Pel·lícules BD ....
TV3 33 canalsuper3 es3
Progrmació BD ....
08:00 Els Matins - + info
tancar

+ info

ENTREVISTA Eduard PUNSET, divulgador científic i autor del llibre "El sueño de Alicia" TERTÚLIA Toni AIRA Antoni PUIGVERD Milagros PÉREZ OLIVA Jordi DE JUAN Hèctor LÓPEZ BOFILL SENYAL DIRECTE CONGRÉS DELS DIPUTATS Lead: El Congrés aprova avui la Llei Wert amb la majoria del PP DÚPLEX BARCELONA Ramon ESPADALER, conseller d'Interior TEMA: ÚLTIMA HORA TÀRREGA + ELS JOVES I LA VIOLÈNCIA CONNEXIÓ CERVERA / FINA BRUNET Lead: Avui passa a disposició judicial el presumpte assassí de la jove Alba Roger ROVIRA Teresa Prats, mossa d'esquadra de la Unitat de Suport a l'atenció de Víctimes del Dep. Interior Àngels Vila, cap del Gabinet de Seguretat de la Direcció General d'Administració de Seguretat del Dep. Interior Lead: EL problema de la violència de gènere en joves i adolescents TEMA: LLIBRE BRUGADA Ramon BRUGADA, cardiòleg i autor del llibre "M'hi veig amb cor" Lead: "M'hi veig amb cor", un llibre de Ramon Brugada Lead: Què hem de fer per tenir una bona salut cardiovascular? CONNEXIÓ SANT JUST DESVERN / LAURA SOLÉ ((Roger ERITJA, biòleg i director Servei Control Baix Llobregat)) Lead: La pitjor temporada del mosquit tigre SECCIÓ SOSTENIBILITAT Josep Lluís GALLEGO Lead: La Vall d'Aran inicia la recollida selectiva TEMA DIR: LLUÍS PUIG Lluís PUIG Artur PEGUERA, periodista TVC Lead: Problemes pel desgast de la ròtula del genoll ACTUACIÓ + ENTREVISTA A PEU DRET PEGADOS EL MUSICAL ((Joan Miquel Pérez, Patrícia Paisal, Ferran González, Isa Mateu)) Interpreten en directe: "La canción del reloj" Lead: "Pegados", un musical diferent TEMA: FESTIVAL DE SITGES Mike HOSTENCH, subdirector Festival Cinema Fantàstic de Sitges Aina CLOTET, actriu i membre jurat Festival Cinema Fantàstic de Sitges Lead: El Festival de Cinema Fantàstic de Sitges s'endinsa en l'origen del mal Lead: El Festival de Cinema Fantàstic de Sitges projectarà 140 pel·lícules, 28 en competició Xavi ABAD Lead: Els joves podran anar "de gorra" a diversos espectacle Maria Josep SOLER Lead: Resum de les passarel·les de Milà i París FIRES I FESTES Núria FELIU Bernat SOLÉ, alcalde d'Agramunt Àngel VELASCO, gerent Torrons Vicens Lead: Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d'Agramunt TEMA: CERTAMEN PERRUQUERIA CANINA ((COMENCEM A SOFÀS I ANEM A SET A PART)) Edu ARTERO, organitzador Lead: El millor estilisme caní al Campionat Mundial de Perruqueria Canina

14:00 Telenotícies comarques
14:21 El medi ambient - Sobirania energètica: la planificació futura
tancar

Sobirania energètica: la planificació futura

Estalvi i eficiència haurien de ser les grans prioritats en el futur enegrètic de Catalunya. Després caldria estudiat molt bé la demanda real i de quines fonts ha de provenir l'energia necessària.

14:30 Telenotícies migdia
15:40 Cuines - Calamar farcit de peu de porc amb espinacs
tancar

Calamar farcit de peu de porc amb espinacs

Gonzalo Ferreruela Restaurant Ferreruela. Cuina de la terra Lleida Dificultat: mitjana Temps d'elaboració: 1 h Producte principal: calamars/peus de porc Temporada: tot l'any

15:53 La Riera - Cap. 762
tancar

Cap. 762

En Teo ha fet quedat malament la Pilar. Ella li fa veure que ha comès un error greu i aconsegueix espantar-lo. En Guillem i la Carme planifiquen la volta al món i a ella li tornen a venir les pors. L'Imma decideix que vol canviar de vida. I en Sergi serà conscient de la pressió que suporta la Cristina a la Fonda.

16:38 Divendres - + info
tancar

+ info

Derbi de variants: representants de diferents territoris competeixen per saber quina és la millor variant per parlar de l'escola. Amb Màrius Serra com a jutge i els concursants Ramon Molins (Lleida), Mabel Martí (València), Enric Gomà (Barcelona), Queta Karmany (Mallorca) i Montse Palau (Tarragona). Recomanacions: descobrim què no ens podem perdre quan visitem Esplugues de Llobregat amb Anna Tarrés, exseleccionadora de l'equip espanyol de natació sincronitzada. Pau Garcia-Milà ens porta tres bones idees d'emprenedors catalans. Coneixem SOS Galgos, una associació que es dedica a la protecció d'aquesta raça canina, que ha estat sovint maltractada. Sabrem com poden incorporar-se a la vida familiar i la funció dels llebrers per ajudar joves i gent gran. La setmana del Bassas: el periodista ens dóna la seva visió original i divertida de l'actualitat dels últims dies.

18:39 Els misteris d'en Murdoch - La gran muralla
tancar

La gran muralla

Murdoch (Yannick Bisson) arrisca la seva carrera quan investiga els seus col·legues policies després que s'hagi trobat assassinat un agent al barri xinès.

19:33 Espai Terra - + info
tancar

+ info

Aquest dijous el Dani Ramírez ens porta a conèixer un paratge inusual a Collserola: el pantà de Vallvidrera. L'actuació de l'Àrea Metropolitana en aquesta zona ha fet que hagi crescut i millorat l'ecosistema. És un espai protegit d'alt valor, especialment per als amfibis. I l'Eloi Cordomí ens parlarà i ens deixarà sentir de la brama del cérvol. Estem de ple en l'època de brama, un autèntic espectacle que a l'"Espai terra" no ens hem volgut perdre

20:08 El Gran Dictat
21:00 Telenotícies vespre
21:52 La meva (30 anys de TV3) - Cap. 16 Concursos
tancar

Cap. 16 Concursos

Qui recorda com es jugava una partida d'"El joc del segle"? Què fa un científic en un concurs de gran format? I quina feina hi fa, l'animador del públic? Del "Filiprim" al "Tres pics i repicó", passant per l'"Amor a primera vista" o "El Talp" o "La partida": en aquest capítol, el Roger de Gràcia ens obre la porta als concursos i ens ajuda a revisar el passat i el present d'un dels gèneres més emblemàtics de la nostra història. Per acabar de descobrir tots els secrets que amaguen els concursos de gran format, el Roger visita l'"Oh Happy Day" disposat a ensenyar-vos el procés de selecció dels cors, els nervis i les emocions de l'última aposta de l'entreteniment de TV3.

22:35 Polònia - + info
tancar

+ info

TV3 presenta un nou capítol de "Polònia", l'espai de sàtira política que dirigeix Toni Soler. En aquesta edició, Duran i Lleida (Xavi Serrano) intenta demostrar al president Artur Mas (Bruno Oro) que l'anomenada "tercera via" sí que existeix. Però Mariano Rajoy (Queco Novell) no l'hi posarà gens fàcil. Al Palau de la Generalitat, Artur Mas posa en pràctica un nou mètode per controlar Oriol Junqueras (Cesc Casanovas). Sembla que el líder d'ERC no porta gaire bé que Catalunya encara no sigui independent i el president vol tenir-lo ben vigilat. Mentrestant, el conseller Mas-Colell (Cesc Casanovas) es dedica a vendre números de la grossa de cap d'any. A més, Mariano Rajoy (Queco Novell) descobreix de qui és culpa que s'autoritzés la plataforma Castor i els terratrèmols que provoca. I un matrimoni rep a casa seva la desagradable visita d'un lladre molt "especial".

23:14 XIII - Cap. 18 El torneig
tancar

Cap. 18 El torneig

XIII i Amos emprenen una batalla física i psicològica, mentre intenten descobrir la veritat sobre el bombardeig de la seu de Synequanon. Alimentat pel dolor i la ràbia, Amos tortura físicament XIII i intenta manipular-lo psicològicament. XIII s'esforça a demostrar la seva innocència i escapar d'Amos, que l'està retorçant. Director: Bruce McDonald Guionista: Denis McGrath

00:10 Lost girl
00:58 Shameless - Cap. 29 T4E3
tancar

Cap. 29 T4E3

El Frank és incapaç de confessar a la Sheila que s'ha tornat a enrotllar amb la Monica, la seva ex. Al final s'haurà de decidir per una o per l'altra, perquè queda clar que cap de les dues no està disposada a compartir-lo. A casa dels Maguire també hi ha hagut una tragèdia per la mort d'un dels germans a mans del Jamie.

01:46 Divendres - + info
tancar

+ info

Derbi de variants: representants de diferents territoris competeixen per saber quina és la millor variant per parlar de l'escola. Amb Màrius Serra com a jutge i els concursants Ramon Molins (Lleida), Mabel Martí (València), Enric Gomà (Barcelona), Queta Karmany (Mallorca) i Montse Palau (Tarragona). Recomanacions: descobrim què no ens podem perdre quan visitem Esplugues de Llobregat amb Anna Tarrés, exseleccionadora de l'equip espanyol de natació sincronitzada. Pau Garcia-Milà ens porta tres bones idees d'emprenedors catalans. Coneixem SOS Galgos, una associació que es dedica a la protecció d'aquesta raça canina, que ha estat sovint maltractada. Sabrem com poden incorporar-se a la vida familiar i la funció dels llebrers per ajudar joves i gent gran. La setmana del Bassas: el periodista ens dóna la seva visió original i divertida de l'actualitat dels últims dies.

03:10 Fusió i swing a l'estudi - LA VELLA DIXIELAND
tancar

LA VELLA DIXIELAND

Amb més de 30 anys dalt de l'escenari, La Vella Dixieland és un cas inèdit en el panorama jazzístic nacional, i amb la seva persistència s'ha convertit en grup de referència. En els seus concerts es submergeixen en les essències del jazz: música calenta, ritmes encomanadissos i complicitat amb el públic. Pep Gol a la trompeta; Xavi Manau, al trombó; Pau Casares, al clarinet; Gerard Nieto, al piano; Josemi Moraleda, al contrabaix, i Pinyu Martí, a la bateria.

03:56 Blues a l'estudi - Cap. 24 Augie Burr
tancar

Cap. 24 Augie Burr

Aquest jove cantant barceloní, amb esforç i tenacitat, s'ha fet un lloc dins l'escena del blues i el rock'n'roll a casa nostra. Agustí Burriel es mou amb solvència dins del doo-wop i el rhythm'n'blues vocal. Ho ha fet amb formacions com els Big Jamboree o els Velvet Candles. L'acompanyen Blas Picón a la bateria, Juanma Rodríguez al contrabaix, Enma Fernández al piano, Mario Cobo a la guitarra i Big Dani Pérez al saxo tenor.

04:56 Ritmes a l'estudi - JAZZ PRETENDERS
tancar

JAZZ PRETENDERS

Un quartet liderat pel saxofonista Jordi Blanch i que fusiona diferents estils de la música afroamericana. Avui ens presenten part del seu últim àlbum Camí a l'Horitzó, on podem sentir el seu so elegant de perspectiva jazzística combinada amb pop-rock.

06:00 Notícies 3/24
Progrmació BD ....
21:24 La Riera - Cap. 762
tancar

Cap. 762

En Teo ha fet quedat malament la Pilar. Ella li fa veure que ha comès un error greu i aconsegueix espantar-lo. En Guillem i la Carme planifiquen la volta al món i a ella li tornen a venir les pors. L'Imma decideix que vol canviar de vida. I en Sergi serà conscient de la pressió que suporta la Cristina a la Fonda.

22:05 Cinema 3 - + info
tancar

+ info

- Estrena d'"El mayordomo", dirigida per Lee Daniels i protagonitzada per Forest Whitaker. - Entrevistes a Hugh Jackman i Denis Villeneuve a propòsit de l'estrena de "Prisioneros". - Repàs de la filmografia de Sofia Coppola, que ara estrena "The Bling Ring". - Reportatge sobre "Caníbal", l'última pel·lícula de Manuel Martín Cuenca. - Entrevistes amb Àlex Brendemühl i Lucía Puenzo sobre "El médico alemàn". - Guia sobre els films més interessants del Festival de Sitges. - I adéu a un dels grans del cinema francès: Patrice Chéreau.

22:43 Sala 33 - Els ulls de la Júlia
tancar

Els ulls de la Júlia

Júlia, una dona que pateix una malaltia degenerativa de la vista, troba a la seva germana Sara, cega a causa de la mateixa malaltia, penjada al soterrani de casa seva. Encara que tots els indicis apunten a un suïcidi, la Júlia investigarà del seu compte el que ella intueix és un assassinat, endinsant-se en un món de foscor en què sembla amagar-s'hi una misteriosa presència. A mesura que la Júlia vagi descobrint l'aterridora veritat que envolta la mort de la seva germana, la seva visió s'anirà deteriorant cada cop més, fins que una sèrie d'inexplicables morts i desaparicions es creuaran en el seu camí.

00:48 Extres - Papa, sóc una zombi
tancar

Papa, sóc una zombi

'Papa, sóc una zombi' és una pel·lícula d'animació en què trobem Dixie, una preadolescent rebel, que a causa d'un incident passa a formar part d'un món obscur i tenebrós envoltada de zombis, bruixots i altres éssers de la nit.

00:58 El llegat final del planeta blau: el Congo - Pròleg. Viatge al cor de la foscor
01:54 Un estrany entre els óssos - The grizzlies are coming
tancar

The grizzlies are coming

Després d'unes setmanes de temporada alta d'óssos, Charlie Vandergaw encara no ha vist cap ós bru rondant per "Bear Haven". La seva imminent arribada canvia l'ambient ja que el perill augmenta quan aquestes bèsties tan poderoses es reivindiquen en el terreny que envolta la cabanya de Charlie.

02:15 Bon viatge
02:22 Doctor Who - Els vampirs de Venècia
tancar

Els vampirs de Venècia

Amy li explica a el Doctor que d'aquí a poc es casarà, així que ell la portarà fins a Venècia amb en Roy, el seu futur marit. Allà tot hauria de ser perfecte, passejades romàntiques i visites turístiques. Però no, trobaran vampirs atacant els indefensos habitants de la ciutat!

03:11 Fusió i swing a l'estudi - GERARD NIETO QUARTET
tancar

GERARD NIETO QUARTET

Gerard Nieto Quartet: el nou projecte d'un del pianistes amb més swing de Catalunya i que dins del jazz clàssic beu dels pianistes que més l'han influènciat: Oscar Peterson, Monty Alexander o Gene Harris. Nieto vola pels terrenys del swing, el blues i el gospel, una barreja de tot plegat que dóna lloc a un jazz fresc, amè, intens i sempre respectuós amb la tradició. Dave Mitchell, a la guitarra; Manel Álvarez, al contrabaix, i Pinyu Martí, a la bateria.

03:56 Blues a l'estudi - Cap. 20 Blue Heart
tancar

Cap. 20 Blue Heart

Xavier Soranells i la seva banda ens presenten el seu nou material. Un repertori en què sentirem blues rural, blues contemporani i alguns temes de textura més roquera. En cada tema Soranells i els seus busquen l'emoció, la intensitat i l'energia; evocant sons del rock-blues dels 60 i 70. L'acompanyen Eudald Boluda a la bateria i Miki Santamaria al baix, Abel Boquera als teclats i el mateix Xavier Soranells a la guitarra i veu.

04:56 Ritmes a l'estudi - ROSSVELVET
tancar

ROSSVELVET

Personalitat i elegància és la recepta de Rossvelvet, un grup barceloní que acaba d'irrompre amb força en l'escena del pop-jazz. Amb una veu elegant i un embolcall camaleònic, els Rossvelvet ens evoquen diferents universos en qüestió de segons. En la sessió d'avui els sentirem en el vessant més soul, sense deixar enrere el rhythmnblues i el funk.

05:56 Videoclips catalans
Progrmació BD ....
07:13 Sweesters -virtual room- - Retorn al passat
07:15 Sweesters -virtual room- - Germanes
07:22 Els Dalton - Un mal vent per als Dalton
tancar

Un mal vent per als Dalton

Aprofitant que a la presó canvien les dutxes, en Joe ha tingut una altra idea de les seves. Allà on hi ha dutxes, hi ha canalització, i allà on hi ha canalització... hi ha evacuació! La pega és que les canonades són massa estretes i els caldrà una mica de sabó per poder-hi passar. I què fan el sabó i l'aigua? Bombolles! Moltes bombolles!

07:29 Els Dalton - La cortina d'aigua
tancar

La cortina d'aigua

Després del taller de "Dansa de la pluja a l'estil disco" que ha ofert en Falcó Fabulós, l'Averell ha descobert que té un do per fer canviar el clima. Sobretot, per provocar cortines d'aigua! En Joe ja ha ideat el pla perfecte per una nova evasió, però a la tribu d'en Llop Boig no els ha fet cap gràcia que els rostres pàl·lids juguin amb els seus costums...

07:36 Els Dalton - Crisi d'ostatges
tancar

Crisi d'ostatges

Amb el forat fet i a punt de fugir de la presó, els Dalton s'han trobat amb una sorpresa d'última hora: en Bill Pudent amb una arma fent-los xantatge! Comencen les negociacions, en Bill té les armes, ells el forat per fugir, en Peabody també hi diu la seva i això acaba sent una olla de grills. El que està clar és que en Peabody no pensa perdre cinc clients de cop!

07:42 Els Dalton - La nòvia del director
tancar

La nòvia del director

Els Dalton han descobert que el director de la presó ha posat un anunci al diari per buscar nòvia i en Joe ha decidit contestar-lo i presentar-s'hi disfressat de Samantha Culgròs. En Peabody l'ha trobat molt femenina i l'ha convidat a sopar i a passar la nit a la presó. En Joe està convençut que aquesta serà la seva, res no pot sortir malament... O sí?!

07:54 Doraemon - La passarel·la de la retirada gloriosa / El guant "ara et toca a tu"
08:18 Doraemon - La vareta de l'oblit/La gorra de la imaginació
08:44 El petit Nicolas - + info
tancar

+ info

És diumenge i el pare té moltes ganes de fer la migdiada. En Nicolas, però, ha convidat l'Alceste i en Clotaire a jugar a cavallers a casa i necessiten un castell, que acabarà fent el pare. Un castell que ha de tenir porta, finestres, torres i de tot perquè no sembli una casa de nines. Tothom critica i ningú treballa, i al pare d'en Nicolas li comença a pujar la mosca al nas...

09:02 mic 3
09:02 Bob, el manetes - Carbassot, el mosqueter
tancar

Carbassot, el mosqueter

Mentre la Wendy decora la plaça del poble amb flors i en Bob arregla una tanca del senyor Rasclet, el Carbassot es troba la senyoreta Cartipas penjant uns cartells de l'obra de l'escola: Els Tres Mosqueters. L'hi veus, el Carbassot, fent de mosqueter?

09:12 Bob, el manetes - L'aniversari màgic de la Wendy
tancar

L'aniversari màgic de la Wendy

Avui és l'aniversari de la Wendy, però ella no vol que li facin cap festa sorpresa. En Bob diu a les màquines que enlloc de fer-li una festa sorpresa, el que li faran és un espectacle de màgia, que segur que també estarà ple de sorpreses.

09:25 Bob, el manetes - Els nous amics del senyor Pistraus
tancar

Els nous amics del senyor Pistraus

En Bob està reparant unes goteres a l'escola i descobreix que al campanar hi ha ratpenats. Com que són una espècie protegida, els hauran de buscar un altre lloc per viure. Potser el senyor Pistraus els voldrà, a la gàbia per coloms que té a casa...

09:34 Bob, el manetes - Carbassot, el pilot
tancar

Carbassot, el pilot

En Bob, que està arreglant la llar de foc de la senyoreta Cartipàs, se'n va al magatzem d'en J.J. i se'l troba jugant amb una avioneta teledirigida. En J.J. perd l'avioneta i la troba el Carbassot, que per voler fer de pilot en farà de tots colors.

09:49 Clifford, el gran gos vermell - Situacions per passar vergonya / L'amulet de la sort
tancar

Situacions per passar vergonya / L'amulet de la sort

Avui el Vaz ha passat molta vergonya al pati de l'escola. Se li han estripat els pantalons i tothom se n'ha rigut. Aviat descobrirà que no és l'únic que s'ha trobat en una situació així. L'única que està convençuda que no haurà de passar mai vergonya és la Jetta... Però potser està equivocada. Més tard, la Jetta haurà d'aprendre a patinar sense el seu amulet de la sort. Se'n sortirà?!

10:14 Clifford, el gran gos vermell - Un gos petit, però molt gran / Coneguem-nos més bé
tancar

Un gos petit, però molt gran / Coneguem-nos més bé

Avui coneixeràs el Frankie, un chihuahua que vol ser com el Clifford perquè està convençut que així podrà fer moltes més coses. El que encara no sap el Frankie és que en el pot petit hi ha la bona confitura! Més tard descobriràs com s'ho van fer el Clifford i el Bistecs per aprendre a jugar junts. No els va ser gens fàcil, però quan realment vols una cosa, sempre l'acabes aconseguint.

10:42 EspieZ! Nova generació - Operació: Jerry el Malvat (2a part)
tancar

Operació: Jerry el Malvat (2a part)

Mentre la Sherry, en Terry i en Jerry, amb el cervell rentat, continuen amb el seu pla malèfic per dominar el món, els Espiez intenten fugir d'un ós polar i recuperar terra ferma. Aviat s'adonaran que la missió de debò encara ha de començar! Material específic per a la missió 346: la mà feta de goma elàstica i l'avioneta amb rotlle immobilitzador.

11:08 Futbol galàctic - Sense flux
tancar

Sense flux

Les Ombres tenen tots els números per guanyar el primer partit contra els Pirates. Amb el seu flux llegendari, la Boira, van estar a punt de fer-se amb l'última final de copa de Futbol Galàctic. Incomprensiblement, però, i després d'una maniobra molt cruel d'en Bleylock, les Ombres comencen a perdre un partit que no se'ls hauria d'escapar de les mans.

11:31 Futbol galàctic - Nou ordre
tancar

Nou ordre

En Sonny i els seus homes han quedat com els culpables de l'explosió del planeta de les Ombres i els Pirates ja estan desqualificats de la competició. A més, avui la Gent de Gel coneixeran el nou Rocket, que encara no té clar si continuarà jugant. En Bleylok i en Harris estan contents que en Sonny hagi pogut fugir, però per què continuen acumulant Flux?

11:58 La Supermots - La Supermots s'equivoca (1a part)
tancar

La Supermots s'equivoca (1a part)

La Supermots ha començat a pronunciar paraules malament. Resulta que avui ha caigut un meteorit del planeta Lèxic a la Terra que ha fet que la Supermots hagi perdut els seus superpoders. En Peixgròs ho aprofitarà per dur a terme el seu pla ultrasecret: enviar un aparell de control mental a la Lluna per... El pla és ultrasecret i no es pot saber!

12:09 La Supermots - La Supermots s'equivoca (2a part)
tancar

La Supermots s'equivoca (2a part)

Un tros de lexiconita del planeta de la Supermots ha neutralitzat la seva superforça i el seu domini del vocabulari. Ara està a les mans del senyor Peixgròs, que l'ha tancat en una presó feta de lexiconita... per sempre més! En Peixgròs ja ho té tot a punt per activar l'aparell de control mental des de la Lluna, convençut que la Supermots no pot fer-hi res...

12:26 Bugs Bunny i els seus amics - El conill emmascarat
12:34 Bugs Bunny i els seus amics - Clava-li fort, papa
12:41 Bugs Bunny i els seus amics - El conill i la tortuga
12:52 Fanboy i Chum Chum - Cap. 38 Roboamor / El Cascamofespí
tancar

Cap. 38 Roboamor / El Cascamofespí

El Fanboy i el Chum Chum estan decidits a ajudar el Dolarnator a trobar algú especial per compartir la vida. Una bona candidata podria ser la Julie Androide, la nova robot de l'Oz. Acabarà sent la robot dels seus somnis?!

13:14 Fanboy i Chum Chum - Cap. 34 Un cosí canyer / Vigilants de passadís
tancar

Cap. 34 Un cosí canyer / Vigilants de passadís

L'Ozwald està convençut que el seu cosí, en Brizwald, l'ha vingut a veure amb la intenció de robar-li un còmic molt valuós que té de l'Artic Man, el número zero absolut. El Fanboy i el Chum Chum l'ajudaran a tenir-lo a ratlla... O no?!

13:40 Shin Chan - Ei, que havent sopat m'he de rentar les dents / Ei, que em faig pipí al llit / Ei, que ballo una balada
14:05 Shin Chan - Ei, que m'entreno molt per al dia dels esports / Ei, que corro amb la mare / Ei, que fem una cursa de relleus
14:31 Un drama total, acció! - Ocean's eight, or nine
tancar

Ocean's eight, or nine

La primera part de la prova d'avui és rescatar l'Owen i la Leshawna, tots dos tancats en unes cambres cuirassades ultrasegures. Tot seguit, els tocarà atracar el primer banc nacional per continuar amb reptes cada vegada més salvatges. Per cert, avui treuen els ferros a l'Owen i torna una concursant mítica... Vols saber de qui es tracta?!

14:52 Un drama total, acció! - Un milió de dòlars a.C.
tancar

Un milió de dòlars a.C.

Ja es poden anar preparant els vuit concursants que queden vius, perquè torna la Courtney. Això sí, amb regles noves, només per ella, gràcies als seus advocats, és clar. La pega, per ella, és que arriba just quan comencen les proves de l'època paleolítica! Avui sortiran els instints més primaris! Te'ls imagines tota la colla vestits de neandertal?

15:17 Bola de drac Z - No pot ser! Saibamans nascuts a la Terra!
tancar

No pot ser! Saibamans nascuts a la Terra!

Per fi ha arribat el dia més temut de tots: en Vegeta i en Nappa han aterrat al planeta Terra i han anunciat la seva arribada destruint la capital de l'est. Quan s'han presentat al lloc de la devastació, en Son Gohan, en Cor Petit i en Krilin han vist com en Nappa plantava unes llavors a terra i com, en qüestió de segons, en naixien unes criatures espantoses conegudes amb el nom de saibamans.

15:40 Bola de drac Z - En Iamxa mor! Els temibles saibamans!
tancar

En Iamxa mor! Els temibles saibamans!

En Iamxa, en Ten Shin Han, en Xaos, en Krilin, en Son Gohan i en Cor Petit estan disposats a resistir fins que en Son Goku hagi acabat de recórrer el Camí de la Serp, però el combat per salvar el planeta Terra avui es cobrarà la primera víctima. En Iamxa, el primer d'enfrontar-se a un dels saibamans, es confiarà massa i ho acabarà pagant amb la vida.

16:07 One piece - + info
tancar

+ info

Per culpa d'en Sanji, ell i l'Usopp acaben capturats per en Sanco i l'Albelle. Mentrestant, en Canpaccino arriba al vaixell dels pirates del Fènix per rescatar el seu germà i tots dos acaben separant en Ruffy de la resta. En Zoro, d'altra banda, es troba amb en Don per reclamar-li la bandera dels Pirates del Barret de Palla i descobreix que no és tan bona persona com semblava.

16:30 One piece - + info
tancar

+ info

El Don per fi revela el poder de la Fruita Calor Calor, la capacitat de fondre qualsevol substància. En Zolo no pot fer-hi res, davant de la seva ira, i acaba empresonat en una presó feta de gel amb la resta dels Pirates del Barret de Palla. Ara els tocarà esperar l'ajuda de la Robin i la Lil. Per sort, en Puzzle decideix seguir en Ruffy i companyia a Lovelyland per recuperar la bandera.

16:52 En Leon - Cap. 38 Pigmalió
tancar

Cap. 38 Pigmalió

Una vegada més la lleona passa olímpicament d'en Leon. Per ella és com si no existís. El goril·la, que no suporta la situació, s'ha ficat al cap que li ensenyarà a en Leon com s'ho ha de fer per seduir-la. El problema és que s'ha trobat un alumne que no està gaire per la feina... per no dir gens!

16:55 En Leon - Cap. 39 La supergasela
tancar

Cap. 39 La supergasela

Una gasela amb una intel·ligència superior que les altres i amb una força descomunal ha decidit fer justícia i defensar les seves companyes de les urpes d'en Leon. Només li faltava això! Fins ara passava gana, però avui, a més, s'haurà de fer un tip de córrer!

17:00 mic 3
17:00 Ja arriba en Noddy! - Cap. 81 Una bitlla especial
tancar

Cap. 81 Una bitlla especial

Un dels fills de la senyora Bitlla té la dèria de caure tota l'estona. Es passaria el dia rodolant per terra. Ara que, en realitat, li agradaria fer altres coses, però no es veu amb cor de dir-ho a la mare. En Noddy l'animarà a provar de divertir-se d'altres maneres, i potser se'n sortirà i tot!

17:11 Ja arriba en Noddy! - Cap. 82 La lluna de cirera
tancar

Cap. 82 La lluna de cirera

És la Lluna de Cirera, la nit màgica de l'any en què tothom pot collir la fruita dels arbres. Però un robatori pot arruïnar la celebració, així que en Noddy ha d'actuar ràpidament per evitar que la Lluna de Cirera sigui un desastre.

17:24 Ja arriba en Noddy! - Cap. 83 El despertador d'en Noddy
tancar

Cap. 83 El despertador d'en Noddy

En Noddy té el despertador espatllat i no ha arribat a temps a lliurar un paquet molt important. Com s'ho pot fer per llevar-se a l'hora sense despertador? I si demana consell als seus amics? Potser n'hi ha algun que li dóna una bona idea. Com t'ho faries, tu, per despertar-te sense despertador?

17:33 Ja arriba en Noddy! - Cap. 84 La gateta Rosa se'n va al camp
tancar

Cap. 84 La gateta Rosa se'n va al camp

La gateta Rosa s'ha quedat sense llet. Ja ha buscat per tota la Ciutat de les Joguines i no n'hi ha enlloc. Si no n'aconsegueix aviat, no podrà obrir la geladeria. L'única manera que té de trobar-ne és anant a la granja a munyir les vaques. L'hi veus, la gateta Rosa, munyint una vaca? Com s'ho farà?!

17:53 Una mà de contes - Un autoretrat?
18:03 Minty, la fada - Cap. 21 Stop
tancar

Cap. 21 Stop

En Pol sempre pensa el pitjor: si els seus germans xerren entre ells, creu que l'estan criticant. Si arriben tard, és perquè l'han deixat plantat. No ho pot evitar, sempre pensa en negatiu! La Minty li haurà d'ensenyar a fer servir un tirador màgic que atura aquests pensaments i els fa fora del seu cap per sempre més.

18:14 Geronimo Stilton - Cap. 26 Història del te
tancar

Cap. 26 Història del te

En Geronimo se n'anava a Ratfurt a portar al seu editor el manuscrit de l'últim llibre que ha escrit, "Història del te", però quan era al tren algú li ha canviat el maletí i l'ha deixat amb els bigotis per terra. L'afany per recuperar-lo el portarà fins al nucli d'una organització d'espies malvats que també busquen uns documents confidencials que podria ser que tingués... en Geronimo?!

18:43 Rekkit, el conill màgic - + info
tancar

+ info

El Jay està molt content perquè ja fa un any de l'arribada del seu millor amic i ho vol celebrar organitzant-li una festa sorpresa. El Rekkit s'adona que el Jay en porta alguna de cap i quan veu que les seves fotos han desaparegut de l'habitació, es pensa que el vol fer fora de casa. La solució del conill màgic és fer-li un encanteri d'amistat amb conseqüències imprevisibles!

18:55 Rekkit, el conill màgic - + info
tancar

+ info

El Bill, el noi més popular de la ciutat, ha convidat tothom a la festa que farà el cap de setmana. El Jay, que està una mica gelós de l'èxit que té el Bill amb les noies, té clar que l'única manera de passar-li al davant és fent una festa abans que ell. El problema és que el Jay no ha ballat mai amb cap noia. La solució: la chakabrakajaqueta de ball que li deixa el Rekkit!

19:06 Rekkit, el conill màgic - + info
tancar

+ info

El Jay ha sabut que els diners que havien de servir per construir l'skatepark de Muddlety falls, finalment es destinaran a modernitzar la planta purificadora d'aigua de la ciutat. El Rekkit, per solucionar el problema, ha decidit posar un delipeix màgic al llac, sense saber que aviat tots els habitants de la ciutat, quan tastin l'aigua, començaran a brillar!

19:17 Rekkit, el conill màgic - + info
tancar

+ info

Un chakabrakteri està transformant el Jay en un ós formiguer chakabraktià. Segons el doctor Deedly hi ha dues solucions: que ell i el Rekkit s'encongeixin, s'introdueixin dins del cos del Jay amb una microcàpsula d'exploració introabdominal i destrueixin el chakabrakteri, o que el Jay s'acostumi a menjar formigues a Chakabrak. Evidentment, el Jay ha triat la primera.

19:30 Info k
19:45 Espies de veritat - Cap. 152 El ball de la selva
tancar

Cap. 152 El ball de la selva

Les vacances de primavera a Acapulco de les Espies s'hauran d'esperar fins l'any que ve. Resulta que en Jerry les ha fet anar a investigar una situació molt peculiar que s'està vivint a l'Amèrica del Sud. Una invasió de plantes descontrolades està posant en perill tot el planeta, i la sonada de la Shelly Selvàtica hi podria tenir alguna cosa a veure!

20:10 Tom i Jerry - Amic a estones
20:21 Tom i Jerry - El gat pistoler
20:27 Tom i Jerry - Riu bé qui riu darrer
20:35 Tom i Jerry - Cal rescatar en Robin
20:41 Tom i Jerry - Una festa molt moguda
20:55 Bola de drac Z - Un entrenament més dur per ser més fort: un superguerrer
tancar

Un entrenament més dur per ser més fort: un superguerrer

Aconsellat per en Son Goku, en Vegeta i en Trunks es comencen a entrenar a la Sala de l'Esperit del Temps, on un dia d'entrenament equival a tot el d'un any a l'exterior. L'objectiu és superar la força dels superguerrers, però abans de finalitzar el primer dia d'entrenament, apareixen els androides A-17 i A-18.

06:01 mic 3
06:01 La vaca Connie - + info
tancar

+ info

La Belinda sap un joc molt divertit: descobrir com són els animals del bosc. En Patch i la Connie s'hi apunten de seguida. Els agrada molt aprendre coses dels seus amics. Però també descobriran un munt de sorpreses d'ells mateixos, com ara perquè serveixen les seves cues.

06:08 La vaca Connie - + info
tancar

+ info

En Dodger, el gat, ha convençut en Patch que està molt gras per enredar-lo perquè li doni un pastís que li havia fet l'àvia. La Connie està decidida a posar les coses a lloc. Intentarà que en Patch recuperi la confiança i, a més a més, farà escarmentar en Dodger, per dolent...

06:15 Megaminimals - + info
tancar

+ info

La primavera ha arribat i el jardí està ple de colors. Els Megues viatgen al bosc carregats de pintures i pinzells per fer dibuixos animals colorits com les papallones. Però, quan ja està tot llest, succeix un accident. Varis pots de pintura cauen. Ara ja no disposen de tots els colors necessaris per poder dibuixar. Un antic conegut, el camaleó, els ensenyarà d'on venen els colors i com poden fabricar els que els falten.

06:23 L'abella Maia - Cap. 25 Com és que hi ha animals que no es veuen?
tancar

Cap. 25 Com és que hi ha animals que no es veuen?

La Maia ha fet un descobriment increïble! Hi ha fulles, que no són fulles! Són papallones! Hi ha branques, que no són branques! I hi ha una vespa, que tampoc no és una vespa! Aviat s'adonarà que el fet que les coses no semblin el que són, té els seus avantatges.

06:45 L'abella Maia - Cap. 26 Els mals parents d'en Flip
tancar

Cap. 26 Els mals parents d'en Flip

Avui hi ha hagut una invasió de llagostes. Això és terrible! Ho han deixat tot arrasat i el petit paradís dels nostres amics corre un greu perill. Els humans, a més, han començat a fer servir insecticides. En Flip, però, ha tingut una idea!

Progrmació BD ....
07:01 Efectivament
08:06 Crackòvia - Cap. 179
08:39 Mars del món
09:23 Itàlia des de l'aire
09:50 El Mediterrani des de l'aire
10:04 Un tast pel món
10:27 Forquilla i motxilla
10:53 A què jugues? - Chili
tancar

Chili

Per començar aquest recorregut per Xile, un país de 6.000 quilòmetres de llargada per 120 d'amplada, Manuel Herrero es desplaça a l'extrem nord del país, al desert d'Atacama. Allà trobarà uns joves que han decidit instal·lar-se en aquest paradís salvatge digne d'un western per poder satisfer la seva passió, el surf de sorra!

11:47 El museu de la vida - + info
tancar

+ info

Jimmy Doherty i el seu equip visiten el Museu d'Història Natural entre bastidors per penetrar en el món extraordinari dels insectes. Analitzen la colossal col·lecció de papallones, coneixen l'home més "picat" del museu i descobreixen com el museu intervé en escenes de crims a través d'insectes.

12:46 La lluita per l'Amazònia - Raids in the rainforest
tancar

Raids in the rainforest

Als seus 27 anys, Ana Rafaela D'amico s'ha convertit en la directora més jove d'un parc nacional del Brasil. Per protegir la selva, ha declarat la guerra a les bandes de drogues, a les màfies de l'explotació forestal i a la pesca il·legal. El parc nacional Campos Amazonicos és com un microcosmos de tots els problemes que tenen lloc a la selva amazònica: l'explotació forestal il·legal, la cria de bestiar, les mines d'estany i una ruta d'estupefaents que travessa el parc ben bé pel mig. Ana Rafaela ha estat lluitant amb afany per preservar l'entorn natural des que es va fer càrrec de la gestió del parc ara fa uns anys. Ja és molt el que ha aconseguit, però els obstacles que ha de superar aquesta dona jove de cabellera rossa procedent de la ciutat continuen sent colossals. Per Ana Rafaela, conservar la natura implica una vida sense compromisos, una vida que tot sovint requereix tenir un "cor fred". S'enfronta a un enemic invisible: és una batalla plena de perills i amb victòries amargues. Amb els petits adversaris se'n surt, malgrat haver de desposseir-los del seu mitjà de vida, però amb els més grossos no hi té gaire res a fer. Ara bé, els esforços d'Ana Rafaela donen fruit. Des que està al capdavant de la direcció del parc ha disminuït la pesca il·legal i no s'han obert més mines. Ella confia que tindrà èxit i que és possible salvar la selva amazònica si tothom hi aporta el seu gra de sorra. No es rendirà perquè aquesta, per ella, és l'única via possible.

13:39 Un tast pel món
14:03 Forquilla i motxilla
14:30 Catalunya des del mar - Catalunya des del mar
tancar

Catalunya des del mar

Primer dia de navegació. Des de la punta de l'Ocell fins a Cadaqués. Una franja costanera molt poc urbanitzada que amaga racons paradisíacs. Aquest primer tram del litoral és espectacular i de difícil accés, oferint alguns paratges de bellesa aspra i feréstega

14:54 Catalunya des del mar - Catalunya des del mar
tancar

Catalunya des del mar

Segon dia de navegació. De la punta de la Cala Nans fins a l'Escala. Un recorregut ple de reminiscències clàssiques que acull una de les colònies gregues més importants de la Península Ibèrica. El perfil del litoral és canviant, escarpat a vegades, amb impressionants parets verticals de roca o massissos que s'endinsen en el mar, o bé adoptant formes capricioses per l'erosió del mar i els agents atmosfèrics.

15:21 Itàlia des de l'aire
15:49 La Polinèsia
16:02 Cròniques salvatges
16:28 Cròniques salvatges
16:55 La ciència al descobert - + info
tancar

+ info

Aquest capítol analitza els secrets, receptes i tècniques sigil·losament guardats del món dels artistes pirotècnics. National Geographic ofereix una mirada entre bastidors d'aquest món exclusiu gràcies a un accés únic al Zambelli Internationale, de New Castle, Pennsilvània (la "primera família de focs artificials" d'Amèrica), així com a través de científics i químics de coets de Los Alamos, Nou Mèxic.

17:46 La lluita per l'Amazònia - The justice boat
tancar

The justice boat

13 anys enrere, la jutge Sueli Pini va engegar unes expedicions bimensuals de Macapá, la capital de la província, als pobles remots del delta de l'Amazones. Fins avui, l'estat del Brasil no sap amb certesa quanta gent viu a l'Amazones perquè molts d'ells no tenen ni passaport ni certificat de naixement. Viuen en pobles i poblats remots on no hi ha carreteres. Per les autoritats, aquestes persones són invisibles: no poden accedir als serveis socials, ni al sistema de sanitat públic, ni als òrgans judicials.

18:40 Bàsquet - Final lliga catalana femenina: Girona-La Seu
19:26 Flaix - Espanyol (Collet)
19:36 Bàsquet - Final lliga catalana femenina: Girona-La Seu
20:17 Esport Club
20:55 Bàsquet nacional: lliga catalana
22:37 Flaix - Espanyol (Collet)
23:00 Efectivament
00:05 Tot l'esport
00:28 Efectivament
01:33 Tot l'esport
01:56 Rallycross - Rallycross Alemanya
02:55 Automobilisme - G.P. del Japó: 1a. sessió entrenaments lliures
04:36 Bàsquet nacional: lliga catalana
06:31 Tot l'esport
06:55 Automobilisme - G.P. del Japó: 2a. sessió entrenaments lliures