TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

12:16 Els habitants de la fi del món - Etiòpia
tancar

Etiòpia

En aquest episodi en Ben visita la Susan Aitchison, una mestra escocesa que, dos anys abans de jubilar-se, va decidir deixar-ho tot per anar-se'n a Etiòpia. En un principi tenia un projecte de construcció d'una escola que havia de durar dos anys, però finalment va muntar un restaurant amb un soci etíop i ara ni es planteja tornar a Escòcia. L'edat i la distància física i cultural no van ser obstacles perquè la Susan comencés una nova vida.

13:05 Manduka - CARROT CAKE SENSE MÉS - SAMANTHA
tancar

CARROT CAKE SENSE MÉS - SAMANTHA

Amb la cantant Samantha farem un pastís de pastanaga sense necessitat ni de llevat ni de forn, només al microones. També aprendrem a escalfar dos plats alhora al microones.

13:23 Manduka - PIZZA TERRORÍFICA - LILDAMI
tancar

PIZZA TERRORÍFICA - LILDAMI

Farem pizza de coliflor amb el raper Lildami. També aprendrem a fer bombolles de xocolata i a reescalfar la pizza de dies anteriors perquè quedi cruixent. La Paula ens ensenyarà a fer plastilina de sal.

13:59 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies migdia
15:41 Cuines - Emperador especiat
tancar

Emperador especiat

Per enriquir el gust de l'emperador el marinem amb diferents espècies i l'acompanyem amb un puré de patates.

15:59 Cuines - Crumble de cafè i mascarpone
tancar

Crumble de cafè i mascarpone

Fem unes postres que poden recordar un tiramisú. Però no ho és, ja que porta un crumble. Així fem un crumble de cafè i mascarpone

16:22 El paradís de les senyores - Episodi 207
tancar

Episodi 207

En aquest episodi, entre altres coses, la Clelia ha de fer al Paradís les dues últimes setmanes de feina obligatòries abans de poder-se acomiadar, i es distancia d'en Luciano per intentar protegir-lo de l'Oscar. En Luciano està molt amoïnat per l'actitud d'ella però continua projectant un pla que espera que acabarà portant l'Oscar a la presó. Al Paradís preparen la festa de l'1 de Maig, que consistirà a posar una parada a fora del Paradís i a donar regals a les dones treballadores per homenatjar-les. L'Antonio ha trobat feina a Torí i l'Elena se n'anirà amb ell, però abans es casaran. A l'església ja s'han publicat les amonestacions, i l'Elena truca a Partanna per intentar que els seus pares vinguin al casament.

17:07 El paradís de les senyores - Episodi 208
tancar

Episodi 208

En aquest episodi, entre altres coses, és el dia 1 de Maig i, al Paradís, la parada que han posat a fora per donar regals a les dones treballadores i homenatjar-les té molt d'èxit. En Riccardo no es resigna a perdre la Nicoletta, perquè pensa que ella l'estima a ell més del que estima en Cesare, i per això li proposa que es casin i que se'n vagin, juntament amb el fill que esperen, lluny de Milà, on ningú els conegui, perquè ell és ric i poden fer el que vulguin. Mentrestant, el pla que en Luciano ha projectat contra l'Oscar va fent el seu curs.

17:52 Tot es Mou Estiu
19:51 Atrapa'm si pots - Especials - Atrapa'm si pots - estiu
21:00 Telenotícies vespre
22:08 L'au pair - Gimcana eufòrica
tancar

Gimcana eufòrica

El David Fernández viatja fins a Vallvidrera, per estar amb l'Eva (10 anys), el Gabi (8 anys) i el Pep (8 anys). Veurem un David una mica perdut entre tants àpats, feines, proves i dos bessons que només volen riure i passar-s'ho bé.
I la Carol Rovira passarà una jornada a Torelló (Osona) amb la Roser (11 anys) i el Ferran (7 anys), dos germans molt fotogènics que voldran passar un dia com si fossin els concursants d'"Eufòria".

23:05 L'au pair - Bessons explosius i germans tranquils
tancar

Bessons explosius i germans tranquils

L'Elisenda Carod fa d'au pair de la Carlota i el Teo, dos bessons de 7 anys que viuen al barri de Gràcia de Barcelona. Dos bessons molt moguts, que ho repliquen tot. L'Elisenda no ho tindrà gens fàcil
El Miki Núñez conviurà un dia sencer amb l'Eloi, el Jofre i l'Agnès, tres germans que viuen en un casalot reformat del centre de Banyoles. La feina del Miki serà aconseguir fer alguna cosa amb els tres junts.

23:58 Pel·lícula - La història de l'Amber
tancar

La història de l'Amber

LA HISTÒRIA DE L'AMBER (Amber's story)

Direcció: Keoni Waxman
Guió: Richard Leder
Producció: Amber and Nichole Productions
País: Estats Units
Any: 2006
Durada: 85 minuts
Fotografía: Eric J. Goldstein
Música: Harry Manfredini
Intèrprets: Elisabeth Röhm, Teryl Rothery, Myron Natwick, Sophie Hough, Jodelle Ferland, Zak Ludwig, Tim Henry, Karen Austin, Anthony Holland, Michael Adamthwaite, Greg Michaels


Després del rapte i assassinat de la seva filla de nou anys Amber Hagerman, la Donna Whitson lidera una campanya a nivell estatal i nacional que ajudi les autoritats locals a localitzar nens i nenes desapareguts. La lluita no serà fàcil, ja que haurà de convèncer congressistes, senadors i la població en general, però acabarà creant el sistema d'alerta AMBER que a la llarga ha salvat centenars de vides. La pel·lícula està inspirada en fets reals.

01:27 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:01 Rumba a l'estudi - Los Toteros
05:00 Folc a l'estudi - Burruezo & Medievala Camerata
Progrmació BD ....
21:55 El gran dictat - + info
tancar

+ info

"El gran dictat", un concurs presentat per Òscar Dalmau, que s'emet de dilluns a divendres, a les 20.20. El protagonista, el català actual, el que es parla al carrer.
El concurs, que combina els coneixements de català amb l'entreteniment, és, en paraules del seu presentador, "el concurs que ens vol ajudar a tots plegats a destrossar una miqueta menys el català".
"El gran dictat" busca la participació dels concursants i dels teleespectadors. El que dóna el títol al programa és l'última prova. Després d'haver-ne superat diverses, els concursants que hagin aconseguit fer més bons resultats s'enfrontaran a "El gran dictat", en què es tracta d'escriure el màxim nombre de paraules correctes possibles.

22:15 This Is Art - Enamorament
tancar

Enamorament

Per què ens enamorem? L'amor és un dels sentiments més complexos que hi ha, un enigma indesxifrable per a molts. En el programa d'avui, el nostre protagonista serà l'amor a primera vista, aquell amor intens que arriba de sobte i que encara resulta més difícil d'explicar.

Per mirar d'entendre'l una mica millor, ens centrarem en l'enamorament sobtat més famós de la literatura popular, el de Romeu i Julieta. Amb Ramon Gener viatjarem a Verona, bressol de l'eterna parella shakesperiana, per descobrir que l'amor és un dels grans motors de l'art. Una emoció present en la vida i obra de Sandro Botticelli o Marc Chagall, però també la protagonista d'obres icòniques com "El bes", de Rodin.

La psicoanalista Philippa Perry aportarà una mirada una mica menys romàntica i més experta, aquella que defensa que en l'amor hi ha més química de la que pensem.

I és que, igual que Nemorino o Benjamin Britten, tots hem sentit alguna vegada aquelles papallones inconfusibles a l'estómac. L'amor és enorme i terriblement complex, un prodigi al qual l'art també és addicte. Per més complicat que sigui descriure'l amb paraules, com va fer Shakespeare, és una emoció única, una bogeria que no hauríem de deixar passar.

23:04 This Is Art - Fe
tancar

Fe

La fe mou muntanyes. I així ho van entendre al llarg de la història tots els artistes que es van posar al servei de Déu per intentar plasmar-la. En el període de la Contrareforma, per exemple, alguns van anar més enllà: tenien com a objectiu principal evangelitzar a través de l'art.
En aquest capítol agafarem com a "leitmotiv" la basílica de la Sagrada Família i la figura del constructor, Antoni Gaudí, que va veure com creixia la seva fe i, alhora, es consolidava el seu somni. Ens submergirem a l'interior d'aquest temple per ser testimonis d'un espectacle fascinant. L'arribada del sol dona llum a tots els racons en una explosió de color, calidesa i harmonia. Un espai màgic ple de corbes sinuoses, amb unes aportacions arquitectòniques que neixen de l'observació de la naturalesa.
Però una de les grans inspiracions de Gaudí per a la construcció d'aquest temple van ser les catedrals gòtiques. Visitarem la catedral de Notre-Dame de Rouen, un gran exemple del gòtic. Com totes les esglésies d'aquest estil, pretenia ser una gran elevació cap a la fe i cap a Déu.
També analitzarem l'obra de Vassili Kandinski, el pare de l'art abstracte i el primer artista que va abandonar el món material per entrar al món espiritual. I ho va fer relacionant música i pintura. En aquest capítol ho demostrarem, gràcies a la col·laboració d'alguns músics de l'Orquestra Simfònica del Vallès.
I en un marc arquitectònic incomparable com la Universitat d'Oxford, parlarem amb Luciano Floridi, professor de Filosofia i Ètica de la Informació, sobre fe i espiritualitat.

23:53 En companyia - Anthony Bonner i família
tancar

Anthony Bonner i família

Aquesta setmana Neus Albis anirà al barri de Santa Catalina per trobar-se amb Anthony Bonner, un dels millors lul·listes del món.
Albis i Bonner repassaran les grans fites professionals de l'erudit nord-americà. Des de la seva arribada a Mallorca, el seu vessant com a músic, el seu pas pel GOB i el descobriment de la figura de Ramon Llull, entre d'altres temes de conversa.
A ca seva també intercanviarà opinions amb Eva Bonner, la seva dona, i Aina Bonner, la filla amb qui va il·lustrar una de les obres cabdals de la botànica illenca: "Plantes de les illes Balears'.
La visita acabarà al Secar de la Real. Al monestir, Albis es trobarà amb Pere Rosselló, Joan Miralles i Maria Bel Ripoll, amics i col·legues universitaris de Bonner amb qui repassarà la dimensió més acadèmica del nostre protagonista.
'En Companyia' és el programa d'entrevistes íntimes que IB3 Televisió dedica a personatges destacats de les Illes i a les seves famílies. Conduït per la periodista Neus Albis, el programa aportarà la mirada més personal dels amfitrions. Molts d'ells obrin ca seva per primera vegada i compartiran amb Albis vivències, anècdotes, somnis, èxits i fracassos. En definitiva, tota una vida repassada en 50 minuts.

00:39 This Is Art - Enamorament
tancar

Enamorament

Per què ens enamorem? L'amor és un dels sentiments més complexos que hi ha, un enigma indesxifrable per a molts. En el programa d'avui, el nostre protagonista serà l'amor a primera vista, aquell amor intens que arriba de sobte i que encara resulta més difícil d'explicar.

Per mirar d'entendre'l una mica millor, ens centrarem en l'enamorament sobtat més famós de la literatura popular, el de Romeu i Julieta. Amb Ramon Gener viatjarem a Verona, bressol de l'eterna parella shakesperiana, per descobrir que l'amor és un dels grans motors de l'art. Una emoció present en la vida i obra de Sandro Botticelli o Marc Chagall, però també la protagonista d'obres icòniques com "El bes", de Rodin.

La psicoanalista Philippa Perry aportarà una mirada una mica menys romàntica i més experta, aquella que defensa que en l'amor hi ha més química de la que pensem.

I és que, igual que Nemorino o Benjamin Britten, tots hem sentit alguna vegada aquelles papallones inconfusibles a l'estómac. L'amor és enorme i terriblement complex, un prodigi al qual l'art també és addicte. Per més complicat que sigui descriure'l amb paraules, com va fer Shakespeare, és una emoció única, una bogeria que no hauríem de deixar passar.

01:28 This Is Art - Fe
tancar

Fe

La fe mou muntanyes. I així ho van entendre al llarg de la història tots els artistes que es van posar al servei de Déu per intentar plasmar-la. En el període de la Contrareforma, per exemple, alguns van anar més enllà: tenien com a objectiu principal evangelitzar a través de l'art.
En aquest capítol agafarem com a "leitmotiv" la basílica de la Sagrada Família i la figura del constructor, Antoni Gaudí, que va veure com creixia la seva fe i, alhora, es consolidava el seu somni. Ens submergirem a l'interior d'aquest temple per ser testimonis d'un espectacle fascinant. L'arribada del sol dona llum a tots els racons en una explosió de color, calidesa i harmonia. Un espai màgic ple de corbes sinuoses, amb unes aportacions arquitectòniques que neixen de l'observació de la naturalesa.
Però una de les grans inspiracions de Gaudí per a la construcció d'aquest temple van ser les catedrals gòtiques. Visitarem la catedral de Notre-Dame de Rouen, un gran exemple del gòtic. Com totes les esglésies d'aquest estil, pretenia ser una gran elevació cap a la fe i cap a Déu.
També analitzarem l'obra de Vassili Kandinski, el pare de l'art abstracte i el primer artista que va abandonar el món material per entrar al món espiritual. I ho va fer relacionant música i pintura. En aquest capítol ho demostrarem, gràcies a la col·laboració d'alguns músics de l'Orquestra Simfònica del Vallès.
I en un marc arquitectònic incomparable com la Universitat d'Oxford, parlarem amb Luciano Floridi, professor de Filosofia i Ètica de la Informació, sobre fe i espiritualitat.

02:15 En companyia - Anthony Bonner i família
tancar

Anthony Bonner i família

Aquesta setmana Neus Albis anirà al barri de Santa Catalina per trobar-se amb Anthony Bonner, un dels millors lul·listes del món.
Albis i Bonner repassaran les grans fites professionals de l'erudit nord-americà. Des de la seva arribada a Mallorca, el seu vessant com a músic, el seu pas pel GOB i el descobriment de la figura de Ramon Llull, entre d'altres temes de conversa.
A ca seva també intercanviarà opinions amb Eva Bonner, la seva dona, i Aina Bonner, la filla amb qui va il·lustrar una de les obres cabdals de la botànica illenca: "Plantes de les illes Balears'.
La visita acabarà al Secar de la Real. Al monestir, Albis es trobarà amb Pere Rosselló, Joan Miralles i Maria Bel Ripoll, amics i col·legues universitaris de Bonner amb qui repassarà la dimensió més acadèmica del nostre protagonista.
'En Companyia' és el programa d'entrevistes íntimes que IB3 Televisió dedica a personatges destacats de les Illes i a les seves famílies. Conduït per la periodista Neus Albis, el programa aportarà la mirada més personal dels amfitrions. Molts d'ells obrin ca seva per primera vegada i compartiran amb Albis vivències, anècdotes, somnis, èxits i fracassos. En definitiva, tota una vida repassada en 50 minuts.

02:59 Viure als Pirineus - Un múixer dels Pirineus (Primavera - Estiu)
tancar

Un múixer dels Pirineus (Primavera - Estiu)

«Un múixer dels Pirineus» explica una història d'amor entre un home i els seus gossos. François Pagnoux porta trineus amb gossos: és un "múixer". L'apassionen la muntanya i els grans espais i des de fa anys s'ha instal·lat amb la seva família a Font-Romeu, als Pirineus Orientals.
Aquest quadre natural d'excepció, per a ell és un terreny de joc que recorre amb els seus gossos durant totes les estacions. François Pagnoux ha sabut adaptar la seva activitat al clima dels Pirineus i, hivern i estiu, proposa als visitants llargues passejades en plena natura. Aquest aventurer intenta transmetre i compartir la seva passió pels gossos i per la natura. Amb les activitats que organitza, permet que tothom que ho desitgi pugui realitzar el seu somni de fer d'aprenent de múixer durant unes hores envoltat d'un paisatge grandiós. D'aquesta manera, en François participa activament en la vida social i econòmica de la vall on viu, i alhora sensibilitza els turistes de la necessitat de conservar aquest entorn de naturalesa salvatge.

03:25 km33 - Uapskushish, el petit núvol blanc
tancar

Uapskushish, el petit núvol blanc

La Rosa i la Maite se'n van al Quebec seduïdes per la seva impressionant natura. Totes dues comparteixen la passió de muntar a cavall. Veuran balenes i aniran en canoa amb els indis autòctons. Visitaran la cosmopolita Mont-real i la històrica ciutat de Quebec.
I, a més a més: el Quebec dins el Canadà, esports d'aventura, i les primeres nacions.

04:05 Karakia - María Patricia (Chuquisaca) / Hyemin (Seül)
tancar

María Patricia (Chuquisaca) / Hyemin (Seül)

"Karakia" va néixer del convenciment que no coneixem prou la gent d'altres cultures que conviuen a Catalunya. Massa sovint ens conformem amb els tòpics que n'hem après, però la realitat és que desconeixem la major part dels costums, de la riquesa cultural d'aquells que tenim a prop.
El programa convida a substituir les paraules "estranger" o "immigrant", fins i tot "nouvingut", per la paraula veí.
"Karakia" és un retrat amable, intimista i proper de diferents comunitats culturals. Es tracta de mostrar una realitat canviant a través de la cuina, demanant als protagonistes que ens parlin dels seus ingredients i ens ensenyin a preparar els seus plats.

04:40 Blogs Europa
04:49 Blogs Europa
04:57 L'illa del tresor - Carles Santos
tancar

Carles Santos

Artista dodecafònic i desbordant, Santos visita "L'Illa del tresor" la vigília de Tots Sants per ressuscitar els esperits de la paraula i la música: el mar i la pesca, la relació amb el piano, l'ànima de la paella i la seva apostasia són alguns dels arguments que travessen una conversa més que harmònica. Al seu costat, Joan Barril i Joan Ollé repassen i reinventen objectes funeraris i analitzen un inventari de diferents pols, mentre viatgem a les profunditats de la retina a través de les imatges del fotògraf Francesc Fàbregas.

05:24 L'illa del tresor - Juan José Millás
tancar

Juan José Millás

Joan Barril i Joan Ollé tornen a instal·lar la seva "Illa del Tresor" al 33. En aquesta edició els acompanyarà l'escriptor Juan José Millás.

És el propietari d'un dels universos més singulars de l'actual narrativa, travessat de dobles, d'autoconsciència i d'indagació emocional des de l'altra banda de la realitat. I aquest dimarts, Millás es trasllada a L'illa per rememorar instants decisius de la seva vida: la infantesa al barri de Prosperidad, la descoberta de la simetria a casa dels veïns, els mecanismes que regulen l'amor i les meravelles que amaga l'enciclopèdia Espasa.

Al mateix programa, Joan Barril i Joan Ollé recorren la geografia catalana buscant les diferents denominacions d'origen, i fan inventari de tots els vehicles que s'autodenominen, mentre viatgem en imatges i epístoles de la mà d'un carter únic, i assistim a la interpretació voraç del pianista Carles Santos.

05:55 Videoclips - Jorra i Gomorra - Monument
05:57 Videoclips - Suu - Lligar no és lo teu
Progrmació BD ....
06:00 Els bons ossos bruns - Acabat de pintar
tancar

Acabat de pintar

El Vick voldria tenir una casa més gran i més maca però, com que no té diners, es conforma a pintar-la per donar-li un altre aire. El Bruc i el Barzer aprofiten que el llenyataire està distret amb els pinzells i el cubell de pintura per fer-li bromes pesades.

06:12 Els bons ossos bruns - El ventilador nou del Vick
tancar

El ventilador nou del Vick

L'amo del Vick li envia a casa un ventilador molt potent perquè es pugui refrescar en plena onada de calor. Té tanta potència, que al Vick se li acut endur-se'l al bosc per mantenir el Bruc i el Barzer a ratlla i poder talar arbres fresquet i sense por a nous atacs.

06:27 La bruixa Avorrida - El viatge espacial
tancar

El viatge espacial

Saps quina és la vegada que la Bruixa Avorrida ha anat més lluny? Un cop que va voler provar una escombra que era molt potent. Imagina't si va anar lluny, que va arribar a l'espai!

06:33 La bruixa Avorrida - La Bruixa Avorrida al club
tancar

La Bruixa Avorrida al club

L'Avorrida està molt cansada i se n'ha anat a reposar uns quants dies a la platja. Te la imagines, la Bruixa Avorrida cantant cançons d'amor? Doncs resulta que és tot un èxit! Jo, de tu, no m'ho perdria!

06:38 Els mixets - Uns visitants de molt i molt lluny
tancar

Uns visitants de molt i molt lluny

Un dia, el pare dels mixets va rebre la visita d'un amic seu d'un país molt llunyà, en Neko-san, acompanyat de la seva filla, la Mochi. Quan els mixets van descobrir els vestits, les tradicions i el menjar dels seus visitants, de primer es van quedar molt parats, però de mica en mica es van anar adonant que conèixer noves cultures era molt divertit.

06:43 Els mixets - El dia de la síndria
tancar

El dia de la síndria

Un dia, els mixets van anar amb els pares a la Fira de la Síndria. Quan hi van arribar, van descobrir que hi havia un concurs amb una síndria enorme de premi. El concurs era per equips, amb dos grans i un mixet a cadascun. Per guanyar la síndria, el pare, la mare i en Tortell van formar un equip i es van enfrontar a la família d'en Chase i a la d'en Carbó.

06:48 Els mixets - Un programa de cuina
tancar

Un programa de cuina

Mentre accepten fastiguejats que hauran d'esmorzar farinetes com cada dia, els mixets veuen a la televisió un anunci d'un programa de cuina i decideixen fer ells el seu propi programa de cuina i fer una amanida deliciosa barrejant tots els seus menjars preferits... I s'adonaran que cuinar no és tan fàcil.

06:52 Els mixets - Animem la Mostassa
tancar

Animem la Mostassa

Un dia, els mixets i la seva mare van anar a veure la Mostassa, i quan van arribar a casa seva, ella encara no havia acabat d'aparellar uns mitjons que havia d'endreçar i es va posar de mal humor. Els mixets es van pensar que estava empipada amb ells, però en realitat el que necessitava la Mostassa era un cop de mà per acabar la feina d'una manera divertida.

06:57 Leo, el guardabosc - L'esquirol dels plataners
tancar

L'esquirol dels plataners

El Leo troba un esquirolet molt petit voltant pel jardí. La Katie li comenta que és un esquirol dels plataners, una espècie d'esquirol que fa un xerroteig molt semblant al dels ocells. Però encara és una cria i necessita la llet de la mare per poder fer-se ben gran i fort. Els aprenents de guardabosc, doncs, se'n van al bosc d'on és originari l'animaló per buscar la seva mare i tornar-l'hi.

07:08 Leo, el guardabosc - El dragó de Komodo
tancar

El dragó de Komodo

El Leo troba un ou al jardí. Sorprenentment, en lloc de sortir-ne un ocellet, en surt un petit llangardaix. La Katie li explica que es tracta d'una cria de dragó de Komodo. El Rocky avisa els dos germans que, quan portin el dragó al seu lloc d'origen, han d'evitar zones on hi hagi dragons de Komodo adults, ja que se'l podrien menjar. Sort que l'Heroi els ajudarà en la missió!

07:18 Els o-o-ossets - L'amulet
tancar

L'amulet

El Bucky i el Bjorn es piquen fent trucs amb la bici de bmx. El problema és que el Bucky en sap molt i que el Bjorn confia en un trèvol de quatre fulles que diu que li porta bona sort. Se'n refia tant que desafia el Bucky amb un truc perillosíssim.

07:23 Els o-o-ossets - Les coses importants
tancar

Les coses importants

El Bjorn li explica al Bucky que ningú sap si l'espai té límits o és infinit. El Bucky llavors decideix fabricar una màquina de respostes que li reveli tots els misteris de l'univers. Però s'arriba a obsessionar tant per enllestir l'aparell que descuida del tot els seus amics.

07:28 Els o-o-ossets - Una visita inesperada
tancar

Una visita inesperada

Quan el Bucky, el Bjorn, la Franny i el Pollet estan a punt de veure un episodi de la seva sèrie favorita a la tele, l'antena s'espatlla. El Bucky s'enfila a la teulada per arreglar-la, però vet aquí que no és cap avaria, sinó un ocellet que s'hi ha instal·lat.

07:34 L'abella Maia - L'abella nova
tancar

L'abella nova

La Hannah, una de les abelles noves que està aprenent a fer pròpolis amb la senyoreta Cassandra, té molta enveja de la Maia i faria qualsevol cosa per demostrar que és millor que ella. Sense adonar-se'n, però, ha fet un forat molt gros al rusc i ara totes les larves estan en perill. Farà falta molta resina per tapar-lo, i potser haurà de ser la Maia la que solucioni el problema!

07:46 L'abella Maia - Ombres xineses
tancar

Ombres xineses

La Maia ja no sap què fer per convèncer en Willi que les ombres no fan res. El pobre Willi s'espanta molt cada vegada que veu una ombra, encara que sigui la seva. En Flip li explica a la Maia que si en Willi sabés com es fan les ombres, potser ja no li farien tanta por, per això la nostra amigueta ha decidit que avui organitzaran un espectacle d'ombres xineses! T'hi apuntes?!

07:57 Wow! English Method - Maggie's Haunted Doll's House (bonus)
08:03 Wow! English Method - The Wheels on the Bus and Finger Family Halloween Special (bonus)
08:08 Wow! English Method - Brush your teeth story (bonus)
08:16 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas de la massilla molesta
tancar

El cas de la massilla molesta

El Noddy porta l'Orelles a veure una gran torre que està fent construir la Rateta de Corda, però quan arriben allà veuen que tot està de cap per avall perquè la Rateta no funciona bé. Mirant-la de prop veuen que el que li passa és que algú li ha posat una pasta enganxosa a la clau de donar-li corda. El Noddy es posa a investigar qui ho ha fet, mentre el Xip arregla la Rateta.

08:39 Masha i l'os - Vull menjar coses bones
tancar

Vull menjar coses bones

La Masha es lleva a casa de l'os i té gana, però quan l'os li posa un plat de farinetes es queixa perquè diu que sempre menja el mateix. Tampoc vol beure llet, ni menjar sopa. Al final, se'n va a veure els veïns del bosc, que segons ella, sempre tenen coses bones per menjar. Però res del que mengen els altres animals li acaba de fer el pes, i cada vegada té més gana.

08:46 Masha i l'os - El primer dia d'escola
tancar

El primer dia d'escola

S'acaben les vacances d'estiu i comença l'escola. La Masha vol anar a l'escola com els altres nens i li demana a l'os que n'hi munti una. L'os s'afanya a construir una escola i l'endemà ja la té a punt per començar les classes. La Masha s'asseu al pupitre i l'os mira d'ensenyar-li a escriure, a sumar i a llegir. Però fer-li de mestre a la Masha és bastant esgotador.

08:53 Masha i l'os - Què hi ha, aquí dins?
tancar

Què hi ha, aquí dins?

L'ossa li porta un rellotge a l'os perquè l'arregli. La Masha veu el rellotge i vol saber com és per dins, però sense voler, el desmunta tot. L'os, enfadat, la fa fora de casa. Al jardí, la Masha troba l'aspiradora i l'obre per veure què hi ha a dins. Quan la té tota desmuntada arriba el pingüí, que per culpa de les peces de l'aspiradora, té un aterratge complicat.

09:01 Pirata i Capitano - L'herba de Barbaroja
tancar

L'herba de Barbaroja

La Murana ha trobat un bagul amb el tresor de Barbaboja, un avantpassat seu, però quan el vol obrir amb un bri d'herba d'or de l'illa Galopagos, el Roberto fa un esternut i el bri d'herba desapareix volant. Enfadada, la Murana agafa el Roberto com a ostatge fins que la Pirata no li porti un altre bri d'herba, però el problema és que l'illa Galopagos costa molt de trobar, perquè no para mai quieta.

09:12 Pirata i Capitano - La corona de nacre
tancar

La corona de nacre

La Pirata i el Capitano es disposen a anar a l'illa de Nacre a buscar la famosa corona de nacre, protegida per un munt de trampes i per una ciclop gegant i esgarrifosa. Quan hi arriben, la Penèlope, la "ciclop gegant i esgarrifosa", segresta el Roberto perquè li faci de cuiner. Però, quan per fi la Pirata i companyia troben el seu amic, s'emporten una sorpresa que els deixa a tots amb un pam de nas.

09:23 Els meus veïns pirates - La marca negra
tancar

La marca negra

El Jim ha rebut la marca negra, la pitjor amenaça que pot rebre un pirata. Això vol dir que algú ha posat preu al seu cap. Mort de por, el Jim s'amaga a la cova de la platja. La Matilda creu que tot plegat és una broma, fins que ella també rep una marca negra. ¿Qui els ha enviat aquesta terrible sentència? Tot apunta que ha sigut la senyora Delille.

09:34 Els meus veïns pirates - La febre de l'or
tancar

La febre de l'or

El Brent no para de trobar tresors pertot arreu. El Jim està indignat: ¿com pot ser que un vulgar peu-sec sigui més bon caçador de tresors que un pirata de debò? Segur que hi ha truc. La Matilda i el Jim ho comencen a investigar i descobreixen que el Brent fa servir un detector de metalls. I de sobte, caçar tresors es posa de moda i tothom mira de tenir un detector de metalls propi.

09:45 Les noves aventures de Peter Pan - Jocs de nens
tancar

Jocs de nens

En Michael s'entreté jugant amb superherois i dinosaures galàctics de plàstic, quan arriba en Peter i se'ls emporta a ell i als seus germans al País de Mai Més. Allà en Dagan rescata una caixa amb tot de ninotets que representen els habitants més notables de l'illa i permeten manipular-los, i ell i en Michael es posen a jugar-hi. Això fa anar de corcoll a tothom fins que es recupera la caixa i el gran cap la torna a desar.

10:10 Pfffirates - El peix volador
tancar

El peix volador

Al Pat i a la Lily els hi agradaria tenir un animal domesticat com el senyor Duncan, que té el Kaiser. Per això surten al mar a buscar un animal per capturar-lo i domesticar-lo, i el primer que troben és el tauró-toro. Al cap de poca estona, ja el tenen capturat, però això no vol dir que l'animal faci el que ells li manen. Com que veuen que no el podran domesticar, el volen tornar al mar, però no és gens fàcil.

10:21 Pfffirates - L'espfffiral
tancar

L'espfffiral

Mentre fan una feina que els ha encarregat la capitana Lamar, els Korsaris espatllen un telescopi sense voler. La Lily creu que ho han d'explicar a la capitana i demanar-li perdó, però el Pat diu que ja arreglarà ell el telescopi en un tres i no res i que la capitana ni se n'adonarà. Els Korsaris fan cas al capità, però la situació no para de complicar-se cada vegada més.

10:34 Els Mosquerrates - Tots a recer!
tancar

Tots a recer!

SINOPSI Els mosquerrates s'estranyen una mica que no hi hagi humans pel carrer, i fins i tot troben unes patates fregides escampades per terra. De cop i volta es troben els germans Bratterick i la Rattelique i els sorprèn una tempesta molt forta. Era per això que no hi havia ningú al carrer! Quan el vent comença a bufar fort, s'emporta volant la Rattelique amb el seu paraigua nou. En Bratterick se'n desentén i confia que els mosquerrates la salvaran, que per això hi són.

10:45 Els Mosquerrates - Dona amb formatge
tancar

Dona amb formatge

SINOPSI Tot sembla indicar que la formatgeria de la senyora Fröhlich haurà de tancar, perquè se li ha espatllat el mostrador refrigerat i no es pot permetre comprar-ne un de nou. I si la botiga tanca, els mosquerrates es quedaran sense formatge. Per això es mobilitzaran per arreplegar totes les monedes perdudes pels carrers del voltant del port, però l'únic que trobaran serà un quadre misteriós.

10:57 Ghostforce - Sorra-roc
tancar

Sorra-roc

El Mike està molt content perquè ha quedat per passar la tarda amb el seu pare, però el Michael Collins és un home molt ocupat i se n'ha descuidat... L'Andy i la Liv se'n van amb els pares i una amiga cap a la fira, però la senyoreta Jones els truca perquè vagin a capturar urgentment un fantasma que està omplint de sorra tot Nova York. També els hi ajuda el Brillant, que es comporta d'una manera una mica curiosa.

11:09 Ghostforce - Paniclic
tancar

Paniclic

A casa els Baker fan neteja de coses velles. L'Andy es vol desfer d'una càmera de fotos instantània perquè la considera un trasto vell que ja no serveix per res, però la Liv està segura que els seus pares la voldran conservar. Llavors, es desperta un fantasma que dormia enmig de tot pòsters de pel·lícules velles i de seguida es fusiona amb la càmera de fer fotos. I el flaix de la màquina es torna una arma molt poderosa pel fantasma.

11:20 Els pingüins de Madagascar - La mà dreta / Cervell espatllat
tancar

La mà dreta / Cervell espatllat

Avui tenim un nouvingut al zoo, un altre lèmur, en Clemson. Pel rei Julien, un altre súbdit lleial per governar. En Maurice està encantat de la vida. En Mort, en canvi, de seguida s'ha adonat que en Clemson pot arribar a ser molt malvat si s'ho proposa. Per cert, avui en Kowalski intentarà augmentar la potència del seu cervell de supergeni a supermegageni. T'ho perdràs?

11:43 Els germans Kratt - Animals del passat: el dia del Dodo
tancar

Animals del passat: el dia del Dodo

Als germans Kratt els sap greu que en els darrers segles hi hagi alguns animals que s'hagin extingit, perquè no els podran veure mai. L'Aviva decideix que ha arribat el moment de mostrar-los el seu invent més secret: el saltatemps. Fent servir al saltatemps els germans Kratt viatgen al passat i veuen els dodos de l'illa Maurici. Però mentre són allà arriba un avantpassat del Xef Gormand, que decideix que els dodos són el plat perfecte pel seu nou menú. I els germans Kratts es llancen al rescat dels dodos!

12:04 Els germans Kratt - Animals del passat: el llop marsupial
tancar

Animals del passat: el llop marsupial

Després d'haver vist els dodos els germans Kratt decideixen tornar a provar el saltatemps de l'Aviva per viatjar al passat. Aquesta vegada veuran el llop marsupial de Tasmània. Però el seu viatge no serà tan tranquil com es pensaven. No només trobaran els avantpassats de la Donita i el Dabio, que pretenen eliminar tots els llops marsupials de l'illa, sinó que hauran de derrotar el Zach, que ha ordit un pla per deixar-los atrapats en el passat per sempre!

12:25 Yakari - El Yakari i el Sasquatch
tancar

El Yakari i el Sasquatch

És l'hivern i està tot nevat. El vell Roc Tranquil els explica la història del Sasquatch als nens. El Sasquatch és un monstre que és mig ós i mig persona. El Llavor de Bisó no es creu la història, però l'endemà surt a buscar llenya i veu el Sasquatch. El Yakari i l'Arc del Cel li segueixen el rastre.

12:37 Yakari - La roca misteriosa
tancar

La roca misteriosa

Jugant amb el gos Orella Caiguda, el Yakari arriba al peu d'una roca molt alta. Un ós la vigila. L'animal l'empaita i ell s'enfila roca amunt perquè no li faci mal. Un cop a dalt de tot no pot baixar, perquè l'ós l'espera a baix, però llavors apareix la Gran Àguila i li explica la història d'aquella roca, que és diferent de la llegenda que diu que la roca és dels óssos.

12:49 Zoom, el dofí blanc - Taïna
tancar

Taïna

Jugant i nedant al mar amb en Zoom, en Yann troba una ampolla amb un missatge d'una noia misteriosa que es diu Taïna. La curiositat els porta a buscar més ampolles amb missatge i a investigar una mica qui pot ser aquesta noia i a qui van dirigides les seves notes. I les respostes que hi trobaran els deixaran ben parats.

13:01 Zoom, el dofí blanc - L'enamorada de l'oncle Patrick
tancar

L'enamorada de l'oncle Patrick

L'Anita és una amiga del Patrick de fa molts anys. Un dia arriba de visita a Maotou pràcticament sense avisar. De seguida es veu que l'oncle dels nens està enamorat d'ella, i la Marina estaria encantada de tenir-la a casa. Però en Yann no les té totes. No li agrada com observa en Zoom i com pren notes de tot el que fa.

13:13 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Classes reials
tancar

Classes reials

Uns bandits analfabets roben un llibre que conté el secret de la pedra filosofal i segresten la Dama Rohesia perquè els el llegeixi. En Robin i els seus amics decideixen rescatar la preceptora de la Marian, i, per aconseguir-ho, la Marian fa màgia, però comet un error i s'intercanvia el cos amb un dels lladres. Finalment, això ajudarà en Robin i als seus amics descobrir l'amagatall dels segrestadors?

13:27 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'espasa dels reis
tancar

L'espasa dels reis

La druida Arnaldina convenç el príncep Joan perquè li doni una bossa plena d'or a canvi d'un antic pergamí que indica un indret secret al bosc de Sherwood on es troba l'espasa Excàlibur, que permet a qui la posseeixi ser rei i senyor absolut de tot Anglaterra. Ho podran impedir, en Robin i els seus amics?

13:40 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - El Po fa de germà gran
tancar

El Po fa de germà gran

Després d'enviar el Taotie a la presó, el Po es veu obligat a cuidar el Biao Zao, el fill del malvat que vol destruir el Palau de Jade. El Po intenta fer-se amic del petit senglar, però pot confiar en ell o en realitat el Biao Zao segueix el joc al Guerrer del Drac per acabar-lo traint?

14:04 Kung Fu Panda: Llegendes increïbles - El mestre Ping
tancar

El mestre Ping

Després d'una lluita amb tres malvats, el restaurant del senyor Ping queda del tot destrossat. A contracor, el Po convida el seu pare a quedar-se al Palau de Jade fins que arreglin el restaurant. Però el caràcter del senyor Ping acaba traient de polleguera el Po, el Shifu i els Cinc Furiosos.

14:26 Un dramarama total - Cody el Bàrbar
tancar

Cody el Bàrbar

Una maga molt especial li diu a en Cody que té l'oportunitat d'heretar una gran fortuna del seu oncle, un famós creador de videojocs. Però per heretar-la, ell i els seus amics han d'entrar en el món fantàstic d'un videojoc creat especialment per l'ocasió. Si en Cody vol tenir l'herència, ell i els que l'acompanyen hauran de superar molts perills en un món de fantasia.

14:40 Un dramarama total - Hem perdut els papers
tancar

Hem perdut els papers

Fa molts dies que el paper de vàter de tota la ciutat desapareix misteriosament i ningú sap on va a parar. El problema és tan greu que hi ha molt d'enrenou a tot arreu. A la guarderia, la situació és crítica: els nens agafen còmics, ninos de peluix i tot el que troben per eixugar-se. Però el cas més greu és el de l'Owen, que fa dies que s'aguanta i està a punt d'explotar.

14:50 El xai Shaun - La garsa
tancar

La garsa

Una garsa ha decidit fer el niu a l'arbre gran que hi ha a la granja i no para de pispar tot el que troba. Els saquejos del nouvingut comencen a preocupar tothom, i el niu ben aviat es converteix en una mena de tresor digne del pirata més espavilat dels Set Cels! En Shaun s'haurà d'empescar algun pla per engalipar aquest rapinyaire, abans que els deixi sense res!

14:56 El xai Shaun - Fora abelles!
tancar

Fora abelles!

Els xais, enmig del camp on pasturen, acaben de descobrir un objecte que fa una mena de zum zum molt misteriós. Què deu ser? Algú ha d'anar a investigar-ho. Qui serà el més atrevit? En Shaun, és clar, com sempre. S'endurà un ensurt quan vegi que és ple d'abelles! Avui els la faran passar magres, a les nostres amigues!

15:02 El xai Shaun - Astut com una guineu
tancar

Astut com una guineu

Una guineu s'ha presentat a la granja disfressada de moltó molt ben plantat, amb la intenció d'infiltrar-se entre el ramat i cruspir-se en Timmy. Les ovelles estan encantades amb el nouvingut, sobretot la Shirley, que només té ulls per al nou galant. En Shaun és l'únic que no ho veu clar, i menys quan la disfressa de la guineu la comença a delatar...

15:09 El detectiu Conan - El torneig de kendo de l'amor i el misteri (1a part)
tancar

El torneig de kendo de l'amor i el misteri (1a part)

La Ran i en Conan van a animar el seu amic Heiji Hattori al campionat nacional de kendo per a estudiants de secundària. A la pausa, decideixen anar a menjar alguna cosa per dinar, però abans han de fer una parada al lavabo. Els que tenen més a prop estan plens i decideixen anar a uns altres que estan una mica més amagats. Però, abans d'arribar-hi, es troben un àrbitre del torneig assassinat. Algú li ha tallat el coll.

15:32 Els mixets - Els mixets i la mel
tancar

Els mixets i la mel

Un dia, en Tortell, en Flam i la Dolça van anar a veure l'àvia, que els va donar mel, una delícia que els mixets no havien tastat mai. Mentre berenaven, una abella es va posar a fer voltes a la taula i al pot de mel. Els mixets tenien por que l'abella els prengués la mel i van mirar d'espantar-la, però l'àvia els va explicar que era al revés, que eren els gats els que agafaven la mel de les abelles.

15:37 Els mixets - La bicicleta
tancar

La bicicleta

Els pares regalen a la Dolça una bicicleta de nena gran, però... ella no hi sap anar! Entre tots els amics proven d'ensenyar-n'hi perquè pugui participar amb ells a la cursa. Com costa anar sense rodetes!

15:42 El grill Apol·lo i les bestioles - Les nits sense dormir d'en Criptó
tancar

Les nits sense dormir d'en Criptó

En Criptó ronda pels voltants del rusc buscant alguna cosa i en Rostoll està molt amoïnat perquè es pensa que els vol atacar. L'Apol·lo li pregunta què busca i en Criptó li explica que ha perdut una bossa de tela que té des que era petit i que li serveix per adormir-se. L'Apol·lo i en Rostoll, mentre no apareix la bossa, intenten ajudar-lo a dormir de diverses maneres, però no és tan fàcil com es pensaven.

15:54 El grill Apol·lo i les bestioles - Els contes del jardí
tancar

Els contes del jardí

Al jardí, en Papabum es burla de les històries que en Rostoll els explica a les abelles petites abans d'anar a dormir. El poll li diu que, si ell les sap explicar més bé, ho demostri aquell vespre davant de la canalla del rusc. En Papabum vol explicar com va salvar una abella petita fa anys, però en Criptó diu que l'heroi va ser ell. L'Apol·lo ha de fer mans i mànigues per descobrir qui diu la veritat.

16:06 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas de les tanques tombades
tancar

El cas de les tanques tombades

El Trota té unes ales de la sort que el fan saltar molt enlaire. L'Uniclop voldria provar-les, però el Trota li diu que només les hi deixarà si fa volar una col que tenen a l'estable. Al cap d'una estona apareixen totes les tanques de l'estable tombades, i els Unicorns Trapelles s'enfaden entre ells. Si vol que facin les paus, el Noddy haurà de descobrir qui les ha tombat!

16:17 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas de la capsa màgica espatllada
tancar

El cas de la capsa màgica espatllada

La Pat-Pat no podrà fer més espectacles de màgia perquè s'ha trobat la seva capsa màgica espatllada. Però el pitjor de tot és que, al cap d'una estona, li ha desaparegut! El Noddy comença a buscar pistes i troba un adhesiu a la Casa-arbre que el porta fins al galió dels pirates, però els pirates no tenen la capsa. Avui tocarà buscar moltes pistes. Sort que el Noddy no es rendeix mai!

16:29 Els o-o-ossets - El parc d'atraccions
tancar

El parc d'atraccions

El Bucky està tip de jugar al gronxador i necessita emocions més fortes. Amb la col·laboració del Bjorn, construeix una immensa muntanya russa. Els dos amics tenen ganes de burlar-se de la Franny quan hi pugi i es mori de por. Però resulta que la guineu s'ho passa pipa.

16:34 Els o-o-ossets - La perla del Nord
tancar

La perla del Nord

El Bjorn ha fet un vaixell en miniatura preciós, i el Bjorn té tantes ganes de veure com navega que se l'endu al riu sense permís. Però el corrent se l'emporta i, com que no s'atreveix a dir-li al seu amic que tot és culpa seva, s'inventa una història de pirates robòtics.

16:39 Els o-o-ossets - Bucky FM
tancar

Bucky FM

El Bucky s'avorreix com una ostra preparant la pista de gel per poder jugar a hoquei. Per entretenir-se crea el seu propi programa de ràdio i es passa les hores punxant música i xerrant. Però la Franny i el Bjorn s'hi empipen una mica perquè els deixa sols fent la feina.

16:45 Masha i l'os - Crit de victòria
tancar

Crit de victòria

La Masha i l'os estan pescant i senten algú que fa molt soroll. L'os va a mirar què passa i veu que és l'ossa, que juga a tenis. Amb l'esperança de conquistar-la, l'os fa una pista de tenis al jardí de casa, però l'os de l'Himàlaia el repta a jugar un partit i l'os acaba lesionat. Llavors, la Masha vol jugar un partit contra l'os de l'Himàlaia, però per guanyar, haurà d'aprendre a jugar a tenis.

16:52 Masha i l'os - L'os dents de sabre
tancar

L'os dents de sabre

L'os vol acabar de fer el seu arbre genealògic, però no sap com. A la nit, no pot dormir i se li acudeix fer una màquina del temps per conèixer el seu primer avantpassat de la prehistòria. La màquina del temps funciona i al final, l'os coneix el seu avantpassat, l'os dents de sabre. Però també hi ha una Masha prehistòrica que no triga gens ni mica a embolicar la troca.

16:58 Masha i l'os - Programa de varietats
tancar

Programa de varietats

L'os i el panda convoquen els animals del bosc per veure programes per satèl·lit amb l'antena i la tele que s'acaben de comprar. Al cap d'una estona, arriba la Masha, es baralla amb el panda i sense voler trenquen la tele. Perquè l'os no s'adoni que la tele està trencada i els castigui, la nena i l'osset es posen a fer programes ells mateixos fent veure que els fan a la tele.

17:04 Masha i l'os - Súper-Masha
tancar

Súper-Masha

La Masha juga a fer de superheroïna i a salvar la nina i l'osset del conill dolent. S'ho ha passat tan bé que quan acaba de jugar, se'n va a buscar els animals per salvar-los del que sigui. Però els animals no necessiten que els salvi de res i s'enriuen de la disfressa que porta. Llavors, l'os, que empaita un full de paper, es queda enganxat a la via del tren i els altres animals el volen ajudar però no se'n surten.

17:11 Pirata i Capitano - La revolució de les estrelles
tancar

La revolució de les estrelles

La Pirata, el Capitano i les Piratestrelles busquen el tresor d'un naufragi, però quan localitzen les restes i troben el cofre, no hi ha res a dins. Aleshores, les Piratestrelles troben un mapa del tresor que només elles poden llegir, i la Pirata les nomena capitanes per aquesta aventura. Vet aquí, doncs, que la Calavera Rosa, comandada per la Plic, la Plac i la Ploc, se'n va a la recerca d'aquest nou tresor.

17:23 Pirata i Capitano - L'estàtua del Prior
tancar

L'estàtua del Prior

L'Omàntol Blau encarrega una missió molt important a tots els pirates: han de salvar l'estàtua del Prior, el primer pirata, que es troba al capdamunt d'un volcà que està a punt de despertar-se. Tots els pirates prometen que treballaran junts, però, a l'hora de la veritat, la Pirata i la seva tripulació són els únics que no van a la seva. Al final tots aprendran que hi ha feines que només es poden fer amb la col·laboració de tothom.

17:33 El Mic i els seus amics - Col·lecció de petxines
tancar

Col·lecció de petxines

El Mic recull petxines a la platja. En té una bona pila. En Cincsegons li proposa de comptar-les, per saber quantes en té. Però al Mic el que li agrada és recollir-les de la vora del mar.

18:00 L'abella Maia - La Maia, al rescat
tancar

La Maia, al rescat

La Maia ha convençut en Max, el seu amic cuc, perquè tasti la fruita dels arbres, que és molt més bona i no està podrida. Per fer-ho, l'han agafat entre ella i en Willi i l'han portat volant fins a dalt d'un albercoquer, però amb tanta mala sort que l'ha acabat capturant un ocell i ara se'l vol cruspir! La Maia ja està organitzant un rescat a gran escala, amb les formigues i tot!

18:12 El llibre de la selva - Un bessoó ben estrany
tancar

Un bessoó ben estrany

El Tabaqui i el Kallu tracen un pla molt astut perquè el Mowgli caigui a les urpes del Shere Khan: el corb imita la veu del nen i li fa creure que hi ha un altre cadell d'home a la selva. El Mowgli, intrigat, el segueix fins al temple en ruïnes.

18:22 El llibre de la selva - Els encantadors de serps
tancar

Els encantadors de serps

La Mera i la Mona estan cansades que el Kaa les hipnotitzi i les faci caçar per a ell. Per casualitat veuen que al poblat dels homes hi ha un encantador de serps que les hipnotitza amb una flauta. Les mones l'hi roben per sotmetre el Kaa a la seva voluntat.

18:34 Ghostforce - Hipnolleó
tancar

Hipnolleó

La Liv admira tant la senyoreta Jones i li agradaria tant ser com ella que, sense adonar-se'n, l'imita en tot. L'Andy i el Mike miren fer-li veure que potser en fa un gra massa i que també ha de confiar en el seu criteri. Quan la senyoreta Jones s'equivoca analitzant un fantasma, la Liv s'adona que fins i tot la millor científica del món es pot equivocar, i que està molt bé tenir-la com a model, però també ha de confiar en la seva intuïció.

18:45 Ghostforce - Trapella
tancar

Trapella

Arriba el Dia de les Bromes i tothom en fa. L'Andy i la Liv enreden de valent el Mike. La senyoreta Jones i el Brillant els fan una broma als nois de la Ghostforce. I fins i tot el fantasma que apareix de cop és especialista a fer bromes. El Mike, en canvi, no hi té gens de traça. Però les bromes del fantasma poden arribar a ser perilloses, i la Ghostforce l'haurà de capturar per evitar que la gent prengui mal per culpa seva.

18:56 Les aventures de Riff i Flat - El monstre de les tovalloletes
tancar

El monstre de les tovalloletes

Súpers, el Riff i el Flat tenen visita: cuina molt bé i els prepara plats tan suculents que no poden deixar d'endrapar. Però al Flat li fa molt mala espina... l'encertarà?

19:09 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Classes reials
tancar

Classes reials

Uns bandits analfabets roben un llibre que conté el secret de la pedra filosofal i segresten la Dama Rohesia perquè els el llegeixi. En Robin i els seus amics decideixen rescatar la preceptora de la Marian, i, per aconseguir-ho, la Marian fa màgia, però comet un error i s'intercanvia el cos amb un dels lladres. Finalment, això ajudarà en Robin i als seus amics descobrir l'amagatall dels segrestadors?

19:22 Robin Hood, el trapella de Sherwood - L'espasa dels reis
tancar

L'espasa dels reis

La druida Arnaldina convenç el príncep Joan perquè li doni una bossa plena d'or a canvi d'un antic pergamí que indica un indret secret al bosc de Sherwood on es troba l'espasa Excàlibur, que permet a qui la posseeixi ser rei i senyor absolut de tot Anglaterra. Ho podran impedir, en Robin i els seus amics?

19:34 Agència Galàctica - L'ou màgic
tancar

L'ou màgic

L'Agència Galàctica ha trobat un ou màgic que, segons una antiga llegenda, concedeix un desig a la persona que el cuida en el moment de l'eclosió. Al principi, el K és l'únic que hi creu, però els seus companys també volen fer realitat els seus desitjos i es començaran a barallar entre ells per quedar-se l'ou, fins al punt de jugar-s'hi la vida.

19:45 Agència Galàctica - A estiracabells!
tancar

A estiracabells!

El Zed té hora per pentinar-se amb la Stacy, però quan arriba a la perruqueria ella no se'n recordava i el Zed s'enfada. La Stacy li demana perdó, però el Zed reacciona tan malament que la Stacy s'ofèn i li diu que, fins que no li demani perdó, no el vol tornar a veure mai més. En comptes de demanar-li disculpes, el Zed comença a sabotejar-li aparells de la perruqueria fins que la situació acaba sent caòtica.

19:56 Kung Fu Panda: Les potes del destí - La(es) batalla(es) de la badia de Gongmen
tancar

La(es) batalla(es) de la badia de Gongmen

Quatre pandes petits viuran una aventura única quan per accident absorbeixen el txi d'uns antics mestres del kung fu i convencen el Mestre del Drac Po perquè els ensenyi kung fu. Mentre s'entrenen en secret al poble dels pandes, un vell malvat, camuflat sota l'aparença d'un pacífic monjo, intentarà com sigui robar-los el txi per fer-lo servir per dominar el món.

20:19 Dracs: Cap a nous horitzons - Maces i urpes (2a part)
tancar

Maces i urpes (2a part)

Els genets de dracs exploren el vaixell abandonat dels caçadors i hi descobreixen un tauler de maces i urpes, el joc d'estratègia preferit d'en Viggo. En Singlot arriba a la conclusió que en Viggo l'està desafiant personalment a una mena de partida de maces i urpes a la vida real i vola cap al campament dels caçadors per mirar d'alliberar la Heather i tots els dracs que hi tenen capturats.

20:44 Efecte wow - Metalls contra àcids
tancar

Metalls contra àcids

En Jordi és un amant de la cultura japonesa. Domina l'art de les catanes o espases japoneses, i, com que en té una, practica molt. Quan el Dani veu l'espasa pensa que és dels acers més resistents del món però la Bet ho posa en dubte.

20:55 Bricociència - Els meus experiments favorits
tancar

Els meus experiments favorits

SINOPSI En aquest episodi, Steve Spangler ens ensenyarà a fer els seus experiments favorits perquè ens convertim en l'ànima de les festes i deixem els nostres amics de pasta de moniato. Aprendrem a fer neu en un got simplement agafant-lo amb les mans, i després transformarem els pensaments negatius en aigua negra. I tot això, per art de màgia... científica. I, finalment, un truc matemàtic que no falla mai.

21:18 Agència Galàctica - Tallacircuit
tancar

Tallacircuit

Mentre ajuden el Fency a reparar el seu rebòlid, els agents galàctics s'adonen que el forn del Dany no va gaire catòlic. En realitat, no para de provocar curtcircuits per tota la galàxia. El problema és que el Dany no deixa que ningú li toqui el forn microones. Per sort, al K li passa el mateix quan va al dentista, i creu que li podrà donar un bon consell... abans que exploti tota la galàxia.

21:29 Agència Galàctica - El Codi Còsmic
tancar

El Codi Còsmic

Els agents galàctics es troben el Vomitada perdut per la galàxia, i segons el Codi Còsmic no el poden abandonar, perquè el K ha decidit que a partir d'ara el seguiran al peu de la lletra. En realitat, el Vomitada se n'ha anat de Tufilàndia per començar una nova vida a Ciutat Elèctrica, però els nostres Galàctics aviat descobriran que el Tuf té altres plans per al seu tortumbriaire.

21:40 Mike el magnífic - El Mike, refredat
tancar

El Mike, refredat

El Mike ha agafat un bon refredat, té febre, no para d'esternudar i li fa mal tot. L'Iris i les tortugues miren de cuidar-lo i també s'han d'ocupar d'enfrontar-se al Freddy i al Mercury quan aquests es presenten a la casa per robar. Però els pobres acaben tancats en una gàbia, de manera que el Mike haurà de treure forces de flaquesa per fer fora els ossos rentadors i alliberar els seus amics.

21:47 Mike el magnífic - La caseta de gos
tancar

La caseta de gos

La visita d'una tieta dels Mikkelsen que és al·lèrgica al pèl de gos obliga el Mike a quedar-se a fora al jardí en una caseta de gos que li han comprat per a l'ocasió. Ell de seguida hi veu una oportunitat d'or per decorar-la i convidar la seva enamorada Iris a prendre un còctel. Però els ossos rentadors, farts de les goteres que hi ha al seu cau, també s'hi voldran instal·lar.

Progrmació BD ....
06:07 E3 - La cursa de la seva vida cap.3
07:03 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

07:19 ONZE Estiu
08:05 Aire Lliure - Cami dels Monjos, amb Txarango
tancar

Cami dels Monjos, amb Txarango

El Camí dels Monjos és un sender amb gairebé mil anys d'història que enllaça St. Cugat i el cim de la Mola. Al bell mig del camí Núria Picas es trobarà amb l'Alguer Miquel i en Sergi Carbonell dos components de Txarango que convidaran a l'atleta a convertir-se en l' entrenadora personal del grup abans d'un concert.

08:46 Aire Lliure - Costa Central, amb Toni Albà
tancar

Costa Central, amb Toni Albà

Després d'aprendre alguns dels secrets de la vela oceànica de la mà d'Anna Corbella, Núria Picas arriba al port de Vilanova a on Toni Albà farà d'amfitrió. En aquest quart episodi d'Aire Lliure també ensenyarem a circular per Barcelona en bicicleta al costat de tot un especialista de les dues rodes: Sergi Fernández.

09:34 No tenim vergonya - NTV Esports 5
10:03 ONZE Estiu
10:48 E3 - Custom 6: Ike and Theo
11:00 Karakia - Greg (Indiana) / Lilia (Orhei)
tancar

Greg (Indiana) / Lilia (Orhei)

La Lilia prové de la regió d'Orhei, a la República de Moldàvia. Al seu territori, el riu marca el tarannà de la vida quotidiana. La recerca de benestar l'ha acabat portant lluny del Nistru, com ells anomenen el Dnièster, però, a canvi, s'ha sentit ben acollida a prop de l'Ebre, a Alcanar especialment, on ha viscut els primers anys i on també s'està la família. La seva mare, la Nelia, l'ajuda a mantenir les arrels gastronòmiques.

11:36 Xarxa Natura - Gavarres
tancar

Gavarres

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

11:42 Xarxa Natura - Baix Ter
tancar

Baix Ter

En la llista d'espais inclosos a la Xarxa Natura 2000 hi ha tots els parcs naturals, però també molts altres espais emblemàtics com ara les Guilleries, l'estany de Banyoles, l'Alta Garrotxa, la serra del Montsec o les Gavarres. La majoria d'aquests espais són autèntics desconeguts i els seus valors naturals i culturals no han estat mai objecte de cap divulgació específica. Aquesta sèrie vol donar a conèixer aquest patrimoni.

11:48 GR Terres del sud - Tarraco viva
tancar

Tarraco viva

Avui descobrirem Tarragona, la nova i l'antiga.
Començarem vivint la Tarragona actual: passejant pel nucli antic, visitant els carrers del centre. I en arribar al Serrallo, un tarragoní de soca-rel ens durà a fer un trajecte en "golondrina".
A continuació ens allunyarem una mica del centre pel camí de Ronda, un recorregut fantàstic que ens durà fins al Castell de Tamarit, just a la desembocadura del riu Gaià on, per causes de força major, descobrirem un hort amagat, molt especial. I acabarem fent nit en un bungalou.
L'endemà, de tornada, ens endinsarem de ple a l'antiga Tarraco: baixarem a les profunditats de la seva cova urbana; gaudirem del Festival Tarraco Viva; cuinarem un plat típic romà dalt del Pretori i, finalment, saltarem a l'arena de l'amfiteatre per saber com eren realment les lluites de gladiadors, amb autèntics gladiadors.

12:33 Futbol: Pretemporada F.C.Barcelona - FC Barcelona-Manchester City
14:41 Sala de Premsa - Michel
15:00 Ciclisme - Tour Alemanya Etapa 1 Weimar-Meiningen
17:01 Vaques Sagrades - Martí Filosia: "A cap futbolista del Barça l'han xiulat com a mi"
tancar

Martí Filosia: "A cap futbolista del Barça l'han xiulat com a mi"

Siso Martí Filosia, que va ser jugador del primer equip del Barça entre el 1966 i el 1975, ha passat pel "Vaques Sagrades". El futbolista empordanès ha recordat la Lliga 70-71 que es va deixar escapar l'equip blaugrana en l'última jornada.

17:30 Vaques Sagrades - Joan Gaspart, el president que mai s'hauria votat
tancar

Joan Gaspart, el president que mai s'hauria votat

L'expresident del FC Barcelona explica al "Vaques sagrades" que és contrari a la possibilitat que el Barça es converteixi en una societat anònima. "Hauran de passar per sobre del meu cadàver", ha sentenciat Gaspart.

18:00 Zona Champions - Sorteig Champions
19:00 Tot Costa
20:30 E3 - Esport Global - Esther Guerrero
20:52 Tot Costa
22:21 E3 - Temps d'aventura 20 anys cap.11
tancar

Temps d'aventura 20 anys cap.11

El 2007, Sergi Fernández va acabar la seva particular aventura: travessar en btt els set deserts més famosos del món. Va deixar per al final els més dur de tots: el Sàhara.
Els aficionats al surf coneixen les onades de Getaria, Zarautz, Mundaka... totes al País Basc i banyades per un Cantàbric ple de furor.

23:00 ONZE Estiu
00:01 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

00:24 ONZE Estiu
01:25 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

01:49 Tot Costa
03:20 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

03:43 Zona Champions - Sorteig Champions
04:44 WRC 2022 - Ral.li Bèlgica resum final