No Tenim Vergonya" revisa 35 anys de grans moments a Televisió de Catalunya. Se'ls mira des d'un altre punt de vista, per comparar-los amb la realitat actual o repassar moments televisius molt recordats. Mai, però, des d'un punt de vista nostàlgic.
NTV és una cadena de televisió. I, com a tal, conté tota mena d'elements (molinets, publicitat...) i de programes (informatius, d'esports, magazines, musicals, concursos...).
De què es nodreix la seva programació? De l'arxiu de la televisió pública catalana revisionada sense complexos. D'aquí ve el nom de la cadena, "No Tenim Vergonya".

19:59 Atrapa'm si pots - Especials
21:00 Telenotícies vespre
22:08 Sense ficció - La diva i la vida. Begoña Alberdi
tancar

La diva i la vida. Begoña Alberdi

"La diva i la vida. Begoña Alberdi" és un recorregut per la carrera professional de l'anomenada "soprano de la pandèmia" i del dolor que l'ha acompanyat durant tota la vida, una vida d'òpera.

23:32 Sense ficció - Objectiu: Britney Spears
tancar

Objectiu: Britney Spears

Aquest documental, produït per The New York Times i dirigit per Samantha Stark, ens presenta la biografia de la cantant nord-americana Britney Spears, una de les estrelles del pop de més èxit, que des del 2008 ha estat sota la tutela legal del seu pare, Jamie Spears. Es fa un repàs de la seva carrera, des de la infància fins a l'adolescència, quan va saltar a la fama, i es posa un èmfasi especial en la discriminació que ha hagut de patir pel fet de ser dona, amb exemples d'entrevistes en què se la tractava com un objecte sexual fins i tot quan era menor d'edat. La seva actitud aparentment irresponsable va fer que el 2008 n'assumís la tutela legal el seu pare, que va passar a controlar-li la vida personal i el patrimoni, davant de les protestes dels aficionats.

00:50 Hit - Resistència
tancar

Resistència

La Karmen encaixa malament la determinació dels seus pares d'anar-se'n a viure a Mallorca. Rebotada, decideix calar foc a la fàbrica d'Athoms. D'altra banda, l'Hugo té un atac de gelosia quan es presenta per sorpresa el Samir, l'ex de la Francis, que fa de mediador en el conflicte amb l'empresa. S'emporta els alumnes al museu de la Mineria, primer, i després a la reunió en què el Samir ha de tancar l'ERO amb els treballadors acomiadats.

02:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

03:50 Futbol : Pretemporada FC Barcelona Femení
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 Pel·lícula - Palm Beach
tancar

Palm Beach

En Frank, en Leo i en Billy havien tingut un grup als anys 70 i, molts anys més tard, es retroben per celebrar l'aniversari d'en Frank, que viu amb la seva dona, la Charlotte, en una casa espectacular a Palm Beach, prop de Sydney, a Austràlia. En Frank té la sospita que el seu fill, en Dan, en realitat és fill d'en Leo, que va tenir una aventura amb la Charlotte. Tot i que en aquell moment tots tres van acordar que no calia confirmar qui n'era el pare, ara, vint anys més tard, en Leo ho vol saber. La trobada revifarà antigues rivalitats entre els tres amics i remourà diverses qüestions que van quedar sense resoldre.

23:49 Cicle de cinema Alfred Hitchcock - La finestra indiscreta
tancar

La finestra indiscreta

LA FINESTRA INDISCRETA (Rear window)

Idioma versió original: anglès
Producció: Paramount pictures i Patron Inc., 1954 (Estats Units)
Direcció: Alfred Hitchcock / Durada: 112 minuts
Guió: John Michael Hayes, basat en un relat curt de Cornel Woolrich
Fotografia: Robert Burks (Technicolor)
Música: Franz Waxman
Intèrprets: James Stewart (L. B. Jeffries), Grace Kelly (Lisa Carol Fremont), Wendell Corey (detectiu Doyle), Thelma Ritter (Stella), Raymond Burr (Lars Thorwald), Judith Evelyn (senyoreta "Cor Solitari")

Jeff és un reporter fotogràfic de Nova York que es veu obligat a fer repòs perquè du una cama enguixada. Com que s'avorreix, espia amb uns prismàtics les vides dels seus veïns des de la finestra de casa. Un d'ells, Thorwald, aixeca les seves sospites ja que la seva dona desapareix de sobte. Jeff demanarà ajuda a la seva xicota Lisa i la seva infermera Stella perquè investiguin què pot haver succeït.

01:41 Els habitants de la fi del món - Canadà
tancar

Canadà

En aquest episodi, en Ben visita en Jeff i la Rose Burkinshaw, que viuen en un indret remot del nord-oest del Canadà. El 2011, cansats de la vida convencional i de les exigències del món modern, van decidir vendre l'empresa d'enginyeria elèctrica d'en Jeff i traslladar-se al nord gèlid amb cinc filles petites. Actualment les nenes ja són més grans i ajuden a fer les tasques domèstiques, que consisteixen sobretot a aplegar prou provisions per passar l'hivern.

02:26 Els habitants de la fi del món - Irlanda
tancar

Irlanda

El Ben viatjarà a la costa atlàntica d'Irlanda en ple hivern. Conviurà uns dies amb la Judith, una dona de 80 anys que ha renunciat a l'estil de vida modern per viure més a prop de la naturalesa. El Ben descobrirà com ella i el seu difunt marit van crear una utopia única i com, a la seva edat avançada, està decidida a continuar vivint sola en plena natura. El Ben passarà una setmana amb la seva amfitriona en una casa solitària enfilada dalt d'un turó plena d'obres d'art i de llibres, una casa on fa 40 anys que viu.

03:09 Viure als Pirineus- A banda i banda - Eva Martínez-Picó i Ximun Accocéberry - Primavera
04:02 Karakia - Jaume "Toubab" + Els nous ingredients
tancar

Jaume "Toubab" + Els nous ingredients

Dues històries: En Jaume i la cultura senegalesa, i "Ingredients", un passeig per la nova ruta de les espècies.

04:53 Xarxa Natura - Serradell
tancar

Serradell

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

04:58 Xarxa Natura - Collserola
tancar

Collserola

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:03 L'illa del tresor - Ángel Pavlovsky
tancar

Ángel Pavlovsky

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:31 L'illa del tresor - Ariadna Gil
tancar

Ariadna Gil

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:56 Videoclips - Land Of Coconuts - Surt del meu cap
Progrmació BD ....
06:00 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Mysterious Home (Story)
06:04 Wow! English Method - Primary Bronze - Nice and Clean (Story)
06:09 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Let's get Steve to the Airport (bonus)
06:17 Wow! English Method - Kindergarten Red - On the Farm Part 1 (song)
06:20 Wow! English Method - Kindergarten Red - How are you? Part 1 (song)
06:23 Wow! English Method - Primary Bronze - One day at the park (Story)
06:32 La colla de la selva al rescat! - Una nit a L'àmfora
tancar

Una nit a L'àmfora

L'Al i en Bob seran capaços de no menjar insectes durant tot un dia? La Batricia els ha reptat a complir aquesta fita, però l'aposta podria ocasionar conseqüències inesperades.

06:43 La colla de la selva al rescat! - El meu fill, l'heroi
tancar

El meu fill, l'heroi

Ja n'hi ha prou! En Maurice decideix anar-se'n tot sol de missió per demostrar a la seva mare que és un adult i que se'n pot sortir tot sol sense la seva protecció. Durant el temps que és fora, la resta de la colla explica a la Natacha tot el que ha aconseguit en Maurice.

06:54 La colla de la selva al rescat! - L'última cova a l'esquerra
tancar

L'última cova a l'esquerra

En Junior i la Lola ja estan cansats de sentir com es barallen els adults. Aviat, descobreixen que els responsables de totes aquestes disputes són una família de talps que han robat la fruita a l'avi de la Lola. Mentre els dos menuts se'n van a fer justícia, la Natacha, en Maurice, i el pare i l'avi de la Lola els busquen.

07:04 Presto! L'escola de màgia - El xef ha embogit
tancar

El xef ha embogit

La Violeta prepara un truc de mentalisme per a un concurs d'Internet, i demana a la Lisa que modifiqui el xef perquè li pugui fer d'ajudant. Però alguna cosa falla, i el xef es converteix en un autèntic maniàtic de la neteja. Envia les mascotes al soterrani, i es posa violent amb els mags per cada indici de desordre. La situació esdevé insuportable, i l'única manera de fer que tot torni a ser com abans és reiniciar la màquina. El problema és que no serà fàcil, acostar-se al xef...

07:15 Presto! L'escola de màgia - El truc del mag amagat
tancar

El truc del mag amagat

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 7 Le tour du magicien caché
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 7 El truc del mag amagat
Traducció: Judit Altadill

Quan el Dylan s'assabenta a última hora que haurà d'actuar davant els As de Piques, la por escènica el paralitza. Els seus amics li donen consells, però cap no li és útil... Fins que descobreix el projector hologràfic de la Lisa: ja no caldrà que pugi a l'escenari, el seu doble ho farà per ell! Però, malauradament, les coses no surten com les havien previst, i el Dylan haurà de trobar el seu propi remei per enfrontar-se a la por escènica.

07:26 Ideafix i els irreductibles - Deliris de grandesa
tancar

Deliris de grandesa

Passejant arran del Sena, els Irreductibles veuen amb horror com els romans desbrossen els marges dels rius per construir-hi un complex turístic. Han d'evitar la destrucció de la natura i de la casa d'una família de ratolins, però l'Ideafix sembla massa petit per enfrontar-se a l'excavadora romana i demana ajuda a en Voldenix, que l'únic que aconsegueix es fer-lo encara molt més petit. El diminut Ideafix haurà de recórrer al seu enginy per compensar el seu problema d'alçada.

07:37 Ideafix i els irreductibles - El glavi d'en Camulogen
tancar

El glavi d'en Camulogen

L'Abraracúrcix es queixa a l'Homeopàtix per haver-li venut el glavi d'en Camulogen a en Semblangropius. Indignat pel que considera una ofensa intolerable, arrabassa l'espasa al romà. En Semblangropius crida la legió immediatament, però els únics disposats a auxiliar-lo són l'Arcabús i els seus beagles. L'Abraracúrcix acaba resignant-se que el glavi sigui d'en Semblangropius, però la Karabella, la seva dona, no.

07:48 Ideafix i els irreductibles - L'ou a la romana
tancar

L'ou a la romana

Al palau de la Lloba, en Labienus, que es queixa de les temperatures "nòrdiques" de Lutècia, prova el nou sistema de climatització ideat per en Semblangropius: un mirall còncau instal·lat al capdamunt del Gran Colomar. Les temperatures, anormalment altes per l'època, alteren la vida dels lutecis i fan malbé, entre altres coses, les salsitxes d'en Devòrix. Un cop identificat l'origen del problema i saltant-se el control d'en Presidensíndix, l'Ideafix puja fins al mirall amb la idea de fer-lo caure.

07:59 Pirata i Capitano - El tresor de l'ogre Xivarri
tancar

El tresor de l'ogre Xivarri

L'ogre Xivarri té moltes ganes de ser pirata, però ha de passar unes quantes proves molt difícils. La Pirata s'ofereix per ajudar-lo a preparar-les, però li costa molt aprendre i, quan es posa a fer les proves, no en supera ni una. Com que l'última que ha de passar és la de trobar un tresor, el porten a una illa on n'hi ha tants que sembla segur que en trobarà un..., però ni així.

08:10 Pirata i Capitano - La barca misteriosa
tancar

La barca misteriosa

Mentre sobrevolen el Gran Oceà, l'Ananàs Wilson i el Capitano troben una barca a la deriva. De sobte, la barca se submergeix, i al cap d'una estona torna a sortir a la superfície. I així unes quantes vegades. Amb la Pirata, van a preguntar-li a l'Omàntol Blau si en sap res, d'aquesta barca: resulta que és la nau del Lluç Tot-ho-cura, un metge pirata que recorria el Gran Oceà per curar els malalts.

08:21 Titó - Excursió amb veler
tancar

Excursió amb veler

Avui anem d'excursió amb veler! Portarem el timó, obrirem les veles, tirarem l'àncora... i acabarem a l'aigua amb el JohnC!

08:28 El Mic i els seus amics - En Cincsegons diu bon dia
tancar

En Cincsegons diu bon dia

Avui en Cincsegons es lleva el primer, veu com surt el sol i diu bon dia a tothom.

08:38 Dinotren - La mama també va ser petita (2a part)
tancar

La mama també va ser petita (2a part)

La senyora Pteranòdon i la seva amiga Tilly finalment s'enduen la Tiny, la Shiny i l'Annie al lloc on elles van passar la infantesa, per descobrir d'una vegada si el terrible animal que veien a la llacuna de petites havia existit de debò o havia estat només fruit de la seva imaginació. Una vegada allà tornen a reviure un munt de records de quan eren petites.

08:50 Dinotren - La carrera submarina
tancar

La carrera submarina

El senyor revisor acaba d'arreglar el seu submarí i casualment apareix el senyor Thurston, fardant de submarí ultramodern. El senyor revisor el desafia a fer una carrera per l'Atlàntic Nord i el Thurston accepta el repte. Decideixen el recorregut i les normes de la carrera però, com sempre, el Turston no es podrà estar de fer alguna trampa, ajudat pel seu amic Leo Liopleurodon, que no és conscient que s'està celebrant una carrera.

09:02 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Uns cangurs molt especials
tancar

Uns cangurs molt especials

En Flonjo demana a les mascotes que tinguin cura del quarter general de les Mascotes de l'Univers en absència seva. El que no s'esperen és que la part més difícil serà... cuidar les plantes! El sergent Flonjo se les estima amb bogeria i les tracta com si fossin els seus fillets. El problema és quan s'activa un sistema de seguretat que només en Flonjo mateix pot desactivar, i que impedeix a la Gracie acostar-se a les plantes.

09:13 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Un alienígena de neu
tancar

Un alienígena de neu

Ha nevat i l'Humà Petit ha fet un ninot de neu abans de sortir a jugar amb el seu trineu. Les mascotes no han vist que el construïa ell, i s'han pensat que era un alienígena que intentava ficar-se a l'estació espacial. A sobre, veuen que ha robat una pastanaga, la llaminadura preferida de la Nola! Aconseguiran aturar l'alienígena i recuperar la pastanaga abans que tornin els humans?

09:24 Zoom, el dofí blanc - L'illot en perill
tancar

L'illot en perill

En Yann i la Timéti descobreixen un bon dia que en un illot prop de casa seva hi volen construir una zona residencial per a multimilionaris. Darrere les obres hi ha el terrible Van Crook, diu que l'illot és propietat seva i que per això hi pot fer el que vulgui. Però en Zoom i els seus amics faran tots els possibles per evitar-ho.

09:36 Zoom, el dofí blanc - Darrere de les càmeres
tancar

Darrere de les càmeres

En John Shark, un director de documentals de natura molt conegut, arriba a l'illa de Maotou per gravar una nova obra. En Yann és un gran fan seu i de seguida vol fer-li d'ajudant. En John està encantat amb ell i el Zoom, però algunes pràctiques per filmar escenes emocionants són molt arriscades i, a més, no concorden amb el que faria un bon amant de la natura.

09:47 Zoom, el dofí blanc - Pescadors de diumenge
tancar

Pescadors de diumenge

Fent surf prop de la platja, en Yann i l'Auru es troben amb l'Igor, un dofí soldat que ha estat entrenat per atacar les persones. Entre tots el volen calmar com sigui perquè pot suposar un perill per als pescadors i altra gent del poble. Quan el tracta una mica més, l'Auru descobreix que tots dos tenen certs punts en comú.

09:58 Zoom, el dofí blanc - Maotou.com
tancar

Maotou.com

Fa dies que apareixen taques de fang a les aigües de Maotou. El Yann està amoïnat i decideix avisar el Papa Tuanaku. Quan arriba al poble descobreix que la Clarissa, la neboda del Van Krook, regala dispositius d'alta tecnologia als vilatans. Hipnotitzats per les seves tauletes, no fan cas al Yann quan intenta advertir-los del desastre ecològic que amenaça les platges de l'atol. Podria existir alguna relació entre aquest fenomen i tots aquests regals?

10:10 Súper 4 - Mindnet
tancar

Mindnet

El doctor X ha inventat un súper-ordinador, MindNet, que controlarà tots els detalls de la vida a Tecnòpolis. D'aquesta manera s'assolirà la màxima eficiència sense fer cap esforç. Però la primera mesura que emprèn MindNet per racionalitzar Tecnòpolis és expulsar-ne els humans. Això no ho tenia pas previst, el doctor X, i els nostres herois s'han d'enfrontar a MindNet.

10:22 Súper 4 - Operació pirata
tancar

Operació pirata

El Baró Negre està tip que els nostres herois sempre li acabin esguerrant els plans per destronar el rei Kenric i fer-se ell rei de Medievàlia i amo del tresor del castell. Pensa que l'única manera de sortir-se'n és fent presoners, primer, els quatre amics i la seva curiosa mascota. Finalment gairebé aconsegueix el seu objectiu: només se'n salva l'Alex. Com que els homes del Baró Negre han agafat en Barba de Tauró confonent-lo amb el príncep, aquest s'alia amb els pirates per posar setge al castell del baró. Però els pirates no hi entenen de setges sinó d'abordatges!

10:33 La colla de la selva al rescat! - Un tarsi en perill
tancar

Un tarsi en perill

En Gilbert és a la selva, examinant diversos bolets quan, de sobre, queda fascinat per una espècie de fong que només creix en coves.
Al cau de la colla, algú fa sonar el senyal. És la Mélina a bord d'un globus aerostàtic i ha segrestat en Gilbert perquè el vol obligar a treballar per ella. La Batricia s'haurà d'infiltrar a l'equip de la Mélina per poder-lo alliberar.

10:44 La colla de la selva al rescat! - El festí de la selva
tancar

El festí de la selva

L'Al participarà en el gran concurs de cuina de la selva. L'Hector n'és el jutge, però és cec, i necessita que la colla l'ajudi a vigilar els altres concursants. Desconfia especialment d'en Chucky, l'amo de les hamburgueseries Chucky, que està disposat a fer qualsevol cosa per guanyar, fins i tot segrestar en Bob per desconcentrar l'Al.

10:55 La colla de la selva al rescat! - Duel explosiu
tancar

Duel explosiu

Una velleta activa el senyal de la colla. Necessita ajuda perquè el seu net ha caigut al Pantà de la Mort que Mata. Un cop allà, en Gilbert s'adona que tot ha estat un muntatge de la Mélina per saquejar el seu laboratori, i es desencadena una lluita entre tots dos al cau de la colla. Tot això, només perquè la Mélina vol robar la màquina de pessigolles d'en Gilbert.

11:05 La colla de la selva al rescat! - El Festival dels Setciències
tancar

El Festival dels Setciències

És la gran trobada dels científics de la selva, tots volen presentar el seu nou invent. L'Ernest i en Gilbert presenten una nova font d'energia molt potent, la "caixa de pets", però en Vladimir l'aconsegueix robar. La colla farà tot el possible per recuperar l'invent de l'Ernest i en Gilbert.

11:17 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El fan
tancar

El fan

SINOPSI El príncep Joan és fora, visitant lord Gudfred, i a Nottingham no hi ha ni rastre d'en Perdigan l'hipnotitzador, ni de la Bohèmia, ni de l'Erik el Borni, ni d'invasions vikingues... En fi, que tothom està encantat de poder viure amb una mica de tranquil·litat. Tothom menys en Terry, un jove fan d'en Robin Hood que farà mans i mànigues per poder-lo veure en acció, encara que això suposi posar en perill la seva pròpia vida.

11:28 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Alerta amb el drac enfadat
tancar

Alerta amb el drac enfadat

SINOPSI: La Marian mira de desfer el seu antic encanteri que converteix el drac Derke en un hàmster sempre que s'enfada, perquè pugui ser sempre un drac. Però el conjur no fa l'efecte esperat i l'únic que aconsegueix és capgirar-lo, de manera que en Derke és un drac quan està enfadat i un hàmster quan està content. Una situació que el baró Fitzwalter mirarà d'aprofitar per capturar-lo i utilitzar-lo per usurpar el tron del rei Ricard.

11:39 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Astut com una guineu
tancar

Astut com una guineu

SINOPSI: L'olla de la Matilda ha desaparegut com per art d'encantament i al seu lloc ha aparegut una targeta amb una endevinalla signada per un personatge d'allò més misteriós: la Guineu. Però aquesta primera endevinalla portarà fins a una altra, i a una altra, i a una altra... que en Robin i la seva colla hauran d'anar resolent fins a descobrir qui s'amaga darrera del pseudònim de la Guineu.

11:51 Yakari - L'osset volador
tancar

L'osset volador

El Yakari i el Fill del Tro es troben l'osset Raig de Mel disposat a tirar-se daltabaix d'un arbre seguint les indicacions d'un esquirol volador perquè vol aprendre a volar. El Yakari arrenca a córrer i aconsegueix salvar-lo. L'osset els explica que vol volar com un ocell i que està segur que ho aconseguirà. Naturalment, el Yakari i el Fill del Tro estan molt amoïnats perquè veuen que l'animaló no és conscient del perill.

12:03 Yakari - El bec de l'àguila
tancar

El bec de l'àguila

El Yakari i el Fill del Tro juguen al bosc i es troben l'Arc del Cel, que va cap al cim de la muntanya a buscar unes flors medicinals pel Pou de Saviesa. El Yakari s'ofereix a acompanyar-la, però ella li diu que no cal, perquè coneix molt bé el camí. Després, el Yakari es troba la Banya Tendra, una cabra que, tot parlant, li diu que es prepara una forta tempesta al cim de la muntanya.

12:14 Yakari - Carn i ungla
tancar

Carn i ungla

El Yakari i el Fill del Tro busquen baies al bosc i, de cop i volta, senten uns crits i es troben l'os Morro Llarg i el llop Ullals Grossos barallant-se. El Yakari va a posar-hi pau pensant que és una discussió pel territori, però de seguida descobreix que el problema és que els seus fills, el Raig de Mel i l'Ullals Petits, són amics i volen jugar junts, però els seus pares no els deixen perquè consideren que els ossos i els llops no s'han de barrejar.

12:26 Vicky, el viking - Estrangers en terra estranya (2a part)
tancar

Estrangers en terra estranya (2a part)

Abatut enmig del bosc per les fletxes del general xinès, el drakar ha de tornar al mar. Però els esforços d'en Halvar i els seus homes són inútils. El General xinès ho aprofita per canviar d'estratègia i els convida a un banquet perquè li expliquin el secret del seu vaixell volador. Amb els estels estripats, és impossible, però en Vicky li ofereix la possibilitat de fer-lo volar a ell si els deixa anar.

12:38 Vicky, el viking - Nàufrags
tancar

Nàufrags

En Gilby està gelós d'en Vicky i aprofita que un vaixell encalla davant de Flake per provar de demostrar la seva vàlua salvant els nàufrags d'enfonsar-se. Es tracta dels cunyats i el nebot d'en Tjure, que venien de visita. L'únic que aconsegueix en Gilby, però, és afegir-se al naufragi. Finalment, hi intervé en Vicky, que, mitjançant una àncora i un sistema de politges, els porta a tots a terra sans i estalvis.

12:49 Vicky, el viking - Nit silenciosa
tancar

Nit silenciosa

En Halvar decideix saquejar el castell de l'illa dels Somnis, on tothom cau adormit quan es fa fosc. Però quan arriben a l'illa també els venç la son de seguida. L'endemà, la senyora del castell els convida a esmorzar, però, quan s'adona de les seves intencions, sumeix en Halvar en un malson etern. Per rescatar el seu pare, en Vicky promet a la dama que li ensenyarà els estels que ella només ha pogut somiar.

13:01 Inazuma Eleven Go - El poder d'en Simeon!
tancar

El poder d'en Simeon!

En Fei i el professor Cryptix aconsegueixen alliberar en Mark Evans de la Chrono Stone, i en Mark es compromet a ser l'entrenador del Chrono Storm, l'equip de l'Arion, a la final contra el Ragnah, l'equip definitiu d'en Simeon. Els nois, desesperats per guanyar i per demostrar als seus rivals com n'és, de divertit, el futbol, fan el Miximax de seguida, però tan bon punt en Simeon aconsegueix la pilota, marca el primer gol del Ragnah. Els jugadors del Chrono Storm es queden parats davant l'atac, i en Simeon els recorda tot el que es juguen en aquest partit.

13:22 Inazuma Eleven Go - L'atac feroç dels nois de la segona fase!
tancar

L'atac feroç dels nois de la segona fase!

El Chrono Storm no pot fer res davant del Ragnah, l'equip definitiu d'en Simeon, que té una habilitat impressionant. Això no obstant, els nois d'en Mark Evans continuen lluitant amb decisió i en Fei i en Zanark intenten fer un contraatac, que no surt tal com estava previst. I, just quan sembla que les coses no poden empitjorar, en Simeon es converteix en una bèstia salvatge i ataca sense pietat l'Arion i els seus companys. El Chrono Storm perd les esperances i en Simeon ho aprofita per dir-los que no tenen cap mena de poder. Però just llavors l'entrenador Evans fa un discurs que esperona els seus jugadors.

13:43 Súper 4 - Els vostres desitjos són ordres
tancar

Els vostres desitjos són ordres

Els Super4 salven en Floppy, un follet, de la Baba Cara, que l'empaita. Aquest, llavors, queda lligat a ells per sempre i ha de fer realitat tots els seus desitjos. Però això s'acaba convertint en un malson i l'única manera de trencar la relació és que el follet els salvi a ells. Per tant, els Super4 es posen en perill deixant-se atrapar per uns trolls, però el follet té por i no gosa salvar-los. Al final, per complicar-ho més torna a aparèixer la Baba Cara, però el follet aconsegueix salvar els Super4 i tot s'arregla.

13:55 Súper 4 - Dues fades massa tranquil·les
tancar

Dues fades massa tranquil·les

Els Super4 lluiten amb els pirates i abans d'anar-se'n la Ruby els roba el mapa del tresor de la pastanaga d'or. Els quatre amics van a buscar-lo i troben la casa de dues fades que semblen molt tranquil·les. Però en realitat aquestes fades són una mica bruixes i el que fan és robar a tots els que les visiten i convertir-los en conills. Però l'Espurna les fa tornar bones i quan arriben els pirates buscant el tresor, entre tots els guanyen.

14:07 Els pingüins de Madagascar - El pingüí que em va estimar
tancar

El pingüí que em va estimar

El somni d'en Kowalski s'ha fet realitat. Un somni que ben aviat es convertirà en un malson! La dofí Doris, l'amor de la seva vida, l'ha vingut a buscar perquè l'ajudi a rescatar el seu germà d'un parc aquàtic. Només hi ha dos inconvenients: que ella té un nòvio que és un ornitorinc, i que el germà de la Doris és el friqui, fètid i fanfarró doctor Bufador!

14:30 One piece - El gran muntatge d'en Mr. 2, Bonkure
tancar

El gran muntatge d'en Mr. 2, Bonkure

L'Usopp i el Chopper després de molts esforços aconsegueixen derrotar la Miss Bon Nadal i el Mr. 4 i mentrestant la batalla entre el Sanji i el Mr. 2 continua.

14:53 One piece - L'art del ballet i de la boxa, lluita contra un amic
tancar

L'art del ballet i de la boxa, lluita contra un amic

La Vivi continua fent els preparatius per fer volar el palau. El Zoro posa a prova els seus sabres contra un espadatxí letal i el Sanji intenta superar la seva incapacitat de pegar a una noia sexy.

15:14 Inuyasha - La neu tardana després de set anys
tancar

La neu tardana després de set anys

En Miroku s'assabenta que hi ha una donzella de les neus, encarnada en el cos d'una noia jove, que es dedica a atemorir els homes del poble, i decideix marxar tot sol a investigar-ho. Malauradament, només aconsegueix caure en un parany. Els altres miren de vèncer la donzella i un dimoni de les neus que ha invocat, però les coses no pinten gaire bé. L'Inuyasha finalment aconsegueix travessar el sostre de la construcció on hi ha tancat en Miroku, que estava encantat, i aconsegueix trencar-ne l'encanteri.

15:38 Els Dalton - El parany del núvol
tancar

El parany del núvol

La mare dels Dalton envia als seus fills una recepta casolana per fer nitroglicerina. Però els Dalton s'equivoquen, posen sucre en comptes de sal i acaben fent una pasta que transforma tot el que toca en una llaminadura estil núvol. Tant se val, en Joe té una idea genial: abocaran la pasta damunt dels murs del penal i, quan s'hagin convertit en núvol, s'escaparan obrint-hi un forat menjant-se'l. Però en Peabody llança una campanya anti-sucre!

15:45 Els Dalton - Els Dalton han volat!
tancar

Els Dalton han volat!

En un taller sobre la natura que fa la senyoreta Betty, en Joe s'assabenta que els coloms poden traginar fins a cinquanta cops el seu pes. Immediatament proposa construir un colomar al penal. Vol utilitzar els coloms per fugir volant de la presó. Encara bo que compta amb la traça musical de l'Averell per fer sonar com cal el xiulet que fa de reclam. Però el que no s'espera és que en Peabody i els guardes els empaitin amb àligues!

15:51 Els Dalton - El testament de l'avi Dalton
tancar

El testament de l'avi Dalton

Al penal arriba la notícia de la mort de l'avi dels Dalton i una taula estranya, que és l'herència que ha deixat a l'Averell. A través de la taula, el més alt dels germans es pot comunicar amb l'esperit de l'avi. I, com que els esperits poden fer bellugar coses, en Joe ho vol aprofitar perquè els faci sortir volant de la presó. Però l'Averell era l'únic que es portava bé amb l'avi i el seu esperit no té cap ganes d'ajudar els altres germans.

15:58 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Uix i amagar!
tancar

Uix i amagar!

Mentre la capitana Gracie i l'agent Binky patrullen l'estació, les altres Mascotes de l'Univers s'entrenen per convertir-se en "amagatotis experts" de mans de la conilla Fizz. La prova final per obtenir el títol consisteix a amagar-se tan bé que l'entrenadora Fizz no els trobi. Arribat el cas, farà servir un giny especial per recuperar amagats que, mentrestant, confia a en Binky perquè el guardi. Però el giny es perd.

16:09 Agent Binky: Mascotes de l'univers - La fada de les dents
tancar

La fada de les dents

Horror, a l'Humà Petit li ha caigut una dent! Les Mascotes de l'Univers tenen por que s'estigui desintegrant, i tot per un estrany alienígena alat anomenat la fada de les dents. La capitana Gracie, tanmateix, crida a la calma i busca informació al seu manual: la fada de les dents és bona; de manera que els agents hauran de vetllar perquè, quan arribi, trobi la dent de l'Humà Petit sota el seu coixí.

16:20 El Mic i els seus amics - El joc de posar roba
tancar

El joc de posar roba

Avui el Mic i en Cincsegons juguen a posar i treure roba a una nina de cartró.

16:30 Zoom, el dofí blanc - El dofí de Maui
tancar

El dofí de Maui

El Yann troba un dofí de Maui que sembla perdut i mort de gana. És un espècie molt rara i com que no sap res de la seva alimentació, el Yann decideix fer servir un motor dissenyat per ell mateix per crear un robot capaç d'observar els seus congèneres i descobrir així què mengen. Però el Yann potser hauria d'haver fet cas a l'oncle Patrick, que li va dir que el seu motor podia ser perillós.

16:42 Zoom, el dofí blanc - El dia del tro
tancar

El dia del tro

L'estació de pluges fa dies que hauria d'haver arribat a l'illa de Maotou, però encara hi fa molta calor i tothom pateix les conseqüències de la sequera i la xafogor. En Papà Tuanaku i els nois van a casa del Ramana a demanar-li que invoqui la pluja i el vell xaman balla una dansa per entrar en contacte amb el déu tro.

16:54 Pirata i Capitano - Un tresor musical!
tancar

Un tresor musical!

La Pirata i els seus amics busquen el tresor de la Sonatina Sardina, una pirata músic, però la Murana també l'està buscant. La Murana veu que la Pirata li passa al davant perquè té un bon equip, on destaca l'Oubò. Per deixar fora de joc l'Oubò, la Murana aprofita que a ell li agrada molt fer música per parar-li una trampa dient-li que el conviden a fer un concert. La temptació és molt gran, per a l'Oubò.

17:05 Pirata i Capitano - El ball del Roberto
tancar

El ball del Roberto

El Roberto ha rebut una invitació per a la festa dels Esquelets, però no hi vol anar. Aquestes festes sempre acaben amb un concurs de ball, i com que ell no sap ballar, tothom se'n burla. Aleshores la Popeta li diu que s'hauria de posar les botes màgiques del famós ballarí Mario Petitpas. Ara les té l'ogre Xivarri, que les va heretar d'un avantpassat, i els nostres amics se'n van a buscar-les.

17:15 El Mic i els seus amics - No és bou i porta banyes
tancar

No és bou i porta banyes

No és bou i porta banyes. No és paraigua i surt quan plou. És el cargol! L'amic del Mic que va més a poc a poc és el protagonista d'aquest capítol.

17:26 Numberblocks - Com es compta
tancar

Com es compta

Fa un dia fantàstic per anar a fer un pícnic, però ha desaparegut un pastís. Potser és que hi ha un lladre, o potser és que el Tres no se'n recorda de com es fa una cosa que els Numberblocks són especialistes a fer. Aprendrem a comptar

17:30 Numberblocks - El total de mi
tancar

El total de mi

Els Numberblocks ens ensenyen de què estan fets en una cançó i un ball sobre les parts que componen un tot. Descobrireu com separar els nombres en nombres més petits.

17:35 Numberblocks - El forat
tancar

El forat

El Cinc i els seus amics descobreixen un forat que els fa caure el cap! Aprendrem a comptar endavant i endarrere i a sumar fins a cinc.

17:40 Titó - Excursió a la granja
tancar

Excursió a la granja

Avui tenim una excursió plena d'animals! Anirem amb en Titó a la granja i veurem ponis, ovelles, conills, gallines... i el JohnC ens portarà a fer una volta amb carro!

17:49 Dinotren - Quantes banyes tens?
tancar

Quantes banyes tens?

El Buddy explica que ha somiat que tenia moltes banyes. I en aquell moment apareix el Tank, que té tres banyes. Els nens comencen a comentar el tema dels dinosaures amb banyes i se'n recorden del cop que van veure l'Alcalde Cosmoceratop, que en tenia quinze. Llavors el Buddy proposa anar a buscar animals amb diferent nombre de banyes, els ceratopsians, i ajuntar-los tots en un gran tec al Dinotren.

18:02 Vicky, el viking - El fill d'en Tjure
tancar

El fill d'en Tjure

En Tjure ha tingut un fill i està exultant. El nadó no deixa dormir ningú, i en Halvar s'ha d'enfrontar l'endemà amb en Baltac, un cap rival, en un duel en què es juga l'or del seu poble. Mort de son, en Halvar encaixa una derrota darrere l'altra, però en Vicky afirma que l'autèntic campió de Flake és el fill d'en Tjure, que, efectivament, fa fora en Baltac amb els seus plors eixordadors.

18:14 Vicky, el viking - Aigües poc profundes
tancar

Aigües poc profundes

En Halvar i els seus homes arriben a una illa on hi ha un fortí ple de tresors --entre els quals, un ocell d'or màgic-- custodiat per un gegant. Distret el gegant, els vikings entren al fortí i troben el tresor, però hi entren també els pirates i, quan el gegant torna, fugen cames ajudeu-me. Ja a bord del drakar, l'Urobe prova d'invocar en va els poders de l'ocell d'or, els pirates embarranquen i han de deixar anar llast.

18:25 La colla de la selva al rescat! - El meu territori, la meva guerra
tancar

El meu territori, la meva guerra

El jerbu Jérémie demana ajuda a la colla perquè, des de fa dies, una banda de coales es presenta a la seva vila per robar-los la fruita. Segons en Jérémie, els jerbus no són gaire forts i no s'atreveixen a plantar-los cara, així que els coales tornen cada matí a cometre el robatori. La colla haurà d'entrenar els jerbus i ensenyar-los a confiar en ells mateixos i a defensar-se.

18:36 La colla de la selva al rescat! - Les mentides del conill
tancar

Les mentides del conill

Una tortuga es presenta al cau de la colla. La Mirza, una tortuga malvada, ha segrestat la Sissi, la princesa de les tortugues, i la fa servir com a moneda de canvi per ser la reina de la vila. La colla, decidida, se'n va a buscar la Sissi i, a mig camí, es troba amb un conill que diu ser un detectiu privat que ha contractat la reina de les tortugues per buscar la seva filla. De camí, però, la colla descobrirà que, potser, aquest conill no és qui diu ser.

18:47 Súper 4 - Dracs per tot arreu!
tancar

Dracs per tot arreu!

L'Alex arriba amb els seus amics a Medievàlia i es troba que uns misteriosos dracs ataquen el castell del seu pare, llançant-t'hi flamarades. Els nostres herois acaben descobrint que aquells animals voladors no són dracs, sinó dinosaures-ocell que el malvat pirata Barba de Tauró ha enganyat per fer-los servir per robar el tresor del castell.

18:59 Súper 4 - Endavant, Ruby!
tancar

Endavant, Ruby!

En aquest episodi, la Ruby acaba participant en una cursa de vehicles voladors, a Tecnòpolis, que en teoria només és per pilots-robot. El seu màxim rival és el robot del doctor X, l'Intercepto, que fa les mil i una per guanyar. La Ruby ha d'anar esquivant les diferents males jugades que li fan els altres pilots i està a punt de guanyar. Però el diabòlic doctor X ha situat, gairebé al final del recorregut, un obstacle que qualsevol pilot que no sigui el seu és impossible que el passi.

19:11 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El malson d¿en derke
tancar

El malson d¿en derke

SINOPSI: En Derke té un malson recurrent en el qual el Derke hàmster sempre acaba devorat pel Derke drac. La Marian sap un encanteri que el pot ajudar a superar-ho, però, com no podia ser d'una altra manera, un error en el conjur acaba enviant en Derke i en Robin al malson d'en Derke, on en Robin haurà d'ajudar en Derke a superar la seva por per poder tornar a la vida real.

19:23 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Els jocs dels senyors
tancar

Els jocs dels senyors

SINOPSI: Com cada any, el rei Ricard s'entrena per participar en els Jocs dels Senyors, on competeix amb el comte Gudfred i el baró Fitzwalter en diverses proves per guanyar els tres cofres d'or del premi. Però, a causa d'un accident provocat pels bessons Rolf i Ralf, es lesiona i no pot competir. Llavors designa com a substitut el príncep Joan, que no és allò que en podríem dir un practicant del joc net.

19:35 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La bèstia de sherwood
tancar

La bèstia de sherwood

SINOPSI: L'aparició d'un tigre al bosc de Sherwood provoca el pànic entre els vilatans, i en Robin i la seva colla hauran de mirar de localitzar-lo i capturar-lo per protegir la població. Però, alhora, el príncep Joan s'assabenta que la pell d'un tigre pot valer una fortuna i surt decidit amb els seus soldats per mirar de caçar-lo. Finalment, l'arribada de l'amo del tigre capgirarà la situació.

19:47 One piece - L'art del ballet i de la boxa, lluita contra un amic
tancar

L'art del ballet i de la boxa, lluita contra un amic

La Vivi continua fent els preparatius per fer volar el palau. El Zoro posa a prova els seus sabres contra un espadatxí letal i el Sanji intenta superar la seva incapacitat de pegar a una noia sexy.

20:09 One piece - El Climatac, l'arma climàtica de la Nami
tancar

El Climatac, l'arma climàtica de la Nami

Les coses no pinten bé per a la més bonica dels del Barret de Palla. La Nami està a punt d'embolicar-se amb un adversari complicat i l'arma que li ha construït l'Usopp només serveix per fer trucs de màgia.

20:29 One piece - El secret de la família reial, la mil·lenària arma Plutó
tancar

El secret de la família reial, la mil·lenària arma Plutó

El Crocodile destapa els seus sinistres motius per atacar Alabasta i la Nami intenta posar fi al seu duel amb la Miss Primerdegener desencadenant l'arma climàtica definitiva: un tornado mortal i devastador.

20:51 La casa d'Anubis - La casa d'Isis
tancar

La casa d'Isis

En Victor decideix explorar els túnels, però s'adona que no hi ha sortida. La Nina i companyia saben que sense els amulets seran incapaços de trobar la màscara i decideixen organitzar un pla per recuperar-los. El pare d'en Jerome li encomana una missió molt important. La Vera troba el Llibre d'Isis, l'hi dóna a en Victor, però li amaga alguna cosa.

21:03 El detectiu Conan - El còctel laberíntic (1a part)
tancar

El còctel laberíntic (1a part)

En Kogoro ha quedat amb un client que ha rebut una carta d'amenaça i està molt espantat. El client, en Gunzo Morooka, ha proposat reunir-se en un local anomenat Conilleta Negra, i en Conan i la Ran l'hi acompanyen. A última hora se'ls afegeix en Toru Amuro. Durant el sopar, una de les cambreres de l'establiment cau a terra, inconscient, i aviat se sabrà que l'han enverinat.

21:27 El detectiu Conan - El còctel laberíntic (2a part)
tancar

El còctel laberíntic (2a part)

En Toru dedueix que només tres persones poden haver posat l'arsènic a la copa de xampany de la Yuri, i dues d'elles tenen motius molt clars per desempallegar-se de la noia. D'altra banda, en el transcurs de la investigació, en Toru comença a recordar escenes del seu propi passat. Sembla que les paraules d'una dona que va conèixer, la doctora Elena Miyano, l'ajudaran a resoldre el cas.

21:49 En Grizzy i els Lèmmings - La indigestió dels lèmmings
tancar

La indigestió dels lèmmings

Els lèmmings han aconseguit un paquet de mongetes blanques amb propietats molt estranyes. Resulta que quan es barregen amb soda, tothom que les pren es transforma en un globus que rebota. En Grizzy, doncs, si vol fer la migdiada tranquil·lament, primer s'haurà de desfer d'aquestes mongetes màgiques.

21:56 L'Hora Boomer - 10 anys de TV3
tancar

10 anys de TV3

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:13 Embruixada - La casa de la muntanya
tancar

La casa de la muntanya

La història d'"Embruixada" gira al voltant de la vida familiar de Samantha, una esposa i una mare dolça, però també una bruixa capaç de qualsevol cosa amb un sol moviment de nas. El seu marit, Darrin Stephens, és un gris executiu publicitari que viu tiranitzat per Endora, una sogra perillosa que l'odia i que, com que també té poders, no dubta a convertir-lo sempre que pot en el primer animaló que li ve al cap.
El pobre Darrin, a més de batallar amb la peculiar família de la seva dona, ho ha de fer també fora de casa amb Larry, el director de l'agència on treballa, un home ambiciós, dèspota i incompetent.

Producció: Screen Gems, en associació amb ABC
Intèrprets: Elisabeth Montgomery (Samantha), Dick York/Dick Sargent (Darrin Stephens), Agnes Moorehead (Endora), David Withe (Larry Tate), Erin Murphy (Tabitha), Maurice Evans (Maurice), Paul Linde (tiet Artur), Alice Pearce (Gladys Kravitz), George Tobias (Abner Kravitz)

22:39 Fes Flash
23:18 En Grizzy i els Lèmmings - Ballant amb óssos
tancar

Ballant amb óssos

En Grizzy vol aprendre a ballar el mambo per agradar a l'ossa de qui està enamorat, perquè a ella li encanta. L'os troba un equip d'aprenentatge i una catifa de ball amb petjades que s'il·luminen al ritme de la música. L'únic problema és que els Lèmmings també volen el radiocasset per continuar la festa amb un ritme totalment diferent.

23:25 En Grizzy i els Lèmmings - Canvi de papers
tancar

Canvi de papers

Després d'haver rebut un cop molt fort al cap, en Grizzy ja no és ell mateix: ara es pensa que és un rosegador! L'os intenta que la banda l'accepti per jugar amb ells com si fos un altre lèmming. Però aviat, els seus nous companys el començaran a trobar molt pesat!

23:31 En Grizzy i els Lèmmings - El tònic lèmming
tancar

El tònic lèmming

En Grizzy està tan rebentat que està més frisós que mai per jeure al sofà. Decideix anar a buscar un coixí i un antifaç per anar a dormir, però els lèmmings tenen uns plans diferents per al sofà. El veuen com un fantàstic trampolí i el lloc ideal per fer una sessió d'aeròbic. Per guanyar-se el dret fer migdiada, primer haurà de competir amb els enèrgics lèmmings!

23:38 En Grizzy i els Lèmmings - Picor d'ós
tancar

Picor d'ós

En Grizzy descobreix que els frenètics moviments de "break dance" dels lèmmings no són deguts a les ganes de ballar, sinó a les puces que els han infestat. Quan l'ataquen a ell s'escampa el pànic. En Grizzy està decidit a eliminar tots els paràsits. El problema és que els seus petits companys d'habitació no volen anar-se'n pas.

23:44 En Grizzy i els Lèmmings - Un ós a l'atzar
tancar

Un ós a l'atzar

En Grizzy i els lèmmings es barallen per les tapes dels pots de crema de xocolata, que inclouen fitxes per participar en un sorteig de premis. De fet, al costat de supermercat hi ha dues màquines que accepten les fitxes i donen premis diversos. Entre les recompenses hi ha una clau per accedir al gran premi...: un pot gegant de Yummy protegit per una cúpula de vidre.

23:51 Bestial! - El peix serra
tancar

El peix serra

El Kamil porta el Kayne a una zona molt remota d'Austràlia Occidental, al cor del riu Fitzroy, on hi viuen cocodrils marins, taurons camussos, escurçanes i un peix llegendari molt singular. La missió del Kayne serà atrapar un peix serra, marcar-lo per poder-ne estudiar els moviments i... fer-li una abraçada! Aquesta espècie està greument amenaçada perquè molta gent vol tenir una serra per exhibir-la com a trofeu, o sigui que trobar-ne un exemplar no serà fàcil.

00:15 Bestial! - El camell
tancar

El camell

El Kamil porta el Kayne amb helicòpter a veure el Canyó dels Reis, al Parc Nacional de Watarrka, situat al cor d'Austràlia, en una zona desèrtica on hi fa una calor espantosa. Allà el desafia a menar un camell salvatge fins a un tancat. Però això no és tot, per poder completar la missió i, seguint una tradició de les dones beduïnes, s'haurà de rentar els cabells amb orina de camell!

00:38 Siyaya. Veniu a explorar - Tshavhadzimu
tancar

Tshavhadzimu

El zebrabús viatja fins al parc nacional de Mapungubwe, un paisatge cultural declarat Patrimoni Mundial. Allà l'equip trobarà un grup d'elefants que protegeixen una cria, i gairebé trepitjaran una serp. També aprendran moltes coses sobre la història dels pobladors que antigament van crear un regne en aquella zona, visitaran restes de les construccions i de la seva ceràmica que encara es conserven, i finalment aniran a veure unes pintures rupestres fetes pels san.

01:04 Les Sisters - El peluix de la sort
tancar

El peluix de la sort

Els amics de la colla de la Wendy estan convençuts que el peluix preferit de la Marine porta bona sort. La Wendy és l'única que no s'ho creu, però els esdeveniments s'entossudeixen a demostrar-li que s'equivoca. Ara tothom vol el peluix de la sort.

01:15 Les Sisters - Enguixades
tancar

Enguixades

La Marine es trenca una cama patinant i l'hi han d'enguixar. La seva germana gran s'ocupa d'ella, però la Marine s'aprofita de la situació i acaba convertint la seva germana en una esclava que ha de complir tots els seus desitjos. Quan la Wendy, farta, està a punt d'explotar s'acaba trencant la cama també.

01:26 Les Sisters - Desconnectades
tancar

Desconnectades

La Marine i la Wendy es passen el dia davant la consola i el mòbil. Els seus pares les castiguen tres dies sense els seus aparells i, sense que elles ho sàpiguen, aposten sobre si aguantaran o no el càstig. És una prova molt dura per les dues germanes, però resisteixen tant com poden i són els pares els que acaben fent el possible per guanyar l'aposta.

01:37 Ghostforce - Gomacola
tancar

Gomacola

Mentre l'Andy, el Mike i la Liv visiten un museu amb tota la classe, apareix un fantasma que inutilitza una porta i es queden tots tancats a dins del museu. La Charlie, però, es pot escapar a temps la Charlie i retransmet en directe les destrosses del fantasma. Tothom troba molt estrany que encara no hagi aparegut la Ghostforce, i els companys de classe comencen a sospitar que potser els membres de la Ghostforce s'han quedat tancats a dins del museu i per això no hi poden anar. L'Andy, el Mike i la Liv hauran d'anar molt en compte per evitar que descobreixin la seva identitat secreta.

01:49 Ghostforce - Escorpod
tancar

Escorpod

L'Andy, el Mike i la Liv s'enfronten amb un fantasma que és molt potent i petrifica la gent. Després d'estar una bona estona mirant de reduir-lo, el fantasma petrifica el Krush i el Brillant, i com que ja s'ha alimentat prou de la por, se'n torna a dormir. El problema és que s'ha amagat en un objecte de les clavegueres que el radar de la senyoreta Jones no ha pogut detectar. El Fury i la Myst hauran de buscar el fantasma i capturar-lo perquè els seus companys no es quedin petrificats per sempre.

02:00 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'elegit (2a part)
tancar

L'elegit (2a part)

Just quan en Jim comença a fer-se a la idea de convertir-se en caçador de trols, topa amb en Bular, l'assassí del seu predecessor, que també està disposat a liquidar-lo a ell. Amb l'ajuda d'en Blinky i l'Aaarrrgghh!!!, en Jim i en Toby hauran d'intentar refugiar-se al mercat del Cor de Pedra.

02:23 Dracs: Cap a nous horitzons - Sota la sorra
tancar

Sota la sorra

En Johann envia un correu a en Singlot per demanar-li ajuda. Els mercaders del mercat del nord estan desapareixent sense cap explicació. Quan els nostres amics hi arriben i es posen a investigar, comencen a sospitar que pot ser cosa de la Maledicció de les Llàgrimes. I, tot d'un plegat, una força misteriosa xucla en Carademoc i en Singlot cap a una cova que hi ha sota de la sorra d'una platja.

02:45 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Terra incògnita, segona part
tancar

Terra incògnita, segona part

L'Aja, en Krel i en Vex exploren la Terra buscant la tecnologia per reparar la nau. Quan el director de l'institut exigeix conèixer els pares de l'Aja i en Krel, els prínceps transformen dos robots de manteniment en els seus progenitors "humans".

03:07 Mags: contes d'Arcàdia - La Dama del Llac
tancar

La Dama del Llac

Després de la mort de la Morgana, en Merlí organitza una expedició per anar a visitar la Nimue, la Dama del Llac, i demanar-li que repari l'Excalibur. En Douxie ensenya a la Claire a dominar la màgia ombrívola, i junts descobreixen que la Dama té certs comptes pendents amb en Merlí.

03:30 Els meus veïns pirates - La Perla, la caçasirenes
tancar

La Perla, la caçasirenes

La Perla ha guanyat el concurs de dibuix de l'escola. Ha dibuixat una sirena, però, quan el seu germà Jim la veu, li diu que les sirenes no són així, que ell ho sap perquè ha passat molt de temps al mar i n'ha vist moltes. I a sobre, la Matilda afirma que no existeixen. La Perla s'ofèn molt, i el Jim, avergonyit, decideix organitzar un safari de sirenes per la seva germana petita.

03:41 Pfffirates - Una mica d'aire fresc
tancar

Una mica d'aire fresc

A l'illa Calipso tothom es mor de calor, però el Pat troba una solució per refrescar l'ambient: el cargol frescal del senyor Duncan. És un cargol de mar que quan el sacseges, bufa aire fresc. Els Korsaris roben el cargol al vell pirata mentre dorm i el connecten a la vàlvula principal de l'illa, però com sempre, el Pat es passa de rosca i l'illa es torna una nevera.

03:53 Pfffirates - El rei Stede
tancar

El rei Stede

L'Stede s'enfada amb tots els seus amics perquè no el deixen jugar al joc de matar i li fan fer d'àrbit. Llavors, se'n va sol cap a la selva i es fa amic d'uns tucatocs ratllats, que són uns ocells una mica curtets. Quan els altres s'adonen que l'Stede se n'ha anat, el van a buscar i li demanen que torni, però ell prefereix quedar-se amb els tucatocs perquè ells sí que l'accepten.

04:03 Zoom, el dofí blanc - Salvem el Billy!
tancar

Salvem el Billy!

El Billy és una cria d'orca nascuda en captivitat. L'oncle Patrick s'ha d'encarregar de tornar-lo al seu medi natural. Però el Billy, impetuós i juganer, no para de causar desgavells pel poble. El Papa Tuanaku dona al Patrick un dia perquè l'orca aprengui a espavilar-se pel seu compte lluny dels humans. El Yann, el Zoom i els seus amics li han d'ensenyar a pescar sol i a no acostar-se als taurons, els enemics declarats de les orques. Per sort, compten amb l'ajuda del Zoom en aquest complicat aprenentatge.

04:15 Xavier Enigma i el Museu Secret - Som les germanes Bronte
tancar

Som les germanes Bronte

El Brad està a punt d'acabar de dibuixar l'últim còmic del Biciman, però no se li acut cap idea per fer el final. Per això la Berby se l'emporta a conèixer les germanes Brontë. La Charlotte, l'Emily i l'Anne porten el Brad, el Xavier i la Yadina a la Ciutat de Vidre, un lloc que s'han inventat elles, on la diversió s'hi fa i s'hi desfà i la imaginació serveix per crear mil i una històries.

04:26 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Mark Twain
tancar

Soc el Mark Twain

El Xavier ha de fer un espectacle d'humor, però com que s'ha fet mal en un canell i porta el braç en cabestrell, li sembla que serà incapaç de fer riure la gent. Per això la Berby el porta a conèixer Mark Twain, un escriptor i humorista que li ensenyarà que, rient, les coses sempre són molt més senzilles i molt més fàcils de fer.

04:37 L'Alícia i en Lewis - Vota l'Alícia!
tancar

Vota l'Alícia!

Quan juguen a alguna cosa, en Bastien sempre guanya l'Alícia i ella ja està cansada de perdre. Ara, ha tornat a perdre i se'n va al País de les Meravelles a veure si pot guanyar en alguna cosa en algun lloc. Allà, en Lewis es prepara per a les eleccions a mestre del temps i ella s'hi vol presentar a veure si guanya. La rivalitat entre tots dos els portarà problemes, i l'Alícia potser veurà que guanyar no és el més important.

04:49 Comptem amb la Paula - Tim, el pirata
tancar

Tim, el pirata

Sense voler, la Guixet fa servir un retolador permanent per fer-li a en Tim una cara de pirata. Quan s'adonen que les marques de permanent no marxen, els cinc amics decideixen anar a l'Illa del tresor a demanar ajuda a en Maurici. Proven de tot, però sembla que no hi ha res que funcioni. Haurà de ser un pirata durant la resta de la seva vida, en Tim?

04:59 Comptem amb la Paula - Juguem sota la pluja
tancar

Juguem sota la pluja

La Paula i els seus amics tenen moltes ganes de sortir a jugar a fora, però resulta que plou a bots i barrals. Aleshores, decideixen anar a jugar a un lloc on es pensen que no hi plou mai: al desert. La seva sorpresa arriba quan, de sobte, també comença a ploure al desert. Deixaran que la pluja els espatlli el dia?

05:09 Comptem amb la Paula - A ballar!
tancar

A ballar!

Els cinc amics se'n van cap a la selva per assistir a un festival de música. Un cop allà, descobreixen que la ubicació del festival és secreta i que, per accedir-hi, hauran de superar una mena de prova de ball. El problema és que la Guixet és una mica pocatraça i no balla gaire bé. Serà capaç de seguir el ritme de la música i superar la prova d'accés?

05:19 Leo, el guardabosc - El bec d'esclop
tancar

El bec d'esclop

L'aprenenta de guardabosc Jane demana al Leo i la Katie que l'ajudin a descobrir qui és el responsable d'haver fet malbé una estàtua molt maca que hi havia als afores d'un poble. Quan els dos germans arriben al poble, comencen a investigar la bretolada i troben al lloc dels fets unes petjades molt estranyes: són d'un animal molt curiós, el bec d'esclop, un ocell molt gros que té un bec enorme.

05:29 Leo, el guardabosc - El macaco menjacrancs
tancar

El macaco menjacrancs

Mentre juga a llançar-li un pal al seu gosset Heroi, el Leo troba un mico al jardí. La seva germana Katie en busca més informació a l'ordinador i descobreix que es tracta d'un macaco menjacrancs, procedent del sud-est asiàtic. Els dos germans es proposen portar el macaco a casa seva, amb l'ajuda i els consells del guardabosc Rocky. Però no serà una missió fàcil!

05:39 Els o-o-ossets - Connectats
tancar

Connectats

El Bucky i el Bjorn han quedat per anar a jugar a futbol, però es posa a ploure i ho han de deixar estar. Perquè no els torni a passar, el Bucky els connecta tots dos online per poder jugar a una pila de jocs, faci el temps que faci.

05:45 Els o-o-ossets - La sorpresa
tancar

La sorpresa

El Bjorn està observant les estrelles i els planetes i dedueix que, per la posició en què es troben, el Bucky i ell estan a punt de rebre una gran sorpresa. Els dos ossos estan tan emocionats que no surten per res de casa esperant que els arribi l'esperada sorpresa.

05:50 Els o-o-ossets - Bones maneres
tancar

Bones maneres

La Franny vol ensenyar normes d'urbanitat als seus amics ossos, però el Bucky diu que no serveixen per a res. Llavors, el Bjorn li proposa a la Franny una gran estratègia per convèncer el Bucky que aprendre bones maneres li pot servir, fins i tot, per salvar la vida.

05:55 Els o-o-ossets - Fa cinc minuts
tancar

Fa cinc minuts

El Bucky i el Bjorn estan jugant a futbol i, d'un canyardo, el Bucky esclafa amb la pilota un dels millors pastissos que ha fet la Franny. Per evitar-li el disgust, l'os idea una màquina que fa que pugui retrocedir cinc minuts en el temps per esmenar l'error comès.

Progrmació BD ....
06:34 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

06:54 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:11 ONZE Estiu - + info
tancar

+ info

Durant l'estiu, les nits d'Esport3 continuen concentrant tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva. Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

08:35 Aire Lliure - Laietània
tancar

Laietània

Laietània

En el segon capítol, Judit Mascó tindrà diversos mestres. Mag Lari li ensenyarà jocs de mans; al costat de Miquel Lozano, ¿subcampió del món d'apnea¿ aprendrà a controlar la respiració i amb els Capgrossos de Mataró farà castells. També viurà una experiència excepcional al temple de la Sagrada Família.

09:19 Aire Lliure - Vall d'Aran
tancar

Vall d'Aran

Vall d'Aran

Judit Mascó visitarà la Vall d'Aran en dues èpoques de l'any molt diferents: a l'hivern i a l'estiu. Tindrà com a convidada l'actriu i cantant Elena Gadel i entrarà en contacte amb la cultura aranesa, aprenent l'idioma i visitant els llocs més emblemàtics i històrics del país.

10:07 A taula - A Salkzammergut
tancar

A Salkzammergut

Salzkammergut és la zona amb més llacs d'Àustria. Des de fa milions d'anys aquesta zona muntanyosa oculta un tresor d'allò més valuós: la sal de roca. Alexander Köberl és miner a Altaussee i passa bona part dels seus dies sota terra. A casa dona un cop de mà a la Brigitte, la seva dona, cuinant delícies com l'"Apfelschlangl", un dolç de poma, o fent un rostit de carn a la sal, acompanyat amb amanida de patates.


1

10:33 Xarxa Natura - Catllaràs
tancar

Catllaràs

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

10:40 Trens singulars - Birmània
tancar

Birmània

Philippe Gougler viatja amb tren per Birmània, un país que durant molt temps no es podia visitar. Els trens birmans són tots força antics i sotraguegen de valent els passatgers, tot i que no circulen gaire de pressa. De fet, sembla que tot el país es mogui a un ritme molt lent. Però tant als trens com a les estacions gairebé tothom somriu i s'hi pot trobar personatges interessantíssims amb històries molt curioses.

11:33 E3D - Final Copa Catalunya: AECS l'Hospitalet - Les Corts AE
tancar

Final Copa Catalunya: AECS l'Hospitalet - Les Corts AE

L'AECS de l'Hospitalet i Les Corts AE s'enfronten en la final de la Copa Catalunya femenina de futbol sala.

13:12 ONZE Estiu - + info
tancar

+ info

Durant l'estiu, les nits d'Esport3 continuen concentrant tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva. Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

14:37 Top gols La Lliga - Jornada 3
tancar

Jornada 3

"Top gols La Lliga" repassa cada setmana tots els gols de la jornada de la Primera Divisió. Amb la locució de Catalunya Ràdio i d'altres emissores catalanes, viu i emocionat amb els gols dels equips del nostre país i també amb els de la resta d'equips de la màxima categoria estatal de futbol.

15:05 Riu avall - TER 2
tancar

TER 2

Les aigües gelades del Ter han anat perdent bona part de la puresa al llarg del seu camí. Però el riu encara és viu. En aquest segon i últim capítol dedicat al Ter viatjarem de Manlleu cap a Roda de Ter i els embassaments de Sau i Susqueda, per continuar riu avall fins a Bescanó, Girona, Sant Julià de Ramis, Flaçà i Torroella de Montgrí.
Al llarg del recorregut veurem com fa indústria, història i ciutat: però també com fa natura, paisatge i vida, una vida molt recuperada en els últims anys. Coneixerem els seus artistes, els conjunts monumentals de la seva riba, per arribar a la seva desembocadura on encara ens reservarà una darrera meravella: l'espectacular biodiversitat que acullen els fons marins de les Illes Medes, un patrimoni que només és possible gràcies a les aportacions del Ter.

15:34 Thalassa - El tresor de Cala Prona
15:49 GR. Cami de Sant Jaume - + info
tancar

+ info

Ruta de dos dies, on en Marc pujarà dalt d'un campanar amb el seu campaner, descobrirà com s'inspira un pintor amb la natura, creuarà la plana a cavall, navegarà en caiac per la Ruta del Ter, farà botifarres marca Q i entrarà en un dels tallers de soldadets de plom més coneguts del món.

16:14 A taula - A Oldenburger Land
tancar

A Oldenburger Land

La col verda és la verdura d'hivern per excel·lència a la regió d'Oldenburg. A taula se serveix en plats clàssics acompanyada de botifarra fumada, però gràcies a la seva versatilitat actualment també se'n fan batuts, xips i inclús gelats. Peter Kluin ha apostat per conrear varietats poc habituals de col verda. Amb la seva dona Susanne preparen deliciosos plats vegetarians amb aquesta i d'altres verdures.


1

16:40 Viatges insòlits - Xina (2a part)
tancar

Xina (2a part)

A la segona part del viatge per la Xina, en Tom continua el seu recorregut cap a la frontera amb el Tibet. Cada vegada és més evident que s'acosta a una zona controvertida, i fins i tot es veurà obligat a canviar els plans de viatge a causa de la censura del govern. Tot i així, visitarà llocs inoblidables, com ara Chongqing, Dali o Shangri-La.

17:24 Aire Lliure - Queralt Castellet
tancar

Queralt Castellet

Queralt Castellet, primera medalla catalana en uns jocs olímpics d'hivern, serà la convidada d'"Aire lliure" deTV3. Núria Picas portarà la Queralt a escalar una de les agulles més carismàtiques de Montserrat, el Cavall Bernat. En la segona part del programa Castellet convencerà la Núria perquè es calci una taula de surf sobre aigua al pantà de Sau.

18:02 Aire Lliure - Ramon Mirabet
tancar

Ramon Mirabet

Núria Picas portarà el cantant Ramon Mirabet a fer un bivac sota les estrelles en un dels cims de la vall de Núria, compartint l'experiència amb dos convidats més que es dediquen a ajudar gent sense sostre i joves amb un alt risc d'exclusió social. Ramon Mirabet va començar la seva carrera cantant al carrer i avui farà el mateix en acabar el programa "Aire lliure".

18:40 E3D - Handbol: Supercopa Catalunya. Final Femenina
tancar

Handbol: Supercopa Catalunya. Final Femenina

Esport3 t'ofereix les millors retransmissions esportives en directe.
Viu l'esport amb nosaltres!

20:19 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

20:49 E3D - Handbol: Supercopa Catalunya. Final Masculina
tancar

Handbol: Supercopa Catalunya. Final Masculina

Esport3 t'ofereix les millors retransmissions esportives en directe.
Viu l'esport amb nosaltres!

22:35 Zona UFEC - Softbol, bàdminton i escacs
tancar

Softbol, bàdminton i escacs

En aquest capítol centrem l'atenció en el softbol, el bàdminton i els escacs. Som esport! Som Zona UFEC!

22:43 Zona zàping - + info
tancar

+ info

El "Zona zàping" és un recull d'imatges de continguts esportius que ofereixen les diferents televisions, tant estatals com internacionals. Aquestes imatges destaquen per la seva espectacularitat, perquè són especialment curioses o perquè ens permeten repassar l'actualitat esportiva mundial de forma ràpida i concisa. En resum, tot allò relacionat amb el món dels esports que s'emeti per TV i tingui un mínim d'interès per a l'espectador.

23:00 ONZE Estiu - + info
tancar

+ info

Durant l'estiu, les nits d'Esport3 continuen concentrant tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva. Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:23 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:35 ONZE Estiu - + info
tancar

+ info

Durant l'estiu, les nits d'Esport3 continuen concentrant tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva. Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

01:58 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:10 E3D - Handbol: Supercopa Catalunya. Final Masculina
tancar

Handbol: Supercopa Catalunya. Final Masculina

Esport3 t'ofereix les millors retransmissions esportives en directe.
Viu l'esport amb nosaltres!

03:35 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

05:07 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:18 Zona zàping - + info
tancar

+ info

El "Zona zàping" és un recull d'imatges de continguts esportius que ofereixen les diferents televisions, tant estatals com internacionals. Aquestes imatges destaquen per la seva espectacularitat, perquè són especialment curioses o perquè ens permeten repassar l'actualitat esportiva mundial de forma ràpida i concisa. En resum, tot allò relacionat amb el món dels esports que s'emeti per TV i tingui un mínim d'interès per a l'espectador.