TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:29 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:49 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:37 Cuines - Estofat de cigrons amb bacallà i crema de pastanaga i gengibre
tancar

Estofat de cigrons amb bacallà i crema de pastanaga i gengibre

Un estofat, tot i que sembli un plat que ens hagi de prendre molt de temps, es pot fer amb pocs minuts. Avui el fem amb cigrons i bacallà. També farem una crema de pastanaga amb gingebre.

16:01 Cuines - Pastís de formatge blau i pera
tancar

Pastís de formatge blau i pera

Hi ha gent que l'aspecte del formatge blau li fa escarafalls, però tots els formatges del món tenen fongs i bacteris. Tots arrenquen d'una llet fermentada. I a la gent que li agrada molt el formatge, és precisament amb els blaus que més disfruta. Fem un pastís de formatge blau amb pera.

16:17 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

L'Ivan se sent desplaçat pels companys del gimnàs i fa intents de fer vida social.

L'Andreu vol disculpar-se amb la Sílvia i tots dos fan un pas per acostar-se.

El Valeri ha aconseguit recuperar dos clients que havien treballat amb el pare de la Gina.

16:57 El paradís de les senyores - + info
tancar

+ info

En aquest episodi, entre altres coses, l'Agnese ha demanat de treballar des de casa perquè no vol estar amb la Gabriella al taller, i la Roberta li demana que les ajudi amb el munt d'ous de Pasqua de xocolata que la Laura haurà de fer. En Riccardo està indignat perquè l'Adelaide ha convidat la Ludovica al seu casament i pateix per l'Angela. I quan sap que l'Umberto ha provocat que la Ludovica tornés a Milà, pren una decisió molt important. Mentrestant, en Vittorio li diu a la Gabriella que la situació amb l'Agnese s'haurà de normalitzar, pel bé del Paradís.

17:45 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa" es consolida amb Agnès Marquès a la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que el va consolidar als migdies de TV3 i plantejar nous registres que ampliïn l'horitzó del programa. L'objectiu és combinar l'aposta per tenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment.

19:10 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

20:14 Està passant - + info
tancar

+ info

En el programa d'avui presentat per la Natza Farré i l'Òscar Andreu tindrem els següents temes:
- Aragonès al Senat
- Laporta imputat
- Detenció Nazis a BCN
- Els Rolling Stones a la samarreta del Barça durant del clàssic,
- Disney genera públic amb IA.

També tindrem la entrevista improvisada amb la Judit Martin, i la secció d' Oye Sherman amb l'arxiu de Tv3

.

21:00 Telenotícies vespre
22:12 Polònia - + info
tancar

+ info

Líders internacionals es reuneixen per la pau a Polònia

Aquesta setmana a Polònia, Von der Leyen (Judit Martín), Joe Biden (David Marcé), José Manuel Albares (Xavi Serrano) i Georgia Meloni (Agnès Busquets) es reuneixen per trobar la manera de solucionar el conflicte entre Israel i Palestina.

A la Generalitat, Pere Aragonès (Jordi Soriano), ens explica com va redactar l'acord de claredat gràcies a l'ajuda d'un consell de superacadèmics que el van assessorar.

Mentrestant, a Madrid, Pedro Sánchez (Pep Plaza) continua amb l'intent de revalidar el seu mandat. En una paròdia de "L'home elefant", Sánchez intentarà que polítics i periodistes acceptin el seu propi Monstre de la Investidura.

A Brussel·les, Carles Puigdemont (Queco Novell) està esperant la trucada de Pedro Sánchez per negociar la seva investidura. Una trucada que no arriba i fa que Puigdemont i Comín (David Marcé) estiguin neguitosos. A ritme de "Call me maybe" exigiran al president en funcions que, si vol negociar, cal que els truqui immediatament.

En una nova entrega de Crims, Carles Porta (Fermí Fernández), investiga la desaparició política de Laura Borràs (Agnès Busquets) després de les eleccions generals de juliol. Què ha passat amb l'expresidenta del Parlament? On para? Intentarem posar llum a la foscor.

En paral·lel, a les oficines del Barça, Xavi Hernández (Xavi Espinosa) rep la visita d'en Titó (David Marcé), que ensenyarà als nens i nenes de Catalunya els espais més reconeguts del Futbol Club Barcelona.

22:53 Això no és una cançó - Edge of Glory
tancar

Edge of Glory

Amb The Edge of Glory, Lady Gaga no va fer només un hit pop d'èxit internacional, també va compondre un rèquiem a la memòria del seu avi. A la classe d'avui, el Ramon Gener i els seus alumnes descobriran qui és el super-poder de Lady Gaga. Explorarem les claus de la música pop i aprendrem que les coses més senzilles poden ser, també, les més emocionants. A més, coneixerem les històries de la Marta, la Núria i la Noor, tres alumnes que, com Lady Gaga, tenen una història d'amor molt especial amb els seus avis i àvies.
Perquè The edge of glory no és una cançó. No és només una cançó.

23:37 Al cotxe - Figa Flawas: "El que hem viscut és un regal."
tancar

Figa Flawas: "El que hem viscut és un regal."

Aquesta setmana, l'Eloi Vila comparteix una conversa en profunditat amb els components del grup de música Figa Flawas, Xavier Cartanyà i Pep Velasco
Mentre preparen el seu segon disc, que es dirà "La calçotada", els Figa Flawas encara paeixen l'èxit que han tingut aquest estiu, amb 70 concerts que els han deixat esgotats. Durant el trajecte "Al cotxe!", el Xavi Cartanyà i el Pep Velasco expliquen que fa un any encara tenien feines paral·leles, però que ara ja es poden dedicar només a la música

00:06 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem sobre l'arribada de 20 camions d'ajuda a Gaza des d'Egipte, mentre que, Jordània i Egipte han denegat la 'política de càstig col·lectiu' per part d'Israel contra la franja de Gaza. Aragonès defensa l'amnistia al Senat com un punt de partida pel referèndum; i segons una enquesta del Centre d'Estudis d'Opinió, la generació silenciosa i la Z són les més conservadores, i la X, la més d'esquerres. Entrevistem Moussa Bourekba, investigador principal de CIDOB (Barcelona Centre for International Affairs) i professor associat en Relacions Internacionals a la Facultat Blanquerna; i Agustí Carles, advocat de drets, un dels impulsors de la querella contra Rajoy, Montoro i Fernández Díaz per l'operació Catalunya.
L'escriptor Laurent de Sutter ens presenta el seu últim llibre 'Màgia' i Laura Calçada ens presenta la seva darrera novel·la "Fucking New York".
Els tertulians d'avui són Jaume Clotet, Carme Rocamora, Aliou Diallo i Isabel Llauger.

01:53 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Landry el Rumbero
04:59 Folc a l'estudi - Genís Barcons
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:19 Quan arribin els marcians - Festival Deficitari i La Ludwig Band
tancar

Festival Deficitari i La Ludwig Band

Hi ha una marcianada més gran que la de muntar un festival per definició deficitari, que no busca el lucre sinó compartir bones estones de música en bona companyia? Ens anem a Espolla, el poble que va acollir el "Festival deficitari".

22:44 El documental - Quan els porcs s'escapen
tancar

Quan els porcs s'escapen

When Pigs Escape (Quan els porcs s'escapen) és un documental independent sobre la història de la Matilda,una truja que es va escapar d'una granja d'Anglaterra i que va parir en un bosc proper.
Gràcies a una campanya demanant el seu rescat, aquesta família de porcs va anar a viure a dos santuaris d'animals locals.
El documental reviu la campanya per salvar la Matilda amb entrevistes, i segueix la nova vida d'aquests porcs als santuaris.

23:39 On és en Mikel? - On és en Mikel?
tancar

On és en Mikel?

ON ÉS EN MIKEL? (Non dago Mikel?)

Direcció: Miguel Angel Llamas, Amaia Merino
Guió: Miguel Angel Llamas, Amaia Merino
Producció: IZAR Films
Any: 2020
Durada: 80
País: Espanya
Música: Gorka Pastor
Intèrprets: Documental

Novembre del 1985. Mikel Zabalza, un jove conductor d'autobús, és detingut per la Guàrdia Civil juntament amb altres joves en el marc d'una operació antiterrorista.
Quan la resta dels joves detinguts queden en llibertat, denuncien que han estat salvatgement torturats. Però falta en Mikel. Les autoritats al·leguen que s'ha fugat i mentre les esperances de trobar-lo viu es van esvaint, els carrers del País Basc s'encenen amb el crit d'"On és en Mikel?".

00:57 Quan arribin els marcians - Festival Deficitari i La Ludwig Band
tancar

Festival Deficitari i La Ludwig Band

Hi ha una marcianada més gran que la de muntar un festival per definició deficitari, que no busca el lucre sinó compartir bones estones de música en bona companyia? Ens anem a Espolla, el poble que va acollir el "Festival deficitari".

01:22 El documental - Quan els porcs s'escapen
tancar

Quan els porcs s'escapen

When Pigs Escape (Quan els porcs s'escapen) és un documental independent sobre la història de la Matilda,una truja que es va escapar d'una granja d'Anglaterra i que va parir en un bosc proper.
Gràcies a una campanya demanant el seu rescat, aquesta família de porcs va anar a viure a dos santuaris d'animals locals.
El documental reviu la campanya per salvar la Matilda amb entrevistes, i segueix la nova vida d'aquests porcs als santuaris.

02:16 Viure als Pirineus - Uns pastors dels Pirineus (Tardor - Hivern)
tancar

Uns pastors dels Pirineus (Tardor - Hivern)

Cédric Lacraberie i Yann Brianti tenen tots dos quaranta anys, i són pastors. Aquests dos amics de la infantesa han decidit compartir la seva vida i la seva passió al cor de les muntanyes dels Pirineus, a 1.000 metres d'alçada, on fan de pagesos i s'ocupen d'un ramat d'unes 200 ovelles.
Amb el desig de compartir les seves experiències, en Cédric i en Yann van crear, fa 10 anys, "Vie d'estive", una masia que domina la vall de Campan, davant mateix del Pic del Migdia de Bigorre. Es tracta d'una masia oberta al turisme rural que proposa als visitants la possibilitat de compartir el dia a dia de la vida de pastor. En qualsevol estació de l'any, tothom pot participar en les feines del camp.
Originaris d'aquesta mateixa regió, aquests dos enamorats de la naturalesa i de la seva terra han pres la decisió de seguir les tècniques més tradicionals dels pastors, compartint el seu estil de vida i mirant de trencar la imatge rústega i solitària que habitualment comporta aquesta mena de vida. A la masia, els visitants poden participar en les activitats de la transhumància a l'alta muntanya (2.300 metres), en les cures que cal fer a les bèsties i en la sega de l'herba, però també hi poden descobrir tot un seguit de productes tradicionals i uns paisatges impressionants, que canvien d'estació en estació.

02:44 GR Barcelona - L'ànima d'un poble
tancar

L'ànima d'un poble

Alt Berguedà (PR C128, PR C73). Ruta de 2 dies i d'uns 22 km.
La jornada 1 recorrerem el PR C128 pels cingles de Vallcebre, on farem la via ferrada de l'Empalomar, després collirem patates de dins d'una antiga trumfera, i farem nit a Cal Monjo on cuinarem les tradicionals patates emmascarades del Berguedà. L'endemà, farem via direcció al PEIN Serra d'Ensija-Rasos de Peguera a través del PR C73 i acabarem a Peguera, un racó aturat en el temps on coneixerem l'ànima encara latent de l'antic poble.

03:11 GR Barcelona - En Diagonal
tancar

En Diagonal

Diagonal (des de la Zona Universitària fins al Fòrum). 11 km en bicing.
En Diagonal serà aquesta ruta, que farem en bicing, i que començarem a la part alta de la Diagonal, al campus universitari, i baixarem direcció al mar, fins al carrer Numància, on visitarem un dels centres tecnològics de Barcelona, l'Ateneu de Fabricació, on farem impressions en 3D. D'aquí seguirem per la part de l'Eixample, on visitarem algunes de les múltiples obres que Josep Puig i Cadafalch va deixar repartides per aquest tram.
A Glòries coneixerem el món del col·leccionisme als Encants Nous amb un expert sobre aquest món, i acabarem fent croquetes al costat del mar a sobre d'una "foodtruck".

03:38 Karakia - Gleysi, petons des de Maracaibo
tancar

Gleysi, petons des de Maracaibo

La Gleysi és "maracucha", com en diuen dels naturals de Maracaibo, ciutat de l'Occident veneçolà que dóna nom al famós llac. A finals dels 90 va baratar aquell paisatge tropical, esquitxat de milers de torres petrolieres que han marcat la seva indústria, pel mediterrani de Barcelona. La raó d'aquest canvi va ser l'Esteve, a qui va conèixer molt abans de veure'l gràcies a un mitjà poc habitual encara aquells dies: internet. Separats per la distància i la diferència horària, es van trobar en un dels primers xats que hi va haver i en un moment poc evolucionat encara pel que fa a ordinadors i xarxes de telefonia. No hi ha prou barreres quan es tracta d'amor! Avui dia, la tecnologia permet a la Gleysi parlar i veure la seva família i amics com si estiguessin al menjador de casa. I així comença la història gastronòmica d'aquest capítol, consultant per videoconferència la Matilde, de l'ètnia wayúu, la preparació d'unes postres. Amb els seus consells i amb l'ajut puntual de la Susana i en Ramón, uns amics veneçolans que s'estan a Barcelona, la Gleysi ens ensenyarà a preparar el "majarete", les "mandocas", la "torta de plátano", els "tequeños", els "huevos chimbos" o el "mojito en coco", que no és cap beguda. Sí que ho són el "guarapo de papelón" i el "coquinche", un aiguardent que es macera dintre del coco. També parlarem d'artesania wayúu, dels famosos "chinchorros" (un tipus d'hamaca) i amb el grup Ensamble Tepuy, de música, la que es coneix com "gaita", típica de l'estat de Zulia on hi ha Maracaibo.

04:14 Thalassa - Pirates: un malson per als rodamons.
04:28 Thalassa - Julio i els molins de vent
04:45 Xarxa Natura - Delta de l''Ebre
tancar

Delta de l''Ebre

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

04:51 L'illa del tresor - Salvador Paniker
tancar

Salvador Paniker

Joan Barril i Joan Ollé tornen a instal·lar la seva "Illa del Tresor" al 33. En aquesta edició els acompanyarà el filòsof Salvador Pàniker.


És un dels pensadors més incisius de la intel·lectualitat catalana, però també un escriptor diàfan amb vocació divulgativa. Pàniker evoca aquest dimarts a L'illa la seva etapa escolar, entre la matèria i l'esperit, ens parla de contracultura al capdavant de Kairós, i dissecciona alguns dels paradigmes del pensament oriental versus l'occidental.

Al mateix programa, Joan Barril i Joan Ollé troben sentit als diferents sentits d'un verb, i deslocalitzen anuncis quotidians com Ideal parelles, mentre assistim a una desfilada de pedres i a una exaltació poètica, cortazariana, de l'esclat de les gotes d'aigua.

05:18 L'illa del tresor - Quico Pi de la Serra
tancar

Quico Pi de la Serra

Membre dels Setze Jutges, i una de les figures capitals de la cançó catalana, Pi de la Serra visita L'illa aquest dimarts per traçar un repàs particularíssim de la seva vida i obra: les músiques preferides, la influència de Brassens i de la chanson, les tietes i Paolo Conte, o una emotiva interpretació a cappella.

En el mateix programa, Joan Barril i Joan Ollé ens conviden a prendre fàrmacs en forma de llibres, juguen amb les virtuts vehiculars de les paraules auto-suficients, i reinventen l'orquestra simfònica a través dels seus instruments.

05:47 Videoclips - Alidé Sans - Passat deman
05:53 Videoclips - Txell Sota - Entre la confusió
05:57 Videoclips - Maria Jaume - Me desplom
Progrmació BD ....
06:00 Wow! English Method - The Wheels on the Bus and Finger Family Halloween Special (bonus)
06:05 Wow! English Method - Kindergarten Yellow - The Invisible Man (Story)
06:10 Wow! English Method - Primary Gold - The Day Was Boring (Song)
06:13 Wow! English Method - Primary Silver - The Scariest Thing (Song)
06:15 Wow! English Method - Primary Bronze - Steve-On-Wheels (bonus)
06:20 Wow! English Method - Early Primary Orange - Hello. What's his name? (song)
06:21 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Run, Run, Run (song)
06:27 Ideafix i els irreductibles - Nit en blanc a Lutècia
tancar

Nit en blanc a Lutècia

En Voldenix es queixa als Irreductibles que li han robat un flascó del seu amo. Resseguint el rastre que ha deixat el mussol, de local en local, per tot Lutècia, l'Ideafix s'acaba adonant que en Voldenix no ha dit la veritat. De fet, no li han robat el flascó, sinó que l'ha perdut en una aposta amb la Banda de les Catacumbes. Per recuperar la penyora, per tant, caldrà tornar-se-la a jugar.

06:38 Ideafix i els irreductibles - El xarcuter es rebel·la
tancar

El xarcuter es rebel·la

Per ajudar un gal, l'Ideafix i els seus amics fan caure menhirs damunt d'en Mutus i l'Alagàbius. Els legionaris, però, en culpen en Pollàstrix, que passava per allà per casualitat, i el porten davant d'en Labiè, que l'acaba acusant dels seus fracassos per romanitzar Lutècia. Per demostrar la innocència d'en Pollàstrix, l'Ideafix decideix arruinar la inauguració d'un obelisc davant del palau de la Lloba. Però res no surt com estava previst.

06:49 La colla del camp - L'amic Gegé
tancar

L'amic Gegé

La mare de l'Espiga i el Peuets descobreix una eruga dins d'una coliflor i, malgrat els precs del Peuets per adoptar-la, decideix llançar-la a les escombraries. Però, mentre tothom dorm, el Peuets la rescata de les escombraries i se l'endú a la cabana per cuidar-la, una decisió que no agradarà gaire a la Lina i a l'Espiga, però sí al Rafel, que ajudarà el Peuets a buscar-li menjar.

07:01 La colla del camp - Els nàufrags
tancar

Els nàufrags

L'Espiga i la seva colla passen una calorosa tarda d'estiu a la cabana de l'arbre quan el Peuets, tot jugant, fa caure l'escala que permet baixar a terra. De sobte, tots quatre amics es troben atrapats dalt d'un arbre enmig del bosc, sense cobertura dels mòbils per poder trucar a casa, i s'imaginen ells mateixos com uns nàufrags, havent de racionar aigua i menjar... o fent coses encara pitjors.

07:13 Súper 4 - Operació torre
tancar

Operació torre

La princesa Leonore ha desaparegut i els nostres herois es pensen que l'ha raptat el Baró Negre, que sempre li va al darrere. Van fins davant del seu castell i la Ruby acaba catapultada, sense voler, a l'interior de la fortalesa. Quan els altres troben la Leonore i descobreixen que no l'ha raptat ningú, la feina que tenen és per rescatar la Ruby dels soldats del Baró Negre. I més havent d'anar amb la Leonore!

07:25 Súper 4 - Els vostres desitjos són ordres
tancar

Els vostres desitjos són ordres

Els Super4 salven en Floppy, un follet, de la Baba Cara, que l'empaita. Aquest, llavors, queda lligat a ells per sempre i ha de fer realitat tots els seus desitjos. Però això s'acaba convertint en un malson i l'única manera de trencar la relació és que el follet els salvi a ells. Per tant, els Super4 es posen en perill deixant-se atrapar per uns trolls, però el follet té por i no gosa salvar-los. Al final, per complicar-ho més torna a aparèixer la Baba Cara, però el follet aconsegueix salvar els Super4 i tot s'arregla.

07:38 Els germans Kratt - Un monstre de Gila a sota casa
tancar

Un monstre de Gila a sota casa

Els germans Kratt acaben de rebre una trucada d'en Javier, un noi que viu al desert de Sonora i que assegura que se li ha instal·lat un monstre de Gila a sota de casa seva i que té molta por. La missió d'avui és descobrir com són de veritat els monstres de Gila i evitar que en Zach Virusmàtic aprofiti les característiques d'aquest animal per posar a la pràctica el seu pròxim invent!

08:00 Agent Binky: Mascotes de l'univers - La festa Passota
tancar

La festa Passota

La Nola fa anys i els seus amics li han preparat una festa sorpresa. Amb el que no comptava ningú és amb la irrupció a la festa de la professora Rup amb un regal per a la tortuga. Tot i les reserves dels seus companys, la Nola obre el regal, que, com no podia ser d'altra manera, és una argúcia de l'agent Passota per segrestar la tortuga i quedar-se amb el seu vehicle espacial.

08:11 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Llums, càmera, agents
tancar

Llums, càmera, agents

En Fluffy demana a les mascotes que facin un vídeo d'instruccions per a nous agents. Però amb la càmera al davant, de sobte ningú no sap fer la seva feina com cal! S'estan esforçant massa a ser perfectes, i entre nervis i vergonya, no se'n surten. Però aleshores se'ls presenta una amenaça real i no tenen més remei que actuar... i això és el que fan, sense adonar-se que la càmera no ha deixat de gravar en cap moment.

08:22 Titó - Excursió al Delta
tancar

Excursió al Delta

Avui anem d'excursió al Delta de l'Ebre i veurem com es va formar. També jugarem a imitar un flamenc i descobrirem per què són de color rosa.

08:34 El Mic i els seus amics - Amagats a la pinassa
tancar

Amagats a la pinassa

El Cargol i la Mosca s'amaguen a sota la pinassa. El joc d'amagar-se és un dels que més agrada els nens i nenes més petits.

08:44 Petit - Ancestral
tancar

Ancestral

És el dia dels jocs olímpics a l'escola. L'equip d'en Petit guanya en l'últim moment gràcies a un suposat amulet: la "pedra ancestral" que ha portat el germà de l'Anna. L'equip que tingui la pedra ancestral, guanyarà els jocs, però què passarà en les competicions individuals? Quantes pedres ancestrals podran aconseguir?

08:54 Pirata i Capitano - L'espasa del Prior
tancar

L'espasa del Prior

El Capitano i l'Ananàs Wilson han trobat una espasa molt peculiar en una petita illa entre el pas dels Dracs i l'estret de les Cloïsses. Resulta que és la famosa espasa del Prior, el primer pirata del Gran Oceà. És una arma màgica que dona a qui la posseeix una força increïble i el poder de ser el mestre del Gran Oceà. Per això és vital que no caigui en males mans.

09:06 Pfffirates - Kaizer contra Kaizer
tancar

Kaizer contra Kaizer

El Kaizer, el lloro del senyor Duncan, sempre ajuda el seu amo en tot; especialment, a vigilar que els pfffirates no facin res que estigui prohibit. Quan els pfffirates, de tant en tant, miren saltar-se les regles, sempre hi ha el lloro a prop per delatar-los de seguida. Però un dia, apareix a Calipso un lloro que s'assembla molt al Kaizer i la cosa es complica bastant.

09:17 Dinotren - El club dels teròpodes
tancar

El club dels teròpodes

El Buddy i la Tiny agafen el Dinotren amb la seva mare i el Buddy de seguida va al vagó panoràmic on se celebra una reunió del Club dels Teròpodes. La Tiny, com que no és teròpoda, se sent exclosa. La Laura els hi diu als altres teròpodes de baixar a l'estació del Bosc dels Al·losaures, perquè coneguin un altre dels seus, l'Alvin, que viu allà. Mentrestant, la Tiny fa d'ajudant del Revisor.

09:29 Dot. - Una situació enganxifosa
tancar

Una situació enganxifosa

La Dot està molt contenta perquè celebrarà una gran festa a casa seva. Prepara xarop d'auró i suc de fruites per a tothom, però a l'hora que ha de començar no arriba cap convidat. I en comptes de trucar als seus amics i demanar-los per què no venen, dedueix que estan enfadats amb ella. Potser s'equivoca.

09:39 Dot. - Super-a-espectaculars llarcances
tancar

Super-a-espectaculars llarcances

La mare de la Dot ha inventat la Súper Cullera, que serveix per escalfar i refredar la sopa. Se n'ha d'anar lluny a fer-ne la presentació. La Dot es queda a casa amb la seva iaia. Per distreure la Dot, la iaia i el Hal organitzen unes vacances a casa que anomenen Llarcances, durant les quals trobaran més utilitats a la Súper Cullera.

09:49 Zoom, el dofí blanc - Declarat desaparegut
tancar

Declarat desaparegut

S'organitza un gran concurs de pesca entre Maotou i l'illa de Naone, l'amic de la infantesa del Papa Tuanaku. Però en ple concurs el Yann s'adona que l'oncle Patrick ha desaparegut i que podria córrer perill. El Papa Tuanaku ordena la suspensió del concurs, però el Naone sembla disposat a fer el que sigui per guanyar.

10:01 Zoom, el dofí blanc - Igor
tancar

Igor

La Maéva ha d'anar a fer uns encàrrecs i deixa la Timéti al càrrec del restaurant. En Yann i la Marina han anat a ajudar-la i tot va molt bé fins que la Tapuna els anuncia que han de preparar un sopar molt important. A partir d'aquí s'encadenen un seguit de petites catàstrofes, però els nostres amics treballaran en equip per tirar endavant.

10:13 Ideafix i els irreductibles - Labiè, no m'agafaràs!
tancar

Labiè, no m'agafaràs!

El bard Gustdúrix ofereix als gals la seva música, però les seves cançons contra l'ocupació romana no agraden gens al general Labienus, que decideix posar-hi fi. La guàrdia de palau es presenta en ple recital i arresta el cantant davant dels seus fans, que n'exigeixen la posada en llibertat. L'Ideafix idea un pla per alliberar-lo, però la Turbina, tan despistada com sempre, no para prou atenció a les seves explicacions.

10:24 Ideafix i els irreductibles - Els irreductibles van al circ
tancar

Els irreductibles van al circ

Mentre intenten rescatar el lleó Saldoperterris, camí del circ romà, els Irreductibles també són raptats per ser entrenats com a gladiadors. En Trencarotulus i el seu mastí Caigutenpicadus s'encarreguen d'assegurar al general Labenius l'èxit dels jocs. Però els plans dels Irreductibles són uns altres i, amb l'ajuda d'en Voldenix i la Picarina, aconsegueixen escapar-se i alliberar el lleó, que se'n torna a Egipte a veure les piràmides.

10:35 Vicky, el viking - En Gilby, pirata
tancar

En Gilby, pirata

Mentre els vikings preparen el drakar per sortir d'expedició, l'Sven els aguaita amb la intenció d'assaltar-lo. Però el pirata troba un aliat inesperat, en Gilby, que, rabiós perquè no el deixen embarcar al drakar, ofereix a l'Sven el rebost de Flake a canvi que l'accepti com a pirata a la seva tripulació. A l'últim, en Vicky i en Halvar hauran d'aconseguir el vaixell pirata per recuperar les provisions i rescatar en Gilby.

10:47 Vicky, el viking - L'atac de les xinxes pudents
tancar

L'atac de les xinxes pudents

Aprofitant que els vikings de Flake han sortit a caçar, el pirata Sven planeja raptar les seves dones i fills per vendre'ls. En Vicky, però, s'empesca la manera de retenir-los una estona per poder anar a demanar ajuda al seu pare. Un cop al bosc, mentre es preparen per contraatacar, en Vicky descobreix l'origen d'una estranya pudor que els té esverats: unes xinxes pudents que li serviran per fer fora del poblat els pirates.

10:58 Els Mini Ninges - La terra on mai es pon el Sol
tancar

La terra on mai es pon el Sol

La Shoko ha manipulat el Rellotge Sagrat del Sol, i ara, a la Terra sota els Núvols, no es fa mai de nit, i els rius i els pous s'estan assecant. El Mestre Ninja envia els Mini Ninges al desert a buscar el rellotge per reparar-lo, però al llarg del camí s'hauran d'enfrontar a la calor extrema i a la set, i hauran d'anar amb molt de compte amb els miratges.

11:09 Els Mini Ninges - El mestre del camuflatge
tancar

El mestre del camuflatge

Els Mini Ninges han començat un entrenament amb els ulls tapats per aprendre a veure-hi amb les orelles, però les coses no surten tan bé com s'esperaven. Al mateix temps, l'Ashida ha creat un nou samurai espia a partir d'un camaleó. El pla és que segueixi els nostres amics sense ser vist i localitzi la nau ninja, perquè la Shoko la pugui atacar amb els seus samurais. Aconseguiran el seu objectiu?

11:20 Els Mini Ninges - El meu amic Yokai
tancar

El meu amic Yokai

La Shoko aconsegueix fer presoners els yokais, uns éssers que protegeixen els animals nocturns. Només se'n salva un yokai molt jovenet que topa amb la Kunoichi, després que ha fracassat fent un exercici conjunt amb els altres ninges. Tots dos estan frustrats perquè no han pogut fer com els grans. Però se'n van plegats a la fortalesa de l'Ashida per alliberar els yokais i demostrar que se'n poden sortir tots sols.

11:31 Súper 4 - El gran Gonk
tancar

El gran Gonk

Els nostres amics fan una visita a l'Illa Perduda i l'Espurna es fa amiga d'un mico molt simpàtic, a qui bateja com a Gonk. Al cap de poc, fa la seva aparició al mateix lloc el doctor X, que busca animals per un zoo que vol fer a Tecnòpolis i s'emporta el pobre Gonk. Però el mico ha agafat la vareta que s'havia descuidat l'Espurna a l'illa i, remenant-la sense voler, es va tornant cada cop més gros!

11:43 Súper 4 - L'ogre afamat
tancar

L'ogre afamat

El malvat Baró Negre para una trampa als nostres herois i els tanca en una cova. Mentrestant se'n va al castell del rei Kenric, fa veure que un ogre ha segrestat el príncep li demana un rescat al seu pare en nom de l'ogre. Però l'Alex i els seus amics es troben amb la desagradable sorpresa que, efectivament, un ogre afamat es presenta a la cova i els agafa. Tots plegats acaben a l'olla i han de fer mans i mànigues per salvar-se.

11:54 Presto! L'escola de màgia - El truc del mag amagat
tancar

El truc del mag amagat

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 7 Le tour du magicien caché
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 7 El truc del mag amagat
Traducció: Judit Altadill

Quan el Dylan s'assabenta a última hora que haurà d'actuar davant els As de Piques, la por escènica el paralitza. Els seus amics li donen consells, però cap no li és útil... Fins que descobreix el projector hologràfic de la Lisa: ja no caldrà que pugi a l'escenari, el seu doble ho farà per ell! Però, malauradament, les coses no surten com les havien previst, i el Dylan haurà de trobar el seu propi remei per enfrontar-se a la por escènica.

12:05 Presto! L'escola de màgia - La maledicció del deu d¿espases
tancar

La maledicció del deu d¿espases

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 8 La malédiction du dix d'épée
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 8 La maledicció del deu d'espases
Traducció: Judit Altadill

Mentre els alumnes de Presto es preparen per enfrontar-se als As de Piques al concurs d'aquesta nit, la Violeta treu una carta del tarot que porta mala sort: el deu d'espases. Ella, convençuda que té l'univers en contra, es nega a fer el seu truc. Però, després d'investigar una mica, la Lisa i el Dylan de seguida descobreixen que es tracta d'una trampa que els ha parat el Dentdedrac per robar el Llibre de l'Impossible i, de passada, guanyar el concurs.

12:17 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Joia
tancar

Joia

La Marinette descobreix sorpresa que una excompanya d'escola que es diu Socqueline es fa passar per Ladybug. Intenta dissuadir-la de posar-se en perill d'aquesta manera, però el Monarca la persegueix, convençut que és l'autèntica Ladybug. El Monarca confia a un malvat akumatitzat el poder del prodigi de la joia, que revela els secrets més amagats de la gent. Podran l'autèntica Ladybug i el Gat Noir esquivar aquest poder?

12:39 Les noves aventures de Peter Pan - Compte amb la Fada Wendy
tancar

Compte amb la Fada Wendy

La Campaneta capta un missatge de socors enviat per les nimfes florals perquè algú els ha pres aigua del llac de les Fades. Farts que ningú els faci cas, ella i en Michael decideixen investigar pel seu compte. Però en Peter, la Wendy i en John els troben a faltar i els busquen pertot arreu. Finalment tots troben la lladre, que no és altra que la Sienna. Tot fugint, la Sienna perd el sarró amb l'aigua màgica. La Wendy en beu accidentalment i es transforma en fada.

13:02 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Lladres invisibles
tancar

Lladres invisibles

Un lladre misteriós fa dies que saqueja el poble de Nottingham. Assabentats dels fets, en Robin i la seva banda desemmascaren de seguida els infractors: els ocells, entre ells el seu amic, en Bec. No triguen a esbrinar, tanmateix, que les aus actuen sota la influència d'un conegut malfactor, en Perdigan, que, un cop s'ha emparat dels estalvis dels vilatans, apunta al tresor reial i a una peça en concret, especialment valorada pel príncep Joan.

13:13 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La carta
tancar

La carta

En Robin rep una carta reial en què el convoquen per condecorar-lo com a millor arquer del reialme. Les noies són escèptiques, però en Robin està encantat. Però quan puja al carruatge que l'ha de dur a palau, de seguida comprèn que es tracta d'un parany. Massa tard. Afortunadament, les noies són a temps de rescatar-lo i, aquest cop, són elles les que es fan mereixedores d'una medalla.

13:26 Les Sisters - Popular
tancar

Popular

A la Wendy li han de posar uns ferros a la boca molt moderns, com els que porten totes les estrelles famoses. Però la Marine creu que la Rachel, la pitjor enemiga de la seva germana, té un pla maquiavèl·lic amb el seu pare dentista per posar-li uns ferros espantosos que semblen trets d'una pel·lícula de por. La Marine fa tot el possible per salvar la seva germana.

13:37 Les Sisters - La vida secreta dels preadolescents
tancar

La vida secreta dels preadolescents

La Wendy vol passar una nit tranquil·la amb el Maxence sense els pares, però la Marine convida les seves amigues Nath i Loulou a dormir a casa. Per treure-se-les de sobre, la Wendy s'inventa una història per fer-los por: el Flop, el nan del jardí de la veïna, és un monstre diabòlic...

13:50 Els germans Kratt - El misteri del narval de dues banyes
tancar

El misteri del narval de dues banyes

Mentre discuteixen què és millor, si unes banyes d'ant o unes banyes de bisó, el Martin i el Chris decideixen que la pròxima aventura animal serà conèixer millor el narval banyut de l'Àrtic. Però quan arriben allà, descobreixen que de vegades una banya no és una banya, i es posen a investigar per solucionar el misteri d'aquest animal.

14:11 Els germans Kratt - Nedant com les llúdries marines
tancar

Nedant com les llúdries marines

Fa un dia preciós i l'equip dels germans Kratt decideix descansar una estona i nedar. El Jimmy confessa als altres que no neda gaire bé i el Chris i el Martin decideixen portar-lo a fer classes amb una gran nedadora, una llúdria marina que es diu Entrenadora.

14:32 One piece - El final de la batalla! L'orgull de Shandra ressona a la llunyania
tancar

El final de la batalla! L'orgull de Shandra ressona a la llunyania

Tothom pot sentir les increïbles campanades, fins i tot en Cricket i els seus amics els primats, les senten des de la terra. Per fi la guerra ha acabat i tots els amics es tornen a reunir en una bona festa.

14:54 One piece - Fins aquí hem arribat! El fil de la història del ponegrif
tancar

Fins aquí hem arribat! El fil de la història del ponegrif

Després d'unes quantes nits de festa, en Ruffy i els seus amics es tornen a ficar a l'estómac de la serp per agafar tots els tresors que hi ha. Quan la Robin veu el Foneglífic, que és a la campana daurada, queda molt sorpresa perquè hi veu alguna cosa que fa referència a en Roger, el rei de tots els pirates. Quan torna, els seus companys es pensen que els han enxampat robant, i fugen a corre-cuita.

15:16 Inuyasha - La lluita per la supervivència al territori infestat de dimonis!
tancar

La lluita per la supervivència al territori infestat de dimonis!

Inuyasha, un anime de Rumiko Takahashi

"Inuyasha" és una sèrie d'animació de Rumiko Takahasi, autora d'altres animes d'èxit com "Ranma1/2" i "Urusei Yatsura".

La sèrie, de 26 episodis de 30 minuts cadascun, ens narra les aventures de l'Inuyasha, un semidimoni que viu al Japó de l'època feudal, i la Kagome, una noia de quinze anys que viu al Japó actual i que el dia del seu aniversari caurà dins un pou màgic que la transportarà al món fantàstic de l'Inuyasha.

La Kagome i l'Inuyasha viuran mil aventures per poder recuperar tots els fragments de l'esfera dels quatre esperits, una pedra molt poderosa que, si cau a les mans d'algun dimoni com en Naraku, podrà portar efectes terribles.

15:44 L'hora del Timmy - El Timmy passa por
tancar

El Timmy passa por

És Halloween i el Timmy i companyia s'ho estan passant molt bé buidant carbasses i fent tota mena de decoracions per la festa. El Timmy i el Finlay, la guineu, no se'n poden estar i comencen a fer bromes als seus companys per espantar-los, però quan senten tot de sorolls que vénen de la caseta que hi ha al pati, se'ls gira la truita i comencen a tremolar de por. Què deu ser?!

15:54 Una mà de contes - L'enigma de l'esfinx
tancar

L'enigma de l'esfinx

Una esfinx ferotge bloqueja el camí que du a la ciutat de Tebes. No deixa passar ningú i només se n'anirà si algú aconsegueix resoldre una endevinalla. Són molts els que ho proven, però ningú no la sap resoldre, fins que un dia, un jove que es diu Èdip hi troba la solució.

16:02 El Mic i els seus amics - Cantem Una mosca volava per la llum
tancar

Cantem Una mosca volava per la llum

Avui el Mic i els seus amics canten la cançó de la mosca que va deixar de volar perquè el llum es va apagar. És un clàssic del repertori infantil des de fa molts anys.

16:12 Els contes de la Pinya - La gallina dels ous d'or
tancar

La gallina dels ous d'or

Una gallina que pon ous d'or? Aquest és el conte que li explica avui l'Òscar a la Pinya perquè s'adormi. El vols escoltar? I recorda que has de buscar la Pinya amagada en un dibuix!

16:16 Els contes de la Masha - En Barbablava
tancar

En Barbablava

Un home que es deia Barbablava va sortir a passejar. S'acostava l'hora de dinar i no tenia res per menjar. En una clariana al bosc va veure una caseta i va decidir trucar-hi per si li podien oferir alguna cosa per menjar. Però no va contestar ningú. Va trucar i trucar fins que, finalment, una nena amb els cabells blaus va obrir i el va convidar a beure una tassa de llet amb cacau.

16:21 Zoom, el dofí blanc - La parelleta
tancar

La parelleta

La Tapuna s'ha enfadat molt amb el Papà Tuanaku perquè és el vuitè any que s'oblida de felicitar-la per l'aniversari de casats. En Yann, l'Auru, la Timéti i la Marina miraran d'ajudar-los a reconciliar-se. Però un dels plans que s'inventen no surt gens com s'esperaven i han d'acabar lluitant per aplacar un pirata en un rai improvisat sortit del no-res.

16:35 Agent Binky: Mascotes de l'univers - La font dels desitjos
tancar

La font dels desitjos

Hi ha una font nova al parc i els humans hi llancen monedes i demanen desitjos. Això fa que les mascotes es preguntin si una cosa així de senzilla pot funcionar realment. Quan hi van per comprovar-ho, descobreixen que algú ha estat robant les monedes i, per tant, els desitjos dels humans no es podran convertir en realitat. Caldrà esbrinar qui està al darrere d'aquest robatori i, sobretot, recuperar la moneda de l'Humà Petit!

16:46 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Llums apagats
tancar

Llums apagats

En Gordon fa saltar els ploms de tot el barri, cosa que compromet la seguretat de les estacions espacials. Comandats per la capitana Gracie, les Mascotes de l'Univers entren en acció. Però no paren d'ensopegar amb tot el que troben, fins que ensopeguen, també, amb una intrusa misteriosa anomenada Fizz. Sort de l'agent Amelia, una ratapinyada que, a més d'orientar-se perfectament a les fosques, coneix molt bé la tal Fizz.

16:57 Petit - Fada
tancar

Fada

El circ arriba a la ciutat i la fada Especial tria en Petit i els seus amics perquè mostrin les seves habilitats especials l'endemà en un concurs de talents. En Petit se n'alegra, però quina és la seva habilitat especial? Ha de descobrir-la abans de la funció!

17:04 Una mà de contes - Et necessito, Ventafocs
tancar

Et necessito, Ventafocs

Si alguna cosa els fa més il·lusió a les germanastres de la Ventafocs que la invitació al ball de palau, és poder-ho dir a les seves amigues i anar de compres. Però no tot seran flors i violes i potser necessitin ajuda a la Ventafocs.

17:13 El Mic i els seus amics - Prendre el sol
tancar

Prendre el sol

En Cincsegons i la Mosca es posen ulleres de sol per prendre una estona el sol.

17:24 Els contes de la Pinya - Hansel i Gretel
tancar

Hansel i Gretel

Coneixes la història de Hansel i Gretel? És la que li explicarà avui l'Òscar a la seva gosseta Pinya per ajudar-la a agafar el son.
Mira-la amb atenció per trobar la Pinya que, com sempre, apareix en una de les il·lustracions. La trobes?

17:30 L'hora de berenar - Escola Vedruna i Escola Mas Prats
17:32 Titó - Excursió amb cargols
tancar

Excursió amb cargols

Sabeu quin animaló surt després de ploure? El cargol! Avui anirem d'excursió amb en Titó a veure si en trobem algun. No només trobarem cargols, sinó també ous de cargol! I, en JohnC ens proposarà una divertida cursa de cargols.

17:42 L'Alícia i en Lewis - Les Olimpasqües
tancar

Les Olimpasqües

L'Alícia arriba a Nohifafred just quan comencen les Olimpasqües d'hivern. En aquesta edició, el rei ha decidit que les proves es faran per equips. Però la reina i la Dinah sempre rivalitzen molt i, encara que siguin del mateix equip, s'acaben esbatussant. L'Alícia haurà de buscar una manera de cohesionar el grup per fer un bon paper a la competició.

17:53 L'Alícia i en Lewis - Una reina inútil
tancar

Una reina inútil

La reina decreta que tothom que no serveixi per res quedarà desterrat del País de les Meravelles. Per complir aquest llei, farà venir el decretador, un rellotge de sorra implacable que s'encarregarà de decidir qui és que no fa cap servei al regne. Curiosament, la primera persona que assenyala és la reina mateixa. L'Alícia i en Lewis l'hauran d'ajudar a demostrar que ella també pot ser útil als seus súbdits.

18:05 Yakari - Campi qui punxi!
tancar

Campi qui punxi!

El Yakari i l'Orella Caiguda juguen molt animats i arriba l'Esguard Dret per demanar-li al Yakari que tregui la pols de la túnica que s'ha de posar per la cerimònia del pow-wow. L'Orella Caiguda vol continuar jugant, es pensa que la túnica forma part d'un joc nou i acaba estripant-la sense voler. El Yakari la porta a la Trena de Nit perquè l'arregli, però li faran falta espines de porc espí per poder-ho fer.

18:18 Els germans Kratt - Els follets del desert
tancar

Els follets del desert

La Koki i en Jimmy s'han quedat penjats al mig del desert de Sonora, sense aigua, sense menjar, totalment incomunicats. Avui els tocarà confiar en l'Aviva i en els germans Kratt perquè els rescatin abans no sigui massa tard, però sobretot s'hauran de refiar de la vista i de l'oïda del mussolet dels saguaros, el mussol més petit del món, l'únic capaç de localitzar-los!

18:41 La colla de la selva al rescat! - Pica, Miguel, pica!
tancar

Pica, Miguel, pica!

De camí a l'escola, un grup de linxs lladres que es fa dir "Les Lladres Ulls de Gat" li pren els plàtans de l'esmorzar al petit Miguel. El jove goril·la es nega que els seus plàtans acabin en mans d'aquestes bandoleres. Per primera vegada a la seva vida, en Miguel dirà "picar, picar, picar!"

18:52 La colla de la selva al rescat! - Els forçuts al rescat!
tancar

Els forçuts al rescat!

La colla de la selva es pren el dia lliure i els Forçuts la substitueix. Si els membres de la colla acostumen a fer servir l'astúcia, la subtilesa o, fins i tot, algun invent en les seves missions, els Forçuts en tenen prou amb un mètode bastant senzill: estomacar!

19:04 Súper 4 - L'honor d'una pirata
tancar

L'honor d'una pirata

Roben el penjoll de la reina de les fades i tothom es pensa que ha estat la Ruby. Ella no es cansa de negar-ho i se'n va a buscar l'autèntic lladre per demostrar la seva innocència. Resulta que l'ha robat en Barba de Tauró perquè el penjoll serveix per obrir una cova on hi ha un tresor. La Ruby, amb l'ajuda dels seus amics que al final se la creuen quan diu que no l'ha robat ella, recupera el penjoll i demostra que no és la lladre.

19:16 El món genial del Tom Gates - Els gossos zombi són els millors
tancar

Els gossos zombi són els millors

El Tom, el Derek i el Norman volen escriure una cançó nova per al seu grup de música, però no acaben de decidir-se sobre què la volen escriure. La Liz farà un dibuix èpic damunt d'una samarreta i el Tom ens ensenyarà a fer una guitarra de monstre. Al final, el grup troba el tema perfecte per fer una cançó: els Gossos Zombis!

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:51 Inazuma Eleven Go - El meu tòtem!
tancar

El meu tòtem!

El Falam Orbius fa un canvi i qui salta al camp és, increïblement, l'entrenador Dark! La violència de les seves jugades fa reaccionar tots dos equips i la intensitat del duel entre l'Arion i en Victor arriba al seu punt àlgid. Després d'un partit apoteòsic que guanya l'Earth Eleven, el canó de plasma ja té prou energia vital per funcionar. Però quan tothom comença a pensar que l'Univers està salvat, hi ha un gir de guió inesperat.

20:15 Betapodcast - Descobrim jocs de sempre i juguem al joc de les cadires
tancar

Descobrim jocs de sempre i juguem al joc de les cadires

El Jan ens explica com jugar a alguns dels jocs de tota la vida i juguem al joc de les cadires (o dels tamborets!).

20:23 Dibuixa amb el Will Sliney - Overcooked
tancar

Overcooked

El Will Sliney és un gran dibuixant de còmics que ha dibuixat personatges molt famosos, com ara l'Spiderman i els personatges de "Star Wars". En aquesta sèrie didàctica, el Will us ensenya a dibuixar alguns dels personatges de còmic més icònics, com ara el Bob Esponja, el nadó en cap o els gossos de "La patrulla canina", entre molts altres. També aprendreu a dibuixar personatges de videojocs molt coneguts. Pas a pas i basant-se en les formes simples, el Will us anima a dibuixar qualsevol cosa. O sigui que prepareu-vos per aprendre unes bones tècniques de dibuix. Tal com diu ell, per dibuixar bé no cal tenir cap do, sinó que se'n pot aprendre, i com més dibuixeu, més bé ho fareu!

20:32 Ràndom - El directe més animal!
tancar

El directe més animal!

Al "Ràndom" ens encanten les mascotes i per això, hem preparat un joc molt animal. Parlem de les mascotes més top dels famosos i juguem a un repte molt dolç amb en Nil i en Pol

20:58 La casa d'Anubis - La casa de les set vides
tancar

La casa de les set vides

La condició que la Joy li posa a en Fabian per no publicar l'article que podria posar en perill la missió secreta del Club Sibuna és que li faci un petó, però en Fabian és incapaç de fer-ho. L'Amber i l'Alfie s'encaren amb en Jerome per haver robat la casa de nines de la Sarah i finalment els dona una notícia que els deixa glaçats: en Rufus ha tornat.

21:11 El detectiu Conan - La recollida de plantes silvestres i el trèvol (2a part)
tancar

La recollida de plantes silvestres i el trèvol (2a part)

La Lliga de Detectius Júnior, la senyoreta Kobayashi i la senyoreta Wakasa han anat a Gunma a recollir plantes silvestres comestibles amb la senyoreta Zenda, que s'encarrega de portar-los a la muntanya amb cotxe. Mentre busquen, però, el promès de la senyoreta Zenda apareix mort i descobreixen que és un estafador matrimonial. Sospiten que el podria haver matat una altra de les seves parelles. En Conan, però, de seguida sospita d'una altra persona.

21:34 El detectiu Conan - L¿home que estimava massa
tancar

L¿home que estimava massa

En Kogoro i en Conan surten a comprar per sorprendre la Ran amb un curri, però es troben de ple en un cas. Aparentment, un robatori frustrat i una actuació en legítima defensa han acabat amb el lladre mort. Ara bé, alguna cosa no acaba d'encaixar en la història per en Conan. Podria ser que aquest matrimoni que tant s'estima amagui alguna altra cosa més que l'ingredient secret del seu curri?

21:56 L'Hora Boomer - Sopa d'insecte
tancar

Sopa d'insecte

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:13 Embruixada - Anys i planys
tancar

Anys i planys

La història d'"Embruixada" gira al voltant de la vida familiar de Samantha, una esposa i una mare dolça, però també una bruixa capaç de qualsevol cosa amb un sol moviment de nas. El seu marit, Darrin Stephens, és un gris executiu publicitari que viu tiranitzat per Endora, una sogra perillosa que l'odia i que, com que també té poders, no dubta a convertir-lo sempre que pot en el primer animaló que li ve al cap.
El pobre Darrin, a més de batallar amb la peculiar família de la seva dona, ho ha de fer també fora de casa amb Larry, el director de l'agència on treballa, un home ambiciós, dèspota i incompetent.

Producció: Screen Gems, en associació amb ABC
Intèrprets: Elisabeth Montgomery (Samantha), Dick York/Dick Sargent (Darrin Stephens), Agnes Moorehead (Endora), David Withe (Larry Tate), Erin Murphy (Tabitha), Maurice Evans (Maurice), Paul Linde (tiet Artur), Alice Pearce (Gladys Kravitz), George Tobias (Abner Kravitz)

22:37 Mikimoto Club
22:58 En Grizzy i els Lèmmings - Robots domèstics
tancar

Robots domèstics

Per atzar, en Grizzy descobreix que el nou robot de neteja del guarda forestal fa uns massatges magnífics. Resulta, però, que els lèmmings també el volen per fer-lo servir com a auto de xoc. Ningú no vol fer dissabte a la cabana, però tothom vol el robot de neteja!

23:04 En Grizzy i els Lèmmings - Control de masses
tancar

Control de masses

Buscant el comandament a distància de la televisió, en Grizzy descobreix un aparell que controla diverses parts de la cabana. Clic! Un botó per encendre i apagar la llum! Clic! Un altre per veure tots els racons de la cabana! Per fi, en Grizzy podrà desfer-se dels lèmmings des del sofà! Però compte de perdre el control...

23:11 En Grizzy i els Lèmmings - Ós sota control
tancar

Ós sota control

Per assegurar-se que els lèmmings no li prenguin la xocolata mentre dorm, en Grizzy converteix la nevera en una caixa forta. Els lèmmings intenten d'assaltar-la en va, fins que enxampen en Grizzy obrint-la somnàmbul. Malauradament, en Grizzy es desperta en el moment crucial i els lèmmings faran tot el possible per tornar-lo a adormir.

23:17 En Grizzy i els Lèmmings - Festa de crispetes
tancar

Festa de crispetes

Els lèmmings han inventat un joc que consisteix a tirar les crispetes enlaire i agafar-les amb la boca. En Grizzy s'adona que l'olor de les crispetes atreu la seva estimada ossa i decideix convidar-la a menjar-ne, tots dos sols. Però primer haurà de recuperar ràpidament les crispetes dels lèmmings.

23:24 En Grizzy i els Lèmmings - Ballant amb óssos
tancar

Ballant amb óssos

En Grizzy vol aprendre a ballar el mambo per agradar a l'ossa de qui està enamorat, perquè a ella li encanta. L'os troba un equip d'aprenentatge i una catifa de ball amb petjades que s'il·luminen al ritme de la música. L'únic problema és que els Lèmmings també volen el radiocasset per continuar la festa amb un ritme totalment diferent.

23:30 En Grizzy i els Lèmmings - Canvi de papers
tancar

Canvi de papers

Després d'haver rebut un cop molt fort al cap, en Grizzy ja no és ell mateix: ara es pensa que és un rosegador! L'os intenta que la banda l'accepti per jugar amb ells com si fos un altre lèmming. Però aviat, els seus nous companys el començaran a trobar molt pesat!

23:37 Bestial! - Aplegar bestiar
tancar

Aplegar bestiar

En aquest episodi, el Kayne i el Brandon van a les Blue Mountains, a Nova Gal·les del Sud, per complir una missió una mica diferent. Aquest cop, en lloc de trobar un animal, hauran d'ajudar uns ramaders a aplegar i menar un ramat de vaques abans que hi hagi tempesta. Però abans s'hauran d'entrenar fent unes quantes tasques de la granja: netejar estables, esquilar ovelles, fer la prova d'embaràs a les vaques... I com sempre, també aprendran coses dels pobles aborígens.

00:00 Bestial! - El tauró balena
tancar

El tauró balena

El Kamil porta el Kayne amb ultralleuger a explorar el territori de la pròxima missió: la costa de Ningaloo, un escull de 260 quilòmetres de llargada. Allà, el Kayne haurà de fer una carrera de natació amb un tauró balena, el peix més gros del món. Però s'està acabant l'època migratòria d'aquests peixos tan grossos i gairebé ja han marxat tots. Mentre s'afanyen a buscar-ne algun de ressagat, veuran dofins de musell llarg, iubartes i altres habitants de l'escull.

00:24 Siyaya. Veniu a explorar - Entre terra i mar
tancar

Entre terra i mar

En aquest episodi, l'equip de joves exploradors, amb el Capità al capdavant, continua explorant, descobrint animals i vivint experiències noves i trepidants, en aquesta ocasió al Parc Nacional de la Costa Occidental, en un paradís natural situat entre la terra i el mar. Les aventures de l'equip inclouen ficar-se al mar amb canoa i a fer immersió, i conèixer de prop animals com ara estruços, escurçons i altres erps, tortugues, anemones, garses de mar, arnes...

00:50 Les Sisters - De tal germana, tal germana
tancar

De tal germana, tal germana

La Marine imita la Wendy com si fossin germanes bessones. Al principi a la gran li fa gràcia, però de seguida es converteix en una murga, sobretot quan la Marine entra amb ella a la piscina. Sempre els passa el mateix: per culpa de les rucades que fa la Marine, el socorrista acaba fent fora de la piscina la Wendy i els seus amics.

01:01 Les Sisters - Un germanet per les germanes
tancar

Un germanet per les germanes

La Marine sent una conversa entre els seus pares i creu que la seva mare espera un fill. La Wendy salta d'alegria: la Marine serà la germana gran del menut i la deixarà tranquil·la! La Marine li demana a un amic el seu germà petit per poder practicar-hi i se l'endú a casa. Però cuidar un nen petit no és tan fàcil...

01:12 Les Sisters - El toc de la Marine
tancar

El toc de la Marine

La Marine es creu que és una artista de la moda i està farta d'heretar la roba vella de la seva germana gran. Vol triar la roba nova de la Wendy amb ella. Però les dues germanes tenen gustos molt diferents. La Marine acaba donant el seu toc personal al vestit nou de la Wendy. Quin desastre! O no... a totes les amigues els encanta el toc que la Marine dóna a les seves creacions!

01:23 Ghostforce - Prehistorrible
tancar

Prehistorrible

Mentre fan l'acte d'inauguració d'una exposició dedicada a la prehistòria, es desperta un fantasma i congela tots els assistents amb els seus poders. Entre ells, la Liv i en Mike. Per tant, d'entrada, l'Andy s'haurà d'espavilar per mirar de capturar el fantasma tot sol, però justament li havia promès a la Carla que li faria un favor urgent que no pot deixar per més tard. Quin dilema! Per sort, el Brillant també està disponible i encantat de poder ajudar.

01:35 Ghostforce - Caorió
tancar

Caorió

El professor Pascal ensenya el cel als alumnes. El Mike s'enfada perquè la Liv és més ràpida que ell contestant les preguntes d'astronomia que els fa el professor i no li deixa cap oportunitat de lluir-se com és habitual. Quan apareix un fantasma molt perillós de nivell 9, el Mike haurà de deixar de banda les rancúnies i treballar en equip amb els companys per capturar-lo.

01:46 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Tornar a casa
tancar

Tornar a casa

Quan en Gunmar descobreix que els amics d'en Jim són a les Terres Ombrívoles i que el pont de Killahead és obert, comença una cursa contrarellotge plena de perills per mirar de sortir abans que es tanqui el portal.

02:09 Dracs: Cap a nous horitzons - Una qüestió de perspectiva
tancar

Una qüestió de perspectiva

Els genets són convidats a l'illa dels Defensors de l'Ala per assistir a l'acte del canvi de guàrdia, en el qual s'acomiada la Gran Protectora, que ja és vella i deixa el seu lloc a la seva filla, que ara ja és adulta. En Throk i la Mala els expliquen que la Gran Protectora se n'anirà cap a Vanaheim, l'illa sagrada on els dracs van a morir. Els bessons no podran resistir a la temptació de seguir-la.

02:30 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Rumb de col.lisió
tancar

Rumb de col.lisió

L'Aja i en Krel busquen peces per reparar la nau mare i decideixen aprendre a conduir els cotxes dels humans per descobrir com funcionen els sistemes de propulsió de la Terra. Mentrestant, uns caça-recompenses els localitzen i els d'Akiridion es veuen obligats a entrar en combat.

02:54 Mags: contes d'Arcàdia - Caça de bruixes
tancar

Caça de bruixes

En Douxie continua mirant d'arreglar els problemes que ha causat amb els viatges en el temps, però la cosa va empitjorant. El conflicte entre la Morgana i el rei Artús, arran de l'alliberament dels trols, amenaça de generar unes conseqüències gravíssimes.

03:16 Els meus veïns pirates - Cangur de pirates
tancar

Cangur de pirates

Els pares de la Matilda han sortit unes hores i la senyora Delille s'ha ofert a fer-li de cangur. Quan ho senten, el Jim i la Perla se'n fan un fart de riure. Llavors, la Matilda diu a la senyora Delille que els Jolley-Rogers se n'han anat de viatge i els seus amiguets pirates també s'han quedat sols. La Delille no s'ho pensa dues vegades: els farà de cangur a tots tres.

03:28 Pfffirates - El cas Lamar
tancar

El cas Lamar

Els pfffirates estan sorpresos perquè la capitana Lamar es comporta d'una manera molt estranya. Després de fer quedar malament el senyor Duncan, engresca els pfffirates perquè l'ajudin a buscar un tresor. Però llavors, la Lily descobreix que la capitana de veritat està presonera en un vaixell antic i que té una germana que s'ha fet passar per ella i ha enredat els pfffirates perquè li busquin una espasa que li ha de donar molt de poder.

03:39 Pfffirates - El meu amic Richie
tancar

El meu amic Richie

La Mila aprofita que l'Stede no té bon dia per crear mala maror entre l'equip dels Korsaris. D'aquesta manera, provoca que l'Stede i la Lily es barallin amb el Pat i, a més, obliga el Richie a fer-se amic del Pat per aprofitar-se d'ell. Quan l'Stede i la Lily s'adonen que la Mila els ha manipulat, van a buscar el Pat, però descobreixen que les maniobres dels McKrakens l'han posat en perill.

03:49 Zoom, el dofí blanc - El far abandonat
tancar

El far abandonat

L'André Kananan, un famós arqueòleg, arriba a Maotou. El Yann, l'Auru i la Timéti s'encarreguen d'ensenyar-li les meravelles de l'illa. La seva visita els du a un far abandonat que interessa especialment l'André. L'arqueòleg explica a l'Auru que porta un dels dos medallons que es necessiten per obrir el far. Els nostres herois decideixen buscar el segon medalló per desvelar els secrets del far de Maotou.

04:02 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Florence Nightingale
tancar

Soc la Florence Nightingale

La Yadina té singlot i no hi ha manera de fer-l'hi passar. Després que el Xavier i el Brad hagin provat tots els remeis sense èxit, la Berby decideix emportar-se'ls a conèixer la Florence Nightingale, una infermera anglesa que ens va ensenyar moltes coses sobre com tractar més bé els malalts, i que es desvivia per ajudar els altres. Però, com s'ho farà, per fer-li passar el singlot a la Yadina?

04:13 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el George Washington Carver
tancar

Soc el George Washington Carver

El Xavier, el Brad i la Yadina estan jugant a futbol i, sense voler, els cau la pilota a sobre d'una flor. Ells la voldrien salvar, però no saben com fer-ho. Per això la Berby els porta a conèixer el George Wahington Carver, un botànic que era conegut com "el metge de les plantes", i que va dedicar tota la seva vida a tenir cura del planeta.

04:24 L'Alícia i en Lewis - El fals culpable
tancar

El fals culpable

L'Alícia trenca un gerro de casa i diu que ha sigut el gat. Quan el pare li demana que pensi quin càstig li han de posar, ella s'escapoleix al País de les Meravelles. Allà, juntament amb en Lewis, hauran de descobrir qui és el lladre del reinamòbil perquè no els castiguin a ells. Hauran de fer de detectius i investigar qui pot ser el lladre.

04:35 Comptem amb la Paula - El pícnic secret
tancar

El pícnic secret

El senyor Nan de jardí ha convidat la Paula i els seus amics a un pícnic secret, i això vol dir que per trobar el lloc on es fa el pícnic hauran de resoldre un seguit d'enigmes relacionats amb els números i les formes.

04:46 Comptem amb la Paula - La carota del tòtem
tancar

La carota del tòtem

La Paula i els seus amics juguen a disfressar-se amb carotes d'animals quan s'adonen que entre les carotes n'hi ha una que no representa cap animal. És la cara del tòtem. Per tant, decideixen viatjar a la selva per preguntar-li al senyor Tòtem si la carota és seva. Però per poder trobar el senyor Tòtem, primer hauran de comptar i resoldre uns quants enigmes.

04:55 Comptem amb la Paula - La missió del senyor astronauta!
tancar

La missió del senyor astronauta!

La Paula i els seus amics juguen a fer roques de l'espai amb fang i pintura quan reben un avís de socors del senyor astronauta, que els diu que la seva nau espacial s'ha estavellat en un planeta estrany. Quan hi arriben per ajudar-lo, el senyor astronauta els encarrega una missió relacionada amb números i formes.

05:05 Leo, el guardabosc - El pigarg ventreblanc
tancar

El pigarg ventreblanc

El Leo surt a fer volar l'estel al jardí i s'hi troba un ocell gros que no coneix. La Katie llegeix a internet que és un pigarg ventreblanc, un rapinyaire que s'alimenta de peixos i que viu amb la mateixa parella tota la vida. Els germans decideixen portar el pigarg a casa seva perquè es retrobi amb la parella, però pel camí entren al territori d'una àguila pescadora molt enfadada.

05:14 Leo, el guardabosc - L'abella de la mel
tancar

L'abella de la mel

El Leo ha preparat un berenar fantàstic al jardí, però una abella no para de posar-se a sobre del menjar. La Katie li explica al seu germà que es tracta d'una abella de la mel asiàtica, en concret, una abella obrera. Els germans es posen de seguida en marxa per portar-la de nou al seu rusc, enmig del bosc. Però pel camí es troben unes vespes molt agressives que els complicaran la missió.

05:24 Leo, el guardabosc - L'òliba
tancar

L'òliba

Una òliba apareix al jardí del Leo. El nen està desconcertat amb els xiscles que fa, ja que són molt diferents dels udols del mussol. La Katie li explica que els mussols i les òlibes, tot i ser aus nocturnes, són espècies diferents. Els germans se'n van al bosc a buscar-li una casa com cal a l'òliba, i el Rocky els aconsella que mirin arbres que tinguin forats a les soques.

05:34 Els o-o-ossets - El quatre ulls
tancar

El quatre ulls

El Val està molt disgustat perquè el Sammy se'n riu d'ell per portar ulleres. A més, el considera un covard que no s'atreveix a competir contra ell fent una cursa d'obstacles. Però el Bucky li fa unes superulleres al talp amb què s'atrevirà a acceptar el desafiament del Sammy.

05:39 Els o-o-ossets - La bèstia nocturna
tancar

La bèstia nocturna

El Bjorn li explica a la Franny que en un llibre que està llegint ha après que hi ha unes aranyes gegants que tenen quatre ulls. La Franny agafa tanta por que li sembla veure els ulls de l'aranya brillant en la foscor. I el Bjorn surt a investigar.

05:44 Els o-o-ossets - La desfilada
tancar

La desfilada

La Franny ha organitzat una desfilada de carrosses perquè hi participin tots els seus amics. El Val, el Sammy, la Sonya i el Bjorn tenen problemes per acabar la carrossa i demanen ajuda al Bucky. I el pobre os va tan atabalat ajudant a tothom que no pot acabar la seva.

05:49 Els o-o-ossets - Una història de pesca
tancar

Una història de pesca

El Bjorn està decidit a passar el dia pescant tranquil·lament assegut a la gandula vora el riu, però la Franny, el Sammy, la Sonya i el Bucky no paren de fer-li propostes perquè pesqui més i millor. El Bjorn acaba amb una muntanya de peixos, però molt cansat i atabalat.

05:54 Els o-o-ossets - Meitat i meitat
tancar

Meitat i meitat

El Sammy i la Sonya es barallen per la repartició d'un pastís i porten la disputa a extrems insospitats. La Franny idea un gran pla per reconciliar els dos germans: un partit de bàdminton en què s'hauran d'enfrontar al Bjorn i el Bucky, que s'hauran de deixar guanyar.

Progrmació BD ....
06:01 E3 - Custom Oslo
tancar

Custom Oslo

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!

06:15 Espòiler - L'exclusiu Cupra Formentor Taiga Grey i l'espectacular Porsche Taycan
tancar

L'exclusiu Cupra Formentor Taiga Grey i l'espectacular Porsche Taycan

Aquesta setmana a "Espòiler" provem l'exclusiu Cupra Formentor Taiga Grey, un model del qual només es faran 999 unitats a tot el món. Analitzem el Porsche Taycan Sport Turismo, un cotxe completament elèctric però que transmet unes sensacions espectaculars. A la secció del caravàning es pot veure la Hymer Grans Canyon S Crossover.
A la secció "Contravolant" visitem l'Autobello d'Andorra a la seva manera. I "Al volant amb..." la protagonista d'aquesta setmana és la periodista de TV3 Laia Ferrer, que aprèn els secrets del subviratge amb Carles Llinàs, instructor del Circuit Escola del RACC.

06:42 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:03 Onze - Laporta imputat, Joao es quedarà i "Batalla de toies"
tancar

Laporta imputat, Joao es quedarà i "Batalla de toies"

La imputació de Joan Laporta en el cas Negreira obre la tertúlia a l'Onze amb Aïna Cerdà, Santi Ovalle, Joan Poquí i Jordi Costa. Quan ha de pagar el Barça l'any que ve per quedar-se Joao Félix? Són certs els números que presentarà el Barça a l'assemblea? Són altres temes de debat on també hi participa Marc Círia. L'Òscar Pérez-Dolz presenta una nova batalla entre dues toies del Barça, Christanval i Chigrinsky.

08:38 Handbol: EHF Champions - Celje-Barça | EHF Champions League | J5
tancar

Celje-Barça | EHF Champions League | J5

La cinquena jornada de la Lliga de Campions ens porta fins a Eslovènia, on el Barça s'enfronta al RK Celje Pivovarna La?ko. Els blaugranes són l'únic equip que continua invicte al grup B després de derrotar la passada jornada el GOG danès. En canvi, el Celje encara no ha aconseguit puntuar. Els comentaris són de Joan Ramon Vallvé, amb l'anàlisi tècnica de l'excapità blaugrana, Víctor Tomàs.

09:57 Karakia - Jing Jing (Pequín)
tancar

Jing Jing (Pequín)

La Jing Jing i l'Ambròs es van conèixer a l'Aeroport de Xangai. Ell viatjava sovint a la Xina per a la seva empresa i ella estava a punt de començar un postgrau a Europa. Entre les moltes coses en comú que junts van descobrir, n'hi havia una que va marcar la seva vida professional: la passió pel te. La divulgació d'aquesta beguda mil·lenària, de les seves varietats i subtileses, és la divisa de la botiga i la teteria que van obrir a Barcelona. La Jing Jing, que és sommelier de te, pertany a una família de Pequín vinculada a l'herboristeria tradicional, que aprovisionava la cort de l'últim emperador. Mentre espera el naixement del petit Ambròs Rui el te ocupa, a casa seva, un lloc de privilegi; també la cuina casolana que va heretar dels pares i de l'àvia: les creps de farina i ou, la sopa de mill o els fideus a l'estil de Pequín.

10:33 Els exploradors: El gran inventari del planeta - Polinèsia. L'infinita riquesa dels llacs
tancar

Polinèsia. L'infinita riquesa dels llacs

Els Exploradors continuen el seu inventari del planeta en dos arxipèlags de la Polinèsia Francesa: el de les illes Gambier i el de la Societat. Aquí la natura és generosa amb els humans, que n'obtenen peixos, perles, petxines, vainilla, flors... Però els polinesis saben des de sempre que, per poder sobreviure, no han d'obligar la natura a adaptar-se a ells, sinó que l'han de preservar i han de buscar-hi el seu lloc.

11:26 Onze - Laporta imputat, Joao es quedarà i "Batalla de toies"
tancar

Laporta imputat, Joao es quedarà i "Batalla de toies"

La imputació de Joan Laporta en el cas Negreira obre la tertúlia a l'Onze amb Aïna Cerdà, Santi Ovalle, Joan Poquí i Jordi Costa. Quan ha de pagar el Barça l'any que ve per quedar-se Joao Félix? Són certs els números que presentarà el Barça a l'assemblea? Són altres temes de debat on també hi participa Marc Círia. L'Òscar Pérez-Dolz presenta una nova batalla entre dues toies del Barça, Christanval i Chigrinsky.

13:00 Esport Club - Joan Laporta, microscopi Delmàs, Pierre Oriola i tertúlia a l'Esport Club
tancar

Joan Laporta, microscopi Delmàs, Pierre Oriola i tertúlia a l'Esport Club

Joan Laporta es confessa a Catalunya Ràdio. Torna la Lliga i Àlex Delmàs enfoca el seu microscopi al Girona. Entrevista a Pierre Oriola, del Baxi Manresa i tertúlia. Avui ens acompanyen Danae Boronat, Oriol Domènech i Màrius Carol.

15:02 Catalunya salvatge - L'empremta volcànica
tancar

L'empremta volcànica

"Catalunya salvatge" és una sèrie documental de 13 capítols que donarà a conèixer als espectadors els ecosistemes més representatius del nostre país. Des dels cims del Pirineu fins a les llacunes del delta de l'Ebre, "Catalunya salvatge" farà un repàs de la flora i la fauna dels paratges més emblemàtics de Catalunya.

Els seguidors de la sèrie tindran, doncs, una finestra privilegiada a la biodiversitat del Parc Nacional d'Aigüestortes, la muntanya de Montserrat, la zona volcànica de la Garrotxa, els aiguamolls de l'Empordà o el món submarí de les illes Medes.

El primer ecosistema explorat en profunditat serà el d'alta muntanya, on la supervivència no és gens fàcil.

(tardor 2010)

15:29 Thalassa - Els oblidats de l'Orinoco
15:44 GR Pirineus - Un mar de muntanyes
tancar

Un mar de muntanyes

Avui la ruta ens portarà des de la Noguera fins a l'Alt Urgell.

16:18 A taula - A la Provença
tancar

A la Provença

La Provença enamora per la riquesa del seu paisatge i el seu clima únic. Es tracta de la regió més càlida i amb més sol de tot França, les condicions idònies per conrear herbes aromàtiques. Jean-Marie Goret planta romaní, farigola i sajolida, les "herbes de la Provença" que es troben en infinitat de plats. Típic d'aquesta regió són les "caillettes", mandonguilles amb carn picada i bleda, i la "pissaladière", una pizza provençal.


1

16:46 Els habitants de la fi del món - Illes Shetland
tancar

Illes Shetland

El Ben Fogle viatja a un dels llocs més apartats de la Gran Bretanya, les illes Shetland, per passar uns dies amb la Helen i el Jason, una parella que acaba de començar una nova vida arran de mar a Yell, una illa castigada pels elements. Descobrirà per què necessitaven fugir de les exigències de la vida urbana i constatarà els obstacles amb què ara es troben a l'hora de perseguir el seu somni en aquesta illa remota, formidable i històrica.

17:31 Pitch&Cat - Copa Catalunya Trofeu Solius-Franciac 2023
tancar

Copa Catalunya Trofeu Solius-Franciac 2023

Ens desplacem fins al camp de pitch&putt Franciac, a Caldes de Malavella, per seguir la XVIII edició de la Copa Catalunya Trofeu Solius-Franciac 2023. A més, continuem amb les classes per conèixer bé el reglament. La d'aquest capítol, centrada en les àrees de penalitat.

17:40 E3 - Custom Skeleton Bay
tancar

Custom Skeleton Bay

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!

17:54 Esport Club - Joan Laporta, microscopi Delmàs, Pierre Oriola i tertúlia a l'Esport Club
tancar

Joan Laporta, microscopi Delmàs, Pierre Oriola i tertúlia a l'Esport Club

Joan Laporta es confessa a Catalunya Ràdio. Torna la Lliga i Àlex Delmàs enfoca el seu microscopi al Girona. Entrevista a Pierre Oriola, del Baxi Manresa i tertúlia. Avui ens acompanyen Danae Boronat, Oriol Domènech i Màrius Carol.

18:54 Bàsquet : Spar Girona Eurocup - Uni Girona- Gorzow| Eurocup | J2
tancar

Uni Girona- Gorzow| Eurocup | J2

L'Spar Uni Girona juga a la pista del Gorzow polonès en partit de l' Eurocopa de bàsquet. Els comentaris són de Jordi Robirosa i, l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

20:38 Tot Costa - Madridisme sociològic
tancar

Madridisme sociològic

Què és el madridisme sociològic? N'ha parlat el president del Barça, Joan Laporta, arran de la seva imputació pel cas Negreira. Ho analitzem amb Sergi Solé, Jordi Grau, Laia Tudel i "El boig de la Castellana", David Sánchez. Avui també entrevistem el migcampista del Girona Aleix García, i el tècnic del Bayern de Múnic de bàsquet, Pablo Laso.

22:18 Zona UFEC - + info
tancar

+ info

"Zona UFEC" és l'espai que pren el pols a la situació de l'esport català en les diferents disciplines. A través de reportatges i entrevistes, i en col·laboració amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, cada setmana repassem els èxits i el treball dels esportistes catalans en les competicions de casa nostra i d'arreu del món.

22:26 Pitch&Cat - Copa Catalunya Trofeu Solius-Franciac 2023
tancar

Copa Catalunya Trofeu Solius-Franciac 2023

Ens desplacem fins al camp de pitch&putt Franciac, a Caldes de Malavella, per seguir la XVIII edició de la Copa Catalunya Trofeu Solius-Franciac 2023. A més, continuem amb les classes per conèixer bé el reglament. La d'aquest capítol, centrada en les àrees de penalitat.

22:36 Temps d'aventura - Un territori per descobrir fent esport
tancar

Un territori per descobrir fent esport

Fer esport és salut, fer esport a l'aire lliure és salut i desconnexió. Una bona manera de descobrir nous territoris és anar-hi per gaudir fent allò que més ens agrada; bé sigui nedar, anar amb bicicleta, córrer per la muntanya o qualsevol altre activitat a la natura!

23:00 Onze - Laporta contraataca, Barça Stones i "Onzeclopèdia"
tancar

Laporta contraataca, Barça Stones i "Onzeclopèdia"

Joan Laporta ha concedit la primera entrevista a Catalunya Ràdio des que ha estat imputat pel cas Negreira. Víctor Lozano, Helena Condis, Jofre Mateu i David Bernabeu comenten les paraules del president del Barça i a la tertúlia s'hi afegeix el Minguella. L'aliança entre el Barça i els Rolling Stones és una altra de les notícies impactants a escala planetària. El Fran Domènech tanca el programa amb el repàs als titulars semàntics de la premsa esportiva.

00:38 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

01:01 Onze - Laporta contraataca, Barça Stones i "Onzeclopèdia"
tancar

Laporta contraataca, Barça Stones i "Onzeclopèdia"

Joan Laporta ha concedit la primera entrevista a Catalunya Ràdio des que ha estat imputat pel cas Negreira. Víctor Lozano, Helena Condis, Jofre Mateu i David Bernabeu comenten les paraules del president del Barça i a la tertúlia s'hi afegeix el Minguella. L'aliança entre el Barça i els Rolling Stones és una altra de les notícies impactants a escala planetària. El Fran Domènech tanca el programa amb el repàs als titulars semàntics de la premsa esportiva.

02:40 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

03:03 Bàsquet : Spar Girona Eurocup - Uni Girona- Gorzow| Eurocup | J2
tancar

Uni Girona- Gorzow| Eurocup | J2

L'Spar Uni Girona juga a la pista del Gorzow polonès en partit de l' Eurocopa de bàsquet. Els comentaris són de Jordi Robirosa i, l'anàlisi tècnica, de Cindy Lima.

04:38 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:00 No tenim vergonya - NTV 40 Anys Esports (1)
tancar

NTV 40 Anys Esports (1)

"No Tenim Vergonya" revisa els grans moments a Televisió de Catalunya. Se'ls mira des d'un altre punt de vista, per comparar-los amb la realitat actual o repassar moments televisius molt recordats. Mai, però, des d'un punt de vista nostàlgic.
NTV és una cadena de televisió. I, com a tal, conté tota mena d'elements (molinets, publicitat...) i de programes (informatius, d'esports, magazines, musicals, concursos...).
De què es nodreix la seva programació? De l'arxiu de la televisió pública catalana revisionada sense complexos. D'aquí ve el nom de la cadena, "No Tenim Vergonya".

05:32 No tenim vergonya - NTV 40 Anys Esports (2)
tancar

NTV 40 Anys Esports (2)

"No Tenim Vergonya" revisa els grans moments a Televisió de Catalunya. Se'ls mira des d'un altre punt de vista, per comparar-los amb la realitat actual o repassar moments televisius molt recordats. Mai, però, des d'un punt de vista nostàlgic.
NTV és una cadena de televisió. I, com a tal, conté tota mena d'elements (molinets, publicitat...) i de programes (informatius, d'esports, magazines, musicals, concursos...).
De què es nodreix la seva programació? De l'arxiu de la televisió pública catalana revisionada sense complexos. D'aquí ve el nom de la cadena, "No Tenim Vergonya".