DOS POLICIES REBELS 2 (Bad boys 2)
Idioma versió original: anglès
Producció: Columbia Pictures i Don Simpson-Jerry Bruckheimer Films, 2003 (Estats Units)
Direcció: Michael Bay
Durada: 169 minuts
Guió: Ron Shelton i Jerry Stahl, basat en un argument de Ron Shelton, Marianne Wibberley i Cormac Wibberley, segons els personatges creats per George Gallo
Fotografia: Amir M. Mokri (color)
Música: Diversos autors
Intèrprets: Will Smith (detectiu Mike Lawrey), Martin Lawrence (detectiu Marcus Burnett), Jordi Mollà (Johnny Tapia), Gabrielle Union (Syd), Peter Stormare (Alexei), Theresa Randle (Theresa)
Els detectius de Miami Mike Lawrey i Marcus Burnett tenen una nova missió: descobrir una xarxa de fabricació i distribució de pastilles d'èxtasi. Les pistes els porten cap a un despietat senyor de la droga, Johnny Tapia, que utilitza una funerària com a tapadora dels seus negocis. Syd, la germana de Marcus, és una agent antidroga de Nova York que treballa infiltrada entre els delinqüents. Per acabar-ho d'adobar, Mike s'enamora de Syd, cosa que Marcus no veu amb bons ulls. Però tots dos companys hauran de deixar de banda les seves diferències per poder dur a terme la seva missió i salvar Syd, que ha estat descoberta per Tapia.
EL COLOR DEL CRIM (Freedomland)
Idioma versió original: anglès i italià
Producció: Revolution Studios i Scott Rudin Productions, 2006 (Estats Units)
Direcció: Joe Roth
Durada: 113 minuts
Guió: Richard Price, basat en la seva novel·la
Fotografia: Anastas N. Michos (color)
Música: James Newton Howard
Intèrprets: Samuel L. Jackson (Lorenzo Council), Julianne Moore (Brenda Martin), Edie Falco (Karen Collucci), Ron Eldard (Danny Martin), William Forsythe (Boyle), Aunjanue Ellis (Felicia)
Una nit, Brenda, una dona blanca, arriba ensangonada a la sala d'urgències d'un hospital. Ella explica a Lorenzo Council, el comissari de policia, que un home negre l'ha atacada quan era al seu cotxe i que li ha segrestat el fill de quatre anys. El cas aixeca la tensió racial entre la comunitat blanca i la comunitat negra i, fins i tot, els policies s'enfronten entre ells mentre es fa la recerca del nen desaparegut.
SINCOPAT
Idioma versió original: català
Producció: TVC,TVG, Bausan Films, Alea TV i Ignacio Benedetti, amb la participació de Canal Sur i Sakai Producciones, amb la col·laboració de l¿ICIC, 2003 (Espanya)
Direcció: Miguel Milena / Durada: 92 minuts
Guió: Miguel Milena i Mel Smith Window
Fotografia: Antonio Hernàndez (color)
Música: Pinkertones
Intèrprets: Roger Casamajor (Albert), Cristina Brondo (Bianca), Josep Julien (Olmedo), Aida Homs (Lluïsa), Mireia Ros (Lu), Pep Munné (Arturo)
Albert treballa en un banc de dia i escriu un novel·la de nit. Lluïsa, la seva companya de treball, va a buscar-lo amb el cotxe. Mentre l¿espera coneix al seu veí Joan, un venedor d¿antiguitats i seductor consumat. Un vespre, quan Albert arriba abatut a casa després d¿un mal dia a la feina, sent un crit que ve de la casa de Joan. Quan hi arriba, es troba Joan mort i una noia, que es diu Bianca, amb una pistola a la mà. Ella el convenç perquè l¿amagui i a partir de llavors formaran un parella que s¿introduirà en un laberint de mentides i enganys.
TV3 | 33 | canalsuper3 | 300 | 3hd | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|