Pel·lícules BD ....
TV3 33 canalsuper3 es3
Progrmació BD ....
10:05 Pel·lícula - Daniel el trapella hi torna
tancar

Daniel el trapella hi torna

Daniel el trapella està content perquè arriben les vacances. El seu veí, el senyor Wilson, que ja coneix el nen i sap de què és capaç, veu amb bons ulls que l'avi de Daniel passi amb ell uns dies. Però l'avi del nano està més en forma que no pas ell i decideix fer cas a uns xarlatans que li prometen fer-lo rejovenir a canvi de diners. Quan Daniel se n'assabenta mirarà d'aturar els estafadors, però més que ajudar el senyor Wilson, sembla que encara empitjorarà les coses.

11:17 Pel·lícula - CJ7
tancar

CJ7

Ti és un home que no té diners per comprar joguines al seu fill Dicky. Va a un abocador per mirar de trobar-hi alguna cosa en bon estat pel nen. Hi troba un objecte que li fa el pes, però que resulta que prové de l'espai exterior.

12:39 Just for laughs
12:54 Concurs gossos d'atura - concurs gossos d'atura CASTELLAR DE N'HUG
tancar

concurs gossos d'atura CASTELLAR DE N'HUG

El 26 d'agost va tenir lloc a Castellar de n'Hug la 50a edició del Concurs Internacional de Gossos d'Atura L'edició d'aquest any ha reunit 16 gossos, alguns d'ells gossos d'atura catalans o gossos de pastor basc, però la majoria "border collies", una raça de gos molt resolutiva en aquest tipus de concurs. El premi se l'ha endut Hilari Novillo, de Navàs (Bages) amb la seva gossa Witney, una "border collie" que ha fet una actuació magnífica tenint en compte les dificultats del terreny en pendent del prat del Castell i les condicions en què estava, molt sec i trepitjat per ramats de vaques. A quatre dels sis pastors classificats per a la segona fase del concurs els va ser impossible fer que els gossos entressin les ovelles al tancat. Aquest any dos pastors, en Ferran Riu i en Juli Bayot, han concursat amb dos gossos, un dels quals, d'atura. S'intenta que no es perdi la participació d'aquest tipus de gos en els concursos, tot i que amb ramats petits no acaben de sortir-se'n. En canvi, amb ramats de molts caps, són molt eficients. En aquesta edició també es van lliurar dos premis especials: Premi al gos d'atura de característiques racials més pures Pantxo (gos d'atura) ¿ Juli Bayot Trofeu Celedonio García al pastor més endiumenjat Eloi Flaujat (de 12 anys, el pastor més jove, fill de la Mercè Ribot i l'Armand Flaujat, que també van participar al concurs). Història del concurs Corria l'any 62 quant pastors de Castellar de n'Hug i de la comarca es trobaven per veure quin dels seus, era el millor gos d'atura. Aquest fet ha tingut continuïtat al llarg dels anys i ha servit per promocionar el poble i donar a conèixer els seus atractius turístics. Regles del concurs El concurs consta de dues parts. En la primera hi participen tots els pastors i en la segona només aquells que es classifiquen per punts i temps. Primera part El gos haurà de passar per un camí de banderes, aturant-se dues vegades a discreció del jurat, portar el ramat fins a un punt davant el pastor i s'hi haurà d'aturar un instant. Finalment haurà de portar el ramat fins a un dels dos portells que indiqui el jurat. Tot plegat ho haurà de fer com a màxim amb 6 minuts. El jurat pot penalitzar el gos si aquest mossega les ovelles per fer-les seguir. Segona part Amb un temps màxim de 5 minuts, el pastor haurà de conduir i fer que el gos faci entrar el ramat en un tancat i després fer-les sortir.

14:00 Telenotícies comarques
14:24 El medi ambient - Mosaic 12/10/12
tancar

Mosaic 12/10/12

Mosaic L'hort a casa i el riu també; compartir cotxe a Califòrnia; Iran: un jardí mil·lenari; llibre: "Guia geològica del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici".

14:30 Telenotícies migdia
15:42 Pel·lícula - La màquina del temps
tancar

La màquina del temps

Aquesta versió de l'obra clàssica d'H.G. Wells presenta un científic entossudit a demostrar que es pot viatjar a través del temps. Inventa una màquina per fer-ho però una tragèdia personal el fa obsessionar-se per canviar el passat. En un dels experiments, el científic es veu propulsat 800.00 anys cap al futur.

17:22 Pel·lícula - Mortadel·lo i Filemó
tancar

Mortadel·lo i Filemó

MORTADEL·LO I FILEMÓ (Mortadelo y Filemón: Misión, salvar la Tierra) El planeta s'enfronta a una gran amenaça: coincidint amb una època de sequera, un grup de delinqüents es proposa eliminar les reserves d'aigua que queden a la Terra. Els millors agents secrets del món es reuneixen amb urgència per trobar una solució, però no tenen cap pista. La reunió dels agents és sabotejada pel malvat Botijola que, a més, ha intentat segrestar el professor Bacteri. L'única esperança per al món són dos agents que no han anat a la reunió: es tracta de Mortadel·lo i Filemó. Idioma versió original: castellà Produció: Zeta Audiovisual, 2008 (Espanya) Direcció: Miguel Bardem Durada: 96 minuts Guió: diversos autors, basat en el còmic d'Ibáñez Fotografia: Unax Mendía Música: Juan Bardem Intèrprets: Eduard Soto, Pepe Viyuela, Berta Ojea, Mariano Venancio, Janfri Topera, Carlos Santos

18:58 Just for laughs
19:18 Just for laughs
19:28 Pel·lícula - Els Totenwackers
tancar

Els Totenwackers

La família López ha arribat a Santa Ana. Després d'una mudança pesada, i durant el seu primer dinar en família, la petita Sara, la seva germana Raquel i els seus pares es queden atònits al percebre successos extranys, que fan presagiar una vida complicada en aquell indret.

21:00 Telenotícies vespre
21:50 Zona zàping
22:20 La gran pel·lícula - The road (La carretera)
tancar

The road (La carretera)

El planeta Terra ha estat arrasat per un misteriós cataclisme. En mig de la desolació, un pare i el seu fill es dirigeixen a la costa buscant un lloc segur on establir-se. Durant el viatge es creuaran amb altres supervivents: uns s'han tornat bojos, altres s'han convertit en caníbals..

00:15 Pel·lícula - Calfreds
tancar

Calfreds

(Wind chill) Una jove estudiant universitària necessita arribar a Delaware per Nadal i viatja amb un company de classe una mica estrany. El viatge en cotxe s'allarga a causa d'una tempesta de neu, però ben aviat descobriran que el fred serà la menor de les seves preocupacions. Idioma versió original: anglès Producció: TriStar Pictures, 2007 (Estats Units) Durada: 90 minuts Direcció: Gregory Jacobs Guió: Joe Gangemi, Steven Katz Fotografia: Dan Laustsen Música: Clint Mansell Intèrprets: Emily Blunt, Ashton Holmes, Martin Donovan, Ned Bellamy

01:42 Les germanes McLeod - Cap. 162 A l'últim moment
tancar

Cap. 162 A l'últim moment

Stevie mira de lligar caps a Drover's abans no comenci el seu judici. Mentrestant, Fiona s'apunta al CFS per demostrar a Alex que és capaç d'integrar-se al poble. Quan Alex i Riley són fora, totes les portes de Killarney queden obertes.

02:23 Les germanes McLeod - Cap. 163 Greuges antics
tancar

Cap. 163 Greuges antics

Rose, la filla de Stevie, arriba a Drover's per quedar-s'hi un mes, però mare i filla tenen opinions diferents sobre la seva relació. Mentrestant, Stevie no es pot treure del cap la trobada amb Alex i Jodi s'enfronta a l'organitzador de la celebració del 150 aniversari de Gungellan.

03:06 Blues a l'estudi - Cap. 7 Ivan Kovacevic 5 Spots
tancar

Cap. 7 Ivan Kovacevic 5 Spots

El contrabaixísta serbi és un dels músics més treballadors dins l'escena del blues a Catalunya. Després d'onze anys a casa nostra, es presenta per primera vegada amb una formació sota el seu nom. Ho fa acompanyat d'uns músics de primera línia: David Pastor a la trompeta, Toni Solà al saxo, Bernat Font al piano i Roger Gutierrez a la bateria.

04:06 Blues a l'estudi - Cap. 8 Delta Power Trio
tancar

Cap. 8 Delta Power Trio

Un projecte impulsat per Joan Vinyals, juntament amb Ignasi Zamora i David Gómez, que funciona des del 2006. El llenguatge d'aquest guitarrista barceloní sempre ha dut el blues implícit i així ho ha demostrat en diferents formacions com Fuego o Open Arms. Joan Vinyals, a la guitarra, Ignasi Zamora, al baix, Jean Paul Dupeyron a la guitarra i David Gómez a la bateria són Delta Power Trio.

05:02 Jazz a l'estudi
06:00 Notícies 3/24
Progrmació BD ....
21:33 El documental - Joan March, de malnom en Verga
tancar

Joan March, de malnom en Verga

Documental del Joan March més autòcton, els seus orígens i el seu creixement fins a convertir-se en una figura internacional. Llums i ombres de la vida d'un dels personatges més influents a Espanya i fins i tot a l'Europa del segle passat.

22:36 Odissees - Cap. 2 La Portalada de Ripoll
tancar

Cap. 2 La Portalada de Ripoll

Una de les obres més impactants del romànic català, fa onze metres i mig de llarg i set d'alçada, una obra immensa. Es diu de diverses maneres: la porta, la portalada, la portada del Monestir de Ripoll. I a més a més ha tingut una història realment turbulenta, molt complicada, que l'ha malmès moltíssim durant el pas dels anys. A través del recorregut per la seva història coneixerem una obra molt interessant.

23:10 Thalassa - Pescadors de Cadaqués
23:33 amb filosofia - Cap. 2 DÉU
tancar

Cap. 2 DÉU

Amb la participació d'Amador Vega (professor d'Estètica i Religió de la Universitat Pompeu Fabra), Ramon Alcoberro (doctor en Filosofia), Xavier Rubert de Ventós (catedràtic d'Estètica a la Facultat d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya i escriptor) i Jean-Claude Carrière (escriptor i guionista)

00:03 La cultura a Amèrica - La cultura a Amèrica
tancar

La cultura a Amèrica

Per aprendre més coses sobre la cultura americana, aquest documental ens ofereix l'oportunitat de conèixer figures emblemàtiques d'aquest món, persones que representen les diferents facetes, els diferents nivells i les diferents institucions que formen la cultura americana, i que seguirem en la seva vida diària.

00:58 Territoris Film-Fest - Mecal
tancar

Mecal

Mecal Pro Festival Internacional de Curtmetratges de Barcelona està considerat un dels certàmens referents a l'estat espanyol i destaca per la qualitat de la seva programació.Compta amb 3 seccions oficials de competició que recullen treballs nacionals i internacionals de ficció, animació i documental.

01:28 Els monstres de l'Id - + info
tancar

+ info

L'any 1969, nois i noies de tot el món van contemplar amb ulls esbatanats com l'home trepitjava la lluna. Descobriu com les pel·lícules de ciència ficció dels anys 50 i la idea de científic com a heroi van inspirar tota una generació en la carrera per arribar a la lluna. Ara el cinema ha perdut aquest sentiment d'esperança i la ciència, el seu estatus de font d'inspiració.

03:18 Odissees - Cap. 2 La Portalada de Ripoll
tancar

Cap. 2 La Portalada de Ripoll

Una de les obres més impactants del romànic català, fa onze metres i mig de llarg i set d'alçada, una obra immensa. Es diu de diverses maneres: la porta, la portalada, la portada del Monestir de Ripoll. I a més a més ha tingut una història realment turbulenta, molt complicada, que l'ha malmès moltíssim durant el pas dels anys. A través del recorregut per la seva història coneixerem una obra molt interessant.

03:48 Blues a l'estudi - Cap. 3 The Birdie Num Num Trio
tancar

Cap. 3 The Birdie Num Num Trio

Aquest projecte ens proposa un viatge en el temps, portant-nos a l'època daurada dels grans trios de soul-jazz dels anys seixanta, com el trio de Ramsey Lewis o el de Les McCan. Jules Bikoko, al contrabaix; Caspar St.Charles, a la bateria, i Xavi Algans, al piano, aconsegueixen un so contundent i ple de dinàmiques.

04:48 Blues a l'estudi - Cap. 4 The Walking Stick Man
tancar

Cap. 4 The Walking Stick Man

L'ànima d'aquest projecte és el multiinstrumentista i compositor barceloní Jordi Llaurens. Amb una densa trajectòria i desenes de col·laboracions amb el grans noms del blues com Alvin Young Blood Heart, James Harman o Barrel-House Chuck. Jordi Llaurens ens visita avui al programa, acompanyat de David Giorcelli, Reginald Vilardell, Josep Martí i Llorenç Barceló.

05:48 Videoclips catalans
Progrmació BD ....
07:22 L'hivern de Leo - L'hivern de Leo
07:53 mic 3
07:53 Bob, el manetes: quan en Bob va començar a treballar - Bob, el manetes: quan en Bob va començar a treballar
08:19 Bob, el manetes: el Llampec al rescat - Bob, el manetes: el Llampec al rescat
08:50 Aloha, Scooby-Doo! - Aloha, Scooby-Doo!
10:03 Rekkit, el conill màgic - L'arribada
tancar

L'arribada

El Jay no hauria dit mai que el seu nou joc de màgia, vareta i barret autèntics, fets pel famós mag Yoshini, també el farien propietari d'un conill gegant, excèntric i esbojarrat: el Rekkit. El Rekkit ve d'un altre planeta i no entén ben bé com es fan les coses en aquest món, però el que és evident és que el Jay acaba de trobar un nou millor amic!

10:14 Rekkit, el conill màgic - La invitació
tancar

La invitació

El Rekkit ha rebut una invitació per anar a la festa d'aniversari 440 del seu oncle, al seu planeta Chakabrak. El Jay no ho veu clar, li fa por que el mag Yoshimi atrapi el Rekkit i no torni mai més. Però el conill és molt tossut i no es perdrà la festa per res del món! Encanteris amunt i avall, i al final tots dos queden atrapats al Món dels Miralls.

10:25 Rekkit, el conill màgic - El bigoti
tancar

El bigoti

El Jay se sent una mica decebut, perquè és l'únic de la classe que no creix. El Rekkit, que el vol veure content, li fa un regal que el fa veure's més gran i, de la nit al dia, li creix bigoti! Al començament tot va molt bé, fins que el Jay i el Rekkit s'adonen que l'han tornat a fer molt grossa i que, pels pèls, hi ha alguna cosa que va malament.

10:36 Rekkit, el conill màgic - El Rekkit neda!
tancar

El Rekkit neda!

Ha arribat l'estiu a Muddlety Falls. El Jay i els seus amics han planejat un dia fantàstic a la piscina que ningú no es vol perdre. El Rekkit, que no ha nedat mai i és una mica gallina, fa creure a tothom que és el millor nedador del seu planeta. Aquest cop el conill esbojarrat, a més de beure's l'enteniment, també es beu tota l'aigua de la piscina!

10:47 Rekkit, el conill màgic - La revenja de la Mixeta
tancar

La revenja de la Mixeta

Quan tornava de l'escola cap a casa, el Jay es troba un gatet molt bufó i decideix adoptar-lo. A casa tothom està encantat amb el nou membre de la família, menys el Rekkit, que fa cara de prunes agres perquè esta convençut que el gatet és, en realitat, un ésser malvat! Ningú no li fa cas, és clar, perquè tots es pensen que el Rekkit només està gelós.

11:06 Doraemon - Que ningú ens molesti / La sal que modela l'aigua
tancar

Que ningú ens molesti / La sal que modela l'aigua

Avui és l'aniversari d'en Nobita i té moltes ganes de celebrar-lo. La Shizuka i en Dekisugi, en canvi, sembla que tenen altres plans i no volen que els molesti ningú. En Nobita no es podrà estar d'espiar-los... i potser s'endurà una sorpresa! Per cert, com t'ho fas tu per fer passar la calor? En Doraemon té un invent al·lucinant! No t'ho perdis!

11:32 Doraemon - Els caramels dels tres estats / El coixí intercanviador
tancar

Els caramels dels tres estats / El coixí intercanviador

Per suportar una mica més bé la calor, avui en Doraemon ha tret uns caramels que et permeten canviar d'estat sòlid a líquid... i fins i tot a estat gasós! T'imagines de què és capaç en Nobita amb aquest invent?! Més tard, amb el Coixí Intercanviador en Nobita podrà fer realitat els seus somnis. Abans, però, cal saber diferenciar la realitat del somnis! No t'ho perdis!

11:54 Doraemon - Increïble! En Nobita ha tret un deu / La targeta del dimoni
tancar

Increïble! En Nobita ha tret un deu / La targeta del dimoni

En Nobita, per primera vegada a la vida, ha fet un examen perfecte. Veient que no s'ho creu ningú, un robot publicitari s'encarregarà de comunicar-ho a tothom... amb unes conseqüències imprevisibles per en Nobita, és clar! Més tard, coneixerem la Targeta del Dimoni, un invent que dóna diners.. a canvi de centímetres d'altura! No t'ho perdis!

12:21 Les fabuloses tortugues ninja - Buscar la R.U.I.N.A.
tancar

Buscar la R.U.I.N.A.

No se sap ben bé d'on, a la ciutat acaba d'aparèixer una nova organització de mutants que es fa dir R.U.I.N.A.. Tot i que d'entrada sembla que porten bones intencions, el misteri que envolta aquest col·lectiu ha fet que les Tortugues volguessin arribar al fons de la qüestió per descobrir quin és el seu objectiu final. Més d'un s'endurà una bona sorpresa!

12:44 Les fabuloses tortugues ninja - Entra: Kraus
tancar

Entra: Kraus

Encara darrere del transformador de flux, en Titanus i els seus aliats mutants han aconseguit captar el senyal elèctric que emet, la qual cosa els permetrà localitzar-lo i recuperar-lo. Les Tortugues, mentrestant, estan enfeinades amb en Kraus, un personatge que no se sap ben bé qui és ni d'on ha sortit. Abans de res, cal saber si és amic o enemic!

13:11 La lliga dels supermalvats - + info
tancar

+ info

El Gran Voltar ha decidit apoderar-se de l'estació espacial del Gran Esquelet dient-li que és de l'Agència de Control i Extermini de Cuques Espacials i que la té infestada de dalt a baix. Mentre el Gran Esquelet s'està en un hotel, en Voltar i el Doctor Gripau es dedicaran a fumigar... i a fer la guitza a l'Steve, el seu arxienemic!

13:22 La lliga dels supermalvats - + info
tancar

+ info

Després d'una derrota humiliant per part del Doctor Boddlington Von Pantaló Tercer, el Gran Voltar li ha demanat al Doctor Guipau que li faci una màquina per viatjar als somnis de la gent. I és que en Von Pantaló li ha dit a en Voltar que només serà capaç de venjar-se d'ell en somnis. Avui coneixerem els somnis d'una pila de supermalvats!

13:32 La lliga dels supermalvats - + info
tancar

+ info

Avui el Gran Voltar i els seus sequaços hauran de demostrar els seus dots de superdolenteria per fugir de la Llar d'Infants Sol-solet de la Tata Bunyol per a supernens, la presó infantil vigilada per les temibles tates robot. I és que, tal com diu el mini Gran Esquelet, quan entres a la guarderia de la Tata Bunyol ja no en surts mai més!

13:47 El xou de l'Scooby-Doo - Els dimonis subterranis
tancar

Els dimonis subterranis

De viatge per Seattle, la Màquina dels Misteris s'ha trobat amb un altre repte. Resulta que una colla de dimonis que viuen en una antiga ciutat subterrània, estan provocant el pànic en un edifici en construcció. L'Scooby-Doo i companyia ja ho tenen tot a punt per fer-te viure una altra aventura plena d'enigmes! T'hi apuntes?!

14:10 El xou de l'Scooby-Doo - El gran esperit de Tamuka
tancar

El gran esperit de Tamuka

Avui, l'Scooby-Doo i companyia són a Texas, al ranxo d'en Matt, l'oncle de la Daphne. Allà descobriran que el Gran Esperit de Tamuka i el fantasma d'un curandero podrien tenir relació amb una colla de lladres de bestiar. Un altre misteri ple d'enigmes, ensurts, toros que parlen i moltes coses més... Te'l perdràs?!

14:37 Rekkit, el conill màgic - Una espia espiada
tancar

Una espia espiada

El Jay rep una altra visita inesperada, però no sembla pas cap animal màgic. Aquesta vegada és l'amor el que el fa anar de bòlit. El Jay s'ha enamorat de la nena nova de l'institut, la Laurie, i sembla que ella també n'està molt, d'ell. El Rekkit està una mica gelós i per això decideix espiar la misteriosa enamorada del seu amic.

14:48 Rekkit, el conill màgic - Les bessones salven el Rekkit
tancar

Les bessones salven el Rekkit

Les bessones, l'Evita i la Marisol salven el Rekkit de prendre mal en un accident. I segons les normes del seu reialme, a partir d'ara el conill es converteix en el seu humil servent. El Jay està de pega, té la sensació que ha perdut el seu millor amic per sempre, i el Rekkit treu fum pel cap, perquè les nenes són un parell de monstres!

14:59 Rekkit, el conill màgic - Frenesí
tancar

Frenesí

El Rekkit i el Jay investiguen un munt de crims i robatoris a Muddlety Falls. Els malvats lladres s'han emportat de tot: semàfors, una muntanya russa, i fins i tot el Museu del Quètxup! L'alcalde ha ofert a qui informi dels lladres una recompensa que fa tornar boig el Rekkit. El pla és perfecte, però tot se'n va en orri quan el Jay descobreix qui és el lladre!

15:10 Rekkit, el conill màgic - Mobles fugitius
tancar

Mobles fugitius

El Jay i el Rekkit jugant a la pilota han trencat la tauleta preferida de la mare, una relíquia familiar de l'any de la picor. Fan un viatge a Chakabrak, el planeta del Rekkit, on busquen una botiga de mobles, amb tauletes, perquè la mare no s'adoni de la malifeta. Al final, tornen amb un munt de mobles que, a més de caminar sols, fan coses molt pitjors.

15:21 Rekkit, el conill màgic - El Noi Empremta
tancar

El Noi Empremta

El Rekkit rep una carta anunciant la visita del que era el seu millor amic abans que el Jay: el Noi Empremta. Però aquest vell amic resulta que és un entremaliat i es vol desfer del Jay perquè n'està gelós. El Noi Empremta i el Rekkit acaben fent tot tipus de malifetes. El Jay no es diverteix tant com ells i al final decideix partir-hi peres.

15:39 Doraemon i la fàbrica de joguines - Doraemon i la fàbrica de joguines
tancar

Doraemon i la fàbrica de joguines

DORAEMON I LA FÀBRICA DE JOGUINES Director: Tsutomu Shibayama Durada: 94 minuts Pel·lícula d'animació Doraemon et convida a visitar una ciutat molt peculiar. Es tracta d'un lloc sorprenent, en un planeta llunyà, habitat per les joguines més divertides en què la fantasia i la imaginació no coneixen límits. Gràcies als invents del gat robot les joguines dels nostres amics han cobrat vida i habiten un món ideal, governat per l'ecologia i el respecte al mediambient, al qual només s'hi pot arribar amb la porta màgica. Tot seria perfecte si no fos per l'aparició d'un perillós lladre que, juntament amb els seus clons, pretén dominar el món de les joguines per al seu profit personal. Doraemon, Nobita, Gegant, Tsuneo i Shizuka tenen davant seu un repte d'allò més complicat: aturar els plans del criminal i tornar la ciutat a les joguines. Els invents més útils, grans quantitats d'enginy i, fins i tot, un coet espacial els ajudaran en aquesta missió emocionant.

17:16 mic 3
17:16 Bob, el manetes - El comboi del Bolquet
17:28 Zoobabu - Piranya
17:33 L'hora del Timmy - Arregla-ho, Timmy
17:50 Una mà de contes - Històries de família
tancar

Històries de família

- "Històries de família". Ara que sembla que les fotografies han passat de l'àlbum familiar a la pantalla de l'ordinador, podria ser divertit regalar als avis un àlbum de fotografies manipulades i pintades com si fos un còmic. Aquest capítol explicar com fer-ho i selecciona quatre contes per explicar històries de família.

18:31 Sabrina: Amigues per sempre - Sabrina: amigues per sempre
tancar

Sabrina: amigues per sempre

Sabrina: amigues per sempreAcaben d'acceptar la Sabrina a l'Acadèmia de Bruixes, una institució molt prestigiosa que dirigeixen les seves ties, Hilda i Zelda. Està molt contenta però a la vegada espantada perquè ella no és una bruixa de cap a peus. A l'acadèmia coneixerà una noia, la Nicole, que es troba en una situació semblant. Juntes viuran moltes aventures.

19:45 Els Dalton - La sopa de pollastre
tancar

La sopa de pollastre

La tribu dels Braços Plegats ha convidat tots els presos a veure la cerimònia anual del Gran Condor Capamigdia. Un avorriment, segons en Joe. El que encara no sap és que els deixaran tastar la sopa del déu ocell, que segons la llegenda dóna el poder de volar a tot aquell que en pren. Això ja no és tan avorrit! Ara només falta que la llegenda sigui veritat...

19:52 Els Dalton - El quisso dels Dalton
tancar

El quisso dels Dalton

En Peabody, tip que en Rantamplan es pixi sempre al fanal del pati, ha decidit que a partir d'ara els presos s'encarregaran de treure'l a passejar perquè faci les seves necessitats. En Joe i companyia ja hi han vist una altra oportunitat per escapar-se, però abans hauran de superar les proves per avaluar les seves capacitats com a passejadors de gossos!

20:06 Tom i Jerry amb Sherlock Holmes - Tom i Jerry amb Sherlock Holmes
tancar

Tom i Jerry amb Sherlock Holmes

El robatori d'una joia a Londres fa confondre Scotland Yard i només el llegendari Sherlock Holmes i el seu ajudant, el doctor Watson, poden trobar l'autèntic lladre. Però, aquesta vegada, tindran una col·laboració inesperada, ja que en Tom i en Jerry també buscaran pistes per trobar el lladre entre tots els sospitosos i poder resoldre el cas.

21:00 Bola de drac GT - Quina sorpresa! El drac Sheron s'ha convertit en un enemic
tancar

Quina sorpresa! El drac Sheron s'ha convertit en un enemic

El fet d'haver utilitzat les boles de drac tantes vegades en tan poc temps, sense donar-los temps per alliberar l'energia negativa, ha provocat que el drac Sheron s'hagi convertit en un ésser maligne, que aviat es dividirà en set dracs malignes. En Son Goku, que se sent culpable del que ha passat, decideix plantar cara als set dracs abans que destrueixin tot l'univers.

06:01 mic 3
06:01 La vaca Connie - El fantasma de la neu
06:08 La vaca Connie - La Connie i els seus amics
06:15 Tork - Què has perdut, Tork?
06:22 Tork - Un forat a la lluna
06:29 La Lua i el món - Rínxols d'or i els tres porquets
06:33 El detectiu Conan - L'ombra de l'organització dels homes de negre. L'estrella fugaç de les perles
06:55 El detectiu Conan - El ninot de neu que no s'esbocinava. 1ª part
Progrmació BD ....
08:36 Adrenalina - Rip pro Bell's Beach 2011 ( surf )
08:59 Euskal Herria: la mirada màgica - El ferro i el mar, costa occidental de Biscaia
tancar

El ferro i el mar, costa occidental de Biscaia

Les aigües de la silueta trencada de la costa occidental de Biscaia formen perillosos corrents. Els vaixells se n'han de mantenir allunyats. MUSKIZ: Sobre els penya-segats del Kobaron s'aixeca una muntanya verda sobre la qual hi ha les ruïnes d'una antiga explotació minera. Pel camí que recorrien els vagons de ferro fins a la torre d'embarcament van amunt i avall avui els pescadors i els passejants solitaris.

09:22 Euskal Herria: la mirada màgica - Una proa al mar, costa septentrional de Biscaia
tancar

Una proa al mar, costa septentrional de Biscaia

La Costa Nord de Biscaia, des de Sopelana a Bermeo, és la més alta i abrupta del País Basc, i també la més deshabitada. SOPELANA: És un paisatge que ha fascinat sempre els visitants que la recorren buscant-ne els racons secrets. Les platges de Sopela estan atapeïdes de banyistes durant l'estiu. Sens dubte són les més massificades d'Euskal Herria. Seguint la costa del mar cap a l'est apareixen els penya-segats gairebé verges de Barrika.

09:45 Els xerpes: els veritables herois de l'Everest
10:36 La barca d'en Guy
11:05 La barca d'en Guy
11:33 Parcs per a totes les estacions
11:56 Parcs per a totes les estacions
12:21 Un tast pel món
12:45 Cultivem els nostres remeis
13:15 Automobilisme - 2a sessió entrenaments lliures del G. P. de Corea
14:40 Cerimònia 20 anys Special Olímpics - Cerimònia 20 anys Special Olímpics
tancar

Cerimònia 20 anys Special Olímpics

El canal Esport3 emetrà la cerimònia d'inauguració dels Jocs del 20è aniversari dels Special Olympics, que es disputaran entre el 12 i el 14 d'octubre a Vilanova i la Geltrú. La cerimònia tindrà lloc al Complex Esportiu Municipal Mar Bella de Barcelona. Somni i il·lusió. Dues paraules que defineixen molt bé el que representen aquests Jocs del 20è aniversari, i que seran el fil conductor de la cerimònia d'inauguració d'aquest dijous. Somni, perquè en aquests 20 anys, els Special Olympics han complert una fita gens fàcil: que més de 4.000 persones amb discapacitat intel·lectual practiquin esport de manera regular; i il·lusió, perquè durant tots aquests anys, i encara ara, l'organització dels Special continua treballant en aquesta direcció. A partir d'aquests dos conceptes, la cerimònia farà un recorregut a través d'imatges emotives pels últims 20 anys de trajectòria. A banda de la tradicional desfilada dels esportistes, l'encesa del peveter i el jurament de l'atleta, l'acte comptarà amb la participació de les comparses de Vilanova i la Geltrú, seu esportiva dels Jocs, a més de la col·laboració d'artistes com Macaco, Beth Rodergas, Monica Green, Txell Sust, els cantants d'òpera Joan Cortada i Mireia Casas, i el grup de teatre Femarec, companyia dirigida per l'actriu Glòria Rognoni i integrada per persones amb discapacitat psíquica. En concret, Dani Carbonell, de Macaco, animarà el públic amb "Una sola voz", la cançó d'aquests Jocs Special Olympics; Beth Rodergas interpretarà "Viatge a Ítaca"; Txell Sust i Monica Green posaran veu a l'himne de Special Olympics Catalunya; els cantants d'òpera Joan Cortada i Mireia Casas pujaran a l'escenari amb "Amics per sempre" i els ballarins de Femarec protagonitzaran una coreografia sorprenent. La transmissió de la cerimònia correrà a càrrec de Rafel Bagot i Mireia Vicente.

16:05 Camí d'Alaska
16:51 Automobilisme - 2a sessió entrenaments lliures del G. P. de Corea
18:17 Bàsquet Eurolliga - F. C. Barcelona Regal - Brose Baskets Bamberg
20:15 Champions Magazin
20:38 Trial Indoor - Trial Indoor Saragossa
21:05 Automobilisme - 2a sessió entrenaments lliures del G. P. de Corea
22:25 Futbol - Colòmbia - Paraguai
00:17 Tot l'esport
00:41 Zona zàping
01:29 Champions Magazin
01:55 Futbol - Argentina - Uruguai
03:55 Automobilisme - 3a sessió entrenaments lliures del G. P. de Corea
05:05 Adrenalina - Open de surf dels Estats Units 2010. 1ª part. Skateboarding ( skateboarding )
06:00 Tot l'esport
06:25 Acròbates de la bici - Què hi ha per sopar ? Peix gat ?
06:48 Tot l'esport