TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

10:18 Signes dels temps - Nova ruta cultural de la catedral de Tarragona
tancar

Nova ruta cultural de la catedral de Tarragona

Andreu Muñoz, doctor en Arqueologia i delegat per la Cultura de l'arquebisbat de Tarragona, explica el nou projecte cultural de la catedral. Els visitants poden fer un recorregut per dos mil anys d'història per l'acròpolis, a partir de la catedral, el Seminari i la Casa dels Concilis. La catedral de Tarragona és una de les més impressionants de la cristiandat. Al Seminari hi ha la capella de Sant Pau, del segle XIII, i aixopluga la muralla romana del segle II a de C. I la Casa dels Concilis és l'actual seu del Museu Bíblic Tarraconense, que també dirigeix Andreu Muñoz. L'arquebisbat de Tarragona vol que aquest projecte, que tindrà una segona fase, sigui el pol d'entrada del turisme a la ciutat. Andreu Muñoz també parla les festes de Santa Tecla i de la nova pel·lícula "La Passió de Sant Fructuós", que s'ha rodat en llocs tan emblemàtics com l'amfiteatre i les voltes del circ romà.

10:49 Diumenge Concert - DELTA CHAMBER MUSIC FESTIVAL / programa 1: "Arrels i paraules"
tancar

DELTA CHAMBER MUSIC FESTIVAL / programa 1: "Arrels i paraules"

Concert "Arrels i paraules del Delta Chamber Music Festival, enregistrat al Museu de les Terres de l'Ebre, a Amposta, el 4 d'agost de 2023.

11:54 Futbol - FC Barcelona-València CF / Lliga F / J21
tancar

FC Barcelona-València CF / Lliga F / J21

Les blaugranes, líders de la competició, reben la visita de les cueres a l'Estadi Johan Cruyff. La narració és de Gemma Mallorca i l'anàlisi tècnica, de Mireia Vera.

14:01 APM? - CAP. 817 - Especial 8M - 09/03/2025
tancar

CAP. 817 - Especial 8M - 09/03/2025

L'"APM?" fa un programa especial dedicat al 8M. Les dones que treballen fent humor són un exemple de la desigualtat que encara existeix a la societat. Per això l'"APM?" ha demanat a algunes de les humoristes més importants de Catalunya que ens diguin que són dones humoristes sense dir-ho. Ana Polo, Asaari Bibang, Anna Bertran, Clara Ingold, Elisenda Carod, Ana López, Elisenda Pineda, Llum Barrera, Oye Sherman, Saray Cerro, Pepi Labrador i Vanessa Valero ens donaran el seu testimoni.

D'altra banda, la catorze vegades campiona del món de trial Laia Sanz apareix a "La televisió és cultura, amb Joel Díaz" i la Nerea farà pinkwashing de manera desacomplexada i sortirà al carrer perquè les dones catalanes ens expliquin les seves reivindicacions feministes al "Catalunya on falla".

A més, els despistats en conceptes feministes aprendran què significa patriarcat, sororitat i mansplaining amb el "Diccionari APM?" i el "Filtre APM?" convertirà en Jaume Creixell en tot un "aliade". #APM3CAT

14:30 Telenotícies migdia
15:42 Tarda de cine - El llarg comiat
tancar

El llarg comiat

COL·LECCIÓ BALTIC CRIMES "Der Usedom-Krimi"

Producció: Razor Film Produktion GmbH
Any: 2014
Durada: 90
País: Alemanya
Intèrprets: Katrin Sass, Rainer Sellien, Max Hopp.

Karin Lossow, exfiscal de districte, i Julia Thiel, superintendenta general, formen un formidable equip de mare i filla que resolen crims juntes a la pintoresca illa d'Usedom.

17:22 Tarda de cine - Bones notícies
tancar

Bones notícies

COL·LECCIÓ BALTIC CRIMES "Der Usedom-Krimi"

Producció: Razor Film Produktion GmbH
Any: 2014
Durada: 90
País: Alemanya
Intèrprets: Katrin Sass, Rainer Sellien, Max Hopp.

Karin Lossow, exfiscal de districte, i Julia Thiel, superintendenta general, formen un formidable equip de mare i filla que resolen crims juntes a la pintoresca illa d'Usedom.

19:06 Assassinats al nord - Curtcircuit
tancar

Curtcircuit

La Policia Criminal de Lübeck, liderada per en Finn Kiesewetter i en Lars Englen, està investigant la mort d'en Marco, un noi de dinou anys. Segons uns testimonis, el seu antic professor, l'Olaf Kramer, l'ha apunyalat a prop de l'escola. Fa un temps, en Kramer havia estat suspès de feina per tenir un enfrontament amb en Marco, que acusava de traficar amb drogues. El sospitós, que ha desaparegut, li vol regalar al seu fill Tim la bicicleta que li havia promès abans d'entregar-se a la policia. Quan visita el seu fill en secret, té una enganxada amb en Rudi Berthold, la nova parella de la seva exdona Astrid. Poc després, troben el fugitiu inconscient i, al seu costat, en Berthold, a qui han disparat. L'Olaf, però, no recorda res del que ha passat. Els policies l'arresten, tot i que en Finn dubta de si és culpable. L'Astrid també s'ho qüestiona. A més, què té a veure amb tot això el seu pare, en Wolfram Pesch? En Pesch havia treballat en diversos restaurants del barri vermell i l'Olaf sempre havia volgut demostrar que estava involucrat en un dubtós tràfic de drogues. Quan l'Olaf aconsegueix fugir, el ritme de les investigacions s'accelera.

19:54 Atrapa'm si pots. Els millors moments. - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

20:18 Atrapa'm si pots. Els millors moments. - + info
tancar

+ info

"Atrapa'm si pots" és un "quiz show" clàssic, de preguntes i respostes, presentat per Llucià Ferrer, en què sis concursants competeixen per arribar a la fase final i guanyar el pot. "Atrapa'm si pots" és entreteniment pur i on gairebé és més important passar-s'ho bé que els diners. És un concurs en què pesa més la intuïció que no els coneixements acadèmics, més l'estratègia en el joc que no la sort.

21:00 Telenotícies vespre
22:03 Dones en lluita - Zuhal Sherzad
tancar

Zuhal Sherzad

A l'Afganistan, on ser dona ja és un acte de resistència, Zuhal Sherzad desafia els talibans. Aquesta jove dirigeix una xarxa d'escoles clandestines per a més de mig miler de nenes i noies.

22:27 Dones en lluita - Ana Rutilia Ical Choc
tancar

Ana Rutilia Ical Choc

Tot i que s'hi juga la vida, l'advocada indígena Ana Rutilia Ical Choc planta cara a grans multinacionals. Es desviu per aturar l'espoliació de terres i recursos naturals que pateix Guatemala.

22:52 Carmen Curlers - Buongiorno
tancar

Buongiorno

Episodi 7 - Buongiorno
Han robat els plànols originals dels bigudins. Tots a Carmen estan sota sospita. La Lis intenta parlar per telèfon amb el director de Carla Curlers, però a la fàbrica no l'hi posen en contacte. L'Axel agafa el tren cap a Itàlia amb el Marc i el Frans. Al tren, el Frans coneix el Benjamin. Finalment cedeix i baixa a Àustria amb el Benjamin. La Birthe i el Jørgen no es parlen, i a The Planer la Birthe flirteja amb el John Torpe, el nou desenvolupador de productes de Carmen. La Birthe descobreix que el Marc és el traïdor i tira un cable a l'Axel. L'Axel s'enfronta al Marc, que admet la seva traïció. Carla Curlers és lliurada a l'Axel: l'empresa se salva, però l'Axel es queda sol. La Birthe es reconcilia amb el Jørgen, que entén que l'agricultura no és el seu futur.

00:06 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Te Descargo
04:59 Folc a l'estudi - Malacara Blues Band
Progrmació BD ....
06:00 Videoclips - Willfree & Good Jan - Va calla
06:01 Videoclips - Julen - Una cançó
06:04 Quèquicom - Incendis forestals, adaptar-s'hi o morir
tancar

Incendis forestals, adaptar-s'hi o morir

La superfície forestal
Actualment, la superfície forestal de Catalunya és del 61%, una de les més altes d'Europa. Aquesta situació que aparentment sembla beneficiosa pel medi ambient, se'ns pot girar en contra. Està comprovat que, quan la superfície forestal sobrepassa el 59% d'un territori, l'incendi pot ser devastador. I és que com més a prop estiguin els boscos entre si, més alt és el risc de propagació. Per tant, tenir bosc és bo però cal tenir en compte que com més bosc tinguem, més perill hi haurà.

Com controlar el foc
El foc té tres potes i les necessita totes tres, ja que si n'hi falta una, no hi ha flama.
La primera pota és el combustible, hi ha d'haver alguna cosa per cremar. La segona és l'oxigen, perquè la combustió és una forma ràpida d'oxidació i sense oxigen no hi ha flama. I la tercera és la temperatura. En conseqüència, hi ha tres estratègies per apagar el foc: una consisteix a treure combustible del bosc, es fan tallafocs i cremes controlades. L'altra és baixar la temperatura, utilitzant un bon refrigerant, l'aigua. I l¿última, asfixiar el foc, que és el que fa l'extintor.
A plató, Jaume Vilalta representa les tres potes del foc amb tres espelmes. Per extreure combustible, talla el ble de l'espelma. Per baixar la temperatura utilitza aigua i l'espelma s'apaga. I per asfixiar el foc usa una campana de vidre que debilita la flama fins a apagar-la, ja que l'oxigen es consumeix.

Comportament dels arbres davant del foc
Si, per una banda, tenim un tronc i, per l'altra, tenim un grapat de branquillons, quin dels dos cremarà abans? Els branquillons, efectivament, però, per què? El que crema són els gasos i no pas la fusta mentre encara és sòlida. Per això, els branquillons, en escalfar-se més ràpidament que un tronc, desprenen abans gasos, els quals reaccionen amb l'oxigen i produeixen la flama.
Tanmateix, és important tenir present la forma de l'arbre, de les seves branques i les fulles en relació amb el seu comportament davant del foc. Si es compara una branca de pi amb una d'alzina, s'observa que la branca de pi té molta més superfície de fulles per massa que no pas la d'alzina. Com que té més superfície de contacte amb el foc i més superfície per on poden sortir els gasos, la branca de pi cremarà més ràpidament que la branca d'alzina.

06:36 Quèquicom - Tinc la regla (o no...)
tancar

Tinc la regla (o no...)

Tres generacions de dones d'una mateixa família expliquen la seva primera menstruació. Odiada o desitjada, és un semàfor de fertilitat que desapareix amb la menopausa.

07:11 Quèquicom - ous al laboratori
tancar

ous al laboratori

Els humans no ponem ous, però també ens reproduïm per mitjà d'ous. Veiem en primer pla la fecundació artificial d'un òvul femení. Els ous, a més de ser un deliciós recurs alimentari també són un medi privilegiat per fer recerca, són com un laboratori en miniatura per estudiar el càncer, la contaminació ambiental o l'època dels dinosaures. A plató "Quèquicom" mostra un ou de Saltasaurus, un dinosaure de 8 tones que va viure fa més de 70 milions d'anys. El programa respon també a un vell enigma: què és primer, l'ou o la gallina?

07:45 Quèquicom - Som romans
tancar

Som romans

La reportera Georgina Pujol dispara una gran catapulta, una de les armes més potents de l'exèrcit romà. I era un exèrcit professional amb grans coneixements de tecnologia i enginyeria.
Sota el casc urbà de Tarragona hi una cova natural amb un gran llac subterrani d'aigua dolça. La reportera hi baixa acompanyada d'espeleòlegs i hi descobreix el primer aqüeducte romà de l'antiga Tarraco, excavat a la roca.
Jaume Vilalta explica com es va dissenyar l'aqüeducte del Pont del Diable, que abastia els cent mil habitants de Tarraco.
També visitem el pont romà de Martorell, construït per les legions l'any 10 abans de Crist, aprenem com els soldats feien la Via Augusta i coneixem l'Eutiques, un conductor de quadrigues que competia al Circ romà, el que equivaldria a un pilot de fórmula 1 actual.
Per acabar, assistim a un banquet d'un pater familias romà. Allà descobrim que les dones es depilaven amb cera, es tenyien els cabells i també feien dieta per estar més primes. O sigui, que els rituals de bellesa tampoc no han canviat tant des de llavors.

08:15 Katalonski - Islàndia
tancar

Islàndia

Halldor viatja fins a casa seva per descobrir d'on ve, el seu origen. Presentarà la seva família, dispersa per tot el país, i els seus amics. I, per descomptat, els katalonskis que hi viuen. Amb Ana Geppert viurà un moment delirant quan Halldor es posa per primera vegada un neoprè; s'entrenarà corrent per la muntanya, de nit, amb Rebekka Samper, que es prepara per a una gran competició; amb Gudny Hilmarsdóttir es banyarà en un llac calent i secret; aprendrà a fer ramen amb Erna Petursdottir; i el programa acabarà amb el Halldor cantant amb l'antiga banda del seu l'institut.

09:09 This Is Art - Fe
tancar

Fe

La fe mou muntanyes. I així ho van entendre al llarg de la història tots els artistes que es van posar al servei de Déu per intentar plasmar-la. En el període de la Contrareforma, per exemple, alguns van anar més enllà: tenien com a objectiu principal evangelitzar a través de l'art.
En aquest capítol agafarem com a "leitmotiv" la basílica de la Sagrada Família i la figura del constructor, Antoni Gaudí, que va veure com creixia la seva fe i, alhora, es consolidava el seu somni. Ens submergirem a l'interior d'aquest temple per ser testimonis d'un espectacle fascinant. L'arribada del sol dona llum a tots els racons en una explosió de color, calidesa i harmonia. Un espai màgic ple de corbes sinuoses, amb unes aportacions arquitectòniques que neixen de l'observació de la naturalesa.
Però una de les grans inspiracions de Gaudí per a la construcció d'aquest temple van ser les catedrals gòtiques. Visitarem la catedral de Notre-Dame de Rouen, un gran exemple del gòtic. Com totes les esglésies d'aquest estil, pretenia ser una gran elevació cap a la fe i cap a Déu.
També analitzarem l'obra de Vassili Kandinski, el pare de l'art abstracte i el primer artista que va abandonar el món material per entrar al món espiritual. I ho va fer relacionant música i pintura. En aquest capítol ho demostrarem, gràcies a la col·laboració d'alguns músics de l'Orquestra Simfònica del Vallès.
I en un marc arquitectònic incomparable com la Universitat d'Oxford, parlarem amb Luciano Floridi, professor de Filosofia i Ètica de la Informació, sobre fe i espiritualitat.

09:58 Els meus pares - La mare de Jorge Javier Vázquez
tancar

La mare de Jorge Javier Vázquez

El Jorge Javier Vázquez va néixer i créixer a Badalona, però fa molts anys que viu i treballa a Madrid i no pot veure la família tant com li agradaria. És per això que quan torna a Badalona li agrada instal·lar-se a casa de la seva mare, la Mari, i no moure's pràcticament d'allà.
La Gemma recorrerà amb la mare del Jorge Javier el barri del Progrés de Badalona on la Mari viu des de fa anys. Tot i així, descobrirem que la infància del Jorge Javier Vázquez està lligada a un altre barri de Badalona, Sant Roc. El famós presentador de televisió ens descobrirà records i anècdotes vinculades a aquest barri que ens faran emocionar.
En aquesta entrega d'"Els meus pares" veurem un Jorge Javier molt sincer, planer i allunyat de la fama que ens dibuixarà la seva vida i la de la seva família amb gran emotivitat.
El dinar familiar ens portarà una sorpresa a l'hora de les postres que farà les delícies del Jorge Javier i que l'evocarà als seus orígens davant dels micròfons radiofònics a Ràdio Ciutat de Badalona.

10:51 Estàs igual! - L'àlbum
tancar

L'àlbum

Repetir una foto molts anys després vol dir retrobar-se amb amics, reviure emocions oblidades i recuperar una part del propi passat.

Després de repetir dotze fotografies, arriba el moment de fer l'àlbum d'"Estàs igual!". Un capítol especial de resum en què la Cristina Brondo reviurà les històries més emocionants que han passat pel programa.

Entre aquestes històries, la dels pallassos d'hospital Pallapupas, que es van retrobar amb els nens per als quals actuaven a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona; la del Santi Torrella, que va moure cel i terra per reunir els companys amb qui va fer el servei militar al Ferrol; la de les noies guerreres que, de petites, van aprendre a no donar-se mai per vençudes a la vida; o la dels herois d'Almacelles, que els anys setanta van assolir una gesta esportiva que havia caigut en l'oblit.

A més, aquest capítol especial recuperarà els moments més divertits i emotius del programa: les sorpreses més inesperades, les millors reaccions i els canvis físics més espectaculars dels personatges, els diferents viatges i accions que ha hagut de fer la Cristina Brondo en la recerca de personatges i les cançons que han servit de banda sonora per a les fotografies d'"Estàs igual!".

11:45 A 2 veus - Suu
tancar

Suu

Tres noies i un noi ens demostraran tot el seu talent per poder cantar amb la Suu un dels seus grans èxits. Amb ells descobrirem exercicis de tècnica vocal i viurem un concert amb unes vistes espectaculars de la ciutat de Barcelona.

12:30 El Foraster - Bràfim
tancar

Bràfim

El Foraster visita Bràfim (Alt Camp) i per casualitat descobreix que l'endemà se celebra un casament entre el Marc i la Dafne. L'objectiu de Quim Masferrer serà conèixer la família del nuvi i que el convidin al casori. Així és com el foraster descobrirà que Bràfim és el poble de l'amor. Un capítol per a enamorats amb final feliç. I com a tots els pobles, a la porta de l'església sempre hi ha algú amb ganes de criticar.

13:19 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

13:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

14:27 Quèquicom - Un naturalista al Montnegre
tancar

Un naturalista al Montnegre

El programa visita el Montnegre per ensenyar a buscar cabirols, genetes, guineus, porcs senglars, salamandres, i aus rapinyaires com el duc. En aquest entorn molt proper a Barcelona també és fàcil trobar monuments megalítics. El parc natural situat entre el Vallès i el Maresme preserva una gran bellesa paisatgística i una notable biodiversitat malgrat els més de 5.000 anys de presència humana.

14:52 Quèquicom - El lluminós món dels minerals
tancar

El lluminós món dels minerals

Miquel Piris mira de fer-se ric convertint detritus de depuradora en vitroceràmica. Visita la mina Eureka, a la Vall Fosca, on hi ha minerals radioactius i fluorescents. A més a més, en el seu recorregut a la recerca de minerals especials, visita Expominer amb Joan Carles Melgarejo, professor de Geologia de la UB, on s'interessa per les pedres "energètiques" a qui s'atribueixen propietats com millorar la salut o atreure amor i diners.

15:19 Els habitants de la fi del món - Zàmbia
tancar

Zàmbia

El Ben Fogle viatja a Zàmbia, on passarà uns dies amb els seus amfitrions, la Ruth i el Lyndon Pinches, una parella britànica que ha muntat un allotjament a les ribes del riu Kafue. Descobrirà com aquesta parella intrèpida va posar en marxa un negoci nou i va crear una família en aquest entorn tan hostil. I esbrinarà com s'ho fan perquè les seves dues filles no corrin cap perill.

16:03 Històries de mons ocults - Manila
tancar

Manila

SINOPSI El Cementiri del Nord de Manila, la capital de les Filipines, acull aproximadament un milió de morts, però també uns quants milers de vius. Alguns dels habitants més pobres de la ciutat s'han instal·lat amb les famílies entremig de les tombes i viuen de netejar i construir sepulcres i de participar en les processons fúnebres que hi desfilen diàriament. Enmig de la mort, ha florit tot un estil de vida.

16:49 Un viatge per tastar - EI Vietnam
tancar

EI Vietnam

UN VIATGE PER TASTAR - SINOPSI EPISODI 1 EL VIETNAM

Tofu a l'estil hmong, sopa del Mekong i elixir de sang de serp.

Del nord al sud del país, la Marina i en Louis es proposen descobrir un Vietnam autèntic, de tradicions conservades, i on la cuina, mesurada, equilibrada i harmoniosa, els posa les papil·les gustatives en alerta fins al punt de convertir el viatge en una de les sorpreses més boniques de la seva gira.
Primer, en una comunitat hmong que viu entre terrasses d'arròs. A casa la Pin, una cuinera excepcional que fa destacar els ingredients gràcies a la cocció amb foc de llenya.
Després, al delta del Mekong, on els habitants viuen al ritme del riu i dels mercats flotants que l'envolten.
De tornada a la capital, els nostres exploradors descobreixen que, a les afores de Hanoi, encara hi mengen serp. En Louis no dubta ni un segon, sempre disposat a viure noves experiències gastronòmiques.
Àpats
Ca la Pin, a Sapa, immersos en una comunitat hmong
Ca la senyora Lee, al cor del mercat flotant de Can Tho
Can Hoang, serp en totes les seves formes a les afores de Hanoi

17:16 Un viatge per tastar - Mèxic
tancar

Mèxic

UN VIATGE PER TASTAR - SINOPSI EPISODI 2 MÈXIC
Cuina asteca, pollastre amb xocolata, menjar de carrer i guacamole
Mèxic, una de les poques gastronomies catalogades com a Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, juntament amb la gastronomia tradicional francesa. Tot just arribats a Xico, la Marina i en Louis comencen una veritable marató gastronòmica. De la festa dels pescadors de San Augustinillo, a Ciutat de Mèxic fins als mercats d'Oaxaca, els nostres viatgers descobreixen la història d'aquest país a través dels seus plats, dels seus orígens indígenes amb influència espanyola però, sobretot, a través de la generositat d'un poble orgullós que ha transformat el mestissatge en art culinari!
Àpats
Ca la Rosa i en Gabriel, a la descoberta de la cuina prehispànica de Xico
Ca l'Elizabeth, una apassionada de les "corridas"
Als mercats d'Oaxaca, la capital gastronòmica de país
Can Fernando, a Ciutat de Mèxic, el rei del guacamole

17:43 60 minuts - L'últim refugi
tancar

L'últim refugi

La ciutat de Gao, a Mali, és un lloc de pas per als migrants que volen arribar a Europa, o per als que han renunciat al somni europeu i tornen al seu país. Cada any, la Casa del Migrant acull milers de persones de tot arreu. Són gent de Mali, del Camerun, de Burkina Faso, del Congo, de Ghana, de la Costa d'Ivori... Fins i tot hi ha migrants de països tan llunyans com Sri Lanka. L'Esther i la Kadi són dues adolescents que han abandonat Burkina Faso i s'allotgen a la Casa del Migrant mentre recuperen forces per continuar el viatge cap a Algèria. Sota la tutela dels responsables del centre, que les avisen dels perills que es trobaran pel camí i els ofereixen els mitjans per tornar a casa, les dues noies han de decidir si renuncien o si volen continuar. Entre les parets fràgils d'una casa al mig d'un desert implacable, els migrants es debaten entre l'esperança d'una vida millor i la lluita per superar les ferides físiques i mentals de la seva terrible epopeia.

18:35 Els habitants de la fi del món - Zàmbia
tancar

Zàmbia

El Ben Fogle viatja a Zàmbia, on passarà uns dies amb els seus amfitrions, la Ruth i el Lyndon Pinches, una parella britànica que ha muntat un allotjament a les ribes del riu Kafue. Descobrirà com aquesta parella intrèpida va posar en marxa un negoci nou i va crear una família en aquest entorn tan hostil. I esbrinarà com s'ho fan perquè les seves dues filles no corrin cap perill.

19:20 Històries de mons ocults - Manila
tancar

Manila

SINOPSI El Cementiri del Nord de Manila, la capital de les Filipines, acull aproximadament un milió de morts, però també uns quants milers de vius. Alguns dels habitants més pobres de la ciutat s'han instal·lat amb les famílies entremig de les tombes i viuen de netejar i construir sepulcres i de participar en les processons fúnebres que hi desfilen diàriament. Enmig de la mort, ha florit tot un estil de vida.

20:06 23,5°, el ritme de la terra - La tempesta silenciosa
tancar

La tempesta silenciosa

Ni massa alt ni massa baix, l'angle d'inclinació de 23,5 graus de la Terra és el que marca el ritme miraculós de la vida. Els pols nord i sud són les regions més afectades per aquesta inclinació, i per aquest motiu en aquest episodi coneixerem les estacions a l'Àrtic i a l'Antàrtida, i veurem com marquen la vida de la fauna que hi habita.

21:00 23,5°, el ritme de la terra - La necessitat d¿esperar
tancar

La necessitat d¿esperar

Des de la regió del Sudd, al Sudan del Sud, fins a la ciutat de Kannauj, a l'Índia, la inclinació de 23,5 graus de la Terra respecte del Sol marca el ritme de les estacions i la meteorologia, que en aquests punts del planeta es divideix en l'estació seca i l'estació plujosa. La fauna i les persones han après a conviure amb aquest ritme en què s'alternen sequeres i riuades.

21:56 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:16 Els habitants de la fi del món - Illes Açores
tancar

Illes Açores

El Ben Fogle viatja a Flores, una illa de les Açores, l'arxipèlag situat al mig de l'oceà Atlàntic. Allà passarà uns dies amb el Magnus i la Lucy, que pugen una família al lloc habitat més apartat d'Europa. Descobrirà què els va atreure d'aquest indret tan allunyat de tot. Sabrà què pensen els seus fills de viure en plena naturalesa. I mirarà d'entendre per què aquesta parella ha de tornar a començar de zero.

23:01 60 minuts - Ikea: El saqueig dels boscos
tancar

Ikea: El saqueig dels boscos

IKEA, LE SEIGNEUR DES FORÊTS
IKEA, EL SENYOR DELS BOSCOS
SINOPSI


Darrere de la imatge familiar i ecològica, el gegant suec del moble -el major consumidor de fusta del món- revela algunes pràctiques molt poc escrupoloses. Una investigació edificant sobre una empresa amb un afany enorme.
És una de les marques preferides dels consumidors i des de fa generacions equipa cuines, salons i dormitoris infantils arreu del món. Des que el visionari però controvertit Ingvar Kamprad la va fundar el 1943, i gràcies a una sèrie d'innovacions -mobles en kit, venda per correu, botigues d'autoservei, etc.- la petita empresa ha experimentat un creixement fulgurant i ha acompanyat l'entrada de Suècia a l'era del consum de masses. Avui, aquesta la botiga insígnia, que exerceix un paper clau en la reputació internacional del país, s'ha convertit en un monstre en expansió constant. Les xifres són esfereïdores: 422 botigues a 50 països, gairebé mil milions de clients, 2.000 articles nous al catàleg cada any... i es ven un exemplar del seu producte estrella, la llibreria Billy, cada 5 segons. Però el model Ikea té un cost. Per continuar el seu creixement exponencial i vendre cada vegada més mobles barats, el gegant suec devora cada any 20 milions de metres cúbics de fusta, és a dir, l'1% de les reserves mundials de fusta. I tot i que l'empresa presumeix de proveïment sostenible dels boscos, la realitat rere la retòrica és molt més tèrbola.

RENTAT ECOLÒGIC
Durant més d'un any, els periodistes d'investigació Xavier Deleu (Epidèmies, l'empremta de l'home) i Marianne Kerfriden han rastrejat la cadena de producció d'Ikea fins els quatre punts cardinals. Des dels últims boscos boreals de Suècia fins a les plantacions del Brasil, passant pels camps neozelandesos i els amplis espais oberts de Polònia i Romania, el documental revela els vincles entre la multinacional del moble i l'explotació intensiva i incontrolada de la fusta. Revela com la marca del logotip groc i blau, sovint a través de proveïdors o subcontractistes sense escrúpols, contribueix a la destrucció de la biodiversitat a tot el planeta i alimenta el comerç de la fusta. Com a Romania, on Ikea posseeix 50.000 hectàrees de bosc i on els activistes es juguen la vida per actuar contra una màfia endèmica de la fusta. Darrere de l'èxit d'una de les empreses més populars del món, aquesta investigació pionera aporta llum a la increïble expansió d'un discret predador que s'ha convertit en el campió del rentat ecològic.

23:55 Històries de mons ocults - Oimiakon
tancar

Oimiakon

SINOPSI A l'interior gèlid de Rússia, on les temperatures cauen en picat i els hiverns es fan interminables, els habitants d'una localitat remota han après a viure en un dels entorns més hostils del planeta. És Oimiakon, un poble d'uns quants centenars d'habitants situat entre dues valls a la remota República de Sakhà i que es considera l'indret habitat més fred del planeta.

00:43 Entre cendres - Entre cendres
tancar

Entre cendres

El 2019 un incendi forestal va cremar a la Ribera d'Ebre. Com ho van viure pagesos i bombers? Per què són cada cop més destructius els incendis forestals? Crisi climàtica, abandonament de l'agricultura i despoblament hi tenen a veure.

01:45 Estimada Sara - Estimada Sara
tancar

Estimada Sara

Un emotiu retrat de la Sara, la primera dona taxista de l'Afganistan. La cineasta Patrícia Franquesa captura la força d'una dona poderosa que trenca barreres en una societat marcadament patriarcal.
Una inspiradora història d'amistat entre dues dones plenes de vida, un cant a l'empatia i al diàleg entre cultures. Un testimoni d'una realitat que ja no existeix.

02:42 No pot ser! - Hackeig a la democràcia
tancar

Hackeig a la democràcia

En època de Fake News, parlem de qui les genera i què pretenen. Descobrirem algunes de les pràctiques més fosques dels partits polítics a Facebook i parlem amb un dels especialistes més crítics a Google

03:28 No pot ser! - Sexe digital
tancar

Sexe digital

Els estudis afirmen que el primer accés a la pornografia dels joves és abans dels 10 anys. El "No pot ser!" vol identificar les conseqüències i els riscos d'aquesta realitat.

04:18 Economia en colors - La tirania dels experts
tancar

La tirania dels experts

Tots els experts i institucions es dediquen a fer prediccions econòmiques sabent que ningú pot predir el futur.

Però si sabem que mirar el futur és com conduir mirant pel retrovisor, per què en continuem fent cas? Si sabem que el fet que una cosa no hagi passat mai, no vol dir que no pugui passar, per què hi ha gurus que insisteixen a fer prediccions? Algú l'encerta mai? O ho fan millor les màquines? En parlem amb Fernando Trias de Bes i amb Antoni Bassas.

05:07 Clipping - + info
tancar

+ info

La realitzadora Laia Roigé, la banda El Diluvi i el periodista Marc Pérez, al "Clipping"

05:41 Thalassa - ES MOLINAR
05:56 Videoclips - Xavi Sarrià - La nit ferida
Progrmació BD ....
06:03 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i el món del cinema
tancar

Les Tres Bessones i el món del cinema

Per saber qui va ser l'inventor del cinema, la Teresa va a parar a l'estudi dels germans Lumière, l'Anna, al teatre de Meliés i l'Helena, al laboratori d'Edison. Totes tres seguiran amb molt d'interès els progressos d'aquests grans inventors. Però la Reina de la Nit i la Bruixa, que no suporten el cinema, els complicaran l'aventura.

06:27 Les Tres Bessones - Les Tres Bessones i Vincent van Gogh
tancar

Les Tres Bessones i Vincent van Gogh

Vincent van Gogh és un holandès eixelebrat que viu al sud de França, on pinta gira-sols. El dia que les Bessones el coneixen, està content perquè el visita un gran pintor i amic seu, Paul Gauguin. Mentre tots dos esperen que pari de ploure per sortir a pintar, retraten les Bessones i es pinten mútuament. Però acaben discutint-se i Gauguin se'n va molt enfadat.

06:52 Pfffirates - La fauna embogida
tancar

La fauna embogida

A l'illa Calipso sembla que tots els animals s'hagin tornat bojos, i les serpinflades ataquen el campament just quan els capitans dels tres equips fan l'última prova del torneig per ser Capità de Capitans. El Pat i la Ploma tenen moltes ganes de guanyar-lo i no s'adonen del perill que corre l'illa. Però la capitana Lamar dona ordres de descobrir quin és el problema per solucionar-lo abans que sigui massa tard.

07:03 Els Mosquerrates - En Picandou es queda sol a casa
tancar

En Picandou es queda sol a casa

SINOPSI En Picandou ja no vol ser un mosquerrata: vol recuperar la vida plàcida i tranquil·la que tenia abans. Però arriba el pròxim rescat i els nostres amics no es poden quedar de braços plegats, l'han d'afrontar sense ell. Per desgràcia, la trucada d'emergència és una trampa d'en Bratterick, que fa presoners en Bertram, en Pomme de Terre i la Josephine. Per fi es desempallegarà dels seus enemics.

07:15 Pirata i Capitano - El tresor de l'ogre Xivarri
tancar

El tresor de l'ogre Xivarri

L'ogre Xivarri té moltes ganes de ser pirata, però ha de passar unes quantes proves molt difícils. La Pirata s'ofereix per ajudar-lo a preparar-les, però li costa molt aprendre i, quan es posa a fer les proves, no en supera ni una. Com que l'última que ha de passar és la de trobar un tresor, el porten a una illa on n'hi ha tants que sembla segur que en trobarà un..., però ni així.

07:26 Pirata i Capitano - A la recerca del cullerot d'or
tancar

A la recerca del cullerot d'or

És el dia de la Gran Barata, quan els pirates es bescanvien coses. Mentrestant, el Roberto fa unes creps delicioses per a tothom qui en vulgui. La Murana es fixa en un cullerot d'or que té el Roberto i l'hi vol baratar. Ell s'hi nega perquè era el cullerot de la seva besàvia Roberta, però aleshores el cullerot desapareix. La Pirata intenta tranquil·litzar el Roberto i li diu que no pateixi, que segur que el recuperaran.

07:37 Els mixets - La cursa de cotxes
tancar

La cursa de cotxes

En Tortell, en Flam i en Chase juguen amb els seus cotxes teledirigits i volen muntar un circuit per fer una cursa. Quan la Dolça els demana de participar-hi se'n riuen d'ella perquè diuen que les nenes no saben conduir, però ella els demostrarà que sí.

07:42 Els mixets - Fantasmes
tancar

Fantasmes

SINOPSI

Els pares han decidit fer dissabte i netejar fins a l'últim racó de la casa, i els mixets s'ofereixen per ajudar-los. La mare no ho veu gaire clar, perquè creu que s'acabaran distraient i jugant en comptes d'ajudar. Seran capaços de no distreure's de la feina, o acabarà tenint raó la mare?

07:47 Els mixets - La migdiada
tancar

La migdiada

SINOPSI

Els mixets han anat a casa de l'àvia. Després de dinar, l'àvia els diu que facin la migdiada, però en Tortell i la Dolça no tenen son. En Flam, en canvi, descobreix que dormir una estona serveix per tenir grans idees.

07:51 Els mixets - Les aventures dels putxinel·lis
tancar

Les aventures dels putxinel·lis

Els mixets troben uns putxinel·lis fets amb mitjons en una capsa de joguines velles i decideixen crear uns personatges per viure aventures. El que no s'esperen és que la mare i el pare també hi volen participar.

07:56 Els mixets - La fira dels Mixets
tancar

La fira dels Mixets

SINOPSI

Els mixets van a la fira amb els pares, i es volen fer una foto on surtin tots contents. El problema és que, de cada atracció que proven, sempre hi ha algú que en surt descontent, i n'han de buscar una que agradi a tothom.

08:00 Els mixets - Socorristes
tancar

Socorristes

Els mixets van a pescar amb el pare i l'avi, i l'avi els explica que de jove havia fet de socorrista a la platja. De seguida els tres germans somien que són socorristes i salven vides de gent en perill, però de sobte es trobaran que han de salvar una vida de debò.

08:05 Els mixets - El restaurant
tancar

El restaurant

Els pares dels mixets volen celebrar l'aniversari de casament i tota la família va a sopar a un restaurant molt elegant. Però als mixets els sembla que allò és una mica avorrit i decideixen donar-hi un toc d'alegria afegint-hi uns quants detallets especials.

08:09 Titó - Excursió al mecànic
tancar

Excursió al mecànic

A l'excursió d'avui farem de mecànics! Farem la revisió a un cotxe molt antic i arribarà en John C. empenyent un cotxe espatllat! Sort que en Titó li donarà un cop de mà.

08:23 El Mic i els seus amics - En Cincsegons diu bon dia
tancar

En Cincsegons diu bon dia

Avui en Cincsegons es lleva el primer, veu com surt el sol i diu bon dia a tothom.

08:33 La Patrulla Peluda - La Patrulla i el tresor pirata
tancar

La Patrulla i el tresor pirata

El capità Turbot cau per accident a una cova secreta que havia estat l'amagatall d'un pirata. Quan els membres de la Patrulla Peluda rescaten el capità, troben un mapa del tresor incomplet. Ara l'aventura consisteix a trobar el tresor pirata!

08:56 Looloo Kids (cançons) - Pluja, ves-te'n ja! (a l'escola)
tancar

Pluja, ves-te'n ja! (a l'escola)

Plou, i a la classe d'en Jaume estan molts tristos perquè volen sortir a jugar al pati. Per això demanen a la pluja que torni un altre dia.

08:58 Looloo Kids (cançons) - A Ram Sam Sam (a l'escola)
tancar

A Ram Sam Sam (a l'escola)

Els nens canten aquí la cançó de Ram Sam Sam.

09:01 Looloo Kids (cançons) - Instruments musicals
tancar

Instruments musicals

En aquesta cançó, em Jaume diu tots els instruments que li agradaria tenir i poder tocar.

09:03 Looloo Kids (cançons) - Flors al meu jardí (al jardí)
tancar

Flors al meu jardí (al jardí)

En aquest episodi els nens planten floretes al seu jardí.

09:05 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - El nom d'un heroi
tancar

El nom d'un heroi

A la base secreta, l'Enigma explica als kazoom kids què és el kazoom i que ara el té Mr. King. De sobte sona una alarma: a la fàbrica de cereals hi ha un problema. El Cereliak ha decidit prendre-la per posar fi als esmorzars i ser l'únic que consumeix fibra al matí.
Quan l'Enigma crida els kazoom kids per explicar-los la missió, s'adona que encara no tenen nom d'heroi, una cosa fonamental a Kaboom City.
Els kazoom kids arriben a la fàbrica de cereals i juntament amb el Mighty Moo s'ocupen d'atrapar el Cereliak, que, recobert de xocolata, és molt més fort que abans. Durant la batalla, la Multy troba el seu nom quan el Mighty Moo li diu "multifacètica" i el Kid Fury troba el seu quan el Cereliak li diu que el posa fet una fúria. De nou a la base secreta, l'únic que encara no té nom és el Kai. De totes maneres, quan veu que s'assembla al kazoom i té clar que el seu propòsit és recuperar-lo, el troba: Kid Kazoom

09:13 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - Recuperem el Kazoom
tancar

Recuperem el Kazoom

L'Enigma ha localitzat el kazoom: és a la base de Mr. King i l'única manera de recuperar-lo i de tornar a la Terra és infiltrant-s'hi.
Els kazoom kids troben un tub de ventilació i s'hi fiquen. Des d'allà, segueixen el Professor K perquè els porti al seu destí. Tanmateix, el Professor K sent sorolls estranys als conductes i activa el mode fumigació. Això obliga els kazoom kids a fugir per no acabar convertits en formatge ratllat.
Després de molts esforços, els kazoom kids cauen per un tub al laboratori del Professor K, on troben el kazoom. Quan el mouen del suport on és, s'activen totes les alarmes i comença una persecució per la base.
Per evitar que s'escapin, el Professor K decideix tancar la porta. El Kid Kazom i la Multy aconsegueixen sortir de la base sense el kazoom i aguanten la porta des de fora. El Kid Fury ho té clar, és ell o el kazoom, i en un acte heroic decideix llançar fora el kazoom i quedar-se ell atrapat a dins.

09:20 Leo da Vinci - Il nonno di Maria
tancar

Il nonno di Maria

Els nostres quatre amics se'n van a terra ferma. S'aturen a saludar la Maria, i ella els diu que dos homes idèntics van intentar entrar a la seva casa amb rodes. En Leo comprèn que es tracta dels comerciants bessons. Preocupats per en Fabrizio, els nois envien un colom a l'Alvise per demanar-li notícies d'ell. Però...

09:33 Betapodcast - El Betapodcast més dolç
tancar

El Betapodcast més dolç

La Lola ens proposa un joc per tastar i conèixer dolços catalans.

09:42 Betapodcast - El joc del "Què i quan" i altres jocs en grup
tancar

El joc del "Què i quan" i altres jocs en grup

Els Beta ens ensenyen a jugar al "Què i quan" i a altres jocs en grup!

09:54 Els germans Kratt - Animals que viuen fins als 100 anys
tancar

Animals que viuen fins als 100 anys

El Martin ensenya als companys un animal nou que té. És una mosca de la fruita que de cop i volta es mor, perquè les mosques de la fruita viuen molt poc. Llavors es posen a buscar i a estudiar els animals que viuen més, els que arriben als cent anys. Però, com passa sempre, s'hauran d'enfrontar amb un dels malvats, el Zach, que també busca aquests animals per trobar el secret de la vida eterna.

10:15 Els germans Kratt - El mestre arquer
tancar

El mestre arquer

Els germans Kratt troben un banc de peixos arquers. Gràcies a un d'ells, a qui posen el nom de Fletxa, aprenen el secret del llançament de fletxes d'aigua que fan servir els peixos arquers per caçar i alimentar-se. Aquesta nova habilitat els resultarà molt útil per infiltrar-se al iot de la Donita Donata i rescatar les cries d'animal que els maniquins de la Donita han capturat per la seva nova línia de moda de luxe.

10:36 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Amb bona voluntat
tancar

Amb bona voluntat

Com cada any per les mateixes dates, el rei Ricard allibera un presoner. Aquest cop indulta un rondallaire que el príncep Joan havia fet empresonar per haver-se burlat d'ell. En Ricard, en canvi, el troba tan graciós que el convida a quedar-se al sopar amb el seu amic Godofred, esperant que, fent-lo riure, li passi el seu darrer enuig i regni l'harmonia entre tots dos. Però el rondallaire desapareix misteriosament.

10:48 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'astròleg
tancar

L'astròleg

En Robin i la seva colla ajuden un astròleg que acaba de ser atracat pels bandits i l'acompanyen fins al poble perquè hi passi la nit. Allà, l'astròleg es guanya la confiança de la gent amb les seves prediccions, que els bandits fan realitat entrant a les cases a robar. En Robin aviat sospita que astròleg i bandits van d'acord i recorre a l'ajuda del drac Derke per aturar-los a tots.

10:59 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Rivals
tancar

Rivals

Els bandits han robat l'estrella d'or del xèrif, i en Robin i la seva banda ajuden a aturar-los i a recuperar-la. L'estrella, però, s'ha malmès i cal fer-la arreglar. Mentrestant, el xèrif encarrega a en Ralf i en Rolf que portin en Jack, en Doug i en Pispa a les masmorres. En un descuit, els facinerosos s'escapen i, un cop adobada l'estrella, la tornen a robar. En Robin, tanmateix, té un as a la màniga.

11:11 Leo da Vinci - El colomar
tancar

El colomar

La Lisa s'adona que al llibre de Marco Polo que ells tenen hi falten dues pàgines, i els convé saber què hi deia, allà. Al seu torn, en Lollo s'ha posat gelós per l'amistat d'en Leo amb en Maso, el noi de la granja. I en Cicala i en Francis, que s'han adonat del que passa, es disfressen per enganyar en Lollo i treure-li informació.

11:23 Leo da Vinci - Fabrizio del Morello
tancar

Fabrizio del Morello

Els nois necessiten saber què hi deia, a les dues pàgines que falten del llibre de Marco Polo que tenen ells. Llavors, aprofitant els coneixements que els seus amics de la granja tenen
sobre els coloms missatgers, en Leo demana a un amic seu de Venècia, que vagi a la biblioteca a buscar aquesta informació i que els la faci arribar.

11:34 Leo da Vinci - La màscara del joglar
tancar

La màscara del joglar

Curiosament, les dues pàgines que faltaven del llibre no diuen res que els pugui orientar. Llavors els nois continuen el viatge i ajuden una companyia d'actors ambulants que s'han quedat encallats en el camí. Agraïts, els actors els conviden a anar a veure l'actuació que faran a la nit en un poble proper. Una ocasió que algú aprofitarà per robar aquelles dues pàgines...

11:45 Leo da Vinci - La pista falsa
tancar

La pista falsa

Els nois es queden a passar el dia amb els seus amics actors i en Leo fins i tot aprèn jocs de mans. I, en un moment determinat, en Leo, com que s'adona que els estan espiant, dona una informació falsa per despistar els seus perseguidors i fer-los anar cap a Màntua i no cap a Venècia. Però a la vida hi ha imprevistos i...

11:57 Els Mini Ninges - Als núvols
tancar

Als núvols

Com cada any, els ocells comencen la seva migració cap al sud. Al mateix temps, la Shoko es prepara per caçar-ne tants com pugui per ampliar el seu exèrcit de samurais voladors. Els Mini Ninges ho volen impedir de totes totes, i surten a interceptar-los amb un globus que ha dissenyat el Shun. En teoria, la Kunoichi s'ha de quedar a terra per guiar l'aterratge, però la mini ninja té altres plans.

12:08 Els Mini Ninges - Com s'arregla, això?
tancar

Com s'arregla, això?

Avui, els ninges han baixat al poblat per participar en el dia del Kintsugi, una jornada perquè la gent repari els objectes trencats i els doni una nova vida. Al mateix temps, els samurais del senyor Ashida s'han començat a espatllar i van amunt i avall com bojos. El Kitsune s'ha d'emportar tots els samurais defectuosos per llençar-los per un precipici, però no es veu amb cor de complir l'ordre del seu amo.

12:18 Els Mini Ninges - Únics
tancar

Únics

El Mestre Ninja parla als Mini Ninges del Yata, un mirall-escut que és símbol de valors tan importants com el de compartir. El Hiro, sempre tan temerari, decideix anar-lo a buscar i es deixa enredar pel senyor Ashida. Del mirall, de sobte n'apareix un doble seu, el Hori, que intenta que la Suzume i el Futo el portin fins al cau secret del Mestre Ninja amb l'objectiu de descobrir on és.

12:30 Els Dalton - La reconstrucció
tancar

La reconstrucció

En Joe aconsegueix, mitjançant un advocat, que es faci una reconstrucció dels fets d'un assalt a un tren pel qual els quatre germans van ser condemnats. Com que la reconstrucció s'haurà de fer en un tren, fora del penal, pensa que ho tindran fàcil per escapar-se. L'advocat mira de demostrar la innocència dels Dalton i mentrestant ells s'escapen desenganxant una part del tren que té la locomotora. Però en Peabody i companyia es posen a empaitar-los amb un transport que troben a les vies.

12:37 Els Dalton - L'amulet dels Dalton
tancar

L'amulet dels Dalton

Arriba al penal un pres nou, en Pota de Conill, que porta bon sort a tot aquell a qui toca. En Joe ho veu i fa veure que es vol fer amic seu i protegir-lo. I de seguida se n'aprofita per fugir del penal i que tot li surti bé. Però quan en Pota de Conill s'adona que la bona sort dels Dalton causa la desgràcia a altres persones, s'hi acosta i de seguida que els toca sense voler es gira la truita. En Joe llavors s'encadena al seu amulet vivent perquè no li falli mai la bona sort. Al mateix temps, l'Averell està enfadat amb en Joe perquè li ha pres el seu amic, en Pota de Conill.

12:43 Els Dalton - El caça-recompenses
tancar

El caça-recompenses

Un famós caça-recompenses, en James East de l'agència Pinkerton, apareix al penal buscant algun pres que l'informi del parador d'en Butch Cassidy. En Joe fa veure que sap on és l'amagatall del bandit i s'ofereix a guiar-hi el caça-recompenses. El pla és molt senzill: un cop fora del penal, tan bon punt l'East es despisti, ell i els seus germans tocaran el dos. Però esquivar la vigilància d'aquest cowboy no és gens fàcil!

12:50 Els Dalton - A l'abordatge!
tancar

A l'abordatge!

Unes pluges torrencials deixen la presó surant enmig d'una gran extensió d'aigua. El penal es converteix en un barco-presó, amb pal, popa i cofa... i els guardes i els presos passen a ser la tripulació. Els Dalton estan tan decidits com sempre a fugir... però el mal és que no saben nedar! Quan en Peabody embarca un pirata que ha naufragat, en Joe comença a forjar un pla.

12:57 Els Dalton - El creuer dels Dalton
tancar

El creuer dels Dalton

El governador decideix donar vacances als presos i als guardes del penal, i tots plegats s'embarquen al vapor del capità Ahhaby. En teoria estan de vacances, però el capità els fa treballar fent les feines de la tripulació, perquè no en té. A en Joe no li fa cap gràcia, haver de pencar, i té més ganes que mai d'escapar-se. Però l'Ahhaby és un llop de mar molt murri i els Dalton s'han d'enfrontar a un medi que no coneixen: l'aigua.

13:04 Dracs: Els defensors de l'illa del Fred - Proscrit (1a part)
tancar

Proscrit (1a part)

En Carademoc no fa gens de cas de les ordres d'en Singlot, i aquest, fart de tantes insubordinacions que posen en perill l'estratègia conjunta i la integritat dels companys, l'acaba expulsant temporalment de l'acadèmia i li prohibeix volar. Però en Carademoc tampoc creu, aquesta vegada, i agafa el seu Ullalets i se'n va volant fins a una petita i remota illa solitària. El que no s'espera gens ni mica és trobar-hi la terrorífica mort estrident.

13:25 Dracs: Els defensors de l'illa del Fred - Proscrit (2a part)
tancar

Proscrit (2a part)

A l'episodi anterior, en Dagur s'havia emportat en Toic presoner a l'illa dels Proscrits. En aquest, en Cuadepeix topa amb la mort estrident, que es dirigeix cap a l'illa del Fred. En Singlot ha de salvar l'illa d'aquest drac tan temible a més de rescatar el seu pare. En Dagur li ha enviat un missatge dient-li que li canviarà en Toic per l'Esdentegat. I ell es refia de l'Alvin per intentar rescatar-lo.

13:47 El carreró del misteri - L'adversari invencible
tancar

L'adversari invencible

L'agent Paxton, el colom de Scotland Yard, està a punt de compartir una
informació important amb el seu cap, l'inspector McFlaire. Just en aquell
moment, però, els ataca un adversari petit, esmunyedís i misteriós, que fa
servir tècniques de combat ninja.

14:09 El carreró del misteri - El gnom dels diamants
tancar

El gnom dels diamants

L'inspector McFlaire està segur que el lladre de diamants que està terroritzant
Londres té com a objectiu endur-se el diamant de la reina. El seu repte serà
protegir la joia d'un enemic que els gossos guardians descriuen com un "gnom
pelut que es pot teletransportar".

14:30 Leo da Vinci - El misteri de la nota doble
tancar

El misteri de la nota doble

En Leo i la Lisa descobreixen un graó secret on hi ha amagades diverses coses, però no el robí que busquen. En Robert i els seus capturen la Lisa i en Lollo, i obliguen en Leo a dir-los on és el robí. En Leo els diu el secret per obrir el graó però el que allà troben és un robí fals que ha fet ell.

14:42 Leo da Vinci - La inscripció en llatí
tancar

La inscripció en llatí

Els comerciants i els pirates s'adonen que el robí que tenen és fals. I, per treure'n un guany, decideixen intentar de vendre'l a en Lorenzo de Mèdici. Els nois també es posen en marxa i, en una parada, en Leo els conta la història del "Pic de l'Ós".

14:55 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - Un dels nostres
tancar

Un dels nostres

L'Enigma va a buscar els kazoom kids i el cristall de kazoom, però descobreix que el Kid Fury ha quedat atrapat a dins de la base. Els malvats envolten el nen, però no l'ataquen perquè té els ulls grocs. Llavors el Professor K apareix amb un mesurador de kazoom i, sorprès per la quantitat d'energia que hi ha al cos del Kid Fury, corre a ensenyar-li-ho a Mr. King.
Mr. King decideix posar a prova la vàlua del Kid Fury. Competitiu i ansiós per demostrar-la-hi, el Kid Fury accepta el desafiament. Una de les proves consisteix en un combat contra el Pop Shock i el Rolloxtreme, que el porten al límit. Gràcies al kazoom, però, el Kid Fury fa servir un atac nou: el Kazoom Hammer.
El Kid Fury supera totes les proves i els malvats, inclòs Mr. King, l'accepten com un dels seus exclamant: "Ets un dels nostres!". Com a obsequi, Mr. King li entrega un comunicador que també és un localitzador, però el Kid Fury no ho sap.

15:02 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - Els ulls d'un malvat
tancar

Els ulls d'un malvat

L'Enigma i els kazoom kids asseguren el cristall de kazoom a la cambra secreta de la base dels herois, sota la vigilància del Lockster, un superthing cadenat. La base està protegida i és infranquejable: qualsevol intrusió d'un malvat n'activa les alarmes. Ara que el kazoom no corre perill, els kazoom kids ho aprofiten per entrenar-se i descobreixen que cada superthing té el seu propi rival: Lockster i Sneakey, Súper-C i Jack The Juicer, Mighty Moo i Cereliak, entre d'altres.
L'Sneakey, un superthing clau, intenta infiltrar-se en la base per recuperar el kazoom. Quan aconsegueix entrar-hi, però, s'activen totes les alarmes. Per a sorpresa seva, els superthings herois no el persegueixen a ell, sinó el Kid Fury, a qui han confós amb un malvat perquè quan es transforma té els ulls grocs.
El Kid Fury ha vist l'Sneakey i decideix aprofitar l'oportunitat per demostrar la seva innocència tot intentant aturar-lo abans que robi el cristall de kazoom.

15:09 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - La venjança de les crispetes
tancar

La venjança de les crispetes

Després de dies de molta feina, els kazoom kids finalment gaudeixen d'un dia lliure molt merescut. L'Enigma proposa celebrar la recuperació del kazoom amb una sessió de karaoke, una idea que entusiasma la Mia. Tanmateix, el Kai i el Finn prefereixen passar la tarda al cinema.
Mentre miren la pel·lícula, el Pop Shock, un superthing galleda de crispetes, i el Bubbles, un superthing refresc, s'embranquen en una disputa acalorada sobre la qualitat de les crispetes. Segons el Pop Shock, les crispetes són massa enganxifoses i no són bones, i això és del tot inacceptable.
El Kai i el Finn es transformen en kazoom kids per intentar mediar en la baralla, però una columna rep un cop de crispeta i l'estructura del cinema està en perill. Els kazoom kids es veuen obligats a actuar ràpidament i busquen una solució per reforçar la columna. Inesperadament descobreixen que les enganxoses crispetes podrien ser la solució al problema.

15:16 Superthings: Rivals of Kaboom, Kazoom Power - A tot kazoom
tancar

A tot kazoom

Els kazoom kids són amb l'Enigma a la seva base i, de sobte, tot comença a tremolar. El Rollextreme, un malvat superthing patí, intenta fer l'hipersalt extrem definitiu i aterrar en una diana. L'Enigma no sembla gaire amoïnat fins que s'adona que la trajectòria del salt passa ben bé per la seva base secreta. Per tant, si el Rollextreme fa el salt, els malvats sabran on és la base!
Per mirar d'aturar-lo, s'uneix a la missió l'Skatestar, un extravagant heroi superthing monopatí tan veloç com el Rollextreme. El malvat, però, decidit a saltar, fa servir tècniques i poders cada vegada més perillosos per augmentar la seva velocitat, posant en perill els fonaments de la ciutat. Els kazoom kids han d'aprendre a fer servir el kazoom de manera creativa per moure's més de pressa i, juntament a l'Skatestar, aturar el Rollextreme, salvar la ciutat i mantenir en secret la ubicació de la base de l'Enigma.

15:23 El xai Shaun - Tancat
tancar

Tancat

El granger, mentre s'estava preparant per anar a dormir, s'ha quedat tancat a fora de casa en pijama. Al final ha decidit que passarà la nit al corral amb els xais, però ronca tan fort que no deixa dormir ningú. En Shaun ja ha engegat un dispositiu per portar-lo fins al seu llit sense despertar-lo. Vols dir que se'n sortirà?!

15:29 El xai Shaun - La disfressa
tancar

La disfressa

En Pidsley, el gat de la granja, que ha vist un documental sobre animals salvatges a la tele, ha decidit disfressar-se de lleopard per fer una broma al ramat. En Shaun, que està convençut que hi ha una fera que els vol atacar, ja té el pla perfecte per atrapar-la. Avui hi haurà corredisses! No t'ho perdis!

15:36 Els germans Kratt - Caminem per sobre l'aigua
tancar

Caminem per sobre l'aigua

En Chris i en Martin són a Costa Rica intentant trobar un basilisc, un llangardaix capaç de caminar per sobre l'aigua, per incorporar aquest superpoder als seus vestits. De fet, els anirà molt bé per aturar la Donita Donata, que té intenció de guanyar el premi al millor dissenyador de barrets de París amb un barret de basilisc! Avui, les curses són a l'aigua!

15:57 Els germans Kratt - Un elefant a casa
tancar

Un elefant a casa

En Chris i en Martin s'han trobat una cria d'elefant i l'han dut a la nau Tortuga perquè estigui fora de perill fins que trobin la seva manada. Aviat descobriran que les cries d'elefant poden arribar a ser molt trapelles, i que, si no troben aviat la mare, es poden quedar sense nau Tortuga! Sort que també n'aprendran moltes coses, dels elefants! Sobretot de la trompa! No t'ho perdis!

16:20 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El trio diabòlic
tancar

El trio diabòlic

SINOPSI: Cansat dels seus fracassos constants contra en Robin Hood, el príncep Joan fa un tracte amb en Perdigan, la Bohèmia i en Taramis, que estan engarjolats al castell, i els promet que els alliberarà si s'uneixen per capturar en Robin Hood i entregar-lo a la justícia. Els malfactors accepten el tracte i formen el Trio Diabòlic. Per vèncer-los i tornar-los a la presó, en Robin haurà de recórrer a l'astúcia.

16:31 Robin Hood, el trapella de Sherwood - La joia de la pau
tancar

La joia de la pau

SINOPSI: Lord Gudfred i el baró Fitzwalter han fet donació de dues pedres precioses del seu patrimoni familiar per fer-ne una joia que simbolitzarà la pau al reialme i que haurà de portar el príncep Joan com a membre de la família reial. Però tot canvia amb l'aparició d'un parell de lladres misterioses. Aconseguiran en Robin i els seus amics aturar les lladres i garantir la pau?

16:43 Ghostforce - Globuset
tancar

Globuset

La Charlie convida el Mike a anar al museu però ell, tot i que li agradaria molt, no s'hi atreveix perquè té por de dir o de fer alguna cosa que el faci quedar malament. La Liv l'anima a no donar tantes voltes a les coses i ser més espontani, però el Mike n'és incapaç. Fins i tot quan s'enfronten amb un fantasma i han de decidir de pressa, al Mike li costa molt fer res abans d'haver-ho pensat molt bé. De vegades, massa i tot.

16:54 Ghostforce - Turbocorn
tancar

Turbocorn

L'Andy, el Mike i la Liv s'han d'enfrontar amb un fantasma que es fusiona amb el cotxe més ràpid del món. El fantasma, en mode augmentat, és tan ràpid que no hi ha manera d'atrapar-lo. Els nois li demanen a la senyoreta Jones que els deixi agafar l'últim invent que ha fet, el Fantocotxe, encara que no hagin tingut temps de provar-lo. Serà tot un repte pels membres de la Ghostforce.

17:06 Vicky, el viking - L'espasa invencible
tancar

L'espasa invencible

Buscant la Tyrfing, l'espasa invencible, en Halvar i en Vicky descobreixen que la gemma que els va donar un camperol agraït funciona com una mena de navegador que els condueix a l'espasa màgica. El que no saben és que un senyor de la guerra planeja prendre'ls la Tyrfing així que la trobin. Finalment, però, en Vicky descobreix la manera de fer actuar l'espasa, que fa fugir l'usurpador cames ajudeu-me.

17:18 Vicky, el viking - Tronem a Flake
tancar

Tronem a Flake

En Halvar està encantat amb la Tyrfing, l'espasa invencible que acaba de trobar. Però, de camí cap a Flake, els vikings topen amb el pirata Sven, de qui en Halvar es vol venjar perquè, precisament, li havia trencat la seva antiga espasa. Malgrat les reticències dels seus homes i els consells d'en Vicky, el cap viking s'enfronta tot sol al pirata. Com sempre, només la intervenció d'en Vicky salvarà la situació.

17:29 Vicky, el viking - A buscar bolets
tancar

A buscar bolets

En Vicky, l'Ylvi i en Gilby van a buscar bolets al bosc i creuen el riu malgrat que ho tenen prohibit. Però aviat els sorprèn una tempesta i, per aixoplugar-se, entren sense saber-ho al cau d'un ós. Quan volen passar a l'altra riba fugint de l'ós, no poden, perquè la pluja ha fet créixer el riu, i s'han d'enfilar en un arbre. Finalment, gràcies a una idea d'en Vicky, es podran salvar.

17:41 Ideafix i els irreductibles - Fragància gal·la
tancar

Fragància gal·la

La Vitamina, la gata de l'Homeopàtix, de qui en Devòrix està enamorat, va a refugiar-se al cau dels Irreductibles després de barallar-se amb la Monalisa. Allà explica a l'Ideafix que en Labiè planeja arrencar tot el vesc de la regió per fabricar un perfum perquè els legionaris no facin tanta pudor. A l'Ideafix se li acut la idea de substituir el perfum per una potinga pudent, però en Voldenix ho converteix en un filtre d'amor.

17:53 Ideafix i els irreductibles - L'assumpte del collaret
tancar

L'assumpte del collaret

Amb ganes de retrobar el seu amo, la Turbina es deixa ensarronar per en Lèntix, el traficant de falçs, que fingeix adoptar-la. A en Lèntix li interessa la rapidesa i l'olfacte de la Turbina per poder robar als romans un collaret de robins que en Labiè pensa regalar a la seva mascota, la Monalisa. Els Irreductibles intenten en va que la Turbina s'adoni del seu error i l'hauran de salvar dels romans tant sí com no.

18:03 Leo da Vinci - Una trobada perillosa
tancar

Una trobada perillosa

Els quatre nois han fet creure als malfactors que se n'han anat barranc avall per apartar-los del seu vehicle i així poder fugir. I, a més, posen branques darrere la Rulot per amagar el seu rastre. Però al bosc també hi ha altres perills, i el desig d'en Leo de dibuixar de prop un ós en pot causar un de molt greu.

18:15 Leo da Vinci - Fonda del Mastí
tancar

Fonda del Mastí

Els malfactors han segrestat la Lisa pensant-se que era la Bianca, perquè portava el seu barret. I s'instal·len en una fonda per obligar la Lisa a dir tot el que sap sobre el robí. Llavors en Lollo, per salvar la Lisa, crea una poció que barrejaran amb la beguda de l'hosteria per fer adormir tothom que en begui.

18:28 El carreró del misteri - L'adversari invencible
tancar

L'adversari invencible

L'agent Paxton, el colom de Scotland Yard, està a punt de compartir una
informació important amb el seu cap, l'inspector McFlaire. Just en aquell
moment, però, els ataca un adversari petit, esmunyedís i misteriós, que fa
servir tècniques de combat ninja.

18:50 El carreró del misteri - El gnom dels diamants
tancar

El gnom dels diamants

L'inspector McFlaire està segur que el lladre de diamants que està terroritzant
Londres té com a objectiu endur-se el diamant de la reina. El seu repte serà
protegir la joia d'un enemic que els gossos guardians descriuen com un "gnom
pelut que es pot teletransportar".

19:12 Súper 4 - El Baró Cleano
tancar

El Baró Cleano

A Medievàlia hi ha una infestació de puces de pirata. En Gene demana un robot al Dr. X per eliminar els paràsits, però el Baró Negre se n'apodera i es torna invencible. Gràcies a això es converteix en el nou rei. En Gene aconsegueix, però, un altre robot, per bé que una mica atrotinat, perquè l'Àlex pugui desafiar a un duel el Baró Negre i recuperar el regne per al seu pare.

19:24 Súper 4 - Maleït tresor
tancar

Maleït tresor

La Ruby troba un amulet quan els Super 4 són al món de l'Àlien. Però resulta que està maleït i no paren de tenir desgràcies. Quan decideixen desfer-se'n, en Barba de Tauró els hi roba i no el vol destruir, que és l'única manera de contrarestar el poder malèfic de l'amulet segons la Gran Fada.

19:36 Súper 4 - Siguem racionals
tancar

Siguem racionals

El Dr. X i la seva nova ajudant, la Magda, s'endinsen al Bosc Malèfic de la Baba Cara. La Magda cau presonera de la bruixa, que vol que li doni el seu estilet-làser. Els Super 4 hauran de salvar-la, després de passar pel Jardí Graciós i tenir un atac de riure que els dificulta les coses. Han d'evitar com sigui que la Baba Cara sigui més poderosa del que ja és i s'apoderi del l'Illa Encantada.

19:48 Els Mini Ninges - El venjador emmascarat
tancar

El venjador emmascarat

Mentre el Hiro presumeix de les seves proeses de ninja per impressionar el Najima, la Shoko ataca la gent del poblat per robar-los l'arròs. Quan els Mini Ninges arriben al poblat, troben la Shoko lligada i penjada d'una biga: un venjador emmascarat l'ha capturat, abans de fugir saltant de branca en branca. Tothom li està molt agraït, però el Hiro no se'n refia i no pararà fins a descobrir la identitat del misteriós intrús.

19:59 Els Mini Ninges - El guardià
tancar

El guardià

A la Terra sota el Núvols hi ha un pulmó verd que es diu Tengoku. La seva vegetació fa que l'aire sigui pur i fragant i alberga tota mena d'animals. Si desapareix, serà una catàstrofe de conseqüències incalculables. Per desgràcia, les tropes de l'Ashida han descobert aquest refugi natural i ja es preparen per destruir-lo. En Nio, el seu guardià, demana ajuda a la Suzume, l'única que pot salvar Tengoku.

20:10 Els Mini Ninges - De tal Buc, tal eixam
tancar

De tal Buc, tal eixam

Al Shun, l'únic que li queda dels seus pares són dues estatuetes de fusta. El Hiro en trenca una sense voler, i a dins hi troben un mapa d'un tresor. El Mestre explica al Shun que les estatuetes són la clau d'un misteri que només pot resoldre el jove ninja. Mentre els nostres amics busquen el tresor, l'Ashida i la Shoko mobilitzen el seu exèrcit per desfer-se dels Mini Ninges per sempre més.

20:21 Fuet - Barcelona és arrasada, i no és culpa del turisme.
tancar

Barcelona és arrasada, i no és culpa del turisme.

Barcelona és arrasada.
Assistim a la destrucció de Barcelona per Al-Mansur.

20:46 Dracs: els nou regnes - Doctor Desastre
tancar

Doctor Desastre

Quan els Protectors dels dracs intenten fer tornar uns dracs de foc al seu Regne, d'on havien sortit, en D'Angelo s'ensorra i abandona, ja que s'ha equivocat i els ha donat per menjar uns ous d'un altre drac de foc enorme, que evidentment s'ha empipat molt. Però al final tots els Protectors col·laboraran per fer fora els dracs de foc, recuperar els ous... i calmar l'enorme mare.

21:11 El detectiu Conan - La gran conferència d'en Kogoro Mouri (2a part)
tancar

La gran conferència d'en Kogoro Mouri (2a part)

Després que el senyor Reizei hagi confessat l'assassinat de la presidenta de l'auditori, falta trobar la persona que ha matat l'actor, en Kenichiro Inokoshi. La policia i en Kogoro estan ben despistats, però sembla que la Mei Tsukuba, l'enigmàtica empleada de l'empresa d'esdeveniments, té una idea molt clara de qui és l'assassí i com ho ha pogut fer. Un cop resolts tots dos crims, en Kogoro podrà sortir a l'escenari.

21:33 El detectiu Conan - La gran conferència d'en Kogoro Mouri (3a part)
tancar

La gran conferència d'en Kogoro Mouri (3a part)

Un dels convidats a la taula rodona ha estat assassinat, i un altre, detingut, i l'organització decideix que la Mei Tsukuba, estudiant universitària de Piscologia Criminal, surti a l'escenari amb en Kogoro i l'Eri. D'altra banda, els Detectius Júnior tornen a l'auditori i en Conan els demana que l'ajudin a desxifrar els missatges en clau que un personatge misteriós ha anat deixant als escenaris dels crims.

21:55 Els Dalton - Els Dalton fan de bombers
tancar

Els Dalton fan de bombers

Per atendre les noves normes de seguretat, la senyoreta Pimpam té la missió de formar un cos de bombers voluntaris entre els presidiaris. Els Dalton s'hi han presentat els primers, i és que en Joe té un pla que no pot fallar. Calaran foc al despatx d'en Peabody, agafaran la clau del penal, pujaran al carro dels bombers i tocaran el dos. Un pla perfecte!

22:02 Els Dalton - Els Dalton es teletransporten
tancar

Els Dalton es teletransporten

El Falcó Fabulós, que ha perdut tots els diners que tenia jugant al pòquer amb en Joe, li ha donat un estri que desplaça pedres per art de màgia. En Joe té clar que el farà servir per teletransportar-se fora del penal, però no té gaire clar com funciona l'aparell. El pitjor de tot, però, és que ha fet trampes amb les cartes per guanyar el Falcó Fabulós, i això li pot passar factura!

22:09 Els Dalton - La guerra del pa
tancar

La guerra del pa

La tribu dels Ales Trencades venen pa al penal a un preu mot abusiu. En Joe, que no para mai de barrinar, ha proposat a la direcció de fer-se ells mateixos el pa i li han acceptat la idea. El seu pla és fer un pa gegant, dient que és un regal per als necessitats de la regió, amagar-s'hi a dins i fugir de la presó. Llàstima que els seus plans sempre vénen amb sorpresa...

22:16 Els Dalton - Els Dalton son uns superdotats
tancar

Els Dalton son uns superdotats

El governador ha decidit fer un examen al penal per oferir la possibilitat als presos més brillants d'anar a la universitat. Els Dalton no han trepitjat mai cap escola i en Joe no té ni disciplina ni gaire paciència per estudiar, però veu que poder anar a la universitat, on no hi ha barrots, és el passaport per a la llibertat. L'única manera de passar l'examen de selecció és... copiant!

22:22 Els Dalton - Els Dalton fan patates fregides
tancar

Els Dalton fan patates fregides

Després de descobrir que en Peabody té pànic a les patates fregides per culpa d'un trauma que va tenir de petit, en Joe s'ha enginyat el pla més elaborat de la seva vida. Es disfressaran tots quatre de patates fregides, apareixeran davant d'en Peabody com en un somni i s'escagarrinarà tant que farà tot el que li demanin, és a dir, obrir la porta del penal!

22:29 Presto! L'escola de màgia - Les manilles del Lorenzo
tancar

Les manilles del Lorenzo

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 21 Les menottes de Lorenzo
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 21 Les manilles del Lorenzo
Traducció: Judit Altadill

El Lorenzo exposa els seus famosos accessoris a l'escola. El Vincent i el Dylan es posen a discutir sobre l'exposició, i acaben emmanillats l'un amb l'altre. Fins que no trobin la clau, els dos nois han d'intentar fer vida normal mentre amaguen la realitat al Lorenzo i els seus amics. Però, en fer-ho, desenvoluparan la capacitat de sincronitzar-se... que precisament podria ser la solució del seu problema.

22:40 Presto! L'escola de màgia - El pitjor aniversari
tancar

El pitjor aniversari

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 22 La gaffe d'anniversaire
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 22 El pitjor aniversari
Traducció: Judit Altadill

És l'aniversari del Dylan, i la Lisa li regala una entrada per anar en un concert del seu grup preferit. Però tot se'n va en orris quan, per un petit accident, el Daniel el castiga a passar-se la nit netejant el teatre. Després d'intentar rescatar-lo sense èxit, la Lisa farà tots els possibles perquè també la castiguin a ella, i així poder passar l'aniversari amb el seu amic. Però es veu que no serà tan fàcil com s'imaginava...

22:50 Presto! L'escola de màgia - La mansió encantada
tancar

La mansió encantada

Títol original: Presto ! Le Manoir magique - Ep. 23Le Manoir Hanté
Títol traduït: Presto! L'escola de màgia - Ep. 23 La mansió encantada
Traducció: Judit Altadill

Mentre els nostres amics juguen a espantar-se els uns als altres, comencen a sentir uns sorolls estranys per l'escola. Decidits a trobar la causa dels sorolls, i, després de descartar un possible intrús o les mascotes, aconsegueixen capturar el principal sospitós, el Daniel. Però ben aviat descobriran que el presumpte fantasma és qui menys s'esperaven...

23:01 Ghostforce - Gomacola
tancar

Gomacola

Mentre l'Andy, el Mike i la Liv visiten un museu amb tota la classe, apareix un fantasma que inutilitza una porta i es queden tots tancats a dins del museu. La Charlie, però, es pot escapar a temps la Charlie i retransmet en directe les destrosses del fantasma. Tothom troba molt estrany que encara no hagi aparegut la Ghostforce, i els companys de classe comencen a sospitar que potser els membres de la Ghostforce s'han quedat tancats a dins del museu i per això no hi poden anar. L'Andy, el Mike i la Liv hauran d'anar molt en compte per evitar que descobreixin la seva identitat secreta.

23:13 Ghostforce - Escorpod
tancar

Escorpod

L'Andy, el Mike i la Liv s'enfronten amb un fantasma que és molt potent i petrifica la gent. Després d'estar una bona estona mirant de reduir-lo, el fantasma petrifica el Krush i el Brillant, i com que ja s'ha alimentat prou de la por, se'n torna a dormir. El problema és que s'ha amagat en un objecte de les clavegueres que el radar de la senyoreta Jones no ha pogut detectar. El Fury i la Myst hauran de buscar el fantasma i capturar-lo perquè els seus companys no es quedin petrificats per sempre.

23:24 Ghostforce - Globuset
tancar

Globuset

La Charlie convida el Mike a anar al museu però ell, tot i que li agradaria molt, no s'hi atreveix perquè té por de dir o de fer alguna cosa que el faci quedar malament. La Liv l'anima a no donar tantes voltes a les coses i ser més espontani, però el Mike n'és incapaç. Fins i tot quan s'enfronten amb un fantasma i han de decidir de pressa, al Mike li costa molt fer res abans d'haver-ho pensat molt bé. De vegades, massa i tot.

23:35 Ghostforce - Turbocorn
tancar

Turbocorn

L'Andy, el Mike i la Liv s'han d'enfrontar amb un fantasma que es fusiona amb el cotxe més ràpid del món. El fantasma, en mode augmentat, és tan ràpid que no hi ha manera d'atrapar-lo. Els nois li demanen a la senyoreta Jones que els deixi agafar l'últim invent que ha fet, el Fantocotxe, encara que no hagin tingut temps de provar-lo. Serà tot un repte pels membres de la Ghostforce.

23:47 Els Mini Ninges - El Kitsune s'escapa
tancar

El Kitsune s'escapa

El Kitsune està fart del tracte que rep per part del senyor Ashida i decideix fugir de la fortalesa per començar una vida nova al poblat, feliç, cuidant el seu hort i en pau amb la natura. Quan el malvat Ashida s'adona que la seva nova vida sense el Kitsune és un calvari, ordena a la Shoko que l'obligui a tornar, fent servir les seves males arts, naturalment.

23:58 Els Mini Ninges - Desitjos al vent
tancar

Desitjos al vent

Durant el festival del Tanabata tothom demana un desig, l'escriu i el penja en un dels quatre Arbres dels Desitjos que hi ha a la Terra sota els Núvols. Enguany, el malvat Ashida, per evitar que desitgin coses contra ell, ha decidit destruir tots els Arbres dels Desitjos amb una catapulta gegant. Els Mini Ninges intentaran aturar-lo, però també tindran dret a demanar algun desig!

00:08 Els Mini Ninges - Suzume contra Suzume
tancar

Suzume contra Suzume

El malvat Ashida converteix la Shoko en una còpia exacta de la Suzume perquè pugui descobrir el refugi secret dels Mini Ninges. Segrestar la Suzume i substituir-la no li resulta gaire complicat, a la neta de l'Ashida, però convèncer el Hiro que és la Suzume de veritat no li serà tan fàcil, sobretot perquè ell coneix gairebé tots els secrets de la seva millor amiga!

00:19 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Joia
tancar

Joia

La Marinette descobreix sorpresa que una excompanya d'escola que es diu Socqueline es fa passar per Ladybug. Intenta dissuadir-la de posar-se en perill d'aquesta manera, però el Monarca la persegueix, convençut que és l'autèntica Ladybug. El Monarca confia a un malvat akumatitzat el poder del prodigi de la joia, que revela els secrets més amagats de la gent. Podran l'autèntica Ladybug i el Gat Noir esquivar aquest poder?

00:40 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Il·lusió
tancar

Il·lusió

Tot i que Ladybug ja no li pot confiar cap prodigi, el Nino vol continuar ajudant la superheroïna i el Gat Noir. Decideix crear un grup de resistència a l'institut. La primera missió de l'organització secreta és esbrinar com funciona el poder del Monarca provocant deliberadament una akumatització. Però els primers membres de la resistència, la Marinette, l'Adrien i l'Alya, no ho veuen clar. Estarien d'acord amb el pla, Ladybug i el Gat Noir?

01:02 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Determinació
tancar

Determinació

La Marinette i l'Adrien tenen dubtes sobre els seus sentiments. La Marinette intenta convence's que no pot estar enamorada de l'Adrien perquè la distreu d'actuar com a superheroïna. I descobreix que sent alguna cosa per un altre noi que últimament ha canviat molt. Per la seva banda, l'Adrien cada vegada està més interessant en la Marinette. I si fos més que una amiga? No sap que, en demanar-li per sortir, està a punt de desencadenar un remolí de sentiments que canviarà les seves vides.

01:23 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - Passió
tancar

Passió

La Marinette intenta convence's que estima el Gat Noir per treure's l'Adrien del cap. L'Adrien, que ha renunciat a estimar Ladybug, intenta trobar la manera de declarar els seus sentiments a la Marinette. Quan tot se'ls hi capgira, Ladybug i el Gat Noir intercanvien els seus prodigis per fugir d'una malvada despietada. Però el retorn de Mister Bug encara farà que Lady Noire tingui les coses menys clares.

01:45 Artús i els vailets de la Taula Rodona - L'Erin
tancar

L'Erin

Els vailets de la Taula Rodona estan preocupats perquè per Camelot corre el rumor que en Merlí està perdent poders. Un bon dia, l'Artús i la Morgana troben pel bosc una maga jove que es diu Erin i la porten al castell. En Merlí plega de mag perquè veu que ha perdut poders, i el rei Uter nomena Erin maga de la cort. Però l'Artús i els seus amics sospiten d'ella.

01:56 Artús i els vailets de la Taula Rodona - Una nit a Taol Krenn
tancar

Una nit a Taol Krenn

L'Ulfius proposa un repte als vailets de la Taula Rodona: que trobin un tresor que ha amagat al bosc de Taol Krenn abans que ho faci un dragós que ronda per la zona. Tenen dos dies, i l'escuder que se'n surti guanyarà una moneda d'or i veure inscrit el seu nom al Registre de les Gestes. Primer tots quatre van cadascú a la seva, però de seguida s'uneixen per sumar forces, seguint l'esperit de la Taula Rodona.

02:07 Artús i els vailets de la Taula Rodona - La princesa rebel
tancar

La princesa rebel

La princesa Ginebra vol viure aventures en comptes de passar-se el dia al castell brodant i fent les tasques pròpies d'una princesa que li exigeixen. Per poder fer la seva i que la deixin en pau, demana a la Morgana que faci que l'ama Brígida s'oblidi de qui és ella amb alguna mena de màgia. Però la cosa va molt més enllà, i ara es troba que ningú recorda qui és, com si no hagués existit mai.

02:17 Artús i els vailets de la Taula Rodona - La lliçó del rescat
tancar

La lliçó del rescat

A Camelot arriba un cavall perdut del cavaller de Craó. L'Ulfius explica als seus escuders que, quan passa això, s'ha de tornar el cavall i demanar un rescat al seu amo. A en Galvany i en Sagramor els sembla molt bé la idea i, en canvi, l'Artús i en Tristany no ho troben correcte. Però, després de tornar el cavall, el seu amo es queda en Tristany com a ostatge i demana un rescat.

02:28 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Un aniversari d'allò més sorprenent
tancar

Un aniversari d'allò més sorprenent

És l'aniversari del rei Ricard, i el seu germà, el príncep Joan, li ha preparat una festa per humiliar-lo. Amb l'ajuda d'en Ralf i en Rolf, truca les proves per guanyar sempre ell. Quan en Robin se n'adona, però, intervé de manera que qui surt malparat és el príncep. Al final hi ha un castell de focs i tota la cort en queda meravellada i desitja llarga vida al rei.

02:40 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El rei dorment
tancar

El rei dorment

El príncep Joan tasta les profiteroles que fa la fornera del poble i en queda tan meravellat que voldria menjar-se-les totes. Una zíngara que se n'adona li proposa d'adormir el rei per poder-lo substituir momentàniament i confiscar totes les profiteroles que vulgui. La zíngara, però, l'adorm a ell també i fuig amb la corona reial. Finalment, en Robin la intercepta i el príncep Joan ha de repartir les profiteroles entre els vilatans

02:51 Robin Hood, el trapella de Sherwood - El meu drac amorós
tancar

El meu drac amorós

Provant d'esmunyir-se al castell, en Derek acaba en mans de la Isabelle, la filla del xèrif, que se'l vol quedar com a animal de companyia. El tracta tan bé que en Derek es transforma en drac, i llavors qui el vol és el príncep Joan. Però el príncep l'insulta i l'amenaça fins que el fa enfadar i es transforma en hàmster un altre cop. Llavors en Derek torna amb la Isabelle perquè el continuï aviciant, però n'acaba fugint.

03:02 El xai Shaun - L'estrella de la granja
tancar

L'estrella de la granja

En Ben i el seu gos Lexie de la granja del costat estan causant furor a internet. Perquè ells no siguin més importants, el granger decideix penjar els seus propis vídeos a internet però no li posen cap m'agrada fins que el Shaun i tota la trepa no decideixen intervenir-hi per resoldre la situació.

03:09 El xai Shaun - L'esquirol veloç
tancar

L'esquirol veloç

L'esquirol Stash és prodigiosament ràpid quan es mou amunt i avall, i provoca el caos quan s'emporta tota la fruita seca que el Bitzer, aficionat a observar els ocells, posa per atraure ocells que es veuen molt poc aquí a la granja. Va tan ràpid que sembla que la fruita seca desaparegui sola. El Shaun i el Bitzer es posen a treballar en equip per descobrir el lladre.

03:15 El xai Shaun - Bitzer, l'astronauta
tancar

Bitzer, l'astronauta

El Bitzer fa servir un dron per fer la seva feina la granja mentre jeu tranquil·lament a la seva gandula, però quan el Shaun n'agafa el control, la càrrega del dron és el Bitzer amb gandula inclosa. Cada vegada va més amunt però al dron se li acaba la bateria. Com anirà la reentrada a l'atmosfera i la caiguda?








1

03:21 El xai Shaun - Salva la cabra
tancar

Salva la cabra

El blat de moro de la granja ja està a punt per collir, però el Shaun ha deixat la Segaboca al camp i després d'endrapar tant com ha pogut s'ha quedat adormida. Haurem de veure si el Shaun pot salvar la insaciable cabra abans que tots quedin engolits per la segadora que cull el blat de moro.










1

03:27 El xai Shaun - Va, Bitzer, va!
tancar

Va, Bitzer, va!

El Bitzer ha estat vençut i humiliat pel gos del Ben, el Lexie, en la cursa del Gran Premi de karts. En veure aquest escarni que ha patit el seu amic, el Shaun decideix fer alguna cosa perquè la pròxima vegada les coses siguin una mica diferents.










1

03:33 El xai Shaun - Porc premiat
tancar

Porc premiat

El Ben està guanyant tots els premis a la fira del comtat i quan un dels porcs torna de la fira amb un premi el Shaun sospita que aquí hi ha gat amagat. El nou estatus de famós del porc, que va acompanyat d'un comportament capritxós d'estrella, fa que tots s'ho creguin menys el Shaun, que està decidit a descobrir la veritat.










1

03:39 Agència Galàctica - El tub postal
tancar

El tub postal

El Zed va demanar un xampú que li hauria d'haver arribat pel servei de Tub Postal, però resulta que el Fency Falguera, per culpa del Dany, l'acaba enviant a Tufilàndia. El Dany i el Falguera, que havien sigut companys de classe, hauran d'anar fins a l'abocador del Tuf i els tortumbriaires per recuperar el xampú del Zed... si no s'ofeguen abans amb l'aire més pudent de la galàxia Xap-Xap!

03:51 Agència Galàctica - A estiracabells!
tancar

A estiracabells!

El Zed té hora per pentinar-se amb la Stacy, però quan arriba a la perruqueria ella no se'n recordava i el Zed s'enfada. La Stacy li demana perdó, però el Zed reacciona tan malament que la Stacy s'ofèn i li diu que, fins que no li demani perdó, no el vol tornar a veure mai més. En comptes de demanar-li disculpes, el Zed comença a sabotejar-li aparells de la perruqueria fins que la situació acaba sent caòtica.

04:01 Agència Galàctica - Dany, he encongit l¿Agència
tancar

Dany, he encongit l¿Agència

El Zed i l'Apple han d'arreglar una màquina reductora, i com que no es posen d'acord, acaben tots dos més petits que una paparra. El problema és que el K i el Dany no els veuen ni els senten i no els poden ajudar. Mentre el Dany juga a màquines a la sala de jocs i el K busca paparratons, el Zed i l'Apple acaben perduts per l'espai exterior agafats, precisament, a un paparrató.

04:12 Dinotren - La gran bassa de fang
tancar

La gran bassa de fang

El Buddy i el seu pare van amb el Larry i el Leroy, els seus veïns i amics lambeosaures, a passar un dia a fora pescant i jugant. Agafen el Dinotren i baixen a la costa, on el senyor Pteranòdon vol ensenyar al Larry on hi ha bones zones de pesca. Però al Larry només li agraden les fulles i es fica en un bon embolic quan queda atrapat en una bassa de fang intentant abastar-ne unes.

04:24 Dinotren - Uns peus grossos que piquen ben fort
tancar

Uns peus grossos que piquen ben fort

La Tiny perd la closca brillant favorita de la Shiny i està molt amoïnada. Tot i que el pare i el Buddy miren d'ajudar-la a trobar-ne una altra, la Tiny està cada vegada més nerviosa i enfadada i comença a picar de peus a terra, fins que coneix la Daphne, una daspletosaure que li ensenya que picar de peus pot ser un ball divertit en lloc d'un senyal de mal humor.

04:35 Dinotren - La miniamiga de la Tiny
tancar

La miniamiga de la Tiny

A la Tiny li agrada molt passar estones tota sola dalt d'un arbre, al seu racó preferit. Però avui, quan hi torna, hi troba una cimolestes que s'hi vol instal·lar per viure. El Buddy i la Shiny la volen conèixer i tots quatre xerren una estona, fins que el Buddy veu un altre forat a l'arbre que li faria molt millor de cau que el racó de la Tiny.

04:46 Dinotren - La bona mare
tancar

La bona mare

Els nens juguen a la família, i tant la Tiny com la Shiny, fan de mares. La Shiny fa de mare del Buddy i el Don, i la Tiny de les seves dues nines. Totes dues diuen que són millor mare que l'altra i la Sra. Pteranòdon els hi explica que hi ha uns dinosaures que es diuen Maiasaura, que vol dir "bona mare". Un cop a l'Estany, coneixen la família Maiasaura.

04:57 La família Teixó-Guineu - El Cracaüt
tancar

El Cracaüt

L'avi guineu s'inventa un conte de por per la canalla. Tots, en Pinxo inclòs, se'l creuen i agafen tanta por que decideixen parar una trampa al cau abandonat per caçar el monstre del conte. L'endemà al matí descobreixen molt sorpresos que el monstre, que en teoria no existeix, ha caigut a la trampa.

05:09 La família Teixó-Guineu - Els amics secrets
tancar

Els amics secrets

En Pinxo s'empipa amb en Martís, perquè el troba jugant a cartes amb en Lludó, i no suporta els jocs de cartes. A més considera que en Martís, com que és el seu millor amic, ha de jugar amb ell i no amb en Lludó. Però no tothom està d'acord amb ell.

05:20 La família Teixó-Guineu - La medalla
tancar

La medalla

En Lludó no pot jugar a bitlles amb els bessons fins que acabi de reparar uns cistells per al seu pare. En Timbal s'ofereix a ajudar-lo, mentre que en Pinxo només vol jugar. Quan en Timbal torna al cau i explica que ha ajudat en Lludó, l'Edmond, orgullós del seu fill, li dona una medalla a la generositat. Però en Pinxo també vol una medalla, i es posa mans a l'obra per aconseguir-la.

05:32 Els mixets - Els instruments musicals
tancar

Els instruments musicals

Els mixets veuen un programa musical amb un grup de rock a la televisió i se'ls acut de formar el seu propi grup, però s'adonen que amb els instruments de joguina que tenen no aniran enlloc i decideixen demanar els instruments als seus amics. Com que la idea tampoc va bé, acabaran inventant els seus propis instruments amb rampoines de casa.

05:37 Els mixets - El cafè dels Mixets
tancar

El cafè dels Mixets

El pare dels mixets ha ideat un projecte de cafeteria i l'ha de presentar als seus caps perquè hi donin el vistiplau. Però anant a la feina troba un embús de trànsit i s'ha descuidat el mòbil a casa! Per sort, quan els caps li truquen, els mixets agafen el telèfon.

05:41 Els mixets - Seguim les instruccions
tancar

Seguim les instruccions

SINOPSI

Els mixets van a casa de l'àvia, que els ha preparat una habitació perquè s'hi puguin quedar a dormir. Mentre el pare munta els llits, els mixets es posen a muntar un vaixell pirata, però no se'n surten perquè no segueixen les instruccions.

05:46 Els mixets - La memòria
tancar

La memòria

En Tortell sempre oblida les coses que li demanen els amics. En Flam i la Dolça li fan fer uns exercicis per millorar la memòria, però la solució definitiva la troba la mare.

05:50 Els mixets - Escrivim un conte
tancar

Escrivim un conte

Els mixets volen que el seu pare els llegeixi un conte: la Dolça en vol un de princeses, en Tortell el vol de pirates i en Flam vol que hi surtin bolets. El pare els suggereix que n'escriguin un entre tots tres on hi surtin princeses, pirates i bolets.

05:55 Els mixets - Pedra, paper, tisores
tancar

Pedra, paper, tisores

SINOPSI

Els mixets juguen a pedra, paper, tisores per decidir a qui li toca endreçar l'habitació, però buscant més objectes per jugar ho desendrecen tot encara més.

Progrmació BD ....
06:43 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:07 Gol a gol - Post Barça-Osasuna / J27
tancar

Post Barça-Osasuna / J27

Els protagonistes, les imatges i l'anàlisi del Barça-Osasuna de Lliga

07:44 Hoquei patins - Reus Deportiu - Deportivo Liceo / Copa del Rei / 2a semifinal
tancar

Reus Deportiu - Deportivo Liceo / Copa del Rei / 2a semifinal

El Reus Deportiu i el Deportivo Liceo s'enfronten en aquesta eliminatòria, a un sol partit, de les semifinals de la Copa del Rei que es disputa al Pavelló Joan Ortoll de Calafell. La narració és de Joan Ferran amb els comentaris tècnics de Jordi Camps

09:24 Gol a gol - Post Barça-Osasuna / J27
tancar

Post Barça-Osasuna / J27

Els protagonistes, les imatges i l'anàlisi del Barça-Osasuna de Lliga

10:01 Hoquei patins - CE Lleida-CE Noia / Copa del Rei / 1a semifinal
tancar

CE Lleida-CE Noia / Copa del Rei / 1a semifinal

El Pons CE Lleida Llista Blava i el CE Noia Freixenet s'enfronten en aquesta eliminatòria, a un sol partit, de les semifinals de la Copa del Rei que es disputa al Pavelló Joan Ortoll de Calafell. La narració és de Joan Ferran amb els comentaris tècnics de Jordi Camps.

11:28 Zona zàping - El Barça, líder en solitari
tancar

El Barça, líder en solitari

El Barça aprofita l'ensopegada del Reia Madrid amb el Betis i es col·loca al capdavant de la Lliga en solitari, deixant els blancs a tres punts enrere

12:05 Hoquei patins - CE Lleida-Reus Deportiu / Copa del Rei / Final
tancar

CE Lleida-Reus Deportiu / Copa del Rei / Final

El Pons CE Lleida Llista Blava i el Reus Deportiu Virginias disputen la final de la Copa del Rei al Pavelló Joan Ortoll de Calafell. La narració és de Joan Ferran amb els comentaris tècnics de Jordi Camps.

14:22 Waterpolo - CN Sant Andreu-CN Sabadell / Copa de la Reina de waterpolo / Final
tancar

CN Sant Andreu-CN Sabadell / Copa de la Reina de waterpolo / Final

CN Sant Andreu i Astralpool CN Sabadell disputen la final de la Copa de la Reina de Waterpolo a la piscina Son Hugo de Palma. La narració és de Xevi Bardolet i l'anàlisi tècnica, de Jordi Sans.

16:00 Sala de Premsa - Michel Sánchez / Prèvia Espanyol-Girona / J27
tancar

Michel Sánchez / Prèvia Espanyol-Girona / J27

Esport3 t'ofereix les compareixences de dirigents, jugadors i entrenadors dels equips catalans davant els mitjans de comunicació.

16:17 Sala de Premsa - Manolo González / Prèvia Espanyol-Girona / J27
tancar

Manolo González / Prèvia Espanyol-Girona / J27

Esport3 t'ofereix les compareixences de dirigents, jugadors i entrenadors dels equips catalans davant els mitjans de comunicació.

16:31 Espòiler - + info
tancar

+ info

"Espòiler" és un programa dedicat al món dels cotxes i del caravàning, un espai on hi té cabuda tot el que té a veure amb aquests vehicles a motor. Descobrim les novetats del sector, amb models que s'acaben d'estrenar, test drives, una secció d'electromobilitat i també les millors autocaravanes del moment.
Mercè Rivas, Sergio Domínguez, Oriol Llardén i Telva Somoza són els encarregats de posar a prova els automòbils i transmetre les seves sensacions. Dani Blasco capitaneja la secció "Contravolant", on us sorprèn amb històries extraordinàries i divertides. El programa també té un espai anomenat "Al volant amb...", en què cada setmana un famós ajuda Carles Llinars, instructor del Circuit Escola del RACC, a explicar un consell de conducció.
"Espòiler" és una producció de Televisió de Catalunya amb la col·laboració de Drive Media i la realització de HolyCars Studio.

16:54 Futbol - UD Alzira-UE Sant Andreu / Segona Federació / J26
tancar

UD Alzira-UE Sant Andreu / Segona Federació / J26

Els quadibarrats, líders després de 25 jornades, visiten el camp del tretzè classificat. A la primera volta, el marcador va ser d'empat a zero. La narració és d'Oriol Vidal i l'anàlisi tècnica, de Santi Triguero.

17:53 Esport Club Cap de Setmana - Esport Club
tancar

Esport Club

Magazín amb tota l'actualitat esportiva del cap de setmana, amb atenció especial a la jornada de futbol i les principals competicions del nostre esport.

18:01 Futbol - UD Alzira-UE Sant Andreu / Segona Federació / J26
tancar

UD Alzira-UE Sant Andreu / Segona Federació / J26

Els quadibarrats, líders després de 25 jornades, visiten el camp del tretzè classificat. A la primera volta, el marcador va ser d'empat a zero. La narració és d'Oriol Vidal i l'anàlisi tècnica, de Santi Triguero.

18:55 Futbol - SD Tarazona-Gimnàstic de Tarragona / Primera Federació / J27
tancar

SD Tarazona-Gimnàstic de Tarragona / Primera Federació / J27

El Nàstic vol seguir aspirant al play-off d'ascens. L'objectiu dels tarragonins, repetir la victòria de la primera volta al Nou Estadi encara que també sigui per la mínima diferència (1-0). La narració és de Jordi Sunyer.

19:55 Esport Club Cap de Setmana - Esport Club
tancar

Esport Club

Magazín amb tota l'actualitat esportiva del cap de setmana, amb atenció especial a la jornada de futbol i les principals competicions del nostre esport.

20:06 Futbol - SD Tarazona-Gimnàstic de Tarragona / Primera Federació / J27
tancar

SD Tarazona-Gimnàstic de Tarragona / Primera Federació / J27

El Nàstic vol seguir aspirant al play-off d'ascens. L'objectiu dels tarragonins, repetir la victòria de la primera volta al Nou Estadi encara que també sigui per la mínima diferència (1-0). La narració és de Jordi Sunyer.

20:57 Esport Club Cap de Setmana - Esport Club
tancar

Esport Club

Magazín amb tota l'actualitat esportiva del cap de setmana, amb atenció especial a la jornada de futbol i les principals competicions del nostre esport.

21:23 Futbol - FC Barcelona-València CF / Lliga F / J21
tancar

FC Barcelona-València CF / Lliga F / J21

Les blaugranes, líders de la competició, reben la visita de les cueres a l'Estadi Johan Cruyff. La narració és de Gemma Mallorca i l'anàlisi tècnica, de Mireia Vera.

23:00 Gol a gol - Anàlisi de la jornada / J27 / Diumenge
tancar

Anàlisi de la jornada / J27 / Diumenge

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans, sobretot el Barça, el Girona i l'Espanyol.

00:35 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'actualitat esportiva del dia. Amb la mirada posada a les principals competicions, i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:55 Gol a gol - Anàlisi de la jornada / J27 / Diumenge
tancar

Anàlisi de la jornada / J27 / Diumenge

"Gol a gol" us ofereix els resums dels partits de futbol de Primera i Segona Divisió. Presentat per Jordi Grau a Esport3, cada dissabte i cada diumenge podeu veure les millors imatges de la jornada de Lliga amb l'anàlisi dels experts, amb especial atenció als equips catalans, sobretot el Barça, el Girona i l'Espanyol.

02:32 Futbol - FC Barcelona-València CF / Lliga F / J21
tancar

FC Barcelona-València CF / Lliga F / J21

Les blaugranes, líders de la competició, reben la visita de les cueres a l'Estadi Johan Cruyff. La narració és de Gemma Mallorca i l'anàlisi tècnica, de Mireia Vera.

04:19 Futbol - SD Tarazona-Gimnàstic de Tarragona / Primera Federació / J27
tancar

SD Tarazona-Gimnàstic de Tarragona / Primera Federació / J27

El Nàstic vol seguir aspirant al play-off d'ascens. L'objectiu dels tarragonins, repetir la victòria de la primera volta al Nou Estadi encara que també sigui per la mínima diferència (1-0). La narració és de Jordi Sunyer.