TV3 C33 CS3 ES3
Progrmació BD ....
06:00 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

11:21 Signes dels temps - Vicenç Lozano: la Santa Seu i la guerra d'Ucraïna
tancar

Vicenç Lozano: la Santa Seu i la guerra d'Ucraïna

Vicenç Lozano va ser enviat especial de TV3 a Itàlia i el Vaticà durant més de tres dècades i va informar des de l'epicentre del món catòlic. Això fa d'ell un dels periodistes que millor coneix la Santa Seu i el seu paper en el conflicte entre Rússia i Ucraïna i en la geopolítica mundial.

11:41 Diumenge Concert - "El somni d'una nit d'estiu" / Concert amb obres de M. Timón i F. Mendelssohn
tancar

"El somni d'una nit d'estiu" / Concert amb obres de M. Timón i F. Mendelssohn

Concert de l'Orquestra Simfònica del Vallès (OSV), dirigida per Víctor Pablo Pérez, amb obres del compositor català, Marc Timón, i el romàntic alemany, Felix Mendelssohn, des del Palau de la Música Catalana

12:58 A 2 veus - Buhos
tancar

Buhos

Quatre veus competiran per cantar amb els Buhos en una fortalesa construïda pels ibers a Arbeca. Durant el procés aprendran la cançó, els ensenyarem que cal estar en forma per aguantar un concert de rock i hauran de demostrar el seu talent davant del grup.

13:52 Polònia - Especial Musicals
tancar

Especial Musicals

Aquesta setmana, a "Polònia", us portem el programa més festivalero de la temporada i arranquem el mes de juliol amb l'especial dels millors musicals de l'any.
Felipe González (Pep Plaza) i José María Aznar (David Marcé) van donar el tret de sortida del "Polònia" animant-nos sobre el seu vaixell a fer servir tots els aparells elèctrics perquè ells seguissin fent-se rics a costa de l'increïble preu de l'energia.
També recordarem a Pablo Casado (David Marcé) cantant "Presos" mentre demanava l'empresonament de Puigdemont i la resta d'exiliats. I seguint amb els Populars, recomptarem els casos de corrupció del partit amb el hit "500 casos".
El Barça no ens ha deixat grans moments esportius però sí grans temes. Després de la mala situació en què va deixar Koeman l'equip, Laporta suplicava un "Diazepam" pel Xavi (Xavi Espinosa) amb la versió de Tobogan, del grup valencià ZOO. Però del drama vam passar a l'alegria del 0-4 al Bernabéu i Joan Laporta (Queco Novell) i Xavi Hernández ens van fer pujar a "La Xavineta", la paròdia de la cançó de Farruko "Pepas", que va ser un súper èxit.
Ja sabeu que el "Polònia" sempre està a l'última de les novetats musicals, així que no podíem desaprofitar l'ocasió per fer el nostre petit homenatge a aquells que més estan trimofant. Per això, reviurem l'"Ay, mamá" de la Rigoberta Bandini en versió reial de la mpa de Rigoberto Borboni amb i el seu "Ay, papá". També hi haurà espai pel flow de C Tangana i la Nathy Peluso al musical "Ateo", amb Franco i Casado com a protagonistes. I assistirem, un cop més, a l'enterrament del "macho ibérico" mentre Vox reivindica que hi ha "demasiadas mujeres".

14:30 Telenotícies migdia
15:50 Tarda de cine - Tres setmanes, tres nens
tancar

Tres setmanes, tres nens

TRES SETMANES, TRES NENS (Three weeks, three kids)

Direcció: Mark Jean
Guió: Jean Abounader, J.B. White
Producció: The Hallmark Channel
País: Canadà
Any: 2011
Durada: 83 minuts
Fotografia: Eric J. Goldstein
Música: Lawrence Shragge
Intèrprets: Anna Chlumsky, Sydney Stamler, Warren Christie, Tiera Skovbye, Jakob Davies, Chelah Horsdal, William deVry, Susan Hogan, Ecstasia Sanders, Darien Provost

Després de 15 anys de matrimoni, la Mandy i el Brian per fi aconsegueixen organitzar-se per poder anar de lluna de mel. Però un imprevist d'última hora fa que els pares de la Mandy no puguin viatjar a Saint Louis per fer-se càrrec dels seus tres fills: l'Alice, la Flo i el Miles. L'única opció que els queda és la Jennifer, la germana petita de la Mandy, una noia de 25 anys que no té gaires ganes de madurar ni d'assumir responsabilitats, però que està a punt de viure tres setmanes, amb tres nens, que la marcaran per a tota la vida.

17:27 Tarda de cine - Per a tota la mort
tancar

Per a tota la mort

PER A TOTA LA MORT

Productora: Setmàgic Audiovisual, S.L., 2019
Direcció: Alfonso Sánchez
Guió: Ana Graciani
Director de fotografia: Fran Fernández-Pardo
Música: Pablo Cervantes
Intèrprets: Alberto López (José Vicente), Estefanía de los Santos (Pepa), Joaquín Ortega (Hugo), Marta Tomasa (Sonia), Alfonso Sánchez (Antonio) i María Fernanda Orazi (Andrea)

José Vicente, un noi tímid de més de trenta anys, és opositor des de en fa dotze. Viu a casa els pares de la seva xicota, i ella i la seva família el mantenen. Es passa els dies estudiant, amb un sol objectiu a la vida: convertir-se en funcionari d'Hisenda. Després de l'examen, un error administratiu fa que cregui que ha aconseguit la plaça, la seva alegria màxima, indescriptible, ara sí que té la vida solucionada, finalment podran comprar-se un pis i ser una persona respectada per tothom, el seu futur laboral està garantit. Però l'alegria dura poc, descobreix l'error mentre ho celebrava amb la seva família, ha quedat el primer de la llista de suplents. José Vicente, alienat per les infinites hores d'estudi i la situació econòmica i familiar que viu, decideix que l'única manera d'aconseguir la plaça a què aspirava i que ningú sàpiga que hi ha hagut un error és matar a l'Hugo, la persona que ha aconseguit realment la plaça. Serà realment capaç? de fer-ho?

18:46 Tarda de cine - Com reines
tancar

Com reines

COM REINES (Wild oats)

Direcció: Andy Tennant
Guió: Gary Kanew, Claudia Myers
Producció: Wild Pictures / Defiant Pictures / Alliance Cinema / Aloe Entertainment / Mountaintop Productions
País: Estats Units
Any: 2016
Durada: 87 minuts
Fotografía: José Luis Alcaine
Música: George Fenton
Intèrprets: Shirley MacLaine, Jessica Lange, Demi Moore, Matt Walsh, Billy Connolly,Jay Hayden, Rebecca Da Costa, Howard Hesseman, Stephanie Beacham,Santiago Segura, Lawrence Turner, Ptolemy Slocum, Vincent De Paul,Julián Villagrán, Robert Collier

L'Eva ha quedat vídua i ha rebut per error de la seguretat social un xec de 5 milions de dòlars enlloc dels 50.000 que li corresponien realment. Marxa amb la seva millor amiga a Canàries, iniciant el que havia de ser el viatge de la seva vida i que acaba convertint-se en una fugida de la justícia.

20:13 No tenim vergonya
20:21 No tenim vergonya
20:25 Origen Catalunya - Irlanda - Noruega
tancar

Irlanda - Noruega

En aquest capítol viatgem a Irlanda i Noruega. Des de Dublín us demostrarem que la ciutat sap combinar molt bé modernitat i tradició. Allà visitarem l'Isaac, un autèntic artesà que es dedica a la reparació de sabates amb mètodes tradicionals i productes d'una família d'Artés. Seguint amb els treballs tradicionals, acompanyarem en Magí i la Maria a comprar roba de llit feta a Sant Joan de Les Fonts, on hi ha l'única companyia d'Europa que fa tot el procés: des de fer els fils fins a tenyir les teles, confeccionar-les i vendre el producte final. Com que totes les ocasions són bones per celebrar brindarem amb l'Emma i la seva parella al restaurant que en Rodrigo té a Oslo. I per molt que siguem al nord d'Europa, res com un bon vi espumós de Sant Sadurní d'Anoia. Per mantenir-se en forma, després d'un bon àpat sempre va bé fer una mica d'esport. Per això, acompanyarem la Sílvia al gimnàs i ens protegirem bé els peus amb uns apòsits de Bigues i Riells perquè no se'ns faci cap ferida!

21:00 Telenotícies vespre
22:06 30 minuts - El segrest invisible
tancar

El segrest invisible

L'amenaça creixent dels atacs informàtics amb segrest de dades és un delicte poc conegut a Catalunya que pot posar en perill la continuïtat de les empreses atacades.

22:57 30 minuts - Tot el que sabem de tu
tancar

Tot el que sabem de tu

El big data permet tractar bilions de dades, és molt útil en la investigació sobre la Covid o en el diagnòstic del càncer, però també presenta molts riscos en relació amb la privacitat i pot provocar discriminacions d'alguns ciutadans.

23:52 Pel.lícula - La vida dels altres
tancar

La vida dels altres

LA VIDA DELS ALTRES (Das leben der Anderen)

Direcció i guió: Florian Henckel von Donnersmarck
Producció: Wiedemann & Berg Filmproduktion, Bayerischer Rundfunk, Arte, Creado Film
Any: 2006
País: Alemanya
Durada: 137 minuts
Fotografia: Hagen Bogdanski
Música: Gabriel Yared, Stéphane Moucha
Intèrprets: Ulrich Mühe, Martina Gedeck, Sebastian Koch, Ulrich Tukur, Thomas Thieme, Hans-Uwe Bauer, Volkmar Kleinert, Matthias Brenner, Charly Hübner, Herbert Knaup, Marie Gruber, Bastian Trost, Thomas Arnold


A la República Democràtica Alemanya de l'any 1984, el capità Gerd Wiesler és un competent oficial del servei d'intel·ligència i espionatge de la Stasi, la policia secreta del règim comunista. No obstant, quan li és encarregada la missió d'espiar la parella formada per un conegut escriptor i una popular actriu, la seva visió de la vida i del món començarà a canviar.

02:08 Notícies 3/24 - + info
tancar

+ info

Espai informatiu amb notícies d'informació general, esportiva i previsió meteorològica.

04:00 Rumba a l'estudi - Chakatunga
05:00 Folc a l'estudi - Enric Ez
Progrmació BD ....
21:55 Els habitants de la fi del món - Hongria
tancar

Hongria

Julia Pryke, sud-africana, i el seu marit Gareth, britànic, van comprar una casa tronada a Hongria per internet per uns 3.000 euros sense haver estat mai a l'Europa de l'Est. El Ben conviu una setmana amb la parella a la seva granja de dues habitacions, els ajuda a instal·lar el vidre d'una finestra i menja amb ells a l'aire lliure al voltant del foc. A pesar de la barrera idiomàtica, el Ben els ajuda a comprar gallines al mercat d'un poble i aprèn a sacrificar i espellar un conill, acompanyats en tot moment d'una convidada molt especial: la mare de la Julia.

22:39 Els habitants de la fi del món - Canadà
tancar

Canadà

El Ben Fogle viatja als boscos del Canadà per conviure amb el Julius Strauss i la seva dona Kristin en un remot ranxo de muntanya. Descobrirà com aquest antic corresponsal de guerra es va convertir en un dels millors guies d'ossos de l'Amèrica del Nord. La parella va lluitar de valent per fer realitat el seu somni i ara junts han de lliurar una nova batalla. El Ben ajuda els seus amfitrions a preparar la nova temporada d'observació d'ossos i fa una excursió de 24 hores per buscar nous territoris lluny dels caçadors.

23:24 La meva terra - ... de la regió del Xuf, al Líban
tancar

... de la regió del Xuf, al Líban

La Stéphanie té 13 anys i viu en un poblet de les muntanyes del Líban. És de la comunitat drusa, i a la vida de cada dia combina la modernitat amb les tradicions ancestrals de la seva cultura. Li agrada passar les hores lliures amb les amigues i amb la família, i en aquest documental ens ensenyarà com és un casament tradicional. També l'acompanyarem a una reserva de cedres, que són el símbol del Líban.

23:49 La meva terra - ... dels njukas, a la Guaiana Francesa
tancar

... dels njukas, a la Guaiana Francesa

La Marie Laure viu a la Guaiana Francesa, en un poblet a la riba del riu Lawa, que fa frontera entre Surinam i França. És francesa i ndjuka, una ètnia descendent d'esclaus africans que es van escapar i es van quedar a viure a la selva. La Marie Laure ens explica la història del seu poble i la vida que fa ella entre el riu i la selva.

00:17 Els habitants de la fi del món - Hongria
tancar

Hongria

Julia Pryke, sud-africana, i el seu marit Gareth, britànic, van comprar una casa tronada a Hongria per internet per uns 3.000 euros sense haver estat mai a l'Europa de l'Est. El Ben conviu una setmana amb la parella a la seva granja de dues habitacions, els ajuda a instal·lar el vidre d'una finestra i menja amb ells a l'aire lliure al voltant del foc. A pesar de la barrera idiomàtica, el Ben els ajuda a comprar gallines al mercat d'un poble i aprèn a sacrificar i espellar un conill, acompanyats en tot moment d'una convidada molt especial: la mare de la Julia.

01:01 Els habitants de la fi del món - Canadà
tancar

Canadà

El Ben Fogle viatja als boscos del Canadà per conviure amb el Julius Strauss i la seva dona Kristin en un remot ranxo de muntanya. Descobrirà com aquest antic corresponsal de guerra es va convertir en un dels millors guies d'ossos de l'Amèrica del Nord. La parella va lluitar de valent per fer realitat el seu somni i ara junts han de lliurar una nova batalla. El Ben ajuda els seus amfitrions a preparar la nova temporada d'observació d'ossos i fa una excursió de 24 hores per buscar nous territoris lluny dels caçadors.

01:44 La meva terra - ... de la regió del Xuf, al Líban
tancar

... de la regió del Xuf, al Líban

La Stéphanie té 13 anys i viu en un poblet de les muntanyes del Líban. És de la comunitat drusa, i a la vida de cada dia combina la modernitat amb les tradicions ancestrals de la seva cultura. Li agrada passar les hores lliures amb les amigues i amb la família, i en aquest documental ens ensenyarà com és un casament tradicional. També l'acompanyarem a una reserva de cedres, que són el símbol del Líban.

02:09 La meva terra - ... dels njukas, a la Guaiana Francesa
tancar

... dels njukas, a la Guaiana Francesa

La Marie Laure viu a la Guaiana Francesa, en un poblet a la riba del riu Lawa, que fa frontera entre Surinam i França. És francesa i ndjuka, una ètnia descendent d'esclaus africans que es van escapar i es van quedar a viure a la selva. La Marie Laure ens explica la història del seu poble i la vida que fa ella entre el riu i la selva.

02:34 L'home 2.0 - L'alba d'una nova espècie
tancar

L'alba d'una nova espècie

SINOPSI En el sisè episodi de la sèrie arribem al final d'un periple que ens ha portat a seguir el rastre d'una nova generació d'éssers humans que es projecta en un futur no gaire llunyà. Analitzarem un sistema d'escriptura que ha conquerit l'esfera digital i ha iniciat una revolució en la comunicació de l'home 2.0. Al regne dels objectes, examinarem una nova forma de relació entre els éssers humans i els robots humanoides que pot arribar a l'esfera més íntima de les persones: la seva sexualitat. Descobrirem l'evolució d'implants que permetran una visió biònica i que ja avui poden restaurar la vista a persones amb dificultats oculars, i un mirall que ens revela els signes ocults de la salut. I investigarem els elements que fusionen l'home amb la màquina i que poden crear el cíborg, el possible futur de l'espècie.



REVISAT - odile

03:24 GR Pirineus - Seguint el curs de la xisqueta
tancar

Seguint el curs de la xisqueta

El Marc seguirà el rastre de la xisqueta, l'ovella típica d'aquesta zona del Pirineu, a través d'un viatge que va del pla de Corts a la Vall d'Àssua, i que descobreix alguns dels indrets més espectaculars del Baix Pallars.
La ruta que seguirà comença a l'estany de Montcortés i passa per Peramea, Gerri de la Sal, el congost de Collegats, Baro, Montardit de Baix, Sort, Rialp, Altron, Caregue i acaba a Llessui.
Durant el trajecte aprendrem com es tenyeix la llana amb tints naturals, farem barranquisme al barranc de l'Infern, descobrirem en què consisteix l'Escola de Pastors, pujarem en bici per la vall d'Àssua, cuinarem pollastre de corral a Casa Bellera i coneixerem una pastora poc convencional que ens portarà al Triador, la baixada de 4.000 ovelles després de passar tot l'estiu dalt de la muntanya.

04:00 km33 - Las Vegas Gran Canyon. La gran aposta
tancar

Las Vegas Gran Canyon. La gran aposta

L'Anna i l'Adrià fugen als Estats Units en busca de contrastos. Amb un 4x4 recorren els impressionants parcs naturals de Zion, Bryce i el Grand Canyon, una ruta plena de moments màgics i amb una natura espectacular. El viatge acaba a Las Vegas, la ciutat del joc, on tot és possible.

04:44 Thalassa - LA FORÇA DELS VOGADORS
05:00 En companyia - Família Horrach
tancar

Família Horrach

Per primera vegada a televisió, el fiscal Pedro Horrach obre les portes de la casa familiar de Costitx i conversa amb Neus Albis en un dels moments més importants de la seva carrera. Els seus inicis al món de la justícia, els primers casos de la fiscalia anticorrupció, la seva relació amb el jutge Castro, el cas Noos, el seu futur professional... no hi ha hagut tema que no hagi volgut tractar en una entrevista de tu a tu amb la periodista pollencina.
Els pares i els germans d'Horrach també tendran un protagonisme cabdal en aquest programa i ajudaran els espectadors d'IB3 Televisió a descobrir l'altra cara del fiscal més famós de les Illes.

Progrmació BD ....
06:00 Misha, la gata violeta - El súper xef
tancar

El súper xef

L'Hilari té un àlbum de cromos del seu heroi preferit. És el superxef. Un cuiner amb una gorra gegant que fa uns plats boníssims. Quan està a punt d'acabar la col·lecció, tot nerviós... s'adona que... oh, no. Li falta l'últim cromo. Però precisament el cromo que li falta és el plat: just al centre de l'àlbum de cromos. L'Hilari intentarà desesperadament trobar el cromo que li falta, però a les botigues s'han acabat els cromos... i ningú sap com pot trobar-lo. Els seus amics, preocupats perquè el seu amic està molt trist, trobaran la solució gràcies a la Sra. Canitx: cuinaran el plat i en faran una foto perquè pugui acabar la col·lecció.

06:07 Misha, la gata violeta - La tempesta
tancar

La tempesta

Avui l'Hilari es queda a dormir a casa la Misha. Una forta tempesta irromp al cel just abans d'anar a dormir. Són a l'habitació, espantats per la tempesta, quan s'adonen que s'han deixat un dels walkie-talkies a la cuina. El walkie-talkie s'encén i fa llum. Això vol dir que hi ha algú a la cuina? És una bruixa? L'Hilari i la Misha baixaran junts a la cuina per investigar què està passant... Serà una aventura poder arribar a la cuina per adonar-se que les que fan funcionar el walkie-talkie són les formigues.

06:16 Misha, la gata violeta - Anem d'excursió
tancar

Anem d'excursió

Tota la classe va d'excursió al bosc per descobrir la tardor. Tenen una missió: trobar el picot negre. Un ocell que té un so molt particular, quan canta sembla que rigui. La Misha i el Llorenç, embogits per la competició de trobar el picot negre, es perden. No saben com tornar. Mentre la Gina i la Verònica pateixen pels seus amics... en Llorenç i la Misha trobaran el camí de tornada gràcies a una ajuda molt especial: el picot negre els indicarà el camí.

06:22 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas de l'àncora perduda
tancar

El cas de l'àncora perduda

Els ninges fan una exhibició d'escalada que deixa les altres joguines bocabadades. Els pirates miren l'exhibició des del seu galió i, quan s'acaba, lleven l'àncora i se'n van, però, al cap de poc, el Noddy veu passar el vaixell descontrolat: l'àncora ha desaparegut i la nau no pot frenar. El Noddy comença a investigar amb la idea que els ninges tenen alguna cosa a veure amb la desaparició, però aviat sospita d'unes altres joguines.

06:34 Noddy, un detectiu al País de les Joguines - El cas de les coses interessants desaparegudes
tancar

El cas de les coses interessants desaparegudes

El Xip té una col·lecció de coses interessants. N'està tan content i orgullós que l'ensenya a tothom. Els seus amics queden meravellats, i alguns fins i tot senten una mica d'enveja perquè també els agradaria tenir-ne una. Després d'ensenyar la col·lecció, la desa al taller i se'n va a fer un encàrrec per la Rateta de Corda, però, quan torna, troba el taller tot remenat, i la col·lecció de coses interessants ha desaparegut.

06:45 Leo, el guardabosc - L'equidna
tancar

L'equidna

El Kyle truca al Leo i la Katie per demanar-los ajuda: resulta que un grup d'eriçons li ha envaït el quad i, com que punxen tant, no els en pot fer fora. La Katie descobreix que, en realitat, no són eriçons sinó equidnes. Quan ella i el Leo arriben a lloc, veuen que el grup d'equidnes té un comportament força curiós davant d'un altre equidna que s'amagava dins de la caixa del menjar.

06:55 Leo, el guardabosc - El peix globus de taques blanques
tancar

El peix globus de taques blanques

L'aprenent de guardabosc Kai explica als seus amiguets, el Leo i la Katie, que ha descobert un misteriós cercle dibuixat a la sorra del fons marí. La seva teoria és que és un senyal que anuncia una imminent invasió extraterrestre, però la Katie llegeix que, en realitat, és obra d'un peix globus de taques blanques. El problema és que un altre habitant del mar es dedica a destrossar-li l'obra d'art al pobre peix globus.

07:06 L'abella Maia - L'ampolla d'en Willi
tancar

L'ampolla d'en Willi

La Maia i en Willi es troben una ampolla i en Willi, que no es pot estar de tastar el líquid que hi ha a dins, surt rodolant amb la bola d'en Ben i desapareix. La Maia i en Ben intentaran trobar-los amb l'ajuda de les formigues i, a més, descobriran si els monstres existeixen, o no. La Maia està convençuda que no, però potser s'emporta una sorpresa!

07:18 L'abella Maia - Compte amb l'ós!
tancar

Compte amb l'ós!

En Willi ha vist un ós rondant per allà a la vora i la Maia n'ha informat la reina, que de seguida ha ordenat que tota la comunitat evacuï el rusc. Aviat la Maia i el seu amiguet s'adonaran que, en realitat, era un ós de peluix, i que es podien haver estalviat tot el rebombori. Ara els tocarà explicar-ho a la reina, però no saben ni per on començar!

07:29 L'abella Maia - El foraster
tancar

El foraster

En Shelby s'ha despertat i s'ha trobat que algú s'havia menjat tots els bolets del seu racó preferit. L'únic que hi ha trobat és un rastre de bava, que no era seva! Segons en Barry, ha hagut de ser "la terrible bèstia de més enllà del prat que devora tot el que troba al seu pas"! La Maia té clar que els monstres no existeixen i està ben decidida a sortir a investigar. L'hi acompanyes?

07:40 Els o-o-ossets - Noies contra nois
tancar

Noies contra nois

La Franny i la Sonya fan pastissos i sucs per al Bjorn, el Bucky i el Sammy, però ells no només no els agraeixen el gest, sinó que no les deixen jugar a bàsquet perquè diuen que no és esport per a noies. La situació és tan tensa que nois i noies decideixen separar-se.

07:46 Els o-o-ossets - El pollet ha desaparegut
tancar

El pollet ha desaparegut

La Sonya i el Sammy ideen un pla per poder menjar molts pastissos de la Franny: volen retenir el Pollet a casa seva i, quan la guineu el busqui , li donaran informació sobre el parador de l'ocellet a canvi de molts pastissos. Però el pla no els surt com s'esperaven.

07:51 Els o-o-ossets - Anem per feina!
tancar

Anem per feina!

Els de la colla del bosc estan jugant a futbol, però no poden fer el partit de revenja perquè tothom té moltes coses a fer. Llavors, el Bucky munta unes avionetes increïblement ràpides perquè tots facin el que han de fer molt de pressa i puguin continuar jugant a futbol.

07:56 Pirata i Capitano - Pànic al mar de les meduses
tancar

Pànic al mar de les meduses

La Pirata localitza les restes del vaixell del Mimi Bemoll, un pirata famós perquè tocava molts instruments a la vegada, i decideix anar a buscar el que podria ser el tresor més bonic que hagin trobat mai. A les profunditats del Gran Oceà s'adona que les meduses estan molt espantades perquè hi ha un bernat ermità que, en lloc d'una closca, porta ni més ni menys que els instruments del Mimi Bemoll! Com el poden ajudar?

08:07 Pirata i Capitano - Pirata amb pèls a les cames
tancar

Pirata amb pèls a les cames

L'Omàntol Blau proposa un enigma a tots els pirates que tinguin ganes de guanyar-se un tresor. La Pirata i el Capitano són els primers d'arribar a l'illa de la Hissada, però també són els primers de saber que el repte només és per a nois que siguin pirates, i això vol dir que no hi poden participar ni la Pirata ni el Capitano! Això si no se n'empesquen una de les seves, esclar!

08:18 Els contes de la Masha - Fulles i arrels
tancar

Fulles i arrels

Un pagès comença a llaurar un camp quan se li acosta un os afamat i li demana si podrà compartir amb ell una part de la collita. El pagès li pregunta quina part de la collita voldrà, les fulles o les arrels. L'os respon que les fulles. Després llaura el camp, sembra les llavors i fa la collita. Però a l'hora de repartir-la el pagès es queda la millor part.

08:24 Els contes de la Masha - La guineu i el llop
tancar

La guineu i el llop

Hi havia un pescador que vivia amb la seva dona a les muntanyes. Un dia, poc abans de Nadal, va sortir a pescar. Una guineu espavilada que es volia menjar els peixos que havia de pescar el pescador, es va ajeure al camí fent-se la morta. El pescador la va carregar al trineu i se la va endur amb ell al llac. Al cap de poc va aparèixer un llop que també volia menjar peix.

08:29 Els contes de la Masha - Les set cabretes i el llop
tancar

Les set cabretes i el llop

El conte del llop i les set cabretes ens ensenya que sempre cal actuar amb precaució. La mare cabra surt a comprar una col. El llop es fa passar per la mare cabra i aconsegueix enganyar les cabretes, que li obren la porta. Se les menja totes menys la més menuda, que s'amaga al forn. El llop intenta entrar per la xemeneia per menjar-se-la, però acaba amb la cua socarrada i la panxa buida.

08:36 El Mic i els seus amics - Ballem el ball dels pirates
tancar

Ballem el ball dels pirates

Ja arriben els pirates amb el seu vaixell de cartró.

09:02 Els meus veïns pirates - El deute d'honor
tancar

El deute d'honor

Remenant per la biblioteca, la Matilda i el Jim troben un pergamí antic en què un avantpassat del Jim, després que un membre de la família Winner li hagi salvat la vida, promet que ell i tots els seus descendents ajudaran sempre els Winner. El Brent se n'assabenta i obliga el Jim a fer-li tota mena de feines. El Jim li fa cas, perquè els pirates sempre compleixen la seva paraula, però la Matilda no hi està d'acord.

09:13 Els meus veïns pirates - El motí
tancar

El motí

A l'escola fan eleccions per triar el delegat i surt elegit el Brent. Com que la mestra ha de marxar una estona, el Brent és el que mana, i de seguida comença a abusar del seu poder. El Jim no accepta l'autoritat del Brent, i la Matilda li diu que l'han d'obeir perquè ha sortit elegit democràticament, però de mica en mica van descobrint que les eleccions no han sigut netes.

09:24 Els meus veïns pirates - El tresor de Barba-Roja
tancar

El tresor de Barba-Roja

Com que els seus amics es deleixen per buscar tresors com ell, el Jim demana al seu avi que li doni un mapa per trobar un tresor. El seu avi li dona el mapa del tresor de Barba-roja, i, quan es disposen a començar la recerca, veuen que està enterrat al jardí de la senyora Delille. Els nois no es fan enrere i se les empesquen per entrar al jardí de la veïna rondinaire.

09:35 Pfffirates - El Pat, l'orgullós
tancar

El Pat, l'orgullós

A l'illa Calipso, al món dels inflables, la capitana Lamar ha muntat un campament per a aprenents de pfffirata juntament amb el senyor Duncan i el seu lloro. Els nois i les noies que hi van s'han dividit en tres equips, cada un amb el seu propi vaixell: els Krakens, que són tres germans del clan pirata McKraken; els Fènixs, amb la capitana Ploma Li, la Zora i el Majid, i els Korsaris, que estan formats pel Pat, que fa de capità, la Lily, que és la segona de bord, i l'Stede, que fa de canoner. Les tres tripulacions hauran de fer tot d'exercicis i proves per aprendre a treballar en equip, vèncer la por i arribar a ser la pròxima generació de pfffirates.

09:46 Pfffirates - El tresor del caiptà Marduc
tancar

El tresor del caiptà Marduc

A l'illa Calipso, al món dels inflables, la capitana Lamar ha muntat un campament per a aprenents de pfffirata juntament amb el senyor Duncan i el seu lloro. Els nois i les noies que hi van s'han dividit en tres equips, cada un amb el seu propi vaixell: els Krakens, que són tres germans del clan pirata McKraken; els Fènixs, amb la capitana Ploma Li, la Zora i el Majid, i els Korsaris, que estan formats pel Pat, que fa de capità, la Lily, que és la segona de bord, i l'Stede, que fa de canoner. Les tres tripulacions hauran de fer tot d'exercicis i proves per aprendre a treballar en equip, vèncer la por i arribar a ser la pròxima generació de pfffirates.

10:00 El millor en tot - Taekwondo
tancar

Taekwondo

Xou d'impacte que té com a protagonistes vuit esportistes de catorze anys, vuit nois i noies que són els millors de tot Noruega en el seu esport. En el decurs de vuit episodis aprendran els esports dels seus companys i hauran de competir entre ells. Seran capaços d'aprendre un nou esport en només dos dies? Qui serà el guanyador d'«El millor en tot»? Aquest episodi està dedicat al taekwondo.

10:40 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Per un grapat d'herbes
tancar

Per un grapat d'herbes

Quan el Po descobreix que l'han enverinat, se'n va a un assentament de comerciants nòmades amb l'esperança de descobrir qui el volia matar. Sense saber-ho, el segueixen els quatre nens.

11:02 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Verí al pinyol de la pruna
tancar

Verí al pinyol de la pruna

Quan el Po i els nens paren a fer nit en un hostal, coneixen una banda de delinqüents que es vol enfrontar al Po i acaben descobrint el pla malèfic del Jindiao.

11:25 Zoom, el dofí blanc - El triangle de Maotou
tancar

El triangle de Maotou

Un fenomen estrany causa el pànic a les aigües de Maotou. Al mar hi ha un lloc on els aparells electrònics dels avions s'espatllen i on es formen uns remolins immensos que xuclen les embarcacions que s'hi acosten. El Yann i els seus amics decideixen investigar. L'Auru està convençut que és culpa seva perquè s'ha menjat les ofrenes destinades a Tumura Ifénua, la deessa pop que viu a les profunditats de les aigües de Maotou.

11:37 Zoom, el dofí blanc - SOS nàufrags
tancar

SOS nàufrags

Una tempesta sorprèn l'Auru i la Clarissa, que van a parar a una illa deserta. Han de sobreviure fins que els trobin. L'Auru intenta tranquil·litzar la Clarissa i fa gala d'un gran enginy perquè la seva illa deserta sigui el màxim de còmoda possible. Per primera vegada, la Clarissa comença a apreciar les virtuts de l'Auru. Però quan va a buscar llenya, l'Auru fa un descobriment increïble. Segur que són en una illa deserta? I l'hi ha de dir a la Clarissa?

11:50 Zoom, el dofí blanc - Taniwha
tancar

Taniwha

L'Auru rep l'Heremoana, un collar de corall negre que simbolitza la seva maduresa. Però en una sortida al mar amb els seus amics, l'Auru perd el collar, que va a parar a les mans de Taniwha, el calamar gegant que viu a les profunditats de Maotou. Quan intenten recuperar-lo, els nostres herois descobreixen la increïble veritat sobre aquest monstre llegendari.

12:01 Un dramarama total - Per llepar-se'n els dits
tancar

Per llepar-se'n els dits

El Xef els demana als nens que cadascú munti un negoci per aprendre a valorar els diners. En Noah i l'Owen munten una parada de galetes aprofitant una recepta molt bona de la iaia d'en Noah. Quan es posen a vendre-les, descobreixen que hi ha un ingredient que les fa especialment bones. Però és tan peculiar, que l'han de mantenir en secret com sigui. I a l'Owen, això de guardar secrets li costa una mica.

12:11 Un dramarama total - Els caçadolents
tancar

Els caçadolents

Després de veure una pel·lícula, l'Owen, l'Izzy, la Beth i en Jude decideixen jugar a superherois. Formen un equip amb el nom dels Caçadolents, però les coses no són tan fàcils i no troben cap dolent per combatre. Al final l'Izzy s'empesca una solució de la manera més inesperada.

12:21 Un dramarama total - Quin embolic
tancar

Quin embolic

El Xef s'emporta els nens a passar el dia al museu. N'hi ha uns quants que hi van de mala gana perquè tenen un mal record de les últimes visites que hi han fet per culpa d'en Duncan, que sempre els espanta. Aquest cop, el Xef els promet que només aniran a visitar la sala de la terrissa, però, quan hi són, uns quants s'escapen i fan totes les trapelleries possibles, com ara despertar una mòmia.

12:32 Les noves aventures de Peter Pan - Un Garfi desconegut
tancar

Un Garfi desconegut

Avui la Wendy està tan trista que ni els jocs ni l'alegria del País de Mai Més no li fan efecte. Al final, l'únic capaç d'animar-la és en Garfi, que s'ha donat un cop al cap, s'ha tornat com una criatura i ara juga com un desesperat amb els Nens Perduts. Això a en Peter no li fa cap gràcia, i fins i tot està convençut que és un altre dels plans malèfics del capità.

12:57 Les noves aventures de Peter Pan - El secret d'en Long John Pepper
tancar

El secret d'en Long John Pepper

Tot fullejant el Gran Llibre de Mai Més, en John ha descobert la llegenda del sabre d'en Long John Pepper, una arma amb uns poders misteriosos que està amagada al Pantà Maleït. Si tingués aquest sabre podria quedar com un heroi davant de la Lliri Tigrat... i potser fins i tot li faria un petó! Serà capaç d'entrar al lloc més secret i més perillós de Mai Més?

13:18 Pat, el gos - Un dia al museu
tancar

Un dia al museu

La Lola i el Víctor van al Museu d'Història Natural a veure una exposició sobre animals en vies d'extinció. La Lola coneix el director, que els deixa passar abans de la inauguració però encarrega a la noia que dipositi uns ous postissos al niu del pterodàctil. Les mascotes no poden entrar al museu, però els coloms s'hi colen i s'emparen dels ous. Quan el Pat se n'adona, hi entra també i prova de recuperar-los.

13:26 Pat, el gos - Fent pinya
tancar

Fent pinya

Mentre juguen al parc, la Lola i el Pat veuen que un jardiner municipal es disposa a tallar el roure gros que hi ha al bell mig del parc, un arbre d'un gran valor sentimental per a ells... i també per al Víctor, el Tanc i fins i tot per als tres coloms. Tots faran pinya per defensar-lo.

13:32 Pat, el gos - Tirurí
tancar

Tirurí

La Lola troba un petit papagai al jardí de casa i li vol fer una foto per penjar-la a internet, però els coloms pesats de sempre es posaran gelosos i miraran de ser ells els protagonistes de la foto.

13:39 Pat, el gos - El Pat es torna verd
tancar

El Pat es torna verd

La Lola ha decidit començar a reciclar i reutilitzar per contribuir a fer un planeta millor, començant per una instal·lació a l'estany de casa per al Bombolles, el peix de la família. Però els coloms miraran d'aprofitar l'aparell per poder jugar a la consola i el Pat l'haurà de recuperar.

13:46 Pat, el gos - Col·lecta per als animalons
tancar

Col·lecta per als animalons

La Lola i la Lucy estan fent una col·lecta de menjar per als animals del refugi d'animals abandonats, però el Pat haurà de vigilar perquè ni els coloms ni el Tanc es cruspeixin el que han recollit.

13:53 Els pingüins de Madagascar - L'esquirol roig / Ja era hora!
tancar

L'esquirol roig / Ja era hora!

En Boc Rocdur, l'heroi pingüinià més famós d'Amèrica, ha convençut tot el zoo que l'Equirol Roig és l'enemic número U de tots els pingüins. El Recluta és l'únic que sap la veritat... i el que ha de convèncer tots els altres! Com s'ho farà?! Més tard, en Kowalski amenaçarà tothom de partir en dos el contínuum espai-temps. Avui pot passar de tot!

14:17 Els pingüins de Madagascar - Pam, patapam! / El casc
tancar

Pam, patapam! / El casc

En Rico, de cop i volta, s'ha posat a les ordres del rei Julien i ha començat a solucionar-li tots els problemes a base de patapams! Ara la feinada serà aturar-lo! Comença l'Operació Recuperem en Rico! No t'ho perdis! Més tard, en Julien robarà l'últim invent d'en Kowalski: un casc que fa realitat tot el que penses! Ja es poden anar preparant els pingüins!

14:39 Prodigiosa: Les aventures de Ladybug i Gat Noir - La reculadora
tancar

La reculadora

De joves, el mestre Fu i la seva estimada, la Marianne, es van haver de separar per protegir els prodigis. Temps després, el mestre Fu intenta posar-se en contacte amb ella a través d'una carta que li ha de fer arribar la Marinette. Però hi ha una confusió de cartes i receptes mèdiques que acaba en l'aparició d'una nova supermalvada.

15:01 El xai Shaun - Doble feina
tancar

Doble feina

En Shaun, que està una mica avorrit, ha decidit disfressar-se de granger i s'ha adonat que ara pot donar ordres a en Bitzer. De fet, fins i tot ho ha aprofitat per organitzar una festeta! Aviat, però, en Bitzer lligarà caps i s'adonarà que li han estat prenent el pèl... Que no li passi res, a en Shaun!

15:07 El xai Shaun - Nit en blanc
tancar

Nit en blanc

Per culpa d'unes goteres al corral, el ramat haurà d'anar a passar la nit a la cort de porcs. El problema és que els porcs no estan disposats a compartir l'espai i de seguida ha començat una batalla de fang i coixins que ningú sap com s'acabarà. De sobte, en Shaun ha tingut una idea genial... Te la imagines?!

15:13 El xai Shaun - Prou de ballar!
tancar

Prou de ballar!

En Shaun i companyia estan tips de tant rebombori. El granger està intentant aprendre a fer balls de saló amb en Pidsley, el gat, i fan tant xivarri que els xais ja n'estan fins al capdamunt. En Shaun té clar que ha de fer alguna cosa per aturar-los... i al final ha tingut una idea de les seves. Te la imagines?!

15:19 El xai Shaun - Presa de pèl
tancar

Presa de pèl

El granger ha quedat per sortir amb una noia i vol estar impecable. Fins i tot es posarà el postís de cabells! La pega és que en Shaun, tot fent broma amb la perruca davant de tot el ramat, l'ha perduda. Ara en Shaun i en Bitzer l'han de recuperar abans que arribi el gran moment... I el temps s'acaba!

15:26 El Petit Príncep - El planeta dels Okidians (1a part)
tancar

El planeta dels Okidians (1a part)

L'asteroide Siffreo amenaça de destruir el planeta dels okidians. Només el rei Okodo pot fer-lo desviar de la seva trajectòria amb els seus poders màgics, però Sa Majestat ha desaparegut misteriosament! L'Okoda, la reina, no sembla tenir gaire pressa per buscar-lo. Acompanyats per la princesa Okimi, el Petit Príncep i en Guineu hauran de desafiar la Serp i les seves idees negres en una cursa contrarellotge. Trobaran l'Okodo abans no sigui massa tard?

15:48 El Petit Príncep - El planeta dels Okidians (2a part)
tancar

El planeta dels Okidians (2a part)

Al planeta dels okidians, la reina Okoda demana al Petit Príncep que li transfereixi una part dels seus poders, però davant la seva negativa la Serp aconsegueix prendre-li la llibreta màgica i donar-la a l'Okoda. Amb ella, la reina vol fer una cúpula protectora perquè l'impacte amb l'asteroide Siffreo no destrueixi el seu planeta. Però la llibreta no serveix de res si no la fa servir el mateix Petit Príncep. Aconseguiran l'heroi aviador i el seu amic Guineu evitar la destrucció del planeta?

16:10 Les noves aventures de Peter Pan - A la recerca del tresor
tancar

A la recerca del tresor

En John és el que ha trobat el tresor d'un joc que ha organitzat en Peter Pan, un cofre ple de monedes de xocolata! Decidit a no compartir-lo amb en Michael, l'ha amagat, però l'Asbjörn, el pirata, l'ha descobert i l'hi ha robat. En John no s'atreveix a explicar-ho a ningú i està decidit a recuperar-lo tot sol, esperant, potser, que a l'últim moment aparegui algú...

16:34 Les noves aventures de Peter Pan - Manipulacions
tancar

Manipulacions

En Garfi, convençut que ha trobat el cofre del tresor de tots els tresors, l'obre i en surt el Loki, una mena de dimoni que té el poder de fer que les persones s'enfadin les unes amb les altres. En John, que avui s'ha vist rebutjat pels seus companys de classe i pels Nens Perduts, és l'únic que pot salvar el país de Mai Més. Bé, potser l'hi ajudarà la Lliri Tigrat...

16:56 Ghostforce - Cronoclock
tancar

Cronoclock

El pare del Mike, famós jugador de bàsquet, regala a en Mike un rellotge intel·ligent que ni tan sols ha sortit al mercat, encara, perquè sap que al seu fill li encanten els gadgets. El rellotge emet missatges de veu de Michael Collins per als seus fans. Al Mike li fa molta il·lusió, és clar, però després a l'institut el Drake li diu que el seu pare només l'hi ha regalat perquè vol que sigui un jugador de bàsquet com ell, i al Mike no li interessa gaire, el bàsquet. I per complicar-ho tot, apareix un fantasma que petrifica la gent i es fusiona amb el rellotge.

17:08 Ghostforce - Catàstrofe
tancar

Catàstrofe

L'Andy falla un triple a l'últim segon d'un partit quan la Liv era just a sota de la cistella i li havia demanat que li passés la pilota, però ell se juga el triple i perden. Aquest incident li fa perdre la confiança en ell mateix i, quan s'enfronten amb un fantasma triple que amenaça la ciutat, no n'encerta ni una. Per capturar el fantasma, l'Andy haurà de recuperar la confiança en ell mateix i recordar la importància de treballar en equip.

17:19 Ghostforce - Gelistèria
tancar

Gelistèria

La Liv té tantes ganes de provar un blàster espectral que els ensenya la senyoreta Jones, que l'agafa sense permís per anar a lluitar contra un fantasma. Hi va tota sola i sense dir res mentre tots els altres estan distrets. Però quan dispara el blàster contra el fantasma, no aconsegueix ben bé l'efecte que s'esperava, sinó ben al contrari: el fantasma passa a mode augmentat i la Liv s'adona que la situació se li has escapat de les mans.

17:30 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Carregar la culpa
tancar

Carregar la culpa

Mentre fugen del xèrif, els lladres s'ho maneguen per encolomar-li un robatori al pobre Lubin, un noi de Nottingham que topa amb ells i queda estabornit. En Robin i la seva colla hauran de demostrar la seva innocència, però sense deixar de banda els preparatius per a la festa sorpresa d'aniversari de la Marian.

17:42 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Jugant a bandits
tancar

Jugant a bandits

L'Arnold vol entrenar els seus amics per formar una banda de justiciers com la d'en Robin, però la cosa es complica força quan apareixen el príncep Joan, el xèrif i els guàrdies per una banda, i en Jack i la seva banda de lladres per l'altra. En Robin i la seva colla hi hauran d'intervenir perquè tot acabi bé.

17:54 Robin Hood, el trapella de Sherwood - Els bons, els dolents i el lleig
tancar

Els bons, els dolents i el lleig

En Robin i la seva colla acudeixen als crits d'auxili d'un home que diu que li han robat el cavall, però l'home resulta que és un còmplice de la banda de lladregots, que volen capturar en Robin per cobrar el rescat que ofereix per ell el príncep Joan.

18:06 Zoom, el dofí blanc - Els peixos domesticats
tancar

Els peixos domesticats

Hi ha tècniques per pescar que fan malbé l'ecosistema i en Yann i en Zoom descobriran que hi ha algú de l'illa que les està utilitzant a prop seu. Amb l'ajuda de la Timéti, miraran de trobar qui és i per què ho fa. Però els perills d'aquesta tècnica de seguida es faran notar i posaran la vida d'unes quantes persones en perill.

18:18 Zoom, el dofí blanc - El tiki de jade
tancar

El tiki de jade

El Yann i l'Auru van a bussejar i troben una cova nova a les roques. Entren a explorar-la i hi descobreixen un cofre misteriós. Quan l'obren hi veuen una figureta de jade, com les que a l'illa anomenen tiki. Només de treure'l a la superfície s'adonen que aquesta escultura té una propietat molt estranya que farà anar tot el poble de corcoll.

18:29 Zoom, el dofí blanc - A la recerca del toki pou tangata
tancar

A la recerca del toki pou tangata

En Ramana, el xaman, ha perdut una destraleta molt important que es diu toki pou tangata. Està desesperat perquè diu que sense el poder de la destral tota l'illa de Maotou corre un gran perill, per això demana al Yann i a l'Auru que l'ajudin a buscar-la. Mentrestant, la Timéti marxa misteriosament del poble i ningú sap on és.

18:40 Els germans Kratt - Ponis salvatges
tancar

Ponis salvatges

Els germans Kratt descobreixen un ramat de ponis salvatges a la platja. L'Aviva i la Koki tenen moltes ganes de veure'ls, però s'acosta una tempesta i el Jimmy els recomana que tornin a la nau. Una gran onada arriba a la platja i deixa un petit poni separat del ramat. El Chris i el Martin decideixen anar-lo a buscar i portar-lo amb la seva mare. Però el petit poni és molt espantadís i el seu rescat no serà gens fàcil.

19:01 Els germans Kratt - Que llestos, els elefants!
tancar

Que llestos, els elefants!

Els germans Kratt i tot l'equip se'n van a l'Àsia per estudiar les diferències entre els dos grans tipus d'elefants: els asiàtics i els africans. Al mateix temps, es proposen fer un experiment per demostrar al Jimmy que són uns dels animals més intel·ligents del món i que tenen sentiments i emocions com les persones. Però mentrestant, s'hauran d'enfrontar amb la malvada Paisley Paviment, que amb el seu deliri per pavimentar i edificar, vol fer servir els elefants per dur a terme un dels seus projectes de construcció massiva en plena natura.

19:22 En Grizzy i els Lèmmings - L'ós dels ous d'or
tancar

L'ós dels ous d'or

Prop del supermercat, hi ha un expenedor que ven ous amb sorpresa. Entre els premis hi ha un coet artificial molt gros, que és el somni dels lèmmings, i una joia que en Grizzy vol regalar a la seva estimada.

19:29 En Grizzy i els Lèmmings - Formació extrema
tancar

Formació extrema

A la cabana del guarda forestal, en Grizzy troba un aparell tecnològic que permet aprendre qualsevol cosa: cosir, papiroflèxia, arts marcials, entre d'altres coses. Només s'ha d'enganxar un elèctrode al cervell i, en un segon, en Grizzy podrà ser l'os perfecte! Però primer ha de trobar un programa que li ensenyi com desfer-se dels lèmmings.

19:35 En Grizzy i els Lèmmings - Memòria d'ós
tancar

Memòria d'ós

En Grizzy i els lèmmings troben casualment una caixa de metall enganxada en una branca del penya-segat. En veure-la, els porta records del moment de la seva infància en què es van conèixer.

19:42 En Grizzy i els Lèmmings - Lèmmings químics
tancar

Lèmmings químics

Com es pot veure tranquil·lament un documental de salmons assegut còmodament al sofà quan els lèmmings no paren de fer experiments químics? Prenent-los el seu laboratori? Cal anar amb compte amb els efectes secundaris!

19:48 En Grizzy i els Lèmmings - Control remot
tancar

Control remot

Han robat el comandament del televisor d'en Grizzy! El lladre és una perdiu que li agrada recol·lectar objectes tecnològics i portar-los al niu, que és en una branca que sobresurt del penya-segat. Aquest és un cas d'emergència total i en Grizzy no té cap altra alternativa que fer servir el dron dels lèmmings per recuperar-lo. Però cal tenir bona sort per mirar de fer entendre això a un lèmming!

19:55 En Grizzy i els Lèmmings - L'ós i la papallona
tancar

L'ós i la papallona

En Grizzy està decidit a regalar una papallona a la seva ossa estimada. Però els lèmmings es barallaran amb ell per aconseguir-la, ja que volen fer servir aquest estrany espècimen d'helicòpter. Que comenci la caça de la papallona!

20:01 Les Sisters - Por en família
tancar

Por en família

La Marine és una autèntica paparra i no deixa que la Wendy i la Sammie vegin tranquil·lament la seva pel·lícula de por preferida. Els pares de les germanes troben el DVD i menteixen a les seves filles per poder mirar la pel·lícula tots dos sols. Quan descobreixen el pastís, les germanes decideixen espantar els pares per castigar-los per la mentida que els han dit.

20:13 Les Sisters - La "nascota" de la Loulou
tancar

La "nascota" de la Loulou

La Marine li ha promès a la seva amiga Loulou que li cuidaria la mascota tot el cap de setmana, però no li ha dit ni a la Wendy ni als seus pares que és una boa de dos metres de llarg! A més, la serp s'ha escapat del seu terrari i ronda per la casa. El mateix dia la mama participa en un concurs de pastisseria contra la seva gran rival: la senyora Georgette.

20:24 Kung Fu Panda: Les potes del destí - Secrets perduts en la foscor
tancar

Secrets perduts en la foscor

Mentre van a buscar el Po, els nens coneixen un aliat inesperat que els ajudarà a sortir dels túnels que hi ha sota el poble dels pandes. Mentrestant, el Jindiao aconsegueix entrar a la cova de les Quatre Constel·lacions.

20:47 Kung Fu Panda: Les potes del destí - De la cova, al gel
tancar

De la cova, al gel

Després d'una sorprenent revelació del Bunnidharma, el Po es proposa recuperar el seu txi definitivament. Mentrestant, la Jing s'enfronta al Jindiao.

21:09 Els pingüins de Madagascar - "Oustint" paternal / Un assalt i quatre piles
tancar

"Oustint" paternal / Un assalt i quatre piles

La Marlene s'ha trobat un ou perdut i l'ha donat als nostres amics perquè se'n facin càrrec. El rei Julien, en canvi, està decidit a cuidar-lo ell mateix per convertir-lo en la seva mà dreta. Se'n sortirà?! Més tard, el Capità, després de robar les piles de l'equip de música d'en Julien, acabarà a la gàbia d'un cangur amb molt males puces! Qui el caçarà abans, en Julien o el cangur?!

21:33 Els pingüins de Madagascar - El pinguvencedor s'ho emporta tot / Operació: peus reials
tancar

El pinguvencedor s'ho emporta tot / Operació: peus reials

Els pingüins, davant de la insistència del rei Julien, han decidit desafiar els lèmurs al joc de capturar la banderola. I s'hi han jugat el televisor! I l'equip de música! I...! Qui guanyi, s'ho emporta tot! Que comenci el joc! Més tard, el rei Julien farà fora en Mort del seu hàbitat, perquè no para de trepitjar-lo. Qui li pot treure aquesta mania? Els pingüins?!

Progrmació BD ....
06:19 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

06:40 Quan s'apaguen els llums - Jordi Villacampa
tancar

Jordi Villacampa

Després de la bona acollida de la primera temporada, amb personatges com Ronaldinho, Del Bosque, Schuster, José María García, Gemma Mengual ....., torna aquest estiu "Quan s'apaguen els llums", el programa de converses de Lluís Canut amb ex-primeres figures del mon de l'esport.
Amb un to tranquil i distes s'estableix un clima de complicitat que permet descobrir fets inédits de les carreres de cadascun dels protagonistes, que no es van atrevir a rebel·lar en els seus moments de màxim esplendor.

07:39 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

08:00 Motards
08:24 E3 - Monster Jam Saint Louis 2 ep.6
09:07 E3 - Temps d'aventura 20 anys cap.4
tancar

Temps d'aventura 20 anys cap.4

Avui rememorarem les marques que va deixar la Guerra Civil espanyola al voltant del Segre. Obrirem antics refugis antiaeris, trinxeres, búnquers i fins i tot trobarem bombes de l'època.
El 27 d'octubre del 1935 tres escaladors barcelonins van pujar per primer cop fins a dalt de tot del Cavall Bernat. "Temps d'aventura" va recrear aquella mítica ascensió.

09:44 Temps d'aventura - Superacció i el Mar Mediterrani
tancar

Superacció i el Mar Mediterrani

Superacció és una organització sense ànim de lucre que impulsa la superació dels joves migrants en risc d'exclusió social a través de l'acció i de l'esport, en aquest capítol vivim amb ells la superació de nedar amb aigües obertes a la Costa Brava concretament al Fre de Sant Feliu de Guíxols.

10:09 E3D - CrossFit: The Fittest Freakest Challenge
12:30 E3D - Golf: Estrella Damm Ladies Open
15:06 ESPORTS360 - Esports360: Montesita, la bici de trial
15:19 Nascar - Nascar Road America
16:49 E3 - Astúries Bike Race
17:05 E3 - Al cotxe: Víctor Tomàs, Àlex Márquez i Pablo Machín
18:01 Hoquei Herba : Mundial Femení 2022 - Corea-Anglaterra Vuitens 1
19:44 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí

20:07 Motards
20:34 E3D - Vòlei Platja: Campionat Catalunya Final Femenina (Cunit)
21:30 Hoquei Herba : Mundial Femení 2022 - Espanya-Índia Vuitens 2
23:12 Nascar - Nascar Atlanta
00:40 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

01:04 Quan s'apaguen els llums - Jordi Villacampa
tancar

Jordi Villacampa

Després de la bona acollida de la primera temporada, amb personatges com Ronaldinho, Del Bosque, Schuster, José María García, Gemma Mengual ....., torna aquest estiu "Quan s'apaguen els llums", el programa de converses de Lluís Canut amb ex-primeres figures del mon de l'esport.
Amb un to tranquil i distes s'estableix un clima de complicitat que permet descobrir fets inédits de les carreres de cadascun dels protagonistes, que no es van atrevir a rebel·lar en els seus moments de màxim esplendor.

02:03 324 Esports - + info
tancar

+ info

Cada mitjanit, al canal 3/24, el repàs de l'activitat esportiva del dia, amb Quim Robert i Arcadi Alibés. Repàs de les principals competicions i les imatges més espectaculars del món de l'esport.

02:26 E3D - Golf: Estrella Damm Ladies Open
05:02 E3 - Monster Jam Saint Louis 2 ep.6
05:56 KM 0 - + info
tancar

+ info

KM0 és un programa d'usuari, de producte, on s'ensenyaran models de cotxe i, possiblement, de moto que estan ara en el mercat. A KM0 mostrarem cotxes que fem servir tots nosaltres. És un programa comprat a Alemanya on es proven els models i on se'n dóna l'opinió. S'hi explicaran característiques tècniques, motors, capacitats, es compararan models, etc.

Direcció: Sebastià Roca
Realització: Jaume Urpí