TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:36 Cuines - Suquet de virrei i brigadeiros
tancar

Suquet de virrei i brigadeiros

Hi ha pocs peixos amb un nom tan imponent com el que cuinem avui: el virrei. Farem un plat de barca, dels que feien els pescadors de Roses quan sortien a pescar i necessitaven pocs ingredients, el peix que no podien vendre i una cassola de ferro forjat. I de postres, uns brigadeiros, un dolç típic del Brasil que és tan llaminer que és difícil només menjar-ne un.

16:02 Cuines - Ànec amb raïm
tancar

Ànec amb raïm

Comprar menjar preparat no té perquè ser dolent si es compra a un productor de confiança. Avui, partim d'unes cuixes d'ànec confitades, és a dir, que ja han estat cuites, per fer un ànec amb raïm.

16:18 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

El dia que el Toni petit ha quedat amb la Bet, el nano té un inesperat problema de salut.

El Quique està molest perquè l'Andrea va fer descansar l'Adrià durant el partit.

Davant aquesta situació, la Cèlia i la Noe discrepen amb ell.

L'Andreu rep un missatge d'una dona amb qui va lligar i torna a quedar amb ella, però la Sílvia el veu flirtejant.

16:58 El paradís de les senyores - + info
tancar

+ info

En aquest episodi, entre altres coses, tot i que l'Agnese intenta consolar-la, la Gabriella està desesperada per l'article que ha sortit al diari criticant-la a ella i els biquinis del Paradís. Per sort, en Vittorio aprofitarà l'entrevista de l'Enza Sampò per posar les coses al seu lloc. En Federico s'adona que aquest any el seu pare no li ha enviat flors a la Silvia la vigília del seu aniversari, una cosa que abans feia sempre, i decideix solucionar-ho ell. I, absurdament, l'assumpte dels biquinis del Paradís dificulta l'elecció de l'Umberto com a membre del Comitè de l'Expo.

17:46 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa" es consolida amb Agnès Marquès a la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que el va consolidar als migdies de TV3 i plantejar nous registres que ampliïn l'horitzó del programa. L'objectiu és combinar l'aposta per tenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment.

19:12 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

En el programa d'avui, la Natza Farré i l'Òscar Andreu ens parlen, entre d'altres coses, de futbol (El Barça imputat i el Girona líder de primera).
També en parlaran de: Investidura, problemes amb la Renfe, temperatura rècord al mar..
També tindrem la entrevista improvisada amb la Judith Martin, i l'Ana Joven amb la secció d'animals.

21:00 Telenotícies vespre
22:07 Polònia - + info
tancar

+ info

Pactes impossibles i una investidura fallida a Polònia.

La investidura de Nuñez-Feijóo (Queco Novell) penja d'un fil. Trist per veure que no guanyarà, es replanteja la seva existència política al costat de la Barbie dels candidats a la presidència: Pedro Sánchez (Pep Plaza).

A tot això, Carles Porta (Fermí Fernàndez) intentarà esbrinar si Feijóo és un cadàver polític i qui n'ha causat la mort. Mentrestant, Sánchez i Yolanda Díaz (Alba Florejachs) s'asseguraran que no hi ha trànsfugues al seu partit abans de la votació de divendres.

TV3 està d'estrena. Després de l'èxit del "Generació Porno", s'estrena un nou documental sobre les noves maneres de relacionar-se entre polítics: Generació Pacte. Pedro Sánchez (Pep Plaza), Pere Aragonès (Jordi Soriano) o Carles Puigdemont (Queco Novell), es veuran les cares amb Aznar (David Marcé), Lluís Companys (David Marcé) o Laura Borràs (Agnès Busquets) en una conversa incòmoda, però necessària pel futur del govern.

A la Generalitat, Pere Aragonès (Jordi Soriano) i Jordi Turull (Xavi Espinosa), es preparen per l'aniversari de l'1 d'octubre però rebran la visita d'algú que no s'esperaven.

A la CUP, Dolors Sabater (Agnès Busquets) i Carles Riera (Cesc Casanovas), fan un homenatge a Eulàlia Reguant i intenten recordar qui és l'actual número u del partit.

Francesc Mauri (Xavi Espinosa) farà un repàs del temps, amb la calor com a principal protagonista. Mauri farà referència a un anticicló de calor que afectarà les castanyeres i avança que se n'apropa un altre des de la meseta.

22:44 Això no és una cançó - Bohemian Rhapsody
tancar

Bohemian Rhapsody

Quin es el misteri que amaga Bohemian Rhapsody? A la classe d'avui farem una investigació per resoldre aquest enigma. Ramon Gener i els seus alumnes aniran seguint les pistes que Freddie Mercury va deixar a la música per acabar adonant-se que rere la rapsòdia més coneguda de la música actual s'amaga un conte sobre la redempció. També coneixerem la història de l'Ari, una alumna que va trobar una segona oportunitat gràcies a l'ajuda de la seva família. Amb ella i la resta de la classe descobrirem que el tema més immortal de Queen és un viatge pels errors i per com superar-los.
Perquè Bohemian Rhapsody no és una cançó. No és només una cançó.

23:23 Al cotxe - Jim, la guanyadora d¿¿Eufòria¿
tancar

Jim, la guanyadora d¿¿Eufòria¿

Si guanyar la segona edició d'"Eufòria" ha estat un camí difícil per a la Jim, ara comença un altre camí que també suposa un repte: treure un disc amb cançons pròpies. Durant el trajecte "Al cotxe!", la Jim explica com ha arribat fins aquí, i es mostra molt il·lusionada però també preocupada, perquè vol aconseguir "fer música xula que a la gent li pugui agradar, però que també m'identifiqui a mi"

23:55 Més 324 - + info
tancar

+ info

"Més 324", un espai de debat diari sobre temes d'interès i d'actualitat, amb els millors especialistes i protagonistes del dia, dirigit i presentat per Xavier Graset.

02:03 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Noël Meya
04:59 Folc a l'estudi - Inxa Impro Quintet
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 El Negre de Banyoles - Miquel Martí i Pol
tancar

Miquel Martí i Pol

Miquel Martí i Pol, un dels grans poetes d'aquest país. Ni les malalties, ni l'explotació laboral ni les dificultats d'aquell temps foren suficients per robar-li l'optimisme i les ganes de lluitar. En un capítol intens i especialment vinculat a la vida d'en Daura Mangara, ens endinsarem en un univers on, amb paraules quotidianes, va influir en l'actitud revolucionària de tota una generació.
Conversarem amb la Marta Bustos, una jove de Terrassa que va perdre la visió d'un ull en un accident domèstic, i en Daura farà un duet poètic amb l'Olivia, una californiana que va venir a aprendre castellà i, per casualitats de la vida, ha acabat fent una immersió completa al català.

22:44 El documental - Estimats records
tancar

Estimats records

L'any 2017, al llegendari fotògraf Thomas Hoepker, de l'agència Magnum, li van diagnosticar Alzheimer.
L'home que va entrar a la memòria col.lectiva a través del seu art ara va perdent a poc a poc la seva pròpia memòria.
El seu últim gran somni: un viatge amb cotxe a través dels Estats Units amb la seva dona, la Christine.
Un viatge molt emotiu que alhora serà l'últim reportatge fotogràfic de Thomas Hoepker per fer-ne un llibre i també el colofó de tota una vida de feina.

00:23 L'estratègia del silenci - L'estratègia del silenci
tancar

L'estratègia del silenci

3 de juliol del 2006, cinc dies abans de la visita del Papa Benet XVI a València, un accident de metro provoca 43 morts i 47 ferits. Per a les víctimes, el dol transcorre paral·lel a una lluita de més de tretze anys per a exigir respostes i justícia, i que s'assumeixin les responsabilitats per la tragèdia. L'estratègia del silenci és la crònica d'una lluita ciutadana contra les maniobres polítiques, mediàtiques i judicials del poder per tal de silenciar un cas que posava en perill el negoci corrupte darrere de la visita del pontífex.

01:22 El Negre de Banyoles - Miquel Martí i Pol
tancar

Miquel Martí i Pol

Miquel Martí i Pol, un dels grans poetes d'aquest país. Ni les malalties, ni l'explotació laboral ni les dificultats d'aquell temps foren suficients per robar-li l'optimisme i les ganes de lluitar. En un capítol intens i especialment vinculat a la vida d'en Daura Mangara, ens endinsarem en un univers on, amb paraules quotidianes, va influir en l'actitud revolucionària de tota una generació.
Conversarem amb la Marta Bustos, una jove de Terrassa que va perdre la visió d'un ull en un accident domèstic, i en Daura farà un duet poètic amb l'Olivia, una californiana que va venir a aprendre castellà i, per casualitats de la vida, ha acabat fent una immersió completa al català.

01:50 El documental - Estimats records
tancar

Estimats records

L'any 2017, al llegendari fotògraf Thomas Hoepker, de l'agència Magnum, li van diagnosticar Alzheimer.
L'home que va entrar a la memòria col.lectiva a través del seu art ara va perdent a poc a poc la seva pròpia memòria.
El seu últim gran somni: un viatge amb cotxe a través dels Estats Units amb la seva dona, la Christine.
Un viatge molt emotiu que alhora serà l'últim reportatge fotogràfic de Thomas Hoepker per fer-ne un llibre i també el colofó de tota una vida de feina.

03:26 GR Terres del sud - Els ports
tancar

Els ports

Avui ens endinsarem al massís dels Ports. I el tret de sortida el donarem a La Sénia. Primer, aprenent com es fa un dolç típic, la manjoia. I després, visitant el seu camp d'aviació. A continuació, amb un guia del Parc Natural dels Ports, anirem en cotxe fins a Fredes, al País Valencià. Des d'allà, pujarem pel GR7 fins al refugi de la Font Ferrera. L'endemà ens llevarem molt aviat per fer les feines de guarda, a primer hora, com li agrada al Marc. Després, farem una excursió fins al tossal del Rei, un cim que està entre Catalunya, l'Aragó i el País Valencià. I, de baixada, ens acoblarem amb els GRAE per fer un simulacre de rescat.
En total, uns 40 km, la meitat dels quals els farem en cotxe, i dividits en dues jornades.

04:11 Karakia - Alena (Gomel) / Liam (Wicklow)
tancar

Alena (Gomel) / Liam (Wicklow)

L'Alena és originària de Gómel, una regió al sud-est de Bielorússia que també dóna nom a la seva ciutat, la segona en importància del país. Gómel ha sabut combinar el teixit urbà i el rural, de manera que les cases disposen d'hort i espai per als animals. Aquest doble entorn, ciutadà i agrari, ha enriquit la personalitat d'uns receptaris que segueix cuinant al Vendrell, la seva població adoptiva. Gràcies a l'herència rural, l'Alena va aprendre a aprofitar-ho tot del porc, una carn indispensable al país. La sopa rassólnik, per exemple, molt rica en ingredients, porta els ronyons. També n'aprofita el fetge per fer, entre d'altres plats, uns farcellets amb béicon i ceba. Els pastissets de mató o les compotes de fruita acaben de definir una cuina condicionada, en general, per la curta durada dels estius i pels llargs hiverns.

Quan en Liam va arribar a Barcelona procedent del comtat de Wicklow, es va proposar integrar-se en la cultura local. Ens ho explica des del barri on viu, el Raval, un barri on les diferents cultures han après a organitzar-se en comunitats: "Si vols viure i treballar en un país, hi has de conviure, no pots aïllar-te." De Catalunya, a part de l'idioma, també ha après a estimar-ne els plats, més variats, reconeix, que a Irlanda. En el sopar que va organitzar per als amics, va decidir, però, recuperar els ingredients que han dibuixat durant anys la cuina irlandesa. Les patates, la pastanaga i la xirivia van acompanyar el plat principal, l'spiced beef, un crostó de vedella al forn que s'està dos dies en adob. Els amics també van poder tastar una sopa de pèsols i pernil i el pa de bicarbonat, brown soda bread.

04:47 Thalassa - Els Mörker, nissaga de bussejadors
05:04 L'illa del tresor - Ana Maria Matute
tancar

Ana Maria Matute

Amarada de mots amb regust de miratge, l'escriptora Ana María Matute s'instal·la aquest diumenge a L'illa per repassar una vida travessada de somnis: la joventut i amistats perdudes, els desenganys sentimentals, els contes nascuts de la fantasia, la mort i l'oblit i fins i tot la chanson componen al llarg de mitja hora el microcosmos d'una dama que manté intacta la passió de fabular.

I entre les seves històries, Joan Barril i Joan Ollé recorren un estanc de lúdic lirisme i troben la parella de ball perfecta per a cada element, mentre tres princeses del verb juguen a amagar-se en la sonoritat de quatre síl·labes.

05:28 L'illa del tresor - Joan Valent
tancar

Joan Valent

Des que als cinc anys va heretar l'afició per la música, el mallorquí Joan Valent ha recorregut mig món orquestrant la seva particular banda sonora. Ara, en una conversa tan simfònica com verbal, el compositor visita L'illa per traslladar-hi reflexions sobre la creació, l'amor, el sexe, la mística musical o fins i tot el futur de Mallorca. I des del mateix espai, Joan Barril i Joan Ollé assistiran a un simposi de doctors universals, retrobaran el soldat de la Marieta de l'ull viu i ensopegaran amb els topoi d'un costumari nostrat, mentre tres sirenes repassen una nova lliçó d'anatomia.

Progrmació BD ....
06:00 Wow! English Method - Kindergarten Red - It's Pink! (song)
06:02 Wow! English Method - Early Primary Orange - What do yu want to be? Part 2 (song)
06:04 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Run, Run, Run (song)
06:06 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Hello! Look at me. Part 2 (song)
06:08 Wow! English Method - Royal Finger Family (bonus)
06:16 Wow! English Method - Kindergarten Red - Steve's Garden (bonus)
06:21 Wow! English Method - Early Primary Orange - Wear the Right Clothes Part 1 (song)
06:27 Ideafix i els irreductibles - Jove per accident
tancar

Jove per accident

L'Asmàtix està molt cansat, però no ho vol reconèixer. Quan s'adona que es fa gran i està perdent facultats, beu una poció que el rejoveneix, i torna a ser un jove colom trempat i combatiu. Aprofita l'ocasió per provar de salvar el Molí Roig, que els romans volen tancar, i que és on es fa la millor farina de Lutècia. Però el colom aprenent de druida cada cop és més jove. Fins que es converteix en... un ou!

06:39 Ideafix i els irreductibles - Una pispa d'anada i tornada
tancar

Una pispa d'anada i tornada

En Labienus recluta en Lèntix per dur a terme falsos robatoris a les cases dels gals, que els romans resolen ràpidament per guanyar-se la confiança de la població. L'alarma sona al cau dels Irreductibles quan hi arriba la Vitamina queixant-se que han entrat a robar a cals seus amos i s'han emportat la seva menjadora. L'Ideafix sospita de seguida dels romans i, amb l'ajuda del mussol Voldenix, els Irreductibles aviat descobreixen el complot.

06:50 La colla del camp - Sortida a la neu
tancar

Sortida a la neu

La classe dels grans de l'escola de Fontbona ha de fer una sortida a la neu per
esquiar, però, d'entrada, el Rafel diu que no hi vol anar. De seguida els seus
amics s'adonen que és perquè sap que la seva mare no té prou diners per
pagar-li la sortida i tots plegats buscaran la manera que ho pugui pagar i no
s'hagi de quedar sol al poble.

07:01 La colla del camp - Un dia de molt de vent
tancar

Un dia de molt de vent

La colla d'amics fa volar l'estel que li han regalat a la Lina, però en un estira-i-arronsa entre l'Espiga i el Rafel per veure qui el fa volar, se'ls escapa i va a petar a casa del senyor Lluc. Tement que el senyor Lluc s'enfadi, decideixen entrar a casa seva per recuperar l'estel, però el senyor Lluc llavors sí que s'enfada de debò i els confisca la joguina.

07:14 Súper 4 - La fúria del drac
tancar

La fúria del drac

La Baba Cara converteix la Ruby en un drac. La Leonora diu que es casarà amb aquell que domestiqui un drac i li porti. El Baró Negre vol domesticar-ne un i el seu bruixot, en Fourchesac, li dóna un mirall que si un drac s'hi mira es tornarà dòcil. El Baró Negre intenta domesticar el drac que en realitat és la Ruby fent-lo mirar-se al mirall, però l'Alex, l'Espurna i en Gene aconsegueixen que la Ruby es torni a transformar en ella mateixa, i el Baró Negre no se surt amb la seva.

07:26 Súper 4 - Un robot al país de les fades
tancar

Un robot al país de les fades

És la festa del jubileu de la reina de les fades i l'Espurna li vol fer una sorpresa decorant-li la sala del tron. Però un dels seus encanteris no li surten bé i la sala queda feta un desastre. Per arreglar-ho, els Super4 decideixen anar a buscar el robot Cleano del doctor X. Però aquest robot al final es dispara i ho empitjora tot. Al final no els queda més remei que demanar l'ajuda d'altres fades per arreglar-ho tot i que la reina no vegi el desastre.

07:38 Els germans Kratt - L'efecte dragó
tancar

L'efecte dragó

Mentre en Martin i en Chris estudien el secret del dragó per caminar damunt d'una superfície tan fina com el vidre, en Zach ha aprofitat per robar-los el miniaturitzador i els ha tancat a tots dins d'un terrari. L'única manera que tenen de sortir-ne és fent servir l'efecte dragó, que fins i tot utilitzen les càrregues elèctriques per aferrar-se!

08:02 Agent Binky: Mascotes de l'univers - La nau dels gelats
tancar

La nau dels gelats

Tots, però sobretot en Gordon, estan emocionats per la visita de la nau dels gelats. Aleshores una abella alienígena es fica dins del vehicle, i l'equip es prepara per salvar la nau i els gelats. El primer que hi entra és en Gordon, però després ja no surt. D'un en un, els agents aniran entrant a salvar els seus companys, fins que al final tots queden "atrapats" a la nau. En Binky els haurà de salvar tot sol!

08:13 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Infiltrats a la nit
tancar

Infiltrats a la nit

A la nit, l'Humà Petit sent un cop fort, i en Binky i en Gordon surten disparats cap a la Sala de les Capses (també anomenada "les golfes") per descobrir què passa. I resulta que no tan sols hi troben uns alienígenes (nom en codi: mosquits), sinó també un alienígena gegant... o això es pensen. Però resulta que és una agent de les Mascotes de l'Univers que es diu Amelia i que és un rat-penat. Els agents no aconseguiran foragitar els alienígenes si no treballen junts!

08:24 Titó - Excursió amb el camió de les escombraries
tancar

Excursió amb el camió de les escombraries

Avui som al costat d'uns contenidors esperant que arribi el camió de les escombraries.Quan arriba, veiem com buida el contenidor i descobrim que el conductor és el JohnC.

08:33 El Mic i els seus amics - Cap, panxa, genolls i peus
tancar

Cap, panxa, genolls i peus

Una cançó per anar tocant les parts del cos que es van dient. A cada estrofa, una de les paraules es deixa de dir, fins arribar a fer tota la cançó només amb gestos.

08:43 Petit - Vergonya piscina
tancar

Vergonya piscina

Sense voler, en Gregorio s'equivoca de vestuari i veu una dona gran sense roba. En Petit i els seus amics queden tan avergonyits que volen evitar de veure qualsevol cosa que no porti roba. Però com s'ho faran? Tot està nu menys les persones!

08:50 Pirata i Capitano - La llarga migdiada de l¿Oubò
tancar

La llarga migdiada de l¿Oubò

Els nostres amics han anat a buscar el tresor del Mac Becaines a l'illa dels Roncs. Està amagat en una cova protegida per uns esbarzers impenetrables. Quan intenta obrir-se pas, l'Oubò es punxa amb una espina i immediatament cau en un son molt profund. L'única manera de despertar-lo és donar-li una sopa de bolets safir, que són dificilíssims de trobar. I, naturalment, la Pirata i la seva tripulació surten rumb a l'aventura!

09:03 Pfffirates - El peix volador
tancar

El peix volador

Al Pat i a la Lily els hi agradaria tenir un animal domesticat com el senyor Duncan, que té el Kaiser. Per això surten al mar a buscar un animal per capturar-lo i domesticar-lo, i el primer que troben és el tauró-toro. Al cap de poca estona, ja el tenen capturat, però això no vol dir que l'animal faci el que ells li manen. Com que veuen que no el podran domesticar, el volen tornar al mar, però no és gens fàcil.

09:14 Dinotren - Petey el petinosaure
tancar

Petey el petinosaure

El Buddy i la Tiny tenen ganes de jugar però no es posen d'acord en el joc. La Tiny voldria volar i el Buddy no pot jugar a res que impliqui volar perquè no en sap. Mentre ho discuteixen, la mare els diu que va a visitar una amiga petinosaure, i el Buddy i la Tiny l'hi acompanyen amb el Dinotren. A la Vall dels Petinosaures coneixen el Petey, un petinosaure molt simpàtic que els porta a veure la seva vall i els proposa un joc molt especial.

09:27 Dot. - El Guixot parla
tancar

El Guixot parla

La Dot i els seus pares decideixen crear un traductor perquè tothom pugui entendre el Guixot quan borda. Després de programar els principals sons del gos amb les corresponents traduccions mitjançant la veu de la Dot, surten al carrer i es creen tot un seguit d'embolics a causa del traductor.

09:37 Dot. - Forat en un
tancar

Forat en un

El Hal està preocupat perquè s'acosta la competició familiar anual de minigolf i té por que, com passa cada any, la guanyi el seu germà Greg. La Dot s'ofereix per ajudar-lo i li organitza un circuit de minigolf perquè s'entreni. A més a més, li buscarà dos entrenadors molt especials: la Nev i el Dev.

09:47 Zoom, el dofí blanc - Un equilibri fràgil
tancar

Un equilibri fràgil

S'organitza un gran banquet per una reunió de tots els caps de l'arxipèlag i el Yann, el Zoom i l'Auru descobreixen que una alga estranya cobreix la barrera de corall i que els crancs se'n van de les aigües de Maotou. Tampoc no veuen taurons enlloc. Hi ha alguna cosa que altera l'ecosistema, però què?

09:59 Zoom, el dofí blanc - Lot-and-roll
tancar

Lot-and-roll

El Van Krook i els seus esbirros seran tot el dia fora el iot. La Clarissa està boja d'alegria: munta una superfesta al iot del seu oncle. L'Auri s'hi apunta de seguida, però el Yann i la Timéti no ho veuen clar. Fer un festa al iot del seu arxienemic? Sens dubte, no és una bona idea, però s'ensumen que el Van Krook en porta alguna de cap si ha de passar tot el dia lluny de la seva luxosa embarcació. Decideixen investigar mentre tots els altres es diverteixen a la festa.

10:10 Ideafix i els irreductibles - El combat de les catacombes
tancar

El combat de les catacombes

La Vitamina ha desaparegut a les catacumbes, i la Picarina proposa a l'Ideafix que s'hi infiltri, fent-se passar per un paio dur, per esbrinar què li ha passat. Tot i els consells que li donen, els companys de l'Ideafix no confien que doni la talla. La Turbina, pel seu compte, corre a demanar ajuda a en Voldenix i, sense el seu consentiment, dona a l'Ideafix una poció que el va transformant.

10:22 Ideafix i els irreductibles - L'assumpte del collaret
tancar

L'assumpte del collaret

Amb ganes de retrobar el seu amo, la Turbina es deixa ensarronar per en Lèntix, el traficant de falçs, que fingeix adoptar-la. A en Lèntix li interessa la rapidesa i l'olfacte de la Turbina per poder robar als romans un collaret de robins que en Labiè pensa regalar a la seva mascota, la Monalisa. Els Irreductibles intenten en va que la Turbina s'adoni del seu error i l'hauran de salvar dels romans tant sí com no.

10:33 Vicky, el viking - El fill d'en Tjure
tancar

El fill d'en Tjure

En Tjure ha tingut un fill i està exultant. El nadó no deixa dormir ningú, i en Halvar s'ha d'enfrontar l'endemà amb en Baltac, un cap rival, en un duel en què es juga l'or del seu poble. Mort de son, en Halvar encaixa una derrota darrere l'altra, però en Vicky afirma que l'autèntic campió de Flake és el fill d'en Tjure, que, efectivament, fa fora en Baltac amb els seus plors eixordadors.

10:44 Vicky, el viking - L'Ylva al comandament
tancar

L'Ylva al comandament

En Halvar està refredat i l'Ylva no li pot fer brou de pollastre perquè amb prou feines tenen provisions. Amb la mala experiència de l'any anterior i a proposta d'en Vicky, en Halvar envia la seva dona al capdavant del drakar per anar a comprar. Confiat pel fet que és una dona qui comanda els vikings, el pirata Sven prova d'assaltar-los, però no s'imagina que acabarà derrotat i plomat per la seva capitana.

10:56 Els Mini Ninges - El ginseng traïdor
tancar

El ginseng traïdor

La Suzume va al poble i l'Aika li presenta una cosina seva, la Noriko. Les dues noies de seguida es cauen bé i es fan molt amigues. Quan el Hiro coneix la Noriko, aviat sospita d'ella i avisa la Suzume, però ella s'enfada molt i li diu que el que passa és que està gelós de la seva nova amiga. Llavors el Hiro decideix espiar-la, i descobreix que amaga un secret.

11:07 Els Mini Ninges - El poder del tigre
tancar

El poder del tigre

Un dia arriba a la Terra Sota els Núvols un animal que els ninges no havien vist mai i que espanta tots els altres animals. Quan els ninges el descriuen al seu mestre, ell els diu que és un tigre. Mentrestant, la Shoko ja l'ha capturat i el porta a la fortalesa, on el malvat senyor Ashida el converteix en un samurai. Però els ninges l'alliberen i el tigre es fa amic del Tora.

11:18 Els Mini Ninges - Dotze ous, tres pomes i un bol d'arrós
tancar

Dotze ous, tres pomes i un bol d'arrós

La Shoko ha fet esculpir una escultura a la porta d'una de les fortaleses del seu avi, però el senyor Ashida no la veu, perquè és massa baix i els arbres la tapen. Llavors ordena tallar tots els arbres a la seva alçada per poder veure l'escultura. Mentrestant, al refugi secret dels ninges, la Kunoichi vol fer com els grans, però els altres li diuen que encara és petita.

11:28 Súper 4 - La gallina dels ous d'or
tancar

La gallina dels ous d'or

La Ruby toca una poma d'or d'un pomer màgic i adquireix el poder de convertir en or tot allò que toca. Al principi no veu el perill que això comporta tal com li diuen els seus amics i se'n va amb els pirates. Aquests, però, només la volen perquè els faci rics. En Gene, l'Espurna i l'Alex van a salvar-la, però mentre fugen, la Ruby toca l'Espurna i la converteix en or. Només la pot salvar si perd el seu poder per sempre tocant una altra poma d'or. Al final decideix que el tresor més gran són els amics i no l'or i fa tornar la seva amiga.

11:40 Súper 4 - L'ogre afamat
tancar

L'ogre afamat

El malvat Baró Negre para una trampa als nostres herois i els tanca en una cova. Mentrestant se'n va al castell del rei Kenric, fa veure que un ogre ha segrestat el príncep li demana un rescat al seu pare en nom de l'ogre. Però l'Alex i els seus amics es troben amb la desagradable sorpresa que, efectivament, un ogre afamat es presenta a la cova i els agafa. Tots plegats acaben a l'olla i han de fer mans i mànigues per salvar-se.

11:52 Presto! L'escola de màgia - Una bona història
tancar

Una bona història

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 13 Le conte est bon
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 13 Una bona història
Traducció: Judit Altadill

El Vincent fa un truc que inclou una història, però el Dylan la troba avorrida. Llavors el Vincent el desafia a preparar-ne una de millor. El Dylan està convençut que, per trobar un tema apassionant, primer l'ha de viure, i es dedica a descobrir noves experiències que l'ajudin a trobar-lo. Però finalment s'adona que l'únic que necessita per crear una història convincent per al seu truc de màgia és la seva pròpia imaginació.

12:03 Presto! L'escola de màgia - El truc de Houdini
tancar

El truc de Houdini

Concediran el prestigiós premi Houdini al Lorenzo, i ell tria el Dylan com a ajudant per al número que oferirà durant la cerimònia. Però el Dylan comença a tenir problemes mentre prepara el truc, i tot fa pensar que el Vincent n'és el culpable. Però els nostres mags aviat descobriran que qui intenta sabotejar l'espectacle és el Kurt Dentdedrac, que està disposat a fer el que calgui per evitar que el Dylan pugi a l'escenari.

12:15 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Adoració
tancar

Adoració

Quan escullen la Marinette i la Zoé per organitzar la festa de fi de curs, la Marinette s'assabenta que la Zoé està secretament enamorada d'algú de la seva classe. La Zoé diu que no en pot parlar, i per la Marinette això només pot voler dir una cosa: la Zoé està enamorada de l'Adrien! Però abans de poder esbrinar si té raó, una enemiga comuna de les noies intentarà espatllar la seva bonica amistat.

12:38 Les noves aventures de Peter Pan - Orígens
tancar

Orígens

La Campaneta ha sortit molt malparada de l'últim pla maquiavèl·lic d'en Garfi, que ara pot volar! Segons el cap dels indis, la seva llum de vida s'està apagant. L'única manera que tenen de salvar-la és anant a buscar les seves padrines, les que li van donar vida, la van criar, la van educar, li van ensenyar a volar i, ara, li poden tornar la vida.

13:02 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Amb els ulls tancats
tancar

Amb els ulls tancats

SINOPSI Per mirar d'impedir que els bandits fugin de Nottingham després d'haver robat als vilatans, la Marian els llança un conjur per deixar-los enlluernats, però amb la mala sort que, just en aquell moment, apareix en Robin i és ell qui en pateix els efectes. Veient el que ha passat, els bandits volen aprofitar l'ocasió per robar arreu del comtat i en Robin haurà d'aprendre a valer-se de l'oïda i de l'olfacte per aturar-los.

13:13 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un drac de mascota
tancar

Un drac de mascota

SINOPSI Mentre passeja amb el seu os Geri pel bosc, la Solveig veu que l'Scarlett li porta uns pastissets per esmorzar al Derke, que ara té l'aparença de drac. Quan se n'assabenten la Liv i l'Stig, no poden resistir la temptació de mirar de trobar el drac i capturar-lo. I, per aconseguir-ho, entabanaran l'Scarlett fent-li creure que el seu pare era un guerrer viking i que volen que sigui un d'ells.

13:26 Les Sisters - De rebaixes amb les germanes
tancar

De rebaixes amb les germanes

Són les rebaixes i les dues germanes i la seva mare estan disposades a fer el que calgui per comprar la roba que tenen triada. Passaran la nit davant del centre comercial sense que ho sàpiga el pare. Però no comptaven que la Rachel i la seva mare volen comprar les mateixes peces de roba. Per acabar-ho d'adobar, la mare es deixa el moneder a casa. Com el podran recuperar sense que el pare se n'adoni?

13:37 Les Sisters - Nòvios i peluixos
tancar

Nòvios i peluixos

La Marine, decidida a ser una nena gran, vol deixar els seus peluixos. I la Wendy és l'única que li pot ensenyar a fer-ho perquè ella se'n va sortir. La Marine es pensa que la Wendy va substituir els seus peluixos per un nòvio i vol fer el mateix. Però el nòvio en qüestió no s'hi esforça gaire...

13:50 Els germans Kratt - L'àliga pescadora
tancar

L'àliga pescadora

A en Jimmy li cauen les claus de la Nau Tortuga al mar. El Chris, el Martin i l'Aviva s'afanyen a crear poders d'àliga pescadora per trobar les claus abans que desapareguin per sempre.

14:11 Els germans Kratt - Opòssum de butxaca
tancar

Opòssum de butxaca

Quan la colla va de missió per recuperar les ulleres de visió nocturna que ha perdut el Chris a l'aiguamoll dels Xiprers, descobreixen un marsupial, un opòssum, que té un problema semblant: és un animal que no té gaire bona vista. Per compensar-ho, però, té altres habilitats úniques. Al mateix temps, el xef Gormand troba la bossa d'invents del Chris i els vol utilitzar per capturar animals per fer un dels seus plats especials.

14:32 One piece - Quin misteri! El judici de la corda i l'amor?
tancar

Quin misteri! El judici de la corda i l'amor?

En Satori ataca en Ruffy i companyia amb un drac que llança boles explosives i llances. A la guerrilla anomenada Shandia, hi ha la joveneta Aisa amb en Kamakiri, en Braham, en Wiper i la Laki. Tots es moren de ganes d'acabar amb el regnat de qualsevol Déu que els vulgui dominar.

14:54 One piece - Protegiu la nostra terra! Wiper, el guerrer!
tancar

Protegiu la nostra terra! Wiper, el guerrer!

Mentre en Ruffy té agafat en Satori, en Sanji acaba amb ell. Llavors, es dirigeixen cap a l'altar dels sacrificis. En Wiper, que coneix la derrota del sacerdot, reuneix tot els guerrillers de la Shandia amb l'objectiu de dirigir-se a la terra superior. La Nami, la Robin i en Zoro, acaben d'arribar al lloc que havia estat l'illa d'or de què parlava en Norland. Però no s'havia enfonsat, sinó que havia desaparegut volant cap al cel!

15:16 Inuyasha - L'obscur renaixement d'en Naraku
tancar

L'obscur renaixement d'en Naraku

Inuyasha, un anime de Rumiko Takahashi

"Inuyasha" és una sèrie d'animació de Rumiko Takahasi, autora d'altres animes d'èxit com "Ranma1/2" i "Urusei Yatsura".

La sèrie, de 26 episodis de 30 minuts cadascun, ens narra les aventures de l'Inuyasha, un semidimoni que viu al Japó de l'època feudal, i la Kagome, una noia de quinze anys que viu al Japó actual i que el dia del seu aniversari caurà dins un pou màgic que la transportarà al món fantàstic de l'Inuyasha.

La Kagome i l'Inuyasha viuran mil aventures per poder recuperar tots els fragments de l'esfera dels quatre esperits, una pedra molt poderosa que, si cau a les mans d'algun dimoni com en Naraku, podrà portar efectes terribles.

15:40 L'hora del Timmy - El Timmy i els sorolls
tancar

El Timmy i els sorolls

El Timmy ha sentit un tro i s'ha quedat impressionat del terrabastall que ha fet. De fet, li ha agradat tant que ara li ha agafat la dèria de fer sorolls ben forts amb tot el que troba. La que s'ho està passant malament és la pobra Marroneta, l'eriçó, que no guanya per ensurts. Aviat, però, descobrirà una cosa que canviarà molt el panorama. T'imagines què és?!

15:50 Una mà de contes - El fantasma del violí
tancar

El fantasma del violí

Tot i que el senyor Grisini no sabia tocar el violí, un dia se'n va comprar un. Era preciós i el senyor Grisini no s'hauria imaginat mai que l'instrument li portaria una companyia molt especial. Cada vegada que tocava el violí, l'habitació s'omplia d'uns sorolls horribles i apareixia, de sobte, un fantasma...

15:58 El Mic i els seus amics - Teles de tots colors
tancar

Teles de tots colors

El Mic i en Cincsegons juguen amb una caixa plena de roba de colors. En Cincsegons en tria una de color groc i el Mic, una de blava amb piquets blancs. De què es volen disfressar?

16:08 Els contes de la Pinya - Hansel i Gretel
tancar

Hansel i Gretel

Coneixes la història de Hansel i Gretel? És la que li explicarà avui l'Òscar a la seva gosseta Pinya per ajudar-la a agafar el son.
Mira-la amb atenció per trobar la Pinya que, com sempre, apareix en una de les il·lustracions. La trobes?

16:15 Els contes de la Masha - La Ventafocs
tancar

La Ventafocs

La Ventafocs voldria anar a algun dels balls que organitza el rei al palau, però no té mai temps, perquè la seva madrastra li fa fer totes les feines de casa. Un dia, el rei decideix anunciar un ball molt especial, a la Ventafocs li encantaria anar-hi, però no té cap vestit per posar-se. Llavors és quan apareix la fada bona i li diu que l'ajudarà a poder anar al ball.

16:22 Zoom, el dofí blanc - El pintor dels mars del Sud
tancar

El pintor dels mars del Sud

En Yann descobreix en un llibre d'art vell una pintura que el deixa fascinat. Es tracta de l'obra d'un pintor que es va establir a Maotou i en va pintar molts racons, fa molts i molts anys. L'últim que se'n sap és que va naufragar amb totes les seves pertinences, i en Yann decideix anar-les a buscar per regalar-li un dels seus quadres a la Timéti.

16:35 Agent Binky: Mascotes de l'univers - El robot-company d'en Gordon
tancar

El robot-company d'en Gordon

En Gordon fabrica una mascota robot i decideix que en tindrà cura. Però com que aquest robot resulta massa feina per a ell tot sol per molt que s'hi esforci, l'equip sencer li ofereix un cop de mà. Llàstima que un alienígena els envaeix l'estació espacial just en el pitjor moment, i l'equip es troba amb dos problemes per resoldre.

16:46 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Una cangur sospitosa
tancar

Una cangur sospitosa

Els humans marxen uns dies i en lloc d'amb la Humana de Recanvi de costum, deixen les mascotes amb una desconeguda. I aquesta desconeguda, que a primer cop d'ull sembla una substituta perfecta, porta ni més ni menys que en Chirpy! Deuen estar aliats, o ella n'és una víctima més? Les Mascotes de l'Univers s'han d'afanyar a descobrir-ho de pressa, abans que en Chirpy en pugui fer alguna de grossa!

16:57 Petit - Vergonya piscina
tancar

Vergonya piscina

Sense voler, en Gregorio s'equivoca de vestuari i veu una dona gran sense roba. En Petit i els seus amics queden tan avergonyits que volen evitar de veure qualsevol cosa que no porti roba. Però com s'ho faran? Tot està nu menys les persones!

17:04 Una mà de contes - Els números de Katherin Johnson
tancar

Els números de Katherin Johnson

Us agrada comptar? A la Katherine li agradava tant que ho comptava tot. Tantes coses va comptar que aviat va comptar tot el que hi havia a la Terra i fins i tot les coses de l'espai. Gràcies a ella la humanitat ha pogut anar a l'espai.

17:10 El Mic i els seus amics - Cantem el Iupi-ià
tancar

Cantem el Iupi-ià

Una cançó clàssica entre els clàssics que ha travessat generacions. És fàcil d'aprendre i, a més, us en podeu inventar estrofes.

17:20 Els contes de la Pinya - La princesa i el pèsol
tancar

La princesa i el pèsol

Avui la Pinya agafarà el son amb el conte de "La princesa i el pèsol", que li explica el seu amic Òscar. Escolta'l i juga a trobar la Pinya enmig dels dibuixos. Aquest cop és més fàcil que mai, perquè no n'hi ha una, sinó tres!

17:25 L'hora de berenar - Escola 3 d'Abril i Escola Maria Auxiliadora
17:28 Titó - Excursió a l'hospital
tancar

Excursió a l'hospital

Avui anem d'excursió a l'hospital. Descobrirem què ens hi podem trobar si algun dia hem d'anar a urgències. I atenció, perquè al final apareixerà el doctor JonhC i se'ns emportarà en una llitera!

17:42 L'Alícia i en Lewis - Massa cosa al cap
tancar

Massa cosa al cap

A l'escola hi ha un concurs de càlcul mental, però l'Alícia no el porta gens bé i se'n va a veure en Lewis perquè l'ajudi. Però ell li omple el cap amb les matemàtiques del País de les Meravelles, i a la nena li queda el cap tan ple de números que no pot pensar amb claredat. El bibliomag l'ajudarà a buidar el cap de xifres i a centrar-se en les sumes que ha de fer.

17:53 L'Alícia i en Lewis - Perqué sí i ja està
tancar

Perqué sí i ja està

La Alícia no pot sortir a jugar al carrer perquè la seva mare no vol, i se'n va al País de les Meravelles a veure en Lewis. Ell, allà, tampoc pot sortir perquè la reina ho ha prohibit. A fora hi ha uns núvols que espanten a tothom i els dos amics els han de fer tornar al cel. Amb l'ajuda del bibliomag entendran per què ho fan i com els poden calmar.

18:05 Yakari - El gran corb blanc
tancar

El gran corb blanc

En aquest episodi, el Roc Tranquil els explica als nens una llegenda que parla d'un corb molt especial que anomenaven el Gran Corb Blanc. I, curiosament, l'endemà, al campament i al bosc dels voltants, el Yakari i el Fill del Tro poden observar les molèsties que causen uns corbs que han vingut de lluny i no respecten res. I el nostre amic pensa que ha de trobar la manera de fer que se'n vagin.

18:17 Els germans Kratt - El petit udolador
tancar

El petit udolador

Mentre desfeien les maletes després d'una aventura fabulosa, als germans Kratt els ha aparegut un llobató que no saben d'on ha sortit. Avui s'hauran d'enfrontar al gran misteri del Petit Udolador. Faran com en Jimmy quan perd les claus de la nau Tortuga: refer el camí que havien fet. Hauran d'anar amb molt de compte amb els pumes! Els hi acompanyes?!

18:40 La colla de la selva al rescat! - Irresistible
tancar

Irresistible

En Gilbert, perfumat amb feromones poderoses que emanen les flors que ha recollit, corre esperitat: una horda de femelles embriagades per l'olor el persegueix. Quan el segresta una goril·la, la resta de la colla no té alternativa: han de crear un antídot seguint les instruccions incompletes que els ha deixat en Gilbert.

18:51 La colla de la selva al rescat! - El cinquè imant
tancar

El cinquè imant

Seguits de prop per un grup de visitants invasius liderats per en Victor, la colla de la selva s'enfronta a un imant gegant que ha creat l'Ernest el kiwi inventor sonat, que amenaça de destruir la selva! L'enginy, la determinació i el coratge de la colla els tornarà a salvar!

19:03 Súper 4 - La destrossa del segle
tancar

La destrossa del segle

Els nostres quatre herois es claven una patacada amb el seu vehicle-nau, el Camaleó, i perden tot el combustible que tenien. L'albapuroni és un combustible no-contaminant que s'autoregenera, però en Gene no en té més, perquè el que tenia li va confiscar el doctor X. Els nostres amics hauran de superar molts obstacles per mirar d'entrar a l'edifici i a la cambra cuirassada del doctor X, i emportar-se aquest combustible tan especial.

19:15 Súper 4 - Operació torre
tancar

Operació torre

La princesa Leonore ha desaparegut i els nostres herois es pensen que l'ha raptat el Baró Negre, que sempre li va al darrere. Van fins davant del seu castell i la Ruby acaba catapultada, sense voler, a l'interior de la fortalesa. Quan els altres troben la Leonore i descobreixen que no l'ha raptat ningú, la feina que tenen és per rescatar la Ruby dels soldats del Baró Negre. I més havent d'anar amb la Leonore!

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:45 Inazuma Eleven Go - Els guerrers de l'aigua!
tancar

Els guerrers de l'aigua!

Després d'un partit molt disputat, l'Earth Eleven aconsegueix guanyar el Sílice. I abans que marxin cap al planeta següent, torna a aparèixer la Catora i li diu a l'Arion que hi ha un poder que pot salvar la galàxia. L'Arion ho explica a la resta de l'equip i es queda sorprès quan la Glacia els diu que la Catora va morir fa molt de temps. Quan l'Earth Eleven es dirigeix al planeta Naiadi, el seu proper rival, algú segresta en Victor i el porta davant de la Roleia, l'emperadriu de Falam Orbius, que vol que sigui el seu marit!

20:10 Betapodcast - Beure a galet i altres invents catalans
tancar

Beure a galet i altres invents catalans

Descobrim alguns dels invents catalans més destacats i provem de beure a galet.

20:21 Dibuixa amb el Will Sliney - El nadó en cap
tancar

El nadó en cap

El Will Sliney és un gran dibuixant de còmics que ha dibuixat personatges molt famosos, com ara l'Spiderman i els personatges de "Star Wars". En aquesta sèrie didàctica, el Will us ensenya a dibuixar alguns dels personatges de còmic més icònics, com ara el Bob Esponja, el nadó en cap o els gossos de "La patrulla canina", entre molts altres. També aprendreu a dibuixar personatges de videojocs molt coneguts. Pas a pas i basant-se en les formes simples, el Will us anima a dibuixar qualsevol cosa. O sigui que prepareu-vos per aprendre unes bones tècniques de dibuix. Tal com diu ell, per dibuixar bé no cal tenir cap do, sinó que se'n pot aprendre, i com més dibuixeu, més bé ho fareu!

20:31 Ràndom - Brillem com cuques de llum.
tancar

Brillem com cuques de llum.

Descobrim la màgia de les pintures fluorescents amb l'Alba Hernández i el Gerry ens sorprèn amb unes begudes fastigoses que han de beure el David i la Maria.

20:56 La casa d'Anubis - La casa de la desmemòria
tancar

La casa de la desmemòria

En Fabian ja és incapaç de recordar el seu nom i no reconeix ni la Nina. La Vera col·loca l'esquella a l'habitació d'en Fabian i el Club Sibuna la fan servir per interpretar la cançó d'Hathor, superar la prova i treure's de sobre les malediccions. Les celebracions no duren gaire estona, perquè en Victor i la Vera posen en marxa el seu pla.

21:09 El detectiu Conan - Com gat i gos
tancar

Com gat i gos

La Ran i en Conan acompanyen la Sonoko al centre comercial. Hi ha quatre noies ben somrients que promocionen una joguina, però de seguida descobreixen que entre bastidors no es porten tan bé. Una en pagarà les conseqüències i la Sonoko haurà de descobrir què ha passat i qui és la "foqueta dolenta" que hi ha darrere del crim.

21:33 El detectiu Conan - El cas del diari dibuixat de l¿Ayumi
tancar

El cas del diari dibuixat de l¿Ayumi

A la joieria Kaneko han exposat un rellotge caríssim d'edició limitada. En Conan està molt preocupat, perquè pensa que un rellotge tan luxós en una botiga de barri té molts números d'acabar en mans d'algun lladre. D'altra banda, l'Ayumi no sap què posar al seu diari dibuixat i ho consulta a la colla. En Conan li aconsella que es comenci a fixar bé en tot el que vegi i que després dibuixi el que li hagi cridat més l'atenció. I això acabarà sent un factor determinant per resoldre el misteri d'aquest episodi.

21:55 L'Hora Boomer - Salsitxa d'extraterrestre
tancar

Salsitxa d'extraterrestre

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:13 Embruixada - Les bruixes unides
tancar

Les bruixes unides

La història d'"Embruixada" gira al voltant de la vida familiar de Samantha, una esposa i una mare dolça, però també una bruixa capaç de qualsevol cosa amb un sol moviment de nas. El seu marit, Darrin Stephens, és un gris executiu publicitari que viu tiranitzat per Endora, una sogra perillosa que l'odia i que, com que també té poders, no dubta a convertir-lo sempre que pot en el primer animaló que li ve al cap.
El pobre Darrin, a més de batallar amb la peculiar família de la seva dona, ho ha de fer també fora de casa amb Larry, el director de l'agència on treballa, un home ambiciós, dèspota i incompetent.

Producció: Screen Gems, en associació amb ABC
Intèrprets: Elisabeth Montgomery (Samantha), Dick York/Dick Sargent (Darrin Stephens), Agnes Moorehead (Endora), David Withe (Larry Tate), Erin Murphy (Tabitha), Maurice Evans (Maurice), Paul Linde (tiet Artur), Alice Pearce (Gladys Kravitz), George Tobias (Abner Kravitz)

22:38 Mikimoto Club
22:58 En Grizzy i els Lèmmings - Músculs exprés
tancar

Músculs exprés

L'ossa de qui en Grizzy està enamorat ha perdut la seva flor preferida, que ha anat a parar sota una roca gegant. En Grizzy prova d'aixecar-la, però pesa massa. De seguida decideix començar una rutina de culturisme intensiva amb l'aparell de gimnàstica passiva del guardabosc. El problema és que els lèmmings ja l'estan fen servir amb un caribú per muntar-se el seu "rodeo" particular. Fins que, accidentalment, un curtcircuit incrementa l'eficàcia de l'electroestimulació.

23:05 En Grizzy i els Lèmmings - Batgrizzy
tancar

Batgrizzy

Els lèmmings proven de caçar un ratpenat per jugar a "rodeo" i molesten en Grizzy, que està jugant al seu joc preferit amb el telèfon mòbil del guardabosc. Fins que el mòbil rep un cop, salta una alarma i comença a emetre el so d'un sonar de submarí i, quan el ratpenat el sent, es torna dòcil completament. En Grizzy els llança barranc avall, però a mig camí troben una cova plena de ratpenats.

23:12 En Grizzy i els Lèmmings - Aplicacions mòbils
tancar

Aplicacions mòbils

Els lèmmings proven, una per una, totes les aplicacions de la tauleta del guardabosc. Mentrestant, en Grizzy, afamat, regira els armaris de la cuina i comprova que estan buits. Però, quan s'adona que a la tauleta hi ha una aplicació GPS que pot indicar l'itinerari fins a la botiga de crema de xocolata amb avellanes més pròxima, en Grizzy triga poc a requisar-la als lèmmings sense contemplacions. La cosa, però, no queda aquí!

23:18 En Grizzy i els Lèmmings - Reproducció saltvatge
tancar

Reproducció saltvatge

En Grizzy i els lèmmings descobreixen l'última adquisició del guardabosc: una impressora 3D capaç de reproduir qualsevol cosa. Veient els lèmmings reproduir-se d'un en un, en Grizzy s'imagina decorant la cabana amb petites reproduccions d'ell mateix en miniatura. Abans, però, caldrà que es desfaci dels lèmmings, que només fan que enredar. Això sí, sense confondre'ls amb les seves rèpliques de resina, tan perfectes que enganyarien a qualsevol.

23:25 En Grizzy i els Lèmmings - L'os del costat
tancar

L'os del costat

Tot perseguint-se carretera avall, en Grizzy i els lèmmings descobreixen una estranya porta dimensional que comunica amb un món paral·lel. A l'altra banda, tot és aparentment igual: el mateix paisatge, la mateixa cabana del guardabosc. Aquí, però, la cabana és, de fet, un museu de la crema de xocolata amb avellanes dirigit per... un altre Grizzy i uns altres lèmmings, idèntics a ells però amb unes personalitats ben diferents.

23:31 Bestial! - Animals urbans
tancar

Animals urbans

En aquest episodi de "Bestial!", el Kayne i el Kamil s'endinsen a la ciutat de Sydney per complir una missió diferent de totes les altres. Aquest cop és el Kayne qui encarrega la missió al Kamil, però no pas una missió qualsevol. En una cursa contrarellotge de 24 hores per la ciutat, el Kamil haurà de complir cinc missions per ajudar diversos animals urbans: la guineu voladora, el pingüí petit, el talègol, el nínox gros i la serp negra de panxa vermella.

23:55 Siyaya. Veniu a explorar - Kegelberg. De les fonts del riu al mar
tancar

Kegelberg. De les fonts del riu al mar

Quatre joves exploradors fan una excursió pel riu Palmiet des del naixement fins al mar. Comencen pujant a la muntanya per un terreny abrupte, fins que arriben a uns ràpids. El viatge continua a través del Regne floral del Cap, on hi ha milers de plantes autòctones i d'animals adaptats per viure en aquesta zona. Al final, arriben a l'estuari del riu. Una mica més enllà, hi trobaran un ocell marí molt singular que no vola.

00:19 One piece - L'illa de l'àngel desapareix! La terrible esfera de llamps
tancar

L'illa de l'àngel desapareix! La terrible esfera de llamps

En Ruffy s'enfila per una tija gegant per rescatar la Nami de les urpes d'Eneru, però la Nami el troba i li diu que ja s'havia salvat. Tot i així, en Ruffy vol arribar a l'arca, derrotar Eneru i fer sonar la campana daurada. Eneru, amb la seva bola de rajos, fa desaparèixer l'illa del cel.

00:41 One piece - Carbassera gegant a terra! L'última oportunitat d'escapar
tancar

Carbassera gegant a terra! L'última oportunitat d'escapar

La Nami porta en Ruffy fins al lloc on es troba Eneru, i demana als seus amics que són a sota que tallin la tija gegant perquè així caurà damunt de l'arca i podran atrapar el Déu. Fins i tot en Wiper, que acaba de saber que el descendent del seu avantpassat continua creient en l'existència de la ciutat daurada, fa servir el dial de rebuig per col·laborar en l'empresa.

01:01 One piece - Miracle al país del déu! El cant de l'illa que va arribar fins als àngels
tancar

Miracle al país del déu! El cant de l'illa que va arribar fins als àngels

La destrucció més absoluta es comença a apoderar de l'illa del cel, però en Ruffy continua lluitant contra Eneru. Finalment, l'encasta contra la gran campana daurada i la fa sonar per tot el cel.

01:20 One piece - El final de la batalla! L'orgull de Shandra ressona a la llunyania
tancar

El final de la batalla! L'orgull de Shandra ressona a la llunyania

Tothom pot sentir les increïbles campanades, fins i tot en Cricket i els seus amics els primats, les senten des de la terra. Per fi la guerra ha acabat i tots els amics es tornen a reunir en una bona festa.

01:40 One piece - Fins aquí hem arribat! El fil de la història del ponegrif
tancar

Fins aquí hem arribat! El fil de la història del ponegrif

Després d'unes quantes nits de festa, en Ruffy i els seus amics es tornen a ficar a l'estómac de la serp per agafar tots els tresors que hi ha. Quan la Robin veu el Foneglífic, que és a la campana daurada, queda molt sorpresa perquè hi veu alguna cosa que fa referència a en Roger, el rei de tots els pirates. Quan torna, els seus companys es pensen que els han enxampat robant, i fugen a corre-cuita.

02:00 One piece - Cap a la mar blava
tancar

Cap a la mar blava

Tant els membres de la guerrilla Shandia com els àngels, desitgen que en Gan Forr els governi un altre cop i que d'aquesta manera hi torni a haver un país de pau a la terra superior. Quan tota la banda de pirates arriba al final dels núvols, cauen en picat per la Via Làctia, però un pop-globus els porta suaument un altre cop fins al Mar Blau. Pel camí han perdut la brúixola, o sigui que no tenen ni idea d'on han anat a parar.

02:20 One piece - Alerta, alerta! Ens ha envaït un vaixell pirata
tancar

Alerta, alerta! Ens ha envaït un vaixell pirata

El Going Merry cau del cel a la badia de la fortalesa de l'armada G8. Els marines no s'ho poden creure, i pensen que deuen veure fantasmes. Pugen al Going Merry i busquen per tot arreu, però en Ruffy i la seva tripulació no són enlloc. Tot i això, el comandant s'adona que la cuina es troba en perfecte estat i que la cabina és plena de llibres. També s'adona que hi ha un ocell del sud i cafè del bo, i dedueix que el vaixell deu haver passat per Jaya.

02:40 One piece - Sanji, el cuiner, demostra el seu talent al menjador de l'Armada
tancar

Sanji, el cuiner, demostra el seu talent al menjador de l'Armada

Mentre el comandant Jonathan i el major Drake rumien quin ha de ser el seu pròxim moviment, un cuirassat del quarter general de l'Armada demana entrar a la fortalesa. Quan la Nami veu el vaixell es treu un pes del damunt, perquè s'adona que la badia, que semblava tancada, té una sortida. Mentrestant, en Ruffy i en Sanji s'infiltren fins a la cuina, però allà els confonen amb els xefs del quarter general, que són uns creguts.

02:59 One piece - La captura d'en Zoro i l'operació d'urgència d'en Chopper
tancar

La captura d'en Zoro i l'operació d'urgència d'en Chopper

En Zoro és en una cel·la, on en Drake l'interroga. En Zoro li diu que és cert que han caigut del cel, però en Drake es nega a creure-s'ho. Mentrestant, la Nami es disfressa d'infermera. En Chopper la troba a la infermeria, on l'únic metge que hi ha és la doctora Kobato.

03:19 One piece - L'Armada estreny posicions! Segon membre de la tripulació capturat
tancar

L'Armada estreny posicions! Segon membre de la tripulació capturat

L'Usopp i la Robin s'amaguen als boscos de la part més exterior de la badia. L'Usopp està molt neguitós perquè vol anar a trobar el Going Merry i la resta de la tripulació. La Robin mira d'aturar-lo, però al final se n'hi va tot sol disfressat de marine, i aconsegueix trobar el Going Merry.

03:39 One piece - La tenecitat d'en Ruffy i en Sanji i la seva gran operació de rescat
tancar

La tenecitat d'en Ruffy i en Sanji i la seva gran operació de rescat

En Ruffy i en Sanji exploren tota la fortalesa per rescatar en Zoro i l'Usopp, però el lloc és tan gran que els costa trobar la presó. En Shepherd, a qui han confós amb un membre de la tripulació d'en Ruffy, també acaba a la presó, i tot i que assegura que és l'inspector especial que han enviat des del quarter general, els mariners no s'ho creuen.

03:59 One piece - La unitat de tempesta de foc passa a l'acció. La batalla sobre el pont
tancar

La unitat de tempesta de foc passa a l'acció. La batalla sobre el pont

En Ruffy, en Zoro, en Sanji i l'Usopp corren per tota la fortalesa mirant de trobar el Going Merry. A la seva habitació, en Jonathan intenta ordir un pla per enxampar-los. De seguida diu a en Drake i els seus homes que deixin de buscar en Ruffy i els ordena que s'esperin al moll 88, on hi ha ancorat el Going Merry. En una maniobra feta perquè en Drake pugui arribar a temps al moll, en Jonathan fa venir la ferotge Unitat 55 perquè ataqui per sorpresa el pont per on en Ruffy i els seus amics han de passar.

04:19 One piece - Trenquem el cordó de l'armada i recuperem el going merry!
tancar

Trenquem el cordó de l'armada i recuperem el going merry!

En Ruffy, en Sanji, en Zoro i l'Usopp arriben al moll 88 i descobreixen que en Drake i els seus homes els ataquen per sorpresa. En Ruffy cau en una xarxa de "kairoseki", un element que treu la força als que han menjat Fruites del Diable. Però just quan els mariners estan a punt de capturar en Ruffy i els seus amics, apareixen la Nami, en Chopper i la doctora Kobato.

04:39 One piece - El vaixell pirata s'esfuma. Batalla a la fortalesa, segon assalt
tancar

El vaixell pirata s'esfuma. Batalla a la fortalesa, segon assalt

El Going Merry està a punt de sortir a mar obert, però la Nami, que ha descobert que els han pres l'or, decideix que es quedaran a dins de la fortalesa i porta el vaixell cap a un moll desert. En Drake creu que ja els pirates ja han sortit a mar obert, i que els ha perdut. En Jonathan, en canvi, té la impressió que els pirates del barret de palla encara són a dintre de la fortalesa i que intentaran recuperar el seu tresor.

04:58 One piece - Operació per recuperar l'or i el Waver
tancar

Operació per recuperar l'or i el Waver

Quan en Ruffy i la tripulació estan a punt de sortir del moll per anar a recuperar l'or, l'Usopp els atura i els recorda que no tenen cap pla. Ell en proposa dos: un per buscar l'or, i un altre per recuperar el waver que s'ha deixat la Nami. En Ruffy, en Zoro, en Robin i l'Usopp aniran a buscar l'or. La Nami i en Sanji intentaran recuperar el waver. En Chopper es quedarà al vaixell per vigilar-lo. Mentrestant, en Shepherd s'enfronta a en Jonathan, que no es deixa impressionar gens.

05:18 One piece - El pla per rodejar els pirates. La gran estragègia d'en Jonathan
tancar

El pla per rodejar els pirates. La gran estragègia d'en Jonathan

En Ruffy i el seu amic troben la caixa forta buida, només hi veuen l'enorme empremta d'en Jonathan. De sobte, arriba en Shepherd i intentar atrapar els pirates, però no se'n surt.

En Ruffy i tota la colla s'escapen i busquen un lloc segur per pensar quin ha de ser el seu pròxim moviment. Acaben a la infermeria, on troben la doctora Kobato i en Mekao, que els ensenya una ruta per fugir. Mentrestant, la Nami i en Sanji troben el waver i tornen al moll.

05:38 One piece - Adéu fortalesa de l'Armada! L'enfrontament final abans de la fugida
tancar

Adéu fortalesa de l'Armada! L'enfrontament final abans de la fugida

Quan el Going Merry està a punt de travessar la sortida, la marea baixa de sobte, i el vaixell embarranca. Immediatament, en Jonathan demana als pirates que es rendeixin sense oposar resistència.

Els diu que en Ruffy i en Zoro hauran d'anar al quarter general, però que la resta de la tripulació es podrà estar a Navarone sense cap problema. Però just llavors, en Shepherd, que està furiós i que vol destruir el Going Merry, s'equivoca llançant un míssil i destrueix la base de l'Armada.

Progrmació BD ....
06:02 E3 - Trail dels Fars Nocturn Menorca
tancar

Trail dels Fars Nocturn Menorca

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!

06:12 E3 - Espòiler: Especial Marroc
tancar

Espòiler: Especial Marroc

Capítol especial dedicat al Marroc.

06:38 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:58 Onze - Girona líder, què fem amb Lamine Yamal? I "Batalla de toies"
tancar

Girona líder, què fem amb Lamine Yamal? I "Batalla de toies"

La victòria del Girona a Vila-real l'ha situat per primera vegada a la seva història com a líder en solitari de la primera divisió. Aïna Cerdà, Joan Poquí, Fel Faixedas i Lluís Carrasco comenten l'èxit gironí i debaten sobre Lamine Yamal. L'Òscar Pérez-Dolz planteja una altra batalla de toies entre Prosinecki i Hagi.

08:32 Aire Lliure - Ripollès
tancar

Ripollès

Ripollès

L'esport, la ramaderia, la història, el teatre i la música clàssica seran els principals elements del programa que dedicarem al Ripollès. L'atleta paralímpic Eric Villalón serà el convidat de Judit Mascó. Visitarem la Vall de Núria a l'estiu i a l'hivern practicant esports familiars, com una sortida amb raquetes de neu sota la lluna plena.

09:17 Aire Lliure - Osona
tancar

Osona

Osona

En el programa titulat Osona descobrirem la nova passió de l'Àlex Crivillé, els raids hípics. La model Martina Klein confessa els seus secrets a Judit Mascó i la campioníssima Clàudia Galícia li farà una masterclass de BTT. Visitarem l'equip d'hoquei adaptat del Voltregà i sentirem el saxo de Pep Poblet.

10:01 Karakia - Grethel (Chiriquí) / Dipesh (Katmandú)
tancar

Grethel (Chiriquí) / Dipesh (Katmandú)

Segons els indígenes ngäbe-buglé, la vall de la lluna es troba a l'oest de Panamà. Almenys així és com anomenen el Chiriquí, la regió de la Raquel i la Grethel, un petit i divers territori, exemple del mestissatge gastronòmic i cultural que conviu al país. Els seus plats són una barreja dels productes de la seva fèrtil terra i de les diferents herències colonials que s'hi fan presents abans i després de la construcció del canal. La rebosteria adopta moltes d'aquestes 'maneres', com en la tarta de tres leches o amb els almojábanos, un llegat àrab que viatja amb els espanyols. Arròs, guandú, porc adobat i diferents verdures completen aquest àpat chiricano.
En Dipesh és newar, l'ètnia originària de la vall de Katmandú. Allà, el nepalès ha guanyat terreny com a llengua del país, i el newari, que encara es parla, ja gairebé no s'escriu perquè no s'ensenya a l'escola. Aquí, a poc a poc, ha anat superant la barrera idiomàtica. Només porta dos anys a Santpedor, el poble de la dona, la Gisel·la, i la seva adaptació ha estat gradual. Li ha costat, sobretot, pel que fa a la cuina, ja que sempre enyora els gustos picants i forts dels plats nepalesos de força influència índia pel que fa a les espècies i als curris. Ara, fins i tot, la família i els amics s'han acabat adaptant una mica al seu paladar i accepten plats amb el toc final del bitxo sofregit amb comí. Així s'acaba, per exemple, l'alu kankro ko atzar, una gustosa amanida de patata.

10:36 Els exploradors: El gran inventari del planeta - La Polinèsia. Les Marqueses, la terra dels homes i de les tradicions
tancar

La Polinèsia. Les Marqueses, la terra dels homes i de les tradicions

Per continuar el gran inventari del planeta, els Exploradors salpen cap a l'arxipèlag de les Marqueses, "la terra dels homes". Segons la llegenda, Atea, el déu polinesi del cel, va construir una mansió per la seva esposa, la deessa Atanua. Un dia, el déu es va enfadar i va fer saltar la casa pels aires, i així va crear les illes de l'arxipèlag. Són quinze illes amb una forta identitat: la identitat de les Marqueses.

11:26 Onze - Girona líder, què fem amb Lamine Yamal? I "Batalla de toies"
tancar

Girona líder, què fem amb Lamine Yamal? I "Batalla de toies"

La victòria del Girona a Vila-real l'ha situat per primera vegada a la seva història com a líder en solitari de la primera divisió. Aïna Cerdà, Joan Poquí, Fel Faixedas i Lluís Carrasco comenten l'èxit gironí i debaten sobre Lamine Yamal. L'Òscar Pérez-Dolz planteja una altra batalla de toies entre Prosinecki i Hagi.

13:00 Esport Club - Xavi i tertúlia a l'Esport Club
tancar

Xavi i tertúlia a l'Esport Club

La roda de premsa de Xavi Hernández abans del Barça-Sevilla i tertúlia a l'Esport Club. Amb Oriol Domènech, Màrius Carol i Toni Muñoz.

15:02 Ciclisme : Volta a Croacia / Polonia / Flandes/ Amstel - Volta a Croàcia Etapa 3
tancar

Volta a Croàcia Etapa 3

La Volta a Croàcia, la Volta a Polònia, el Tour de Flandes, l'Amstel Gold Race...
Amb la narració de les curses d'Arcadi Alibés i l'anàlisi tècnica d'exciclistes com Àngel Edo o Joaquim "Purito" Rodríguez, pedala amb Esport3 les principals proves europees!

16:33 E3D - Concurs de Salts Internacional CSIO. Copa de les Nacions 1a ronda. Hípica
tancar

Concurs de Salts Internacional CSIO. Copa de les Nacions 1a ronda. Hípica

La millor hípica del món s'aplega al Reial Club de Polo de Barcelona amb motiu de la 111a edició del Concurs de Salts Internacional, el CSIO, que també, i per desè any consecutiu, acull la gran final de la Copa de les Nacions, l'esdeveniment eqüestre més important de l'any.
Els comentaris són de Jordi Robirosa i Meritxell Terradellas.

18:36 Handbol: EHF Champions - FC Porto - Barça
tancar

FC Porto - Barça

La tercera jornada de la Champions ens porta fins a Portugal, on el Barça s'enfronta al Porto. Tots dos equips han arrencat la competició amb dues victòries en dues jornades.
Els comentaris són de Joan Ramon Vallvé, amb l'anàlisi tècnica de l'excapità blaugrana, Víctor Tomàs.

19:26 Pitch&Cat - El cop de sortida
tancar

El cop de sortida

En aquest capítol aprenem com s'ha de fer el cop de sortida, continuem amb les classes d'iniciació al pitch&putt i coneixem el camp de Castelló-Empuriabrava, a l'Alt Empordà.

19:34 Handbol: EHF Champions - FC Porto - Barça
tancar

FC Porto - Barça

La tercera jornada de la Champions ens porta fins a Portugal, on el Barça s'enfronta al Porto. Tots dos equips han arrencat la competició amb dues victòries en dues jornades.
Els comentaris són de Joan Ramon Vallvé, amb l'anàlisi tècnica de l'excapità blaugrana, Víctor Tomàs.

20:22 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

21:54 Sala de Premsa - Xavi Hernàndez
22:17 E3 - Trail dels Fars Nocturn Menorca
tancar

Trail dels Fars Nocturn Menorca

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!

22:33 Temps d'aventura - Passió per les dues rodes
tancar

Passió per les dues rodes

La bicicleta esta vivint un moment dolç. Fer esport en bicicleta ajuda a enfortir el cos i la ment: millora la forma física i ajuda a descarregar les tensions que s'acumulen dia a dia. A part de tots els beneficis físic i mentals, l 'ús de la bicicleta ajuda a preservar el medi ambient, ja que gràcies al seu ús s'emeten menys emissions contaminants. En el capítol d'avui us proposem dues competicions al centre i sud de Catalunya, la Ignasiana BTT i la Gran Fondo Terres de l'Ebre, i la fira més important del sector de la bicicleta que se celebra a Girona, la Sea Otter Europe.

23:00 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.
Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:31 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:57 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.
Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

02:28 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:54 Handbol: EHF Champions - FC Porto - Barça
tancar

FC Porto - Barça

La tercera jornada de la Champions ens porta fins a Portugal, on el Barça s'enfronta al Porto. Tots dos equips han arrencat la competició amb dues victòries en dues jornades.
Els comentaris són de Joan Ramon Vallvé, amb l'anàlisi tècnica de l'excapità blaugrana, Víctor Tomàs.

04:20 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.