TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

14:30 Telenotícies migdia
15:45 Pel.lícula - Marit per sorpresa
tancar

Marit per sorpresa

MARIT PER SORPRESA (The accidental husband)

Direcció: Griffin Dunne
Guió: Mimi Hare, Clare Naylor, Bonnie Sikowitz
Producció: Yari Film Group (YFG), Blumhouse Productions, Team Todd
País: Gran Bretanya
Any: 2008
Durada: 90 minuts
Fotografia: William Rexer
Música: Andrea Guerra
Intèrprets: Uma Thurman, Colin Firth, Jeffrey Dean Morgan, Sam Shepard, Lindsay Sloane, Justina Machado, Keir Dullea, Ajay Naidu, Jeffrey Tedmori, Nick Sandow, Michael Mosley, Brooke Adams, Lindsey Kraft, Sarita Choudhury, Yolande Bavan, Kristina Klebe, Isabella Rossellini



L'Emma Lloyd és una periodista d'èxit amb el seu programa de ràdio, gràcies a la seva sensibilitat, maduresa i coneixement sobre les relacions amoroses. Té un contracte milionari per escriure un llibre i una consolidada i formal relació amb el seu promès, en Richard. Durant els preparatius de la boda, l'Emma descobreix amb estupor que no pot casar-se perquè ja està casada amb un home al que no coneix de res, un bomber que no està disposat a posar-li fàcil el tràmit d'anul·lació matrimonial.

17:12 Pel.lícula - Els crims de Split. Assassinat a l'illa de Vis
tancar

Els crims de Split. Assassinat a l'illa de Vis

ELS CRIMS DE SPLIT. ASSASSINAT A L'ILLA DE VIS (Der Kroatien krimi. Mord auf Vis)

Direcció: Michael Kreindl
Guió: Christoph Darnstädt
Producció: Pakt Media
País: Alemanya
Any: 2018
Durada: 88 minuts
Fotografia: Stefan Spreer
Música: Titus Vollmer
Intèrprets: Neda Rahmanian, Lenn Kudrjawizki, Kasem Hoxha, Ralph Herforth, Alma Prica, Max Herbrechter, Adriana Altaras, Katja Studt

Aquest cop la Branka i l'Emil investiguen a Vis, una illa idíl·lica. Un antiquari de Split ha aparegut assassinat a la platja. Primer tot indica que està relacionat amb la troballa d'unes monedes antigues valuosíssimes. A mesura que avancen les investigacions, la Branka comença a sospitar que les monedes només són un pretext per encobrir una venjança per un crim terrible comès anys enrere que, d'alguna manera, està relacionat amb Jure Pokovic, cap de la policia local, i la seva filla Ivena.

18:49 Pel.lícula - Els crims de Split. El ganivet al coll
tancar

Els crims de Split. El ganivet al coll

ELS CRIMS DE SPLIT. EL GANIVET AL COLL (Der Kroatien krimi. Messer am hals)

Direcció: Michael Kreindl
Guió: Christoph Darnstädt
Producció: Pakt Media
País: Alemanya
Any: 2018
Durada: 88 minuts
Fotografia: Stefan Spreer
Música: Titus Vollmer
Intèrprets: Neda Rahmanian, Lenn Kudrjawizki, Kasem Hoxha, Ralph Herforth, Alma Prica, Max Herbrechter, Adriana Altaras, Katja Studt



Dies abans de les eleccions municipals de Split, la Branka Maric haurà d'investigar l'agressió a un dels candidats, el populista Ivica Strugar. Al principi sembla només un intent d'intimidar-lo, però la Branka i el seu equip aviat descobriran que la víctima té un passat molt fosc com a zelador d'un antic orfenat. D'altra banda, la mare de la Branka espera el certificat de defunció per poder enterrar el seu fill Marin.

20:31 No tenim vergonya
20:51 No tenim vergonya
21:00 Telenotícies vespre
22:13 Sense ficció - Negacionistes del canvi climàtic
tancar

Negacionistes del canvi climàtic

El 1988, el món estava disposat a actuar contra el canvi climàtic. Les grans empreses petroleres van detectar l'escalfament global, però en lloc d'actuar, van engegar una campanya que ha desviat la lluita contra el canvi climàtic.

23:14 Sense ficció - Per què tant plàstic?
tancar

Per què tant plàstic?

Avui la principal font de contaminació per plàstic al món ja no són les bosses de plàstic sinó els envasos buits de refresc. Coca Cola fabrica la quarta part de les ampolles de plàstic d'un sol ús que embruten el planeta. En els últims anys la pressió social ha obligat la companyia a mostrar-se implicada en la lluita contra els residus, proposant un pla d'acció en què es compromet, de cara al 2030, a recollir i reciclar una ampolla de plàstic per cadascuna que vengui. Però reciclar el plàstic no és tan fàcil com sembla. Diferents entitats en favor del medi ambient ens recorden en aquest documental que per poder reciclar les ampolles de plàstic cal recollir-les primer, portar-les a una planta de reciclatge i assegurar-se que no estan contaminades amb tòxics. Reciclar el plàstic és més car que fabricar-ne de nou. Per això les promeses de Coca Cola semblen a hores d'ara impossibles de complir.

00:17 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Sant Pau Rhum Band
05:00 Folc a l'estudi - Corrandes son Corrandes
Progrmació BD ....
21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 Les de l'hoquei - Emma
tancar

Emma

L'Emma, la Laila, la Raquel, la Flor, la Lorena i la Berta lluiten perquè la secció femenina del Club Patí Minerva no desaparegui, davant l'ambició de l'Enric, que només aposta pel masculí. En paral·lel, l'Anna torna a casa per una lesió, la qual cosa no agrada gaire a l'Emma.

23:06 Pel·lícula - Escape room
tancar

Escape room

ESCAPE ROOM

Producció d'Arriska, Focus i Nakatomi que compta amb la participació de Televisió de Catalunya i el suport de l'ICEC.
Director: Hèctor Claramunt
Guió: Joel Joan i Hèctor Claramunt
Director Fotografia: Xavi Giménez
Basat en l'obra "Escape room" de Joel Joan & Hèctor Claramunt
Intèrprets: Joel Joan, Paula Vives, Mònica Pérez i Ivan Massagué,

SINOPSI
Quatre amics, una habitació, molts secrets i una única via de sortida: la veritat. La comèdia més delirant de la temporada capgira els plans de dues parelles disposades a passar una gran nit en?un escape room. Si volen sortir d'aquest joc tan imprevisible com esbojarrat hauran de posar a prova la seva amistat. Els ha arribat l'hora de la veritat.?

00:41 Amb el cor al genoll - Amb el cor al genoll
tancar

Amb el cor al genoll

Documental que ens acosta a la Sol Picó, tant a la ballarina sota els focus com a la realitat de darrere de l'escenari, al seu dia a dia en un moment crucial de la seva carrera, després d'haver guanyat el premi Nacional de Dansa.

02:04 En companyia - Miquel Àngel Moyà
tancar

Miquel Àngel Moyà

'En Companyia' canvia de dia i a partir d'ara la cita amb els telespectadors de Balears serà els dimecres a les 22:40.
Aquesta setmana Neus Albis anirà fins a Madrid per passar una bona estona 'en companyia' de Miquel Àngel Moyà, el porter de l'Atlètic de Madrid, el binissalemer que va debutar amb l'equip del seu poble i va triomfar amb el Mallorca, el València i el Getafe.
La periodista pollencina entrevistarà Moyà a la ciutat esportiva de l'Atlètic i repassarà amb ell tota la seva carrera. Allà també podrà conversar amb amics seus com Juanfran Torres, jugador de las selecció espanyola.
Albis portarà un missatge dels pares de Moyà i també visitarà el taller de cotxes on el porter viu la seva gran passió: el motor. El programa s'acabarà amb una visita al restaurant que Miquel Àngel ha obert a Madrid amb la seva dona Patrizia Ruiz. Tot degustant un suc de fruita parlaran de les seves noces, de com es conegueren i sobretot dels seus plans de futur.
'En Companyia' és el programa d'entrevistes íntimes que IB3 Televisió dedica a personatges destacats de les Illes i a les seves famílies. Conduït per la periodista Neus Albis, el programa aportarà la mirada més personal dels amfitrions. Molts d'ells obrin ca seva per primera vegada i compartiran amb Albis vivències, anècdotes, somnis, èxits i fracassos. En definitiva, tota una vida repassada en 50 minuts.

03:01 En companyia - Refel Ferragut
tancar

Refel Ferragut

Aquesta setmana Neus Albis anirà fins al número 18 del Passeig Marítim de Ciutat per trobar-se amb Rafel Ferragut, segona generació de gestors de l'Auditorium de Palma. El primer auditori privat d'Europa és a punt de complir mig segle i és un bon moment per fer una mica de balanç d'aquests 50 primers anys d'història.
La periodista pollencina entrevistarà Rafel Ferragut, el patriarca de la família, i la seva dona Alejandra Salvà. Ambdós han dedicat tota la seva vida a l'edifici i explicaran totes les anècdotes i històries viscudes al mític recinte. Des de la inauguració amb Von Karajan, molts han estat els artistes que han troba aixopluc entre els seus murs i Albis els repassarà del bracet del matrimoni que millor els ha conegut.
També s'afegiran a la conversa Marcos i Juan, els dos fills de la parella i futura generació de Ferraguts que s'encarregaran d'estar al capdavant de l'empresa familiar. La visita acabarà amb un aperitiu a la terrassa de l'Auditorium amb tota la família al complet.
'En Companyia' és el programa d'entrevistes íntimes que IB3 Televisió dedica a personatges destacats de les Illes i a les seves famílies. Conduït per la periodista Neus Albis, el programa aportarà la mirada més personal dels amfitrions. Molts d'ells obrin ca seva per primera vegada i compartiran amb Albis vivències, anècdotes, somnis, èxits i fracassos. En definitiva, tota una vida repassada en 50 minuts.

03:51 Karakia - Iwona, cartografia emocional + Te, mansaf i ruta de la seda
tancar

Iwona, cartografia emocional + Te, mansaf i ruta de la seda

Dues històries: "Iwona, cartografia emocional" i "Nàdia, fent ruta"
Per saber com d'important és el sentiment patriòtic per a un polonès cal conèixer la història d'Europa de finals del segle XVIII, moment en què els tres grans imperis, l'alemany, l'austríac i el rus, van engolir literalment tot Polònia. No sabem si el record d'aquest passatge tan cruent per als polonesos va fer decidir la Iwona a estudiar geografia i a conèixer bé el territori; el cas és que des d'aleshores, a més de la feina de cartògrafa, recorda sempre que pot els paisatges viscuts al país: els de la infància a Varsòvia i els de la cultura materna, lligada a la regió de Podlasie. Sovint, els mapes que construeix agafen forma de plat: de 'zrazy zawijane' (rotllets de carn), de 'salatka jarzynowa' (una varietat d'ensaladilla) o de 'szarlotka' (pastís de poma).
El 'mansaf' de Jordània és un plat que s'origina en les tradicions pageses i beduïnes del Pròxim Orient, però és a partir de la creació de l'estat jordà, a meitats del segle passat, que es converteix en el plat oficial per a tot tipus de celebracions, sobretot en els casaments. Dos ingredients marquen el tarannà ramader i nòmada dels seus orígens: el xai i el 'jameed', una mena de iogurt salat i assecat que es conserva en boles, com un formatge dur. El pare de la Nàdia és jordà, i tot i que ella ha nascut i crescut aquí, amb predomini de la cultura catalana, s'ha anat amarant, a poc a poc, d'algunes tradicions jordanes. La descoberta del món àrab i l'interès per les cultures de la ruta de la seda l'han portat a participar activament en la seva divulgació. Serà la primera vegada que prepara el 'mansaf' i ho farà amb en Jordi, la seva parella i entusiasta també de la "ruta".

04:42 Thalassa - LES ILLES DEL CAP DE CREUS
04:59 L'illa del tresor - Rosa Novell
tancar

Rosa Novell

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:27 L'illa del tresor - Joan Margarit
tancar

Joan Margarit

Té com a objectiu principal oferir "el que al llarg de la setmana veu l¿espectador, però no sap que veu".

L'espectador veu coses que no sap que veu. L¿objectiu de "l¿illa del tresor" és dotar d¿intenció poètica, mitjançant la paraula, la música, la imatge o el silenci, totes aquelles coses que es creguin oportunes i que hagin vist la llum- ja que sigui de l¿actualitat o de la mirada dels presentadors- al llarg de la setmana.

05:57 Videoclips - Flashy Ice Cream - Llàgrimes de sang
Progrmació BD ....
06:00 Zoom, el dofí blanc - Un fantasma sota el mar
tancar

Un fantasma sota el mar

En Yann i el Zoom troben una cosa estranya a dins de l'aigua. A primer cop d'ull els sembla una mena de nau espacial submarina. Van cap a l'illa a buscar els altres i més material per inspeccionar-ho millor i troben l'oncle Patrick, que també s'apunta a l'expedició. La descoberta que fan és ben sorprenent, però té una explicació científica.

06:12 Zoom, el dofí blanc - La festa
tancar

La festa

En Patrick ha de ser fora de l'illa tot un dia per anar a una conferència i els nois de seguida s'animen a organitzar una gran festa al galió. En Yann primer no les té totes però de seguida s'ho comença a passar bé. A l'hora de recollir, però, tenen un ensurt molt gros i el Zoom, un cop més, els haurà d'ajudar.

06:23 Zoom, el dofí blanc - La llegenda de Maotou
tancar

La llegenda de Maotou

És l'aniversari de la Marina i en Yann, la Timéti i l'Auru li van a comprar un regal. En Jack els ofereix un penjoll molt bonic que ha trobat fa poc al fons del mar. A la Marina li agrada moltíssim! De seguida recorda haver-lo vist en un altre lloc: és el collaret amb què es representa la reina de Maotou.

06:38 Perduts a Oz - La mansió Roquat
tancar

La mansió Roquat

La Dorothy, l'Espantaocells i el Roquat avancen pel Desert Mortal, però perden el mapa amb què s'orientaven. El Roquat s'ofereix a fer de guia, però el nen només té intenció d'anar a la seva mansió. Allà troben una família de servents que, quan descobreixen que el Guph ofereix una recompensa pels fugitius, els voldran capturar. Mentrestant, l'Oest, l'Ojo, el Nino i el Reigh van a Kansas per contactar amb la Dorothy.

07:01 Kung Fu Panda: Les potes del destí - La bèstia de l'erm
tancar

La bèstia de l'erm

El Po i els nens tornen a entretenir-se pel camí, aquest cop, per culpa d'uns farumfers que creuen que el Bao és el seu déu. Però quan el Bao no és capaç de derrotar un animal mitològic que castiga l'erm, el Fan Tong s'ofereix per arreglar la situació.

07:25 Dracs: Cap a nous horitzons - L'home drac
tancar

L'home drac

En Trencacolls té una mossegada estranya al braç i en Carademoc li fa creure que l'ha mossegat un drac que s'alimenta de sang i que converteix les seves víctimes en homes drac. En Trencacolls s'ho empassa, es tanca per no fer mal als seus companys i espera que la lluna sigui plena, que serà quan es produirà la transformació. En Rotpodrit, mentrestant, explica la història del drac alalican, el que ha mossegat en Trencacolls.

07:51 Presto! L'escola de màgia - Res no és el que sembla
tancar

Res no és el que sembla

Els nostres mags comencen a trobar cables, potes de taula i moltes altres coses rosegades, i tot apunta cap a una única culpable, la Maggie. I la Nica se sent incòmoda, perquè és responsable del comportament del seu ratolí. Però, mentre intenta demostrar la innocència de la Maggie, la Nica aviat descobreix la presència d'un altre ratolí a l'escola. Decidida a fer sortir la veritat a la llum, farà tots els possibles per protegir la Maggie del Vincent i el Daniel.

08:02 Presto! L'escola de màgia - El Lorenzo fa d¿alumne
tancar

El Lorenzo fa d¿alumne

El Kurt desafia el Lorenzo a representar un número tecnològic. És un registre que el vell mestre no coneix gaire, i per això demana a la Lisa que li faci classes de màgia tecnològica. Ella s'esforça a transmetre tots els seus coneixements a aquest alumne especial que es distreu amb massa facilitat. Aconseguirà, el Lorenzo, sorprendre el Kurt Dentdedrac i els alumnes de l'escola As de Piques amb un truc modern?

08:15 Numberblocks - El set
tancar

El set

SINOPSI: Els amics fan un pícnic però se'ls posa a ploure. Quan arriba el sortós número Set, tot s'omple d'arcs de Sant Martí i aprenem moltes coses del número 7.

08:20 Titó - Excursió a la castanyeda
08:28 El Mic i els seus amics - Fem panellets!
tancar

Fem panellets!

Són boletes dolces que es fan per la Castanyada, que porten pinyons i que als més petits els agrada molt fer-ne: són els panellets.

08:39 Uau Ka Kau - Invasió de tèrmits
tancar

Invasió de tèrmits

L'arbre màgic té nous habitants. En concret un milió i mig. I mengen fusta, molta fusta. Perill! Els tèrmits convertiran l'arbre màgic en serradures! Què serà d'en Kau sense la seva branca? Els pollets descobreixen que hi ha molts tipus d'ocells, de quin tipus seran ells?

08:49 Jasmine & Jambo - El cap als núvols
tancar

El cap als núvols

La JASMINE recorda un dia que van tocar amb el JAMBO dalt dels núvols, però al JAMBO se li ha esborrat el record. La JASMINE intenta de totes les maneres que el seu amic recuperi aquella vivència però no se'n surten. Fins que descobreix que la música és una de les millors maneres de portar-nos records.

08:57 La Lego Ninjago pel·lícula - La Lego Ninjago pel·lícula
tancar

La Lego Ninjago pel·lícula

LA LEGO NINJAGO PEL·LÍCULA (The Lego Ninjago Movie)

Direcció: Charlie Bean, Paul Fisher, Bob Logan
Guió: Bob Logan, Paul Fisher, William Wheeler , Tom Wheeler, Jared Stern, John Whittington
Producció: Warner Bros., LEGO System A/S, Lin Pictures, Lord Miller, RatPac-Dune Entertainment, Vertigo Entertainment, Warner Animation Group
Any: 2017
País: Estats Units
Durada: 101 minuts
Música: Mark Mothersbaugh
Gènere: Animació


En Ninjago ha estat tranquil des de la victòria dels ninges sobre en Ronin, tot i que els Senyors de la Guerra que desapareixen tornen a reclamar la Pedra dels Elements Els ninges hauran de lluitar amb en Sensei, en Samurai, els Dracs i els Lluitadors Elementals contra els Bruixots i la misteriosa Lliga dels Ninges Silenciosos.

10:26 Projecte Beta - Castanyaloween
tancar

Castanyaloween

El grup celebra la Castanyada i Halloween. La Lola explica una història de por. I un fet sobrenatural altera la vida al magatzem, ple de secrets amagats.

10:37 Pat, el gos (especials) - Una història horripilant
tancar

Una història horripilant

Per Halloween, la Lola ha preparat una història de por sobre un amulet màgic. Quan s'adonen que el Caputxet se sent atret per l'amulet, els coloms el roben per desfer-se del gat. Mentre el Pat fa tot el possible per recuperar-lo, una sèrie de coses estranyes comencen a passar a casa de la Lola des que ha desaparegut l'amulet. De fet, la Lucy, l'Hugo i l'Hortènsia també han desaparegut!

11:00 Pat, el gos - La geocerca
tancar

La geocerca

Com que fa un bon dia, la mare de la Lola li instal·la una aplicació de geocerca al mòbil perquè surti a trobar un tresor misteriós. Però en la recerca del tresor tindrà competència: d'una banda el seu veí Víctor amb el seu gos Tanc; i de l'altra, els tres coloms. Però la Lola compta amb un avantatge important: l'enginy del seu gos Pat.

11:07 Pat, el gos - La casa encantada
tancar

La casa encantada

El Caputxet es fica en una casa misteriosa. Els coloms han vist com hi entrava. La Lola vol recuperar el seu mixet, però el Víctor li explica que la casa està encantada i intenta fer-li por. El Pat haurà d'ajudar la Lola a trobar el Caputxet.

11:14 Pat, el gos - La miniatura de la Lola
tancar

La miniatura de la Lola

La Lola ha de preparar una miniatura per als deures de classe. Els coloms decideixen que els pot servir per a la pel·lícula que estan fent. El Pat haurà d'aconseguir recuperar la miniatura, i d'una sola peça.

11:21 En Grizzy i els Lèmmings - Os exaltat
tancar

Os exaltat

En Grizzy es desfà dels lèmmings aixafant-los amb un dels pesants baguls del guardabosc, que treu immediatament de la cabana amb els seus enemics enganxats com adhesius. El que no sap és que el bagul conté un dron multifuncional, amb palanca de control i casc de realitat virtual, que permet el pilotatge "integrat". Amb aquesta tecnologia d'avantguarda a l'abast, els lèmmings decideixen recuperar el control de la situació.

11:28 En Grizzy i els Lèmmings - La font de la joventut
tancar

La font de la joventut

Els lèmmings descobreixen una bassa extraordinària en una antiga cova índia que té el poder de rejovenir tot aquell que s'hi submergeix. Llavors decideixen ruixar una mica amb aquesta aigua de la joventut en Grizzy, i aquest es converteix instantàniament en un cadell inofensiu del qual es poden desfer fàcilment. Ara bé, l'efecte de l'aigua de la joventut només és temporal. Per mantenir-se jove, cal ruixar-se una vegada i una altra.

11:34 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings de construcció
tancar

Lèmmings de construcció

Per poder fer una becaina tranquil, en Grizzy tanca l'armari on el guardabosc desa el menjar per evitar que els lèmmings n'agafin, i, per evitar que forcin el cadenat que hi posa, llença totes les eines de la cabana barranc avall. Però els lèmmings troben un capsa de miniblocs de construcció amb què poden fer moltes coses: un martell per trencar el cadenat, per exemple... o qualsevol altra cosa que se'ls acudeixi.

11:41 En Grizzy i els Lèmmings - Os intemporal
tancar

Os intemporal

En Grizzy i els lèmmings descobreixen un antic cementiri indi sota la cabana del guardabosc. Quan activen accidentalment un disc màgic que representa la Terra, viatgen de cop a la prehistòria. Allà, en Grizzy té sort de dur una bossa de ganxets de formatge, amb la qual manté a ratlla un trio de tiranosaures rex amb cara de pocs amics. Però quan els ganxets s'acaben han d'arrencar a córrer tots.

11:47 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings elementals
tancar

Lèmmings elementals

En Grizzy descobreix per casualitat un antic medalló indi amb un símbol de vent inscrit que dona a aquell que el porta el poder de dominar els corrents d'aire. Per al nostre os panxacontent, és ideal per controlar-ho tot a distància sense haver d'aixecar-se del sofà.Per als lèmmings, en canvi, serveix per inventar jocs nous d'allò més al·lucinants i esbojarrats.

11:54 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - Un panda a la garjola
tancar

Un panda a la garjola

El Shifu ensenya al Po les pedres de transformació, que et converteixen en la persona que vols. Per descobrir el pla del Tong Fo, un criminal malvat que vol destruir la Vall de la Pau, el Po fa servir una de les pedres per fer-se passar per un pres a la presó de Chor Gom, on és presoner el Tong Fo, que és l'únic que sap on s'amaga el Martell de Guerra Sagrat de Lei Lang, que confereix al seu propietari un poder devastador.

12:16 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - El Po fa de germà gran
tancar

El Po fa de germà gran

Després d'enviar el Taotie a la presó, el Po es veu obligat a cuidar el Biao Zao, el fill del malvat que vol destruir el Palau de Jade. El Po intenta fer-se amic del petit senglar, però pot confiar en ell o en realitat el Biao Zao segueix el joc al Guerrer del Drac per acabar-lo traint?

12:39 Presto! L'escola de màgia - Res no és el que sembla
tancar

Res no és el que sembla

Els nostres mags comencen a trobar cables, potes de taula i moltes altres coses rosegades, i tot apunta cap a una única culpable, la Maggie. I la Nica se sent incòmoda, perquè és responsable del comportament del seu ratolí. Però, mentre intenta demostrar la innocència de la Maggie, la Nica aviat descobreix la presència d'un altre ratolí a l'escola. Decidida a fer sortir la veritat a la llum, farà tots els possibles per protegir la Maggie del Vincent i el Daniel.

12:49 Presto! L'escola de màgia - El Lorenzo fa d¿alumne
tancar

El Lorenzo fa d¿alumne

El Kurt desafia el Lorenzo a representar un número tecnològic. És un registre que el vell mestre no coneix gaire, i per això demana a la Lisa que li faci classes de màgia tecnològica. Ella s'esforça a transmetre tots els seus coneixements a aquest alumne especial que es distreu amb massa facilitat. Aconseguirà, el Lorenzo, sorprendre el Kurt Dentdedrac i els alumnes de l'escola As de Piques amb un truc modern?

13:01 Dracs: Cap a nous horitzons - L'home drac
tancar

L'home drac

En Trencacolls té una mossegada estranya al braç i en Carademoc li fa creure que l'ha mossegat un drac que s'alimenta de sang i que converteix les seves víctimes en homes drac. En Trencacolls s'ho empassa, es tanca per no fer mal als seus companys i espera que la lluna sigui plena, que serà quan es produirà la transformació. En Rotpodrit, mentrestant, explica la història del drac alalican, el que ha mossegat en Trencacolls.

13:23 Inazuma Eleven - Qui és el davanter estrella?
tancar

Qui és el davanter estrella?

En Shawn passa a formar part del Raimon, però ha de treballar per integrar-se del tot en l'equip. Potser ensenyant-los a entrenar mitjançant la planxa de neu aconseguirà que el Raimon pugi de nivell i sigui un equip més cohesionat?

13:43 Inazuma Eleven - L'atac de l'Acadèmia Àlius!
tancar

L'atac de l'Acadèmia Àlius!

El Raimon millora gràcies a l'entrenament amb planxa de neu i ja està llest per tornar-se a enfrontar a l'Acadèmia Àlius. Serà capaç d'endur-se la victòria? I, si ho fa, quina altra sorpresa els espera? Un altre equip de l'Acadèmia Àlius?

14:07 Haikyu!! - Un rival digne
tancar

Un rival digne

El Karasuno i el Nekoma juguen un segon set d'allò més disputat i al final, Shoyo i els seus companys perden. Els membres de tots dos equips s'adonen que han jugat contra un rival molt bo i del qual poden aprendre coses i els jugadors del Karasuno decideixen que es venjaran i no tornaran a perdre mai més amb el Nekoma.

14:32 Hoodie - Alerta roja
tancar

Alerta roja

La Kenza posa a prova la seva sinceritat quan l'equip la necessita urgentment. El Hoodie és a punt de caure a la trampa dels Xandalls Rojos però la Kenza l'aconsegueix salvar a temps. Entre la Morena i el Pieter sorgeix alguna cosa més que una amistat, cosa que provoca que la Flo hagi de gestionar sentiments que no sap on situar. El Basim se sent derrotat, però just llavors fa un descobriment important.

14:46 Guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba - Allò més important que la vida
tancar

Allò més important que la vida

El dimoni Kyogai, amo de la mansió i exmembre de les Dotze Llunes Demoníaques, fa girar les habitacions al so dels tambors. El Tanjiro, al límit de les seves forces, comença a dubtar de si mateix. No troba la clau per controlar el dolor i contraatacar, però no tindrà més remei que fer el cor fort. Serà capaç de fer callar el so dels seus tambors?

15:10 El detectiu Conan - La gira dels misteris de Kitakyushu. Part de Moji
tancar

La gira dels misteris de Kitakyushu. Part de Moji

Després d'aclarir que en Torahiko no és l'autor de les pintades, en Conan convoca totes les persones implicades en el cas al despatx del senyor Fukamachi per resoldre el misteri i desemmascarar el culpable amb l'ajuda del Kogoro Dorment. La Ran convenç en Torahiko perquè col·labori amb la policia, però ell abans vol descobrir qui ha sigut i protegir l'única prova que tenen. El culpable, però, ha preparat una sorpresa explosiva.

15:34 Wonder - Wonder
tancar

Wonder

WONDER (Wonder)

Direcció: Stephen Chbosky
Guió: Steve Conrad, Jack Thorne. Novel·la: R.J. Palacio
Producció: Lionsgate, Mandeville Productions, Participant Media
País: Estats Units
Any: 2017
Durada: 113 min
Fotografia: Don Burgess
Música: Marcelo Zarvos
Intèrprets: Jacob Tremblay, Julia Roberts, Owen Wilson, Izabela Vidovic, Noah Jupe, Mandy Patinkin, Danielle Rose Russell, Millie Davis, Elle McKinnon, Bryce Gheisar, Daveed Diggs, Ty Consiglio, Kyle Harrison Breitkopf, Sônia Braga


Auggie Pullman és un nen que va néixer amb una malformació facial. Després d'haver estudiat a casa amb la seva mare, per fi podrà anar a l'escola per primer cop. Amb l'ajut dels seus pares intentarà encaixar amb els seus companys.

17:15 Les històries de por de la Masha - Un incident espantós al circ
tancar

Un incident espantós al circ

Hi havia un pallasso que treballava en un circ. Era molt bo i molt divertit, però li passava una cosa ben curiosa: quan es feia fosc, abans de començar la funció, se'l veia angoixat i molt nerviós, com si hi hagués alguna cosa que li fes molta por. Fins que un dia el pallasso va desaparèixer i no va sortir durant l'espectacle. Al principi ningú se'n va adonar, però quan ja s'acabava la funció, la canalla va començar a cridar que sortís a la pista.

17:21 L'hora de berenar
17:24 Titó - Excursió amb les abelles
tancar

Excursió amb les abelles

Avui ens vestirem d'apicultors i anirem d'excursió a descobrir com es fa la mel. Veurem com les abelles xuclen el nèctar de les flors i se l'emporten cap al rusc. Obrirem un rusc i veurem que és ple de mel. Ah! I ens trobarem en JohnC disfressat d'abella!

17:36 Numberblocks - El numberblocks exprés
tancar

El numberblocks exprés

SINOPSI: Només el número Cinc pot conduir el tren Numberblocks Exprés, però vet aquí que no pararà de tenir accidents i de desfer-se en números més petits. Podrà convertir-se a temps en el Cinc per aturar el tren abans no xoqui?

17:41 Numberblocks - Macedònia
tancar

Macedònia

SINOPSI: El Tres ha inventat una fàbrica amb màquines que serveixen fruita, però quan la vol ensenyar als altres Numberblocks no acaba de funcionar com ell volia i tota l'estona es queda ell sense menjar fruita.

17:45 Uau Ka Kau - Invasió de tèrmits
tancar

Invasió de tèrmits

L'arbre màgic té nous habitants. En concret un milió i mig. I mengen fusta, molta fusta. Perill! Els tèrmits convertiran l'arbre màgic en serradures! Què serà d'en Kau sense la seva branca? Els pollets descobreixen que hi ha molts tipus d'ocells, de quin tipus seran ells?

17:56 Presto! L'escola de màgia - Res no és el que sembla
tancar

Res no és el que sembla

Els nostres mags comencen a trobar cables, potes de taula i moltes altres coses rosegades, i tot apunta cap a una única culpable, la Maggie. I la Nica se sent incòmoda, perquè és responsable del comportament del seu ratolí. Però, mentre intenta demostrar la innocència de la Maggie, la Nica aviat descobreix la presència d'un altre ratolí a l'escola. Decidida a fer sortir la veritat a la llum, farà tots els possibles per protegir la Maggie del Vincent i el Daniel.

18:07 Presto! L'escola de màgia - El Lorenzo fa d¿alumne
tancar

El Lorenzo fa d¿alumne

El Kurt desafia el Lorenzo a representar un número tecnològic. És un registre que el vell mestre no coneix gaire, i per això demana a la Lisa que li faci classes de màgia tecnològica. Ella s'esforça a transmetre tots els seus coneixements a aquest alumne especial que es distreu amb massa facilitat. Aconseguirà, el Lorenzo, sorprendre el Kurt Dentdedrac i els alumnes de l'escola As de Piques amb un truc modern?

18:18 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Ben bé filles dels seus pares
tancar

Ben bé filles dels seus pares

SINOPSI: La Isabelle s'esmuny d'amagatotis al carro del seu pare, el xèrif, que ha sortit a recaptar impostos. Però com que s'avorreix, fuig amb el Flynn a jugar al bosc. La Solveig, per la seva banda, també fuig al bosc cansada que el seu pare vagi buscant brega a tot arreu, aquest cop amb el xèrif. Les dues nenes es troben i de seguida es fan amigues. Però podran encomanar aquesta amistat als seus pares? O serà a l'inrevés?

18:30 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Són tots iguals
tancar

Són tots iguals

SINOPSI: En Derke es passeja tranquil·lament en la seva forma de drac pel bosc de Sherwood quan cau en una trampa que li ha parat l'Stig. Tot i que arriba en Robin per salvar-lo i, ja en forma de hàmster, el treu d'allà, en Derke està molt enfadat i només pensa a recuperar la seva forma de drac per poder-se venjar dels vikings cremant-los el campament.

18:44 Inazuma Eleven - Qui és el davanter estrella?
tancar

Qui és el davanter estrella?

En Shawn passa a formar part del Raimon, però ha de treballar per integrar-se del tot en l'equip. Potser ensenyant-los a entrenar mitjançant la planxa de neu aconseguirà que el Raimon pugi de nivell i sigui un equip més cohesionat?

19:05 Inazuma Eleven - L'atac de l'Acadèmia Àlius!
tancar

L'atac de l'Acadèmia Àlius!

El Raimon millora gràcies a l'entrenament amb planxa de neu i ja està llest per tornar-se a enfrontar a l'Acadèmia Àlius. Serà capaç d'endur-se la victòria? I, si ho fa, quina altra sorpresa els espera? Un altre equip de l'Acadèmia Àlius?

19:27 Info K - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Daniel Penin
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Irene Blay, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Josep Surroca
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:47 Beta Podcast - Especial històries de por de Halloween
20:00 Haikyu!! - Hem renascut
tancar

Hem renascut

El Shoyo i els seus companys estan emocionats i nerviosos. Han arribat ja al Torneig Interinstituts i veuen entrar els jugadors del Date Industrial, un equip que impressiona per la seva qualitat i per l'alçada dels seus jugadors. A la pista, el Karasuno comença el primer partit que li toca jugar demostrant al rival que no serà un contrincant fàcil. Sembla que els ànims i l'esforç comencen a donar fruits.

20:24 Ràndom - Invasió zombi al Ràndom
tancar

Invasió zombi al Ràndom

Avui els morts vivents han ocupat l'espai del Ràndom. Aguantarà la porta del magatzem? A més, l'Elia es ficarà en un túnel del terror.! I, entre altres sorpreses, no us perdeu les fotos de la Maria i el David disfressats de petits!

20:46 Hoodie - Aixelles suades
tancar

Aixelles suades

La Flo lluita contra els seus sentiments, però es guanya la confiança del Pieter i s'hi comença a apropar. El Basim és a punt de perdre la valentia, però se li acut una idea brillant per demostrar que no és un covard. A més, sense voler, confessa la veritat al Pieter: la Flo el volia enganyar.

20:59 Guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba - La casa amb l'escut de glicina
tancar

La casa amb l'escut de glicina

El Tanjiro aconsegueix sortir victoriós d'una duríssima batalla contra el Kyogai. Quan surt de la mansió, troba el Zenitsu intentant protegir la caixa de la Nezuko, tot i que sap que conté un dimoni. Un caçadimonis amb una doble espasa "nichirin" i un cap de porc senglar vol matar tant sí com no el dimoni que protegeix el Zenitsu.

21:24 El detectiu Conan - El puny mortal de Talos (2a part)
tancar

El puny mortal de Talos (2a part)

El doctor Agasa, la Ran i la Lliga de Detectius Júnior han anat d'excursió als Estudis Kagami, propietat d'un amic del doctor. Quan estaven a punt de marxar, han vist que els llums de l'edifici de la cúpula s'apagaven, i han sentit el crit d'en Tadashi Hanyu, el director comercial de l'empresa. L'han trobat estès a terra, i una ambulància l'ha portat a l'hospital en estat greu. En Conan haurà de descobrir qui el volia matar.

21:48 Mike el magnífic - Emmanillat
tancar

Emmanillat

Mentre remenen una caixa de joguines al jardí dels Mikkelsen, els ossos rentadors Freddy i Mercury troben unes manilles de joguina i aprofiten que el Mike està distret per emmanillar-li les potes del darrere. Així, amb el Mike emmanillat, podran saquejar la casa sense que ningú els molesti. Però, malauradament per ells, el Mike comptarà amb uns aliats inesperats, les seves amigues, les tortugues Athos, Portos i Aramis.

21:56 L'Hora Boomer - Ruï i a la gàbia
tancar

Ruï i a la gàbia

"L'hora Boomer" és el l'espai dedicat a totes les persones que no han volgut deixar mai de ser súpers.

Un programa amb la millor programació per a tots els públics dels 40 anys de TV3 , des de les esbojarrades històries de la Noti, el Petri i la Nets, fins a l'humor surrealista del Tomàtic, passant per les retorçades bromes de la Ruïnosa.

També s'hi podran trobar els animes que han marcat una època i es tornaran a veure programes i personatges mítics com el Capità Enciam o Matraca No.
Un espai que agradarà tant al súpers grans com als petits.

22:14 Les aventures del Capità Enciam - Una flor sempre fa estiu
22:17 Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà - Els germans toguro, servents de les tenebres
tancar

Els germans toguro, servents de les tenebres

Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà

Yu Yu Hakusho, la sèrie d'animació considerada la successora de Bola de Drac, al 3xl.net

"Yu Yu Hakusho: Els defensors del més enllà" és una sèrie que ha fet història i que ha estat considerada com una de les millors sèries d'animació de tots els temps. Creada per Yoshihiro Togashi i produïda pel conegut Studio Pierrot, barreja la fantasia amb l'acció i la lluita.

La sèrie, de 112 episodis de 25 minuts cadascun, ens narra les aventures del jove Yusuke Uramei, un noi de 14 anys que té totes les característiques pròpies d'un antiheroi. Però en Yusuke farà un canvi quan perdi la vida per salvar un nen petit que està a punt de ser atropellat. A partir d'aleshores en Yusuke entrarà al món del Més Enllà i es convertirà en un valent detectiu espiritual.

22:41 Judes Xanguet i les maniquins - Animalots de muntanya
23:10 Bestial! - El rodeo
tancar

El rodeo

El Kamil proposa al Kayne una missió que li portarà l'adrenalina al límit: muntar un toro vuit segons tal com es fa als rodeos. Per aprendre més coses d'aquest espectacle que es considera un esport, el Kayne aprendrà a fer de protector de rodeos. Per sort, l'ajudaran un ramader que havia participat en espectacles d'aquests, el seu fill de 12 anys i un grup de professionals ben experimentats.

23:34 Sam Fox: Aventures extremes - El rinoceront rabiós
tancar

El rinoceront rabiós

En Rikki i en Sam van a Uganda a veure els goril·les de muntanya amb la Cooper, una estudiosa que els fa de guia. Per un accident, la Cooper es fa mal al genoll i els nois han d'improvisar una llitera per portar-la al campament base. Pel camí els persegueix un rinoceront i acaben refugiant-se en una cabana que resulta que és d'uns caçadors il·legals. Per salvar-se, hauran d'espantar el rinoceront i escapar-se dels furtius.

23:57 George de la jungla - Addicte als bananaquats
tancar

Addicte als bananaquats

Arriba la tardor i, com passa cada tres anys, a la jungla surten els bananaquats, una varietat de banana que creix en arbustos i que fa tornar boig en Simi. Però boig de veritat. D'una manera salvatge. Es torna forassenyadament boig. En George i la Magnolia ho saben molt bé perquè ja ho han viscut i fan tot el que poden per evitar que en Simi en trobi cap.

00:08 George de la jungla - Un rei malcriat
tancar

Un rei malcriat

La tranquil·litat de la jungla s'altera de cop i volta amb l'aparició de la Karina i l'Stan, la parella d'actors de moda de Hollywood, que hi han anat amb la intenció d'adoptar una persona o un animal indefensos i emportar-se'l al paradís del cinema. La Magnolia, que n'és una gran fan, farà tot el possible perquè se l'emportin a ella, però la parella de famosos s'estimen més adoptar en George.

00:19 Les Sisters - Somrieu si us hi atreviu!
tancar

Somrieu si us hi atreviu!

Per guanyar un monocicle elèctric, la Marine i la Wendy han de fer una foto graciosa d'un parent o d'un amic. Les dues germanes es trien mútuament i intenten enxampar l'altra en la postura més ridícula possible. Però cap de les dues no es vol rendir davant l'altra i acaben desesperant els pares, que els confisquen les càmeres de fotos. La Marine decideix recórrer a la seva amiga Loulou...

00:31 Les Sisters - La guerra de les paparres
tancar

La guerra de les paparres

La Marine s'enfada amb les seves amigues Nath i Loulou, que l'acusen de fer trampes jugant a un videojoc. La Marine està molt trista, se sent sola i no deixa tranquil·la la Wendy. Perquè no l'empipi més, la Wendy l'ajuda a fer les paus amb les seves amigues... però acaba barallant-se amb el seu nòvio. Llavors és la Marine i les seves amigues les que intenten reconciliar la Wendy i el Maxence.

00:42 Les Sisters - Gràcies per les vostres dolenteries
tancar

Gràcies per les vostres dolenteries

Avui la Marine i la Wendy no saben distreure's sense fer empipar el seu pare, que es trenca les banyes per trobar idees pel seu nou còmic i necessita silenci. Les dues germanes, per ajudar-lo a inspirar-se, li expliquen algunes de les pitjors dolenteries que han fet. El seu pare acaba trobat una font d'inspiració...

00:53 En Grizzy i els Lèmmings - Os exaltat
tancar

Os exaltat

En Grizzy es desfà dels lèmmings aixafant-los amb un dels pesants baguls del guardabosc, que treu immediatament de la cabana amb els seus enemics enganxats com adhesius. El que no sap és que el bagul conté un dron multifuncional, amb palanca de control i casc de realitat virtual, que permet el pilotatge "integrat". Amb aquesta tecnologia d'avantguarda a l'abast, els lèmmings decideixen recuperar el control de la situació.

01:00 En Grizzy i els Lèmmings - La font de la joventut
tancar

La font de la joventut

Els lèmmings descobreixen una bassa extraordinària en una antiga cova índia que té el poder de rejovenir tot aquell que s'hi submergeix. Llavors decideixen ruixar una mica amb aquesta aigua de la joventut en Grizzy, i aquest es converteix instantàniament en un cadell inofensiu del qual es poden desfer fàcilment. Ara bé, l'efecte de l'aigua de la joventut només és temporal. Per mantenir-se jove, cal ruixar-se una vegada i una altra.

01:06 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings de construcció
tancar

Lèmmings de construcció

Per poder fer una becaina tranquil, en Grizzy tanca l'armari on el guardabosc desa el menjar per evitar que els lèmmings n'agafin, i, per evitar que forcin el cadenat que hi posa, llença totes les eines de la cabana barranc avall. Però els lèmmings troben un capsa de miniblocs de construcció amb què poden fer moltes coses: un martell per trencar el cadenat, per exemple... o qualsevol altra cosa que se'ls acudeixi.

01:13 En Grizzy i els Lèmmings - Os intemporal
tancar

Os intemporal

En Grizzy i els lèmmings descobreixen un antic cementiri indi sota la cabana del guardabosc. Quan activen accidentalment un disc màgic que representa la Terra, viatgen de cop a la prehistòria. Allà, en Grizzy té sort de dur una bossa de ganxets de formatge, amb la qual manté a ratlla un trio de tiranosaures rex amb cara de pocs amics. Però quan els ganxets s'acaben han d'arrencar a córrer tots.

01:19 En Grizzy i els Lèmmings - Os irressistible
tancar

Os irressistible

En Grizzy troba una ampolleta que conté un elixir d'amor: tot aquell que en beu s'enamora immediatament del primer que veu. En Grizzy ja s'imagina encaterinant irresistiblement la seva ossa adorada. Però no pensa en la potineria dels lèmmings ni preveu que el caribú amb qui solen jugar a domadors de "rodeo" es pugui beure la poció màgica. I encara menys que, veient-lo a ell primer que a ningú, se n'enamori perdudament!

01:26 Ghostforce - Sorra-roc
tancar

Sorra-roc

El Mike està molt content perquè ha quedat per passar la tarda amb el seu pare, però el Michael Collins és un home molt ocupat i se n'ha descuidat... L'Andy i la Liv se'n van amb els pares i una amiga cap a la fira, però la senyoreta Jones els truca perquè vagin a capturar urgentment un fantasma que està omplint de sorra tot Nova York. També els hi ajuda el Brillant, que es comporta d'una manera una mica curiosa.

01:38 Ghostforce - Paniclic
tancar

Paniclic

A casa els Baker fan neteja de coses velles. L'Andy es vol desfer d'una càmera de fotos instantània perquè la considera un trasto vell que ja no serveix per res, però la Liv està segura que els seus pares la voldran conservar. Llavors, es desperta un fantasma que dormia enmig de tot pòsters de pel·lícules velles i de seguida es fusiona amb la càmera de fer fotos. I el flaix de la màquina es torna una arma molt poderosa pel fantasma.

01:50 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Confuci
tancar

Soc el Confuci

La Yadina vol llegir un còmic a la doctora Zoom, però ell s'ha posat a tocar la flauta molt fort i la molesta. I al Xavier el molesta que la Yadina no vulgui compartir el seu berenar amb ell. Per solucionar el problema, la Berby els porta a la Xina el 543 abans de la nostra era, a conèixer un savi molt savi que es deia Confuci.

02:01 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc la Sacajawea
tancar

Soc la Sacajawea

Els nens estan preparant una exposició de pobles indígenes. El Brad i el Xavier volen muntar un tipi però no se'n surten, i quan la Yadina s'ofereix a ajudar-los, li diuen que és massa petita. Per això la Berby els porta a Dakota del Nord el 1805, a conèixer una nena del poble dels xoixons que es deia Sacajawea i que els demostrarà que la gent pot fer més del que ens pensem.

02:12 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el César Chávez
tancar

Soc el César Chávez

Els nens han anat a la zona de jocs a jugar una estona abans que obri el museu, i l'han trobat tota bruta i desendreçada. Ara la volen netejar perquè els nens ho trobin tot al seu lloc, però és una feinada de por. Per solucionar el problema, la Berby els porta a Califòrnia el 1942 a conèixer César Chávez, un activista que es va esforçar per millorar les condicions dels treballadors del camp.

02:23 L'Alícia i en Lewis - Atxim!
tancar

Atxim!

L'Alícia té moltes ganes de fer una guerra d'aigua amb els seus amics, però no la poden fer perquè plou. En canvi al País de les Meravelles sí que la pot anar a fer amb en Lewis. Però juguen tanta estona i es mullen tant que en Lewis es refreda. Tot es complica quan el refredat es comença a escampar i fins i tot afecta la reina, les cartes i els cactus abraçadors.

02:34 L'Alícia i en Lewis - La gran eclosió
tancar

La gran eclosió

En Lewis rep la visita d'en Dodson, el dodo que no calla ni sota l'aigua i que sempre s'inventa històries per aprofitar-se dels altres. Aquesta vegada s'instal·la a casa en Lewis amb l'excusa que en Júnior està a punt de sortir de l'ou. En Lewis demana a l'Alícia que l'ajudi a fer-lo fora, perquè resulta que el dodo hi està la mar de còmode i no té cap intenció d'anar-se'n.

02:45 L'Alícia i en Lewis - Una visita inoblidable (1a part)
tancar

Una visita inoblidable (1a part)

L'Alícia i la seva família han canviat de casa. A partir d'ara anirà a una escola diferent i haurà de fer amics nous. El pare li regala un rellotge molt curiós que ha trobat fent neteja a les golfes. Quina sorpresa quan veu que es transforma en clau i que, quan la fica al pany de l'armari, s'obre una porta màgica que porta a un altre món. A l'altra banda de la porta, en Lewis també té una bona sorpresa.

02:56 BabyRiki - El regal
tancar

El regal

La Pandy li fa un regal a en Chiko i ell també li vol fer regalar alguna cosa. I veu una flor que està molt amunt, damunt d'un prestatge. Però quan hi arriba, després d'anar col·locant diferents peces l'una damunt de l'altra, s'adona que la flor és massa grossa. Quan la Pandy veu en Chiko, ella també s'enfila a dalt de tot. I per ella aquest és el millor regal: poder-se enfilar pels llocs.

03:01 BabyRiki - Les papallones i el saltamartí
tancar

Les papallones i el saltamartí

La Pandy vol que la Rosa i en Chiko juguin a fer salts amb ella. Però la Rosa li diu que és una papallona. I en Chiko dibuixa a terra amb guixos. Llavors la Pandy dibuixa tot un prat de flors amb en Chiko i li diu a la Rosa que facin de papallones i saltin de flor en flor. En Chiko fa veure que és un saltamartí i s'hi afegeix.

03:05 BabyRiki - La neu
tancar

La neu

La Pandy, en Wally i en Chiko surten a jugar a fora i, sense voler, els cau una gran pala de plàstic d'un nen a terra. La pala desapareix a dins d'una matèria blanca. Resulta que ha arribat l'hivern i tot està cobert de neu. En Wally i en Chiko empenyen la pala fins a dalt d'una muntanyeta de neu per on ha baixat lliscant la Pandy i la fan servir de trineu.

03:10 BabyRiki - Pistoles d'aigua
tancar

Pistoles d'aigua

La Pandy i el Krash estan jugant a mullar-se amb pistoles d'aigua, però el que acaba mullant-se és el Chiko. Tot i així, al Chiko no li molesta, perquè resulta que ell ja s'ha acostumat a l'aigua freda, ja que porta tot el dia jugant amb el seu pingüí, a qui li agrada nedar en aigua freda. Els seus amics també volen ser com ell, així que es deixen ruixar amb les pistoles d'aigua per acostumar-s'hi també.

03:14 BabyRiki - La caseta del peix
tancar

La caseta del peix

En Krash i en Chiko s'han fet una basseta per jugar amb el seu barquet, però els fa falta més aigua. Quan en Chiko en va buscar a la bassa gran, amb una galleda, agafa un peix sense voler. I llavors el posen a la seva basseta. Però veuen que està trist. Miren de jugar-hi i de donar-li menjar, però s'adonen que el peix vol tornar a casa seva, amb els altres peixos.

03:18 Kiwi - What a big chicken
tancar

What a big chicken

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:23 Kiwi - Let's go to the sea
tancar

Let's go to the sea

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:27 Kiwi - A delicious cake
tancar

A delicious cake

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:32 Kiwi - The pirate's treasure
tancar

The pirate's treasure

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:36 Kiwi - Hello little sheep!
tancar

Hello little sheep!

En Twini i en Twiki són els divertits germans Kiwi, dos animals de plastilina que introdueixen els nens en paraules angleses a través d'històries divertides. A la cuina o durant una visita al museu, mentre es neteja, es prepara un aniversari o es fan manualitats, totes les circumstàncies són bones per descobrir vocabulari i ortografia. Aquesta sèrie d'edutainment stop-motion va guanyar el premi Educational Film Award al Festival d'Atenes.

03:41 Els o-o-ossets - Les flors
tancar

Les flors

Sense voler, el Bucky esclafa les flors que la Franny té plantades al jardí de casa seva. Perquè la guineueta no tingui un disgust, el Bucky inventa un aparell amb què pot accelerar el creixement de les llavors que ha plantat per substituir les flors aixafades. Però tot es complicarà.

03:46 Els o-o-ossets - Un kompot estrany
tancar

Un kompot estrany

La Franny prepara un refresc de fruites molt bo que entusiasma els seus amics. Un dia els confessa que hi posa un ingredient secret perquè l'hi quedi tan deliciós. La Sonya, que està molt gelosa de l'èxit de la guineueta, vol descobrir com sigui quin és aquest ingredient misteriós.

03:52 Els o-o-ossets - Un casc antic
tancar

Un casc antic

El Val no para de cavar buscant un casc molt antic sobre el que ha llegit molt. Però està desanimat perquè no el troba. La Franny, el Bjorn i el Bucky fan una rèplica del casc per enterrar-lo i fer que el Val el trobi, però el talp els descobreix.

03:57 Els o-o-ossets - Un aniversari infinit
tancar

Un aniversari infinit

És l'aniversari dels ossos rentadors, el Sammy i la Sonya, i els amics els porten una pila de regals. El Bucky els regala una minimàquina del temps amb què es pot retrocedir tan sols un dia, i els germans l'aprofiten per reviure el seu aniversari una vegada i una altra.

04:03 Els o-o-ossets - La màquina d'idees
tancar

La màquina d'idees

El Bucky està desesperat perquè no se li acuden idees per crear nous invents. Gràcies al Bjorn, inventa una màquina que li proposa idees, com ara la de crear un aparell volador que, alhora, fa pessigolles. Però el que al començament era una màquina divertida, s'acaba convertint en un aparell diabòlic.

04:08 Els o-o-ossets - Un aniversari tot sol
tancar

Un aniversari tot sol

És l'aniversari del Val, i el talp prepara una gran festa per tots els amics. Però quan es presenta a casa del Bucky, el Bjorn, la Franny, el Sammy i la Sonya per convidar-los a la celebració, tots estan massa enfeinats per assistir-hi. Ni tan sols el Pollet hi pot anar.

04:14 Els o-o-ossets - La ploramiques
tancar

La ploramiques

La Sonya es comporta com una criatura capritxosa que vol que tots els altres facin només el que diu ella i, quan no se surt amb la seva, es posa a plorar. Al final, tots els amics comencen a sospitar que plora de mentida i decideixen donar-li una lliçó.

04:19 Comptem amb la Paula - Ai!
tancar

Ai!

El robot de joguina de la Paula i la seva colla s'ha trencat i l'han de portar a arreglar a la fàbrica de joguines. Un cop allà, el president els informa que les reparacions es fan al taller, que és força lluny i cal anar-hi amb un vehicle del magatzem. Amb el transport adequat, el president els duu fins al taller, repara el robot i també aprofita per ensenyar-los a posar una tireta.

04:30 Comptem amb la Paula - Guisat de mar especial
tancar

Guisat de mar especial

El senyor Pop ha convidat la Paula i els seus amics a tastar el seu guisat d'algues, però necessita ajuda per aconseguir els ingredients que li falten. Seran prou educats amb la senyora Tortuga perquè els doni sal marina? I, quan s'adonen que no es poden menjar el guisat a causa dels seus escafandres, com podran mostrar el seu agraïment al senyor Pop?

04:39 Comptem amb la Paula - El parc d'escultures de núvols
tancar

El parc d'escultures de núvols

El Baró Blau ha convidat la Paula i la seva colla a la inauguració del nou parc d'escultures de núvols del País dels Núvols. Però quan hi arriben descobreixen que el cel és un lloc força transitat. Sort en tenen del Baró Blau, que els ensenya per on han de creuar! Però... sabran fer cas de les normes de circulació per poder veure les escultures de núvols? Segur que sí!

04:49 Comptem amb la Paula - Col·loca bé la peça
tancar

Col·loca bé la peça

En Tim ha agafat una peça del cobrellit nou de la Paula per arreglar el seu estel esquinçat, i la Paula està consternada. El cas és que, quan en Tim es disposa a tornar el tros de roba al seu lloc, una ràfega de vent s'emporta l'estel al País dels Núvols. Trobaran la Paula i els seus amics les peces que falten tant al cobrellit de la Paula com a l'estel d'en Tim?

04:58 Comptem amb la Paula - Pintem l'arc de Sant martí!
tancar

Pintem l'arc de Sant martí!

Al País dels Núvols, el Baró Blau necessita ajuda perquè un arc de Sant Martí s'ha descolorit i envia un missatge a la Paula i la seva colla. Però en Tim té por d'equivocar-se amb els colors i en Billy també es mostra reticent perquè creu que no pinta prou bé. Però al final, seguint els consells del Baró Blau, agafen prou confiança per pintar l'arc de Sant Martí, que recupera la seva esplendor.

05:08 Leo, el guardabosc - El kea
tancar

El kea

El Kyle, el Leo i la Katie se'n van d'excursió. Volen pujar a una muntanya molt alta de Nova Zelanda. Tot just abans de posar-se en marxa, un lloro els pren la clau de l'Ornitorrinc U. La Katie descobreix que és un kea, una espècie de lloro molt llest. Els nens li preparen una trampa per distreure'l i prendre-li la clau, però el guardabosc Rocky els adverteix que potser serà massa simple per enredar el kea.

05:19 Leo, el guardabosc - El kàkapo
tancar

El kàkapo

El Kyle truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda: és a Nova Zelanda amb un ocell que no se'n recorda de volar. Els dos petits guardaboscos es desplacen de seguida cap allà per informar el seu amic que l'ocell que ha trobat és un kàkapo, una espècie de lloro que viu a terra perquè no sap volar. Però els nens estan decidits a ajudar-lo a fer realitat el seu somni.

05:28 Leo, el guardabosc - L'equidna
tancar

L'equidna

El Kyle truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda: resulta que un grup d'eriçons li ha envaït el quad i, com que punxen tant, no els en pot fer fora. La Katie descobreix que, en realitat, no són eriçons sinó equidnes. Quan ella i el Leo arriben a lloc, veuen que el grup d'equidnes té un comportament força curiós davant d'un altre equidna que s'amagava dins de la caixa del menjar.

05:38 Oddbods - Captat en una selfie
tancar

Captat en una selfie

Quan la Newt es feia una selfie, ha captat l'Slick en un moment molt incòmode, i per això l'Slick intenta desesperadament esborrar la imatge del seu telèfon sense que ella se n'adoni. Com més es desespera l'Slick, més perills està disposat a afrontar per tal de conservar la seva dignitat.

05:46 Oddbods - Fortuna de pega
tancar

Fortuna de pega

El Zee i l'Slick estan immersos en una marató del programa Splat Ninja quan, de sobte, esclata la televisió del Zee. A dins, hi troben un mapa del tresor. L'Slick es posa molt content, ja que s'imagina riqueses més enllà dels seus somnis, i decideix embarcar-se en un viatge amb el Zee per anar a la cerca del tresor. Però el Zee, consumit per la trista pèrdua de la seva estimada tele, és pràcticament incapaç de moure's.

05:52 Oddbods - Classes de classe
tancar

Classes de classe

La Bubbles està molt emocionada per guanyar un important premi de ciència, però queda consternada quan veu que el guanyador haurà d'anar a una cerimònia molt refinada que inclou un elegant sopar i balls de saló. El senyoret Formal, també conegut com a Jeff, es converteix en el seu entrenador per esdeveniments d'etiqueta. Però ni tan sols el Jeff podrà arreglar la manca de coordinació de la Bubbles, així que ella decidirà posar-hi remei amb les seves pròpies mans.

Progrmació BD ....
06:08 Temps d'aventura
06:35 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:52 Onze - Got mig ple o mig buit? "El colegiado" i "Ronda perversa"
tancar

Got mig ple o mig buit? "El colegiado" i "Ronda perversa"

Després de tres mesos de competició i partits de tota mena, quin és l'estat d'ànim del culer? Veu el got mig buit o mig ple? És el debat que enceten Carles Fité, Xavi Torres i Lluís Carrasco. El partit entre el Reial Madrid i el Girona ha tingut diverses jugades polèmiques i per això el Joan Fàbregas explica les decisions arbitrals. El David Balaguer posa el punt i final al programa amb les seves preguntes compromeses pels membres de la taula.

08:25 Aire Lliure - Màgic, amb Mago Pop
tancar

Màgic, amb Mago Pop

L'últim Aire Lliure serà un programa màgic perquè ens acompanyarà l'Antonio Diaz, el Mago Pop que farà màgia per la Núria Picas i, el més sorprenent, la Núria Picas farà màgia televisiva al Mago Pop. En l'últim minut del programa podrem comprovar que, efectivament, res és impossible...

09:14 Aire Lliure - Aigües gironines
tancar

Aigües gironines

Aigües gironines

La cantant Judit Neddermann i el director de cinema Albert Serra seran els dos convidats de Judit Mascó en el primer programa de la segona temporada d'"Aire Lliure". Al costat de Quim Fontané, campió del món d'estil lliure, la Judit practicarà les tres modalitats del piragüisme: aigües tranquil·les, aigües braves i a mar obert. Al final, n'haurà d'escollir una.

09:56 El viatge d'un gurmet per l'Índia - La tribu dels Lepchas
tancar

La tribu dels Lepchas

Sikkim va ser una caixa de sorpreses, un cofre del tresor per al Pablo. El nostre xef hi coneix una altra tribu, els lepches, que li ensenyen el seu estil de vida. Al Pablo li presenten una dona que va convertir una experiència trista en una oportunitat de negoci i va decidir començar a elaborar vi. Després de comprovar les possibilitats dels seus deliciosos vins, el Pablo prepara un àpat per als lepches on combina els mètodes d'elaboració i els productes locals amb una recepta que el va acompanyar durant la seva infància.

10:20 Thalassa - El tresor de Cala Prona
10:35 Els quaderns de cuina de la Julie - L'illa de Noirmoutier
tancar

L'illa de Noirmoutier

La petita illa de Noirmoutier, davant la costa atlàntica de la Vendée, és un lloc ideal per a la pesca a peu, no únicament de marisc, sinó també de plantes marines, com l'àster o el salicorn. La cuinera Julie Andreu ens porta per diferents racons de l'illa, on aprèn a cuinar els productes locals i coneix un grapat d'illencs amants del bon menjar i de la vida arran de mar.

11:28 Zona zàping
12:00 Onze - Got mig ple o mig buit? "El colegiado" i "Ronda perversa"
tancar

Got mig ple o mig buit? "El colegiado" i "Ronda perversa"

Després de tres mesos de competició i partits de tota mena, quin és l'estat d'ànim del culer? Veu el got mig buit o mig ple? És el debat que enceten Carles Fité, Xavi Torres i Lluís Carrasco. El partit entre el Reial Madrid i el Girona ha tingut diverses jugades polèmiques i per això el Joan Fàbregas explica les decisions arbitrals. El David Balaguer posa el punt i final al programa amb les seves preguntes compromeses pels membres de la taula.

13:32 Vaques Sagrades - Manolo Clares reivindica la importància del davanter centre del Barça
tancar

Manolo Clares reivindica la importància del davanter centre del Barça

L'exjugador del FC Barcelona, Manolo Clares (1974-1979) ha passat pel programa Vaques Sagrades i, a més de recordar la seva etapa de blaugrana, ha reivindicat la figura del davanter centre del Barça com un dels pals de paller de l'equip.
Clares, que era el davanter centre de l'equip que liderava Johan Cruyff, ha volgut donar la importància que es mereix a la figura de Robert Lewandowski per ser un jugador capaç de decidir un partit i que marca les diferències, tal i com va passar en el partit de dissabte passat del Barça a València.
A més de reviure els seus cinc anys com a blaugrana, Manolo Clares pot presumir de tenir una similitud amb Leo Messi. Tant ell com l'argentí han marcat cinc gols en un mateix partit, Clares contra el València i Messi contra el Bayer Leverkusen.

14:31 Temps d'aventura
14:59 Riu avall - NOGUERA RIBAGORÇANA
tancar

NOGUERA RIBAGORÇANA

Marcant la divisòria de Catalunya amb l'Aragó, la Noguera Ribagorçana travessa un paisatge amb un alt patrimoni històric, cultural i natural. En el nostre recorregut d'avui coneixerem millor els tresors del romànic de la Vall de Boí o l'espectacular Congost de Mont-rebei, per on el riu travessa el massís del Montsec i dóna forma a un dels congostos més impressionants i més ben conservats de tot Europa.

15:23 Thalassa - La paupa, una pesca amb les mans
15:40 Ciutats al mar - Marsella
tancar

Marsella

Marsella, la capital secreta del Mediterrani, és la ciutat més antiga i la segona més gran de França. Per uns, traspua alegria de viure i creativitat, altres consideren que els problemes socials l'aclaparen. En els últims anys s'han invertit molts milions d'euros per millorar la seva imatge i ara la ciutat llueix amb una nova esplendor. La coneixerem a través dels seus protagonistes: una pintora de la marina, una cuinera creativa, un pescador, i uns artistes i un boxejador que fan una excel·lent labor social, a més d'altres entitats emblemàtiques de Marsella.

16:32 Ciutats al mar - Hong Kong
tancar

Hong Kong

Diuen que Hong Kong és la ciutat més ràpida del món perquè constantment es reinventa. El que temps enrere va ser un poble de pescadors a la costa sud de la Xina s'ha convertit en una megametròpoli. En els 150 anys de domini colonial britànic, el comerç va generar creixement i prosperitat a la ciutat. Ara bé, als que hi viuen no els pot espantar l'estretor. Justament la manca d'espai constitueix el principal problema pels set milions de persones que hi viuen. El documental retrata com Hong Kong modela la gent i com aquesta mateixa gent contribueix a modelar la ciutat.

17:25 E3 - October Trail Menorca
17:36 Motards
18:03 Top gols La Lliga - Jornada 12
18:30 Handbol : EHF European League - Fraikin BM Granollers-Sporting
20:31 Un dia de partit - Viktoria-Barça
22:55 Zona Champions - Post Viktoria-Barça
00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:56 Zona Champions - Post Viktoria-Barça
02:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:56 Handbol : EHF European League - Fraikin BM Granollers-Sporting
04:57 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

05:21 Vaques Sagrades - Manolo Clares reivindica la importància del davanter centre del Barça
tancar

Manolo Clares reivindica la importància del davanter centre del Barça

L'exjugador del FC Barcelona, Manolo Clares (1974-1979) ha passat pel programa Vaques Sagrades i, a més de recordar la seva etapa de blaugrana, ha reivindicat la figura del davanter centre del Barça com un dels pals de paller de l'equip.
Clares, que era el davanter centre de l'equip que liderava Johan Cruyff, ha volgut donar la importància que es mereix a la figura de Robert Lewandowski per ser un jugador capaç de decidir un partit i que marca les diferències, tal i com va passar en el partit de dissabte passat del Barça a València.
A més de reviure els seus cinc anys com a blaugrana, Manolo Clares pot presumir de tenir una similitud amb Leo Messi. Tant ell com l'argentí han marcat cinc gols en un mateix partit, Clares contra el València i Messi contra el Bayer Leverkusen.