TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Canal 3/24
10:37 Joséphine - El billet premiat
tancar

El billet premiat

L'Antoine Mercier, un jove carter, guanya 7 milions d'euros a la loteria, una suma que genera moltes enveges al seu voltant. La missió de la Joséphine consisteix a defensar-lo de les persones que se li acosten per treure'n profit. La primera és l'Amélie, de qui l'Antoine està enamorat. Empesa pel seu xicot, que vol quedar-se la fortuna del carter, manipula l'Antoine fent-li creure que n'està enamorada. A més, apareix el presumpte pare de l'Antoine, que ell no ha conegut mai.

12:23 Migdia al dia - + info
tancar

+ info

"Migdia al dia" és l'entrevista de l'estiu amb un repàs a les principals notícies del dia comentades per tertulians amb finestra oberta allà on es produeixi la notícia. Un programa dels Serveis Informatius amb un to de magazín als migdies d'estiu.

14:00 Telenotícies comarques
14:30 Telenotícies
15:36 La Riera Essències - La Riera Essències
16:33 Unitat d'investigació - Vacances mortals
tancar

Vacances mortals

Un caiac a la deriva apareix al llac d'un popular club d'esports aquàtics. Uns joves que es preparen per obtenir un diploma esportiu hi troben a bord el cadàver de l'Annabelle Renoir, monitora del club i campiona del món de piragüisme. Ben aviat, la policia descobreix que hi ha una altra noia que també ha desaparegut. Es tracta d'una noia violenta i problemàtica que podria ser l'autora del crim. Però cal ser prudents: a mesura que la Unitat comença a estirar el fil, es fa més plausible que la Marion sigui la segona víctima.

17:29 Julie Lescaut - Assumpte privat
tancar

Assumpte privat

La comissària Lescaut investiga l'assassinat d'un advocat de renom, en Vincent Darras. El primer sospitós és un exconvicte que feia de jardiner a casa de la víctima i de la seva dona. Però l'home ho nega tot i explica que la parella tenia problemes conjugals. Al final, la dona de l'advocat mort confessa que el va matar en legítima defensa de resultes d'una baralla. Però en Kaplan no s'ho acaba de creure.

19:02 Els misteris d'en Murdoch - Energia
tancar

Energia

En Daniel Pratt (David Huband), propietari de Toronto Electric & Light, ha fet fortuna amb la il·luminació dels carrers mitjançant corrent continu, però ara el consell es planteja utilitzar un altre tipus de corrent anomenat corrent altern. Així doncs, en Pratt i un equip d'ajudants d'alt nivell decideixen muntar un espectacle per tota la ciutat per demostrar que el corrent altern és massa complicat. Però quan la senyoreta Toronto Electric & Light, Alice Howard (Tamsen McDonough), mor electrocutada en una demostració fallida es fa evident que la palanca que ha abaixat era una trampa. Per si de cas hi hagués un suborn, un escàndol o procediments estranys darrere de tot plegat, en Murdoch (Yannick Bisson) ha de descobrir qui ha matat l'Alice i per què.

19:59 Plats bruts - Tinc enveja
tancar

Tinc enveja

A la ràdio on treballa el Lopes, hi ha un becari que no acaba de funcionar. El Lopes l'ajuda, però l'únic que aconsegueix és que el becari tregui profit de la feina que li fa, en benefici propi. El David, juntament amb el Pol, company de l'Institut, preparen un espectacle . Mentrestant, es presenten a un càsting per una obra al TNC, però fent el pacte entre ells que o els agafen a tots dos o cap farà l'obra.

20:29 Plats bruts - Tinc una edat
tancar

Tinc una edat

El Lopes vol celebrar el seu trenta-cinquè aniversari amb una festa, el David creu que és un vell. El Lopes intenta rejovenir-se. La Carbonell deixa de fumar però únicament aconsegueix tenir ansietat i passar més nervis.

21:00 Telenotícies
21:57 Cosins germans - Calendari lunar
tancar

Calendari lunar

La primera lluna plena de la primavera fixa les dates del Carnaval, la Setmana Santa i el Corpus, les tres festes que viurem, amb amfitrions de luxe com el Lluís Llach.

22:57 Cosins germans - L'Alguer
tancar

L'Alguer

La Barceloneta de Sardenya. Així és conegut l'Alguer. L'essència catalana encara és als carrers. Més enllà d'aquesta visió de postal, com és l'Alguer del present?

00:06 Majoria absoluta - Himnes
tancar

Himnes

El Felip es planteja fer el que sigui perque el Barça guanyi el partit del segle, l'Eduard ha de dirigir el cor del Liceu al Camp Nou i el Joan vol allunyar-se del Sebastià i fer-se skater. I mentrestant, a can Anglada tothom canta himnes.

00:50 Majoria absoluta - Sorts
tancar

Sorts

A l'Eduard li ha desaparegut la batuta que li dóna la sort, justament ara, que ha de dirigir una gran soprano; al Jairo li ha tocat una pasta a la loteria; la Carme espera que l'agafin al TNC; la Norma treu un excel·lent d'anglès i tothom creu que la Marta té poders màgics.

01:31 Majoria absoluta - Curts
tancar

Curts

La Judit i l'Eduard han de formar part d'un jurat de curtmetratges. Mentrestant l'Amadeu, que arriba dels Estats Units, a l'aeroport es confon de maleta i n'agafa una amb una partida de cocaïna. La "mula" --la persona que s'encarrega de transportar la mercaderia-- resulta que és una senyora, l'Àgata, que se'ls presenta a casa per amagar-se d'una batuda policial.

02:07 El Faro, cruïlla de camins - + info
tancar

+ info

La celebració d'El Faro serà molt especial per al Jesús i la Berta. Les Penya han de prendre alguna decisió dràstica per atendre l'encàrrec del laboratori. El Santiago vol saber qui és la Lucía just quan ella aquesta rep un document terrible. Quatre dies abans del casament la tensió entre el Miguel i la Rosa per revelar la veritat al Ricardo arriba al màxim.

02:56 Ritmes a l'aula - Tazuff
03:26 Cava de Blues - IVAN KOVACEVIC 5 SPOTS
tancar

IVAN KOVACEVIC 5 SPOTS

Cava de Blues és un espai dedicat a les noves creacions de 14 grups del país que es dediquen a aquest gènere musical.En aquesta edició, els grups que hi trobareu són: -A contrablues-Blas Picón & The Junk Espress-Bullfrog Electric Blues Experience-Dusa'ns Flying Blues Band-Dani Baraldés & The XX Band-Emili Baleriola Blues Quartet-Dani Nel·lo & Mario Cobo-Ivan Kovacevic 5 Spots-JG Acoustic Gang-John Big Stone & The Blues Workers-Legacaster! The Hillbilly Trio-Martini Surfers-Susan Santos & The Papa's Red Band-The Paparellos

04:13 Fusió i swing a l'estudi - MOYA KALONGO
tancar

MOYA KALONGO

Moya Kalongo és un grup de Barcelona amb músics de diferents procedències, com ara Moçambic, Costa d'Ivori, Uruguai i Catalunya. Tots ells uneixen els seus orígens musicals per crear un repertori únic de funk i afrobeat, que els ha convertit en pioners d'aquest estil a casa nostra. Els Moya Kalongo són Marc Thió a la bateria, Noé Escolà al saxo i la flauta, Roqui Alvero a la trompeta, Cesc Pasqual a la guitarra, Pito Rosas al baix i Simonal Bie a la veu.

04:59 Jazz a l'estudi - Nu-Roots
tancar

Nu-Roots

Aquest és el projecte del solista David Pastor creat amb el desig de buscar noves textures sonores i noves rítmiques per als seus vells temes, interpretades tant amb la trompeta com amb teclats, junt a dos músics de solvent i àmplia trajectòria a l'escena catalana de fusió com són Toni Pagès a la batería i José Luis Guart al piano i als teclats.

Progrmació BD ....
21:57 Tria33
22:04 Quèquicom - Atrapa llamps
tancar

Atrapa llamps

A Catalunya cauen 64.000 llamps cada any. Què cal fer per evitar que ens caiguin al damunt? Pere Renom persegueix llamps durant una tempesta per gravar-los en alta velocitat, en segueix les pistes en els arbres i els minerals del subsòl.

22:41 Quèquicom - Esquerrans, el món al revés?
tancar

Esquerrans, el món al revés?

És veritat que els esquerrans tenen un do per a les arts, els esports i les matemàtiques? Com funciona el seu cervell? Quèquicom respon a aquestes i altres preguntes amb les proves que li fan a la reportera d'"Els Matins" de TV3, Marta Casagolda, que és esquerrana.El cervell està dividit en dos hemisferis. La lateralitat és conseqüència de la distribució de funcions que s'estableix entre els dos hemisferis cerebrals. En els dretans, les neurones destinades al llenguatge oral acostumen a estar en l'hemisferi de l'esquerra, però en els esquerrans poden estar en diferents llocs.En el cas que a un esquerrà l'hagin d'operar del cervell és imprescindible saber des de quina àrea precisa controla la parla. Sobre aquesta hipòtesi, un equip d'investigadors de la CRC, Corporació Sanitària, sotmet Marta Casagolda a una ressonància magnètica funcional. A més, el Dr. Josep Espadaler, cap de neurologia del Parc de Salut Mar, li fa una estimulació magnètica transcranial. Es tracta d'excitar elèctricament el seu cervell, sense tocar-lo, de manera que es trobi sense marge d'error la zona de la parla. La Marta queda durant uns segons muda. Ja tenen localitzades les neurones que no haurien de tocar en cas que hagués d'entrar a quiròfan per no deixar-la sense parla. Ara, els neurocirurgians operen sempre els esquerrans tenint un mapa exacte de l'organització del seu cervell.Només els humans som dretans o esquerrans? No. "Quèquicom" visita la Fundació Mona de Riudellots de la Selva on han estudiat quina mà prefereixen els ximpanzès en la motricitat precisa. I han vist que són iguals que els humans, hi ha un 10% d'esquerrans i el 90% són dretans. És un estudi pioner que han comparat amb ximpanzés salvatges al Congo i n'han extret les mateixes conclusions.El Dr. Joan Déus, de CRC Corporació Sanitària, assegura que l'important és definir la lateralitat. Als 6 anys hauria d'estar adquidida del tot, perquè és el moment que el nen comença a llegir i escriure. Si no és així, s'ha d'ajudar els nens a definir-la. El fet de ser esquerrà no està relacionat ni amb la dislèxia, ni amb el tartamudeig, ni amb més dificultats per aprendre la lectoescriptura, però sí que la persona que escriu amb l'esquerra té tendència a fer el grafisme al revés.

23:08 Salut a Europa - Torna-ho a provar
tancar

Torna-ho a provar

Durant els últims pocs anys, els jocs electrònics monopolitzen l'interès de la gent jove. Així, de ser un entreteniment inofensiu, tendeixen a convertir-se en un nou tipus d'addicció en la seva vida de cada dia. La imatge dels nens tornant desprès dels seus jocs a l'aire lliure, amb la roba enfangada i els genolls pelats, ha estat substituïda per la imatge dels nens amb els ulls cansats, de tenir-los enganxats tantes hores davant de la pantalla de l'ordinador. Malgrat tot, l'excessiva ocupació en aquest món nou i atractiu sovint té conseqüències desagradables. Els usuaris s'alienen sols en el " mon digital ", desatenent inclús les necessitats bàsiques. Un considerable percentatge del jovent s'adreça cap a aquesta addicció, creant problemes a ells mateixos i a les seves famílies. Tot i que la dependència als jocs electrònics no està reconeguda oficialment com una malaltia, se la tracta com a tal en centres de teràpia creats especialment.El documental segueix tres nois joves a tres ciutats europees - Alemanya, Holanda i Grècia-, mentre s'esforcen per alliberar-se de l'ús excessiu de l'ordinador. Parlen obertament de les seves històries privades, des de la primera vegada que van jugar amb l'ordinador fins ara, al final de la seva teràpia, fent un nou començament al " món real ". Al mateix temps els experts ens donen informació valuosa i reveladora sobre els símptomes i les conseqüències d'aquesta malaltia moderna.

00:00 Instint salvatge - Sumatra: Els orangutans, el poble de la selva
tancar

Sumatra: Els orangutans, el poble de la selva

Endinsar-se als boscos impenetrables de l'illa de Sumatra és submergir-se al cor d'un paradís primitiu, modelat per la natura fa 100 milions d'anys. En aquesta selva espessa on pocs homes s'aventuren, Olivier Houalet ens porta a la recerca d'animals mítics: l'esquiu elefant salvatge, els últims rinoceronts de Sumatra i els tímids orangutans. Però aquest edèn salvatge que tot sol allotja el deu per cent de les espècies vegetals del planeta està amenaçat. La desforestació cada dia roba una mica més d'hàbitat als últims representants d'aquesta fauna única al món.

00:52 Tresors del món, patrimoni de la Humanitat - Anuradhapura, la ciutat de la fe. Sri Lanka.
tancar

Anuradhapura, la ciutat de la fe. Sri Lanka.

"Tresors del món, Patrimoni de la Humanitat" és una sèrie de televisió que retrata aquells llocs, monuments i parcs nacionals que han estat designats Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Els "tresors"· són petites peces de gran bellesa, de 15 minuts, filmades en 35 mm, fent servir tècniques tan diverses com la càmera subjecta al cap o el tràveling.La sèrie, sota el patronatge de la UNESCO, vol retratar el màxim nombre d'aquest tresors.És una producció de la SWR alemanya.

01:07 Quèquicom - Atrapa llamps
tancar

Atrapa llamps

A Catalunya cauen 64.000 llamps cada any. Què cal fer per evitar que ens caiguin al damunt? Pere Renom persegueix llamps durant una tempesta per gravar-los en alta velocitat, en segueix les pistes en els arbres i els minerals del subsòl.

01:40 Quèquicom - Esquerrans, el món al revés?
tancar

Esquerrans, el món al revés?

És veritat que els esquerrans tenen un do per a les arts, els esports i les matemàtiques? Com funciona el seu cervell? Quèquicom respon a aquestes i altres preguntes amb les proves que li fan a la reportera d'"Els Matins" de TV3, Marta Casagolda, que és esquerrana.El cervell està dividit en dos hemisferis. La lateralitat és conseqüència de la distribució de funcions que s'estableix entre els dos hemisferis cerebrals. En els dretans, les neurones destinades al llenguatge oral acostumen a estar en l'hemisferi de l'esquerra, però en els esquerrans poden estar en diferents llocs.En el cas que a un esquerrà l'hagin d'operar del cervell és imprescindible saber des de quina àrea precisa controla la parla. Sobre aquesta hipòtesi, un equip d'investigadors de la CRC, Corporació Sanitària, sotmet Marta Casagolda a una ressonància magnètica funcional. A més, el Dr. Josep Espadaler, cap de neurologia del Parc de Salut Mar, li fa una estimulació magnètica transcranial. Es tracta d'excitar elèctricament el seu cervell, sense tocar-lo, de manera que es trobi sense marge d'error la zona de la parla. La Marta queda durant uns segons muda. Ja tenen localitzades les neurones que no haurien de tocar en cas que hagués d'entrar a quiròfan per no deixar-la sense parla. Ara, els neurocirurgians operen sempre els esquerrans tenint un mapa exacte de l'organització del seu cervell.Només els humans som dretans o esquerrans? No. "Quèquicom" visita la Fundació Mona de Riudellots de la Selva on han estudiat quina mà prefereixen els ximpanzès en la motricitat precisa. I han vist que són iguals que els humans, hi ha un 10% d'esquerrans i el 90% són dretans. És un estudi pioner que han comparat amb ximpanzés salvatges al Congo i n'han extret les mateixes conclusions.El Dr. Joan Déus, de CRC Corporació Sanitària, assegura que l'important és definir la lateralitat. Als 6 anys hauria d'estar adquidida del tot, perquè és el moment que el nen comença a llegir i escriure. Si no és així, s'ha d'ajudar els nens a definir-la. El fet de ser esquerrà no està relacionat ni amb la dislèxia, ni amb el tartamudeig, ni amb més dificultats per aprendre la lectoescriptura, però sí que la persona que escriu amb l'esquerra té tendència a fer el grafisme al revés.

02:07 Salut a Europa - Torna-ho a provar
tancar

Torna-ho a provar

Durant els últims pocs anys, els jocs electrònics monopolitzen l'interès de la gent jove. Així, de ser un entreteniment inofensiu, tendeixen a convertir-se en un nou tipus d'addicció en la seva vida de cada dia. La imatge dels nens tornant desprès dels seus jocs a l'aire lliure, amb la roba enfangada i els genolls pelats, ha estat substituïda per la imatge dels nens amb els ulls cansats, de tenir-los enganxats tantes hores davant de la pantalla de l'ordinador. Malgrat tot, l'excessiva ocupació en aquest món nou i atractiu sovint té conseqüències desagradables. Els usuaris s'alienen sols en el " mon digital ", desatenent inclús les necessitats bàsiques. Un considerable percentatge del jovent s'adreça cap a aquesta addicció, creant problemes a ells mateixos i a les seves famílies. Tot i que la dependència als jocs electrònics no està reconeguda oficialment com una malaltia, se la tracta com a tal en centres de teràpia creats especialment.El documental segueix tres nois joves a tres ciutats europees - Alemanya, Holanda i Grècia-, mentre s'esforcen per alliberar-se de l'ús excessiu de l'ordinador. Parlen obertament de les seves històries privades, des de la primera vegada que van jugar amb l'ordinador fins ara, al final de la seva teràpia, fent un nou començament al " món real ". Al mateix temps els experts ens donen informació valuosa i reveladora sobre els símptomes i les conseqüències d'aquesta malaltia moderna.

02:52 Ritmes a l'aula - Elio
03:22 Cava de Blues - DUSAN'S FLYING BLUES BAND
tancar

DUSAN'S FLYING BLUES BAND

Cava de Blues és un espai dedicat a les noves creacions de 14 grups del país que es dediquen a aquest gènere musical.En aquesta edició, els grups que hi trobareu són: -A contrablues-Blas Picón & The Junk Espress-Bullfrog Electric Blues Experience-Dusa'ns Flying Blues Band-Dani Baraldés & The XX Band-Emili Baleriola Blues Quartet-Dani Nel·lo & Mario Cobo-Ivan Kovacevic 5 Spots-JG Acoustic Gang-John Big Stone & The Blues Workers-Legacaster! The Hillbilly Trio-Martini Surfers-Susan Santos & The Papa's Red Band-The Paparellos

04:09 Fusió i swing a l'estudi - MAR SERRA GRUP
tancar

MAR SERRA GRUP

El quartet ens presenta el seu projecte Opus: un petit i particular viatge per la història de la música. A cavall entre el jazz fusió i la música contemporània, Mar Serra ens va endinsant en l'esperit mediterrani a partir de sonoritats com el flamenc o la música tradicional. El poder evocador del violí de Lluna Aragón, el motor del contrabaix de Franco Molinari, la bateria de Joan Vidal i la força del piano de Mar Serra ens descobreixen un llenguatge propi.

04:55 Jazz a l'estudi - Marc Ayza
tancar

Marc Ayza

Marc Ayza, explosiu bateria i DJ és ben conegut a casa nostra, on ha desenvolupat la seva trajectòria fins a l'actualitat de manera incansable. La formació d'avui és fruit d'una trobada especial pel nostre programa, acompanyat de Roger Mas als teclats, Tom Warburton al contrabaix, Core Rhythm com a MC i Marga Mbande a la veu. on ens ofereix composicions enèrgiques entre el Jazz i el Hip Hop.

Progrmació BD ....
06:01 La Bruixa Avorrida - La Bruixa Avorrida i el geni
tancar

La Bruixa Avorrida i el geni

El convidat més antic de l'Avorrida és tot un geni. És pintor, dibuixant, escultor, enginyer, arquitecte, músic, filòsof i inventor. És del segle XV, va néixer a Itàlia i es diu Leonardo. A veure si endevines el cognom d'aquest convidat tan il·lustre?

06:06 La Bruixa Avorrida - La Bruixa Avorrida i els gorrers
tancar

La Bruixa Avorrida i els gorrers

Saps quins han estat els pitjors convidats que ha tingut mai la Bruixa Avorrida? La família de gorrers que se li van instal·lar al castell uns quants dies no ho oblidaran mai, el que va passar. I l'Avorrida tampoc, és clar...

06:12 La Bruixa Avorrida - La padrina
tancar

La padrina

L'Avorrida en fa de molt grosses, això ho sabem tots. De vegades, però, també és capaç de triomfar. Aquest cop, amb un encanteri, farà que un ogre es torni vegetarià. Ara, no t'ho perdis, perquè això no és res.

06:17 La Bruixa Avorrida - La bruixa cow-boy
tancar

La bruixa cow-boy

Ja saps que a l'Avorrida li agrada voltar per tot el món. Aquesta vegada se'ns en va, ni més ni menys, que a l'oest americà. A més, se n'hi va a fer de cow-boy en un espectacle de circ que no et pots perdre per res del món.

06:27 Les Tres Bessones - Els fesolets màgics
tancar

Els fesolets màgics

Els habitants de la Ciutat de la Tristesa estan tristos i callats. En el cim d'un fesolet, les tres bessones descobreixen un fantàstic jardí, propietat d'un gegant. Les nenes s'adonen que un jardí tan maco com aquell a la Ciutat de la Tristesa portaria la felicitat als seus habitants.

06:50 Les Tres Bessones - El lladre de Bagdad
tancar

El lladre de Bagdad

Aquesta nova aventura traslladarà les tres bessones al màgic i misteriós Orient, on ajudaran un captaire dels carrers de Bagdad a guanyar-se el cor de la princesa Soraya. Mentrestant, el jove, per fer-se mereixedor de l'amor de la princesa, haurà de competir amb tres pretendents més per trobar el més original regal del món per a la princesa Soraya.

07:17 Loopdidoo - Còrrer no serveix de res
tancar

Còrrer no serveix de res

En aquest episodi, en Loopdidoo veu que en Bagú s'entrena, i després de fer una mica de broma, queden d'acord que faran una cursa per veure qui corre més d'ells dos. Però en Loopdidoo no està en plena forma. I llavors...

07:23 Loopdidoo - Un reclam curiós
tancar

Un reclam curiós

En aquest episodi, en Gonzague ensenya als seus amics una col·lecciómolt interessant de reclams que té i que serveixen per cridar diferents animals. N'hi ha un de ben curiós, que ell pensa que no s'ha de tocar. Però en Loopdidoo no hi està d'acord, i llavors resulta que...

07:30 Loopdidoo - En Loopdidoo de la selva
tancar

En Loopdidoo de la selva

En aquest episodi, la Petúnia explica a en Loopdidoo la història d'en Tarzan, l'home mona, i a en Loopdidoo li agrada molt. I llavors passa que té la mala sort que li cau un coco al cap, i en Loopdidoo comença a mostrar curiosos trastorns de personalitat. I resulta que...

07:36 Loopdidoo - Víctima de la moda
tancar

Víctima de la moda

En aquest episodi, en Loopdidoo i la Petúnia se'n van al bosc a collir fruites silvestres i coses de menjar. Però en Loopdidoo, que no fa cas dels consells de la Petúnia, es menja unes fruites blaves i desconegudes que li fan una reacció molt curiosa. I llavors resulta que...

07:43 Loopdidoo - L'aposta
tancar

L'aposta

Sinopsi Loopdidoo 153 "L'aposta" En aquest episodi, en Loopdidoo fa un altre dels seus disbarats amb la pilota i la Petúnia s'enfada amb ell i li diu que no és capaç de passar-se tot un dia sense fer cap disbarat. En Loopdidoo s'ofèn molt i diu que sí que pot, i li proposa fer una aposta, a veure qui té raó. I llavors resulta que...

07:49 Loopdidoo - Un disbarat gros de veritat
tancar

Un disbarat gros de veritat

En aquest episodi, la Petúnia ha fet un pastís deliciós que tant en Bagú com en Loopdidoo ja voldrien tastar de seguida. Però el pastís s'ha de deixar reposar dotze hores i tenen previst menjar-se'l l'endemà per esmorzar, I llavors resulta que...

07:56 Loopdidoo - Onada de calor
tancar

Onada de calor

La Petúnia ja havia avisat en Loopdidoo que els dies que fa tanta calor val més estar-se a l'ombra per no agafar una insolació. En Bagú, en canvi, avui s'ha presentat amb una vareta de saurí per buscar l'aigua que diu que hi ha sota terra. Però és clar, s'ha de fer un forat, en ple sol... I qui és el que en sap més, de fer forats? En Loopdidoo! Ai, que encara s'acabarà malament, això!

08:04 Mic - + info
tancar

+ info

El "Mic", l'espai per als més menuts, estrena un nou format per al cap de setmana al matí. Es tracta d'"El Mic i els seus amics", un programa en què es podran veure d'una manera continuada, i durant 30 minuts, històries protagonitzades per en Mic, en Cincsegons, el Cargol i la Mosca. Aquestes històries també aniran acompanyades de la presència de nens i nenes explicant les seves experiències i descobriments."El mic i els seus amics" ocuparà la franja matinal de dissabtes i diumenges adreçada als més menuts. En cada capítol, les petites aventures del Mic s'enllacen una darrere l'altra, mantenint un fil temàtic. (Setembre, 2013)

08:33 Els germans Kratt - Aventures a la neu
tancar

Aventures a la neu

Després d'haver curat uns conills d'Assam, els germans Kratt posen rumb cap als turons càlids i assolellats de l'Àsia per deixar-los en llibertat. El que no saben és que pel camí els perdran pels boscos glaçats de l'Amèrica del Nord i que els caldran els poders dels basiliscs, de les llebres i dels linxs per localitzar-los abans que sigui massa tard.

08:55 Els germans Kratt - L'atac dels forasters menjaarbres
tancar

L'atac dels forasters menjaarbres

Una colla de nens de l'Equip Kratt han fet arribar un senyal d'alarma des de l'est de Nord-amèrica a en Martin i en Chris avisant-los que la majoria d'arbres de la zona s'estan morint. Comença una cursa contrarellotge per salvar un bosc únic i una població d'animals que no poden viure sense els arbres! I per resoldre un misteri que té tothom amb l'ai al cor!

09:20 Doraemon, el gat còsmic - El cinturó magnètic / Amb una mica de voluntat
tancar

El cinturó magnètic / Amb una mica de voluntat

DORAEMON, EL GAT CÒSMIC (Doraemon)Producció: Fujiko Fujio, Japó (1978)"Doraemon, el gat còsmic" és l'altra cara de la moneda del dibuix japonès que coneixem.Doraemon és antiviolent, és intel·ligent, és simpàtic i és un tendre gat-robot que té poders especials.Ve del segle XXII i, a través de la màquina del temps, és enviat al nostre segle XX.Doraemon té una butxaca màgica, de la quarta dimensió, d'on poden sortir tots els somnis que un nen voldria realitzar.El personatge de Doraemon prové del còmic i va fer la seva primera aparició en públic l'any 1970. L'abril del 1979 es va estrenar a la petita pantalla i, des de llavors, s'ha convertit en tot un clàssic als països asiàtics. Se n'han fet moltes pel·lícules, se n'han publicat diversos llibres, revistes i videojocs, i se n'han venut gairebé un milió de discos.

09:43 Doraemon, el gat còsmic - El recital d'en Gegant / La corda servicial
tancar

El recital d'en Gegant / La corda servicial

DORAEMON, EL GAT CÒSMIC (Doraemon)Producció: Fujiko Fujio, Japó (1978)"Doraemon, el gat còsmic" és l'altra cara de la moneda del dibuix japonès que coneixem.Doraemon és antiviolent, és intel·ligent, és simpàtic i és un tendre gat-robot que té poders especials.Ve del segle XXII i, a través de la màquina del temps, és enviat al nostre segle XX.Doraemon té una butxaca màgica, de la quarta dimensió, d'on poden sortir tots els somnis que un nen voldria realitzar.El personatge de Doraemon prové del còmic i va fer la seva primera aparició en públic l'any 1970. L'abril del 1979 es va estrenar a la petita pantalla i, des de llavors, s'ha convertit en tot un clàssic als països asiàtics. Se n'han fet moltes pel·lícules, se n'han publicat diversos llibres, revistes i videojocs, i se n'han venut gairebé un milió de discos.

10:05 Doraemon, el gat còsmic - Somnis / Diagnòstic a la carta / Mala consciència
tancar

Somnis / Diagnòstic a la carta / Mala consciència

DORAEMON, EL GAT CÒSMIC (Doraemon)Producció: Fujiko Fujio, Japó (1978)"Doraemon, el gat còsmic" és l'altra cara de la moneda del dibuix japonès que coneixem.Doraemon és antiviolent, és intel·ligent, és simpàtic i és un tendre gat-robot que té poders especials.Ve del segle XXII i, a través de la màquina del temps, és enviat al nostre segle XX.Doraemon té una butxaca màgica, de la quarta dimensió, d'on poden sortir tots els somnis que un nen voldria realitzar.El personatge de Doraemon prové del còmic i va fer la seva primera aparició en públic l'any 1970. L'abril del 1979 es va estrenar a la petita pantalla i, des de llavors, s'ha convertit en tot un clàssic als països asiàtics. Se n'han fet moltes pel·lícules, se n'han publicat diversos llibres, revistes i videojocs, i se n'han venut gairebé un milió de discos.

10:28 Quin crac, l'Angelo! - El llibre de la tracy
tancar

El llibre de la tracy

El Llibre de la Tracy, que és el llibre on l'Angelo té apuntats tots els seus trucs per fer-li la guitza a la Tracy, cau en mans de la seva arxienemiga. Com s'ho farà per recuperar-lo? Com sempre, la Lola i en Sherwood l'ajudaran.

10:39 Quin crac, l'Angelo! - L'espectacle de màgia
tancar

L'espectacle de màgia

L'Angelo ja és un mag expert, però vol trobar un truc de creació pròpia, original i nou de trinca, per poder sortir al gran Llibre dels Mags, i això no és pas una feina fàcil. Sort que pot comptar amb l'ajut dels seus amics Lola i Sher per preparar-se, perquè el concurs de talents on vol presentar el seu gran truc és la setmana que ve!

10:49 Quin crac, l'Angelo! - Pura xamba
tancar

Pura xamba

L'Angelo treu la màxima puntuació en un examen experimental tipus test. Tot i que el senyor Foot està convençut que ha estat pura xamba, aquest resultat dóna a l'Angelo l'oportunitat de fer una prova pilot i dirigir l'escola durant una setmana. Aquest temps l'aprofitarà bé amb la Lola i en Sher per... fer alguns canvis i alterar el ritme educatiu. En sortirà una escola millor, de tot plegat?

11:00 Quin crac, l'Angelo! - Vull un gos
tancar

Vull un gos

L'Angelo vol tenir un gos però els seus pares no hi estan gaire d'acord, de manera que el nano haurà de buscar tota mena d'estratègies per convèncer-los: demostrar que és prou responsable per cuidar-se d'un gos, buscar l'ajuda dels seus germans Peter i Elena, etc.

11:16 Tom i Jerry - Els dos mosqueters
tancar

Els dos mosqueters

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

11:23 Tom i Jerry - Ocupats amb el bebè
tancar

Ocupats amb el bebè

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

11:29 Tom i Jerry - La balena Dickie Moe
tancar

La balena Dickie Moe

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

11:36 Tom i Jerry - El gat volador
tancar

El gat volador

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

11:42 Tom i Jerry - Jerry i Jumbo
tancar

Jerry i Jumbo

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

11:49 Tom i Jerry - Alerta amb el meu fill
tancar

Alerta amb el meu fill

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

11:56 Tom i Jerry - El ratolí napolità
tancar

El ratolí napolità

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

12:03 Tom i Jerry - Quina son tinc!
tancar

Quina son tinc!

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

12:10 Tom i Jerry - Llevant àncores
tancar

Llevant àncores

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

12:16 Tom i Jerry - Un problema problemàtic
tancar

Un problema problemàtic

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

12:27 Codi: Lyoko - Els robots
tancar

Els robots

El XANA s'ha fet amb el control de la línia de muntatge de la fàbrica abandonada i ha deixat anar un robot terrorífic perquè provoqui el caos al col legi. El més greu, però, és que el XANA ha destruït el laboratori. Això vol dir que, fins que no el tornin a posar en marxa, no poden accedir a Lyoko. I l'Aelita està en perill!

12:50 Codi: Lyoko - Zona de gravetat zero
tancar

Zona de gravetat zero

Ja fa dies que l'Ulrich només té una cosa al cap: la final de futbol de Kadic. Hi haurà els seus pares i els vol impressionar amb les seves habilitats amb la pilota. Segurament no compta que aparegui el XANA en el lloc equivocat i en el moment més inoportú per crear una zona de gravetat zero!

13:16 Bola de Drac - En Son Goku es reencarna
tancar

En Son Goku es reencarna

En Cor Petit ha donat llibertat a tots els criminals d'arreu del món perquè governin. En Son Goku, amb els seus nous poders, es dirigeix cap a la Torre Sagrada per retrobar-se amb el mestre Karin, que li té una sorpresa preparada. En Ten Shin Han, que ja domina el seu nou atac, el Tornado Verd, té intenció de fer-lo servir per aturar en Cor Petit, tot i saber que li pot costar la vida.

13:38 Bola de Drac - La determinació d'en Ten Shin Han
tancar

La determinació d'en Ten Shin Han

En Cor Petit continua amb la seva destrucció mundial i aquesta vegada el lloc escollit és el poble dels pares de la Bulma. En Ten Shin Han té intenció d'aturar-lo amb el seu nou atac, el Tornado Verd, però es trobarà cara a cara amb la nova creació d'en Satanàs, el temible Tambor. En Son Goku intentarà arribar-hi a temps per evitar el sacrifici del seu amic.

14:04 Shin Chan - Ei, que l'Aichan està enamoradíssima de mi / Ei, que el pare va a comprar al supermercat / Ei, que el Nevat te
tancar

Ei, que l'Aichan està enamoradíssima de mi / Ei, que el pare va a comprar al supermercat / Ei, que el Nevat te

Ei, que l'Aichan està enamoradíssima de mi / Ei, que el pare va a comprar al supermercat / Ei, que el Nevat te un secret que no sap ningú

14:26 Shin Chan - Ei, que la Marichan està en perill / Ei, que la mare omple l'estufa de querosè / Ei, que seguim el Kazama per
tancar

Ei, que la Marichan està en perill / Ei, que la mare omple l'estufa de querosè / Ei, que seguim el Kazama per

Ei, que la Marichan està en perill / Ei, que la mare omple l'estufa de querosè / Ei, que seguim el Kazama per veure que fa

14:49 Shin Chan - Ei, que l'Aichan vol ser de l'exèrcit de Kasukabe! / Ei, que el super bon nen torna a actuar! / Ei, que quedem
tancar

Ei, que l'Aichan vol ser de l'exèrcit de Kasukabe! / Ei, que el super bon nen torna a actuar! / Ei, que quedem

Ei, que l'Aichan vol ser de l'exèrcit de Kasukabe! / Ei, que el super bon nen torna a actuar! / Ei, que quedem tots lesionats

15:10 Les aventures del gat amb botes - Coratge
tancar

Coratge

La por que envaeix l'alcalde Temeroso és cada cop més gran, tant que amb prou feines deixa dormir el Gat amb Botes. Decidits a fer-lo ser més valent, el Gat i la Dulcinea escenifiquen un atac on suposadament l'alcalde derrotarà els lladres. Amb la complicitat dels nens i d'altres habitants, l'alcalde es convenç que és un heroi i decideix endinsar-se al desert per combatre el mal. Ara bé, quan topi amb el temible bandit El Moco ningú més que ell el podrà ajudar.

15:31 Les aventures del gat amb botes - Golem
tancar

Golem

Anys enrere, el Gat amb Botes va fer enfadar molt un malvat bruixot. Malgrat que va aconseguir escapar, el bruixot li va jurar venjança i va crear un golem, un monstre de fang, perquè el perseguís fins eliminar-lo. La seva característica olor de canyella el precedeix i, gràcies a això, el gat sempre se n'ha pogut escapar, però ara que està decidit a no abandonar San Lorenzo, com s'enfrontarà a aquesta criatura indestructible?

15:57 Salve, rei Julien! - Encegat per la ciència
tancar

Encegat per la ciència

El rei Julien ha de ballar la dansa de la pluja per aconseguir que els déus facin ploure, però s'estima més ballar un ball més marxós amb el Lloro, el seu radiocasset. De cop, el Lloro es para, i el rei es pensa que s'ha mort. Quan es disposa a llençar-lo apareix un personatge, en Timo, que li diu que se li han acabat les piles. Aleshores en Julien descobreix la ciència i decideix deixar de banda els déus.

16:19 Salve, rei Julien! - Visca en Mort
tancar

Visca en Mort

En Maurice s'enfada amb el rei Julien perquè fa que tots els lèmurs el vegin quan està ballant i es riguin d'ell. El rei Julien voldria que el seu amic el perdonés, però és incapaç de disculpar-se, tot i que la Masikura li aconsella que ho faci. Mentrestant, dos membres del grup LALA intenten enderrocar el rei Julien amb l'ajuda d'en Mort, que no és conscient que l'estan utilitzant.

16:44 Loopdidoo - L'estrella de la sort
tancar

L'estrella de la sort

S'ha fet de nit i en Loopdidoo i la Petúnia es miren el cel buscant estrelles fugaces per demanar un desig. De sobte... miracle! En Loopdidoo té molt clar quin desig demanarà: li agradaria creuar el jardí fins a la barraqueta... de nit! La veritat és que no ho han fet mai, i després de l'experiència d'avui segur que s'ho pensaran dues vegades abans de tornar-hi. No t'ho perdis!

16:51 Loopdidoo - Quina mala olor!
tancar

Quina mala olor!

En aquest episodi, la Petúnia descobreix que en Loopdidoo té el mal costum de llençar les deixalles a terra, i li diu que ho netegi tot immediatament. Ell prova de fer-ho, sí, però les coses se li compliquen i...

16:57 Loopdidoo - El rei de la pista
tancar

El rei de la pista

Què li passa a en Loopdidoo? La Petúnia, en Basili i en Bagú s'ho estan passant d'allò més bé patinant i fent snowboard! Bé, en Bagú només s'ho mira. No en vol saber res de l'aigua, encara que estigui glaçada. Ves que no acabi a la zona de perill, on el gel és tan prim que es pot trencar. Però aparteu les criatures, que arriba en Loopdidoo, el Rei de la Pista!

17:04 Loopdidoo - Quina pudor!
tancar

Quina pudor!

Tot jugant a endevinar olors, en Bagú ha acabat fent una mena de combat amb un mosquit i ha perdut. Ara li toca a en Loopdidoo... que també caurà derrotat per K.O. Però això no pot quedar així! Un pot d'insecticida és la solució més ràpida. Sort que la Petúnia sap que l'insecticida és verinós! Però, i aquesta pudor tan forta, d'on deu sortir?!

17:12 Mic - + info
tancar

+ info

El "Mic", l'espai per als més menuts, estrena un nou format per al cap de setmana al matí. Es tracta d'"El Mic i els seus amics", un programa en què es podran veure d'una manera continuada, i durant 30 minuts, històries protagonitzades per en Mic, en Cincsegons, el Cargol i la Mosca. Aquestes històries també aniran acompanyades de la presència de nens i nenes explicant les seves experiències i descobriments."El mic i els seus amics" ocuparà la franja matinal de dissabtes i diumenges adreçada als més menuts. En cada capítol, les petites aventures del Mic s'enllacen una darrere l'altra, mantenint un fil temàtic. (Setembre, 2013)

17:25 Loopdidoo - El bub-bub tatuat
tancar

El bub-bub tatuat

En aquest episodi, en Loopdidoo veu que la Petúnia es fa un dibuix a la pell amb henna i li agafen moltes ganes de tatuar-se com un gran bruixot. Així ho fa, i sembla que això li atorga uns grans poders. Però resulta que...

17:31 Loopdidoo - L'ocell apedregador
tancar

L'ocell apedregador

En Loopdidoo, per demostrar-li a la Petúnia que és un gran jugador de tennis, ha volgut picar tan fort la pilota que ha trencat un vidre de l'hivernacle d'en Basili. A més, perquè no li caigui el pèl, li ha explicat que havia sigut un ocell enorme que volava molt baix i que portava una pedra al bec. En Basili diu que si no el veu, no s'ho creu. En Loopdidoo ja té una idea! No te la perdis!

17:38 Loopdidoo - Focs artificials
tancar

Focs artificials

En aquest episodi, en Loopdidoo i en Bagú han vist una pel·lícula d'extraterrestres que els ha impressionat molt. Llavors troben en Gonzague i en Basili, que munten unes estranyes defenses a la platja i...

17:49 Doraemon, el gat còsmic - Comprar al futur / En Doraemon es posa malalt!
tancar

Comprar al futur / En Doraemon es posa malalt!

En Nobita descobreix un catàleg del futur. Només cal dir en veu alta el que es vol perquè aparegui al teu costat. En Nobita comença a comprar sense solta ni volta. Però, podrà pagar tot això? Després en Doraemon s'avaria, però es nega a anar a l'hospital per no deixar sol en Nobita. Al final serà en Nobita l'encarregat de reparar-lo. Sort que comptarà amb una bona ajudant!

18:12 Doraemon, el gat còsmic - No t'emportis les meves coses! / Una princesa per en Nobita!
tancar

No t'emportis les meves coses! / Una princesa per en Nobita!

La Shizuka demana a en Nobita i a en Dekisugi que l'ajudin a trobar el seu nino Jack, perquè l'ha perdut. En Doraemon proposa fer servir un aparell d'ones animadores per solucionar el problema. Tot seguit, un venedor dels magatzems del segle XXII es presenta a casa d'en Nobita i els proposa un reproductor de contes populars. Tot i que en Doraemon hi està en contra, en Nobita és incapaç de resistir-se a l'oferta.

18:38 Codi: Lyoko - Rutina
tancar

Rutina

Tip de les trifulgues amb el XANA i de la indiferència de la Yumi, l'Ulrich ha començat a sortir amb una altra noia. De sobte, s'activa una torre a Lyoko i, davant del dubte, l'Ulrich, la Yumi i l'Odd es presenten a l'univers virtual. Allà, s'adonaran que han caigut en una trampa. Si proven de tornar, desapareixeran per sempre...

19:01 Codi: Lyoko - Enfonsar-se
tancar

Enfonsar-se

El fantasma del XANA ha modificat l'estructura dels fonaments de l'edifici del col·legi, que ja ha començat a enfonsar-se. L'única manera d'evitar la catàstrofe és anar a Lyoko. A més, la Sam, l'"amiga" de l'Odd, està presonera a l'edifici de ciències, que ja és sota terra. Serà una cursa contra rellotge!

19:27 Rekkit, el conill màgic - El carnet de conduir
tancar

El carnet de conduir

El Jay faria el que fos per poder anar a la nova paret d'escalada de Muddlety Falls, fins i tot acompanyar el Rekkit a Chakabrak perquè es pugui treure el carnet de conduir! El que d'entrada havia de ser una prova de conducció ben senzilla s'ha convertit en una persecució amb el cotxe més esbojarrat que et puguis imaginar!

19:39 Rekkit, el conill màgic - El flautista de Muddlety Falls
tancar

El flautista de Muddlety Falls

Quan el Jay descobreix que els seus amics no li han dit res per participar a la competició de la Guerra dels Grups perquè no sap tocar cap instrument, decideix fer-se'n un de propi, el Jaysofon. Potser no podrà anar a la competició, però és possible que pugui ajudar el Rekkit, que té sis peus gegants que el persegueixen i que amenacen d'esclafar tota la ciutat!

19:50 Rekkit, el conill màgic - Bubba, l'acceptador
tancar

Bubba, l'acceptador

Veient que el Jay està tip que ningú no faci mai cas del que diu, el Rekkit ha fet aparèixer, directament des de Chakabrak, el Bubba l'acceptador. Ara només cal que toqui una corda i tot el que digui tindrà una gran acceptació. Ben aviat tota la ciutat farà cas de les idees del Jay, però això no vol dir que totes les seves idees hagin de ser bones! A més, sembla que no hi ha manera d'aturar el Bubba!

20:05 Tom i Jerry - El gatet
tancar

El gatet

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:14 Tom i Jerry - La migdiada del gat
tancar

La migdiada del gat

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:21 Tom i Jerry - El doctor ratolí
tancar

El doctor ratolí

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:28 Tom i Jerry - Un cadell amb singlot
tancar

Un cadell amb singlot

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:34 Tom i Jerry - Aterratge perillós
tancar

Aterratge perillós

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:40 Tom i Jerry - L'agent super-ratolí
tancar

L'agent super-ratolí

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:46 Tom i Jerry - El vell ballarí d'en Tom
tancar

El vell ballarí d'en Tom

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

20:54 Tom i Jerry - Història d'un cadell
tancar

Història d'un cadell

El refrany popular diu que "quan el gat no hi és, les rates ballen", però el ratolí Jerry no necessita que el gat no hi sigui per poder passejar lliurement per la casa. És més, en Jerry és feliç corrent davant d'en Tom i qualsevol moment és bo per buscar-li les pessigolles. I és que en Tom i en Jerry sempre estan com gat i gos (encara que siguin gat i ratolí!), però en Jerry és expert en les persecucions d'en Tom i sempre aconsegueix escapar-se de les urpes del seu company inseparable!

21:07 El detectiu Conan - L'home misteriós del cas de l'assassinat de la casa de la muntanya (2a part)
tancar

L'home misteriós del cas de l'assassinat de la casa de la muntanya (2a part)

"El detectiu Conan" és una sèrie d'animació japonesa de misteri protagonitzada per un "nen" detectiu: en Conan. El protagonista és un famós detectiu, en Shinichi Kudo, a qui uns perversos homes vestits de negre van fer prendre un verí que es pensaven que era mortal, però que de fet el va convertir en un nen. Per no revelar als seus enemics que no ha mort i poder-los trobar perquè li donin l'antídot, Shinichi adoptarà un nou nom basat en el seu escriptor preferit, Arthur Conan Doyle: Conan.El petit detectiu farà veure que té els pares malalts i la Ran, la "nòvia" d'en Shinishi, l'acollirà a casa seva (sense saber que en Conan en realitat n'està enamorat). Amb ells viu el pare de la Ran, el desastrós detectiu Kogoro Mouri. En Conan farà un nou grup d'amics, infants "com ell", amb qui crearà la Lliga de Detectius Juvenils.D'aquesta manera en Conan resol una gran quantitat de delictes, amb els seus dots d'observació, amb astúcia i uns quants trucs creats pel professor Agasa, el seu veí i l'única persona que coneix l'autèntica identitat d'en Conan. Però, com que en Conan és un nen i no pot treballar, qui s'endú tots els mèrits de la tasca detectivesca d'en Conan és el pare de la Ran.La sèrie està basada en un manga amb el mateix nom de l'autor Aoyama Gosho. A cada episodi hi ha un misteri per resoldre i, per poder trobar els culpables dels sovint sanguinaris delictes, s'ha de fer anar força el cervell, perquè són casos dignes del més agut Sherlok Holmes! La sèrie té 456 capítols de mitja hora cadascun.

21:31 El detectiu Conan - El cas de l'assassinat de dilluns a 2/4 de 8 del vespre
tancar

El cas de l'assassinat de dilluns a 2/4 de 8 del vespre

"El detectiu Conan" és una sèrie d'animació japonesa de misteri protagonitzada per un "nen" detectiu: en Conan. El protagonista és un famós detectiu, en Shinichi Kudo, a qui uns perversos homes vestits de negre van fer prendre un verí que es pensaven que era mortal, però que de fet el va convertir en un nen. Per no revelar als seus enemics que no ha mort i poder-los trobar perquè li donin l'antídot, Shinichi adoptarà un nou nom basat en el seu escriptor preferit, Arthur Conan Doyle: Conan.El petit detectiu farà veure que té els pares malalts i la Ran, la "nòvia" d'en Shinishi, l'acollirà a casa seva (sense saber que en Conan en realitat n'està enamorat). Amb ells viu el pare de la Ran, el desastrós detectiu Kogoro Mouri. En Conan farà un nou grup d'amics, infants "com ell", amb qui crearà la Lliga de Detectius Juvenils.D'aquesta manera en Conan resol una gran quantitat de delictes, amb els seus dots d'observació, amb astúcia i uns quants trucs creats pel professor Agasa, el seu veí i l'única persona que coneix l'autèntica identitat d'en Conan. Però, com que en Conan és un nen i no pot treballar, qui s'endú tots els mèrits de la tasca detectivesca d'en Conan és el pare de la Ran.La sèrie està basada en un manga amb el mateix nom de l'autor Aoyama Gosho. A cada episodi hi ha un misteri per resoldre i, per poder trobar els culpables dels sovint sanguinaris delictes, s'ha de fer anar força el cervell, perquè són casos dignes del més agut Sherlok Holmes! La sèrie té 456 capítols de mitja hora cadascun.

Progrmació BD ....
06:28 L'home més fort del món 2015 - + info
tancar

+ info

Comencen les rondes eliminatòries per arribar a la final de l'edició del 2015 de l'Home Més Fort del Món, la màxima competició d'atletisme de força. La seu de la competició és Putrajaya, la capital administrativa de Malàisia. Els sis atletes que formen el grup 1 de les eliminatòries són l'anglès Adam Bishop, el polonès Mateusz Baron, l'americà Robert Oberst, el quebequès JF Caron, el suec Martin Forsmark i el nord-americà Brian Shaw. Les sis proves que hauran de disputar són la Cursa de Sac i Barrils, el Pes Mort, l'Halter de Circ, el Llançament de Pes Rus, la Prova d'Arrossegar l'Autobús i les Pedres d'Atles.

06:54 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, en connexió amb el 3/24, Pere Bosch i Arcadi Alibés fan un repàs a tota l'actualitat esportiva del dia. Edicions especials les jornades de Lliga, Copa, Champions i Eurolliga.

07:17 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 20:00 Presenta Xavier Valls. Compta també amb la col·laboració de Jordi Ramos i Xavi Torres.

08:25 Km 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc. Direcció: Sebastià RocaRealització: Albert Medina

08:47 Zona de ball - Zona de ball: Camp.Espanya Ten Dance Seniors I Hospitalet de l'Infant 2016
09:36 Zona de ball - Zona de ball: World Open Llatí P. Aro 2015
10:33 Gran recorregut - Vespre de llegendes
tancar

Vespre de llegendes

Avui viatgem fins al Lluçanès

11:06 Les costes de Brasil - L'Amazònia
tancar

L'Amazònia

La primera etapa del viatge per les costes del Brasil recorre la regió de l'Amazònia. A Curiaú, visitarem un quilombo, una comunitat formada originàriament per esclaus fugitius. A l'illa de Marajó, Ana Tereza ens parlarà de la ramaderia de búfals aquàtics. Continuarem fins a Belém, on seguirem la increïble processó del Círio de Nazaré. Després, veurem una representació de la dansa del Bumba meu boi a Sao Luís i, finalment, farem una visita a una escola que recupera tècniques tradicionals de construcció naval.

11:58 La Indoxina més salvatge - Tailàndia, els supervivents de la natura
tancar

Tailàndia, els supervivents de la natura

Tailàndia és un país d'extrems, una terra modelada per les forces salvatges de la naturalesa, on els animals han de superar reptes molt difícils per sobreviure. Però els que ho han aconseguit, s'han convertit en algunes de les espècies més curioses i conegudes del planeta. En aquest episodi, farem un recorregut pels diferents naturals d'aquest país i descobrirem la gran riquesa de flora i fauna que amaga.

12:50 De Berlín a Tòquio - De l'Uzbekistan fins a l'extrem oest de la Xina
tancar

De l'Uzbekistan fins a l'extrem oest de la Xina

Al tercer tram de Berlín a Tòquio passem per l'Uzbekistan per conèixer una mica millor les ètnies que hi viuen. Coneixerem cal·lígrafs, agricultors, ceramistes, mestres, mediadors... i una fàbrica tradicional del producte que donava nom a la ruta que va fer famós aquest tram del nostre viatge: la seda. Veurem muntanyes inhòspites i valls fèrtils, deserts de sorra i els cims del sostre del món, que ens esperen al lluny, al camí cap a l'Orient Llunyà.

13:43 Descobrim la cuina coreana amb Gizzi Erskine - Episodi 8
tancar

Episodi 8

A Corea hi ha fideus per tot arreu, i en aquest episodi Gizzi Erskine tastarà des de receptes clàssiques fins a les últimes novetats en menjar ràpid. A més, farà la seva aportació culinària amb el menjar precuinat preferit del país en una competició amistosa amb un xef del país i descobrirà uns quants secrets de les millors cuineres de fideus de Seül.

14:07 A taula - A la Camarga
tancar

A la Camarga

La humida Camarga amb els seus al·luvions ofereix les millors condicions per a la plantació de fruites i verdures. La producció d'arròs també té una llarga tradició.

14:33 A taula - A les Dolomites
tancar

A les Dolomites

Les Dolomites, declarades oficialment des del 26 de juny de 2009 patrimoni natural de la Unesco, es considera que és una de les zones de muntanya més boniques i més impressionants del món.

15:00 Vida al cobricel de la selva
15:50 La Indoxina més salvatge - Malàisia, els fenòmens de la natura
tancar

Malàisia, els fenòmens de la natura

Malàisia és un dels pocs països del món que estan considerats "megadiversos", per la gran varietat i rares de vida salvatge que s'hi pot trobar. El territori de Malàisia està dividit en dues parts, una que ocupa l'extrem de la península d'Indoxina i una altra que ocupa la part superior de l'illa de Borneo, una de les més grans del món. La gran varietat de paisatges i hàbitats que ofereix aquest territori, des de manglars fins a zones muntanyoses, passant per una gran superfície de selves, fan de Malàisia un dels llocs del planeta amb més biodiversitat.

16:43 Les costes franceses des de l'aire - Le Croisic
16:52 Catalunya salvatge - La frontera glacial
tancar

La frontera glacial

L'alta muntanya és un ecosistema d'extrems. Els seus habitants fan servir diferents tècniques per sobreviure als cims del Pirineu Català.

17:19 Els camins més perillosos per anar a l'escola - El camí per anar a l'escola de l'Ani
tancar

El camí per anar a l'escola de l'Ani

L'Ani viu en una illa de Malàisia i pertany a l'ètnia dels badjao. Per anar a l'escola, que acull tots els alumnes de l'arxipèlag, el seu cosí l'ha d'acompanyar amb piragua en un trajecte d'una hora, que han de fer quatre vegades al dia.

17:44 Els camins més perillosos per anar a l'escola - El camí per anar a l'escola de la Cho
tancar

El camí per anar a l'escola de la Cho

La Cho pertany a la comunitat hmong, una ètnia que viu a les muntanyes del nord del Vietnam, en un aïllament pràcticament total. Per anar a l'escola, ella i les seves germanes han de recórrer cada dia uns camins abruptes i escarpats molt perillosos, però la possibilitat d'un futur millor és una recompensa que supera totes les dificultats.

18:10 Descobrim la cuina coreana amb Gizzi Erskine - Episodi 5
tancar

Episodi 5

En aquest episodi, la protagonista és la carn de vedella. Gizzi Erskine viatjarà fins a una de les regions ramaderes principals de Corea, on visitarà una granja que produeix una de les millors carns de vedella del món. També farà un tomb pel mercat de carn més gran del país i un dels millors xefs coreans li revelarà els secrets d'un plat de vedella molt popular, el bulgogi. S'apuntarà també a l'estil Gangnam de Seül i tastarà el plat de vedella crua de moda, el yukhoe. I, a més, prepararà la seva versió d'un guisat de cua de bou amb toc coreà.

18:34 A taula - A La Rioja
tancar

A La Rioja

La Marian i en Juan Carlos viuen enmig d'un paisatge de vinyes a La Rioja. La verema és el moment més important de l'any per a la família, per això tothom ve a donar un cop de mà. Per recuperar les forces, la Carmen, la mare d'en Juan Carlos, els cuina especialitats regionals com pebrots farcits, caparrones, patates a la riojana o peres al vi.

18:59 A taula - A la Sologne
tancar

A la Sologne

La Sologne és una antiga regió de caça, a només dues hores de París. Aquí viu Edouard Bouloche amb la seva família. L'Edouard és un apassionat de la caça alternativa, amb arc i fletxa o també amb rapinyaires. Acompanyarem aquest home tan poc ortodox de cacera i també a taula, amb plats com el paté de carn, el guisat de caça, el pastís de Reis i el pastís Tatin.

19:26 Crackòvia - + info
tancar

+ info

Aquesta setmana a "Crackòvia", els jugadors del Barça es conjuren per aconseguir que Javier Mascherano (Cesc Casanovas) marqui el primer gol amb la samarreta blaugrana. Mentrestant, a Madrid, Florentino Pérez (Jordi Rios) comença a dubtar sobre si no seria millor que deixés el club blanc d'una vegada. I Pérez de Rozas (Cesc Casanovas) torna puntual a la seva cita amb "El Post-Gag", comentant el millor del programa. I, com sempre, Joan Altafulla (Marc Rodríguez) entrevista una llegenda de l'esport, i Manolo Lama (Raúl Pérez) i Manu Carreño (Alan Lillo) tornen a rebre la visita de "Faltas" i "Penaltis".

20:00 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 20:00 Presenta Xavier Valls. Compta també amb la col·laboració de Jordi Ramos i Xavi Torres.

21:05 L'home més fort del món 2015 - + info
tancar

+ info

El grup 4 de les rondes eliminatòries per arribar a la final de l'Home Més Fort del Món 2015 el formen els sis atletes següents: el sud-africà Gerhard Van Staden, el rus Alexander Lysenko, el letó Dainis Zageris, el britànic Mark Felix, el nord-americà Jerry Pritchett i el polonès Krzysztof Radzikowski. Les sis proves que hauran de disputar són la Cursa de Sac i Barrils, el Pes Mort, l'Halter de Circ, el Llançament de Pes Rus, la Cistella Basca i les Pedres d'Atles. Un dels al·licients d'aquest grup és veure si Mark Felix, l'atleta de més edat, aconsegueix arribar a la final després de molts anys.

21:31 Crackòvia - Crackòvia Campions
22:18 Selfie - Gervasi Deferr
23:00 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 20:00 Presenta Xavier Valls. Compta també amb la col·laboració de Jordi Ramos i Xavi Torres.

00:05 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, en connexió amb el 3/24, Pere Bosch i Arcadi Alibés fan un repàs a tota l'actualitat esportiva del dia. Edicions especials les jornades de Lliga, Copa, Champions i Eurolliga.

00:28 Esport Club - + info
tancar

+ info

Les notícies del dia, les declaracions dels protagonistes i les imatges més espectaculars del món de l'esport. Aquests són els ingredients del magazín "Esport Club" que, de dilluns a divendres, s'emet a les 20:00 Presenta Xavier Valls. Compta també amb la col·laboració de Jordi Ramos i Xavi Torres.

01:29 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, en connexió amb el 3/24, Pere Bosch i Arcadi Alibés fan un repàs a tota l'actualitat esportiva del dia. Edicions especials les jornades de Lliga, Copa, Champions i Eurolliga.

01:52 La temporada del doblet - Barça-València (Copa)
03:32 Selfie - Gervasi Deferr
04:04 Crackòvia - Crackòvia Campions
04:51 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, en connexió amb el 3/24, Pere Bosch i Arcadi Alibés fan un repàs a tota l'actualitat esportiva del dia. Edicions especials les jornades de Lliga, Copa, Champions i Eurolliga.