LOVE ME TENDER (Elvis has left the building)
Idioma versió original: anglès
Producció: Capitol Films, 2004 (Estats Units)
Direcció: Joel Zwick
Durada: 89 minuts
Guió: Mitchell Ganem i Adam- Michael Garber
Fotografia: Paul Elliott (color)
Música: David Kitay
Intèrprets: Kim Basinger (Harmoney Jones), John Corbett (Miles Taylor), Annie Potts (Shirl), Sean Astin (Aaron), Denise Richards (Belinda), Mike Starr (Sal)
Harmony Jones és una dona atractiva que es dedica a la venda de cosmètics. La vida de Harmony sempre ha estat lligada, per un seguit de coincidències, a Elvis Presley, el seu ídol. Un dia, a prop de Las Vegas, Harmony atropella accidentalment tres homes vestits d'Elvis. Com que no vol tenir problemes, fuig del lloc, però dos agents de l'FBI la persegueixen. Per altra banda, la noia coneix Miles Taylor, un publicista de Nova York de qui s'enamora.
SÍNDROME LABORAL
Producció: TVC, Canal 9, Fausto PC i Itaca Media, 2004
Direcció: Sigfrid Monleón / Durada: 100 minuts
Guió: Sigfrid Monleón i Martín Román
Fotografia: Jordi Monferrer (color)
Música: Vincent Barrière
Intèprets: Carmelo Gómez (Gonzalo), Mercé Llorens (Sonia), Isabel Rocatti (Vicenta), Julio Javier Mira (Ferriz), Cristina Plazas (Amparo), Sergi Calleja (Felipe).
A la tardor del 1992 la Generalitat valenciana va prohibir que en les indústries tèxtils es pintès amb aerògrafs, perquè desprenien uns gasos que afectaven greument els pulmons. Van morir 6 treballadors i uns altres 67 van patir malalties pulmonars. Als empresaris se'ls va acusar d'imprudència temerària i d'atemptar contra la seguretat dels treballadors i es va reclamar responsabilitat civil subsidiària a tres empreses químiques, a l'Estat i a la Conselleria de Treball.
TV3 | 33 | canalsuper3 | 300 | 3hd | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|
Progrmació BD ....
|