TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

12:33 Batalla monumental - La batalla final 2022
tancar

La batalla final 2022

La gran final de la segona temporada de "Batalla monumental" es lliura entre els cinc monuments que les catalanes i els catalans han anat escollint durant els cinc duels del programa: el castell de Montsoriu, el recinte emmurallat de Montblanc, el Palau de la Música Catalana, la Cartoixa d'Escaladei i el Poble Vell de Corbera d'Ebre. Però només un serà el guanyador!
Cinc monuments cara a cara en una gala en directe des de la Seu Vella de Lleida, el monument escollit per l'audiència de la primera temporada com a monument favorit dels catalans, on un defensor per finalista vol ajudar l'audiència a prendre la decisió final: són Xantal Llavina, Sergi Andreu, Pedro Pardo, Meritxell Falgueras i Eloi Vila.
En aquesta gran batalla des de Lleida, presentada pel mestre de cerimònies del programa Roger de Gràcia, la decisió final la pren com sempre el públic, aquest cop mitjançant els seus vots a la web i l'app de TV3. Quin serà el nou monument favorit de Catalunya?

13:44 Zona zàping - Diumenge de Rams
tancar

Diumenge de Rams

L'esdeveniment de la setmana ha estat la celebració de la final de l'NFL americana, la famosa Superbowl, el més vist a nivell mundial. A banda de la vessant esportiva, veurem com un jugador de l'equip guanyador decideix declarar-se enmig del camp un cop acabat el partit. I sobretot, destacar com cada any l'actuació musical de la mitja part, de la que n'hem fet les nostres versions particulars.

14:30 Telenotícies migdia
15:54 Tarda de cine - Beautiful boy: Sempre seràs el meu fill
tancar

Beautiful boy: Sempre seràs el meu fill

BEAUTIFUL BOY: SEMPRE SERÀS EL MEU FILL (Beautiful boy)

Direcció: Felix Van Groeningen
Guió: Luke Davies, Felix Van Groeningen. Memòries: David Sheff, Nic Sheff
Producció: Big Indie Pictures, Plan B Entertainment, Starbucks Entertainment, Amazon Studios
País: Estats Units
Any: 2018
Durada: 120 minuts
Fotografia: Ruben Impens
Intèrprets: Steve Carell, Timothée Chalamet, Maura Tierney, Amy Ryan, Christian Convery, Kaitlyn Dever, Oakley Bull, Amy Forsyth, Stefanie Scott, Julian Works, Jack Dylan Grazer, Kue Lawrence, Marypat Farrell, Mandeiya Flory


El Nic, el fill adolescent de David Sheff, periodista del New York Times, desapareix i torna a casa al cap de dos dies amb senyals evidents d'haver consumit drogues. El David decideix portar-lo a un centre de desintoxicació, i, després d'una millora evident, el noi continua el tractament en règim obert, però al cap d'uns quants dies torna a desaparèixer i el seu pare l'acaba recollint del carrer. El Nic reconeix que és addicte a la metamfetamina, la droga més destructiva de totes, i comença tot un calvari de lluita diària amb una malaltia que desestabilitza tota la família. La pel·lícula està basada en fets reals, i en els llibres autobiogràfics de Nic i David Sheff, "Tweak" i "Beautiful boy"

17:54 Tarda de cine - Els ulls grocs dels cocodrils
tancar

Els ulls grocs dels cocodrils

ELS ULLS GROCS DELS COCODRILS (Les yeux jaunes des crocodiles)

Direcció: Cécile Telerman
Guió: Charlotte De Champfleury (Novel·la: Katherine Pancol)
Producció: Les Films Manuel Munz
País: França
Any: 2014
Durada: 118 minuts
Fotografía: Pascal Ridao
Música: Frédéric Aliotti
Intèrprets: Emmanuelle Béart, Julie Depardieu, Alice Isaaz, Jacques Weber, Patrick Bruel, Karole Rocher, Samuel Le Bihan, Edith Scob, Quim Gutiérrez


Dues germanes de caràcter totalment diferent, la Jo i la Iris, porten vides també molt diferents. La Jo és discreta, abnegada, treballadora i estudiosa i sempre ha estat a l'ombra de la Iris, extravertida, superficial i triomfadora. Quan la situació de la Jo, que ja era precària, encara empitjora, la Iris troba la manera d'ajudar la seva germana i omplir el buit existencial de la seva vida convertint-se en novel·lista d'èxit gràcies al talent i l'esforç de la seva germana, que li fa de negre i li escriu un best-seller que la catapultarà a la fama. Però la inconsciència de la Iris trencarà el difícil equilibri que ha creat la nova situació i farà caure un entramat on tot s'aguantava amb pinces.

20:00 Atrapa'm si pots - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

21:00 Telenotícies vespre
22:05 Preguntes Freqüents - Esperanza Aguirre, Cristina Cifuentes, Teresa Gimpera i Mònica Randall i la covid persistent
tancar

Esperanza Aguirre, Cristina Cifuentes, Teresa Gimpera i Mònica Randall i la covid persistent

"Preguntes freqüents", programa presentat per Cristina Puig que omple la nit d'informació rigorosa, mirades alternatives i entreteniment vinculat a l'actualitat.
Serà amb les expresidentes de la Comunitat de Madrid Esperanza Aguirre i Cristina Cifuentes, i les actrius i models Teresa Gimpera i Mònica Randall. L'actuació musical anirà a càrrec de Queralt Lahoz, que interpretarà la cançó "Tu boca".

01:31 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Los Toteros
05:00 Folc a l'estudi - Burruezo & Medievala Camerata
Progrmació BD ....
21:55 Teatre - L¿Hèroe
tancar

L¿Hèroe

L'hèroe, de Santiago Rusiñol
Dir.: Lurdes Barba, amb Manel Barceló i Georgina Latre
Un clàssic mordaç sobre la masculinitat tòxica
Obra ambientada en la derrota colonial a les Filipines que retrata el retorn d'un jove català convertit en un heroi militar incapaç de superar els violents fantasmes que el persegueixen. En plena bancarrota nacional, les forces vives peninsulars fan grotesques crides a l'heroisme, amb l'esperança de silenciar l'agonia imperial. Enfront de la devastació causada pel tifus, de tant en tant s'entronitza algun soldat jove que ha sobreviscut refugiat en els abusos de l'alcohol i la sexualitat destructiva.

23:46 Tot el temps del món - Eva Baltasar
tancar

Eva Baltasar

Vam descobrir Eva Baltasar amb "Permagel", la seva primera novel·la, que es va convertir en un tríptic: després, va arribar "Boulder", i per fi tenim a les mans el volum que el tanca, "Mamut". Hi tornem a trobar una protagonista forta, que no acaba d'encaixar on és, i que té la pulsió de donar vida. Marxarà de la ciutat al camp, s'instal·larà en una casa que només cobreix les necessitats més bàsiques, i pràcticament només es relacionarà amb un pastor veí. Eva Baltasar ens parla d'aquesta protagonista misantropa i de moltes altres coses: de com escriu, de què significa tancar el tríptic, de la importància de la poesia en la seva escriptura... De fet, també comentem "Nus Schiele", una edició molt limitada que ha publicat de poemes inspirats en els cossos de dones del pintor Egon Schiele. Podrien ser, ben bé, els de les protagonistes de les seves novel·les: com si es fessin carn.

NUS SCHIELE
Eva Baltasar
Ed. Club Editor

MAMUT
Eva Baltasar
Trad. Nicole d'Amonville Alegría
Ed. Club Editor/Literatura Random House

LA TRIA DEL PROGRAMA 4

SOLITUD
Víctor Català
Edicions 62

L'ACCIDENT DE CAÇA
David L. Carlson i Landis Blair
Trad. Carlos Mayor/Víctor Manuel García de Isusi
Ed. Finestres/Planeta

EL NÚVOL
Joao Fazenda i Rita Canas
Ed. La Topera

00:29 Benvinguts a la família - La Lola
tancar

La Lola

Amb l'objectiu de blanquejar el diner negre de l'Eduardo, la família decideix utilitzar l'empresa de les "Electropipes" de tapadora. Però per aconseguir l'estoc, el Nando es veurà obligat a retrobar-se amb la Lola, un antic amor que posarà en perill l'equilibri familiar.

01:23 Benvinguts a la família - L'Adela
tancar

L'Adela

L'Adela ha començat a lligar caps entre tants moviments estranys. Convençuda que la família amaga alguna cosa, decideix infiltrar-se a la casa i confirmar les seves sospites que dins del congelador s'hi guarda el cadàver del difunt Eduardo.

02:09 Tot el temps del món - Eva Baltasar
tancar

Eva Baltasar

Vam descobrir Eva Baltasar amb "Permagel", la seva primera novel·la, que es va convertir en un tríptic: després, va arribar "Boulder", i per fi tenim a les mans el volum que el tanca, "Mamut". Hi tornem a trobar una protagonista forta, que no acaba d'encaixar on és, i que té la pulsió de donar vida. Marxarà de la ciutat al camp, s'instal·larà en una casa que només cobreix les necessitats més bàsiques, i pràcticament només es relacionarà amb un pastor veí. Eva Baltasar ens parla d'aquesta protagonista misantropa i de moltes altres coses: de com escriu, de què significa tancar el tríptic, de la importància de la poesia en la seva escriptura... De fet, també comentem "Nus Schiele", una edició molt limitada que ha publicat de poemes inspirats en els cossos de dones del pintor Egon Schiele. Podrien ser, ben bé, els de les protagonistes de les seves novel·les: com si es fessin carn.

NUS SCHIELE
Eva Baltasar
Ed. Club Editor

MAMUT
Eva Baltasar
Trad. Nicole d'Amonville Alegría
Ed. Club Editor/Literatura Random House

LA TRIA DEL PROGRAMA 4

SOLITUD
Víctor Català
Edicions 62

L'ACCIDENT DE CAÇA
David L. Carlson i Landis Blair
Trad. Carlos Mayor/Víctor Manuel García de Isusi
Ed. Finestres/Planeta

EL NÚVOL
Joao Fazenda i Rita Canas
Ed. La Topera

02:49 Pep Gimeno BOTIFARRA, el cant de les arrels - Pep Gimeno BOTIFARRA, el cant de les arrels
tancar

Pep Gimeno BOTIFARRA, el cant de les arrels

En la dècada del 1980, un jove va recórrer les comarques centrals valencianes a la recerca de la cançó popular de transmissió oral, en perill d'extinció en plena era dels mitjans de masses.

03:49 Viatges insòlits - Sudan del Sud
tancar

Sudan del Sud

El Sudan del Sud, independent des del 9 de juliol del 2011, és el país més nou del món. En Tom visita un país en plena construcció i amb pocs recursos per al turisme. Concretament, vol visitar el parc nacional de Boma, on té lloc la migració d'antílops més gran del món. Però és un país amb més ministeris que persones, on les càmeres no sempre són benvingudes i on encara hi ha zones poc segures...

04:33 Viatges insòlits - Transnístria, Abkhàzia, Ossètia del Sud
tancar

Transnístria, Abkhàzia, Ossètia del Sud

A les fronteres del sud-oest de Rússia hi ha una sèrie de països amb noms ben curiosos: Transnístria, Abkhàzia i Ossètia del Sud... Tenen una cosa en comú: de fet, no existeixen. Tot i que es van declarar independents, la comunitat internacional no els reconeix. En Tom troba tres guies que l'hi acompanyen i intenten ensenyar-li la bellesa que hi ha a cadascun d'aquests països.

05:18 El món des de l'aire - De Chablis al Pont del Gard
tancar

De Chablis al Pont del Gard

En aquest viatge aeri, sobrevolarem la regió francesa de la Borgonya, famosa principalment pels vins que s'hi elaboren. Veurem, per tant, moltes vinyes, però també castells, monestirs, pobles i ciutats marcats pel vi des de l'antiguitat. Més cap al sud passarem per sobre de Lió per conèixer el nord de la Provença seguint el curs del Roine, de l'Ardèche i del Gard, tres rius on la història ha deixat senyals del seu pas.

05:43 Xarxa Natura - Riu Fluvià
tancar

Riu Fluvià

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

05:49 Videoclips - Brighton 64 - El estado de la nación
05:52 Videoclips - La Mulata - Caçadors de bolets
05:55 Videoclips - The New Raemon - En el centro del baile
Progrmació BD ....
06:00 Rovelló - La fugida
tancar

La fugida

El Rovelló se les empesca per cridar l'atenció del seu amo... Vol que jugui amb ell. És clar que això embolica la troca de valent i el pobre Rovelló, sol i atrapat, té problemes ben grossos...

06:30 La bruixa avorrida - La bruixa juràssica
tancar

La bruixa juràssica

L'Avorrida ha viscut aventures a totes les èpoques, però cap de tan antiga com la vegada que un dinosaure se la va endur, ni més ni menys, que a l'època de Cromanyó, per això es va convertir en la Bruixa Juràssica.

06:35 La bruixa avorrida - L'esquelet justicier
tancar

L'esquelet justicier

L'Esquelet, l'amic de la Bruixa Avorrida, abans era un heroi. Ara, però, ja no hi confia ningú. Avui l'Avorrida aconseguirà que l'Esquelet es torni a sentir útil. Com s'ho farà? No t'ho perdis i ho sabràs.

06:40 La bruixa avorrida - El misteri dels llençols blancs
tancar

El misteri dels llençols blancs

Ja deus saber que l'Avorrida, quan s'hi posa, és molt bona investigadora. Evidentment! Amb la de trucs i encanteris que sap fer! Avui intentarà enxampar el lladre de llençols d'un hotel d'Escòcia.

06:46 La bruixa avorrida - El secret del vampir
tancar

El secret del vampir

Avui l'Avorrida ha fet un pastís que està per llepar-s'hi els dits! Sense saber com, però, algú l'hi ha fet una queixalada. Qui deu haver estat? Això s'ha d'investigar a fons! Què et sembla, que acabarà descobrint-ho, o no?

06:52 Pat, el gos - La geocerca
tancar

La geocerca

Com que fa un bon dia, la mare de la Lola li instal·la una aplicació de geocerca al mòbil perquè surti a trobar un tresor misteriós. Però en la recerca del tresor tindrà competència: d'una banda el seu veí Víctor amb el seu gos Tanc; i de l'altra, els tres coloms. Però la Lola compta amb un avantatge important: l'enginy del seu gos Pat.

06:59 Pat, el gos - La síndria monstruosa
tancar

La síndria monstruosa

La Lola ha fet un experiment per a un treball d'escola. Ha cultivat dues síndries, una regant-la i prou i l'altra amb fertilitzant. D'entrada, la segona fa molt més goig que la primera, però al cap d'una estona, quan la Lola es disposa a fer-li fotos, la troba tota pansida, mentre que la que només ha regat continua esplèndida. Això l'anima a enfocar el treball d'una altra manera: val més deixar fer a la natura.

07:06 Pat, el gos - Uns ulls com unes taronges
tancar

Uns ulls com unes taronges

El Caputxet té una petita infecció als ulls, i la Lola decideix que, ficant-lo dins d'una pilota inflable, es curarà més de pressa. Com que ha d'anar a escola, li demana al Pat que el vigili. En un descuit, però, pilota i Caputxet van a parar al Museu d'Història Natural, on el Pat haurà de fer front a serioses dificultats per dur a terme l'encàrrec de la seva mestressa.

07:12 Pat, el gos - Ballant amb puces
tancar

Ballant amb puces

La Lola i el Pat assagen uns passos de ball per participar en una flashmob al centre comercial de la ciutat, en la qual també hi haurà el Víctor i el Tanc. Tot sembla perfecte fins que unes puces comencen a fer la guitza al Pat. Se'n podrà deslliurar a temps?

07:19 Pat, el gos - Caos al circ
tancar

Caos al circ

La Lola i els seus amics es queden amb un pam de nas quan descobreixen que ja no queden entrades per a la funció del circ que visita la ciutat. Però de tot gran mal en surt un gran bé: la Lola i el Pat decideixen muntar la seva pròpia funció de circ.

07:26 Leo, el guardabosc - El paó comú
tancar

El paó comú

Buscant plomes d'ocell pel jardí, el Leo en troba una de ben curiosa: és molt llarga i de colors molt llampants. La Katie descobreix que el propietari de la ploma és un paó comú mascle. Els germans decideixen que el millor que poden fer per l'ocell és portar-lo a l'Índia, a casa seva. El guardabosc Rocky els comenta que els paons estan en època d'aparellament i que cal que li busquin un grup de femelles.

07:36 Leo, el guardabosc - La pantera nebulosa
tancar

La pantera nebulosa

El Leo troba una cria de pantera nebulosa al jardí. La seva germana, la Katie, li explica que les panteres nebuloses són uns felins molt àgils que viuen gairebé sempre dalt dels arbres. Ella i el Leo es posen ràpidament en marxa per anar a la selva a buscar la mare de la petita pantera, que és molt trapella i es posarà en una situació força perillosa i els nens l'hauran de rescatar.

07:46 El dia que el Henry va conèixer... - El dia que el Henry va conèixer un cranc
tancar

El dia que el Henry va conèixer un cranc

El Henry coneix un bernat ermità que viu dins d'un pot de mongetes. El cranc li explica que la platja està tan plena de deixalles que no troba cap cargola natural per viure-hi. El Henry netejarà la platja i ajudarà altres animals que ho necessiten.

07:51 El dia que el Henry va conèixer... - El dia que el Henry va conèixer una caixa d'eines
tancar

El dia que el Henry va conèixer una caixa d'eines

El Henry coneix una caixa d'eines que no pot acabar les feines que li han encarregat perquè el fuster s'ha fet mal. El Henry substitueix el fuster i, no només acabarà les feines, sinó que encara ajudarà algú més que ho necessita.

07:56 El dia que el Henry va conèixer... - El dia que el Henry va conèixer un husky
tancar

El dia que el Henry va conèixer un husky

El Henry coneix un husky descendent del gos d'un gran explorador àrtic. El seu somni és veure algun dia una aurora boreal, però no té cap explorador que el guiï fins al pol Nord. Sort que el Henry s'oferirà a portar-l'hi.

08:02 Els mixets - Els instruments musicals
tancar

Els instruments musicals

Els mixets veuen un programa musical amb un grup de rock a la televisió i se'ls acut de formar el seu propi grup, però s'adonen que amb els instruments de joguina que tenen no aniran enlloc i decideixen demanar els instruments als seus amics. Com que la idea tampoc va bé, acabaran inventant els seus propis instruments amb rampoines de casa.

08:07 Els mixets - El cafè dels Mixets
tancar

El cafè dels Mixets

El pare dels mixets ha ideat un projecte de cafeteria i l'ha de presentar als seus caps perquè hi donin el vistiplau. Però anant a la feina troba un embús de trànsit i s'ha descuidat el mòbil a casa! Per sort, quan els caps li truquen, els mixets agafen el telèfon.

08:12 Els mixets - Seguim les instruccions
tancar

Seguim les instruccions

SINOPSI

Els mixets van a casa de l'àvia, que els ha preparat una habitació perquè s'hi puguin quedar a dormir. Mentre el pare munta els llits, els mixets es posen a muntar un vaixell pirata, però no se'n surten perquè no segueixen les instruccions.

08:16 Els mixets - La memòria
tancar

La memòria

En Tortell sempre oblida les coses que li demanen els amics. En Flam i la Dolça li fan fer uns exercicis per millorar la memòria, però la solució definitiva la troba la mare.

08:21 Els o-o-ossets - El Bucky 2
tancar

El Bucky 2

El Bucky està enllestint un dels seus invents, però els seus amics no paren d'interrompre'l perquè els ajudi a solucionar problemes. Tip d'interrupcions, crea un doble seu perquè el substitueixi quan calgui i així poder continuar fent el que més li agrada. Però el doble aviat li exigirà privilegis.

08:26 Els o-o-ossets - Tu pots fer-ho
tancar

Tu pots fer-ho

El Bjorn se sent molt frustrat perquè no li surt bé res del que fa, encara que sigui molt fàcil, però quan el Bucky li demana ajuda per fer tasques força complicades, les fa totes bé i pràcticament sense adonar-se'n, fins al punt que li costarà de creure que ho ha fet tot sol.

08:31 El Mic i els seus amics - Voleu cantar el "Peix, peixet"?
tancar

Voleu cantar el "Peix, peixet"?

És una cançó per jugar amb una canya de pescar i dur el peix, peixet de la canya al sarronet.

08:58 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La conquesta de Sherwood
tancar

La conquesta de Sherwood

Cansat de veure frustrats tots els seus plans, el Príncep Joan es disposa a conquerir Sherwood, i recorre al nas d'en Flynn per descobrir l'amagatall secret d'en Robin Hood. D'entrada, captura en Tuck i el Petit John i els tanca al castell. Però, ajudat per la Marian i l'Scarlett, en Robin aconsegueix alliberar-los i aprofita l'ocasió per recuperar l'or que el Príncep Joan ha arrabassat injustament a la gent de Sherwood.

09:10 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Classes reials
tancar

Classes reials

Uns bandits analfabets roben un llibre que conté el secret de la pedra filosofal i segresten la Dama Rohesia perquè els el llegeixi. En Robin i els seus amics decideixen rescatar la preceptora de la Marian, i, per aconseguir-ho, la Marian fa màgia, però comet un error i s'intercanvia el cos amb un dels lladres. Finalment, això ajudarà en Robin i als seus amics descobrir l'amagatall dels segrestadors?

09:21 Sadie Sparks - Embolic de mentors
tancar

Embolic de mentors

En Gilbert i la Sadie discuteixen davant dels guardians, que els demanen que creïn un encanteri de transformació. Mentre hi estan treballant, apareix una gata, la Greta, que en teoria ve a substituir en Gilbert de part dels guardians. La gata en realitat és la guardiana Madge, que ha anat al món real transformada en animal per posar a prova l'amistat d'en Gilbert i la Sadie.

09:32 Sadie Sparks - La cura de la criatura
tancar

La cura de la criatura

En tres guardians convoquen en Gilbert i la Sadie al Regne de la Màgia i els demanen que tanquin una esquerda molt perillosa que s'ha obert entre els dos mons. En lloc de tancar-la, la Sadie s'hi endinsa i recull una criatura màgica que sembla abandonada. En Gilbert s'hi oposa, però cedeix quan veu que es tracta d'un nadó molt bufó. Al món real, la criatura, de nom Gah, pateix una transformació i es converteix en un drac enorme que atemoreix tot l'institut.

09:43 Sadie Sparks - En Superteepee
tancar

En Superteepee

La Sadie és una adolescent força típica la vida de la qual es capgira quan descobreix que en realitat és una maga. Com que necessita millorar, els guardians del món de la Màgia li assignen un mentor, un conill molt vell i rondinaire que es diu Gilbert. La Sadie es pensa que ser maga és una cosa fantàstica, però s'adona que és difícil combinar l'institut amb l'aprenentatge de la màgia. De totes maneres, ella i en Gilbert formen un equip força reeixit, en què ell fa el paper d'assenyat i ella, d'instintiva.

09:54 Zoom, el dofí blanc - Una segona oportunitat
tancar

Una segona oportunitat

El Blaise i el Rico estan farts dels insults del Van Krook i decideixen deixar la feina. Van a veure la Maéva, que ha iniciat un negoci de venda de menjar a domicili, i li proposen treballar per ella com a repartidors. La Maéva dubta, però acaba oferint-los una oportunitat i els dona la feina. L'Auru no se n'acaba de fiar i convenç el Yann que els han d'espiar per si en porten alguna de cap...

10:06 Zoom, el dofí blanc - L'odissea del Raoul
tancar

L'odissea del Raoul

El Kaï, el cosí de la Timéti, veu una serp perillosa a Maotou. El Yann, la Timéti i l'Auru decideixen buscar-la perquè no mossegui ningú. Mentre són fora, la Marina s'ha de quedar cuidant el Kaï. Però mentre els dos nens preparen el bany del Raoul, aquest fuig i cau al mar. El petit coala viurà una aventura increïble que el posarà sobre la pista de la serp.

10:20 Zoom, el dofí blanc - Big Baluha Burger
tancar

Big Baluha Burger

La Maéva està destrossada. Rep la visita d'un estrany inspector que l'amenaça de tancar el seu restaurant si no paga una multa exorbitant. El Van Krook s'ofereix a pagar-li la multa, però amb la condició de convertir el restaurant en un "fast food"! A la Maéva no li queda més remei que acceptar, però el Yann i els seus amics tenen els seus dubtes. I si tot plegat és un muntatge?

10:33 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Robostus
tancar

Robostus

El Max porta a l'institut un robot que ha creat. És un ésser tan especial, que pràcticament té sentiments humans. I l'Esfinx ho aprofita per girar-lo a favor seu. Com sempre, Ladybug i el Gat Noir hauran de fer servir tots els seus poders per salvar un cop més la ciutat de París, i el Max podrà recuperar per fi el seu estimat amic.

10:57 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Els Sapotis
tancar

Els Sapotis

La Marinette i l'Alya es queden de cangurs de les germanetes d'aquesta última, però les bessones tenen moltes ganes de gresca i no se'n volen anar a dormir. Al final l'Alya les ha de renyar, i la ràbia que senten l'aprofita l'Esfinx per convertir-les en una mena de follets burletes que no fan cas de ningú.

11:19 Pat, el gos - Cap a les clavegueres
tancar

Cap a les clavegueres

La Lola està buscant el Caputxet. El Pat, sorprès en veure que una rata ha robat el ratolí de joguina del Caputxet, segueix la rata i s'adona que també ha segrestat el mixet! El Pat haurà de fer el que sigui per tornar a dur el Caputxet a casa!

11:26 Pat, el gos - Pànic a la pista
tancar

Pànic a la pista

El Víctor i la Lola competeixen per una medalla en una partida de bitlles. De sobte, però, la medalla se'ls cola pel forat de les boles, i l'Esquitllet l'aconsegueix. El Pat haurà de fer el possible per recuperar-la.

11:33 Pat, el gos - Entrega especial
tancar

Entrega especial

A la Lola li arriba un paquet que esperava amb impaciència, mentre que la seva mare n'ha d'enviar un urgentment. Però quan el transportista ve a recollir-lo, es confon de paquet i s'emporta el de la Lola. El Pat haurà d'intentar recuperar-lo abans que l'enviïn... al Brasil!

11:39 Pat, el gos - Kungfu hàmster
tancar

Kungfu hàmster

Inspirat per un còmic que ha vist, el Boleta es converteix en un mestre del kungfu. El Pat l'haurà d'aturar abans que destrossi tot el que es trobi, especialment el projecte de ciències de la Lola.

11:50 Pat, el gos - Fem un hort al jardí
tancar

Fem un hort al jardí

Per un treball de l'escola, la Lola i la seva mare decideixen plantar tomàquets al jardí. La Lola fa servir un cuc per fertilitzar la terra, però els coloms es moren de ganes de cruspir-se'l. El Pat l'haurà de protegir perquè la Lola tingui els millors tomàquets del món!

11:57 Pat, el gos - Piruetes sota les estrelles
tancar

Piruetes sota les estrelles

La Lola està obsessionada amb unes piruetes de gimnàstica que ha de preparar per a una presentació de l'escola. Durant la nit, es lleva somnàmbula i es posa a practicar els passos. El Pat haurà d'aconseguir que torni a casa mentre protegeix el Caputxet, a qui persegueix el Norbert.

12:04 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, i l'home equivocat
tancar

Jo, Elvis Riboldi, i l'home equivocat

En una excursió a la comissaria d'Icària, l'Elvis es presenta voluntari per quedar-se dins d'una cel·la. Quan el deixen sol una estona, es fa amic d'un presoner amb pinta de dur anomenat Cliff Hanger¿ sense adonar-se que és un presoner. Prenent l'Elvis per un criminal perillós, en Cliff el convida a escapar-se amb ell. Un cop lliures, l'Elvis el convida a casa per presentar-li els seus pares i junts passegen per Icària, cometent crims sense voler!

12:15 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, tinc cura de la casa
tancar

Jo, Elvis Riboldi, tinc cura de la casa

En Leònides té programat un viatge de negocis molt important, però la Irlanda està malalta. Tot i així, ella insisteix i en Leònides marxa. L'Elvis es queda a casa amb la missió de cuidar la seva mare durant el cap de setmana. Què pot sortir malament?

12:28 Jo, Elvis Riboldi - Jo, Elvis Riboldi, soc el millor amic d'en Boris
tancar

Jo, Elvis Riboldi, soc el millor amic d'en Boris

A l'Elvis i en Boris els assignen nous companys de projecte. Tots dos aprendran a treballar separats mentre es troben a faltar l'un a l'altre. Bé, més aviat és l'Elvis qui troba tant a faltar en Boris que no pot suportar que un altre li faci ombra. L'Elvis farà tot el possible per recuperar la seva posició preferent!

12:38 Els bons ossos bruns: Dies de neu - Què és el cinema?
tancar

Què és el cinema?

Com que aquest mes el Vick ja ha talat tots els arbres que li tocaven, el seu amo li ha regalat dues entrades per anar al cinema. El llenyataire, però, no té amb qui anar-hi. El Tiki i el Barzer saben que al Vick li sobra una entrada i competeixen entre ells per fer-li la pilota i ser l'afortunat que guanyi l'entrada i pugui veure una pel·lícula al cinema del poble.

12:50 Els bons ossos bruns: Dies de neu - El pla de protecció del bosc
tancar

El pla de protecció del bosc

Fa dies que no para de nevar intensament al bosc i els avets estan molt carregats de neu. El Bruc i el Barzer observen que, amb el pes de la neu, els arbres pateixen i se'ls parteixen moltes branques. Amoïnats pel benestar dels arbres, decideixen posar en marxa un enginyós pla per fer caure el màxim de neu possible dels avets. I el Vick hi tindrà un paper molt important.

13:03 Els bons ossos bruns: Dies de neu - A cegues
tancar

A cegues

El Vick té tant de fred que fa una foguera al bosc per escalfar-se. Però es queda adormit i el foc es comença a escampar. El Barzer veu la fumera i va corrents a apagar l'incendi i ajudar el Vick. Però quan tot ha passat, el llenyataire s'adona que ha perdut la vista per culpa del fum. Sort del Barzer, que s'oferirà per acompanyar-lo a casa perquè no li passi res.

13:15 Pat, el gos - Sense fer soroll
tancar

Sense fer soroll

La Lola ha de descansar bé, ja que l'endemà ha d'estar en bona forma perquè ha de fer una presentació a l'escola. El Pat s'ha d'assegurar que res li destorba el son, especialment els coloms, que han decidit que és una bona nit per fer gresca!

13:22 Pat, el gos - Seu, aixeca't, jeu
tancar

Seu, aixeca't, jeu

Per a un concurs de mascotes, el Víctor presenta el talent del Tanc com a ballarí fent servir un ritme del seu mòbil. Els coloms, que s'adonen que el Caputxet se sent atret per la música, decideixen robar-li el mòbil al Víctor. El Pat haurà d'aconseguir rescatar el Caputxet.

13:29 Pat, el gos - La pàgina voladora
tancar

La pàgina voladora

Mentre la Lola intenta fer una ullada a l'última pàgina del nou còmic del seu pare, aquesta surt volant per la finestra. El Pat intentarà fer el que sigui per trobar-la i portar-l'hi a la Lola abans que el seu pare se n'adoni.

13:36 El detectiu Conan - El missatge de socors de l'Eri Kisaki (2a part)
tancar

El missatge de socors de l'Eri Kisaki (2a part)

Tres homes han segrestat l'Eri Kisaki, la mare de la Ran. Ella aconsegueix escapar-se'n i amagar-se a l'edifici on la tenen segrestada, però no en pot sortir. La Ran, en Kogoro i en Conan reben missatges seus pel mòbil i, amb les pistes que els anirà enviant i les habilitats d'en Conan, intentaran localitzar-la abans que sigui massa tard.

14:01 El detectiu Conan - Semblances que maten
tancar

Semblances que maten

En Conan, la Ran i en Kogoro senten per casualitat una discussió entre dos periodistes d'una revista en un restaurant. En Conan observa que un d'ells s'emporta el got de l'altre en marxar. Al cap de poques hores, un dels dos homes apareix mort a la vora del riu després d'haver-se pres un cafè enverinat. La policia aviat descobrirà que tots dos havien elaborat un pla gairebé idèntic per matar l'altre.

14:25 El detectiu Conan - La veritat sobre el doble crim
tancar

La veritat sobre el doble crim

En Conan i la seva colla juguen a futbol al parc i, de cop i volta, en Genta cola una pilota al jardí de la casa del costat. A dins hi trobaran dos homes morts: l'amo de la casa i un antic treballador seu. L'únic testimoni és la dona del propietari, que feia la migdiada i no ha sentit res. La policia creu que s'han mort entre ells, però en Conan trobarà un parell de pistes que li faran ballar el cap.

14:51 El xou de la Pantera Rosa - Bananes roses/Idees de grua/Cua rosa per a dos
tancar

Bananes roses/Idees de grua/Cua rosa per a dos

El fill de la grua Potes Boges se n'avergonyeix perquè no en fa mai ni una del dret. La grua li promet que farà que se'n senti orgullós i, per aconseguir-ho, es proposa portar alguna cosa a taula. Tots els animals que troba són massa grossos, fins que veu un petit drac. El que no sap és que el drac treu foc.

15:12 El xai Shaun - Abracadabra
tancar

Abracadabra

El granger ha llançat un joc vell de trucs de màgia i en Shaun ja està pensant d'organitzar un espectacle. S'ha convertit en un mag extraordinari, o això es pensa ell, i només necessita uns quants voluntaris. Els conills no estan per brocs i haurà de fer desaparèixer ovelles, és clar. Però, com es fa perquè tornin a aparèixer?! Ai, que això s'acabarà malament...

15:19 El xai Shaun - L'empat
tancar

L'empat

És hora d'esmorzar, el granger s'adona que no té llet, es posa nerviós i se'n va desesperat a buscar-ne amb el cotxe, però acaba encallat enmig d'un embús. En Shaun i les ovelles, que també tenen ganes d'esmorzar i també s'han començat a posar nervioses, al final decideixen arreglar-ho a la seva manera. Si el dia comença així, com s'acabarà?!

15:25 El xai Shaun - Tornar-ho al remitent
tancar

Tornar-ho al remitent

El granger rep un regal misteriós del seu cosí dels antípodes. Com que el regal no l'acaba de convèncer decideix llançar-lo però no para de tornar. El granger acaba convençut que té poders màgics.

15:31 Missió Àrtic - Episodi 6
tancar

Episodi 6

L'equip JEJE s'enfronta a la prova definitiva que decidirà si estan prou preparats, de cos i de cap, per a dur a terme l'expedició al pol nord: una esquiada de sis hores arrossegant els trineus, en la qual es valorarà especialment el control del material i la cooperació entre els membres del grup. El coll i el genoll d'en Johannes amenacen de fer-la fracassar.

16:02 Siyaya. Veniu a explorar - Reserva natural de Hottentots-Holland. Un repte pendent
tancar

Reserva natural de Hottentots-Holland. Un repte pendent

En aquest episodi, han passat dos mesos des que l'equip de joves exploradores i el Capità van visitar les muntanyes Hottentots-Holland, i ara decideixen tornar-hi per completar l'aventura que tenien pendent. Tornen a enfrontar-se amb la muntanya, el riu, els congostos i els espadats fins al punt sense retorn. Aquesta vegada es mentalitzen i agafen coratge per superar la por i el repte pendent, l'últim obstacle: baixar per una cascada impressionant.

16:26 Bestial! - La taràntula
tancar

La taràntula

El Kamil vol que el Kayne superi les pors que té, per això el desafia a atrapar una taràntula i extreure-li el verí. Per trobar-la s'endinsaran tots dos a la selva pluvial, on membres del poble tjapukai els portaran de nit a veure animals. Però res no pot preparar el Kayne per al terrible moment en què es trobarà cara a cara amb una taràntula. Aconseguirà complir la missió i superar la por de les aranyes?

16:50 L'Ernest i la Rebecca - La inspiració de l'Ernest
tancar

La inspiració de l'Ernest

El pare de la Rebecca i la Coralie, que és dibuixant de còmics, va a passar un cap de setmana amb elles. Mentre dorm, l'Ernest li roba un mitjó per menjar-se'l. El pare es desperta un moment i veu l'Ernest, però es pensa que ho ha somiat. L'endemà crea un personatge de còmic basat en l'Ernest, que té un èxit inesperat.

17:01 L'Ernest i la Rebecca - Un amor de colom
tancar

Un amor de colom

La Rebecca troba un colom ferit i se l'emporta a casa per cuidar-lo fins que pugui tornar a volar. Quan l'Ernest veu totes les atencions que rep el colom, es posa gelós i s'empesca un pla per fer-lo fora de casa: provocar unes erupcions a la Coralie perquè es pensi que és al·lèrgica als coloms. El problema és que, quan hi intervé el Dr. Fakbert, la vida del colom corre perill.

17:11 L'Ernest i la Rebecca - El glòbul verd i Miss Justícia
tancar

El glòbul verd i Miss Justícia

La Rebecca i l'Ernest han d'aguantar una altra malifeta d'en Pierrick i aquest cop decideixen respondre-hi com cal, convertint-se en dos superherois a la vida real: el Glòbul Verd i Miss Justícia. Amb l'ajuda d'en François i la Nadine, els dos superherois van per la ciutat impartint justícia, fins que topen amb un supermalvat amb uns poders terrorífics.

17:22 Sadie Sparks - Nassos arrufats
tancar

Nassos arrufats

Els tres guardians decideixen intercanviar els mentors d'en Blaine i la Sadie perquè els joves aprenguin a apreciar el que tenen. En Blaine, enfadat, complica les coses quan encanta en Gilbert tot fent que desprengui una pudor insuportable. L'equip de bàsquet de l'institut té partit i necessita que la mascota els doni sort, però, la pudor és tan horrible que ningú s'atreveix a sortir a jugar. Finalment, en Cornelius i la Sadie ajuden en Blaine i en Gilbert i tots quatre junts formen un equip de màgia invencible.

17:33 Sadie Sparks - La màgia contra els extraterrestres
tancar

La màgia contra els extraterrestres

Els joves són a l'institut i veuen que una cosa estranya cau del cel al bosc de Harmony. Precisament, la mare de la Sadie necessita una notícia impactant per impressionar el cap de la cadena de televisió on treballa i la Sadie pensa que si és una nau extraterrestre, la seva mare no perdrà la feina. Van al bosc i en Gilbert els diu que es tracta d'un objecte màgic. Al Regne de la Màgia el guardià Vincent els demana que li recuperin l'objecte, que és una sauna.

17:45 Zoom, el dofí blanc - Lot-and-roll
tancar

Lot-and-roll

El Van Krook i els seus esbirros seran tot el dia fora el iot. La Clarissa està boja d'alegria: munta una superfesta al iot del seu oncle. L'Auri s'hi apunta de seguida, però el Yann i la Timéti no ho veuen clar. Fer un festa al iot del seu arxienemic? Sens dubte, no és una bona idea, però s'ensumen que el Van Krook en porta alguna de cap si ha de passar tot el dia lluny de la seva luxosa embarcació. Decideixen investigar mentre tots els altres es diverteixen a la festa.

17:57 Zoom, el dofí blanc - Un equilibri fràgil
tancar

Un equilibri fràgil

S'organitza un gran banquet per una reunió de tots els caps de l'arxipèlag i el Yann, el Zoom i l'Auru descobreixen que una alga estranya cobreix la barrera de corall i que els crancs se'n van de les aigües de Maotou. Tampoc no veuen taurons enlloc. Hi ha alguna cosa que altera l'ecosistema, però què?

18:08 Zoom, el dofí blanc - La marea negra
tancar

La marea negra

En una sortida al mar el Yann, el Zoom, el Patrick i la Marina troben un munt d'ocells coberts de petroli. Quan tornen al poble per netejar-los, el Yann i el Patrick descobreixen que hi ha una fuita en un vell oleoducte que s'estén mar endins de Maotou. Han d'arreglar la fuita abans que una marea negra destrueixi les platges de l'illa.

18:20 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'hipnotitzador
tancar

L'hipnotitzador

Un estafador va pels pobles hipnotitzant la gent per poder robar-los després. En Robin, en Tuck i el Petit John el troben, però l'estafador hipnotitza en Robin i, després de fer-li neutralitzar els seus amics, l'entrega al príncep Joan per cobrar la recompensa. Encantat de poder controlar en Robin Hood gràcies a l'hipnotitzador, el príncep Joan decideix divertir-se fent-ne la seva joguina i manipulant-lo a voluntat. O potser és al revés?

18:31 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El xarlatà
tancar

El xarlatà

Una estranya malaltia afecta el comtat: la gent s'adorm inexplicablement i no hi ha manera que es despertin. L'arribada providencial d'un suposat remeier i la seva cura caríssima fan sospitar en Robin. Descobreix que l'home és un farsant, que adorm la gent, fent-los passar per malalts, per treure'ls els diners. Caldrà tota la perícia i l'audàcia d'en Robin per rescatar la gent i la Marian d'un son etern i enviar el xarlatà a la presó.

18:44 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'altre Robin
tancar

L'altre Robin

El príncep Joan lloga un pillet que s'assembla molt a en Robin per robar als camperols i culpar-ne en Robin Hood. Capturat i entregat pel poble, en Robin, en comptes d'escapar-se de les masmorres del castell, anima el seu sòsia per mitjà de la Marian i la Scarlett a robar al príncep. De manera que el príncep suplica a en Robin que atrapi el lladre. Un cop alliberat, en Robin desemmascara el seu doble i recupera el seu prestigi.

18:56 Els germans Kratt - El misteri de la praderia
tancar

El misteri de la praderia

El Martin i el Chris veuen que, en un arbust espinós, algú ha clavat a les punxes tot de llagostes i escarabats, i llavors decideixen emprendre una aventura per resoldre aquest nou misteri de la natura: quin és l'animal que té aquest hàbit tan estrany i per què ho fa? El que descobreixen és que es tracta d'un curiós ocell, el botxí, un rapinyaire que no utilitza les urpes com els altres, sinó el bec, i que té el costum de guardar-se reserves de menjar.

19:16 Els germans Kratt - Mosquits i libèl·lules
tancar

Mosquits i libèl·lules

Mentre la colla explora l'aiguamoll dels Xiprers, els mosquits es mengen a picades la Koki i el Jimmy, i llavors l'Aviva, el Martin i el Chris decideixen emprendre una aventura per investigar els mosquits i per descobrir per què ens roben la sang a xuclades. Mentrestant, al malvat Zach Virusmàtic també li interessen els mosquits per fabricar uns petits robots que robin la informació del ordinadors de la Nau Tortuga.

19:38 Gos pudent - El Gos Pudent busca xais
tancar

El Gos Pudent busca xais

Com que aquesta nit al Gos Pudent li costa agafar el son, el Gat Xafat li ensenya a comptar ovelles. Pero? el Gos Pudent no sap com e?s una ovella i aleshores el Gat Xafat n'hi dibuixa una.

19:50 Gos pudent - L'estrella del Gos Pudent
tancar

L'estrella del Gos Pudent

Avui neva! El Gos Pudent atrapa un floc que cau del cel i ell es pensa que e?s una estrella. Decideix oferir-la a la Gracieta, però, quan ella arriba, l'estrella que tenia a la ma? ha "desaparegut" misteriosament. No passa res. Decideix trobar-li una altra estrella de seguida.

20:03 Gos pudent - El Gos Pudent i la capsa màgica
tancar

El Gos Pudent i la capsa màgica

Mentre el Gat Xafat llegeix al Gos Pudent el conte de l'Aladi? i la lla?ntia meravellosa, aquest somia a tenir un geni ell tambe?. Commogut, el Gat Xafat decideix jugar a fer de genis amb ell, pero? el Gos Pudent esta? convenc?ut que el Bernat (tancat dins una caixa de sabates) e?s el geni que tant espera. Entusiasmat, el nostre quisso decideix utilitzar el seu nou poder per ajudar els seus amics. Pero? sense tenir en compte el Bulldog i el Chihuahua...

20:16 Mike el magnífic - El Mike, detectiu privat
tancar

El Mike, detectiu privat

L'Stephen no troba les claus del cotxe per anar a la feina i es lamenta de no tenir un gos policia que el pugui ajudar a buscar-les. Un cop el seu amo és fora, el Mike assumirà el rol de detectiu privat per anar buscant proves i eliminant sospitosos fins a arribar a trobar les claus.

20:23 Mike el magnífic - La quarta tortuga
tancar

La quarta tortuga

El Mike i l'Iris juguen a tenis al jardí de casa quan apareix una tortuga vella que camina amb bastó i el Mike li etziba un cop de raqueta sense voler. El Mike porta la pobra tortuga a dins de casa perquè es recuperi, però res no és el que sembla. La tortuga és una lladregota experta en arts marcials i la lesió l'ha simulat per poder robar un ou de joieria molt valuós.

20:30 Hardball - El torneig estatal
tancar

El torneig estatal

Ha arribat el gran dia del torneig estatal de quatre quadrats, però l'equip Mahaki es troba un munt d'entrebancs per arribar al complex esportiu on es disputa la prova. És evident que han sigut víctimes d'un sabotatge i tot indica que és cosa dels Volkov, però no n'hi ha cap prova definitiva. De moment, l'equip haurà de buscar la manera d'arribar a temps al lloc on es jugarà el torneig per poder-s'hi enfrontar si arriben a la final.

20:57 Jamie Johnson - Final de trajecte
tancar

Final de trajecte

SINOPSI En Jamie ha decidit quedar-se al Foxborough i deixar el Phoenix, però no ho acaba de tenir clar. La que sí que té clar que marxa és la Jack, que ja ho té tot a punt per anar-se'n a Londres. Abans, però, s'ha de disputar el minitorneig que li podria donar al Phoenix una plaça al torneig internacional de la pròxima temporada. El Foxborough ha convidat en Jamie a un acte d'entrega de premis, però abans vol anar a veure el torneig del Phoenix per acomiadar-se dels seus companys i, sobretot, de la Jack.

21:25 Missió Àrtic - Episodi 6
tancar

Episodi 6

L'equip JEJE s'enfronta a la prova definitiva que decidirà si estan prou preparats, de cos i de cap, per a dur a terme l'expedició al pol nord: una esquiada de sis hores arrossegant els trineus, en la qual es valorarà especialment el control del material i la cooperació entre els membres del grup. El coll i el genoll d'en Johannes amenacen de fer-la fracassar.

Progrmació BD ....
06:06 Temps de neu - L'esquí de muntanya, olímpic d'aquí a quatre anys
tancar

L'esquí de muntanya, olímpic d'aquí a quatre anys

L'esquí de muntanya serà esport olímpic de ple dret en els pròxims JJOO d'hivern de Milà-Cortina. Llàstima que no ho hagin sigut ara a Pequín, perquè l'Oriol Cardona (Banyoles, 27 anys) va fer tota una exhibició als Europeus de skimo disputats a Boí Taüll, on es va penjar l'or en la modalitat esprint. Farà medalla olímpica d'aquí a quatre anys?

06:36 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:58 Nascar - Nascar The Clash
08:09 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

08:31 Onze - La prova del 9, Haaland impossible pel Barça? "Estem perduts"
tancar

La prova del 9, Haaland impossible pel Barça? "Estem perduts"

La prova del 9, Haaland impossible pel Barça? "Estem perduts"

10:05 Vaques Sagrades - Solsona: "No vaig fitxar pel Barça perquè Nuñez em volia cedit"
tancar

Solsona: "No vaig fitxar pel Barça perquè Nuñez em volia cedit"

Dani Solsona, llegenda del RCD Espanyol, ha explicat al "Vaques Sagrades" tots els detalls del seu fitxatge frustrat pel Barça. El noi de Cornellà ens ha ajudat a repassar l'actualitat i ha recordat un grapat d'anècdotes de la seva carrera professional.

11:05 AMA Supercross - Glendale
12:29 Onze - La prova del 9, Haaland impossible pel Barça? "Estem perduts"
tancar

La prova del 9, Haaland impossible pel Barça? "Estem perduts"

La prova del 9, Haaland impossible pel Barça? "Estem perduts"

14:02 Esportcat - Esgrima: Ciutat de Barcelona
15:00 Sala de Premsa - Xavi Hernández
15:20 Temps de neu - L'esquí de muntanya, olímpic d'aquí a quatre anys
tancar

L'esquí de muntanya, olímpic d'aquí a quatre anys

L'esquí de muntanya serà esport olímpic de ple dret en els pròxims JJOO d'hivern de Milà-Cortina. Llàstima que no ho hagin sigut ara a Pequín, perquè l'Oriol Cardona (Banyoles, 27 anys) va fer tota una exhibició als Europeus de skimo disputats a Boí Taüll, on es va penjar l'or en la modalitat esprint. Farà medalla olímpica d'aquí a quatre anys?

15:51 Moments NBA - NBA: El retorn de Klay Thompson
15:54 Rugbi - Rugbi: UE Santboiana-Barça Rugbi
17:58 Zona zàping - Diumenge de Rams
tancar

Diumenge de Rams

L'esdeveniment de la setmana ha estat la celebració de la final de l'NFL americana, la famosa Superbowl, el més vist a nivell mundial. A banda de la vessant esportiva, veurem com un jugador de l'equip guanyador decideix declarar-se enmig del camp un cop acabat el partit. I sobretot, destacar com cada any l'actuació musical de la mitja part, de la que n'hem fet les nostres versions particulars.

18:15 Esport Club Cap de Setmana - Esport Club
tancar

Esport Club

Magazín amb tota l'actualitat esportiva del cap de setmana, amb atenció especial a la jornada de futbol i les principals competicions del nostre esport.

18:51 Ok Lliga - Reus Deportiu Virginias-Deportivo Liceo
tancar

Reus Deportiu Virginias-Deportivo Liceo

Cada setmana Esport3 ofereix un partit de la jornada de l'OK Lliga

20:57 Futbol : Lliga Francesa 2021/2022 - Nantes-PSG
23:01 Gol a gol - Gol a Gol
00:38 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

01:02 Gol a gol - Gol a Gol
02:39 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

03:03 Futbol : Lliga Francesa 2021/2022 - Nantes-PSG
04:38 Ok Lliga - Reus Deportiu Virginias-Deportivo Liceo
tancar

Reus Deportiu Virginias-Deportivo Liceo

Cada setmana Esport3 ofereix un partit de la jornada de l'OK Lliga