TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

12:09 De peus a terra, amb Zac Efron - Londres
tancar

Londres

En Zac i en Darin visiten Londres, una ciutat antigament molt contaminada, i descobreixen com els britànics afronten el problema de la contaminació amb idees innovadores com les parets vives, les abelles urbanes i el menjar saludable.

12:55 Cuines - Foie a la sal
tancar

Foie a la sal

De vegades, les coccions més senzilles donen resultats força sofisticats. Ho provem: preparem foie a la sal.

13:16 Cuines - Pastís de poma amb caramel
tancar

Pastís de poma amb caramel

El pastís de poma és possiblement el pastís més famós de la cultura occidental. Segurament va néixer de manera simultània en diferents llocs d'Europa, però els nord-americans se l'han fet seu i l'han convertit en icona pastissera del país. Avui fem pastís de poma amb caramel.

13:37 Cuines - Amanida de patata
tancar

Amanida de patata

Un plat estiuenc de tota la vida, que per no avorrir-nos no fem exactament igual que com s'ha fet tota la vida.

14:00 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:37 El paradís de les senyores - Episodi 281
tancar

Episodi 281

En aquest episodi, entre altres coses, la Marta està ensorrada per la pèrdua de l'infant que esperava i es troba sense forces per continuar amb la seva vida normal. Però en Vittorio i en Riccardo s'esforcen a animar-la. La Silvia i en Luciano estan pendents de què els dirà el doctor Faraone sobre les possibilitats de curar-se d'en Federico. A Vil·la Guarnieri, l'Adelaide està molt ressentida per la relació de l'Umberto i la Flavia. I la Roberta se sent molt culpable per la seva relació amb en Marcello i té por que en Federico l'acabi descobrint, tot i que ella ha decidit que es quedarà al seu costat i que no l'abandonarà, sigui quin sigui el diagnòstic.

16:21 El paradís de les senyores - Episodi 282
tancar

Episodi 282

En aquest episodi, entre altres coses, la Marta decideix tornar al Paradís perquè pensa que continuar treballant l'ajudarà a superar el dolor que sent. A Vil·la Guarnieri, l'Umberto s'esforça a recuperar la relació amb l'Adelaide però ella s'hi nega rotundament. I, a més, convoca en Riccardo i la Marta i els explica tot el que ha passat i també que ella i l'Umberto eren parella. La Flavia també està molt indignada i busca maneres d'ensorrar l'Umberto econòmicament i personalment. I aliar-se amb l'Achille Ravasi la pot ajudar a aconseguir-ho.

17:01 El paradís de les senyores - Episodi 283
tancar

Episodi 283

En aquest episodi, entre altres coses, la Marta i en Ricardo estan desfets per tot el que han sabut de l'Umberto. Ella s'inclina més per intentar entendre'l i li té llàstima per com s'ha quedat, de sol, però en Riccardo està molt indignat. En Federico ha descobert la veritat de la seva situació i obliga el seu pare a dur-lo a fer una visita al Paradís. Al Cercle, l'Achille li dona a la Flavia la idea de com pot ensorrar econòmicament l'Umberto aquell mateix dia. I la Ludovica, que també està desfeta, té un enfrontament amb l'Adelaide i l'acusa d'estar darrere de tot el que li ha passat a la seva mare.

17:44 Germans - Episodi 40
tancar

Episodi 40

L'Erdem va a buscar la Beste a Bodrum per portar-la a casa. El Sakir explica que, de petit, el seu somni era tenir una barca per navegar pel mar, i el Mahur vol fer realitat aquest somni. El Berk vol anar a la festa d'aniversari de la Nil, però la Beste s'hi oposa. En el passat, el Berk, que a l'institut ja sortia amb la Nil, li fa un regal pel seu setzè aniversari que portarà cua.

18:25 Germans - Episodi 41
tancar

Episodi 41

El Berk acaba convencent la Beste perquè l'acompanyi a la festa d'aniversari de la Nil, però els esperen algunes sorpreses. Mentrestant, el Mahur va a parlar amb el Sükrü per tornar-li el iot, però quan el veu es queda glaçat. En el passat, el Cem manté una conversa amb el Berk sobre l'amor, i acaba discutint amb la Reyhan, que el renya per haver-lo animat. Tots dos decideixen parlar amb la mare de la Nil.

19:14 No tenim vergonya - + info
tancar

+ info

"No Tenim Vergonya" revisa 35 anys de grans moments a Televisió de Catalunya. Se'ls mira des d'un altre punt de vista, per comparar-los amb la realitat actual o repassar moments televisius molt recordats. Mai, però, des d'un punt de vista nostàlgic.
NTV és una cadena de televisió. I, com a tal, conté tota mena d'elements (molinets, publicitat...) i de programes (informatius, d'esports, magazines, musicals, concursos...).
De què es nodreix la seva programació? De l'arxiu de la televisió pública catalana revisionada sense complexos. D'aquí ve el nom de la cadena, "No Tenim Vergonya".

19:33 No tenim vergonya - + info
tancar

+ info

"No Tenim Vergonya" revisa 35 anys de grans moments a Televisió de Catalunya. Se'ls mira des d'un altre punt de vista, per comparar-los amb la realitat actual o repassar moments televisius molt recordats. Mai, però, des d'un punt de vista nostàlgic.
NTV és una cadena de televisió. I, com a tal, conté tota mena d'elements (molinets, publicitat...) i de programes (informatius, d'esports, magazines, musicals, concursos...).
De què es nodreix la seva programació? De l'arxiu de la televisió pública catalana revisionada sense complexos. D'aquí ve el nom de la cadena, "No Tenim Vergonya".

20:03 Atrapa'm si pots - Especials
21:00 Telenotícies vespre
22:09 Babylon Berlin - Episodi 11
tancar

Episodi 11

En Trokhin li dona a en Rath els documents que demostren que, a Lípetsk, la Reichswehr està reconstruint les forces aèries alemanyes amb l'ajuda dels russos. En Benda n'informa en Zörgiebel, el fiscal alemany i el ministre d'Afers Exteriors, i envia en Rath i en Gräf a buscar proves gràfiques que demostrin l'existència de la base aèria. En Moritz, el fill de la Helga, va a tafanejar al soterrani d'en Wolter perquè l'ha sentit dir per telèfon que hi amagaria una cosa.

22:52 Babylon Berlin - Episodi 12
tancar

Episodi 12

En Moritz troba el cadàver d'en Jänicke, i l'inspector Böhm acusa en Rath d'aquest assassinat i del del pare Wilczek. Com que els van matar tots dos amb la mateixa pistola, tant en Rath com en Wolter saben qui va matar qui. En Rath se'n va de seguida de casa en Wolter amb la Helga i en Moritz, i es posa a buscar la llibreta on en Jänicke feina anotacions de les coses que investigava.

23:40 Hit - Consentiment
tancar

Consentiment

La Lucía, que ha sigut mare en plena adolescència a causa d'una relació no consentida amb en Vicen, està decidida a criar la nena sense deixar els estudis, amb l'ajut dels pares, perquè vol esdevenir una perruquera famosa i treballar a la televisió.
En Vicen, que s'havia fet fonedís davant la perspectiva d'haver d'afrontar la paternitat, ara ha tornat amb la pretensió d'endur-se'n mare i filla "a viure la vida". Però una de les classes de l'Hugo li servirà a la Lucía per obrir els ulls i plantar cara al seu abusador.

00:47 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - El Fugitiu
05:00 Folc a l'estudi - Flowk
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 A taula - A l'Alentejo
tancar

A l'Alentejo

La Guida Silva és propietària d'alguns "montados", boscos de suredes centenàries, a la regió portuguesa de l'Alentejo, al sud de Lisboa. Durant l'època de collita, el seu germà Pedro s'encarrega de cuinar per a tota la família. Entre les seves especialitats trobem plats tradicionals com l'"açorda", una sopa de pa amb herbes silvestres o les "migas", una pasta de pa per acompanyar la deliciosa carn del porc alentejà.

22:41 A taula - Al Friül
tancar

Al Friül

La regió del Friül està situada a l'extrem nord-oriental d'Itàlia, a la frontera amb Àustria i Eslovènia. El Friül és conegut pel famós "prosciuto di San Daniele", un pernil assecat al vent, però també s'hi estan redescobrint plats antics com el "toc' in braide", amb farina de blat de moro i una salsa de formatge amb llet. Filippo Bier és el mestre carnisser d'una especialitat d'embotit regional, la "pitina", feta amb carn de cabra i porc, i recoberta amb farina de blat de moro.

23:09 Trens singulars - Sud-àfrica
tancar

Sud-àfrica

En aquest episodi, Philippe Gougler viatja a Sud-àfrica, un país de contrastos, de desigualtats i d'extrems. Fa poc més de 20 anys que va desaparèixer l'apartheid, però les injustícies que provocava aquell sistema encara es perceben en la distribució de la riquesa. La discriminació oficial ha desaparegut, però els negres sempre tenen infinitament més probabilitats de ser pobres. La sensació general, però, és que la gent té esperança i és optimista.

00:00 Els quaderns de cuina de la Julie - El País Niçard
tancar

El País Niçard

La Julie ens descobreix en aquesta ocasió la geografia, el patrimoni i sobretot la gastronomia del País Niçard, a la Costa Blava. Amb les primeres de la temporada, un advocat prepara flors de carbassó farcides; després és tot un catedràtic que fa una amanida de sípia amb carxofa i, finalment, en un poblet medieval encimbellat de l'interior, la Julie aprèn a fer, de la mà del seu amic Guy, una coca de bledes típica.

00:53 A taula - A l'Alentejo
tancar

A l'Alentejo

La Guida Silva és propietària d'alguns "montados", boscos de suredes centenàries, a la regió portuguesa de l'Alentejo, al sud de Lisboa. Durant l'època de collita, el seu germà Pedro s'encarrega de cuinar per a tota la família. Entre les seves especialitats trobem plats tradicionals com l'"açorda", una sopa de pa amb herbes silvestres o les "migas", una pasta de pa per acompanyar la deliciosa carn del porc alentejà.

01:18 A taula - Al Friül
tancar

Al Friül

La regió del Friül està situada a l'extrem nord-oriental d'Itàlia, a la frontera amb Àustria i Eslovènia. El Friül és conegut pel famós "prosciuto di San Daniele", un pernil assecat al vent, però també s'hi estan redescobrint plats antics com el "toc' in braide", amb farina de blat de moro i una salsa de formatge amb llet. Filippo Bier és el mestre carnisser d'una especialitat d'embotit regional, la "pitina", feta amb carn de cabra i porc, i recoberta amb farina de blat de moro.

01:44 Trens singulars - Sud-àfrica
tancar

Sud-àfrica

En aquest episodi, Philippe Gougler viatja a Sud-àfrica, un país de contrastos, de desigualtats i d'extrems. Fa poc més de 20 anys que va desaparèixer l'apartheid, però les injustícies que provocava aquell sistema encara es perceben en la distribució de la riquesa. La discriminació oficial ha desaparegut, però els negres sempre tenen infinitament més probabilitats de ser pobres. La sensació general, però, és que la gent té esperança i és optimista.

02:34 Els quaderns de cuina de la Julie - El País Niçard
tancar

El País Niçard

La Julie ens descobreix en aquesta ocasió la geografia, el patrimoni i sobretot la gastronomia del País Niçard, a la Costa Blava. Amb les primeres de la temporada, un advocat prepara flors de carbassó farcides; després és tot un catedràtic que fa una amanida de sípia amb carxofa i, finalment, en un poblet medieval encimbellat de l'interior, la Julie aprèn a fer, de la mà del seu amic Guy, una coca de bledes típica.

03:27 Bèsties - L' òliba
tancar

L' òliba

A la nit, el gran teatre de la vida canvia de protagonistes i, sobre el mateix decorat apareix un món desconegut, on musaranyes, ratolins, lirons i altres follets de la nit lluiten per sobreviure davant d'una gran quantitat i varietat d' enemics potencials. Entre ells, les òlibes i els mussols, que depenen totalment de l'existència dels petits insectívors i rosegadors, fins al punt que el seu èxit reproductor està condicionat per l'anyada deIs ratolins.

03:54 GR. Cami de Sant Jaume - + info
tancar

+ info

De Vic a Sant Benet de Bages: Etapa que gira al voltant d'oficis relacionats amb la gastronomia. A les 6, el Marc muntarà una parada al mercat de Vic; s'hi passejarà amb la Pilarín Bayès; farà de pagès en una casa rural i molt ecològica, i de sommelier i cuiner de categoria.

04:20 Karakia - Shaïma (Tànger, Marroc)
tancar

Shaïma (Tànger, Marroc)

La Shaïma té 17 anys i viu a Barcelona, a Torre Baró. Està fent el Batxillerat i vol ser periodista. Pertany a una generació marroquina nascuda a Catalunya que valora molt els esforços que han fet els pares. Amb una educació i uns recursos millors que els que ells van tenir, les seves expectatives de futur semblen ara diferents. Amb les seves amigues, la Belén i la Kaoutar, la Shaïma prepara un dinar per celebrar el final de curs. El menú serà un homenatge a Tànger, la ciutat del pare, una de les zones amb més varietat gastronòmica del Marroc marcada especialment per la quantitat de peix que s'hi consumeix. Ho certifica la "bastela" que preparen, una mena de gran empanada farcida de sèpia, peix blanc, llagostins i hortalisses. També el "tajine" de dorades, adobades amb una "charmila" (salsa) de julivert, orenga i pebre vermell. Les postres igualment són típiques de Tànger: "Halwa d'Tmar", uns pastissets farcits de pasta de dàtil aromatitzada amb aigua de tarongina.

04:50 Xarxa Natura - Garrotxa
tancar

Garrotxa

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

04:55 Xarxa Natura - Delta de l''Ebre
tancar

Delta de l''Ebre

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:01 L'illa del tresor - Joan Brossa
tancar

Joan Brossa

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:25 L'illa del tresor - Sergi Pàmies
tancar

Sergi Pàmies

Joan Barril i Joan Ollé tornen a instal·lar la seva "Illa del tresor" al 33. En aquesta edició els acompanyarà l'escriptor Sergi Pàmies.

Si menges una llimona sense fer ganyotes és l'últim llibre d'un autor tan lapidari com sovint hilarant. Aquest dimarts a L'illa, Pàmies ens revela detalls de la seva infantesa a la perifèria de París, reflexiona sobre l'entorn polític, l'esport, la paternitat i l'escriptura.

Al mateix programa, Joan Barril i Joan Ollé troben sentits polièdrics a un mateix verb i evoquen esdeveniments que un dia els van marcar, mentre assistim a la reinvenció musicopoètica de dues partides d'escacs, i ens aproximem de manera fotogràfica a la poètica de la multitud i la soledat.

05:51 Videoclips - Alidé Sans - Passat deman
05:57 Videoclips - Malson atmosfèric, Geri - T'acostes
Progrmació BD ....
06:00 Wow! English Method - Early Primary Orange - The Easter Egg is Opening (bonus)
06:01 Wow! English Method - Primary Gold - I miss my friends! (Story)
06:05 Wow! English Method - Primary Bronze - Help with the Housework! (Story)
06:09 Wow! English Method - Kindergarten Red - The Not-So-Perfect-Picnic (Story)
06:14 Wow! English Method - Kindergarten Yellow - Are you OK? Part 2 (song)
06:15 Wow! English Method - The Very Hungry Teddy Bear (bonus)
06:21 Wow! English Method - The ABC Song - Next time clap with me ... (bonus)
06:24 Wow! English Method - Primary Silver - Fast Football Counting (bonus)
06:32 La colla de la selva al rescat! - Les mentides del conill
tancar

Les mentides del conill

Una tortuga es presenta al cau de la colla. La Mirza, una tortuga malvada, ha segrestat la Sissi, la princesa de les tortugues, i la fa servir com a moneda de canvi per ser la reina de la vila. La colla, decidida, se'n va a buscar la Sissi i, a mig camí, es troba amb un conill que diu ser un detectiu privat que ha contractat la reina de les tortugues per buscar la seva filla. De camí, però, la colla descobrirà que, potser, aquest conill no és qui diu ser.

06:43 La colla de la selva al rescat! - Memòria insuficient
tancar

Memòria insuficient

En Miguel fa sonar el senyal: una aranya ha mossegat en Maurice i aquest ja no reconeix els seus amics. La colla es dirigeix cap a la cova de les aranyes per aconseguir l'antídot de la reina de les aranyes. Però, pel camí, en Miguel, la Batricia també perden la memòria i en Gilbert queda atrapat. En Junior és l'única esperança per salvar tots els membres de la colla!

06:54 La colla de la selva al rescat! - El peluix Marcel
tancar

El peluix Marcel

El coala Marcel visita la colla de la selva. És preciós, gairebé sembla de peluix, i afirma que un monstre amenaça la seva tribu. La colla no s'ho acaba de creure, però decideix anar a la vil·la dels coales investigar què passa. Un cop allà, s'adonen que la intenció dels coales és obligar-los a fer la seva feina, i els hauran d'ensenyar que, amb una mica d'acció, la vida és molt millor.

07:04 Presto! L'escola de màgia - Els asos del monopatí
tancar

Els asos del monopatí

A la Nica se li ha acudit un supertruc nou amb el monopatí, però sembla que cap dels seus amics de Presto està disposat a fer-lo amb ella, i per això acut a l'Otto, dels As de Piques. Però, mentre assagen el número, comencen a produir-se incidents molt estranys, i l'Otto està convençut que és cosa dels amics de la Nica, que estan gelosos. Però potser les coses no són el que semblen...

07:15 Presto! L'escola de màgia - El Dylan juga les seves cartes
tancar

El Dylan juga les seves cartes

El Kurt Dentdedrac i els alumnes d'As de Piques fan un espectacle aquest vespre, però resulta que un dels seus alumnes s'ha posat malalt, i el Kurt li demana al Lorenzo si el millor mag de Presto el pot substituir. Per molestar el Vincent, el Dylan fa tot el que pot per destacar, i acaba sent l'escollit. Però no ho tindrà gens fàcil, perquè haurà de plantar cara al Kurt, que només vol fer les coses a la seva manera, i als alumnes d'As de Piques, que es neguen a acceptar-lo com a company.

07:27 Ideafix i els irreductibles - Galls gals per als romans
tancar

Galls gals per als romans

El bard Gustdúrix ha tornat a la ciutat, però les seves cançons han canviat i ara canta a l'amor a Roma. Això -i els galls que fa- fa sospitar l'Ideafix que es pot tractar d'un impostor. El fals Gustdúrix està al servei del general Labiè, que l'utilitza com a mitjà de propaganda per sotmetre els romans. Però, si és així, que se n'ha fet de l'autèntic Gustdúrix? Només localitzant-lo, els Irreductibles podran desemmascarar l'impostor.

07:38 Ideafix i els irreductibles - La patrulla de la gàl·lia
tancar

La patrulla de la gàl·lia

L'Ideafix acompanya l'Asmàtix a una reunió de veterans de guerra al capdamunt del Gran Colomar, ja que va coix i, a més, en Volacrobàtix sempre fa befa de la seva pota de fusta. Mentrestant, al Palau de la Lloba, en Semblangropius convenç el general Labiè de posar a prova un projecte d'exterminació de coloms amb àguiles. Els excombatents de la Patrulla de la Gàl·lia hauran de tancar files davant de l'agressió.

07:49 Ideafix i els irreductibles - El combat de les catacombes
tancar

El combat de les catacombes

La Vitamina ha desaparegut a les catacumbes, i la Picarina proposa a l'Ideafix que s'hi infiltri, fent-se passar per un paio dur, per esbrinar què li ha passat. Tot i els consells que li donen, els companys de l'Ideafix no confien que doni la talla. La Turbina, pel seu compte, corre a demanar ajuda a en Voldenix i, sense el seu consentiment, dona a l'Ideafix una poció que el va transformant.

08:00 Pirata i Capitano - La millor pirata de l'any
tancar

La millor pirata de l'any

La Pirata es presenta al concurs del Gran Tresor dels Pirates amb el sabre de Billy el Borni, convençuda que aquest any en serà la guanyadora. El Capitano no hi està convidat, perquè és un concurs reservat als pirates, però, com que no se'n pot estar, decideix anar-hi d'amagatotis. A mig concurs, el Capitano descobreix el Dodo el Dur robant un dels tresors, però l'acaben acusant a ell i tancant-lo al calabós. Com s'ho farà, la Pirata, per demostrar que el seu amic és innocent?

08:11 Pirata i Capitano - L'estret de les Quatre Tempestes
tancar

L'estret de les Quatre Tempestes

L'Omàntol Blau ha cridat el Capitano a l'illa de les Barracudes per ensenyar-li una vella carta de navegació que permetrà que els vaixells travessin el perillós estret de les Quatre Tempestes sense encallar a les roques. La carta està signada, però no queda clar si l'autor és un pirata avantpassat de la Murana, o un aviador avantpassat del Capitano. Només hi ha una manera d'esbrinar-ho: anar a l'estret i buscar pistes antigues.

08:22 Titó - Excursió al cinema
tancar

Excursió al cinema

Avui anirem d'excursió al cinema amb en Titó. Com apareixen les imatges a la pantalla? Per què ho sentim tot tan bé? Amb en Titó descobrirem com funciona ara un cinema i amb en JohnC, que farà de Chaplin,descobrirem com funcionava abans.

08:32 El Mic i els seus amics - Surt la lluna i és de dia
tancar

Surt la lluna i és de dia

El Mic veu que surt la lluna, però encara és de dia. Com pot ser?

08:42 Dinotren - L'acadèmia d'ajudants de revisor (2a part)
tancar

L'acadèmia d'ajudants de revisor (2a part)

La quitxalla és a l'Acadèmia d'ajudants de revisor per treure's el títol i ha de superar unes quantes proves. El revisor els porta a l'andana de l'Acadèmia i allà agafen un mini Dinotren que servirà per posar a prova tot el que han après a les classes. El Buddy i el Don ajuden el seu amic Dennis, que és molt tímid, i tots plegats treballen en equip per poder aprovar l'examen i rebre el valuós pin d'ajudants de revisor de primera.

08:54 Dinotren - Intercanvi de nius
tancar

Intercanvi de nius

La família Pteranòdon decideix anar-se'n de vacances i intercanviar-se els nius amb la família Nemicolopterus, una família de pterosaures amiga del Larry Lambeosaure. Però quan la família Pternòdon arriba al niu dels nemicolopterus, s'adonen que són molt més petits que ells. Tot és més petit i ni tan sols hi caben al niu! Caldrà tenir bona voluntat i veure la part positiva de les coses!

09:07 Agent Binky: Mascotes de l'univers - La nit de la por
tancar

La nit de la por

En Binky no vol saber-ne res, de Halloween: no li agraden ni les decoracions ni les disfresses dels humans. Quan a sobre apareix un alienígena inesperat que aprofita el caos per entrar a la casa, la cosa encara empitjora. Sort que l'Amelia, el ratpenat, ve a ajudar-los a enfrontar-se a l'alienígena volador que se'ls ha ficat a l'estació espacial mentre el Petit Humà i el seu amic surten a buscar llaminadures pel veïnat.

09:18 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Broma o regal
tancar

Broma o regal

Les mascotes es fan moltes il·lusions quan el sergent Flonjo els convida a anar a fer "Broma o regal" al quarter general de les Mascotes de l'Univers. Però a l'hora de la veritat, s'hi troben més bromes que no pas llaminadures. Què li ha agafat, al sergent Flonjo? Finalment, en Binky resol el misteri: en Chirpy l'havia fet presoner i s'estava fent passar per ell! Ara les mascotes li hauran de parar els peus.

09:28 Zoom, el dofí blanc - El cant de les balenes
tancar

El cant de les balenes

Tot el poble es mobilitza per ajudar una balena amb gep que ha quedat embarrancada a la platja de Maotou. Pel bé de la balena, és molt important que torni al mar de seguida, però els guardacostes no hi poden anar fins al cap d'unes hores. Per sort, en Yann i en Zoom tenen bones idees per alliberar-la.

09:40 Zoom, el dofí blanc - El pintor dels mars del Sud
tancar

El pintor dels mars del Sud

En Yann descobreix en un llibre d'art vell una pintura que el deixa fascinat. Es tracta de l'obra d'un pintor que es va establir a Maotou i en va pintar molts racons, fa molts i molts anys. L'últim que se'n sap és que va naufragar amb totes les seves pertinences, i en Yann decideix anar-les a buscar per regalar-li un dels seus quadres a la Timéti.

09:52 Súper 4 - Operació torre
tancar

Operació torre

La princesa Leonore ha desaparegut i els nostres herois es pensen que l'ha raptat el Baró Negre, que sempre li va al darrere. Van fins davant del seu castell i la Ruby acaba catapultada, sense voler, a l'interior de la fortalesa. Quan els altres troben la Leonore i descobreixen que no l'ha raptat ningú, la feina que tenen és per rescatar la Ruby dels soldats del Baró Negre. I més havent d'anar amb la Leonore!

10:04 Súper 4 - Els vostres desitjos són ordres
tancar

Els vostres desitjos són ordres

Els Super4 salven en Floppy, un follet, de la Baba Cara, que l'empaita. Aquest, llavors, queda lligat a ells per sempre i ha de fer realitat tots els seus desitjos. Però això s'acaba convertint en un malson i l'única manera de trencar la relació és que el follet els salvi a ells. Per tant, els Super4 es posen en perill deixant-se atrapar per uns trolls, però el follet té por i no gosa salvar-los. Al final, per complicar-ho més torna a aparèixer la Baba Cara, però el follet aconsegueix salvar els Super4 i tot s'arregla.

10:15 La colla de la selva al rescat! - Els Cinc Taos del Tro
tancar

Els Cinc Taos del Tro

L'Hèctor, l'antic mestre de kungfu d'en Maurice, que és cec i sord, visita la colla de la selva. Uns mandrils li volen robar els "Cinc Taos del Tro", cinc tècniques antigues i molt poderoses que convertiran en invencible el guerrer que els aconsegueixin. La colla de la selva segueix l'Hèctor fins al temple, on han de lluitar contra els mandrils.

10:26 La colla de la selva al rescat! - Papà Miguel
tancar

Papà Miguel

L'ou d'un colibrí desclou davant del cau de la colla. El petit colibrí creu que en Miguel és el seu pare, qui desenvolupa un instint paternal molt fort cap a l'ocellet. En Maurice decideix que cal retornar el colibrí als seus pares... però no és tan fàcil.

10:38 La colla de la selva al rescat! - Missió no possible
tancar

Missió no possible

I si tots els integrants de la Colla estiguessin tan malalts que l'Al i en Bob els haguessin de substituir en una missió? Doncs justament això és el que ha passat. El problema, és que la missió no és tan senzilla com sembla i que en Maurice, en Gilbert, la Batricia i en Miguel no en saben res.

10:48 La colla de la selva al rescat! - La memòria de l'opòssum
tancar

La memòria de l'opòssum

Una opòssum fa sonar el senyal de la colla de la selva: no recorda qui és i tampoc sap per què els ha anat a buscar. La colla de la selva l'ajudarà a reconstruir la seva història i a alliberar un poble oprimit.

10:59 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La fugitiva captiva
tancar

La fugitiva captiva

SINOPSI: En Harald surt d'expedició i demana a la Liv que vigili la seva germana Solveig mentre ell no hi és. Però les dues germanes es barallen i la Solveig decideix anar a fer un tomb sola amb el seu os Geri. La mala sort farà que caigui en mans dels bandits, que fugen del poble amb el botí que acaben de robar. Però potser la mala sort serà per als bandits...

11:11 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Una qüestió d'honor
tancar

Una qüestió d'honor

SINOPSI: En Robin Hood salva el viking Stig quan l'anava a atropellar un carro desbocat mentre badava mirant la princesa Marian. Però com que això el fa caure dins d'un pou i tothom es riu d'ell, l'Stig s'ho pren com una ofensa i repta en Robin a enfrontar-se amb ell en el judici d'Odin, un torneig amb garrot i escut, per recuperar el seu honor.

11:22 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Quina família!
tancar

Quina família!

SINOPSI: Lord Gudfred ha d'anar a negociar amb el comte Fitzwalter i deixa el seu fill Kevin a càrrec del rei Ricard, tot i que el noi li demana que el deixi ser el seu assessor diplomàtic. Un cop al castell, sembla que en Kevin té una traça especial per aconseguir justament el contrari: que tothom es baralli. Per sort, en Robin aconseguirà que faci servir el seu estrany talent precisament per al contrari.

11:33 Yakari - El son del Golut
tancar

El son del Golut

En aquest episodi, el Cérvol Lent repara canoes a prop del campament dels sioux i, de cop i volta, l'ataca un golut. Aconsegueix desfer-se'n tirant-li menjar i se'n torna al campament caminant sota la canoa. Tothom se n'estranya, i el Yakari li pregunta per què ho fa. I quan el Cérvol Lent li explica el que li ha passat, s'adona que ha de trobar la manera d'allunyar el golut d'allà perquè, si no, els caçadors el mataran.

11:45 Yakari - L'arbre Sol
tancar

L'arbre Sol

Ha arribat la temporada de caça del bisó, però el xaman de la tribu, el Pou de Saviesa, no aconsegueix entrar en contacte amb l'esperit de Tatanka, el Gran Bisó Blanc, que cada any garanteix una bona cacera a la tribu. Els caçadors estan molt inquiets, i el Yakari també té molt d'interès a saber què passa. Aquella nit, veu que el Pou de Saviesa se'n va del campament amb el seu cavall i decideix seguir-lo.

11:57 Yakari - Un amic estrany
tancar

Un amic estrany

El Yakari i el Fill del Tro passegen pel bosc i, de sobte, es troben un llop famolenc que els amenaça. La situació és difícil, però apareix una guineu que enganya el llop perquè se'n vagi i els salva. Llavors la guineu li diu al Yakari que no té amics i que li agradaria molt jugar amb ell. El Yakari s'hi avé, però el Fill del Tro no veu gaire clares les intencions que té.

12:09 Vicky, el viking - En Loki, el déu burleta
tancar

En Loki, el déu burleta

Durant la Festa del peix, els vikings organitzen una funció teatral sobre la mitologia nòrdica. Però els actors contractats no s'hi veuen amb cor i són substituïts per en Vicky, l'Ylvi i en Gilby en els papers de Thor, Bàlder i Loki, respectivament. A la història, en Loki, envejós de les virtuts d'en Bàlder, prova d'enverinar-lo amb una branca de vesc. Però en Thor ho descobreix a temps i salva el seu germà Bàlder.

12:21 Vicky, el viking - Aigües poc profundes
tancar

Aigües poc profundes

En Halvar i els seus homes arriben a una illa on hi ha un fortí ple de tresors --entre els quals, un ocell d'or màgic-- custodiat per un gegant. Distret el gegant, els vikings entren al fortí i troben el tresor, però hi entren també els pirates i, quan el gegant torna, fugen cames ajudeu-me. Ja a bord del drakar, l'Urobe prova d'invocar en va els poders de l'ocell d'or, els pirates embarranquen i han de deixar anar llast.

12:32 Vicky, el viking - Tronem a Flake
tancar

Tronem a Flake

En Halvar està encantat amb la Tyrfing, l'espasa invencible que acaba de trobar. Però, de camí cap a Flake, els vikings topen amb el pirata Sven, de qui en Halvar es vol venjar perquè, precisament, li havia trencat la seva antiga espasa. Malgrat les reticències dels seus homes i els consells d'en Vicky, el cap viking s'enfronta tot sol al pirata. Com sempre, només la intervenció d'en Vicky salvarà la situació.

12:44 Inazuma Eleven Go - Els cavallers de la Taula Rodona!
tancar

Els cavallers de la Taula Rodona!

Els aprenents de cavaller Arion i Fei es troben de camí cap al castell del rei Artús. Tots dos s'hi dirigeixen amb l'esperança de convertir-se en cavallers de la Taula Rodona. Quan arriben al castell, descobreixen amb sorpresa que la resta dels cavallers són els seus companys d'equip amb en Riccardo al capdavant, i que, a més, hauran de jugar un partit en contra seu si volen passar la prova per ser cavallers de la Taula Rodona. Comença la prova i el partit es converteix en una batalla entre l'Arion i en Fei i els jugadors que normalment lluiten al seu costat. Tot i que en Fei i els seus duplicats fan exactament el que l'Arion els diu, el capità no pot evitar sentir que la situació se li escapa de les mans. Un cop superada la prova d'accés, apareix la gran Reina dels Dracs.

13:05 Inazuma Eleven Go - El rei Artús i la Reina dels Dracs!
tancar

El rei Artús i la Reina dels Dracs!

La Reina dels Dracs, caracteritzada per la seva gran saviesa, ataca de sobte el castell del rei Artús i intenta capturar la Skie, però la Goldie la protegeix i la Reina acaba enduent-se-la a ella a la Gruta de la Pena. El rei Artús està decidit a rescatar-la i, durant el camí, l'Arion es convenç encara més de la seva incapacitat per ser capità quan veu la facilitat amb què el rei Artús els guia a través de tots els obstacles del camí. Quan arriben a la Gruta de la Pena, veuen que la Goldie està captiva en una gàbia. El Cavaller Negre ordena a la Reina dels Dracs que els ataqui, i el destí canvia amb una sola estocada de la poderosa Excalibur.

13:27 Súper 4 - La Ruby, la reina dels mars (3a part)
tancar

La Ruby, la reina dels mars (3a part)

En aquest episodi, que és la tercera part d'una tetralogia, se'ns presenta la continuació de la història de la pirata Ruby. A la segona part, la Ruby havia acabat acceptant que l'Ulf la preparés per fer-se cavaller. L'Ulf demana permís al rei per tenir-la d'aprenenta i tot va prou bé fins que la noia topa amb un pla maquiavèl·lic del Baró Negre per robar el tresor del regne aprofitant, precisament, que la Ruby el custodia. Al final, la noia-pirata acaba fugint muntant un drac volador.

13:40 Súper 4 - La Ruby, la reina dels mars (4a part)
tancar

La Ruby, la reina dels mars (4a part)

En aquest episodi, que és la quarta part d'una tetralogia, se'ns presenta la continuació de la història de la pirata Ruby. A la tercera part, la Ruby s'havia preparat per fer-se cavaller, però el Baró Negre l'havia feta passar per lladre i s'havia hagut d'escapar del castell del rei muntant un drac volador. En aquest episodi, la Ruby arriba a l'illa dels pirates i prova d'alliberar el seu pare. Però en Barba de Tauró l'hi posa molt difícil. Encara sort del seu amic drac, que li proporciona una ajuda molt valuosa.

13:51 Al mar - El fons marí a l'Estartit
13:56 Els pingüins de Madagascar - Un areng per al capità / La gran muda
tancar

Un areng per al capità / La gran muda

El Capità ha decidit donar un dia lliure al primer que li porti un areng fumat. Tenint en compte que l'entrenament d'aquesta setmana és el més dur de l'any, en Rico, el Recluta i en Kowalski faran el que calgui per aconseguir-lo! Més tard, el Recluta haurà de recuperar la seva hipersimpatia, si vol veure la nova pel·lícula del Capità Perill.

14:19 One piece - Kamyu, el cor d'un guerrer o l'orgull d'un mentider
tancar

Kamyu, el cor d'un guerrer o l'orgull d'un mentider

La princesa Vivi dissenya un pla per veure si una banda de suposats rebels tenen bon cor. Són molt astuts xerrant però ja veurem si estan a l'altura del que diuen.

14:42 One piece - Kozanen, el guerrer de l'exèrcit rebel, i la seva promesa la Vivi
tancar

Kozanen, el guerrer de l'exèrcit rebel, i la seva promesa la Vivi

Els del Barret de Palla continuen el seu viatge cap a l'oasi de Yuba on la princesa Vivi tindrà una trobada més aviat agredolça amb un amic de la infantesa.

15:04 Inuyasha - El creador de l'esfera dels quatre esperits (part 2)
tancar

El creador de l'esfera dels quatre esperits (part 2)

L'Inuyasha s'ha d'enfrontar amb un semidimoni que ha guanyat poder només gràcies a una dotzena d'Esferes falses, mentre els seus amics es troben empresonats, en cos i ànima, a les baves del dimoni gripau, que els ha de sacrificar per crear una segona Esfera dels Quatre Esperits.

15:29 Els Dalton - La vareta màgica
tancar

La vareta màgica

En Falcó Fabulós llença una vareta màgica que li han donat en un congrés de bruixots que es pensa que és falsa. La vareta acaba anant a parar al penal i fa que les persones es converteixin en diferents objectes inanimats. En Joe de seguida vol aprofitar aquesta circumstància: un objecte inanimat pot sortir del penal sense aixecar sospites! Però no tot és tan fàcil.

15:36 Els Dalton - Sona, trompeta!
tancar

Sona, trompeta!

Cavant al penal, l'Averell troba una trompeta. I resulta que és un instrument amb unes propietats sorprenents: emet unes ones que tiren a terra els murs més ferms. Immediatament, en Joe se serveix de la música de la trompeta del seu germà per fugir del penal i posar-se a atracar bancs. Però l'Averell estima la música i toca molt bé. I no es vol limitar a tocar les tres notes per enderrocar parets.

15:43 Els Dalton - L'Averell, el dels dits d'or
tancar

L'Averell, el dels dits d'or

En Falcó Fabulós i en Llop Boig es presenten al penal a vendre objectes indis. Entre la quincalla hi ha un collaret que té propietats màgiques i l'Averell se l'emporta tot despistat. Des d'aquell moment, el més alt dels germans Dalton es converteix en una mena de rei Mides, perquè tot el que toca es transforma en or. Però això té inconvenients greus. I l'Averell ben aviat maleeix el seu destí

15:50 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Bojos pel rellotge de cucut
tancar

Bojos pel rellotge de cucut

L'Humà Petit està molt il·lusionat amb un rellotge de cucut antic, que no funciona, però, bé del tot, i el deixen en observació. Quan les Mascotes de l'Univers veuen sortir el cucut del rellotge, creuen que es tracta d'un agent Passota secret amb la missió de preparar un assalt a l'estació espacial. Ateses les reduïdes dimensions de l'artefacte enemic, en Loo és l'escollit per sacrificar-se per l'equip i infiltrar-s'hi.

16:01 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Papallones robòtiques
tancar

Papallones robòtiques

Un eixam de "papabots" assalten l'estació espacial i se n'emporten tota mena de coses. Es tracta de papallones robot enviades pels Passotes com a part d'un pla per aconseguir materials per a la construcció del seu nou Club. Les Mascotes de l'Univers proven d'impedir-ho, per evitar que l'estació, on viuen ells i els seus humans, s'esfondri, però es veuen desbordats i han de demanar reforços al sergent Flonjo.

16:12 El Mic i els seus amics - El Mic es mira al mirall
tancar

El Mic es mira al mirall

Amb el seu gos que no té cap pèl, el Mic juga a posar-se a davant del mirall. Ara hi ha dos Mics i dos Pelats!

16:23 Zoom, el dofí blanc - La gran cursa
tancar

La gran cursa

La Timéti coneix en Tom i en Sam, dos bessons de la seva edat, força moguts i pretensiosos que de seguida fan posar molt gelosos l'Auru i en Yann. Els quatre nois decideixen fer una competició de velocitat, una cursa de motos d'aigua contra una piragua tradicional. Però competir a mar obert no sempre és tan fàcil i tan divertit com pensen.

16:35 Zoom, el dofí blanc - Clarissa
tancar

Clarissa

La Clarissa, la neboda del Van Kook, passa les vacances al iot del seu oncle. Però s'avorreix i té ganes de fer nous amics. Llavors coneix el Zoom i el Yann, que li presenta la Timéti i l'Auru. Ells no saben que és la neboda del seu arxienemic i la Clarissa fa l'impossible per evitar que els seus nous amics ho descobreixin.

16:46 Pirata i Capitano - L'illa de les piratestrelles
tancar

L'illa de les piratestrelles

La Murana té un mapa i es pensa que és per trobar un tresor, però les piratestrelles li diuen que és un mapa xifrat per arribar a una illa on hi viuen piratestrelles. Com que ella sospita que l'enganyen, els dona el mapa per poder-les seguir allà on vagin. Les piratestrelles no diuen mentides: el mapa les ajuda a trobar una illa on hi viu una altra piratestrella. Però la Murana les segueix d'amagat.

16:57 Pirata i Capitano - Seguretat a bord
tancar

Seguretat a bord

El Calamar Coix ha convocat els pirates de la Confraria a l'illa de les Barracudes per fer un control de seguretat. Qui no el passi, perdrà la llicència de navegació durant dotze llunes. La Pirata i la seva tripulació revisen la Calavera Rosa de dalt a baix. El dia abans, tots els vaixells pirata estan en perfecte estat de revista. Però a la nit, hi arriba un pirata que ningú s'esperava.

17:08 El Mic i els seus amics - El Cargol va en avió
tancar

El Cargol va en avió

En Cincsegons porta el Cargol a fer una volta a sobre de l'avió de cartró de color vermell.

17:18 Numberblocks - El pícnic dels clubs
tancar

El pícnic dels clubs

Al País dels Números és el Dia del Pícnic, i els Numberblocks es reparteixen per clubs: el dels Quadrats, el dels Senars... Però el Vint-i-nou té un problema i no sap a quin club pertany.

17:23 Numberblocks - Massa tresos
tancar

Massa tresos

Avui hi ha reunió del Club dels Tresos, però el Tres es lleva molt d'hora i el Quinze li diu que encara no pot entrar a la sala de la reunió i que se'n vagi a fer una volta. Com és?

17:27 Numberblocks - El circ del tres
tancar

El circ del tres

Avui la colla dels Tresos, és a dir, tots els Numberblocks que tenen un tres, actuen al circ. Serà una bona ocasió per aprendre la taula del tres.

17:32 Numberblocks - Som-hi tots!
tancar

Som-hi tots!

El Cinc i els seus amics van a passejar i van fent rodolins, però no se n'acaben de sortir. Aprendrem a ordenar els nombres i a trobar els que falten amb els Numberblocks

17:37 Titó - Excursió amb tortugues
tancar

Excursió amb tortugues

Avui veurem tortugues que fa poc que han sortit de l'ou i tortugues que tenen més de cent anys. Són tortugues mediterrànies i estan en perill d'extinció. Som d'excursió en un centre on les cuiden molt bé i després les alliberen al bosc.

17:47 Dinotren - El revisor es queda a dormir
tancar

El revisor es queda a dormir

Quan el revisor anuncia a la família Pteranòdon que són els últims passatgers del Dinotren, comença una tempesta molt forta que es transforma en un huracà. La família convida el revisor a refugiar-se a la cova de la Terrassa dels Pteranòdons i, un cop allà, per distreure's, els explica les conseqüències dels huracans sobre els animals marins. Quan ha passat l'huracà, descobreixen uns ictiosaures encallats i els han d'ajudar a tornar al mar.

17:59 Vicky, el viking - L'estel fugaç
tancar

L'estel fugaç

Contemplant el cel, en Vicky i els seus companys veuen caure un meteorit a prop del pol Nord. Convençuts que és un estel d'or, corren al lloc de l'impacte. Quan arriben, però, els cau una pluja de roques que se'ls enganxen al casc i a les armes. En Vicky recorda llavors el principi del magnetisme terrestre que li va ensenyar un xinès i, amb una brúixola improvisada, se'n tornen a casa amb les roques imantades com a botí.

18:11 Vicky, el viking - L'illa del tresor però no del tot
tancar

L'illa del tresor però no del tot

Distrets mirant una funció de titelles, els vikings de Flake arriben a una illa on, segons un nàufrag, hi ha un tresor amagat. El nàufrag, de fet, el que vol és engalipar-los i, aprofitant que els vikings han anat a buscar el suposat tresor, prova de prendre'ls el drakar. Però a bord de la nau s'hi han quedat en Vicky i l'Ulme que, gràcies a una idea d'en Vicky, faran fugir l'estafador i els seus esbirros.

18:23 La colla de la selva al rescat! - El regnat dels mamuts
tancar

El regnat dels mamuts

La Lucette va a buscar la colla perquè ella i el seu marit han caigut en una falla temporal i uns mamuts han segrestat el seu marit. Evidentment, en Gilbert no se la creu, així que la colla comença la seva missió per veure d'on surten aquests "mamuts" que segueixen ordres del seu cap, l'Hannibal.

18:34 La colla de la selva al rescat! - La talp secreta
tancar

La talp secreta

El hàmster Stanislas i els seus dos elefants, l'Augustin i l'Antoine, demanen ajuda a la colla. Cada nit, la "talp secreta" Marianne, acompanyada de la hiena Petard, els roba les síndries. En Junior s'amaga en una de les síndries per poder aturar la Marianne però, en realitat, descobreixen que roba les síndries per donar-les als orfes que no tenen res per menjar.

18:46 Súper 4 - La destrossa del segle
tancar

La destrossa del segle

Els nostres quatre herois es claven una patacada amb el seu vehicle-nau, el Camaleó, i perden tot el combustible que tenien. L'albapuroni és un combustible no-contaminant que s'autoregenera, però en Gene no en té més, perquè el que tenia li va confiscar el doctor X. Els nostres amics hauran de superar molts obstacles per mirar d'entrar a l'edifici i a la cambra cuirassada del doctor X, i emportar-se aquest combustible tan especial.

18:58 Súper 4 - L'edat del metall
tancar

L'edat del metall

El doctor X munta un parc temàtic a Tecnòpolis per recrear l'univers medieval dels cavallers, les justes, les princeses, els dracs... Però quan els nostres herois visiten el parc es troben que està poblat per robots-cavaller que segueixen les ordres d'un robot-reina i d'un codi de regles medievals. Per acabar-ho d'adobar, aquests robots han tancat en cel·les tots els habitants de Tecnòpolis, inclòs el mateix doctor X. Llavors l'Alex pensa que si aconsegueix desconnectar la reina, tot el sistema se n'anirà en orris. I rumia tot d'estratagemes per acostar-s'hi. Però no és una empresa gens fàcil.

19:10 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Amor a Sherwood
tancar

Amor a Sherwood

SINOPSI: El xèrif de Nottingham empaita en Robin alhora que la vikinga Herfrid fuig d'un cavall desbocat, cosa que produeix una topada accidental entre tots dos, que acaben abraçats entre els matolls. Quan en Harald ho veu, diu que, segons la tradició vikinga, s'hauran de casar. Com que cap dels dos no ho vol, en Robin i els seus amics hauran de trobar la manera d'evitar el casament. Ho aconseguiran?

19:22 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Atrapat a la pell de l¿os
tancar

Atrapat a la pell de l¿os

SINOPSI: Per impedir que l'os Geri es tiri sobre en Derke per prendre-li un pot de mel, la Marian improvisa un conjur que fa que el Geri i en Petit John quedin amb els cossos intercanviats. Però, com que de seguida arriba la Solveig, en Petit John, atrapat al cos de l'os, haurà de dissimular que continua sent el Geri fins que trobin la manera de revertir l'encanteri.

19:34 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La llàntia misteriosa
tancar

La llàntia misteriosa

SINOPSI: Els soldats del castell li porten al príncep Joan una llàntia misteriosa que se suposa que conté un geni, a qui el príncep espera poder demanar el desig de ser rei. Però també apareix a Sherwood un misteriós guerrer àrab que vol recuperar la llàntia perquè, en realitat, no conté un geni sinó un esperit malèfic. Però quan en Robin i els seus amics s'ofereixen per ajudar-lo, el guerrer misteriós rebutja l'oferiment.

19:47 One piece - Kamyu, el cor d'un guerrer o l'orgull d'un mentider
tancar

Kamyu, el cor d'un guerrer o l'orgull d'un mentider

La princesa Vivi dissenya un pla per veure si una banda de suposats rebels tenen bon cor. Són molt astuts xerrant però ja veurem si estan a l'altura del que diuen.

20:08 One piece - Kozanen, el guerrer de l'exèrcit rebel, i la seva promesa la Vivi
tancar

Kozanen, el guerrer de l'exèrcit rebel, i la seva promesa la Vivi

Els del Barret de Palla continuen el seu viatge cap a l'oasi de Yuba on la princesa Vivi tindrà una trobada més aviat agredolça amb un amic de la infantesa.

20:29 One piece - El duel de l'Ace contra l'Escorpí
tancar

El duel de l'Ace contra l'Escorpí

Dos nois contracten l'Ace per perseguir i capturar un caçador de recompenses implacable que tothom el coneix com a Escorpió.

20:51 La casa d'Anubis - La casa de Sibuna
tancar

La casa de Sibuna

En Jerome llegeix que el seu pare vol que els vagi a veure a la presó. La Patricia suavitza la seva relació amb l'Eddie, però després descobreix que havia fer una aposta per treure-la a ballar. L'Amber, la Nina i en Fabian es veuen obligats a demanar a la Patricia i a l'Alfie que els ajudin a moure el pont que els permetrà travessar el pou i trobar la màscara d'Anubis.

21:04 El detectiu Conan - Enfrontament al tribunal 4: La jurat Sumiko Kobayash (2a part)
tancar

Enfrontament al tribunal 4: La jurat Sumiko Kobayash (2a part)

Continua el cas de l'assassinat del president d'una immobiliària, en què s'enfronten l'advocada Eri Kisaki i la fiscal Reiko Kujo. Sembla que el cas està igualat, però, arran d'una pregunta de la senyoreta Kobayashi, que és al jurat, el descobriment d'un pagaré en un quadre de l'escenari del crim complica les coses a l'acusat. A més, troben l'arma del crim. L'única manera que l'Eri guanyi el cas és descobrir què va passar, i la clau s'amaga al quadre i en un gerro desaparegut misteriosament.

21:26 El detectiu Conan - Busquem la Maria! (1a part)
tancar

Busquem la Maria! (1a part)

L'endemà de l'excursió a Kyoto, una bloguera molt fan de la família Kudo assegura que va veure en Shinichi al temple Kiyomizu i que els rumors sobre la seva mort són falsos. En Shinichi i companyia hauran de desmentir la notícia abans que els Homes de Negre comencin a sospitar. Mentrestant, la Haibara i els Detectius Júnior busquen la Maria, una companya que ha faltat a classe sense avisar.

21:49 En Grizzy i els Lèmmings - El poder de les flors
tancar

El poder de les flors

Una ràfega de vent s'emporta la flor que l'ossa estimada d'en Grizzy duia als cabells. L'os veu que té una oportunitat d'or de conquistar-la si aconsegueix recuperar la flor i tornar-l'hi. Però els lèmmings, que juguen a pujar dalt d'un caribú, s'adonen que la flor fa esternudar la seva muntura, i això fa que el joc sigui deu vegades més divertit!

21:56 L'Hora Boomer - Petriconfinat al WC
tancar

Petriconfinat al WC

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:15 Embruixada - Dóna o paga
tancar

Dóna o paga

La història d'"Embruixada" gira al voltant de la vida familiar de Samantha, una esposa i una mare dolça, però també una bruixa capaç de qualsevol cosa amb un sol moviment de nas. El seu marit, Darrin Stephens, és un gris executiu publicitari que viu tiranitzat per Endora, una sogra perillosa que l'odia i que, com que també té poders, no dubta a convertir-lo sempre que pot en el primer animaló que li ve al cap.
El pobre Darrin, a més de batallar amb la peculiar família de la seva dona, ho ha de fer també fora de casa amb Larry, el director de l'agència on treballa, un home ambiciós, dèspota i incompetent.

Producció: Screen Gems, en associació amb ABC
Intèrprets: Elisabeth Montgomery (Samantha), Dick York/Dick Sargent (Darrin Stephens), Agnes Moorehead (Endora), David Withe (Larry Tate), Erin Murphy (Tabitha), Maurice Evans (Maurice), Paul Linde (tiet Artur), Alice Pearce (Gladys Kravitz), George Tobias (Abner Kravitz)

22:40 Matraca, no
23:13 Bestial! - Taurons blancs
tancar

Taurons blancs

Anar pel camp amb un monopatí amb control remot? Quina bogeria! Doncs això també és el que pensa el Kayne quan el Brandon li explica que la missió que haurà de complir consisteix a bussejar amb taurons blancs. I com que als taurons els crida l'atenció el soroll, el Brandon també vol que el Kayne faci beatboxing a sota l'aigua per atraure aquests depredadors. Una missió molt perillosa! Per sort, hi ha gent que els ajudarà.

23:36 Bestial! - Tortugues
tancar

Tortugues

En aquest episodi, el Kayne i el Brandon van a veure una meravella de la naturalesa: la Gran Barrera de Corall. Aquest cop, la missió que el Brandon encarrega al Kayne també és difícil: trobar cries de tortuga marina i veure com lluiten per la supervivència i es fiquen al mar per primer cop. Pel camí, tindran l'oportunitat de fer submarinisme i conèixer uns quants animals molt interessants com ara les estrelles de mar i els taurons.

23:59 Siyaya. Veniu a explorar - El cap de Bona Esperança (2a part): Els cargols surfistes
tancar

El cap de Bona Esperança (2a part): Els cargols surfistes

Continua l'exploració del parc nacional de Table Mountain. Els nois comencen entrant en una cova, on veuen ratpenats. Després se'n van a la platja, on descobreixen un tipus de cargol que surfeja per acostar-se a les preses. També veuen com hi ha ocells que s'alimenten d'algues en descomposició. I tot seguit veuran uns quants animals marins al microscopi i després uns mamífers que estan adaptats a la vida marina: les foques.

00:25 Hardball - Refem l'equip
tancar

Refem l'equip

Ja només falta un dia pel torneig estatal de quatre quadrats i a l'escola hi ha molta expectació. Des que en Mikey els va explicar que havia acceptat una beca de rugbi a Butterfield, la Salwa i la Prisha no li dirigeixen la paraula. Davant d'aquesta situació, la senyora Crapper dona suport a l'equip Volkov com a representant de l'escola Block Street. Mentrestant, en Mikey intenta refer la relació amb les seves amigues perquè l'equip Mahaki no es perdi el torneig.

00:47 Hardball - El torneig estatal
tancar

El torneig estatal

Ha arribat el gran dia del torneig estatal de quatre quadrats, però l'equip Mahaki es troba un munt d'entrebancs per arribar al complex esportiu on es disputa la prova. És evident que han sigut víctimes d'un sabotatge i tot indica que és cosa dels Volkov, però no n'hi ha cap prova definitiva. De moment, l'equip haurà de buscar la manera d'arribar a temps al lloc on es jugarà el torneig per poder-s'hi enfrontar si arriben a la final.

01:11 En Grizzy i els Lèmmings - Planta papamosques
tancar

Planta papamosques

En Grizzy prova de fer una becaina, però no el deixen dormir unes mosques que no paren de voltar per la sala. Quan s'adona que la planta carnívora amb què els lèmmings juguen a rodeo s'alimenta a base d'insectes que atrapa al vol, decideix confiscà'ls-hi per fer-ne la seva particular arma matamosques. Tot va de meravella fins que els lèmmings l'hi canvien per un cactus.

01:18 En Grizzy i els Lèmmings - Os diana
tancar

Os diana

Els lèmmings troben enmig de la carretera una caixa de bumerangs de competició. De seguida es converteixen en uns professionals capaços de desarmar en Grizzy a distància i de fer-lo fora de la cabana amb una facilitat esfereïdora. Per fer front a la precisió dels bumerangs dels lèmmings, en Grizzy decideix aprendre a tirar amb arc i es converteix en el Guillem Tell canadenc.

01:25 En Grizzy i els Lèmmings - L'os boreal
tancar

L'os boreal

Exasperat pels lèmmings, que li impedeixen mirar tranquil·lament el seu programa de televisió preferit, en Grizzy els catapulta fora de la cabana. Un d'ells passa a través d'una aurora boreal i pateix una estranya mutació que li dona el poder de controlar els objectes de metall a voluntat.En Grizzy, quan ho veu, pensa de seguida en l'impacte que produiria en la seva ossa estimada si disposés ell d'aquest poder.

01:31 En Grizzy i els Lèmmings - Os tic-tac
tancar

Os tic-tac

Un objecte nou ocupa un lloc d'honor a la cabana: un gran rellotge de paret semblant al típic rellotge de cucut suís. En Grizzy queda immediatament encantat pel seu tic-tac regular, que el reconforta i bressola. Però quan les agulles marquen les dotze del migdia, surten uns ninotets de dins que executen una coreografia amb música de fanfàrria. Llavors els lèmmings s'adonen que, girant les agulles a mà, pot ser migdia cada dos per tres.

01:38 En Grizzy i els Lèmmings - Somnis per encàrrec
tancar

Somnis per encàrrec

Despertat de sobte per un malson ple de lèmmings, en Grizzy troba per casualitat la màquina de somnis del guardabosc. Es tracta d'un casc en què es pot programa un tema determinat abans de caure a l'instant en un son ple de somnis agradables al gust del consumidor. Però qui pot dormir en condicions envoltat de lèmmings que també volen somiar?

01:44 Ghostforce - Cripop
tancar

Cripop

El Mike està frustrat perquè diu que no li surt res com tenia previst. Els seus amics arriben tard al museu i no poden fer la visita que ell havia planificat. Llavors, quan s'han d'enfrontar amb un fantasma que omple tota la ciutat d'escuma, els plans que el Mike fa per neutralitzar-lo tampoc surten bé... Gràcies a l'experiència d'avui, el noi s'adonarà que de vegades, perquè tot surti bé, s'ha de saber improvisar.

01:56 Ghostforce - Fantoescumós
tancar

Fantoescumós

Tots els alumnes preparen el ball de l'institut amb il·lusió menys el Mike, que li fa vergonya ballar davant de tothom perquè es pensa que no ho fa prou bé. Un fantasma molt estrany es desperta a la biblioteca i, quan surt al carrer, es fusiona amb un altaveu i comença a recórrer tota la ciutat deixant un rastre de bombolles amb persones a dins que es veuen obligades a ballar.

02:07 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - En bones mans
tancar

En bones mans

Merlí envia en Jim i els seus amics a buscar un seguit d'objectes per aturar en Gunmar, però el director de l'institut encarrega a en Jim que porti dos alumnes d'intercanvi molt estranys a fer un tomb per la ciutat.

02:30 Dracs: Cap a nous horitzons - Fugir del foc per caure a la lava
tancar

Fugir del foc per caure a la lava

Els genets de dracs reben un terror terrible amb un missatge de la reina Mala en el qual els demana ajuda per als defensors de l'Ala. Quan en Singlot i els seus amics arriben a l'Ala, la Mala els explica que l'eruptodont ha post un ou, però està massa feble per dur-lo al lloc on l'hauria de covar: una cova profunda dins del cràter del volcà.

02:51 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - La caiguda de la dinastia Tarron
tancar

La caiguda de la dinastia Tarron

Quan el general Morando i la coronela Lubritz ataquen la nau mare, els Tarron i els seus amics han de protegir els nuclis reials i mirar de no morir mentre ho intenten. Però no serà gens fàcil, perquè les forces a què s'enfronten són molt poderoses.

03:14 Mags: contes d'Arcàdia - Mags clandestins
tancar

Mags clandestins

Després de tornar al segle XXII, on els mags es retroben amb certes cares conegudes, en Jim fa un sacrifici inesperat per salvar els altres, i la Claire es resisteix a la idea de perdre'l. Mentrestant, la intervenció d'un misteriós cavaller verd té unes conseqüències terribles per a en Merlí.

03:37 Pfffirates - Cor de pfffirata
tancar

Cor de pfffirata

En una cursa que fan els pfffirates, els Korsaris tenen un problema amb el vaixell i els Krakens no els volen ajudar. Com que negant-se a ajudar-los desobeeixen la Llei dels Pfffirates, la capitana Lamar els castiga sense vaixell fins que no aprenguin a ser amables i a ajudar els altres. A la Mila i als seus germans els costa molt ser amables, però per recuperar el vaixell faran veure que ho són molt.

03:48 Pfffirates - El sabre de les provocacions
tancar

El sabre de les provocacions

El Pat i els seus amics descobreixen un joc tradicional dels pfffirates: el Provocasabre. Es tracta de fer un duel i, a cada cop de sabre, llançar una provocació contra l'adversari. A l'Stede no li fa gaire gràcia, perquè ell no acostuma a provocar ningú, però la Zora li dona una idea per inspirar-se. Quan organitzen un torneig de Provocasabre, tothom queda parat de veure el mal que poden arribar a fer les provocacions de l'Stede.

03:59 Zoom, el dofí blanc - Els monstres de Maotou
tancar

Els monstres de Maotou

L'Auru, el Yann, la Timéti i la Marina es preparen per passar una nit a la platja sota les estrelles. Però entre els pocs peixos que pesquen per sopar, uns cocos que troben esberlats a terra i les brometes de l'Auru, dormen una mica intranquils. Per això a la matinada la descoberta d'unes criatures estranyes els fa fugir a gairebé tots esperitats.

04:11 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Amelia Earhart
tancar

Soc l'Amelia Earhart

El Brad es vol apuntar a una cursa de bicis, però no pot perquè encara va amb rodetes. Per fer-li passar la por, la Berby el porta a conèixer Amelia Earhart, la primera dona que va travessar l'oceà Atlàntic volant tota sola i que, a més a més, ho va fer en un temps rècord. El truc de l'Amelia era que, quan tenia moltes ganes de fer una cosa, s'hi llançava.

04:22 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Isaac Newton
tancar

Soc l'Isaac Newton

El Xavier s'adona que el minigolf no és tan fàcil com sembla, per això la Berby el porta a conèixer Isaac Newton, un científic molt llest que sempre es pensava les coses molt bé i que va ser capaç d'explicar fenòmens com ara per què cauen les coses a terra, per què surt el sol cada matí o per què l'arc de Sant Martí té tants colors.

04:33 L'Alícia i en Lewis - Safari de plimboletes
tancar

Safari de plimboletes

L'Alícia i els seus amics del País de les Meravelles van a buscar plimboletes. Els bessons Plimdí i Plimdum ensenyaran a l'Alícia i a en Lewis que les plimboletes viuen en llibertat i que s'han de domesticar per aprofitar-ne els poders. A més, cada espècie de plimboleta s'ha de domesticar d'una manera diferent. I com podrà comprovar l'Alícia, n'hi ha de ben curioses!

04:45 Els o-o-ossets - Joe el fonedís
tancar

Joe el fonedís

La Franny ha instal·lat una piscina al jardí de casa, però l'ha d'omplir a còpia d'anar a buscar galledes d'aigua a la font. Per no fer-ho tota sola, demana ajuda al Bucky i el Bjorn, però els dos ossos estan jugant a indis i li diuen que no en tenen ganes.

04:50 Comptem amb la Paula - Els cosins gats d'en Billy
tancar

Els cosins gats d'en Billy

La Paula ensenya el seu àlbum de fotos familiar als amics. Hi ha una foto que crida molt l'atenció d'en Billy: una on la Paula surt envoltada dels seus cosins. Ell també en voldria tenir, de cosins! Amb l'ajuda de l'ordinador, els nens arriben a la conclusió que els lleons i els gats podrien ser parents, i se'n van cap al desert per iniciar la cerca dels cosins gat d'en Billy.

05:01 Comptem amb la Paula - Salvem en Billy!
tancar

Salvem en Billy!

A la selva, en Billy convenç els seus amics d'ajudar a alliberar el senyor Explorador, que ha quedat atrapat entre unes lianes. Ells no n'estan gaire convençuts perquè, si ho fan, el senyor Explorador anirà darrere del seu amic, el senyor Tòtem. Finalment, però, hi accedeixen. Ara bé, li retornarà el favor a en Billy, el senyor Explorador, quan ell necessiti la seva ajuda?

05:10 Comptem amb la Paula - L'aniquilador de castells de sorra
tancar

L'aniquilador de castells de sorra

Els nens fan un concurs de castells de sorra i, com que el quarto de jugar de seguida se'ls fa petit, decideixen anar a un lloc amb molta més sorra i se'n van cap a l'Illa del tresor. Però un cop a la platja, es troben amb un tal Maurici que els demana diners a canvi de poder-hi jugar. D'on ha sortit, aquesta idea? Sembla que tot és cosa del busca-raons d'en Barba-roja.

05:20 Leo, el guardabosc - La galera
tancar

La galera

La Farah està molt amoïnada per un conflicte que ha vist sota el mar i demana ajuda als seus companys guardaboscos, el Leo i la Katie. Resulta que dos animals molt ferotges s'estan barallant des de fa estona. Sorprenentment, no es tracta d'animals enormes, sinó de dues petites galeres multicolors. El Rocky els explica que les galeres són molt agressives i que es llancen al combat si veuen possibilitats de guanyar-lo.

05:31 Leo, el guardabosc - El dragó de Komodo
tancar

El dragó de Komodo

La Farah ha trobat un ou mentre explorava l'illa de Komodo i per saber de quin ocell és truca al Leo i la Katie. La Katie en busca informació i descobreix que no es tracta d'un ou d'ocell, sinó de dragó de Komodo, el rèptil més gros del món. Però quan els dos germans arriben a l'illa de Komodo per buscar el niu on hi havia l'ou, neix la cria de dragó.

05:40 Leo, el guardabosc - El cranc gegant del Japó
tancar

El cranc gegant del Japó

L'aprenent de guardabosc Kai truca al Leo per explicar-li que ha trobat una pota de cranc enorme a la platja. Els nens, intrigats, descobreixen que és la pota d'un cranc gegant del Japó, un dels crancs més grosos del món. Com que els preocupa el benestar de l'animal sense una de les seves potes, es submergeixen al mar per buscar-lo. Quan troben el cranc esguerrat, decideixen ajudar-lo fabricant-li una pota mecànica.

05:50 Leo, el guardabosc - L'illa dels conills
tancar

L'illa dels conills

El Kai truca al Leo per explicar-li que ha perdut la mascota de la seva germana, un conillet que es diu Taques. El problema és que se li ha escapat a l'illa dels Conills, una illa diminuta del Japó on viuen centenars de conills. El Leo i la Katie es desplacen fins allà per ajudar-lo a trobar el conill, però de seguida veuen que, amb tants conills, localitzar-ne un de concret no serà fàcil.

Progrmació BD ....
07:06 ESPORTS360 - Esports360: Pickleball
tancar

Esports360: Pickleball

És l'esport de moda als Estats Units. En 5 anys han doblat pistes. La bogeria pel pickleball és tal que Lebron James o Tom Brady han comprat un equip de la lliga professional nord-americana. Aquí a Catalunya només hi ha una pista coberta però si escoltem els seus practicants aviat en seran molts més.

07:21 Gol a gol - Post Barça-Cadis
tancar

Post Barça-Cadis

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans de la màxima categoria del futbol estatal: el Barça, l'Espanyol i el Girona.

09:37 Aire Lliure - Delta
tancar

Delta

En l'Aire Lliure dedicat a les Terres de l'Ebre, la Judit Mascó farà una ruta en bicicleta al costat del periodista Albert Om per descobrir la biodiversitat tan característica de la zona i rebrà les primeres lliçons d'esgrima en el centre de tecnificació que aquest esport té a la localitat d'Amposta.

10:26 A taula - A Matera
tancar

A Matera

Al sud d'Itàlia, a la regió de la Basilicata, es troba la ciutat de Matera, una de les poblacions més antigues del món. Els "sassi", les cases excavades en la tova volcànica, tenen fama mundial. El 1993 es van declarar patrimoni de la humanitat i compten des de llavors amb la protecció de la Unesco. La família Sigillino defensa activament la revitalització i conservació del nucli antic alhora que manté tradicions culinàries com l'elaboració de la "pignata", un estofat de xai cuinat amb un gerro de terrissa, les galetes "strazzate" i altres delícies com la "parmigiana" o la "crapiata".



1

10:53 E3D - Vòlei Platja: Campionat Catalunya Final Masculina (Empuriabrava)
tancar

Vòlei Platja: Campionat Catalunya Final Masculina (Empuriabrava)

Esport3 t'ofereix les millors retransmissions esportives en directe.
Viu l'esport amb nosaltres!

11:44 E3D - Vòlei Platja: Campionat Catalunya Final Femenina (Empuriabrava)
tancar

Vòlei Platja: Campionat Catalunya Final Femenina (Empuriabrava)

Esport3 t'ofereix les millors retransmissions esportives en directe.
Viu l'esport amb nosaltres!

12:29 Gol a gol - Post Barça-Cadis
tancar

Post Barça-Cadis

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans de la màxima categoria del futbol estatal: el Barça, l'Espanyol i el Girona.

14:46 A taula - A Sylt
tancar

A Sylt

Sylt és sinònim de mar remogut, platges interminables i dunes salvatges. Però alhora també és una de les destinacions turístiques alemanyes més populars. En Lars treballa de socorrista en un entorn inigualable, la platja de Kampen. A l'estiu, quan comença la temporada de verat, surt a pescar a primera hora amb el bot. A banda de verats, a l'illa es mengen musclos, cuinats amb vi, i ostres salvatges, que els residents poden collir sempre amb mesura.


1

15:12 Viatges insòlits - Geòrgia
tancar

Geòrgia

Geòrgia és un cas especial. El país, envoltat de muntanyes, ha estat aïllat del món exterior durant segles. En un viatge per carretera, entre d'altres coses, en Tom visita Svanètia, una regió, fins fa poc, molt perillosa per als turistes i Gori, la ciutat natal de Stalin, on encara té molts seguidors. I fins i tot jugarà lelo burti, una mena de rugbi ancestral força frenètic.

15:58 E3D - Handbol Ciutat de Granollers masculí: Fraikin BM Granollers-Billere Handball
tancar

Handbol Ciutat de Granollers masculí: Fraikin BM Granollers-Billere Handball

El Granollers juga contra el Billere Handball en la XXXIII edició del Torneig Ciutat de Granollers masculí d'handbol.
Els comentaris són de Agustí Alavés i l'anàlisi tècnica, de Marc Garcia, exjugador del Granollers.

17:27 Aire Lliure - Nord
tancar

Nord

El cuiner Nandu Jubany serà el convidat de la Judit Mascó en el programa que dedicarem a les comarques de l'Alt Empordà i les del Rosselló i Conflent a la Catalunya Nord. A part del Camí de Ronda, ramarem a mar obert, visitarem les noies de rugbi dels Dragons de Perpinyà i farem espeleologia a les entranyes del Canigó.

18:13 Aire Lliure - Pallars
tancar

Pallars

Judit Mascó i l'exjugadora de bàsquet Cindy Lima practicaran un emocionant descens de ràfting per les aigües de la Noguera Pallaresa. En aquest capítol dedicat als Pallars també farem barranquisme i esquí, dos esports molt característics de la comarca. Un altre de les convidades serà l'actriu Clara Segura que donarà classes d'interpretació a Judit Mascó.

18:59 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

20:31 E3 - Carros de foc
tancar

Carros de foc

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!

21:05 Zona zàping - + info
tancar

+ info

El "Zona zàping" és un recull d'imatges de continguts esportius que ofereixen les diferents televisions, tant estatals com internacionals. Aquestes imatges destaquen per la seva espectacularitat, perquè són especialment curioses o perquè ens permeten repassar l'actualitat esportiva mundial de forma ràpida i concisa. En resum, tot allò relacionat amb el món dels esports que s'emeti per TV i tingui un mínim d'interès per a l'espectador.

21:27 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

23:32 ONZE Estiu - + info
tancar

+ info

Durant l'estiu, les nits d'Esport3 continuen concentrant tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva. Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:47 ONZE Estiu - + info
tancar

+ info

Durant l'estiu, les nits d'Esport3 continuen concentrant tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva. Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

01:47 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:02 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

03:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

03:47 Zona zàping - + info
tancar

+ info

El "Zona zàping" és un recull d'imatges de continguts esportius que ofereixen les diferents televisions, tant estatals com internacionals. Aquestes imatges destaquen per la seva espectacularitat, perquè són especialment curioses o perquè ens permeten repassar l'actualitat esportiva mundial de forma ràpida i concisa. En resum, tot allò relacionat amb el món dels esports que s'emeti per TV i tingui un mínim d'interès per a l'espectador.

04:23 E3 - Carros de foc
tancar

Carros de foc

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!

04:56 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:10 Zona zàping - + info
tancar

+ info

El "Zona zàping" és un recull d'imatges de continguts esportius que ofereixen les diferents televisions, tant estatals com internacionals. Aquestes imatges destaquen per la seva espectacularitat, perquè són especialment curioses o perquè ens permeten repassar l'actualitat esportiva mundial de forma ràpida i concisa. En resum, tot allò relacionat amb el món dels esports que s'emeti per TV i tingui un mínim d'interès per a l'espectador.