GARFIELD 2 (Garfield: A tail of two kitties)
Idioma versió original: anglès
Producció: Twentieth Century Fox Film Corporation, Ingenious Film Partners, Major Studio Partners, Davis Entertainment i Dune Entertainment, 2006 (Gran Bretanya i Estats Units)
Direcció: Tim Hill
Durada: 79 minuts
Guió: Joel Cohen i Alec Sokolow, basat en el còmic de Jim Davis
Fotografia: Peter Lyons Collister (color)
Música: Christopher Beck
Intèrprets: Breckin Meyer (Jon Arbuckle), Jennifer Love Hewitt (Liz), Bill Connolly (Dargis), Ian Abercrombie (Smithee), Roger Rees (Hobbs), Lucy Davis (Abby)
El gat Garfield viatja a Londres i coneix Prince, un gat aristòcrata idèntic a ell que ha heretat un castell fabulós. Prince i Garfield intercanvien les seves identitats i d'aquesta manera Garfield viu una vida de luxes, però els problemes comencen en aparèixer Lord Dargis, un malvat que vol quedar-se l'herència i que està disposat a fer qualsevol cosa per aconseguir-la.
Spike, un jove elf de l'equip de Santa Claus, s'ofereix voluntari per a una missió molt important: anar a buscar el sac amb totes les cartes que han escrit els nens per Nadal.
Malauradament, Spike perd aquest correu tan valuós, que acaba tancat al banc on hi ha la reserva de peix de Ping Ville, la ciutat dels pingüins.
Amb l'ajuda de Raymond, un elf més gran i més experimentat, decideix entrar a l'edifici per recuperar el sac i salvar el Nadal. Però Tony i Vito, dos óssos lladregots, tenen pensat atracar el banc aquella mateixa nit¿
Aquest any, el Nadal no està gens assegurat.
EL MÓN DE SOFIA (Sofies Verden)
Idioma versió original: noruec i alemany
Producció: Audiovisuellt Produksjonsfond, Nordisk Film, Nordiska TV, NRK i SVT, 1999 (Noruega i Suècia)
Direcció: Erik Gustavson
Durada: 110 minuts
Guió: Petter Skarlan, basat en la novel·la de Jostein Gaarder
Fotografia: Kjell Vassdel (color)
Música: Randall Meyers
Intèrprets: Silje Storstein (Sofia), Tomas Von Brömssen (Albert Knox), Andrine Saether (mare), Bjorn Floberg (Albert Knag), Hasse Alfredson (Sòcrates), Nils Vogt (Laerer Jacobsen)
Uns dies abans de fer 15 anys, Sofia rep una misteriosa carta que li ofereix fer un curs de filosofia per correspondència. Sofia accepta i coneix Albert Knox, un professor que l'anirà conduint en una aventura apassionant a través de la història de la filosofia occidental.
L'ILLA DE LES ÀNIMES PERDUDES (De fortabte sjaeles o)
Idioma versió original: danès, alemany i castellà
Producció: Zentropa Entertainments, Nimbus Film, Memfis Film i Pain Unlimited GmbH, 2007 (Dinamarca, Suècia i Alemanya)
Direcció: Nikolaj Arcel
Durada: 103 minuts
Guió: Nikolaj Arcel i Rasmus Heisterberg
Fotografia: Rasmus Videbaek (color)
Música: Jane Antonia Cornish
Intèrprets: Sara Langebaek Gaarman (Lulu), Lucas Munk Billing (Sylvester), Lasse Borg (Oliver), Nicolaj Kopernikus (Richard), Anette Stovelbaek (Beate), Lars Mikkelsen (nigromàntic)
En un petit poble de costa on sembla que mai no passa res, Lulu, una noieta de 14 anys, s'avorreix profundament. Però les aventures comencen inesperadament quan el seu germà petit és posseït per l'esperit d'un home que va lluitar contra el mal durant el segle XIX.
ADÉU A LES ARMES (A farewell to arms)
Idioma versió original: anglès
Producció: Frank Borzage per a Paramount, 1932 (Estats Units)
Direcció: Frank Borzage
Durada: 78 minuts
Guió: Benjamin Glazer, Oliver H. P. Garrett
Fotografia: Charles Lang (blanc i negre)
Música: W. Franke Harling
Intèrprets: Gary Cooper, Helen Hayes, Adolphe Menjou, Mary Philips, Jack La Rue, Blanche Frederici
La Primera Guerra Mundial converteix en grans amics Rinaldi, comandant de Sanitat de l'exèrcit italià, i Frederick Henry, tinent del cos nord-americà d'Ambulàncies Militars. Una esquadrilla austríaca bombardeja la població on hi ha tots dos amics. El tinent Henry es resguarda al mateix lloc on es troba Catherine, una de les infermeres angleses que acaben d'arribar al campament. Més tard, Henry és ferit greument i l'envien a un hospital de Milà, on, gràcies a les influències de Rinaldi, és destinada Catherine. Henry haurà de tornar al front, mentre que Catherine buscarà a Suïssa un lloc per esperar el naixement del seu fill.
EL VICARI D'OLOT
Idioma versió original: català
Producció: Richard Figueras per a P. C. Teide, Profilmar, S.A., Germinal Films S. Coop., 1980-1981 (Espanya)
Direcció: Ventura Pons
Durada: 97 minuts
Guió: Ventura Pons i Emili Teixidor
Fotografia: Tomàs Pladevall (color)
Música: Josep Maria Mainat
Intèrprets: Enric Majó (mossèn Juli), Joan Monleon (monsenyor), Rosa Maria Sardà (Ramoneta), Maria Aurèlia Capmany (Filomena), Núria Feliu (Matilde), Marina Rossell (Clotilde)
En un poblet de Catalunya aprofiten la visita d'una autoritat eclesiàstica, en temps de vacances, per organitzar unes jornades sobre el tema de la religió i el sexe a l'actualitat. Això provoca que el poblet es divideixi en dos: els que estan a favor i els que estan en contra del "Congrés". Finalment, després d'una sèrie de negociacions, s'arriba al consens. Una colla de personatges típics del poblet portaran la història a final feliç mitjançant diverses situacions de tipus còmic i satíric.
ELS ÀNGELS DE CHARLIE: AL LÍMIT (Charlie's angels: Full throttle)
Idioma versió original: anglès
Producció: Columbia Pictures, Flower Films, Tall Trees Productions i Wonderland Sound & Vision, 2003 (Estats Units)
Direcció: McG
Durada: 104 minuts
Guió: John August
Fotografia: Russell Carpenter (color)
Música: Ed Shearmur
Intèrprets: Cameron Diaz, Drew Barrymore, Lucy Liu, Demi Moore, Bernie Mac, Crispin Glover
En una nova missió, les tres noies anomenades "els àngels de Charlie" estan preparades per recuperar dos valuosos anells que contenen informació encriptada del Programa Federal de Protecció de Testimonis.
L'ESTAFADOR
Producció: Televisió de Catalunya, In Vitro Films, Canal Sur, Televisión de Galicia, Editorial Compostela i Arrayás Producciones
Direcció: Ricard Figueras
Guió: Luis Vega, Àngels Diemand-Hartz i Ricard Figueras
Director de fotografia: Federico Ribes
Música original: Álex Conrado
Intèrprets: Lluís Marco (Miquel), Lúa Testa (Anna), Simon Andreu (Manuel), Mercedes Hoyos (Sarita), Juli Mira (Cortés), Mabel Rivera (Constanza), Pere Molina (Munch), Álvaro Monje (Pablo), Pepo Suevos (Alcàntara 1), Ignasi Vidal (Alcàntara 2) i Juan Carlos Villanueva (Emilio)
A punt de fer els 18 anys, l'Ana decideix seguir les passes de la seva mare morta: navegar amb el veler on ella va creuar l'Atlàntic diverses vegades. Tot i la negativa de l'avi (Manuel) s'escapa de casa i va fins on hi ha amarrar el veler. Però necessita diners per reparar-lo. Quan coneix a Miguel, lladre i estafador de professió, decideix unir-se a ell. I més quan descobreix unes fotos que tenia la seva mare al vaixell i on surt el propi Miguel de jove. L'Anna creu que potser el seu pare. Mentre Miguel intenta trobar un company de banda (Emilio) que té uns diners que Sarita (una altra estafadora) li reclama, Ana va descobrint les seves dots d'estafadora i el món que envolta a Miguel. Però tot es torça quan Cortés, polícia amic de Miguel, li diu que Ana és menor i que si no vol problemes l'ha d'entregar a la policia.
ELS VENJADORS (The avengers)
Idioma versió original: anglès
Producció: Warner Bros. Pictures i Jerry Weintraub Productions, 1998 (Estats Units)
Direcció: Jeremiah Chechik
Durada: 88 minuts
Guió: Don MacPherson, basat en la sèrie de televisió del mateix títol produïda l'any 1961
Fotografia: Roger Pratt (Technicolor)
Música: Joel McNeely
Intèrprets: Ralph Fiennes (John Steed), Uma Thurman (Emma Peel), Sean Connery (Sir August de Wynter), Jim Broadbent ("Mare"), Fiona Shaw ("Pare"), Eddie Izzard (Bailey)
L'agent secret britànic John Steed ha d'investigar les estranyes irregularitats dels fenòmens meteorològics que s'han produït darrerament. Un malvat manega el temps per fer xantatge a alguns països: les seves riqueses a canvi que les temperatures i la pluja es normalitzin. Totes les sospites recauen en un multimilionari que també havia pertangut al servei secret britànic, Sir August De Wynter. L'agent Steed, amb l'ajuda de la doctora Emma Peel, farà mans i mànigues per salvar el món.
L'ÍDOL CAIGUT (The fallen idol)
Idioma versió original: anglès
Producció: David O. Selznick i Carol Reed per a British Lion i London Films, 1948 (Gran Bretanya)
Direcció: Carol Reed
Durada: 94 minuts
Guió: Graham Green, Lesley Storm i William Tampleton, basat en la novel·la "The Basement Room", de Graham Green
Música: William Alwyn
Fotografia: Georges Perinal
Intèrprets: Ralph Richardson (Baines), Michele Morgan (Julie), Sonia Dresdel (senyora Baines), Bobby Henrey (Felipe), Denis O'Dea 'inspector Crowe), Jack Hawkins (detectiu Ames)
El matrimoni Baines, majordoms d'una ambaixada, cuiden Felipe, el fill de l'ambaixador, quan el seu pare s'ha d'absentar. El senyor Baines i el nen es tenen gran afecte, però la senyora Baines es comporta de manera autoritària. Baines s'enamora d'una secretària de l'ambaixada i la seva dona ho sap per una indiscreció del nen. El matrimoni té una disputa violenta i la senyora Baines mor d'una caiguda accidental. La policia sospita que Baines ha assassinat la seva dona i el nen intenta encobrir de bona fe el seu amic, però només aconsegueix que Baines sembli més culpable.
PORTA PER PORTA (Door to door)
Idioma versió original: anglès
Producció: TNT Originals, Rosemont Productions International i Door To Door Productions Inc., 2002 (Estats Units)
Direcció: Steven Schachter
Durada: 90 minuts
Guió: Steven Schachter i William H. Macy
Fotografia: Jan Kiesser (color)
Música: Jeff Beal
Intèrprets: William H. Macy (Bill Porter), Kyra Sedgwick (Shelly), Helen Mirren (senyora Porter), Kathy Baker (Gladys Sullivan), Joel Brooks (Alan), Woody Jeffreys (Brad)
Basada en fets reals, la pel·lícula explica la història de Bill Porter. L'any 1955, Bill, malgrat les seves dificultats per parlar i per caminar derivades d'una malaltia neurològica, demana feina com a venedor ambulant, seguint les passes del seu pare.
ADÉU A LES ARMES (A farewell to arms)
Idioma versió original: anglès
Producció: Frank Borzage per a Paramount, 1932 (Estats Units)
Direcció: Frank Borzage
Durada: 78 minuts
Guió: Benjamin Glazer, Oliver H. P. Garrett
Fotografia: Charles Lang (blanc i negre)
Música: W. Franke Harling
Intèrprets: Gary Cooper, Helen Hayes, Adolphe Menjou, Mary Philips, Jack La Rue, Blanche Frederici
La Primera Guerra Mundial converteix en grans amics Rinaldi, comandant de Sanitat de l'exèrcit italià, i Frederick Henry, tinent del cos nord-americà d'Ambulàncies Militars. Una esquadrilla austríaca bombardeja la població on hi ha tots dos amics. El tinent Henry es resguarda al mateix lloc on es troba Catherine, una de les infermeres angleses que acaben d'arribar al campament. Més tard, Henry és ferit greument i l'envien a un hospital de Milà, on, gràcies a les influències de Rinaldi, és destinada Catherine. Henry haurà de tornar al front, mentre que Catherine buscarà a Suïssa un lloc per esperar el naixement del seu fill.
EL VICARI D'OLOT
Idioma versió original: català
Producció: Richard Figueras per a P. C. Teide, Profilmar, S.A., Germinal Films S. Coop., 1980-1981 (Espanya)
Direcció: Ventura Pons
Durada: 97 minuts
Guió: Ventura Pons i Emili Teixidor
Fotografia: Tomàs Pladevall (color)
Música: Josep Maria Mainat
Intèrprets: Enric Majó (mossèn Juli), Joan Monleon (monsenyor), Rosa Maria Sardà (Ramoneta), Maria Aurèlia Capmany (Filomena), Núria Feliu (Matilde), Marina Rossell (Clotilde)
En un poblet de Catalunya aprofiten la visita d'una autoritat eclesiàstica, en temps de vacances, per organitzar unes jornades sobre el tema de la religió i el sexe a l'actualitat. Això provoca que el poblet es divideixi en dos: els que estan a favor i els que estan en contra del "Congrés". Finalment, després d'una sèrie de negociacions, s'arriba al consens. Una colla de personatges típics del poblet portaran la història a final feliç mitjançant diverses situacions de tipus còmic i satíric.
PRIMERA PLANA (The front page)
Idioma versió original: anglès
Producció: Howard Hughes, 1931 (Estats Units)
Direcció: Lewis Milestone
Durada: 99 minuts
Guió: Bartlett Cormack i Charles Lederer, basat en l'obra de Charles McArthur i Ben Hecht
Fotografia: Glen McWilliams (blanc i negre)
Intèrprets: Adolphe Menjou (Walter Burns), Pat O'Brien (Hildy Johnson), Mary Brian (Peggy), Edward Everett Horton (Bensinger), Walter Catlett (Murphy), George E. Stone (Earl Williams)
Hildy Johnson, un dels millors redactors d'un diari sensacionalista de Chicago, decideix deixar el periodisme per casar-se. Walter Burns, el director del diari, utilitza tota mena d'enganys i jocs bruts per retenir-lo i treure-li del cap la idea d'abandonar la seva professió per una vida tranquil·la de família. La vigília del casament, un condemnat a mort, Earl Williams, s'escapa de la presó, s'introdueix a la sala de redacció del diari, s'amaga dins d'un buró i tanca la persiana. A Hildy se li presenta l'ocasió de fer un gran reportatge.
TV3 | 33 | canalsuper3 | 300 | 3hd | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|