Pel·lícules BD ....
TV3 33 canalsuper3 3xl 3hd
Progrmació BD ....
08:00 Els matins
13:20 Bocamoll
14:00 Telenotícies comarques
14:20 El medi ambient - Piles: potenciar la recollida selectiva
tancar

Piles: potenciar la recollida selectiva

A Catalunya se'n venen uns 2 milions de quilos cada any. Els dos últims anys s'ha fet un gran salt en la recollida i reciclatge, però la Unió Europea obliga que el 2015 el percentatge arribi al 90%.

14:30 Telenotícies migdia
15:45 Cuines - Sopa freda de poma i ametllons verds
15:55 La Riera - Cap. 286 L'amant d'en Toni
tancar

Cap. 286 L'amant d'en Toni

Una badada d'en Toni posa la Mercè sobre la pista de la seva suposada amant. En Claudi explica a en Guillem que està preocupat perquè la Sònia fa massa preguntes, però en Guillem creu que sap com desactivar-la. L'exnòvio de la Jordina vol avisar en Nil del perill que corre. L'Elisenda s'hi veurà involucrada, i la Jordina ens ensenyarà la seva cara més fosca.

16:45 Divendres - + info
tancar

+ info

Xavier Sala i Martin ens aportarà la seva visió sobre l'actualitat econòmica. Quina és la millor variant del català per parlar de futbol? Amb aquest i altres temes, i sota l'arbitratge de Màrius Serra, farem un nou "derbi de variants" dialectals amb la mallorquina Keta Carmany, el gironí Gerard Quintana, el lleidatà Ramon Molins, la tarragonina Montserrat Palau, la valenciana Màbel Martí i la barcelonina Núria Coll. Coneixerem els cinc racons imprescindibles d'Aigüestortes, pels excursionistes que ens segueixin des de la Vall de Boí.

18:30 Julie Lescaut - Voluntaris
20:15 Esport Club
20:35 Espai Terra - + info
tancar

+ info

Continuem amb la sèrie de reportatges sobre Andorra, i aquest dijous Cori Calero ens portarà fins al riu Valira del Nord. En aquesta zona, l'aigua és vermellosa per l'alt contingut en ferro de les terres que arrossega. És per això que entre els segles XVII i XIX, l'explotació de les mines de ferro va ser una activitat molt important a Andorra. Descobrirem el camí dels traginers que transportaven el ferro fins a la Farga Rossell.

21:00 Telenotícies vespre
22:00 Veterinaris - + info
tancar

+ info

Tothom creu que el seu gos és el més bonic del món . Però, ¿què passaria si el presentessin a un concurs de bellesa canina? En aquest capítol veurem dos gossos, el Catalunya Triomfant i la Mia, que lluiten per ser els gossos més perfectes de la seva raça . Els seus propietaris es desviuen per arreglar-los les pestanyes o fer-los la pedicura. A Planes de Son , les preocupacions del Pepe Guillén són menys estètiques. Conviu amb una parella de linxs que creuen que el naturalista és el seu pare, igual que altres animals salvatges que viuen al centre. I el Jordi , l'educador de gats, intentarà convèncer un gatet que compartir pis amb uns quants gossos no és tan dolent .

22:35 Polònia - Temporada 2010-2011
23:10 Banda Ampla
00:55 Julie Lescaut - Voluntaris
02:30 Jazz a l'estudi - Shu-Shu
03:29 Jazz a l'estudi - Victor de Diego
04:30 Divendres - + info
tancar

+ info

Xavier Sala i Martin ens aportarà la seva visió sobre l'actualitat econòmica. Quina és la millor variant del català per parlar de futbol? Amb aquest i altres temes, i sota l'arbitratge de Màrius Serra, farem un nou "derbi de variants" dialectals amb la mallorquina Keta Carmany, el gironí Gerard Quintana, el lleidatà Ramon Molins, la tarragonina Montserrat Palau, la valenciana Màbel Martí i la barcelonina Núria Coll. Coneixerem els cinc racons imprescindibles d'Aigüestortes, pels excursionistes que ens segueixin des de la Vall de Boí.

06:00 Notícies 3/24
Progrmació BD ....
07:00 ExperiMental - + info
tancar

+ info

Sabíeu que els pèl-rojos senten menys el dolor que la resta de persones? Això explicaria el seu temperament fogós! Avui posarem a prova la resistència d'un ou de gallina. Si sou dels que sentiu empatia envers els altres, teniu més números de sucumbir a un badall contagiós que la gent més freda. Us n'explicarem la raó. Ara bé, el que no hem resolt és per què els humans badallem. També comentarem la relació entre l'augment de la mortalitat de felins i el fet que caiguin d'un setè pis. Us agraden, les crispetes? Veurem què fa esclafir el blat de moro. Havíeu sentit mai que els cavalls tendeixen més cap a una mà, ep! una peülla, que cap a l'altra? Es veu que el cantó cap a on els creix el pèl de la cara indica si són dretans o esquerrans. No sou gaire hàbils en els esports de raqueta? Doncs és culpa del vostre cervell. No suporteu haver d'esperar que us tornin a omplir el got? Doncs, us hem trobat el posavasos ideal. Serveix perquè els cambrers s'adonin de seguida que us fa falta una altra copa.

07:25 Tendències - + info
tancar

+ info

Una imatge pot valer mil paraules, però una fotografia clàssica d'un artista de renom segurament valdrà molt més que això. Els col·leccionistes paguen quantitats descomunals per aconseguir el millor. Anem més enllà de la cambra fosca per esbrinar per què col·leccionar fotos pot valer la pena, tant des del punt de vista artístic com econòmic.

07:55 Travessies en camió - Vietnam
08:45 En Suggs i la seva missió a Itàlia - Pizza and puppets
tancar

Pizza and puppets

Suggs fa una ruta musical per la ciutat que va sentir cantar Caruso per primera vegada, prova les seves habilitats amb les titelles napolitanes i balla una tarantel·la.

09:10 Les illes del litoral francès - L'illa de Port-Cros
09:30 L'Ebre, camins d'aigua - Cap. 6 Tortosa i el Delta
tancar

Cap. 6 Tortosa i el Delta

Després de més de 900 km de recorregut, l'Ebre acaba abocant les seves aigües dolces a les salades del Mediterrani. El resultat és la formació d'un gran delta que s'endinsa en el mar. La riquesa ecològica fa d'aquest espai un dels paratges naturals i paisatgístics més impressionants del sud d'Europa.

10:00 El documental - Photo Souvenir
tancar

Photo Souvenir

Una producció holandesa de l'any 2006 dirigida per Paul Cohen i Martijn van Haalen que aborda el tema de la fotografia com a testimoni de la memòria d'un país, el Níger, i d'una època, la de la descolonització africana, a través de la mirada d'un fotògraf "oblidat", en Philippe Koudjina. Reflexió crítica, també, a propòsit de la valoració i la comercialització a Occident de la fotografia i de les altres manifestacions artístiques procedents del Tercer Món.

10:55 60 minuts - Ja surt el sol
tancar

Ja surt el sol

Ja surt el sol "60 minuts" explica la història d'una revolució, l'energètica, que arriba a la seva fi. Fa deu mil anys va tenir lloc una gran revolució. De sobte hi va haver abundància d'aliments. L'home va passar de caçador-recol·lector a agricultor. Hi ha un camp, però, en què encara som caçadors-recol·lectors: el camp de l'energia. Hem pentinat tot el món buscant energia i hem posat en perill fins i tot les nostres fonts d'aliments. Però aquesta cacera té conseqüències greus: canvi climàtic, problemes de salut, carestia. El preu és alt en tots els sentits. Ens alegrem que caigui el preu del petroli, tot i que sabem que, tard o d'hora, es tornarà a enfilar encara més. Els combustibles fòssils s'han convertit en una font d'especulació i els especuladors volen fer diners. I ja en tenim el resultat. Els combustibles fòssils signifiquen poder i el subministrament es facilita o es talla a voluntat, i això pot conduir a la guerra. Afortunadament, la recerca de gas i de petroli sembla que perd força davant d'una nova revolució: la captació de llum solar a gran escala. El reportatge "Ja surt el sol" és una treball de 50 minuts que intenta canviar les nostres idees sobre el futur de l'energia. Fins i tot sense haver fet grans avenços, sabem la manera d'atrapar l'energia del sol. Amb un tros de desert de la mida de França n'hi ha prou per satisfer totes les nostres necessitats energètiques actuals. Així que, amb tots els problemes de l'escalfament global, de la de dependència del petroli i de la seguretat energètica, per què no ens plantegem convertir la nostra societat basada en el petroli en una altra de basada en l'energia solar? De fet, ja ho estem fent. El que passa és que encara no en som conscients. El reportatge mostra que el nombre de panells solars s'ha disparat, que el desert és la nostra nova terra de glòria, que les herbes del jardí faran de combustible per al seu cotxe i que el sostre de les llars és un nou mercat per als venedors de panells solars. Amb tot, les companyies petrolieres encara diuen que no és un sistema eficient, que és car i que trigarà a implantar-se.

11:50 Tot un món
12:00 Què en sabem del menjar? - Els pancakes
12:30 La meva cuina grega
13:00 Els animals més letals del món - Austràlia
13:55 Naturalesa salvatge - + info
tancar

+ info

La Michaela troba uns cadells d'ós a les muntanyes Rocalloses dels EUA que, a causa d'una sèrie de focs forestals, s'han quedat sols. El Nick visita una tribu d'indis americans que lluiten per salvar els últims llops. També coneixerem les últimes notícies sobre les investigacions que es duen a terme sobre l'existència, o no, del Bigfoot.

14:20 A fons - L'Equador
14:40 Batecs de natura - Aus hivernants al Delta de l'Ebre
14:55 Ciència bàsica - La glacera
15:25 ExperiMental - + info
tancar

+ info

Us agrada dur talons d'agulla? Doncs, primer haureu de calcular el vostre número Q, que estableix l'alçada perfecta per a cada dona. Us ensenyarem a fer servir un cogombret per si mai us quedeu sense bombetes. També veurem el poder que pot arribar a tenir la llenceria fina sobre la capacitat de regateig d'un home. Ensenyeu-los una mica de punta i accediran a tot! Tenim una tècnica depurada per poder pujar sobre un ou, però bé, no se sap mai¿

15:50 Tutankamon: els secrets del Rei nen - Tutankamon: els secrets del Rei nen
tancar

Tutankamon: els secrets del Rei nen

L'any 1922 Lord Carnarvon va iniciar les excavacions de la tomba del rei Tutankamon. Vuitanta-cinc anys més tard, el seu rebesnét viatja a Egipte per veure com les investigacions més recents contribueixen a desemmascarar el faraó vertader. Lord Carnarvon treballa estretament amb un destacat egiptòleg, el doctor Zahi Hawass examinant de nou les peces que s'exhibeixen al museu del Caire i moltes altres que no s'havien mostrat mai.

16:40 Tresors del món, patrimoni de la humanitat - Les grutes de Yungang. On el budisme es va tornar xinès. La Xina
17:00 El documental - Amuertemorir
tancar

Amuertemorir

El toro forma part de l'imaginari mediterrani des de ben antic. A Amposta i altres poblacions del delta de l'Ebre, al sud de Catalunya, la passió per les festes populars amb bous s'ha revifat al tombant dels segles XX i XXI. Entre altres espectacles, hi ha el del bou embolat, pràctica que consisteix a subjectar a les banyes de l'animal dues estructures metàl·liques que porten unes boles inflamables que després les encenen.

18:05 Retalls de món
18:15 Generació Digital
18:40 Taller - Llums
19:05 Bestiari il·lustrat - + info
tancar

+ info

La Bibiana anirà a Banyoles a punta de dia per fer llevar del llit el director de cinema Albert Serra. Amb ell viatjaran en un cotxe d'època fins al Ritz de Barcelona. Pel camí es trobaran a les pintores Twin Sisters; la fotògrafa Tanit Plana; el músic Sanjosex i el combo flamenc Las Migas.

19:30 Catalunya, natura viva - Parc Natural de l'Albera i Cap de Creus
tancar

Parc Natural de l'Albera i Cap de Creus

Al nord-est de Catalunya, a la comarca de l'Alt Empordà, concretament a la serra de l'Albera, hi ha el Paratge Natural d'Interès Nacional de l'Albera. Està constituït per dues zones: el sector occidental de Requesens-Baussitges i el sector oriental de Sant Quirze de Colera. Creat l'any 1986, ocupa 4.108 hectàrees repartides entre La Jonquera, Espolla i Rabós. Un any més tard, la zona protegida es va ampliar a la capçalera de l'Orlina i la vall de St. Quirze.

20:00 Què en sabem del menjar? - Els pancakes
20:30 La meva cuina grega
21:00 La Riera - Cap. 286 L'amant d'en Toni
tancar

Cap. 286 L'amant d'en Toni

Una badada d'en Toni posa la Mercè sobre la pista de la seva suposada amant. En Claudi explica a en Guillem que està preocupat perquè la Sònia fa massa preguntes, però en Guillem creu que sap com desactivar-la. L'exnòvio de la Jordina vol avisar en Nil del perill que corre. L'Elisenda s'hi veurà involucrada, i la Jordina ens ensenyarà la seva cara més fosca.

21:40 Espai Terra 33 - Espai Terra 33 - dijous 12 de maig
tancar

Espai Terra 33 - dijous 12 de maig

Tomàs Molina presenta "Espai terra 33", un recull dels millors reportatges emesos durant la setmana. Amb Enric Oller, coneixerem dues grans empreses que han apostat per les energies renovables per funcionar: la d'embotits Salgot i la fàbrica Seat de Martorell. També farem un repàs dels grans desastres naturals que han sacsejat el planeta durant l'any 2010, amb una especial menció al terratrèmol d'Haití. Cori Calero ens portarà a fer un vol per poblets d'Andorra de camins empedrats i fortificacions medievals, per trobar l'essència de la manera de viure d'antuvi. D'altra banda, el pagès Pep Riera ens mostrarà com es pot aprofitar l'horta urbana: farem confitura de taronja, dels tarongers del casc antic de Tarragona.

22:05 Cinema 3
22:40 Pel·lícula - November
tancar

November

NOVEMBER (November) Una nit, Sophie Jacobs surt a sopar amb el seu promès Hugh. La parella s'atura davant d'una botiga i mentre Hugh va a comprar, Sophie l'espera al cotxe. Per desgràcia, es produeix un robatori en què Hugh resulta assassinat. Després d'això, la noia, destrossada, mira de tirar endavant i fa classes de fotografia en una escola. Però un dia, tot es capgira quan Sophie, durant una projecció de diapositives, veu la seva pròpia imatge esperant al cotxe el dia de l'assassinat de Hugh. Començaran a succeir fets estranys mentre Sophie lluitarà per esbrinar què va passar realment aquell vespre.

23:50 Ciència i islam - La força del dubte
00:50 Travessies en camió - Vietnam
01:40 En Suggs i la seva missió a Itàlia - Pizza and puppets
tancar

Pizza and puppets

Suggs fa una ruta musical per la ciutat que va sentir cantar Caruso per primera vegada, prova les seves habilitats amb les titelles napolitanes i balla una tarantel·la.

02:05 Les illes del litoral francès - L'illa de Port-Cros
02:25 Espai Terra 33 - Espai Terra 33 - dijous 12 de maig
tancar

Espai Terra 33 - dijous 12 de maig

Tomàs Molina presenta "Espai terra 33", un recull dels millors reportatges emesos durant la setmana. Amb Enric Oller, coneixerem dues grans empreses que han apostat per les energies renovables per funcionar: la d'embotits Salgot i la fàbrica Seat de Martorell. També farem un repàs dels grans desastres naturals que han sacsejat el planeta durant l'any 2010, amb una especial menció al terratrèmol d'Haití. Cori Calero ens portarà a fer un vol per poblets d'Andorra de camins empedrats i fortificacions medievals, per trobar l'essència de la manera de viure d'antuvi. D'altra banda, el pagès Pep Riera ens mostrarà com es pot aprofitar l'horta urbana: farem confitura de taronja, dels tarongers del casc antic de Tarragona.

02:45 Cinema 3
03:15 Cultures vives - Els mestres de la fusta
04:05 Els rius i la vida - El Nil
05:00 Mones de carrer - Exiliades
05:50 RITMES
05:50 Ritmes.clips
06:00 RITMES
06:00 Ritmes.clips
06:05 Els rius i la vida - El Nil
Progrmació BD ....
07:00 Els barrufets - El pou dels canvis
07:30 El xai Shaun - A la vora del foc
07:37 El xai Shaun - Tot nevat
07:44 El xai Shaun - Agafa'l!
tancar

Agafa'l!

En Bitzer, el gos que vigila el ramat d'en Shaun, s'ha enamorat d'una gosseta del càmping que hi ha a la vora de la granja. Quin vigilarà, ara, les ovelles?! Si no hi ha algú que posi una mica d'ordre, això acabarà sent un orgue de xais! Sort que en Shaun sap com fer-ho perquè en Bitzer torni a la feina...

07:55 Doraemon - El gas per mirar aliments / l'abric exagerador
tancar

El gas per mirar aliments / l'abric exagerador

El gas per mirar aliments - L'abric exagerador

08:17 Doraemon - Crema d'animals domèstics / la càmera oculta
tancar

Crema d'animals domèstics / la càmera oculta

Crema d'animals domèstics - La càmera oculta

08:45 Els padrins màgics - + info
tancar

+ info

Avui tothom s'ha oblidat de l'aniversari d'en Timmy per culpa del concert d'en Chip Cantarella. Els pares no se'l perdrien per res del món! I en Timmy, a casa aguantant la Vicky. Aviat, però, tindran companyia, la d'en Chip, que per desig exprés d'en Timmy, també haurà d'aguantar la cangur! I el concert?! Hi ha milers de fans a punt d'arrasar la ciutat!

09:00 Els cap de drap - La festa sorpresa
tancar

La festa sorpresa

Avui és l'aniversari del Milo, que prepara una festa per celebrar-ho amb els seus amics. Però el Milo no sap que la resta de Cap de Drap està organitzant una gran sorpresa per a ell.

09:10 mic 3
09:10 Pepa, la porqueta - L'aniversari del pare
09:15 Bob, el manetes - La premsa de pomes del Corró
09:25 Bob, el manetes - El Trac té un dia regirat
09:35 Bob, el manetes - El túnel d'assecatge del Bolquet
09:44 Bob, el manetes - El problema selvàtic de Benny
10:00 Pingu - En Pingu roba una cosa
10:05 Pingu - En Pingu per la pilota
10:10 Pingu - En pingu vol fer trampes
10:15 L'hora del Timmy - El Timmy fa de paleta
10:25 L'hora del Timmy - El Timmy ens fa riure
10:35 L'hora del Timmy - La carota del Timmy
10:45 Els Teletubbies - Sabates de claqué
11:09 Els Teletubbies - La Silvia monta en Tro
11:35 El xai Shaun - La fada de les dents
tancar

La fada de les dents

En Bitzer sovint fa la vida impossible a les ovelles, però avui no pot ni amb la seva ànima. Té un mal de queixal terrible i no és bo per res. Sort que en Shaun s'ha ofert per fer-li de dentista. I és que, en el fons, se l'estima molt, el gos del granger. El que no sap en Bitzer és que en Shaun és un dentista amb uns mètodes molt peculiars...

11:42 El xai Shaun - Salveu l'arbre!
tancar

Salveu l'arbre!

El granger necessita llenya per escalfar la casa i ha decidit tallar l'únic arbre que hi ha al camp on pasturen les ovelles. Com s'ho faran sense el seu estimat arbre?! És l'únic que els fa una mica d'ombra... De vegades, fins i tot companyia. La situació és desesperada i s'han de prendre mesures desesperades. La missió d'avui és... salvar l'arbre!

11:49 El xai Shaun - Una ovella somnàmbula
tancar

Una ovella somnàmbula

Per fi s'ha fet de nit a la granja i tot és pau i tranquil·litat. Almenys això sembla, fins que en Shaun comença a fer de les seves. Avui el veurem passejant... somnàmbul! I és clar, com que tot el ramat el segueix per tot arreu, ben aviat el rebombori serà incontrolable. Com s'ho poden fer per despertar en Shaun? Potser el gos del granger té la solució...

12:00 Tom i Jerry - Quina nit!
12:06 Tom i Jerry - Migdia reial
12:13 Tom i Jerry - Festa nacional
12:20 El xou de Tom i Jerry - Una guineu espavilada / Un problema d'altura / L'aneguet perdut
12:45 Bugs Bunny - Motí a la Bunny
12:52 Bugs Bunny - El meu conill ha passat l'oceà
12:59 Bugs Bunny - Prohibit aparcar
13:05 Bugs Bunny - Operació conill
13:12 Bugs Bunny - Conill cada dilluns
13:25 Els pingüins de Madagascar - Bona acció / Un empatx de xips de formatge
tancar

Bona acció / Un empatx de xips de formatge

Després d'observar que els nois escoltes fan una bona acció cada dia, el capità ha decidit que els pingüins van curts de bones accions. Això vol dir que comença l'Operació Bona Acció, a la seva manera, és clar. Aparteu les criatures! Més tard, el Recluta i en Mort quedaran atrapats dins d'una màquina expenedora! Com en sortiran, sense agafar un empatx?

13:50 Els pingüins de Madagascar - El Gelatí / El clip del zoo
tancar

El Gelatí / El clip del zoo

En Kowalski ha aconseguit donar vida a una massa de gelatina, que ara es dedica a robar fruita als animals del zoo. Com el convenceran que se'n desfaci? I com se'n desfarà?! Més tard, els animals hauran de fer alguna cosa perquè els humans tornin al zoo. De fet, els han de demostrar que els animals del zoo són tan ximples o més que els de la tele!

14:30 Els Dalton - El rodeo dels Dalton
14:39 Els Dalton - La juguesca
14:48 Els Dalton - Daltonlàndia
14:55 Un drama total d'illa - Et desafio!
tancar

Et desafio!

Arriben les semifinals amb l'Owen, la Gwen i la Heather! Els productors ja no saben com més torturar els campistes, per això han demanat idees als campistes expulsats. Prepara't per viure els reptes més perversos, recargolats i sàdics que et puguis imaginar en la versió "Un drama total d'illa" de "fes girar l'ampolla"! Avui coneixerem els finalistes! No t'ho perdis!

14:58 Els Dalton - L'ovni dels Dalton
15:17 Un drama total d'illa - L'últim episodi, de veritat!
tancar

L'últim episodi, de veritat!

Benvingut a l'episodi més dramàtic i més emocionant de tots! Han sigut vuit llargues setmanes al campament Wawanakwa i "Un drama total l'illa" està a punt d'acabar-se! Queden dos campistes i abans que es pongui el sol sabrem qui és el guanyador! La Gwen, l'artista alternativa?! O l'Owen, l'immens i adorable ximplet? Arriba l'hora de la veritat!

15:40 Doraemon - La caixa del col·leccionista
16:02 Doraemon - Un món ple de mentides
16:25 Els barrufets - El barrufet dels refilets / El diari barrufet
16:50 Els barrufets - Els barrufets bombers
17:15 mic 3
17:15 Bob, el manetes - El problema selvàtic de Benny
17:25 Pingu - L'aventura a la lluna d'en Pingu
17:35 Chiro
17:40 La Lua i el món - On és l'Avijoan?
tancar

On és l'Avijoan?

Com que no li vol donar la mà a l'Avijoan, la Lua es perd pel carrer! I ara què farà?

17:43 La Lua i el món - La princesa llaminera
tancar

La princesa llaminera

No fa gaire temps, en un lloc gens llunyà, hi havia una princesa que era tan llaminera que no volia compartir els caramels amb ningú! No es pot ser tan acaparador... i menys quan es tracta de llaminadures.

17:50 mic 3
17:50 L'hora del Timmy - L'aniversari del Timmy
18:00 Una mà de contes - El petit avet
tancar

El petit avet

Aquesta és la història d'un avet que, des que va néixer, esperava impacient que algú l'escollís per ser el seu arbre de Nadal. Un dia, el seu somni es va fer realitat. El van engalanar i es va estar al costat de la llar de foc tot el Nadal. Però un cop acabades les festes...

18:10 La Betty atòmica - Transport de tresors / Els Rajos X
18:40 Marsupilami - Una casa a la selva
tancar

Una casa a la selva

Les intenses pluges dels últims dies han deixat tota la selva inundada. Atrapats enmig del bosc, lluny de casa i sense ningú que els ajudi, en Theo i la seva família es veuran obligats a viure dalt dels arbres, en el regne dels Marsupilamis, fins que baixi el nivell de l'aigua. I avui, precisament, en Puntdemira ha decidit tornar a l'atac!

19:02 Marsupilami - Records de marsupilami
tancar

Records de marsupilami

L'Amanda, que estava de missió estudiant els goril·les, ha desaparegut i no hi ha manera de trobar-la. En Jean-Pierre, que ja no sap què fer, ha decidit anar-la a buscar ell mateix, acompanyat d'en Marsupilami. Això vol dir que els tocarà aprendre a conviure a la selva... i en Jean-Pierre s'endurà una sorpresa que no se l'hauria imaginat mai. No t'ho perdis!

19:30 Info k
19:45 En Shaggy i l'Scooby-Doo saben el que es fan - + info
tancar

+ info

Per fi en Shaggy i l'Scooby Doo han aconseguit fer realitat el somni de la seva vida: obrir el seu parc d'atraccions particular! Res, absolutament res, els pot espatllar aquest gran moment! Tret d'un missatge de l'oncle Albert, és clar... I que el malvat doctor Phibes s'hagi posat entre cella i cella de destruir el parc... el dia de la inauguració!

20:10 Els pingüins de Madagascar - El regne dividit / L'intocable
tancar

El regne dividit / L'intocable

Arran d'una discussió, en Julien ha decidit que a partir d'ara dividiran el regne. Ell es quedarà sol en una meitat i en Maurice i en Mort viuran a l'altra. La pega és que, com que se sent sol, ha començat a fer la punyeta als pingüins, que ara faran el que calgui perquè els lèmurs facin les paus! Per cert, al zoo ha arribat una granota que li diuen l'Intocable. Vols saber per què?

20:40 Tom i Jerry - Anem de safari
20:46 Tom i Jerry - L'ànec viatger
20:54 Tom i Jerry - Ha arribat la primavera
21:01 Tom i Jerry - Aquest ratolí és meu
21:05 El xou de Tom i Jerry - No és cap pícnic / Peus grossos / La gran carrera de lanxes
06:00 mic 3
06:00 La ciutat dels poppets - Tothom a xiular
06:10 Megaminimals - Juguem a escoltar
06:20 Tork - La vaga
06:26 Tork - Què penses?
06:35 La legió de superherois - + info
tancar

+ info

El Devorador de Sols, l'arma més devastadora que hi ha hagut mai a la galàxia, ha canviat de rumb i ve directe cap a la Terra. La Legió de Superherois necessitaran ajuda, però no s'haurien imaginat mai que hagués de venir dels Cinc Fatals! El Superman tindrà la feina més dura: aturar el Controlador, un ésser immune a les lleis dels Planetes Units.

Progrmació BD ....
21:30 One piece - Te l'encendré jo! L'Usopp i la ran bola de focs artificials
tancar

Te l'encendré jo! L'Usopp i la ran bola de focs artificials

Arriben a una illa just el dia que s'hi organitza un gran festival de focs artificials. El preparen l'Odama i la seva néta, la Kodama. La Kodama vol llançar una bola de mida 200, un somni que va veure escapçat fa un any a causa de la mort dels seus pares.

22:00 The inbetweeners - Cap. 15 Wills dilemma
22:25 Breaking bad - Cap. 3 ...I el sac és al riu
tancar

Cap. 3 ...I el sac és al riu

Mentre Walt neteja les restes del desastre del seu primer negoci, s'adona que Skyler està molt a prop de descobrir la seva doble vida i es planteja dir-li la veritat sobre la malaltia. Dirigit per: Adam Bernstein Escrit per: Vince Gilligan

23:10 Lo Cartanyà - Calanda
tancar

Calanda

La Tilda té una oferta d'una tele nacional per ser la presentadora d'un nou programa. Ella accepta encantada, però el Cartanyà desplega tots els dispositius per evitar que se'n vagi del poble. Fins i tot arriba a aliar-se amb el seu etern rival, el Bardagí. El Garretó i la Bordonida es declaren la guerra comercial quan aquest col·loca una màquina de cafès a la barberia.

23:40 Lo Cartanyà - Càceres
tancar

Càceres

La Tilda i el Bardagí tenen una crisi de parella. S'adonen que no tenen res en comú. El Cartanyà aprofita l'ocasió per convidar a sopar la Tilda i recordar junts els inicis de la seva relació de parella. Tornen al passat, a l'època de l'institut, quan eren adolescents i la colla formava un grup de rock.

00:15 El nan roig - Cap. 33 Els pistolers de l'Apocalipsi
00:45 Traveler - Cap. 8 L'intercanvi
tancar

Cap. 8 L'intercanvi

El passat de Will surt a la llum quan es reuneix amb Jay i Tyler per eliminar Jack Freed, l'artífex de l'atemptat al museu. Mentrestant, Marlow és retirat del cas sense previ avís.

01:30 One piece - Te l'encendré jo! L'Usopp i la ran bola de focs artificials
tancar

Te l'encendré jo! L'Usopp i la ran bola de focs artificials

Arriben a una illa just el dia que s'hi organitza un gran festival de focs artificials. El preparen l'Odama i la seva néta, la Kodama. La Kodama vol llançar una bola de mida 200, un somni que va veure escapçat fa un any a causa de la mort dels seus pares.

01:55 Eureka seven (v.o.s.)
02:19 Eureka seven (v.o.s.)
02:40 The inbetweeners - Cap. 15 Wills dilemma
03:05 Lo Cartanyà - Calanda
tancar

Calanda

La Tilda té una oferta d'una tele nacional per ser la presentadora d'un nou programa. Ella accepta encantada, però el Cartanyà desplega tots els dispositius per evitar que se'n vagi del poble. Fins i tot arriba a aliar-se amb el seu etern rival, el Bardagí. El Garretó i la Bordonida es declaren la guerra comercial quan aquest col·loca una màquina de cafès a la barberia.

03:35 Lo Cartanyà - Càceres
tancar

Càceres

La Tilda i el Bardagí tenen una crisi de parella. S'adonen que no tenen res en comú. El Cartanyà aprofita l'ocasió per convidar a sopar la Tilda i recordar junts els inicis de la seva relació de parella. Tornen al passat, a l'època de l'institut, quan eren adolescents i la colla formava un grup de rock.

04:10 El nan roig - Cap. 33 Els pistolers de l'Apocalipsi
04:40 Més Dinamita - Cap. 12 Mare només n'hi ha una
tancar

Cap. 12 Mare només n'hi ha una

Presentació del llibre "De mare, només n'hi ha una, i, amb una, potser n'hi ha massa i tot".

05:05 The inbetweeners - Cap. 15 Wills dilemma
05:35 One piece - Te l'encendré jo! L'Usopp i la ran bola de focs artificials
tancar

Te l'encendré jo! L'Usopp i la ran bola de focs artificials

Arriben a una illa just el dia que s'hi organitza un gran festival de focs artificials. El preparen l'Odama i la seva néta, la Kodama. La Kodama vol llançar una bola de mida 200, un somni que va veure escapçat fa un any a causa de la mort dels seus pares.