TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:30 Tot es mou - + info
tancar

+ info

El programa presentat per Helena Garcia Melero s'emet de dilluns a divendres, de 10.30 a 13.55. Un magazín d'actualitat que busca informar, analitzar i debatre sobre temes que marquen l'actualitat social, econòmica i cultural del dia, amb una àmplia presència en directe dels reporters i reporteres, repartits per tot Catalunya.
A més, el "Tot es mou" compta amb seccions diàries de gastronomia (amb els principals cuiners i cuineres del país), successos, economia, mobilitat, temes mèdics i de tecnologia, entre d'altres.

13:55 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:35 Cuines
16:05 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La Cristina vol recuperar la complicitat amb la Gemma i li confessa que s'ha embolicat amb l'Eugeni. La Gemma no sap què pensar o què fer. La Patri i el Bernat es troben "casualment" al pis de l'Andreu i l'home s'adona que hi ha alguna cosa entre ells. Les classes de la Vane són un èxit, ja tenen ple un nou grup i li dona un bon consell a l'Eva.

16:45 El paradís de les senyores - + info
tancar

+ info

En aquest episodi, entre altres coses, quan arriben al Paradís les noies troben uns ramets de mimosa als armariets i pensen que deu haver estat el senyor Conti, però tindran una sorpresa. En Vittorio, que s'ha passat el cap de setmana molt deprimit, li fa saber a en Roberto que en Dante Romagnoli és el nou soci del Paradís. Més tard, fa reunir les noies per explicar-los els canvis que hi haurà al Paradís però les coses no surten ben bé com ell les havia planejat. En Romagnoli fa el seu discurs de presentació a tot el personal del pis de dalt, però no rep gaire entusiasme.

17:30 La Selva - + info
tancar

+ info

Xavier Grasset presenta La Selva, el nou magazín d'entreteniment de les tardes de TV3. Un show d'autor on parlarem de tot de forma distesa i lliure, una trobada fixa a la nova cafeteria de la televisió pública catalana, regentada per la Mercè Fonoll (l'actriu i humorista, Anna Bertran). A La Selva sempre hi passen coses, és un món ple d'activitat on diverses espècies hi conviuen de forma lliure.
Hi passaran Antoni Bassas, Montse Barderi, Fel Faixedas, Sílvia Bel, la Nina, en Biel Duran, l'Alba Alfageme o la Carlota Gurt, entre molts d'altres. Una trobada plena de coneixement i seguiment de l'actualitat, però també d'entreteniment. Els acompanyaran, per exemple fent recomanacions, Sergi Cutillas, amb la seva música de capçalera, en Godai García que ens apropa a la terra -amb una mirada molt pròpia- o la cuinera i influencer, Sofia Janer.
A La Selva farem un repàs al què ha passat durant el dia i a la vida en general d'aquella manera única del Xavier Grasset acompanyat al sofà per la Maria Xinxó, la Núria Martínez o l'Ester Pagès. La resta de l'equip treballarà per explicar-vos el que ha passat dins i fora de La Selva, acostar-vos al territori i oferir-vos entreteniment, però sempre amb contingut. Cada dia hi haurà entrevistes, no hi faltaran els llibres, la cultura o històries humanes de tot tipus. I, a més, comptarem amb la participació del nostre públic. Us convidarem a jugar en un concurs diari, divertit i enginyós.
Quan t'endinses a la Selva mai saps què t'hi pots acabar trobant!
Cada tarda, et farem companyia a 3cat. Us espera una nova aventura plena de personatges interessants, converses, reflexions, descobriments i uns quants somriures. Sempre amb un ull posat a tot el que passa al nostre voltant.
Quedem a La Selva!

19:10 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Programa conduït per Jair Domínguez, Queco Novell, Natza Ferrer i Òscar Andreu. Hi col·laboren Elisenda Carod, Magí García, Peyu, Núria Marin, Oye Sherman i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:05 El mal invisible - Rebeca
tancar

Rebeca

La Marga vol actuar amb prudència i esperar el moment per presentar denúncia contra el seu superior, l'inspector Vilana. El Molina, però, ha tocat fons. Segurament l'expulsaran del cos, té obertes diverses causes judicials i ha perdut la seva dona per sempre. Sense cap esperança, es disposa a posar fi als seus problemes. Finalment, el Max ha de tornar a Holanda per cuidar la mare, però abans de separar-se la Rebeca vol fer alguna cosa que els uneixi per sempre.

00:50 Més 324 - + info
tancar

+ info

El "Més 324" arriba a la desena temporada amb Marina Romero al capdavant de l'espai i amb la voluntat de continuar sent un centre de debat d'idees i d'anàlisi de l'activitat política.

02:50 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:29 Fusió i swing a l'estudi - MOYA KALONGO
tancar

MOYA KALONGO

Moya Kalongo és un grup de Barcelona amb músics de diferents procedències, com ara Moçambic, Costa d'Ivori, Uruguai i Catalunya. Tots ells uneixen els seus orígens musicals per crear un repertori únic de funk i afrobeat, que els ha convertit en pioners d'aquest estil a casa nostra. Els Moya Kalongo són Marc Thió a la bateria, Noé Escolà al saxo i la flauta, Roqui Alvero a la trompeta, Cesc Pasqual a la guitarra, Pito Rosas al baix i Simonal Bie a la veu.

05:15 Cava de Blues - DANI BARALDES & THE XX BAND
tancar

DANI BARALDES & THE XX BAND

Cava de Blues és un espai dedicat a les noves creacions de 14 grups del país que es dediquen a aquest gènere musical.

En aquesta edició, els grups que hi trobareu són:
-A contrablues
-Blas Picón & The Junk Espress
-Bullfrog Electric Blues Experience
-Dusa'ns Flying Blues Band
-Dani Baraldés & The XX Band
-Emili Baleriola Blues Quartet
-Dani Nel·lo & Mario Cobo
-Ivan Kovacevic 5 Spots
-JG Acoustic Gang
-John Big Stone & The Blues Workers
-Legacaster! The Hillbilly Trio
-Martini Surfers
-Susan Santos & The Papa's Red Band
-The Paparellos

Progrmació BD ....
06:08 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

06:37 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

07:08 Quèquicom - Detectius de les paraules
tancar

Detectius de les paraules

"Detectius de les paraules"
La lletra que fem és personal i difícil d'imitar. Els pèrits cal·lígrafs són capaços d'autentificar-la. Encara que no escriguem a mà, es poden seguir les pistes dels nostres textos gràcies a la seva estructura lingüística. Parlem i escrivim d'una manera singular. Per això les falsificacions i els plagis es poden descobrir. En els textos antics, copiats repetides vegades, s'hi han fet moltes modificacions al llarg dels segles. L'edició crítica permet reconstruir què van escriure originalment autors com Ramon Llull.
Hi intervindran la pèrita en cal·ligrafia Pilar Guerra, les lingüistes M. Teresa Turell i Núria Gavaldà, del Laboratori de Lingüística Forense de la UPF, i el filòleg de la UB Albert Soler.

07:32 Quèquicom - Dones en forma
tancar

Dones en forma

Com tantes altres dones amb fills, la reportera Georgina Pujol es mata a treballar a casa i a la feina i al final del dia se sent desfeta, sense ganes de res. No es veu amb cor de trobar temps per fer gimnàstica.

08:01 Quèquicom - El miracle de sentir-hi
tancar

El miracle de sentir-hi

L'orella és un òrgan molt fi. Té un marge dinàmic d'un bilió (un 1 seguit de dotze zeros). Això vol dir que té una sensibilitat extraordinaria, però al mateix temps és un òrgan molt delicat.

08:32 Quèquicom - Sang a les venes
tancar

Sang a les venes

A Catalunya cada dia es necessiten entre 900 i 1.000 bosses de sang. El reporter Pere Renom en dóna i segueix la seva bossa fins al Banc de Sang i Teixits.

09:04 Els meus pares - Quim Masferrer
tancar

Quim Masferrer

L'actor i presentador Quim Masferrer va néixer a Sant Feliu de Buixalleu, els seus pares són pagesos i tota la vida han treballat al restaurant que la família encara té al poble.

10:00 Gent de món - Rússia
tancar

Rússia

Aquesta setmana tindreu l'oportunitat de conèixer Moscou i Sant Petersburg, les dues principals ciutats d'un país que per una banda fa frontera amb Finlàndia i per l'altra..., és a tocar del Japó!!!

10:52 El gran dictat - El Gran Dictat
tancar

El Gran Dictat

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

11:26 El gran dictat - El Gran Dictat
tancar

El Gran Dictat

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

12:02 Amb filosofia - L'èxit i el fracàs
tancar

L'èxit i el fracàs

Èxit i fracàs sovint estan immersos en la mateixa acció. Hem de témer més l'un o l'altre? Si actualment un fantasma recorre Europa és el del fracàs col·lectiu. I a nivell personal, ens podem plantejar el fracàs com una experiència d'aprenentatge. Amb la participació del filòsof Ramon Alcoberro, l'antropòleg i escriptor Adrià Pujol, el filòsof i politòleg Sami Naïr, la professora de comunicació Ingrid Guardiola i el professor de Ciències Socials d'Esade Àngel Castiñeira.

12:32 Amb filosofia - L'humor
tancar

L'humor

L'humor és la lletra minúscula de la filosofia. Fins i tot el pensament més seriós i elevat conté el reconeixement de que l'humor és l'essència de la vida. L'acudit, la ironia, van dirigits a la intel·ligència. L'humor fa forts els dèbils.
Amb el filòsof i poeta Oriol Ponsatí-Morlà , l'antropòleg i escriptor Adrià Pujol Cruells, l'escriptor Javier Pérez Andújar i l'actriu Laia Marull.

13:04 El convidat - Lama Wangchen
tancar

Lama Wangchen

Albert Om s'endinsa en el dia a dia d'una comunitat budista al carrer Balmes de Barcelona per conèixer el representant del dalai-lama a Europa, el lama Wangchen.

13:50 El Celobert - Aquesta lletra no s'entén
tancar

Aquesta lletra no s'entén

Quan tens la melodia feta arriba el gran drama: omplir-la amb una lletra.

14:20 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

14:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

15:33 El Foraster - Olivella
tancar

Olivella

Al bell mig del Parc Natural del Garraf es troba Olivella, un poblet enfilat a la zona més remota i muntanyosa del Garraf, comarca que "El Foraster" trepitja per primera vegada.

El municipi acull l'únic monestir budista de Catalunya, situat al Palau Novella. Guiat per la Isabel, una de les monges budistes del temple, en Quim tindrà l'ocasió de descobrir de primera mà els fonaments filosòfics d'aquesta religió.

El foraster també coneixerà les "Lleones d'Olivella", un grup de dones que s'entrenen ben fort en defensa personal, per fer front als perills d'una societat on, malauradament, la violència masclista continua sent una realitat palpable. I mentrestant, l'Aida, una jove campiona de para-taekwondo, demostra dia rere dia que, en aquest món, ser diferent no és fàcil i que l'actitud és el que pot marcar la diferència.

En Quim gaudirà d'un assaig de la coral del poble, "El somriure d'Olivella", liderada amb entusiasme per l'explosiva Donna, i descobrirà que a la perruqueria regentada per l'Encarna el tema principal de conversa no és un altre que el sexe. També parlarà amb en Portu, que acaba de ser avi i té més ganes de fer coses que mai.

16:23 El convidat - Sor Lucía Caram
tancar

Sor Lucía Caram

Aquesta tardor, Albert Om serà "El convidat" de tretze personatges coneguts. El periodista torna al setembre a TV3
amb un programa molt diferent dels que ha fet fins ara, un espai amb el seu segell personal i amb un format innovador que
s'inscriu en el gènere del documental d'entreteniment, el "docutainment".

"El convidat", una proposta d'Albert Om i del Departament de Nous Formats de TV3, és un espai setmanal d'una hora de
durada, que narra el viatge del periodista al món més íntim d'un personatge.

El periodista, que durant cinc anys ha rebut al plató de TV3 més de 2.000 convidats, ara d'aquests n'ha triat tretze per
viatjar al seu espai més personal. Ha arribart l'hora d'intercanviar papers i ara Albert Om és "El convidat" i ells, els
seus amfitrions.

Tots els personatges que protagonitzen el nou programa són persones força conegudes pels espectadors, però amb qui
mai han passat un cap de setmana, que mai els han convidat a casa seva.

Albert Om sí que ho ha fet. Ha conviscut dos dies amb cadascun d'ells a dins i a fora de casa seva, amb tot el que això significa: compartir espais, conviure amb la família, àpats, nit, activitats d'oci i conversa. A més, ho ha fet en cap de setmana, per tant, en dies que l'allunyen de l'entorn laboral del protagonista i li permeten viure els moments més tranquils, relaxats i íntims.

Tots hem estat convidats alguna vegada a casa d'algú. Per tant, "El convidat" ofereix a l'espectador la possibilitat de sentir- se convidat a casa del protagonista, de la mà d'Albert Om.

D'aquesta manera, l'espectador de TV3 tindrà accés al món més privat d'una gent que no l'ha ensenyat mai i que probablement tampoc no ho faria si el convidat no fos Albert Om.

Teresa Gimpera, Eduard Punset, Carme Ruscalleda, Estopa, Montserrat Carulla, Antoni Bassas, Gemma Mengual, Boris Izaguirre, Mossèn Ballarín, Andreu Buenafuente,
Pedro Ruiz, Pau Riba i Xavier Gabriel seran els seus amfitrions.

17:12 Gran! - Sau: "Quina nit"
tancar

Sau: "Quina nit"

"Quina nit" va ser l'àlbum que va convertir els Sau en artistes mainstream. Recordem la fita 25 anys després de la mort de Carles Sabater.

17:23 Quèquicom - Rapinyaires: Predadors del cel
tancar

Rapinyaires: Predadors del cel

El Pirineu és l'únic lloc d'Europa on es reuneixen voltors comuns, voltors negres, aufranys i trencalossos. "Quèquicom" els ha filmat junts a Alinyà, a l'Alt Urgell. La reportera Samantha Vall viatja a Alinyà, a l'Alt Urgell, per donar menjar als carronyaires en un canyet. Aleix Millet, tècnic de fauna de l'Obra Social de Caixa Catalunya, considera un gran èxit haver recuperat els quatre necròfags propis d'aquest ecosistema excepcional. Es tracta d'ocells que no cacen, només mengen carn morta i per això es classifiquen com a necròfags. Tots formen part d'un grup més gran, els rapinyaires, que són els ocells amb el bec corb i les urpes fortes per subjectar i esquarterar les seves preses. Tot i el seu aspecte, són ocells molt porucs i molt sensibles a l'entorn. Això ha fet que molts hagin desaparegut per efecte de l'home. Per als rapinyaires, la vista és el sentit més important que tenen ja que els permet localitzar objectius molt petits. "Quèquicom" assistirà als esforços del veterinari Rafael Molina, del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa, per salvar un ull a un gamarús, un rapinyaire nocturn, que va quedar ferit en xocar contra un cotxe. El programa també serà present a l'hora d'alimentar el xoriguer petit, un ocell en extinció que es cria en captivitat per recuperar-lo. Per la seva banda, el presentador Marc Boada compara la vista dels rapinyaires amb una càmera digital que conté molts més píxels que la dels humans. És a dir, els ocells en qüestió tenen una quantitat més gran de fotoreceptors a la retina que els permet apreciar més nítidament tots els elements situats al seu camp de visió i, per tant, poden localitzar objectes a gran distància. Tots els ocells sense excepció es poden ensinistrar. És el que es veu a Cim d'Àligues, on la reportera del "Quèquicom" dóna menjar a un voltor comú i comprova que, tant els ocells diürns com els nocturns, volen en llibertat sense escapar-se. De fet, no els cal volar gaire lluny perquè, com tots els animals, van on poden obtenir l'aliment més fàcilment. En aquest cas, és el guant del seu ensinistrador: el director del centre, Rafael Farriols. El Cim d'Àligues també mostra com caça el falcó, l'animal més ràpid del món, i com s'ensinistra un mussol, un rapinyaire més dòcil.

17:49 Quèquicom - La Marató a fons
tancar

La Marató a fons

La marató és una prova de resistència que porta el cos al límit de l'esforç. El reporter Pere Renom s'entrena durant dotze setmanes per afrontar la cursa amb garanties: la prova d'esforç, l'alimentació, el calçat, l'anatomia, la fisiologia i la psicologia són la clau perquè el corredor pugui fer els 42 km i arribar a la meta amb èxit. El programa, a més, també aconsella sobre la manera de prevenir lesions.
El pas previ abans de decidir participar en una marató és sotmetre's a una prova d'esforç per detectar possibles anomalies o descartar candidats. Si els resultats són favorables, l'entrenament es pot començar. Però cada prova atlètica en requereix un tipus concret. Josep Ricart, entrenador i maratonià, explica les diferències entre diverses formes d'entrenament, com el "fartlek", el fons o les sèries. I aclareix també per què no s'entrena mai la distància dels 42 km i escaig d'una marató i només es corre amb dorsal.
Igual que les proves d'atletisme, cada persona també un estil propi a l'hora de córrer. És necessari, per tant, adaptar aquestes particularitats al tipus de calçat i també tenir en compte les qualitats d'amortiment de la caiguda i d'estabilitat de la trepitjada de les sabatilles.

18:18 L'ofici de viure - L'art de perdonar
tancar

L'art de perdonar

El programa s'endinsa en el perdó com a eina psicològica. El perdó com una eina perquè la persona estigui bé amb ella mateixa. Gaspar Hernàndez en parla amb Daniel Lumera, president de l'Escola Internacional del Perdó i professor universitari, que imparteix programes sobre el perdó en diferents presons del món. Lumera explica com el perdó ha suposat un gran alleujament per a moltes persones i també per a ell, ja que el va ajudar a superar una crisi personal en què ho va perdre gairebé tot. En Gaspar també parla del tema amb la psicòloga Núria Guinart i amb fra Marc Vallès, monjo del monestir de Poblet, per al qual perdonar és estimar.

18:47 L'ofici de viure - Felicitat a la feina
tancar

Felicitat a la feina

És possible experimentar felicitat a la feina? Hauria de ser un objectiu? El programa comença conversant amb Pilar Jericó, empresària i conferenciant, que explica com podem realitzar-nos professionalment, i com ho va fer ella per sortir-se'n quan no tenia diners ni per arribar a final de mes. Gaspar Hernàndez també conversa amb la psicòloga i coach Joana Frigolé, que explica què podem fer quan la feina ens avorreix o se'ns fa feixuc el dia a dia. I el programa acaba amb les reflexions de Mercè Brey, llicenciada en Ciències Empresarials, que ha desenvolupat la seva carrera en l'àmbit de la internacionalització de les empreses i prioritza les relacions interpersonals.

19:15 Hitler i Stalin, un xoc de tirans - Hitler i Stalin, un xoc de tirans
tancar

Hitler i Stalin, un xoc de tirans

El primer de maig de 1941, Stalin, l'amo indiscutible de l'immens imperi soviètic, va assistir a la tradicional desfilada del Dia dels Treballadors. Un detall sorprenent va marcar la celebració: entre els convidats més prestigiosos, la presència d'uniformes nazis. Hitler havia enviat una delegació a Moscou. Però aquest acord antinatural entre el gegant comunista i el Tercer Reich nazi vivia les últimes hores. Hitler i Stalin s'enfrontarien en el conflicte més mortífer de la història, amb un cost de 30 milions de morts.

20:07 Hitler i Stalin, un xoc de tirans - Hitler i Stalin, un xoc de tirans - Segona part
tancar

Hitler i Stalin, un xoc de tirans - Segona part

Malgrat les mostres d'amistat inicials entre els règims de Stalin i Hitler, la confiança és relativa. Des de la publicació de Mein kampf el 1925, Hitler té l'ambició de destruir l'URSS. Stalin no és plenament conscient de l'amenaça fins al 1940, quan Alemanya envaeix França. Tot i així, Stalin, encegat i tossut, es nega a creure's la traïció de Hitler. L'operació Barba-roja, la invasió de l'URSS, iniciada per Hitler la nit del 21 al 22 de juny de 1941, l'agafa per sorpresa. L'enfrontament ja és inevitable. La guerra deixarà una ferida oberta en la història del segle XX.

21:02 La Història entre bastidors - Hitler, l'art de la derrota
tancar

Hitler, l'art de la derrota

23 de novembre de 1939. Una tempesta retruny sobre Europa. Després de conquerir els Sudets, Txecoslovàquia i Polònia, Hitler decideix atacar França i la Gran Bretanya com més aviat millor. Els seus generals consideren que és una empresa suïcida, però el führer imposa la seva llei. Està convençut que el seu instint val més que tots els galons del món.

21:55 Plats bruts - Tinc problemes amb la mama
tancar

Tinc problemes amb la mama

El David descobreix que la seva mare té un amant, i intenta d'explicar-ho al seu pare. El David està estrany i els seus pares parlen amb el Lopes per descobrir si té algun problema. El Ramon està preocupat per si la seva dona també l'enganya.

22:16 Entre quatre parets - Nina Urgell
tancar

Nina Urgell

El pis viral de la creadora de contingut Nina Urgell.

22:43 Entre quatre parets - Patricia Bargalló
tancar

Patricia Bargalló

L'habitatge autogestionat de l'actriu Patricia Bargalló.

23:09 El Kapo - El Kapo
00:41 La Història entre bastidors - El pla Marshall: la salvació dels Estats Units
tancar

El pla Marshall: la salvació dels Estats Units

El pla Marshall ha passat a la història per haver salvat Europa de la misèria i el caos provocats per la Segona Guerra Mundial. Va contribuir a la recuperació material i moral del vell continent. Però a quin preu? Aquesta ajuda teòricament filantròpica posada en marxa al començament de la guerra freda es va convertir de seguida en un instrument de lluita contra el comunisme i a poc a poc va esdevenir una arma formidable de l'imperialisme nord-americà.

01:35 Veus de l'alliberament - La preparació del dia D
tancar

La preparació del dia D

L'actor Thomas Brodie-Sangster parteix de la casa dels seus besavis, al sud d'Anglaterra, per explicar els preparatius que van culminar en el desembarcament de Normandia i la derrota de l'Alemanya nazi. Durant uns mesos, tota la costa sud d'Anglaterra va quedar ocupada per una invasió amistosa de soldats d'arreudel món. Les maniobres d'entrenament van fer necessari l'abandonament d'alguns pobles perquè els soldats s'hi poguessin entrenar, i la presència d'espies i de possibles agents dobles era constant.

02:28 Veus de l'alliberament - Dia D
tancar

Dia D

El músic Brittain-McVey, del grup The Vamps, ens descriu les primeres hores de desembarcament en diferents platges de Normandia en què va participar el seu besavi. Els alemanys, atrapats per sorpresa, no van poder reorganitzar-se a temps perquè Hitler no es va prendre prou seriosament l'amenaça. Així i tot, els soldats que hi havia van provocar grans baixes entre les tropes aliades, encara que aquestes els superaven de molt en nombre tant de soldats com de vaixells i aviació.

03:21 Veus de l'alliberament - La Batalla de Normandia
tancar

La Batalla de Normandia

El tercer capítol ens ofereix la perspectiva del desembarcament des de l'altra banda del canal: quins moviments hi havia a França, i com es van comportar alemanys i civils durant els primers dies i setmanes de l'estiu de 1944. Algunes batalles van ser dures i cruentes, i es van cometre atrocitats per part de tots dos bàndols, però no gaire temps després ja es va veure clar que els alemanys havien quedat desbordats, i que la guerra es decantava cap a un costat.

04:18 Rialb, l'últim pantà - Rialb, l'últim pantà
tancar

Rialb, l'últim pantà

El pantà de Rialb, ideat pel franquisme, ha estat l'última gran obra hidràulica construïda a l' Estat Espanyol, on s'ha expulsat a la gent de casa seva.

05:20 Catalunya des del mar - Catalunya des del mar
tancar

Catalunya des del mar

Resum de les imatges més espectaculars de cada capítol.

Progrmació BD ....
06:00 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i l'indi Geronimo
tancar

Les Tres Bessones i l'indi Geronimo

L'indi Gerónimo i la seva tribu viuen feliços al seu campament, fins que l'home blanc hi construeix un gran centre comercial a la vora. Les Bessones volen ajudar els indis a adaptar-se a la vida moderna, però en Gerónimo fuig.

06:24 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i la rateta que escombrava l'escaleta
tancar

Les Tres Bessones i la rateta que escombrava l'escaleta

L'Avorrida envia les Bessones a una ciutat dominada per les màquines, on no es pot fer res, ni música. Allà, les nenes coneixen la Rateta, que és cantant d'un grup, i que vol fer un concert de rock per retornar l'alegria a la ciutat.

06:49 L'abella Maia - Enamorament sobtat
tancar

Enamorament sobtat

En plena desfilada de la Gran Visita de Cortesia al prat que fa la reina, comença a tronar i a en Kurt li cau un llamp a sobre. De cop, s'enamora de la reina i s'hi vol casar de totes totes i viure-hi una intensa història d'amor. L'escarabat no para d'empaitar la reina i, al final, acaba a la presó. La Maia busca la manera d'ajudar-lo perquè torni a ser el de sempre.

07:00 L'abella Maia - Compte amb el lladre!
tancar

Compte amb el lladre!

Mentre fan classe al prat, en Willi troba l'Stinger estirat a terra inconscient. Quan es desperta, plora i es comporta com una criatura. És evident que li ha passat alguna cosa i, encara que sigui una vespa, les abelles el porten al rusc per mirar de curar-lo. Quan el tenen allà, miren que recuperi el seny el més aviat possible perquè torni al niu i no provoqui cap desgràcia, però la cosa no és ben bé el que sembla.

07:13 Els germans Kratt - El lèmur daurat
tancar

El lèmur daurat

A Madagascar, la Patricia, que és membre del Club d'Amics dels Kratt, comunica a l'equip una bona notícia: ha nascut una cria de lèmur daurat, que és un animal molt escàs i amenaçat. L'equip decideix quedar-se més temps a l'illa per estudiar aquest lèmur tan rar. Aquesta vegada s'hauran de veure les cares amb la perversa Donita Donata, que es vol fer un vestit amb un lèmur per assistir a una festa.

07:33 Els germans Kratt - La gran recerca dels tenrecs
tancar

La gran recerca dels tenrecs

El Chris organitza una gran recerca centrada al voltant d'un grup d'insectívors molt interessant i especial: els tenrecs de Madagascar. La resta de l'equip ha de seguir les pistes que ha deixat el Chris per intentar trobar-los i, de passada, aprendre'n més coses.

07:56 Fuet - El final del franquisme i el surrealisme de Dalí
tancar

El final del franquisme i el surrealisme de Dalí

El final del franquisme
El final de Franco, Salvador Dalí i l'aparició de la televisió.

08:20 Titó - Excursió amb capgrossos
tancar

Excursió amb capgrossos

Segur que alguna vegada heu vist un capgròs en alguna festa major, però sabeu com es construeixen? A l'excursió d'avui ho descobrirem. I farem un capgròs d'en Titó!

08:30 El Mic i els seus amics - Un poema per plantar una llavor
tancar

Un poema per plantar una llavor

I vosaltres, voleu plantar una llavor?

08:42 Looloo Kids (cançons) - Jaume, Jaume. Què, papa? (cotó fluix de sucre)
tancar

Jaume, Jaume. Què, papa? (cotó fluix de sucre)

El pare d'en Jaume li diu el que no pot fer.

08:43 Looloo Kids (cançons) - La vaca Lola
tancar

La vaca Lola

En Jaume és molt amic de la vaca Lola i li agrada ballar amb ella i que li faci muuu!

08:45 Looloo Kids (cançons) - El pont de Londres cau
tancar

El pont de Londres cau

El pont de Londres cau.

08:47 Looloo Kids (cançons) - La bugadera
tancar

La bugadera

Una jove bugadera fa la bugada i ensenya a fer passos de ball a en Jaume.

08:48 Looloo Kids (cançons) - L¿aranyeta cuca
tancar

L¿aranyeta cuca

Una aranyeta tota cuca s'enfila a una canal, però plou i no pot arribar a dalt.

08:50 Looloo Kids (cançons) - La jove Mai
tancar

La jove Mai

La jove Mai perd el seu xai i surt a buscar-lo.

08:52 Looloo Kids (cançons) - L'abecedari en anglès (a l'escola)
tancar

L'abecedari en anglès (a l'escola)

En Jaume i la seva família canten tot l'abecedari en anglès, en què cada lletra correspon a una paraula.

08:54 Looloo Kids (cançons) - Brilla, brilla estel de nit
tancar

Brilla, brilla estel de nit

Una estrelleta molt petita surt cada nit i fa les delícies d'en Jaume.

08:56 Looloo Kids (cançons) - Pluja, ves-te¿n ja!
tancar

Pluja, ves-te¿n ja!

Plou, i a la classe d'en Jaume estan molts tristos perquè volen sortir a jugar al pati. Per això demanen a la pluja que torni un altre dia.

08:58 Looloo Kids (cançons) - De bon matí
tancar

De bon matí

Fa un dia preciós de bon matí, quan en Jaume es desperta i es lleva.

09:01 Looloo Kids (cançons) - Les rodes de l'autobús (al la fira)
tancar

Les rodes de l'autobús (al la fira)

La Patrícia, la mestra del parvulari, va a buscar en Jaume i els seus amics de l'escola amb autobús i, un cop a dins, tots els nens diuen, bo i cantant, les coses que fa l'autobús

09:03 Looloo Kids (cançons) - Rema'l el bot (pel riu)
tancar

Rema'l el bot (pel riu)

Rema el bot riu avall, i pensa que la vida només és un somni.

09:05 Looloo Kids (cançons) - Jaume, renta¿t les mans
tancar

Jaume, renta¿t les mans

La mare ensenya a en Jaume la cançó de rentar-se les mans.

09:07 Looloo Kids (cançons) - Cinc mones maques (a l'escola)
tancar

Cinc mones maques (a l'escola)

En Jaume comença a saltar sobre el llit on hi ha cinc mones maques, i les pobres van caient del llit l'una darrere l'altra.

09:09 Looloo Kids (cançons) - Roda, roda
tancar

Roda, roda

"Roda, roda", la cançó que t'ensenyarà a pujar, baixar, entrar i sortir tot cantant i ballant.

09:12 Dinotren - Sota el volcà
tancar

Sota el volcà

Mitja família Pteranòdon decideix que aniran a veure el volcà Fumejant, que fa dies que retruny i que sembla que estigui a punt d'entrar en erupció. El Buddy, la Tiny i el pare agafen el Dinotren fins a la Vall del Volcà mentre la mare es queda al niu amb el Don i la Shinny, que tenen una mica de por del volcà. Però més tard s'ho repensen i també volen anar a veure l'erupció del Fumejant.

09:23 Dinotren - La volta al món de la família Pteranòdon
tancar

La volta al món de la família Pteranòdon

La família Pteranòdon sencera s'embarca en una nova aventura: es disposa a fer la volta al món! El nebot del Sr. Revisor, el Gilbert, els farà de guia turístic als Acres dels Amargasaures, on coneixeran uns quadrúpedes amb espines i una vela molt intimidadora a l'esquena.

09:34 Dinotren - Gilbert, l'aprenent de revisor
tancar

Gilbert, l'aprenent de revisor

Els petits de la família Pteranòdon estan tan contents d'haver passat la primera nit de la volta al món al Dinotren que es lleven aviat i ja volen anar a jugar. De seguida s'hi afegeix en Gilbert, el nebot del senyor revisor, i tots quatre s'inventen tota mena de jocs. En Don està una mica gelós d'en Gilbert i de l'atenció que té per part de tothom, però de seguida li passarà.

09:45 Dinotren - El Confuciusornis
tancar

El Confuciusornis

Tota la família Pteranòdon continua el seu viatge amb el Dinotren al voltant del món per conèixer més dinosaures i els llocs on viuen. Aquest cop s'aturen a l'estació dels Jardins dels Confuciusornis. Per poder-hi arribar, el revisor els explica quatre fites diferents que hauran de trobar al llarg del camí. I coneixen el Chung. El Chung és un ocell dinosaure savi que menja fruita i llavors, i els convida a meditar.

09:58 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i l'home invisible
tancar

Les Tres Bessones i l'home invisible

Les Bessones coneixen un científic que investiga la fórmula d'un medicament que necessita prendre amb urgència. Ell els explica que s'amaga en un centre comercial per culpa d'un experiment que l'ha fet tornar invisible¿ Allí, es diverteix espantant els clients i se sent l'home més poderós del món. Però les nenes descobreixen que és vergonyós i que es torna visible quan es posa vermell.

10:21 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i la màquina del temps
tancar

Les Tres Bessones i la màquina del temps

Un inventor ha construït una màquina per viatjar pel temps. Les Bessones l'acompanyaran cap al futur, fins a una època en què les persones no han de fer cap esforç perquè tot ho fan les màquines. Però això és tan avorrit, que tots quatre tornen al passat per rescatar unes màquines que només fan riure, unes màquines anomenades joguines.

10:42 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i les pirates
tancar

Les Tres Bessones i les pirates

Les Bessones són a l'època en què els pirates eren els amos del mar. Disfressades de mariners, naveguen pel Carib en un vaixell. Allà coneixen Mary Reed, una noia que es fa passar per noi per poder ser mariner. Però aviat cauen en mans del temible John Rackam i la seva companya, Anne Bonny, la parella de pirates més famosa del Carib¿

11:04 Les Tres Bessones - La balalaica de cristall
tancar

La balalaica de cristall

Les tres bessones apareixen a la terminal d'arribades de l'aeroport de Moscou. Allà viuen aventures amb en Sadko, un noi molt eixerit que toca la balalaica i de qui es faran amigues. També coneixeran, pels volts del llac Il'men', el Rei de les Aigües. La Bruixa Avorrida, mentrestant, intentarà que les nenes no arribin al feliç desenllaç del conte.

11:25 Les Tres Bessones - Els tres porquets
tancar

Els tres porquets

El llop Bernat vol construir una urbanizació per a llops als terrenys dels tres porquets. Però no li serà fàcil fer-los-en fora, perquè les Bessones els ajudaran a lluitar contra ell i la Bruixa. Les nenes i els porquets hi construiran una casa molt resistent que el llop no aconseguirà enderrocar.

11:51 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'alquimista
tancar

L'alquimista

El peixater del poble avisa en Robin i els seus amics que els peixos del riu surten de color verd i pudents. Quan van a investigar què passa, descobreixen que el príncep Joan està fent experiments d'alquímia per mirar de convertir el plom en or, i quan no li surten bé aboca el líquid al riu i el contamina.

12:02 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'hort secret
tancar

L'hort secret

En Walter, un dels membres de la guàrdia del príncep Joan, vol deixar les armes i dedicar-se a fer de pagès gràcies als diners que ha estalviat durant els anys. Però el príncep Joan no només no li dona permís per deixar la guàrdia sinó que, a més a més, li confisca els diners. En Robin i la seva colla ajudaran en Walter a fer realitat el seu somni.

12:13 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La bruixa
tancar

La bruixa

En Ralf i en Rolf, els fills bessons del xèrif de Nottingham, li estan fent la punyeta a una pobra velleta quan, per art de màgia per un encanteri de la Marian, apareix el Derke al cap d'un d'ells. Convençuts que la velleta és una bruixa, la denuncien davant del príncep Joan perquè la jutgin per bruixeria. En Robin i la colla miraran de demostrar que és innocent.

12:24 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Poca broma amb el príncep
tancar

Poca broma amb el príncep

Per fer una broma, la Scarlett posa bitxo a la sopa del príncep Joan. Però el príncep no s'ho agafa gens bé i despatxa la Matilda, cuinera reial i mare de la Scarlett. Amb l'ajuda d'en Robin i la seva colla, la Scarlett farà tot el possible perquè la seva mare recuperi la feina a la cuina del castell.

12:35 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Una damisel·la en perill
tancar

Una damisel·la en perill

En Robin i la seva banda rescaten de les mans del xèrif i dels guàrdies una noia, la Gwendolyn, que els explica que l'han segrestat per obligar el seu pare, un noble, a donar les seves terres al príncep Joan. Però, casualment, la Marian sent una conversa entre el xèrif i els guàrdies que la fa sospitar de la Gwendolyn. Poden ser certes, les sospites?

12:48 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Audimatrix
tancar

Audimatrix

La Nadia Chamack entrevista Ladybug i el Gat Noir a la tele per aconseguir audiència, però l'obsessió per guanyar espectadors la farà caure a les mans
de l'Esfinx, que la convertirà en la supermalvada Audimatrix, que intentarà aconseguir els prodigis dels nostres superherois.

13:09 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Glaciator
tancar

Glaciator

La Marinette surt amb els seus amics a prendre un gelat, però al final l'Adrien no pot venir, perquè el seu pare no el deixa sortir. L'André, el gelater dels enamorats li pronostica que acabarà trobant el seu amor, però la Marinette no ho veu clar. I aquesta desconfiança l'aprofitarà l'Esfinx per crear un altre dels seus supermalvats.

13:29 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - L'osset de peluix malvat
tancar

L'osset de peluix malvat

L'Adrien li diu a la Chloé que si vol que segueixin sent amics, ha d'apendre a ser amable amb els altres. Per això la Chloé organitza una festa a casa seva,
però l'instint de criticar els altres és més fort que ella, i el seu majordom intenta ajudar-la fent servir un osset de peluix de quan era petita. El problema és que
l'Esfinx també s'ha fixat en l'osset.

13:51 Els germans Kratt - Ponis salvatges
tancar

Ponis salvatges

Els germans Kratt descobreixen un ramat de ponis salvatges a la platja. L'Aviva i la Koki tenen moltes ganes de veure'ls, però s'acosta una tempesta i el Jimmy els recomana que tornin a la nau. Una gran onada arriba a la platja i deixa un petit poni separat del ramat. El Chris i el Martin decideixen anar-lo a buscar i portar-lo amb la seva mare. Però el petit poni és molt espantadís i el seu rescat no serà gens fàcil.

14:11 Els germans Kratt - Que llestos, els elefants!
tancar

Que llestos, els elefants!

Els germans Kratt i tot l'equip se'n van a l'Àsia per estudiar les diferències entre els dos grans tipus d'elefants: els asiàtics i els africans. Al mateix temps, es proposen fer un experiment per demostrar al Jimmy que són uns dels animals més intel·ligents del món i que tenen sentiments i emocions com les persones. Però mentrestant, s'hauran d'enfrontar amb la malvada Paisley Paviment, que amb el seu deliri per pavimentar i edificar, vol fer servir els elefants per dur a terme un dels seus projectes de construcció massiva en plena natura.

14:33 Naruto - La mà malvada avança amb sigil. Objectiu: L'habitació de l'hospital
tancar

La mà malvada avança amb sigil. Objectiu: L'habitació de l'hospital

El Naruto està esgotat i el porten a l'hospital. Quan es desperta, veu el Shikamaru, que li ha portat un cistell ple de fruita. Per sort, tots dos presencien l'intent del Gaara de matar el Rock Lee i eviten el tràgic final del seu amic. El Gaara explica que l'únic motiu que té per viure és matar tothom i que ell, igual que el Naruto, ha tingut una infantesa molt difícil.

14:57 Haikyu!! - L'ansietat dels covards
tancar

L'ansietat dels covards

Com que han guanyat el partit d'entrenament contra els veterans, el Shoyo i el Kageyana passen a ser jugadors oficials del Karasuno. Gràcies al professor Takeda, nou assessor de voleibol del Karasuno, l'Aoba Josai, un dels millors equips de la prefectura de Miyagi i institut on estudien molts exalumnes de la Kitagawa Daiichi, accepta disputar un partit amistós contra el Karasuno amb la condició que el Kageyama jugui de col·locador durant tot el partit.

15:21 Haikyu!! - Un equip interessant
tancar

Un equip interessant

El Shoyo està molt nerviós perquè disputarà el seu primer partit oficial com a jugador del Karasuno. Els veterans de l'equip intenten tranquil·litzar-lo, però comet molts errors. Contra tot pronòstic, el Kageyama l'ajuda a calmar-se i aconsegueix coordinar-se de nou amb ell per fer atacs ràpids. L'equip rival està bocabadat: els sembla increïble que un jugador tan baixet i un altre de tan egocèntric puguin funcionar tan bé plegats.

15:45 El xai Shaun - Don són companyia
tancar

Don són companyia

Tothom s'ha adonat de seguida que l'ovella nova que ha arribat avui a la granja, després d'una bona dutxa, resulta que és ben bufona. Tant, que en Shaun se n'ha enamorat a primera vista! I saps què és capaç de fer en Shaun quan l'amor truca al seu cor?! No t'ho perdis!

15:51 El xai Shaun - La caseta del gos
tancar

La caseta del gos

En Bitzer està convençut que, ara que s'ha quedat sense caseta per culpa d'un accident, el granger n'hi comprarà una altra d'últim model. Però s'equivoca... I quan veu la caseta tan atrotinada que li ha construït el seu amo, decideix fer la maleta i anar-se'n de casa. Et sembla que hi pot fer alguna cosa, en Shaun, perquè s'hi repensi?!

15:57 El xai Shaun - La barca
tancar

La barca

El granger ha agafat en Bitzer perquè l'ajudi a arreglar una barca vella, però a la primera de canvi, les ovelles i els porcs, amb en Shaun al capdavant, converteixen la reforma en un joc de pirates amb totes les de la llei. Per tots els xais esquilats! Això no ho supera ni el mateix Barbanegra! Tothom a bord, que comença l'aventura!

16:04 Masha i l'os - La troballa
tancar

La troballa

Un dia, la Masha troba un ou. El porta a casa l'os i tots dos busquen de quin animal pot ser. Descobreixen que és un ou de pingüí i la Masha diu que l'han d'incubar. Quan neix el pingüí, l'os l'ha de cuidar a ell i a la Masha. Els fa el menjar i els fa un parc aquàtic petit perquè hi juguin. Però l'os s'adona que el pingüí només podrà ser feliç en un ambient més fred.

16:10 Masha i l'os - Bon profit
tancar

Bon profit

El panda, el cosí de l'os, ha vingut de visita i li proposa a l'os fer un plat de cuina xinesa. Mentre fan wontons, entra la Masha empaitant una eruga i els dos ossos, que fins aquell moment estaven molt tranquils, es posen força nerviosos. Quan al final, acaben de preparar els wontons i els posen al foc, la Masha s'adona que l'erugueta no hi és.

16:16 Masha i l'os - Abracadabra
tancar

Abracadabra

Plou a bots i barrals i l'os aprofita per llegir una estona a la vora del foc. Però ben aviat apareix la Masha ben xopa. L'os per distreure-la, li deixa un llibre de màgia. La Masha el comença a llegir molt interessada i comença a posar uns quants trucs en pràctica. L'os s'adona que no li hauria d'haver deixat el llibre i, per poder llegir tranquil, s'amaga dins de la caixa màgica.

16:25 El Mic i els seus amics - El Cargol i la Mosca, sota la pinassa
tancar

El Cargol i la Mosca, sota la pinassa

El Cargol i la Mosca són tan petits que poden descansar a sota la pinassa i gairebé no es veuen.

16:35 Numberblocks - Com es compta
tancar

Com es compta

Fa un dia fantàstic per anar a fer un pícnic, però ha desaparegut un pastís. Potser és que hi ha un lladre, o potser és que el Tres no se'n recorda de com es fa una cosa que els Numberblocks són especialistes a fer. Aprendrem a comptar

16:40 El Mic i els seus amics - Prendre el sol
tancar

Prendre el sol

En Cincsegons i la Mosca es posen ulleres de sol per prendre una estona el sol.

16:50 Titó - Excursió amb gegants
tancar

Excursió amb gegants

Avui anem d'excursió amb en Titó i coneixerem la Mulassa, els Gegants del Pi i els Gegants de la Ciutat. Cantarem "El gegant del pi" acompanyats de gralles i timbals.

17:00 La Patrulla Peluda - La Patrulla salva un campionat de surf de neu
tancar

La Patrulla salva un campionat de surf de neu

En Jake i l'Everest tenen moltes ganes de fer el campionat de surf de neu, però resulta que hi ha hagut un temporal i la pista ha quedat colgada de neu.

17:11 La Patrulla Peluda - La Patrulla salva els cérvols
tancar

La Patrulla salva els cérvols

En Ryder i la Patrulla Peluda han de salvar una família de cérvols que ha quedat atrapada al gel!

17:21 La Patrulla Peluda - Les aventures de la Patrulla fent de cangur
tancar

Les aventures de la Patrulla fent de cangur

L'alcaldessa truca a la Patrulla Peluda perquè ajudi els seus nebots a baixar d'un arbre i de passada els facin de cangur.

17:32 La Patrulla Peluda - La Patrulla salva en François
tancar

La Patrulla salva en François

El capità Turbot i el seu cosí François busquen amb el Flounder, però xoquen amb una roca i el vaixell es comença a enfonsar! Per rescatar-los caldrà que vinguin tots els cadells.

17:42 La Patrulla Peluda - La patrulla salva els pingüins polissons
tancar

La patrulla salva els pingüins polissons

Uns pingüins s'han escampat per tot Badia Aventures! És hora de trucar a la Patrulla Peluda!

17:55 Ideafix i els irreductibles - A la gola de La Lloba
tancar

A la gola de La Lloba

Per venjar el gran capitost Camulogen, la gossa Polvorina vol enderrocar el palau de La Lloba passant amb els seus llobatons per una galeria subterrània secreta a la qual s'accedeix des del cau dels Irreductibles. El vell colom Asmàtix prou que l'adverteix que si tira endavant aquest pla, podria ensorrar tot Lutècia. El bon seny dels Irreductibles farà la resta.

18:06 Ideafix i els irreductibles - Lutècia és una festa
tancar

Lutècia és una festa

El malfactor Lèntix ha robat i amagat una joia dels romans, però el general Labiè fa engarjolar tota una colla de lutecians innocents que canten i ballen a la Cova del Gamarús. L'Ideafix creu que l'única manera de salvar-los és trobar aquesta joia i tornar-la als romans.

18:17 Ideafix i els irreductibles - Tres llobatons i un porquet
tancar

Tres llobatons i un porquet

Els romans munten una exposició dels trofeus de guerra del general Labiè, entre els quals hi ha un porquet que el capitost gal Camulogen havia regalat a la gossa Polvorina. Aquest nino li evoca tendres records, però per por de no ser la riota de tothom, decideix destruir-lo. Per despistar, es farà falsament amiga de la Irreductible Turbina, però el pla no li sortirà com l'havia previst.

18:29 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - Aquesta base és nostra
tancar

Aquesta base és nostra

Amb el dispositiu clau a la mà, el Kid Kazoom i la Multy aconsegueixen infiltrar-se en la base de l'Enigma disfressats de robotòxics. Tot intentant passar desapercebuts, es dirigeixen a desactivar les mesures de seguretat per avisar els herois que poden atacar. Just quan estan a punt d'aconseguir-ho, i malgrat els esforços de Kid Kazoom i de la Multy per convèncer-lo que torni amb els herois, el Kid Fury insisteix que aquesta vegada guanyarà i que el seu lloc ja no és amb ells.
Durant l'enfrontament, el Kid Kazoom i la Multy intenten esquivar els atacs del Kid Fury sense fer-li mal i esperen poder-hi raonar. Com que aconsegueixen desactivar la consola de seguretat, els superthings herois poden infiltrar-se en la base i enfrontar-se als malvats. Tanmateix, el Kid Fury, en un rampell de fúria, destrueix el superordinador i els arrabassa l'única eina que els podia ajudar a localitzar els fragments del kazoom.

18:36 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - Una cerca llegendària
tancar

Una cerca llegendària

Amb el superordinador destruït, l'Enigma, el Kai i la Mia decideixen buscar l'ajuda del Doc Vroom, un superthing llegendari, excèntric i inventor, per construir un nou localitzador de fragments del kazoom. Seguint pistes i enfrontant-se amb una sèrie d'endevinalles i trampes als túnels subterranis de Kaboom City, els herois troben el Doc Vroom, que es nega rotundament a involucrar-se en la lluita d'herois i malvats.
El Kid Fury els ha seguit i apareix decidit a esguerrar-los el pla, juntament amb un grup de robotòxics. El Doc Vroom, després de veure les destrosses dels malvats, decideix ajudar i fa servir el seu vehicle, el Power Chomper, per enfrontar-se als robotòxics. Durant la baralla, el Kid Fury posa el Doc Vroom contra les cordes i, en un acte heroic, el Kai i la Mia aconsegueixen salvar-los tots dos i, d'aquesta manera, es guanyen la confiança del superthing llegendari.

18:44 Les Sisters - Operació polls
tancar

Operació polls

Epidèmia de polls a Pom-les-Bains! La Marine aprofita l'ocasió per no haver d'anar a la piscina i s'inventa que ha agafat polls. El mateix dia s'organitza una cursa al parc i el corconet no se la vol perdre. Però com hi pot anar si ha fet creure a tothom que té polls? La solució: disfressar-se de noi.

18:55 Les Sisters - Zero en conducta
tancar

Zero en conducta

Les germanes no paren de fer malifetes i el seu pare acaba tenint un atac. Perquè es recuperi, la mare el treu a passejar per la muntanya, però abans li diu a la Wendy que es faci càrrec de la Marine i que no facin cap més malifeta. Perquè els pares la perdonin, la Marine decideix rentar el cotxe de la família. Mentrestant, la Wendy està més pendent de parlar pel mòbil amb el seu nòvio que de vigilar la seva germana...

19:08 Les Tortugues Ninja - Metalhead
tancar

Metalhead

El Donatello està cansat d'haver de lluitar amb un bastó de fusta contra la tecnologia dels Kraang i s'inventa un robot teledirigit que es diu Metalhead i que pot enviar a lluitar en lloc seu. Però els seus germans també s'hauran d'acostumar a combatre amb aquesta màquina al costat.

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Núria Violan
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Alaaddine Azzouzi, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Javi Gascón
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:45 Projecte Beta - El Dia del Sí
tancar

El Dia del Sí

La Kai, el Jan i el Grau troben a faltar la Lola i li proposen de fer un Dia del Sí, 24 hores sense dir que no a cap de les seves propostes.

20:01 Les Tortugues Ninja - Cervell de mico
tancar

Cervell de mico

En Donatello i l'April investiguen la desaparició d'un científic, però acaben descobrint un complot relacionat amb un mico estrany que té poders.

20:23 Ràndom
20:46 Conde & Fonde - Un dia ple d'emocions
tancar

Un dia ple d'emocions

Ai, que el Fonde se'ns ha enamorat! Tots ens enamorarem de la Maca, que viu una segona vida.

21:08 El detectiu Conan - La festa per trobar parella de la Chihaya i en Jugo (1a part)
tancar

La festa per trobar parella de la Chihaya i en Jugo (1a part)

En Kogoro, la Ran i en Conan van a un restaurant perquè en Kogoro té uns vals gratuïts per menjar-hi, però aquell dia hi ha una festa de solters i han de buscar un altre restaurant. Casualment, a la festa hi coincideixen la tinenta Chihaya Hagiwara i l'inspector Jugo Yokomizo. Ella hi va perquè per a les dones el menjar és gratis, ell perquè la família insisteix que s'ha de casar. Però, de sobte, la festa fa un gir inesperat.

21:32 Yona, la princesa de l'alba - Els designis dels déus
tancar

Els designis dels déus

Després d'escapar-se de la mort de miracle, en Hak i la Yona descansen a casa d'un jove anomenat Yoon i un home una mica despistat que resulta que és el sacerdot que buscaven. Quina serà la seva profecia?

21:56 Expedient Zack - La llavor de la discòrdia
tancar

La llavor de la discòrdia

La Gwen ha organitzat un partit de bàsquet contra un altre institut. Abans del partit en Zack s'empassa una llavor de taronja i, d'un dia per l'altre, es converteix en un nen de dos metres. El pitjor, però, és quan li comencen a sortir branques, i fulles, i arrels...

22:17 Hoodie - Una aliança inesperada
tancar

Una aliança inesperada

L'equip Hoodie troba el Soufian però perd la Flo, perquè el Roche i el Kas fugen amb ella. L'equip s'adona d'un fet terrible: per salvar la Flo, hauran de col·laborar amb el Soufian.

22:28 Hoodie - Un munt de pamflets
tancar

Un munt de pamflets

El Pieter està enfadat amb el Soufian, però aquest vol ajudar de debò i idea un pla molt astut per alliberar la Flo. El pla sembla que funciona, però la Dorien apareix de sobte i la situació sembla que hagi d'explotar.

22:40 Jenny - La meva Flo
tancar

La meva Flo

La Flo i la Jenny no ens parlen des de nit de la festa que tan malament va acabar. Ni l'una ni l'altra es decideixen a fer el primer pas. La Blue, la veïna de la Jenny a qui li agradaria ser la seva nova millor amiga, intenta aprofitar-se de la situació.

22:52 Jenny - La meva rival
tancar

La meva rival

A pesar de les reticències del Charles, la Jenny decideix anar-lo a veure a l'hospital perquè li expliqui per què no vol saber res més d'ella. Però la Lucie i una infermera repel·lent i primmirada amb les normes li compliquen les coses. Finalment aconsegueix parlar amb ell.

23:05 ZombieLars - Un trol en una gàbia
tancar

Un trol en una gàbia

Mentre la colla torna a reproduir els moments més destacats de la infame actuació de l'Anna a l'exhibició de gimnàstica, reben una visita sorpresa: la Caroline. Els explica més coses sobre el que poden fer els trols, i al Lars se li acut una idea per ajudar la seva amiga a retrobar-se amb si mateixa.

23:19 ZombieLars - Rebel·lió
tancar

Rebel·lió

L'Anna i el Lars passen un dia d'allò més divertit junts. Mentrestant, la Torill porta la Caroline al bosc i li explica les conseqüències de viure com un trol, amb l'esperança que la seva filla s'adoni que el millor és tornar a controlar-se. La Caroline ha de prendre una de les decisions més importants de la seva vida.

23:34 Agència Galàctica - La Colette
tancar

La Colette

El K fa servir l'Amicalàser que s'acaba de comprar per donar vida a un tros de cola i crea la Colette, una mena d'ésser que acompanya l'Agència Galàctica en una missió a l'Illa Rosa. Quan arriben a la perruqueria de la Lindzay i l'Stacy, la Colette es converteix en un munt de Colettes que tot fa pensar que esguerraran la missió..., o potser la salvaran, qui sap!

23:45 Agència Galàctica - L'alè-pudent
tancar

L'alè-pudent

L'Apple convenç el Dany perquè la deixi anar a buscar l'Alè-pudent, la gata de la seva superheroïna preferida, la Cleospai. El K és l'únic que està disposat a acompanyar-la, perquè és un gran fan de l'Alè-pudent, i ben aviat acaba a la seva panxa. A l'hora de la veritat, la Cleospai deixa l'Apple sola davant del perill, però ella està disposada al que calgui per salvar el seu amic, fins i tot a pensar com una gata!

23:55 Agència Galàctica - Grip espacial
tancar

Grip espacial

El Dany decideix carregar la Torradora amb un combustible que està d'oferta, però no se li posa bé. La pobra nau comença a tenir avaries per tot arreu per culpa d'un virus que cada cop es fa més gros. Com que el Dany és incapaç de confessar el seu error, la Torradora cada vegada fa més bestieses, fins que els agents galàctics estan a punt d'estavellar-se contra Ciutat Elèctrica.

00:06 El xai Shaun - Un ramat lliure
tancar

Un ramat lliure

Avui en Shaun i companyia no s'ho han pensat dues vegades i han pujat a l'autobús per anar a la fira que s'ha instal·lat al poble. Una oportunitat així no la poden deixar escapar! És ple d'atraccions i de paradetes molt divertides. La pega és que al granger no li ha fet tanta gràcia i en Bitzer ja està a punt per anar-les a buscar. Ara sí que comença l'acció!

00:13 El xai Shaun - Has ficat la pota
tancar

Has ficat la pota

El granger avui està d'obres. Ha fet un terra nou de ciment i, mentre s'asseca, ha deixat en Bitzer que vigili que no hi passi ningú pel damunt. Ja et pots imaginar que per en Shaun i companyia és una temptació molt difícil de resistir. Però, com s'ho poden fer per despistar en Bitzer? Segur que a en Shaun se li encén la bombeta...

00:19 El xai Shaun - Singlot
tancar

Singlot

La Shirley s'ha begut un refresc d'en Bitzer i li ha vingut un singlot que la té ben amoïnada. No hi ha manera de fer que li passi. En Shaun ja ho ha intentat tot, però no li ha funcionat cap dels remeis casolans que ha provat. Aviat, però, veient el granger com es banya, tindrà un idea que no pot fallar de cap manera. No t'ho perdis!

00:25 El xai Shaun - Dia de bugada
tancar

Dia de bugada

Que n'és de divertit jugar amb la roba que hi ha al penjador! La roba neta del granger, és clar. Llàstima que el joc acabarà malament. En Shaun i companyia s'enredaran amb les cordes i deixaran tota la bugada feta una porqueria. Ara els toca tornar a rentar tota la roba abans que se n'adoni el granger... O en Bitzer!

00:31 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Protecció
tancar

Protecció

Als amics de la Marinette i l'Adrien se'ls acut un altre pla complicadíssim perquè es facin un petó. La Lila fa servir el seu talent per manipular la Kagami i la convenç que la Marinette és una mentidera que s'aprofita de l'amabilitat de tothom. La Kagami és akumatitzada i sorprèn la parella precisament en el moment en què l'Adrien havia aconseguit que la Marinette se sentís còmoda al seu costat. Aconseguiran les mentides tòxiques de la Lila espatllar l'amistat entre la Kagami, la Marinette i l'Adrien?

00:53 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Adoració
tancar

Adoració

Quan escullen la Marinette i la Zoé per organitzar la festa de fi de curs, la Marinette s'assabenta que la Zoé està secretament enamorada d'algú de la seva classe. La Zoé diu que no en pot parlar, i per la Marinette això només pot voler dir una cosa: la Zoé està enamorada de l'Adrien! Però abans de poder esbrinar si té raó, una enemiga comuna de les noies intentarà espatllar la seva bonica amistat.

01:16 Ghostforce - Zip-zap
tancar

Zip-zap

Els herois de la Ghostforce han de lluitar contra un petit fantasma que es fica als dispositius amb pantalla i hipnotitza tothom qui se'ls mira. La senyoreta Jones els avisa que s'afanyin a capturar-lo perquè si passés a mode augmentat seria molt perillós: a través de mòbils i altres pantalles podria arribar a hipnotitzar tots els habitants de Nova York.

01:28 Ghostforce - Mikrú
tancar

Mikrú

El Drake es fica amb el Mike, i a l'Andy i la Liv els sembla que l'han de defensar perquè és un any més petit que ells, però de fet el Mike se sent una mica ofès perquè és perfectament capaç d'espavilar-se tot sol. Els ho haurà de fer entendre als germans Baker. Mentre fan classe, un fantasma molt poruc apareix a la biblioteca de l'institut. I, tot i ser molt petit, és capaç de xuclar tot allò que l'espanta, incloent-hi tots els alumnes i el professor.

01:39 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El titellaire
tancar

El titellaire

Un titellaire ambulant arriba a Nottingham per fer riure els vilatans amb els seus titelles. Però el príncep Joan no s'agafa amb gens d'humor que l'obra es burli d'ell i fa tancar el titellaire a la masmorra. En Robin Hood i la seva colla intentaran rescatar-lo.

01:51 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'espasa dels reis
tancar

L'espasa dels reis

La druida Arnaldina convenç el príncep Joan perquè li doni una bossa plena d'or a canvi d'un antic pergamí que indica un indret secret al bosc de Sherwood on es troba l'espasa Excàlibur, que permet a qui la posseeixi ser rei i senyor absolut de tot Anglaterra. Ho podran impedir, en Robin i els seus amics?

02:02 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un nadó al cau d'en Robin
tancar

Un nadó al cau d'en Robin

El xèrif i els seus homes persegueixen Lady Sable, que, mentre fuig, abandona el seu nadó al bosc. En Robin, amb l'ajuda de la Marian i l'Scarlett, intenta rescatar la dama, presonera al castell, mentre en Tuck i en Petit John es queden al bosc amb el nadó. En Robin aconseguirà alliberar Lady Sable i alguna cosa que el príncep vol aconseguir.

02:13 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Només cal afegir-hi aigua
tancar

Només cal afegir-hi aigua

A l'institut, als alumnes els fan fer un treball que consisteix a cuidar un paquet de farina com si fos un nadó. En Jim i la Claire, que fan aquest treball junts, aviat descobreixen que tindran una altra missió encara més difícil: enfrontar-se a un espant que volta pels carrers d'Arcadia Oaks.

02:36 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Els Kaçabestiotes
tancar

Els Kaçabestiotes

L'Steve descobreix per casualitat que hi ha monstres rondant per Arcadia Oaks i s'alia amb l'Eli per investigar aquesta troballa sorprenent. Tot apunta que en Jim Lake hi està implicat, i l'Steve i l'Eli decideixen enfrontar-s'hi per salvar la ciutat.

02:58 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Alguna cosa li passa a la Gwen (de Gorbon)
tancar

Alguna cosa li passa a la Gwen (de Gorbon)

L'Stuart rep la visita sorpresa d'una exnòvia una mica perillosa, la Gwen, que té comptes pendents amb ell. Mentrestant, en Toby i l'Eli han decidit rodar un curtmetratge amb en Kleb de protagonista.

03:20 Mags: contes d'Arcàdia - La Dama del Llac
tancar

La Dama del Llac

Després de la mort de la Morgana, en Merlí organitza una expedició per anar a visitar la Nimue, la Dama del Llac, i demanar-li que repari l'Excalibur. En Douxie ensenya a la Claire a dominar la màgia ombrívola, i junts descobreixen que la Dama té certs comptes pendents amb en Merlí.

03:42 Els meus veïns pirates - L'ofici ideal
tancar

L'ofici ideal

La senyoreta Green proposa una activitat especial als seus alumnes: durant una tarda, cadascun provarà un ofici al costat d'un adult que li haurà tocat per sorteig. Al Jim li toca fer de policia; a l'Alèxia, de venedora de gelats; al Max, d'organitzador de bingos; al Brent, de peixater; i a la Matilda..., de pirata! La nena té moltes ganes d'ajudar l'avi del Jim, però a ell no li agrada tenir una peu-seca al vaixell.

03:53 Els meus veïns pirates - La llei antipirates
tancar

La llei antipirates

La senyora Delille ha aconseguit que l'Ajuntament de Vilaensopida de Mar aprovi una llei antipirates, i es dedica a perseguir tots els que fan coses que no li agraden amb l'excusa que van contra la llei. Els nens, que s'han quedat sense poder fer res, organitzen una manifestació de protesta, però, com que no dona resultat, trien una estratègia més rebuscada: porten l'aplicació de la llei fins a l'extrem, i els grans també es queden sense poder fer res.

04:04 Els meus veïns pirates - Pirates sense sostre
tancar

Pirates sense sostre

Com que al Jim li costa d'entendre com funcionen les lleis dels peu-secs, el pare del Brent s'aprofita d'ell i li fa firmar un contracte per quedar-se la seva casa. Els pares de la Matilda conviden els pirates a casa seva mentre no en tinguin una altra, però, mentrestant, el Jim i la Matilda troben la manera d'enganyar els Winner amb un altre contracte perquè els pirates recuperin casa seva.

04:15 Pfffirates - Un niu de serpinflades
tancar

Un niu de serpinflades

Els pfffirates han d'endreçar els vaixells i netejar-los perquè la capitana Lamar i el senyor Duncan hi han de passar revista. La Lily i el Majid descobreixen per casualitat que les serpinflades, quan senten la flauta del Majid, es queden encantades i fan el que ells volen. I llavors, se'ls acut aprofitar-les d'amagat per endreçar el vaixell. Al principi, la cosa sembla que funciona, però no serà tan fàcil que s'acabi bé.

04:26 Pfffirates - La Gran Norma
tancar

La Gran Norma

Una dia a la nit, el Pat veu una cosa estranya a l'aigua: segons ell, és la Norma, una tortuga de mar molt grossa que té la closca daurada. El Pat n'ha sentit a parlar al seu avi, que s'ha passat tota la vida buscant aquesta toruga. Quan el Pat demana a la capitana Lamar que els deixi anar a buscar la tortuga, la capitana no li dona permís, però el senyor Duncan organitza una expedició secreta amb els Korsaris per anar-la a buscar.

04:37 Dinotren - La nineta de la Tiny
tancar

La nineta de la Tiny

La família Pteranòdon continua fent la volta al món i fan una parada a la Vall dels Velociraptors per anar a veure la Velma i la Valerie Velociraptor. Quan se'n tornen al tren, després de la visita, la Tiny es descuida la seva nina inseparable al niu dels velociraptors i no se n'adona fins que ja és dalt del Dinotren.

04:49 Dinotren - L'Iggy Iguanodont
tancar

L'Iggy Iguanodont

La família Pteranòdon segueix fent la volta al món, i en aquesta parada canvia de continent. El pare vol trobar uns penya-segats blancs que li han dit que van molt bé per sortir a pescar i els menuts tenen moltes ganes de conèixer els dinosaures que viuen en aquest continent, com l'Iggy Iguanodont, un amic del revisor molt simpàtic. Per això baixen a la Cala dels Iguanodonts i comencen a explorar les terres desconegudes.

04:59 Dinotren - La Shiny no pot dormir
tancar

La Shiny no pot dormir

La Shiny enyora el niu mentre la família Pteranòdon continua la volta al món. Com que està neguitosa i no pot adormir-se al vagó llit, el pare se l'emporta a fer una volta pel Dinotren. La mare del revisor li ensenyarà l'activitat dels animals nocturns des del furgó de cua.

05:10 Dinotren - En Kenny Kentrosaure!
tancar

En Kenny Kentrosaure!

La família Pteranòdon continua fent la volta al món amb el Dinotren i avui arriben a un nou continent, al període del Juràssic. Aquí coneixeran el Kenny Kentrosaure, que viu a la sabana i té tot de plaques i punxes al llom perquè tothom el vegi bé i per espantar els dinosaures carnívors. Juntament amb el Gilbert i altres amics del Kenny, jugaran a fer un grup de percussió d'estegosaures.

05:21 La família Teixó-Guineu - Un imprevist ben inoportú
tancar

Un imprevist ben inoportú

Després d'uns dies de neteja al cau, la família Teixó-Guineu s'ha guanyat una bona cursa de taules sobre herba. Però de camí cap al turó, l'Edmond i la Marguerite es topen amb la família de la Castina, que tenen un problema una mica urgent, i decideixen donar-los un cop de mà. Quan els criden, la Guineta i el Pinxo fan veure que no ho senten i se'n van tot sols a tirar-se amb la taula, tot i que no triguen a penedir-se de la seva reacció egoista i de seguida intentaran trobar la manera de compensar-ho.

05:33 La família Teixó-Guineu - Un secret feixuc
tancar

Un secret feixuc

El Lludó se'n va de pícnic amb el Timbal, i el seu pare li deixa endur-se dos peixos, però, de camí a trobar-se amb el seu amic, el Gatmoix i el Gatmoll li prenen els peixos, i l'amenacen de venjar-se si els delata. El Timbal de seguida nota que li passa alguna cosa, així que el Lludó li explica el seu secret, però li fa prometre que no ho dirà a ningú. Però necessitaran l'ajuda d'un adult per donar una bona lliçó als gats.

05:45 Els mixets - Els estels
tancar

Els estels

Els mixets no volen sortir a jugar perquè fa massa vent, però la mare els proposa que facin un estel. Com que no es posen d'acord per fer-ne un tots junts, cadascú fa el seu, però no els surten tan bé com s'esperaven.

05:50 Els mixets - El lladre emplomallat
tancar

El lladre emplomallat

Mentre juguen a l'habitació, de sobte cadascun dels mixets troba a faltar alguna cosa: en Tortell un xiulet, la Dolça una agulla dels cabells i en Flam la lupa. Mentre s'acusen entre ells per saber qui és el lladre, arriba la mare i diu que ha perdut una arracada. Deu ser que hi ha un lladre a casa?

05:54 Els mixets - El dia del gat negre
tancar

El dia del gat negre

És el Dia del Gat Negre i, com mana la tradició, els mixets i els seus amics hauran de trobar un ninot en forma de gat negre -que el pare ha amagat en algun lloc- seguint les pistes i senyals que els ha deixat. Tenen una hora. Si el troben, els espera un any de bona sort.