TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

07:59 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:42 Cuines - Salmorejo de maduixots i arròs amb navalles
tancar

Salmorejo de maduixots i arròs amb navalles

El salmorejo és la sopa d'estiu i, si a sobre hi posem maduixots, encara més! A més, farem un arròs superràpid gràcies a les llaunes.

15:59 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

L'Alexandra li reconeix a l'Emili que està intranquil·la amb la seva relació.


El Litus està content amb la seva nova feina, però la Marta està preocupada per la relació que té ell amb l'Ismael.

L'Agustí torna a estar animat i amb ganes d'engegar coses amb el Marcel i a la feina.

16:43 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:17 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa, presentat per Toni Soler, ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Soler està acompanyat en el plató per Jair Domínguez, Elisenda Carod, Magí García, Òscar Andreu, Peyu i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:09 Sense ficció - La transformació d'en Krow
tancar

La transformació d'en Krow

Amb 18 anys, Kian, conegut com a Krow, comença a fer la transició per convertir-se en un home. Abans, havia fet de model femenina des dels 12 anys, però mai es va acabar de sentir bé en un cos de noia, cosa que també li va suposar patir assetjament escolar. Seguirem el procés d'en Krow amb l'ajut d'entrevistes amb familiars i amics, que també han seguit el seu propi procés de transició, fins que torni a intentar introduir-se en el món de la moda, aquesta vegada com a model masculí. La història de Krow és un relat inspirador sobre com trobar el valor per ser un mateix.

23:12 Sense ficció - Barcelona fora de l'armari
tancar

Barcelona fora de l'armari

El que ara coneixem com a moviment LGTBI es va covar a Barcelona als anys 70. "Barcelona fora de l'armari" és un exercici de recuperació històrica del propi moviment i de les persones gais, lesbianes i trans que es van haver d'enfrontar a l'estigma i al menyspreu imposats pel franquisme i lluitar pels seus drets, un per un, a costa de la repressió més salvatge, la presó i, de vegades, la marginalitat. "

00:11 Zona Franca - Capítol 124: Betsy Turnez - Marta Bayarri
tancar

Capítol 124: Betsy Turnez - Marta Bayarri

Zona Franca, el nou late show de TV3. Un programa irreverent i arriscat per a la franja més nocturna de la tele. Una cita diària, a les nits de dilluns a dijous, amb els punts de vista més agosarats a partir d'una estructura clàssica de late: monòleg, entrevista central i les seccions dels col·laboradors amenitzat pel públic de plató i una banda en directe composada exclusivament per dones.
Amb aquesta aposta el Zona Franca també és un programa abocat a les xarxes amb l'objectiu d'experimentar amb les noves narratives que ens ajudin a arribar als públics més joves que consumeixen audiovisual fora de la televisió.

01:06 Més 324 - + info
tancar

+ info

"Més 324", un espai de debat diari sobre temes d'interès i d'actualitat, amb els millors especialistes i protagonistes del dia, dirigit i presentat per Xavier Graset.

03:01 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Latino
05:00 Folc a l'estudi - Arnau Giordani
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:15 Pel·lícula - L'exorcista: el muntatge del director
tancar

L'exorcista: el muntatge del director

L'EXORCISTA: EL MUNTATGE DEL DIRECTOR (The exorcist: Director's cut)

Idioma versió original: anglès
Producció: William Peter Blatty per a Warner, 2000 (Estats Units)
Direcció: William Friedkin
Durada: 128 minuts
Guió: William Peter Blatty
Fotografia: Owen Roizman (color)
Música: George Crumb
Intèrprets: Linda Blair (Regan), Ellen Burstyn (Chris MacNeil), Max Von Sydow (pare Merrin), Lee J. Cobb (tinent Kinderman), Kitty Winn (Sharon), Jack MacGowran (Burke Dennings)

El director William Friedkin y el guionista William Peter Blatty han revisat la pel·lícula del 1973 i l'han ampliada amb escenes inèdites. En aquesta nova versió, a més, s'ha restaurat el so i les imatges s'han remasteritzat digitalment.
Chris és una actriu de cine divorciada que viu amb la seva filla Regan, de dotze anys, i una secretària. La nena experimenta un estrany canvi de personalitat que coincideix amb la mort en accident del director de la pel·lícula que Chris estava rodant. Chris acaba convençuda que la seva filla està posseïda pel diable i entra en relació amb un exorcista, el pare Merrin, que ha descobert una figura diabòlica entre unes velles relíquies a l'Iran. La policia sospita que la mort del director ha estat un assassinat. A més, el pare Merrin mor mentre exorcitza la nena.

00:23 Els habitants de la fi del món - Austràlia: Jim Alston
tancar

Austràlia: Jim Alston

En Ben viatja a una remota illa situada al l'extrem nord-oest d'Austràlia, Wilderness Island, batejada per un dels seus únics habitants, en Jim, un home amb una història tan singular com el paisatge que l'envolta. Un accident va empènyer en Jim a fer realitat el seu somni d'infantesa, viure en una illa deserta. Uns anys després se li va unir la Kim, una noia danesa d'origen vietnamita que també va patir un dramàtic accident que li va canviar la vida.

01:07 Ben Fogle: Retorn a la fi del món - Austràlia
tancar

Austràlia

En aquest episodi el Ben Fogle viatja a Austràlia per tornar a veure el Jim Alston i la Kim Ngoyen, que viuen a la seva pròpia illa deserta. Descobrirà com s'ho fan per resistir les condicions meteorològiques tan extremes pròpies d'aquesta regió d'Austràlia i com s'han mantingut junts després de tants anys. Ara han de prendre una decisió important sobre el seu futur: quedar-se a la seva illa paradisíaca o anar-se'n.

01:51 Viatges insòlits - Pitcairn
tancar

Pitcairn

L'illa de Pitcairn, al mig de l'oceà Pacífic, només té uns 50 habitants, descendents dels amotinats del vaixell de la marina anglesa "Bounty". El 2004 Pitcairn es va fer famosa arreu del món per un judici sobre violacions i pedofília, en què es van condemnar 8 homes de l'illa. Uns 10 anys després, en Tom visita Pitcairn i, entre d'altres coses, descobreix una discoteca en una casa particular, un restaurant que només obre un dia a la setmana i una comunitat tancada que no vol recordar el passat sinó mirar cap al futur.

02:36 GR Barcelona - L'estadi urbà
tancar

L'estadi urbà

"A la ville de Barcelona"
Els Jocs del 92 van ser el punt d'inflexió de Barcelona i des de llavors la ciutat és una de les més preparades a nivell mundial per a la pràctica de competicions. Però la realitat és que l'esport forma part de l'ADN de la ciutat, no només en el sentit professional de la paraula, i els seus carrers i la seva gent l'han convertida en un gran estadi urbà. En aquest gran recorregut practicarem escalada al Climbat La Foixarda, passejarem en bicicleta adaptada pel Parc Fluvial del Besòs, farem Txi Kung al Parc de la Ciutadella, aprendrem que important que és l'alimentació per a l'esport i jugarem a futbol amb l'Isaac Cuenca, jugador del FC Barcelona, al seu primer club.

03:04 Boscos - Boscos de Pi Negre (Pallars)
tancar

Boscos de Pi Negre (Pallars)

A l'Alt Àneu i el Pallars Sobirà hi ha els boscos més representatius del Pirineu: els boscos de pi negre. El Lluís i la Sandra Pallé parlaran de la sortida que té avui en dia la fusta d'aquest tipus de pi. L'escorça d'un bedoll pot servir per beure l'aigua de la font, tal i com ha fet en Josep Orteu, durant els 20 anys que ha estat pastor. I l'equip del programa acompanyarà l'educadora ambiental Montse Ballbé i un grup de nens a la seva classe de natura per veure on els animals es crien, creixen i pasturen en llibertat.

03:29 Riu avall - TORDERA
tancar

TORDERA

Amb poc més de 60 quilòmetres de recorregut, La Tordera neix al cor del Montseny, sota el Coll de Sant Marçal, i desemboca al mar Mediterrani entre els municipis de Blanes i Malgrat, després de cobrir un dels itineraris fluvials més sorprenents de la nostra sèrie. I és que, tot i els seus destacats valors ecològics i paisatgístics, La Tordera és un dels rius més desconeguts del nostre país.
Avui el coneixerem una mica millor en un recorregut que ens portarà de les fagedes del Montseny a les platges de la Costa Brava descobrint oficis antics i en perill d'extinció com els de carboner o terrisser, indrets sorprenents i que val la pena visitar, com el Salt de la Gorja de Gualba o el Parc de Les Olors de Vallmanya, i espais naturals recuperats com L'Estany de Sils, on podem gaudir d'una posta de sol màgica.

03:53 Riu avall - CARDENER
tancar

CARDENER

Les terres altes del Solsonès, al peu de les muntanyes del Port del Comte, acullen la capçalera d'un dels rius principals de la Catalunya central, el Cardener. Aquest riu, amb cent quilòmetres de recorregut, travessa una bona part de la Catalunya central, des del Port del Comte fins a Castellgalí, per cedir les aigües al Llobregat.
En el capítol d'avui seguirem el seu curs, riu avall, per gaudir de l'important patrimoni natural de la seva conca, on cal destacar el bon estat de conservació dels boscos de la vall de Lord, o el dels seus afluents, com l'Aiguadora, considerat el riu més net de Catalunya. També pujarem a l'observatori de Castelltallat per conèixer un dels millors equipaments astronòmics del nostre país, i visitarem l'església romànica de Sant Esteve d'Olius, entre d'altres indrets interessants.

04:19 Karakia - Chisato (Hida, Japó)
tancar

Chisato (Hida, Japó)

La Chisato va arribar a Barcelona l'any dels Jocs Olímpics. A aquesta artista originària del centre del Japó, de Hida, li va agradar tant l'ambient de la ciutat, la llibertat que s'hi respirava, que va decidir quedar-s'hi i perfeccionar aquí els coneixements sobre ceràmica que havia après al seu país. Sempre que pot torna a Hida i a Takayama, la seva ciutat, però sap que, de moment, no canviaria per res ni el clima ni la brisa del Maresme on viu, als afores de Cabrils. En l'antiga masia del segle XVIII que comparteix amb altres amics i artistes organitza, de tant en tant, cursos de "raku", un tipus de ceràmica japonesa que fa servir tècniques especials de cocció. Però el gruix de la seva activitat i la major part dels tallers els fa a Barcelona, a l'estudi-galeria que acaba d'obrir al barri de la Ribera. Assistirem a la inauguració i a la preparació dels seus "makizushi", però també a la comprensió utilitària de la ceràmica més enllà del seu valor decoratiu.
Un dels plats més tradicionals a la cuina de Hida són els "mohei gochi", una mena de pastissets d'arròs, cuits a la brasa, que s'acompanyen amb una salsa feta a base de "sèsam salvatge", unes llavors pròpies de la zona que reben el nom d'"egoma".

04:50 Thalassa - L'encanyissada del Mar Menor
05:03 L'illa del tresor - Oscar Tusquets
tancar

Oscar Tusquets

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del Tresor", al 33, amb l'arquitecte i dissenyador Òscar Tusquets.

Després de bastir espais físics i quimèrics, Òscar Tusquets aterra aquest dimarts a una illa de somnis per repassar el canon emocional d'una vida consagrada a l'art. L'amistat amb Dalí, la relació amb les dones, les construccions més estimades i la passió per les sabates i per Janis Joplin configuren així un passeig al llarg del Tusquets més inconegut. Sense allunyar-se de la bellesa plàstica, Joan Barril i Joan Ollé reprodueixen algunes de les grans obres de l'art universal, i treuen de l'armari bons propòsits en format cowboy, mentre emprenem un viatge visual cap als balcons més poètics de Valparaíso.

05:28 L'illa del tresor - Carlos Jiménez Villarejo
tancar

Carlos Jiménez Villarejo

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del Tresor", al 33, amb l'exfiscal anticorrupció Carlos Jiménez Villarejo.

Ha vestit durant dècades la toga de la imparcialitat, i ara la seva presència augusta arriba aquest dimarts a L'illa per vorejar una vida de justícia. L'exfiscal s'instal·la, així, en la pressió de viure empresonat, des d'unes reixes per on transiten la noció de perdó i la de culpa. La música que va acompassar el seu matrimoni, la vanitat i fins i tot el Vaticà teixeixen un emotiu recorregut apadrinat per les balances. En el mateix espai, Joan Barril i Joan Ollé es transmuten en Hamlet, Salomé, Neptú o Guillem Tell, i rememoren els inicis del periodisme protagonitzant una singular primera plana, mentre les tres muses de L'illa fan inventari de l'addictiu univers del cafè.

Progrmació BD ....
06:00 Itch - L'enemic del meu enemic
tancar

L'enemic del meu enemic

Mentre la Greencorp passa a la fase següent del seu pla malèfic, la Lucy intenta aconseguir l'empremta dactilar del senyor Lannister per entrar al laboratori secret que la seva empresa té a Gangalàndia. L'Itch queda amb la persona que l'ha citat a l'estàtua del Cavaller Lleuger i hi troba una nova col·laboradora. La Chloe i companyia per fi descobreixen que la Bella és filla del senyor Lannister.

06:26 La colla de la selva al rescat! - Un dia amb la colla
tancar

Un dia amb la colla

Durant tot un dia, la Batricia respondrà les preguntes que els alumnes sempre s'han fet sobre la colla de la selva! Què fa la colla quan no és en una missió? Com funciona el senyal del volcà? Avui, ho aprendràs tot, sobre la colla!

06:37 La colla de la selva al rescat! - Pirates del Cauet
tancar

Pirates del Cauet

Un grup de pirates liderats pel capità Cauet i el Gran Furiós i Furax està saquejant l'escull de corall que preserva l'equilibri ecològic de la selva. La colla ho intentarà tot per recuperar el corall abans que els pirates arribin a mar obert, on ja no els podran atrapar.

06:48 La colla de la selva al rescat! - V de Venjança
tancar

V de Venjança

La Bunny i en Claude, una parella d'ancians enamorats com el primer dia, demanen ajuda a en Gilbert i la Batricia. Fa molt de temps, van enterrar un tresor i ja no recorden on el van amagar. A mesura que busquen les pistes per trobar aquest famós tresor, els nostres herois descobriran que la Bunny i en Claude, tan enamorats i tan adorables, potser no són tan sincers com sembla...

06:59 Presto! L'escola de màgia - L¿intercanvi de mascotes
tancar

L¿intercanvi de mascotes

SINOPSI EP 5 - L'intercanvi de mascotes
Els alumnes volen crear una secció anomenada "Animàgia" a la pàgina web de l'escola, i plantegen un repte: el Vincent i la Violeta s'intercanviaran les seves mascotes ajudants, i el millor número es publicarà a la web. La Violeta fa tot el que pot per establir un vincle amb el Rufus, mentre que el Vincent s'esforça per entendre's amb la Carla. Qui aconseguirà fer el millor truc amb la mascota de l'altre?

07:10 Presto! L'escola de màgia - El problema de ser superfamosa
tancar

El problema de ser superfamosa

Els nostres amics publiquen els seus vídeos de trucs a Internet. Però a la Nica no li surt gaire bé el número i, per por que el seu vídeo no obtingui cap visualització, la Lisa fa servir un programa que genera visualitzacions automàticament. El problema és que el programa es descontrola, i el vídeo de la Nica obté milions de visualitzacions falses. La fama fa angoixar molt la Nica, i la Lisa i el Dylan s'enfronten a un dilema: no saben si confessar-li la seva mentida, o fer el que calgui perquè no s'adoni de la veritat.

07:21 Ideafix i els irreductibles - La piloteta de la Polvorina
tancar

La piloteta de la Polvorina

En Voldenix renya la Turbina perquè vol jugar amb la pilota de la Polvorina, la gossa del gran cabdill gal Camulogen. Al cap d'una estona, però, com aquell qui res, la ràpida Turbina, que és una mica ximpleta, porta la piloteta als seus companys, l'Ideafix i en Devòrix, per jugar-hi. L'Arcabús se n'adona i prova d'atrapar-los. Els Irreductibles corren a les masmorres, però la Monalisa, la gata d'en Labienus, aconsegueix la pilota de la Polvorina.

07:33 Ideafix i els irreductibles - L'estàtua d'en Labienus
tancar

L'estàtua d'en Labienus

Els Irreductibles descobreixen que els romans han instal·lat una gran estàtua del general Labienus a la plaça del mercat per demostrar que els romans són els amos de la ciutat. Aquesta humiliació encén els ànims del veterà Asmàtix, que demana a en Voldenix que li fabriqui una poció per fer l'estàtua menys pesant i poder-la enderrocar. El problema és que, com sempre, la poció d'en Voldenix no dona ben bé el resultat esperat.

07:44 Ideafix i els irreductibles - El bosc de la llum
tancar

El bosc de la llum

En Semblangròpius projecta connectar Lutècia i Roma amb una via romana pavimentada, i s'emporta la legió al bosc per començar els treballs de desforestació. Alarmats per la destrucció del bosc que això comporta, els Irreductibles i el druida Amnèsix es disposen a impedir-ho fent creure a la supersticiosa tropa romana que el bosc està encantat. Però, volent ajudar, en Voldenix, com sempre, torna a fer de les seves.

07:55 Pirata i Capitano - El tresor del Calamar Coix
tancar

El tresor del Calamar Coix

La Pirata i la seva tripulació pugen un misteriós cofre al Calavera Rosa. A dins hi ha un pergamí amb un enigmàtic missatge del famós pirata Calamar Coix, que diu que són a dos dits d'un tresor molt valuós. La Pirata el vol anar a buscar immediatament, però primer han de desxifrar l'enigma del Calamar Coix. Llavors entra en escena un calamarsó, i les coses es compliquen cada vegada més.

08:06 Pirata i Capitano - L'illa dels Oubò
tancar

L'illa dels Oubò

La Pirata i companyia decideixen donar una sorpresa a l'Oubò i portar-lo a l'illa dels seus avantpassats. Quan hi arriben, l'Oubò els explica que, fa molt de temps, hi va aparèixer un fantasma, i que els seus avantpassats se'n van haver d'anar. De seguida s'adonen que algú volta per l'illa, i troben el mapa del tresor d'un avantpassat de l'Oubò. Pot ser que sigui el fantasma, el que busca el tresor?

08:17 Titó - Excursió a l'estany de Banyoles
tancar

Excursió a l'estany de Banyoles

Avui anem d'excursió amb en Titó a l'estany de Banyoles. Hi arribarem amb el tren Pinxo. En John C ens portarà a fer un volt amb barca i mentre cantem "El monstre de Banyoles" acabarà caient a l'aigua!

08:25 El Mic i els seus amics - Cantem Un estel petit
tancar

Cantem Un estel petit

El Mic i el Cargol esperen que els vingui la son, tot escoltant una cançó màgica.

08:35 Dinotren - En Kenny Kentrosaure!
tancar

En Kenny Kentrosaure!

La família Pteranòdon continua fent la volta al món amb el Dinotren i avui arriben a un nou continent, al període del Juràssic. Aquí coneixeran el Kenny Kentrosaure, que viu a la sabana i té tot de plaques i punxes al llom perquè tothom el vegi bé i per espantar els dinosaures carnívors. Juntament amb el Gilbert i altres amics del Kenny, jugaran a fer un grup de percussió d'estegosaures.

08:47 Dinotren - El Don i els Troodons
tancar

El Don i els Troodons

La família Pteranòdon continua amb la seva volta al món amb el Dinotren visitant animals i paisatges dels diferents continents. Però aquell matí no es desperten a l'hora i van tard per poder fer una excursió d'un dia per la sabana africana. Tots s'afanyen perquè el Gilbert no els deixi sense la seva visita guiada. Però al Don li fa mandra córrer tant i demana als seus pares si es pot quedar al tren.

08:58 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Un problema de puces
tancar

Un problema de puces

Quan en Gordon és envaït per alienígenes (nom en clau: puces), les Mascotes de l'Univers fan tots els possibles per eliminar-les abans que es propaguin a la resta dels agents. Però el problema per a l'equip no es pot resoldre fins que en Binky prengui un bany.

09:09 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Alliberem l'Esponjoset
tancar

Alliberem l'Esponjoset

La Humana Gran du a casa un suèter nou i esponjós, i a en Binky li encanta arraulir-s'hi. Però un alienígena (nom en clau: arna) comença a fer-hi forats, i l'equip l'ha de capturar abans que es cruspeixi tota la roba de l'estació espacial.

09:20 Zoom, el dofí blanc - Operació Ma'o Mauri
tancar

Operació Ma'o Mauri

Uns taurons normalment inofensius ataquen la Timéti prop de la platja. La gent del poble, espantats, els vol anar a caçar de seguida. Però en Yann i en Patrick els demanen una mica de temps per mirar d'esbrinar quina és la causa que fa que els taurons es comportin d'una manera tan estranya. Potser així aconseguiran evitar que els matin.

09:32 Zoom, el dofí blanc - El galió enfonsat
tancar

El galió enfonsat

En Jack i en Yann surten a fer una expedició submarina per explorar les restes del vaixell Resolution, un dels galions del capità Cook. La història diu que es va enfonsar amb un gran tresor prop de les costes de Maotou, però es veu que ells no són els únics que li segueixen la pista; en Van Crook, en Blaise i en Rico també hi van al darrere.

09:43 Zoom, el dofí blanc - Tres homes i un dofí
tancar

Tres homes i un dofí

De bon matí en Zoom apareix a la platja amb una senalla i un nadó a dins. El nen no para de plorar i l'únic que el calma és un sonall que portava dins del llitet. En Yann, el Patrick i la Marina buscaran per tot arreu els pares del nen i la manera de fer que el petit deixi de plorar.

09:55 Súper 4 - El drac nadó
tancar

El drac nadó

Els nostres herois visiten unes misterioses coves a l'àrid territori dels dracs. En una hi troben un drac femella adormit que al costat hi té un ou. Aviat s'emporten la gran sorpresa de veure aparèixer en Rypan, que es vol endur l'ou de drac. Ells li prenen i quan el tornen a portar cap a la cova, es troben que s'obre i en surt el drac nadó. El mal és que com que el petit és un drac-ocell i la primera persona que veu és en Gene, el pren per la seva mare. En Gene, sempre tan racional, n'està cada cop més, del menut.

10:07 Súper 4 - Un desafiament colossal
tancar

Un desafiament colossal

A Medievàlia s'hi fa el Gran Torneig, en què es dóna la corona del rei al guanyador. Normalment aquest la torna al rei, però no és obligatori. El Baró Negre es pren una poció que li prepara el mag Fourchesac i es converteix en un colós temible i invencible, i ningú el reconeix. Al mateix temps, el mag aconsegueix que l'Alex es prengui un líquid que li ha posat en una copa i que el fa encongir. Ben aviat no queda cap rival que no hagi vençut el misteriós colós ...tret del liliputenc Alex!

10:19 La colla de la selva al rescat! - El gran mal que pica
tancar

El gran mal que pica

Què és aquest "gran mal que pica" que torna bojos tots els suricates? Mama Dongo, l'àvia suricata, va a buscar la colla de la selva per descobrir-ho! No triguen gaire en veure que no es tracta de cap maledicció, sinó d'una plaga de polls. Només cal que trobin un remei perquè els suricates tornin a comportar-se com abans.

10:30 La colla de la selva al rescat! - La princesa marmota
tancar

La princesa marmota

La colla de la selva troba una marmota davant del seu cau. Està mig adormida i va amb la seva filla petita, la Lola, que no es vol adormir. És molt activa i li encanta la lluita lliure. La colla de la selva l'ha de portar fins a casa i ha d'intentar que s'adormi mitjançant un conte.

10:43 La colla de la selva al rescat! - El Crit Punyent
tancar

El Crit Punyent

Les hienes condueixen la Colla a una aventura falsa: volen desfer-se d'ells perquè creuen que són massa bons i, per culpa seva, ja no es poden burlar de les desgràcies dels altres animals. La Colla cauen a la trampa i es troben atrapats dins d'una gàbia en una illa envoltada de cocodrils famolencs. Per sort, en Maurice és el mestre del "Crit Punyent".

10:53 La colla de la selva al rescat! - El gran espectacle
tancar

El gran espectacle

En Fred celebra un concert a la Roca dels Linxs, però les coristes que ha contractat el volen enganyar per fer-lo desaparèixer de l'escena musical de la selva.

11:04 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El titellaire
tancar

El titellaire

Un titellaire ambulant arriba a Nottingham per fer riure els vilatans amb els seus titelles. Però el príncep Joan no s'agafa amb gens d'humor que l'obra es burli d'ell i fa tancar el titellaire a la masmorra. En Robin Hood i la seva colla intentaran rescatar-lo.

11:16 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'espasa dels reis
tancar

L'espasa dels reis

La druida Arnaldina convenç el príncep Joan perquè li doni una bossa plena d'or a canvi d'un antic pergamí que indica un indret secret al bosc de Sherwood on es troba l'espasa Excàlibur, que permet a qui la posseeixi ser rei i senyor absolut de tot Anglaterra. Ho podran impedir, en Robin i els seus amics?

11:27 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un nadó al cau d'en Robin
tancar

Un nadó al cau d'en Robin

El xèrif i els seus homes persegueixen Lady Sable, que, mentre fuig, abandona el seu nadó al bosc. En Robin, amb l'ajuda de la Marian i l'Scarlett, intenta rescatar la dama, presonera al castell, mentre en Tuck i en Petit John es queden al bosc amb el nadó. En Robin aconseguirà alliberar Lady Sable i alguna cosa que el príncep vol aconseguir.

11:38 Yakari - El monstre del llac
tancar

El monstre del llac

Arriba la tardor i el Til·ler, el petit dels castors, es posa molt trist quan veu les fulles mortes dels arbres. Per animar-lo, el Yakari el porta a fer un tomb al llom del Fill del Tro. Llavors, al llac, descobreixen una misteriosa serp gegant que no havien vist mai.

11:50 Yakari - La venjança del teixó
tancar

La venjança del teixó

El Yakari va al bosc a buscar el Cérvol Lent perquè triga a tornar. Allà es troba l'esquirol volador que fa acrobàcies noves i, sense voler, molesta el teixó, que llavors se'l vol menjar. Per salvar-lo, el Yakari convenç el teixó que l'esquirol li pot ensenyar a planejar. Naturalment, no pot i es fa mal, i diu que es venjarà de tots dos. El Yakari, el Fill del Tro i l'esquirol ideen un pla per espantar el teixó per sempre i que els deixi en pau.

12:02 Yakari - El Yakari i els castors
tancar

El Yakari i els castors

Tot comença quan el Yakari i l'Arc del Cel fan una cursa pel riu per saber quina barca és la més ràpida. Es troben els castors, que estan construint la seva
barca és la més ràpida. Es troben els castors, que estan construint la seva presa. El Til·ler és un petit castor entremaliat que, amb les seves trapelleries,
posarà en perill la seva integritat i la del Yakari i tot.

12:14 Vicky, el viking - Toca fusta
tancar

Toca fusta

En Vicky troba a la platja el missatge d'una donzella en perill. Un cop n'identifiquen l'origen, en Halvar i els seus homes surten al rescat de la donzella. Però, de fet, es tracta d'una astúcia de l'Sven per assaltar els vikings per sorpresa. Quan en Halvar i l'Sven no es posen d'acord sobre on s'han de batre en duel, en Vicky proposa col·locar una passarel·la perquè puguin combatre en terreny neutral.

12:26 Vicky, el viking - El monstre
tancar

El monstre

Navegant per aigües escoceses amb el vaixell carregat de formatge, una tempesta de llamps i trons fa imaginar als vikings que un monstre se'ls vol cruspir. Per apaivagar-li la gana, li llancen tot el menjar que porten a bord. Però després, esgotades les provisions, es veuen obligats a anar a terra per sobreviure. Pel camí, els pirates els ataquen i els lliguen al pal del drakar. Quina una se n'empescarà l'astut Vicky?

12:37 Vicky, el viking - Un vent que aixeca les banyes d'un viking
tancar

Un vent que aixeca les banyes d'un viking

Afamats i immobilitzats per la mar plana, en Halvar i els seus homes es dirigeixen a l'illa de la reina dels vents. L'excèntrica monarca somia casar-se amb el déu de l'aire i fa servir una màquina amb forma de drac per allunyar els vaixells del seu reialme. Però en Vicky s'adona que la ventada que provoca no és normal i se les empesca per arribar a l'illa amb un estel. Un cop allà, atura la màquina i els vikings poden rescatar-lo.

12:49 Inazuma Eleven Go - El partit arreglat!
tancar

El partit arreglat!

En Riccardo, frustrat, esclata davant la pressió de les proves d'accés, però l'Arion i en JP s'hi esforcen i es guanyen un lloc a l'equip. Quan acaben les classes, tots dos corren cap al seu primer entrenament, però noten una tensió estranya a l'ambient. L'Arion al·lucina amb el talent dels veterans i es diu a si mateix que ha de millorar el seu joc. Mentrestant, el director de l'institut informa l'entrenador Travis que jugaran el primer de la temporada contra l'institut Clavacolzes i que el Cinquè Sector ja ha decidit que el Raimon perdrà el partit per 0-3.

13:10 Inazuma Eleven Go - L'última passada i l'última esperança!
tancar

L'última passada i l'última esperança!

Comença el partit entre el Raimon i l'institut Clavacolzes, que de seguida marca el primer gol. L'Arion i en JP hi posen ganes, però el Clavacolzes torna a marcar. Com pot ser que en Sam, el gran porter del Raimon, ho permeti? A la mitja part, l'Arion s'enfronta als veterans i la Celia li explica la veritat: oposar-se al Cinquè Sector implicaria la fi del Raimon. Sorprès i confós a la vegada, l'Arion sent el xiulet: comença la segona part.

13:32 Súper 4 - Un desafiament colossal
tancar

Un desafiament colossal

A Medievàlia s'hi fa el Gran Torneig, en què es dóna la corona del rei al guanyador. Normalment aquest la torna al rei, però no és obligatori. El Baró Negre es pren una poció que li prepara el mag Fourchesac i es converteix en un colós temible i invencible, i ningú el reconeix. Al mateix temps, el mag aconsegueix que l'Alex es prengui un líquid que li ha posat en una copa i que el fa encongir. Ben aviat no queda cap rival que no hagi vençut el misteriós colós ...tret del liliputenc Alex!

13:44 Súper 4 - Les boires de Medievàlia
tancar

Les boires de Medievàlia

Unes misterioses boires negres i impenetrables arriben a Medievàlia i ho cobreixen tot. I sembla que les hagin portat uns fantasmes. Dos cavallers, l'Ulf i en Gareth, surten per mirar de descobrir què passa. Però els fantasmes demanen el tresor del rei a canvi de tornar els cavallers i amenacen els habitants de Medievàlia amb una foscor permanent. Els nostres herois malden per descobrir què s'amaga darrere de la boira i aviat topen amb el malvat pirata Barba de Tauró.

13:56 Dracs: Els defensors de l'illa del Fred - El descobriment de l'escril (2a part)
tancar

El descobriment de l'escril (2a part)

A l'episodi anterior, els bessons havien vist com l'Alvin s'emportava l'escril amb el vaixell i s'havien posat a seguir-lo amb el seu drac. Al començament d'aquest, en Singlot els està buscant i els acaba trobant a l'illa dels Proscrits. Allà, en Trencacolls s'infiltra a la reunió entre en Dagur i l'Alvin i descobreix que han fet un pacte per atacar l'illa del Fred amb les seves dues flotes i l'escril.

14:19 Koreo - Gala 3: les bandes fan córeos pròpies!
tancar

Gala 3: les bandes fan córeos pròpies!

Les bandes demostren les seves habilitats de dansa fent coreografies originals de cançons que són grans clàssics del K-pop. Una dificultat afegida a la tensió de cada setmana per qui guanyarà el capítol. Canviarà la classificació?

15:05 Inuyasha - La seducció de la bella misteriosa
tancar

La seducció de la bella misteriosa

La Sango i en Miroku investiguen una princesa dimoni que es dedica a prendre la joventut als nois.

15:29 Els Dalton - Crisi d'ostatges
tancar

Crisi d'ostatges

Amb el forat fet i a punt de fugir de la presó, els Dalton s'han trobat amb una sorpresa d'última hora: en Bill Pudent amb una arma fent-los xantatge! Comencen les negociacions, en Bill té les armes, ells el forat per fugir, en Peabody també hi diu la seva i això acaba sent una olla de grills. El que està clar és que en Peabody no pensa perdre cinc clients de cop!

15:36 Els Dalton - El testament
tancar

El testament

"La lectura obre moltes portes. És un mitjà formidable d'evasió i una finestra oberta a la llibertat." Aquestes paraules de la Betty han obert els ulls a en Joe, que ha començat a devorar llibres com un boig. Fins que li ha caigut a les mans "El comte de Montecristo" i ha decidit que es faran els morts per poder fugir. Però, vols dir que és tan fàcil, això de fer-se el mort?!

15:42 Els Dalton - Els diamants
tancar

Els diamants

Tot picant pedres, l'Averell s'ha trobat una pila de diamants. En Joe té clar que amb aquestes pedres precioses podran subornar un guardià per poder fugir. El problema, ara, és trobar el guardià, i mentre el busquen, amagar bé els diamants perquè no els els pispin! I si els enterren? En Rantamplan s'apunta de seguida a jugar a fet i amagar!

15:50 Agent Binky: Mascotes de l'univers - El rescat del cotxe espacial
tancar

El rescat del cotxe espacial

En Binky està molt content perquè en Ted condueix el cotxe de joguina de l'Humà Petit, que va amb un comandament a distància. En Ted és el pilot de proves d'un vehicle espacial! Però, quan l'Humà Petit se'n va, un alienígena (nom en clau: cargol) controla el vehicle.

16:01 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Saqueig de berenar
tancar

Saqueig de berenar

Uns alienígenes (nom en clau: formigues) s'escapen amb un préssec que pertany a l'Humà Petit i l'equip s'esforça a recuperar-lo. Però la missió es frustra temporalment quan els alienígenes fan ploure de baix a dalt (sistema de reg d'aspersió subterrani).

16:11 El Mic i els seus amics - Juguem amb fang
tancar

Juguem amb fang

Fent boletes i muntanyetes de fang, el Mic i en Cincsegons omplen una ouera pintada i juguen a fer veure que és una capsa plena de bombons.

16:23 Zoom, el dofí blanc - L'espiral de mentides
tancar

L'espiral de mentides

En Yann està molt content perquè ha de passar tot el dia amb la Timéti, però no es recordava que li havia promès a la Marina que també passaria el dia amb ella. Perquè la seva germana no s'enfadi, fa veure que té amnèsia per un cop al cap que ha rebut i a partir d'aquí les mentides s'aniran complicant.

16:35 Zoom, el dofí blanc - Boda a Maotou
tancar

Boda a Maotou

Per tenir més clients al seu restaurant, la Maéva decideix organitzar bodes a Maotou. El Yann li proposa gravar un vídeo promocional pel seu projecte i convenç l'oncle Patrick perquè faci el paper de nuvi. Tot va de primera fins que el Ramana anuncia que... ha fet una cerimònia de debò i que la Maéva i el Patrick estan casats! La Maéva i la Timéti han d'anar a viure al galió fins que trobin una solució. Però la convivència no serà bufar i fer ampolles.

16:47 Pirata i Capitano - El Capità Roberto
tancar

El Capità Roberto

La Pirata ha gastat les reserves de panacea amb el Dodo perquè el Bucaner havia tornat a fer de les seves. El Roberto en fa més, però sense voler en respira una mica. Quan algú respira panacea sense que l'hagin bucaneritzat, li canvia el caràcter i es torna dolent. Ara, el Roberto es pensa que és el capità del vaixell, i els seus amics han de trobar un antídot perquè torni a ser el de sempre.

16:58 Pirata i Capitano - El ball del Roberto
tancar

El ball del Roberto

El Roberto ha rebut una invitació per a la festa dels Esquelets, però no hi vol anar. Aquestes festes sempre acaben amb un concurs de ball, i com que ell no sap ballar, tothom se'n burla. Aleshores la Popeta li diu que s'hauria de posar les botes màgiques del famós ballarí Mario Petitpas. Ara les té l'ogre Xivarri, que les va heretar d'un avantpassat, i els nostres amics se'n van a buscar-les.

17:09 El Mic i els seus amics - El Mic fa sonar un xiulet
tancar

El Mic fa sonar un xiulet

S'ha d'omplir amb aigua i després s'ha de bufar. És un xiulet que fa un so que sembla un ocell cantant.

17:19 Numberblocks - El tres
tancar

El tres

El Tres arriba amb molta empenta i canta la seva cançó preferida: Un, dos, tres, mireu-me a mi abans que res! Ho aprendrem tot sobre el número 3 amb el Numberblock Tres.

17:24 Numberblocks - Un, dos, tres!
tancar

Un, dos, tres!

El Tres fa uns trucs de màgia amb pomes per ensenyar als altres qui va primer, qui és més gran i com sorprendre els seus amics. Aprendrem a comptar, ordenar i sumar amb els Numberblocks.

17:29 Numberblocks - Comptem xais
tancar

Comptem xais

El Sis intenta fer dormir uns xais entremaliats i descobreix que dos o tres caps pensen més que un. Aprendrem a dividir el 6 en parts iguals.

17:33 Numberblocks - Enlairament!
tancar

Enlairament!

El número Deu promet portar els seus amics de viatge a la Lluna però s'enlaira tot sol. Com hi arribaran? Descobrirem quins parells de números hem de sumar perquè facin 10.

17:38 Titó - Excursió de raiers
tancar

Excursió de raiers

Avui anirem d'excursió a descobrir l'ofici de raiers. Construirem un rai i baixarem pel riu amb en JohnC. I atenció! Perquè tindrem un final ben inesperat.

17:48 Dinotren - La festa sorpresa del tren coet
tancar

La festa sorpresa del tren coet

Quan el Buddy, la Tiny i la Shiny s'assabenten que és l'aniversari del senyor revisor, decideixen fer-li una festa sorpresa al seu lloc preferit: el Dinotren. Tota la família planeja la festa i, amb l'ajuda del Thurston, recullen els convidats per tot el mesozoic amb el tren coet. Fins i tot cullen fulles de ginkgo per fer-li un pastís deliciós.

18:02 Vicky, el viking - Pols d'estrelles
tancar

Pols d'estrelles

Un endeví arriba a Flake i fa creure a tothom que tot els anirà a cor què vols. Però en Vicky sospita d'ell i fa veure que es deixa hipnotitzar per desemmascarar-lo. Quan en Halvar torna, decebut perquè no ha derrotat l'Sven tal com l'hi havia predit l'endeví, el troben emportant-se tot el que ha pogut prendre amb les seves males arts a la gent de Flake i el fan fora amb les mans buides.

18:13 Vicky, el viking - L'amulet
tancar

L'amulet

Un seguit de fets desafortunats convencen en Halvar que els déus l'han abandonat. Per tornar-li la confiança, els vikings fan veure que qui està de pega són ells. Llavors, en Halvar creu que està tan maleït que ha encomanat la mala sort als seus homes. Només l'ardit d'en Vicky de fer creure al seu pare que ha trobat un amulet permetrà que en Halvar es mantingui al capdavant del seu poble.

18:25 La colla de la selva al rescat! - La princesa marmota
tancar

La princesa marmota

La colla de la selva troba una marmota davant del seu cau. Està mig adormida i va amb la seva filla petita, la Lola, que no es vol adormir. És molt activa i li encanta la lluita lliure. La colla de la selva l'ha de portar fins a casa i ha d'intentar que s'adormi mitjançant un conte.

18:36 La colla de la selva al rescat! - El gran espectacle
tancar

El gran espectacle

En Fred celebra un concert a la Roca dels Linxs, però les coristes que ha contractat el volen enganyar per fer-lo desaparèixer de l'escena musical de la selva.

18:47 Súper 4 - L'ogre afamat
tancar

L'ogre afamat

El malvat Baró Negre para una trampa als nostres herois i els tanca en una cova. Mentrestant se'n va al castell del rei Kenric, fa veure que un ogre ha segrestat el príncep li demana un rescat al seu pare en nom de l'ogre. Però l'Alex i els seus amics es troben amb la desagradable sorpresa que, efectivament, un ogre afamat es presenta a la cova i els agafa. Tots plegats acaben a l'olla i han de fer mans i mànigues per salvar-se.

18:59 Súper 4 - El drac nadó
tancar

El drac nadó

Els nostres herois visiten unes misterioses coves a l'àrid territori dels dracs. En una hi troben un drac femella adormit que al costat hi té un ou. Aviat s'emporten la gran sorpresa de veure aparèixer en Rypan, que es vol endur l'ou de drac. Ells li prenen i quan el tornen a portar cap a la cova, es troben que s'obre i en surt el drac nadó. El mal és que com que el petit és un drac-ocell i la primera persona que veu és en Gene, el pren per la seva mare. En Gene, sempre tan racional, n'està cada cop més, del menut.

19:12 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El mentor
tancar

El mentor

SINOPSI: En Robin s'entusiasma en rebre la notícia que William Langland, el seu antic mentor, que li va ensenyar tot el que sap, és a Nottingham. Però quan el va a veure s'adona que alguna cosa no rutlla perquè el príncep Joan està confiscant diners als vilatans i en William no reacciona. Per acabar-ho d'adobar, el príncep s'assabenta que en William és amic d'en Robin i el fa detenir sense cap justificació.

19:24 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La fletxa d'en Robin
tancar

La fletxa d'en Robin

SINOPSI: El rei Ricard confia a en Robin la missió d'escortar l'or de Lord Gudfred al seu pas pel comtat de Nottingham. Però el sempre envejós i avariciós príncep Joan se n'assabenta i decideix aliar-se amb la colla de bandits d'en Jack i els proposa que robin l'or de Lord Gudfred, que després es repartiran, i alhora deixin pistes falses perquè acusin en Robin del robatori.

19:36 Leo da Vinci: Missió Mona Lisa - Leo da Vinci: Missió Mona Lisa
tancar

Leo da Vinci: Missió Mona Lisa

LEO DA VINCI: MISSIÓ MONA LISA (Leo Da Vinci: Missione Monna Lisa)
Direcció: Sergio Manfio
Guió: Francesco Manfio, Sergio Manfio
Producció: Gruppo Alcuni. Distribuïdora: GEM Entertainment
Any: 2018
Durada: 85
Música: Marco Fedalto
Fotografia: Animació
Intèrprets: Animació


Leo Da Vinci, un jove pintor i inventor amb moltes idees al cap, queda totalment enamorat de Mona Lisa, una noia que un dia perd casa seva a causa d'un incendi. Implicat en ajudar-la, al Leo se li ocorre una aventura boja i emocionant a parts iguals que podria arreglar la seva situació. Vol trobar el vaixell pirata que anys enrere va naufragar prop de l'illa de Montecristo per recuperar el fabulós tresor que es diu que amaga.

20:54 La casa d'Anubis - La casa del verí
tancar

La casa del verí

Després d'escoltar la conversa entre en Victor i en Rufus, i de saber que avui faran en Jason membre de ple dret de la Societat, la Nina i companyia decideixen tornar a baixar al soterrani, on són testimonis d'una de les trobades sinistres d'en Victor i el seu clan. D'altra banda, la Patricia intentarà trobar-se amb la Joy per descobrir si sap més coses de les que diu.

21:06 Guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba - El mestre Sakonji Urokodaki
tancar

El mestre Sakonji Urokodaki

Seguint les indicacions del Giyu Tomioka, el Tanjiro es dirigeix cap al mont Sagiri amb la seva germana, la Nezuko, que s'acaba de convertir en dimoni. De nit, els dos germans troben un temple i el Tanjiro sent olor de sang. Pensant-se que potser hi ha algun ferit que necessita ajuda, s'afanya a entrar-hi i descobreix un dimoni devorador d'humans que els ataca sense contemplacions.

21:31 El detectiu Conan - L'inspector Shiratori; els records de les flors de cirerer (2a part)
tancar

L'inspector Shiratori; els records de les flors de cirerer (2a part)

La coartada de la Nami Kasakura queda confirmada gràcies al testimoni de l'inspector Shiratori i de la mainada. Però en Shiratori s'adona que ella ha comès el crim. Tot i els seus sentiments, exposa com s'ho ha fet la Nami per assegurar-se la coartada, adormir-lo a ell amb un somnífer i matar el seu nòvio. En Shiratori acaba desmoralitzat, però tot d'una descobreix una persona que potser sí que és la nena dels seus records d'infantesa.

21:55 L'Hora Boomer - El viatge de l'heroïna
tancar

El viatge de l'heroïna

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:11 Ranma - Els pastissets de l'amor
tancar

Els pastissets de l'amor

Un venedor ambulant li dóna a Akane la recepta d'uns pastissets màgics que li diran qui és el seu futur marit. Happosai se'n menja un i li apareix una creu a la cara, que vol dir que no serà l'escollit. Ranma no vol menjar-se cap pastisset perquè diu que són molt dolents i s'escapa. Un altre dels pastissets acaba a la boca de P-Chan, que entra en uns banys i en surt amb uns pètals de flor de cirerer a la cara. Akane creu que deu ser senyal que el seu marit serà Ryoga però continua intentant que Ranma també es mengi un pastisset.

22:34 Fes Flash
23:07 Bestial! - El tauró balena
tancar

El tauró balena

El Kamil porta el Kayne amb ultralleuger a explorar el territori de la pròxima missió: la costa de Ningaloo, un escull de 260 quilòmetres de llargada. Allà, el Kayne haurà de fer una carrera de natació amb un tauró balena, el peix més gros del món. Però s'està acabant l'època migratòria d'aquests peixos tan grossos i gairebé ja han marxat tots. Mentre s'afanyen a buscar-ne algun de ressagat, veuran dofins de musell llarg, iubartes i altres habitants de l'escull.

23:31 Bestial! - El pigarg
tancar

El pigarg

En aquesta missió, el Kayne haurà de volar amb un pigarg ventreblanc. Per aconseguir-ho, haurà d'aprendre a volar amb parapent, però fa massa vent i s'haurà d'esperar un dia. Per fer temps, els dos nois aprofitaran per aprendre més coses de la zona. Entre altres coses, visiten una colònia de guineus voladores i aprenen a ballar la dansa del pigarg dels Gubbi Gubbis, un grup aborigen de la regió. Al final, l'endemà, el Kayne es posa a buscar un pigarg per volar amb ell.

23:54 Siyaya. Veniu a explorar - La terra de la set. La farmàcia de la natura
tancar

La terra de la set. La farmàcia de la natura

En aquest episodi, el Capità i un equip de joves exploradores emprenen una missió amb el zebrabús per explorar el Parc Transfronterer de Kgalagadi, a la província del Cap Septentrional. En aquesta excursió, hauran de superar uns quants obstacles, com ara un moment en què el cotxe queda encallat a la sorra. I també aprendran unes quantes coses de la cultura dels pobles de la zona així com de la flora i la fauna del parc.

00:20 Les Sisters - Pànic a casa
tancar

Pànic a casa

Mentre discuteixen i es barallen, la Marine i la Wendy senten una conversa que les deixa glaçades: els pares volen divorciar-se. Però el pitjor de tot és que separaran les filles també. L'una viurà amb el pare i l'altra amb la mare. Les germanes decideixen impedir el desastre i per això no els queda més remei que convertir-se en les filles més encantadores del món.

00:32 Les Sisters - La "germanetitis"
tancar

La "germanetitis"

A la Wendy li surten tot de granets i no para d'esternudar i de gratar-se quan se li acosta la Marine. I si s'ha tornat al·lèrgica al corconet? La Wendy li explica que ha agafat la "germanetitis", una al·lèrgia a les germanetes que pateixen alguns adolescents. I això vol dir que la Marine no podrà tornar a jugar amb la seva germana? No. Perquè la Wendy es curi només cal que la Marine no se li acosti en tota la tarda.

00:43 Les Sisters - Doncs la meva germana més
tancar

Doncs la meva germana més

La Nat no para de fardar de germà. Farta, la Marine li diu que la seva germaneta és campiona de kungfu i la inscriu en un concurs! Què? La Wendy al·lucina: només va fer sis mesos de kungfu quan anava al parvulari. Però no passa res. L'entrenadora Marine s'ocuparà de la seva carrera, i com que la Wendy és una superdotada guanyarà el concurs. Pronòstic esportiu, premonició o desastre absolut?

00:55 En Grizzy i els Lèmmings - Repel·lent d'animals
tancar

Repel·lent d'animals

La cabana del guardabosc està equipada amb un detector d'animals perjudicials ultraeficaç capaç de detectar la presència d'un intrús i perseguir-lo enviant-li una ona que ordena al seu cervell que fugi immediatament. Ni en Grizzyni els lèmmings poden entrar a la cabana.Fins que descobreixen que el comandament a distància de l'aparell permet seleccionar el tipus d'animal interceptat per l'ona.

01:02 En Grizzy i els Lèmmings - Os al volant
tancar

Os al volant

En Grizzy es troba embarcat, sense voler-ho, en una cursa entre dos equips de lèmmings. Quan comprèn de què va la competició, prova de guanyar però perd estrepitosament. Ferit en el seu orgull, en Grizzy vol la revenja i, per desafiar la capsa de sabó dels lèmmings, decideix construir el seu propi bòlid. Aquest cop la competició promet ser ferotge.

01:08 En Grizzy i els Lèmmings - Cabana basculant
tancar

Cabana basculant

Els lèmmings han posat uns gats hidràulics enormes comandats per ràdio sota la cabana per transformar-la en un joc de boles rodant de mida natural. En Grizzy, que es mareja fàcilment, prova de tornar a posar les coses al seu lloc, però fa caure la cabana barranc avall. Caldrà la col·laboració de lèmmings i os per evitar estavellar-se amb tot l'equip.

01:15 En Grizzy i els Lèmmings - Planta papamosques
tancar

Planta papamosques

En Grizzy prova de fer una becaina, però no el deixen dormir unes mosques que no paren de voltar per la sala. Quan s'adona que la planta carnívora amb què els lèmmings juguen a rodeo s'alimenta a base d'insectes que atrapa al vol, decideix confiscà'ls-hi per fer-ne la seva particular arma matamosques. Tot va de meravella fins que els lèmmings l'hi canvien per un cactus.

01:21 En Grizzy i els Lèmmings - Os diana
tancar

Os diana

Els lèmmings troben enmig de la carretera una caixa de bumerangs de competició. De seguida es converteixen en uns professionals capaços de desarmar en Grizzy a distància i de fer-lo fora de la cabana amb una facilitat esfereïdora. Per fer front a la precisió dels bumerangs dels lèmmings, en Grizzy decideix aprendre a tirar amb arc i es converteix en el Guillem Tell canadenc.

01:28 Ghostforce - Artiflama
tancar

Artiflama

L'Andy està molt emocionat perquè és la primera vegada que ell i la seva germana Liv passaran la Festa Nacional dels Estats Units a Nova York. El Mike els recomana que sobretot no es perdin el castell de focs del vespre que fan sobre el pont de Brooklyn. Però el dia es complica quan apareix un fantasma molt ràpid que dispara coets. L'Andy es precipita i intenta capturar-lo tot sol sense tenir en compte els altres membres de l'equip, i no li acaba de sortir gaire bé.

01:39 Ghostforce - Xhipno
tancar

Xhipno

La Ghostforce s'ha d'enfrontar amb un misteriós fantasma que la senyoreta Jones no havia vist mai. És hipnotitzador i converteix la gent en amants de les plantes i, en mode augmentat, es converteix en una papallona gegantina que vol fer una gran família. Per impedir-ho abans que sigui massa tard, l'Andy haurà de deixar de banda la gelosia que sent per la Stacy i demanar-li que els ajudi a derrotar el fantasma.

01:51 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'odissea d'en Blinky
tancar

L'odissea d'en Blinky

Arran de les desventures a la Torre d'en Gatto, en Blinky s'ha transformat en humà. Mentre el trol experimenta de primera mà els avantatges i desavantatges de ser un humà, en Jim descobreix l'assassí que l'assetja.

02:13 Dracs: Cap a nous horitzons - L'home drac
tancar

L'home drac

En Trencacolls té una mossegada estranya al braç i en Carademoc li fa creure que l'ha mossegat un drac que s'alimenta de sang i que converteix les seves víctimes en homes drac. En Trencacolls s'ho empassa, es tanca per no fer mal als seus companys i espera que la lluna sigui plena, que serà quan es produirà la transformació. En Rotpodrit, mentrestant, explica la història del drac alalican, el que ha mossegat en Trencacolls.

02:35 Els meus veïns pirates - L'escola dels pirates
tancar

L'escola dels pirates

El Jim està cansat de veure que la Matilda té una obsessió per les notes i que tot el dia està estudiant. Per això la rapta i l'obliga a anar a l'escola dels pirates, que consisteix a anar al bosc a buscar tresors i fer coses de pirates. L'endemà tenen examen i la Matilda treu molt bona nota. Com que s'ha demostrat que l'escola dels pirates va bé per a les notes, tots els alumnes hi volen anar.

02:46 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - El dia de la mare
tancar

El dia de la mare

L'arribada d'en Tronos, un caça-recompenses capaç de controlar l'electricitat, provoca una investigació de l'Àrea 49-B que amenaça de revelar la identitat extraterrestre dels prínceps. Mentrestant, la mare intenta promoure l'esperit d'equip per afrontar aquest nou perill.

03:09 Mags: contes d'Arcàdia - Killahead, segona part
tancar

Killahead, segona part

La batalla de Killahead acaba amb la mort del rei Artús, l'empresonament de la Morgana i l'adeu d'en Merlí, que passa el relleu a en Douxie. Ara en Douxie i els seus companys hauran de tornar al seu temps. Però, per a en Jim, les conseqüències podrien ser molt dures.

03:31 Pfffirates - Els vaixells de xoc
tancar

Els vaixells de xoc

És l'aniversari de la Lily, i el Pat i l'Stede li preparen una sorpresa: unes bales d'aire comprimit que, quan reben un copet, surten volant, exploten i fan una pluja de confeti. Ells no ho sabien, però després han de fer un exercici que consisteix a empaitar els altres vaixells i xocar-hi. Amb les bales a bord del seu vaixell, justament, l'últim que volen és xocar amb els altres vaixells, perquè si no, tot explotarà.

03:42 Pfffirates - Maxifú
tancar

Maxifú

El Pat s'esforça per dominar el fu que té, un superpoder que li permet volar traient aire a pressió. Com que no se'n surt gaire, demana ajuda a la Zora, que li explica que el fu està relacionat amb les plantes d'aspifú. El Pat va a estudiar una aspifú i quan s'empassa una baia de la planta, el fu agafa molta força i el pfffirata surt volant perquè no pot controlar el seu poder.

03:53 Zoom, el dofí blanc - Pescadors de diumenge
tancar

Pescadors de diumenge

Fent surf prop de la platja, en Yann i l'Auru es troben amb l'Igor, un dofí soldat que ha estat entrenat per atacar les persones. Entre tots el volen calmar com sigui perquè pot suposar un perill per als pescadors i altra gent del poble. Quan el tracta una mica més, l'Auru descobreix que tots dos tenen certs punts en comú.

04:05 Xavier Enigma i el Museu Secret - Som els germans Wright
tancar

Som els germans Wright

El Xavier i la Yadina fa estona que intenten trobar la manera de tirar un ou des d'un lloc molt alt sense que es trenqui. Quan ja estan a punt de deixar-ho córrer, el Brad, per primera vegada a la vida, els porta al Museu Secret perquè coneguin els germans Wright, que no es van rendir mai i van acabar construint el primer avió amb motor de la història..

04:16 Xavier Enigma i el Museu Secret - Som les germanes Bronte
tancar

Som les germanes Bronte

El Brad està a punt d'acabar de dibuixar l'últim còmic del Biciman, però no se li acut cap idea per fer el final. Per això la Berby se l'emporta a conèixer les germanes Brontë. La Charlotte, l'Emily i l'Anne porten el Brad, el Xavier i la Yadina a la Ciutat de Vidre, un lloc que s'han inventat elles, on la diversió s'hi fa i s'hi desfà i la imaginació serveix per crear mil i una històries.

04:27 L'Alícia i en Lewis - Perqué sí i ja està
tancar

Perqué sí i ja està

La Alícia no pot sortir a jugar al carrer perquè la seva mare no vol, i se'n va al País de les Meravelles a veure en Lewis. Ell, allà, tampoc pot sortir perquè la reina ho ha prohibit. A fora hi ha uns núvols que espanten a tothom i els dos amics els han de fer tornar al cel. Amb l'ajuda del bibliomag entendran per què ho fan i com els poden calmar.

04:39 BabyRiki - El guant perdut
tancar

El guant perdut

La Rosa troba un guant al terra. Vol posar-lo al seu lloc, però és massa gran i no pot fer-ho sola. Demana ajuda al Krash i al Wally, però ells només volen jugar. Llavors la Rosa els diu que el guant s'enfadarà i, com que no la creuen, es posa el guant i els espanta, com si el guant hagués pres vida. El Krash i el Wally surten corrents a amagar-se, fins que la Rosa, rient, els diu que no passa res, però que s'ha de posar al seu lloc. Llavors els nens l'ajuden, i el posen al lloc on va la roba.

04:44 Kiwi - The stork package
tancar

The stork package

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

04:49 Els o-o-ossets - Ja ve l'hivern
tancar

Ja ve l'hivern

El Bjorn avisa els seus amics que tots els senyals indiquen que l'hivern s'acosta i que serà cru. La Franny i el Bucky li fan cas i es comencen a preparar per al fred. Però el Sammy i la Sonya continuen jugant com si el bon temps hagués de durar sempre.

04:54 Els o-o-ossets - Un animal fabulós
tancar

Un animal fabulós

Al voltant de la foguera, el Sammy explica a tota la colla la història d'un animal fabulós meitat tigre meitat cérvol i que, a més, té plomes. Tothom se'n riu d'ell i l'os rentador marxa tot ofès. El Sammy, llavors, es venja dels seus amics fent-los creure que l'animal existeix realment.

04:59 Comptem amb la Paula - Tant si plou com si fa sol
tancar

Tant si plou com si fa sol

La Paula, en Billy i en Tim decideixen passar el dia a la platja. Abans de sortir, comproven que porten tot el que cal per protegir-se del sol. Només arribar-hi, els sorprèn una tempesta i s'han d'aixoplugar en una glorieta. Des d'allà, veuen el capità Barba-roja escopit pel mar, inconscient. Proven de portar-lo fins a la glorieta, però com que no el poden arrossegar, li fan ombra amb un paraigua fins que es reanima.

05:10 Comptem amb la Paula - Quac-quac! Muuu
tancar

Quac-quac! Muuu

La Paula ensenya als seus amics una tonada que ha après a l'escola amb sons d'animals. Els reconeixen tots llevat de "quiquiriquic". Per saber a quin animal correspon, ho pregunten al granger, però el troben amoïnat perquè la vaca Margarida està trista i no li dona llet. La colla d'amics li canten la tonada, i la vaca torna a donar llet. Finalment, el granger, agraït, els ajuda a trobar la bèstia que fa quiquiriquic.

05:19 Comptem amb la Paula - La guixet no pot escriure
tancar

La guixet no pot escriure

La Guixet té una cosa enganxada a la pissarra que li impedeix escriure-hi, però gràcies a la mímica els diu als seus amics que el Nan de jardí la pot ajudar. La Paula i tota la colla viatgen fins al parc per mirar de resoldre el problema de la Guixet. Un cop allà, el Nan de jardí els diu que busquin un prat ple de flors.

05:29 Leo, el guardabosc - La mofeta tacada
tancar

La mofeta tacada

El Leo troba una petita mofeta al jardí. La Katie l'avisa que no la molesti perquè, quan se senten amenaçades, les mofetes ruixen un líquid molt pudent. També li explica que aquesta mofeta en concret, una mofeta tacada, és originària de Nord-amèrica. Els germanets de seguida emprenen un viatge cap allà per tornar la mofeta al seu hàbitat, però durant el trajecte se les hauran amb un coiot força agressiu.

05:40 Leo, el guardabosc - El lèmur volador malai
tancar

El lèmur volador malai

Un lèmur volador malai apareix al jardí del Leo. La seva germana, la Katie, li explica que aquests lèmurs recorren grans distàncies a la selva planant d'arbre en arbre. Però l'exemplar que ha trobat el Leo encara és molt petit i necessita la mare perquè li ensenyi a planar. Els germanets, doncs, s'organitzen en un tres i no res per anar fins al sud-est asiàtic i portar l'animaló al seu hàbitat natural.

05:49 Leo, el guardabosc - El clau becfalçat oriental
tancar

El clau becfalçat oriental

Un ocell amb un bec enorme empaita una sargantana pel jardí del Leo. La Katie descobreix que es tracta d'un calau becfalçat oriental, un ocell originari del sud-est asiàtic. El guardabosc Rocky els explica, a més, que és un calau mascle i que, com que és època de cria, és l'encarregat d'alimentar la seva parella i els pollets. Els dos germanets se'n van a la selva a portar l'ocell amb la seva família.

Progrmació BD ....
06:06 E3 - Ibiza Marathon
tancar

Ibiza Marathon

Sisena edició de la Marató d'Eivissa. Una cursa amb 3 distàncies, la Marató amb 42.195 metres; la 22K, cursa de mitja distància de 22 quilòmetres; i la popular 12K, de 12 quilòmetres i amb la que es pretén que tots els aficionats al running puguin tenir l'experiència de córrer i de sentir l'illa d'Eivissa d'una forma diferent, amb arribada compartida amb la Marató a la població de Santa Eulària des Riu.

06:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:53 Onze - Saras fulminat, Hola Gundogan i "Ronda Perversa"
tancar

Saras fulminat, Hola Gundogan i "Ronda Perversa"

La destitució de Sarunas Jasikevicius com a entrenador del Barça de bàsquet ha sacsejat la jornada. Víctor Lozano, Jordi Costa i Aïna Cerdà parlen de l'adeu de Saras i del nou jugador de l'equip de futbol, Gundogan, que ha estat anunciat oficialment. El David Balaguer incomoda els tertulians amb les seves preguntes íntimes.

08:29 Aire Lliure - Aigües gironines
tancar

Aigües gironines

Aigües gironines

La cantant Judit Neddermann i el director de cinema Albert Serra seran els dos convidats de Judit Mascó en el primer programa de la segona temporada d'"Aire Lliure". Al costat de Quim Fontané, campió del món d'estil lliure, la Judit practicarà les tres modalitats del piragüisme: aigües tranquil·les, aigües braves i a mar obert. Al final, n'haurà d'escollir una.

09:12 Aire Lliure - Laietània
tancar

Laietània

Laietània

En el segon capítol, Judit Mascó tindrà diversos mestres. Mag Lari li ensenyarà jocs de mans; al costat de Miquel Lozano, ¿subcampió del món d'apnea¿ aprendrà a controlar la respiració i amb els Capgrossos de Mataró farà castells. També viurà una experiència excepcional al temple de la Sagrada Família.

09:56 Grans àpats - Espanya
tancar

Espanya

Cada any, 30.000 persones acudeixen a Getxo, al País Basc, per assistir a un dels concursos de paella més antics i prestigiosos del món. Aquest any, la Greta hi acompanya els xefs del restaurant Papito's de Singapur, que intentaran vèncer els espanyols cuinant una paella. Aquest equip del mercat de Pasarbella va guanyar el Campionat Internacional d'Oceania a Austràlia, però a Espanya la competició serà molt més difícil. 160 equips cuinaran més de 300 quilos d'arròs i cremaran 7.000 quilos de llenya. Serà una prova de foc per a l'equip de Singapur!

10:18 Xarxa Natura - Montnegre
tancar

Montnegre

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

10:24 Xarxa Natura - Serradell
tancar

Serradell

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

10:31 Bona gent - En Jeroen amb els cowboys
tancar

En Jeroen amb els cowboys

Episodi 1: En Jeroen amb els cowboys
En Jeroen vol ficar-se en un món molt dur: el dels últims cowboys autèntics del salvatge oest. Acompanyant els cowboys del ranxo de Tongue River, travessaran la praderia de Texas per comptar els vedells nou. En Jeroen viatja amb la cuina mòbil del cowboy cuiner Charlie, el cor del campament.

11:24 Onze - Saras fulminat, Hola Gundogan i "Ronda Perversa"
tancar

Saras fulminat, Hola Gundogan i "Ronda Perversa"

La destitució de Sarunas Jasikevicius com a entrenador del Barça de bàsquet ha sacsejat la jornada. Víctor Lozano, Jordi Costa i Aïna Cerdà parlen de l'adeu de Saras i del nou jugador de l'equip de futbol, Gundogan, que ha estat anunciat oficialment. El David Balaguer incomoda els tertulians amb les seves preguntes íntimes.

13:00 Esport Club - El migcentre del Barça, el nou projecte del bàsquet i l'NBA a l'Esport Club
tancar

El migcentre del Barça, el nou projecte del bàsquet i l'NBA a l'Esport Club

Avui, a l'Esport Club, parlarem dels candidats a substituir Sergio Busquets al Barça. Ho farem amb l'Àlex Delmàs. Analitzarem el nou projecte del Barça de Bàsquet i MVP Jordi de Mas ens posarà al dia dels darrers moviments de l'NBA. A la tertúlia ens acompanyaran Maria Josep Hostalrich, Joan Poquí i Ivan San Antonio

15:04 Bèsties - La tortuga
tancar

La tortuga

Les últimes tortugues mediterrànies que viuen en llibertat a Catalunya i, de fet, a tota la península Ibèrica han de passar per moltes peripècies per aconseguir sobreviure. Aquesta població única, situada a la serra de l'Albera, va quedar reduïda anys enrere per la recol·lecció il·legal, i encara ho és avui dia, pels incendis forestals. Això, a banda deIs nombrosos enemics naturals que tenen les poques tortugues que sobreviuen en llibertat.

15:32 Thalassa - Un mar sense arrossegadors
15:44 GR Pirineus - Els Pirineus, als peus
tancar

Els Pirineus, als peus

La ruta portarà el Marc de las Heras des de Saldes fins a la Seu d'Urgell. En total, uns 65 km, repartits en tres jornades, fets a peu, en cotxe i amb els Pirineus als nostres peus.
I el Marc comença fort: pujant al Pedraforca! Un cim especial. La primera nit la passa al refugi Lluís Estasen i, l'endemà, corona aquest símbol del muntanyisme català amb un expert muntanyenc. De baixada passa per Gósol, un poble encantador, segueix per Josa i farem nit a Tuixén, on visita el museu de les trementinaires.
La tercera jornada d'aquest utòpic GR el Marc matina per anar fins a Ossera, el lloc ideal per comprar herbes remeieres. Segueix per Sorribes, el Ges i, finalment, arriba a la Seu d'Urgell, on aprèn com es fa un dels millors formatges de vaca del món, que després ven al mercat de Sant Ermengol; i on es topa amb un concertista, que el convida al Festival de Música Antiga dels Pirineus. Un menú molt complet!

16:16 A taula - A la Provença
tancar

A la Provença

La Provença enamora per la riquesa del seu paisatge i el seu clima únic. Es tracta de la regió més càlida i amb més sol de tot França, les condicions idònies per conrear herbes aromàtiques. Jean-Marie Goret planta romaní, farigola i sajolida, les "herbes de la Provença" que es troben en infinitat de plats. Típic d'aquesta regió són les "caillettes", mandonguilles amb carn picada i bleda, i la "pissaladière", una pizza provençal.


1

16:42 Viatges insòlits - Colombia
tancar

Colombia

En Tom viatja a Colòmbia, un país de dubtosa reputació a causa dels càrtels de la droga, els segrestos i la violència. Intenta esbrinar si, com diuen, les coses han millorat. Entre d'altres coses, vol viatjar a Caño Canoas, una bonica cascada enmig de la selva, en una regió fins fa poc controlada per les FARC i mai vista per turistes, després d'haver passat per Cartagena, Medellín i Bogotà.

17:27 Zona zàping - + info
tancar

+ info

El "Zona zàping" és un recull d'imatges de continguts esportius que ofereixen les diferents televisions, tant estatals com internacionals. Aquestes imatges destaquen per la seva espectacularitat, perquè són especialment curioses o perquè ens permeten repassar l'actualitat esportiva mundial de forma ràpida i concisa. En resum, tot allò relacionat amb el món dels esports que s'emeti per TV i tingui un mínim d'interès per a l'espectador.

17:59 Esport Club - El migcentre del Barça, el nou projecte del bàsquet i l'NBA a l'Esport Club
tancar

El migcentre del Barça, el nou projecte del bàsquet i l'NBA a l'Esport Club

Avui, a l'Esport Club, parlarem dels candidats a substituir Sergio Busquets al Barça. Ho farem amb l'Àlex Delmàs. Analitzarem el nou projecte del Barça de Bàsquet i MVP Jordi de Mas ens posarà al dia dels darrers moviments de l'NBA. A la tertúlia ens acompanyaran Maria Josep Hostalrich, Joan Poquí i Ivan San Antonio

19:00 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

20:30 Esport Club - El migcentre del Barça, el nou projecte del bàsquet i l'NBA a l'Esport Club
tancar

El migcentre del Barça, el nou projecte del bàsquet i l'NBA a l'Esport Club

Avui, a l'Esport Club, parlarem dels candidats a substituir Sergio Busquets al Barça. Ho farem amb l'Àlex Delmàs. Analitzarem el nou projecte del Barça de Bàsquet i MVP Jordi de Mas ens posarà al dia dels darrers moviments de l'NBA. A la tertúlia ens acompanyaran Maria Josep Hostalrich, Joan Poquí i Ivan San Antonio

21:03 E3 - Moments NBA: Murray, esmaixades de l'escuder de Jokic. Bàsquet
tancar

Moments NBA: Murray, esmaixades de l'escuder de Jokic. Bàsquet

Destaquem jugades, examinem jugadors, analitzem l'actualitat... Explorem la millor lliga de bàsquet del món i us oferim els millors moments resumits en pocs minuts. En aquest capítol Jamal Murray ens esmaixa a la cara! El base canadenc dels Denver Nuggets ens mostra el seu repertori d'esmaixades. Cap a vall!

21:07 Zona UFEC - + info
tancar

+ info

"Zona UFEC" és l'espai que pren el pols a la situació de l'esport català en les diferents disciplines. A través de reportatges i entrevistes, i en col·laboració amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, cada setmana repassem els èxits i el treball dels esportistes catalans en les competicions de casa nostra i d'arreu del món.

21:16 Pitch&Cat - La rotació del cos
tancar

La rotació del cos

En aquest programa aprofundim en la importància de la rotació del cos per fer un llançament i coneixem el camp de pitch&putt de La Garriga, al Vallès Oriental.

21:29 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

23:00 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.
Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:56 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.
Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

02:28 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:52 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

04:23 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

04:47 Motards - 100 Colls
tancar

100 Colls

Uns 250 motards participen en l'edició d'enguany de la 100 Colls, la prova motorista en que l'estratègia i la planificació són claus per obtenir un bon resultat. A l'"En Ruta" d'aquesta setmana seguim algunes de les millors carreteres pel moto turisme internacional amb la referència mundial i patrimoni de la humanitat del romànic de la Vall de Boí. Posem a prova la Yamaha D'Elight. Repassem les 3 hores de resistència de ciclomotors de Canet. I al "Retrovisor", una moto que Norton va fabricar als anys 70, per participar en curses de velocitat: la Commando 750 PR.

05:16 Espòiler - El nou Mitsubishi ASX híbrid endollable i el Toyota bZ4X
tancar

El nou Mitsubishi ASX híbrid endollable i el Toyota bZ4X

Aquesta setmana a "Espòiler" ens posem al volant del nou Mitsubishi ASX híbrid endollable. També gaudim de la propulsió elèctrica del Toyota bZ4X i viatgem amb l'Etrusco T6900 SB. A "Contravolant", Dani Blasco prova un cotxe amb gairebé un milió de quilòmetres. I "Al volant amb..." el protagonista és el jugador del Barça d'handbol Gonzalo Pérez de Vargas, que aprèn a traçar revolts amb Carles Llinàs, instructor del Circuit Escola del RACC.

05:45 E3 - DarkFest Stellenbosch. Ciclisme acrobàtic (BMX freestyle)
tancar

DarkFest Stellenbosch. Ciclisme acrobàtic (BMX freestyle)

Des d'Stellenbosch, a Sud-àfrica, viu les millors acrobàcies i trucs del BMX en el marc del DarkFest. Riders de tot el món venen a competir en aquesta trobada BMX freestyle. Som-hi!