TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

11:29 Pel·lícula - La cafeteria
tancar

La cafeteria

LA CAFETERIA

Direcció: Dave Alan Johnson
Guió: Jon Erwin, Theresa Preston
Producció: Coffee Shop Movie, Red Sky Studios. Distribuidora: MarVista Entertainment
País: Estats Units
Any: 2014
Durada: 84 minuts
Fotografia: Kristopher Kimlin
Música: BJ Davis
Intèrprets: Laura Vandervoort, Cory M. Grant, Josh Ventura, Jason Burkey, Dave Alan Johnson, Gabriela Lopez, Montrel Miller, Robert W. Hill, Rachel Hendrix, Jason McBeth


La Donavan Turner, una dona atractiva i intel·ligent a punt de fer trenta anys, és propietària d'una cafeteria entranyable en un poblet costaner i, des que el seu xicot de sempre va marxar a viure a Chicago, busca sense èxit el nou amor de la seva vida en cites que no solen ser gaire reeixides. Per acabar-ho d'adobar, els números de la cafeteria no acaben de quadrar i el propietari del banc on té la hipoteca l'amenaça amb un embargament immediat. I és just llavors quan coneix en Ben, un autor d'obres de teatre de Broadway que, després d'un parell de fracassos sonats, arriba al poble buscant la inspiració.

12:58 Una de les Nostres - Aitana Bonmatí
tancar

Aitana Bonmatí

L'Aitana Bonmatí, a més de ser una de les millors jugadores de futbol del món, també és un referent per a nens i nens d'arreu, però especialment per als del Club Deportiu Ribes de Sant Pere de Ribes, perquè juguen al club on ella va fer els primers passos en aquest esport. En aquest episodi, un grup de nens i nenes d'aquest club compliran el somni de conèixer la seva ídol, entrenar plegats i saber de primera mà com van ser els inicis de l'Aitana sent l'única nena del seu equip i què pensa ella del món del futbol professional i de l'auge el futbol femení en els últims anys. L'Aitana escollirà al final del dia tres nens i nenes que s'enduran un premi únic: anar a la Ciutat Esportiva Joan Gamper per assistir a un entrenament del primer equip, retrobar-se amb l'Aitana i conèixer la resta de jugadores i també el primer entrenador, Jonatan Giráldez. A més, també veuran el partit de Lliga del Barça contra la Reial Societat i es podran acomiadar de la jugadora just després del partit.

13:48 Zona zàping
14:30 Telenotícies migdia
15:43 Tarda de cine - Shakespeare in love
tancar

Shakespeare in love

Londres, 1593. William Shakespeare és un poeta, dramaturg i actor força conegut, però que passa per dificultats econòmiques i creatives. Per sortir del pas, ha venut a seva pròxima obra, que encara no ha escrit, a l'empresari Philip Henslowe i al famós actor Richard Burbage. Shakespeare està convençut que, quan trobi una musa, tots els seus problemes desapareixeran, però tots els intents li fallen fins que coneix la bella Viola de Lesseps. A la jove dama li encanta el teatre i somia pujar a l'escenari, però ho té prohibit, perquè només els homes poden ser actors. També és una gran admiradora de les obres de Shakespeare. Aleshores decideix vestir-se d'home i, amb el nom de "Thomas Kent", presentar-se a una audició per a la pròxima obra del poeta de Stratford, i és escollida. Shakespeare aviat descobreix qui és en realitat, i comencen una història d'amor que no pot tenir un final feliç, ja que ell està casat i ella és la promesa de Lord Wessex. Mentre la companyia assaja la nova obra, l'amor de William i Viola es va traslladant a la pàgina escrita, per cristal·litzar en l'obra mestra que serà "Romeu i Julieta".

17:54 Tarda de cine - La vida és bella
tancar

La vida és bella

LA VIDA ÉS BELLA (La vita è bella)

Direcció i guió: Roberto Benigni
Intèrprets: Roberto Benigni, Nicoletta Braschi, Giorgio Cantarini, Marisa Paredes, Giustino Durano, Horst Buchholz, Sergio Bini Bustric
Idioma versió original: italià
Producció: Mario & Vittorio Cecchi Gori, 1997 (Itàlia)
Durada: 110 minuts
Fotografia: Tonino Delli Colli
Música: Nicola Piovani


L'any 1939, a punt d'esclatar la Segona Guerra Mundial, Guido arriba a Arezzo, a la Toscana, amb la intenció d'obrir una llibreria. Allí coneix Dora, i malgrat que és la promesa del feixista Ferruccio, es casa amb ella i tenen un fill. Quan esclata la guerra, tots tres són internats en un camp d'extermini. Allí Guido farà mans i mànigues per alleujar la terrible situació que estan patint, i fa creure al nen que tot plegat és només un joc.

19:57 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

21:00 Telenotícies vespre
22:08 Col·lapse - Sortir de la norma
tancar

Sortir de la norma

El programa "Col·lapse" entrevistarà aquest dissabte Maria del Monte.

El periodista Albert Om també serà al refugi del "Col·lapse".

Ustrell també entrevistarà aquesta setmana l'atracador de bancs conegut com "Flako".

"Col·lapse" abordarà també un dels temes de la setmana: el nou capítol del cas Madeleine McCann. Una noia polonesa de 21 anys que viu a Alemanya, Julia Faustyna, ha assegurat que podria ser la nena desapareguda a Portugal l'any 2007. Parlarem amb la seva portaveu, Fia Johansson.

Ara fa unes setmanes, en l'última edició dels premis Goya, el documental "Labordeta, un hombre sin más" va endur-se el reconeixement al millor documental de l'any. També en parlarem a "Col·lapse" amb la directora de la pel.lícula, juntament amb Gaizka Urresti, Paula Labordeta, que és també la filla de qui va ser cantautor, presentador de televisió i diputat al Congrés per la Chunta Aragonesista.

El coach del programa, Sergi Pàmies, abordarà en aquesta ocasió els riscos de lemes com "si vols, pots" i la música en directe la posarà la banda del programa i Mazoni que, després de tancar la gira del seu darrer disc "Luwig", estrenarà un nou single, "Sense pluja però amb diluvi".

00:20 Pel·lícula - Comissari Dupin. Or bretó
tancar

Comissari Dupin. Or bretó

COMISSARI DUPIN. OR BRETÓ (Kommissar Dupin. Bretonisches gold)

Direcció: Thomas Roth
Guió: Gernot Gricksch, Jean-Luc Bannalec (novel·la)
Producció: Filmpool Fiction
País: Alemanya
Any: 2015
Durada: 88 minuts
Fotografia: Arthur W. Ahrweiler
Música: Steffen Kaltschmid, Fabian Römer
Intèrprets: Pasquale Aleardi, David Bennent, Joachim Bißmeier, Annika Blendl, Ludwig Blochberger, Sara Fazilat, Stephen M. Gilbert, Holger Handtke, Nele Kiper, Roland Koch, Janina Rudenska, Udo Samel , Jan Georg Schütte, Pierre Shrady, Jennifer Ulrich, Angela Winkler


Un vespre, quan tot just està plegant de la feina, el comissari Dupin rep, per sorpresa, una trucada d'una periodista amb qui té una bona amistat. La Lilou Bréval sembla nerviosa i li demana que es trobin immediatament en unes salines d'un racó apartat de la Bretanya. La trobada, però, no es produeix, perquè la Lilou desapareix sense deixar rastre, i Dupin s'escapa per ben poc d'una pluja de trets.
Tot apunta que la periodista estava a punt de destapar tota una trama de negocis foscos de la poderosa indústria de la sal. Tot i que la zona no correspon a la jurisdicció de Dupin, el comissari està decidit a ocupar-se de la investigació. De fet, s'arrisca a ficar-se en un munt de problemes i, fins i tot, a acabar detingut, però per a Dupin, la desaparició de la Lilou és molt més que un altre cas: es tracta d'una qüestió del tot personal.

02:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Noël Meya
05:00 Folc a l'estudi - Inxa Impro Quintet
Progrmació BD ....
21:56 Cicle de cinema europeu - Amor
tancar

Amor

AMOR (Amour)

Direcció: Michael Haneke
Guió: Michael Haneke
Producció: Les Films du Losange, X Filme Creative Pool, Wega-Film, France 3 Cinéma, ARD degeto, Bayerischer Rundfunk (BR), Westdeutscher Rundfunk (WDR), France Télévisions
Any: 2012
Durada: 127 min
Música: Franz Schubert, Ludwig van Beethoven, Johann Sebastian Bach
Fotografia: Darius Khondji
Intèrprets: Jean-Louis Trintignant, Emmanuelle Riva, Isabelle Huppert, William Shimell, Ramón Agirre, Rita Blanco, Alexandre Tharaud, Laurent Capelluto, Carole Franck, Dinara Drukarova

Als seus 80 anys, George i Anne són dos professors de música clàssica retirats que viuen a París. La seva filla, que també es dedica a la música, viu a Londres amb el marit. Un dia, Anne té un infart i queda paralitzada de mig cos. A partir d'aquest moment es posarà a prova l'amor que senten un per l'altre.

23:58 Penèlope - Penèlope
tancar

Penèlope

La Carme, de 97 anys, modista del poble d'Oló, i en Ramon, el fill pròdig que torna ple de seqüeles després de 30 anys de periple. "Penèlope" dona a l'espera un sentit universal, prenent com a punt de partida el mite grec de l'Odissea.

01:24 No plorar mai - No plorar mai
tancar

No plorar mai

Retrat íntim de la vida de dos nens angolesos, la Cassinda i en Romeo, que porten a Barcelona per operar-los i perquè puguin tornar a caminar bé; descobreixen el poder de la solidaritat a través de les amistats que fan als Castellers de Bcn

02:17 A taula - A la Suïssa Oriental
tancar

A la Suïssa Oriental

La Suïssa oriental s'emmarca entre el llac Constança i els Prealps, i gaudeix d'un clima particularment favorable pel conreu d'arbres fruiters. Entre les peculiaritats gastronòmiques destaca una autèntica delicatessen: les peres seques. La família Oeler regenta una de les últimes assecadores tradicionals de Suïssa amb forn de llenya i rescata fruites que altrament acabarien descartades. Les peres seques intervenen en tota mena de plats consistents, amb patates o carn, però també són la base de deliciosos pastissos.


1

02:43 A taula - Als Alts Alps
tancar

Als Alts Alps

Villar d'Arène és un petit poble de muntanya dels Alts Alps, situat a la reserva natural de Les Ecrins. Des de fa gairebé 600 anys es conserva la tradició d'elaborar un pa molt especial, el "pô buli". Durant un cap de setmana sencer tot el poble es bolca en la producció d'uns quants centenars de pans de farina de sègol. Es treballa per torns ininterrompudament i per aprofitar bé l'escalfor del forn s'hi couen també altres plats típics com el pastís de col, les "rissoles", unes crestes farcides de patates, i les "pugnes", uns pastissos de forma indefinida amb cobertura dolça o salada.

1

03:09 Riu avall - FRANCOLÍ
tancar

FRANCOLÍ

Recollint els recs i rierols de les Muntanyes de Prades el nostre riu d'avui té el seu naixement oficial a la Font Major de L'Espluga de Francolí, d'on comença el seu camí Riu Avall fins al Port de Tarragona. Un recorregut de prop de 80 quilòmetres en el que travessarà un territori densament poblat, amb un important patrimoni históric i cultural, i una natura sorprenent, caracteritzada pel bosc mediterrani, i un paisatge rural envoltat d'oliveres, ametllers i vinya.
En el nostre capítol d'avui viatjarem per un tram subterrani del riu a les coves de l'Espluga, compartirem l'"ora et labora" amb la comunitat monàstica de Poblet, descobrirem la frondositat dels seus principals afluents, el Brugent i el Glorieta, visitarem un dels millors cellers de la DO Conca de Barberà i gaudirem de la pesca de la carpa a l'Anguera amb els pescadors de Montblanc. Tot i això i molt més al capítol dedicat al Francolí de Riu Avall.

03:35 Riu avall - MUGA
tancar

MUGA

Des del punt on neix, als peus del Puig de la Llibertat, marcant la frontera entre el Vallespir i l'Alt Empordà, fins al Golf de Roses, on desemboca al mar, la Muga travessa la comarca de l'Alt Empordà de punta a punta, formant un dels espais fluvials més admirables del nostre país.
En el nostre programa d'avui, gravat a principis d'aquesta primavera, recorrerem els prop de seixanta quilòmetres de trajecte fluvial envoltats d'una natura esplendorosa, amb una rica biodiversitat, un patrimoni que malauradament ha quedat en bona part malmès pels terribles incendis que han assolat la comarca.
Amb aquest capítol volem retre homenatge a la Muga i gaudir de la seva gastronomia, l'hospitalitat de la seva gent o el seu patrimoni històric i cultural, fins a arribar a la seva desembocadura, on dóna lloc a una de les zones humides més importants del continent europeu: els aiguamolls de l'Empordà.

04:01 km33 - Islàndia. Una terra viva i salvatge
tancar

Islàndia. Una terra viva i salvatge

L'Ignasi i la Mercè visiten Islàndia atrets per la seva naturalesa extrema i per l'ambient modern de la capital. La moda i la marxa nocturna de Reykjavík, sumades a les glaceres, els paisatges misteriosos i els banys d'aigües calentes a l'aire lliure.

04:41 Thalassa - Vi de lluna
04:59 L'illa del tresor - Isabel Coixet
tancar

Isabel Coixet

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:26 L'illa del tresor - Jordi Savall
tancar

Jordi Savall

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del tresor" amb el compositor Jordi Savall.

La música com a bàlsam contra la barbàrie, el talent del millor violagambista del món són només dos dels territoris per on aquest dimarts transitarà Jordi Savall a L'illa del tresor. La dedicació familiar a la música antiga i els melismes com a camí cap a la divinitat teixeixen una conversa que s'intercala amb les virtuts sonores d'un peculiar violoncelista. Al seu costat, Joan Barril i Joan Ollé repassen la memòria numismàtica d'una guardiola i reinventen els substantius a partir de les preposicions, mentre assistim a l'homentage trifemení als més cèlebres místers, misses i ladys.

05:52 Videoclips - Arc de Triomf - Pols Estel·lar
05:55 Videoclips - Txell Sota - Entre la confusió
Progrmació BD ....
06:00 Leo, el guardabosc - El nassut
tancar

El nassut

La Farah, una altra aprenenta de guardabosc, truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda. Resulta que ha trobat un mico nassut tot sol enmig de la selva. Els seus companys li fan vores perquè ha perdut la veu. La conclusió que treuen els nens és que s'ha refredat i per això no pot emetre els sons nasals tan característics d'aquests micos. La missió dels petits guardaboscos serà, doncs, curar-li el refredat.

06:10 Leo, el guardabosc - El panda vermell
tancar

El panda vermell

El Kai vol ampliar la seva col·lecció d'olors d'animals amb l'olor d'un panda vermell. Un cop es reuneix amb el Leo i la Katie en un bosc de l'Himàlaia oriental ple de bambú, l'aliment favorit dels pandes vermells, el guardabosc Rocky explica als petits aprenents de guardabosc que aquests animals alliberen una pudor molt forta quan se senten amenaçats o quan volen marcar territori. Amb aquesta informació, els nens inicien la missió.

06:20 Leo, el guardabosc - El gos viverrí
tancar

El gos viverrí

El Kai vol demostrar que els gossos viverrins o tanukis canvien màgicament de forma, com diu una llegenda. Per això demana ajuda a la Katie i el Leo. Tots tres aprenents de guardabosc recorreran el bosc a la recerca d'un d'aquests misteriosos animals per mirar de gravar-lo just al moment en què es transforma en un altre animal. Per fer-ho seguiran els consells del Rocky, que els ensenya a distingir un tanuki d'un os rentador.

06:35 L'Ernest i la Rebecca - El nan de jardí perdut
tancar

El nan de jardí perdut

El senyor Tatalia confisca un paquet de caramels a la Rebecca a l'escola. Poc després, el senyor Tatalia perd un nan de jardí i penja cartells pel barri per veure si algú l'ha trobat. La Rebecca troba el nan i decideix demanar-li al senyor Tatalia un munt de caramels a canvi de tornar-li el nan. El senyor Tatalia ho accepta, però l'operació es complica quan l'Ernest perd el mòbil de la Coralie.

06:46 L'Ernest i la Rebecca - El trol perfumat
tancar

El trol perfumat

La Rebecca va amb l'Ernest, en François i la Nadine a la botiga de joguines El Trol Mocallós. Resulta que acaba d'arribar l'última joguina de la Capitana Victòria i la Rebecca l'agafa abans de la Marie-Agnès, que s'empipa com sempre i truca al seu pare per queixar-se. Aquest cop, la venjança és terrible: el seu pare li compra la botiga sencera a la Marie-Agnès, i a partir d'ara la Rebecca hi té prohibida l'entrada.

06:57 Zoom, el dofí blanc - L'enamorada de l'oncle Patrick
tancar

L'enamorada de l'oncle Patrick

L'Anita és una amiga del Patrick de fa molts anys. Un dia arriba de visita a Maotou pràcticament sense avisar. De seguida es veu que l'oncle dels nens està enamorat d'ella, i la Marina estaria encantada de tenir-la a casa. Però en Yann no les té totes. No li agrada com observa en Zoom i com pren notes de tot el que fa.

07:09 Zoom, el dofí blanc - La Timéti, aprenenta de xaman
tancar

La Timéti, aprenenta de xaman

La Timéti trenca sense voler el ceptre del Ramana, que li fa de professor per poder ser xamana. Mira de dissimular el seu error arreglant el ceptre de qualsevol manera. Però quan el Ramana fa el ritual per cridar els dofins, comença a comportar-se... com un dofí! Neda i crida com el Zoom. Els habitants del poble intenten buscar una solució. La Timéti ha de reparar el seu error sense despertar sospites.

07:21 Masha i l'os - Dues és massa
tancar

Dues és massa

A la Masha la ve a veure la seva cosina, que es diu Dasha. Totes dues s'assemblen molt físicament però, a diferència de la Masha, la Dasha és estricta i responsable. Sense voler, la Masha fa caure la Dasha al bassal i, com que queda tota bruta de fang, li deixa un vestit seu. Vestides iguals semblen bessones. Llavors, la Masha vol presentar la seva cosina a l'os però no el troba.

07:27 Masha i l'os - Reformes a casa
tancar

Reformes a casa

El Bigotis i Ratlles li envia a l'os una foto de tots dos i l'os la vol penjar a la paret. Però no és tan fàcil, i el que sembla que serà una cosa molt ràpida de fer s'acaba complicant i al final es transforma en una reforma de tota la casa que tampoc para de complicar-se. Al final, la Masha demanarà ajuda als animals del bosc, i tots junts, li donaran una sorpresa a l'os.

07:33 Masha i l'os - No em desperteu fins a la primavera!
tancar

No em desperteu fins a la primavera!

Ha arribat el fred. L'os es prepara per hibernar i es posa a tancar casa seva ben tancada perquè mentre dorm, no entrin ni els caçadors ni la Masha. Però la nena entra igualment i el vol despertar. Avorrida, juga amb uns ruscos fins que les abelles la comencen a empaitar. L'os es desperta i la Masha li diu que té gana. Ell li prepara una mica de menjar i quan ja el té a punt, veu que la Masha s'ha adormit.

07:40 Dinotren - L'ocell perdut
tancar

L'ocell perdut

El Buddy i la Tiny van a jugar amb el seu amic Petey Petinosaure i al Dinotren hi ha un nou vagó aviari per als passatgers voladors. De sobte, una au anomenada Judy Jehelornis hi arriba volant. Els incendis l'han espantat i no recorda on és casa seva. El Buddy, la Tiny i el Petey fan de detectius: busquen pistes que els ajudin a saber d'on ve la Judy.

07:51 Dinotren - Sequera a la terrassa dels Pteranòdons
tancar

Sequera a la terrassa dels Pteranòdons

Fa molt que no plou a la Terrassa dels Pteranòdons i quan el Larry sent dir que el pare té fulles fresques es presenta de seguida per agafar-les i endur-se-les. Els explica que se n'aniran a viure a un altre lloc on hi hagi aigua. Els nens s'espanten molt, perquè no volen abandonar casa seva. Però el pare els tranquil·litza i els explica que acabarà plovent, que no estan en una gran sequera.

08:03 El Mic i els seus amics - La fada i el mag
tancar

La fada i el mag

Amb uns quants elements senzills, fets a mà, els més petits es poden disfressar de princesa, de fada o de mag.

08:13 Titó - Excursió al teatre
tancar

Excursió al teatre

Avui anem d'excursió al teatre. Descobrirem com és per dins i ballarem claqué a dalt de l'escenari. Al final, apareixerà el tècnic de llums: és en John C i ens porta un joc!

08:24 Una mà de contes - La llebre poruga i l'eruga que no s'arruga
tancar

La llebre poruga i l'eruga que no s'arruga

"Una mà de contes" és un espai dedicat a explicar els contes de tota la vida mentre un il·lustrador els va dibuixant.

A "Una mà de contes", una veu en "off" explica un conte mentre es veu com s'il·lustra amb tècniques pictòriques diverses: aquarel·la, dibuix, collage... El procés es mostra en pla curt, de manera que només es veuen la il·lustració i les mans de l'artista plàstic; d'aquí el nom d'"Una mà de contes" i dels blocs, que agrupen els contes de cinc en cinc, com els dits de la mà.

En principi es faran contes clàssics, i la intenció, a la llarga, és crear una antologia de contes populars en català que sigui de referència per a les famílies catalanes. La durada de cada conte és, aproximadament, de 7 minuts.

Aquest espai no incorpora cap tècnica d'animació. Pretén fonamentar el seu interès en la fascinació que pot provocar en els nens el fet de veure el procés d'elaboració de les il·lustracions. D'altra banda, pot resultar especialment estimulant per a nens i nenes amb interessos dirigits a l'expressió plàstica i artística.

Els autors

Tots els dibuixants tenen experiència en el món de la il·lustració, encara que els seus noms no són especialment coneguts. La banda sonora de cadascun dels contes també està composta originalment per un músic. Les locucions en "off" van a càrrec de veus amb experiència reconeguda en el mitjà.

Versió radiofònica

Tots els contes tindran una versió especial adequada a la seva emissió per ràdio a Catalunya Cultura. Aquesta versió es diferencia principalment de l'audiovisual pel fet que els personatges protagonistes dels contes parlen i dialoguen entre ells. L'acció argumental i, evidentment, els personatges són totalment comuns.

Equip

Direcció i realització: Manuel Barrios
Adaptació guió: L. M. Hernández Ripoll, "Txusqui"
Producció: Laia Gimó
Locucions TV: Dolors Martínez
Música original: "Pantxulo"
Il·lustracions: Toni Llobet, Martí Ribas, Pep Presas, Toni Benages, Marie Nigot
Direcció versió ràdio: Dolors Martínez
Locucions ràdio: Dolors Martínez i altres veus de l'equip de dramàtics de Catalunya Cultura

(Abril 2001)

08:33 Una mà de contes - Cua de peix
tancar

Cua de peix

A Sicília hi viu un noi que es passa el dia dins l'aigua i les cames se li transformen en una cua de peix. El rei li encarrega que esbrini que hi ha sota l'illa i en Cua de Peix hi descobreix un peix enorme. El rei li ordena que torni a les profunditats i per obligar-l'hi llença la corona al mar.

08:40 Ideafix i els irreductibles - El xarcuter es rebel·la
tancar

El xarcuter es rebel·la

Per ajudar un gal, l'Ideafix i els seus amics fan caure menhirs damunt d'en Mutus i l'Alagàbius. Els legionaris, però, en culpen en Pollàstrix, que passava per allà per casualitat, i el porten davant d'en Labiè, que l'acaba acusant dels seus fracassos per romanitzar Lutècia. Per demostrar la innocència d'en Pollàstrix, l'Ideafix decideix arruinar la inauguració d'un obelisc davant del palau de la Lloba. Però res no surt com estava previst.

08:51 Ideafix i els irreductibles - Menhirs al cel
tancar

Menhirs al cel

Els romans s'emporten tots els menhirs de Lutècia per fer-ne columnes. Els Irreductibles els volen recuperar, però s'enfronten a un problema de grans dimensions i un d'ells-l'Ideafix- és una mica petit. Davant la dificultat de transportar unes pedres tan grosses i pesants, els Irreductibles pensen a demanar ajuda al druida Amnèsix. Però en Voldenix s'hi posa pel mig i fa una poció tan potent que el problema agafa volada.

09:03 Manduka - Llum i Laura (Eufòria). Eufòries de peix
tancar

Llum i Laura (Eufòria). Eufòries de peix

Dues joves artistes que s'han donat a conèixer amb el talent show de TV3 "Eufòria", dues de les participants més estimades pel públic¿ I com que la Paula té molt clar que cuinar no està entre les virtuts de cap de les dues, els farà fer uns snacks ben fàcils. Amb peix en conserva. Riures, música, bitxos i sorpreses en un programa que us deixarà eufòrics!

09:28 Lara i Kali - La xarxa fantasma
tancar

La xarxa fantasma

La Lara i la Kali tenen una missió: recuperar una xarxa de pesca que flota al mar i que podria ser molt perillosa per unes tortugues recent nascudes al Delta del Llobregat. Per això, caldrà que baixin fins a la costa fent ràpel, amb bici, sortejant porcs senglars i creuant els camps de conreu, fins a poder fer-se a la mar amb un patí català. A més a més, la Lara ens explicarà com protegir-nos del sol i com saber l'hora a partir de la llum del sol.

09:46 Ideafix i els irreductibles - Nit en blanc a Lutècia
tancar

Nit en blanc a Lutècia

En Voldenix es queixa als Irreductibles que li han robat un flascó del seu amo. Resseguint el rastre que ha deixat el mussol, de local en local, per tot Lutècia, l'Ideafix s'acaba adonant que en Voldenix no ha dit la veritat. De fet, no li han robat el flascó, sinó que l'ha perdut en una aposta amb la Banda de les Catacumbes. Per recuperar la penyora, per tant, caldrà tornar-se-la a jugar.

09:59 Ideafix i els irreductibles - La torca de la Turbina
tancar

La torca de la Turbina

En Labiè ha promulgat una nova llei de romanització: tots els objectes típicament gals, inclosos els mostatxos, seran requisats! Entre els bens decomissats hi ha la torca, el collaret que du al coll la Turbina. Per recuperar-lo, juntament amb la resta de coses, caldrà localitzar el lloc on els romans les han enterrades. Com sempre, la Turbina recorre a en Voldenix, el mussol aprenent de druida, que li proporciona una branqueta detectora de metalls.

10:10 Vicky, el viking - Resistència
tancar

Resistència

Un ós atemoreix Flake, on arriba atret per la música estrident de l'Ulme, a qui manté enfilat dalt d'una teulada mort de por que se'l cruspeixi. Per poder tornar al poblat i, sobretot, per salvar el fill d'en Tjure, els vikings proven de fer fugir l'ós. En Vicky proposa, d'entrada, atreure'l amb mel, però no hi ha manera. Caldrà recórrer a l'Ulme i la seva música per fer marxar la fera bosc endins.

10:23 Vicky, el viking - Capità Gilby
tancar

Capità Gilby

En Gilby i els seus amics pugen a bord del drakar per jugar. En Vicky i l'Ylvi proven de dissuadir-los-en per evitar que en Halvar els renyi. En Gilby, però, els lliga al pal major i lleva l'àncora. Assabentats de la bretolada, els vikings surten a salvar la canalla i la nau, però només l'astúcia d'en Vicky, en col·laboració amb una balena, evitarà que el drakar s'estavelli contra les roques.

10:35 Yakari - Una guia en la nit
tancar

Una guia en la nit

A la tribu comencen a faltar les provisions perquè no troben caça pels voltants. Per això els caçadors decideixen anar a explorar les Males Terres, un territori ple de perills, per veure si hi troben bisons. El Yakari també hi vol anar, però l'Esguard Dret li diu que no, perquè és massa perillós per un nen. Però aquella nit el nostre amic té un somni i arriba a la conclusió que el seu pare està en perill.

10:47 Yakari - Guerra de caps
tancar

Guerra de caps

Els caps d'una manada de uapitís i d'una de pècaris es barallen perquè es volen instal·lar a la clariana on hi ha la resclosa dels castors. Encegats per la baralla, van fent destrosses pels voltants, i un castor, el Til·ler, desesperat, decideix anar a demanar ajuda al Yakari i el Fill del Tro perquè hi vagin a posar pau. Tots dos hi van de seguida i intenten, d'entrada sense èxit, que els dos contendents s'aturin.

10:58 Presto! L'escola de màgia - Les manilles del Lorenzo
tancar

Les manilles del Lorenzo

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 21 Les menottes de Lorenzo
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 21 Les manilles del Lorenzo
Traducció: Judit Altadill

El Lorenzo exposa els seus famosos accessoris a l'escola. El Vincent i el Dylan es posen a discutir sobre l'exposició, i acaben emmanillats l'un amb l'altre. Fins que no trobin la clau, els dos nois han d'intentar fer vida normal mentre amaguen la realitat al Lorenzo i els seus amics. Però, en fer-ho, desenvoluparan la capacitat de sincronitzar-se... que precisament podria ser la solució del seu problema.

11:10 Presto! L'escola de màgia - L¿hotel Presto
tancar

L¿hotel Presto

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 25 Hôtel Presto
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 25 L'hotel Presto
Traducció: Judit Altadill

El Daniel ha decidit convertir l'escola en un hotel, i hi ha hostes pertot arreu. Per als nostres aprenents de mag és tot un malson, ja que hauran de resignar-se a dormir al soterrani i a oferir espectacles als clients. Com que el Daniel no està disposat a renunciar a la seva idea, els nens es faran passar per clients per fer-li la vida impossible i aconseguir que hagi de tancar l'hotel.

11:21 Les Sisters - Un desastre de germanes
tancar

Un desastre de germanes

A la mare li ha tocat un cap de setmana per dues persones, però el pare ha de treballar i no pot acompanyar-la. Qui anirà amb ella, la Wendy o la Marine? Les dues germanes fan tot el possible per guanyar-se la seva mare i demostrar-li quina és la més simpàtica. Les coses, però, no surten tal com esperaven...

11:33 Les Sisters - De tal germana, tal germana
tancar

De tal germana, tal germana

La Marine imita la Wendy com si fossin germanes bessones. Al principi a la gran li fa gràcia, però de seguida es converteix en una murga, sobretot quan la Marine entra amb ella a la piscina. Sempre els passa el mateix: per culpa de les rucades que fa la Marine, el socorrista acaba fent fora de la piscina la Wendy i els seus amics.

11:44 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Tornar a casa
tancar

Tornar a casa

Quan en Gunmar descobreix que els amics d'en Jim són a les Terres Ombrívoles i que el pont de Killahead és obert, comença una cursa contrarellotge plena de perills per mirar de sortir abans que es tanqui el portal.

12:06 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Mèu, mèu, pam, pam
tancar

Mèu, mèu, pam, pam

En Jim està entusiasmat d'haver tornat a la vida normal i mira d'adaptar-s'hi. Mentrestant, un trol detecta el rastre d'uns goblins que s'han escapat de les Terres Ombrívoles. Ara caldrà saber si només se n'han escapat ells, o si hi ha algú més que amenaça el món de la superfície.

12:29 Els germans Kratt - L'exterminiador
tancar

L'exterminiador

Arriba l'hivern i la majoria d'ocells volen cap al sud, però alguns, com la mallerenga, no migren. L'Aviva promet als germans Kratt que si són capaços de trobar uns quants poders d'aquest ocell, els en farà un vestit de poder. Mentre estudien les mallerengues, el Martin es distreu amb un animal que passa corrents, se separa del Chris i li cau l'animal-pod. Quan veu de prop l'animal que l'ha despistat, s'adona és un ermini.

12:50 Els germans Kratt - Hèrcules, l'escarabat gegant
tancar

Hèrcules, l'escarabat gegant

L'equip dels germans Kratt és a la selva pluvial de l'Amèrica Central per estudiar les característiques de l'escarabat hèrcules, l'escarabat més gros i més fort que hi ha. A causa d'un accident amb el miniaturitzador, un escarabat d'aquests es fa més gros i es transforma en un escarabat gegant que amenaça de destruir la selva i una ciutat que hi ha a prop. L'equip dels germans Kratt haurà de trobar la manera d'evitar-ho i de fer-lo tornar a la mida normal.

13:11 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Risc (L'últim atac de l'Esfinx Fosc - 1a part)
tancar

Risc (L'últim atac de l'Esfinx Fosc - 1a part)

Conscient que Ladybug sempre guanya gràcies a la seva prudència, l'Esfinx Fosc concep un pla diabòlic que inclou un supermalvat que té el poder d'empènyer totes les seves víctimes a córrer riscos. Quan la Marinette s'assabenta que l'Adrien ha de marxar de París durant unes quantes setmanes amb la Lila, la nova musa de la marca Agreste, està disposada a fer el que calgui per impedir-ho. Fins on serà capaç d'arribar? S'arriscarà a trair la seva identitat secreta per amor? I l'Adrien, s'arriscarà per fi a plantar cara al seu pare?

13:33 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Rèplica (L'últim atac de l'Esfinx Fosc - 2a part)
tancar

Rèplica (L'últim atac de l'Esfinx Fosc - 2a part)

Sense sospitar que es troben sota la influència d'un akumatitzat molt perillós, Ladybug i el Gat Noir estan disposats a arriscar-se tant com calgui per tornar de seguida que puguin a la seva vida normal, on s'està a punt de capgirar el seu destí. Els nostres superherois subestimen un sentimonstre invulnerable, que a més es pensen que és l'únic enemic que tenen, i ells es van tornant cada vegada més vulnerables. I des de l'ombra, l'Esfinx Fosc espera que el seu últim pla surti bé i pugui aconseguir la seva primera victòria.

13:55 Presto! L'escola de màgia - El problema de ser superfamosa
tancar

El problema de ser superfamosa

Els nostres amics publiquen els seus vídeos de trucs a Internet. Però a la Nica no li surt gaire bé el número i, per por que el seu vídeo no obtingui cap visualització, la Lisa fa servir un programa que genera visualitzacions automàticament. El problema és que el programa es descontrola, i el vídeo de la Nica obté milions de visualitzacions falses. La fama fa angoixar molt la Nica, i la Lisa i el Dylan s'enfronten a un dilema: no saben si confessar-li la seva mentida, o fer el que calgui perquè no s'adoni de la veritat.

14:07 Presto! L'escola de màgia - La Lisa espontània
tancar

La Lisa espontània

La Lisa no pot fer res sense pensar-ho bé, i és incapaç de trencar les normes. Arriba un moment que els seus amics comencen a evitar-la, perquè sempre els espatlla la diversió. Llavors el Vincent s'ofereix a fer-li classes d'espontaneïtat, i neix una nova Lisa, una que diu coses sense pensar i que actua impulsivament. Però aquest canvi de personalitat no tindrà l'efecte esperat...

14:19 Vicky, el viking - L'atac de les xinxes pudents
tancar

L'atac de les xinxes pudents

Aprofitant que els vikings de Flake han sortit a caçar, el pirata Sven planeja raptar les seves dones i fills per vendre'ls. En Vicky, però, s'empesca la manera de retenir-los una estona per poder anar a demanar ajuda al seu pare. Un cop al bosc, mentre es preparen per contraatacar, en Vicky descobreix l'origen d'una estranya pudor que els té esverats: unes xinxes pudents que li serviran per fer fora del poblat els pirates.

14:30 Vicky, el viking - Un viking de debò
tancar

Un viking de debò

En Vicky ha de superar una prova d'iniciació per arribar a ser un viking de debò: trobar un escut amagat al bosc. Per evitar que corri cap perill real, en Halvar compta amb la col·laboració dels seus homes: en Faxe es disfressarà d'ós i en Tjure, l'Snorre i l'Ulme construiran una passarel·la sota un aiguamoll per on en Vicky el podrà creuar. Al final, en Vicky troba l'escut sense cap dificultat i es converteix en tot un viking.

14:42 El xai Shaun - Un problema espinós
tancar

Un problema espinós

En Timmy decideix ajudar els porc espins a buscar un lloc tranquil per passar la nit. Tanmateix, tots els seus esforços acaben en una bona pila d'embolics en lloc de poder proporcionar un bon lloc per descansar als seus amics.

14:48 El xai Shaun - Es busca
tancar

Es busca

A la granja reben una visita inesperada. És un pres fugat d'una presó que hi ha a prop que es refugia a la granja. Però després d'una estona amb el Shaun i tota la trepa, la presó ja potser no sembla una opció tan dolenta.

14:54 El xai Shaun - Ídol de pega
tancar

Ídol de pega

No has de conèixer els teus herois. L'ídol del rock and roll del granger acaba perdut a la granja quan se li espatlla la seva limusina. De seguida es comença a veure que és un hipòcrita consentit i en Shaun decideix donar-li una bona lliçó des de l'Escola de Rock.

15:00 El xai Shaun - Aixafaguitarres
tancar

Aixafaguitarres

En Shaun convenç en Bitzer que participi en un partit de criquet però en Bitzer està més preocupat per l'estat del camp que no pas pel joc. Als talps que hi viuen no els agrada que juguin per sobre del seu cap i comencen a prendre represàlies amb en Bitzer i la cosa aviat es converteix en una guerra amb tots els ets i uts.






1

15:06 El xai Shaun - El pelut pelat
tancar

El pelut pelat

El ramat no reconeix el Shaun quan perd una de les seves coses més característiques. El seu amic Bitzer l'ajuda a buscar el floc de llana però en Shaun no pot evitar sentir-se molt lligat a una de les gallines.

15:12 El xai Shaun - El nebot del granger
tancar

El nebot del granger

En Bitzer ha de fer un munt de feina quan el granger es queda ferit per un accident laboral. I el mosso està més interessat en el seu telèfon mòbil que no pas a fer la feina que li toca. En Shaun i el ramat entren en acció perquè el seu amic pugui tenir una mica de temps de descans.







1

15:18 El xai Shaun - El superxai
tancar

El superxai

Els porcs estan empipant tots els animals de la granja, quan de sobre apareix un heroi del no-res. Amb un vestit que sembla tret de l'estenedor de roba i amb un bufador de fulles incorporat, el Superxai torna a portar la pau la granja... fins que els porcs descobreixen qui és de veritat.

15:24 El xai Shaun - Mantenir la pau
tancar

Mantenir la pau

Després de passar-se tota la nit muntant el llit en lloc de dormir-hi, el granger es queda dormint al llit i en Bitzer s'ha d'encarregar que el seu amo pugui descansar sense que ningú el molesti. Fer que hi hagi silenci a la granja es converteix aviat en una feina descomunal, per a en Bitzer.

15:30 El xai Shaun - Bon dia del granger!
tancar

Bon dia del granger!

En Bitzer convida el granger a un sopar com els d'un restaurant car i prepara un pastís deliciós com a segon plat. Però quan el pastís desapareix, en Bitzer comet l'error d'acceptar que en Shaun i tot el ramat l'ajudin a la cuina.

15:37 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Som família (1a part)
tancar

Som família (1a part)

A l'illa del Fred és la setmana Bork, l'autor del Manual dels Dracs i rebesavi d'en Rotpodrit. Com que és la primera vegada que la celebren des que han fet les paus amb els dracs, en Toic i tots els representants dels clans acorden que a partir d'ara en Singlot i l'Acadèmia s'ocupin de tots els temes relacionats amb els dracs. I li donen tots els arxius d'en Bork, on farà una troballa inesperada.

15:58 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - Som família (2a part)
tancar

Som família (2a part)

Després que en Singlot hagi caigut a la trampa parada per en Míldiu i l'Alvin a l'illa Nocturna, se l'emporten a l'illa dels Proscrits. Una vegada allà, l'Alvin li demana que li ensenyi a ensinistrar dracs per poder atacar i destruir l'illa del Fred. Evidentment en Singlot s'hi nega, cosa que posa en greu perill la vida de l'Esdentegat.

16:20 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El fidel d'en Flynn
tancar

El fidel d'en Flynn

Envejós del rei En Ricard, el príncep Joan ordeix un pla per fer caure el seu germà del cavall, sabotejant el corn reial amb pólvores de fer dormir. Tot d'una, el corn es converteix en un objecte desitjat tant pels bandits com per en Robin i la seva colla, que es barallen per aconseguir-lo sense saber ben bé per què. Només la intervenció d'en Flynn aconseguirà salvar el rei a l'últim moment.

16:31 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Amb bona voluntat
tancar

Amb bona voluntat

Com cada any per les mateixes dates, el rei Ricard allibera un presoner. Aquest cop indulta un rondallaire que el príncep Joan havia fet empresonar per haver-se burlat d'ell. En Ricard, en canvi, el troba tan graciós que el convida a quedar-se al sopar amb el seu amic Godofred, esperant que, fent-lo riure, li passi el seu darrer enuig i regni l'harmonia entre tots dos. Però el rondallaire desapareix misteriosament.

16:44 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'astròleg
tancar

L'astròleg

En Robin i la seva colla ajuden un astròleg que acaba de ser atracat pels bandits i l'acompanyen fins al poble perquè hi passi la nit. Allà, l'astròleg es guanya la confiança de la gent amb les seves prediccions, que els bandits fan realitat entrant a les cases a robar. En Robin aviat sospita que astròleg i bandits van d'acord i recorre a l'ajuda del drac Derke per aturar-los a tots.

16:55 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Rivals
tancar

Rivals

Els bandits han robat l'estrella d'or del xèrif, i en Robin i la seva banda ajuden a aturar-los i a recuperar-la. L'estrella, però, s'ha malmès i cal fer-la arreglar. Mentrestant, el xèrif encarrega a en Ralf i en Rolf que portin en Jack, en Doug i en Pispa a les masmorres. En un descuit, els facinerosos s'escapen i, un cop adobada l'estrella, la tornen a robar. En Robin, tanmateix, té un as a la màniga.

17:06 Ronja, la filla del bandoler - Dues mudances
tancar

Dues mudances

En Mattis, destrossat, renega de la seva filla. A la Ronja li costa aguantar la situació, però també pateix perquè no ha tornat a veure en Birk des del segrest. Al cap de quatre dies, però, se'l troba al bosc tot carregat: està decidit a venir a viure al bosc. Encantada amb la idea, la Ronja decideix que ella també ho farà.

17:29 Ronja, la filla del bandoler - Allò que amaga la cova
tancar

Allò que amaga la cova

La Ronja i en Birk s'han instal·lat al bosc, i ara viuen a la Cova de l'Ós. De nit, la Ronja troba a faltar el castell, però de dia no té temps. El primer dia, per exemple, no paren nin un moment: necessiten moltes coses per poder sobreviure al bosc. Tot d'una, senten una remor que ve del fons de la cova.

17:54 Presto! L'escola de màgia - El Dylan juga les seves cartes
tancar

El Dylan juga les seves cartes

El Kurt Dentdedrac i els alumnes d'As de Piques fan un espectacle aquest vespre, però resulta que un dels seus alumnes s'ha posat malalt, i el Kurt li demana al Lorenzo si el millor mag de Presto el pot substituir. Per molestar el Vincent, el Dylan fa tot el que pot per destacar, i acaba sent l'escollit. Però no ho tindrà gens fàcil, perquè haurà de plantar cara al Kurt, que només vol fer les coses a la seva manera, i als alumnes d'As de Piques, que es neguen a acceptar-lo com a company.

18:05 Presto! L'escola de màgia - La maledicció del deu d¿espases
tancar

La maledicció del deu d¿espases

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 8 La malédiction du dix d'épée
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 8 La maledicció del deu d'espases
Traducció: Judit Altadill

Mentre els alumnes de Presto es preparen per enfrontar-se als As de Piques al concurs d'aquesta nit, la Violeta treu una carta del tarot que porta mala sort: el deu d'espases. Ella, convençuda que té l'univers en contra, es nega a fer el seu truc. Però, després d'investigar una mica, la Lisa i el Dylan de seguida descobreixen que es tracta d'una trampa que els ha parat el Dentdedrac per robar el Llibre de l'Impossible i, de passada, guanyar el concurs.

18:15 Presto! L'escola de màgia - Madame Delmal
tancar

Madame Delmal

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 10 Madame Grifnoire
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 10 Madame Delmal
Traducció: Judit Altadill

Quan la Violeta descobreix la famosa i esgarrifosa maga Madame Delmal, s'hi sent tan identificada que adopta el seu estil i ella mateixa es converteix en Madame Delmal. Però la Nica està preocupada per si la seva millor amiga ha perdut la seva personalitat per sempre. Per això, ella, la Lisa i el Dylan tracen un pla per espantar la Violeta que la deixarà amb dues opcions: haurà d'escollir entre Madame Delmal i la seva amiga Nica.

18:26 Presto! L'escola de màgia - La Tro desapareix
tancar

La Tro desapareix

SINOPSI EP 2 - La Tro ha desaparegut
El Kurt Dentdedrac visita Presto per a la gravació d'un documental sobre la seva carrera. Després de fer un dels seus grans trucs, la Tro desapareix. Els nens busquen la gateta pertot arreu, però no la troben enlloc. Finalment, el Dylan i la Lisa descobreixen que tot plegat era una estratègia del Kurt per mantenir-los distrets, i així tenir l'oportunitat de robar el Llibre de l'Impossible del Lorenzo.

18:38 La pitjor bruixa - Ethel, la salvadora
tancar

Ethel, la salvadora

SINOPSI És l'últim dia del curs i tothom prepara la festa final. De sobte, es gira una tempesta i apareix l'Indigo Moon volant dalt de la seva escombra i disparant llamps contra l'escola. L'Indigo exigeix que surti la senyoreta Hardbroom per poder-se venjar. Per sort, surt l'Ethel a plantar-li cara amb un encanteri de protecció que torna els llamps a l'Indigo i la derrota. Tothom felicita l'Ethel, però al cap de poc l'Indigo contraataca.

19:06 Vicky, el viking - El tro de Thor
tancar

El tro de Thor

Tornant cap a Flake amb el drakar ben carregat, els vikings encallen en un escull. L'Sven aprofita l'avinentesa per saquejar-los sense ajudar-los a desencallar. Quan els pirates se'n van, en Vicky idea la manera de fer retronar la veu del seu pare, que es fa passar pel déu Thor i infon tanta por als pirates, que reculen per ajudar els vikings naufragats malgrat l'oposició del capità Sven.

19:18 Vicky, el viking - Gra per al molí
tancar

Gra per al molí

Mentre en Gorm sargeix la vela del drakar, en Vicky, l'Snorre i en Tjure van a terra a buscar aigua. Quan han de tornar a bord, els pirates han fet presoners els seus companys i s'estan emportant el drakar amb el carregament d'aiguamel. Però gràcies a l'enginy d'en Vicky i l'ajuda d'un moliner, arriben a la seva nau. Un cop allà, se les componen per distreure els pirates i rescatar els seus companys captius.

19:29 Vicky, el viking - L'illa del tresor però no del tot
tancar

L'illa del tresor però no del tot

Distrets mirant una funció de titelles, els vikings de Flake arriben a una illa on, segons un nàufrag, hi ha un tresor amagat. El nàufrag, de fet, el que vol és engalipar-los i, aprofitant que els vikings han anat a buscar el suposat tresor, prova de prendre'ls el drakar. Però a bord de la nau s'hi han quedat en Vicky i l'Ulme que, gràcies a una idea d'en Vicky, faran fugir l'estafador i els seus esbirros.

19:41 Manduka - Llum i Laura (Eufòria). Eufòries de peix
tancar

Llum i Laura (Eufòria). Eufòries de peix

Dues joves artistes que s'han donat a conèixer amb el talent show de TV3 "Eufòria", dues de les participants més estimades pel públic¿ I com que la Paula té molt clar que cuinar no està entre les virtuts de cap de les dues, els farà fer uns snacks ben fàcils. Amb peix en conserva. Riures, música, bitxos i sorpreses en un programa que us deixarà eufòrics!

20:07 Lara i Kali - La xarxa fantasma
tancar

La xarxa fantasma

La Lara i la Kali tenen una missió: recuperar una xarxa de pesca que flota al mar i que podria ser molt perillosa per unes tortugues recent nascudes al Delta del Llobregat. Per això, caldrà que baixin fins a la costa fent ràpel, amb bici, sortejant porcs senglars i creuant els camps de conreu, fins a poder fer-se a la mar amb un patí català. A més a més, la Lara ens explicarà com protegir-nos del sol i com saber l'hora a partir de la llum del sol.

20:24 Kung Fu Panda: Les potes del destí - La fi del mestre del drac
tancar

La fi del mestre del drac

El Po, els nens i els nous pandes guardians han de treballar en equip per derrotar definitivament el Jindiao. A més, rebran ajuda d'un personatge inesperat.

20:47 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Viatge cap a l'est
tancar

Viatge cap a l'est

El Po i els nens, una mica avorrits en la seva nova vida d'herois, accepten emocionats una invitació important per anar a la Ciutat Prohibida. Mentrestant, unes pertorbacions estranyes tenen lloc sota el poble dels pandes.

21:09 Els pingüins de Madagascar - L'esquirol roig / Ja era hora!
tancar

L'esquirol roig / Ja era hora!

En Boc Rocdur, l'heroi pingüinià més famós d'Amèrica, ha convençut tot el zoo que l'Equirol Roig és l'enemic número U de tots els pingüins. El Recluta és l'únic que sap la veritat... i el que ha de convèncer tots els altres! Com s'ho farà?! Més tard, en Kowalski amenaçarà tothom de partir en dos el contínuum espai-temps. Avui pot passar de tot!

21:34 Els pingüins de Madagascar - Pam, patapam! / El casc
tancar

Pam, patapam! / El casc

En Rico, de cop i volta, s'ha posat a les ordres del rei Julien i ha començat a solucionar-li tots els problemes a base de patapams! Ara la feinada serà aturar-lo! Comença l'Operació Recuperem en Rico! No t'ho perdis! Més tard, en Julien robarà l'últim invent d'en Kowalski: un casc que fa realitat tot el que penses! Ja es poden anar preparant els pingüins!

21:56 L'Hora Boomer - Vint mil llegües de Superquè
tancar

Vint mil llegües de Superquè

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:11 Ranma - Trencar el gel
tancar

Trencar el gel

Després de la declaració de Ranma, Mikado està més decidit que mai a posar fi a la seva relació amb Akane i fa servir la seva tècnica estrella: fer giravoltar la parella contrària fins que un dels dos deixa anar l'altre per salvar-se. Però Ranma no vol deixar anar Akane i, perquè no es faci mal, acaba estavellant-se contra la paret. Ryoga mulla Ranma i intenta treure'l del ring per fer parella amb Akane, però s'equivoca i acaba fent parella amb Ranma. Azusa s'encapritxa d'ell i deixa sol Mikado, que rep una pallissa de ca l'ample. Però Ranma i Ryoga continuen lluitant fora del ring. Akane, intentant separar-los, cau a la piscina i tots dos es llancen a salvar-la.

22:34 El món d'en Beakman - Enregistrament de cassets
tancar

Enregistrament de cassets

Sèrie nord-americana "El món d'en Beakman", produïda per Columbia Tristar International Television.

A "El món d'en Beakman", un excèntric científic, respon les preguntes dels joves teleespectadors sobre ciència, natura i el món que els envolta. Per respondre, Beakman demostra tot el que explica a través d'experiments casolans. La sèrie abordarà temes com les propietats i utilitats del carbó, un dels elements més abundants de la Terra, analitzarà el camuflatge dels animals o el creixement de les llavors i explicarà l'evolució dels ponts al llarg de la història, entre altres temes. Beakman també entrevistarà coneguts personatges del món de la ciència, com el jove inventor Thomas Edison.

A "El món d'en Beakman", realitat i fantasia es barregen i donen com a resultat una entretinguda i, alhora, didàctica sèrie.

22:55 Fora de control - Episodi 2
tancar

Episodi 2

A les proves físiques que fan a l'institut, el Dru intenta estar a l'altura dels seus companys, que mostren indicis d'un rendiment físic superior. Amoïnats, els bessons investiguen l'organització que hi ha rere la revisió dental, la Iniciativa Infantil Global. Quan entren en contacte amb un grup misteriós de nois a través del walkie-talkie, descobreixen que no són els únics que s'han adonat que passen coses rares...

23:15 Fora de control - Episodi 3
tancar

Episodi 3

Amagats al seu túnel, els nois misteriosos discuteixen si han d'anar o no a la trobada prevista amb el Kal i el Dru. Mentrestant, durant les activitats del Dia Multicultural de l'institut, el Kal podria revelar sense voler el secret dels bessons per la força extraordinària que mostra durant un partit de kabaddi, un esport indi proposat per la seva àvia, la Dadi.

23:35 Els germans Kratt - El dragó de Komodo
tancar

El dragó de Komodo

Els germans Kratt i els seus amics van a l'illa de Komodo perquè han vist que el Gormand s'ha posat a robar tots els ous de dragó de Komodo per una recepta malvada. És una missió urgent, perquè d'aquests dragons només n'hi ha en aquesta illa i són una espècie en perill d'extinció. Per dur a terme el rescat, necessiten el vestit de poder de dragó de Komodo, que els farà experimentar totes les capacitats d'aquest animal.

23:56 Els germans Kratt - El viatge de l'heroïna (1a part)
tancar

El viatge de l'heroïna (1a part)

Per Nadal l'Aviva li va regalar al Chris un val per un Saltatemps. Encara no l'ha pogut fabricar però ja n'ha fet un dels elements més difícils: el propulsor temporal. El problema és que els ha caigut a l'aigua i ha quedat enganxat a un salmó roig que acaba de començar la migració riu amunt cap al lloc on va néixer. L'equip dels germans Kratt fa tot el possible per recuperar-lo.

00:17 Les misterioses ciutats d'or - La dona que somriu
tancar

La dona que somriu

Després d'haver estat a punt de morir al riu Zambezi, els nostres amics es reuneixen en un poblat de l'Àfrica on la Zia troba una màscara com la que va veure al somni que va tenir a Lalibela. Quan li diuen que l'original és a Kilwa, decideix anar-la a buscar, però se n'hi va sola. A Chambord, Nostradamus ensenya a en Tao el retrat que Leonardo da Vinci va fer de la Monna Lisa i el naacal hi troba una pista.

00:40 Les misterioses ciutats d'or - La Bako
tancar

La Bako

La Zia se'n va tota sola cap a Kilwa, però descobreix que en Temba ha pujat d'amagat al gran Còndor. El noi s'ofereix a ajudar-la a trobar la màscara màgica i, de passada, venjar-se d'en Gómez, que ven com a esclava la gent del seu poble. Un cop ja té la màscara, la Zia se la posa i té una visió que li fa pensar que li ha passat alguna cosa en Tao. Llavors decideix anar a Chambord.

01:01 Les misterioses ciutats d'or - Adeu, mestre
tancar

Adeu, mestre

La Zia i en Temba tornen al poble amb la màscara Bako i allà els expliquen que la tradició mana que ara la portin al lloc on la van crear. L'Esteban no hi està d'acord perquè creu que això els farà perdre molt de temps, però els altres pensen que potser allà trobaran la sisena ciutat d'or. Mentrestant, l'Ambrosius descobreix que els olmeques s'han aprofitat d'ell des del principi per aconseguir la pedra filosofal.

01:23 Perduts a Oz - Avançar
tancar

Avançar

La Dorothy Gale troba un misteriós llibre a casa seva que provoca un tornado que la transporta a ella i al seu gos Totó al meravellós món d'Oz. Per poder tornar a casa necessitarà ajuda de la màgia, però Oz està patint una gran escassetat de màgia. Amb l'ajuda dels seus nous amics, l'Oest i l'Ojo, la Dorothy haurà de buscar-ne on sigui.

01:45 Perduts a Oz - La Dorothy coneix el lleó
tancar

La Dorothy coneix el lleó

La Dorothy vol posar-se en contacte com sigui amb la Glinda la Bona, una poderosa bruixa que era amiga de la seva mare i de la Cyra, la mare de l'Oest. Però trobar-la sembla completament impossible. Fins que coneixen el Reigh, un lleó aficionat a les teories de la conspiració que recopila tota mena d'informació sobre la crisi de màgia que viu Oz.

02:06 En Grizzy i els Lèmmings - Al servei de sa majestat
tancar

Al servei de sa majestat

Quan en Grizzy branda el ceptre indi que els lèmmings porten a la cabana juntament amb altres objectes antics, l'os veu que els lèmmings fan una reverència i es comporten com els seus servents. Però n'hi ha un que s'ha escapat de l'encanteri i haurà d'enfrontar-se a en Grizzy i els seus servents per recuperar el ceptre i trencar l'encanteri.

02:13 En Grizzy i els Lèmmings - Art animal
tancar

Art animal

En Grizzy vol impressionar la seva ossa estimada amb una escultura de fusta. Però quan es gira, els lèmmings comencen a rosegar l'obra de l'artista per transformar-la en un tobogan. En Grizzy s'haurà de desfer dels lèmmings sense que la seva model s'adoni del que passa. Tot un art!

02:19 En Grizzy i els Lèmmings - Per molts anys, lèmmings
tancar

Per molts anys, lèmmings

Els lèmmings fan una festa sorpresa d'aniversari per a un membre del grup. En Grizzy, però, fa la migdiada després d'haver fet. Per evitar que s'assabenti de la festa, els lèmmings li tapen les orelles i els ulls, però justament quan canten "Per molts anys", en Grizzy es desperta i intenta aturar l'escàndol, que només empitjora la migranya que té. Però els lèmmings continuaran la seva festa tant sí com no.

02:26 En Grizzy i els Lèmmings - El poder de les flors
tancar

El poder de les flors

Una ràfega de vent s'emporta la flor que l'ossa estimada d'en Grizzy duia als cabells. L'os veu que té una oportunitat d'or de conquistar-la si aconsegueix recuperar la flor i tornar-l'hi. Però els lèmmings, que juguen a pujar dalt d'un caribú, s'adonen que la flor fa esternudar la seva muntura, i això fa que el joc sigui deu vegades més divertit!

02:32 En Grizzy i els Lèmmings - El poder de la teleportació
tancar

El poder de la teleportació

En Grizzy troba en un cofre amerindi dues gerres idèntiques que es comuniquen entre elles. Si fica la mà dins d'una, surt per l'altra; tant li fa la distància que hi hagi entre les gerres. Això és perfecte per a la naturalesa mandrosa d'en Grizzy, tret que els lèmmings s'adonin dels increïbles jocs que poden jugar amb les gerres màgiques.

02:39 BabyRiki - La corda de saltar
tancar

La corda de saltar

La Rosa i la Pandy juguen a saltar a corda. Cada una diu que ella ho fa més bé que l'altra, però la veritat és que totes dues en saben molt. En Wally també hi vol jugar, però no en sap gens. La Pandy li deixa la seva corda i totes dues nenes ensenyen a saltar a corda al seu amic. En aquest episodi, els més menuts aprenen que saltar és molt divertit.

02:44 BabyRiki - El pop
tancar

El pop

La Rosa, en Chiko i en Krash han fet un dibuix amb pintura verda per regalar-l'hi al seu amic el pop. En Krash i en Chiko es renten les mans després, però la Rosa no. I quan van a veure el pop, ella va deixant taques de pintura per tot arreu per on passa. En aquest episodi, els més menuts aprenen que és important rentar-se les mans.

02:48 BabyRiki - Casa, salvat!
tancar

Casa, salvat!

Els babyriki juguen a tocar i parar. Para en Krash, però no aconsegueix agafar ningú perquè quan està a punt d'atrapar-los tots es refugien en una casa. La Pandy en una caseta. En Wally a dins d'una tassa amb aigua, que seria la casa d'un peix. I la Rosa enmig d'una garbuix de llana, que seria com un niu d'ocell. En aquest episodi, els més menuts aprenen quines són les cases dels animals.

02:53 BabyRiki - Ens refresquem
tancar

Ens refresquem

En Krash, en Chiko i la Pandy han trobat una planxa de porexpan i en tallen uns trossets per jugar-hi a l'aigua com si fossin barquets. La Pandy primer no hi juga, perquè li fa por l'aigua, encara que no cobreixi. Però després s'hi tira, amb un tros gran de porexpan que li fa de planxa de surf. En aquest episodi, els més menuts aprenen que l'aigua és segura si saps nedar.

02:57 BabyRiki - La mandarina
tancar

La mandarina

La Pandy rega el seu mandariner, on hi creix una mandarina molt grossa. En Krash i en Wally la fan caure de l'arbre sense voler i a la Pandy la preocupa que no sigui prou madura. Però quan la pelen i en mengen un grill cada un, descobreixen que està perfecta, que és molt dolça i gustosa. En aquest episodi, els més menuts aprenen què és la fruita.

03:01 Kiwi - Twini and the baby swan
tancar

Twini and the baby swan

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:06 Kiwi - A visit to the museum
tancar

A visit to the museum

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:11 Kiwi - The four-leaf clover
tancar

The four-leaf clover

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:15 Kiwi - The seagull and raft
tancar

The seagull and raft

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:19 Kiwi - The dressed up party
tancar

The dressed up party

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:24 Els o-o-ossets - L'aniversari de la Franny
tancar

L'aniversari de la Franny

El Bucky i el Bjorn reben una invitació de la Franny per assistir a la seva festa d'aniversari. Els dos ossos, però, no se'n recordaven i no li han preparat cap regal. I, llavors, tots dos es piquen per sorprendre la seva amiga amb el millor regal del món.

03:29 Els o-o-ossets - La més maca de totes
tancar

La més maca de totes

La Franny està tristota perquè es veu lletja. Per trobar-se maca es disfressa de coses que considera boniques, però l'únic que aconsegueix és que el Bjorn i el Bucky se'n riguin d'ella. Al final, els dos ossos veuen que s'han passat i intenten compensar la seva amiga amb una gran sorpresa.

03:34 Els o-o-ossets - Històries de por
tancar

Històries de por

El Bucky, el Bjorn i la Franny estan d'acampada i, quan es fa de nit, comencen a explicar històries de por. La Franny n'explica una d'un monstre horrible que només menja ossos, i el Bucky i el Bjorn s'espanten tant que cap dels dos no s'atreveix a tornar a casa tot sol.

03:39 Els o-o-ossets - L'amulet
tancar

L'amulet

El Bucky i el Bjorn es piquen fent trucs amb la bici de bmx. El problema és que el Bucky en sap molt i que el Bjorn confia en un trèvol de quatre fulles que diu que li porta bona sort. Se'n refia tant que desafia el Bucky amb un truc perillosíssim.

03:44 Els o-o-ossets - Els ossos voladors
tancar

Els ossos voladors

El Bucky i el Bjorn estan ben decidits a volar pel cel. Primer, ho intenten imitant les papallones. Després, fent com els ocells i, al final, com els núvols. Però tots els intents acaben en fracàs absolut, i el Bucky opta llavors per provar d'aixecar el vol amb un gran coet.

03:49 Els o-o-ossets - Connectats
tancar

Connectats

El Bucky i el Bjorn han quedat per anar a jugar a futbol, però es posa a ploure i ho han de deixar estar. Perquè no els torni a passar, el Bucky els connecta tots dos online per poder jugar a una pila de jocs, faci el temps que faci.

03:54 Els o-o-ossets - La sorpresa
tancar

La sorpresa

El Bjorn està observant les estrelles i els planetes i dedueix que, per la posició en què es troben, el Bucky i ell estan a punt de rebre una gran sorpresa. Els dos ossos estan tan emocionats que no surten per res de casa esperant que els arribi l'esperada sorpresa.

03:59 Comptem amb la Paula - La màquina dels contraris
tancar

La màquina dels contraris

El senyor astronauta s'ha convertit en un miniastronauta arran d'un accident amb la màquina dels contraris. La màquina s'ha avariat, i el senyor astronauta crida la Paula i els seus amics perquè l'ajudin a arreglar-la i així poder recuperar la seva mida normal. Per reparar la màquina, cal trobar parells de contraris. L'operació és complicada, però, anant pas per pas, aconsegueixen reparar-la i el senyor astronauta torna a la normalitat.

04:10 Comptem amb la Paula - Empènyer i aixecar
tancar

Empènyer i aixecar

El president de la fàbrica de joguines ha fet saber a la Paula i la seva colla que els vol ensenyar una joguina nova. Però al camí per arribar-hi hi ha uns bidons que no deixen passar, i la mainada haurà de fer mans i mànigues per franquejar-los. D'altra banda, quan finalment arriben fins on és la joguina, es troben que encara no està a punt. Podran jugar-hi, finalment?

04:19 Comptem amb la Paula - Ordenar regals
tancar

Ordenar regals

Aviat serà Nadal i la Paula i la seva colla han muntat un arbre on només falta un detall: els regals. Van a la fàbrica de joguines a aconseguir-ne, però allà tenen problemes: la màquina d'ordenar regals s'ha espatllat i tenen por de no poder lliurar els regals de Nadal a temps. En Tim, en Billy i la Paula ajuden a arreglar-la i -ves per on!- sota l'arbre de Nadal els espera una sorpresa.

04:29 Comptem amb la Paula - La mascota de la classe
tancar

La mascota de la classe

A la Paula li ha tocat cuidar la cloïssa Cloe, la mascota de la seva classe. El cas, però, és que els seus amics la molesten tant volent-la acariciar tots alhora, que la petxina es tanca i no es vol tornar a obrir. Llavors se'n van al Món Submarí a buscar algú que els ajudi. El pop sap a qui recórrer, però hauran d'esperar-se pacientment que els arribi la tanda.

04:38 Comptem amb la Paula - L'espectacle de dansa submarina
tancar

L'espectacle de dansa submarina

La Calcu és l'estrella d'un espectacle de dansa submarina, i la Paula i la resta de la colla se'n van al Món Submarí a veure-la ballar. Un cop allà, s'adonen que han de ser considerats amb els altres. De primer, cedeixen el transport a animals amb dificultat de moviments i, després, s'intercanvien el lloc amb un altre assistent amb visió reduïda. L'actuació de la Calcu és un èxit i rep l'aplaudiment general.

04:48 Leo, el guardabosc - El gos viverrí
tancar

El gos viverrí

El Kai vol demostrar que els gossos viverrins o tanukis canvien màgicament de forma, com diu una llegenda. Per això demana ajuda a la Katie i el Leo. Tots tres aprenents de guardabosc recorreran el bosc a la recerca d'un d'aquests misteriosos animals per mirar de gravar-lo just al moment en què es transforma en un altre animal. Per fer-ho seguiran els consells del Rocky, que els ensenya a distingir un tanuki d'un os rentador.

04:59 Leo, el guardabosc - L'ocell lira
tancar

L'ocell lira

El Kyle fa hores que sent els udols d'un gos enmig del bosc. Amoïnat, demana ajuda al Leo i la Katie per localitzar l'animal. Mentre el busquen, senten tot de sorolls propis de la ciutat entre la vegetació. Sorprenentment, descobreixen que qui fa aquests sons és un ocell lira superb, una au que és capaç d'imitar una gran varietat de sorolls. Però els altres ocells lira no volen saber res d'aquest curiós parent seu.

05:08 Leo, el guardabosc - El pop mimètic
tancar

El pop mimètic

L'aprenenta de guardabosc Farah demana ajuda als seus amics, el Leo i la Katie, perquè l'ajudin a localitzar un pop mimètic. Els pops mimètics tenen l'extraordinària capacitat de fer-se passar per altres animals i per això són molt difícils de veure. La Farah vol que els dos germans l'ajudin a estudiar el comportament del pop. El problema és que es camufla tan bé que no el veuen per enlloc.

05:18 Oddbods - Oddbods salvatges
tancar

Oddbods salvatges

Quan l'Slick, el Fuse, el Zee i el Pogo tornen d'una acampada al bosc, tenen un petit contratemps i acaben perduts en un lloc perillós i desconegut. Sense res per menjar i amb la furgoneta destrossada, seran capaços de trobar una forma de tornar a la civilització abans de la gran tempesta?

05:26 Oddbods - S'ensuma una tragèdia
tancar

S'ensuma una tragèdia

El Jeff sent una olor desagradable que surt de casa del Zee, així que li insisteix en "ajudar-lo" a fer neteja. Però cap dels dos sap que aquesta pudor ha viatjat suficientment lluny com per arribar al morro d'una ieti, que s'enamora d'aquest aroma. És així com, sense voler-ho, un problema de neteja es convertirà en un problema molt més pelut.

05:32 Oddbods - Un dia repetitiu
tancar

Un dia repetitiu

Després d'un dia terrible, el Fuse es topa amb un dels artefactes de la Bubbles: un aparell que fa retrocedir el temps. El pobre encara no sap que això li farà reviure un cop rere l'altre el mateix dia fins que sigui capaç de controlar la seva ira.

05:39 Oddbods - Una jugada mestra
tancar

Una jugada mestra

El Pogo aconsegueix el nou casc de realitat virtual Splat Ninja, que l'incita a participar en una lluita de kungfu mentre es desplaça des de la porta de casa fins a la mansió del Jeff. El Jeff està decorant la sala d'estar, però es deixa endur per la curiositat i la remodelació de casa seva comença a anar malament!

05:46 Oddbods - Caçafantasmes
tancar

Caçafantasmes

Quan la Bubbles descobreix que el seu últim experiment ha despertat per error un grup de fantasmes, crea un "imant de fantasmes" per intentar enxampar-los i solucionar el problema. Però quan l'imant es trenca, la Bubbles ha d'improvisar per salvar el seu veïnat d'un grup de fantasmes trapelles.

05:52 Oddbods - El ballet d'Oddsville
tancar

El ballet d'Oddsville

El Fuse i la Newt s'interposen per accident en un dels experiments de la Bubbles i s'intercanvien els cossos. Mentre la Bubbles intenta trobar una manera de revertir els efectes del seu últim experiment, un Fuse emocionat convenç la Newt, ara molt rondinaire, per apuntar-se a un concurs de ball local. Aconseguirà la Bubbles trobar el remei a temps? Com afectarà això la que serà, possiblement, la millor actuació del segle?

Progrmació BD ....
06:09 Onze - L'últim "11" de la Danae, la querella contra Enríquez Negreira i Lo Pau de Pons
tancar

L'últim "11" de la Danae, la querella contra Enríquez Negreira i Lo Pau de Pons

La Danae Boronat s'acomiada dels divendres a Esport 3 amb un programa ple d'emoció. Albert Rogé, Roger Xuriach, Marta Ramon i Mireia Vera parlen de la querella contra Enríquez Negreira, de la lesió d'Ansu Fati i de la dimissió de la seleccionadora francesa de futbol. Lo Pau de Pons fa el comiat del programa amb una cançó dedicada a la pròxima presentadora del "Zona Franca".

07:39 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

08:01 Temps de neu - D'Ucraïna a Puigcerdà
tancar

D'Ucraïna a Puigcerdà

Tres setmanes després que esclatés la guerra d'Ucraïna, el jugador i entrenador d'hoquei gel Ramil Yuldashev va fugir de Kíev i es va refugiar a Puigcerdà, on havia viscut la seva darrera etapa com a jugador durant la dècada del 2000. L'afició ceretana ha celebrat el seu retorn al club, on actualment fa d'entrenador de l'equip femení sènior. Yuldashev, de 60 anys, havia format part durant la seva joventut d'un del equips d'hoquei més famosos de la història, la selecció de l'URSS, popularment coneguda com l'Exèrcit Vermell.

08:28 Onze - L'últim "11" de la Danae, la querella contra Enríquez Negreira i Lo Pau de Pons
tancar

L'últim "11" de la Danae, la querella contra Enríquez Negreira i Lo Pau de Pons

La Danae Boronat s'acomiada dels divendres a Esport 3 amb un programa ple d'emoció. Albert Rogé, Roger Xuriach, Marta Ramon i Mireia Vera parlen de la querella contra Enríquez Negreira, de la lesió d'Ansu Fati i de la dimissió de la seleccionadora francesa de futbol. Lo Pau de Pons fa el comiat del programa amb una cançó dedicada a la pròxima presentadora del "Zona Franca".

10:00 Curses de Muntanya - Transgrancanaria Clàssic
tancar

Transgrancanaria Clàssic

Del 22 al 26 de febrer 3.500 amants de les curses de muntanya de tot el món gaudeixen de la Transgrancanària, una carrera que forma part del circuit Spartan Trail World Championship, un dels més importants d'Europa.
La Clàssic és la prova reina de la Transgrancanària. Es tracta d'una cursa de 128 quilòmetres i 7.060 metres de desnivell positiu que surt de Las Palmas de Gran Canària i té l'arribada a Maspalomas. En aquesta distància sobresurt el català Pau Capell guanyador en quatre ocasions d'aquesta cursa (2017, 2018, 2019 i 2020).
Aquesta prova es coneguda pels paisatges naturals de gran bellesa de l'illa de la Gran Canària, un desafiant terreny muntanyós ple de camins rocosos molt exigents i pujades i descensos pronunciats.
Els comentaris són de Miquel Ribas i, l'anàlisi tècnica, de la corredora de muntanya Sheila Avilés, guanyadora de l'OCC (Orsières, Champex i Chamonix) de l'UTMB 2022 de 55 km i excampiona de la Copa del món de Skyrunning.

12:25 Handbol: Lliga Asobal - Barça-Ángel Ximénez Puente Genil
14:03 Curses de Muntanya - Transgrancanaria Clàssic
tancar

Transgrancanaria Clàssic

Del 22 al 26 de febrer 3.500 amants de les curses de muntanya de tot el món gaudeixen de la Transgrancanària, una carrera que forma part del circuit Spartan Trail World Championship, un dels més importants d'Europa.
La Clàssic és la prova reina de la Transgrancanària. Es tracta d'una cursa de 128 quilòmetres i 7.060 metres de desnivell positiu que surt de Las Palmas de Gran Canària i té l'arribada a Maspalomas. En aquesta distància sobresurt el català Pau Capell guanyador en quatre ocasions d'aquesta cursa (2017, 2018, 2019 i 2020).
Aquesta prova es coneguda pels paisatges naturals de gran bellesa de l'illa de la Gran Canària, un desafiant terreny muntanyós ple de camins rocosos molt exigents i pujades i descensos pronunciats.
Els comentaris són de Miquel Ribas i, l'anàlisi tècnica, de la corredora de muntanya Sheila Avilés, guanyadora de l'OCC (Orsières, Champex i Chamonix) de l'UTMB 2022 de 55 km i excampiona de la Copa del món de Skyrunning.

16:25 Futbol Sala - Viña Albali Valdepeñas-Barça
18:22 Sala de Premsa - Xavi Hernández
18:44 Sala de Premsa - Michel
18:55 Futbol : Primera Federació - Barça Atlètic-Alcoià
tancar

Barça Atlètic-Alcoià

El filial barcelonista ha desaprofitat quatre oportunitats consecutives per enganxar-se a la zona alta de la classificació, després de sumar només tres punts dels últims dotze possibles, amb tres empats i la derrota al camp del Cornellà. La visita de l'Alcoià esdevé, així, una cita important per definir quin serà l'objectiu final de l'equip de Rafa Márquez aquesta temporada, si lluitar per un objectiu o instal·lar-se en la mediocritat.
L'Alcoià, mentrestant, està instal·lat a la zona còmoda de la classificació (onzè, amb 31 punts). Fa cinc partits que no perd, però quatre d'aquests enfrontaments han estat empats.
Els comentaris són de Jordi Sunyer, i l'anàlisi tècnica, d'Alberto Manga.

20:54 Zona zàping
21:26 Vaques Sagrades - Sergi Albert: "Els àrbitres sempre hem estat sota l'ombra de la sospita"
tancar

Sergi Albert: "Els àrbitres sempre hem estat sota l'ombra de la sospita"

Sergi Albert Giménez, un dels pioners de l'anàlisi arbitral a la televisió, ha passat pel "Vaques Sagrades". Hem repassat l'afer Negreira, company seu de generació, i hem recuperat els moments més divertits de la seva etapa al "100x100 Futbol".

22:27 Pich and putt - Com s'agafa el putt?
tancar

Com s'agafa el putt?

En el programa d'avui aprenem com s'agafa un dels pals amb què es juga al P6P, el putt, i també descobrim alguns trucs per utilitzar-lo. A la secció de reglament veiem com comença el joc. A més, revivim l'Interclubs, el Campionat de Catalunya per equips, que va celebrar la darrera cita a Gualta, al Baix Empordà.

22:37 Sala de Premsa - Xavi Hernández
23:00 Gol a gol - Gol a Gol
00:30 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:51 Gol a gol - Gol a Gol
02:21 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:42 Futbol : Primera Federació - Barça Atlètic-Alcoià
tancar

Barça Atlètic-Alcoià

El filial barcelonista ha desaprofitat quatre oportunitats consecutives per enganxar-se a la zona alta de la classificació, després de sumar només tres punts dels últims dotze possibles, amb tres empats i la derrota al camp del Cornellà. La visita de l'Alcoià esdevé, així, una cita important per definir quin serà l'objectiu final de l'equip de Rafa Márquez aquesta temporada, si lluitar per un objectiu o instal·lar-se en la mediocritat.
L'Alcoià, mentrestant, està instal·lat a la zona còmoda de la classificació (onzè, amb 31 punts). Fa cinc partits que no perd, però quatre d'aquests enfrontaments han estat empats.
Els comentaris són de Jordi Sunyer, i l'anàlisi tècnica, d'Alberto Manga.

04:29 Futbol Sala - Viña Albali Valdepeñas-Barça