TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

07:29 TN Matí - + info
tancar

+ info

L'edició del matí dels "Telenotícies", conduïda per Ariadna Oltra, per arrencar el dia amb un repàs exhaustiu a l'actualitat.

08:30 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és el magazín informatiu diari de referència a TV3, dirigit i presentat per Lídia Heredia.

Cada matí us mantenim informats, us expliquem què passa i per què passa. I sempre ho fem des del màxim rigor i buscant tots els punts de vista sobre una mateixa notícia. Amb aquestes premisses hem aconseguit consolidar-nos com el programa líder indiscutible de la franja matinal.

11:10 Planta baixa - + info
tancar

+ info

"Planta baixa", presentat per Ricard Ustrell és un magazín d'actualitat social i política, amb reporters al carrer, moltes connexions, sense tertúlies i amb públic al plató. Tota una nova generació de periodistes s'estrenarà en televisió per aportar un punt de vista jove, inèdit i modern del que passa a Catalunya.

El programa s'emet en directe des d'un plató de TV3, convertit en un pis de planta baixa. Al menjador s'hi analitzaran les notícies més importants del migdia. A la sala d'estar, els temes d'interès social d'investigació pròpia. A la cuina, quatre periodistes especialitzats hi explicaran històries de medi ambient, feminismes, ciutadania, vida digital, etc. I l'altell és l'espai per a la reflexió, on aportaran la seva visió del món noms destacats del món del periodisme i de la universitat.

13:55 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:53 Tot es mou
20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa, presentat per Toni Soler, ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Soler està acompanyat en el plató per Jair Domínguez, Elisenda Carod, Magí García, Òscar Andreu, Peyu i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:16 Moebius - La nina
tancar

La nina

La Mamen explica a la Leire què ha esbrinat després d'haver llegit l'informe de l'Àlex. Llavors, la noia lliga caps i recorda un episodi en què algú tractava de fer xantatge a la família Garriga. El Natxo està decidit a investigar el pare de la seva nòvia. L'Albert dona un cop de mà inesperat a la Mamen.

23:04 Hits - + info
tancar

+ info

HITS ¿acrònim d'Humor Intel·ligent Trepidant i Sorprenent¿ reuneix dotze esquetxos mínimament reduïts i un ampli resum, compost de gags curtíssims, que tanca l'espectacle i deixa el públic a punt del col·lapse respiratori. Gairebé tots hi apareixen tal com es van estrenar, ja que el pas del temps ¿tret d'aspectes tecnològics que hem obviat o variat¿ no els ha afectat gens ni mica.

Guió, Direcció i Producció: Tricicle
Actors: Joan Gràcia, Paco Mir i Carles Sans

00:48 Quan arribin els marcians - Fugir, l'âfrica del Festival Grec i Meritxell Neddermann
tancar

Fugir, l'âfrica del Festival Grec i Meritxell Neddermann

Les migracions forçades, la mirada africana del Festival Grec i la música Meritxell Neddermann, protagonistes d'un nou capítol marcià.

01:26 Més 324 - + info
tancar

+ info

"Més 324", un espai de debat diari sobre temes d'interès i d'actualitat, amb els millors especialistes i protagonistes del dia, dirigit i presentat per Xavier Graset.

01:59 Futbol : Copa Amèrica - Bolívia-Argentina
tancar

Bolívia-Argentina

La Copa Amèrica 2021 s'intueix com un duel de poders entre la "canarinha" de Neymar i l'Argentina d'un Leo Messi necessitat d'alegries amb l'"albiceleste". TV3 oferirà tots els partits de l'Argentina durant el torneig, així com també els duels decisius pel títol.

03:56 Rumba a l'estudi - Sant Pau Rhum Band
04:55 Folc a l'estudi - Corrandes son Corrandes
05:54 Videoclips catalans
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 Cosins Germans - Arròs a banda
tancar

Arròs a banda

Delta de l'Ebre/L'Albufera
Una broma, sobre on es fa el millor arròs, al Delta o l'Albufera de València, esdevindrà una mena de competició sana per resoldre quin dels dos espais naturals és el més singular.

22:53 Cosins Germans - Cavallers, va de bo
tancar

Cavallers, va de bo

La pilota valenciana és l'esport autòcton del País Valencià. El Ferran i l'Empar coneixeran una llegenda viva d'aquest esport, Paco Cabanes, més conegut pel seu sobrenom, el Genovès. El Genovés els impartirà un classe pràctica de pilota. Després tots tres marxaran a Bellreguard per assistir a una partida professional de 'Raspall'. Com mana la tradició es jugaran els diners en les travesses. Tot i aquesta atapeïda agenda, l'Empar i el Ferran encara trauran temps per endrapar-se un arròs al forn a Xàtiva, en companyia del "cantaor" Pep Gimeno, "el Botifarra".

Per igualar la proposta valenciana, l'Empar du el Ferran a Ribes de Freser, al cor de la comarca del Ripollès. El primer diumenge de setembre se celebra el concurs d'habilitat de gossos d'atura més antic i famós de Catalunya. L'Empar i el Ferran s'endinsaran en l'organització. Començaran el dia menjant xulles de xai en l'esmorzar de germanor previ a la competició. Amb la panxa plena donaran suport a tots els pastors. Però Empar té preparada una altra sorpresa per al Ferran. Li torna l'envit del Pep, "el Botifarra", i li presenta l'acordionista i divulgador del folklore popular Artur Blasco.

23:28 Viure als Pirineus - Un hoteler dels Pirineus (Primavera - Estiu)
tancar

Un hoteler dels Pirineus (Primavera - Estiu)

En Cinto Gabriel és fill d'una nissaga d'hotelers que regenta l'hotel Cardós ajudat per la família. La seva feina és l'atenció als clients, però, en realitat, fa una mica de tot.

23:57 Viure als Pirineus - Un guarda de refugi dels Pirineus (Primavera - estiu)
tancar

Un guarda de refugi dels Pirineus (Primavera - estiu)

«Un guarda de refugi dels Pirineus» ens presenta una història d'amor entre un home i una muntanya, la Pierre Saint Martin. És una història que va començar fa més de quaranta anys en una vall veïna. Als seus 62 anys, Jean Hourticq, és tot un representant de la història d'aquesta regió, la del Lapiaz més gran d'Europa, un territori calcari de relleu accidentat i gorgues profundes. Aquest home de muntanya dirigeix, des de fa 22 anys, el refugi Jeandel, situat en un pic rocós, a 1.600 metres d'alçada, un refugi que provoca la curiositat d'excursionistes, escaladors i aventurers de tota mena. Cada dia, en Jean i la seva dona hi garanteixen els àpats, l'allotjament i la millor acollida possible a tots els visitants que passen pel refugi. A tots dos, units també per l'amor a la muntanya, els agrada conèixer gent i compartir-hi bons moments.
La temporada d'estiu s'acaba i nosaltres seguirem la parella en el moment en què aturen la seva activitat, a les portes de la jubilació. L'Anthony, fill d'en Jean, garantirà la pervivència del refugi, sota la tutela benvolent del seu pare. Es tracta d'una transmissió que va molt més enllà del que podria ser un petit negoci familiar, perquè perllonga en el temps una història íntima i antiga entre les muntanyes dels Pirineus i tots aquells que hi conviuen.
S'acosta l'hivern, i l'Anthony i la Camille, que a partir d'ara s'ocuparan de les instal·lacions, es troben davant d'un nou repte que truca a la porta del refugi Jeandel...

00:24 El gran viatge per Suïssa - + info
tancar

+ info

En aquest capítol d'El gran viatge per Suïssa, una sèrie de tres documentals, viatjarem del Jura a Valais, fins al peu del Cerví. Gaudirem de la gran bellesa dels paisatges i coneixerem persones que viuen els seus oficis i les seves vocacions amb passió, des d'una domadora de cavalls i hipoterapeuta fins a un cèlebre dibuixant de còmics, passant per un maquinista, una formatgera artesana de vacherin Mont d'Or, un vinicultor, una cuidadora de santbernats o una orquestra professional. Un viatge de descoberta per un país divers i ple de color: així és Suïssa.

01:07 Cosins Germans - Arròs a banda
tancar

Arròs a banda

Delta de l'Ebre/L'Albufera
Una broma, sobre on es fa el millor arròs, al Delta o l'Albufera de València, esdevindrà una mena de competició sana per resoldre quin dels dos espais naturals és el més singular.

01:42 Cosins Germans - Cavallers, va de bo
tancar

Cavallers, va de bo

La pilota valenciana és l'esport autòcton del País Valencià. El Ferran i l'Empar coneixeran una llegenda viva d'aquest esport, Paco Cabanes, més conegut pel seu sobrenom, el Genovès. El Genovés els impartirà un classe pràctica de pilota. Després tots tres marxaran a Bellreguard per assistir a una partida professional de 'Raspall'. Com mana la tradició es jugaran els diners en les travesses. Tot i aquesta atapeïda agenda, l'Empar i el Ferran encara trauran temps per endrapar-se un arròs al forn a Xàtiva, en companyia del "cantaor" Pep Gimeno, "el Botifarra".

Per igualar la proposta valenciana, l'Empar du el Ferran a Ribes de Freser, al cor de la comarca del Ripollès. El primer diumenge de setembre se celebra el concurs d'habilitat de gossos d'atura més antic i famós de Catalunya. L'Empar i el Ferran s'endinsaran en l'organització. Començaran el dia menjant xulles de xai en l'esmorzar de germanor previ a la competició. Amb la panxa plena donaran suport a tots els pastors. Però Empar té preparada una altra sorpresa per al Ferran. Li torna l'envit del Pep, "el Botifarra", i li presenta l'acordionista i divulgador del folklore popular Artur Blasco.

02:17 Viure als Pirineus - Un hoteler dels Pirineus (Primavera - Estiu)
tancar

Un hoteler dels Pirineus (Primavera - Estiu)

En Cinto Gabriel és fill d'una nissaga d'hotelers que regenta l'hotel Cardós ajudat per la família. La seva feina és l'atenció als clients, però, en realitat, fa una mica de tot.

02:44 Viure als Pirineus - Un guarda de refugi dels Pirineus (Primavera - estiu)
tancar

Un guarda de refugi dels Pirineus (Primavera - estiu)

«Un guarda de refugi dels Pirineus» ens presenta una història d'amor entre un home i una muntanya, la Pierre Saint Martin. És una història que va començar fa més de quaranta anys en una vall veïna. Als seus 62 anys, Jean Hourticq, és tot un representant de la història d'aquesta regió, la del Lapiaz més gran d'Europa, un territori calcari de relleu accidentat i gorgues profundes. Aquest home de muntanya dirigeix, des de fa 22 anys, el refugi Jeandel, situat en un pic rocós, a 1.600 metres d'alçada, un refugi que provoca la curiositat d'excursionistes, escaladors i aventurers de tota mena. Cada dia, en Jean i la seva dona hi garanteixen els àpats, l'allotjament i la millor acollida possible a tots els visitants que passen pel refugi. A tots dos, units també per l'amor a la muntanya, els agrada conèixer gent i compartir-hi bons moments.
La temporada d'estiu s'acaba i nosaltres seguirem la parella en el moment en què aturen la seva activitat, a les portes de la jubilació. L'Anthony, fill d'en Jean, garantirà la pervivència del refugi, sota la tutela benvolent del seu pare. Es tracta d'una transmissió que va molt més enllà del que podria ser un petit negoci familiar, perquè perllonga en el temps una història íntima i antiga entre les muntanyes dels Pirineus i tots aquells que hi conviuen.
S'acosta l'hivern, i l'Anthony i la Camille, que a partir d'ara s'ocuparan de les instal·lacions, es troben davant d'un nou repte que truca a la porta del refugi Jeandel...

03:11 Els Estats Units en color - La reialesa nord-americana
tancar

La reialesa nord-americana

La fascinació que senten els nord-americans pels rics i famosos va començar a principis del segle XX amb l'aparició de les primeres pel·lícules i noticiaris. El magnat del petroli Rockefeller va saber aprofitar la força de les imatges per transformar radicalment la seva imatge d'empresari sense escrúpols a la de filantrop. En èpoques dures com la de la gran Depressió posterior al crac del 29, els nord-americans veien com hi havia dinasties que s'escapaven de la crisi. Una nova classe política sorgia gràcies a l'impuls de la televisió. Famílies com els Kennedy i els Vanderbilt es convertien en la versió nord-americana de la reialesa europea.

03:57 Els Estats Units en color - L'època daurada de Hollywood
tancar

L'època daurada de Hollywood

A partir d'uns orígens humils, Hollywood s'acaba convertint en la gran indústria mundial del glamur, els diners i la fama. Els magnats dels estudis cinematogràfics controlen el negoci des de la producció fins a la distribució de pel·lícules, i la fama de les estrelles de Hollywood traspassa fronteres. A mesura que el poder i la influència de Hollywood creix, també ho fan les crítiques i la polèmica. S'alcen veus que acusen el sector del cinema d'immoral. Durant la Guerra Freda, la campanya per desemmascarar comunistes tocarà de ple Hollywood, i el seu monopoli sobre l'entreteniment s'acabarà amb l'arribada de la televisió. Però la meca del cinema sabrà adaptar-se als nous temps.

04:43 Thalassa - Els guardians de la serra
05:01 L'illa del tresor - Javier Cercas
tancar

Javier Cercas

L'ESCRIPTOR JAVIER CERCAS A L'ILLA DEL TRESOR

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del Tresor" del 33 amb l'escriptor Javier Cercas.

Va arribar a Girona des d'Extremadura, va viatjar des de l'anonimat cap al més rotund dels èxits, i ara l'escriptor Javier Cercas recala a L'illa del tresor disposat a compartir totes dues condicions: conversant amb Joan Barril i Joan Ollé, Cercas es passeja per l'emigració, els elogis, l'aprenentatge, la mort, i fins i tot recita -i oblida- un dels seus poemes de capçalera. Tot plegat en una illa que també acollirà una barra de bar musical, una capsa de llapis polisèmica, i un recital tripartit de literatura numerària.

05:25 L'illa del tresor - Rosa Regas
tancar

Rosa Regas

Joan Barril i Joan Ollé tornen a "L'illa del Tresor" del 33 amb l'escriptora Rosa Regàs, directora de la Biblioteca Nacional.

Dels anys de l'exili als dies a Madrid, de la literatura a les banderes, passant pels gintonics de la gauche divine i per la seva personal banda sonora, Rosa Regàs naufraga a L'illa disposada a convertir el regne dels Joans en una sala de lectura de silencis compartits. A més, pel mateix territori on es perd la directora de la Biblioteca Nacional s'hi infiltrarà el ballarí Andrés Corchero, la biografia musical de tres sirenes, i les paraules torbadores dels personatges del Guernika, el quadre de Picasso ressuscitat com un veritable tresor.

Progrmació BD ....
06:00 El detectiu Conan - La foscor de la policia de la prefectura (3a part)
tancar

La foscor de la policia de la prefectura (3a part)

Ja hi ha hagut tres assassinats i tots els indicis assenyalen l'inspector Yamato com a principal sospitós. En Mamoru Saegusa, un dels homes de l'inspector Takeda, rep un correu d'en Kansuke Yamato que li demana que vagi al mont Saijo si no vol que reveli tota la veritat sobre la X. Mentrestant, en Conan, la Ran i en Mouri ja són al tren bala, de tornada cap a casa. Allà en Conan els explica tota la veritat sobre el clan dels picots.

06:25 El detectiu Conan - L'ombra que s'acosta a en Toru Amuro
tancar

L'ombra que s'acosta a en Toru Amuro

Tot esmorzant al Cafè Poirot, en Conan observa un client que li sembla sospitós. De seguida s'adona que té un interès especial per en Toru Amuro. Els seus amics de la Lliga de Detectius Júnior l'ajuden a investigar-ho i en Conan l'hi acaba explicant a en Toru abans que el sospitós pugui passar a l'acció. Però en Toru demostrarà la seva generositat i la seva professionalitat a l'hora de fer la feina que li serveix de tapadora.

06:47 Wow! English Method - Kindergarten Yellow - The Perfect Playhouse (Story)
06:52 Wow! English Method - Kindergarten Yellow - What is it? Part 2 (song)
06:53 Wow! English Method - Kindergarten Yellow - Go to Bed Part 1 (song)
06:55 Wow! English Method - Early Primary Green - Classroom Chaos (Story)
07:00 Wow! English Method - Early Primary Green - What's in your school bag? Part 2 (song)
07:03 Wow! English Method - Primary Bronze - Nice and Clean (Story)
07:08 Wow! English Method - Primary Bronze - What does the farmer do? (song)
07:13 Spirit, cavalcant en llibertat - La Lucky i el terror amb dues rodes
tancar

La Lucky i el terror amb dues rodes

Després de la temporada que han passat amb el circ, la Lucky i les seves amigues tornen a Miradero. Quan arriben, troben que al poble hi ha hagut uns quants canvis. La Maricela s'ha fet molt amiga d'en Turo, i es passeja amb una bicicleta molt maca amb un timbre que no para de tocar. Però a la Lucky l'amoïnen més tots els canvis que la Kate fa a casa seva.

07:36 Kikoriki - El coet fugitiu (1a part)
tancar

El coet fugitiu (1a part)

Mentre el Dokko fa una conferència sobre nanotecnologia, el Krash i el Chiko descobreixen el coet que ha construït el Pin, i el Krash, que no sap parar quiet i ho remena tot, toca el botó d'encesa i el coet surt disparat i es posa a orbitar al voltant de la Terra. El problema és que no tenen prou combustible ni prou aire per poder tornar a la Terra, i els seus companys hauran de trobar la manera de rescatar-los.

07:42 Kikoriki - El coet fugitiu (2a part)
tancar

El coet fugitiu (2a part)

El Krash i el Chiko segueixen estant atrapats al coet que el Krash va fer enlairar sense voler, i els seus companys no saben com rescatar-los. El Dokko i el Pin, amb els seus coneixements científics, busquen la solució basant-se el principi de l'analogia amb la natura, fins que troben la manera d'elaborar una corda superresistent per poder estirar el coet i rescatar els seus amics, que ja comencen a estar molt nerviosos.

07:48 Kikoriki - El turisme
tancar

El turisme

El Krash i el Chiko decideixen fer un viatge a una illa deserta, seguint les indicacions d'una guia de viatges, per prendre el sol, banyar-se en aigües càlides, estirar-se a l'ombra dels arbres tropicals i tastar fruites exòtiques, però les coses no els van exactament com tenen planejat i el viatge de plaer es converteix en un malson.

07:54 Kikoriki - La força de voluntat
tancar

La força de voluntat

El Carlin es vol aprimar i ha de tenir prou força de voluntat per no menjar. Quan troba una poma, més o menys se'n surt. Però quan veu un pastís boníssim que ha deixat l'Olga al porxo de casa seva, no se'n pot estar i se'l cruspeix. Llavors topa amb el Dokko, que ho ha vist tot amb el seu telescopi, i que vol convèncer el seu amic perquè confessi el que ha fet.

08:00 Kikoriki - Volar en somnis i despert
tancar

Volar en somnis i despert

Casualment un llibre de superherois cau a les mans del Pin, el pingüí que només llegeix llibres de mecànica. S'hi queda tan enganxat que es passa tota la nit llegint-lo. L'endemà a les 7 del matí, sense haver dormit, ha d'anar als camps del Barry a fer una feina molt important, però no hi va en les condicions més òptimes.

08:07 Bola & Bill - La Carolina s'amaga
tancar

La Carolina s'amaga

El pare del Bola es vol comprar unes ulleres i li fa gràcia que siguin de color de closca de tortuga; més concretament, del color de la closca de la Carolina. El Bill i la Carolina senten campanes i es pensen que l'home es vol fer unes ulleres amb la closa de la Carolina. Ella s'espanta molt i corre de seguida a amagar-se. Mentrestant, el Bill intenta fer canviar d'opinió el pare del Bola.

08:19 Bola & Bill - Bon profit
tancar

Bon profit

Al Bill li han canviat la recepta del seu menjar de llauna preferit i, com que és una mica llepafils, ja no en vol. El Bola escriu una queixa al fabricant del menjar, i ell li ofereix que el Bill faci de tastador dels seus nous productes. Al cap de poc, arriba una capsa plena de mostres d'uns menjars amb unes barreges molt estranyes, i el Bill les va a tastar amb els seus amics.

08:42 Misha, la gata violeta - Viatge a la lluna
tancar

Viatge a la lluna

L'Àvia de la Misha li explica que de jove volia ser astronauta, però que, en aquella època, les dones no podien ser-ho. Per això, la Misha li munta un viatge espacial de fantasia. És tan meravellós que fins i tot acaba a les notícies...

08:49 Misha, la gata violeta - La millor disfressa
tancar

La millor disfressa

Els amics es disfressen de manera original: cadascú es disfressa d'un altre dels seus amics. Això fa que, a la sortida de l'escola, hi hagi una multitud de malentesos.

08:55 Misha, la gata violeta - Vull créixer
tancar

Vull créixer

El Guillem s'ha cansat de ser el més baixet de la família. Per això, es planta en un test del jardí, perquè creu que, si el reguen, creixerà tant com un arbre.
Però el Guillem i el test acaben al jardí comunitari del barri, enmig d'una selva de plantes, i la Misha l'haurà de rescatar.

09:02 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen un globus aerostàtic
tancar

En Louie i la Yoko construeixen un globus aerostàtic

SINOPSI En Louie i la Yoko fan senderisme. Quan s'aturen a descansar, es troben dos gossos que també van d'excursió. Volen arribar al cim de la muntanya, però hi ha hagut una esllavissada de roques que ha tallat l'únic camí que hi porta. A en Louie se li acut una idea per ajudar-los: construir un globus aerostàtic que els permetrà sobrevolar els cims de les muntanyes i descobrir uns paisatges fabulosos.

09:08 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen un pou
tancar

En Louie i la Yoko construeixen un pou

En Louie i la Yoko van a l'hort de l'Eriçó a buscar verdures fresques. Abans d'arribar-hi es troben el seu amic omplint una regadora al riu, però mentre torna cap a l'hort va perdent la major part de l'aigua pel camí. Sense aigua, tota la collita corre perill. A en Louie se li acut una idea per ajudar-lo: construir un pou a prop de l'hort perquè pugui regar les verdures sense problemes.

09:15 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen un trenet turístic
tancar

En Louie i la Yoko construeixen un trenet turístic

És diumenge. En Louie i la Yoko surten a fer un tomb per la ciutat i coneixen una família de coales que volen anar a veure el funicular i el parc d'atraccions. Però els llocs més turístics estan molt separats els uns dels altres i no els podran visitar tots en un dia. A en Louie se li acut una idea: construir un trenet turístic perquè puguin visitar tota la ciutat sense cansar-se.

09:23 Artús i els vailets de la Taula Rodona - La cacera del dragós
tancar

La cacera del dragós

Un mercader arriba a Camelot a demanar protecció, ja que un dragós, una bèstia meitat drac, meitat gos, li ha pres uns tresors màgics. Com a mostra d'agraïment, regala una planta exòtica al rei Uter Pendragó. El rei ordena a Sir Ulfius que organitzi una cacera per deslliurar el regne d'aquest animal malèfic, i l'Artús i el Sagramor han d'anar a fer d'escuders dels cavallers caçadors. Però l'Artús té altres plans.

09:35 Artús i els vailets de la Taula Rodona - L'espectre reial
tancar

L'espectre reial

Perquè no l'enxampin durant les seves escapades nocturnes amb el Meugrú, la Ginebra demana un favor a la Morgana: una poció que faci invisible el gat-llop. El Mordred l'hi vol robar, però l'únic que aconsegueix és que l'Artús i ell mateix acabin convertits en espectres invisibles. Als dos enemics no els queda més remei que col·laborar per trobar la manera de comunicar-se amb la Morgana perquè els prepari un antídot.

09:48 Zoom, el dofí blanc - L'abisme de Maotou
tancar

L'abisme de Maotou

La Marina porta els seus amiguets al galió. Li fa molta il·lusió ensenyar-los totes les seves joguines. Però els nens només fan cas al Yann. Per cridar la seva atenció la Marina els diu que sap portar la "Tortuga", el submarí de l'oncle Patrick. Els convenç per fer-hi un tomb i la colla acaba fent una visita mogudeta a l'abisme de Maotou. El Yann, el Zoom i els seus amics hi han d'intervenir per treure'ls de l'embolic.

10:00 Zoom, el dofí blanc - Jackpot
tancar

Jackpot

El Jack torna a Maotou amb el seu hidroavió acompanyat del Jackpot, un gosset que acaba d'adoptar. Però l'aparell té una avaria i s'estavella al mar. El Jack aconsegueix arribar a una illa deserta, però el Jackpot desapareix. Per sort, el troba el Zoom, que el porta amb el Yann i els seus amics. Resulta que el Jackpot és un autèntic terratrèmol. S'adonaran els nostres herois que el Jack és el seu amo i que està en perill?

10:13 Dracs: Cap a nous horitzons - Els defensors de l'Ala (2a part)
tancar

Els defensors de l'Ala (2a part)

Per demostrar a la reina Mala que no són esbirros d'en Viggo ni col·laboren amb els caçadors de dracs, en Singlot s'ofereix per anar a rescatar l'eruptodont amb part dels genets, mentre la Heather i els bessons es queden a l'illa per mirar d'aturar el riu de lava que amenaça el poble. La reina Mala accepta l'oferiment, però amb una condició: ella acompanyarà els genets a rescatar l'eruptodont.

10:36 Històries dels caçadors de monstres: A cavalcar! - El ritual del vincle
tancar

El ritual del vincle

El cap Omna envia els quatre joves del poble a la Cascada dels reptes per completar el ritual de vincle que els convertirà definitivament en riders. La Lilia i la Loloa els segueixen d'amagat i, dins d'una cova, uns monstres les ataquen i enverinen la Lilia greument. Per sort, la capitana Simone, una escriba que és al poble per fer un estudi de la zona, arriba a temps per salvar-la.

11:00 George de la jungla - L'Steve de la jungla
tancar

L'Steve de la jungla

En George està inflat com una pilota de platja per culpa d'una malaltia rara i no pot dur a terme les seves funcions com a rei de la jungla, de manera que el Consell Simi decideix cridar l'Steve, un nen que també es va criar a la jungla i que de petit semblava destinat a ser el rei. L'Steve és intel·ligent, decidit i té una gran iniciativa. Tots els animals de la jungla l'adoren. Tret d'en Simi, que està convençut que amaga alguna cosa.

11:11 George de la jungla - Endevina què ve a sopar
tancar

Endevina què ve a sopar

A en Simi li agrada molt cuinar pels seus amics i sempre els prepara una sorpresa de gelatina, les postres preferides d'en George, l'Ursula i la Magnolia. O això es pensa ell, perquè no sap que, tan bon punt aparta la vista, tots tres corren a llençar la gelatina al primer lloc que troben. I, per aquelles casualitats de la vida, un dia apareix un alienígena gelatinià i fa que tota aquella gelatina malaguanyada cobri vida.

11:22 Els Mini Ninges - La trampa de gel
tancar

La trampa de gel

El malvat senyor Ashida prepara una trampa al Mestre Ninja i li envia un missatge d'un antic company dient-li que està en perill. El Mestre emprèn un viatge en solitari fins a la Muntanya dels Tres Pics, però els Mini Ninges el segueixen d'amagat i acaben caient tots a l'enginyosa trampa de gel, on els espera la Shoko. Naturalment, per escapar-se d'una trampa enginyosa el que cal és molt d'enginy!

11:33 Els Mini Ninges - El meu amic Yokai
tancar

El meu amic Yokai

La Shoko aconsegueix fer presoners els yokais, uns éssers que protegeixen els animals nocturns. Només se'n salva un yokai molt jovenet que topa amb la Kunoichi, després que ha fracassat fent un exercici conjunt amb els altres ninges. Tots dos estan frustrats perquè no han pogut fer com els grans. Però se'n van plegats a la fortalesa de l'Ashida per alliberar els yokais i demostrar que se'n poden sortir tots sols.

11:44 Els Mini Ninges - Ninges contra lladres
tancar

Ninges contra lladres

El Hiro, la Suzume i el Futo ensopeguen amb una colla de mones que els roben el quimono, la flauta i la maça respectivament. La guineu les persegueix, però tenen la mala sort d'acabar en poder de la Shoko, que les tanca dins d'una gàbia. Els Mini Ninges se les hauran d'empescar per salvar-les, però sense les seves armes, és a dir, sense la seva màgia.

11:54 Els Mini Ninges - El camí del ninja de veritat
tancar

El camí del ninja de veritat

Quan els samurais ataquen els pagesos per robar-los la collita de pomes, el Najima n'allibera un d'un cop al punt del Kuji... o això és el que es pensa. En realitat, ha sigut el Hiro, que després no es veu amb cor de dir-li la veritat. El Najima, convençut que és un ninja de veritat, surt a perseguir la Shoko i els samurais tot sol, i els seus amics Mini Ninges l'hauran de salvar.

12:05 Els germans Kratt - El misteri de la morsa estranya
tancar

El misteri de la morsa estranya

En Chris i en Martin estan decidits a descobrir com és que les morses són tan estrambòtiques. Ah! I si de passada en troben alguna altra característica interessant, l'Aviva la podrà integrar als Vestits de Poders Animals! Però resulta que en Zach també va darrere de les morses, i aquest cop treballa per la Donita! Quina una en deuen portar de cap, aquest parell?!

12:27 Els germans Kratt - El Chris diabòlic de Tasmània
tancar

El Chris diabòlic de Tasmània

Avui, en Chris i en Martin estan marcant diables de Tasmània per fer-ne un seguiment, per vigilar que no desapareguin per sempre. El malèfic Zach també els va al darrere, però per segrestar-los i fer un nou Zachbot, el Diable-bot 2000! Per cert, ho sabies que el diable de Tasmània és el mamífer que té més força a les mandíbules?

12:49 Espies de veritat - Canvi de personalitat
tancar

Canvi de personalitat

Les espies són enviades a Anglaterra per investigar uns canvis de personalitat molt estranys que pateix gent important del país. Descobreixen que es tracta d'un psiquiatre que canvia les personalitats dels pacients perquè parin de queixar-se. Podran parar-lo abans no canviï la personalitat del president dels Estats Units? D'altra banda, la Clover guanya un lloc com a convidada en un canal de televisió i en Jerry descobreix que la reina d'Anglaterra li donarà el títol de sir.

13:10 Espies de veritat - Sortida a la neu
tancar

Sortida a la neu

La sortida a la neu és un desastre per les espies quan saben que la Mandy és la seva companya d'habitació. La situació, però, empitjora quan un antic enemic fuig de la presó i intenta atrapar-les. El malvat segresta la Mandy pensant-se que és la Clover. Llavors, les espies han de deixar els seus sentiments a banda, i procurar salvar-se, i també les vacances.

13:33 Un drama total: la revenja de l'illa - El franken-bosc encantat
tancar

El franken-bosc encantat

Després de l'expulsió de l'Scott, només queden vius en Cameron, la Zoey i en Lightning, que avui es juguen el pas a la final al bosc encantat del terror. La prova consisteix a córrer pel bosc mutant per trobar l'elusiva flor Chrisinus. El concursant que la trobi, guanyarà la immunitat i triarà qui s'endú a la gran final.

13:55 En Grizzy i els Lèmmings - Ós sota control
tancar

Ós sota control

Per assegurar-se que els lèmmings no li prenguin la xocolata mentre dorm, en Grizzy converteix la nevera en una caixa forta. Els lèmmings intenten d'assaltar-la en va, fins que enxampen en Grizzy obrint-la somnàmbul. Malauradament, en Grizzy es desperta en el moment crucial i els lèmmings faran tot el possible per tornar-lo a adormir.

14:02 En Grizzy i els Lèmmings - Repel·lent d'animals
tancar

Repel·lent d'animals

La cabana del guardabosc està equipada amb un detector d'animals perjudicials ultraeficaç capaç de detectar la presència d'un intrús i perseguir-lo enviant-li una ona que ordena al seu cervell que fugi immediatament. Ni en Grizzyni els lèmmings poden entrar a la cabana.Fins que descobreixen que el comandament a distància de l'aparell permet seleccionar el tipus d'animal interceptat per l'ona.

14:08 En Grizzy i els Lèmmings - Control remot
tancar

Control remot

Han robat el comandament del televisor d'en Grizzy! El lladre és una perdiu que li agrada recol·lectar objectes tecnològics i portar-los al niu, que és en una branca que sobresurt del penya-segat. Aquest és un cas d'emergència total i en Grizzy no té cap altra alternativa que fer servir el dron dels lèmmings per recuperar-lo. Però cal tenir bona sort per mirar de fer entendre això a un lèmming!

14:15 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmming guardabosc elèctric
tancar

Lèmming guardabosc elèctric

En Grizzy troba per casualitat la versió electrònica del típic lèmming guardaboscde joguina capaç de reproduir els gestos que se li ensenyen, com una mena de robot intel·ligent. El nostre ospanxacontent veu de seguida el servei que li podria fer un robot que li fes totes les feines quotidianes amb rapidesa i precisió;el que passa és que els lèmmings s'estimen més ensenyar-li a ballar.

14:21 En Grizzy i els Lèmmings - L'esperit de l'àguila
tancar

L'esperit de l'àguila

Els lèmmings han trobat una figureta índia en forma d'àguila que té el poder de donar al seu portador les capacitats de la rapinyaire. A en Grizzy li agradaria impressionar l'ossa dels seus amors volant majestuosament, però, per confiscar el tòtem màgic als lèmmings, que ara tenen la rapidesa de l'àguila, el nostre os galant haurà de ser murri... com un puma.

14:28 El xou de la Pantera Rosa - Bona nit, rosa/Toulousse La Truc/L'arca rosa
tancar

Bona nit, rosa/Toulousse La Truc/L'arca rosa

L'inspector Clouseau té la missió de traslladar un perillós fugitiu des de Cherbourg fins a París en tren. Per evitar que se li escapi, l'inspector s'emmanilla al delinqüent. Però, un cop dalt del tren, salta per la finestra. Criminal i policia són perseguits implacablement pels gossos ensinistrats de la brigada canina mentre el Clouseau intenta com sigui alliberar-se del seu "company".

Un expert caçador li ha promès a la seva filla que li portaria una pell d'animal i recorre mig món per aconseguir-n'hi una de ben especial. Per assegurar-se la jugada, construeix una arca per encabir-hi una parella de cada espècie animal. Però, quan passa llista, s'adona que li falta una pantera rosa i s'entesta a atraure'n una cap a l'arca sigui com sigui.

14:50 La Pantera Rosa - Rosa blau cel
14:56 La Pantera Rosa - Un son rosa
15:02 Els germans Kratt - Octopus Kratticus
tancar

Octopus Kratticus

L'Aviva ha enviat en Chris i en Martin a recuperar el Vestit de Poders Animals que han perdut en una fossa de l'Àrtic amb el Robopop, un supersubmarí inspirat en el món animal. Allà es trobaran amb el Set, un animal que d'entrada sembla una espècie de pop nova, però que ben aviat s'adonaran que té molts cops amagats. Què deu ser?!

15:25 Els germans Kratt - Caminem per sobre l'aigua
tancar

Caminem per sobre l'aigua

En Chris i en Martin són a Costa Rica intentant trobar un basilisc, un llangardaix capaç de caminar per sobre l'aigua, per incorporar aquest superpoder als seus vestits. De fet, els anirà molt bé per aturar la Donita Donata, que té intenció de guanyar el premi al millor dissenyador de barrets de París amb un barret de basilisc! Avui, les curses són a l'aigua!

15:47 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El cavall d'en Lubin
tancar

El cavall d'en Lubin

El xèrif es vol emportar el cavall d'en Lubin, un noi camperol, com a pagament dels deutes contrets per la seva família. En Robin li proposa a en Lubin que participi en la cursa de cavalls organitzada pel príncep Joan i pagui els deutes amb els diners del premi. Però el xèrif reconeix el vailet i li confisca el cavall. En Robin haurà de posar en marxa tot el seu enginy per ajudar en Lubin.

15:58 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La caça de l'home
tancar

La caça de l'home

El príncep Joan ha contractat el rastrejador més bo del reialme per capturar en Robin! Tenaç i gran coneixedor de la seva feina, en Harry la Hiena té fama de no rendir-se mai. Comença una persecució sense quarter, i en Robin, amb l'ajuda de la Marian i dels seus amics Tuck i Petit John, haurà d'aconseguir treure's la Hiena de sobre.

16:09 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Els temps canvien
tancar

Els temps canvien

En Taramis, un defensor de la justícia, arriba a Nottingham i aconsegueix guanyar-se la confiança dels vilatans fins al punt de fer-se més popular i tot que en Robin, i els vilatans arriben a confiar-li els seus estalvis perquè els protegeixi. Però en Robin de seguida sospita que el tal Taramis no és aigua clara.

16:22 Les Tres Bessones - El Quixot
tancar

El Quixot

Les tres bessones van a la biblioteca per intentar aconseguir un gran llibre. La Bruixa Avorrida les envia a una fantàstica novel·la. Les nenes es veuran envoltades de molins de vent i el Quixot les atacarà imaginant-se que s'està enfrontant a tres gegants enemics.
Finalment apareix la bruixa i converteix el Quixot en l'home més feliç del món. L'endemà, el Quixot i Sancho Panza continuen el seu camí i les nenes se'n tornen cap a casa.

16:45 Les Tres Bessones - Sant Jordi i el drac
tancar

Sant Jordi i el drac

Una ciutat medieval viu atemorida per un gran drac. Quan se'ls acaba el menjar, el rei fa un sorteig per oferir un ciutadà al drac i l'escollida és la princesa Margarida. Les Bessones hauran de buscar un cavaller que venci el drac per salvar-la.

17:08 Els mixets - Els detalls de la vida
tancar

Els detalls de la vida

SINOPSI

Jugant a pilota, els mixets donen un cop sense voler a un rellotge de paret i li mouen les busques. Primer els sembla que és un detall sense importància, però aquell canvi d'hora té més conseqüències de les que s'esperaven.

17:13 Els mixets - El menjapastissos misteriós
tancar

El menjapastissos misteriós

El pare fa un pastís per després de sopar, però en Tortell no es pot esperar i, aprofitant que no el veu ningú, se'l menja. Quan els altres troben a faltar el pastís, en Tortell diu que se l'ha cruspit el menjapastissos misteriós.

17:17 Els mixets - El concurs de ball
tancar

El concurs de ball

A la vila dels mixets se celebra una competició de ball i els membres de la família s'hi volen apuntar: la Dolça vol fer ballet clàssic, en Tortell uns passos de breakdance i el pare i la mare volen ballar un tango. Però el pobre Flam s'adona que no sap ballar i no s'hi vol apuntar. Com s'ho faran per convèncer-lo?

17:22 Els mixets - La cabana de l'arbre
tancar

La cabana de l'arbre

Mentre posa una caseta d'ocells en un arbre, al pare dels mixets se li acut que estaria bé fer una cabana per als seus fills i els hi demana com la voldrien. Un cop pensat el disseny de la cabana, li demanaran al pare d'en Carbó, que té una grua, ajuda per construir-la i penjar-la dalt de l'arbre.

17:27 El Mic i els seus amics - Cantem "Quatre pedres hi ha al carrer"
tancar

Cantem "Quatre pedres hi ha al carrer"

Quan volem saber a qui toca beure suc, cantem una cançó per triar

17:52 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen un iglú
tancar

En Louie i la Yoko construeixen un iglú

En Louie i la Yoko recorren amb trineu les banquises glaçades del pol nord i coneixen un mico explorador que espera que arribi l'hora d'observar l'aurora boreal. El mico no sap on resguardar-se i està assegut a la intempèrie, tremolant de fred. Llavors, a en Louie se li acut una bona idea: construir un iglú perquè pugui esperar l'aurora boreal ben calentó.

17:59 Les construccions d'en Louie i la Yoko - En Louie i la Yoko construeixen una turbina eòlica
tancar

En Louie i la Yoko construeixen una turbina eòlica

En Louie i la Yoko passegen pel bosc, prop d'uns penya-segats, en una zona on el vent bufa molt fort. Mentre busquen un lloc on resguardar-se, es troben un os que els convida a la seva cabana. El problema és que està a les fosques, perquè l'electricitat no hi arriba. Llavors a en Louie se li acut una idea: construir una turbina eòlica per aprofitar la força del vent i transformar-la en electricitat.

18:06 Leo, el guardabosc - La mona verda
tancar

La mona verda

Un petit mico se li està menjant el berenar al Leo. El nen li pregunta a la seva germana de quin mico es tracta, i la Katie descobreix que és una mona verda, en concret, un exemplar que algú ha portat il·legalment al país. Els germans es mobilitzen immediatament per portar l'animaló amb la seva mare, però, pel camí, cauen en un forat fet per caçadors furtius per atrapar animals salvatges.

18:17 Leo, el guardabosc - El chiloscyllium plagiosum
tancar

El chiloscyllium plagiosum

El Leo troba un peix molt gros dins de l'estany del jardí. Però, quan s'hi fixa, veu que no és un peix, sinó un tauró. La Katie descobreix que és un Chiloscyllium plagiosum , un tauró que no creix gaire i que està en perill perquè la gent el compra per tenir-lo en aquaris. Seguint els consells del Rocky, s'enduen el tauró a l'oceà Pacífic, però durant la travessia tindran una topada amb dos taurons blancs.

18:27 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc l'Ella Fitgerald
tancar

Soc l'Ella Fitgerald

La Yadina i el Xavier s'han preparat una coreografia per a la festa d'aquesta nit, però el Brad no hi vol anar perquè diu que no sap ballar. Aleshores, la Berby els porta a Nova York el 1934 a conèixer Ella Fitzgerald, una gran cantant que un dia es va presentar a un concurs de talents. En comptes de ballar com tenia previst, l'Ella va decidir ser ella mateixa i va triomfar amb la seva veu.

18:38 Xavier Enigma i el Museu Secret - Soc el Johann Sebastian bach
tancar

Soc el Johann Sebastian bach

El Xavier vol participar en el concert de l'escola i s'adona que, si no vol quedar fatal, ha de fer alguna cosa, i ràpid! La Berby l'envia a Alemanya, a l'any 1692, a conèixer ni més ni menys que Johann Sebastian Bach. Bach, de ben petit, ja era tot un geni, però tenia molt clar el que havia de fer. La lliçó d'avui és que, si vols aprendre a fer bé alguna cosa, t'hi has d'esforçar i practicar molt.

18:50 Un dramarama total - Operació cucurutxo
tancar

Operació cucurutxo

L'Owen està molt content perquè arriba l'època de la furgoneta dels gelats i ha estalviat per comprar-ne un de xocolata. Quan està a punt de comprar-lo, perd les monedes i es desespera. En Noah li suggereix que munti un negoci per guanyar diners i decideix que farà favors als seus amics a canvi d'un dòlar. Però ho haurà de fer a contrarellotge, perquè la furgoneta dels gelats té un horari molt estricte.

19:00 Un dramarama total - No sense els meus bombons
tancar

No sense els meus bombons

L'Owen s'adona que ha perdut els bombons de toffee i es comença a desesperar. En Noah el tranquil·litza i l'ajuda a localitzar-los. Resulta que s'han quedat a fora, però no els poden anar a buscar perquè la porta està tancada i el Xef no els pot obrir. Llavors, els nens s'empesquen un pla per rescatar-los. L'Izzy roba un dron militar i el fa venir a la guarderia. Però l'exèrcit ho detecta i hi envia un destacament.

19:09 Un dramarama total - La manaire
tancar

La manaire

La Courtney és una fanàtica de les normes i sempre li diu a tothom com ha de fer les coses. En Duncan, tip de sentir-la sempre manant, la desafia a aguantar tot un dia sense dir-li a ningú el que ha de fer. Ella de seguida accepta el repte, però li farà falta molta força de voluntat per aguantar les provocacions dels seus companys i superar-lo.

19:21 Mondo Yan - S'ha acabat el joc
tancar

S'ha acabat el joc

Els Ancians ordenen als Guardians que escalin una muntanya i que toquin una campana. En Negu, que veu com el seu esbirro juga amb un videojoc vell, envia el joc al Món Yan per distreure els Guardians. En Xia i en Pai s'obsessionen amb el joc i se'l van prenent l'un a l'altre.

19:32 Mondo Yan - Arbres amb problemes
tancar

Arbres amb problemes

Els Ancians assignen als Guardians la tasca d'ajudar-los amb la jardineria, cosa que fa empipar molt en Xia. En Negu envia un mutant, un castor gegant, perquè es mengi els arbres del Món Yan, cosa que n'amenaça la supervivència. En Pai ha d'aprendre a preparar fideus relliscosos de jade i aconseguir que el mutant mengi alguna cosa que no siguin els arbres.

19:44 Zoom, el dofí blanc - L'elecció de la Timéti
tancar

L'elecció de la Timéti

La Maéva, la mare de la Timéti, té bones notícies per la seva filla: l'han acceptat en una escola de cuina molt important. La Timéti se n'anirà de Maotou per convertir-se en una gran xef. Però la veritat és que no està gaire segura del que vol fer. Perduda, intenta demanar consell al Yann, però per culpa d'un malentès, el jove precipita la marxa de la Timéti. El Yann haurà de dir-li el que sent si vol evitar que se'n vagi.

19:56 Zoom, el dofí blanc - Maotou.com
tancar

Maotou.com

Fa dies que apareixen taques de fang a les aigües de Maotou. El Yann està amoïnat i decideix avisar el Papa Tuanaku. Quan arriba al poble descobreix que la Clarissa, la neboda del Van Krook, regala dispositius d'alta tecnologia als vilatans. Hipnotitzats per les seves tauletes, no fan cas al Yann quan intenta advertir-los del desastre ecològic que amenaça les platges de l'atol. Podria existir alguna relació entre aquest fenomen i tots aquests regals?

20:09 Dracs: Cap a nous horitzons - Els defensors de l'Ala (2a part)
tancar

Els defensors de l'Ala (2a part)

Per demostrar a la reina Mala que no són esbirros d'en Viggo ni col·laboren amb els caçadors de dracs, en Singlot s'ofereix per anar a rescatar l'eruptodont amb part dels genets, mentre la Heather i els bessons es queden a l'illa per mirar d'aturar el riu de lava que amenaça el poble. La reina Mala accepta l'oferiment, però amb una condició: ella acompanyarà els genets a rescatar l'eruptodont.

20:31 Les Sisters - La meva nova germaneta
tancar

La meva nova germaneta

Els pares no hi són i la Wendy ha de cuidar la Marine... però avui és l'aniversari dels mil missatges de la Wendy i el Maxence, i la Wendy no vol que la pesada de la seva germana li espatlli la festa. La Wendy li demana a la Mel, la cosina del Maxence, que s'ocupi de la seva germana... però llavors s'adona que la Mel i la Marine es porten superbé.

20:43 Les Sisters - Les germanes es fan grans
tancar

Les germanes es fan grans

Les germanes estan fartes de fer els deures, d'endreçar la seva habitació i de parar la taula. Estan tipes de fer feines de casa! A la Marine i a la Wendy els encantaria fer com els pares, que l'únic que fan és manar i donar ordres. El seu pare els proposa canviar els papers. La Wendy i la Marine faran de pares, i els pares, de nens petits! Si aguanten tot el cap de setmana, estaran un mes sense fer feines de casa!

20:54 Les Sisters - De colònies sense el corcó
tancar

De colònies sense el corcó

La Marine descobreix que la Wendy anirà de colònies a la muntanya amb la seva amiga Sammie. Hi farà caiac, natació, equitació... La Marine es mor de ganes d'anar-hi, també. Els pares hi estan d'acord: ja es veuen quinze dies a casa sense les trapelles de les seves filles! Però la Wendy no hi vol anar per res del món amb la paparra de la seva germana. I decideix muntar-li unes colònies a casa per convèncer-la que les colònies no fan per ella...

21:06 Avatar: l'últim mestre de l'aire - La persecució
tancar

La persecució

El cansament i els nervis comencen a trair els nostres herois, que ara també viatgen amb la Toph, la mestra de la terra. La Toph està molt feta a la seva, i també ha d'entendre que ara forma part d'un equip. A més, aviat no tindran més temps per a discussions. La persecució implacable d'una màquina misteriosa està a punt de fer-los la vida impossible.

21:32 El detectiu Conan - El misteri de la cruïlla de Beika (2a part)
tancar

El misteri de la cruïlla de Beika (2a part)

La policia ha detingut el sospitós dels dos assassinats de l'episodi anterior. Però en Conan continua investigant perquè pensa que l'assassí és algú altre, que li ha volgut carregar les dues morts. Llavors comença a considerar nous possibles sospitosos, i va descartant veïns fins que descobreix qui pot tenir una connexió entre les dues víctimes i el detingut. A partir d'aquí comença a deduir tot un entramat digne d'una novel·la de misteri.

Progrmació BD ....
06:00 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:21 Ral·li - WRC Ral.li Kenya 3a.etapa
06:48 Monster Jam - Monster Jam San Diego ep.19
07:32 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

07:55 Temps d'aventura - Temps d'aventura
08:20 Futbol : Copa Amèrica - Brasil-Equador
tancar

Brasil-Equador

La Copa Amèrica 2021 s'intueix com un duel de poders entre la "canarinha" de Neymar i l'Argentina d'un Leo Messi necessitat d'alegries amb l'"albiceleste". TV3 oferirà tots els partits de l'Argentina durant el torneig, així com també els duels decisius pel títol.

10:08 Futbol Sala - Llevant-Barça 2n. partit play-off final
11:47 Programes Externs Esports - NBA: Millors cistelles Carmelo Anthony
11:50 Campiones - Gisela Pulido, la nova reina de la Fórmula Kite
tancar

Gisela Pulido, la nova reina de la Fórmula Kite

Campiona precoç, quan tenia 10 anys va guanyar el seu primer mundial, Gisela Pulido va dominar el circuit internacional del kitesurf durant més d'una dècada. Ara ha canviat de modalitat i busca nous reptes amb la Fórmula Kite. Entre els seus objectius principals, classificar-se per als Jocs Olímpics de París 2024.

11:59 Programes Externs Esports - eBike Tour Anoia
12:24 Zona zàping
13:00 E3 Noticies
13:22 Futbol : Copa Amèrica - Brasil-Equador
tancar

Brasil-Equador

La Copa Amèrica 2021 s'intueix com un duel de poders entre la "canarinha" de Neymar i l'Argentina d'un Leo Messi necessitat d'alegries amb l'"albiceleste". TV3 oferirà tots els partits de l'Argentina durant el torneig, així com també els duels decisius pel títol.

15:10 Inside Espanyol - Somia (capítol 4)
tancar

Somia (capítol 4)

El retorn a la normalitat al món coincideix amb la tornada de l'Espanyol al seu hàbitat natural: un club de Primera. Ens colem al vestidor a la Romareda, l'escenari on culminarà aquest camí de redempció. La comunió entre el club i els seguidors, ja restaurada, fa que l'Espanyol acabi amb festa el seu any més difícil. Un pas enrere per fer-ne dos endavant.

15:46 Futbol juvenil - Futbol juvenil: Copa de Campions Final
17:41 Especials Esports - Els millors gols del FutbolCat
18:07 Monster Jam - Monster Jam San Diego ep.19
18:52 Women Series - Austria 1
20:21 Programes Externs Esports - NBA: Millors esmatxades concurs All-Star
20:25 Nascar - Nascar Pocono
21:53 Ral·li - WRC Ral.li Kenya resum final
22:47 Especials Esports - Messi segons Luis Enrique
23:00 Onze
00:01 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:24 Onze
01:56 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:20 Nascar - Nascar Pocono
03:47 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

04:11 Ral·li - WRC Ral.li Kenya resum final
05:03 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí