TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:42 Cuines - Entrepà de costella confitada
tancar

Entrepà de costella confitada

Fem un entrepà suculent amb carn molt tendra. Confitem una tira de costella de porc i amb una salsa de iogurt i un bon pa ja ho tenim.

16:00 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La situació econòmica de l'Eva comença a afectar la seva vida quotidiana. Però no li queda més remei que empassar-se l'orgull i acceptar la feina precària de dependenta. Llavors, li demana al Litus un parell de mesos de marge per refer-se econòmicament, però el Litus l'engega. Sense escapatòria, l'Eva es desmunta i acaba confessant-li al Pep la seva veritable situació econòmica i laboral. El Pep li ofereix participar en un assaig clínic a la farmacèutica on treballa per guanyar uns diners extres.

La Gina convenç el Jordi perquè contracti el Valeri d'ajudant a la botiga. Després, l'avisa que li ha trobat una possible feina com a mosso de magatzem. Al noi no li fa gaire gràcia, però ho accepta. Encara que, després, convenç el Jordi perquè, també, el deixi estar a la botiga atenent clients.

La Marta ha fet desbloquejar el mòbil del Joan Vidal per accedir a la informació que hi hagi. El Toni li agraeix a la Marta que estigui fent coses per ajudar la Gemma. A banda, la Marta li confessa al Jordi que ha robat el mòbil del Joan Vidal i ell li aconsella que se'n desfaci si no es vol ficar en un bon merder. La Marta no es desfà del mòbil i el revisa de dalt a baix intentant trobar una pista que l'ajudi a exculpar la Gemma.

16:42 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Avui dimecres el Toni ens aclarirà termes de la nova euroordre del jutge Llarena. Amb l'Òscar sabrem qui és la catalana més vella. L'Oye Sherman ens portarà de rebaixes i tancarem programa amb les aprovacions, o no del Marc Giró.

21:00 Telenotícies vespre
22:09 Joc de cartes - Joc de Cartes. Degustació
tancar

Joc de Cartes. Degustació

"Joc de cartes" arriba al final oferint una degustació dels millors moments dels 13 programes de la temporada. Fins aviat!

23:40 Joc de cartes - Els clàssics moments de "Joc de cartes"
tancar

Els clàssics moments de "Joc de cartes"

El concurs "Joc de cartes", presentat per Marc Ribas, torna al seu format original: a cada programa s'enfrontaran quatre restaurants de la mateixa zona i amb el mateix tipus de cuina. Els propietaris de cada restaurant seran els jutges i hauran de valorar la competència, mentre Marc Ribas tindrà el vot decisiu per determinar quin restaurant és el millor dels quatre.

Durant el concurs no només es tindrà en compte la proposta gastronòmica de cada establiment, sinó que també es valoraran l'espai, el servei, la cuina, el preu del restaurant i s¿atorgarà el Segell Blau, una nova categoria en què es valorarà el restaurant més sostenible i que faci un ús més eficient de l'aigua. "Joc de cartes" buscarà, entre d'altres, el millor restaurant de cuina de porc a la Plana de Vic o el millor establiment de cargols de la Noguera. I en aquesta segona temporada es gaudirà de setze programes, quatre de realitzats en espais únics i especials.

"Joc de cartes" és un programa produït per TV3 amb la col·laboració de DLO-Magnolia. Aquest concurs és l'adaptació del format "My restaurant rocks"', un programa impulsat per Red Arrow International que ja s'ha adaptat a Itàlia, Alemanya i França.

00:49 Zona Franca - Capítol 51: Alfred Garcia
01:44 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al "Més 324", informem que el jutge Llarena no farà cas de la Fiscalia, que vol que es reclami Puigdemont per desordres públics agreujats, i ho farà únicament per malversació greu i desobediència. El govern espanyol espera que la nova euroordre serveixi perquè Bèlgica entregui Puigdemont a Espanya. Abordem els últims preparatius al Museu Nacional d'Art de Catalunya i el desplegament de seguretat als voltants de Montjuïc a 24 hores de la cimera franco-espanyola, en què un dels punts a tractar seran els passos fronterers secundaris que França manté tancats. I comentem el judici per l'expulsió dels policies nacionals dels hotels de Pineda a la tardor del 2017, que ha quedat vist per a sentència. Entrevistem Alícia Romero, portaveu del Grup Parlamentari Socialistes-Units per Avançar; Stefania Fantauzzi, filòsofa, i Marta Pasqual, escriptora.

Els tertulians d'avui són Eduard Voltas, Núria Orriols i Isabel Llauger.

03:39 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

05:00 Folc a l'estudi - Burruezo & Medievala Camerata
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 Quèquicom - QQC i ...arqueologia
tancar

QQC i ...arqueologia

Com és l'arbre de l'evolució humana? Es pot dir que venim del ximpanzé? Existien humans en el miocè? Quan vam dominar el foc, abans o després d'Atapuerca? I com vivien els primers pobladors de Banyoles i de les mines neolítiques de Gavà?

22:46 Quèquicom - Malalties minoritàries: El cas d'Alba Saskia
tancar

Malalties minoritàries: El cas d'Alba Saskia

Vols parlar o empassar però ni els nervis ni la musculatura t'obeeixen... I cada dia pitjor. Què se sent quan estàs presoner dins del teu cos? És el que viu l'Alba Saskia, una jove que planta cara a una malaltia minoritària.

23:18 Somiem el futur - Els transports del futur
tancar

Els transports del futur

Per treballar, per transportar mercaderies o per anar de vacances... estem sempre en moviment. A principis del segle XXI la situació és crítica. Les emissions de CO2 es disparen. El canvi climàtic és una realitat. Els models de transport actual han arribat al seu límit. Què passarà demà, el 2050, quan la població del planeta superi els 9.000 milions d'habitants i dues de cada tres persones visqui en ciutats? Tindrem cotxes voladors? Com ens desplaçarem per les ciutats? Com seran els vehicles autònoms del futur? Quines energies faran servir els avions i els vaixells?

00:09 Somiem el futur - Els esports del futur
tancar

Els esports del futur

Al començament del segle XXI l'esport ocupa un lloc central en les nostres vides. Marca el ritme del nostre dia a dia, influeix en el nostre estil de vida i ens condiciona la salut i el benestar. Avui dia la tecnologia sembla haver conquerit tots els terrenys de joc on els rendiments individuals poden haver assolit els seus límits. Com serà l'esport l'any 2050? Quedaran rècords per batre? Quin seran els nous reptes? S'haurà de transformar l'ésser humà en una màquina?

01:01 Quèquicom - QQC i ...arqueologia
tancar

QQC i ...arqueologia

Com és l'arbre de l'evolució humana? Es pot dir que venim del ximpanzé? Existien humans en el miocè? Quan vam dominar el foc, abans o després d'Atapuerca? I com vivien els primers pobladors de Banyoles i de les mines neolítiques de Gavà?

01:30 Quèquicom - Malalties minoritàries: El cas d'Alba Saskia
tancar

Malalties minoritàries: El cas d'Alba Saskia

Vols parlar o empassar però ni els nervis ni la musculatura t'obeeixen... I cada dia pitjor. Què se sent quan estàs presoner dins del teu cos? És el que viu l'Alba Saskia, una jove que planta cara a una malaltia minoritària.

01:59 Somiem el futur - Els transports del futur
tancar

Els transports del futur

Per treballar, per transportar mercaderies o per anar de vacances... estem sempre en moviment. A principis del segle XXI la situació és crítica. Les emissions de CO2 es disparen. El canvi climàtic és una realitat. Els models de transport actual han arribat al seu límit. Què passarà demà, el 2050, quan la població del planeta superi els 9.000 milions d'habitants i dues de cada tres persones visqui en ciutats? Tindrem cotxes voladors? Com ens desplaçarem per les ciutats? Com seran els vehicles autònoms del futur? Quines energies faran servir els avions i els vaixells?

02:50 Somiem el futur - Els esports del futur
tancar

Els esports del futur

Al començament del segle XXI l'esport ocupa un lloc central en les nostres vides. Marca el ritme del nostre dia a dia, influeix en el nostre estil de vida i ens condiciona la salut i el benestar. Avui dia la tecnologia sembla haver conquerit tots els terrenys de joc on els rendiments individuals poden haver assolit els seus límits. Com serà l'esport l'any 2050? Quedaran rècords per batre? Quin seran els nous reptes? S'haurà de transformar l'ésser humà en una màquina?

03:39 GR Pirineus - Anem de colònies
tancar

Anem de colònies

Avui el viatge ens portarà del Berguedà fins al Bages, pels orígens industrials de la nostra terra.

04:11 Karakia - Lali (Córdoba, Argentina)
tancar

Lali (Córdoba, Argentina)

La Lali és originària de Córdoba. Allà sentia limitats els seus somnis i se'n va voler anar a Itàlia, a la Toscana, d'on és originària la família del pare. Però en un viatge per Europa va decidir que Catalunya era un bon lloc per començar una nova vida. Ara fa uns anys que viu a Martorell i comprovem que els seus referents gastronòmics continuen sent, encara, els de la seva infantesa: les "empanadas" i el "locro". Amb algunes variacions, aquestes dues icones de la cuina argentina li permeten reviure molts records de l'altre cantó de l'oceà.

04:41 Thalassa - La reserva marina del Rosselló
05:01 L'illa del tresor - Bisbe Vives
tancar

Bisbe Vives

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:28 L'illa del tresor - Serge López
tancar

Serge López

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - Un creuer romàntic
tancar

Un creuer romàntic

Pel seu aniversari el Patrick li regala al Yann la llicència de navegació i el jove aprova l'examen. Quan el Papa Tuanaku i la Tapuna busquen un vaixell per fer un creuer romàntic, el Yann els proposa portar-los amb el Taaora. L'únic problema és que l'oncle Patrick no en sap res i que un sisme està a punt de castigar la costa de Maotou. El creuer promet ser més mogudet del que es pensaven!

06:12 Zoom, el dofí blanc - Darrere de les càmeres
tancar

Darrere de les càmeres

En John Shark, un director de documentals de natura molt conegut, arriba a l'illa de Maotou per gravar una nova obra. En Yann és un gran fan seu i de seguida vol fer-li d'ajudant. En John està encantat amb ell i el Zoom, però algunes pràctiques per filmar escenes emocionants són molt arriscades i, a més, no concorden amb el que faria un bon amant de la natura.

06:27 George de la jungla - Por de res
tancar

Por de res

En George i els seus amics fan un foc de camp i l'Ursula es dedica a explicar històries de por a la vora del foc, fins que en Simi l'avisa que en George normalment és molt valent i no té por de res, però, en canvi, aquesta mena d'històries l'aterreixen, i li demana que canviï el final perquè no faci por. Però el resultat no serà ben bé el que s'esperava en Simi.

06:38 Presto! L'escola de màgia - La màgia de l¿amor
tancar

La màgia de l¿amor

De visita al País de les Meravelles, els nostres amics s'adonen que el Truman està enamorat de l'Emilie. Malauradament, el noi és tan maldestre que no li serà pas fàcil, aconseguir una cita amb ella, i per això els aprenents de mag decideixen ajudar-lo. Mentre el Dylan i la Nica li ensenyen un truc per impressionar l'Emilie, la Lisa i la Violeta intenten esbrinar si són compatibles. Però la màgia de l'amor és més complicada del que sembla...

06:49 Presto! L'escola de màgia - El truc de Houdini
tancar

El truc de Houdini

Concediran el prestigiós premi Houdini al Lorenzo, i ell tria el Dylan com a ajudant per al número que oferirà durant la cerimònia. Però el Dylan comença a tenir problemes mentre prepara el truc, i tot fa pensar que el Vincent n'és el culpable. Però els nostres mags aviat descobriran que qui intenta sabotejar l'espectacle és el Kurt Dentdedrac, que està disposat a fer el que calgui per evitar que el Dylan pugi a l'escenari.

07:00 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Qui té un os té un amic
tancar

Qui té un os té un amic

SINOPSI: La Solveig s'enfada amb el seu pare, el comte viking Harald, que no la deixa anar a entrenar-se amb els altres vikings perquè diu que és massa petita, i decideix sortir amb el seu amic inseparable, l'os Geri, per fer l'entrenament pel seu compte. Però el Geri es distreu amb la mel d'un rusc d'abelles i acaba sent capturat pel príncep Joan, que el fa tancar a les masmorres del castell.

07:12 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La loteria reial
tancar

La loteria reial

SINOPSI: El rei Ricard s'adona que les arques públiques estan força buides i accepta el consell del príncep Joan d'organitzar una loteria com a manera de recaptar diners dels vilatans. Però en Robin, que sap que és el príncep Joan qui està buidant les arques, sospita que darrere de la idea de la loteria el príncep amaga alguna trampa per manipular el sorteig i fer-se encara més ric.

07:23 Dracs: Cap a nous horitzons - La nit més llarga
tancar

La nit més llarga

Mentre patrulla en solitari a prop de l'illa del Fred, en Toic és atacat per un grup de caçadors aeris i acaba malferit. Els genets hi acudeixen de seguida, però en Singlot se sent culpable del que li ha passat al seu pare perquè creu que, si no se n'hagués anat de l'illa i no s'hagués establert a la Riba dels Dracs, al seu pare no li hauria passat res. Aleshores els genets comencen a imaginar com hauria estat tot si s'haguessin quedat.

07:47 Ideafix i els irreductibles - A toc de xiulet
tancar

A toc de xiulet

Per fer creure els gossos de la legió, en Semblangròpius dona a en Mutus i a l'Alagàbius un xiulet amb cinc registres, un per a cada ordre. Només sentir el xiulet, els gossos de la legió canina obeeixen cegament, però també els Irreductibles, que no poden evitar complir les ordres dels guàrdies romans a l'instant. Sort, però, que la Picarina és immune als sons del xiulet! Només ella pot ajudar els seus companys.

07:58 Ideafix i els irreductibles - El xarcuter es rebel·la
tancar

El xarcuter es rebel·la

Per ajudar un gal, l'Ideafix i els seus amics fan caure menhirs damunt d'en Mutus i l'Alagàbius. Els legionaris, però, en culpen en Pollàstrix, que passava per allà per casualitat, i el porten davant d'en Labiè, que l'acaba acusant dels seus fracassos per romanitzar Lutècia. Per demostrar la innocència d'en Pollàstrix, l'Ideafix decideix arruinar la inauguració d'un obelisc davant del palau de la Lloba. Però res no surt com estava previst.

08:09 Dinotren - Sota el volcà
tancar

Sota el volcà

Mitja família Pteranòdon decideix que aniran a veure el volcà Fumejant, que fa dies que retruny i que sembla que estigui a punt d'entrar en erupció. El Buddy, la Tiny i el pare agafen el Dinotren fins a la Vall del Volcà mentre la mare es queda al niu amb el Don i la Shinny, que tenen una mica de por del volcà. Però més tard s'ho repensen i també volen anar a veure l'erupció del Fumejant.

08:21 Titó - Excursió amb les abelles
tancar

Excursió amb les abelles

Avui ens vestirem d'apicultors i anirem d'excursió a descobrir com es fa la mel. Veurem com les abelles xuclen el nèctar de les flors i se l'emporten cap al rusc. Obrirem un rusc i veurem que és ple de mel. Ah! I ens trobarem en JohnC disfressat d'abella!

08:35 El Mic i els seus amics - Pa de plastilina
tancar

Pa de plastilina

El Mic ha fet un xurro llarg de plastilina i diu que és pa. Amb un pal, en va tallant trossos. Qui vol pa?

08:45 Jasmine & Jambo - Perseguia per ser guia
tancar

Perseguia per ser guia

El JAMBO i la JASMINE toquen una cançó, però la JASMINE s'avorreix: ha de tocar sempre les mateixes quatre notes i no pot cantar. Com que no es posen d'acord, el JAMBO marxa empipat.La JASMINE es dedicar a seguir-lo, imitant tots els seus gestos. I darrere d'ella, s'hi afegeixen la resta d'amics. Això dona una idea al JAMBO: si canten la cançó com si imitessin el de davant, poden fer un cànon on tots podran cantar.

08:52 Numberblocks - Històries de l¿onze al quinze
tancar

Històries de l¿onze al quinze

Els Numberblocks de l'U al Deu ja dormen, i el Quinze llegeix un conte a l'Onze, el Dotze, el Tretze i el Catorze en què els protagonistes són ells mateixos.

08:58 L'abella Maia - El ceptre de la reina
tancar

El ceptre de la reina

Avui és el primer jubileu de la reina, ja fa cinc primaveres que regna i està tot a punt per a la gran celebració. Les abelles obreres decoraran els trons amb flors, en Kurt i en Ben deixaran ben nets els voltants del rusc, i la Maia i en Willi decoraran el ceptre de la reina amb flors fresques, l'element més important de la celebració! Que no es pot perdre per res del món!

09:09 L'abella Maia - El jutge
tancar

El jutge

Després d'inspeccionar el rusc i de descobrir que l'abella Maia, en contra de totes les normes, viu a l'exterior, el Jutge Cera decideix fer-la fora, convençut que el seu estil de vida és una amenaça per a totes les altres abelles. Un atac de les vespes deixarà clar que la Maia i els seus amics juguen un paper molt important a la comunitat.

09:21 Masha i l'os - L'èxit del moment
tancar

L'èxit del moment

L'os mira de conquistar la seva estimada ossa tocant-li cançons antiquades amb la guitarra, però no se'n surt. La Masha el vol ajudar, i per ensenyar-li què ha de fer, munta un grup de rock amb els animals del bosc i grava un vídeo. L'os prova d'imitar-la tocant música més moderna i al principi, sembla que a l'ossa li agrada.

09:27 Masha i l'os - La poció per créixer
tancar

La poció per créixer

L'os es posa a mirar les flors del jardí i veu que les tulipes no creixen bé. En aquell moment passa l'ossa acompanyada de l'os del Tibet i, gelós, decideix fabricar una poció perquè les flors creixin ben de pressa. Però mentre treballa a l'armari que fa de laboratori, arriba la Masha, que vol donar menjar al porquet perquè creixi ben de pressa. I ella també vol créixer més...

09:33 Masha i l'os - Una bona escombrada
tancar

Una bona escombrada

La Masha i el conill estan jugant un partit d'hoquei molt emocionant. En un moment donat, el disc surt volant molt lluny i la Maixa el va a buscar, i buscant-lo, troba una escombra i pensa que per guanyar el partit, li anirà millor l'escombra que el pal d'hoquei. Però de seguida descobrirà que amb aquella escombra es poden fer altres coses, a part de guanyar partits.

09:40 Pirata i Capitano - La balena
tancar

La balena

Mentre el Capitano està fent el bateig de l'aire a les Piratestrelles, sobrevola una illa molt estranya que no surt a les cartes nàutiques. Quan es disposen a explorar-la, des de la Calavera Rosa els avisen que és una balena gegant! Massa tard: la balena se'ls empassa, hidroavió inclòs. Si no aconsegueixen que torni a obrir la boca, el pilot i les passatgeres quedaran atrapats a la panxa del cetaci per sempre més.

09:51 Pirata i Capitano - Quin ocellot més rarot!
tancar

Quin ocellot més rarot!

El Capitano arriba d'explorar amb el seu hidroavió i porta dues sorpreses, una per al Roberto i una altra per a la Pirata. La sorpresa per al Roberto són unes espècies de les illes Paradís, però perquè la Pirata pugui veure la seva sorpresa ha de volar amb l'hidroavió del Capitano, cosa que no li fa gens de gràcia. Finalment, la sorpresa apareix davant dels seus ulls, i resulta ser una antiga amiga i professora de la Pirata.

10:02 Pirata i Capitano - La cerca del tresor
tancar

La cerca del tresor

La Pirata està trista perquè fa un mes que no troba cap tresor. El Capitano i la tripulació li volen aixecar els ànims i, en secret, li organitzen una cerca del tresor. Li posaran pistes i mapes en llocs estratègics, perquè ella els trobi i es pensi que assenyalen l'emplaçament d'un tresor de veritat. Al principi, tot va com una seda, però aviat les coses es compliquen una mica.

10:12 La família Teixó-Guineu - El secret de la Castina
tancar

El secret de la Castina

En Timbal està convençut que aquesta tarda veurà el seu amic Lludó. Però aquest matí la Castina s'ha trobat la Guineta i li ha dit que ha quedat amb en Lludó per anar a pescar al riu. En Pinxo lliga caps i li diu al seu germà bessó que en Lludó i la Castina s'han enamorat. Com que en Timbal no s'ho acaba de creure, decideixen anar a pescar i comprovar-ho.

10:24 La família Teixó-Guineu - Criatures assenyades
tancar

Criatures assenyades

Quan en Pico veu que la Marguerite i l'Edmond visiten un cau ideal per a una família de guineus, es convenç que la Marguerite se n'hi vol anar a viure amb la Guineta. Quan ho explica als seus amics, la notícia cau com un gerro d'aigua freda, perquè encara que la Guineta i en Pinxo es passin el dia discutint, s'estimen molt. Potser aquest és el problema, però en Timbal té la solució.

10:36 Pat, el gos - L'enemic invisible
tancar

L'enemic invisible

Just el dia abans de la sortida escolar al parc d'atraccions Wonder Park, el Víctor agafa el xarampió. La Lola i el Pat el van a veure i en sortir el Pat s'adona que hi ha un virus amagat dins del prospecte del parc que té tota la intenció de contagiar la Lola. Com a gos fidel, ho intentarà evitar.

10:44 Pat, el gos - Uns ulls com unes taronges
tancar

Uns ulls com unes taronges

El Caputxet té una petita infecció als ulls, i la Lola decideix que, ficant-lo dins d'una pilota inflable, es curarà més de pressa. Com que ha d'anar a escola, li demana al Pat que el vigili. En un descuit, però, pilota i Caputxet van a parar al Museu d'Història Natural, on el Pat haurà de fer front a serioses dificultats per dur a terme l'encàrrec de la seva mestressa.

10:50 Pat, el gos - L'amic imaginari
tancar

L'amic imaginari

La Lola va al rodatge d'una pel·lícula per aconseguir-li un autògraf de la seva estrella preferida a l'Hugo, que s'ha posat malalt. Els coloms també en són uns grans fans, i intenten robar el nino de l'estrella, que és on la Lola vol que li firmi l'autògraf. Però, com era d'esperar, el Pat hi intervé.

10:57 Pat, el gos - El trencaclosques
tancar

El trencaclosques

La Lola i el seu pare estan a punt d'acabar un puzle que volen regalar-li a la mare pel Dia de la Mare, però falta una peça. El Pat adverteix que el Caputxet hi està jugant, però quan la intenta recuperar, el mixet se l'empassa. Decideix emportar-se'l al veterinari, però els coloms, que també volien la peça, se n'adonen i passen a l'acció.

11:04 Wow! English Method - Primary Gold - Top 5 (Story)
11:10 Wow! English Method - Primary Gold - The Memory Quiz (Story)
11:16 Wow! English Method - Primary Gold - The Start Taling Sign (Song)
11:19 Wow! English Method - Primary Gold - When I Get Home (Song)
11:23 Pfffirates - Quin ensurt, al bivac
tancar

Quin ensurt, al bivac

A l'illa Calipso, al món dels inflables, la capitana Lamar ha muntat un campament per a aprenents de pfffirata juntament amb el senyor Duncan i el seu lloro. Els nois i les noies que hi van s'han dividit en tres equips, cada un amb el seu propi vaixell: els Krakens, que són tres germans del clan pirata McKraken; els Fènixs, amb la capitana Ploma Li, la Zora i el Majid, i els Korsaris, que estan formats pel Pat, que fa de capità, la Lily, que és la segona de bord, i l'Stede, que fa de canoner. Les tres tripulacions hauran de fer tot d'exercicis i proves per aprendre a treballar en equip, vèncer la por i arribar a ser la pròxima generació de pfffirates.

11:35 Yakari - El gran Yakari
tancar

El gran Yakari

Un linx persegueix l'Ulls Grossos perquè se'l vol menjar. En plena persecució, el bassarisc es troba el Yakari i el Fill del Tro que van a buscar flors d'àrnica per dur-les a la Trena de Nit, que en farà una pomada per calmar els dolors. Els demana ajuda, i el Yakari fa fugir el linx. Amb l'enrenou li cau a terra una figureta de fusta del seu tòtem, i el bassarisc la recull i l'hi dona. Però quan el Yakari li explica què és un tòtem, l'Ulls Grossos es queda molt intrigat.

11:47 Yakari - El cavall lliure
tancar

El cavall lliure

Una nit, al campament del Yakari el vent bufa amb força. L'endemà, els sioux descobreixen, desconcertats, que no hi ha ni un sol cavall: tots se n'han anat, incloent-hi el Fill del Tro, el cavall del Yakari. Dedueixen que algú els deu haver robat, fins que troben una fletxa blanca clavada en una fusta de la tanca i el Pou de Saviesa els diu que segurament se'ls ha emportat el Cavall Lliure, un esperit malèfic que roba cavalls per castigar els humans.

11:58 George de la jungla - El senyor de la verdura
tancar

El senyor de la verdura

L'escassetat de menjar i de verdures obliga en George i els seus amics a sortir d'expedició, i en un racó desconegut de la jungla troben un bolet gegant on viu un personatge que es fa dir el Senyor de la Verdura i que afirma que pot parlar amb els vegetals, cosa que el converteix, segons ell, en l'autèntic rei de la jungla. Però en George no està disposat a cedir el tron tan fàcilment.

12:09 George de la jungla - La Paparràguila
tancar

La Paparràguila

Quan un parell de voltors li roben l'entrepà del dinar i l'últim número del còmic d'en Banyaman, en George decideix que el que li fa falta és volar. Després de diverses proves fallides, busca l'ajuda d'un paràsit molt rar que està convençut que el pot ajudar: la paparràguila. Però, involucrant-hi aquest insecte mig paparra mig àguila, el resultat no serà ben bé el que s'esperava.

12:20 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - La revolta del jovent
tancar

La revolta del jovent

El Bian Zao, que havia robat el poder màgic de fer llamps, està fart de fer el que li mana el seu pare, el Taotie, i decideix unir-se a la banda del malvat Tong Fo i els seus cocodrils. Aconseguiran el Po i el Taotie que el Bian Zao entri en raó abans de fer servir el seu poder per destruir el Palau de Jade?

12:42 Presto! L'escola de màgia - L¿increïble talent de la Violeta
tancar

L¿increïble talent de la Violeta

La màgia no és l'única passió de la Violeta: resulta que ara canta metal acompanyada d'una arpa. Il·lusionada, decideix preparar-se per fer la prova d'accés a l'Estrella Cantant, però els seus amics no se n'alegren gens... perquè canta molt malament! El problema és que no troben la manera de dir-l'hi sense ofendre-la. Finalment, els animals no podran suportar-ho més i hauran de passar a l'acció per intentar aturar-la.

12:53 Presto! L'escola de màgia - El son del drac
tancar

El son del drac

Han alçat una estàtua en honor del Lorenzo Presto i el Kurt Dentdedrac, i tindrà lloc una cerimònia per retre'ls homenatge. Però, enmig d'una discussió amb el Dylan, el Dentdedrac intenta hipnotitzar-lo, amb la mala sort que el truc se li gira en contra i el fa caure en un son profund. Com que saben la importància que l'acte té per al Lorenzo, la Lisa i el Dylan troben la manera de manipular el Dentdedrac com si fos una marioneta perquè hi assisteixi, tot i que enganyar la resta no serà tan fàcil com es pensaven.

13:04 Vicky, el viking - La princesa Badoura
tancar

La princesa Badoura

En ple desert d'Aràbia, els vikings salven la princesa Badoura del seu camell desbocat. Però, en un tancar i obrir d'ulls, la noia s'escapa a cavall d'un altre camell on hi ha en Vicky amagat. Durant la fugida se'ls tira a sobre una tempesta de sorra, passada la qual, en Vicky i la seva raptora accidental poden assistir a la vetllada de contes anual que la princeseta no es volia perdre per res del món.

13:16 Dracs: Cap a nous horitzons - La nit més llarga
tancar

La nit més llarga

Mentre patrulla en solitari a prop de l'illa del Fred, en Toic és atacat per un grup de caçadors aeris i acaba malferit. Els genets hi acudeixen de seguida, però en Singlot se sent culpable del que li ha passat al seu pare perquè creu que, si no se n'hagués anat de l'illa i no s'hagués establert a la Riba dels Dracs, al seu pare no li hauria passat res. Aleshores els genets comencen a imaginar com hauria estat tot si s'haguessin quedat.

13:38 Les Sisters - Pesades al club
tancar

Pesades al club

Demà no hi ha classe i la Marine passarà tot el dia amb la seva germaneta. Però la Wendy té un altre programa. Per desgràcia per ella, la mama treballa a l'hospital i el papa passarà el dia a casa el seu editor. La paparra està encantada: s'ho passaran superbé. A més, els pares s'han "oblidat" de dir-li a la Wendy que la Loulou i la Nat també es quedaran tot el dia amb elles. La Wendy haurà de cuidar tres pesades!

13:50 Les Sisters - Els perills de l'amnèsia
tancar

Els perills de l'amnèsia

La Marine li pren el mòbil a la seva germana i l'hi acaba trencant. Per evitar que la Wendy es posi feta una fúria, fa veure que pateix un atac d'amnèsia. La Wendy hi cau de quatre grapes i s'esforça perquè la seva germana recuperi la memòria sotmetent-la a situacions que li provoquin un xoc emocional.

14:01 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Les aventures del cangur de trols
tancar

Les aventures del cangur de trols

La Claire demana a en Jim que cuidi el seu germanet, l'Enrique, que resulta que és un canviant. En Jim per fi ha trobat la prova que volia presentar a en Vendel, però no pot dir a la Claire que el seu germà és un monstre. Mentrestant, l'Aaarrrgghh!!! se'n va a viure amb en Toby i comencen una amistat molt curiosa.

14:25 Haikyu!! - Mala espina
tancar

Mala espina

Amb el Tsukishima lesionat, el Karasuno aconsegueix fer tres punts seguits amb els serveis del Yamaguchi. El Goshiki comet alguns errors, però les paraules de l'Ushijima el tranquil·litzen i aconsegueix donar punt de partit al Shiratorizawa. Tanmateix, el Karasuno torna a empatar gràcies a un atac sincronitzat. Poc després, el Shiratorizawa superar el Karasuno i el Keishin crida des de la banqueta. En aquest instant decisiu, el Tsukishima torna de la infermeria.

14:49 Black Clover - L'altra nouvinguda a l'orde
tancar

L'altra nouvinguda a l'orde

L'Asta i en Yuno han començat una nova vida en els seus respectius ordes de cavallers, on ara s'han d'acostumar a les noves rutines. L'Asta pensava que ja havia conegut tots els membres dels Toros Negres, però resulta que a l'orde hi ha una nova incorporació que encara no havia conegut: la Noelle, una noia que pertany a la família reial, que l'ha rebutjada perquè no aconsegueix controlar els seus poders. Ella menysprea els Toros Negres com a orde i també l'Asta, pel fet que és un plebeu. Acceptarà, la Noelle, finalment, que també forma part dels Toros Negres?

15:14 El detectiu Conan - Una coartada de color groc
tancar

Una coartada de color groc

"El detectiu Conan" és una sèrie d'animació japonesa de misteri protagonitzada per un "nen" detectiu: en Conan. El protagonista és un famós detectiu, en Shinichi Kudo, a qui uns perversos homes vestits de negre van fer prendre un verí que es pensaven que era mortal, però que de fet el va convertir en un nen. Per no revelar als seus enemics que no ha mort i poder-los trobar perquè li donin l'antídot, Shinichi adoptarà un nou nom basat en el seu escriptor preferit, Arthur Conan Doyle: Conan.

El petit detectiu farà veure que té els pares malalts i la Ran, la "nòvia" d'en Shinishi, l'acollirà a casa seva (sense saber que en Conan en realitat n'està enamorat). Amb ells viu el pare de la Ran, el desastrós detectiu Kogoro Mouri. En Conan farà un nou grup d'amics, infants "com ell", amb qui crearà la Lliga de Detectius Juvenils.

D'aquesta manera en Conan resol una gran quantitat de delictes, amb els seus dots d'observació, amb astúcia i uns quants trucs creats pel professor Agasa, el seu veí i l'única persona que coneix l'autèntica identitat d'en Conan. Però, com que en Conan és un nen i no pot treballar, qui s'endú tots els mèrits de la tasca detectivesca d'en Conan és el pare de la Ran.

La sèrie està basada en un manga amb el mateix nom de l'autor Aoyama Gosho. A cada episodi hi ha un misteri per resoldre i, per poder trobar els culpables dels sovint sanguinaris delictes, s'ha de fer anar força el cervell, perquè són casos dignes del més agut Sherlok Holmes! La sèrie té 456 capítols de mitja hora cadascun.

15:39 El xai Shaun - Un ramat lliure
tancar

Un ramat lliure

Avui en Shaun i companyia no s'ho han pensat dues vegades i han pujat a l'autobús per anar a la fira que s'ha instal·lat al poble. Una oportunitat així no la poden deixar escapar! És ple d'atraccions i de paradetes molt divertides. La pega és que al granger no li ha fet tanta gràcia i en Bitzer ja està a punt per anar-les a buscar. Ara sí que comença l'acció!

15:46 El xai Shaun - Has ficat la pota
tancar

Has ficat la pota

El granger avui està d'obres. Ha fet un terra nou de ciment i, mentre s'asseca, ha deixat en Bitzer que vigili que no hi passi ningú pel damunt. Ja et pots imaginar que per en Shaun i companyia és una temptació molt difícil de resistir. Però, com s'ho poden fer per despistar en Bitzer? Segur que a en Shaun se li encén la bombeta...

15:53 Els o-o-ossets - Un estel a l'arbre
tancar

Un estel a l'arbre

El Bucky, el Bjorn i la Franny estan fent volar un estel, però se'ls queda enredat dalt d'un arbre. Tot i els intents fracassats de recuperar-lo, els dos ossos no es volen rendir de cap manera i ignoren el consell de la Franny, que diu que val més que en facin un de nou.

15:58 Els o-o-ossets - La recta final
tancar

La recta final

El Bucky vol fer un cotxe de carreres súperpotent. El Bjorn li diu que ell també en farà un, però que serà completament respectuós amb el medi ambient, ja que s'impulsarà amb la força del vent. La guineueta Franny els proposa que facin una carrera per posar a prova els vehicles.

16:03 El Mic i els seus amics - Em pintes les ungles?
tancar

Em pintes les ungles?

El Mic pinta de color verd la punta dels dits del guant d'en Cincsegons.

16:15 Masha i l'os - Golf per tres
tancar

Golf per tres

L'os està molt nerviós perquè la Masha i el panda no paren de barallar-se, discutir i competir entre ells. Demana als llops que l'ajudin i ells li recomanen que faci alguna cosa que el relaxi, com ara jugar a golf. A l'os li sembla que li pot anar bé i es prepara per anar a jugar a golf. Però la Masha i el panda li diuen que volen a anar amb ell.

16:22 Masha i l'os - La classe del piano
tancar

La classe del piano

Mentre cull bolets, l'os troba un piano de cua molt maco i se l'emporta cap a casa. L'arregla, l'afina i, content, es posa a tocar una cançó. Al cap de poc, apareix la Masha, que s'enamora del piano i li demana a l'os que li ensenyi a tocar-lo, perquè vol arribar a ser una pianista famosa. Però de seguida s'adonarà que tocar bé el piano és molt més difícil del que es pensa.

16:29 Pirata i Capitano - Seguretat a bord
tancar

Seguretat a bord

El Calamar Coix ha convocat els pirates de la Confraria a l'illa de les Barracudes per fer un control de seguretat. Qui no el passi, perdrà la llicència de navegació durant dotze llunes. La Pirata i la seva tripulació revisen la Calavera Rosa de dalt a baix. El dia abans, tots els vaixells pirata estan en perfecte estat de revista. Però a la nit, hi arriba un pirata que ningú s'esperava.

16:40 Dinotren - Cuirassat com un anquilosaure
tancar

Cuirassat com un anquilosaure

El Sr. Pteranòdon porta els nens a veure un partit de dinobol en què juga l'heroi del pare, el Hank Anquilosaure. Després del partit, els nens acaben jugant amb el Hank i aprenen per què els anquilosaures estan recoberts d'una pesant cuirassa, que els fa ser molt lents però que els protegeix de qualsevol atac.

16:52 Dinotren - L'Annie ve a jugar
tancar

L'Annie ve a jugar

L'Annie i la seva mare Delores van de visita per primer cop a casa de la família Pteranòdon. Mentre els pares xerren i mengen peix, els nens juguen tots junts. Com que l'Annie és una tiranosaure rex com el Buddy, tots dos s'entenen molt bé i els agrada fer les mateixes coses, als seus jocs sempre guanyen i això fa que la Tiny es posi trista i se'n vagi sola al bosc.

17:03 Jasmine & Jambo - Tinc el ritme
tancar

Tinc el ritme

La JASMINE intenta ensenyar a tocar la bateria al DUDUÀ i el DUBIDÚ, però no se'n surt: no tenen el ritme. El JAMBO li ensenya un mapa del bosc i li diu que si segueixen les instruccions, trobaran el ritme. La JASMINE i els amics hi van, però després de molt buscar, no se'n surten. Fins que el JAMBO els fa adonar que el tenen molt més a prop, perquè no han de buscar amb els ulls, sinó amb les orelles.

17:11 Els mixets - La plataforma elèctrica d'en Flam
tancar

La plataforma elèctrica d'en Flam

A en Flam li van regalar una plataforma elèctrica per l'aniversari. Li agradava tant que s'hi passava tot el dia amunt i avall, fins al punt que va deixar de caminar. La Dolça i en Tortell volien jugar amb ell, però, com que no baixava de la plataforma, era molt complicat. Al final, quan se li va acabar la bateria, en Flam es va adonar que a la vida hi havia altres coses, a més de la plataforma elèctrica.

17:16 Els mixets - Els mixets del bosc
tancar

Els mixets del bosc

Un dia, la mare havia quedat amb un reporter que li havia de fer una entrevista pel diari local. Volia parlar de la roba infantil que dissenya. En Tortell, la Dolça i en Flam ho van sentir i van decidir fer entrevistes a la mare i als seus amics per publicar-les en un diari seu. Els mixets van arribar a la conclusió que les entrevistes no eren prou interessants i van decidir afegir-hi detalls inventats per millorar-les.

17:21 El Mic i els seus amics - Els dos cuiners amics
tancar

Els dos cuiners amics

El Mic i en Cincsegons juguen a fer de cuiners. Aquest és un els jocs simbòlics més populars entre els més petits. Amb una cassola i una mica d'arròs, l'entreteniment està garantit!

17:31 L'hora de berenar
17:33 Titó - Excursió amb el camió de les escombraries
tancar

Excursió amb el camió de les escombraries

Avui som al costat d'uns contenidors esperant que arribi el camió de les escombraries.Quan arriba, veiem com buida el contenidor i descobrim que el conductor és el JohnC.

17:43 Numberblocks - Un quadrat a la lluna
tancar

Un quadrat a la lluna

Els Numberblocks quadrats s'apleguen per tirar endavant una missió ambiciosa: fer arribar un quadrat a la Lluna sense l'ajuda de coets, només amb la potència dels quadrats.

17:48 Numberblocks - Herois amb zero
tancar

Herois amb zero

El Numberblock Deu rep un avís per volar cap a l'espai, on coneixerà la taula del deu, que li cantarà una cançó sobre els Herois amb zero.

17:53 L'abella Maia - Les aparences enganyen
tancar

Les aparences enganyen

La Maia i en Willi han conegut una eruga molt simpàtica i molt juganera que es diu Momo. El que no saben és que aviat es transformarà en un borinot de la mort i es començarà a cruspir tota la mel del rusc! Mentre en Willi intenta refrescar-li la memòria perquè se'n recordi que està atacant els seus amics, la Maia té una idea superbona per fer-lo sortir del rusc!

18:06 Ideafix i els irreductibles - L'enamorada de Lutècia
tancar

L'enamorada de Lutècia

La Turbina, la salva de l'Arcabús i els seus beagles en Lovendpís, un llebrer egipci allistat fa poc a la legió romana per força. Quan el veu i el sent parlar, se n'enamora, però no ho sap fins que l'Ideafix fa que s'adoni dels seus sentiments. Immediatament corre a declarar-se a en Lovendpís. L'Ideafix la segueix d'amagat i li apunta les paraules que ha de dir, però ella es fa un embolic.

18:18 Vicky, el viking - L'amulet
tancar

L'amulet

Un seguit de fets desafortunats convencen en Halvar que els déus l'han abandonat. Per tornar-li la confiança, els vikings fan veure que qui està de pega són ells. Llavors, en Halvar creu que està tan maleït que ha encomanat la mala sort als seus homes. Només l'ardit d'en Vicky de fer creure al seu pare que ha trobat un amulet permetrà que en Halvar es mantingui al capdavant del seu poble.

18:30 Vicky, el viking - En Faxe i la balena
tancar

En Faxe i la balena

Vigilant la costa, en Vicky i en Faxe troben una cria de balena embarrancada a la platja. En Faxe se la vol quedar com a animal de companyia, però en Vicky l'hi treu del cap i se'n van. Llavors, el balenó segueix el drakar i atreu un grup de balenes adultes. Mentrestant, els pirates de l'Sven es preparen per assaltar els vikings, però acaben batent-se en retirada quan veuen que les balenes els fan costat.

18:43 Presto! L'escola de màgia - Ajudant a jornada completa
tancar

Ajudant a jornada completa

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 17Assistante à temps plein
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 17 Ajudant a jornada completa
Traducció: Judit Altadill

El Vincent enganxa la Lisa fent un truc amb un material que estava prohibit a Presto, i li fa xantatge: o es converteix en la seva ajudant a jornada completa o ho explicarà al Lorenzo. La Lisa accepta el xantatge, però el seu company s'aprofita de la situació i no para d'exigir-li un munt de tasques desagradables. Però el que la Lisa no sap és que el Lorenzo acabava de notificar que la nova variant d'aquell material sí, que estava permesa...

18:54 Presto! L'escola de màgia - L¿última il·lusió
tancar

L¿última il·lusió

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 18 La dernière illusion
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 18 L'última il·lusió
Traducció: Judit Altadill

En Lorenzo se'n va de vacances, i el Daniel aprofita la situació per posar en marxa la venda de la mansió. Però primer s'haurà de desfer dels aprenents de mag, i per això comença a imposar noves normes que converteixen la vida dels nostres amics en un autèntic malson. Però ells no l'hi posaran pas fàcil, i faran servir les seves habilitats com a mags per trobar la manera d'evitar la venda de Presto.

19:06 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Les aventures del cangur de trols
tancar

Les aventures del cangur de trols

La Claire demana a en Jim que cuidi el seu germanet, l'Enrique, que resulta que és un canviant. En Jim per fi ha trobat la prova que volia presentar a en Vendel, però no pot dir a la Claire que el seu germà és un monstre. Mentrestant, l'Aaarrrgghh!!! se'n va a viure amb en Toby i comencen una amistat molt curiosa.

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:47 Beta Podcast
20:00 Sakura, la caçadora de cartes - La primera batalla de la Sakura amb un lladre misteriós
tancar

La primera batalla de la Sakura amb un lladre misteriós

"Sakura, la caçadora de cartes" és la simpàtica història de la Sakura Kishimoto, una esbojarrada estudiant de 10 anys que un dia es troba un llibre prohibit que conté una sèrie de cartes, totes diferents. Un cop de vent fa que les cartes es barregin i s'escampin pertot arreu. Així comença una recerca que durarà tota la sèrie. Les cartes són màgiques i porten la desgràcia allà on van, de manera que el deure de la Sakura és trobar-les totes i tornar-les al llibre d'on han sortit. La sèrie es basa en la llegenda de la caixa de Pandora, però en fa una adaptació moderna amb la qual els més joves es poden identificar. Els capítols segueixen la captura de cada una de les cartes, per exemple, la carta del "tro", de la "il·lusió", de l'"aigua", etc.

Entre els personatges més destacats de la sèrie, hi ha en Toyo, el germà gran de la Sakura, un jove amb molt èxit amb les noies, i en Li Shaoran, que té la mateixa edat que la protagonista i que és de Hong Kong. El misteriós Li competeix amb la Sakura en la recerca de cartes i objectes. La Tomoyo és la millor amiga de la Sakura i li encanta fer que la protagonista es vesteixi de manera diferent per a cada aventura.


70 capítols de 25 minuts

20:26 Ràndom - Fem castells amb la Shalana
tancar

Fem castells amb la Shalana

La Shalana va a un entrenament de la colla castellera de l'Esquerra de l'Eixample, els Esquerdats. Descobrim per què algunes persones tenen els cabells llisos o arrissats. La Marta Maneu ens porta els millors llibres d'amor i les Younenki ens interpreten l'openning de "Sakura".

20:48 Hoodie - La veritat sobre l'Isa
tancar

La veritat sobre l'Isa

La Flo espera poder recuperar el Pieter ara que han desemmascarat el TJ. Quan el Pieter s'enfronta al Soufian, aquest el sorprèn amb informació nova sobre l'Isa que canvia el focus de les acusacions.

21:00 Haikyu!! - Una esquerra perillosa
tancar

Una esquerra perillosa

El Shiratorizawa domina el partit gràcies a l'Ushijima, que és esquerrà. Els jugadors del Karasuno no estan acostumats a enfrontar-se a un esquerrà i els és molt difícil aturar les seves rematades. Cap al final d'un primer set desastrós per al Karasuno, el Tsukishima, el jugador més calculador de l'equip, aconsegueix col·locar-se bé davant la rematada de l'Ushijima. A partir d'aquí, les coses milloren per a l'equip del Shoyo i el Kageyama, que també comencen a entendre com han d'atacar.

21:25 El detectiu Conan - L'home més desgraciat del món
tancar

L'home més desgraciat del món

"El detectiu Conan" és una sèrie d'animació japonesa de misteri protagonitzada per un "nen" detectiu: en Conan. El protagonista és un famós detectiu, en Shinichi Kudo, a qui uns perversos homes vestits de negre van fer prendre un verí que es pensaven que era mortal, però que de fet el va convertir en un nen. Per no revelar als seus enemics que no ha mort i poder-los trobar perquè li donin l'antídot, Shinichi adoptarà un nou nom basat en el seu escriptor preferit, Arthur Conan Doyle: Conan.

El petit detectiu farà veure que té els pares malalts i la Ran, la "nòvia" d'en Shinishi, l'acollirà a casa seva (sense saber que en Conan en realitat n'està enamorat). Amb ells viu el pare de la Ran, el desastrós detectiu Kogoro Mouri. En Conan farà un nou grup d'amics, infants "com ell", amb qui crearà la Lliga de Detectius Juvenils.

D'aquesta manera en Conan resol una gran quantitat de delictes, amb els seus dots d'observació, amb astúcia i uns quants trucs creats pel professor Agasa, el seu veí i l'única persona que coneix l'autèntica identitat d'en Conan. Però, com que en Conan és un nen i no pot treballar, qui s'endú tots els mèrits de la tasca detectivesca d'en Conan és el pare de la Ran.

La sèrie està basada en un manga amb el mateix nom de l'autor Aoyama Gosho. A cada episodi hi ha un misteri per resoldre i, per poder trobar els culpables dels sovint sanguinaris delictes, s'ha de fer anar força el cervell, perquè són casos dignes del més agut Sherlok Holmes! La sèrie té 456 capítols de mitja hora cadascun.

21:49 Mike el magnífic - Tortugues elèctriques
tancar

Tortugues elèctriques

Fa un dia espantós, amb llamps i trons, i el Mike vol aprofitar que l'Stephen ha marxat a la feina per fer servir la seva butaca de massatges. Però, a fora, els ossos rentadors Freddy i Mercury tenen enveja i entren a la casa per fer-ne fora el Mike i aprofitar ells la butaca. Per recuperar-la, el Mike demanarà ajuda a les tortugues Athos, Portos i Aramis.

21:57 L'Hora Boomer - Somnolència
tancar

Somnolència

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:15 Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà - Els lladres del món infernal. Mil anys després
tancar

Els lladres del món infernal. Mil anys després

Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà

Yu Yu Hakusho, la sèrie d'animació considerada la successora de Bola de Drac, al 3xl.net

"Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà" és una sèrie que ha fet història i que ha estat considerada com una de les millors sèries d'animació de tots els temps. Creada per Yoshihiro Togashi i produïda pel conegut Studio Pierrot, barreja la fantasia amb l'acció i la lluita.

La sèrie, de 112 episodis de 25 minuts cadascun, ens narra les aventures del jove Yusuke Uramei, un noi de 14 anys que té totes les característiques pròpies d'un antiheroi. Però en Yusuke farà un canvi quan perdi la vida per salvar un nen petit que està a punt de ser atropellat. A partir d'aleshores en Yusuke entrarà al món del Més Enllà i es convertirà en un valent detectiu espiritual.

22:38 Oliana Molls - Una pota de conill
tancar

Una pota de conill

SÈRIE JUVENIL D'AVENTURES. OLIANA MOLLS, EL PROTAGONISTA, VIURÀ EN CADA EPISODI UNA NOVA AVENTURA DIVERTIDA I TREPIDANT. AJUDAT PER LA SEVA AMIGA BETTY APRICOT I ELS SEUS VEINS MARCONI, HORTÈNSIA I TINA, DESBARATARÀ ELS MALIGNES PROPÒSITS DELS DOLENTS DE LA SÈRIE, SOCIETAT I ANÒNIMA

22:59 Bestial! - El tauró camús
tancar

El tauró camús

En aquest episodi, el Kayne i el Kamil visiten la famosa Gold Coast australiana per complir una missió especialment perillosa: s'hauran de trobar cara a cara amb un dels taurons que han atacat més gent, el tauró camús. La missió del Kayne consisteix a fer-li una revisió dental a un exemplar d'aquests animals; i amb l'ajuda d'especialistes, provaran diverses tècniques per capturar-ne un.

23:23 Sam Fox: Aventures extremes - El so del cascavell
tancar

El so del cascavell

En Nathan, en Sam i la Josie van a Mèxic a localitzar possibles rutes pel negoci d'excursions d'aventura d'en Nathan. Com sempre, però, qualsevol sortida amb en Sam acaba plena de perills. Un petit terratrèmol desperta un niu de serps de cascavell i un escorpí acaba picant en Nathan. Per si no n'hi havia prou, apareix un puma molt amenaçador. En Sam corre a buscar ajuda i alhora intenta desvirar l'atenció de l'animal. La maniobra és una mica arriscada.

23:47 George de la jungla - El regal d'aniversari d'en George
tancar

El regal d'aniversari d'en George

Quan en George veu la festa que li han organitzat a en Howie de seguida s'adona que ell no ha celebrat mai l'aniversari, perquè, de fet, ningú sap ben bé quin dia va néixer. En Simi, l'Ursula i la Magnolia s'engresquen de seguida a muntar-li una festassa d'aniversari al seu amic, però el que més els costa és decidir què li regalaran. I, quan finalment ho tenen clar, resulta que la cosa no és tan fàcil.

23:58 George de la jungla - La vara del bruixot
tancar

La vara del bruixot

Sense voler, en George trenca en mil bocins la vara de bruixeria del bruixot, i quan la Magnolia li diu que el seu pare sempre li ha explicat que, si la seva vara es partia o es feia malbé, passarien grans desgràcies a la jungla, en George no gosa explicar la veritat i intenta substituir-la per una altra sense que es noti. Quan veu que no funciona decideix endur-se els seus amics ben lluny de la jungla per evitar les calamitats que s'acosten.

00:08 Les Sisters - La meva germana és una zombi
tancar

La meva germana és una zombi

A la Wendy li surt un gra espantós a la cara. La Marine li prepara una crema a base de camembert que encara empitjora les coses. Li surten tants grans que sembla un zombi. Aviat els veïns surten a caçar zombis pel barri. Pobra Wendy!

00:20 Les Sisters - En la pell de la meva germana
tancar

En la pell de la meva germana

La Wendy promet a la seva germana que li donarà el mòbil vell, però finalment l'hi dóna al Maxence. Per venjar-se, la Marine li pren a la Wendy el mòbil nou, li pren l'habitació i fins i tot... les amigues. Per recuperar les seves coses, la Wendy farà servir les mateixes armes que la seva germana.

00:31 Les Sisters - La rossa, la meva germana i jo
tancar

La rossa, la meva germana i jo

La Wendy està molt deprimida perquè li ha sortit un gra enorme al front, però la Marine creu que la seva germana està deprimida per culpa d'una rossa que ha vist agafada de la mà del Maxence. La Marine fa tot el que pot per desempallegar-se de la rossa, que resulta ser la cosina del Maxence. El gra de la Wendy és el primer símptoma de la varicel·la, una malaltia molt contagiosa.

00:42 En Grizzy i els Lèmmings - Os sota estricta protecció
tancar

Os sota estricta protecció

Els lèmmings reclamen poder jugar al seu torn amb el telèfon mòbil del guardabosc, però a en Grizzy no li agrada compartir res i, de fet,és molt hàbil aixafant tot aquell que se li acosta sense deixar ni per un moment de jugar la seva partida. Però això no quedarà així! Els lèmmings inventen un sistema de protecció infal·lible que els ha de permetre recuperar el mòbil sense perill.

00:49 En Grizzy i els Lèmmings - Os ostentós
tancar

Os ostentós

Quan en Grizzly veu en una revista un anunci en què un home regala un diamant a una dona, s'imagina ell mateix regalant a la seva ossa estimada l'anell de compromís del guarda forestal. Però, quan mira l'anell, el diamant que duia ha desaparegut! Resulta que els lèmmings l'han agafat per fer-lo servir com a baldufa en una competició i no tenen cap intenció de tornar-lo!

00:56 En Grizzy i els Lèmmings - Doblega que doblegaràs
tancar

Doblega que doblegaràs

Gràcies a un vell manual de papiroflèxia japonesa tradicional, els lèmmings fabriquen en cadena ocells de paper amb els quals juguen a planar. En Grizzy s'adona que podria fabricar la magnífica papallona de la tapa i regalar-l'hi a l'ossa dels seus amors. Esclar que, per doblegar els lèmmings, cal convertir-se abans en un autèntic mestre de la papiroflèxia! Se'n sortirà?

01:02 En Grizzy i els Lèmmings - Ós augmentat
tancar

Ós augmentat

Els lèmmings han descobert un joc nou totalment diferent: un programa de realitat augmentada a la tauleta del guarda forestal. Els rosegadors s'han de moure per la cabana mirant la pantalla de la tauleta, on apareixen obstacles com si fossin a la cabana. En Grizzy, però, els la pren i es torna addicte al joc de pesca de salmons.

01:09 En Grizzy i els Lèmmings - Un ós intel·lectual
tancar

Un ós intel·lectual

En Grizzi s'enganxa sense voler un microprocessador a la templa i es torna un ésser excepcionalment intel·ligent, capaç de predir esdeveniments que passaran en el futur. Amb un coeficient intel·lectual molt per sobre de la mitjana, l'os no només podrà envoltar-se de les comoditats tecnològiques més modernes, sinó que per a ell desfer-se dels lèmmings serà bufar i fer ampolles.

01:15 Ghostforce - Ninjaki
tancar

Ninjaki

La Liv té molt mal dia, tot li surt al revés. El professor Pascal l'anima a aprendre a no perdre la calma passi el que passi; com els samurais del Japó feudal, que eren capaços de controlar les emocions en tot moment. Al principi, la Liv no en fa gaire cas, però quan s'enfronta amb un fantasma molt difícil de capturar perquè té la capacitat de fer-se invisible, s'adona que el professor Pascal tenia molta raó.

01:27 Ghostforce - Critangle
tancar

Critangle

La Charlie convida el Mike a anar al museu però ell, tot i que li agradaria molt, no s'hi atreveix perquè té por de dir o de fer alguna cosa que el faci quedar malament. La Liv l'anima a no donar tantes voltes a les coses i ser més espontani, però el Mike n'és incapaç. Fins i tot quan s'enfronten amb un fantasma i han de decidir de pressa, al Mike li costa molt fer res abans d'haver-ho pensat molt bé. De vegades, massa i tot.

01:38 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Jigonsaseh
tancar

Soc la Jigonsaseh

Al Museu hi ha tot de caixes buides que els nostres amics volen aprofitar per construir diferents jocs. El problema és que cadascun vol construir una cosa diferent, i com que no es posen d'acord acaben barallats. Per això la Berby els porta a conèixer Jigonsaseh, que va viure a Nord-amèrica fa mil anys i que va ensenyar a la gent de la seva època a resoldre els problemes de manera pacífica.

01:49 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Fred Rogers
tancar

Soc el Fred Rogers

Aprofitant que el museu estarà tancat durant dues setmanes, el Brad i la Yadina decideixen anar a fer la seva sense comptar amb el Xavier. El Xavier comença a pensar que potser el Brad, que és el seu millor amic, ja no voldrà jugar mai més amb ell, però, com que no s'atreveix dir-ho, s'inventa que han anat al Museu Secret per evitar que tanquin el museu. Per això la Berby els portarà a conèixer Fred Rogers.

02:00 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Fred Rogers
tancar

Soc el Fred Rogers

El Xavier, la Yadina i el Brad han anat a conèixer Fred Rogers, que els porta al seu programa de televisió "El veïnat del senyor Rogers". Al final, el Xavier decideix confessar per què són allà, i s'adona que els seus amics se l'estimen tal com és, no perquè tingui un Museu Secret i se'ls emporti a viure aventures al·lucinants. El Museu Secret estarà tancat uns quants dies, però segur que tornarà a obrir!

02:11 L'Alícia i en Lewis - El fals culpable
tancar

El fals culpable

L'Alícia trenca un gerro de casa i diu que ha sigut el gat. Quan el pare li demana que pensi quin càstig li han de posar, ella s'escapoleix al País de les Meravelles. Allà, juntament amb en Lewis, hauran de descobrir qui és el lladre del reinamòbil perquè no els castiguin a ells. Hauran de fer de detectius i investigar qui pot ser el lladre.

02:22 L'Alícia i en Lewis - La festa del silenci
tancar

La festa del silenci

L'Alícia i els seus amics han de fer música a l'escola però els assajos no van gaire bé, els instruments no van gaire coordinats. Al País de les Meravelles, la Reina s'ha inventat un decret nou: és la Festa del Silenci i queden rigorosament prohibits tots els sorolls forts. En Lewis té un problema, perquè el rellotge li sonarà molt aviat i no sap com evitar-ho.

02:33 L'Alícia i en Lewis - Les dues Alícies
tancar

Les dues Alícies

És el dia de les bromes i a l'Alícia li encanta fer bromes als amics. Del que no s'adona és que hi ha bromes que són una mica pesades i que s'ha de saber parar. Al País de les Meravelles, l'Alícia obre una porta de color verd i té una gran sorpresa: en surt una altra Alícia que és idèntica a ella. I també li encanta fer bromes.

02:44 BabyRiki - Què és això?
tancar

Què és això?

En Chiko i en Wally topen amb un objecte misteriós que està tirat a terra. No saben ben bé què és. En Wally es pensa que és una estora per fregar-s'hi els peus i se'ls hi frega. Però en Chiko es pensa que és un quadre. Quan el posen dret, per mirar-lo de més a prop, descobreixen una cosa interessant. En aquest episodi, els més menuts aprenen què és la forma de rombe.

02:49 BabyRiki - El secret
tancar

El secret

En Chiko està esculpint una cosa amb plastilina verda, però no vol dir a ningú què és, és un secret. L'escultura està composta per tres boles enganxades i els nostres amics van fent suposicions sobre què pot ser: tres pomes, tres síndries, tres pilotes, una eruga? Al final, resulta que és un ninot de neu verd. En aquest episodi, els més menuts aprenen què és el número tres.

02:53 BabyRiki - La xemeneia
tancar

La xemeneia

En Krash vol construir una casa amb blocs blaus i la Rosa una barca amb blocs vermells. I tots dos necessiten afegir-hi una xemeneia. Hi ha un bloc d'un color estrany que pot servir de xemeneia. En Krash i la Rosa estan intrigats per aquell color i acaben descobrint que el color misteriós és el lila, una barreja de blau i vermell. En aquest episodi, els més menuts aprenen quin és el color lila.

02:58 BabyRiki - El mar de la Pandy
tancar

El mar de la Pandy

La Pandy s'ha posat a prendre el sol al costat del mar. Arriba en Chiko i se li vessa sense voler tot de tinta negra damunt de la tovallola blanca de la Pandy. I l'ha d'anar rentant molts cops perquè al final li quedi neta i torni a ser blanca. Entremig, li van sortint molts tons de gris. En aquest episodi, els més menuts aprenen què són els tons d'un color.

03:02 BabyRiki - Qui para?
tancar

Qui para?

Avui els nostres amiguets volen jugar a tocar i parar. Però no es posen d'acord en qui ha de parar primer. Necessiten una cançó per poder triar a qui li toca. A la cançó s'ha de comptar fins a cinc i es troben que la Rosa no sap comptar fins a cinc. I llavors els altres n'hi ensenyen. En aquest episodi, els més menuts aprenen a comptar fins a cinc.

03:07 Kiwi - Merry Christmas
tancar

Merry Christmas

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:11 Kiwi - The giant
tancar

The giant

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:16 Kiwi - The masterpiece
tancar

The masterpiece

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:20 Kiwi - A blanket for three
tancar

A blanket for three

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:24 Kiwi - Souvenir Picture
tancar

Souvenir Picture

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:29 Els o-o-ossets - Les flors
tancar

Les flors

Sense voler, el Bucky esclafa les flors que la Franny té plantades al jardí de casa seva. Perquè la guineueta no tingui un disgust, el Bucky inventa un aparell amb què pot accelerar el creixement de les llavors que ha plantat per substituir les flors aixafades. Però tot es complicarà.

03:34 Els o-o-ossets - Un kompot estrany
tancar

Un kompot estrany

La Franny prepara un refresc de fruites molt bo que entusiasma els seus amics. Un dia els confessa que hi posa un ingredient secret perquè l'hi quedi tan deliciós. La Sonya, que està molt gelosa de l'èxit de la guineueta, vol descobrir com sigui quin és aquest ingredient misteriós.

03:39 Els o-o-ossets - Un casc antic
tancar

Un casc antic

El Val no para de cavar buscant un casc molt antic sobre el que ha llegit molt. Però està desanimat perquè no el troba. La Franny, el Bjorn i el Bucky fan una rèplica del casc per enterrar-lo i fer que el Val el trobi, però el talp els descobreix.

03:44 Els o-o-ossets - Un aniversari infinit
tancar

Un aniversari infinit

És l'aniversari dels ossos rentadors, el Sammy i la Sonya, i els amics els porten una pila de regals. El Bucky els regala una minimàquina del temps amb què es pot retrocedir tan sols un dia, i els germans l'aprofiten per reviure el seu aniversari una vegada i una altra.

03:49 Els o-o-ossets - La màquina d'idees
tancar

La màquina d'idees

El Bucky està desesperat perquè no se li acuden idees per crear nous invents. Gràcies al Bjorn, inventa una màquina que li proposa idees, com ara la de crear un aparell volador que, alhora, fa pessigolles. Però el que al començament era una màquina divertida, s'acaba convertint en un aparell diabòlic.

03:54 Els o-o-ossets - Un aniversari tot sol
tancar

Un aniversari tot sol

És l'aniversari del Val, i el talp prepara una gran festa per tots els amics. Però quan es presenta a casa del Bucky, el Bjorn, la Franny, el Sammy i la Sonya per convidar-los a la celebració, tots estan massa enfeinats per assistir-hi. Ni tan sols el Pollet hi pot anar.

03:59 Els o-o-ossets - La ploramiques
tancar

La ploramiques

La Sonya es comporta com una criatura capritxosa que vol que tots els altres facin només el que diu ella i, quan no se surt amb la seva, es posa a plorar. Al final, tots els amics comencen a sospitar que plora de mentida i decideixen donar-li una lliçó.

04:04 Comptem amb la Paula - El Tim és servicial
tancar

El Tim és servicial

En Tim està disposat a ajudar tantes persones com pugui per guanyar el primer premi al més servicial de la classe, així que els cinc amics se'n van al desert a la recerca de gent que necessiti ajuda. Allà, el senyor Mercader demana a en Tim una tasca molt urgent, però en Tim aviat es distreu mentre intenta ajudar altres persones. Per culpa de la seva irresponsabilitat, potser acaba sent més un obstacle que una ajuda.

04:14 Comptem amb la Paula - Els objectes o l'amistat?
tancar

Els objectes o l'amistat?

En Tim té el detall de deixar el seu rellotge a la Calcu, perquè li agrada molt. Però, mentre juguen, resulta que a la Calcu se li trenca sense voler, i en Tim s'enfada molt. De sobte, reben un missatge estrany d'en Maurici, així que se'n van cap al desert. Allà descobreixen que el lloro s'ha enfadat amb el capità Barba-roja perquè ha trencat el seu mirall sense voler. Seran capaços de perdonar els seus amics, en Tim i en Barba-roja?

04:23 Comptem amb la Paula - La Banda del Porc i el Panda
tancar

La Banda del Porc i el Panda

En Tim, la Sue-Mae i els germans Wong es presenten a una prova per entrar a la banda de rock del Porc i el Panda. Però, en lloc de música, a l'hora de la veritat el grup fa més aviat soroll, i molesten la gent que hi ha al voltant. Hauran de desfer la banda per deixar de causar molèsties, o aprendran a ser considerats amb la resta?

04:33 Comptem amb la Paula - Regals de tot cor
tancar

Regals de tot cor

La Paula ha preparat una postal per sorprendre la seva mare, tot i que no sigui el seu aniversari, el Dia de la mare ni Nadal. Perquè sigui encara més especial, decideix decorar-la amb unes flors ben boniques, així que els cinc amics se'n van cap a la selva a recollir-ne. Allà es troben amb el senyor Explorador, que resulta que ha perdut un rellotge que aprecia molt, i els nens l'ajuden a buscar-lo. Com agrairà a aquell que el trobi, el senyor Explorador?

04:42 Comptem amb la Paula - Dir adeu
tancar

Dir adeu

En Billy i en Maurici estan molt tristos perquè tots dos han perdut les seves mascotes. Els seus amics proven d'animar-los com sigui, però no ho aconsegueixen. Tot els recorda les seves mascotes. Els nostres protagonistes aprendran com cal afrontar la pèrdua, i s'adonaran que només el temps pot curar les seves ferides.

04:52 Leo, el guardabosc - El panda vermell
tancar

El panda vermell

El Kai vol ampliar la seva col·lecció d'olors d'animals amb l'olor d'un panda vermell. Un cop es reuneix amb el Leo i la Katie en un bosc de l'Himàlaia oriental ple de bambú, l'aliment favorit dels pandes vermells, el guardabosc Rocky explica als petits aprenents de guardabosc que aquests animals alliberen una pudor molt forta quan se senten amenaçats o quan volen marcar territori. Amb aquesta informació, els nens inicien la missió.

05:03 Leo, el guardabosc - L'elefant asiàtic
tancar

L'elefant asiàtic

El Leo troba un elefantet al jardí. Segons la informació que llegeix la Katie a internet, es tracta d'una cria d'elefant asiàtic. El Rocky els explica també que els elefants asiàtics estan en perill d'extinció per la desaparició del seu hàbitat. Els germans es posen immediatament en marxa per portar l'elefantet amb la seva mare i el seu ramat. Però pel camí troben un "ferotge" animal que els fa alentir el pas.

05:12 Leo, el guardabosc - El gos viverrí
tancar

El gos viverrí

El Kai vol demostrar que els gossos viverrins o tanukis canvien màgicament de forma, com diu una llegenda. Per això demana ajuda a la Katie i el Leo. Tots tres aprenents de guardabosc recorreran el bosc a la recerca d'un d'aquests misteriosos animals per mirar de gravar-lo just al moment en què es transforma en un altre animal. Per fer-ho seguiran els consells del Rocky, que els ensenya a distingir un tanuki d'un os rentador.

05:22 Leo, el guardabosc - L'ocell lira
tancar

L'ocell lira

El Kyle fa hores que sent els udols d'un gos enmig del bosc. Amoïnat, demana ajuda al Leo i la Katie per localitzar l'animal. Mentre el busquen, senten tot de sorolls propis de la ciutat entre la vegetació. Sorprenentment, descobreixen que qui fa aquests sons és un ocell lira superb, una au que és capaç d'imitar una gran varietat de sorolls. Però els altres ocells lira no volen saber res d'aquest curiós parent seu.

05:32 Oddbods - El Fuse va per mal camí
tancar

El Fuse va per mal camí

Tot corrent sota l'arc de Sant Martí, el Fuse fa enfadar un follet, que el maleeix amb una mala sort que el persegueix per tot arreu. El Fuse haurà de fer tot el possible per revertir la maledicció i que la seva vida pugui tornar a la normalitat... si és que existeix.

05:39 Oddbods - Un duel molt net
tancar

Un duel molt net

Accidentalment, el Jeff es fa un cop al cap mentre munta un toro mecànic, i es desperta a "Westville", una mena d'Oddsville del salvatge oest, on se li adjudica el paper del xèrif. Immediatament, el Jeff assumeix la responsabilitat de netejar la ciutat... en tots els sentits.

05:46 Oddbods - El ballet d'Oddsville
tancar

El ballet d'Oddsville

El Fuse i la Newt s'interposen per accident en un dels experiments de la Bubbles i s'intercanvien els cossos. Mentre la Bubbles intenta trobar una manera de revertir els efectes del seu últim experiment, un Fuse emocionat convenç la Newt, ara molt rondinaire, per apuntar-se a un concurs de ball local. Aconseguirà la Bubbles trobar el remei a temps? Com afectarà això la que serà, possiblement, la millor actuació del segle?

05:53 Oddbods - El bittlet d'or
tancar

El bittlet d'or

Després de veure per la televisió un anunci d'una xocolatina que podria contenir un bitllet per una exclusiva festa en una discoteca, l'Slick s'embarca en una cerca desesperada per aconseguir tantes xocolatines com pugui per tal d'obtenir l'esmunyedís bitllet.

Progrmació BD ....
06:10 Top gols La Lliga - Jornada 17
06:38 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:55 Onze - Prioritat Gavi, Memphis per Carrasco? I "La punyalada"
tancar

Prioritat Gavi, Memphis per Carrasco? I "La punyalada"

Gavi no està inscrit encara amb el primer equip per culpa dels problemes econòmics del Barça. Una situació que preocupa la cúpula directiva del club i que debaten Jofre Mateu, Danae Boronat, Sique Rodríguez i David Bernabéu. La possibilitat que Barça i Atlètic de Madrid pactin un intercanvi entre Memphis Depay i Yannick Carrasco és un altre dels debats de l'Onze. El Xavi Cazorla destapa les pífies i curiositats de l'última setmana al plató.

08:29 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.40
tancar

Ultimate Fishing Show cap.40

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

08:52 Edge Channel - Ultimate Fishing Show cap.41
tancar

Ultimate Fishing Show cap.41

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

09:16 Edge Channel - Inside Sailing cap.3
tancar

Inside Sailing cap.3

A través de la navegació esportiva, descobrim nous horitzons, nous reptes, viatges emocionants i paisatges impressionants. Els esdeveniments de vela més espectaculars d'arreu del món, en acció! En aquest capítol repassem la regata internacional Belt and Road disputada a les aigües de Langkawi, a Malàisia. També descobrim com enfronten les limitacions de la pandèmia tant els esportistes com les diferents competicions.

09:45 Edge Channel - Inside Sailing cap.4
tancar

Inside Sailing cap.4

A través de la navegació esportiva, descobrim nous horitzons, nous reptes, viatges emocionants i paisatges impressionants. Els esdeveniments de vela més espectaculars d'arreu del món, en acció! Iniciem aquest capítol seguint la prestigiosa Copa 44. També descobrim com afronten les limitacions de la pandèmia tant els esportistes com les diferents competicions.

10:12 Grans àpats - Japan Foods Holding
tancar

Japan Foods Holding

Fa menys de cinquanta anys amb prou feines hi havia una dotzena de restaurants japonesos, a Singapur, però actualment n'hi ha més de sis-cents. La cuina de Japan Food Holdings s'encarrega de subministrar menjar a quaranta-cinc restaurants japonesos. Fan 1.200 litres de sopa de ramen i 10.000 peces de fideus cada dia. La Greta es ficarà entre bastidors per veure en acció aquest procés extraordinari.

10:36 Gent de mercats - Mercats de Badia, El Lleó de Girona i la Boqueria
tancar

Mercats de Badia, El Lleó de Girona i la Boqueria

Acomiadem la segona temporada de "Gent de Mercats i Comerços" visitant La Boqueria, el mercat del Lleó de Girona i el mercat municipal de Badia del Vallès.
El mercat de la Rambla de Barcelona, el que té més comerços de la ciutat i el més emblemàtic, el coneixerem de la mà del Pere, un pagès que recorre cada dia el camí entre els camps del Parc Agrari del Baix Llobregat i La Boqueria per vendre-hi les seves verdures i hortalisses. Els de Cal Neguit fan aquest camí des del 1877, ja que hi tenen parada fixa des d'aleshores. Amb les seves faves tendres, veurem quin plat fa l'Arnau, del Direkte Boqueria, que, amb una cuina molt personal i un restaurant molt petit, ha aconseguit superar amb èxit la falta de visitants estrangers del mercat. Sense moure'ns de La Boqueria, on moltes parades tornen a estar engrescades perquè han recuperat l'antiga clientela, coneixerem també la Francesca i la seva filla Rosa, de Menuts Rosa, que són un exemple d'emprenedoria i resiliència. Com ho és la Teresa, de Calçats Queisalós, un comerç històric, sempre comandat per dones, que ara també està aconseguint superar la crisi del seu sector.
Al mercat de Badia del Vallès coneixerem la història de l'Alexandra, una romanesa establerta des de fa 17 anys a la població vallesana que és tot un exemple de superació personal. I, per dones coratjoses, la Raquel, la Carmen i l'Olga, que estan a càrrec d'altres parades que també han fet del de Badia un dels mercats més actius del Vallès Occidental.
A Girona anirem al mercat del Lleó amb un paradista multifacètic, el Josep Campmajó, que presumeix de tenir tots els negocis amb exparelles i "germans" que no ho són de sang. I sabrem per què el del Lleó és un mercat molt i molt gurmet, amb el periodista gastronòmic Vador Garcia-Arbós.

11:26 Onze - Prioritat Gavi, Memphis per Carrasco? I "La punyalada"
tancar

Prioritat Gavi, Memphis per Carrasco? I "La punyalada"

Gavi no està inscrit encara amb el primer equip per culpa dels problemes econòmics del Barça. Una situació que preocupa la cúpula directiva del club i que debaten Jofre Mateu, Danae Boronat, Sique Rodríguez i David Bernabéu. La possibilitat que Barça i Atlètic de Madrid pactin un intercanvi entre Memphis Depay i Yannick Carrasco és un altre dels debats de l'Onze. El Xavi Cazorla destapa les pífies i curiositats de l'última setmana al plató.

13:00 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

14:00 Sala de Premsa - Xavi Hernández
14:29 Top gols La Lliga - Jornada 17
14:57 Bèsties - El rat-penat
tancar

El rat-penat

EIs ratpenats són els mamífers més desconeguts de tots. Només a Catalunya, n'hi viuen una trentena d'espècies, i tot sovint se'n descobreix alguna de nova. Seguirem els passos deIs biòlegs que es dediquen a estudiar-los, coneixerem com és la seva vida secreta a la foscor de les coves i tindrem a la ma el ratpenat de cua Ilarga, l'espècie més gran del país, que arriba a fer mig metre d'envergadura alar.

15:24 Thalassa - L'aventura de les anguiles
15:45 GR Pirineus - De vall a vall
tancar

De vall a vall

Avui el nostre viatge comença a la Vall d'Aran i acaba a la Vall de Boí.

16:17 A taula - Al Friül
tancar

Al Friül

La regió del Friül està situada a l'extrem nord-oriental d'Itàlia, a la frontera amb Àustria i Eslovènia. El Friül és conegut pel famós "prosciuto di San Daniele", un pernil assecat al vent, però també s'hi estan redescobrint plats antics com el "toc' in braide", amb farina de blat de moro i una salsa de formatge amb llet. Filippo Bier és el mestre carnisser d'una especialitat d'embotit regional, la "pitina", feta amb carn de cabra i porc, i recoberta amb farina de blat de moro.

16:45 Els habitants de la fi del món - Les Filipines
tancar

Les Filipines

En Ben visita una de les 7.000 illes tropicals de les Filipines per passar una setmana amb en Neil Hoag, un home de Florida de 45 anys que amb prou feines es guanyava la vida fent de taxista fins que va trobar l'amor de la seva vida a l'altra punta de món. En Neil i la seva família viuen en una casa de bambú en unes condicions de vida dures i un clima rigorós. En Ben mata una gallina, aprèn a sacrificar un garrí i pateix els efectes del vi de coco. Descobreix com en Neil, un occidental solitari amb una personalitat complexa i un passat turbulent, va abandonar el somni americà per abraçar una cultura desconeguda.

17:30 ESPORTS360 - Esports360: El somni europeu
tancar

Esports360: El somni europeu

El camí dels jugadors de bàsquet que venen d'Àfrica no és fàcil. En Paul Ater, júnior del Manresa, apunta al professionalisme després de fugir de la guerra a Sudan del Sud. En Julien Gboma, cadet del Vic, està encallat per la burocràcia i no pot jugar.

17:58 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 13:00 Presenten Francesc Soria i Jordi Fandiño.

18:25 Futbol Femení : SuperCopa d'Espanya - R. Societat-Sporting Huelva
19:17 Sala de Premsa - Jonatan Giráldez i Marta Torrejón
19:29 Futbol Femení : SuperCopa d'Espanya - R. Societat-Sporting Huelva
20:22 Sala de Premsa - Xavi Hernández
20:39 Bàsquet Euroleague Women - Spar Girona-Kangoeroes Mechelen
21:25 Zona UFEC
21:35 Bàsquet Euroleague Women - Spar Girona-Kangoeroes Mechelen
22:24 E3 - NBA: Els 10 triples magistrals del 2022
22:32 Temps de neu - El futur de l'esquí català
tancar

El futur de l'esquí català

Aquesta setmana seguirem el dia a dia del grup de Tecnificació d'esquí alpí de la Federació Catalana d'Esports d'Hivern. Nois i noies entre els 18 i els 20 anys que entrenen i estudien a la Vall d'Aran. Tota una joventut dedicada en exclusiva a la neu i a l'esquí.

23:00 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:59 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.

Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

02:34 Bàsquet Euroleague Women - Spar Girona-Kangoeroes Mechelen
04:07 Futbol Femení : SuperCopa d'Espanya - R. Societat-Sporting Huelva