TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

"Els matins" és un dels puntals informatius de TV3. El programa matinal dona les claus del dia que comença, explica les notícies que han passat aportant-ne el context per entendre-les i analitza amb veus acreditades l'actualitat més propera i la d'arreu del món.

"Els matins" comença a les 8 del matí, de dilluns a divendres, i està presentat per Ariadna Oltra.

10:29 Tot es mou - + info
tancar

+ info

És abusiu cobrar més de 10 euros l'hora per una hora de pàrquing? Parlem de la denúncia que ha fet l'actor Bruno Oro. Expliquem què ha d'incloure el paquet de supervivència que la Unió Europea vol que tothom tingui a casa. Parlem amb el premi Pulitzer Emilio Morenatti, que és el cap de cartell del Photo Forum Fest. El mar cada cop està més ple de plàstics, ho analitzem amb en Tomàs Molina i des de Panamà amb l'aventurer Álvaro de Marichalar. I coneixem quina és la millor mona de Pasqua de Catalunya.

13:54 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:35 Cuines - Mini pessics red velvet
tancar

Mini pessics red velvet

La Gessamí Caramés ens explica com fer petits pastissos inspirant-se en el famós pastís red velvet.

15:57 Cuines - Fajita de pollastre i iogurt
tancar

Fajita de pollastre i iogurt

La cuina tex-mex és la que es fa al territori fronterer entre Mèxic i els Estats Units. Els burritos, la fajitas i el "xili con carne" en són els exemples més evidents. Fem una versió de les fajitas amb pollastre i iogurt.

16:05 Com si fos ahir - + info
tancar

+ info

La Patri es pensa que algú l'ha seguida i això fa que se sentin insegurs amb el Jess al pis. La Naiara té un pla per aconseguir proves contra el Ferni.
La Itziar no té clar que la culpa de la intoxicació fos dels tàpers de l'Eva. Més tard rep una visita que l'hi confirma. Però la Cristina no vol assumir res.
El Lluís fa un acostament amb l'Eva i traspassa la línia vermella. La dona se'n vol allunyar definitivament però no sap com fer-ho.

16:47 El paradís de les senyores - + info
tancar

+ info

En aquest episodi, entre altres coses, en Salvatore fa comptes per veure si pot comprar el pis del senyor Rossi mentre la Irene està histèrica i indignada amb ell per la possibilitat que se'l pugui comprar. La Gloria, molt angoixada, va a casa de l'Armando per ensenyar-li la carta amenaçadora que ha rebut i li diu que pensa que la deu haver enviat la Veronica. L'Ezio li diu a la Gemma que, ja que són tan íntims amb en Marco, el noi s'hauria de presentar a casa seva, però la Gemma no ho té gens clar. La Flora veu la foto de la Gemma vestida d'amazona i se li acut una idea que li feia falta.

17:33 La Selva - + info
tancar

+ info

Xavier Grasset presenta La Selva, el nou magazín d'entreteniment de les tardes de TV3. Un show d'autor on parlarem de tot de forma distesa i lliure, una trobada fixa a la nova cafeteria de la televisió pública catalana, regentada per la Mercè Fonoll (l'actriu i humorista, Anna Bertran). A La Selva sempre hi passen coses, és un món ple d'activitat on diverses espècies hi conviuen de forma lliure.
Hi passaran Antoni Bassas, Montse Barderi, Fel Faixedas, Sílvia Bel, la Nina, en Biel Duran, l'Alba Alfageme o la Carlota Gurt, entre molts d'altres. Una trobada plena de coneixement i seguiment de l'actualitat, però també d'entreteniment. Els acompanyaran, per exemple fent recomanacions, Sergi Cutillas, amb la seva música de capçalera, en Godai García que ens apropa a la terra -amb una mirada molt pròpia- o la cuinera i influencer, Sofia Janer.
A La Selva farem un repàs al què ha passat durant el dia i a la vida en general d'aquella manera única del Xavier Grasset acompanyat al sofà per la Maria Xinxó, la Núria Martínez o l'Ester Pagès. La resta de l'equip treballarà per explicar-vos el que ha passat dins i fora de La Selva, acostar-vos al territori i oferir-vos entreteniment, però sempre amb contingut. Cada dia hi haurà entrevistes, no hi faltaran els llibres, la cultura o històries humanes de tot tipus. I, a més, comptarem amb la participació del nostre públic. Us convidarem a jugar en un concurs diari, divertit i enginyós.
Quan t'endinses a la Selva mai saps què t'hi pots acabar trobant!
Cada tarda, et farem companyia a 3cat. Us espera una nova aventura plena de personatges interessants, converses, reflexions, descobriments i uns quants somriures. Sempre amb un ull posat a tot el que passa al nostre voltant.
Quedem a La Selva!

19:16 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

20:15 Està passant - + info
tancar

+ info

Està passant és un informatiu satíric que analitzarà les claus de l'actualitat cada dia, durant 45 minuts, en la franja anterior al Telenotícies Vespre.
El programa ens apropa als principals temes del dia, amb especial atenció a l'actualitat política i al seguiment dels mitjans de comunicació i les xarxes socials. Tot plegat, sense renunciar a la sàtira que caracteritza la trajectòria de l'equip de Minoria Absoluta.
Programa conduït per Jair Domínguez, Queco Novell, Natza Ferrer i Òscar Andreu. Hi col·laboren Elisenda Carod, Magí García, Peyu, Núria Marin, Oye Sherman i Marc Giró, cadascú amb el seu particular humor.

21:00 Telenotícies vespre
22:05 Nits Sense ficció - Pep Salsetes, el guardià de la cuina
tancar

Pep Salsetes, el guardià de la cuina

Viatge per la vida d'en Pep Salsetes: un savi de la cuina catalana que "ha salvat la cuina tradicional", en paraules de Maria Nicolau. L'acompanyen en aquest periple amics com Ramon Parellada i Jaume Subirós, entre d'altres.

23:21 Nits Sense ficció - Les Estrelles Michelin des dels fogons
tancar

Les Estrelles Michelin des dels fogons

En aquest documental coneixerem la història i els secrets de la Guia Michelin i els criteris que apliquen els inspectors per atorgar als restaurants una, dues o tres estrelles. El director internacional de la guia, Michael Ellis, ens ofereix la visió oficial de Michelin, mentre que els xefs guardonats, alguns dels quals han sumat o perdut estrelles, ens presenten la seva perspectiva. També hi diuen la seva els crítics de la guia, que la consideren una eina de màrqueting del fabricant de pneumàtics amb interessos que van més enllà dels purament gastronòmics. Tot i així, la Guia Michelin continua sent un referent mundial del món de l'alta cuina.

00:27 Més 324 - + info
tancar

+ info

El "Més 324" arriba a la desena temporada amb Marina Romero al capdavant de l'espai i amb la voluntat de continuar sent un centre de debat d'idees i d'anàlisi de l'activitat política.

02:18 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Jazz a l'estudi - Giulia Valle
tancar

Giulia Valle

Durant el segle XX el jazz s'ha convertit en un llenguatge musical universal. Gèneres com el be bop, el blues o el swing han trencat fronteres geogràfiques i racials per esdevenir una música popular, que músics d'arreu del món han adaptat a la seva manera de fer.

Jazz a l'estudi és un programa de seixanta minuts de durada dedicat al gènere musical jazzístic per on passen músics arrelats a Catalunya.
Des d'aquest espai es proposa fer un cop d'ull al panorama del jazz i les seves variants al nostre país.
I ho fa d'una manera diferent, perquè el programa ofereix la possibilitat de veure els artistes en un dels seus àmbits naturals: l'estudi de gravació on s'enregistren les sessions, com una instantània sonora, i on es couen les millors receptes musicals del jazz a Catalunya.

04:59 Blues a l'estudi - AUGUST THARRATS
tancar

AUGUST THARRATS

August Tharrats ha estat el pianista pioner del blues i el boogie-woogie al nostre país i ha format part de les formacions més representatives d'aquests estils en el context català. Des de fa anys, lidera el seu propi trio, amb què ha gravat tres àlbums i ha creat un blues amb accent de swing, que ens orienta al jazz clàssic. L'acompanyen Jaume Badrenes als saxos, Jordi Mestres al contrabaix i Anton Jarl a la bateria.

Progrmació BD ....
06:00 Videoclips - Nerea Bassart Trio - Presons
06:03 Videoclips - Vienna & Roserona - El bany
06:06 Videoclips - Quimo - Em vas fer mal
06:09 Xarxa Natura - Aigüestortes
tancar

Aigüestortes

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

06:14 Xarxa Natura - Aiguamolls de l''Alt Empordà
tancar

Aiguamolls de l''Alt Empordà

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

06:20 Xarxa Natura - Aiguabarreig
tancar

Aiguabarreig

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

06:25 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

06:58 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

07:29 Català a l'atac - Portaplatets
07:30 Quèquicom - Guttmann-reapendre a viure
tancar

Guttmann-reapendre a viure

Un simple mirall pot fer desaparèixer el dolor d'un membre amputat fent creure al cervell que l'extremitat perduda es mou. Això és una de les coses aparentment impossibles que fan a l'Institut Guttmann. Una altra és aconseguir la recuperació del moviment en persones que han patit una lesió important, però no absoluta, del sistema nerviós. En tots dos casos apliquen tècniques basades en el reforçament positiu per restablir els camins neuronals perduts en un accident.

07:55 Quèquicom - Conviure amb lloros
tancar

Conviure amb lloros

El reporter Pere Renom és testimoni de com parlen i ensinistren els lloros de Portaventura. També descobreix què és la malaltia anomenada "pulmó de l'ocellaire" amb el Dr. Ferran Morell, de la Vall d'Hebron, qui tracta un cas associat als agapornis. I finalment, unes nouvingudes: les cotorres argentines. Es descriu el seguiment que en fan des del Museu de Ciències Naturals, de Barcelona. L'èxit de l'espècie es relaciona directament amb la seva variada dieta i amb el fet que cria en els nius que construeix, en lloc de criar en forats, com la majoria de lloros del món.

Desenvolupament
Els lloros són una de les famílies d'ocells més intel·ligents que hi ha. La conducta social, un crani desproporcionadament gros respecte a la mida del cos i unes potes amb gran capacitat prènsil sembla que en són les causes determinants. Precisament perquè són intel·ligents i sociables ens resulten especialment simpàtics. Si, a més, hi afegim la seva exuberant bellesa i el fet que suporten relativament bé la captivitat, és lògic que hagin esdevingut mascotes ideals i actors preferents en espectacles circenses.
El Reporter Pere Renom presencia un espectacle amb lloros a Portaventura i aprèn que l'ensinistrament és una barreja d'etologia, és a dir, del coneixement de la conducta animal, i de psicologia, ja que cada individu té el seu propi caràcter. L'ensinistrador Paco Navarro ha d'identificar les habilitats particulars de cada lloro, de cada actor, i treballar per potenciar-les. El resultat és un "paper" diferent per cadascun: uns volen, altres interaccionen amb el públic o parlen i canten amb fluïdesa.
Però conviure amb lloros també pot portar maldecaps. Carme Baraldés fa cinc anys que té agapornis a casa. Des d'aleshores té problemes respiratoris. El doctor Ferran Morell, de la unitat de pneumologia de la Vall d'Hebron, explica que hi ha una malaltia anomenada "pulmó de l'ocellaire", que consisteix en una inflamació pulmonar produïda per la inhalació de certes proteïnes eliminades pels ocells a través de plomes i excrements. La Carme se sotmet a una sèrie de proves i descobreix que, efectivament, la té. Amb tot, aquesta malaltia té una incidència molt baixa i si es detecta i es tracta a temps té molt bon pronòstic.
Més habitual que emmalaltir pel contacte amb lloros és cansar-se de sentir-los. La solució: alliberar-los. Aquesta és la causa principal que a Barcelona s'hagi establert un població de cotorres argentines. El reporter Pere Renom és testimoni del seguiment que en fan des del Museu de Ciències Naturals. L'èxit de l'espècie es relaciona directament amb la seva variada dieta alimentària i amb el fet que cria en nius que ella mateixa construeix, en lloc de criar en forats, com la majoria de lloros del món. Renom s'enfila a una palmera per explicar l'estructura d'aquests nius i finalment va fins a la Sagrada Família per conèixer un dels pocs enemics naturals que té: el falcó pelegrí.

08:21 Quèquicom - Catalunya tremola
tancar

Catalunya tremola

El reporter Miquel Piris investiga a l'Institut Geològic de Catalunya si es podria repetir un terratrèmol com el que l'any 1428 va matar més de 1000 persones a Catalunya. Amb l'arquiecte Fructuós Manyà visita la zona de l'Eixample on comproven que la majoria de les edificacions no estan preparades per suportar un sisme d'aquesta intensitat. Piris també posa a prova un sismògraf del Institut Jaume Almera CSIC provocant petits "terratrèmols": primer ho fa amb una explosió de 250 quilos de goma dos; continua amb una excavadora perforant el sol i acaba pegant salts al costat de l'aparell per comprovar si també els registra.

Al plató, Marc Boada ens explica com serà el planeta terra d'aquí 250 milions d'anys.

Conceptes didàctics: perquè es produeixen els terratrèmols; epicentre, hipocentre i magnitud; el sismògraf; tectònica de plaques; pangea i pròxima pangea, i el terratrèmol de la candelera, el més important que ha patit el nostre país.

08:43 Quèquicom - Meteorits: l'amenaça que ve de l'espai
tancar

Meteorits: l'amenaça que ve de l'espai

"Quèquicom" analitza el fenomen dels meteorits, uns cossos que venen de l'espai i que són una amenaça per a la humanitat. Fa pocs dies, el 2 de març passat, va passar fregant la Terra un meteorit que, en cas d'haver-hi xocat, hauria alliberat una energia equivalent a centenars de bombes atòmiques. El programa posarà de relleu els pocs recursos que es destinen a detectar aquests cossos perillosos.
El meteorit DD45 mesurava uns trenta metres de diàmetre i hauria destruït una superfície com l'illa de Mallorca. No va impactar amb la Terra per només 39 minuts. ¿Però és possible detectar-los a temps i desviar-los o destruir-los? El reporter Miquel Piris visitarà l'Observatori Astronòmic de Mallorca, AOM, on hi ha un dels tres equips més importants de tot el món en detecció i seguiment d'asteroides.

09:05 No pot ser! - Pilot automàtic
tancar

Pilot automàtic

Jordi Basté explora en quin estat de desenvolupament es troba realment el vehicle autònom, tant individual com col·lectiu, en vista dels grans esforços que hi dediquen les automobilístiques de sempre i també nous actors com Waymo o Tesla, sense oblidar els vehicles voladors.

En el seu viatge de descoberta, Basté arribarà a conduir un vehicle autònom i a pujar a un autobús que no té ni volant ni conductor. Aquests nous models de transport posen en escac la propietat privada dels vehicles i prometen transformar l'urbanisme, expulsant els cotxes del centre de les ciutats. També es posa en relleu la complexitat de programar decisions humanes a un vehicle autònom quan hi ha situacions d'alt risc.
Aquest programa compta amb la intervenció de Miquel Gangonells, enginyer especialista en mobilitat, i Josep Maria Ganyet, enginyer, entre altres.

09:57 Economia en colors - Taronja. On són els nens de desembre?
tancar

Taronja. On són els nens de desembre?

Una nova manera d'entendre l'economia, que en descobreix els angles ocults a través d'un viatge atrevit i fascinant.

10:49 El gran dictat - El Gran Dictat
tancar

El Gran Dictat

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

11:21 El gran dictat - El Gran Dictat
tancar

El Gran Dictat

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

11:53 L'ofici de viure - Aprendre a meditar
tancar

Aprendre a meditar

L'ofici de viure dóna eines pràctiques per començar a meditar. ¿Què vol dir meditar? ¿Vol dir deixar la ment en blanc? Els especialistes que entrevista Gaspar Hernàndez desmunten aquests tòpics al voltant de la meditació.
El programa comença conversant amb Swami Satyananda Saravasti, mestre hinduista, i continua visitant l'escola Nostra Senyora de Lourdes de Barcelona, en què des de fa 28 anys els alumes hi practiquen "interiorització", una altra forma d'anomenar la meditació.
D'altra banda, la monja zen Berta Meneses i el filòsof Vicente Merlo expliquen, pas a pas, com s'ha de meditar.

12:22 L'ofici de viure - Cultivar la intuïció
tancar

Cultivar la intuïció

El programa explica, a través de tres entrevistes i de diferents especialistes, com podem cultivar la intuïció.
El catedràtic Rafel Bisquerra, un dels pioners en l'àmbit de l'educació emocional, afirma que la intuïció no sempre és útil per prendre decisions.
En canvi, el filòsof i perfumista Idili Lizcano explica, des de la Garrotxa, com elabora els seus olis essencials només a partir de la intuïció. Segons Idili Lizcano (que també és mestre budista), la intuïció és sagrada.
I per últim, des de l'Escala, la doctora en Belles Arts i professora de meditació Miriam Subirana assegura que la intuïció és una brúixola per anar per la vida.

12:51 El convidat - Andreu Buenafuente
tancar

Andreu Buenafuente

Fa molt temps que l'Andreu Buenafuente se'ns fica cada nit a casa. Ara és l'Albert Om qui passarà una nit i dos dies a casa seva. L'Albert passarà un cap de setmana de convivència amb l'Andreu per descobrir si és gaire diferent al Buenafuente que tots coneixem.
L'Albert Om coneixerà les dues cases de l'humorista, a Barcelona i al Maresme. També amb qui les comparteix: la seva parella i el seu gos. Anirà a veure la mare de l'Andreu i celebrarà un aniversari sorpresa amb els amics de l'humorista. Visitaran la seu del Terrat, jugaran a esquaix i veuran un Madrid-Barça. Durant els dos dies, l'Albert Om podrà descobrir la faceta d'artista, pintor, dibuixant i fotògraf de l'Andreu Buenafuente. Junts conversaran de temes tant diversos com tenir fills, la política, la tele, l'estrès, la parella, la fama, la dèria pel Twitter i els records d'un gran amic, Pepe Rubianes.

13:36 Els meus pares - Andreu Buenafuente
tancar

Andreu Buenafuente

La protagonista d'aquest capítol és Teresa Moreno, la mare de l'humorista Andreu Buenafuente.

14:26 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

15:01 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

15:35 El Foraster - Andorra especial
tancar

Andorra especial

Aquesta vegada, El Foraster té un nou repte: 48 hores per conèixer un país sencer.

En comptes de visitar un petit gran poble, Quim Masferrer s'endinsa en un petit gran estat, Andorra. Després d'un pas per la duana excepcional, Quim Masferrer aprendrà què vol dir fer-se l'andorrà, descobrirà les propietats afrodisíaques de l'aigua d'Andorra i sabrà, de la mà de la Rosario, què vol dir guanyar-se la vida amb el contraban. Però el que sembla un viatge plàcid, deixa de ser-ho quan El Foraster coneix una andorrana amb caràcter, la Roser, i els dos es plantegen baixar pel tobogan més llarg del món. És El Foraster a l'Andorra menys coneguda.

16:32 El convidat - Neus Català
tancar

Neus Català

"El Convidat" passa un cap de setmana molt emocionant amb Neus Català, 97 anys i tota una vida lluitant per uns ideals. És l'única dona catalana que ha estat en un camp de concentració nazi i que continua viva.

La Neus Català viu actualment als Guiamets, un petit poble del Priorat. Albert Om ha passat el cap de setmana amb ella, a la seva residència d'avis.

17:18 Quèquicom - Menudes teràpies
tancar

Menudes teràpies

De vegades només el 0,07% d'un medicament arriba a destí. És com si de 150 pastilles que ens prenguéssim, només ens en fes efecte una.
Els nanorobots podrien dur els fàrmacs fins al punt afectat: més efectivitat i menys dosi.

17:44 Quèquicom - QQC i... l'electricitat
tancar

QQC i... l'electricitat

Com podem evitar els llamps en una tempesta? Què és l'electricitat estàtica? Com actua el parallamps? La llei d'Ohm, a l'abast de tothom. Quina diferència hi ha entre un interruptor i un commutador? I Tesla, un geni a l'ombra.

18:14 Marcians - Montserrat Torrent
tancar

Montserrat Torrent

Retrat humà i musical de l'organista catalana Montserrat Torrent. Amb 98 anys fets, tocar l'orgue és el motor de la seva vida i continua oferint concerts tant a Catalunya com a l'estranger.

18:31 Marcians - Escriure un poema
tancar

Escriure un poema

Com es tria el tema d'un poema, la recerca de la paraula exacta, els efectes de la poesia en el propi creador... Entrem al cor de la creació poètica amb Teresa Colom i Jordi Llavina.

18:50 Fotografies - Animals
tancar

Animals

El programa acompanya Iñaki Relanzón, un dels grans fotògrafs catalans de vida salvatge, en una excursió per fotografiar ocells a les illes Farne, al nord d'Anglaterra; un grup d'aficionats a la macrofotografia de l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya mostra la seva passió per capturar la natura més petita; i "Fotografies" recupera la "Fauna Secreta" de Joan Fontcuberta i Pere Formiguera.
Camuflatge, observació, paciència i proximitat. Quatre elements imprescindibles per dedicar-se a la fotografia d'animals, una mirada fotogràfica a la naturalesa que ha canviat molt en el temps.
En aquest capítol viatjarem amb Iñaki Relanzón a les illes Farne, a Anglaterra, per a una sessió fotogràfica excepcional. A més a més, coneixerem les innovadores fotografies de naturalesa nocturna que George Shiras va fer a principis de segle, i l'exotisme de les fotografies de safaris fetes durant els anys 30 per Emili Juncadella, fotògraf aficionat català. Coneixerem també els originals retrats d'animals imaginaris que Joan Fontcuberta i Pere Formiguera van realitzar el 1987 per al projecte "Fauna secreta".
La fotografia dels més petits detalls de la naturalesa la descobrirem gràcies a un grup de fotògrafs aficionats de l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya, reunits per a una sessió de macrofotografia, i al procés de microfotografia fet en un laboratori de la Universitat Politècnica de Catalunya.

19:16 Els llibres de Tot el Temps del Món - L'única història. Julian Barnes
19:17 La cuina del rebuig - Regne Unit
tancar

Regne Unit

En David Gross viu la Gran Bretanya com un país de contrastos pel que fa al menjar i la cuina. Mentre que es poden comprar delícies culinàries a preus exorbitants, la quantitat d'aliments que es malgasten segueix sent increïble, i David discuteix amb la venedora de caviar Laura King si és menys probable que es malgasti el menjar car. Després, en David i en Para, activista de cuina del moviment Hare Krishna, demostren com es poden combatre, alhora, la pobresa i el malbaratament alimentari. Finalment, en David aprèn a fer cervesa amb pa sec, la Toast Ale, i, òbviament, ha de tastar-la immediatament.

19:43 La meva curiosa ciutat - Ganvié
tancar

Ganvié

En algun lloc de l'Àfrica occidental, al sud del Benín, hi ha una ciutat de pescadors irreductibles: Ganvié, també anomenada "la Venècia africana". Aquí, no hi ha carrers ni voreres i la piragua és l'únic mitjà de transport. Les cases estan suspeses sobre l'aigua amb pilars de fusta. Aquí, és impossible mantenir els peus a terra. Sabeu per què? Perquè Ganvié, una ciutat de 35 000 habitants, és una ciutat construïda per complet sobre l'aigua.

20:35 Un viatge per tastar - El Brasil
tancar

El Brasil

Coca de gambes, "caipirinha" i "farofa"
Travessar l'Amazones amb vaixell des del Perú per arribar al Nordeste: un somni fet realitat per als nostres dos viatgers gormands, que estan a punt de degustar una cuina picant i acolorida, com el mestissatge de la població brasilera. Des de les faveles de Sao Luis fins als edificis de Rio, en Louis i la Marine viuran trobades inoblidables, marcades per una generositat il·limitada. Sabors portuguesos al nord o africans a la regió de Bahia, les influències culinàries aquí són múltiples i heterogènies i contribueixen a fer del Brasil un país de contrastos, fascinant, de vegades desconcertant però sempre atractiu.
Àpats
Ca la Lucima, al cor de les faveles de Sao Luis
Ca l'Abigail i en Marcus, a Fortaleza per un festí de diumenge
Ca la Vivian i l'Elio, a Rio, la capital cultural

21:02 Un viatge per tastar - L'Iran
tancar

L'Iran

Aïllat durant molt de temps per raons polítiques, l'Iran ha conservat fortes tradicions. La seva cuina, encara poc coneguda, n'és un exemple, i seria una de les més antigues i diversificades del món. En aquest país amb ressonàncies ambivalents en l'imaginari col·lectiu, la Marine i en Louis volen entendre millor la història d'aquest poble mil·lenari a través de la seva cuina. Des de les receptes del palau de Xahrazad fins a la taula del príncep Ali a Shiraz, decideixen submergir-se en la cuina persa i explorar la dels contes de les mil i una nits.

21:30 Un viatge per tastar - Indonèsia
tancar

Indonèsia

Indonèsia és un arxipèlag format per 17.000 illes que, durant diversos segles, van estar al cor del comerç mundial d'espècies. Cadascuna de les illes té les seves pròpies tradicions i la seva pròpia cuina: des dels sabors javanesos i sudanesos de l'illa de Java, que és majoritàriament musulmana, fins a les festes hindús de l'illa de Bali impregnades d'espiritualitat, en Louis i la Marine descobreixen un país profundament multicultural. Un viatge emocionant i amb cos!

21:59 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:21 Pel·lícula - Perduda
tancar

Perduda

En Nick denuncia la desaparició de l'Amy, la seva dona, després d'arribar a casa, trobar-hi coses trencades i ni rastre d'ella. A mesura que progressa la investigació de la policia, van apareixent indicis de la possible culpabilitat d'en Nick, fins que acaba sent el principal sospitós de l'assassinat de la seva dona. Tot i que la policia no el pot detenir perquè no ha trobat ni el cadàver ni cap arma del crim, els mitjans de comunicació no triguen a criticar-lo durament. Mentrestant, els espectadors anem descobrint detalls de la relació entre el Nick i l'Amy a través del diari personal d'ella, des dels primers anys idíl·lics de relació fins als últims mesos de matrimoni, enterbolits per problemes diversos.

00:44 Pel·lícula - El vell i la pistola
tancar

El vell i la pistola

Narra una història real, la de Forrest Tucker, un lladre de bancs que va passar la major part de la seva vida a la presó o intentant escapar d'ella. De fet, va aconseguir escapolir-se en 18 ocasions i va cometre el seu últim atracament l'any 2000 quan tenia 80 anys.

02:08 Gran Reserva. Còmics - La cosa nostra - Raimundo Amador
tancar

La cosa nostra - Raimundo Amador

Entrevista a Albert Om. Actuació i entrevista amb Raimundo Amador.

03:38 Ventdelplà - + info
tancar

+ info

Mònica intentarà proposar-li al seu pare que sigui algú jove, amb gràcia, qui faci el projecte de la xarcuteria que pensa obrir al poble però, mentre intenta explicar-li, Josep Monràs, rep una trucada de la granja i se'n va sense gairebé escoltar-la. Un cop a la granja s'adona que el sedàs de la depuradora ha deixat de filtrar. Dora no es troba bé i, davant la insistència de Berta, va a fer-se visitar per Teresa. En poc temps, Teresa, rep la trucada de cinc persones més que presenten els mateixos símptomes.

04:30 Ventdelplà - + info
tancar

+ info

Paco intenta convèncer a la resta d'afectats per la intoxicació que se sumin a la seva denúncia contra Monràs. Rafa no pot evitar que Mònica escolti greus acusacions contra el seu pare. Ella, però, no pensa deixar que les xafarderies del poble l'afectin. David accepta ser l'advocat de Josep en el cas del vessament tot i que Julià es mostra contrari i les sospites de Teresa, sobre la implicació de Monràs, agafen més cos quan Biel li parla del sedàs que li ha ensenyat Hassan.

05:22 Blog Europa - + info
tancar

+ info

Un espai on 14 estudiants de Periodisme i de Comunicació Audiovisual d'universitats catalanes mostraran una mirada jove sobre la realitat social europea. Els estudiants aprofitaran les seves estades amb beques Erasmus per enregistrar, amb petites càmeres de vídeo digital d'alta definició, reportatges curts sobre l'actualitat dels països europeus on cursen les beques.
Les peces s'emetran al 33 i es podran veure o descarregar a internet a www.tv3.cat/blogeuropa. El programa agruparà reportatges variats proposats pels mateixos estudiants o emetrà programes especials monogràfics amb els diversos punts de vista de cada país.

05:43 Gran! - "Mar i cel"
tancar

"Mar i cel"

"Mar i cel" és el musical de la companyia Dagoll Dagom que va revolucionar el teatre català amb la seva estrena el 1988. La història d'amor entre Saïd i Blanca, les cançons i l'espectacular escenografia amb un gran vaixell ha captivat a diverses generacions d'espectadors.

05:52 Videoclips - Júlia Blum - Encara he de cagar-la més
05:54 Videoclips - Manu Guix - Com em mires
05:58 Videoclips - Cactus - A prova de bales
Progrmació BD ....
06:00 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Rodamons
tancar

Rodamons

Després d'esgarrapar sense voler la Humana Gran, en Binky, avergonyit, fuig de casa amb en Ted. De seguida, la Humana Gran i l'Humà Petit, per una banda, i la resta d'agents, per l'altra, surten a buscar-lo; però no el troben per enlloc. En Binky sobreviu com pot al món exterior fins que recorda el seu compromís de vetllar per la seguretat de l'estació espacial i se'n torna amb els seus.

06:10 Agent Binky: Mascotes de l'univers - Salvar la Sisí
tancar

Salvar la Sisí

La chihuahua Sissí va a petar accidentalment al quarter general de les Mascotes de l'Univers, on la troben la veterinària i l'Humà Divertit, que, pensant-se que és un gos extraviat, la tanquen en una gàbia. Les Mascotes proven d'alliberar-la sense ser vistos, però ella els en fa desistir perquè creu que els humans s'estranyarien. Mentrestant, l'Humà Divertit treu a passejar la Sissí, i acaben caient-se en gràcia tots dos.

06:25 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i Tutankhamon
tancar

Les Tres Bessones i Tutankhamon

Les entremaliadures de les Bessones les han portades a Egipte, on acompanyen l'arqueòleg Howard Carter en el descobriment arqueològic més espectacular de tots els temps: la tomba de Tutankamon, el faraó nen. Però l'aventurer Belzoni i l'Avorrida no els ho posaran gens fàcil: les nenes s'enfrontaran a tempestes de sorra, als cocodrils del Nil i a la terrible maledicció del faraó¿

06:51 Vicky, el viking - El tresor enfonsat
tancar

El tresor enfonsat

Obligats pel Codi de la marineria, en Halvar i els seus homes rescaten els pirates, que han naufragat i han perdut el vaixell i el tresor que transportaven. Però un cop a bord del drakar, el pirata Sven agafa el control de la nau i abandona els vikings en una petita illa. Però en Vicky se les empesca per fer tornar els pirates amb el drakar i la situació es capgira.

07:02 Vicky, el viking - Qui ha deixat entrar l'ós
tancar

Qui ha deixat entrar l'ós

En Halvar i la seva tripulació construeixen un iglú per passar-hi la nit i arrecerar-se d'un temporal de neu. L'endemà al matí, descobreixen que la banquisa on han acampat va a la deriva i corren cap al drakar. El problema és que els hi acompanya un ós polar i s'han d'enfilar al capdamunt de la vela. Però, gràcies a l'enginy d'en Vicky, aconsegueixen desfer-se de la fera i reprendre el viatge.

07:16 Els germans Kratt - Un monstre de Gila a sota casa
tancar

Un monstre de Gila a sota casa

Els germans Kratt acaben de rebre una trucada d'en Javier, un noi que viu al desert de Sonora i que assegura que se li ha instal·lat un monstre de Gila a sota de casa seva i que té molta por. La missió d'avui és descobrir com són de veritat els monstres de Gila i evitar que en Zach Virusmàtic aprofiti les característiques d'aquest animal per posar a la pràctica el seu pròxim invent!

07:38 Leo da Vinci - La còpia lletja
tancar

La còpia lletja

Al palau dels Mèdici guarden una bonica estàtua per treure-la el dia de la festa del patró de Florència. Però els pirates han pensat un pla per impedir-ho. Quan en Leo i els seus amic troben una lletja còpia en el lloc que ocupava l'estàtua, sabran què fer per solucionar aquest greu problema?

07:50 Leo da Vinci - El mainà religiós
tancar

El mainà religiós

Els pirates utilitzen un mainà religiós per descobrir la ruta que se seguirà en un transport de diners de la família Mèdici. Pretenen apoderar-se del botí... Això no obstant, la Bianca es fa amiga del mainà religiós. Podran en Leo, la Lisa i en Lollo aconseguir salvar el bagul ple de diners?

08:04 La Patrulla Peluda - La Patrulla i el barco fantasma
tancar

La Patrulla i el barco fantasma

És Halloween! El capità Turbot ha decorat un barco atrotinat com si fos un barco pirata per fer-hi una festa. Llavors, el barco es fa a la mar de manera misteriosa i tothom es pensa que és culpa d'un fantasma.

08:26 Titó - Excursió amb cargols
tancar

Excursió amb cargols

Sabeu quin animaló surt després de ploure? El cargol! Avui anirem d'excursió amb en Titó a veure si en trobem algun. No només trobarem cargols, sinó també ous de cargol! I, en JohnC ens proposarà una divertida cursa de cargols.

08:35 El Mic i els seus amics - Verd és el vestit que porto
tancar

Verd és el vestit que porto

A la primavera tot s'omple del color verd de les fulles i l'herba. Al Mic li agrada molt!

08:46 LooLoo Kids (compilacions) - Explora i aprèn amb en Jaume
tancar

Explora i aprèn amb en Jaume

Cançons: El nen tauró / Cinc granotes / Os de drap / Els pollets / Amiga Mu-mu / Fes un pastís

08:57 LooLoo Kids (compilacions) - Aprenent els sons dels animals a la granja, amb en Jaume
tancar

Aprenent els sons dels animals a la granja, amb en Jaume

Cançons: En MacDonald viu al camp / La Maria té un xaiet / L'oc company de l'oca / Baixarà de la muntanya / Vora del riu / El pagès que viu al camp

09:08 Els mixets - La migdiada
tancar

La migdiada

SINOPSI

Els mixets han anat a casa de l'àvia. Després de dinar, l'àvia els diu que facin la migdiada, però en Tortell i la Dolça no tenen son. En Flam, en canvi, descobreix que dormir una estona serveix per tenir grans idees.

09:13 Els mixets - Les aventures dels putxinel·lis
tancar

Les aventures dels putxinel·lis

Els mixets troben uns putxinel·lis fets amb mitjons en una capsa de joguines velles i decideixen crear uns personatges per viure aventures. El que no s'esperen és que la mare i el pare també hi volen participar.

09:17 Els mixets - La fira dels Mixets
tancar

La fira dels Mixets

SINOPSI

Els mixets van a la fira amb els pares, i es volen fer una foto on surtin tots contents. El problema és que, de cada atracció que proven, sempre hi ha algú que en surt descontent, i n'han de buscar una que agradi a tothom.

09:22 Els mixets - Socorristes
tancar

Socorristes

Els mixets van a pescar amb el pare i l'avi, i l'avi els explica que de jove havia fet de socorrista a la platja. De seguida els tres germans somien que són socorristes i salven vides de gent en perill, però de sobte es trobaran que han de salvar una vida de debò.

09:26 Els mixets - El restaurant
tancar

El restaurant

Els pares dels mixets volen celebrar l'aniversari de casament i tota la família va a sopar a un restaurant molt elegant. Però als mixets els sembla que allò és una mica avorrit i decideixen donar-hi un toc d'alegria afegint-hi uns quants detallets especials.

09:31 Els mixets - A la neu amb el pare
tancar

A la neu amb el pare

SINOPSI

El pare porta els mixets a la neu per anar amb trineu. Quan arriba l'hora de marxar, els mixets es volen quedar més estona, fins que els enxampa una nevada. Quan arriben a l'aparcament, els mixets no saben sota quina pila de neu hi ha el seu cotxe.

09:35 Els mixets - Hoquei
tancar

Hoquei

Els mixets juguen un partit d'hoquei. En Flam està trist perquè creu que no en sap gens. Però, quan està a punt d'abandonar, descobreix un talent que ni ell mateix sabia que el tenia.

09:40 Masha i l'os - Dues és massa
tancar

Dues és massa

A la Masha la ve a veure la seva cosina, que es diu Dasha. Totes dues s'assemblen molt físicament però, a diferència de la Masha, la Dasha és estricta i responsable. Sense voler, la Masha fa caure la Dasha al bassal i, com que queda tota bruta de fang, li deixa un vestit seu. Vestides iguals semblen bessones. Llavors, la Masha vol presentar la seva cosina a l'os però no el troba.

09:46 Masha i l'os - Bon viatge
tancar

Bon viatge

L'os comença a fer les maletes perquè se'n vol anar de viatge. La Masha, mentrestant, vol jugar amb els animals, però ells, quan la veuen venir, s'amaguen. Enfadada, se'n va a casa l'os i veu que està a punt de marxar. L'os no té cap intenció d'emportar-se la Masha de viatge, però no se la podrà treure de sobre tan fàcilment. A més, la nena li complicarà molt la cosa, fins i tot abans de marxar.

09:53 Masha i l'os - Canvi de papers
tancar

Canvi de papers

L'os li ensenya al conill uns quants números que feia quan treballava al circ, i mentre fa malabars a dalt d'un monocicle, ensopega amb una pastanaga i cau de cap. El conill, preocupat, se'n va corrents a buscar la Masha perquè l'ajudi. Quan tots dos van a veure què li ha passat al seu amic, veuen que l'os ha canviat completament de personalitat i que s'ha tornat tan trapella i eixelebrat com la Masha. Llavors, la nena mirarà de fer-lo tornar a ser com sempre.

09:59 Masha i l'os - Una nit de por
tancar

Una nit de por

La Masha és a casa l'os i ha de tornar a casa seva, però plou a bots i barrals i l'os la deixa quedar-se a dormir. La Masha, però, abans d'anar a dormir, vol que li expliquin un conte, i l'os li posa la tele mentre li prepara el llit. La nena va canviant de canal fins que troba una pel·lícula de terror que no la deixarà dormir en tota la nit.

10:05 Masha i l'os - La bellesa és perillosa
tancar

La bellesa és perillosa

L'os rep una revista de bellesa. Mentre se la mira estranyat, veu que arriba l'ossa amb una revista de sudokus. Resulta que el carter s'havia equivocat. Mentre se la canvien, arriba la Masha cavalcant a dalt del porquet i cridant. L'ossa li dona la revista de bellesa perquè s'entretingui amb una cosa més tranquil·la. No s'imagina que això encara esverarà més la Masha, que s'obsessionarà per posar-se guapa.

10:11 Masha i l'os - El truc de la gorra
tancar

El truc de la gorra

L'os està desesperat perquè té una arna a casa que se l'hi menja tot. La vol fer fora com sigui però no se'n surt. Per evitar que l'arna se li mengi el que hi ha dins, treu el bagul de trucs de màgia fora de casa. Llavors arriba la Masha, l'obre i n'agafa una gorra que, com descobreix al cap de poc, té la capacitat de fer invisible el que la porta.

10:17 Masha i l'os - I acció!
tancar

I acció!

Com que no para de nevar i no pot sortir a jugar a fora, la Masha s'avorreix molt. L'os li diu unes quantes coses que pot fer, però a ella tot l'avorreix, fins que al final se li acut la idea de fer una pel·lícula i es vol posar de seguida a rodar-la. A l'os, però, li sembla que abans s'ha de fer el guió, i ell i la nena no es posen d'acord en el tipus de pel·lícula que han de fer.

10:23 Masha i l'os - Súper-Masha
tancar

Súper-Masha

La Masha juga a fer de superheroïna i a salvar la nina i l'osset del conill dolent. S'ho ha passat tan bé que quan acaba de jugar, se'n va a buscar els animals per salvar-los del que sigui. Però els animals no necessiten que els salvi de res i s'enriuen de la disfressa que porta. Llavors, l'os, que empaita un full de paper, es queda enganxat a la via del tren i els altres animals el volen ajudar però no se'n surten.

10:30 L'abella Maia - To-xi-kant
tancar

To-xi-kant

Una formiga emmascarada, en To-xi-kant, segresta la Maia mentre ella juga amb en Willi. La condició per alliberar-la és enfrontar-se en un duel amb el coronel Paul; el guanyador serà coronel de les formigues. En To-xi-kant és molt bon lluitador, i tot indica que el coronel Paul perdrà el duel, si no troba alguna debilitat del seu contrincant. La Maia i en Willi espien en To-xi-kant mentre s'entrena i li veuen la cara: té una cicatriu en forma de llampec.

10:42 L'abella Maia - Per l'amor d'en Max
tancar

Per l'amor d'en Max

En Max està bojament enamorat de la Beatriu, però la papallona només el veu com un cuquet petit i bufó, no com una possible parella. La Maia proposa organitzar un fals rescat de la Beatriu perquè ella pugui entendre que en Max és un cuc gran, valent i galant. Però el primer pla que la Maia ha pensat no funciona com els insectes esperaven, ni el segon, ni tampoc el tercer...

10:53 L'abella Maia - L'efecte papallona
tancar

L'efecte papallona

Després de recitar el tradicional poema de primavera, la reina beu flascó de nèctar de corniol que li ha portat la Maia. De seguida li agafa molt mal de panxa: el que ha begut no era pas nèctar. La reina envia la Maia a investigar què hi havia dins del flascó i a buscar algun medicament per curar-la. Al final la Maia descobreix que ella és en part responsable de tot plegat.

11:04 L'abella Maia - La mala sort d'en Willy
tancar

La mala sort d'en Willy

Després de trencar sense voler la poncella d'una tulipa durant una sortida escolar, en Willi es pensa que està de pega i que porta mala sort. Aquell dia sembla que els desastres l'empaitin: s'ennuega amb nèctar, cau per les escales, rellisca amb mel que hi ha a terra... Convençut que portarà la desgràcia als seus amics decideix abandonar el rusc. La Maia farà tots els possibles per fer-lo venir a la raó.

11:16 Vicky, el viking - La sentència de Thor
tancar

La sentència de Thor

El drakar d'en Halvar xoca amb uns esculls i s'hi obre una via d'aigua. Per arreglar el buc de la nau, no tenen altra idea que tallar el roure sagrat de l'illa. Els druides que se n'ocupen els enxampen i decideixen tallar-li la barba a en Halvar. Però una idea d'en Vicky fa semblar que el déu Thor ha intercedit pel seu pare fent caure un cercle de menhirs com si fossin fitxes de dòmino.

11:28 Vicky, el viking - La unió fa la força
tancar

La unió fa la força

Els berserks, uns guerrers nòrdics molt ferotges, amenacen de saquejar Flake i Shlake. En Vicky creu que cal fer front comú per repel·lir els assaltants, però l'orgull d'en Halvar i d'en Baltak és un escull difícil de superar. Finalment, en nom de les dones i la mainada de tots dos poblats, el petit viking convenç els caps respectius perquè s'avinguin a enfrontar-se plegats als berserks en una emocionant batalla naval.

11:39 Vicky, el viking - Els Jocs Olímpics
tancar

Els Jocs Olímpics

En Vicky i els vikings participen en uns Jocs Olímpics que se celebren a Andalusia, organitzats per en Rodrigo, un vell amic seu. Els Jocs són l'ocasió per retrobar gent de diverses tribus i nacionalitats que els vikings no veuen des de fa temps, així com de competir els uns amb els altres esportivament. D'entrada, en Halvar exigeix als seus homes la victòria, però el suspens es mantindrà fins a l'última prova.

11:50 Vicky, el viking - L'amulet
tancar

L'amulet

Un seguit de fets desafortunats convencen en Halvar que els déus l'han abandonat. Per tornar-li la confiança, els vikings fan veure que qui està de pega són ells. Llavors, en Halvar creu que està tan maleït que ha encomanat la mala sort als seus homes. Només l'ardit d'en Vicky de fer creure al seu pare que ha trobat un amulet permetrà que en Halvar es mantingui al capdavant del seu poble.

12:01 Vicky, el viking - Andalusia
tancar

Andalusia

A Andalusia, els vikings es fan amics d'en Rodrigo, un bover que porta el seu toro a beure al pou. Però l'amo de les terres els surt al pas i desafia en Halvar a una cursa contra el toro a canvi de la seva llibertat. En Vicky dubta que en Halvar corri més que el brau i va a buscar la bandera vermella del drakar perquè el seu pare esgoti el toro i guanyi la cursa.

12:13 Vicky, el viking - El Kraken
tancar

El Kraken

Meravellat per una perla gegant que, segons un mercader, procedeix d'unes aigües habitades pel Kraken, un monstre marí, en Halvar decideix anar-ne a pescar una per a l'Ylva, la seva dona. El Kraken és un calamar gegant que no dubta a atacar els intrusos. Amb tot, en Halvar i en Vicky s'armen de valor i astúcia per arrabassar-li una perla gegant que farà, naturalment, les delícies de l'Ylva.

12:25 Dracs: Els defensors de l'illa del Fred - Pim, pam, pum! (En Pim, en Pam i en Pum)
tancar

Pim, pam, pum! (En Pim, en Pam i en Pum)

En Singlot i els seus amics troben tres tronadissos jovenets en una roca al mig del mar i se'ls emporten a l'illa del Fred. Però, un cop allà, provoquen tota mena de desastres i en Tornado és l'únic que els pot fer creure. En Toic li diu al seu fill que si no és capaç de controlar-los, els farà fora, i en Singlot li assegura que té un pla per ensinistrar-los, però no és veritat.

12:46 Dracs: Els defensors de l'illa del Fred - Proscrit (1a part)
tancar

Proscrit (1a part)

En Carademoc no fa gens de cas de les ordres d'en Singlot, i aquest, fart de tantes insubordinacions que posen en perill l'estratègia conjunta i la integritat dels companys, l'acaba expulsant temporalment de l'acadèmia i li prohibeix volar. Però en Carademoc tampoc creu, aquesta vegada, i agafa el seu Ullalets i se'n va volant fins a una petita i remota illa solitària. El que no s'espera gens ni mica és trobar-hi la terrorífica mort estrident.

13:07 Inazuma Eleven Go - La temible Royal Academy!
tancar

La temible Royal Academy!

Comença el partit, i en Sam ja ha de defensar amb força la porteria: la Royal Academy està demostrant que és diferent de qualsevol altre equip al qual s'ha enfrontat el Raimon. El Tro Infinit d'en Riccardo continua sense sortir, i fins i tot quan Raimon té l'oportunitat de xutar, la defensa inexpugnable de la Royal ho atura tot. L'equip fa un intent desesperat de completar el Tro Infinit que no té èxit, fins i tot les supertècniques d'en Riccardo acaben a les mans del porter de la Royal. A més, la Royal troba un punt dèbil a la formació del Raimon que els obliga a concentrar-se en la defensa. Mentrestant, en Victor visita el seu germà a l'hospital.

13:32 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Per un hivern a Constantinoble
tancar

Per un hivern a Constantinoble

Els saxons han bloquejat el camí ral de Cardiff i el rei ha anul·lat les vacances d'en Sagramor a la seva ciutat, Constantinoble. L'escuder, frustrat i desesperat perquè els seus amics no volen desobeir el rei per ajudar-lo, accepta un pla de viatge de la Igerna que pot posar en perill el regne de Camelot. Mentrestant, els vailets de la Taula Rodona hauran de salvar una unicorn màgica.

13:43 Artús i els vailets de la Taula Rodona - L¿ou de víbria
tancar

L¿ou de víbria

El rei Uter ordena a en Milon, el cuiner, que prepari per sopar un ou de víbria, però aquests ous només es troben al món de les víbries, i l'entrada és molt estreta. L'única que s'hi pot esmunyir és la filla del cuiner, la Joana. Perquè no vagi a un lloc tan perillós tota sola, el rei ordena que l'acompanyin l'Artús i en Sagramor. Mentrestant, la Ginebra i els altres vailets de la Taula Rodona ajudaran en Milon a fer el sopar.

13:53 Els germans Kratt - Animals de les profunditats del mar (1a part)
tancar

Animals de les profunditats del mar (1a part)

L'equip dels germans Kratt s'endinsa en l'últim territori que quedava verge per descobrir noves espècies d'animals a bord de la nau d'exploració de les grans profunditats marines que ha creat l'Aviva. Al fons de tot del mar hauran de superar grans reptes i, a l'hora de la veritat, tot l'equip dels germans Kratt haurà de decidir què és realment important i què no ho és.

14:14 Els germans Kratt - Animals de les profunditats del mar (2a part)
tancar

Animals de les profunditats del mar (2a part)

L'equip dels germans Kratt continua la seva immersió per les grans profunditats marines. El seu objectiu és descobrir una espècie nova, però el xef Gormand, sempre tan oportú, els esguerra l'expedició. Els Kratt s'han de dedicar a salvar els animals que el Gormand va caçant per fer-ne plats nous i després han de fugir perquè la zona volcànica on es troben entra en erupció.

14:36 El detectiu Conan - Shinichi Kudo, l'assassí (2a part)
tancar

Shinichi Kudo, l'assassí (2a part)

En Conan i companyia descobreixen que en Makoto Okuda venerava en Shinichi fins que el detectiu adolescent va anar a Okuda de l'Est i va arribar a la conclusió que l'alcalde havia provocat un doble suïcidi. A més, cada vegada es fa més evident que l'ésser llegendari del bosc ha de ser una persona de carn i ossos que té alguna relació amb el cas que estan investigant.

15:00 El detectiu Conan - L'aparença d'en Shinichi i les llàgrimes de la Ran (1a part)
tancar

L'aparença d'en Shinichi i les llàgrimes de la Ran (1a part)

La periodista que volia fer públic l'error d'en Shinichi és apunyalada, i totes les proves l'assenyalen a ell com a culpable. En Heiji creu en la innocència del seu amic, i haurà de descobrir l'autèntic culpable abans que es faci fosc.

15:22 Els Dalton - Els Dalton a la gran pantalla
tancar

Els Dalton a la gran pantalla

El director organitza una sessió de cine al penal. Es projecta una pel·lícula de l'oest d'un bandit que fuig i un heroi que l'empaita. Els Dalton s'acaben ficant a la pel·lícula gràcies al tomahawk màgic que li pispen a en Falcó Fabulós i interaccionen amb els seus protagonistes. En Peabody, quan se n'adona, vol aturar la projecció. Però la senyoreta Betty el fa adonar-se que llavors s'arrisquen que els Dalton es quedin sempre més a dins de la pel·lícula.

15:30 Els Dalton - La terrorífica Jenny
tancar

La terrorífica Jenny

Porten al penal, fortament custodiada, la "Terrorífica Jenny", una presa-nena amb una traça extraordinària per escapar-se. En Joe, que veu que no se'n surt mai amb els seus plans de fugida, vol aprofitar l'arribada de la Jenny per escapar-se al mateix temps que ella. Però la nena vol fugir en solitari i no li fa cap gràcia que els Dalton la segueixin a tot arreu i li acabin esguerrant els intents d'evasió.

15:36 Els Dalton - Joes pertot arreu
tancar

Joes pertot arreu

En Peabody està molt estressat pels constants intents de fuga dels Dalton. De fet, ha reconegut que veu Joes pertot arreu. Això ha fet que en Joe tingués un altra idea de les seves. Faran creure a en Peabody que realment veu Joes pertot arreu, i quan estigui convençut que té al·lucinacions, s'escaparan amb tota la tranquil·litat del món. Un pla perfecte... O no?!

15:43 Els Dalton - El passadís secret
tancar

El passadís secret

En Joe ha somiat que s'escapava amb els seus germans per un passadís secret. L'endemà al matí, la Betty els ha parlat de l'existència d'un passadís secret que va construir el primer director del penal, Lord Morton. Però en Joe ara no recorda bé el somni i no sap on era el passadís. Molt fàcil, tornarà a tenir el somni i llestos! Apa, Joe, a somiar!

15:50 Els Dalton - Embolic de túnels
tancar

Embolic de túnels

Des que van inaugurar la presó, els Dalton no han parat de fer túnels. Per fi, s'han decidit a fer-los servir i ha començat la persecució: els guardes i en Rantamplan darrere d'en Joe, l'Averell, en Jack i en William. Tot hauria anat bé, si els Dalton no s'haguessin atipat de bolets que els fan fluorescents! A més, els guardes estan convençuts que estan envoltats de fantasmes!

15:57 El xai Shaun - En Shaun fotògraf
tancar

En Shaun fotògraf

Avui, tot pasturant, en Shaun s'ha trobat una càmera que han perdut uns excursionistes i s'ha posat a fer fotos a tot el ramat. Hi haurà retrats per tothom. I quin tip de riure que es faran! Riuran i riuran fins que en Bitzer, el gos del granger, comenci a seguir el rastre de la càmera desapareguda. S'ha acabat la diversió i comencen les corredisses!

16:03 El xai Shaun - En Bitzer, el monstre
tancar

En Bitzer, el monstre

En Bitzer s'ha emocionat jugant amb la pilota i ha anat a parar dins d'una bassa plena de fang. Quan en Shaun ha vist una criatura enorme i esgarrifosa voltant pel camp, s'ha pensat que els atacava un monstre que es volia cruspir tot el ramat. Avui va de corredisses i persecucions! L'únic que no entén res és el pobre Bitzer!

16:09 El xai Shaun - Els treballadors
tancar

Els treballadors

El granger ha avisat uns treballadors perquè vinguin a arreglar una canonada que s'ha rebentat a la granja. El ramat s'ha passat tot el dia avorrint-se veient com treballaven, però esperant amb candeletes que pleguin perquè ja saben com fer-ho per convertir la granja en un autèntic parc aquàtic! I per fi ha arribat l'hora!

16:15 El xai Shaun - Fora abelles!
tancar

Fora abelles!

Els xais, enmig del camp on pasturen, acaben de descobrir un objecte que fa una mena de zum zum molt misteriós. Què deu ser? Algú ha d'anar a investigar-ho. Qui serà el més atrevit? En Shaun, és clar, com sempre. S'endurà un ensurt quan vegi que és ple d'abelles! Avui els la faran passar magres, a les nostres amigues!

16:21 El xai Shaun - El geni
tancar

El geni

El Shaun somia en una vida plena d'èxits sense saber que ben aviat la sort li somriurà. Avui la Shirley li oferirà una cosa que podria fer realitat tots els seus somnis! Ara l'únic obstacle que té per poder viure a cos de rei és la resta del ramat. Serà capaç de deixar de banda els companys de tota la vida per poder fer tot allò que sempre ha somiat? Aviat ho sabrem!

16:31 El Mic i els seus amics - Endevinalla de la marieta Endevina, endevineta
tancar

Endevinalla de la marieta Endevina, endevineta

Taques negres a l'esquena i vestit color vermell. Dues ales juganeres per volar com un ocell.

16:41 Looloo Kids (cançons) - La Fina té una nina
tancar

La Fina té una nina

La Fina té una nina que cau d'un gronxador. Es fa mal i ha d'avisar el metge.

16:42 Looloo Kids (cançons) - La tetera
tancar

La tetera

Una tetera ens explica cantant tot el que sap fer.

16:44 Looloo Kids (cançons) - Bingo
tancar

Bingo

Ara toca cantar la cançó del gos Bingo

16:46 Masha i l'os - Ratlles i bigotis
tancar

Ratlles i bigotis

El tigre Ratlles i Bigotis va a veure l'os, que va ser company seu al circ. Miren fotos junts i recorden els vells temps. La Masha queda encantada amb el tigre i vol que li expliqui coses del circ, però ell fa tot el possible per treure-se-la de sobre. Llavors, a la nit, el tigre es perd i després de molta estona de buscar-lo per tot arreu, la Masha el troba i la relació entre tots dos canvia.

16:53 Masha i l'os - Canvi de papers
tancar

Canvi de papers

L'os li ensenya al conill uns quants números que feia quan treballava al circ, i mentre fa malabars a dalt d'un monocicle, ensopega amb una pastanaga i cau de cap. El conill, preocupat, se'n va corrents a buscar la Masha perquè l'ajudi. Quan tots dos van a veure què li ha passat al seu amic, veuen que l'os ha canviat completament de personalitat i que s'ha tornat tan trapella i eixelebrat com la Masha. Llavors, la nena mirarà de fer-lo tornar a ser com sempre.

16:59 Numberblocks - Calcula-ho!
tancar

Calcula-ho!

El Numberblock Vint-i-u ens explicarà amb una divertida cançó diferents maneres de calcular els números.

17:04 Numberblocks - Dobles en un dia de neu
tancar

Dobles en un dia de neu

Ha nevat i l'U i el seu doble, el Dos, i el doble del doble, el Quatre, i els altres dobles de dobles fins al Trenta-dos surten a jugar, patinar i divertir-se amb la neu.

17:09 Uau Ka Kau - Canvis climàtics
tancar

Canvis climàtics

És molt divertit que plogui i el Uau no ha vist mai la pluja, es mor de ganes d'estrenar el paraigua! Però ja se sap que no sempre plou a gust de tothom. Mentrestant, la mama dels pollets els ha fet una bufanda, una, només una per compartir tots tres.

17:18 Uau Ka Kau - La veu
tancar

La veu

La Ka ha perdut la veu. No, no s'ha quedat afònica, als robots no se'ls irrita gola. Caldrà molt més que una caramel o unes gàrgares perquè torni a parlar com l'autèntica Ka. Mentrestant, al niu, el pollets volen donar la nota, encara que sigui desafinada.

17:28 El Mic i els seus amics - Qui vol cantar "Cargol, treu banya"?
tancar

Qui vol cantar "Cargol, treu banya"?

Cargol, treu banya, puja a la muntanya. Cargol, treu vi, puja al muntanyí.

17:38 Titó - Excursió als presseguers (primavera)
tancar

Excursió als presseguers (primavera)

Avui anem d'excursió per dir adeu a l'hivern i donar la benvinguda a la primavera. Som en un camp de presseguers que estan plens de flors roses. Unes flors precioses i molt especials perquè es convertiran en préssecs!

17:46 LooLoo Kids (compilacions) - Tots a bord d'un món feliç!
tancar

Tots a bord d'un món feliç!

Cançons: Les rodes de l'autobús / Un mariner va al mar / El pont de Londres cau / M'estimo les muntanyes / Tot el món sempre a les mans

17:57 La Patrulla Peluda - El millor cadell bomber
tancar

El millor cadell bomber

En Marshall provarà de recórrer el circuit dels bombers de Badia Aventures al més ràpid possible per guanyar el trofeu del cadell bomber més ràpid del món.

18:09 La Patrulla Peluda - Les llaminadures de la Patrulla
tancar

Les llaminadures de la Patrulla

La furgoneta del senyor Porter porta menjar i llaminadures pels cadells de la Patrulla Peluda i rellisca pel gel i va a parar vora l'aigua. En Ryder i els cadells hauran de salvar la situació.

18:19 La Patrulla Peluda - El telecadira espatllat
tancar

El telecadira espatllat

La Patrulla Peluda haurà d'ajudar la Katie i la Cali a baixar del telecadira, que s'ha espatllat i ha quedat parat molt amunt per sobre la neu.

18:31 L'orquestreta - Inspiració natural
tancar

Inspiració natural

Quan el Toto s'assabenta que hi ha un concurs infantil de cançons, decideix participar-hi, però es troba amb un gran problema: no té inspiració. Davant la seva frustració, el Joan Barbes el porta a visitar la Supertrumfa, un moniato sobrenatural que sap el secret per desbloquejar la creativitat.
Però el Toto aviat aprendrà que la clau de la inspiració es troba en la pròpia natura. Guiat per un simpàtic ratolí anomenat Roc, explorarà el cant dels ocells, el brunzit de les abelles, el murmuri de les onades i fins i tot el so dels trons. A poc a poc, el Toto descobreix que la natura està plena de ritmes i melodies que desperten la seva creativitat. Després d'aquesta experiència, torna ple d'idees per crear la cançó perfecta i guanyar el concurs.

18:43 Les Sisters - Duo de germanes
tancar

Duo de germanes

La Wendy canta unes cançons que rebenten les orelles de tothom. La Marine no pot més i comencen a barallar-se. El productor del programa "Talents amagats" les sent i proposa a les germanes participar en una audició. Els amics de la Marine i la Wendy les convencen que cantin en duo, però els assajos són complicats perquè les germanes no paren de discutir.

18:54 Les Sisters - L'enemic a dins de casa
tancar

L'enemic a dins de casa

El pare de les germanes convida la Rachel, la pitjor enemiga de la Wendy, a passar el cap de setmana a casa seva. Quin malson! La Wendy no pot comptar amb la seva germana perquè l'ajudi, perquè la Marine cau víctima dels encants de la Rachel, que és una autèntica manipuladora. La Marine i la Wendy acaben expulsades de la seva pròpia casa. Podran les dues germanes reconquerir el seu territori abans no arribin els pares?

19:07 El carreró del misteri - Una gàbia buida a l'estadi de Wimbledon
tancar

Una gàbia buida a l'estadi de Wimbledon

El Flash, un llebrer campió de pura raça, desapareix de la seva gàbia súper
segura en unes circumstàncies incomprensibles la nit abans d'una cursa molt
important.

19:30 InfoK - + info
tancar

+ info

"InfoK" és un informatiu diari infantil i juvenil que s'emet de dilluns a dijous a les 20.00 h. pel Super3, el canal infantil de Televisió de Catalunya, amb una durada de 15 minuts. Està en antena des del 23 d'abril de l'any 2001. Es tracta de la primera iniciativa d'aquest gènere a la televisió catalana i espanyola, inspirada en l'experiència de dos programes molt solvents i de llarga trajectòria com són "Newsround", de la BBC, i "Jeugdjournaal" de la cadena holandesa NOS.
Les notícies que apareixen a l'InfoK intenten explicar: 1. Què passa al món? 2. Què passa al món dels nens? 3. Què fan els nens. Els continguts es presenten en format de peces breus -les notícies d'actualitat o semiactualitat d'interès per a l'audiència infantil- i en format de reportatge -informacions més elaborades que incorporen un tractament de postproducció i musical més treballat-. Hi ha algunes seccions diàries, com els clips, que són notícies breus i curioses, la previsió meteorològica i el tancament musical. També hi ha d'altres reportatges que tractem amb una certa periodicitat, com les recomanacions de llibres, les propostes d'activitats per fer durant el cap de setmana, les notícies explicades per l'anomenat nen-reporter i les crides a la participació (que inclouen enviament de fotos, vídeos o textos per part dels telespectadors).

Equip:

Direcció i presentació: Núria Vilanova
Producció: Núria Violan
Realització: Marta Tobajas
Cap d'edició: Jordi Aguilera
Redacció: Anna Arboix, Alaaddine Azzouzi, Nuria Casals, Oriol Company i Miquel Piris
Ajudant de realització: Javi Gascón
Postproducció vídeo: Lluís Xufré i Bep Domínguez
Grafisme: Pep Presas
Producció Executiva: Blanca Cot

19:46 Betapodcast - Editem vídeos i ens relaxem amb encens
tancar

Editem vídeos i ens relaxem amb encens

El Jan ens ensenya com editar vídeos i intenta ajudar la Lola perquè es relaxi.

19:58 Leo da Vinci - El malvat venedor de teixits
tancar

El malvat venedor de teixits

Al banc no s'han cregut que la Bianca sigui realment ella i no li han donat els diners. I, quan tornen a la botiga de teixits, el comerciant no accepta anul·lar la venda i n'exigeix el pagament. Com que, a més, els guàrdies estan buscant les noies, els quatre nois intenten pagar al comerciant fent-li algun servei.

20:10 Leo da Vinci - L'arribada a Venècia
tancar

L'arribada a Venècia

Mentre els quatre amics continuen el viatge cap a Venècia, la Bianca expressa el desig de volar amb el deltaplà. Durante el trajecte, els nois troben una nena i la salven d'un toro enfuriat. Després deixen la casa mòbil sota un salze i arriben a Venècia navegant. Allà troben en Fabrizio, un vell amic d'en Leo.

20:23 Ràndom - La mitja marató del Ràndom
tancar

La mitja marató del Ràndom

El David i la Maria i l'Aleix Manzano fan una cursa de carretons i descobreixen com es diuen les cries d'alguns animals.

20:49 El detectiu Conan - El verdader culpable s¿ha fugat!
tancar

El verdader culpable s¿ha fugat!

Mentre juguen a pilota, els membres de la Lliga de Detectius Júnior troben un cadàver. Sembla que el rastre deixat per l'assassí no porta enlloc, però en Conan s'adonarà d'un detall que els permetrà atrapar el criminal.

21:13 Naruto - La promesa del de les celles! Amor i protecció eterns!
tancar

La promesa del de les celles! Amor i protecció eterns!

La Sakura atén els seus dos companys ferits i, per evitar més ensurts, para tot de trampes al seu voltant. D'aquesta manera, s'hi pot dedicar en cos i ànima. Tanmateix, els membres de l'equip de la Vila Oculta del So els vigilen i ataquen la Sakura. El Rock Lee, que està enamorat de la genin, apareix per ajudar-la.

21:34 Naruto - La Sakura es transforma!
tancar

La Sakura es transforma!

La Sakura s'adona que fins ara, el Naruto i el Sasuke sempre l'havien protegit i que avui li toca a ella estar a l'altura i ocupar-se d'ell. A més, el Lee ha demostrat que la protegirà costi el que costi. La Sakura, doncs, decideix prendre la iniciativa, tallar-se els cabells i atacar el Zaku. Motivats per la determinació de la genin, la Ino i la resta de l'equip 10 decideixen ajudar-la.

21:56 Expedient Zack - L'atac de l'aspiradora assassina
tancar

L'atac de l'aspiradora assassina

Saps quina és la tècnica d'en Zack per arreglar l'aspiradora? Una bona patacada! De sobte, l'aspiradora es posa a funcionar com una boja. Ho aspira tot: la pols, les engrunes, en Zack, l'Spencer... Avui en Cam té un bon merder per solucionar.

22:20 Hoodie - Cap contacte
tancar

Cap contacte

El Pieter aconsegueix escapar de la Dorien, però necessita un pla per enfrontar-se al Soufian, però ni la Flo, ni la Kenza ni el Basim estan disponibles. La Dorien busca el Hoodie i al Pieter només se li acut una solució i li ofereix un tracte a la Dorien: el Hoodie i ella atraparan junts el líder dels Xandalls Rojos i, després, ell s'entregarà.

22:32 Hoodie - El tracte
tancar

El tracte

Mentre la Flo i la Kenza intenten alliberar l'equip, el Hoodie i la Dorien treballen bé junts. Però hi ha un buit al pla del Pieter per atrapar el Soufian i necessita l'equip. Quan és a punt de rendir-se, l'equip es recompon i treballen en el pla que faran servir el dia següent. Però quan el Pieter és a Pit, descobreix que el Soufian planeja atacar el mateix dia.

22:43 Jenny - El meu castell de cartes
tancar

El meu castell de cartes

El pare de la Jenny torna a casa. L'operació ha anat bé, però haurà d'estar unes setmanes sense treballar. La Blue, que fa un parell de dies que viu a casa els Champagne, pressiona la Jenny perquè li expliqui al seu pare el seu pla de deixar d'estudiar i fer juntes un viatge. Però la Jenny no té pressa per parlar amb el seu pare.

22:55 Jenny - El meu estel
tancar

El meu estel

La Florence fa una festa de Halloween i la Jenny hi vol anar... amb la condició que la seva amiga no li intenti presentar ningú. No està preparada per conèixer cap noi, el seu cor encara és del Charles. Però la Flo li té reservada una sorpresa. La Jenny descobrirà si està llesta per encetar una nova relació.

23:07 ZombieLars - Mig àngel
tancar

Mig àngel

El Lars acompanya el Robert a visitar la tomba de la seva mare, ja que seria el dia del seu aniversari. Allà es troben amb un munt de gent que també ha anat a visitar-la, i una senyora els diu que la Lihn era un àngel. És possible que el Robert sigui meitat àngel, llavors? Mentre l'Anna i la Tess els esperen a l'autobús, un ocell xoca contra una finestra i queda malferit.

23:22 ZombieLars - La legió dels forasters
tancar

La legió dels forasters

Un grup de teatre format per dos artistes va a representar una funció a l'escola de Bekkebakken. Per la sorpresa del Lars i els seus amics, un dels artistes li dona dissimuladament una nota amb una hora i un lloc de trobada. Resulta que, en realitat, són dos resistents que formen part de l'anomenada "Legió dels forasters", un grup que recluta joves per lluitar contra els antiforasters. S'hi unirà, la nostra colla?

23:36 Agència Galàctica - Socarrimats
tancar

Socarrimats

Com cada any, la Torradora es presenta a la gran cursa de torradores voladores, però amb la diferència que aquesta vegada està convençuda que guanyarà, en comptes de quedar última com de costum. El K, per ajudar-la, li instal·la un superpropulsor que la converteix en la torradora més ràpida de la galàxia, però també en la més esbojarrada! El rival a batre és el SuperSocarrim 747, que porta 99 victòries consecutives!

23:48 Agència Galàctica - El premi gros
tancar

El premi gros

L'Agència Galàctica ha de reparar la màquina del Gran Sorteig Galàctic, però el Dany vol aprofitar l'avinentesa per fer trampes i endur-se el premi gros d'aquest any: una platja privada a Subaquàtica! Quan es queda sol amb la màquina resulta que les boles que hi ha a dins són vives i n'hi ha una que s'escapa. Ara el Gran Sorteig està en perill, i els agents galàctics tenen tots els números per quedar com els grans culpables.

23:59 Agència Galàctica - La gosseta robot
tancar

La gosseta robot

La Stacy demana a l'Agència Galàctica que li facin la revisió anual de la Floreta, la seva mascota, i el Dany decideix que és la missió perfecta perquè el K la faci tot sol, per primera vegada! La Floreta està configurada en un llenguatge que el K no domina, però, com que no gosa dir-ho als altres, acaba programant la gosseta de tal manera que es converteix en un autèntic monstre.

00:10 El xai Shaun - Bitzer, l'astronauta
tancar

Bitzer, l'astronauta

El Bitzer fa servir un dron per fer la seva feina la granja mentre jeu tranquil·lament a la seva gandula, però quan el Shaun n'agafa el control, la càrrega del dron és el Bitzer amb gandula inclosa. Cada vegada va més amunt però al dron se li acaba la bateria. Com anirà la reentrada a l'atmosfera i la caiguda?








1

00:16 El xai Shaun - Salva la cabra
tancar

Salva la cabra

El blat de moro de la granja ja està a punt per collir, però el Shaun ha deixat la Segaboca al camp i després d'endrapar tant com ha pogut s'ha quedat adormida. Haurem de veure si el Shaun pot salvar la insaciable cabra abans que tots quedin engolits per la segadora que cull el blat de moro.










1

00:22 El xai Shaun - Va, Bitzer, va!
tancar

Va, Bitzer, va!

El Bitzer ha estat vençut i humiliat pel gos del Ben, el Lexie, en la cursa del Gran Premi de karts. En veure aquest escarni que ha patit el seu amic, el Shaun decideix fer alguna cosa perquè la pròxima vegada les coses siguin una mica diferents.










1

00:28 El xai Shaun - Porc premiat
tancar

Porc premiat

El Ben està guanyant tots els premis a la fira del comtat i quan un dels porcs torna de la fira amb un premi el Shaun sospita que aquí hi ha gat amagat. El nou estatus de famós del porc, que va acompanyat d'un comportament capritxós d'estrella, fa que tots s'ho creguin menys el Shaun, que està decidit a descobrir la veritat.










1

00:34 El xai Shaun - Llista de tasques
tancar

Llista de tasques

La manera tan estricta del Bitzer de controlar la granja acaba atipant les ovelles i decideixen que ja és hora que descansi i pari una mica. Llavors les tasques del Bitzer per a l'endemà prenen un caire totalment nou perquè tothom es pugui divertir una mica.

00:41 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Passió
tancar

Passió

La Marinette intenta convence's que estima el Gat Noir per treure's l'Adrien del cap. L'Adrien, que ha renunciat a estimar Ladybug, intenta trobar la manera de declarar els seus sentiments a la Marinette. Quan tot se'ls hi capgira, Ladybug i el Gat Noir intercanvien els seus prodigis per fugir d'una malvada despietada. Però el retorn de Mister Bug encara farà que Lady Noire tingui les coses menys clares.

01:03 Ghostforce - Meta i Lix
tancar

Meta i Lix

El Mike vol presentar un invent a un concurs però encara l'ha d'ajustar perquè no li acaba de funcionar. El Rajat també es presenta al concurs i el seu invent, a més de ser espectacular, funciona perfectament. La Liv s'ofereix a ajudar el Mike, però a ell li sembla que ho ha de fer tot sol. Mentre lluiten contra un fantasma que fa levitar tot Nova York, el Mike s'adona que potser no hi ha cap mal a demanar ajuda per fer les coses.

01:15 Ghostforce - Galetaflama
tancar

Galetaflama

El Mike li explica a l'Andy que ha quedat amb la Charlie per anar a una exposició de fòssils. L'Andy troba que no hi pot haver res més avorrit i convenç el Mike perquè prepari una cosa romàntica i es posi elegant. El Mike es torna insegur i ja no s'atreveix a proposar res, ni tan sols quan s'enfronten amb un fantasma amb forma de galeta gegant que no hi ha manera de capturar.

01:26 Robin Hood, el trapella de Sherwood - A la caça del lloro
tancar

A la caça del lloro

SINOPSI: Lord Gudfred ha perdut el seu lloro, el Bòbun, i ofereix una recompensa de mil monedes d'or a qui li retorni la seva mascota sana i estàlvia. Però el desig d'endur-se el premi mobilitzarà tots els personatges cobdiciosos de Sherwood ?els bandits, el baró Fitzwalter i el príncep Joan?, que es barallaran per capturar el lloro. En Robin i la seva colla hauran de procurar que el Bòbun no prengui mal.

01:38 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Ben bé filles dels seus pares
tancar

Ben bé filles dels seus pares

SINOPSI: La Isabelle s'esmuny d'amagatotis al carro del seu pare, el xèrif, que ha sortit a recaptar impostos. Però com que s'avorreix, fuig amb el Flynn a jugar al bosc. La Solveig, per la seva banda, també fuig al bosc cansada que el seu pare vagi buscant brega a tot arreu, aquest cop amb el xèrif. Les dues nenes es troben i de seguida es fan amigues. Però podran encomanar aquesta amistat als seus pares? O serà a l'inrevés?

01:49 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El malson d¿en derke
tancar

El malson d¿en derke

SINOPSI: En Derke té un malson recurrent en el qual el Derke hàmster sempre acaba devorat pel Derke drac. La Marian sap un encanteri que el pot ajudar a superar-ho, però, com no podia ser d'una altra manera, un error en el conjur acaba enviant en Derke i en Robin al malson d'en Derke, on en Robin haurà d'ajudar en Derke a superar la seva por per poder tornar a la vida real.

02:00 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Una casa dividida
tancar

Una casa dividida

En Gunmar obliga l'Strickler a iniciar el compte enrere cap a la Nit Eterna. Mentrestant, en Jim s'encara a Merlí, que li explica per què el va triar l'amulet i el posa davant de la decisió més difícil de la seva vida.

02:22 Trollhunters: Contes d'Arcàdia - Caçadors de Jim
tancar

Caçadors de Jim

En Jim ha pres l'elixir d'en Merlí i s'ha convertit en mig trol, i ara haurà d'adaptar-se a la nova situació, mentre la Morgana es disposa a provocar la Nit Eterna.

02:44 Els 3 de sota: Contes d'Arcàdia - Un final gloriós, segona part
tancar

Un final gloriós, segona part

En Morando ha aconseguit fusionar-se amb el nucli de Gaylen i ha adquirit els poders d'un déu. A la batalla final, l'Aja i en Krel hauran de fer un sacrifici inesperat per mirar de salvar les seves dues llars: Akiridion-Cinc i la Terra.

03:07 Mags: contes d'Arcàdia - La Dama del Llac
tancar

La Dama del Llac

Després de la mort de la Morgana, en Merlí organitza una expedició per anar a visitar la Nimue, la Dama del Llac, i demanar-li que repari l'Excalibur. En Douxie ensenya a la Claire a dominar la màgia ombrívola, i junts descobreixen que la Dama té certs comptes pendents amb en Merlí.

03:29 Els meus veïns pirates - El tresor de Barba-Roja
tancar

El tresor de Barba-Roja

Com que els seus amics es deleixen per buscar tresors com ell, el Jim demana al seu avi que li doni un mapa per trobar un tresor. El seu avi li dona el mapa del tresor de Barba-roja, i, quan es disposen a començar la recerca, veuen que està enterrat al jardí de la senyora Delille. Els nois no es fan enrere i se les empesquen per entrar al jardí de la veïna rondinaire.

03:40 Els meus veïns pirates - L'epidèmia incomprensible
tancar

L'epidèmia incomprensible

Els veïns de Vilaensopida estan contents amb els Jolley-Roger, tot i que la senyora Delille fa campanya contra la família pirata. Però quan, de sobte, els pirates es posen a parlar d'una manera totalment incomprensible, tothom es pensa que és perquè han agafat una malaltia contagiosa. Tota la gent de Vilaensopida es gira contra els pirates perquè no saben que, per un dia, ells parlen en la seva llengua antiga.

03:51 Els meus veïns pirates - La pirata de la diadema
tancar

La pirata de la diadema

El Jim i els seus amics hipnotitzen sense voler la senyora Delille, i la dona queda tan trastocada que vol ser més pirata que els pirates. Ella sola es veu amb cor d'atacar el Forat Negre, i, a més, al cap de poca estona la Perla abandona el bàndol de la seva família i es passa a l'adversari. Els Jim i els seus amics ho tenen molt difícil contra dues pirates tan ferotges.

04:02 Pfffirates - Una ampolla al mar
tancar

Una ampolla al mar

La Ploma es pensa que és superior als altres i per això la Lily es baralla amb ella. Després, la Lily troba una ampolla amb un paper a dintre. Ella està segura que és el mapa d'un tresor, però la Ploma li roba l'ampolla. Al final, quan es queden totes dues sense l'ampolla, la Ploma li explica una cosa a la Lily que li fa veure les coses d'una altra manera.

04:13 Pfffirates - Crits i ordres
tancar

Crits i ordres

Cada dia, la Mila desperta tothom amb els seus crits, però arriba un dia que es queda sense veu. La capitana Lamar nomena el Pat capità substitut dels Krakens i els encarrega una missió difícil. El Pat es pensa que podrà donar una lliçó a la Mila de com portar un vaixell sense esgargamellar-se, però a l'hora de la veritat veu que l'Scott i el Richie només poden funcionar a base de crits.

04:24 Dinotren - L'Erma i el revisor
tancar

L'Erma i el revisor

La família Pteranòdon agafa el Dinotren per anar a l'Estany a veure un espectacle increïble: la pluja de meteors! El revisor para a recollir l'Erma Eoraptor, la seva gran amiga, a qui frisa per veure. A l'Estany, el revisor i l'Erma intenten quedar-se a soles, però els interrompen allà on van. Al final aconsegueixen veure la pluja de meteors tots sols.

04:36 Dinotren - Els dinosaures del cap fort
tancar

Els dinosaures del cap fort

Els nens han quedat per jugar amb l'Spikey al Dinotren. Però quan es troben, l'Spikey els hi explica que ha vist dos paquicefalosaures al tren. El revisor els hi explica que els paquicefalosaures tenen el cap molt gros i molt dur, i que a vegades els mascles piquen de cap entre ells per veure quin és el més fort. Els del tren van a jugar un partit d'una mena de voleibol, el "capbol".

04:47 Dinotren - La caça del tresor
tancar

La caça del tresor

El Don és un apassionat col·leccionista de tota mena d'objectes que va trobant, i mentre repassa la seva col·lecció, comenta als seus germans que encara li falta una cosa molt important. Un tros d'ambre que contingui un insecte dintre. I el club dels exploradors es posa en marxa per trobar aquesta peça de col·lecció. Al Dinotren troben el Gilbert, l'aprenent de revisor, que també busca una pedra d'ambre però amb un contingut diferent.

04:57 Dinotren - El submarí del Dinotren: La Maisie Mososaure
tancar

El submarí del Dinotren: La Maisie Mososaure

Els menuts es pregunten si existeix un llangardaix gegant amb aletes que visqui a l'aigua i van a veure el revisor perquè els tregui de dubtes. El revisor els explica que hi ha un animal anomenat mososaure que és tal com diuen ells, i tota la família agafa el submarí del Dinotren per ficar-se al mar i poder-lo trobar. Quan se submergeixen, coneixen la Maisie Mososaure i el seu pare i de seguida es fan amics.

05:09 La família Teixó-Guineu - La Guineta necessita silenci
tancar

La Guineta necessita silenci

La Guineta vol escriure un poema al seu avi, però tots els sorolls que l'envolten la molesten per concentrar-se. Per ajudar-la, els seus germans l'acompanyen al cau abandonat, i hi fan guàrdia perquè res no la molesti. El problema és que, llavors, la Guineta s'adona que el silenci absolut tampoc no és la solució. És amb l'ajuda dels sons de la natura que finalment trobarà la inspiració.

05:21 La família Teixó-Guineu - Una petita cabana i un gran problema
tancar

Una petita cabana i un gran problema

Serà l'aniversari del Casimir, i la Castina li ha fet una maqueta de la cabana on viuen. Per tal que el seu pare no vegi el regal abans del dia, la Castina li demana a la Guineta que l'hi guardi a casa seva fins l'endemà, i l'avisa que vagi amb molt de compte, perquè és molt fràgil. Però la Guineta es distreu una estona i resulta que la maqueta acaba en mans de la Trufa, que es pensa que és un regal per a ella...

05:32 Els mixets - Metges!
tancar

Metges!

El pares dels mixets els regalen un joc de metges i ells es disposen a anar a visitar els seus amics, un per un, que faran de pacients. Mentre van d'una casa a l'altra, fa tan mal temps que agafen un bon refredat.

05:37 Els mixets - Detectius!
tancar

Detectius!

La Dolça ha perdut la seva nina gateta i no la troba enlloc, de manera que en Flam farà servir els mètodes de deducció que ha après llegint els llibres de Sherlock Roncs per buscar pistes que l'ajudin a trobar-la.

05:41 Els mixets - Anem al supermercat
tancar

Anem al supermercat

Els mixets van al súper amb els pares, i la mare els deixa el moneder perquè ells acabin de comprar el que falta. Amb el moneder a la mà, estan temptats de comprar tot de coses que els fan il·lusió, però finalment compren només el que és necessari... I els espera una sorpresa!

05:46 Els mixets - Escultures de neu!
tancar

Escultures de neu!

Aprofitant que ha nevat, el Gat Pintor organitza una competició de ninots de neu entre els mixets del poble. A en Tortell se li acut de fer un gat de neu i tots els altres se'l copien, de manera que el Gat Pintor no sap quin triar com a guanyador.

05:50 Els mixets - Aventura a l'espai
tancar

Aventura a l'espai

Fa mal temps i els mixets s'han de quedar a casa. Per divertir-se s'inventen una aventura a l'espai exterior i desgavellen tota la casa. Quan els pares arriben i ho veuen, el pare els encomana la missió d'endreçar l'espai.

05:55 Els mixets - Diumenge!
tancar

Diumenge!

Un diumenge al matí, la mare dels mixets se'n va al gimnàs i deixa els menuts a càrrec del pare. La Dolça vol jugar amb ell a posar-li vestidets a la seva nina Mixipepa, en Tortell vol jugar a dards i en Flam vol fer una partideta d'escacs, però el pare té molta son i només pensa a fer una becaineta.

Progrmació BD ....
06:27 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:51 Onze - Lamine enlluerna; Mayola Academy i "El colegiado"
tancar

Lamine enlluerna; Mayola Academy i "El colegiado"

Xavi Torres, Carles Fité, Aina Cerdà i Jordi Martí parlen de l'actuació de Pedri i Lamine Yamal amb la selecció espanyola. En Marc Mayola analitza Casadó i De Jong, la variant principal de Flick al mig del camp. En Joan Fàbregas revisa la jugada polèmica del clàssic de lliga femení.

08:24 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

08:48 WRC - Ral·li de Kenya / WRC 2025 / Resum final
tancar

Ral·li de Kenya / WRC 2025 / Resum final

El Ral·li Safari és la tercera prova del Campionat del Món del Ral·lis. Noel Rodríguez condueix el resum de la prova disputada a Kenya amb l'anàlisi tècnica de Santi Torres.

09:41 Futbol - Austin FC-San Diego FC / Lliga MLS / J5
tancar

Austin FC-San Diego FC / Lliga MLS / J5

San Diego ha començat amb bon peu la temporada (2 victòries i 2 empats) i és a la zona capdavantera de la Conferència Oest. Austin (2 victòries i 2 derrotes) el superaria si aconsegueix els tres punts en joc. Gemma Mallorca fa la narració i Andreu Fontàs, l'anàlisi tècnica.

11:27 Onze - Lamine enlluerna; Mayola Academy i "El colegiado"
tancar

Lamine enlluerna; Mayola Academy i "El colegiado"

Xavi Torres, Carles Fité, Aina Cerdà i Jordi Martí parlen de l'actuació de Pedri i Lamine Yamal amb la selecció espanyola. En Marc Mayola analitza Casadó i De Jong, la variant principal de Flick al mig del camp. En Joan Fàbregas revisa la jugada polèmica del clàssic de lliga femení.

13:00 Esport Club - El retorn dels internacionals, Bernat Canut i tertúlia
tancar

El retorn dels internacionals, Bernat Canut i tertúlia

Hansi Flick respira més tranquil després que hagin tornat sans i estalvis la majoria d'internacionals. En parlem amb Albert Blaya. Dijous, Barça-Osasuna a Montjuïc. Entrevistem Bernat Canut, campió de la Copa de Reina de bàsquet amb el Jairis Murcia. Repassem la Kings i la Queens League amb Irati Vidal. I tertúlia. Ens acompanyen Laia Tudel, Joan Poquí i Joanjo Pallàs.

15:02 Ciclisme - Banyoles-Figueres / Etapa 2
tancar

Banyoles-Figueres / Etapa 2

Banyoles-Figueres. 177 quilòmetres amb un recorregut majoritàriament pla, propici per als esprínters. Francesc Soria condueix el programa, Arcadi Alibés fa la narració i Àngel Edo, els comentaris tècnics.

17:34 WRC - Ral·li de Kenya / WRC 2025 / Resum final
tancar

Ral·li de Kenya / WRC 2025 / Resum final

El Ral·li Safari és la tercera prova del Campionat del Món del Ral·lis. Noel Rodríguez condueix el resum de la prova disputada a Kenya amb l'anàlisi tècnica de Santi Torres.

18:27 Esport Club - El retorn dels internacionals, Bernat Canut i tertúlia
tancar

El retorn dels internacionals, Bernat Canut i tertúlia

Hansi Flick respira més tranquil després que hagin tornat sans i estalvis la majoria d'internacionals. En parlem amb Albert Blaya. Dijous, Barça-Osasuna a Montjuïc. Entrevistem Bernat Canut, campió de la Copa de Reina de bàsquet amb el Jairis Murcia. Repassem la Kings i la Queens League amb Irati Vidal. I tertúlia. Ens acompanyen Laia Tudel, Joan Poquí i Joanjo Pallàs.

18:59 Tot Costa - Raphinha, en el punt de mira
tancar

Raphinha, en el punt de mira

El brasiler ha desafiat els argentins en les hores prèvies al clàssic sud-americà. Connectem amb l'Argentina per saber si al vestidor dels de Scaloni li tenen ganes. També pendents d'Araujo, present al Bolívia-Uruguai, a 48 hores del Barça-Osasuna. Avui també parlem amb Sergi Samper, exjugador del Barça, que ara juga a Polònia.

19:55 Bàsquet - Tenerife-Manresa / FIBA Champions League Vuitens / J6
tancar

Tenerife-Manresa / FIBA Champions League Vuitens / J6

Partit decisiu a l'última jornada de la fase de vuitens. Per avançar a la següent ronda el Baxi Manresa necessita guanyar al Tenerife, ja classificat, i que la Reggiana perdi contra l'Aliaga. La narració és de Víctor Lavagnini i l'anàlisi tècnica, de Nacho Solozabal.

20:41 Zona UFEC - + info
tancar

+ info

"Zona UFEC" és l'espai que pren el pols a la situació de l'esport català en les diferents disciplines. A través de reportatges i entrevistes, i en col·laboració amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya, cada setmana repassem els èxits i el treball dels esportistes catalans en les competicions de casa nostra i d'arreu del món.

20:48 Bàsquet - Tenerife-Manresa / FIBA Champions League Vuitens / J6
tancar

Tenerife-Manresa / FIBA Champions League Vuitens / J6

Partit decisiu a l'última jornada de la fase de vuitens. Per avançar a la següent ronda el Baxi Manresa necessita guanyar al Tenerife, ja classificat, i que la Reggiana perdi contra l'Aliaga. La narració és de Víctor Lavagnini i l'anàlisi tècnica, de Nacho Solozabal.

21:47 Pitch&Cat - La sostenibilitat als camps de P&P
tancar

La sostenibilitat als camps de P&P

Els camps de Pitch and Putt del nostre país s'adapten als reptes del canvi climàtic amb solucions innovadores, com la recollida d'aigua pluvial i l'ús d'aigües regenerades per al reg. Descobrim com aquestes mesures contribueixen a la sostenibilitat d'aquest esport. A més, el nostre preparador físic ens ofereix consells pràctics per a un bon escalfament i estiraments abans de jugar.

22:03 Tot Costa - Raphinha, en el punt de mira
tancar

Raphinha, en el punt de mira

El brasiler ha desafiat els argentins en les hores prèvies al clàssic sud-americà. Connectem amb l'Argentina per saber si al vestidor dels de Scaloni li tenen ganes. També pendents d'Araujo, present al Bolívia-Uruguai, a 48 hores del Barça-Osasuna. Avui també parlem amb Sergi Samper, exjugador del Barça, que ara juga a Polònia.

23:00 Onze - Raphinha, t'estan esperant; Olmo ho vol tot i "Onzeclopèdia"
tancar

Raphinha, t'estan esperant; Olmo ho vol tot i "Onzeclopèdia"

Sique Rodriguez, Ivan San Antonio, Laura Aparicio i Víctor Lozano parlen del perill que corre Raphinha en el partit contra l'Argentina. En Fran Domènech presenta els titulars més divertits i curiosos de la premsa esportiva.

00:33 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:59 Onze - Raphinha, t'estan esperant; Olmo ho vol tot i "Onzeclopèdia"
tancar

Raphinha, t'estan esperant; Olmo ho vol tot i "Onzeclopèdia"

Sique Rodriguez, Ivan San Antonio, Laura Aparicio i Víctor Lozano parlen del perill que corre Raphinha en el partit contra l'Argentina. En Fran Domènech presenta els titulars més divertits i curiosos de la premsa esportiva.

02:32 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:58 WRC - Ral·li de Kenya / WRC 2025 / Resum final
tancar

Ral·li de Kenya / WRC 2025 / Resum final

El Ral·li Safari és la tercera prova del Campionat del Món del Ral·lis. Noel Rodríguez condueix el resum de la prova disputada a Kenya amb l'anàlisi tècnica de Santi Torres.

03:51 Bàsquet - Tenerife-Manresa / FIBA Champions League Vuitens / J6
tancar

Tenerife-Manresa / FIBA Champions League Vuitens / J6

Partit decisiu a l'última jornada de la fase de vuitens. Per avançar a la següent ronda el Baxi Manresa necessita guanyar al Tenerife, ja classificat, i que la Reggiana perdi contra l'Aliaga. La narració és de Víctor Lavagnini i l'anàlisi tècnica, de Nacho Solozabal.

05:27 Espòiler - Leapmotor a Auto88, el Lamborghini Urus SE, el saló d'elegància The Ice i la CI Magis 87 XT.
tancar

Leapmotor a Auto88, el Lamborghini Urus SE, el saló d'elegància The Ice i la CI Magis 87 XT.

En aquest capítol ens desplacem cap a Auto88 per descobrir la nova marca Leapmotor i provar una de les novetats més esperades pel que fa a la mobilitat elèctrica, el Leapmotor T03. També descobrirem les impressionants prestacions del Lamborghini Urus SE, la versió híbrida endollable del SUV italià, i viatjarem fins a Sankt Moritz per assistir al concurs d'elegància The Ice, on parlarem amb Horacio Pagani, fundador i propietari de la marca de superesportius Pagani. Finalment, a la secció del caravaning descobrirem totes les bondats de la CI Magis 87 XT.