TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

07:30 TN Matí - + info
tancar

+ info

L'edició del matí dels "Telenotícies", conduïda per Ariadna Oltra, per arrencar el dia amb un repàs exhaustiu a l'actualitat.

08:30 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és el magazín informatiu diari de referència a TV3, dirigit i presentat per Lídia Heredia.

Cada matí us mantenim informats, us expliquem què passa i per què passa. I sempre ho fem des del màxim rigor i buscant tots els punts de vista sobre una mateixa notícia. Amb aquestes premisses hem aconseguit consolidar-nos com el programa líder indiscutible de la franja matinal.

11:00 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Ricard Ustrell és un magazín d'actualitat social i política, amb reporters al carrer, moltes connexions, sense tertúlies i amb públic al plató. Tota una nova generació de periodistes s'estrenarà en televisió per aportar un punt de vista jove, inèdit i modern del que passa a Catalunya.

El programa s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. Al menjador s'hi analitzaran les notícies més importants del migdia. A la sala d'estar, els temes d'interès social d'investigació pròpia. A la cuina, quatre periodistes especialitzats hi explicaran històries de medi ambient, feminismes, ciutadania, vida digital, etc. I l'altell és l'espai per a la reflexió, on aportaran la seva visió del món noms destacats del món del periodisme i de la universitat.

13:55 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:45 Cuines - Brioix de xocolata i taronja
tancar

Brioix de xocolata i taronja

Els francesos ho saben molt bé: tenir un pa de brioix fet és una drecera cap a la felicitat. Avui farem un brioix de xocolata i taronja.

16:03 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La Cristina referma el seu amor davant del Bruno i li demana que torni a casa. Ell li demana temps. Amb en Xavi, confessa que no acaba de refiar-se de la Cristina. I no sap la raó que té. La Cristina explica els seus plans de recuperar en Quique a la Noe. La Noe ja s'ho replanteja tot. En Jordi dona suport a en Juli en el seu primer dia de feina. En Juli menteix i li diu que ha anat bé. Amb l'Ivan, confessa la veritat: l'han tractat fredament. La Gemma comenta amb la Sílvia una anècdota personal d'en Toni. La Sílvia se sobta perquè no la coneixia. Això comença a tenir pinta de triangle.

16:48 Tot es mou
20:17 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa, presentat per Toni Soler, ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Soler està acompanyat en el plató per Jair Domínguez, Elisenda Carod, Magí García, Òscar Andreu, Peyu i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:12 Zona zàping
22:55 La gran pel·lícula - Objectiu: La Casa Blanca
tancar

Objectiu: La Casa Blanca

OBJECTIU: LA CASA BLANCA (Olympus has fallen)

Direcció: Antoine Fuqua
Guió: Creighton Rothenberger, Katrin Benedikt
Producció: Millennium Films, Nu Image Films, SND Groupe M6
País: Estats Units
Any: 2013
Durada: 120 minuts
Fotografia: Conrad W. Hall
Música: Trevor Morris
Intèrprets: Gerard Butler, Aaron Eckhart, Morgan Freeman, Angela Bassett, Robert Forster, Dylan McDermott, Cole Hauser, Finley Jacobsen, Melissa Leo, Radha Mitchell, Rick Yune, Ashley Judd, Han Soto, Arden Cho, Sean O'Bryan, Tory Kittles, Jason Yee, Amber Dawn Landrum

Després d'un accident del que només va poder salvar la vida del President dels Estats Units, l'agent del Servei Secret Mike Banning decideix deixar aquesta feina per treballar al Departament del Tresor. Però quan un comando nord-coreà ataca la Casa Blanca i pren com a hostatges al President i el seu gabinet, es veurà obligat a entrar de nou en acció.

00:57 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem de la negociació dels pressupostos de la Generalitat, en què el govern ha cedit davant les peticions de la CUP, augmentant la inversió en habitatge dels 750 milions previstos als 1.000 milions, i dels quals els comuns s'han desmarcat registrant una esmena a la totalitat. Abordem que l'augment de contagis per Covid i el temor que Salut estengui el passaport Covid a més activitats a banda de l'oci nocturn ha reactivat una mica la vacunació. I analitzem que han estat absolts els 3 acusats de cas de Lledoners, a qui la Fiscalia i la Generalitat van mantenir l'acusació al final del judici que es va fer a Manresa. Els altres 6 acusats ja van ser absolts.
Entrevistem Ona Curto, presidenta de l'Assemblea de Representants del Consell de la República; Pau Llop, comissari de l'exposició "Fornas. La imatge de la Catalunya dels 60", i Kent Follett, escriptor.

02:31 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Muchacho y los Sobrinos
05:00 Folc a l'estudi - Roigé
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:15 Glops - El vi fa sang
tancar

El vi fa sang

Al llarg de la història de la Humanitat, el vi ha estat present en totes les civilitzacions. Tan aviat ha estat objecte de culte, lligat a les divinitats, com ha esdevingut un aliment per a celebracions paganes i terrenals. Avui explorem la simbologia del vi en la tradició cristiana, jueva i musulmana. Veurem com es produeix el vi kosher al Celler de Capçanes i anem a visitar el Còsmic Celler, on el Salvador Batlle ens parla de l'espiritualitat d'uns vins amb valors molt personals. En un capítol tan carregat de simbologia hem convidat l'Albert Serra, considerat un dels cineastes més originals del moment, amb qui obrirem un dels seus vins escumosos preferits.

22:40 Glops - Buscant les arrels
tancar

Buscant les arrels

Fer un pas enrere per anar endavant. D'aquesta manera és com molts cellers retornen a les arrels, a com es feia vi antigament, per poder recuperar l'essència de la seva terra i expressar-la de la millor manera amb els seus vins. Fent una volta amb el Toni Sánchez Ortiz pel Priorat coneixerem el seu saurí. Visitem les tines enterrades a peu de vinya del celler Sicus i les de pedra seca del projecte de Mas Arbosset. Així mateix, parlarem amb el músic Roger Mas de com ell mateix ha revisat el passat en el seu darrer disc.

23:08 Premis Ovidi Montllor - Premis Ovidi Montllor 2021
tancar

Premis Ovidi Montllor 2021

Gala de la XVI edició dels Premis Ovidi, celebrada el 14 de novembre de 2021 al Teatre Capitolio de Godella (Horta Nord).

00:36 Pel·lícula - Oh, quina joia!
tancar

Oh, quina joia!

OH, QUINA JOIA !

Productora: Els Films de la Rambla, 2016
Direcció: Ventura Pons
Guionista: Ventura Pons i Ricard Farré
Fotografia: Andalu Vila-Sanjuan i Tito Arcas
Música: Gato Pérez i altres
Intèrprets: Teresa Gimpera (Anna Joy), Ricard Farré (Berenguer), Josep Maria Pou (Ramon), Amparo Moreno (Maruja), Pedro Ruiz (Jimmy), Joan Pera (notari), Montserrat Carulla (Senyora Angelina), Àlex Casanovas (Cesc), Rosa Vila (Maria) i Xavi Francés (Ovidi)

En Berenguer és de Valls i des de petit té una gran passió: ser actor. Lluita amb totes les seves forces, però l'època que vivim no posa res fàcil als joves. A casa, el seu avi, un patriarca autoritari, passat de rosca, està en contra de la seva "passió equivocada": només gaudeix portant mulates joves que el facin sentir un home com Déu mana. I els pares fan la gara-gara. A Barcelona, ha trobat una ciutat amb un gran ventall de coses a fer i on somiar en allò que desitja. Amb l'Ovidi, company de promoció del teatre, plegats se les empesquen engegant aventures sense un ral fent de tot i més per trobar el seu lloc en l'escena, però la cosa no acaba de rutllar. Una casualitat descobreix una notícia que el sacsejarà. En Berenguer es troba amb un bitllet per viatjar a Los Angeles, on en sis dies i cinc nits buscarà un secret enterrat durant molts anys. Potser una persona l'espera fa dècades a l'altra banda de l'oceà. Ann Joy, una actriu apareguda per brillar encara més agafant-se les mans. El viatge a Califòrnia li canviarà el destí, la manera d'entendre el món i la terra que l'ha vist néixer i, qui ho sap, la seva vida... Serà un viatge emocional curt i potent ple de somriures i qui sap si d'alguna llàgrima.

02:06 Glops - El vi fa sang
tancar

El vi fa sang

Al llarg de la història de la Humanitat, el vi ha estat present en totes les civilitzacions. Tan aviat ha estat objecte de culte, lligat a les divinitats, com ha esdevingut un aliment per a celebracions paganes i terrenals. Avui explorem la simbologia del vi en la tradició cristiana, jueva i musulmana. Veurem com es produeix el vi kosher al Celler de Capçanes i anem a visitar el Còsmic Celler, on el Salvador Batlle ens parla de l'espiritualitat d'uns vins amb valors molt personals. En un capítol tan carregat de simbologia hem convidat l'Albert Serra, considerat un dels cineastes més originals del moment, amb qui obrirem un dels seus vins escumosos preferits.

02:31 Glops - Buscant les arrels
tancar

Buscant les arrels

Fer un pas enrere per anar endavant. D'aquesta manera és com molts cellers retornen a les arrels, a com es feia vi antigament, per poder recuperar l'essència de la seva terra i expressar-la de la millor manera amb els seus vins. Fent una volta amb el Toni Sánchez Ortiz pel Priorat coneixerem el seu saurí. Visitem les tines enterrades a peu de vinya del celler Sicus i les de pedra seca del projecte de Mas Arbosset. Així mateix, parlarem amb el músic Roger Mas de com ell mateix ha revisat el passat en el seu darrer disc.

02:56 Premis Ovidi Montllor - Premis Ovidi Montllor 2021
tancar

Premis Ovidi Montllor 2021

Gala de la XVI edició dels Premis Ovidi, celebrada el 14 de novembre de 2021 al Teatre Capitolio de Godella (Horta Nord).

04:21 Els Estats Units en color - El crim organitzat
tancar

El crim organitzat

Entre el 1919 i el 1963, els delinqüents van aixecar un immens imperi als Estats Units, aprofitant les grans oportunitats que hi havia per fer diners. Primer amb l'adulteració dels resultats de les Sèries Mundials de beisbol i, després, amb el contraban d'alcohol durant la llei seca, un grup de poderosos personatges converteix la delinqüència en un negoci organitzat que corromp la classe política i s'estén per tot el país. Amb imatges inèdites d'arxiu i pel·lícules domèstiques de l'època, aquesta història es pot veure en color per primera vegada.

05:07 Thalassa - LA FORÇA DEL LLEVANT
05:29 Cuina nòrdica amb Tareq Taylor - Floro, Noruega
tancar

Floro, Noruega

En aquest episodi en Tareq visita Florø, una ciutat situada a la costa occidental de Noruega, enmig d'uns fiords i d'uns paratges naturals impressionants. Per conèixer de primera mà la gastronomia de la regió, visita una piscifactoria, un fumador de peix i una granja de cérvols. Les receptes d'aquest episodi són salmó amb brou picant de gambes, vieires amb fonoll i salmó fumat, i cérvol amb patates fumades amb pícea.

05:57 Videoclips - Flashy Ice Cream - Llàgrimes de sang
Progrmació BD ....
06:01 Megaminimals - El lladre d'aigua
tancar

El lladre d'aigua

És un dia d'hivern. La neu envolta l'escola. Els Megues fan una guerra de boles de neu a l'exterior. L'Eric es cansa tant que torna a l'escola per veure un got d'aigua i se l'emporta a exterior. Però quan intenta veure, l'aigua ha desaparegut. Els Megues s'organitzen per trobar el misteriós lladre que es dedica a emportar-se l'aigua.

06:06 Megaminimals - Juguem a pirates
tancar

Juguem a pirates

Els Megaminimals no saben a que jugar. Avui plou i no poden sortir a jugar al pati. Miss Meadows proposarà un nou joc: la imaginació. Els Megaminimals viatjaran a una illa deserta i jugaran a ser pirates i amagar molts tresors.

06:15 Megaminimals - La Gimcana
tancar

La Gimcana

Avui els Megaminimals faran una gimcana, tots competiran per passar les proves i trobar la sorpresa final, però la Bonnie es molt competitiva i vol guanyar sigui com sigui. Al final els Megaminimals entendran que lo important no es guanyar sinó divertir-se i passar-ho bé.

06:21 Megaminimals - La Bonnie no pot dormir
tancar

La Bonnie no pot dormir

Després d'un dia de jugar i córrer, els Megaminimals es posen a dormir. La Bonnie no deixa de repetir que no està cansada, però com que no pot parar de badallar, s'estira amb els altres Megaminimals. Però la Bonnie no pot dormir encara que ho intenti de totes maneres.

06:26 Megaminimals - El bagul de la bona sort
tancar

El bagul de la bona sort

En Pickle té ganes de jugar, però els altres Megaminimals estan tristos i no volen jugar amb en Pickle. Miss Meadows ensenyarà als Megaminimals el bagul de la bona sort, un bagul d'on surten tota mena de coses per animar una altra vegada els Megaminimals.

06:32 Bola & Bill - Un petit monstre tan divertit!
tancar

Un petit monstre tan divertit!

La Lluna té un cadell molt divertit que es diu Múrria i, com que ha de marxar, demana al Bola si la gosseta es podria quedar a casa seva. El Bola demana permís als seus pares, però ells no l'hi donen. Llavors el Bola decideix fer-li de cangur d'amagat, però, al cap d'una estona de tenir-lo a casa, descobreix que aquell cadell tan divertit és una font de problemes.

06:44 Bola & Bill - Superbill i Divinacarolina
tancar

Superbill i Divinacarolina

L'Axel fa el fatxenda perquè el Rocket, el seu gos, va ajudar a atrapar un lladre i per això ara és un superheroi. El Bola i el Bill es piquen i el nen entrena el gos per convertir-lo en Superbill, el nou superheroi. A més, la Carolina es converteix en Divinacarolina per ajudar-lo, i tots dos comencen a fer el que fan els superherois: ajudar i defensar tothom que necessiti un cop de mà.

06:56 Artús i els vailets de la Taula Rodona - El retorn a la Terra
tancar

El retorn a la Terra

El rebost de Camelot està pràcticament buit, i nobles i vassalls tenen la panxa buida. El rei Uter Pendragó està convençut que els veïns del regne de Kernev els roben les provisions, i ordena a Sir Ulfius que enviï l'exèrcit a donar-los un escarment. Mentrestant, en Galvany veu uns camperols que surten del castell amb uns carros plens de menjar i decideix investigar qui són i on van. Podrien ser els lladres?

07:07 Artús i els vailets de la Taula Rodona - La gàbia de vidre
tancar

La gàbia de vidre

El Mordred, la Igerna i la Morgausa han segrestat en Merlí i l'han tancat en una gàbia de vidre que el sortilegi d'una fada ha fet inexpugnable. Per alliberar-lo, posen com a condició que el rei els entregui l'espasa Excalibur. Quan el rei Uter Pendragó s'hi nega en rodó, l'Artús i els vailets preparen un pla per anar a rescatar el mag. Mentrestant, la Morgana també prova d'alliberar en Merlí amb l'ajuda de la màgia.

07:18 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Jesse Owens
tancar

Soc el Jesse Owens

Avui, la Yadina, el Xavier i el Brad han anat a jugar a bitlles. Al Brad li encanta, aquest joc, i vol fer una exhibició de les seves habilitats davant dels seus amics. Però just al costat té un nen que el desconcentra i no li deixa llançar la bola recta. Aleshores la Berby els porta a Alabama el 1921, per conèixer Jesse Owens, un dels millors atletes de la història.

07:33 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Fred Rogers
tancar

Soc el Fred Rogers

El Xavier, la Yadina i el Brad han anat a conèixer Fred Rogers, que els porta al seu programa de televisió "El veïnat del senyor Rogers". Al final, el Xavier decideix confessar per què són allà, i s'adona que els seus amics se l'estimen tal com és, no perquè tingui un Museu Secret i se'ls emporti a viure aventures al·lucinants. El Museu Secret estarà tancat uns quants dies, però segur que tornarà a obrir!

07:44 Zoom, el dofí blanc - L'iceberg
tancar

L'iceberg

Al poble tothom queda molt parat quan en Jack arriba anunciant que ha vist un iceberg prop de Maotou. Al vespre, en Patrick rep un senyal d'alerta, un vaixell ha topat amb l'iceberg i està en perill de naufragar. Quan ell, en Yann i l'Auru arriben al lloc de l'accident, s'adonen que hauran d'ajudar el senyor Van Crook i els seus dos ajudants.

08:03 Zoom, el dofí blanc - El festí de la Maéva
tancar

El festí de la Maéva

L'endemà d'un sopar a casa de la Maéva, tothom al poble es troba malament menys en Yann, el Zoom i la Marina. Per curar-los cal una alga que és molt difícil de trobar, però en Yann s'ofereix voluntari per anar-la a buscar, com sempre acompanyat pel Zoom i, aquest cop, també per l'Auru. Mentrestant, al poble, la Marina farà d'infermera de tots els malalts.

08:20 Comptem amb la Paula - Volarem amb el senyor Drac
tancar

Volarem amb el senyor Drac

Avui, el senyor Drac ofereix vols gratuïts a tots els nens. Només posa una norma ben simple: han de pujar-hi de quatre en quatre. Però això sembla que acaba representant un problema per als nens, perquè alguns no podran pujar-hi amb qui volen, i d'altres hauran de pujar-hi amb qui no volen. Trobaran la manera de poder gaudir del vol amb el senyor Drac?

08:31 Comptem amb la Paula - La Guixet té poders màgics
tancar

La Guixet té poders màgics

Al parc, el senyor Nan de jardí esternuda sobre la Guixet i passa una cosa ben estranya. Sembla que li ha encomanat els seus poders màgics, perquè tot el que la Guixet dibuixa a la seva pissarra comença a cobrar vida! Els nens comencen a demanar-li de tot, i sembla divertit, fins que se'ls escapa una mica de les mans...

08:41 Mya Go - Neteja el jardí
tancar

Neteja el jardí

Avui fa molt vent al poble de Cadadia i el jardí de l'Avi Go està ple de fulles. La Mya Go i els seus amics han vingut a ajudar-lo a recollir-les i a intentar ficar-les a la galleda del compost.

08:46 Mya Go - La recerca
tancar

La recerca

La Mya Go i els seus companys de classe han anat d'excursió al bosc per explorar la natura. La senyoreta Teach els ha donat una llista de les coses que han de buscar durant la sortida. Quan el Tommy Stop troba les petjades d'un animal, entre tots intenten descobrir de quin animal es tracta.

09:04 Els mixets - La dent de llet
tancar

La dent de llet

La Dolça té una dent que se li belluga. Quan li expliquen que la fada de les dents l'hi canviarà per un regal si la deixa sota el coixí, busca la manera d'arrencar-se-la de seguida, però sense anar al dentista, perquè li fa por.

09:09 Els mixets - Els mixets van a bussejar
tancar

Els mixets van a bussejar

Els mixets van a veure l'avi, que viu i treballa en un far. L'avi els proposa de bussejar, però, d'entrada, els mixets no ho veuen gens clar, perquè no ho han fet mai.

09:14 Els mixets - Què vols somiar?
tancar

Què vols somiar?

Un bon dia, els mixets es desperten i s'expliquen el que han somiat. Llavors se'ls acut que potser hi ha alguna manera de somiar el que vulguin. En Tortell decideix que vol somiar que viatja en un vaixell enorme i ràpid; la Dolça que és una princesa i viu en un castell; i en Flam vol somiar papallones.

09:18 Els mixets - Inventem aventures
tancar

Inventem aventures

Els mixets han anat a veure el seu avi faroner i s'avorreixen perquè s'han descuidat de portar joguines o llibres per entretenir-se. L'avi mira d'explicar-los les seves aventures quan viatjava en globus, però als mixets no els sembla gaire emocionant. Llavors els diu que tanquin els ulls i deixin volar la imaginació...

09:24 Leo, el guardabosc - El uombat
tancar

El uombat

En una sortida d'exploració, el Kyle troba un cau enorme i, a l'entrada, unes misterioses pedres en forma de cub que fan molta pudor. Mentre la Katie investiga què poden ser aquestes pedres, el Kyle es fica dins del cau, s'hi produeix un despreniment i s'hi queda tancat. Per sort, pot avisar els seus amics, el Leo i la Katie, que es desplacen de seguida al sud-est d'Austràlia a rescatar-lo.

09:34 Leo, el guardabosc - La civeta de palmera comuna
tancar

La civeta de palmera comuna

Un animal misteriós s'està menjant el pinso de l'Heroi. Sembla un gat, però la Katie descobreix que, en realitat, és una civeta de palmera comuna. El guardabosc Rocky els explica que les civetes s'alimenten dels fruits i la saba de les palmeres i que per això molts agricultors les consideren una plaga. Afortunadament per a aquesta civeta, els dos germans emprendran de seguida un viatge per portar-la de nou a casa seva.

09:44 Leo, el guardabosc - El clau becfalçat oriental
tancar

El clau becfalçat oriental

Un ocell amb un bec enorme empaita una sargantana pel jardí del Leo. La Katie descobreix que es tracta d'un calau becfalçat oriental, un ocell originari del sud-est asiàtic. El guardabosc Rocky els explica, a més, que és un calau mascle i que, com que és època de cria, és l'encarregat d'alimentar la seva parella i els pollets. Els dos germanets se'n van a la selva a portar l'ocell amb la seva família.

09:54 Louie - Louie, dibuixa'm un trineu
tancar

Louie, dibuixa'm un trineu

Avui ha caigut una nevada d'aquelles que fan història. La Yoko, la Louise i en Louie es moren de ganes de sortir a jugar al jardí. A més, en Louie, com de costum, ha tingut una pensada de les seves: dibuixarà un trineu! Quin tip de pujar i baixar que es faran! I també poden fer curses! Qui et sembla que guanyarà?! T'hi apuntes?!

10:00 Louie - Louie, dibuixa'm un ratolí
tancar

Louie, dibuixa'm un ratolí

La Yoko i en Louie han conegut un elefant que diu que no hi ha res que l'espanti. Ben mirat, què li pot fer por a un animal tan gros? Després de pensar una bona estona, en Louie decideix dibuixar un ratolí. El ratolí és molt menut, però segur que n'hi haurà més d'un que es posarà a tremolar quan el vegi! No t'ho perdis!

10:06 Louie - Louie, dibuixa'm una grua
tancar

Louie, dibuixa'm una grua

La Yoko i en Louie s'han construït un cau just a sota del pomer del jardí. L'única pega és que no paren de caure'ls pomes al sostre i, és clar, és una mica empipador. Com s'ho poden fer? El pomer no el poden pas canviar de lloc, però el cau sí. I si dibuixen una grua?! Segur que trobaran un lloc molt més tranquil, però això de fer anar una grua no és gens senzill...

10:12 Misha, la gata violeta - L'avi dorm
tancar

L'avi dorm

L'avi s'estira al sofà a fer la migdiada i la mare demana a la Misha i al Guillem que no el despertin. La Misha i el Guillem desconnecten tots els aparells que poden fer soroll, però en comptes d'evitar-los, això és causa de grans terrabastalls. Fins i tot, acaben apareixent els bombers amb la sirena encesa!

10:19 Misha, la gata violeta - El carretó dels gelats
tancar

El carretó dels gelats

Al parc on juguen els amics de la Misha hi ha un carret dels gelats que fa els millors gelats del món. L'Hilari n'és un gran admirador. Una tarda el carretó desapareix: se'ls ha espatllat la màquina de fer gelats. L'Hilari es tancarà a casa seva per intentar construir una màquina de gelats¿ una màquina que fa uns gelats boníssims. Són tan bons, que tothom li demana gelats. L'Hilari, fart de tanta demanda, li porta la màquina al senyor dels gelats i l'hi regala

10:25 Misha, la gata violeta - L'oreneta
tancar

L'oreneta

Els amics de la Misha han trobat una oreneta. Està ferida i no pot volar. Ells la cuidaran i li donaran menjar, però també li hauran d'ensenyar a volar, perquè arriba el dia de la migració de les orenetes i totes comencen a volar cap al sud.

10:32 Artús i els vailets de la Taula Rodona - El calder de l'abundància
tancar

El calder de l'abundància

Hi ha una gran fam al regne de Camelot, i en Merlí encarrega als vailets de la Taula Rodona que busquin el calder de l'abundància. Aquest calder, que conté una sopa ben alimentosa, es torna a omplir màgicament un cop s'ha buidat. L'Artús i la Ginebra se'n van a buscar-lo. Mentrestant, els altres s'han quedat al castell perquè l'Ulfius ha encomanat als escuders que guardin els rebostos reials.

10:43 Artús i els vailets de la Taula Rodona - La poció contradictòria
tancar

La poció contradictòria

Cada any, el rei Lot d'Orcània envia un emissari a Camelot per beure el Nèctar de la Pau amb el rei Uter, en senyal d'amistat i col·laboració entre els dos regnes. Aquest any, en Merlí encarrega a la Morgana la preparació del nèctar, seguint la recepta dels druides, però la noia hi afegeix una gota d'una poció que troba per allà per donar més color al beuratge, i això té un resultat fatídic.

10:54 Els Mini Ninges - La fortalesa encantada
tancar

La fortalesa encantada

El Kitsume l'ha feta bona: ha fregat una antiga llàntia i ha alliberat Atsumori el Malvat, el rebesavi de l'Ashida. El primer que fa Atsumori és continuar la feina que va començar fa trenta anys: petrificar tota la Terra sota els Núvols... començant per la Shoko! Per salvar el món, a l'Ashida i als Mini Ninges no els quedarà més remei que unir forces per derrotar la poderosa màgia d'Atsumori.

11:05 Els Mini Ninges - La nova veïna
tancar

La nova veïna

Els samurais de la Shoko són una colla d'inútils que no saben complir les seves ordres. Però l'Ashida creu que tot és culpa de la seva neta i l'expulsa de la Fortalesa fins que aprengui a fer-se obeir. Mentrestant, el Kitsune ocuparà el seu lloc com a cap de l'exèrcit. Poc després, els Mini Ninges descobreixen que tenen una nova veïna: la Shoko ha muntat el campament just a sota de la nau ninja!

11:16 L'inspector Gadget - Ben plantats
tancar

Ben plantats

En Tocat d'Arrel, agent del MAD, surt de la presó completament rehabilitat: ara té passió per les plantes i vol crear un gran jardí. En Gadget, entusiasmat amb la proposta, convoca tot el personal de l'Agència per ajudar-lo, però el nou amor per les plantes d'en Tocat d'Arrel no és tan inofensiu com sembla. En Tristan i la Sophie pactaran una treva per fer-lo tornar al seu estat original.

11:27 L'inspector Gadget - El tren desbocat
tancar

El tren desbocat

En Gadget rep la missió de traslladar a la presó de Metròpolis un perillós agent del MAD, en Jacques Croque-Monsieur, i els seus sequaços. Però el doctor Gang necessita un xofer per assistir a una gala molt important amb la Madgat, i demana a en Tristan que alliberi en Croque-Monsieur. En Tristan pujarà al Làser Exprés amb la intenció de demostrar-li al seu oncle que ell també pot ser un bon xofer.

11:37 Oddbods - La cua de sirena
tancar

La cua de sirena

La maledicció d'una sirena fa que al Jeff li creixi una cua de peix vergonyosa cada vegada que es mulla. El Jeff ho ha de mantenir en secret i, alhora, aconseguir que el seu recital d'arpa no faci aigües.

11:44 Oddbods - Ver-te'n a rodar!
tancar

Ver-te'n a rodar!

Després d'un accident de trànsit, el Fuse i l'Slick fan servir temporalment un cotxe magnífic, però haver-lo de compartir podria deixar roderes a la seva amistat.

11:51 Oddbods - Caps de carbassa
tancar

Caps de carbassa

Una competició de talla de carbasses per Halloween promet ser tota una diversió per als Oddbods. Però les carbasses que el Zee ha "trobat" porten la maledicció d'una bruixa que el transforma en diversos personatges de Halloween. Els seus amics s'horroritzen. Serà capaç de fer tornar el Zee al seu estat normal, la Newt?

11:58 Els bons ossos bruns: Un bosc de bojos - La novetat d'internet
tancar

La novetat d'internet

El Vick està tip que l'empaitin els ossos i que no el deixin treballar tranquil i recorre a internet per buscar solucions al seu problema. Entra en una sala de xat de veu on coneix un tal Steve, suposadament, un caçador expert. L'Steve li donarà una sèrie de consells per derrotar els ossos. Però cada cosa que el llenyataire posa en pràctica acaba en fracàs.

12:10 Els bons ossos bruns: Un bosc de bojos - El valor d'un diamant
tancar

El valor d'un diamant

El Tiki veu un documental sobre terres llunyanes a la tele del Vick i pren la decisió d'anar-se'n del bosc a fundar un nou regne. El Babú no vol quedar-se sol de cap manera i el persegueix per fer-lo tornar. El Vick també anirà darrere del mico, però perquè li vol prendre un preciós anell que s'ha posat per ressaltar la seva condició reial.

12:20 Els bons ossos bruns: Un bosc de bojos - L'art oblidat del camuflatge
tancar

L'art oblidat del camuflatge

El Vick troba un llibre per casa que tracta de l'art del camuflatge i se l'estudia a fons per posar en pràctica alguna de les tècniques que s'hi descriuen amb la intenció de capturar els ossos d'una vegada. Tot i que al començament aconsegueix passar desapercebut i despistar el Bruc i el Barzer, la situació aviat se li començarà a torçar.

12:31 En Grizzy i els Lèmmings - Ós delta
tancar

Ós delta

Els lèmmings solquen el vent sobre un estel fet a mà per ells. En Grizzy s'adona que la seva ossa estimada mira amb admiració com l'estel fa acrobàcies en l'aire, i per això decideix fer-se'n un molt més sofisticat que el dels lèmmings.

12:38 En Grizzy i els Lèmmings - El so lèmming
tancar

El so lèmming

En Grizzy pren de les mans dels Lèmmings l'últim pot de crema de xocolata. A més, els llança una miniflauta de joguina que era dins del pot. Resulta, però, que quan els lèmmings la toquen, les estridents notes de la flauta paralitzen, durant uns quants segons, a tothom que no tingui les orelles protegides. Llavors, els lèmmings decideixen tocar una cançó a en Grizzy per recuperar la crema de xocolata.

12:45 En Grizzy i els Lèmmings - Ós al vent
tancar

Ós al vent

Els lèmmings juguen a un nou joc que consisteix a flotar en el corrent d'aire del ventilador, que està engegat al màxim. En Grizzy, que ha decidit mirar la seva sèrie de documentals preferida, fa fora els lèmmings perquè li provoquen interferències a la tele. Però el que no ha previst és que els rosegadors continuaran jugant a la teulada amb el molí de vent i l'antena de televisió. Ara, les interferències surten... per la tele!

12:51 En Grizzy i els Lèmmings - Ós constructor
tancar

Ós constructor

Els lèmmings s'ho passen genial tirant a terra les estructures de fusta que construeixen, i que refan molt ràpidament. Mentrestant, l'ossa estimada d'en Grizzy observa els lèmmings molt impressionada per les construccions. L'os aprofitant la situació per fer-li creure que són obres d'art seves. Però quan els lèmmings ensorren la construcció, la seva ossa estimada se'n va. Llavors, en Grizzy decideix construir-ne una d'encara més gran.

12:58 Els germans Kratt - El fraret rescatador
tancar

El fraret rescatador

Els Kratt estan sobrevolant el mar i, de sobte, se'ls tira a sobre una onada gegant que toca la nau Tortuga. Els tripulants surten disparats cap aquí i cap allà i van a parar tots a llocs diferents. Per sort, el Martin va a parar a una illa on viuen uns frarets, uns ocells marins petits que tenen uns poders que li anirien molt bé per salvar tots els membres de l'equip. Però com s'ho farà, ell sol en una illa deserta?

13:26 Els germans Kratt - El rei de les marees
tancar

El rei de les marees

El Martin i el Chris fan una competició per veure qui se'n surt més bé vivint unes hores a la zona intermareal, un dels hàbitats més durs del món, on la pujada i baixada de les marees fa la vida molt difícil a les bestioles que hi viuen. Mentre avancen fins a la meta, coneixeran les característiques i estratègies de supervivència dels diversos animals d'aquest hàbitat, i ells n'adoptaran algunes per continuar endavant. Però la cursa està molt igualada...

13:46 Les Sisters - L'admirador secret
tancar

L'admirador secret

La Marine troba una nota a la seva motxilla que creu que li ha escrit un admirador secret. Però la Marine no vol tenir nòvio i la Wendy l'ajudarà a descobrir qui és l'autor de la nota. Podria ser el Titouain, el noi que sempre ronda la Marine amb el seu monopatí?

14:00 Les Sisters - La cangur
tancar

La cangur

La Wendy està supercontenta: guanyarà uns calerons cuidant la neboda petita de la senyora Georgette mentre passa la tarda amb el seu Maxence. Però quan veu que a la jove parelleta els cau la bava amb la petitona, a la Marine se li fica al cap que la seva germana voldrà tenir un munt de fills, se n'anirà de casa i la deixarà sola. Només hi ha una solució: aconseguir que avorreixi els nens petits per sempre.

14:13 El xou de la Pantera Rosa - Paradís rosa/La pota o la vida/L'enhorabona és rosa
tancar

Paradís rosa/La pota o la vida/L'enhorabona és rosa

Un perillosíssim criminal s'ha escapat de la presó, i la policia té informació fidedigna que s'ha amagat en una casa abandonada. L'inspector Clouseau i el sergent Deux-Deux s'hi dirigeixen per detenir-lo. Però és divendres 13 i el Deux-Deux, que és molt supersticiós, li dona a l'inspector una pota de conill per protegir-se de la mala sort. Aviat quedarà demostrada la seva utilitat.

14:40 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, i la maledicció dels Blood
tancar

Jo, Elvis Riboldi, i la maledicció dels Blood

La maledicció vampírica de la Copèrnica s'interposa en la seva relació amb en Boris, de manera que l'Elvis decideix viatjar a Transsilvània per desfer-se de la maledicció i sorprendre així la dissortada parella. Tot surt extremadament malament.

14:51 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, i l'anuari
tancar

Jo, Elvis Riboldi, i l'anuari

Any rere any, l'Elvis mai ha aconseguit tenir una bona foto a l'anuari. Aquesta vegada ho té molt car: no es rendirà fins a aconseguir-ho. Però el seu dia comença a complicar-se, i, com si fos una maledicció, no paren de sortir-li entrebancs pel camí!

15:03 El xai Shaun - Seguint línea
tancar

Seguint línea

En Shaun i companyia han "agafat" una màquina de pintar línies a la carretera i han començat a fer obres d'art gegants pel camp. Unes obres que ben aviat portaran cua... I de la llarga! Com s'acabarà tot plegat?!

15:10 El xai Shaun - Nit en blanc
tancar

Nit en blanc

Per culpa d'unes goteres al corral, el ramat haurà d'anar a passar la nit a la cort de porcs. El problema és que els porcs no estan disposats a compartir l'espai i de seguida ha començat una batalla de fang i coixins que ningú sap com s'acabarà. De sobte, en Shaun ha tingut una idea genial... Te la imagines?!

15:16 El xai Shaun - Xai saltat
tancar

Xai saltat

Avui, a en Timmy, el més menut del ramat, li toca banyera, però no hi ha manera d'atrapar-lo. A més, mentre fugia se li ha enganxat una molla a la cua i ara no para de fer salts per tot arreu. Si no l'aturen, acabarà destrossant tota la granja! Quina una se n'empescarà, aquesta vegada, en Shaun?!

15:22 El xai Shaun - Prou de ballar!
tancar

Prou de ballar!

En Shaun i companyia estan tips de tant rebombori. El granger està intentant aprendre a fer balls de saló amb en Pidsley, el gat, i fan tant xivarri que els xais ja n'estan fins al capdamunt. En Shaun té clar que ha de fer alguna cosa per aturar-los... i al final ha tingut una idea de les seves. Te la imagines?!

15:28 El xai Shaun - Qui és el cadi?
tancar

Qui és el cadi?

El granger ha trobat els seus pals de golf vells, però, tot just començar, s'ha fet mal a l'esquena. En Bitzer està desesperat per demostrar la seva gran tècnica, però té feina cuidant el seu amo. Ara el que té l'oportunitat d'aprendre a jugar a golf és en Shaun... Aparteu les criatures!

15:35 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i Thor, el viking
tancar

Les Tres Bessones i Thor, el viking

La Bruixa Avorrida castiga les bessones a l'Asgard, el món dels déus vikings. Thor, el déu del tro, les enxampa menjant pomes màgiques de la deessa Íduun, gràcies a les quals els explica que els déus es mantenen joves. En Loki, un déu envejós i amb afany de poder, segresta la deessa Íduun: s'hi vol casar per fer-se l'amo de l'Asgard. Però, per sort, les Bessones i en Thor troben la manera de rescatar-la...

16:01 Leo, el guardabosc - El rinoceront blanc meridional
tancar

El rinoceront blanc meridional

Quan la Jane, la Katie i el Leo són a l'Àfrica fent recompte de suricates, veuen una cria de rinoceront blanc meridional que no pot sortir d'una bassa de fang. Tot i els esforços dels tres nens, no aconsegueixen treure el pobre animaló del fang, i la situació encara es complica més amb l'arribada de la mare rinoceront, que es pensa que els petits guardaboscos volen fer mal al seu petit.

16:12 Leo, el guardabosc - El ren
tancar

El ren

Tot jugant amb un frisbi al jardí, el Leo i l'Heroi troben una cria de ren. La Katie informa el seu germà que és molt important que els rens tan petits estiguin amb la seva mare. Per això, sense perdre ni un minut, emprenen un viatge per portar l'animaló amb el seu ramat, on hi ha la mare. Però, pel camí, el petit ren salta dins d'un riu i està a punt d'ofegar-s'hi.

16:21 Leo, el guardabosc - El panda gegant
tancar

El panda gegant

El Leo està pintant un quadre al jardí i, de cop, apareix un os panda perdut. La Katie li comenta que es tracta d'una cria, i que els ossos panda s'alimenten pràcticament només de bambú, per tant, és urgent portar-lo a casa seva. El guardabosc Rocky explica als dos germans que els boscos de bambú només es troben a les muntanyes, a gran altitud. Però el Leo i la Katie no s'arronsen!

16:31 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen un veler de rodes
tancar

En Louie i la Yoko construeixen un veler de rodes

En Louie i la Yoko van a passar el dia a la platja i coneixen el senyor Pop, que està a punt de fer l'examen per ser socorrista. El problema és que es mou molt a poc a poc per la sorra i triga massa a canviar la bandera que indica l'estat del mar. Llavors a en Louie se li acut una idea: construir-li un veler de rodes perquè es pugui desplaçar ràpidament.

16:38 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen un coet
tancar

En Louie i la Yoko construeixen un coet

Al vespre, en Louie i la Yoko pugen al cim d'un turó per admirar la lluna plena i s'hi troben un mico que contempla el cel amb un telescopi. Els explica que el seu somni és anar a la Lluna, però no creu que sigui capaç d'aconseguir-ho. Llavors, a en Louie se li acut una idea: construir-li un coet perquè pugui viatjar a l'espai i trepitjar la Lluna.

16:45 Els mixets - La papallona
tancar

La papallona

En Flam vol caçar una papallona molt bonica, però que només viu en països tropicals. Quan arriba a casa una capsa de fruita tropical que ha enviat l'avi, en Flam hi descobreix un eruga, i decideix cuidar-la fins que ens torni una papallona.

16:50 Els mixets - Els supergats
tancar

Els supergats

Els mixets decideixen jugar a superherois. Cadascú es fa una disfressa i tria uns superpoders. Ara només els falta algú a qui salvar. La Mona s'hi ofereix, però poc s'espera que al final necessitarà ajuda de veritat.

16:55 Els mixets - Els estels
tancar

Els estels

Els mixets no volen sortir a jugar perquè fa massa vent, però la mare els proposa que facin un estel. Com que no es posen d'acord per fer-ne un tots junts, cadascú fa el seu, però no els surten tan bé com s'esperaven.

17:00 Mya Go - El dia lliure
tancar

El dia lliure

La família Help, que són els encarregats de les emergències de Cadadia, s'agafen el dia lliure. La família Go i altre amics s'ofereixen voluntaris per fer-se càrrec de la feina. Però, serà capaç la família Help de quedar-se de braços plegats si hi ha una trucada d'emergència?

17:05 Mya Go - Fa formatge
tancar

Fa formatge

És un altre dia assolellat al poble de Cadadia i la Mya Go passarà tot el dia a casa de l'Àvia i de l'Avi Go fent formatge al cobert del jardí.

17:11 Comptem amb la Paula - El nou agent de trànsit
tancar

El nou agent de trànsit

El senyor Plataner té problemes per controlar el trànsit a la selva, i demana ajuda a la Paula i els altres. La canalla va cap a la selva i aconsella el senyor Plataner de posar unes normes de trànsit, però sembla que ell s'ho acaba prenent massa seriosament, això de les normes. Què passarà, al final?

17:21 Comptem amb la Paula - El gessamí daurat
tancar

El gessamí daurat

Al quarto de jugar se sent una pudor molt forta, i el superordinador aconsella a la Paula i els seus amics d'anar a l'Illa del tresor a buscar una flor aromàtica que ajudarà a fer desaparèixer la mala olor: el gessamí daurat. Així, doncs, se'n van cap a l'Illa del tresor. Però aviat topen amb el capità Barba-roja, que provarà d'aconseguir aquest petit tresor abans que ells com sigui.

17:31 El Mic i els seus amics - Groc com el sol
tancar

Groc com el sol

És un color que viu als plàtans i a les llimones, a la cabellera del lleó i a la galleda del sorral. A veure qui l'endevina!

17:56 Una mà de contes - El soldadet de plom
tancar

El soldadet de plom

"Una mà de contes" és un espai dedicat a explicar els contes de tota la vida mentre un il·lustrador els va dibuixant.

A "Una mà de contes", una veu en "off" explica un conte mentre es veu com s'il·lustra amb tècniques pictòriques diverses: aquarel·la, dibuix, collage... El procés es mostra en pla curt, de manera que només es veuen la il·lustració i les mans de l'artista plàstic; d'aquí el nom d'"Una mà de contes" i dels blocs, que agrupen els contes de cinc en cinc, com els dits de la mà.

En principi es faran contes clàssics, i la intenció, a la llarga, és crear una antologia de contes populars en català que sigui de referència per a les famílies catalanes. La durada de cada conte és, aproximadament, de 7 minuts.

Aquest espai no incorpora cap tècnica d'animació. Pretén fonamentar el seu interès en la fascinació que pot provocar en els nens el fet de veure el procés d'elaboració de les il·lustracions. D'altra banda, pot resultar especialment estimulant per a nens i nenes amb interessos dirigits a l'expressió plàstica i artística.

Els autors

Tots els dibuixants tenen experiència en el món de la il·lustració, encara que els seus noms no són especialment coneguts. La banda sonora de cadascun dels contes també està composta originalment per un músic. Les locucions en "off" van a càrrec de veus amb experiència reconeguda en el mitjà.

Versió radiofònica

Tots els contes tindran una versió especial adequada a la seva emissió per ràdio a Catalunya Cultura. Aquesta versió es diferencia principalment de l'audiovisual pel fet que els personatges protagonistes dels contes parlen i dialoguen entre ells. L'acció argumental i, evidentment, els personatges són totalment comuns.

Equip

Direcció i realització: Manuel Barrios
Adaptació guió: L. M. Hernández Ripoll, "Txusqui"
Producció: Laia Gimó
Locucions TV: Dolors Martínez
Música original: "Pantxulo"
Il·lustracions: Toni Llobet, Martí Ribas, Pep Presas, Toni Benages, Marie Nigot
Direcció versió ràdio: Dolors Martínez
Locucions ràdio: Dolors Martínez i altres veus de l'equip de dramàtics de Catalunya Cultura

(Abril 2001)

18:03 Una mà de contes - Els ulls de Taüll
tancar

Els ulls de Taüll

Conte basat en les pintures de Sant Climent de Taüll, cap a l'any 1123.

18:10 Un dramarama total - En Cody és d'un altre planeta
tancar

En Cody és d'un altre planeta

Jugant a un joc, la Courtney li fa caure el cap a en Cody, que resulta que és extraterrestre. Per mirar de curar-lo, el porten a una doctora, però el tractament no funciona perquè en Cody no és humà. En Harold proposa contactar amb el planeta d'en Cody per demanar ajuda, però la Courtney, que té por que l'acusin d'haver fet malbé en Cody, ho vol evitar.

18:20 Un dramarama total - Cody el Bàrbar
tancar

Cody el Bàrbar

Una maga molt especial li diu a en Cody que té l'oportunitat d'heretar una gran fortuna del seu oncle, un famós creador de videojocs. Però per heretar-la, ell i els seus amics han d'entrar en el món fantàstic d'un videojoc creat especialment per l'ocasió. Si en Cody vol tenir l'herència, ell i els que l'acompanyen hauran de superar molts perills en un món de fantasia.

18:30 Wow! English Method - Bathroom Pirate (bonus)
18:39 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Ella Fitgerald
tancar

Soc l'Ella Fitgerald

La Yadina i el Xavier s'han preparat una coreografia per a la festa d'aquesta nit, però el Brad no hi vol anar perquè diu que no sap ballar. Aleshores, la Berby els porta a Nova York el 1934 a conèixer Ella Fitzgerald, una gran cantant que un dia es va presentar a un concurs de talents. En comptes de ballar com tenia previst, l'Ella va decidir ser ella mateixa i va triomfar amb la seva veu.

18:52 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Fred Rogers
tancar

Soc el Fred Rogers

Aprofitant que el museu estarà tancat durant dues setmanes, el Brad i la Yadina decideixen anar a fer la seva sense comptar amb el Xavier. El Xavier comença a pensar que potser el Brad, que és el seu millor amic, ja no voldrà jugar mai més amb ell, però, com que no s'atreveix dir-ho, s'inventa que han anat al Museu Secret per evitar que tanquin el museu. Per això la Berby els portarà a conèixer Fred Rogers.

19:09 Els germans Kratt - Ponis salvatges
tancar

Ponis salvatges

Els germans Kratt descobreixen un ramat de ponis salvatges a la platja. L'Aviva i la Koki tenen moltes ganes de veure'ls, però s'acosta una tempesta i el Jimmy els recomana que tornin a la nau. Una gran onada arriba a la platja i deixa un petit poni separat del ramat. El Chris i el Martin decideixen anar-lo a buscar i portar-lo amb la seva mare. Però el petit poni és molt espantadís i el seu rescat no serà gens fàcil.

19:31 Zoom, el dofí blanc - El pop Paco
tancar

El pop Paco

La Marina ha de fer de cangur del pop Paco mentre l'oncle Patrick va a la capital a fer una conferència. Al poble se celebren les olimpíades de Maotou. Hi ha proves per a tots els gustos i totes les edats. Hi ha gent que fa juguesques per saber qui guanyarà i quan alguns veuen que el pop ferit té el do d'endevinar-ho se'n volen aprofitar.

19:49 Zoom, el dofí blanc - El rei dels llamàntols
tancar

El rei dels llamàntols

La Marina troba un llamàntol esplèndid i li agrada tant que no se'n vol separar. El Yann i els seus amics miren de convèncer-la que el torni allà on l'ha trobat. La Marina ho acaba acceptant, però els nostres herois ensopeguen amb el Blaise i el Rico pescant llagostes il·legalment. Els dos esbirros del Van Krook comencen a perseguir-los per agafar-los el llamàntol, que havia de ser el dinar del seu patró.

20:01 Info K - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 19.30 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 12 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Laia Servera
Producció: Edgar Ger
Realització: Marta De Lucas
Cap d'edició: Eva Varas
Redacció: Irene Blay, Nuria Casals, Miquel Piris, Jordi Aguilera, Nuria Vilanova
Ajudant de realització:Jordi Ysas
Postproducció vídeo: Lluís Xufré
Producció Executiva: Belén Samper

20:18 Artús i els vailets de la Taula Rodona - El talismà justicier
tancar

El talismà justicier

El rei Uter rep la visita de Horsa, el rei saxó, que arriba acompanyat del seu fill Föhr per pactar una treva. Com que no es posen d'acord per repartir-se el territori, decideixen jugar-se les terres de Tintagel a una justa en què en Föhr combatrà contra un escuder de Camelot. L'Artús té un desengany quan li diuen que no pot participar a la justa perquè no és noble, però la Morgana i la Ginebra l'ajudaran.

20:34 Artús i els vailets de la Taula Rodona - El martell dels gegants
tancar

El martell dels gegants

L'Artús té un somni en què apareix un cérvol blanc. Quan l'explica als seus companys, se'n riuen, però en Merlí li diu que el somni significa que l'espera un gran destí. Mentrestant, els saxons enganyen la Morgana perquè els ajudi a trobar un martell llegendari que els servirà per derrotar el rei Uter i apoderar-se de Camelot. Finalment, els saxons aconsegueixen el martell, i Camelot està en perill.

20:49 Les Sisters - La festa del corconet
tancar

La festa del corconet

És l'aniversari de la Marine i la Wendy li vol organitzar la seva primera festa de gran. Al corconet li fa moltíssima il·lusió. Però es fa enrere quan descobreix que a les seves festes, els grans ballen enganxats i les noies i els nois es fan petons... ecs, quin fàstic! La Marine ha de sabotejar la seva festa, com sigui!

21:02 La pitjor bruixa - Torna la Joy
tancar

Torna la Joy

SINOPSI L'Indigo està molt trista perquè voldria trobar la seva amiga Joy. La Mildred pateix perquè sap que la nena que abans era la Joy ara és la senyoreta Hardbroom, però, com que no pot explicar aquest secret a la seva nova amiga, es transforma en una senyora que es fa passar per la Joy de gran. Com és natural, al final es descobreix la trampa, i l'Indigo té un gran desengany.
Página 1 de 1

21:30 Marika - El cim negre. De sorpresa en sorpresa
tancar

El cim negre. De sorpresa en sorpresa

Tant en Francis com en Jeff, acaben retinguts a la pedrera per gent a qui no agraden els curiosos. La Marika i l'Annie van a buscar ajuda, però només troben el senyor Leboeuf, que resulta que és còmplice de l'empresa Blitz i l'autor dels actes de vandalisme a l'hostal. L'Hubert, el pare de la Marika i en Simon arriba i quan sap el que passa, ell i la Carole van cap a la pedrera. En Thomas avisa la policia per un descobriment que fa la Sarah. Algú arribarà a temps d'ajudar els nostres joves investigadors?

21:38 Les regles de la Floor - Intimitat
tancar

Intimitat

Regla número nou: està bé demanar que respectin la teva intimitat. El Kees està tip d'haver de fer-ho tot en família, i vol tenir el seu espai i que el deixin tranquil. Però també vol que els pares li cedeixin la casa per celebrar la seva festa d'aniversari amb els amics. Com que l'Irma es nega a anar-se'n a un hotel, al final arriben a un pacte que satisfà totes les parts.

21:48 Mike el magnífic - El Mike, detectiu privat
tancar

El Mike, detectiu privat

L'Stephen no troba les claus del cotxe per anar a la feina i es lamenta de no tenir un gos policia que el pugui ajudar a buscar-les. Un cop el seu amo és fora, el Mike assumirà el rol de detectiu privat per anar buscant proves i eliminant sospitosos fins a arribar a trobar les claus.

Progrmació BD ....
06:11 ESPORTS360 - Esports360: Street Soccer BCN
06:24 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

06:45 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:06 Onze - El derbi s'escalfa, "Spiderculé" Vs. Raquel Mateos i Minguella Goldwyn Mayer
tancar

El derbi s'escalfa, "Spiderculé" Vs. Raquel Mateos i Minguella Goldwyn Mayer

El derbi més igualat dels últims anys s'escalfa a la talula de l'Onze. Raquel Mateos i el youtuber "Spiderculé" se les tenen en directe, Marçal Lorente i David Bernabéu cotinuen discutint per tot.

08:38 Basquetmania - Capítol 4: Barça i Joventut assalten el liderat europeu
tancar

Capítol 4: Barça i Joventut assalten el liderat europeu

Amb un terç d'Eurolliga disputat, el Barça és líder després d'un partit d'alt voltatge contra el CSKA. I el Joventut ja és a dalt de tot del seu grup de l'Eurocup. En l'NBA, Curry guanya el duel de la setmana a Durant. I el Basquetmania s'endinsa en un dels arbitratges més especials; Xavier i Maria Gotsens, pare i filla, xiulen junts un partit de Copa Catalunya.

09:07 Aire Lliure - Costa Central, amb Toni Albà
tancar

Costa Central, amb Toni Albà

Després d'aprendre alguns dels secrets de la vela oceànica de la mà d'Anna Corbella, Núria Picas arriba al port de Vilanova a on Toni Albà farà d'amfitrió. En aquest quart episodi d'Aire Lliure també ensenyarem a circular per Barcelona en bicicleta al costat de tot un especialista de les dues rodes: Sergi Fernández.

09:54 Onze - El derbi s'escalfa, "Spiderculé" Vs. Raquel Mateos i Minguella Goldwyn Mayer
tancar

El derbi s'escalfa, "Spiderculé" Vs. Raquel Mateos i Minguella Goldwyn Mayer

El derbi més igualat dels últims anys s'escalfa a la talula de l'Onze. Raquel Mateos i el youtuber "Spiderculé" se les tenen en directe, Marçal Lorente i David Bernabéu cotinuen discutint per tot.

11:26 Tatuats pels Pirineus - El Berguedà dels desitjos
tancar

El Berguedà dels desitjos

En aquest capítol farem un petit tastet del Berguedà. La reportera Eva Clausó anirà a veure la Karina Behar, una biòloga colombiana establerta fa anys al territori, que viu a Casserres, i amb qui farà algun tram de la ruta dels Bons Homes. Descobrirem un alzina mil·lenària plena de desitjos, anirem a Gironella, la vil·la més bella, i viurem la Patum d'una manera molt particular, per acabar menjant pèsols negres amb la gent de Gósol i fent una cervesa al peu del Pedraforca.

12:08 Thalassa - El regne més petit del món
12:30 Cuina nòrdica amb Tareq Taylor - Regió dels Llacs de Dinamarca
tancar

Regió dels Llacs de Dinamarca

La terra fèrtil de la regió dels llacs de Dinamarca ofereix uns ingredients excepcionals. En Tareq prova una tècnica de cocció neozelandesa molt antiga anomenada hangi, que consisteix a enterrar unes pedres calentes. També coneix dos emprenedors que li donen unes algues cultivades de les millors del món. Les receptes d'aquest episodi són amanida amb pollastre cuit al hangi, estofat de porc amb amanida de tomàquet, i peix amb varec i rémoulade.

13:00 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

13:29 Basquetmania - Capítol 4: Barça i Joventut assalten el liderat europeu
tancar

Capítol 4: Barça i Joventut assalten el liderat europeu

Amb un terç d'Eurolliga disputat, el Barça és líder després d'un partit d'alt voltatge contra el CSKA. I el Joventut ja és a dalt de tot del seu grup de l'Eurocup. En l'NBA, Curry guanya el duel de la setmana a Durant. I el Basquetmania s'endinsa en un dels arbitratges més especials; Xavier i Maria Gotsens, pare i filla, xiulen junts un partit de Copa Catalunya.

13:59 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

14:28 Especials Esports - 360: L'esport en femení a l'Aràbia Saudita
tancar

360: L'esport en femení a l'Aràbia Saudita

Fins fa ben poc, les dones no podien fer esport en públic a l'Aràbia Saudita. El govern acaba de fer obligatòria l'assignatura d'educació física, per a les nenes, a les escoles públiques. L'esport utilitzat com a eina de canvi al país, especialment per treballar a favor dels drets de les dones. La Fundació Barça ha aprofitat el moment, per implantar un programa d'esport extraescolar.

14:58 Esport Club - Xavi Hernandez i Vicente Moreno
tancar

Xavi Hernandez i Vicente Moreno

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

15:34 E3 Noticies - Vicente Moreno
15:54 km33 - Portugal. Tan proper, tan captivador
tancar

Portugal. Tan proper, tan captivador

La Susanna, una dissenyadora de moda, i la Mariona, una guia turística, se'n van a conèixer la Lisboa amb més arrel i alhora més contemporània. Des de la capital portuguesa, s'escapen per descobrir els plaers gastronòmics i la calma que ofereix una regió poc coneguda, amb paisatges àrids, pobles blancs i una costa de platges i penyasegats espectaculars: l'Alentejo.

16:37 Els Estats Units en color - El crim organitzat
tancar

El crim organitzat

Entre el 1919 i el 1963, els delinqüents van aixecar un immens imperi als Estats Units, aprofitant les grans oportunitats que hi havia per fer diners. Primer amb l'adulteració dels resultats de les Sèries Mundials de beisbol i, després, amb el contraban d'alcohol durant la llei seca, un grup de poderosos personatges converteix la delinqüència en un negoci organitzat que corromp la classe política i s'estén per tot el país. Amb imatges inèdites d'arxiu i pel·lícules domèstiques de l'època, aquesta història es pot veure en color per primera vegada.

17:24 Cuina nòrdica amb Tareq Taylor - La costa occidental de Suècia
tancar

La costa occidental de Suècia

Göteborg, a la costa occidental de Suècia, s'ha erigit com una destinació turística que desperta passions entre els periodistes de viatges i els bloguistes gastronòmics. Entre altres coses, en Tareq ens ensenyarà com es viu a l'illa Styrsö. Les receptes d'aquest episodi són: escamarlans amb maionesa de rave rusticà, gelat de gerds amb caramel, i cranc de riu amb una torrada de rossinyols.

17:54 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.16
18:17 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.17
18:39 Golf - Golf: Santander Golf Tour Cantàbria
19:00 Tot Costa
20:01 E3 Noticies - Xavi
20:25 Handbol: lliga asobal - Incarlopsa Cuenca-Fraikin BM Granollers
21:07 E3 Noticies - Vicente Moreno
21:13 Handbol: lliga asobal - Incarlopsa Cuenca-Fraikin BM Granollers
21:53 E3 Noticies - Xavi
22:23 E3 Noticies - Vicente Moreno
22:31 Ral·li - WRC Ral.li Monza 1a.etapa
22:59 Onze
00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:56 Onze
02:28 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:52 Tot Costa
03:53 Ral·li - WRC Ral.li Monza 1a.etapa
04:21 Handbol: lliga asobal - Incarlopsa Cuenca-Fraikin BM Granollers