TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero estrena horari -de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.50 ¿ i estrena també un plató espectacular. El nou decorat, inspirat en un espai urbà molt versàtil, combina les grans pantalles amb diversos espais que permeten conversar, analitzar i debatre totes les qüestions que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia.
"Tot es mou" seguirà molt pendent del que passa arreu de Catalunya i per això potenciarà encara més les connexions en directe.

13:50 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:47 Cuines - Focaccia de nous amb pernil
tancar

Focaccia de nous amb pernil

A una massa de focaccia només li cal farina, aigua, sal, llevat i temps. Res més. Avui fem una focaccia amb nous.

16:05 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

El Miquel, rebotat perquè els del banc no li tornen els diners de l'estafa, ha tancat el compte familiar i el de la consultoria sense consultar-ho ni a la Noe ni a la Gemma.

El Nico ha vomitat i la Carla no el vol portar a la mare de dia. L'Andreu sembla que és l' única opció possible per cuidar el nen.


El Litus descobreix que l'Ismael no va estar amb el seu amic el cap de setmana que ell va anar a la Vall d'Aran.

16:46 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Agnès Marquès, és un magazine d'actualitat social i política amb una aposta per l'entreteniment, que assumeix la franja de la tarda amb la voluntat de mantenir l'esperit que l'ha consolidat als migdies de TV3. L'objectiu és mantenir una mirada pròpia de l'actualitat i oferir-ne tots els prismes amb una nova oferta d'entreteniment. El programa amplia el ventall d'entrevistes a persones rellevants en tots els àmbits i aplica el sentit de l'humor a les coses que passen, tot per informar i entretenir l'espectador al llarg de la tarda.

"Planta baixa" s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. S'hi analitzen les notícies més importants del dia, amb l'ajuda de col·laboradors i analistes que ens acompanyen cada tarda per parlar sobre política, medi ambient, ciutadania o vida digital, entre molts altres temes.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

El Toni ens parlarà de l'habitatge com a arma electoral i l'Òscar, farà una recopilació de les cagades de rodalies.
El Marc Giró i el seu "Aprovat / cancel·lat" i el Joc del prejudicis de l'Elisenda amb l'Agnès Busquets de convidada.

21:00 Telenotícies vespre
22:15 La gran pel·lícula - Tots els diners del món
tancar

Tots els diners del món

La pel·lícula, basada parcialment en fets reals, explica la història del segrest del net de John Paul Getty -un pioner i magnat de la indústria del petroli que, en el seu moment, va ser l'home més ric del món- i la lluita incansable de la mare del noi per alliberar el fill, enfrontant-se amb els segrestadors i amb el món insensible del seu sogre i avi del noi. Combinant hàbilment dosis d'intriga, drama i reflexió, la història mostra les contradiccions de l'ésser humà enfrontat als dilemes morals que resulten d'aquests fets i context, dilemes que es veuen reflectits en una sèrie de personatges, gens monolítics, de tots els àmbits: la família, la màfia, el món del capitalisme salvatge petrolier...

00:33 Zona Franca - Capítol 98:Gerard Romero
tancar

Capítol 98:Gerard Romero

Zona Franca, el nou late show de TV3. Un programa irreverent i arriscat per a la franja més nocturna de la tele. Una cita diària, a les nits de dilluns a dijous, amb els punts de vista més agosarats a partir d'una estructura clàssica de late: monòleg, entrevista central i les seccions dels col·laboradors amenitzat pel públic de plató i una banda en directe composada exclusivament per dones.
Amb aquesta aposta el Zona Franca també és un programa abocat a les xarxes amb l'objectiu d'experimentar amb les noves narratives que ens ajudin a arribar als públics més joves que consumeixen audiovisual fora de la televisió.

01:28 Més 324 - + info
tancar

+ info

Avui, al Més 324, informem que el jutjat d'instrucció número 13 de Madrid ha admès a tràmit la querella presentada per Sandro Rosell contra el comissari José Manuel Villarejo i, per tant, la justícia investigarà la guerra bruta contra l'independentisme. Abordem que, segons un informe de l'Institut de Recerca Urbana de Barcelona, cada cop més persones viuen de lloguer a la capital catalana, i 4 de cada 10 s'han de mudar perquè no els han renovat el lloguer o per pujades de preu que no han pogut assumir. I comentem que Adif investiga l'incendi a la catenària de l'R3, una de les línies de Rodalies més precàries. Entrevistem Diana Riba i Giner, portaveu d'ERC al Parlament Europeu, Agustí Carles, advocat i membre del col·lectiu Drets, Vanesa Freixa ramadera, activista rural i autora de l'obra "Ruralisme. La lluita per una vida millor", i els comissaris de l'exposició "Sade. La llibertat o el mal", Alyce Maho i Antonio Monegal. Els tertulians d'avui són Eduard Voltas, Isabel Llauger i Núria Orriols.

03:23 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Set de Rumba
05:00 Folc a l'estudi - Escarteen Sisters
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:18 Quèquicom - QQC i ... El foc
tancar

QQC i ... El foc

Tot el que cal saber per prevenir i apagar incendis a la llar i al bosc. Treballem amb els bombers i veiem que una casa crema a la velocitat d'un llamp. Descobrim també tota la física, la química i l'artesania de la pólvora.

22:46 Quèquicom - La gamba, un cas de pesca sostenible.
tancar

La gamba, un cas de pesca sostenible.

Sabíeu que a una gamba no se li pot xuclar el cap? Bàsicament perquè no en té. O que és parenta de les aranyes? La reportera Georgina Pujol s'embarca a Palamós per anar a pescar gamba vermella a 20 milles de la costa de i aprendre-ho tot so

23:17 Quèquicom - Que diuen els ocells
tancar

Que diuen els ocells

Els ocells xiulen, refilen, xerrotegen, escatainen, cloquegen, claquen, garrulen, parrupen, escotxeguen, esgaripen o ululen. Però què diuen? Paraules d'amor. I aquestes paraules sedueixen tant les femelles com els jurats dels concursos de cant. El baríton Ramon Gener, d'"Òpera en texans", assisteix al plató de "Quèquicom" i compara amb Jaume Vilalta els ocells cantaires amb els cantants d'òpera. El reporter Pere Renom captura guatlles amb l'especialista Francesc Sardà per estudiar-ne la migració i alimenta polls de falcó amb el falconer Alfons Arisó.
Els cants s'adapten a les característiques físiques del medi on viuen els ocells. L'especialista en sons de la natura Eloïsa Matheu enregistra diferents cants i n'explica l'origen i la forma, i el biòleg britànic Robert Lachlan explica la relació entre els cants i la capacitat reproductiva. Tot i que els humans no cantem com els ocells, ens hi podem comunicar. Tradicionalment ho hem fet per caçar-los, ara els capturem per estudiar-los o per criar-los en captivitat. El canaricultor Gabriel de la Paz explica com es crien i seleccionen per als concursos.

23:51 L'home 2.0 - La societat 2.0
tancar

La societat 2.0

SINOPSI Cap ésser humà nascut fa cent anys podria viure en l'entorn en què vivim avui dia. Som testimonis del naixement d'una nova societat modelada per les generacions més joves que han crescut en contacte amb les noves tecnologies. És una societat ràpida, globalitzada, hiperconnectada. L'Internet dels objectes, el big data i la intel·ligència artificial cada vegada hi són més presents i fan canviar l'aparença i l'organització de les ciutats, la nostra manera de treballar, les relacions personals... La societat 2.0 ja comença a ser una realitat.



REVISAT - odile Página 1 de 1

00:43 The five - Episodi 5
tancar

Episodi 5

L'Slade troba la Britnay estesa a terra i coberta de sang, i la porta de seguida a l'hospital, on miren de salvar-la. La Pru es desperta a casa el Mark i no s'enrecorda gaire de la nit anterior. El seu marit cada vegada està més gelós i li prohibeix que vegi el Mark. Mentrestant, el Danny decideix anar a parlar amb el Marosi a la presó i el Mark li explica que està convençut que l'Alexa està relacionada amb el cas del Jesse i que valdria la pena buscar-la.

01:27 The five - Episodi 6
tancar

Episodi 6

The Five és una minisèrie britànica creada pel famós escriptor nord-americà de novel·la negra Harlan Coben. El punt de partida d'aquest thriller és un assassinat a l'escenari del qual la policia troba l'ADN d'un nen que va desaparèixer fa 20 anys. El nen va desaparèixer després que en una excursió pel bosc, el seu germà gran i tres amics seus, que aleshores eren adolescents, el fessin tornar tot sol cap a casa. Al cap de 20 anys, la notícia que el nen encara podria ser viu és un xoc tant pels pares com pel germà i els seus tres amics. Ara, els quatre adolescents ja són adults i cadascun té els seus problemes i una vida més o menys complicada, però tots quatre se senten culpables pel que va passar i volen saber si el nen que va desaparèixer encara és viu.

02:11 L'home 2.0 - La societat 2.0
tancar

La societat 2.0

SINOPSI Cap ésser humà nascut fa cent anys podria viure en l'entorn en què vivim avui dia. Som testimonis del naixement d'una nova societat modelada per les generacions més joves que han crescut en contacte amb les noves tecnologies. És una societat ràpida, globalitzada, hiperconnectada. L'Internet dels objectes, el big data i la intel·ligència artificial cada vegada hi són més presents i fan canviar l'aparença i l'organització de les ciutats, la nostra manera de treballar, les relacions personals... La societat 2.0 ja comença a ser una realitat.



REVISAT - odile Página 1 de 1

03:01 Bèsties - la serp
tancar

la serp

Segurament, les serps són els animals més mal vistos del país, i en aquest capítol es pretén posar al seu lloc les múltipes llegendes que encara s'expliquen, i conèixer de prop, per primera vegada, les serps catalanes: com es reprodueixen, com sobreviuen, com cacen i s' alimenten, com hivernen, quins enemics tenen i qui fa coses per ajudar-les. El documental té dues localitzacions: una a la Catalunya humida (els Pirineus, la Garrotxa) i l' altra a la Catalunya costanera (el Garraf, els Ports) per tal de veure les adaptacions d' aquests rèptils a cada situació.

03:28 Viure als Pirineus- A banda i banda - Anna Espelt i François Pagnoux - Primavera
04:20 Karakia - Luis Felipe i Malinalli (Michoacán, Mèxic)
tancar

Luis Felipe i Malinalli (Michoacán, Mèxic)

En Luis Felipe i la Malinalli són de Michoacán, un estat de Mèxic situat a l'oest del país, en plena costa del Pacífic. Aquests dos periodistes, que havien coincidit a la universitat de Morelia, capital de la regió, van arribar a Barcelona per ampliar els seus estudis. Al cap de poc, tots dos formaven part de la colla castellera de la ciutat, un món, el dels castells, que atreu molta gent d'altres cultures. Als castellers de Barcelona, per exemple, més del 20% del seus membres són d'origen estranger.

04:51 Thalassa - PASSIÓ "VINTAGE"
05:05 L'illa del tresor - Joan Brossa
tancar

Joan Brossa

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:28 L'illa del tresor - Sergi Pàmies
tancar

Sergi Pàmies

Joan Barril i Joan Ollé tornen a instal·lar la seva "Illa del tresor" al 33. En aquesta edició els acompanyarà l'escriptor Sergi Pàmies.

Si menges una llimona sense fer ganyotes és l'últim llibre d'un autor tan lapidari com sovint hilarant. Aquest dimarts a L'illa, Pàmies ens revela detalls de la seva infantesa a la perifèria de París, reflexiona sobre l'entorn polític, l'esport, la paternitat i l'escriptura.

Al mateix programa, Joan Barril i Joan Ollé troben sentits polièdrics a un mateix verb i evoquen esdeveniments que un dia els van marcar, mentre assistim a la reinvenció musicopoètica de dues partides d'escacs, i ens aproximem de manera fotogràfica a la poètica de la multitud i la soledat.

05:55 Videoclips - P.A.W.N. Gang - No maspliquis
05:57 Videoclips - Flashy Ice Cream, Elane & Boxinbox - Dins del Club
Progrmació BD ....
06:00 BabyRiki - La botiga
tancar

La botiga

La Rosa i el Wally juguen a mare i fill, i se'n van a comprar. La Rosa li diu al Wally que l'esperi un moment mentre va a agafar la fruita. El Wally, però, distret per totes les coses interessants del seu voltant, comença a passejar per la botiga. Quan s'adona que s'ha perdut, el Wally comença a córrer per la botiga a veure si troba la mare, tot i que sense èxit. Llavors se li acut que, perquè la mare el trobi, s'ha de quedar quiet i cridar la mare perquè el trobi. Quan la Rosa sent la seva veu, el troba de seguida. Han après que el millor és establir un lloc de trobada on han d'anar si un dels dos es perd.

06:05 Hardball - La batalla de Block Street
tancar

La batalla de Block Street

Ha arribat el gran dia: avui es disputa l'anomenada Batalla de Block Street, en què es decidiran els tres participants en el gran torneig. Com sempre, la Tiffany intenta desmoralitzar en Mikey de totes les maneres possibles, i fins i tot el convenç perquè participi en un concurs de menjar pizza amb l'esperança que li agafi mal de panxa i això li impedeixi jugar. En Mikey, tot i no trobar-se bé, adopta l'estratègia de no tocar la pilota per no quedar eliminat.

06:31 Presto! L'escola de màgia - La Lisa espontània
tancar

La Lisa espontània

La Lisa no pot fer res sense pensar-ho bé, i és incapaç de trencar les normes. Arriba un moment que els seus amics comencen a evitar-la, perquè sempre els espatlla la diversió. Llavors el Vincent s'ofereix a fer-li classes d'espontaneïtat, i neix una nova Lisa, una que diu coses sense pensar i que actua impulsivament. Però aquest canvi de personalitat no tindrà l'efecte esperat...

06:42 Presto! L'escola de màgia - Els asos del monopatí
tancar

Els asos del monopatí

A la Nica se li ha acudit un supertruc nou amb el monopatí, però sembla que cap dels seus amics de Presto està disposat a fer-lo amb ella, i per això acut a l'Otto, dels As de Piques. Però, mentre assagen el número, comencen a produir-se incidents molt estranys, i l'Otto està convençut que és cosa dels amics de la Nica, que estan gelosos. Però potser les coses no són el que semblen...

06:53 Dracs: Cap a nous horitzons - Els guardians de Vanaheim
tancar

Els guardians de Vanaheim

La Heather arriba a l'illa del Fred per advertir els genets que els caçadors aeris han atacat Vanaheim. Quan en Singlot i companyia hi arriben, troben els dracs sentinelles petrificats sobre la platja, aparentment morts, i un caçador aeri que s'ha quedat a fer guàrdia mentre els seus companys han marxat per avisar en Johann. En Singlot, l'Astrid i en Carademoc miraran d'aturar-los, mentre en Cuadepeix i els bessons els esperen a Vanaheim.

07:15 Ideafix i els irreductibles - Galls gals per als romans
tancar

Galls gals per als romans

El bard Gustdúrix ha tornat a la ciutat, però les seves cançons han canviat i ara canta a l'amor a Roma. Això -i els galls que fa- fa sospitar l'Ideafix que es pot tractar d'un impostor. El fals Gustdúrix està al servei del general Labiè, que l'utilitza com a mitjà de propaganda per sotmetre els romans. Però, si és així, que se n'ha fet de l'autèntic Gustdúrix? Només localitzant-lo, els Irreductibles podran desemmascarar l'impostor.

07:26 Ideafix i els irreductibles - Fuctuat n-hic! Mergitur!
tancar

Fuctuat n-hic! Mergitur!

A Lutècia hi ha una passa de singlot. El general Labienus es tanca al seu palau i prohibeix que ningú entri ni surti de la ciutat. Fins que a la seva gata, la Monalisa, se li encomana el singlot. Aleshores, el general romà envia un escamot de legionaris a buscar el druida Amnèsix. Però l'Ideafix i la seva colla decideixen trobar abans el druida perquè també curi els gals d'aquesta epidèmia.

07:38 La colla de la selva al rescat! - El misteri de la cova groga
tancar

El misteri de la cova groga

La reina Esmeralda, un os rentador, acudeix al cau de la colla: algú li ha robat la diadema! Era a la cova groga i no sembla que n'hagin forçat la porta. Si apareix davant dels seus súbdits sense la diadema, ja no la consideraran la seva reina! La colla comença una investigació sobre la cova misteriosa i busca pistes entre els habitants de la vila.

07:49 La colla de la selva al rescat! - Casament i placatges
tancar

Casament i placatges

La tortuga Marcel fa una visita a la colla de la selva: és a punt de casar-se, però durant la festa que ha celebrat abans del casament ha conegut un grup de mandrils jugadors de rugbi que l'han fet servir com a pilota. A causa d'això, ara és molt lluny de la seva dona i córrer el risc d'arribar tard al casament.

08:00 La colla de la selva al rescat! - La festa de les lluernes
tancar

La festa de les lluernes

Les Meravelles, les cosines de la Batricia, es presenten al cau de la colla per endur-se-la al poble i celebrar la nit de les lluernes. En Gilbert les acompanya perquè vol estudiar les lluernes titil·lants, una espècie poc corrent. Hauran de salvar l'àvia de la Batricia si volen veure les lluernes.

08:10 Dinotren - El Dennis ens ve a veure
tancar

El Dennis ens ve a veure

El Dennis Deinocheirus va a veure la família Pteranòdon per jugar amb el Buddy, la Tiny, la Shiny i el Don. Però no s'hi acaba de trobar còmode, a la Terrassa dels Pteranòdons. per això entre tots proven d'ensenyar-li-ho tot, de fer-li tastar el que mengen i de jugar a tot el que juguen perquè s'hi senti millor, fins que passa el dia i el Dennis ha de tornar al Dinotren.

08:24 Titó - Excursió amb tren de vapor
tancar

Excursió amb tren de vapor

Avui anem d'excursió amb en Titó amb un tren de vapor. En John C és el maquinista! Passarem per ponts i túnels i cantarem "El tren petitó"

08:35 El Mic i els seus amics - Soc el Mic!
tancar

Soc el Mic!

A l'estenedor, darrere un llençol, el Mic juga a picar a la porta i en Cincsegons fa veure que no el vol obrir perquè no el coneix.

08:45 Colourblocks - El castell sense color
tancar

El castell sense color

Amb la sèrie Colourblocks viurem les aventures d'una colla d'amics de colors molt vius que ompliran el món de colors! Cadascun dels colourblocks representa un color i aprèn coses sobre ell mateix i sobre els altres tot explorant el país dels colors. Els colourblocks poden pintar objectes i animals només tocant-los amb els dits. Però, a més a més, aviat descobreixen que, si col·laboren, poden crear colors i també tonalitats noves. Així, el Blau, el Vermell i el Groc es poden barrejar i crear el Verd, el Taronja i el Lila. I tots es poden barrejar amb el Blanc i el Negre per fer colors més foscos i colors més clars, perquè treballant plegats es poden fer més colors i, sobretot, més amics!

08:50 Numberblocks - El pont de l¿equilibri
tancar

El pont de l¿equilibri

Els Numberblocks volen arribar al Palau dels Dissenys, però aquesta vegada agafaran la drecera que passa pel Pont de l'Equilibri, on hauran de fer molts equilibris.

08:55 Numberblocks - El setze
tancar

El setze

El Sis té un joc nou que es diu "Festa per tothom". La sort fa que quan tira el dau hi surt un sis, que sumat al Deu fan setze, i el Setze desferma la gresca i la festa.

09:00 Numberblocks - El club dels quadrats
tancar

El club dels quadrats

El Nou s'assabenta que hi ha un Club dels Quadrats, i se n'hi va. Allà el reben molt bé, però llavors apareixen els Terribles Dosos i emboliquen la troca de valent.

09:05 Masha i l'os - Els tres mashqueters
tancar

Els tres mashqueters

Mentre l'os prepara els regals per l'aniversari de l'ossa, una abella el pica al nas i arruïna les esperances que tenia de donà'ls-hi personalment. Mentrestant, la Masha, la Dasha, el panda i el porquet es disfressen de mosqueters i volen ajudar l'os a donar-li els regals a l'ossa. Però començaran a discutir entre ells i se'ls complicarà la missió.

09:13 Masha i l'os - Qui soc?
tancar

Qui soc?

La Masha s'ha adormit i arriba tard a classe. Amb les presses, anant cap a casa l'os, li passa de tot i tots els animals se n'enriuen. A classe, la Masha ha d'aprendre a triar un ofici. Ella vol tenir una feina seriosa perquè ningú se n'hi enrigui, però li costa molt triar quina: cada feina té els seus avantatges i els seus inconvenients. L'os la convenç perquè triï una feina que s'adigui amb la seva manera de ser.

09:19 Masha i l'os - Ratlles i bigotis
tancar

Ratlles i bigotis

El tigre Ratlles i Bigotis va a veure l'os, que va ser company seu al circ. Miren fotos junts i recorden els vells temps. La Masha queda encantada amb el tigre i vol que li expliqui coses del circ, però ell fa tot el possible per treure-se-la de sobre. Llavors, a la nit, el tigre es perd i després de molta estona de buscar-lo per tot arreu, la Masha el troba i la relació entre tots dos canvia.

09:25 Masha i l'os - Posa't bo!
tancar

Posa't bo!

L'os està jugant la mar de bé i de cop i volta, arriba la Masha. Es fa el malalt perquè la nena el deixi en pau, però la Masha té ganes de posar en pràctica els coneixements de medicina que té. L'os està encantat de fer de pacient i de rebre totes les atencions que rep, i la Masha, que cada cop està més cansada, haurà de mirar de curar l'os com sigui.

09:31 Masha i l'os - Golf per tres
tancar

Golf per tres

L'os està molt nerviós perquè la Masha i el panda no paren de barallar-se, discutir i competir entre ells. Demana als llops que l'ajudin i ells li recomanen que faci alguna cosa que el relaxi, com ara jugar a golf. A l'os li sembla que li pot anar bé i es prepara per anar a jugar a golf. Però la Masha i el panda li diuen que volen a anar amb ell.

09:38 Masha i l'os - Bon profit
tancar

Bon profit

El panda, el cosí de l'os, ha vingut de visita i li proposa a l'os fer un plat de cuina xinesa. Mentre fan wontons, entra la Masha empaitant una eruga i els dos ossos, que fins aquell moment estaven molt tranquils, es posen força nerviosos. Quan al final, acaben de preparar els wontons i els posen al foc, la Masha s'adona que l'erugueta no hi és.

09:45 Pirata i Capitano - Tots units per les pessigolles
tancar

Tots units per les pessigolles

La Pirata i el Capitano busquen al fons del mar el tresor de Sardina, la Pirata Alquimista. De sobte, senten una remor estranya i el fons tremola. Les sirenes creuen que la muntanya està a punt d'esfondrar-se, i per això estan collint tot el coral per replantar-lo en un altre lloc. Però, en una cova de la superfície, els nostres amics descobreixen que tot plegat és una malifeta del Barbudo.

09:56 Pirata i Capitano - La fantàstica illa Blanca
tancar

La fantàstica illa Blanca

La Pirata i el Capitano han trobat el medalló de Xutxut el Somiatruites, que és la pista per trobar el seu tresor. Segons l'Omàntol Blau, com que el Xutxut sempre tenia el cap als núvols, és possible que el tresor no existeixi, però els nostres amics troben unes coordenades al retrat del pirata i es llancen a l'aventura. El problema és que la Murana, que ho ha sentit tot, se'ls ha avançat.

10:06 Pirata i Capitano - L'Ananàs Wilson s'atabala
tancar

L'Ananàs Wilson s'atabala

L'Associació de Pilots del Gran Oceà ha decidit que l'Ananàs Wilson ja està preparat per fer les proves i treure's el títol de pilot. Quan el Capitano ajuda el seu amic a repassar la teoria per a l'examen oral, comprova que l'Ananàs domina perfectament la matèria. A més a més, a la part pràctica no pot fallar, perquè és un pilot excel·lent. Fins que descobreix que la seva examinadora és... l'Ananàs Bàrbara!

10:17 Pirata i Capitano - El tresor de la Roseta la Coqueta
tancar

El tresor de la Roseta la Coqueta

Mentre la Pirata i els nostres amics busquen el tresor de Roseta la Coqueta, el Roberto troba unes precioses flors violetes amb clapes grogues que fan una aroma deliciosa. Aquella mateixa nit, les bull per fer-ne una tisana. Abans de servir-la, la tasta, i com que té un gust fastigós, la llença. Però ja és massa tard: l'endemà, el Roberto i la Ploc han desaparegut tots dos... amb la Calavera Rosa!

10:27 Zoom, el dofí blanc - El tiki robat
tancar

El tiki robat

En Yann i el Zoom descobreixen sota l'aigua un tiki abandonat que és ple de pedres precioses. Al poble el volen exposar perquè tothom el pugui admirar, però l'endemà descobreixen que l'estatueta ha desaparegut. A cop calent i sense proves, alguns acusen en Jack del robatori, en Yann és l'únic que pensa que és innocent. Per això, amb l'ajuda del Zoom, surt a buscar qui són els autèntics culpables.

10:39 Zoom, el dofí blanc - Boda a Maotou
tancar

Boda a Maotou

Per tenir més clients al seu restaurant, la Maéva decideix organitzar bodes a Maotou. El Yann li proposa gravar un vídeo promocional pel seu projecte i convenç l'oncle Patrick perquè faci el paper de nuvi. Tot va de primera fins que el Ramana anuncia que... ha fet una cerimònia de debò i que la Maéva i el Patrick estan casats! La Maéva i la Timéti han d'anar a viure al galió fins que trobin una solució. Però la convivència no serà bufar i fer ampolles.

10:51 Zoom, el dofí blanc - L'espècimen rar: La trampa (1a part)
tancar

L'espècimen rar: La trampa (1a part)

Tot el poble es prepara per donar la benvinguda a un multimilionari que vol obrir un centre d'estudi de la natura a Maotou. En Papà Tuanaku assaja un espectacle aquàtic amb la Timéti, el Yann i l'Auru, però ells volen anar a veure les meduses fosforescents que només passen un cop l'any prop de l'illa. Un cop allà tindran més d'una sorpresa desagradable.

11:03 Wow! English Method - Royal Finger Family (bonus)
11:11 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Crazy Christmas Wrapping Paper (bonus)
11:16 Wow! English Method - Kindergarten Blue - Fridge Raiders (Story)
11:21 Pfffirates - Una segona que fa de capitana
tancar

Una segona que fa de capitana

La capitana Lamar, després de sentir una conversa entre la Lila i la Mila, decideix fer un experiment i assignar una missió molt senzilla als pfffirates, però barrejant les tripulacions. Els capitans aniran amb els capitans, els segons, amb els segons i els canoners, amb els canoners. Aquesta vegada, el grup sencer haurà d'aprendre a treballar en equip per adonar-se de la importància que tenen tots els membres de la tripulació.

11:32 Yakari - Els grans de sol
tancar

Els grans de sol

La tribu del Yakari passa una mala època. Al bosc no hi ha animals per caçar i només es poden alimentar amb els fruits que recullen. El Yakari està preocupat, però la Tortuga Ràpida li explica una història perquè vegi que la mare Terra sempre vetlla pels fils de la praderia. A més, li dóna una bosseta amb grans de blat de moro i li diu que deixi que el temps faci la seva feina.

11:44 Yakari - El rastre del bisó
tancar

El rastre del bisó

Els caçadors de la tribu del Yakari tornen al campament després d'haver caçat un bisó. El Yakari s'enfada perquè sent que un parell de caçadors volen anar a perseguir un bisó femella del qual han perdut el rastre. A ell li sembla que és un abús, perquè només s'ha de caçar el que es necessita, però el seu pare li diu que no s'enfadi i que observi la naturalesa, que li ensenyarà alguna cosa.

11:56 Yakari - Cristall, escata i ploma
tancar

Cristall, escata i ploma

El Yakari i el seu amic Llavor de Bisó discuteixen sobre qui és el més fort, el més ràpid i el més valent. Per aclarir-ho, li demanen al Roc Tranquil que els posi una prova. L'ancià els diu que en un dia han de trobar un cristall de roca, una escata de pell de serp i una ploma de faisà. I els dos joves sioux surten a buscar-ho.

12:08 Ideafix i els irreductibles - Galls gals per als romans
tancar

Galls gals per als romans

El bard Gustdúrix ha tornat a la ciutat, però les seves cançons han canviat i ara canta a l'amor a Roma. Això -i els galls que fa- fa sospitar l'Ideafix que es pot tractar d'un impostor. El fals Gustdúrix està al servei del general Labiè, que l'utilitza com a mitjà de propaganda per sotmetre els romans. Però, si és així, que se n'ha fet de l'autèntic Gustdúrix? Només localitzant-lo, els Irreductibles podran desemmascarar l'impostor.

12:19 Ideafix i els irreductibles - El combat de les catacombes
tancar

El combat de les catacombes

La Vitamina ha desaparegut a les catacumbes, i la Picarina proposa a l'Ideafix que s'hi infiltri, fent-se passar per un paio dur, per esbrinar què li ha passat. Tot i els consells que li donen, els companys de l'Ideafix no confien que doni la talla. La Turbina, pel seu compte, corre a demanar ajuda a en Voldenix i, sense el seu consentiment, dona a l'Ideafix una poció que el va transformant.

12:30 Ideafix i els irreductibles - Fúria al fòrum
tancar

Fúria al fòrum

Durant el fòrum d'agricultura, que té lloc a Lutècia, l'Ideafix i en Devòrix es barallen. Mentrestant, la Monalisa, farta que l'Arcabús i els seus beagles siguin incapaços d'enxampar els Irreductibles, decideix posar-se al capdavant de la legió canina per parar-los una trampa. La Picarina prova de fer reconciliar els seus companys, perquè sap que, si estan dividits, els Irreductibles tenen totes les de perdre davant dels romans.

12:42 Els Mini Ninges - El gran torneig
tancar

El gran torneig

La Shoko convoca un torneig d'arts marcials perquè sap que el Hiro no podrà resistir la temptació de presentar-s'hi. El seu pla és capturar-lo quan estigui competint. El Hiro demana permís al Mestre Ninja per presentar-s'hi, però ell no l'hi dona perquè diu que els ninges no han de competir. El Hiro no li fa cas i s'escapa de nit per anar al torneig, però al final necessitarà l'ajuda dels seus amics.

12:53 Els Mini Ninges - La trampa de gel
tancar

La trampa de gel

El malvat senyor Ashida prepara una trampa al Mestre Ninja i li envia un missatge d'un antic company dient-li que està en perill. El Mestre emprèn un viatge en solitari fins a la Muntanya dels Tres Pics, però els Mini Ninges el segueixen d'amagat i acaben caient tots a l'enginyosa trampa de gel, on els espera la Shoko. Naturalment, per escapar-se d'una trampa enginyosa el que cal és molt d'enginy!

13:04 Els Mini Ninges - El yin i el yang
tancar

El yin i el yang

L'Ashida fa un malefici en una sorra que li permet destruir tots els arbres de l'illa, però quan la Shoko executa el pla, té un accident, perd la memòria i oblida qui és. Els Mini Ninges ho aprofiten per entrar a la fortalesa i recuperar el llibre de màgia que l'Ashida havia robat al Mestre Ninja, però la Shoko tard o d'hora ha de recuperar la memòria, i ningú pot saber quan serà.

13:15 Les Sisters - Un germanet per les germanes
tancar

Un germanet per les germanes

La Marine sent una conversa entre els seus pares i creu que la seva mare espera un fill. La Wendy salta d'alegria: la Marine serà la germana gran del menut i la deixarà tranquil·la! La Marine li demana a un amic el seu germà petit per poder practicar-hi i se l'endú a casa. Però cuidar un nen petit no és tan fàcil...

13:26 Les Sisters - El superpremi
tancar

El superpremi

El premi de la rifa de l'escola és una tauleta i la Marine la vol sigui com sigui. La Wendy veu que és la seva oportunitat de no haver de deixar-li la seva i decideix ajudar sa germana a comprar el màxim de bitllets per tenir més possibilitats que els toqui el premi. Però per això necessiten diners. I si munten una paradeta per vendre coses de casa?

13:37 Les Sisters - Gat amagat
tancar

Gat amagat

La Marine troba un gatet al carrer i el porta a casa sense dir-ne res als pares. Aconsegueix convèncer la seva germana perquè l'ajudi a amagar-lo... fins que aquesta descobreix que el seu nòvio Maxence té al·lèrgia al pèl de gat. Llavors la Wendy no vol que el gat es quedi a casa per res del món. Però la Marine no es dona per vençuda...

13:49 Les Sisters - De colònies sense el corcó
tancar

De colònies sense el corcó

La Marine descobreix que la Wendy anirà de colònies a la muntanya amb la seva amiga Sammie. Hi farà caiac, natació, equitació... La Marine es mor de ganes d'anar-hi, també. Els pares hi estan d'acord: ja es veuen quinze dies a casa sense les trapelles de les seves filles! Però la Wendy no hi vol anar per res del món amb la paparra de la seva germana. I decideix muntar-li unes colònies a casa per convèncer-la que les colònies no fan per ella...

14:01 Mags: contes d'Arcàdia - Mags clandestins
tancar

Mags clandestins

Després de tornar al segle XXII, on els mags es retroben amb certes cares conegudes, en Jim fa un sacrifici inesperat per salvar els altres, i la Claire es resisteix a la idea de perdre'l. Mentrestant, la intervenció d'un misteriós cavaller verd té unes conseqüències terribles per a en Merlí.

14:25 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - La revolta del jovent
tancar

La revolta del jovent

El Bian Zao, que havia robat el poder màgic de fer llamps, està fart de fer el que li mana el seu pare, el Taotie, i decideix unir-se a la banda del malvat Tong Fo i els seus cocodrils. Aconseguiran el Po i el Taotie que el Bian Zao entri en raó abans de fer servir el seu poder per destruir el Palau de Jade?

14:47 El detectiu Conan - En Kaito Kid contra la caixa forta impossible (1a part)
tancar

En Kaito Kid contra la caixa forta impossible (1a part)

En Kaito Kid envia una carta a en Jirokichi Suzuki, el guardià de la caixa forta Toixó de Ferro, on li diu que la robarà quan la foscor engoleixi la lluna. La caixa forta és obra del llegendari Kichiemon Samizu i per les seves característiques i mesures de seguretat es considera inexpugnable. Però no hi ha res inexpugnable per en Kaito Kid, com sap molt bé l'home que fa anys que intenta capturar-lo, l'inspector Nakamori.

15:11 Inuyasha - El somriure malvat. La Kikyo entre la vida i la mort
tancar

El somriure malvat. La Kikyo entre la vida i la mort

L'esperit de Kikyo continua voltant pel món i es dedica a robar ànimes de dones mortes.

15:34 Els o-o-ossets - El Buchy dona un cop de mà
tancar

El Buchy dona un cop de mà

El Bucky se sent tan col·laborador amb tothom que crea una empresa de serveis per ajudar els seus amics. Tant el Bjorn com la Franny li demanen ajuda per resoldre diversos problemes, i ell els resol amb eficàcia. Però s'entusiasma tant amb la feina, que crea nous problemes on no n'hi havia.

15:40 Els o-o-ossets - Una cançó per a la Franny
tancar

Una cançó per a la Franny

La Franny s'entristeix una mica quan sent el Bjorn i el Bucky cantar una cançó que parla de tots dos. Per mirar d'animar-la, els ossos decideixen escriure-n'hi una que parli d'ella, però s'engresquen tant que hi acaben afegint un ball i fent un escenari perquè la guineu la pugui interpretar.

15:45 Els o-o-ossets - Ossos a la lluna
tancar

Ossos a la lluna

El Bucky i el Bjorn estan preparant una expedició en coet a la Lluna per portar-hi testos amb arbres. La Franny s'ofereix per acompanyar-los i posar llacets als arbres, però el Bucky no li permet anar-hi. La guineueta i el pollet, però, pugen d'amagat a la nau espacial.

15:50 Els o-o-ossets - El telescopi
tancar

El telescopi

El Bucky treballa sense descans per muntar un potent telescopi que li permeti observar un cometa que està a punt de passar per la galàxia. Però, sense esperar-s'ho, el que fa és descobrir un misteriós planeta de forma estranya que no surt en cap mapa de l'univers.

15:55 Els o-o-ossets - L'endreçador
tancar

L'endreçador

El Bucky ha instal·lat a casa seva un sistema de neteja i endreça automàtic. Així no li cal fer feines domèstiques i es pot dedicar a fer el mandrós tot el dia. Per demostrar-li al Bjorn com funciona el nou invent, el Bucky fa un gran escampall de coses per terra.

16:00 El Mic i els seus amics - Endevinalla de la pilota
tancar

Endevinalla de la pilota

Rodola i bota, l'agafo, s'escapa, la xuto i rebota. Què és?

16:10 Pirata i Capitano - Dodo Primer el Dur
tancar

Dodo Primer el Dur

La Popeta Salma ha cridat el Capitano perquè la vingui a ajudar: el Dodo el Dur i el Picapinça fa hores que es barallen a crits a la taverna i li han espantant tots els clients. Resulta que el Dodo ha descobert una illa meravellosa. Les illes del Gran Oceà són de tothom, però el Dodo diu que els habitants de l'illa li han suplicat que sigui el seu sultà.

16:21 Pirata i Capitano - L'estret de les Quatre Tempestes
tancar

L'estret de les Quatre Tempestes

L'Omàntol Blau ha cridat el Capitano a l'illa de les Barracudes per ensenyar-li una vella carta de navegació que permetrà que els vaixells travessin el perillós estret de les Quatre Tempestes sense encallar a les roques. La carta està signada, però no queda clar si l'autor és un pirata avantpassat de la Murana, o un aviador avantpassat del Capitano. Només hi ha una manera d'esbrinar-ho: anar a l'estret i buscar pistes antigues.

16:32 Dinotren - Atura't a ensumar les flors
tancar

Atura't a ensumar les flors

El Buddy, la Tiny i el Don van amb la seva mare a l'Estanyol dels Qianzhousaures, on coneixeran un altre tiranosaure, que tot i ser de la mateixa família que el Buddy, es diferencien molt entre ells. Però, al mateix temps, el Buddy descobrirà que també tenen coses en comú, i precisament una d'aquestes semblances és de vital importància.

16:44 Dinotren - Una acampada de mares
tancar

Una acampada de mares

La quitxalla juga a anar a acampar i la mare els proposa que vagin a acampar de veritat i decideixen que convidaran les altres mares i els seus fills per fer una acampada més grossa. Quan agafen el Dinotren per anar a l'Estany, el revisor els explica que ell també anava a acampar amb la seva mare quan era petit i els proposa que juguin a jocs de connexió amb la natura.

16:56 L'hora del Timmy - El Timmy i el globus
tancar

El Timmy i el globus

El Timmy, sense voler, ha deixat anar el globus de la Yabba, l'anegueta, i se n'ha anat volant cel amunt. Després ha provat d'animar la seva amiga de moltes maneres, però la Yabba està tan decebuda que no hi ha res que la faci contenta. Al final, el Timmy ha vist el Bonyegut, l'eruga, penjat d'un fil i fent saltirons pel pati. Podria ser que estigués agafat al globus de la Yabba?!

17:06 L'hora del Timmy - El Timmy i el superconill
tancar

El Timmy i el superconill

Avui el mestre ha portat una joguina nova a l'escola, un conill vestit de superheroi que de seguida ha fet volar la imaginació del Timmy. Ell ha sigut el primer de jugar-hi, però després ha hagut d'aprendre a compartir-la amb els seus companys, encara que els altres no juguin a jocs de superherois. Com s'ho pot fer el Timmy per jugar tota l'estona amb el superconill i que tothom estigui content?

17:15 L'hora del Timmy - El Timmy fa sorolls
tancar

El Timmy fa sorolls

El Timmy i el Ruffy, el cadell de gos, s'han adonat que t'ho pots arribar a passar molt bé fent sorolls amb la boca. De fet, s'han engrescat tant amb els sons que han descobert que al final han esguerrat una actuació musical de l'Otus, el mussol. Per compensar-ho, han decidit preparar un concert amb els seus sons perquè l'Otus també s'hi pugui lluir. Te'l perdràs?!

17:24 El Mic i els seus amics - Rentar plats
tancar

Rentar plats

El joc simbòlic serveix als més petits per aprendre i entendre com funciona el món que els envolta.Avui el Mic i en Cincsegons juguen a rentar plats.

17:34 L'hora de berenar - Escola Mare de Déu del Sol de Roda de Ter i Mas Prats de Palafolls (capítol 132)
17:36 Titó - Excursió al jardí botànic
tancar

Excursió al jardí botànic

Avui anem d'excursió amb en Titó a un jardí botànic. Jugarem a trobar flors de colors i descobrirem de què s'alimenten les plantes. Ens trobarem en John C fent de jardiner i acabarà ben regat!

17:47 Numberblocks - El quinze
tancar

El quinze

El número Deu i el Cinc s'uneixen i formen el Quinze, que, d'altra banda, és la suma dels números U, Dos, Tres, Quatre i Cinc... i també és un agent secret amb poders especials.

17:52 Numberblocks - Històries de l¿onze al quinze
tancar

Històries de l¿onze al quinze

Els Numberblocks de l'U al Deu ja dormen, i el Quinze llegeix un conte a l'Onze, el Dotze, el Tretze i el Catorze en què els protagonistes són ells mateixos.

17:57 Ideafix i els irreductibles - Fúria al fòrum
tancar

Fúria al fòrum

Durant el fòrum d'agricultura, que té lloc a Lutècia, l'Ideafix i en Devòrix es barallen. Mentrestant, la Monalisa, farta que l'Arcabús i els seus beagles siguin incapaços d'enxampar els Irreductibles, decideix posar-se al capdavant de la legió canina per parar-los una trampa. La Picarina prova de fer reconciliar els seus companys, perquè sap que, si estan dividits, els Irreductibles tenen totes les de perdre davant dels romans.

18:08 Ideafix i els irreductibles - En Devòrix es queda sense salsitxes
tancar

En Devòrix es queda sense salsitxes

A fi d'evitar les olors de menjar gal, que tant el molesten, en Labènius prohibeix els aliments gals tradicionals. El fet de no poder menjar les seves salsitxes de sempre debilita tant en Devòrix, que és incapaç de plantar cara a la legió canina. Per solucionar-ho, l'Ideafix acut a en Voldenix, que li prepara una poció tan forta, que fa que en Devòrix escupi foc per la boca. Aquesta potser l'arma necessària per obligar els romans a aixecar la prohibició.

18:20 La colla de la selva al rescat! - El festí de la selva
tancar

El festí de la selva

L'Al participarà en el gran concurs de cuina de la selva. L'Hector n'és el jutge, però és cec, i necessita que la colla l'ajudi a vigilar els altres concursants. Desconfia especialment d'en Chucky, l'amo de les hamburgueseries Chucky, que està disposat a fer qualsevol cosa per guanyar, fins i tot segrestar en Bob per desconcentrar l'Al.

18:31 La colla de la selva al rescat! - Pluja de glaçons
tancar

Pluja de glaçons

L'Ernest ha creat una màquina de glaçons per refredar la llet de coco, però no ha vist que, amb aquesta màquina, està omplint la selva de blocs de gel. La colla té una missió: aturar aquesta catàstrofe glaçada.

18:43 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Passió
tancar

Passió

La Marinette intenta convence's que estima el Gat Noir per treure's l'Adrien del cap. L'Adrien, que ha renunciat a estimar Ladybug, intenta trobar la manera de declarar els seus sentiments a la Marinette. Quan tot se'ls hi capgira, Ladybug i el Gat Noir intercanvien els seus prodigis per fugir d'una malvada despietada. Però el retorn de Mister Bug encara farà que Lady Noire tingui les coses menys clares.

19:06 Mags: contes d'Arcàdia - El cau del drac
tancar

El cau del drac

Després de la mort d'en Merlí, en Douxie ha de buscar pel seu compte els Segells de la Gènesi per poder salvar el món. Mentrestant, la Claire no dona per perdut en Jim i troba una aliada improbable, la Morgana, que vol recuperar el seu germà.

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:46 Betapodcast - Un Betapodcast amb molta eufòria - Betapodcast 96
tancar

Un Betapodcast amb molta eufòria - Betapodcast 96

Parlem de la nostra visita a "Eufòria" i creem el nostre programa de talents propi.

19:56 Sakura, la caçadora de cartes - La persona que li agrada més a la Sakura
tancar

La persona que li agrada més a la Sakura

"Sakura, la caçadora de cartes" és la simpàtica història de la Sakura Kishimoto, una esbojarrada estudiant de 10 anys que un dia es troba un llibre prohibit que conté una sèrie de cartes, totes diferents. Un cop de vent fa que les cartes es barregin i s'escampin pertot arreu. Així comença una recerca que durarà tota la sèrie. Les cartes són màgiques i porten la desgràcia allà on van, de manera que el deure de la Sakura és trobar-les totes i tornar-les al llibre d'on han sortit. La sèrie es basa en la llegenda de la caixa de Pandora, però en fa una adaptació moderna amb la qual els més joves es poden identificar. Els capítols segueixen la captura de cada una de les cartes, per exemple, la carta del "tro", de la "il·lusió", de l'"aigua", etc.

Entre els personatges més destacats de la sèrie, hi ha en Toyo, el germà gran de la Sakura, un jove amb molt èxit amb les noies, i en Li Shaoran, que té la mateixa edat que la protagonista i que és de Hong Kong. El misteriós Li competeix amb la Sakura en la recerca de cartes i objectes. La Tomoyo és la millor amiga de la Sakura i li encanta fer que la protagonista es vesteixi de manera diferent per a cada aventura.


70 capítols de 25 minuts

20:22 Ràndom - Tots els secrets del vestuari d'"Eufòria" al descobert!
tancar

Tots els secrets del vestuari d'"Eufòria" al descobert!

Visitem el lloc on fan que els concursants d'"Eufòria" llueixin com estrelles. Visitem, el taller de costura d'"Eufòria". I com a repte, fem petar el magatzem del "Ràndom".

20:47 Hoodie - La calma abans de la tempesta
tancar

La calma abans de la tempesta

Els Xandalls Rojos pressionen el Baï, i s'adona que alguna cosa no va bé. Just quan l'equip és a punt de tornar a la vida normal, reben un avís: els Xandalls Rojos volen fer explotar el supermercat.

20:59 Hoodie - Risc d'explosió
tancar

Risc d'explosió

Quan el Hoodie s'arrisca a que el desemmascarin, el Pieter fa un pas enrere. A la Flo se li ocorre una idea brillant que els pot ajudar a guanyar els Xandalls Rojos, però aquests decideixen avançar el seu atac.

21:10 El detectiu Conan - El cas del diari dibuixat de l¿Ayumi
tancar

El cas del diari dibuixat de l¿Ayumi

A la joieria Kaneko han exposat un rellotge caríssim d'edició limitada. En Conan està molt preocupat, perquè pensa que un rellotge tan luxós en una botiga de barri té molts números d'acabar en mans d'algun lladre. D'altra banda, l'Ayumi no sap què posar al seu diari dibuixat i ho consulta a la colla. En Conan li aconsella que es comenci a fixar bé en tot el que vegi i que després dibuixi el que li hagi cridat més l'atenció. I això acabarà sent un factor determinant per resoldre el misteri d'aquest episodi.

21:33 El detectiu Conan - La roda de la tragèdia (1a part)
tancar

La roda de la tragèdia (1a part)

En Kogoro té un nou client. Es tracta d'en Fusaya, un jove que vol trobar l'assassí del seu pare, que va morir fa deu dies quan van entrar a robar a casa seva. En Fusaya se sent culpable perquè el seu pare s'havia agafat festa per passar el dia amb ell, i per això el lladre el va trobar a casa. En Kogoro promet que trobarà l'assassí, però no té cap sospitós.

21:56 L'Hora Boomer - A la lluna de València
tancar

A la lluna de València

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:12 Ranma - El concurs de cuina
tancar

El concurs de cuina

Ukyo ha perdut la seva clientela habitual per culpa d'una botiga de creps que acaba d'obrir. Un vell monjo li diu a Ukyo que li falta esperit de lluita i se l'endú a entrenar-la a les muntanyes perquè sigui tan bona lluitadora com el seu avi. Mentrestant, Akane i Ranma intenten conservar-li la clientela amb el reclam de Ranma noia, però Akane és tan mala cuinera que està a punt d'enverinar unes quantes persones. Ukyo torna just a temps de derrotar el seu adversari abans de quedar-se sense ni un sol client.

22:37 El món d'en Beakman - La barrera del so, la beakmania i la vida sana
tancar

La barrera del so, la beakmania i la vida sana

Sèrie nord-americana "El món d'en Beakman", produïda per Columbia Tristar International Television.

A "El món d'en Beakman", un excèntric científic, respon les preguntes dels joves teleespectadors sobre ciència, natura i el món que els envolta. Per respondre, Beakman demostra tot el que explica a través d'experiments casolans. La sèrie abordarà temes com les propietats i utilitats del carbó, un dels elements més abundants de la Terra, analitzarà el camuflatge dels animals o el creixement de les llavors i explicarà l'evolució dels ponts al llarg de la història, entre altres temes. Beakman també entrevistarà coneguts personatges del món de la ciència, com el jove inventor Thomas Edison.

A "El món d'en Beakman", realitat i fantasia es barregen i donen com a resultat una entretinguda i, alhora, didàctica sèrie.

22:58 Bestial! - La taràntula
tancar

La taràntula

El Kamil vol que el Kayne superi les pors que té, per això el desafia a atrapar una taràntula i extreure-li el verí. Per trobar-la s'endinsaran tots dos a la selva pluvial, on membres del poble tjapukai els portaran de nit a veure animals. Però res no pot preparar el Kayne per al terrible moment en què es trobarà cara a cara amb una taràntula. Aconseguirà complir la missió i superar la por de les aranyes?

23:21 Bestial! - La manta
tancar

La manta

Al cor de la Gran Barrera de Corall, el Kayne i el Kamil troben iubartes, tortugues verdes i ocells singulars. La missió del Kayne és trobar una manta, nedar-hi per sota i fer-li una foto de la panxa. Aquesta imatge, a més, ajudarà els membres del "Projecte Manta" en la recerca que fan sobre aquest animal amenaçat. Però sembla que el mar hagi decidit impedir que el Kayne compleixi la seva missió.

23:44 Les Sisters - Els perills de l'amnèsia
tancar

Els perills de l'amnèsia

La Marine li pren el mòbil a la seva germana i l'hi acaba trencant. Per evitar que la Wendy es posi feta una fúria, fa veure que pateix un atac d'amnèsia. La Wendy hi cau de quatre grapes i s'esforça perquè la seva germana recuperi la memòria sotmetent-la a situacions que li provoquin un xoc emocional.

23:56 Les Sisters - De tal germana, tal germana
tancar

De tal germana, tal germana

La Marine imita la Wendy com si fossin germanes bessones. Al principi a la gran li fa gràcia, però de seguida es converteix en una murga, sobretot quan la Marine entra amb ella a la piscina. Sempre els passa el mateix: per culpa de les rucades que fa la Marine, el socorrista acaba fent fora de la piscina la Wendy i els seus amics.

00:07 Les Sisters - Un germanet per les germanes
tancar

Un germanet per les germanes

La Marine sent una conversa entre els seus pares i creu que la seva mare espera un fill. La Wendy salta d'alegria: la Marine serà la germana gran del menut i la deixarà tranquil·la! La Marine li demana a un amic el seu germà petit per poder practicar-hi i se l'endú a casa. Però cuidar un nen petit no és tan fàcil...

00:18 Les Sisters - El toc de la Marine
tancar

El toc de la Marine

La Marine es creu que és una artista de la moda i està farta d'heretar la roba vella de la seva germana gran. Vol triar la roba nova de la Wendy amb ella. Però les dues germanes tenen gustos molt diferents. La Marine acaba donant el seu toc personal al vestit nou de la Wendy. Quin desastre! O no... a totes les amigues els encanta el toc que la Marine dóna a les seves creacions!

00:29 Les Sisters - Super Georgette
tancar

Super Georgette

Els pares se'n van fora a passar el cap de setmana i la senyora Georgette, la veïna, s'ofereix a fer de cangur de les nenes. La Marine i la Wendy, empipades amb la decisió dels seus pares, estan disposades a fer-li veure'n de tots colors. Però la senyora Georgette havia sigut vigilant d'un internat de noies i és un os dur de rosegar...

00:40 En Grizzy i els Lèmmings - L'hàbit no fa l'os
tancar

L'hàbit no fa l'os

Els lèmmings han aconseguit una caixa sencera de crema de xocolata amb avellanes, que han afanyat a amagar de la vista d'en Grizzy. I, com que els nostres lèmmings són prudents i molt murris, és impossible sorprendre'ls quan accedeixen al seu estoc de crema de cacau secret. Fins que en Grizzy descobreix un anell màgic que li permet adoptar l'aparença d'un lèmming.

00:47 En Grizzy i els Lèmmings - Os amb ulleres
tancar

Os amb ulleres

En Grizzy està convençut d'haver descobert el súmmum del confort: unes ulleres amb què es pot veure la televisió en format panoràmic, que disposen, a més a més, de tota mena d'indicadors ambientals, com ara un avisador d'intrusos. Només tenen un defecte: la funció velocímetre, que als lèmmings els encanta i amb la qual fan la guitza al panxacontent de l'os.

00:54 En Grizzy i els Lèmmings - Os sota estricta protecció
tancar

Os sota estricta protecció

Els lèmmings reclamen poder jugar al seu torn amb el telèfon mòbil del guardabosc, però a en Grizzy no li agrada compartir res i, de fet,és molt hàbil aixafant tot aquell que se li acosta sense deixar ni per un moment de jugar la seva partida. Però això no quedarà així! Els lèmmings inventen un sistema de protecció infal·lible que els ha de permetre recuperar el mòbil sense perill.

01:00 En Grizzy i els Lèmmings - Visibilitat nul·la
tancar

Visibilitat nul·la

En Grizzy queda impressionat per un mim de la televisió que aconsegueix fer creure que hi ha una paret invisible. Per desfer-se dels lèmmings que cobegen el seu pot de crema de xocolata, en Grizzy l'amaga i fa veure que en té un pot invisible. Quan els Lèmmings s'adonen de l'enganyifa, decideixen aixecar la camisa a en Grizzy amb un gran número d'il·lusionisme.

01:07 En Grizzy i els Lèmmings - Cures intensives
tancar

Cures intensives

El lèmmings tremolen, esternuden i tenen els ulls vidriosos: han enxampat una bona galipàndria! Fan tanta llàstima, que en Grizzy no es veu amb cor de llançar-los barranc avall com acostuma a fer, per molt que no parin d'enredar i de fer pinya contra ell. Decideix cuidar-los pensant que com més aviat estaran curats, més aviat se'n podrà desfer sense contemplacions. Però això que et cuidin avicia.

01:13 Ghostforce - L¿Esmaixador
tancar

L¿Esmaixador

El Mike està molt content perquè ha quedat amb el seu pare per passar el dia amb ell i fer moltes coses, però a última hora, avisen el pare que ha d'anar a fer d'àrbitre d'un concurs d'esmaixades, i la gran estrella del bàsquet no s'hi pot negar. Quan el Mike s'assabenta que el premi pel guanyador del concurs és passar tot un dia amb l'estrella, decideix fer el que calgui per guanyar el premi i estar amb el seu pare.

01:25 Ghostforce - Espantaterra
tancar

Espantaterra

El professor Pascal proposa als alumnes una classe pràctica d'horticultura. L'Andy no està gaire al cas del que s'ha de fer i, quan el Drake el desafia a veure qui acaba tenint una planta més grossa, fa servir un adob químic per no perdre. Però l'adob químic té efectes molt dolents: a part de contaminar el parc, desperta un fantasma que s'amagava a dins d'un espantall i que comença a sembrar el pànic per tota la ciutat de Nova York.

01:36 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el George Washington Carver
tancar

Soc el George Washington Carver

El Xavier, el Brad i la Yadina estan jugant a futbol i, sense voler, els cau la pilota a sobre d'una flor. Ells la voldrien salvar, però no saben com fer-ho. Per això la Berby els porta a conèixer el George Wahington Carver, un botànic que era conegut com "el metge de les plantes", i que va dedicar tota la seva vida a tenir cura del planeta.

01:47 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Leonardo da Vinci
tancar

Soc el Leonardo da Vinci

El Xavier s'ha d'apuntar a una activitat extraescolar, però n'hi ha tantes que no sap quina triar. La Berby se l'emporta a conèixer Leonardo Da Vinci, un pintor, escultor, inventor i moltes coses més, que cada cop que provava de fer una cosa, descobria que tenia ganes de provar-ne una altra. Potser ajudarà el Xavier, però també pot ser que encara l'hi posi més difícil!

01:58 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Amelia Earhart
tancar

Soc l'Amelia Earhart

El Brad es vol apuntar a una cursa de bicis, però no pot perquè encara va amb rodetes. Per fer-li passar la por, la Berby el porta a conèixer Amelia Earhart, la primera dona que va travessar l'oceà Atlàntic volant tota sola i que, a més a més, ho va fer en un temps rècord. El truc de l'Amelia era que, quan tenia moltes ganes de fer una cosa, s'hi llançava.

02:09 L'Alícia i en Lewis - Xut! és un secret!
tancar

Xut! és un secret!

A l'Alícia no li fa gens de gràcia que els seus amics tinguin secrets i no l'hi vulguin explicar. Al País de les Meravelles tenen un sistema perquè els secrets s'amaguin i d'aquesta manera ningú tingui la temptació d'explicar-los. Però l'Alícia no ho accepta i està disposada a fer el que calgui per descobrir els secrets que no li volen explicar, encara que després segur que li sabrà greu.

02:20 L'Alícia i en Lewis - Rodant!
tancar

Rodant!

És l'aniversari dels bessons Plimdí i Plimdum, i en Lewis els vol fer un regal original. Com sempre, l'Alícia té una idea, i la d'ara és filmar una pel·lícula divertida i projectar-la. Però rodar-la els costa una mica més del que esperaven, perquè resulta que la reina hi vol participar, i el seu afany de protagonisme canvia completament l'argument que havien pensat al principi.

02:31 L'Alícia i en Lewis - Un piga boja
tancar

Un piga boja

La mare de l'Alícia no pot complir una promesa que li ha fet a l'Alícia, que se'n va disgustada a jugar amb en Lewis. Al País de les Meravelles, coneix el mirallet màgic reial. Però el mirall està enfadat i es nega a reflectir la piga de la reina. Per convence'l, l'Alícia li fa una promesa i després s'adona que no és tan fàcil de complir.

02:42 BabyRiki - El regal
tancar

El regal

La Pandy li fa un regal a en Chiko i ell també li vol fer regalar alguna cosa. I veu una flor que està molt amunt, damunt d'un prestatge. Però quan hi arriba, després d'anar col·locant diferents peces l'una damunt de l'altra, s'adona que la flor és massa grossa. Quan la Pandy veu en Chiko, ella també s'enfila a dalt de tot. I per ella aquest és el millor regal: poder-se enfilar pels llocs.

02:47 BabyRiki - Les papallones i el saltamartí
tancar

Les papallones i el saltamartí

La Pandy vol que la Rosa i en Chiko juguin a fer salts amb ella. Però la Rosa li diu que és una papallona. I en Chiko dibuixa a terra amb guixos. Llavors la Pandy dibuixa tot un prat de flors amb en Chiko i li diu a la Rosa que facin de papallones i saltin de flor en flor. En Chiko fa veure que és un saltamartí i s'hi afegeix.

02:52 BabyRiki - La neu
tancar

La neu

La Pandy, en Wally i en Chiko surten a jugar a fora i, sense voler, els cau una gran pala de plàstic d'un nen a terra. La pala desapareix a dins d'una matèria blanca. Resulta que ha arribat l'hivern i tot està cobert de neu. En Wally i en Chiko empenyen la pala fins a dalt d'una muntanyeta de neu per on ha baixat lliscant la Pandy i la fan servir de trineu.

02:56 BabyRiki - Pistoles d'aigua
tancar

Pistoles d'aigua

La Pandy i el Krash estan jugant a mullar-se amb pistoles d'aigua, però el que acaba mullant-se és el Chiko. Tot i així, al Chiko no li molesta, perquè resulta que ell ja s'ha acostumat a l'aigua freda, ja que porta tot el dia jugant amb el seu pingüí, a qui li agrada nedar en aigua freda. Els seus amics també volen ser com ell, així que es deixen ruixar amb les pistoles d'aigua per acostumar-s'hi també.

03:00 BabyRiki - La caseta del peix
tancar

La caseta del peix

En Krash i en Chiko s'han fet una basseta per jugar amb el seu barquet, però els fa falta més aigua. Quan en Chiko en va buscar a la bassa gran, amb una galleda, agafa un peix sense voler. I llavors el posen a la seva basseta. Però veuen que està trist. Miren de jugar-hi i de donar-li menjar, però s'adonen que el peix vol tornar a casa seva, amb els altres peixos.

03:05 BabyRiki - L'ou
tancar

L'ou

La Pandy i en Chiko surten de la motxilla d'un nen. La neu que hi havia a fora s'ha fos. Ha arribat la primavera. La Pandy troba una cosa que es pensa que és una pilota, però resulta que és un ou. Un ou que ha sortit d'algun niu! Cal tornar-lo al seu niu. La Pandy i en Chiko s'enfilen a una branca per buscar-lo, la branca es trenca i acaben al niu.

03:09 Kiwi - The alien
tancar

The alien

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:14 Kiwi - The puppet
tancar

The puppet

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:18 Kiwi - The blue butterfly
tancar

The blue butterfly

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:23 Kiwi - The incredible discover
tancar

The incredible discover

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:27 Kiwi - The funny picnic
tancar

The funny picnic

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:32 Els o-o-ossets - La festa de disfresses còsmica
tancar

La festa de disfresses còsmica

És la festa de cap d'any, i els amics del bosc es disfressen. Com cada any, el Bucky té pensat disfressar-se d'àlien, però vet aquí que una nau espacial cau al bosc i un extraterrestre de debò surt a buscar ajuda. La Franny i el Bjorn el confondran amb el seu amic Bucky.

03:37 Els o-o-ossets - Una cançó per a la Franny
tancar

Una cançó per a la Franny

La Franny s'entristeix una mica quan sent el Bjorn i el Bucky cantar una cançó que parla de tots dos. Per mirar d'animar-la, els ossos decideixen escriure-n'hi una que parli d'ella, però s'engresquen tant que hi acaben afegint un ball i fent un escenari perquè la guineu la pugui interpretar.

03:42 Els o-o-ossets - L'endreçador
tancar

L'endreçador

El Bucky ha instal·lat a casa seva un sistema de neteja i endreça automàtic. Així no li cal fer feines domèstiques i es pot dedicar a fer el mandrós tot el dia. Per demostrar-li al Bjorn com funciona el nou invent, el Bucky fa un gran escampall de coses per terra.

03:47 Els o-o-ossets - El conte del nap
tancar

El conte del nap

El Bucky està tip de trobar llavors a les síndries i es proposa crear-ne una varietat que no en tingui. Per aconseguir-ho inventa una màquina en què combina una síndria i un nap. Però en lloc de sortir-ne una síndria sense llavors, en surt un nap gegantí que no poden arrencar de terra.

03:52 Els o-o-ossets - Pensant en veu alta
tancar

Pensant en veu alta

El Bucky es menja tots els polos que havia preparat per compartir amb els seus amics i es queda afònic. Per poder comunicar-se amb ells s'inventa una màquina que li llegeix els pensaments i els verbalitza. Però funciona tan bé que, fins i tot, revela els secrets que vol amagar.

03:57 Els o-o-ossets - Una aventura diminuta
tancar

Una aventura diminuta

La Franny, el Bucky i el Bjorn no poden agafar unes pilotes que han rodolat fins a sota d'un moble. Llavors, el Bucky crea un aparell que llança un raig reductor que els encongeix per poder recuperar les pilotes. Però després no poden accionar l'aparell per tornar a la mida normal.

04:02 Els o-o-ossets - El parc d'atraccions
tancar

El parc d'atraccions

El Bucky està tip de jugar al gronxador i necessita emocions més fortes. Amb la col·laboració del Bjorn, construeix una immensa muntanya russa. Els dos amics tenen ganes de burlar-se de la Franny quan hi pugi i es mori de por. Però resulta que la guineu s'ho passa pipa.

04:07 Els o-o-ossets - La perla del Nord
tancar

La perla del Nord

El Bjorn ha fet un vaixell en miniatura preciós, i el Bjorn té tantes ganes de veure com navega que se l'endu al riu sense permís. Però el corrent se l'emporta i, com que no s'atreveix a dir-li al seu amic que tot és culpa seva, s'inventa una història de pirates robòtics.

04:12 Comptem amb la Paula - La casa de vacances a la selva
tancar

La casa de vacances a la selva

El senyor Tòtem convida la Paula i els seus amics a la selva a veure la seva nova casa de vacances. La casa està tota foradada, però ell no hi pot fer res perquè no té mans. Per això demana ajuda a la mainada. Ells accepten d'ajudar-lo encantats, però hi ha un forat que se'ls resisteix. Seran capaços, la colla d'amics, d'ajudar el senyor Tòtem a tapar tots els forats?

04:23 Comptem amb la Paula - Quin temps fa?
tancar

Quin temps fa?

Aprofitant que fa un dia assolellat, la Paula i els seus amics se'n van a la granja a passejar a l'aire lliure i veure els animals. Un cop allà, ajuden el senyor granger a vestir els seus espantaocells, un per a l'estiu i un altre per a l'hivern, i aprenen que cal vestir-se segons el temps que fa a cada època de l'any, i posar-se crema solar quan fa molt de sol.

04:32 Comptem amb la Paula - Quin tacte té?
tancar

Quin tacte té?

Jugant a bales, la Paula i la seva colla d'amics troben una perla negra i corren al Món submarí a oferir-l'hi a la Sirena. Allà, troben la Sirena i el senyor Pop construint un mur i immediatament s'ofereixen a ajudar a aixecar-lo. Es tracta d'una paret per poder jugar a endevinar coses pel tacte. D'entrada, els costa reconèixer-les, però de seguida aprenen a distingir formes i textures.

04:42 Comptem amb la Paula - La cacera del tresor
tancar

La cacera del tresor

El capità Barba-roja convida la Paula i els seus amics a participar en una cacera del tresor, un joc de buscar coses, a l'Illa del tresor. Però la mainada s'adona de seguida que el capità Barba-roja els utilitza segons li convé. Tips que els escridassi, ho deixen córrer i se'n van, però quan giren cua senten com el capità també escridassa el senyor Lloro, i surten en defensa seva.

04:51 Comptem amb la Paula - El zoo del país dels núvols
tancar

El zoo del país dels núvols

Els amics s'entretenen fent figures de plastilina, fins que se'ls acaba el material. Llavors decideixen anar al País dels Núvols a modelar figures amb núvols. Quan hi arriben, queden meravellats de veure un zoo fet de núvols. La senyora Núvol els proposa que afegeixin al zoo una família d'aus de corral, que modelen amb núvols ells mateixos mentre aprenen el nom del mascle, de la femella i de la cria.

05:01 Leo, el guardabosc - El kàkapo
tancar

El kàkapo

El Kyle truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda: és a Nova Zelanda amb un ocell que no se'n recorda de volar. Els dos petits guardaboscos es desplacen de seguida cap allà per informar el seu amic que l'ocell que ha trobat és un kàkapo, una espècie de lloro que viu a terra perquè no sap volar. Però els nens estan decidits a ajudar-lo a fer realitat el seu somni.

05:12 Leo, el guardabosc - L'equidna
tancar

L'equidna

El Kyle truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda: resulta que un grup d'eriçons li ha envaït el quad i, com que punxen tant, no els en pot fer fora. La Katie descobreix que, en realitat, no són eriçons sinó equidnes. Quan ella i el Leo arriben a lloc, veuen que el grup d'equidnes té un comportament força curiós davant d'un altre equidna que s'amagava dins de la caixa del menjar.

05:21 Leo, el guardabosc - L'ornitorrinc
tancar

L'ornitorrinc

El Kyle truca als seus companys aprenents de guardabosc, el Leo i la Katie, per comunicar-los que ha descobert un animal nou: té bec d'ànec, cos de llúdriga i cua de castor. La Katie de seguida sospita que no és un animal nou, sinó un ornitorrinc. I aquest sembla que necessita ajuda, perquè fa que els tres nens el segueixin fins a un tronc caigut a la vora del riu.

05:31 Leo, el guardabosc - El peix globus de taques blanques
tancar

El peix globus de taques blanques

L'aprenent de guardabosc Kai explica als seus amiguets, el Leo i la Katie, que ha descobert un misteriós cercle dibuixat a la sorra del fons marí. La seva teoria és que és un senyal que anuncia una imminent invasió extraterrestre, però la Katie llegeix que, en realitat, és obra d'un peix globus de taques blanques. El problema és que un altre habitant del mar es dedica a destrossar-li l'obra d'art al pobre peix globus.

05:40 Leo, el guardabosc - El faisà daurat
tancar

El faisà daurat

El Kai s'ha apuntat a un concurs de fotografia de fauna i està ben decidit a guanyar el primer premi. Per aconseguir-ho, demana al Leo i la Katie que l'ajudin a buscar un animal ben bonic i poc vist per poder-lo fotografiar amb el seu dron amb càmera incorporada. Els nens descobreixen un preciós faisà daurat que no para de córrer amunt i avall i que no es deixa fotografiar de cap de les maneres.

05:49 Leo, el guardabosc - El cranc vermell de l'illa Christmas
tancar

El cranc vermell de l'illa Christmas

El Kyle està d'acampada a l'illa Christmas i truca al Leo per comentar-li el que està veient: milions de crancs vermells pertot arreu. La Katie troba a internet que es tracta de la migració anual dels crancs vermells terrestres de l'illa Christmas, que es desplacen fins a la platja per aparellar-se. Els tres nens aniran fins a l'illa a mirar d'ajudar els crancs a arribar al seu destí sans i estalvis.

Progrmació BD ....
06:16 Espòiler - El nou Bentley Bentayga i la Volkswagen California Beach
tancar

El nou Bentley Bentayga i la Volkswagen California Beach

Aquesta setmana a "Espòiler" es podrà veure una prova molt especial amb el nou Bentley Bentayga a la Vall d'Aran. També analitzaran el Kia eNiro i gaudiran de la versatilitat de la Volkswagen Califòrnia Beach Camper.

A la secció "Contravolant", Dani Blasco ensenyarà com es pot passar de conduir un cotxe teledirigit a portar un espectacular Lamborhini. I "Al volant amb..." el protagonista d'aquesta setmana serà el cantant i presentador d'"Eufòria", Miki Núñez, qui aprendrà la millor manera de frenar en un revolt, amb Carles Llinàs, instructor del Circuit Escola del RACC.

06:44 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:02 Onze - Post Madrid-City, la decisió de Messi i Busquets i "La punyalada"
tancar

Post Madrid-City, la decisió de Messi i Busquets i "La punyalada"

El partidàs de semifinals entre el Reial Madrid i el Manchester City s'acaba pocs minuts abans de l'inici de l'Onze. Sique Rodríguez, Jofre Mateu, Víctor Lozano i Siro López analitzen el partit i parlen del futur de Messi i Busquets. El Xavi Cazorla entra al plató per destapar les pífies del programa durant l'última setmana.

08:32 Edge Channel - Edge Sport Stories. Capítol 15. Esports d'aventura
tancar

Edge Sport Stories. Capítol 15. Esports d'aventura

Edge Esport Stories és un programa d'esports d'aventura que us ofereix una barreja d'esdeveniments destacats, documentals i històries breus d'arreu del món. Deixa't sorprendre per les imatges més espectaculars i les aventures més intrèpides del món de l'esport.

09:20 Edge Channel - Gearing Up. Capítol 3. Esports de motor
tancar

Gearing Up. Capítol 3. Esports de motor

Benvinguts a "Gearing Up", el programa que us porta arreu del món seguint les competicions més singulars del planeta. Destresa, tecnologia, innovació i adrenalina es combinen en aquest espai on el motor és el protagonista. Prepareu-vos, que arrenquem!

09:47 Edge Channel - The Ultimate Fishing Show. Capítol 2: La tonyina vermella i els arrossegadors russos. Pesca esportiva
tancar

The Ultimate Fishing Show. Capítol 2: La tonyina vermella i els arrossegadors russos. Pesca esportiva

Fa uns anys, un parell de nois van decidir-se a gravar les seves aventures de pesca. No ser professionals de la televisió no els va aturar perquè les històries eren moooolt bones. Ara ho han convertit en l'espectacle de pesca definitiu!

10:10 A taula - A Rhön
tancar

A Rhön

Rhön és un sistema muntanyós situat al bell mig d'Alemanya. El paisatge es conserva gràcies a l'activitat ramadera de pastores com la Julia, que va tornar al seu poble natal per fer-se càrrec de gairebé un centenar d'aquests afables animals. La Vanessa, la seva veïna, viu en una casa comunitària i cuina de bon grat combinant la gastronomia local amb un toc asiàtic. Alguns dels plats més representatius de la zona serien el Ploatz, una coca amb ceba, el pastís de poma i smetana, els Mehlklös, unes boles de farina, i la cuixa de xai de Rhön.

1

10:37 Els quaderns de cuina de la Julie - El Blaiés, a la Gironda, Gascunya
tancar

El Blaiés, a la Gironda, Gascunya

La Julie ens descobreix l'estuari de la Gironda, el més gran d'Europa, on s'aiguabarregen la Garona i el Dordonya, prop de Bordeus.
La France i en Thierry, criadors d'ovelles, guisen un estofat de xai amb les coses que tenen a l'hort. En Wilfried, pescador de gambes, les sap preparar de la manera més senzilla: escaldant-les amb una infusió de llorer i anís estrellat. L'Alain, pastisser xocolater, fa meravelles amb figues i xocolata. La Florence fa un suquet de cotna de porc que no acaba de convèncer la Julie. I en Jean-Pierre, restaurador, fa unes broquetes d'anguila amb cansalada que agraden a tothom.

11:30 Onze - Post Madrid-City, la decisió de Messi i Busquets i "La punyalada"
tancar

Post Madrid-City, la decisió de Messi i Busquets i "La punyalada"

El partidàs de semifinals entre el Reial Madrid i el Manchester City s'acaba pocs minuts abans de l'inici de l'Onze. Sique Rodríguez, Jofre Mateu, Víctor Lozano i Siro López analitzen el partit i parlen del futur de Messi i Busquets. El Xavi Cazorla entra al plató per destapar les pífies del programa durant l'última setmana.

13:00 Esport Club - Busquets marxarà del Barça, R.Madrid-Manchester City i bàsquet amb Víctor Lavagnini
tancar

Busquets marxarà del Barça, R.Madrid-Manchester City i bàsquet amb Víctor Lavagnini

Avui, a l'Esport Club, protagonisme per a Sergio Busquets, que ha anunciat que marxarà del Barça a final de temporada. Repassem el Reial Madrid-Manchester City amb Sebas Guim i Víctor Lavagnini ens parla del Bàsquet Girona i del Baxi Manresa, que encara no s'han assegurat la permanència a la Lliga ACB de bàsquet. A la tertúlia ens acompanyen Joanjo Pallàs, Pere Mas i Orfeo Suárez.

15:05 Rurals - Connectats a la capital
tancar

Connectats a la capital

Tres joves viuen al món rural però treballen o estan connectats laboralment a la gran ciutat.

15:35 Xarxa Natura - Montsant
tancar

Montsant

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

15:40 Xarxa Natura - Mas de Melons-Alfés
tancar

Mas de Melons-Alfés

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

15:46 Viure als Pirineus - Una empresària dels Pirineus (Primavera - Estiu)
tancar

Una empresària dels Pirineus (Primavera - Estiu)

Vanesa Freixa viu amb l'obsessió de promoure persones que,fent de pagesos, siguin feliços amb aquesta feina.Aposta per la agroecologia, un concepte cada vegada més estès, però que en el fons es tracta de tornar a la pagesia de tota la vida.

16:12 A taula - A Valais
tancar

A Valais

El cantó suís de Valais, situat a la bonica vall de Lötschental i envoltat de cims elevats, és conegut, entre d'altres, per algunes especialitats gastronòmiques com el formatge raclet. Cuit a la vora del foc, s'acompanya de patates i verdures envinagrades, com les que prepara la Karin. Per carnaval la vall ha sabut mantenir vives tradicions ancestrals com la desfilada de criatures espantoses, la Tschäggätta, i uns dolços molt especials, els Chiächlini.

1

16:39 L'Amazònia - El petroli sagrat
tancar

El petroli sagrat

En aquest episodi, la Sandra Korstjens viatja a l'Amazònia equatoriana. Quan hi van arribar les primeres multinacionals per explotar-ne els recursos petrolers, les tribus indígenes de la regió van veure com la selva havia de deixar pas als pous de petroli, i des d'aleshores han de fer front a la contaminació de l'entorn que provoca l'explotació petrolera. A base d'enganys, les grans multinacionals han convençut les tribus per actuar impunement, però ara moltes comunitats indígenes són conscients de les conseqüències nefastes de l'explotació i s'han ajuntat per defensar la seva terra. Estan disposades a plantar cara a les grans empreses i al govern per protegir un entorn que és casa seva.

17:25 E3 - NBA: Les millors delícies del curs
17:35 Campiones - Mireia Prat, la reina del swing
tancar

Mireia Prat, la reina del swing

Nascuda a Torelló fa 32 anys, quan en tenia 10 va canviar el tenis pel golf i des d'aleshores no ha parat. Va simultaniejar els estudis d'ADE amb els entrenaments d'alt rendiment al CAR. Un encert, perquè tot i que és professional des del 2012, ha de compaginar el golf amb una feina a mitja jornada. I és que els homes guanyen fins a 7 vegades més que les dones, en premis econòmics, a cada torneig, una diferència que encara es fa més gran quan hi sumes els contractes publicitaris. Com a exemple, entre els esportistes més ben pagats de la història hi ha quatre golfistes: cap dona.

17:48 Pitch&Cat - Com sortir d'un búnquer
tancar

Com sortir d'un búnquer

En el programa d'avui sabrem què hem de fer si la bola ens cau en un búnquer. En l'apartat de Reglament, aprendrem què és una bola injugable. Finalment, visitarem el camp de Pitch&Putt de Lloret de Mar, a la Selva.

17:58 Esport Club - Busquets marxarà del Barça, R.Madrid-Manchester City i bàsquet amb Víctor Lavagnini
tancar

Busquets marxarà del Barça, R.Madrid-Manchester City i bàsquet amb Víctor Lavagnini

Avui, a l'Esport Club, protagonisme per a Sergio Busquets, que ha anunciat que marxarà del Barça a final de temporada. Repassem el Reial Madrid-Manchester City amb Sebas Guim i Víctor Lavagnini ens parla del Bàsquet Girona i del Baxi Manresa, que encara no s'han assegurat la permanència a la Lliga ACB de bàsquet. A la tertúlia ens acompanyen Joanjo Pallàs, Pere Mas i Orfeo Suárez.

19:00 Tot Costa - + info
tancar

+ info

Jordi Costa i Sònia Gelmà analitzen diàriament de manera rigorosa, però també amb un to desenfadat, tota l'actualitat esportiva.

20:01 Esport Club - Busquets marxarà del Barça, R.Madrid-Manchester City i bàsquet amb Víctor Lavagnini
tancar

Busquets marxarà del Barça, R.Madrid-Manchester City i bàsquet amb Víctor Lavagnini

Avui, a l'Esport Club, protagonisme per a Sergio Busquets, que ha anunciat que marxarà del Barça a final de temporada. Repassem el Reial Madrid-Manchester City amb Sebas Guim i Víctor Lavagnini ens parla del Bàsquet Girona i del Baxi Manresa, que encara no s'han assegurat la permanència a la Lliga ACB de bàsquet. A la tertúlia ens acompanyen Joanjo Pallàs, Pere Mas i Orfeo Suárez.

20:39 Espòiler - El nou Bentley Bentayga i la Volkswagen California Beach
tancar

El nou Bentley Bentayga i la Volkswagen California Beach

Aquesta setmana a "Espòiler" es podrà veure una prova molt especial amb el nou Bentley Bentayga a la Vall d'Aran. També analitzaran el Kia eNiro i gaudiran de la versatilitat de la Volkswagen Califòrnia Beach Camper.

A la secció "Contravolant", Dani Blasco ensenyarà com es pot passar de conduir un cotxe teledirigit a portar un espectacular Lamborhini. I "Al volant amb..." el protagonista d'aquesta setmana serà el cantant i presentador d'"Eufòria", Miki Núñez, qui aprendrà la millor manera de frenar en un revolt, amb Carles Llinàs, instructor del Circuit Escola del RACC.

21:08 E3 - La pel.lícula del MIC
21:21 E3 - L'home més fort del món 4
tancar

L'home més fort del món 4

Sacramento, la capital de Califòrnia, acull les eliminatòries mundials de "L'home més fort del món". La competició s'estructura en cinc grups de cinc aspirants cadascun. Cada grup haurà d'afrontar 6 proves de força i dels 5 atletes de cada grup només dos accediran a la final. Qui seran els 10 homes que arribaran a la final i lluitaran per ser el més fort del món? Descobreix-ho amb nosaltres!

21:48 E3 - L'home més fort del món 5
tancar

L'home més fort del món 5

Sacramento, la capital de Califòrnia, acull les eliminatòries mundials de "L'home més fort del món". La competició s'estructura en cinc grups de cinc aspirants cadascun. Cada grup haurà d'afrontar 6 proves de força i dels 5 atletes de cada grup només dos accediran a la final. Qui seran els 10 homes que arribaran a la final i lluitaran per ser el més fort del món? Descobreix-ho amb nosaltres!

22:00 Tenis WTA - Torneig Roma: Badosa-Friedsam
tancar

Torneig Roma: Badosa-Friedsam

Paula Badosa està cridada a ser una de les protagonistes esportives de l'any i el canal Esport3 ha adquirit els drets dels partits dels tornejos del calendari WTA que disputi la tenista de Begur. Les transmissions aniran a càrrec de Xavier Bonastre i de l'extenista Laura Pous.

23:00 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.
Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:58 Onze - + info
tancar

+ info

Les nits d'Esport3 tornen a concentrar tota la informació, les millors opinions i l'entreteniment necessari per acabar el dia al voltant de l'actualitat esportiva.
Un xou cada nit per acabar informat, saber cap on va l'actualitat i mantenir sempre un somriure.

02:30 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:55 E3 - L'home més fort del món 4
tancar

L'home més fort del món 4

Sacramento, la capital de Califòrnia, acull les eliminatòries mundials de "L'home més fort del món". La competició s'estructura en cinc grups de cinc aspirants cadascun. Cada grup haurà d'afrontar 6 proves de força i dels 5 atletes de cada grup només dos accediran a la final. Qui seran els 10 homes que arribaran a la final i lluitaran per ser el més fort del món? Descobreix-ho amb nosaltres!

03:21 E3 - L'home més fort del món 5
tancar

L'home més fort del món 5

Sacramento, la capital de Califòrnia, acull les eliminatòries mundials de "L'home més fort del món". La competició s'estructura en cinc grups de cinc aspirants cadascun. Cada grup haurà d'afrontar 6 proves de força i dels 5 atletes de cada grup només dos accediran a la final. Qui seran els 10 homes que arribaran a la final i lluitaran per ser el més fort del món? Descobreix-ho amb nosaltres!

03:48 E3 - L'home més fort del món 6
tancar

L'home més fort del món 6

Des de fa més de 40 anys el trofeu Barry Frank és el més cobejat del món de la força. Aquí, a Sacramento, la capital de Califòrnia, després de deixar 15 aspirants pel camí, els 10 finalistes d'aquesta edició comparteixen l'obsessió per ocupar un lloc al panteó de "L'home més fort del món". Qui se l'endurà aquesta vegada?

04:41 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:06 Motards - Maletes de moto, des de Catalunya per a tot el Món
tancar

Maletes de moto, des de Catalunya per a tot el Món

Moltes de les maletes de moto que es distribueixen arreu del món es fabriquen a Catalunya. Visitem una de les fàbriques i descobrim quins processos de producció segueixen. KTM ha renovat la 790 Duke, una de les opcions més equilibrades de la marca austríaca. Avui serà la protagonista del nostre test setmanal. A l'apartat "En Ruta" l'itinerari ens portarà per terres barcelonines. Sortirem del Tibidabo, el punt més alt de la serra de Collserola, i anirem fins a Gelida. I al Retrovisor recordarem la King Scorpion de Montesa, una moto polivalent creada per la marca catalana a principis dels 70, que destacava per la seva qualitat d'acabats i equipament.

05:34 Espòiler - El nou Bentley Bentayga i la Volkswagen California Beach
tancar

El nou Bentley Bentayga i la Volkswagen California Beach

Aquesta setmana a "Espòiler" es podrà veure una prova molt especial amb el nou Bentley Bentayga a la Vall d'Aran. També analitzaran el Kia eNiro i gaudiran de la versatilitat de la Volkswagen Califòrnia Beach Camper.

A la secció "Contravolant", Dani Blasco ensenyarà com es pot passar de conduir un cotxe teledirigit a portar un espectacular Lamborhini. I "Al volant amb..." el protagonista d'aquesta setmana serà el cantant i presentador d'"Eufòria", Miki Núñez, qui aprendrà la millor manera de frenar en un revolt, amb Carles Llinàs, instructor del Circuit Escola del RACC.

05:59 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.