TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero s'emet de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.55. Un magazín d'actualitat que busca informar, analitzar i debatre sobre temes que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia, amb una àmplia presència en directe dels reporters i reporteres, repartits per tot Catalunya.
A més, el "Tot es mou" compta amb seccions diàries de gastronomia (amb els principals cuiners i cuineres del país), successos, economia, mobilitat, temes mèdics i de tecnologia, entre d'altres.

13:54 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:34 Cuines - Pastanagues rostides amb mantega especiada
tancar

Pastanagues rostides amb mantega especiada

Si rostim bé unes pastanagues i hi posem uns bons companys de viatge es poden convertir en un plat suculent. Nosaltres les hem rostit i acompanyat d'una mantega especiada.

15:54 Cuines - Dolç d'ametlla
tancar

Dolç d'ametlla

Sabeu aquell torró que és dur i va cobert amb pa d'àngel? Doncs Arnau París en fa una versió per compartir, més tova, però tan bona com la recepta tradicional.

16:02 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La Cèlia i el Quique no estan gaire bé i ella treballa més hores del compte per no coincidir-hi. A l'Adrià se li espatlla l'ordinador i en necessita un de nou...
La Sílvia creu que el Francesc s'avorreix amb ella i vol fer un pla a soles per divertir-se junts. El Francesc, sense voler-ho, espatlla els plans de la Sílvia.
L'Àlvar explica a la Gina que vol invertir en un negoci de lloguer d'avionetes i la vol animar que ella també hi participi i se'n faci sòcia.

16:38 El paradís de les senyores - + info
tancar

+ info

En aquest episodi, avui totes les Venus han decidit que aniran a ballar juntes a la nit. Però la Gemma, quan s'assabenta que els seus pares aniran al cinema i que la casa quedarà buida, diu que està cansada per anar-hi perquè se li ha acudit un altre pla. Un pla que l'Stefania veu a venir quin és i que la preocupa molt. En Marcello diu a en Salvo que, per acostar-se a l'Anna, li faci un regal de Nadal a la seva filla. I per això en Salvo va a preguntar-li a en Roberto si sap què li podria agradar a la nena. Ell li diu exactament quin regal hauria de ser i en Salvo sí, que coneix algú que sap cosir molt bé.

17:23 La Selva - + info
tancar

+ info

Xavier Grasset presenta La Selva, el nou magazín d'entreteniment de les tardes de TV3. Un show d'autor on parlarem de tot de forma distesa i lliure, una trobada fixa a la nova cafeteria de la televisió pública catalana, regentada per la Mercè Fonoll (l'actriu i humorista, Anna Bertran). A La Selva sempre hi passen coses, és un món ple d'activitat on diverses espècies hi conviuen de forma lliure.
Hi passaran Antoni Bassas, Montse Barderi, Fel Faixedas, Sílvia Bel, la Nina, en Biel Duran, l'Alba Alfageme o la Carlota Gurt, entre molts d'altres. Una trobada plena de coneixement i seguiment de l'actualitat, però també d'entreteniment. Els acompanyaran, per exemple fent recomanacions, Sergi Cutillas, amb la seva música de capçalera, en Godai García que ens apropa a la terra -amb una mirada molt pròpia- o la cuinera i influencer, Sofia Janer.
A La Selva farem un repàs al què ha passat durant el dia i a la vida en general d'aquella manera única del Xavier Grasset acompanyat al sofà per la Maria Xinxó, la Núria Martínez o l'Ester Pagès. La resta de l'equip treballarà per explicar-vos el que ha passat dins i fora de La Selva, acostar-vos al territori i oferir-vos entreteniment, però sempre amb contingut. Cada dia hi haurà entrevistes, no hi faltaran els llibres, la cultura o històries humanes de tot tipus. I, a més, comptarem amb la participació del nostre públic. Us convidarem a jugar en un concurs diari, divertit i enginyós.
Quan t'endinses a la Selva mai saps què t'hi pots acabar trobant!
Cada tarda, et farem companyia a 3cat. Us espera una nova aventura plena de personatges interessants, converses, reflexions, descobriments i uns quants somriures. Sempre amb un ull posat a tot el que passa al nostre voltant.
Quedem a La Selva!

19:15 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

20:14 Està passant - + info
tancar

+ info

En Queco i la Natza, pendents de la salut del Papa. A l'Andrés el preocupa el retrocés del català i la Núria repassa el St. Valentí dels famosos

21:00 Telenotícies vespre
22:08 Nits Sense ficció - Noah
tancar

Noah

Noah Higón, una jove amb set malalties rares que ens recorda que sense ciència no hi ha futur.

23:10 Nits Sense ficció - Visca la Mary
tancar

Visca la Mary

La Mary té 90 anys i un entusiasme insaciable per la vida. La seva història és un calidoscopi de temes fascinants: feminisme, emigració, art, educació i navegació per alta mar. Tot encarnat en la vida d'una dona extraordinària. Criada a Connemara als anys trenta, va ser testimoni tant de la profunda pobresa com de la subjugació de les dones. El seu pare, el cèlebre pintor Charles Lamb, va inculcar a la seva filla un amor profund per l'art i per la Irlanda de l'oest. Un amor que la va acompanyar tota la vida. Va emigrar a Anglaterra acabada la guerra i va dedicar la vida a educar nens discapacitats, en una època en què professionalment no hi havia voluntat integrar-los. No es va conformar mai amb una vida banal, i va passar dècades navegant sola pel Mediterrani, com a jubilada. Aquesta pel·lícula, que et fa sentir bé, revela la infinitat de papers que ha encarnat: l'àvia entendridora, la mare inspiradora, l'amiga carinyosa, la soltera coqueta, la marinera d'alta mar, la música consumada, l'emigrant orgullosa i la divertidíssima seanchaí. Amb la seva manera afable, la Mary ens porta als diversos llocs que comprenen el viatge de la seva vida. Des del poblet de An Cheathrú Rua, a l'oest d'Irlanda, fins a la serena ciutat costanera espanyola de Sitges, i des dels bulliciosos carrers de Londres fins a la gentil ciutat anglesa de Worthing. El resultat és una sèrie de converses extraordinàries, commovedores i divertides, on se sincera sobre la seva vida, les seves passions i les seves pors. És el retrat eloqüent d'una dona forta, i un retrat igualment commovedor del paper canviant de la dona a Irlanda. Després d'escoltar la seva història, diràs: Jo podria ser més com ella. M'hauria d'assemblar més a ella.

00:12 Més 324 - + info
tancar

+ info

El "Més 324" arriba a la desena temporada amb Marina Romero al capdavant de l'espai i amb la voluntat de continuar sent un centre de debat d'idees i d'anàlisi de l'activitat política.

02:01 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Els Delai
05:00 Folc a l'estudi - Duetu
Progrmació BD ....
06:00 Videoclips - Lluc - Temps perdut (2034)
06:03 Videoclips - Intana - Què vols de mi
06:06 Videoclips - Flashy Ice Cream & Swit Eme - Cops
06:09 Català a l'atac - Monstre aquàtic seriós i responsable
06:10 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

06:41 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

07:13 Quan arribin els marcians - La culltura de la cancel·lació existeix?
tancar

La culltura de la cancel·lació existeix?

Cultura de la cancel·lació és un dels fenòmens més comentats quan esclaten segons quines polèmiques a les xarxes. Ho analitzem amb Ana Polo, Juan E. Valls Boix, María Llopis i Beatriz Cepeda. I abduïm l'artista futurista Luna Ki

07:46 Quan arribin els marcians - El Festival de Canes 2022
tancar

El Festival de Canes 2022

Anem al Festival de Canes. Descobrim els nous títols de: R. Östlund,A. Desplechin,C. Mungiu,R. Sorogoyen o A. Serra i intèrprets com T. Swinton,I. Elba,M. Cotillard,M. Poupaud,A. Vikander o C. Dean. Abduïm la músic mallorquina Maria Jaume.

08:19 Tot el temps del món - Najat El Hachmi
tancar

Najat El Hachmi

NAJAT EL HACHMI

Tanquem la temporada entrevistant Najat El Hachmi, que ha publicat Dilluns ens estimaran (Edicions 62/Destino), novel·la que va escriure alhora en català i en castellà, i que ha guanyat el Premi Nadal en la seva versió castellana. Ens hi explica la història d'una jove musulmana que viu a l'extraradi i que vol ser feliç i lliure, però que viu en un entorn opressiu. S'emmiralla en una veïna de la seva edat, que l'enlluerna per la manera com viu la vida, amb vitalitat, il·lusió i molta determinació. Amb ella, sembla que s'obri un nou món de possibilitats, que la obligarà també a fer renúncies doloroses.

Parlem amb la Najat dels altres, dels estrangers, de les imposicions, del desig de llibertat, de cossos, de gènere i de com la literatura pot servir de referent.

08:59 Tot el temps del món - Joan-Lluís Lluís
tancar

Joan-Lluís Lluís

Marxem a la Catalunya Nord per trobar-nos amb en Joan-Lluís Lluís, que ens rep al jardí de casa seva. Ens parla de "Junil a les terres dels bàrbars" (Club Editor), la seva darrera novel·la, una aventura apassionant situada a l'època romana. En aquesta mena de faula, seguim el periple cap a la llibertat de la Junil i dels seus companys, esclaus. Cap a la llibertat i cap a Ovidi, el poeta, i és que en aquest llibre hi ressonen la passió per la poesia, les paraules i la literatura de Joan-Lluís Lluís. En parlem amb ell, i també de com escriu, de la seva relació amb els personatges o de la situació actual de la llengua.

JUNIL A LES TERRES DELS BÀRBARS
Joan-Lluís Lluís
Ed. Club Editor

09:40 Quèquicom - Llegir la mà
tancar

Llegir la mà

La mà és com un titella: funciona a base de tendons i palanques d'una complexitat fascinant. Ens proporciona la base 10 per comptar; però, com és que tenim 5 dits a cada mà i no pas 7 o 8?

10:10 Quèquicom - Fer el lluç
tancar

Fer el lluç

El lluç està en un estat molt crític a la Mediterrània. A Catalunya no es captura cap lluç de talla gran des del 2010. Els pescadors de Roses, alarmats, han vedat una zona de posta d'ous més gran que la reserva marina de les illes Medes.

10:40 Quèquicom - Globus fins a l'estratosfera
tancar

Globus fins a l'estratosfera

Pujarem fins a 6.000 metres amb un globus fet a Igualada. I us plantejarem un altre repte: us atreviríeu a pujar fins a 36 quilòmetres, fins a l'estratosfera? Això ja no és una utopia: l'empresa Zero2infinity vol dur turistes a contempla

11:08 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

11:39 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

12:11 La gent normal - Assetjament a l'escola
tancar

Assetjament a l'escola

Com s'han de tractar els casos d'assetjament a les escoles? L'augment de casos de "bullying" ha fet necessària la creació de protocols, però, són eficients?
L'escriptora Lolita Bosch i el fundador de Change.org, Francisco Polo, van ser víctimes de "bullying". Expliquen com els va marcar profundament, la indefensió que van sentir i comparteixen vivències amb Laura Cañas, una jove que encara pateix les seqüeles del fet que cada dia es burlessin d'ella i li diguessin "Betty la fea".
El programa es qüestiona quina ha de ser l'actuació dels mestres davant d'aquests casos amb la professora Carme Barceló, que va detectar un cas d'assetjament a l'institut que dirigia i el va abordar d'una manera dràstica i poc ortodoxa.
Per entendre quines són les motivacions dels assetjadors el capítol presenta la conversa entre l'Esteban i la Celia, que han fet teràpia per analitzar el seu comportament. L'altra cara de la moneda és el testimoni dels pares de l'Alan, un noi que va ser víctima de "bullying" durant anys, va entrar en una depressió i es va suïcidar. Va ser un cas extrem que va remoure consciències i va posar de manifest la necessitat d'actuar amb contundència davant de l'assetjament escolar.

12:52 La gent normal - Parelles amb diferència d'edat, en què es nota?
tancar

Parelles amb diferència d'edat, en què es nota?

La diferència d'edat pot ser un problema per als membres d'una parella? En aquest capítol, tres parelles amb edats tan allunyades que pertanyen a generacions diferents expliquen com es van enamorar i com ho viuen.

El Pep Munné ha trobat en la Carol, 30 anys més jove, la serenitat i l'oportunitat de començar un nou projecte vital amb una filla en comú. Ella és conscient que la seva filla té un pare gran i el Pep admet que a vegades l'han confós amb l'avi de la nena.

I quan la dona és la més gran, és més complicat? La Montse i el Jordi es porten 21 anys. Quan es va enamorar, la Montse va tenir clar que no volia renunciar a la relació malgrat la diferència d'edat; ell, després del desconcert inicial, es va deixar portar pels seus sentiments i ara formen un matrimoni que alguns confonen amb una mare i el seu fill.

L'Emilio i el Josep no han notat mai l'edat que els separa tot i portar-se 19 anys, en tot cas els ho fan veure comentaris com el de la mare del Josep que pensa que l'Emilio és més per a ella que per al seu fill.

13:31 Ments inquietes - Música
tancar

Música

Santi Balmes (1970) i Maria Arnal (1987) intenten explicar-nos els seus respectius processos creatius, on troben les guspires que acaben esdevenint composicions i com les converteixen en experiències universals. Balmes, amb 25 anys de carrera al capdavant de Love of Lesbian i 9 discos a l'espatlla, recorda com van néixer alguns dels seus hits, ja sigui de manera còmica o a partir d'un fet dramàtic. Arnal, una de les cantautores més potents i prometedores del nostre panorama musical, desgrana les corbes, obstacles i inseguretats amb què s'ha trobat fins arribar on és ara. Dos compositors de generacions molt diferents que ens emocionen i ens fan vibrar per igual.

14:12 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

14:51 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

15:27 El Foraster - Una Vall molt especial
tancar

Una Vall molt especial

"El foraster" comença temporada amb un programa especial, gravat íntegrament aquest Nadal, a l'hospital Vall d'Hebron de Barcelona.

En aquest primer capítol de l'any, Quim Masferrer viurà els dies de Nadal- el 24 i 25 de desembre- fent companyia a les persones que no poden celebrar les festes a casa seva. El foraster passarà el Nadal amb pacients, familiars i personal sanitari, passejant per un edifici de la mida d'un poble que no tanca mai. Onze plantes plenes d'històries humanes i d'activitat que passa totalment desapercebuda com la cuina, el manteniment o el banc de sang. En dos dies viurà dos parts, entrarà a quiròfan i veurà un cor per dins, també dinarà amb les infermeres d'oncologia i ajudarà a cuinar els galets de Nadal.

16:29 El convidat - Boris Izaguirre
tancar

Boris Izaguirre

Els dos dies que passaran junts Boris Izaguirre i Albert Om seran dies de contrast i de ritme frenètic. Contrast perquè el Boris, amant del glamur i de la nit, s'emportarà l'Albert a la que serà la seva primera festa en societat a Madrid. I ritme frenètic perquè, l'endemà, canviaran l'esmòquing pel xandall, i se n'aniran a córrer pel parc d'El Retiro. El Boris convidarà l'Albert al seu refugi, un pis on no hi entra ni la seva parella. Allà coneixerem com viu l'escriptor veneçolà de portes endins, com és el lloc més íntim de l'home més públic. L'Albert veurà com el Boris s'ha decorat la casa amb mobles abandonats als carrers de Barcelona i es canviarà en el "lavabo més gai de tots els que s'han vist".

17:15 Els quaderns de cuina de la Julie - El massís dels Aravis
tancar

El massís dels Aravis

Avui, els Quaderns de la Julie emprèn un viatge al massís dels Aravis, a l'Alta Savoia. La nostra protagonista aprèn a fer 'reblochon', el formatge típic savoià, necessari per fer la famosa 'tartifle'. També tasta el 'biscantin', una sidra de peres i pomes amb què acompanya les 'rissoles' -pastissets farcits de compota de pera-. I, finalment, puja amb raquetes fins a una xalet on es fuma la cansalada que li han encarregat per fer el plat anomenat 'farciment' al forn.

18:07 Els quaderns de cuina de la Julie - A les muntanyes del Jura
tancar

A les muntanyes del Jura

La Julie ens descobreix dues comarques del Franc Comtat.
En Noël és un artesà xarcuter que, amb les verdures de la Clothilde i l'ajuda de la cuinera Rose-Marie, fa una carn d'olla magistral. La Laurence fa un guisat de múrgoles que es menja amb torrades de pa de pagès. La família Mamet, pare, mare, fill i filla, elaboren un formatge tradicional que es conserva en faixes de fusta d'avet roig subministrades per en Patrick, silvicultor i lleter. En François destil·la la mítica absenta, a partir del donzell conreat a la comarca i amb els alambins del besavi. La Liliane fa un pa d'espècies amb una sola espècia, la matafaluga, segons una recepta especialíssima d'un poblet de la comarca.

18:59 Tresors perduts d'Egipte - El poder de Ramsès
tancar

El poder de Ramsès

Si avui coneixem Ramsès II com a Ramsès el Gran és per l'habilitat que va tenir per presentar-se com el monarca més poderós d'aquella antiga civilització. Va ser un gran guerrer i un gran diplomàtic, però, sobretot, va ser un excel·lent propagandista que va omplir les parets dels temples amb les seves victòries militars i va encarregar milers d'estàtues seves, però també va aprofitar estàtues de faraons antics per donar-los les seves faccions.

19:43 Tresors perduts d'Egipte - Secrets de les reines d'Egipte
tancar

Secrets de les reines d'Egipte

La societat de l'antic Egipte estava dominada pels homes, però algunes dones excepcionals van aconseguir arribar al poder com a faraones o com a reines consorts. Durant el Regne Antic, la reina Setibhor es va fer construir una gran piràmide i un temple funerari i va obrir el camí perquè més endavant, durant el Regne Nou, Hatxepsut es proclamés faraona i Nefertari exercís el poder al costat del seu marit, Ramsès el Gran.

20:27 Tresors perduts d'Egipte - L'ascens de les mòmies
tancar

L'ascens de les mòmies

La momificació és un dels trets característics que defineixen els enterraments a l'Antic Egipte. Però hi ha moltes preguntes sobre aquest ritual que encara no tenen una resposta clara, com ara quan van començar els egipcis a momificar els seus morts, com es momificaven les persones que no pertanyien a la classe alta, o què va passar amb la momificació quan els grecs van conquerir Egipte. Nombrosos arqueòlegs especialitzats en aquest tema investiguen per descobrir-ne els secrets.

21:11 Tresors perduts d'Egipte - El misteri de la tomba de Tutankamon
tancar

El misteri de la tomba de Tutankamon

Ara fa cent anys, el descobriment de la tomba de Tutankamon va omplir les portades de la premsa de tot el món. Avui dia, el tresor d'aquest faraó encara és mític, però, en realitat, la seva tomba és petita i molt austera, comparada amb les d'altres faraons. Molts arqueòlegs encara busquen una explicació a aquesta sorprenent modèstia funerària, i sembla que està relacionada amb les condicions en què va haver de regnar el rei-nen.

21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:15 Tresors perduts d'Egipte - La llegenda dels reis de les piràmides
tancar

La llegenda dels reis de les piràmides

Diversos arqueòlegs investiguen aspectes relacionats amb el poder dels faraons, des de la magnífica tomba de Kheops, mai superada, als temples del sol, construïts per faraons posteriors per intentar mantenir el seu poder. Aquests faraons volien que el poble els adorés, no com a déus en la mort, sinó com a déus vivents. També és possible que alguns faraons tinguessin funcionaris dedicats a conservar la fidelitat i la devoció del poble.

22:59 Tresors perduts d'Egipte - Cleopatra, l'última faraona d'Egipte
tancar

Cleopatra, l'última faraona d'Egipte

Cleopatra va ser l'última faraona d'Egipte perquè, després d'ella, el país es va convertir en una província de l'imperi romà. Però l'Egipte sobre el qual va regnar ja no era únicament egipci, perquè Alexandre el Gran l'havia conquerit tres segles abans. La mateixa Cleopatra pertanyia a una dinastia d'origen grec, però va saber regnar tenint en compte la diversitat cultural del país. Malgrat els seus encerts, amb ella es van acabar els faraons.

23:45 Tresors perduts d'Egipte - Els saquejadors de piràmides
tancar

Els saquejadors de piràmides

La pugna entre els constructors i els lladres de tombes va durar mil·lennis. Els arqueòlegs estudien els orígens dels saquejos de tombes i com les construccions funeràries van anar evolucionant per protegir millor els seus ocupants, des de les mastabes, passant per les piràmides i els temples, fins a acabar sent discretes construccions enterrades. Però no tots els que entraven en una tomba volien robar-ne els tresors, molta gent buscava reutilitzar les tombes pels seus morts.

00:31 Tresors perduts d'Egipte - Els secrets amagats de Tutankamon
tancar

Els secrets amagats de Tutankamon

Avui dia, Tutankamon és el faraó més conegut, però això s'explica sobretot perquè el descobriment de la seva tomba, ara fa cent anys, va causar sensació pels tresors que contenia. En realitat, Tutankamon només va governar Egipte entre els nou i els dinou anys, i es va haver de dedicar sobretot a desfer els canvis que havia provocat la revolució religiosa del seu pare, tal com indiquen els descobriments dels arqueòlegs.

01:15 Tresors perduts d'Egipte - La llegenda dels reis de les piràmides
tancar

La llegenda dels reis de les piràmides

Diversos arqueòlegs investiguen aspectes relacionats amb el poder dels faraons, des de la magnífica tomba de Kheops, mai superada, als temples del sol, construïts per faraons posteriors per intentar mantenir el seu poder. Aquests faraons volien que el poble els adorés, no com a déus en la mort, sinó com a déus vivents. També és possible que alguns faraons tinguessin funcionaris dedicats a conservar la fidelitat i la devoció del poble.

01:59 Tresors perduts d'Egipte - Cleopatra, l'última faraona d'Egipte
tancar

Cleopatra, l'última faraona d'Egipte

Cleopatra va ser l'última faraona d'Egipte perquè, després d'ella, el país es va convertir en una província de l'imperi romà. Però l'Egipte sobre el qual va regnar ja no era únicament egipci, perquè Alexandre el Gran l'havia conquerit tres segles abans. La mateixa Cleopatra pertanyia a una dinastia d'origen grec, però va saber regnar tenint en compte la diversitat cultural del país. Malgrat els seus encerts, amb ella es van acabar els faraons.

02:43 Tresors perduts d'Egipte - Els saquejadors de piràmides
tancar

Els saquejadors de piràmides

La pugna entre els constructors i els lladres de tombes va durar mil·lennis. Els arqueòlegs estudien els orígens dels saquejos de tombes i com les construccions funeràries van anar evolucionant per protegir millor els seus ocupants, des de les mastabes, passant per les piràmides i els temples, fins a acabar sent discretes construccions enterrades. Però no tots els que entraven en una tomba volien robar-ne els tresors, molta gent buscava reutilitzar les tombes pels seus morts.

03:27 Tresors perduts d'Egipte - Els secrets amagats de Tutankamon
tancar

Els secrets amagats de Tutankamon

Avui dia, Tutankamon és el faraó més conegut, però això s'explica sobretot perquè el descobriment de la seva tomba, ara fa cent anys, va causar sensació pels tresors que contenia. En realitat, Tutankamon només va governar Egipte entre els nou i els dinou anys, i es va haver de dedicar sobretot a desfer els canvis que havia provocat la revolució religiosa del seu pare, tal com indiquen els descobriments dels arqueòlegs.

04:11 Els quaderns de cuina de la Julie - La Vall d'Aura
tancar

La Vall d'Aura

Descobrir una regió i recórrer la seva història a través d'una recepta antiga, típica, per comprendre'n més bé les seves especificitats i la seva riquesa, és l'aventura que compartirem amb Julie Andrieu, que viatja per les carreteres de França.
Descobreix llocs insòlits i es troba amb personatges càlids i originals, capaços de fer-li entendre què és el que dóna unitat creativa, gastronòmica, cultural i econòmica a una regió. La cuina hi fa més que mai el seu paper d'enllaç: uneix famílies, connecta generacions, consolida la identitat d'una regió i assegura la transmissió del saber fer.
En aquests "Quaderns de cuina" tindrem l'oportunitat de conèixer personatges amants dels productes de qualitat (productors, agricultors, artesans...) i que tenen la generositat de compartir els seus coneixements.

05:04 GR Terres del sud - Muntanyes de Prades
tancar

Muntanyes de Prades

La ruta d'avui transcorrerà íntegrament per les muntanyes de Prades.

Comencerem ben d'hora, participant a la Marxa Dufour que es fa cada any a Capafonts, una manera interessant de fer exercici i orientar-nos alhora. I de mullar-nos, però això sovint ja va bé... I cap a Prades, que necessitarem descansar el cos després d'aquest dia tan llarg.

Perquè l'endemà, un altre cop ben d'hora, anirem a caçar bolets amb una família d'experts boletaires. I després els cuinarem. I per acabar, ens espera un itinerari impressionant: travessarem els Avencs de la Febró, farem una Via Ferrada i visitarem el poble abandonat de la Mussara. Un indret maleït on, diuen, hi ha una porta cap a una altra dimensió. A veure com acaba, això...

En total, uns 30 quilòmetres, dividits en dues jornades i fets a peu. Ja veureu quin viatge!

05:48 Xarxa Natura - Tordera
tancar

Tordera

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:53 Videoclips - Land Of Coconuts - Surt del meu cap
05:56 Videoclips - Robert Poch - La porta de sortida
Progrmació BD ....
06:00 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Els Passotes fan molta pudor
tancar

Els Passotes fan molta pudor

Ajudat -o no- per la professora Rup, el periquito Chirpy McChirp ordeix un pla per empudegar l'estació espacial de les Mascotes de l'Univers. En Binky i els seus companys tenen por que la pudor atregui alienígenes de tota mena i els obligui, a ells i al seus humans, a abandonar l'estació. En aquesta missió, compten amb la col·laboració de la Si-Si, una gosseta molt voluntariosa, però molt sorollosa i hiperactiva.

06:10 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Saltar a l'acció
tancar

Saltar a l'acció

El regal per al cosinet de l'Humà petit, que fa dos anys, un coet de joguina, cau en mans de les Mascotes de l'Univers, que de seguida el prenen per una nau alienígena. De dins del coet se sent un riure estrany que intriga la capitana Gracie, i quan fa anar la manovella, en surt una eruga d'ulls grossos i una música molt enganxosa que embadaleix i fa ballar en Binky i la Nola cada cop que sona.

06:25 Les Tres Bessones - Kim de l'Índia
tancar

Kim de l'Índia

L'Avorrida castiga les Bessones a seguir una aventura amb en Kim, un noi molt llest que viu a l'Índia. Amb ell aconseguiran acabar amb una xarxa d'explotadors de nens i nenes, i els faran tornar a l'escola del seu poble.

06:50 Vicky, el viking - Fer de Leprechaun
tancar

Fer de Leprechaun

A Irlanda, els vikings coneixen un tal Puck, que busca el seu amic Bernard, perdut al bosc. En Halvar accedeix a ajudar-lo, aconsellat per l'Urobe, que es pensa que en Puck és un leprechaun. Però aviat s'adonen que en Puck és un saltimbanqui i en Bernard, el seu ós ensinistrat. Llavors, per evitar que la guàrdia reial s'emporti en Bernard, en Vicky els fa creure que en Puck és un follet màgic de debò.

07:02 Vicky, el viking - Residència d'estiu
tancar

Residència d'estiu

Els habitants de Flake es desperten de matinada a causa dels tocs de botzina de l'emissari reial, perquè vénen a requisar-los el poble per construir-hi la nova residència d'estiu del rei. Però els vikings no se'n volen anar i proven de dificultar-los la feina tant com poden. Finalment, per evitar que el conflicte vagi a més, en Vicky munta un enrenou que espanta el rei i tot el seu seguici.

07:14 Els germans Kratt - La llengua dels dofins
tancar

La llengua dels dofins

L'Aviva ja té a punt el primer invent que ha fet mai amb el llenguatge dels animals: el Descodificador dels Dofins. Ara només cal desxifrar els sons i les paraules del dolfinès i incorporar-los al vestit de poder dofí. Evidentment, se n'encarregaran en Martin i en Chris, que ja són a l'Amfípode amb ganes d'entendre's amb els dofins mulars.

07:36 El poble encantat de Pinotxo - La princesa unicorn
tancar

La princesa unicorn

Per culpa d'en Guillot, la princesa Bathilde es comença a transformar en unicorn i en Pinotxo i la Llumeta s'hauran d'afanyar per evitar que la transformació acabi sent definitiva!

07:51 Leo da Vinci - L'arribada a Venècia
tancar

L'arribada a Venècia

Mentre els quatre amics continuen el viatge cap a Venècia, la Bianca expressa el desig de volar amb el deltaplà. Durante el trajecte, els nois troben una nena i la salven d'un toro enfuriat. Després deixen la casa mòbil sota un salze i arriben a Venècia navegant. Allà troben en Fabrizio, un vell amic d'en Leo.

08:05 La Patrulla Peluda - La Patrulla salva el circ
tancar

La Patrulla salva el circ

El director del circ demana al Ryder i a la Patrulla Peluda que l'ajudin a buscar una elefantona que s'ha escapat.

08:16 La Patrulla Peluda - La Patrulla salva en Ryder
tancar

La Patrulla salva en Ryder

En Ryder troba la cabra Garbie atrapada en una cornisa de la muntanya i prova de rescatar-la, però ara l'hauran de rescatar a ell!

08:29 Titó - Excursió a la neu
tancar

Excursió a la neu

Avui anem d'excursió a la neu. Farem un ninot de neu i li posarem el gorro amb orelles d'en Titó. Però ens falta la pastanaga per fer-li el nas! Potser en John C ens porta la pastanaga? O potser ens porta una altra cosa?

08:40 El Mic i els seus amics - Fem fruita de plastilina
tancar

Fem fruita de plastilina

La plastilina és un material que sempre atrau els nens i nenes més petits. Els diferents colors en que es presenta conviden el Mic i en Cincsegons a modelar peces de fruita.

08:51 Pop, la ciutat de paper - El planeta Pop-pim
tancar

El planeta Pop-pim

En l'aventura poptàstica d'avui, la colla d'amics viatgen a l'espai per anar al planeta Pop-pim. A la Mae-Mae li sembla que potser està fet de formatge, però la Phoebe creu que és de roca. Per comprovar qui té raó, la Phoebe s'emporta els seus amics a l'espai amb un coet. Però què trobaran quan arribin al planeta Pop-pim?

09:02 LooLoo Kids (compilacions) - Honc i Quac!
tancar

Honc i Quac!

Cançons: Aquest porquet / L'oc company de l'oca / El conillet i el gosset / Xai negret / El ratolí lladre / Cuccurucucú / Els pollets

09:13 Els mixets - El parc de bombers
tancar

El parc de bombers

Els mixets tenen un camió de bombers de joguina. Quan en Dard els veu jugant-hi, els explica que el seu pare és bomber de veritat. El pare d'en Dard els convida a visitar el parc de bombers perquè vegin com treballen, i els mixets descobreixen que és una feina molt difícil.

09:18 Els mixets - Una aventura a la natura
tancar

Una aventura a la natura

L'avi porta els mixets al parc i els ensenya a espavilar-se a la natura per si mai es perden. De primer no en fan gaire cas, però quan es queden extraviats en una illa s'adonen que el que els ha ensenyat l'avi és molt útil.

09:22 Els mixets - El joc del silenci
tancar

El joc del silenci

Els mixets volen jugar a construir un vaixell pirata al jardí, però com que la mare necessita concentració perquè treballa, els proposa que juguin al joc del silenci: cap d'ells podrà parlar, i el que aconsegueixi estar més estona en silenci decidirà el dibuix de la bandera del vaixell.

09:27 Els mixets - Extraterrestres
tancar

Extraterrestres

Els mixets estan de visita a casa d'en Chase, que els explica que el que més li agradaria en aquest món seria poder conèixer extraterrestres. L'endemà, els tres germans decideixen disfressar-se d'alienígenes per fer realitat el somni del seu amic.

09:31 Els mixets - El concurs de bellesa dels Mixets
tancar

El concurs de bellesa dels Mixets

La Mona organitza un concurs de bellesa. Els mixets volen anar-hi ben mudats i pentinats, però els seus pares els expliquen que la bellesa no només es veu per fora, sinó també per dins.

09:36 Els mixets - Uns Mixets ben educats
tancar

Uns Mixets ben educats

La Mona troba que en Flam i en Tortell no són gaire ben educats, perquè sempre passen al davant de tothom i no comparteixen res. La Dolça decideix ensenyar-los bones maneres, però no serà tan fàcil com es pensa.

09:40 Els mixets - Arqueòlegs infantils
tancar

Arqueòlegs infantils

Els mixets miren un programa d'arqueologia a la televisió i decideixen fer-se arqueòlegs. Quan es posen a cavar i no troben res, ho volen deixar córrer, però al final la paciència té recompensa.

09:45 Masha i l'os - Una bona escombrada
tancar

Una bona escombrada

La Masha i el conill estan jugant un partit d'hoquei molt emocionant. En un moment donat, el disc surt volant molt lluny i la Maixa el va a buscar, i buscant-lo, troba una escombra i pensa que per guanyar el partit, li anirà millor l'escombra que el pal d'hoquei. Però de seguida descobrirà que amb aquella escombra es poden fer altres coses, a part de guanyar partits.

09:52 Masha i l'os - Tot en família
tancar

Tot en família

És hivern i el pingüí torna de visita. L'os té moltes ganes d'estar amb ell i que participi en un munt d'activitats, però el pingüí s'estima més passar l'estona jugant amb la Masha. Tot i que l'os mira d'atraure l'atenció del pingüí fent coses que es pensa que li agradaran, no se'n surt i es posa molt trist. La Masha se n'adona i se li acut una idea per arreglar-ho.

09:58 Masha i l'os - La `dolce vita'
tancar

La `dolce vita'

Just quan l'os ja està a punt per anar a pescar, arriba la Masha i li demana que li faci l'esmorzar. Però li doni el que li doni, ella no ho vol perquè només vol menjar coses dolces. L'os, cansat i impacient perquè se li fa tard, se'n va i la deixa a casa. Llavors, la Masha aprofita per fer un munt de caramels de tots els gustos. Però després de menjar-ne tants li comencen a fer mal les dents.

10:04 La fàbrica de somnis dels germans constructors - Troba la bandera
tancar

Troba la bandera

La Joanne, la mare dels bessons, ha tornat de viatge amb unes caixes misterioses. Per decidir qui les obrirà, reuneix tota la colla de la Fàbrica de Somnis i organitza una petita competició per equips. El Jonathan i el Drew descobriran que enfrontar-se l'un contra l'altre és molt més difícil del que s'havien imaginat.

10:15 Pirata i Capitano - Plaga de picapuces!
tancar

Plaga de picapuces!

La Calavera Rosa està a punt de xocar contra el vaixell del Dodo-el-Dur. La Capitana li diu al Dodo que anirà a l'illa de les Barracudes per denunciar-lo a l'Omàntol Blau, però el Dodo s'hi avança i salpa primer. Llavors, als nostres amics els comença a picar tot el cos. El Dodo els ha encomanat les temibles picapuces! Ara han d'avisar els altres pirates abans que sigui massa tard.

10:26 Pirata i Capitano - Seguretat a bord
tancar

Seguretat a bord

El Calamar Coix ha convocat els pirates de la Confraria a l'illa de les Barracudes per fer un control de seguretat. Qui no el passi, perdrà la llicència de navegació durant dotze llunes. La Pirata i la seva tripulació revisen la Calavera Rosa de dalt a baix. El dia abans, tots els vaixells pirata estan en perfecte estat de revista. Però a la nit, hi arriba un pirata que ningú s'esperava.

10:37 L'abella Maia - En Flip salva la reina
tancar

En Flip salva la reina

Les vespes han descobert una llavor molt estranya que fa tornar bojos els insectes unes quantes hores, i l'aprofiten per entrar a la cambra de l'abella reina i segrestar-la. Com a rescat demanen totes les reserves de mel del rusc. La Maia demana ajuda a les formigues, però elles també cauen víctimes d'aquesta misteriosa llavor. Al final, se li acut un pla i el posa en pràctica amb l'ajuda d'en Willi i en Flip.

10:49 L'abella Maia - Vaga el rusc
tancar

Vaga el rusc

Les abelles obreres, esgotades i tipes de les contínues inspeccions i exigències d'en Beeswax, decideixen fer vaga. La Maia vol arreglar les coses i proposa que les formigues ocupin el lloc de les abelles en vaga, perquè es pensa que ho faran malament i en Beeswax es veurà obligat a donar a les obreres el que demanen, que és més mel i més descans a la feina. Però el pla de la Maia no surt tal com ella esperava.

11:00 L'abella Maia - En Flip està trist
tancar

En Flip està trist

S'acaba l'estiu i en Flip està trist. L'únic que el consola és tocar el violí dia i nit, però per culpa d'això, els insectes del prat no poden dormir, i estan cansats i enfadats. L'endemà al matí la Maia s'adona que ha dormit la mar de bé; potser a en Flip ja li ha passat la tristor... Però no, ha sigut altra cosa: li han robat el violí!

11:12 Vicky, el viking - Els Jocs Olímpics
tancar

Els Jocs Olímpics

En Vicky i els vikings participen en uns Jocs Olímpics que se celebren a Andalusia, organitzats per en Rodrigo, un vell amic seu. Els Jocs són l'ocasió per retrobar gent de diverses tribus i nacionalitats que els vikings no veuen des de fa temps, així com de competir els uns amb els altres esportivament. D'entrada, en Halvar exigeix als seus homes la victòria, però el suspens es mantindrà fins a l'última prova.

11:24 Vicky, el viking - Ui, una margarida!
tancar

Ui, una margarida!

L'Ylvi i l'Ylva estan collint fruites i flors per fer-li un regal d'aniversari a en Vicky quan una esllavissada les fa precipitar fins a una balma, a la paret d'un penya-segat. En Vicky alerta les dones de la seva absència, i surten a buscar-les. Davant la dificultat per tirar-les amunt amb cordes, en Vicky improvisa una llitera de rescat on hauran de saltar, tot i la por que els fa, per salvar-se.

11:35 Vicky, el viking - Tifa de vaca
tancar

Tifa de vaca

Tornant cap a Flake, una vaca s'empassa l'anell que en Halvar pensava regalar a l'Ylva per l'aniversari del seu casament. Per tal de recuperar-lo, compra la vaca i se l'emporta a Flake, on l'Ylva l'espera impacient per a la festa. Però vol que primer es renti bé i es mudi. Mentre s'empolaina, en Halvar s'entreté tant com pot perquè els seus homes puguin recuperar l'anell a temps, cosa que no aconsegueixen fins a l'últim moment.

11:47 La colla de la selva al rescat! - Per unes quantes perles més
tancar

Per unes quantes perles més

En Junior se'n va de colònies amb altres nens de la selva i descobreixen que en Vladimir ha creat un exèrcit d'ostres-ninja que li proporcionen perles per construir-se una estàtua gegant. Per derrotar en Vladimir, en Junior haurà de trencar una promesa que li ha fet al seu pare...

11:58 La colla de la selva al rescat! - Sense robatori no hi ha regals
tancar

Sense robatori no hi ha regals

És el dia de la festa dels regals i la Batricia du un sac amb totes les peticions dels nens de la selva. Desgraciadament, el sac li cau davant de la cova dels farumfers, i aquests se l'enduen convençuts que és seu i el guarden en un lloc segur. La colla s'haurà de colar a la cova i recuperar el sac per salvar la festa dels regals!

12:08 La colla de la selva al rescat! - El fals admirador
tancar

El fals admirador

En Mickey, el jerbu megalòman, es vol venjar de la colla. Per fer-ho, es fa passar per admirador i es fa amic d'en Victor, qui li acaba explicant tots els punts febles de la colla. Amb l'ajuda involuntària del pobre, Victor, en Mickey s'aprofita de les debilitats de cada un dels membres de la colla i els atrau cap a una trampa.

12:19 Kung Fu Panda: Les potes del destí - L'intrús no vola recte
tancar

L'intrús no vola recte

Quan el Jindiao arriba al poble dels pandes, convida els quatre nens a participar en un torneig d'exhibició de kung fu, però té motivacions ocultes.

12:42 Dracs: Els genets de l'illa del Fred - L'informe de la Heather (2a part)
tancar

L'informe de la Heather (2a part)

Gràcies a la traïció de la Heather, l'Alvin té finalment el Manual dels Dracs en el seu poder, però la Heather acaba en un calabós de l'illa del Fred. En Singlot i els seus companys pensen la manera de recuperar aquest llibre tan valuós, perquè si l'Alvin descobreix tots els secrets dels dracs, els habitants de l'illa del Fred correran un greu perill.

13:04 Inazuma Eleven - El temible equip Zoolan!
tancar

El temible equip Zoolan!

L'equip format pels humans reforçats d'en Zoolan Rice està posant contra les cordes els jugadors de l'Inazuma Japó. Quan les supertècniques de sempre deixen de ser eficaces, és el moment que en Mark en trobi una de nova i, per fer-ho, disposa d'una pista inesperada.

13:27 Artús i els vailets de la Taula Rodona - La cacera del dragós
tancar

La cacera del dragós

Un mercader arriba a Camelot a demanar protecció, ja que un dragós, una bèstia meitat drac, meitat gos, li ha pres uns tresors màgics. Com a mostra d'agraïment, regala una planta exòtica al rei Uter Pendragó. El rei ordena a Sir Ulfius que organitzi una cacera per deslliurar el regne d'aquest animal malèfic, i l'Artús i el Sagramor han d'anar a fer d'escuders dels cavallers caçadors. Però l'Artús té altres plans.

13:38 Artús i els vailets de la Taula Rodona - L'espectre reial
tancar

L'espectre reial

Perquè no l'enxampin durant les seves escapades nocturnes amb el Meugrú, la Ginebra demana un favor a la Morgana: una poció que faci invisible el gat-llop. El Mordred l'hi vol robar, però l'únic que aconsegueix és que l'Artús i ell mateix acabin convertits en espectres invisibles. Als dos enemics no els queda més remei que col·laborar per trobar la manera de comunicar-se amb la Morgana perquè els prepari un antídot.

13:50 Els germans Kratt - Desperta't, marmota
tancar

Desperta't, marmota

Després de trobar-se una marmota canadenca, l'Aviva ha decidit fer-ne un vestit de poder animal i provar-lo ella mateixa. El que no sabia era que, de cop i volta, es posaria a hibernar! Ara en Martin i en Chris han de mirar de despertar-la, però ho han de fer de manera natural. Podria ser molt perillós treure-li el vestit de poder animal!

14:11 Els germans Kratt - Viatge a la zona subnival
tancar

Viatge a la zona subnival

Els germans Kratt han decidit miniaturitzar-se i arribar fins a l'estratosfera amb el Minijet per descobrir com es forma un floc de neu. L'últim que s'esperaven en aquesta missió era descobrir una colònia d'animalons que viuen a sota de la neu a una temperatura constant de zero graus. Avui en Chris i en Martin aprendran un munt de coses de la misteriosa zona subnival!

14:34 Ronja, la filla del bandoler - Els bandolers cara a cara
tancar

Els bandolers cara a cara

En Borka i els seus bandolers s'han instal·lat a la part nord del castell d'en Mattis sense que ningú se n'adonés. En Mattis, enfurismat, puja a l'Esquerda de l'Infern amb els seus homes decidit a fer-los fora. La Ronja té un disgust en descobrir que el seu pare també és un lladre, com en Borka, i decideix anar al bosc per esbargir-se. No és l'única...

14:59 El detectiu Conan - El xoc entre el vermel i el negre: en coma (5a part)
tancar

El xoc entre el vermel i el negre: en coma (5a part)

La Ran li diu a en Conan que no aconsegueix localitzar l'Eisuke. L'última vegada que van parlar, ell li va dir que havia trobat un company del seu pare a l'Hospital Central de Haido, on també està ingressada la Rena. En Conan es posa en contacte amb la Jodie Starling per informar-lo que l'Eisuke podria estar buscant la Rena i s'assabenta que el seu pare, l'Ethan Hondo, era un agent de la CIA.

15:24 Els Dalton - Els Dalton son uns superdotats
tancar

Els Dalton son uns superdotats

El governador ha decidit fer un examen al penal per oferir la possibilitat als presos més brillants d'anar a la universitat. Els Dalton no han trepitjat mai cap escola i en Joe no té ni disciplina ni gaire paciència per estudiar, però veu que poder anar a la universitat, on no hi ha barrots, és el passaport per a la llibertat. L'única manera de passar l'examen de selecció és... copiant!

15:31 Els Dalton - L'Averell, el dels dits d'or
tancar

L'Averell, el dels dits d'or

En Falcó Fabulós i en Llop Boig es presenten al penal a vendre objectes indis. Entre la quincalla hi ha un collaret que té propietats màgiques i l'Averell se l'emporta tot despistat. Des d'aquell moment, el més alt dels germans Dalton es converteix en una mena de rei Mides, perquè tot el que toca es transforma en or. Però això té inconvenients greus. I l'Averell ben aviat maleeix el seu destí

15:38 Els Dalton - El pastís dels Dalton
tancar

El pastís dels Dalton

El cuiner del penal està desbordat amb el banquet d'aniversari del poble veí. I no sap ni si podrà fer el pastís. En Joe de seguida s'ofereix voluntari per fer-lo, amb la idea que sigui buit per dins i els serveixi per fugir, quan se l'emportin al poble. Però hi ha un altre grup de presos que han tingut la mateixa idea. I hi acaba havent un dol entre els dos equips de pastissers.

15:44 Els Dalton - El faquir
tancar

El faquir

L'arribada d'un faquir a la presó ha donat una nova idea a en Joe. I és que en Pakrash sap fer aixecar una corda tocant la flauta! És l'evasió perfecta! Dit i fet, els Dalton aprendran el difícil art dels faquirs. Però abans d'arribar al truc de la corda hauran d'aprendre a dormir sobre claus, empassar-se sabres i encantar serps! Que no els passi res!

15:52 El xai Shaun - Presa de pèl
tancar

Presa de pèl

El granger ha quedat per sortir amb una noia i vol estar impecable. Fins i tot es posarà el postís de cabells! La pega és que en Shaun, tot fent broma amb la perruca davant de tot el ramat, l'ha perduda. Ara en Shaun i en Bitzer l'han de recuperar abans que arribi el gran moment... I el temps s'acaba!

15:58 El xai Shaun - El granger ovella
tancar

El granger ovella

Quan en Timmy veu que el granger està molt irritable i es fica sense motiu amb un del ramat, decideix que el millor és ensenyar-li què és ser una ovella. Però quan arriba l'hora que torni a ser el granger, les coses no són tan fàcils com es pensaven.

16:04 El xai Shaun - Artistes desconeguts
tancar

Artistes desconeguts

Aprofitant que avui no hi havia gran cosa per fer, els animals de la granja, amb en Shaun al capdavant, han decidit fer tot de numerets, com si fossin al teatre, per riure una estona. Tot anava bé, fins que s'ha presentat el granger i també ha volgut fer el seu numeret, que els ha deixat a tots amb un pam de nas. T'imagines què ha fet?!

16:10 El xai Shaun - Guerra pel territori
tancar

Guerra pel territori

La batalla esclata quan els porcs entren al club privat del Shaun i els roben totes les pizzes. En Shaun, en Bitzer i tot el ramat munten una operació per rescatar el Timmy, que l'han segrestat els porcs.

16:16 El xai Shaun - Pel·lícula d'època
tancar

Pel·lícula d'època

Un equip de filmació ha triat la granja per rodar-hi una pel·lícula d'època. Quan la Segaboca es menja la cinta, el Shaun i el ramat hi han d'intervenir per assegurar-se que la pel·lícula s'acaba i arriba als cinemes de tot arreu.

16:23 El Mic i els seus amics - El so de les llenties
tancar

El so de les llenties

Una safata plena de llenties pot servir per dibuixar i també per fer un so que sembla de maraca.

16:33 Looloo Kids (cançons) - La gata Meu (al parc d'atraccions)
tancar

La gata Meu (al parc d'atraccions)

En Jaume i els seus amics van d'excursió a un parc. Allà troben la gata Meu, que els explica que ha estat a molts llocs d'arreu del món.

16:35 Looloo Kids (cançons) - El meu burro té mal de cap
tancar

El meu burro té mal de cap

El burro d'en Jaume té mal de cap, mal d'orella i mal de coll, i el metge li recepta un munt de coses, però el pobre encara està fumut.

16:37 Masha i l'os - Al teu servei
tancar

Al teu servei

Pel seu aniversari, la Masha rep molts regals. Un regal l'hi ha enviat el panda i és un robot que es diu Mashuko i sap fer un munt de coses. Quan la Masha porta la Mashuko a casa l'os per presentar-l'hi, veu que està tot fet un desastre perquè l'os ha volgut fer les feines de casa mentre mirava la tele i s'ha distret. La Masha li aconsella que es busqui un robot que l'ajudi.

16:44 Masha i l'os - Ha arribat la primavera
tancar

Ha arribat la primavera

Arriba la primavera i l'os es desperta de la hibernació. Mentre corre pel bosc i fa esport per posar-se en forma, veu una ossa molt maca que es banya en un estany. Va corrents cap a casa a empolainar-se i torna a l'estany amb bombons i flors per convidar-la a sortir. Però la Masha el veu tot mudat i vol saber què passa. L'os, que veu perillar la seva aventura amorosa, fa tot el possible per desempallegar-se'n.

16:50 Numberblocks - Històries de l¿onze al quinze
tancar

Històries de l¿onze al quinze

Els Numberblocks de l'U al Deu ja dormen, i el Quinze llegeix un conte a l'Onze, el Dotze, el Tretze i el Catorze en què els protagonistes són ells mateixos.

16:55 Numberblocks - La patrulla escala
tancar

La patrulla escala

L'U i el Dos troben uns globus, però se'ls hi escapen, i decideixen qui és l'únic que els pot ajudar a recuperar-los: la Patrulla Escala Supersecreta.

17:01 La fàbrica de somnis dels germans constructors - La festa de les llums
tancar

La festa de les llums

Aquesta nit és la Divali o Festa de les Llums. L'alcaldessa de Port Pistó, la senyora Murthy, vol organitzar la millor festa de la història per a tota la gent de la ciutat, però hi ha molta feina a fer i molt poc temps. I, a sobre, les coses no acaben de sortir com ella voldria. Sort que els nostres amics de la Fàbrica de Somnis són allà per donar-li un cop de mà.

17:11 Pop, la ciutat de paper - Puc salvar la situació
tancar

Puc salvar la situació

A l'aventura d'avui, la Phoebe i el Zip parlen de superherois. El Zip creu que la Phoebe podria ser una superheroïna, i entre els dos fabriquen uns punys. La Phoebe se'ls posa i es transforma en la Fabulosa Phoebe, la superheroïna de Pop, la ciutat de paper, que sempre salva la situació. Però té tantes ganes de salvar a tothom que no es para a escoltar el que li diuen, i per salvar els amics primer se'ls ha d'escoltar. Serà capaç d'aprendre aquest superpoder d'escoltar?

17:22 El Mic i els seus amics - Qui es vol disfressar?
tancar

Qui es vol disfressar?

El Mic i els seus amics es disfressen sempre amb materials reciclats dels que tothom pot trobar per casa.

17:33 Titó - Excursió amb Miró
tancar

Excursió amb Miró

A l'excursió d'avui descobrirem l'artista Joan Miró. Voleu que mirem els seus quadres? Voleu saber amb quins colors pintava? Com s'inspirava?

17:42 LooLoo Kids (compilacions) - És hora de fer festa!
tancar

És hora de fer festa!

Cançons: Per molts anys / Si ets feliç i estàs content¿ / A la selva / L'aneguet feliç / El cant de la felicitat

17:54 La Patrulla Peluda - La Patrulla a la neu
tancar

La Patrulla a la neu

En Ryder i la Patrulla Peluda han de rescatar l'Alex i en Jake, que han quedat encallats en un pendent de la muntanya.

18:05 La Patrulla Peluda - La Patrulla i el monstre de les neus
tancar

La Patrulla i el monstre de les neus

Els cadells troben unes petjades estranyes a la neu de la muntanya que hi ha als afores de Badia Aventures. Tothom es pensa que és un monstre de les neus, i els esquiadors marxen espantats.

18:16 El poble encantat de Pinotxo - La por del llop
tancar

La por del llop

Arran d'un malentès, en Pinotxo acaba sent considerat un heroi. Com que els seus companys l'admiren, en Guillot, gelós, manipula el fill del Llop Ferotge perquè s'enfronti a en Pinotxo.

18:28 Ideafix i els irreductibles - La Turbina, emmascarada
tancar

La Turbina, emmascarada

Perseguida pels beagles de l'Arcabús, la Turbina cau en una carbonera i s'emmascara tota de sutge. A causa de la carbonissa, no fa més que tossir i acudeix al mussol Voldenix perquè la curi amb alguna de les seves pocions. Finalment, els gossos romans l'atrapen, i volen que formi part de la unitat canina de la legió. Per passar desapercebuts i poder rescatar-la, els seus companys irreductibles s'emmascaren, com ella, de carbó.

18:41 Presto! L'escola de màgia - El factor sorpresa
tancar

El factor sorpresa

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 11 L'effet Waouh !
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 11 El factor sorpresa
Traducció: Judit Altadill

La ment racional de la Lisa li juga una mala passada. Per culpa d'intentar entendre tots els trucs, la màgia ha perdut, per a ella, el factor sorpresa. Els seus amics proven de trobar la manera de sorprendre-la per ajudar-la a recuperar aquest factor sorpresa, però sembla que no funciona res... fins que els animals de Presto entren en acció. Podran aconseguir que la Lisa es retrobi amb la màgia?

18:52 Les Sisters - Pesades al club
tancar

Pesades al club

Demà no hi ha classe i la Marine passarà tot el dia amb la seva germaneta. Però la Wendy té un altre programa. Per desgràcia per ella, la mama treballa a l'hospital i el papa passarà el dia a casa el seu editor. La paparra està encantada: s'ho passaran superbé. A més, els pares s'han "oblidat" de dir-li a la Wendy que la Loulou i la Nat també es quedaran tot el dia amb elles. La Wendy haurà de cuidar tres pesades!

19:05 El carreró del misteri - El tresor de les catacumbes
tancar

El tresor de les catacumbes

El Champollion, el lloro del famós arqueòleg Sir Arthur Ossos, va a veure
l'Espavilada perquè al seu amo l'ha segrestat un robot humanoide just després
que hagués descobert el lloc on hi ha el famós tresor dels Templers.

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Núria Violan
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Alaaddine Azzouzi, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Javi Gascón
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:46 Betapodcast - El Betapodcast dels pentinats
tancar

El Betapodcast dels pentinats

La Lola ens ensenya pentinats fàcils per a mitges cabelleres i la Kai intenta pentinar-la a ella.

19:55 Leo da Vinci - L'ós fingit
tancar

L'ós fingit

En Leo i en Fabrizio es troben, i en Fabrizio li diu al seu amic que el van segrestar aquells criminals i que el van abandonar quan ja no els calia com a garantia per si en Leo s'hagués negat a entregar el robí. A més, en Fabrizio avisa els nois que els criminals volen vendre el robí fals a en Lorenzo de Mèdici.

20:06 Leo da Vinci - Dues galeres i un bergantí
tancar

Dues galeres i un bergantí

Els pirates i els comerciants es reuneixen a la nau del Roig, que amolla les amarres per anar cap a Florència. Els nois també arriben a Venècia i, després d'haver vist partir la nau del Roig, van a demanar-li ajuda a l'Alvise Tiepolo, a qui se li acut una possible manera d'interceptar els pirates...

20:22 Ràndom
20:47 Silverpoint - Les coses que hem fet
tancar

Les coses que hem fet

Havent perdut el tercer repte de Greenfront, els Espiadimonis han estat eliminats, han perdut la memòria i cadascú ha tornat a casa seva. Però la Bea ha quedat atrapada dins d'un dels Artefactes i corre un greu perill. Els seus pares, la Steph i en Daniel, els han convidat a la casa de colònies de Silverpoint per intentar que recobrin la memòria i puguin salvar la Bea.

21:10 El detectiu Conan - El Pan és un bon jan
tancar

El Pan és un bon jan

En Conan, la Haibara, l'Ai, en Genta i en Mitsuhiko han anat al parc a jugar. De sobte veuen com un home amb passamuntanyes intenta atracar una dona que passeja un gos. En Conan i companyia aconsegueixen evitar-ho, però intrigats pel motiu de l'atracament, busquen la dona i quan la troben tornen a presenciar un altre intent d'atracament.

21:33 El detectiu Conan - El carreró de la trista venjança
tancar

El carreró de la trista venjança

En Kogoro i en Conan han anat a sopar a un restaurant italià d'un carreró de Beika del barri gastronòmic. Xerrant amb l'amo del negoci descobreixen que tots els restauradors del carreró pateixen l'assetjament del propietari dels locals, en Hiroyuki Kusumi, que els amenaça constantment perquè se'n vagin. Al cap d'una estona, en Kusumi apareix inconscient dins del lavabo. Primer sembla que hagi relliscat accidentalment, però en Conan descobreix que l'han agredit.

21:55 Expedient Zack - Les anxoves malignes
tancar

Les anxoves malignes

En Zack, que està fent un treball de ciències, ha parat una estona per descansar. Sense adonar-se'n, mentre escalfa un tros de pizza al microones, encongeix en Dickie, en Vernon, la Gwen, en Tad i en Todd i els envia dins d'un terrari.

22:18 Hoodie - El lladre de dònuts
tancar

El lladre de dònuts

Després que l'atraqui un noi misteriós, la Flo sospita que el seu veí es comporta de forma estranya i intenta desemmascarar-lo. La Kenza ha de mantenir en ratlla el seu cosí desobedient, el Basim. Malgrat la por a les alçades, el Soufian desafia el Pieter a saltar l'Edifici Negre.

22:30 Hoodie - Atrapa'm, si pots
tancar

Atrapa'm, si pots

La Flo persegueix el Pieter. La Kenza vol millorar la imatge que es té dels marroquins i intenta mantenir el Basim sota control, però ell vol poder fer les seves bromes i decideix desempallegar-se de la seva cosina pesada. El Pieter accepta el desafiament de l'Edifici Negre però la Flo i el Basim el veuen amb el Soufian.

22:41 Busca'm a París - L'hora de la veritat
tancar

L'hora de la veritat

Per fi arriba el dia de les proves per entrar a la companyia de ballet de l'Òpera de París i la Lena i tota la colla estan fets un sac de nervis, no només per les proves, sinó també perquè no tenen cap notícia del Nico i temen que els pugui haver traït. D'altra banda, el vídeo de hip-hop del Jeff per a un productor de Los Angeles acabarà portant cua.

23:06 Theodosia - La germandat
tancar

La germandat

La Theo s'ho passa molt bé amb els poders que ha aconseguit a l'Oasi de la Màgia. Però llavors, veu una dona que roba coses del museu a base de màgia, la persegueix i veu que no està a l'altura per enfrontar-s'hi. Mentrestant, el Henry i la Maya investiguen un seguit de fenòmens meteorològics molt estranys que hi ha, i el Will s'adona que té competència a la feina.

23:30 Kung Fu Panda: Les potes del destí - La maledicció del rei mico
tancar

La maledicció del rei mico

El Po i els nens es desvien del camí que els ha de dur fins al vaixell que va a la Ciutat Prohibida, i els distreu un mico trampós. El Zhizhu informa l'alcalde Li que la Font emet uns sorolls inquietants.

23:52 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Joc de punys
tancar

Joc de punys

Quan el Po i els nens aconsegueixen per fi pujar a bord del vaixell del riu, hi descobreixen velles amistats, nous enemics i un carregament desconcertant.

00:15 El xai Shaun - Brutícia a l'estany
tancar

Brutícia a l'estany

En un dia que fa una calor de mil dimonis, tot el ramat el que vol és fer una bona capbussadeta a l'estany. Però abans que s'hi puguin banyar, la colla ha de fer fora una parell de drapaires que han estat omplint l'estany d'objectes de rebuig i no paren.







1

00:21 El xai Shaun - Porquets balladors
tancar

Porquets balladors

Els animals de la granja celebren la seva competició anual de ball. Com sempre, els porcs no tenen gaire bones intencions i intenten fer trampes per aconseguir la victòria. Ja veurem si el Bitzer i el Shaun poden superar les seves diferències creatives i fer que prevalgui la justícia en el ball.







1

00:27 El xai Shaun - Una habitació amb dades
tancar

Una habitació amb dades

El granger ha fet fora el Shaun i la resta del ramat del graner per arreglar-lo i llogar-lo a visitants. Tanmateix, quan arriben els primers hostes, tenen més interès a tenir una bona connexió a internet que no pas intentar viure una experiència campestre a la granja amb els animals. Haurem de veure si el Shaun i el ramat poden recuperar casa seva i fer fora aquests nòmades digitals.

00:33 El xai Shaun - Entrega urgent
tancar

Entrega urgent

El granger cada dia té la vista pitjor i això són males notícies pel Bitzer que ha de fer la feina de la granja però bones notícies pel Shaun i el ramat que poden fer tota mena de trapelleries als nassos del granger. El Bitzer decideix que el granger necessita unes ulleres noves i en demana unes per internet però el Shaun, que veu que així se li acabaria la moma, intenta evitar amb dents i ungles que la repartidora li entregui les ulleres.






1

00:40 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Representació
tancar

Representació

Quan l'Adrien desobeeix el seu pare per anar a buscar la Marinette, el Gabriel s'akumatitza a si mateix per anar a buscar el seu fill. Mentrestant, la Marinette està convençuda que l'Adrien la busca. Pensant-se que persegueix el noi que estima, descobrirà un secret que no s'hauria pogut imaginar mai.

01:02 Ghostforce - Sorra-roc
tancar

Sorra-roc

El Mike està molt content perquè ha quedat per passar la tarda amb el seu pare, però el Michael Collins és un home molt ocupat i se n'ha descuidat... L'Andy i la Liv se'n van amb els pares i una amiga cap a la fira, però la senyoreta Jones els truca perquè vagin a capturar urgentment un fantasma que està omplint de sorra tot Nova York. També els hi ajuda el Brillant, que es comporta d'una manera una mica curiosa.

01:14 Ghostforce - Paniclic
tancar

Paniclic

A casa els Baker fan neteja de coses velles. L'Andy es vol desfer d'una càmera de fotos instantània perquè la considera un trasto vell que ja no serveix per res, però la Liv està segura que els seus pares la voldran conservar. Llavors, es desperta un fantasma que dormia enmig de tot pòsters de pel·lícules velles i de seguida es fusiona amb la càmera de fer fotos. I el flaix de la màquina es torna una arma molt poderosa pel fantasma.

01:25 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La Marian desapareix a poc a poc
tancar

La Marian desapareix a poc a poc

Practicant amb en Derke, la Marian perd el seu llibre d'encanteris, que acaba a mans del príncep Joan, el seu cosí. S'ha esquinçat una pàgina del llibre, i això fa que la Marian vagi perdent els seus poders i desapareixent a poc a poc. El príncep prova de fer servir el llibre de màgia per enriquir-se. Però no se'n surt i acaba víctima d'un dels encanteris de la Marian

01:37 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Entrapats al bosc
tancar

Entrapats al bosc

Ha arribat a Nottingham un saltimbanqui eixerit i ben plantat que enamora a tothom amb el seu carisma. De fet, és un caçarecompenses que ha posat paranys pel bosc per atrapar en Robin i la seva colla i obtenir una recompensa del príncep Joan. Un darrere l'altre, cauen tots tres als paranys, però amb l'ajuda de l'Scarlett i la Marian, en Tuck aconsegueix fugir i alliberar després els seus companys.

01:48 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El xèrif Robin
tancar

El xèrif Robin

El xèrif es torça el turmell i el rei En Ricard nomena en Robin nou xèrif provisional. El príncep Joan no ho suporta i anima la guàrdia perquè facin vaga i compliquin la feina del xerif nou. Compta, a més, amb la col·laboració dels bandits, que, aprofitant la manca de vigilància, atracaran el poble i giraran la gent contra en Robin. Però la intervenció de la princesa Marian salva la situació.

01:59 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'elegit (1a part)
tancar

L'elegit (1a part)

En Jim és un noi normal i corrent que va a l'institut, però que voldria viure més emocions i aventures. El seu desig es veu complert amb escreix quan troba un amulet que li obre les portes d'un món fantàstic en què a partir d'ara tindrà el càrrec de caçador de trols.

02:21 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - L'elegit (2a part)
tancar

L'elegit (2a part)

Just quan en Jim comença a fer-se a la idea de convertir-se en caçador de trols, topa amb en Bular, l'assassí del seu predecessor, que també està disposat a liquidar-lo a ell. Amb l'ajuda d'en Blinky i l'Aaarrrgghh!!!, en Jim i en Toby hauran d'intentar refugiar-se al mercat del Cor de Pedra.

02:43 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Terra incògnita, segona part
tancar

Terra incògnita, segona part

L'Aja, en Krel i en Vex exploren la Terra buscant la tecnologia per reparar la nau. Quan el director de l'institut exigeix conèixer els pares de l'Aja i en Krel, els prínceps transformen dos robots de manteniment en els seus progenitors "humans".

03:06 Mags: contes d'Arcàdia - El nostre acte final
tancar

El nostre acte final

L'Orde Arcà obliga en Douxie a prendre una decisió impossible: o salvar el món o salvar els seus amics. Mentrestant, en Jim continua sense reconèixer la Claire i els seus éssers estimats, però els nostres herois no es rendiran i lluitaran fins al final.

03:29 Els meus veïns pirates - La font dels desitjos
tancar

La font dels desitjos

Els veïns de Vilaensopida de Mar creuen que, si demanen un desig a la font de la plaça i hi tiren una moneda, el desig es complirà. Quan el Jim i la Perla se n'assabenten, roben totes les monedes que hi ha a la font. Però, si volen que la gent continuï tirant monedes, han de fer complir els seus desitjos, i això porta molta feina. A més, quan decideixen confessar l'engany, ningú se'ls creu.

03:40 Els meus veïns pirates - Vilapirata
tancar

Vilapirata

La senyora Delille, farta que els pirates la molestin, intenta expulsar-los definitivament del poble, però li surt el tret per la culata: a més d'expulsar-la a ella, els veïns donen el poder a l'avi del Jim, que vol convertir Vilaensopida en Vilapirata. Tots s'esforcen per comportar-se com a pirates -i la Matilda més que ningú-, però ser pirata no és sempre fàcil ni agradable, i al final s'ho repensen i es revolten contra el poder de l'avi.

03:51 Els meus veïns pirates - El tatuador boig
tancar

El tatuador boig

Els veïns de Vilaensopida estan espantats perquè comencen a trobar-se tatuatges misteriosos i no saben com se'ls han fet. El Jim i la Matilda creuen que els tatuatges tenen a veure amb un mapa del tresor mig esborrat que troben a la biblioteca. Es posen a buscar tots els tatuatges, però el Brent, que ha vist el mapa, també els busca. Els veïns creuen que els tatuatges són obra dels pirates, però els espera una sorpresa.

04:03 Pfffirates - Hi ha una fuita!
tancar

Hi ha una fuita!

El Pat i la Lily volen jugar amb una bala teledirigida que guarda el senyor Duncan a casa seva. Però com que tenen prohibit agafar-la, el Pat s'esquitlla d'amagat a buscar-la. Jugant, jugant, la bala va a parar allà on no convindria i fa saltar totes les alarmes de l'illa Calipso. L'equip dels Korsaris de seguida es mobilitzarà per solucionar el problema.

04:14 Pfffirates - El crani estrafolari
tancar

El crani estrafolari

La capitana Lamar anuncia que l'activitat del dia serà un joc de pistes per buscar un tresor. Tots els pfffirates estan molt contents. Però sobretot la Lily, que demana al seu equip si avui pot fer de capitana. El Pat i l'Stede no n'estan gaire convençuts, però de seguida veuran que la Lily té molts més recursos dels que s'esperaven.

04:24 Dinotren - Una fulla nova
tancar

Una fulla nova

És la tardor i tot ha quedat cobert de fulles seques. La família Pteranòdon ha de fer neteja al niu, a la clariana i a la vora del llac, que és on fan més vida. La mare i el pare Pteranòdon s'inventen un joc per fer que tots quatre fills col·laborin en la recollida de fullaraca i, de passada, tots quatre observaran la diversitat de fulles i d'arbres de l'entorn.

04:36 Dinotren - El dia de l'amor
tancar

El dia de l'amor

La Tiny està trista i no sap per què. La seva germana Shiny li porta flors per animar-la una mica i així comença una cadena d'idees per anar recordant a tots els membres de la família que estimen i que són estimats. Cada un rebrà una sorpresa segons els seus gustos i necessitats i d'aquesta manera, entre tots, reforçaran la idea que la seva família és com un petit ecosistema.

04:47 Les històries de por de la Masha - Una història esfereïdora sobre els invents útils
tancar

Una història esfereïdora sobre els invents útils

En Grinko és un nen que ha mirat moltes històries de por a la televisió sobre un geni, en MegaCervell, que conquereix el món amb uns monstres mecànics esfereïdors. Això fa que comenci a agafar por a totes les màquines que veu, fins i tot a les atraccions del parc d'atraccions! Quan després de l'estiu torna a començar el curs la tutora l'apunta a una activitat anomenada Mans Hàbils.

04:53 Les històries de por de la Masha - Una història tenebrosa sobre els somnis més foscos
tancar

Una història tenebrosa sobre els somnis més foscos

En Tolik és un nen que està enganxat als jocs d'ordinador de disparar. Quan és a casa hi juga amb l'ordinador, i quan és fora de casa hi juga amb la tauleta o amb el mòbil. S'ho passa d'allò més bé, disparant contra els monstres amb tota mena d'armes. Però una nit té un malson: els monstres el comencen a empaitar, molt enrabiats, perquè, amb les armes, ha destruït les seves cases i el seu entorn.

04:58 Les històries de por de la Masha - Una terrible llegenda de llamps i trons
tancar

Una terrible llegenda de llamps i trons

En Vanya, un nen a qui fan molta por els llamps i els trons, està assegut en un parc bevent un refresc. Fa molta calor i pensa que donaria el que fos, fins el mòbil i la consola de jocs, perquè plogués una mica i refresqués. De sobte, comença a caure una tempesta fortíssima i apareix en Koschey, el rei dels contes de fades, disposat a reclamar a en Vanya el que ha promès.

05:03 Les històries de por de la Masha - La terrible veritat sobre els que tenen por de ser petits
tancar

La terrible veritat sobre els que tenen por de ser petits

Hi havia un nen que li feia moltíssima por ser petit. Li feia por que la seva mare es deixés l'aixeta de la banyera oberta i la banyera es convertís en un mar enfurit, no poder obrir la nevera en un moment d'emergència, o no poder desenganxar-se tot sol d'un grumoll de quitrà a terra. Però un dia, va trobar pel carrer un gatet molt menut que el va ajudar a perdre la por.

05:08 Les històries de por de la Masha - La història horripilant d¿un alegre esdeveniment
tancar

La història horripilant d¿un alegre esdeveniment

En Phylia és a la seva habitació mirant dibuixos animats i prenent te dolç amb dònuts per berenar, quan entren els seus pares per dir-li que aviat tindrà una germaneta. A ell li feia més il·lusió tenir un gos o un gat, i la notícia de tenir una germaneta de sobte li fa moltíssima por. Té por que li prengui el lloc, les coses, les joguines, i que els seus pares ja no el necessitin.

05:13 La família Teixó-Guineu - El professor Edmond
tancar

El professor Edmond

La mare del Pico ha fet una classe a la canalla perquè aprenguin a treure's les puces rebolcant-se al fang. El Timbal no hi ha participat, perquè no li agrada ni la pudor del fang ni les classes de la mare del Pico. Aleshores, el Pico, que s'ha enfadat una mica, els diu que l'Edmund és pitjor, perquè ell no els ha fet mai cap classe. I ja s'ha embolicat la troca!

05:25 La família Teixó-Guineu - El dia de la mare
tancar

El dia de la mare

És el dia de les mares, i totes, sense excepció, es reuneixen per parlar de la seva vida quotidiana. I mentre les mares xerren, els pares preparen el menjar pel sopar i la canalla un regal per elles. La Guineta decideix fer una figura de fang per a la Marguerite, però en Gatmoll i en Gatmoix li esguerren el regal.

05:36 Els mixets - Els mixets fan diana
tancar

Els mixets fan diana

Un dia que els mixets dibuixaven a la seva habitació, en Tortell va llençar una bola de paper a la paperera i en Flam i la Dolça es van quedar parats de la punteria que tenia. En Tortell els va dir que sempre l'encertava, i van decidir fer una aposta: qui tingués més punteria es menjaria les postres dels altres dos. Llavors, van començar a llançar tota mena de coses, des de joguines fins a préssecs, i van fer un bon escampall.

05:41 Els mixets - La floreta de la mare
tancar

La floreta de la mare

Un dia, els mixets van fer una guerra de coixins, un coixí va anar a parar al test de la flor que agradava més a la mare, i es va trencar. Els mixets van mirar de salvar la flor, però la cosa no va funcionar i la planta es va començar a pansir. Quan la mare ho va veure, els va dir què havien de fer per salvar la flor i la van canviar de test. Els mixets van aprendre que, quan els torni a passar una cosa així, ho han de dir de seguida a la mare perquè els ajudi a solucionar-ho.

05:46 Els mixets - La biblioteca
tancar

La biblioteca

Un dia, el pare va anar a la biblioteca a consultar un llibre de receptes de pastisseria. Quan va veure que els mixets tenien curiositat per veure una biblioteca, els va dir que l'hi acompanyessin. Un cop allà, de primer els mixets es van avorrir molt, perquè no podien jugar ni fer soroll, però la bibliotecària els va animar a buscar un llibre d'aventures que no es podia trobar enlloc més, ni tan sols a internet.

05:50 Els mixets - El dia de les eleccions
tancar

El dia de les eleccions

Un dia, els veïns de la ciutat on viuen els gatets van elegir l'alcalde. En Tortell va pensar que li agradaria ser alcalde, i va decidir presentar-se a les eleccions a l'alcaldia del parc, per posar unes normes sobre els jocs que s'hi podien fer. La Dolça també volia ser alcaldessa per posar unes normes diferents. Cadascun va fer campanya per guanyar vots, i en Flam va vigilar que les eleccions fossin justes. Al final, però, els mixets del parc van votar el candidat que ningú s'esperava.

05:55 Els mixets - La guerra de neu
tancar

La guerra de neu

Un dia d'hivern va nevar molt i els mixets van decidir jugar a tirar-se boles de neu. Es van dividir en dos equips i van començar la lluita. En Flam i la Mona no volien jugar amb els altres i es van posar a fer un castell de neu. Els dos equips es van entusiasmar tant que van destrossar sense voler el castell. Els mixets es van adonar que havien molestat els seus amics, i els dos equips enfrontats van fer les paus per ajudar en Flam i la Mona a restaurar el castell. Les guerres de neu són divertides, però la diversió no ha d'impedir que els altres s'ho passin bé fent activitats diferents

Progrmació BD ....
06:25 La frontal - La singularitat del FS Vinyols
tancar

La singularitat del FS Vinyols

Aquest club ha picat molta pedra per aconseguir un somni i mantenir ben viva la flama del futbol sala a Vinyols i els Arcs (Baix Camp). Ha celebrat els 25 anys d'història per la porta gran amb l'ascens brillant del Sènior a la Tercera Divisió Nacional. Carles Fité entrevista el president, Joan Sabaté; el secretari de la Junta i exjugador, Manel Sabaté; i el jugador del Sènior, Pep Agustench. També podeu gaudir dels resums i gols de la jornada de la Primera, Segona i Tercera Federació, tant masculí com femení, la Lliga Elit i la Primera Catalana.

06:55 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:11 Gol a gol - Post Barça-Rayo / J24
tancar

Post Barça-Rayo / J24

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans, sobretot el Barça, el Girona i l'Espanyol.

08:38 Aire Lliure - Empordanet, amb Bruno Oro
tancar

Empordanet, amb Bruno Oro

Diuen que la millor manera de conèixer la Costa Brava és des del mar; ho tenen claríssim els monitors de caiac que acompanyaran Núria Picas vorejant les millors cales, però també ho diu Miquel Sunyer creador de les anomenades "Vies Braves" El convidat del programa serà l'actor Bruno Oro.

09:23 Aire Lliure - Plana d'Urgell, amb Manu Guix
tancar

Plana d'Urgell, amb Manu Guix

El cantant i compositor Manu Guix serà el protagonista principal del capítol que dedicarem a la Plana d'Urgell. Entre concert i concert en Manu busca temps per anar a córrer. En aquesta ocasió ho farà al costat de la Núria al voltant de l'estany d'Ivars. Posteriorment l'atleta i el music es tornaran a trobar a Barcelona per tocar el piano.

10:09 GR Pirineus - Somnis de volcans
tancar

Somnis de volcans

En el vuitè gran recorregut, el Marc anirà de Besalú a Santa Pau, creuant la zona volcànica de la Garrotxa. En total uns 40 quilòmetres, repartits en dues jornades, fets a peu, en bici i en globus. Desprès de passejar pel magnífic casc antic de Besalú, el Marc aprendrà a fer forja artística. Tot seguit, enfilarà camí passant per Argelaguer, un poble que amaga el laberint de l'home de les cabanes, i seguirà per Tortellà, Montagut, Begudà i finalment la capital, Olot, on descobrirà el museu dels volcans.

10:40 Mercats del món. A la panxa de la ciutat - Helsinki
tancar

Helsinki

A la ciutat de Hèlsinki destaquen dos mercats, el Hakaniemi Kaupahalli i el Vanha Kaupahalli. Ambdós acullen el bo i millor de la gastronomia finlandesa. Des d'una carn de ren excel·lent, procedent dels pastors samis del cercle polar, passant pel clàssic areng marinat o la deliciosa lota que es pesca en les aigües glaçades prop de la ciutat, fins als millors gelats ecològics de sabors autòctons com ara el pi, o un dels primers formatges purament finlandesos, la varietat està assegurada. Com tots bons mercats estan acompanyats de parades provisionals on fer un cafè de bon matí i compten amb restaurants molt especials que apunten a una nova onada de cuina finlandesa d'excel·lent qualitat.

11:33 Gol a gol - Post Barça-Rayo / J24
tancar

Post Barça-Rayo / J24

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans, sobretot el Barça, el Girona i l'Espanyol.

13:00 Esport Club - Barça líder, BCN Sports Film Festival i tertúlia
tancar

Barça líder, BCN Sports Film Festival i tertúlia

El Barça pateix, però ja és líder. En parlem amb l'Àlex Delmàs. Avui arrenca el BCN Sports Film Festival. Parlem amb el seu director, Francesc Terrón. I tertúlia amb Gemma Mallorca, Joan Poquí i Joanjo Pallàs.

15:01 Obrint plaça - La comunicació
tancar

La comunicació

En el món en què vivim, el que no s'explica no existeix. Amb el locutor Carles Cortés viurem com és una transmissió televisiva d'una diada castellera. Amb Cortés i també amb el periodista especialitzat Xavier Capdevila analitzarem com ha evolucionat la comunicació en el món casteller. Com s'explicaven abans els castells? Com s'expliquen ara? Què és pot fer perquè l'actualitat castellera arriba a més gent i de la manera més atractiva possible? Quin paper hi poden jugar els mitjans de comunicació tradicionals i també les xarxes socials?, són algunes de les preguntes a les que hi buscarem respostes. I també conversarem sobre comunicació amb un dels grans noms de la ràdio i la televisió actuals: Jordi Basté. I acabarem descobrint, de la mà de l'especialista Teresa Baró, un vessant de la comunicació poc conegut però que és fonamental a l'hora de relacionar-nos amb el nostre entorn: la comunicació no verbal.

15:28 Boscos - Retalls de Bosc (Els Ports)
tancar

Retalls de Bosc (Els Ports)

En Martí Boada recorre el massís d'Els Ports per descobrir què són els retalls de bosc i els tipus d'arbres que els formen: el teix, la blada i el boix grèvol, i presenta l'animal que hi habita: la fagina. En aquesta zona en Salvador Miralles ha reintroduït la cabra de Rasquera i ha recuperat receptes tradicionals amb la carn d'aquesta cabra. La Teresa Pallarès, una antiga cuinera que va deixar el seu restaurant de Barcelona per venir a viure entre les tranquil·les muntanyes dels Ports, mostra com fer artesanalment espelmes amb cera d'abella.

15:53 L'home 2.0 - L'"Homo Digitalis"
tancar

L'"Homo Digitalis"

SINOPSI Sabem que el cervell de l'home no es desenvolupa de la mateixa manera que fa unes quantes dècades. Actualment vivim en l'era de la generació digital. Després que els humans hàgim modificat el nostre hàbitat, ara l'hàbitat ens modifica a nosaltres fins al punt que ens podem atrevir a pensar que l'home està fent les seves primeres passes com a nova espècie, una espècie amb capacitats superiors: l'"Homo sapiens digitalis".

16:45 Els quaderns de cuina de la Julie - El massís dels Maures
tancar

El massís dels Maures

La cuinera Julie Andrieu recorre el massís dels Maures, a la Costa Blava. Comença explorant el port de Sant Tropetz, de la mà un pescador que li ensenya una recepta de musclos. Allà coneix també un productor de formatges de cabra, que la convida a una menjada amb uns caçadors amics seus. Després de visitar una antiga cartoixa, aprèn a fer unes galetes anomenades 'paciències' i coneix en Guy, que ajuda a fer una carbonada típica.

17:39 Esport Club - Barça líder, BCN Sports Film Festival i tertúlia
tancar

Barça líder, BCN Sports Film Festival i tertúlia

El Barça pateix, però ja és líder. En parlem amb l'Àlex Delmàs. Avui arrenca el BCN Sports Film Festival. Parlem amb el seu director, Francesc Terrón. I tertúlia amb Gemma Mallorca, Joan Poquí i Joanjo Pallàs.

18:40 Handbol - HC Kriens-Lucerna - BM Granollers / EHF European League Main Round / J2
tancar

HC Kriens-Lucerna - BM Granollers / EHF European League Main Round / J2

Una victòria a la ciutat suïssa de Lucerna permetria al Fraikin BM Granollers entrar provisionalment a la zona de classificació per als quarts de final. Vicenç Prados fa la narració d'aquest partit trascendent i Marc Garcia, l'anàlisi tècnica.

20:13 Top gols La Lliga - Jornada 24
tancar

Jornada 24

"Top gols La Lliga" repassa cada setmana tots els gols de la jornada de la Primera Divisió. Amb la locució de Catalunya Ràdio i d'altres emissores catalanes, viu i emocionat amb els gols dels equips del nostre país i també amb els de la resta d'equips de la màxima categoria estatal de futbol.

20:25 Futbol sala - Movistar Inter-Barça / Primera Divisió / J18
tancar

Movistar Inter-Barça / Primera Divisió / J18

La Champions, la Copa Catalunya, la Lliga, la Supercopa d'Espanya, la Copa del Rei, la Copa d'Espanya... Si serà per competicions! I a Televisió de Catalunya, les tenim totes! Viu el millor futbol sala a Esport3!

22:11 Zona zàping - El Barça, més a prop de la Lliga
tancar

El Barça, més a prop de la Lliga

La victòria del Barça, combinada amb l'empat del Reial Madrid i l'Atlètic, deixa els blaugranes en una posició privilegiada per guanyar la Lliga, on depenen d'ells mateixos.

22:47 Top gols La Lliga - Jornada 24
tancar

Jornada 24

"Top gols La Lliga" repassa cada setmana tots els gols de la jornada de la Primera Divisió. Amb la locució de Catalunya Ràdio i d'altres emissores catalanes, viu i emocionat amb els gols dels equips del nostre país i també amb els de la resta d'equips de la màxima categoria estatal de futbol.

23:00 Onze - Líders; "El colegiado" i "Onzeclopèdia"
tancar

Líders; "El colegiado" i "Onzeclopèdia"

Ivan San Antonio, Sique Rodriguez, Jordi Costa i Laura Aparicio analitzen el partit del Barça contra el Rayo. El Joan Fàbregas jutja les jugades polèmiques de la jornada. El Fran Domènech presenta alguns titulars curiosos de la premsa esportiva.

00:34 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:51 Onze - Líders; "El colegiado" i "Onzeclopèdia"
tancar

Líders; "El colegiado" i "Onzeclopèdia"

Ivan San Antonio, Sique Rodriguez, Jordi Costa i Laura Aparicio analitzen el partit del Barça contra el Rayo. El Joan Fàbregas jutja les jugades polèmiques de la jornada. El Fran Domènech presenta alguns titulars curiosos de la premsa esportiva.

02:25 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:43 Futbol sala - Movistar Inter-Barça / Primera Divisió / J18
tancar

Movistar Inter-Barça / Primera Divisió / J18

La Champions, la Copa Catalunya, la Lliga, la Supercopa d'Espanya, la Copa del Rei, la Copa d'Espanya... Si serà per competicions! I a Televisió de Catalunya, les tenim totes! Viu el millor futbol sala a Esport3!

04:14 Handbol - HC Kriens-Lucerna - BM Granollers / EHF European League Main Round / J2
tancar

HC Kriens-Lucerna - BM Granollers / EHF European League Main Round / J2

Una victòria a la ciutat suïssa de Lucerna permetria al Fraikin BM Granollers entrar provisionalment a la zona de classificació per als quarts de final. Vicenç Prados fa la narració d'aquest partit trascendent i Marc Garcia, l'anàlisi tècnica.

05:32 E3 - Previ Trofeu Jesús Serra
tancar

Previ Trofeu Jesús Serra

Documentals, reportatges, resums... Tot allò que t'imagines del món de l'esport, ho trobes aquí, a Esport3!